Yes
En idd, het is de 1e van de maand. Eerste dagen ben je toch maar bezig om het bedrijf te leren kennen. Om nou meteen een vrije dag op te nemen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Yes
Inderdaad. Je doet de eerste dag toch weinigGrooV schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:01:
[...]
Yes
En idd, het is de 1e van de maand. Eerste dagen ben je toch maar bezig om het bedrijf te leren kennen. Om nou meteen een vrije dag op te nemen
Nothing to see here!
RTFM!
Klopt, en ik ben er ook niet op tegen om zinnige carrières te promoten, maar laten we wel realistisch blijven en kinderen geen gouden bergen beloven terwijl de realiteit is dat veel programmeurs het van hun intrinsieke motivatie moeten hebben.BikkelZ schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:59:
Tja inderdaad is het allemaal heel designey en hip maar ja je moet het toch weten te verkopen aan kinderen. Die denken "ik vind tekenen leuk dus ik doe een grafische opleiding" en vervolgens ontdekken ze pas als ze groot zijn dat dat ze opleidt om voor een klotesalaris totaal niet boeiende folders mogen desingen. Wellicht dat iets minder erg dan dat ze ontdekken dat ze niet in íeder kantoor onbeperkt mogen drummen en rondsteppen de hele dag
Verwijderd
Kun je gelijk laten zien of je de beste bent in bier drinken_Moe_ schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:54:
[...]
Vrijdag vind ik nogal een vreemde dag om bij een nieuwe werkgever te beginnen.
Er is meer aan de hand met die versie van chrome. Zo krijg ik ook geen notification bar meer dat er nieuwe berichten in dit topic zijn geplaatst.Michali schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:23:
Rare bug in laatste Chrome versie. Als je een parent hebt met een top margin en clear: both, dan wordt de margin toegepast op alle children behalve de eerste. Zo lijkt althans.
http://jsfiddle.net/2CkZM/ (weet niet zeker of jullie dit kunnen openen zo overigens)
Is pas sinds versie 25 denk ik.
iOS developer
Director of Creative Innovation bij Intel.Soultaker schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:58:
[...]
wat heeft hij überhaupt met ICT te maken?
Die kreeg ik ook van iemand doorgestuurd ja.. de combinatie van dit ding en m'n LEAP lijkt me best hip.. jammer dat die Myo er nog niet isRobIII schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:38:
M'n portemonnee jeukt weer
https://getmyo.com (filmpje)
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Hoi,
Nou ja, met mijn geweldige sollicitatiebriefschrijfkunsten, bij deze:
Hebben jullie toevallig nog een plek voor mij?
Bijgevoegd mijn CV
Vriendelijke groet,
Firesphere
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Damn! Als je zo'n mailtje krijgt weet je ook niet meer wat zeggen.Firesphere schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:56:
Gisteren mailtje, vandaag sollicitatiegesprek gehad direct.
Ik had bijna het idee dat ik direct een contract onder m'n neus geduwd zou krijgen
Even mijn prachtige sollicitatiebrief-kunsten tentoon spreiden:
[...]
Dat drummen was bij Valve toch? Dan kan dat best wel eens echt werk zijn dat ze daar lieten zien (stomme sound/sfx artists!BikkelZ schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:59:
[...] Wellicht dat iets minder erg dan dat ze ontdekken dat ze niet in íeder kantoor onbeperkt mogen drummen en rondsteppen de hele dag
Overdonderend he? Met zulke sollicitatiebriefschrijfskills kan ik zonder problemen de functie van CEO van Shell wordenVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:01:
[...]
Damn! Als je zo'n mailtje krijgt weet je ook niet meer wat zeggen.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nouja , dit soort mails gaan alleen naar bedrijven waar ik:CodeCaster schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:06:
Ik weet natuurlijk niet hoe geweldig je cv is, maar ik weet niet of ik iemand serieus zou nemen die zo'n mail serieus neemt.
Verwijderd
Wel, we hebben bij het vak "communicatievaardigheden" geleerd hoe we een sollicitatiebrief moeten schrijven. Ik weet nu wel hoe ik dit het beste aanpak op mijn examen.Firesphere schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:03:
[...]
Overdonderend he? Met zulke sollicitatiebriefschrijfskills kan ik zonder problemen de functie van CEO van Shell worden![]()
Ik ben bereid om cursussen te geven in het schrijven zulke kwalitatief hoogstaande sollicitatiebrieven, als er genoeg belangstelling is.
Got me.Firesphere schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:11:
Ik ben niet helemaal domspoiler:er missen wat onderdelen
[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 27-02-2013 21:14 ]
Gelukkig heb ik nog een tweede truuk achter de hand.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Weet niet wat voorn machine jij werkt.F.West98 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:49:
Blegh. VS2012 Web Developer installeren duurde 2 UUR!!! En had 2 restarts nodig.
Waar komen ze dan mee aan:
* items zijn niet geïnstalleerd:
SQL Server 2008
Some stuff vanwege die SQL Server
En dan start ik VS2012 (lukte wel): "Update available"
Zie mijn sig. En nee, geen SSD want ik ben te lui om Windows opnieuw te installeren. Ben ik weer dagen kwijt.Ryur schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:50:
[...]
Weet niet wat voorn machine jij werkt.
Ik installeerde VS2010 Ultimate (!!) met Service Pack binnen een halfuurtje. (Incl SQL Server 2008)
Zeker geen SSD?
[ Voor 16% gewijzigd door F.West98 op 27-02-2013 21:54 ]
STOP MET WERKEN! En doe eerst Windows!F.West98 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:51:
[...]
Zie mijn sig. En nee, geen SSD want ik ben te lui om Windows opnieuw te installeren. Ben ik weer dagen kwijt.
[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 27-02-2013 21:55 ]
Firesphere met een hoofdletter in de URL op het plaatjeFiresphere schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:56:
Ehm, wut?
[afbeelding]
Ben ik nou blind of is er iemand blont?
Klopt, maar in het tekstveld (wat ik dus heb gesubmit) met een kleine letter. Die net zo goed werkt. Bij andere repo's die ik heb toegevoegd werkte dat ook prima.windwarrior schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:57:
[...]
Firesphere met een hoofdletter in de URL op het plaatje
Dag werk, nog niet zelfs. Windows installeren is binnen het half uur klaar. De standaard zaken installeren valt ook mee qua tijd. Neem de volledige ochtend en je bent up and running qua install. Kleine apps installeer je op moment dat je nodig hebt...F.West98 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:51:
[...]
Zie mijn sig. En nee, geen SSD want ik ben te lui om Windows opnieuw te installeren. Ben ik weer dagen kwijt.
En die SSD in mijn sig was het plan. Inmiddels ligt hier al 3 maanden een Samsung 830 256GB...
En er ligt nu al jaar+ een nieuwe CPU koeler klaar
Verwijderd
Zo zag mijn sollicitatiemail aan Nixxes er ook ongeveer uitFiresphere schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:56:
Gisteren mailtje, vandaag sollicitatiegesprek gehad direct.
Ik had bijna het idee dat ik direct een contract onder m'n neus geduwd zou krijgen
Even mijn prachtige sollicitatiebrief-kunsten tentoon spreiden:
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Had je daar al een stage gelopen oid of kende je de mensen daar al uit je privé-leven?.oisyn schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:48:
[...]
Zo zag mijn sollicitatiemail aan Nixxes er ook ongeveer uit
Valt best mee, C:\USERS naar externe hdd copy pasten, screenshotje maken van programfiles ofzo, en dan opnieuw beginnen op je SSD/HDD, ben je echt niet meer dan een middagje mee bezigF.West98 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:51:
[...]
En die SSD in mijn sig was het plan. Inmiddels ligt hier al 3 maanden een Samsung 830 256GB...
Hmm, toch kun je bij EC2 restarten (van buiten de instance) zonder dat de instance/ephemeral storage verdwijnt. (Dus niet bij stop of shutdown vanuit de instance, want dan is de instance storage wel weg; net als natuurlijk bij fysieke problemen.) Kan dit niet op Azure?HMS schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:41:
LOL. Soms kom je toch pareltjes van threads tegen: MSDN: Help!!! Empty disk after a VM Azure restart
Iemand die bedrijfskritische data op een temporary disk in een Azure VM gooit, de VM gaat plat (data = weg) en dan vervolgens 'Azure VMs and their storage accounts are not a reliable, supported product and Microsoft should not sell them.'
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Zelfs mijn laptop met trage 5400 HDD doet het in een half uurtje (wel VS2012 zonder SP, maar toch). Die SSD voegt niet zo heel veel toe bij de installatie. Het is tevens ook geluk hebben met welke zooi je al geïnstalleerd hebt staan. Zo heb ik ooit een keer mogen meemaken met mijn oude laptop dat de installatie bijna 20 uur heeft lopen draaien. Niet zozeer omdat dat ding traag was, maar omdat de installer hiccups had. Overigens was Windows 7 op die laptop installeren ook een feest. Soms in een half uur, soms in twee dagen (met dank aan de dvd speler denk ik)Ryur schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:50:
[...] Weet niet wat voorn machine jij werkt.
Ik installeerde VS2010 Ultimate (!!) met Service Pack binnen een halfuurtje. (Incl SQL Server 2008)
Zeker geen SSD?
Ik "kende" wat mensen via een gamedevelopmentforum. Waar we niet al te vriendelijk tegen elkaar waren overigensVerwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:49:
[...]
Had je daar al een stage gelopen oid of kende je de mensen daar al uit je privé-leven?
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 28-02-2013 01:57 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Mijn verse installs staan meestal binnen een uurtje of 3 klaar... Het scheelt al een berg als je je documenten op een aparte partitie/schijf hebt. Daarnaast heb ik zo vaak een reinstall gedaan dat ik wel ergens een lijstje heb met programma's die ik nodig heb. Mocht ik later alsnog iets missen heb ik het zo erop gezet. Maar echt, de basis (Office, browsers, VS, SQL) staat er binnen niet al te lange tijd op, zeker met een SSDF.West98 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:51:
[...]
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 28-02-2013 08:50 ]
[ Voor 30% gewijzigd door PdeBie op 28-02-2013 09:37 ]
1
2
3
4
5
6
7
| static void Main() { Console.WriteLine( DateTime.IsLeapYear(DateTime.Now.Year) ? "Weer eens een keertje officieel jarig! Taart in de keuken!" : "Volgend jaar weer een kans. Toch taart in de keuken!"); } |
Read the code, write the code, be the code!
Read the code, write the code, be the code!
Hoezowackmaniac schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:50:
Beetje flauw gat GoT dat je geen taartje achter je naam krijgtFeli.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
volgens mij geen van beide, maar ik ben gewend om de statements in hoofdletters te schrijven.pdebie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:25:
huh? is het LIKE statement case sensitive? of de inhoud van de like?
dus:
LIKE '%blabla%'
of
like '%BlaBla%'
Verwijderd
De inhoud van de LIKE.pdebie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:25:
dus:
LIKE '%blabla%'
of
like '%BlaBla%'
+1Firesphere schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:28:
volgens mij geen van beide, maar ik ben gewend om de statements in hoofdletters te schrijven.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Oeh, dat is een tegenvaller! Ik dacht dat MySQL en PostgreSQL toch wel aardig compatibel waren. Zoiets simpels als LIKE zou toch niet veel verschil moeten maken.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
[...]
De inhoud van de LIKE.
Dus in MySQL krijg je bij %blabla% hetzelfde resultaat als bij %BlaBla%. Bij Postgres niet.
Ligt eraan: http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/case-sensitivity.html Is de kolom case sensitive? Of specificeer je een COLLATE?pdebie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:25:
dus:
LIKE '%blabla%'
of
like '%BlaBla%'
Verwijderd
Dat dacht ik ook ja. Maar qua case-insensitiveness toch nietTheNephilim schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:32:
[...]
Oeh, dat is een tegenvaller! Ik dacht dat MySQL en PostgreSQL toch wel aardig compatibel waren. Zoiets simpels als LIKE zou toch niet veel verschil moeten maken.
Hard op zoek naar motivatie hier, als ik eenmaal aan de gang ben dan vlieg ik er ook doorheen, maarja...
LIKE is zo case-sensitive als de expressie (of kolom) waar je je vergelijking op uitvoert. In MSSQL is dat 'standaard' case-insensitive (een CI-AS collation).Matis schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:30:
[...]
+1
Ik schrijf mijn statements ook altijd met hoofdletters en mijn tabellen en kolommen altijd lowercase. Daarnaast is het LIKE statement in MySQL (en volgens mij MSSQL) niet hoofdlettergevoeling
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Je bent niet de enigste...TheNephilim schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:32:
[...]
Hard op zoek naar motivatie hier, als ik eenmaal aan de gang ben dan vlieg ik er ook doorheen, maarja...
[ Voor 41% gewijzigd door Candanz op 28-02-2013 10:51 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ja echt wel!
Die van mij bij Nixxes was wat langer, die bij DICE paste in 140 tekens en was iets als "Hey, are you looking for interns?"..oisyn schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:48:
[...]
Daar hebben we een naam voor: service oriented architecture.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Kater? Eerst water, de rest komt later
Mijn laatste sollicitatiemail was ook vergelijkbaar..oisyn schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:48:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
We are shaping the future
Strings vergelijken met == is altijd vragen om problemen, vroeg of laat.Alex) schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:27:
Leuk, tot de ontdekking komen dat er een vergelijking in een reportingservice zit die case insensitive moet zijn, maar waar doodleuk == wordt gebruikt.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Bij de sollicitatie van mijn huidige baan werd mij door de ICT manager gevraagd waar ik me over 10 jaar binnen het bedrijf zag.OkkE schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:25:
[...]
Mijn laatste sollicitatiemail was ook vergelijkbaar.
ik ook en ik heb hetzelfde antwoord gegeven...pdebie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:49:
[...]
Bij de sollicitatie van mijn huidige baan werd mij door de ICT manager gevraagd waar ik me over 10 jaar binnen het bedrijf zag.
"Op jouw stoel"
zoiets kwam het wel op neer ja.oisyn schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:50:
Waarop de baas zegt "ja ik ben ook eigenlijk wel toe aan een nieuwe"
Operator overloadingHaan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:
[...]
Strings vergelijken met == is altijd vragen om problemen, vroeg of laat.
1
2
| DateTime.ToString("yyyy-MM-dd hh:MM:ss") // foutje door te snel tiepen, want moest zijn .... DateTime.ToString("yyyy-MM-dd HH:mm:ss") |
[ Voor 4% gewijzigd door armageddon_2k1 op 28-02-2013 12:16 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Hah, dat is in Delphi wel makkelijker geregeld:armageddon_2k1 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:15:
Fuuuuuu....waarom klopt mijn output NIET!!!! Wat blijkt:
C#:
1 2 DateTime.ToString("yyyy-MM-dd hh:MM:ss") // foutje door te snel tiepen, want moest zijn .... DateTime.ToString("yyyy-MM-dd HH:mm:ss")
Ik haat datetime-format strings.
mm Displays the month as a number with a leading zero (01-12). If the mm specifier immediately follows an h or hh specifier, the minute rather than the month is displayed.
gebruik dan ilike.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:29:
[...]
De inhoud van de LIKE.
Dus in MySQL krijg je bij %blabla% hetzelfde resultaat als bij %BlaBla%. Bij Postgres niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Ghehe op 28-02-2013 12:59 ]
Verwijderd
Dat had ik ook kunnen doen ja. Het het nu zo aangepakt:Ghehe schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:58:
[...]
gebruik dan ilike.(maar daar was je waarschijnlijk wel al achter gekomen
)
1
| SELECT * FROM employees WHERE LOWER(name) LIKE "%?%" |
Verwijderd
De mijne ligt al maanden stof te happen. Ik heb gewoon nog niet de tijd gehad er iets mee te doen. Bij mij duurde het wel zo'n 3 weken tegen hij thuis was dus ik denk dat je ook nog even geduld zal moeten uitoefenen.Candanz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:04:
Raspberry zondag bij SOS Solutions besteld. Was meteen verzonden, maar nog steeds niet binnen gehad. Ook nog niet eens een track en trace.
Ik wil hem zo snel mogelijk binnen hebben, wil er een webserver op draaien met een cronjob die om de 3-4 uur checkt of er nieuwe afleveringen van m'n series zijn, zoja download ze en plaats ze op m'n externe hd..
Plus wil er nog leuke andere dingen op gooien maar ja, heb em nog niet binnen dus het feest kan nog niet beginnen...
----------
Rubinski,
Houd je er wel rekening mee dat je indexes dan niet goed gaan?
http://use-the-index-luke...s/case-insensitive-search
Candanz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:56:
editen in de WYSIWYG editor, gooit hij mijn <pre>'s leeg. Dag example code.
Ja wat wil je dan, dat één service in twee databases gaat zitten wroeten? Dan kun je bij iedere wijziging aan om het even welke kant jouw service gaan zitten herstellen!Candanz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:49:
Moet mijn DNS Soap API samen voegen met ons Domain Registration Soap api. Maar we willen beide gescheiden api's houden dus nu moet ik een soap api aan roepen in een soap api....
Dat hoef je niet te lezen als je begrijpt wat je tikt: je zegt WHERE LOWER(kolom). Dat houdt dus in dat voor íedere regel de waarde van die kolom door die functie (LOWER()) wordt gehaald: traag.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:06:
Wat die indexes betreft: Zo dadelijk maar eens lezen dan
[ Voor 35% gewijzigd door CodeCaster op 28-02-2013 13:42 ]
En wat nou als ik daadwerkelijk de maand daar wil hebben. Aan de ene kant is het fijn dat ze meedenken, maar aan de andere kant is in veel api's al gebleken dat meedenken uiteindelijk voor ellende zorgtOtherside1982 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:19:
[...]
Hah, dat is in Delphi wel makkelijker geregeld:
[...]
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Plugins schrijven doe ik eigenlijk nooit, wel Themes. De meeste functionaliteit stop ik ook in een thema waar het nodig is, dan in plugins voor Wordpress websites.alienfruit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:40:
Wat een gedoe zeg zo'n WordPress plugin schrijvenWerkt gewoon niet.
Maar dan moeten ze niet zeggen dat hij met 1 dag hier is.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:06:
[...]
De mijne ligt al maanden stof te happen. Ik heb gewoon nog niet de tijd gehad er iets mee te doen. Bij mij duurde het wel zo'n 3 weken tegen hij thuis was dus ik denk dat je ook nog even geduld zal moeten uitoefenen.
Hij is op voorraad dus..Quote vanaf SOS Solutions website:
Wij verzenden standaard met post NL
Normale (Gratis verzending) 1-5 dagen wij gaan gewoon uit van 1 dag zo is ook de ervaring.
Post NL pakket 1 dag 4,84 euro Met track&trace code en in pakket met vulling.
Post NL aangetekend pakket: 1 dag 6,05 met track&trace code en in pakket met vulling
Hmm, ja, het is mijn eerste Wordpress project. Ik heb dus een plugin gemaakt. Alleen hij wil mijn custom fields niet opslaan. Geen idee, waarom. Ik update de boel wel via de databaseTheNephilim schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:17:
Plugins schrijven doe ik eigenlijk nooit, wel Themes. De meeste functionaliteit stop ik ook in een thema waar het nodig is, dan in plugins voor Wordpress websites.
Wat werkt er niet?
Handige plugin met betrekking op custom fieldsalienfruit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:51:
[...]
Hmm, ja, het is mijn eerste Wordpress project. Ik heb dus een plugin gemaakt. Alleen hij wil mijn custom fields niet opslaan. Geen idee, waarom. Ik update de boel wel via de database
Je bedoelt SickBeard + SABnzbd?Candanz schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:04:
Ik wil hem zo snel mogelijk binnen hebben, wil er een webserver op draaien met een cronjob die om de 3-4 uur checkt of er nieuwe afleveringen van m'n series zijn, zoja download ze en plaats ze op m'n externe hd..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
[ Voor 17% gewijzigd door F.West98 op 28-02-2013 14:05 ]
Alleen zijn de series die ik bedoel nou weer niet verkrijgbaar op usenet/nieuwsgroepjes.
[ Voor 17% gewijzigd door Candanz op 28-02-2013 14:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
De meeste programma's komen toch met een configuratiebestand dat je kan mee kopiëren?F.West98 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:56:
Blegh. Ik moest bij een reïnstall sowieso 46 programma's installeren. En veel ervan hebben veel aangepaste settings die je niet zomaar exporteert. (Firefox heeft 5 cookie-profielen, Rainmeter erg aangepast, veel mods in Trillian, Word en Powerpoint eigen aangepaste thema's en templates erin gezet, veel belangrijke media-opties want overal in huis kan je via deze computer muziek streamen, ik moet een Airplay ding erop zetten, van allerlei programma's opnieuw instellen, hell.
Daar ben ik lang mee bezig
Iemand tips voor makkelijk backuppen? Dan ga ik er morgenmiddag mee aan de slag, dan ga ik me toch nooit kunnen concentreren op devsels
Addons meestal niet, aangepaste dingen vaak ook niet, het is redelijk veelVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:03:
[...]
De meeste programma's komen toch met een configuratiebestand dat je kan mee kopiëren?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq