Volgens mij komt het dan ook gewoon omdat het zo verdomd makkelijk is. Zo heb ik nu al vrij veel voor Android gekocht. Ze hebben je creditcard gegevens, dus iets kopen is slechts 2 klikjes op je scherm en klaar. (Illegaal) downloaden is relatief moeilijk wat dat betreft. Je moet verder / langer zoeken, hopen op geen virussen, etc. Bij Android is dat dan vergeleken Apple dan nog weer makkelijk. Bij Apple moet je je toestel alweer gejailbreakt hebben, anders kan je het helemaal al vergeten.BikkelZ schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:45:
Dammit, Apple heeft me gewoon bij mijn kloten. "oh, Lion update slechts 18 euro, waarom ook niet kopen (mijn creditcard gegevens hebben ze toch al), ach Machinarium, en hee ze hebben een nieuwe versie van Another World voor de iPad".
Hoe doen ze dat toch? Nog nooit een stuiver uitgegeven aan Windows of Android software...
Als je het mij vraagt is het dan echt puur de eenvoud van het kopen, het liefst met zo moeilijk mogelijk maken om software uit alternatieve bronnen te halen. En wanneer je kleinere bedragen hanteert dan ben je binnen. Beter 10x 4 á 5 euro vragen, dan in 1x 40.