RobIII schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:31:
Ik voel een beetje 'tzelfde. Ik kom nog aardig ermee uit de voeten, maar overweeg wel eens over te stappen (en 't een week proberen vol te houden) op een duckduckgo ofzo. Daar hoor ik ook best goede geluiden over.
DuckDuckGo werkt best goed, maar voor lokale searches (NL) is het niet echt optimaal. Daar komt Google nog steeds beter uit de bus.
Heb een tijdje terug geprobeerd me van Google los te trekken, echter niet succesvol.
Analytics van websites zijn gewoon goed en heb geen goed (gratis) alternatief kunnen vinden. Misschien ook niet goed genoeg gezocht....
Belangrijkste andere dienst die ik gebruik is de agenda synchronisatie. M'n Outlook wordt gesynchroniseerd naar Google Calendar, zodat m'n vriendin kan zien wanneer ik wel en niet thuis ben. Haar telefoon (Android) synchroniseert ook met haar eigen Google Calendar die ik dan weer kan zien.
Inmiddels zelf ook een Android telefoon, waar dit ook automatisch mee gaat en op m'n Omnia 7 heb ik er een app voor geinstalleerd.
Zou mooi zijn dat dit met Outlook.com zou kunnen, maar daar heb ik de feature nog niet ontdekt (ook nog niet goed gezocht).
[edit]
Ik zie nu dat je met Outlook.com ook, net als bij Google, agenda's kunt delen met elkaar. Eens kijken of ik dat lekker aan de praat kan krijgen op de telefoons en pc's
[
Voor 6% gewijzigd door
Jan_V op 26-03-2013 10:27
]