De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.274 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Altijd leuk!

Khad vorig jaar ook een aanzienlijke bonus, en wat nog leuker was, dit kwam nog bovenop een 13de maand :D

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-10 13:34

Acid_Burn

uhuh

Bonus.. 13e maand... mazzelaars :|

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:33
13e maand hebben wij hier niet.

Ik vind het hier wel eerlijk geregeld dat je wat moet doen voor je bonus. Zie punt 'persoonlijke doelstellingen' bijvoorbeeld. Ik besteed daar altijd flink aandacht en tijd aan, mede omdat dit zowel voor mijzelf als de organisatie erg leerzaam en bruikbaar is. Afgelopen jaar heb ik een project management systeem geintroduceerd en geimplementeerd na een uitgebreid vooronderzoek. Daar zitten heel wat uurtjes in. Maar andere mensen raffelen hun doelstelling vaak maar af en krijgen dan ook vaak geen of maar een klein deel van die bonusregeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

.oisyn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:37:
[...]

Ik heb hier al meerdere compilerbugs gepost, er is mij nog nooit verteld dat dat in een apart topic moet. Lijkt me ook een beetje onzinnig daar het gewoon een uitlaatkleppost is.
Die bugs die jij meldt, daar ontstaat toch geen discussie over, aangezien het vaak iedereen z'n pet boven gaat :+

Het gaat mij meer om (want uitlaatklep != discussie :P)
PrisonerOfPain schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:30:
[...]
Post je test case anders hier straks ook even, ik vind dat altijd wel interessant :)
Om dan straks een hele discussie af te gaan splitsen; dan kan het net zo goed vantevoren worden aangegeven :)
.oisyn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:37:
Compilerbugs (vrijwel per definitie van tijdelijke aard) zijn nooit interessant voor het nageslacht.
Volgens mij is het nog niet duidelijk of het een uberhaupt een compilerbug is.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, straks is het een als compilerbug verpakte huiswerkvraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 11:24
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:47:
Ja, straks is het een als compilerbug verpakte huiswerkvraag :+
Uhu, dat gebeurt ook dagelijks op alle fora op het internet. Dat zie je toch aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
BtM909 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:45:
Om dan straks een hele discussie af te gaan splitsen; dan kan het net zo goed vantevoren worden aangegeven :)
Valt uberhaupt weinig discussie over te hebben. Stuk = stuk. Wmb zou een linkje prima volstaan, dan ben ik op de hoogte van de bug en kan mijn leven weer door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Maandag :'(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
BtM909 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:45:
Volgens mij is het nog niet duidelijk of het een uberhaupt een compilerbug is.
Als het geen compiler bug is, hoef ik 't ook niet te weten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
* Alex) klikt op Start
"Visual Studio has encountered an error and needs to close."

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QScVhP2.png

Gelukkig had ik wel alles opgeslagen voordat ik op die knop klikte :')

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

PrisonerOfPain schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:52:
[...]

Valt uberhaupt weinig discussie over te hebben. Stuk = stuk. Wmb zou een linkje prima volstaan, dan ben ik op de hoogte van de bug en kan mijn leven weer door gaan.
dan is het goed :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Je weet dat ik nu een gigantische discussie moet beginnen over die bug natuurlijk, he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je weet dat je dan gewoon wordt GEBAND >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Misschien kan ik dan nog wat jiras dicht gooien ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Volgens mij hebben we nu al meer nutteloze posts besteed aan de discussie of de bug hier gepost mag worden dan dat er besteed zou worden als de bug hier gewoon gepost was :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Acid_Burn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:41:
Bonus.. 13e maand... mazzelaars :|
Ja inderdaad... Ik ga ook eens een hartig woordje spreken met mijn baas... O, wacht... :P

Ben benieuwd wanneer mijn boekhouder mijn resultaat voor 2012 heeft doorgerekend, dan kan ik zien wat ik overhoud van de winst uit 2012 :9

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:20:
[...]

Ja inderdaad... Ik ga ook eens een hartig woordje spreken met mijn baas... O, wacht... :P
Je bedoelt je vriendin?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Van het weekend weer lopen knutselen aan mijn iPad projectje. Bleek dat een UIScrollView met een gestretchte png als achtergrond en een schaduw er om heen met afgeronde hoeken ineens rare vlekken te geven als je een knop er op aanraakte of het virtuele keyboard omhoog kwam. Maar een UIView met precies de zelfde techniek weer niet.

En geloof het of niet, hou je vast: het kwam er uiteindelijk op neer dat als de afstand tussen elementen in die view kleiner was dan de radius van de hoeken, dan kreeg ik dat effect en bij die UIView die wel werkte was de afstand tussen de elementen 26 pixels en de hoekradius 25 pixels.

Nou dan heb je wel een hoop opties afgestreept voordat je aan dat soort dingen proberen toe komt, dat kan ik je wel vertellen. Holy IE6 of a layout bug.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Vrouw, maar inderdaad :$
Nou ja, mijn boekhouder vertelt wat ik aan winst overhoud, en mijn vrouw bepaalt wat ik daar van mag besteden :+

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41

Priet

To boldly do what no one has..

Pfff waarom zuigen javascript tree's toch altijd? Ben nu met die van KendoUI aan het stoeien. Die ziet er op het eerste gezicht best aardig uit wat betreft features. Maar iets simpels als resursief een path exanden op basis van een model-attribuut is al teveel gevraagd :(

Iemand toevallig nog recent met een JS tree bezig geweest die wel fatsoenlijk is?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-10 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Priet schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:50:
Pfff waarom zuigen javascript tree's toch altijd? Ben nu met die van KendoUI aan het stoeien. Die ziet er op het eerste gezicht best aardig uit wat betreft features. Maar iets simpels als resursief een path exanden op basis van een model-attribuut is al teveel gevraagd :(

Iemand toevallig nog recent met een JS tree bezig geweest die wel fatsoenlijk is?
ahhhhh begin er niet over :+
"onze" tree is een tree dat stampt uit 2005, en daar is op verder geborduurd.
Het resultaat is ongeveer:

- 100 if statements
- 10-20 loops in loops in loops etc
- 2000++++ regels aan code
- onmogelijk om het binnen < week - 2 weken om te zetten naar iets anders.

De opmaak is iets in de trend van een soort json opmaak in brackets en via PHP wordt dit o.a. gemaakt;

PHP:
1
$treeMenu->addMainMenuItem('naam van het menu','link.php','target','img/dtree/error.gif','img/dtree/error.gif');

echter als je ergens in de javascript een } of een { of iets anders mist, dan heb je dus niets. Geen error, nix noppes nada :)

Maar goed, deze is het: http://www.destroydrop.com/javascripts/tree/
Op zich wel ok, voor een menu die niet al te groot wordt (en waar je het fatsoenlijk wilt gaan coden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 12:26

TheNephilim

Wtfuzzle

douweegbertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:00:
[...]

Op zich wel ok, voor een menu die niet al te groot wordt (en waar je het fatsoenlijk wilt gaan coden).
Nice, een klant vroeg laatst om een tree overzicht van het CMS, dan is dit een mooie denk ik zo. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
.Gertjan. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:39:
[...]

Vrouw, maar inderdaad :$
Nou ja, mijn boekhouder vertelt wat ik aan winst overhoud, en mijn vrouw bepaalt wat ik daar van mag besteden :+
Mijn vriendin riep gelijk toen ze hoorde wat mijn bonus was: 'Berlijn hier komen we aan!' :P

Helaas voor haar moet ik eerst nog een kozijn laten herstellen waar ik twee weken terug houtrot in heb geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Als ReCAPTCHA van Google niet werkt en de klant geen Akismet wil... welke 'normale' anti-SPAM oplossing blijft dan over? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:09:
Als ReCAPTCHA van Google niet werkt en de klant geen Akismet wil... welke 'normale' anti-SPAM oplossing blijft dan over? :+
- zelf 1 maken (gewoon wat random vragen, honeypotje met een hidden field, etc)
- niet te snel opgeven met google captcha? waarom zou het niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Een tekstveld met de titel "extra" ofzo in je form, positioneer absoluut left -9000px;
Dit veld zullen echte bezoekers nooit zien. Een bot daarentegen, plaatst er wel tekst in.

Tekst in't veld? Bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
.oisyn schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:19:
Volgens mij hebben we nu al meer nutteloze posts besteed aan de discussie of de bug hier gepost mag worden dan dat er besteed zou worden als de bug hier gewoon gepost was :P
Maar nutteloze posts horen juist wel in dit topic thuis :+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Betere sales afdeling in dienst nemen die Akismet met een flinke mark-up verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

douweegbertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:10:
[...]

- zelf 1 maken (gewoon wat random vragen, honeypotje met een hidden field, etc)
- niet te snel opgeven met google captcha? waarom zou het niet werken?
1. Dat is een optie
2. Nou hij werkt wel, maar doet z'n werk niet. Er komen berichten doorheen... :+
Firesphere schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Een tekstveld met de titel "extra" ofzo in je form, positioneer absoluut left -9000px;
Dit veld zullen echte bezoekers nooit zien. Een bot daarentegen, plaatst er wel tekst in.

Tekst in't veld? Bot.
Dat werkt inderdaad prima, maar dit is achteraf. Dus dan vullen de bots dat veld al niet meer in omdat ze weten dat het werkt... in mijn ervaring in ieder geval.
PrisonerOfPain schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Betere sales afdeling in dienst nemen die Akismet met een flinke mark-up verkoopt?
Dat zou de beste optie zijn :p

---

Nouja, maar eens overleggen wat het nu word. Misschien is een andere CAPTCHA ook prima en werkt die wel goed. Maarja... tijd tijd tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Mijn ervaring is dat er altijd wel berichten doorkomen.
De vraag is hoeveel.. Zijn het er 1 a 2 per dag, dan zou ik er maar niet te moeilijk over doen. Dit kan vrij normaal zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:24:
Dat zou de beste optie zijn :p

---

Nouja, maar eens overleggen wat het nu word. Misschien is een andere CAPTCHA ook prima en werkt die wel goed. Maarja... tijd tijd tijd :+
Gewoon tegen de klant zeggen dat de beste oplossing die jij kunt bieden Askimet is, en dat hij anders maar genoegen moet nemen met af en toe wat spam.

Maar spam kan er altijd doorheen komen, want er zijn ook gewoon menselijke spammers actief.

[ Voor 9% gewijzigd door Woy op 25-03-2013 13:28 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-10 10:52
TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:24:
[...]
Dat werkt inderdaad prima, maar dit is achteraf. Dus dan vullen de bots dat veld al niet meer in omdat ze weten dat het werkt... in mijn ervaring in ieder geval.

[...]
Alle velden hernoemen is toevallig geen optie? (edit) Zodat het form dus niet meer herkent wordt omdat de namen van de velden zijn veranderd (lijkt mij althans).

[ Voor 14% gewijzigd door Erwin537 op 25-03-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Het zou me niet verbazen als er ergens op Indonesië kinderen van 7 dag en nacht captcha's in zitten te vullen voor 12 cent per uur. Daar doe je niet zo veel tegen.

Die reCaptcha captcha's hebben tegenwoordig er altijd huisnummers in zitten. Ik vind dat toch een beetje....eng....

[ Voor 36% gewijzigd door BikkelZ op 25-03-2013 13:38 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10 21:40
BikkelZ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:37:
Het zou me niet verbazen als er ergens op Indonesië kinderen van 7 dag en nacht captcha's in zitten te vullen voor 12 cent per uur. Daar doe je niet zo veel tegen.

Die reCaptcha captcha's hebben tegenwoordig er altijd huisnummers in zitten. Ik vind dat toch een beetje....eng....
Komen die OLPC's toch nog een keer van pas ;)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 19:41

Priet

To boldly do what no one has..

douweegbertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:00:
[...]

ahhhhh begin er niet over :+
"onze" tree is een tree dat stampt uit 2005, en daar is op verder geborduurd.
Het resultaat is ongeveer:

- 100 if statements
- 10-20 loops in loops in loops etc
- 2000++++ regels aan code
- onmogelijk om het binnen < week - 2 weken om te zetten naar iets anders.

De opmaak is iets in de trend van een soort json opmaak in brackets en via PHP wordt dit o.a. gemaakt;

PHP:
1
$treeMenu->addMainMenuItem('naam van het menu','link.php','target','img/dtree/error.gif','img/dtree/error.gif');

echter als je ergens in de javascript een } of een { of iets anders mist, dan heb je dus niets. Geen error, nix noppes nada :)

Haha mooi, dat is nou juist de tree waar ik vanaf wil :P

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Nieuwe PC besteld voor thuis! :) Eindelijk ook aan de SSD. Al zal de stap van een Core 2 Duo T6500 naar een Core i5 3570K denk ik een groter verschil zijn :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Ozzie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:47:
Nieuwe PC besteld voor thuis! :) Eindelijk ook aan de SSD. Al zal de stap van een Core 2 Duo T6500 naar een Core i5 3570K denk ik een groter verschil zijn :)
Ik denk het niet; ik denk dat de overstap naar een SSD veel merkbaarder is. Zeker een moderne SSD.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ozzie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:47:
Nice, van de zomer ga ik ook mijn PC upgraden, met dat bijbaantje die ik dan heb ga ik even sparen voor een mooie upgrade. Ik ga dan denk ik maar direct voor de Haswell processors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korben schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:49:
[...]

Ik denk het niet; ik denk dat de overstap naar een SSD veel merkbaarder is. Zeker een moderne SSD.
Inderdaad. Ik merk ook nauwelijks verschil tussen een P8600 (C2D 2.4Ghz), i5-2520M (sandy bridge 3.2Ghz) en een i7-990Xm bij dagelijkse werkzaamheden. Alleen het compilen gaat veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Korben schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:49:
[...]

Er zit alleen nog wel een verschil in de kracht.
Een SSD is leuk, zelfs geweldig voor loadtimes.. maar op het moment dat je iets loopt te verwerken dan heb je niets aan een snelle HD, maar juist veel aan een goede proc.
Een game zal snel opstarten, maar zonder een fatsoenlijke proc. loopt hij nog steeds ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:54:
[...]

Inderdaad. Ik merk ook nauwelijks verschil tussen een P8600 (C2D 2.4Ghz), i5-2520M (sandy bridge 3.2Ghz) en een i7-990Xm bij dagelijkse werkzaamheden. Alleen het compilen gaat veel sneller.
We zullen het zien van de week. Al zal het sowieso een enorm verschil zijn want elk onderdeel in mijn nieuwe PC is VEEL sneller dan mijn huidige laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Een SSD scheelt enorm, niet alleen bij games laden, maar ook gewoon in Windows verkenner is zo'n SSD net even sneller hoor. CPU ga je niet veel van merken over het algemeen, behalve bij compileren en sommige games inderdaad.

Hier is de eerste upgrade een MX Blue toetsenbord en snel naar Windows 7 met 8GB of meer geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10 10:47
arf. de buren zijn aan het verbouwen.. doei doei concentratie. HALLO BETONBOOR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

douweegbertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:58:
[...]

Er zit alleen nog wel een verschil in de kracht.
Een SSD is leuk, zelfs geweldig voor loadtimes.. maar op het moment dat je iets loopt te verwerken dan heb je niets aan een snelle HD, maar juist veel aan een goede proc.
Een game zal snel opstarten, maar zonder een fatsoenlijke proc. loopt hij nog steeds ruk.
Er zijn weinig games waar de CPU echt een bottleneck is.

Kortere laadtijden zijn echter iets waar je altijd, in elke game, profijt van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

BikkelZ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:37:
Hoe het met die kinderen in Indonesië zit weet ik niet, maar volgens mij gebeurd het ook steeds vaker dat warez (etc.) websites zulke captcha's tonen aan bezoekers om zo een database aan te leggen die spammers dan weer kunnen gebruiken op 'echte websites'. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Et Voila. Ik heb al een zicht op wat voor soort project ik nu zal mogen uitvoeren. Het wordt iets dat te maken heeft met Mobile Apps mbv Oracle ADF Mobile. Het ziet er in ieder geval enorm boeiend uit. Het nadeel is wel dat ik net mijn Galaxy Nexus heb verkocht en hier nu zit met een Nokia 101.

Emulator it is ... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor dat project moet je toch gewoon een iPhone5, 5S en een Nexus 4 en HTC One budgetteren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zullen mij graag horen komen op mijn eerste stagedag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 04:13
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:32:
Laat je wel een unieke eerste indruk achter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En misschien direct ook een "laatste" indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 00:36

mrc4nl

Procrastinatie expert

is misschien ook meteen je laatste :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ben ik toch wel benieuwd wat voor stage het nou was lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Mja, je moet iets bouwen en testen of niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Doe eens niet zo vies? :(

edit:

Hè fck te laat :P

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 25-03-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:47:
[...]

Doe eens niet zo vies? :(

edit:

Hè fck te laat :P
Ik bedoel dat niet slecht hoor. Misschien had een smiley wel op zijn plaats geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Et voila: het is al van dat:
'Are you stealing those LCDs?' 'Yeah, but I'm doing it while my code compiles.'

Ja, ik weet het. Geen alt-tekst.

Prutser, moeten de modjes al het vuile werk weer opknappen he!

[ Voor 38% gewijzigd door BtM909 op 25-03-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
hebben ze je betrapt dat je op GoT zat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:54:
hebben ze je betrapt dat je op GoT zat? ;)
Not yet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Nog meer dev's hier die last hebben van koude handen? :+ Heb al eens gedacht om van die vingerloze handschoenen aan te schaffen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:52:
Et voila: het is al van dat:
[afbeelding]

offtopic:
Ja, ik weet het. Geen alt-tekst.
Ey die kende ik nog niet! Die gaat morgen op het prikbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:42:
Nog meer dev's hier die last hebben van koude handen? :+ Heb al eens gedacht om van die vingerloze handschoenen aan te schaffen... :/
Ik heb er wel vaker last van als ik op mijn kamer zit (waar ik doorgaans de verwarming niet opzet). Hier staat de verwarming wel aan en heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 16-10 08:45
Verwarming omhoog. Had er thuis vroeger wel last van, maar raam dicht en verwarming aan, zodat het warmer dan 15 graden werd binnen hielp behoorlijk :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Ik heb weleens van een vriendin gehoord die fysiotherapeut is dat het komt door je houding waardoor de bloedsomloop naar je handen niet optimaal is en ze daarom koud worden/voelen.
Dus misschien op je houding letten? Ik moet zeggen dat sinds ik op mijn houding let ik er geen last meer van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 16-10 08:45
Misschien dat sneller typen ook wel gewoon helpt ;)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-10 10:52
Geen last van, maar je hebt bij bijvoorbeeld dealextreme van die usb handschoentjes om je handen te verwarmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Wat dacht de bedenken van het datamodel waar ik nu mee werk? "Comma-separated references naar ID zijn wel goed genoeg?"

Uit het datamodel:
SQL:
1
[RelatedItems] [varchar](255) NULL

Onmogelijk om daar een fatsoenlijke query op te draaien :(

[ Voor 18% gewijzigd door Alex) op 25-03-2013 16:00 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22
Ozzie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:47:
[...]

Ik heb weleens van een vriendin gehoord die fysiotherapeut is dat het komt door je houding waardoor de bloedsomloop naar je handen niet optimaal is en ze daarom koud worden/voelen.
Dus misschien op je houding letten? Ik moet zeggen dat sinds ik op mijn houding let ik er geen last meer van heb.
QFT, maar kamer temperatuur moet je ook niet onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Haha, ja de airco annex kachel hier trekt het niet met de winterse temperaturen, dus veel warmer dan 17 graden word het hier niet.

Houding zal zeker een issue zijn, maar dat blijft lastig, ik zit niet extreem verkeerd volgens mij.

Sneller typen, jah ik wacht al veel te lang op een nieuw toetsenbord die natuurlijk weer niet op voorraad is :+

Nouja, wachten tot het (echt) lente word dan maar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:32

BM

Moderator Spielerij
Alex) schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:59:
Wat dacht de bedenken van het datamodel waar ik nu mee werk? "Comma-separated references naar ID zijn wel goed genoeg?"

Uit het datamodel:
SQL:
1

Fijn he :X Ben ze ook al tegen gekomen. Vreselijk, geen idee wat dat soort mensen bezielt.

Hier op kantoor een tijdje terug ook iemand maar uit hoofd gepraat om string values als FK te gebruiken, zonder daadwerkelijke relatie. Oh well, toen ik uitlegde waarom numerieke waarden handiger zijn, en relaties toch wel nuttig zijn snapte hij het wel geloof ik :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:01:
Haha, ja de airco annex kachel hier trekt het niet met de winterse temperaturen, dus veel warmer dan 17 graden word het hier niet.

Houding zal zeker een issue zijn, maar dat blijft lastig, ik zit niet extreem verkeerd volgens mij.

Sneller typen, jah ik wacht al veel te lang op een nieuw toetsenbord die natuurlijk weer niet op voorraad is :+

Nouja, wachten tot het (echt) lente word dan maar :o
Weer een nieuw toetsenbord? Jij had toch pas een mechanisch tobo aangeschaft? Of is deze nu voor op je kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

BM schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:05:
[...]

Fijn he :X Ben ze ook al tegen gekomen. Vreselijk, geen idee wat dat soort mensen bezielt.
Hier gingen wel wat kasten open zeg maar:
[SQL] En waarom normaliseer jij niet?

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:06:
[...]

Weer een nieuw toetsenbord? Jij had toch pas een mechanisch tobo aangeschaft? Of is deze nu voor op je kantoor?
Thuis heb ik een Nighthawk X8 van Max Keyboard. Op het werk wil ik graag een MK 50 van QPAD. Uiteraard nu met MX Blue :D

Het leek me een goed idee om zoveel mogelijk hetzelfde spul te hebben. De QPAD is namelijk identiek qua layout en dergelijke, alleen dan een stuk goedkoper, geen backlight etc. Nu heb ik thuis US/Int en hier met z'n grote enter, kleine linker shift etc.
Wellicht leer ik zo sneller typen en dergelijke omdat het allemaal hetzelfde is XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen om mijn eigen keyboard (een Noppoo Choc Mini Brown) mee te pakken naar mijn stageplaats. Ik vrees alleen dat het een beetje te veel lawaai maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:16:
Ik ben aan het twijfelen om mijn eigen keyboard (een Noppoo Choc Mini Brown) mee te pakken naar mijn stageplaats. Ik vrees alleen dat het een beetje te veel lawaai maakt...
haha, I like

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
mis je het numerieke deel niet heel erg?
Ik gebruik dat toch best vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou nogal awkward zijn he, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 16:30
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:16:
Ik heb van m'n werkgever een Das Keyboard met MX Blue gekregen. Toen we het er over hadden welk toetsenbord ik wilde hebben, zei ik: 'En die herrie dan?' (Ik had toen al een paar keer m'n eigen MX Blue Das Keyboard meegenomen) 'Welke herrie?'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

dev10 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:36:
[...]

Ik heb van m'n werkgever een Das Keyboard met MX Blue gekregen. Toen we het er over hadden welk toetsenbord ik wilde hebben, zei ik: 'En die herrie dan?' (Ik had toen al een paar keer m'n eigen MX Blue Das Keyboard meegenomen) 'Welke herrie?'.
Klopt, over mijn MX Brown heb ik ook nooit wat gehoord, terwijl die ook hoorbaar zouden moeten zijn. Ik denk dat het best meevalt met lawaai, de meeste 'normale' toetsenborden hoor je ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Haha die nieuwe XKCD van vandaag is ook weer echt goed, hij is zelfs zo populair vandaag dat de site eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Why randstad, why?

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2nJXD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:37:
[...]

Klopt, over mijn MX Brown heb ik ook nooit wat gehoord, terwijl die ook hoorbaar zouden moeten zijn. Ik denk dat het best meevalt met lawaai, de meeste 'normale' toetsenborden hoor je ook heel goed.
En het is altijd nog beter dan mee-zingende collega's :D
Ik kreeg altijd het verwijt dat ik aan het mompelen was (zeker als ik met de headphones op zat) of instemmend hmm-hmm of vragend mmmm? wist te produceren tegen mijn PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik ben mezelf aan't aanleren om het over "squeekall" te hebben.

M'n baas keek me nogal verbaasd aan toen ik zei dat de nieuwe squeekall server klaar stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

En waarom zou je dat doen?

Of mis ik de grap? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
En dan gevolgd door:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2nKhd

Serieus, kan ik weer de 20+ vaardigheden volledig opnieuw invoeren -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

EddoH schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:50:
En waarom zou je dat doen?

Of mis ik de grap? :+
Omdat ik het leuk vind klinken. Meer niet. Geen idee hoe ik er ooit bij ben gekomen.

.Gertjan. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:39:
[...]

En het is altijd nog beter dan mee-zingende collega's :D
Ik kreeg altijd het verwijt dat ik aan het mompelen was (zeker als ik met de headphones op zat) of instemmend hmm-hmm of vragend mmmm? wist te produceren tegen mijn PC :)
Ik voer onbewust hele gesprekken met m'n pc, vooral als ik echt druk ben.

Reacties van de omgeving zijn wisselend...

[ Voor 50% gewijzigd door Firesphere op 25-03-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:25
wsitedesign schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:51:
En dan gevolgd door:

[afbeelding]

Je kan er nog eentje toevoegen dan: "repetitieve data ingeven" :o

* Otherside1982 is aan het wachten tot de VHD van 50 GB gekopieerd is vanaf het netwerk om dan de VM op te starten. Nog 60-210 min te gaan.
Daarna kan ik eens het RAM uitbreiden van mijn laptop. VMs draaien met maar 2GB host geheugen is ook niet super, VM mag max 600MB krijgen anders kan ik verder niets opstarten op de host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:42
Firesphere schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:51:
[...]

Ik voer onbewust hele gesprekken met m'n pc, vooral als ik echt druk ben.

Reacties van de omgeving zijn wisselend...
Ik heb de nijging tot enorm vloeken als iets niet werkt zoals ik wil.
Bij mijn vorige werkgever hadden wij zelfs een "chagerijn-counter" ingezet, bij meer dan 6 chago opmerkingen op een dag moest ik bitterballen halen bij de snackbar ernaast.
Nou er zijn veel bitterballen gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

wsitedesign schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:51:
En dan gevolgd door:

[afbeelding]

Dat zou voor mij het moment zijn om ergens anders heen te gaan :X
Vergeet niet dat zulke bedrijven goed geld aan ICT-ers kunnen verdienen, daar mogen ze van mij gerust die extra mile voor gaan :+

Ik wil niet lullig doen, maar waar ben je naar op zoek en hoe denk je dat een Randstad je kan helpen? De laatste keer dat ik een uitzend/arbeidsbureau overwogen heb was ik op zoek naar een vakantiebaantje. Je geeft dan allerlei kwaliteiten op in de hoop dat ze iets leuks hebben, maar aan het einde van de rit hebben ze alleen maar schoonmaak- of inpakwerk... De laatste keer dat ik mij daar binnen heb gewaagd betaalden we volgens mij nog in guldens /opa-vertelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:27:
Et Voila. Ik heb al een zicht op wat voor soort project ik nu zal mogen uitvoeren. Het wordt iets dat te maken heeft met Mobile Apps mbv Oracle ADF Mobile. Het ziet er in ieder geval enorm boeiend uit. Het nadeel is wel dat ik net mijn Galaxy Nexus heb verkocht en hier nu zit met een Nokia 101.

Emulator it is ... :')
When we have to simulate the software to test it
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/dabf524e57ac679ec83d9d1f61912908/tumblr_mgw3wmVj8j1rk30kxo1_400.gif

.Gertjan. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:00:
[...]

Vergeet niet dat zulke bedrijven goed geld aan ICT-ers kunnen verdienen, daar mogen ze van mij gerust die extra mile voor gaan :+

Ik wil niet lullig doen, maar waar ben je naar op zoek en hoe denk je dat een Randstad je kan helpen? De laatste keer dat ik een uitzend/arbeidsbureau overwogen heb was ik op zoek naar een vakantiebaantje. Je geeft dan allerlei kwaliteiten op in de hoop dat ze iets leuks hebben, maar aan het einde van de rit hebben ze alleen maar schoonmaak- of inpakwerk... De laatste keer dat ik mij daar binnen heb gewaagd betaalden we volgens mij nog in guldens /opa-vertelt
Mwoah, mijn vorige baan heb ik via Randstad gekregen. Ok, het was op projectbasis, maar toch, gewoon een 40-uur baan, en ook nog gewoon "mijn" werk.
Waar "mijn" helaas wel betekende onder anderen werken met classic ASP :X

[ Voor 25% gewijzigd door Firesphere op 25-03-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

Ooit vroeger bij het UWV beland na een faillisement (2000 bubble :P).

Daar heb ik het na een half uur ofzo ook maar opgegeven aan die troela uit te leggen wat ik precies deed voor werk...

Verder dan "Office" kwam ze niet qua kennis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:07:
[...]

Mwoah, mijn vorige baan heb ik via Randstad gekregen. Ok, het was op projectbasis, maar toch, gewoon een 40-uur baan, en ook nog gewoon "mijn" werk.
Waar "mijn" helaas wel betekende onder anderen werken met classic ASP :X
Mmm, kan ook aan de regio liggen. Was op een gegeven moment sowieso wel een beetje klaar met die uitzendbedrijven nadat ze voor de zoveelste keer mij probeerde te flessen.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mij ook niet zo snel kan voorstellen dat een werkgever probeert een goede ICT-er te vinden via een uitzend-/arbeidsbureau, maar dat kan ook mijn visie zijn hoor :) Heb er zelf niet een al te hoge pet van op (hooguit voor kortdurende projecten, maar anders zou het niet in mij opkomen).
Ryur schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:55:
[...]

Ik heb de nijging tot enorm vloeken als iets niet werkt zoals ik wil.
Bij mijn vorige werkgever hadden wij zelfs een "chagerijn-counter" ingezet, bij meer dan 6 chago opmerkingen op een dag moest ik bitterballen halen bij de snackbar ernaast.
Nou er zijn veel bitterballen gehaald ;)
Ik wordt niet chagerijnig, maar vloek op een slechte dag wel als brugman... Dat mijn computer mij nog niet verlaten heeft na al dat fysieke en geestelijke geweld begrijp ik nog steeds niet :+ Maar ik kan vloeken en toch "gezellig" blijven :P
Gelukkig barst ik alleen uit als ik thuis werk, op locatie en bij klanten kan ik mij goed beheersen, maar thuis wil ik nog wel eens met een flink volume mijn onvrede laten merken :+ Zo erg dat mijn vrouw zich kapot schrikt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:12:
[...]

Mmm, kan ook aan de regio liggen. Was op een gegeven moment sowieso wel een beetje klaar met die uitzendbedrijven nadat ze voor de zoveelste keer mij probeerde te flessen.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mij ook niet zo snel kan voorstellen dat een werkgever probeert een goede ICT-er te vinden via een uitzend-/arbeidsbureau, maar dat kan ook mijn visie zijn hoor :) Heb er zelf niet een al te hoge pet van op (hooguit voor kortdurende projecten, maar anders zou het niet in mij opkomen).
Alleen het eerste project dat ik toen deed ging via Randstad. De volgende projecten belde mijn grote vriend mij gewoon direct :) (Toffe gozer was die chef)
En uiteraard werden de beloningen voor de projecten ook direct een stuk royaler, omdat er geen provisie naar Randstad hoefde :)

Hij belt me nu nog steeds wel eens, of ik tijd heb voor een projectje. Soms best jammer dat ik daar niet op in kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Ik heb via Randstad mijn eerste full time programmeerbaan gekregen. Zat ergens in het tweede jaar deeltijd HBO en de hobbyprogrammeuronderdirecteur zocht iemand om zijn spaghettitoestand uit te mesten. Lekker een tijdje kunnen bouwen zonder te veel stress van een echt bedrijf, dat is echt niet verkeerd geweest.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C:
1
2
3
4
#ifdef K_AND_R_STYLE /* Horrendous, but many people like it. */
        fputc(' ', stream);
#else
        fputc('\n', stream);

en toch voel ik me dan altijd in m'n kuif gepikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:37:
[...]

Ik hoor over mijn brown ook nooit wat. Maar brown klinkt als je niet full bottomed niet veel harder dan een normaal toetsenbord ;). Ookal maakte het wat geluid dan zou het nog niet uitmaken :P ik heb een collega die zowat muziek voor de afdeling kan maken zo hard typt die op zijn normale toetsenbord :D

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Otherside1982 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:54:
[...]

Je kan er nog eentje toevoegen dan: "repetitieve data ingeven" :o
Die stond er natuurlijk niet tussen.
.Gertjan. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:00:
[...]

Tjah. Wil een vakantiejob bij Barco doen, en die werken via RandStad (mijn oom werkt bij Barco, vandaar). Zou ook liever rechtstreeks gaan hoor :(

Nu ja, blijkt dat die fout veroorzaakt wordt als ik mijn oude vaardigheid van in het jaar 2007 liet staan. Die maar gesloopt en alles opgeslagen zonder deze specifieke vaardigheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:49
TheNephilim schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:09:
[...]

Thuis heb ik een Nighthawk X8 van Max Keyboard. Op het werk wil ik graag een MK 50 van QPAD. Uiteraard nu met MX Blue :D

Het leek me een goed idee om zoveel mogelijk hetzelfde spul te hebben. De QPAD is namelijk identiek qua layout en dergelijke, alleen dan een stuk goedkoper, geen backlight etc. Nu heb ik thuis US/Int en hier met z'n grote enter, kleine linker shift etc.
Wellicht leer ik zo sneller typen en dergelijke omdat het allemaal hetzelfde is XD
Typed dat nou echt veel lekkerder ? Ik heb een standaard Dell toetsenbord. Maar will miss een keer wat anders op het werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Alex) schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:59:

Uit het datamodel:
SQL:
1

Er moet ook gewoon een array datatype in SQL komen. Dat scheelt een hoop gezeik.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

eBoR schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:53:
[...]

Typed dat nou echt veel lekkerder ? Ik heb een standaard Dell toetsenbord. Maar will miss een keer wat anders op het werk
Het typt zeker beter, maar zoals je in m'n review kunt lezen is het dat niet waard tegen elke prijs.

Over het algemeen typt het wat zekerder en voelen alle aanslagen hetzelfde. Nu heb ik thuis MX Brown en wil ik hier MX Blue hebben, daar zit als het goed is een zeer voelbaar verschil in.

De afweging voor een mechanisch toetsenbord is denk ik makkelijk, typ je veel; dan is het zeker de moeite. Welk toetsenbord het dan word en welke prijs je daarvoor wil betalen is weer punt twee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Na een half uur schelden op mijn computer dat de muis telkens lijkt te weigeren bedenk ik me dat de accu van m'n muis leeg is.

|:( |:(

Pagina: 1 ... 39 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.