De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:43
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tj0OXgr.jpg

Heldere lichten daar bij Facebook. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-10 10:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

"Simpele" designs zijn echt een ramp.

gradients, gradients everywhere.

trouwens, geinig:
http://petapixel.com/2012...ur-browser-color-managed/

[ Voor 36% gewijzigd door Firesphere op 10-04-2013 17:49 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:11:
[...]

Dat ze niet in het rundvlees thuis horen, ok. Maar waarom zou men niet gewoon paardenvlees eten? Omdat mensen ze tijden hebben gebruikt voor meer dan het gras kort houden? Omdat mensen ze bestempelen als edele dieren? Nope, dieren zijn dieren en dieren moeten gegeten worden
Moeten :'). Kunnen, bedoel je.

Ik heb ook geen moeite met het eten van paarden, is heel gezond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het mom van 'er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden', wat zou ik hier moeten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44
Rutix schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:21:
[...]

Ik heb die ook :). Kan je vertellen dat je die zeer goed is :D
Ik had em al even geprobeerd bij de Mediamarkt en nu heb ik em op mijn kop. Wat een fijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

pdebie schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:03:
ik moet keypresses afvangen met javascript. De pijltjestoetsen om precies te zijn.
IE8/9 werkt het top. IE10 nog niet getest.
Chrome -> helemaal top
FireFox -> werkt niet. ARGH!!!!!!!
Maar wat vangt hij dan wel af? Er moet toch een keycode of zoiets dergelijks na de onkeyup event komen?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

De samenwerking met bokt werpt zijn vruchten af. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-10 14:39
.oisyn schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:37:
Overigens zie ik niet helemaal in waarom dat vlees moet worden weggegooid. Verkoop het gewoon als nieuw soort half-om-half gehakt ofzo :). Snap sowieso niet waarom iedereen zo moeilijk doet over paardevlees. 't Is best lekker
Het probleem is niet dat het paardenvlees is, maar dat het onbekend paardenvlees is.
Al enkele jaren probeert men toch om vlees tot op de bron te kunnen traceren zodat door inspecties en labels enigsinds bekend is dat er geen schadelijke stoffen zijn gebruikt, de temperatuur in orde word gehouden etc...
Als dan blijkt dat een deel van dat vlees vervangen is door vlees waar men niets van weet, dan lijkt me dat er altijd een bijkomend gezondheidsrisico is. (en de keuze om zulke risico's al dan niet te nemen laten we typisch niet aan de consument)

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adion schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:43:
[...]

Het probleem is niet dat het paardenvlees is, maar dat het onbekend paardenvlees is.
Al enkele jaren probeert men toch om vlees tot op de bron te kunnen traceren zodat door inspecties en labels enigsinds bekend is dat er geen schadelijke stoffen zijn gebruikt, de temperatuur in orde word gehouden etc...
Als dan blijkt dat een deel van dat vlees vervangen is door vlees waar men niets van weet, dan lijkt me dat er altijd een bijkomend gezondheidsrisico is. (en de keuze om zulke risico's al dan niet te nemen laten we typisch niet aan de consument)
Ik moet meteen weer denken aan het bute schandaal in GB van begin dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

* Firesphere krijgt meer en meer een hekel aan CSS

Somebody save me!

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

You don't need any saving, een hekel hebben aan CSS is een gezonde gedachtengang.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwolting
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:06:
[...]

Onder het mom van 'er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden', wat zou ik hier moeten zien ?
Ik ben niet bijzonder bekend met Obj-C, maar als ik het goed heb is id een keyword, en mag die dus niet als naam voor een property gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb nu dus ook een macbook van m'n werk.

Met als gevolg, omgekeerde scroll.

Het meest irritante idee van Apple ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwolting schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:58:
[...]

Ik ben niet bijzonder bekend met Obj-C, maar als ik het goed heb is id een keyword, en mag die dus niet als naam voor een property gebruikt worden.
Oké. Ook niet als deze anders is gespeld? Hoofdletters tegenover kleine letters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:02:
[...]

Oké. Ook niet als deze anders is gespeld? Hoofdletters tegenover kleine letters?
Nee, in principe mag het niet, als je dergelijke dingen hoofdlettergevoelig gaat verwerken is de kans op een fout veel te groot.

Als je begint ergens met variabele "id", en verderop gebruik je voor iets anders "ID", da's gewoon jezelf verwarren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwolting
Firesphere schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:06:
[...]

Nee, in principe mag het niet, als je dergelijke dingen hoofdlettergevoelig gaat verwerken is de kans op een fout veel te groot.

Als je begint ergens met variabele "id", en verderop gebruik je voor iets anders "ID", da's gewoon jezelf verwarren.
Overigens is het volgens http://stackoverflow.com/...d-variable-in-objective-c wel mogelijk om je variabelen id (of ID) te noemen, maar net zoals met hoofdlettergevoelige namen is dat enkel een bron van verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 16:14

mrc4nl

Procrastinatie expert

gewoon html opmaak gebruiken, ben je van het hele css gedoe af :P
tables ftw!

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:06:
[...]

Ah, oké :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwolting
mwolting schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:07:
[...]

Het lijkt verdacht veel op een grotere versie van de bubble in 2011:
http://bitcoincharts.com/...1-08-29ztgSzm1g10zm2g25zv
http://bitcoincharts.com/...3-04-03ztgSzm1g10zm2g25zv

Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat het voor volgende week woensdag zal knappen.
Goed, ik zei voor woensdag, maar ver zat ik er niet naast: Kijk live mee hoe Bitcoin instort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

mwolting schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:44:
[...]

Goed, ik zei voor woensdag, maar ver zat ik er niet naast: Kijk live mee hoe Bitcoin instort
Het is alsnog erg hoog in vergelijking met twee maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwolting
Gropah schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:55:
[...]

Natuurlijk, maar als je bedenkt dat het sinds vanochtend al zo'n 70 dollar gezakt is ziet het er niet goed uit. We zullen zien waar het op blijft steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Firesphere schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:59:

Settings.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
BikkelZ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:20:
[...]

Maar wat vangt hij dan wel af? Er moet toch een keycode of zoiets dergelijks na de onkeyup event komen?
ja, heb het inmiddels gevonden. je hebt event.keycode en event.which in de diverse browsers (weet even niet meer uit m'n hoofd welke je moet hebben voor welke browser).

Dat gaat nu allemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18

Het heeft me welgeteld 2 minuten gekost daaraan te wennen :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

armageddon_2k1 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:03:
[...]

Ik heb echter ook nog een gewone desktop-pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Firesphere schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:07:
[...]

Ik werk fulltime op een Mac(Book Pro, 15"); en dan heb ik thuis een Windows bak. En zelfs op mijn MBP ook de laatste tijd veel Bootcamp/VMWare Fusion (Navision).
Ik kan tussen allebei super snel schakelen, geen problemen mee. Als ik juist op iemand's Mac zit die het uit heeft staan wordt ik gek.

Trouwens, zijn er hier mensen met leuke ervaringsverhalen van Navision of zoals het nu officieel heet Microsoft Dynamics NAV? :P Ben wel benieuwd of er hier meer ERP developers rondzwerven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
[...]

Op mijn XPS heb ik de optie "invert scroll" juist expres aangezet. Helaas kan dat niet op mijn Latitude ;(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-10 22:11

Dat kan je aanpassen hè ;) Settings > Mouse > Scroll direction natural uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ryur schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:19:
[...]

Ik werk fulltime op een Mac(Book Pro, 15"); en dan heb ik thuis een Windows bak. En zelfs op mijn MBP ook de laatste tijd veel Bootcamp/VMWare Fusion (Navision).
Ik kan tussen allebei super snel schakelen, geen problemen mee. Als ik juist op iemand's Mac zit die het uit heeft staan wordt ik gek.

Trouwens, zijn er hier mensen met leuke ervaringsverhalen van Navision of zoals het nu officieel heet Microsoft Dynamics NAV? :P Ben wel benieuwd of er hier meer ERP developers rondzwerven!
Ik schakel vrij snel, maar ik heb wel meer issues.

Zo heb ik thuis mijn CapsLock en Control knop omgedraaid. Dat schijnt niet te kunnen op een mac (in't geval van mac dus cmd en control)

En het scrollen dus. En nog een paar kleinigheden. Het is vooral irritant en wennen. En ik vind de keuze van Apple vooral RAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hadden we het laatste niet over Java updates?

All Adobe Updates
ALERT: Some pending mandatory software updates require version 21.1.2 of the Oracle/Sun Java(tm) JDK(tm) Update Manager Runtime Environment Meta-Updater, which is not available for your platform.
_O- _O- _O-

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-10 15:00

Ghehe

400 pound hacker

Firesphere schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:36:
[...]
Het is vooral irritant en wennen. En ik vind de keuze van Apple vooral RAAR!
Hun standpunt - meen ik me te herinneren - was dat de scrollbeweging dezelfde moet zijn als op een smartphone of een eindeloos blad papier dat je aan het lezen bent. (Waar je ook naar boven beweegt om te kijken wat eronder staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niet zozeer hun standpunt... Het is ook veel natuurlijk om zo te bewegen... We hebben het ons alleen altijd verkeerd aangeleerd door scrollbars vroeger in GUI's :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

armageddon_2k1 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:03:
[...]

Met die Magic Mouse lijkt het me wel natuurlijk, maar niet met een normale scrollmuis, never.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

BikkelZ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:06:
[...]

Met die Magic Mouse lijkt het me wel natuurlijk, maar niet met een normale scrollmuis, never.
Ik praat overigens ook over de trackpad... Een scrollmuis op een Mac :N :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Firesphere schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:36:
[...]

Ik schakel vrij snel, maar ik heb wel meer issues.

Zo heb ik thuis mijn CapsLock en Control knop omgedraaid. Dat schijnt niet te kunnen op een mac (in't geval van mac dus cmd en control)

En het scrollen dus. En nog een paar kleinigheden. Het is vooral irritant en wennen. En ik vind de keuze van Apple vooral RAAR!
Instellingen - Toetsenbord - Speciale Toetsen (ik heb mijn CapsLock als een extra Control knop; moet helaas wel voor ieder toetsenbord opnieuw ingesteld worden, maar is super simpel)

Ja, ik werk op de Nederlandse versie van MacOSX. Krijg ik altijd gezeik over van mijn collega's, maar om een of andere reden is het er bij mij ingegroeid (ga wss wel eens overstappen naar Engels)

[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 10-04-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

BtM909 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:08:
[...]

Ik praat overigens ook over de trackpad... Een scrollmuis op een Mac :N :+
Ik vervang mijn standaard Mac-muizen al sinds ze opgehouden zijn met het meeleveren van deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.beijingksd.com/upfiles/20090423200131729.jpg

De laatste tijd gaat het wel weer qua meegeleverde muizen maar als ik moet kiezen om de Apple tax te betalen voor een aftermarket muis of gewoon een standaard USB-ding er bij te kopen waar ik prettiger mee werk dan neem ik een gewone.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:41:
[...]

Hun standpunt - meen ik me te herinneren - was dat de scrollbeweging dezelfde moet zijn als op een smartphone of een eindeloos blad papier dat je aan het lezen bent. (Waar je ook naar boven beweegt om te kijken wat eronder staat)
Klinkt best logisch eigenlijk... Nooit over nagedacht. Maar goed, ik heb dan ook geen Apple :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gropah schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:55:
[...]

Grappig, het was vanmiddag onderwerp van gesprek en m'n collega had toen z'n bitcoins van de hand gedaan. Zo te zien is hij er op exact het juiste moment eruit gestapt :D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik gister en wilde bijna balen dat ik de stijging van vandaag niet heb meegepakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:21

_David_

FP ProMod

llama llama duck

gaat al weer beter met bitcoin, de chart is alleen een beetje...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2xFjm

[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 10-04-2013 23:15 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik heb dat hele bitcoin principe nog nooit gesnapt (ook nog niet echt in verdiept eigenlijk), maar kan je ook echt betalen met die dingen? Dat kan dan maar op een zeer beperkte hoeveelheid zaken denk ik of niet? Want bij bol.com zie ik mensen nog niet aankomen met bitcoins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:05
BikkelZ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:06:
[...]

Enkel met een trackpad is het natuurlijk. Magic mouse is gewoon een scrollmuis met een touchoppervlak ipv een wieltje. Ik heb het gedaan met een magic mouse maar toch weer teruggezet. Muis houd je gewoon niet zo vast als een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 22:53
pdebie schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:44:
Ik heb dat hele bitcoin principe nog nooit gesnapt (ook nog niet echt in verdiept eigenlijk), maar kan je ook echt betalen met die dingen? Dat kan dan maar op een zeer beperkte hoeveelheid zaken denk ik of niet? Want bij bol.com zie ik mensen nog niet aankomen met bitcoins :P
Zo lang er op geen enkele manier een professionele organisatie achter zit laat ik het lekker links liggen. Ik laat geen amateurs mijn 'geld' beheren. Alhoewel, ik zit wel bij de ING...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 16:14

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik vind een economie waarbij iedereen thuis geld kan "drukken" al een raar idee

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Avalaxy schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:54:
[...]
Alhoewel, ik zit wel bij de ING...
:o _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

mrc4nl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:57:
ik vind een economie waarbij iedereen thuis geld kan "drukken" al een raar idee
Het aantal te minen bitcoins is eindig en het minen zelf kost bovendien resources. Je schrijft zelf software, vind je het raar dat je daarvoor betaald wordt terwijl je feitelijk op elk willekeurig moment software bij kunt schrijven?

Omdat er maar een eindig aantal bitcoins zijn en je ze niet kunt dupliceren maakt het dat het handig is om te gebruiken als ruilmiddel (oftewel, valuta).
Avalaxy schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:54:

Zo lang er op geen enkele manier een professionele organisatie achter zit laat ik het lekker links liggen. Ik laat geen amateurs mijn 'geld' beheren. Alhoewel, ik zit wel bij de ING...
Wat wordt er dan beheerd? De bitcoins zijn van jou. Ze worden niet geïnvesteerd, en je ontvangt geen rente. Er is geen mogelijkheid tot bankrun want er zijn niet meer bitcoins uitgeleend dan dat er daadwerkelijk bestaan. Er is geen organisatie die failliet kan gaan waarna jij naar je bitcoins kan fluiten. Het is daarom totaal niet vergelijkbaar met een bank die geld beheert. Het is destemeer te vergelijken met het kopen van een vreemd valuta (sterker nog, dat is precies wat het is) om dat vervolgens in een oude matras te verstoppen. Als de prijs van die valuta instort dan vertegenwoordigen de biljetten die je hebt een stuk minder waarde, maar je hebt ze nog steeds. Dat is bij bitcoins niet anders.

[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 11-04-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Bitcoin gaat denk ik op een gegeven moment een probleempje krijgen met de grootte van de blockchain. Iets met exponentiële groei en gelimiteerde harddiskruimte:
http://blockchain.info/ch...der=true&scale=0&address=

Het is de vraag of mensen ze nog willen hebben als ze afhankelijk worden van een 3e organisatie.

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:05
Stomme recruitster probeerde mij te triggeren met 'uitdagend' en 'ontwikkelingsmogelijkheden' (duh ooit een advertentie gezien voor saai werk zonder doorgroeimogelijkheden?). Geprobeerd met hergebruik van haar bewoordingen te zeggen dat dat mij niet nieuwsgierig maakt door zo vaag te blijven.

Boodschap komt niet aan, krijg nu verontschuldiging dat ze mij niet het idee wilde geven dat ik nu geen uitdagend werk zou hebben.

Zal wel weer een sharepoint opdracht zijn waar je veel meer ervaring voor moet hebben dan op je cv staat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
jip_86 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 00:45:

Zal wel weer een sharepoint opdracht zijn waar je veel meer ervaring voor moet hebben dan op je cv staat :')
Zelfs al heb je 12 jaar SharePoint-ervaring, dan nog is dat niet genoeg voor sommige situaties die je met SharePoint tegen kunt komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Alex) op 11-04-2013 00:55 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
:Y Had 'm net op m'n "Read it later"-lijstje gezet. Ziet er interessant uit idd.

Poosje terug, schiet me net te binnen, leuke discussie gehad met een collega. Ging om 't volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
function Foo() {
  DoShizzle();
  DoNizzle();
  for each (nizzle to the frizzle) {
    FoShizzle();
    MoNizzle();
  }
  Booya.Wakawaka.Bang();
}

Nu stel ik wil even een paar regels tijdelijk, voor een test of caveman-debugging ofzo, buiten werking stellen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
function Foo() {
  DoShizzle();
  DoNizzle();
/*
  for each (nizzle to the frizzle) {
    FoShizzle();
    MoNizzle();
  }
*/
  Booya.Wakawaka.Bang();
}

Ik stam nog uit 't jaar kneup, en toentertijd hadden we REM. Dat ging dus meer zo:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
function Foo() {
  DoShizzle();
  DoNizzle();
REM  for each (nizzle to the frizzle) {
REM    FoShizzle();
REM    MoNizzle();
REM  }
  Booya.Wakawaka.Bang();
}

En zover ik me kan herinneren heb ik zo'n stukje code buiten werking zetten altijd "afremmen" genoemd (ofwel: afREMmen). Toen ik tegen m'n collega zei: "Dan moet je even regel 4 t/m 7 afremmen" of "Rem even regen 4 tot 7 af" keek 'ie me (terecht uiteraard, broekie dat die 'ie is :P O-) ) aan als een botsauto.

Goed, afremmen is waarschijnlijk wel een van de minder/minst gebruikte termen. Maar uit-commentariëren, weg-commentariëren, uit-commenten, weg-commenten, tussen comment delimiters zetten B) enz. bekt ook niet. Wat zeggen jullie in zulksch een situatie tegen uw waarde collegae? :P

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 11-04-2013 01:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-10 18:44

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Euh, gewoon commenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan, kan... Maar dat vind ik meer 't "doen" ervan, niet zo zeer het resultaat. Als je begrijpt wat ik bedoel.
RobIII schreef op donderdag 11 april 2013 @ 01:51:
[...]

:Y Had 'm net op m'n "Read it later"-lijstje gezet. Ziet er interessant uit idd.
Heb nog even zitten kijken en ben, eerlijk gezegd, in het eerste kwartier na de introductie toch een beetje weggedommeld. Allemaal hele leuke stats enz. maar wat teveel van 't goede kwa cijfertjes en zaken waar je toch, als 't er op aan komt, niets aan kunt doen (behalve je gebruiker proberen te amuseren met een spinner ofzo :P ). Vanaf hier lijkt 't weer beter / interessanter te worden maar ik heb 'm nog niet helemaal afgekeken.

[ Voor 67% gewijzigd door RobIII op 11-04-2013 02:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 17:50
pedorus schreef op donderdag 11 april 2013 @ 00:35:
Bitcoin gaat denk ik op een gegeven moment een probleempje krijgen met de grootte van de blockchain. Iets met exponentiële groei en gelimiteerde harddiskruimte:
http://blockchain.info/ch...der=true&scale=0&address=
Op zich denk ik dat ook (ik vind de blockchain met 7 GB nu al te groot) maar het idee is dat 'ie niet exponentieel groeit. Op een gegeven moment gebruikt “iedereen” Bitcoin en dan groeit de blockchain lineair met de tijd. De hoop is dat de prijs van hardeschijfruimte harder daalt dan dat de blockchain groeit (historisch gezien geen rare aanname).

Of het in de praktijk ook opgaat weet ik niet; als je een miljoen gebruikers hebt met zeg 500 transacties per jaar à 500 bytes elk, dan groeit de blockchain met 250 GB per jaar en dat is natuurlijk best veel, maar misschien lachen we daar over twintig jaar over, net zoals we nu lachen om 640kb ought to be enough for anybody (een miscitering, maar toch).
Het is de vraag of mensen ze nog willen hebben als ze afhankelijk worden van een 3e organisatie.
Waarom niet? Ik gebruik zelf Electrum zodat ik de blockchain niet hoef bij te houden; dat werkt prima. (Ik had zelfs een patch geschreven om op meerdere servers tegelijk te connecten voor extra security.)

Je moet bedenken dat je keys nog steeds alleen lokaal staan, dus een derde partij heeft geen enkele macht over jouw geld. Je gebruikt die servers alleen om informatie te krijgen over transacties die voor jou relevant zijn. (Desnoods betaal je daar iets voor; een betaalrekening bij een bank is tenslotte ook niet gratis. Momenteel zijn alle Electrum/Stratum servers echter gewoon gratis.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

REMmen, dat heb ik na C64 BASIC nooit meer gezegd....

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:19:
[...]

Ik heb er wel eens mee gewerkt ja. Heb me wel nooit verdiept in het schrijven van code voor Navision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
[...]

Ik heb een iMac thuis en een W7 laptop voor mijn werk ;) Als ik een normaal scrollwheel aansluit op mijn iMac draai ik het weer lekker terug, maar met de magic mouse voelt het erg natuurlijk :) Als ik dan een scrollmuis gebruik op mijn W7 laptop, geen probleem, maar als ik het touchpad gebruik dan is mijn brein in de war. Na 10 seconden schakelt ie dan 1 neuron om en werkt het weer, maar dan heb ik dat ook weer bij mijn iMac.... en zo blijven we bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

armageddon_2k1 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:31:
[...]

Ik heb een iMac thuis en een W7 laptop voor mijn werk ;) Als ik een normaal scrollwheel aansluit op mijn iMac draai ik het weer lekker terug, maar met de magic mouse voelt het erg natuurlijk :) Als ik dan een scrollmuis gebruik op mijn W7 laptop, geen probleem, maar als ik het touchpad gebruik dan is mijn brein in de war. Na 10 seconden schakelt ie dan 1 neuron om en werkt het weer, maar dan heb ik dat ook weer bij mijn iMac.... en zo blijven we bezig.
Ik heb het zelfde. Gelukkig is mijn laptop een MacBook, waar de scrolling dan weer 't zelfde werkt als met de Magic Mouse, dus nooit verwarring.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52

Bosmonster

*zucht*

Ik heb een muis op mn macbook en alleen mn muis omgedraaid. Dus scrollwheel bedient de scrollbar en touchpad bedient de viewport.

Dit is dus beiden anders, maar om een of andere reden werkt dat (voor mij althans :P) heel natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 11-04-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 10:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Wtf :+

How to beat snake: http://i.imgur.com/dAtcCfH.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:54
Geweldig :D _/-\o_

Ik heb vandaag per ongeluk een zware koffie overdosis binnen. Ik typ nu wel érg snel maar de helft van de tijd ram ik wel op de verkeerde toetsen. En stilzitten lukt ook niet meer :+

[ Voor 32% gewijzigd door Gunirus op 11-04-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-10 11:08
Precies de tactiek die ik ook altijd toepaste. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 10:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Nice, invite voor Ingress gekregen trouwens! Wilde even wat vrienden ronselen, en één van het kreeg meteen een invite code terug! :o Zou het zijn dat ze per regio kijken hoeveel mensen er aanwezig zijn ofzo? XD

w00t, nu eerst verder met de basis voor een nieuwe website (in Wordpress). Deze klant wil graag voorop lopen in zijn branche wat betreft website/internet/multimedia en dergelijke. Even zien wat de ontwerper er nu precies van gemaakt heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:36:
[...]

Ik heb het zelfde. Gelukkig is mijn laptop een MacBook, waar de scrolling dan weer 't zelfde werkt als met de Magic Mouse, dus nooit verwarring.
Ik heb ook een Magic Mouse die ik gebruikte icm een Mac Mini. Nu ik mijn Mac Mini heb verkocht en gewoon op mijn Macbook werk, gebruik ik de Magic Mouse niet meer. Scrollen op OSX vind ik met de Magic Mouse lekker werken, maar met de Magic Mouse scrollen onder Windows is toch iets helemaal anders ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-10 08:17
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:46:
[...]

Ik heb ook een Magic Mouse die ik gebruikte icm een Mac Mini. Nu ik mijn Mac Mini heb verkocht en gewoon op mijn Macbook werk, gebruik ik de Magic Mouse niet meer. Scrollen op OSX vind ik met de Magic Mouse lekker werken, maar met de Magic Mouse scrollen onder Windows is toch iets helemaal anders ...
Geef mij maar een scroll wheel.

Trouwens de batterijen van de Magic Mouse zijn te snel plat

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Laatst online: 26-05 17:08
RobIII schreef op donderdag 11 april 2013 @ 02:06:
Heb nog even zitten kijken en ben, eerlijk gezegd, in het eerste kwartier na de introductie toch een beetje weggedommeld. Allemaal hele leuke stats enz. maar wat teveel van 't goede kwa cijfertjes en zaken waar je toch, als 't er op aan komt, niets aan kunt doen (behalve je gebruiker proberen te amuseren met een spinner ofzo :P ). Vanaf hier lijkt 't weer beter / interessanter te worden maar ik heb 'm nog niet helemaal afgekeken.
Volgens mij zijn het dingen waar je bij de meeste apps niet zo veel aan hebt, googlescale is het wel leuk natuurlijk. Persoonlijk vond ik het vooral leuk om te zien wat de data latencies voor dit soort dingen zijn als je het zet naast wat ik voor mijn werk doe (pixels naar het scherm sturen in 16 of 33ms).

Verder is dit de website van de auteur (waar 'ie z'n technieken ook toepast) http://www.igvita.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Moe_ schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:52:
[...]

Geef mij maar een scroll wheel.

Trouwens de batterijen van de Magic Mouse zijn te snel plat
True that. Ellende is het. :D
Ik ben van plan een extern trackpad aan te schaffen wanneer ik mijn nieuwe Macbook koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die dus. Zonder koppelstreepje trouwens. Bij gewoon "commenten" versta ik meer gewoon het toevoegen van comments ter documentatie.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 11-04-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Moet iets met Drupal doen... ik stap gewoon 10 jaar terug de tijd in, wat een verschrikking :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

.oisyn schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:14:
[...]

Die dus. Zonder koppelstreepje trouwens. Bij gewoon "commenten" versta ik meer gewoon het toevoegen van comments ter documentatie.
Uitcommentariëren?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Cartman! schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:16:
Moet iets met Drupal doen... ik stap gewoon 10 jaar terug de tijd in, wat een verschrikking :'(
Wat is er mis met Drupal?
Ik vind het nog steeds een van de betere CMSen!
(Ben betrokken geweest bij ontwikkeling van Drupal 7, nu geen tijd meer, en zit ook niet meer in de PHP kamp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 23:18

ZaZ

Tweakers abonnee

.oisyn schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:14:
[...]

Ik zeg nog steeds gewoon uitquoten (VB achtergrond)

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ryur schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:20:
[...]

Wat is er mis met Drupal?
Ik vind het nog steeds een van de betere CMSen!
(Ben betrokken geweest bij ontwikkeling van Drupal 7, nu geen tijd meer, en zit ook niet meer in de PHP kamp)
Procedureel en oo door elkaar, alles via gare hooks. Het enige wat ik wilde was een endpoint waar ik eigen code in kon hangen voor een API die flash kan aanspreken... nu ben ik 5 modules (dependencies ftw..) verder en heb ik dit eindelijk voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-10 06:12
Cartman! schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:26:
[...]

Procedureel en oo door elkaar, alles via gare hooks. Het enige wat ik wilde was een endpoint waar ik eigen code in kon hangen voor een API die flash kan aanspreken... nu ben ik 5 modules (dependencies ftw..) verder en heb ik dit eindelijk voor elkaar.
Dit is voor Drupal 7 en zeker 8 steeds minder van toepassing, het wordt ooit nog eens mooie code :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Met Drupal voel ik me geen developer maar een soort bokser... :D :'(

Heb nu een loophole gevonden die ik kan uitbuiten waar ik mn eigen shit kan laden :)

[ Voor 39% gewijzigd door Cartman! op 11-04-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is deze al langs geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Seriously?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:15

Pizzalucht

Snotneus.

Cartman! schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:26:
[...]

code:
1
2
drush dl amfserver
drush en amfserver

Daarna http://drupal.org/node/783460

Drupal 8 is een stuk beter trouwens :) Hooks zijn er nog wel maar zo'n beetje alles is OO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Ja. De fatsoenlijk Nederlandse versie van 'uitcommenten'.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mooi hoe in de enorme vaart van wisselende beelden de Nederlandse polder gelijk opvalt O+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Korben schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:37:
[...]

Ja. De fatsoenlijk Nederlandse versie van 'uitcommenten'.
No shit, Sherlock. Mijn vraag was of je dat woord ook serieus gebruikt. Of noem je jouw CPU ook een centrale verwerkingseenheid of CVE? En een "while-lus" een "zolanglus"? Het woord "uitcommentariëren" heb ik in de praktijk echt nog nooit gehoord uit de mond van een van m'n collega's of medestudenten.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 11-04-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49
Ah, de CVE. Gelijk herinneringen aan mijn lessen ICT in het middelbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
.oisyn schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:41:
[...]

No shit, Sherlock. Mijn vraag was of je dat woord ook serieus gebruikt. Of noem je jouw CPU ook een centrale verwerkingseenheid of CVE? En een "while-lus" een "zolanglus"? Het woord "uitcommentariëren" heb ik in de praktijk echt nog nooit gehoord uit de mond van een van m'n collega's of medestudenten.
Niet zo overdrijven. CPU is direct bekend wat het is. Bij een while-loop ook. Hiervoor ging het erover dat er meerdere termen zijn voor het uitcommentarieren van regels. Dat is bij een while-loop (lus... 8)7) en een CPU niet zo, de vergelijking gaat dus mank. Uitcommentarieren heb ik wel eens gehoord; Dat jij dat niet heb wil niet zeggen dat het dus maar meteen achterlijk is. Daarnaast, als je dat een collega wel hoort zeggen ga je hem dan recht in z'n gezicht uitlachen? Het is 100% duidelijk wat er mee bedoeld wordt dus ik mis je punt een beetje.

[ Voor 9% gewijzigd door armageddon_2k1 op 11-04-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

.oisyn schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:41:
[...]
Ja, dat gebruik ik serieus. Ik weet alleen niet meer of ik het al gebruikte voor ik bij m'n huidige werkgever werkte, of dat dat iets van de cultuur hier is. Ik kan me verder weinig puur Nederlandse termen die ik op die manier gebruik, echter. Een CPU noem ik gewoon een 'processor', en een 'zolanglus' noem ik een 'while loop'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Pizzalucht schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:27:
[...]

code:
1
2
drush dl amfserver
drush en amfserver

Daarna http://drupal.org/node/783460

Drupal 8 is een stuk beter trouwens :) Hooks zijn er nog wel maar zo'n beetje alles is OO.
Ik zit vast aan 7.7 vanuit onze klant. Overigens is die 'note'-resource waar ik mijn module op gebaseerd heb maar het probleem is dat die 'services' module eigenlijk alleen gemaakt is voor CRUD opties en dat is niet voldoende voor mij. Nu vang ik simpelweg de 'C' (create) af en inject ik daar m'n bestaande flash gateway. Het leren van een bestaand framework (Zend Framework, Silex) is echt veel simpeler imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
  • Laatst online: 24-10 15:38
Zo, laatste iteratie afgerond. En wat komt er altijd laatst? Juist, documentatie (vooral architectuur) bijwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:15

Pizzalucht

Snotneus.

Cartman! schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:03:
[...]

Ik zit vast aan 7.7 vanuit onze klant. Overigens is die 'note'-resource waar ik mijn module op gebaseerd heb maar het probleem is dat die 'services' module eigenlijk alleen gemaakt is voor CRUD opties en dat is niet voldoende voor mij. Nu vang ik simpelweg de 'C' (create) af en inject ik daar m'n bestaande flash gateway. Het leren van een bestaand framework (Zend Framework, Silex) is echt veel simpeler imo.
Drupal is dan ook geen framework :>
En ik zou Drupal 8 ook nog gebruiken hoor ;) Is nog niet af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sardaukar schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:15:
Zo, laatste iteratie afgerond. En wat komt er altijd laatst? Juist, documentatie (vooral architectuur) bijwerken...
Elke keer opnieuw lees ik iritatie in plaats van iteratie. Scumbag brain! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Korben schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:51:
[...]

Ja, dat gebruik ik serieus. Ik weet alleen niet meer of ik het al gebruikte voor ik bij m'n huidige werkgever werkte, of dat dat iets van de cultuur hier is. Ik kan me verder weinig puur Nederlandse termen die ik op die manier gebruik, echter. Een CPU noem ik gewoon een 'processor', en een 'zolanglus' noem ik een 'while loop'.
Ooh het kan altijd nog erger. Hier op de universiteit zijn er mensen die ontvlooien (debuggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Netwerkkabels worden hier altijd touwtje genoemd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Gropah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:48:
[...]

Ooh het kan altijd nog erger. Hier op de universiteit zijn er mensen die ontvlooien (debuggen).
Ik zie 'debuggen' als 'de code uitvoeren met een geattachte debugger'. Hoeveel bugs los je gemiddeld op door een debugger te attachen (los van Heisenbugs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:24
Gropah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:48:
[...]

Wat?! Wie? * Intru pakt een pitchfork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Megamind schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:49:
Netwerkkabels worden hier altijd touwtje genoemd :')
Switches worden hier ook nog wel eens monsters genoemd. Komt misschien ook wel doordat ik bij de studievereniging in de LanCie zit die 2x per jaar een LAN organiseer, welke als logo een vermonsterde switch heeft.

Het logo:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OLAcJ4O.png?1
Korben schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:55:
[...]

Ik zie 'debuggen' als 'de code uitvoeren met een geattachte debugger'. Hoeveel bugs los je gemiddeld op door een debugger te attachen (los van Heisenbugs)?
Hier spreken we over debuggen in de zin van: code lijkt af maar doet nog dingen die we niet willen dat het doet of juist te weinig, en het proberen te fixen van dit.
Intru schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:56:
[...]

Wat?! Wie? * Intru pakt een pitchfork.
IVM privacy zal ik geen namen noemen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 11-04-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:52
@boven.. really? Zo'n groot formaat afbeelding heb ik nog niemand ooit zien embedden hier op tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xpoint
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-10 19:38
@Gropah, maak er alsjeblieft een thumbnail van! Dit maakt mijn browser erg traag voor een paar seconden.

edit: en direct na deze reactie ook aangepast, thanks. :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Xpoint op 11-04-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Caelorum schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:59:
@boven.. really? Zo'n groot formaat afbeelding heb ik nog niemand ooit zien embedden hier op tweakers..
Oeps, ik zal even resizen.

Edit: nogmaals sorry, had niet door dat het 4k bij 6k pixels was. Is nu terug gebracht naar 500 bij 800nogwat. Als je browser er nu nog stuk op gaat...

[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 11-04-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Gropah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:02:
[...]

Oeps, ik zal even resizen.

Edit: nogmaals sorry, had niet door dat het 4k bij 6k pixels was. Is nu terug gebracht naar 500 bij 800nogwat. Als je browser er nu nog stuk op gaat...
Toch vind ik 'm nog steeds overdreven groot. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:58:
[...]

Switches worden hier ook nog wel eens monsters genoemd. Komt misschien ook wel doordat ik bij de studievereniging in de LanCie zit die 2x per jaar een LAN organiseer, welke als logo een vermonsterde switch heeft.

Het logo:

[afbeelding]

[...]

Hier spreken we over debuggen in de zin van: code lijkt af maar doet nog dingen die we niet willen dat het doet of juist te weinig, en het proberen te fixen van dit.

[...]

IVM privacy zal ik geen namen noemen :+
Doe dat plaatje nog ietsje groter O+. Aaah toe dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik begrijp die mensen die koste wat kost Windows 7 willen draaien niet. Je gaat je best doen om een Windows versie op je PC te zetten die langzamer is en minder lang ondersteund wordt dan de huidige? Omdat je anders drie dagen moet wennen aan een nieuwe interface?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:37:
[...]

Doe dat plaatje nog ietsje groter O+. Aaah toe dan!
Stil es :P
Pagina: 1 ... 56 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.