lol ok. Leuk project
Heb net even snel door dat optimalisatie topic van je zitten bladeren, maar dat is voor mij echt nog een paar latten te hoog
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
lol ok. Leuk project
Ja en? Tis maar een speel en test site speciaal voor euler. Ga ik niet een hele design voor lopen designen/coderen. Bootstrap is juist gemaakt voor dit soort zooi.
Niks mis mee om bootstrap ook in zn algeheel in te zetten heur. vind het voor iedere site prima.Candanz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:21:
[...]
Ja en? Tis maar een speel en test site speciaal voor euler. Ga ik niet een hele design voor lopen designen/coderen. Bootstrap is juist gemaakt voor dit soort zooi.
Komt er nog een Tomb Raider voor de Mac.oisyn schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:23:
Tomb Raider.
mac?alienfruit schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:49:
[...]
Komt er nog een Tomb Raider voor de Mac?
Jij komt duidelijk niet op hacker news. Als je site achter site achter site voorbij ziet komen met allemaal het zelfde simpele uitgekauwde design ben je het héél snel zat.Ijstheefles schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:35:
[...]
Niks mis mee om bootstrap ook in zn algeheel in te zetten heur. vind het voor iedere site prima.
Volgens mij gaat het feit dat jij het helemaal zat bent helemaal voorbij aan het doel van Bootstrap en waarom Candanz het gebruikt heeft. Het is puur functioneel en dat jij het, omdat jij het het toevallig veel op een website ziet, zat bent dat zal hem natuurlijk geen ene moer uitmaken. Juist slim dat ie dit gebruikt in plaats van nutteloze tijd te investeren in een functionele website voor z'n project Euler resultaten.Avalaxy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:57:
[...]
[afbeelding]
[...]
Jij komt duidelijk niet op hacker news. Als je site achter site achter site voorbij ziet komen met allemaal het zelfde simpele uitgekauwde design ben je het héél snel zat.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
iOS developer
Hoe vaak ik het ontwerp van jou website al wel niet tegen ben gekomenAvalaxy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:57:
[...]
[afbeelding]
[...]
Jij komt duidelijk niet op hacker news. Als je site achter site achter site voorbij ziet komen met allemaal het zelfde simpele uitgekauwde design ben je het héél snel zat.
douweegbertje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Hoe vaak ik het ontwerp van jou website al wel niet tegen ben gekomen![]()
http://leoncullens.nl/
Ook gewoon standaard free templatje toch?
RTFM!
1
2
3
4
5
| 180 /** 191 * Cookie if you're still reading this. 192 * 193 * Yes, this is about if the thingy has multiple levels etc. 194 */ |
[ Voor 52% gewijzigd door Firesphere op 18-03-2013 16:19 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Waarom je hand gebruiken als je hem gewoon kan printen: nieuws: Amerikaans bedrijf krijgt vergunning voor vuurwapens uit 3d-printerBikkelZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:03:
"NuGet.exe" exited with code 1
* BikkelZ maakt pistool van hand en richt op slaap
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik word eerder verdrieting van de redundante inline social media libs die bij mij 15 seconden lang de site lam leggen voordat alles geladen is.douweegbertje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Geen 3D printerBtM909 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:20:
[...]
Waarom je hand gebruiken als je hem gewoon kan printen: nieuws: Amerikaans bedrijf krijgt vergunning voor vuurwapens uit 3d-printer
iOS developer
Ik had het niet eens over zijn project. Ik had het over Ijstheefles' opmerking dat "Niks mis mee om bootstrap ook in zn algeheel in te zetten heur. vind het voor iedere site prima.". En dan met name het laatste gedeelte: "vind het voor iedere site prima.".douweegbertje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Geen last van?phex schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:21:
Ik word eerder verdrieting van de redundante inline social media libs die bij mij 15 seconden lang de site lam leggen voordat alles geladen is.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
[ Voor 29% gewijzigd door phex op 18-03-2013 16:28 ]
Waar hangt je ontwikkelomgeving uit?phex schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:26:
Ik had eerst ook adblock, external cookie dsiabled en better popup blokker.
Maar als je elk site/domein die je zelf ontwikkelt/test steeds moet whitelisten in 2 plugins en in meedere browsers, dan ben je er op een gegeven moment welk klaar mee en embrace je de shit storm
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 5% gewijzigd door Douweegbertje op 18-03-2013 16:29 ]
Ah jij test alleen de ontwikkel omgevingFiresphere schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:27:
[...]
Waar hangt je ontwikkelomgeving uit?
Kwestie van dat domein whitelisten toch? Vrij simpel eigenlijk. Ik heb alle subdomeinen van vcap.me gewhitelist. Werkt prima.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Live-omgeving is niet vaak een probleem, maar mocht er iets zijn, DAN inderdaad ook die whitelisten
Kun je ook gamen op een Mac dan?alienfruit schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:49:
[...]
Komt er nog een Tomb Raider voor de Mac?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Unreal Tournament GotY geloof ik
Ik was dus wel klaar met alles white-listen, dat was mijn punt.Firesphere schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:30:
[...]
Live-omgeving is niet vaak een probleem, maar mocht er iets zijn, DAN inderdaad ook die whitelisteneerder niet.
En of het mis is, hoor ik wel van iemand anders
Blizzard games en een paar via Steam. Dat is het wel.
Ow zo, tja, verschilt. Op kantoor heb ik't vaak aan staan, vooral om te controleren of het in de live omgeving uberhaupt nog wel werktphex schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:33:
[...]
Ik was dus wel klaar met alles white-listen, dat was mijn punt.
[ Voor 20% gewijzigd door Candanz op 18-03-2013 16:36 ]
Nice.Candanz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:34:
Morgen m'n laptopje binnen, kan ik eindelijk op werk ook in de kantine programmeren!
[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 18-03-2013 16:45 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 8% gewijzigd door Alex) op 18-03-2013 16:44 ]
We are shaping the future
[ Voor 20% gewijzigd door BikkelZ op 18-03-2013 17:00 ]
iOS developer
Ja, Tombraider Underworld
Praten met collegas op een 1 mans zaak waarbij de baas meestal weg is.
Hang een spiegel aan de muurCandanz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:50:
[...]
Ik ben gek, maar nog niet zo gek!
Dan heb ik allemaal scherven tussen m'n eten en papieren liggen..pdebie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:02:
[...]
Hang een spiegel aan de muur![]()
Zit je in ieder geval niet alleen.
Eenmanszaak en dan wel "eten in de kantine"?Candanz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:50:
[...]
Ik ben gek, maar nog niet zo gek!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ja, niet echt een kantine, meer een klein keukentje met een koelkast, magnetron, afwasbak en natuurlijk een koffie zet apparaat.
Vrijgezellenhokeenmanszaakkantine:
iOS developer
Hmm, volgens mij bevat mijn communicatie weer wat gaten. Bedoelde met 'alle' eigenlijk alle back-ends / hobby projecten / dingen waar ik geen zin heb om een design voor te maken.Avalaxy schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:23:
[...]
Ik had het niet eens over zijn project. Ik had het over Ijstheefles' opmerking dat "Niks mis mee om bootstrap ook in zn algeheel in te zetten heur. vind het voor iedere site prima.". En dan met name het laatste gedeelte: "vind het voor iedere site prima.".
Voor een tool die bijna niemand gebruikt en quick 'n dirty in elkaar gesleept moet worden? Sure, zou ik zelf ook doen. Voor iedere site? Hell no.
Mijn mening:Rem schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:49:
Kom ik even invallen als leek: waarom word bootstrap zo massaal uitgekotst hier?
Ik ben zelf best wel gecharmeerd van de gebruiksvriendelijkheid van bootstrap!
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
^ Wat hij zegt.
'Rem schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:49:
Kom ik even invallen als leek: waarom word bootstrap zo massaal uitgekotst hier?
Ik ben zelf best wel gecharmeerd van de gebruiksvriendelijkheid van bootstrap!
Je kunt natuurlijk prima dingen een andere kleur geven, anders opmaken, etc. zonder de indeling overhoop te gooien. Gebruik het grid systeem, gebruik de indeling van het menu, maar geef er je eigen draai aan (andere kleur, andere/geen gradients, andere/geen borders, etc.). Er is geen enkel excuus om dat niet te doen voor een website die serieus genomen moet worden; de templates zijn met 1 klik geïnstalleerd tegenwoordig.Z-Dragon schreef op maandag 18 maart 2013 @ 18:17:
Ik vind dat juist erg prettig dat alles er een beetje uniformer uit begint te zien. Alle sites een vergelijkbare indeling? Laat maar komen.
Borderlands 2, Dragon age 1/2, Red Alert 3, Mafia 2, Torchlight, The Witcher, Cod 4/BO, Endless Space, AC 2/brotherhood, Bioshock en Civ 4 & 5 mag je ook toevoegen
Yep zag m ook, prachtigBtM909 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:39:
Remember de alt-tekst hier:
[...]
http://gkoberger.github.com/stacksort
![]()
![]()
[ Voor 73% gewijzigd door Candanz op 18-03-2013 19:52 ]
Nice
Verwijderd
Was hem ook tegengekomen. Goeie boelBtM909 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:39:
[...]
![]()
![]()
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Idem. In de jquery dan nogF.West98 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:33:
Hier krijg ik een error in firefox?
Da's juist het mooie, een combo van allebei. Een tablet voor op de bank, maar wel met de mogelijkheid om m als laptop te gebruiken. Morgen vlieg ik maar Londen voor m'n werk, dan gebruik ik m gewoon als ultrabookHoogie2004 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:57:
[...]
NiceVind dat ding er erg strak uitzien, en dat er volle Windows 8 op draait is zeker wel een plus t.o.v. Windows RT.
Wat ga je er voornamelijk op doen, verwacht je hem te gebruiken als laptop-vervanger-achtig-apparaat, of meer als bank-apparaat ala iPad ofzo?
[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 18-03-2013 20:42 ]
BtM909 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:39:
[...]
![]()
![]()
Ja, als je de moeite niet neemt om het geheel wat aan te passenF.West98 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:56:
[...]
Mijn mening:
Het is zo standaard. Steeds meer sites gebruiken dezelfde, niet-meer-originele twitterstijl. Same for jQuery Mobile/UI. Die van Mobile is dan nog beter, maar dan nog, zo standaard.
Daarom gebruik ik enkel Mobile met mijn eigen custom stylesheet
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Hail to the king baby!
TFS checkt ook geen bestanden in die niet gewijzigd zijn. (Behalve als je hebt lopen kutten met spaces en tabs maar dan is je bestand eigenlijk wel gewijzigd).RobertMe schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:18:
[...]
Volgensmij zijn beide problemen TFS only. In ieder geval SVN verplicht je niet om uit te checken, en deze doet ook alleen daadwerkelijke wijzigingen inchecken, niet "oe, je hebt eens iets in deze file gewijzigd/checkout gedaan, dus moet ie ingechecked worden."
* RobertMe zit midden in een TFS => Git migratie
Niet om lullig te doen maar ik vond dit wel een van de slechtere ports die jullie hebben gedaan kwa graphics bugs. Verder rest toppie maar die graphics bugs waren/zijn wel annoying as fuck.oisyn schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:34:
En de PS3 port. En grote delen van de engine voor alle platforms. Ik heb visibility culling en file load optimizations gedaan.
Nothing to see here!
Haha, dankje.douweegbertje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:08:
[...]
Feli
Vraag me trouwens af of je ook je tweakers mail had gebruikt voor solliciteren?
[ Voor 71% gewijzigd door Ryur op 18-03-2013 22:33 ]
Precies.Pyr0wl schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:26:
[...]
Ja, als je de moeite niet neemt om het geheel wat aan te passenBootstrap biedt wel wat meer dan een mooie Twitter-esque navigatie balk en knopjes.
1
| <div class="round left box less red medium" .. etc |
FeliRyur schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:59:
Zo, ik is niet meer werkeloos.
Net gebeld door baas en contract binnen. Donderdag eerste werkdag
[ Voor 13% gewijzigd door Douweegbertje op 18-03-2013 22:10 ]
nVidia hardware zeker? Is zat over te lezenRutix schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:56:
Niet om lullig te doen maar ik vond dit wel een van de slechtere ports die jullie hebben gedaan kwa graphics bugs. Verder rest toppie maar die graphics bugs waren/zijn wel annoying as fuck.
Is een bekend issue... Kan tot een paar minuten duren bij een aantal specificatieschermen. Volgens mij lost zelfs in compatibility-modus draaien het probleem niet op.urk_forever schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:45:
Hmmm, bugje ofzo in de belastingaangifte 2012 (op Windows 8?). Als ik in het overzicht van gedownloade gegevens zit en ik open het venster van bankrekeningen en scroll daar in naar boven of beneden dan vlak voordat ie boven of beneden is schiet het cpu gebruik omhoog en blijft alles een paar seconden hangen, daarna reageert de zaak weer.
Iemand anders hetzelfde opgevallen?
Hmmm, ja. Is dit nu serieus een voorbeeld van goed design? Dit is effectief een klein stukje code die over alle customers loopt, een eventueel abonnement checkt en dan eventueel een change doet/failures update. Oh, en nog een heleboel boiler code. Hoe gaat dit geïntegreerd worden met dataopslag? Waarom hanteren we jaar en maand als 2 ints ipv een date? Waarom denken we niet eerst even na samen met de business over wat we willen gaan maken?BikkelZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:47:
Leuk filmpje over TDD
http://vimeo.com/47482117
BillingDoohickey
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Verwijderd
Proficiat! Wat ga je doen? Ik las op Twitter dat het iets in de richting van RoR en Mobile App development gaat zijn?Ryur schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:59:
Zo, ik is niet meer werkeloos.
Net gebeld door baas en contract binnen. Donderdag eerste werkdag
[..]
Je kan gewoon DPI weer op 100% zetten toch? Moet je alleen niet te lompe vingers hebben..oisyn schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:35:
[...]
Ook irritant is dat ie een standaard magnification heeft van 150% voor desktop apps. Niet zo heel gek gezien het feit dat ie full HD in 10" perst, maar niet alle desktop apps snappen dat (touch taps worden niet op de juiste plek geregistreerd). Zo is chrome nog compleet onbruikbaar met touch tenzij je die magnification aanpast. Gelukkig zit er een metro chrome in de pijplijn (er is al een dev versie beschikbaar)
Lekker op de bank
Dat mag je ook niet gebruiken, het is alleen "Windows Store app". De nieuwe design style heet overigens Microsoft design language.ZaZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:13:
[...]
Ik weet dat je metro niet meer 'mag' gebruiken, maar ik vind het altijd onduidelijk om het over 'new windows app' of 'window 8 app' te hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 18-03-2013 23:20 ]
Tja, dat is dan ook verkeerd gebruik van meerdere classes. Deze koppelen direct de presentatiewijze aan de classnames die daarna compleet gefragmenteerd zijn over allerlei losse aspecten, zonder dat er een duidelijke groepering aanwezig is. Daarnaast is de naamgeving ook nog eens veel te generiek; 'left' kan van alles en nog wat inhouden, evenals 'box' of 'medium'.douweegbertje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:08:
Nu vindt ik persoonlijk het gebruik van allerlei classes op één element vanwege je 'core css' ook ruk zoals:
code:
1 <div class="round left box less red medium" .. etc
100% is echt ondoenlijk klein (de pro heeft een hogere res dan de RT he). Standaard staat ie op 125%, dat is imho perfect. Chrome doet het nu trouwens wel goed, na naar 100% en weer terug naar 125% geswitched te hebbenZaZ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:13:
[...]
Je kan gewoon DPI weer op 100% zetten toch? Moet je alleen niet te lompe vingers hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 19-03-2013 00:27 ]
Volgens mij is touch-support nog best beroerd in de laatste (dev-channel) versies van Chrome....oisyn schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:24:
[...]
Chrome doet het nu trouwens wel goed, na naar 100% en weer terug naar 125% geswitched te hebben. Alleen jammer alleen dat gestures als pinch zoom niet werken.
[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 19-03-2013 07:18 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Klinkt bekend, die oploskoffie. Maar hier is het omdat de automaat qua smaak vloeibaar karton geeft i.p.v. koffie..._Moe_ schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:13:
I need coffee!
Een van de dagen toch eens een potje oploskoffie meepakken naar het werk.
Klinkt me ook bekend in de orenHoogie2004 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:16:
[...]
Klinkt bekend, die oploskoffie. Maar hier is het omdat de automaat qua smaak vloeibaar karton geeft i.p.v. koffie...
RTFM!
Dankje!Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:08:
[...]
Proficiat! Wat ga je doen? Ik las op Twitter dat het iets in de richting van RoR en Mobile App development gaat zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 19-03-2013 08:45 ]
Mag ik vragen wat je in totaal kwijt was, inclusief import en shipping kosten? Wil er eigenlijk ook wel 1, maar zolang het ding in NL nog niet te krijgen is...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat is leuk, dan krijg je twister bootstrapdouweegbertje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:08:
[...]
Maar op het moment dat je iets gebruikt, zoals de twitter bootstrap voor het neerzetten van een basis aka:
http://twitter.github.com/bootstrap/base-css.html en daar je eigen twist aan mee geeft, dan heb je iets leuks staan.
We are shaping the future
Ik vind het tof dat er meer spelers zijn dan iOS en Android, maar als ik jouw verhaal zo lees zit het product nog zo'n beetje in een beta-fase? Touchproblemen door zoom, gestures die niet werken, apps die niet goed werken met de interface; Dat zijn toch dingen die bij een released product eigenlijk gewoon niet mogen. Okee, het kan aan 3rd party apps compatibiliteit werken, maar daar zal de gewone consument geen boodschap aanhebben. Ik snap dat het een desktop OS op een tablet is, maar voor zo'n prijs hoop je toch wel dat het beter werkt en zal het veel mensen afschrikken..oisyn schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:24:
[...]
100% is echt ondoenlijk klein (de pro heeft een hogere res dan de RT he). Standaard staat ie op 125%, dat is imho perfect. Chrome doet het nu trouwens wel goed, na naar 100% en weer terug naar 125% geswitched te hebben. Alleen jammer alleen dat gestures als pinch zoom niet werken. Denk dat het sowieso wachten is op de metro versie van Chrome voor de beste UX.
Metro IE onthoudt geen credentials na een log off, bloedirritant.
alle euler opdrachten zouden ook binnen 1 minuut te berekenen moeten zijn, toch?Candanz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:19:
Even alle priemgetallen onder de twee miljoen generen met php. Geen wonder dat de web-interpreter er uit knalt. Hijs nu al 15 minuten bezig op de CLI... Iets zegt mij dat ik niet alle priemgetallen onder de twee miljoen moet gaan bruteforcen...
Ach, nog ~800.000 te gaan.
Je bent me net voor =pKips schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:21:
[...]
alle euler opdrachten zouden ook binnen 1 minuut te berekenen moeten zijn, toch?
Mijn eerste oplossing voor dat probleem duurde 8 minuten (C#)
Ieder probleem van project euler is met een 'gewone' computer binnen een minuut te berekenen.Candanz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:19:
Even alle priemgetallen onder de twee miljoen generen met php. Geen wonder dat de web-interpreter er uit knalt. Hijs nu al 15 minuten bezig op de CLI... Iets zegt mij dat ik niet alle priemgetallen onder de twee miljoen moet gaan bruteforcen...
Ach, nog ~800.000 te gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Ijstheefles op 19-03-2013 10:22 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Candanz op 19-03-2013 10:24 ]
terug naar de tekentafelCandanz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:24:
Duurt al 20 minuten op m'n setup (i7 2600k, 560gtx TI 2gb versie). Meep
Nog 500.000~
Zo naar stage toe, en vanavond m'n laptopje binnen, dus wordt niet eerder dan morgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Candanz op 19-03-2013 10:40 ]
Problem 10 had ik hier (met C#) in 0.383 seconden uitgerekend. Ofwel je oplossing is wel héél erg inefficient, of PHP is héél erg ruk.Candanz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:40:
Yeey, na een half uur op de CLI te draaien is hij eindelijk klaar.
Was wel het goede antwoord. Nu maar eens kijken of ik de eerste 10 opgaven van Euler op een snellere, meer efficientere manier kan doen. Maar dat is gepland voor morgen.
Nu naar stage toe.
Misschien, maar voor sommigen moet je dan wel een redelijk slim algoritme hebben (probleem 3 bijvoorbeeld).Ijstheefles schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:21:
[...]
Ieder probleem van project euler is met een 'gewone' computer binnen een minuut te berekenen.
Heb ik ooit ergens gelezen >.<
[ Voor 26% gewijzigd door Korben op 19-03-2013 10:43 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ja, kom er net achter dat php ook nog iets heeft zoals het GMP module. Maar eens PHP recompilen als ik thuis ben... zal waarschijnlijk een stuk makkelijker en sneller zijn met gmp_nextprime() inplaats van eerst alle primes te berekenen, die in een array zetten en die dan vervolgens doorlopen en optellen.Korben schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:41:
[...]
Problem 10 had ik hier (met C#) in 0.383 seconden uitgerekend. Ofwel je oplossing is wel héél erg inefficient, of PHP is héél erg ruk.
[...]
Misschien, maar voor sommigen moet je dan wel een redelijk slim algoritme hebben (probleem 3 bijvoorbeeld).
Wilde het gewoon even van me af hebben.. beetje vervelend project dit..
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2013 11:35 ]
Verwijderd
Dat klinkt in ieder geval erg leuk. Veel succes ermee in ieder geval.Ryur schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:44:
[...]
Dankje!
Jep. Microsoft ERP systemen koppelen met Ruby On Rails & iPad/iPhone. Ik zit dus niet aan de Microsoft kant! (gelukkig denk ik). Microsoft Dynamics/Navision?
15 min van mij vandaan met de trein
Herkenbaar. Vorige week hadden wij ook zo'n project. Irritant is dat.alienfruit schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:42:
Lekker aan het wachten op feedback van de klant. Het hoeft niet donderdag af ofzo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq