'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
We are shaping the future
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Och met bouwjaar '84 begin je aardig rap de 30 te naderen, dan ben je voor veel mensen al "oud" hoor
* .Gertjan. is ook van het bouwjaar '84 Dus ook de 30 aan het naderen, maar tot ik zelf 30 ben kan ik mooi tegen mensen die 30 worden zeggen: tering, 30 dat is echt oud

Maar je bent zo jong als je je voelt
Ow ja, gefeliciteerd natuurlijk!
[ Voor 3% gewijzigd door .Gertjan. op 26-02-2013 09:36 ]
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
'84 is een goed bouwjaar schijnbaar..Gertjan. schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:35:
[...]
Och met bouwjaar '84 begin je aardig rap de 30 te naderen, dan ben je voor veel mensen al "oud" hoor
* .Gertjan. is ook van het bouwjaar '84 Dus ook de 30 aan het naderen, maar tot ik zelf 30 ben kan ik mooi tegen mensen die 30 worden zeggen: tering, 30 dat is echt oud![]()
Maar je bent zo jong als je je voeltQua gedrag voel ik mij nog steeds 12, maar lichamelijk soms 67...
Ow ja, gefeliciteerd natuurlijk!
* Korben is ook van '84
Moet alleen nog 242 dagen tot ik 109 word.
Gefeliciteerd, NMe!
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
12 is toch soms hoog ingeschat hoor.Gertjan. schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:35:
[...]
Maar je bent zo jong als je je voeltQua gedrag voel ik mij nog steeds 12, maar lichamelijk soms 67...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Zolang .oisyn gewoon (fulltime) in dienst is gaat hij het urencriterium denk ik niet halen, dus kan je de startersaftrek en zelfstandigenaftrek alweer wegstrepen. Kleine ondernemers regeling blijft wel interessant, maar aangezien .oisyn's klant een particulier is schiet je daar ook niet zo veel mee op (hij zou z'n prijs moeten verlagen in de prijs inc btw gelijk te houden voor z'n klant).orf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:32:
[...]
Overigens kan het nog steeds interessant zijn om ondernemer voor de IB te worden omdat je startersaftrek, ondernemersaftrek, kleine ondernemers regeling, eventueel S&O als aftrek hebt. Dat kan flink schelen in het totaal aan belasting, zelfs zonder aftrek van uitgaven of investeringen.
Het is alweer even geleden dat ik een eenmanszaak had / ondernemer was voor de belastingdienst (al jaren DGA met holding). Dus ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt met urencriteria. Over het algemeen heeft de website van de belastingdienst goed informatie. Als je er maar naar googlet.
Wat was er ook al weer met 1904? Anyways, gratzNMe schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 00:29:
Geen idee waarom 'ie 109 weergeeft though, er staat toch echt in mijn profiel dat ik geboren ben in '84.

[ Voor 3% gewijzigd door farlane op 26-02-2013 10:34 ]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Koffie aanwezig, nu nog de taart! (Gevulde koek is ook prima
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 26-02-2013 12:29 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1. gokken en/of twee paar bestellen en dan de verkeerde maat terugsturen
2. de juiste maat per merk bepalen (ik draag hoofdzakelijk Puma, ik weet welke maat ik moet hebben, want die verschilt per merk niet zoveel) en die bestellen.
Read the code, write the code, be the code!
En een cache plugin zoeken, wordpress is trager dan een slak met een kilo beton aan z'n huisje.
[ Voor 14% gewijzigd door Candanz op 26-02-2013 12:48 ]
W3 Total Cache is wel een goede cache plugin. Uiteraard heb je dan wel wéér een extra plugin, maar voor je bezoekers is het in ieder geval snelCandanz schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:47:
Zo dan eindelijk mijn blogje af, kwam er achter dat er voor wordpress al een twitter bootstrap theme was, dus gebruik ik nu wordpress. Nu nog SEO friendly maken en dan gaan met de banaan. Ik moet alleen nog eerst een goede foto vinden voor m'n about / contact pagina.... Ik sta altijd slecht op fotos.
En een cache plugin zoeken, wordpress is trager dan een slak met een kilo beton aan z'n huisje.
Omdat deze makkelijk zelf te configureren valt, en ik van plan ben deze nogal aardig te customizen.Avalaxy schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:12:
Waarom zou je voor wordpress twitter bootstrap pakken? Bootstrap is juist handig als je je hele layout zelf moet coden, omdat het makkelijk is. Maar echt mooi is het niet meer (nu zo'n 3 miljoen sites het gebruiken). Zeker voor wordpress heb je veel mooiere thema's.
Ik heb nu WP Super Cache, merk meteen dat het een stuk sneller gaat. Hooray voor caching!TheNephilim schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:15:
[...]
W3 Total Cache is wel een goede cache plugin. Uiteraard heb je dan wel wéér een extra plugin, maar voor je bezoekers is het in ieder geval snel
Omdat m'n eigen blog nogal groot gaat worden(hoop ik). En omdat ik nog geen karma punten heb ^_^.
Wij gebruiken Twitter Bootstrap ook al basis voor veel verschillende sites. Natuurlijk wel aangepast met LESS. Maar doordat we steeds hetzelfde uitgangspunt hebben, in zowel Drupal, Wordpress, en ons eigen framework kunnen we een stuk makkelijker werken.Avalaxy schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:12:
Waarom zou je voor wordpress twitter bootstrap pakken? Bootstrap is juist handig als je je hele layout zelf moet coden, omdat het makkelijk is. Maar echt mooi is het niet meer (nu zo'n 3 miljoen sites het gebruiken). Zeker voor wordpress heb je veel mooiere thema's.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Hopelijk vliegt die hele hype snel over, ik ben 't behoorlijk beu. Zoveel mooie pixels en dan doe je er zo weinig mee
[ Voor 10% gewijzigd door Alex) op 26-02-2013 14:02 ]
.
iOS developer
Kvind het net weer te, geeft mij een erg web 1.0 gevoel.HMS schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:30:
Zelf wil ik nog iets met deze layout gaan doen: http://metroui.org.ua/
Ja ja, we weten nou wel dat jij het liefst de interface van Windows 95 hebt. Give it a rest.Alex) schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:02:
[...]
Hopelijk vliegt die hele hype snel over, ik ben 't behoorlijk beu. Zoveel mooie pixels en dan doe je er zo weinig mee
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

En als het aan mij lag werd Visual Studio 2012 beschouwd als de Windows ME van de IDE's. Wat een ellende, doe mij maar 2010. Zit alweer de hele dag tegen "Visual Studio is Busy" aan te kijken.

[ Voor 60% gewijzigd door CodeCaster op 26-02-2013 15:40 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
De maten hangen af van 't gebied waar je kijkt... Alleen al "Europese" maten is heel erg afhankelijk van het land / gebied waar je koopt... Daarnaast kan een merk ook weer de basismaat aannemen van 't land van productie (lees: design).oisyn schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:27:
Nee ik wil gewoon schoenen bestellen, maar in NL hebben ze nergens mijn maat en in het buitenland is niemand het eens over de maten. M'n strategie is gewoon de native maat van de betreffende winkel te pakken die op mijn huidige schoen (zelfde merk) staat.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
iOS developer
Ik ben er wel fan van moet ik zeggen.Alex) schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:02:
[...]
Kwestie van smaak, denk ik.
Doet me altijd een beetje denken aan standaard CSS1 websites.Alex) schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:02:
[...]
Je bedoelt een kwestie van het hebben van smaak
Ja er zijn ook buiten Wordpress best aardige alternatieven, bijvoorbeeld Foundation 3: http://foundation.zurb.com/.Avalaxy schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:12:
Ben het op zich wel eens met de kritiek, alleen de support op het moment dat je een probleem hebt is wel top. Voor de meeste, interne applicaties is het nog steeds een enorme verbetering, voor publieke websites vind ik het wel minder worden.
Read the code, write the code, be the code!
http://apps.playcanvas.com/will/doom3/gangnamstyle
Nothing to see here!
Binnenkort maar eens kijken of ik op basis van Bootstrap LESS zelf een mooie simpele basis LESS kan maken om op verder te bouwen.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dat doe ik ook, maar die 'mixins' & 'variables' bevatten nog steeds een heleboel onderdelen die ik niet nodig heb en dingen die doordat ik alleen 'responsive' pak niet eens kán gebruiken. Beetje nutteloos om op al die dingen er nog in te hebben staan, maakt het weer zo onoverzichtelijk.Gamebuster schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:54:
Je kan toch alleen bepaalde componenten van bootstrap inladen?
Aan de andere kant belemmert dat wel weer het 'update' gehalte, al zul je dat in de praktijk nauwelijks doen.
En verder is het natuurlijk ook wel een handige verzameling mixins ed.
En mixins/variables zitten niet in de weg toch? Die worden niet meegecompileerd. Ik probeer zoveel mogelijk intact te laten, behalve bootstrap.less (dingen uitschakelen) en variables.less. Dan kan je lekker simpel updaten indien nodig.
Nu het toch over Bootstrap gaat, wat vinden jullie van die span* classes door de code? Ik doe het nu op de volgende manier om mijn code 'semantic' te houden, maar ben benieuwd of andere mensen het handiger doen; https://gist.github.com/Barryvdh/2834636
Bij snowboard boots pas ik ze altijd liever om te kijken of mijn enkels wel lekker in die schoen geduwd wordenBikkelZ schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:27:
Mondo of mundo is een maat in centimeters en dus absoluut. Werkt altijd voor snowboard- en skiboots!
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik heb eigenlijk veel minder problemen met vs2012 dan met vs2010. Hij is sneller, markup view is stabieler, en ik heb nog geen een keer "Visual Studio is busy" gehad.CodeCaster schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:20:
* CodeCaster toont een aantal web-views met daarachter wat leuke SQL-, EF-, WCF- en MVC-features, reactie: "Kan dat font niet een tikkeltje kleiner, dat hoekje wat blauwer en die pagina wat minder grijs?".
Terug naar de tekentafel. Letterlijk.
En als het aan mij lag werd Visual Studio 2012 beschouwd als de Windows ME van de IDE's. Wat een ellende, doe mij maar 2010. Zit alweer de hele dag tegen "Visual Studio is Busy" aan te kijken.
VS2012 werkt hier ook veel stabieler, alleen jammer van die HOOFDLETTERS IN HET MENUD-Raven schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:46:
[...]
Ik heb eigenlijk veel minder problemen met vs2012 dan met vs2010. Hij is sneller, markup view is stabieler, en ik heb nog geen een keer "Visual Studio is busy" gehad.
Gebruiken ze al die pixels een keer, IS HET OOK NIET GOEDGrooV schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:48:
alleen jammer van die HOOFDLETTERS IN HET MENU
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
DAN DOE JE HET TOCH GEWOON WEER UIT... JEZUS, ALTIJD MENSEN DIE KLAGEN OVER HOOFDLETTERS TERWIJL HET JUIST HEEL DUIDELIJK IS WAT ER WORDT GEZEGD. IK ERVAAR DIT OOK HELEMAAL NIET ALS SCHREEUWEN EN ENIGE WAT IK JAMMER VIND DAT BLINK ER NIET IN ZIT. DA'S PAS EEN LEUKE FEATURE!!!!!!!!!GrooV schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:48:
[...]
VS2012 werkt hier ook veel stabieler, alleen jammer van die HOOFDLETTERS IN HET MENU
http://blogs.msdn.com/b/z...n-visual-studio-2012.aspx
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Mijn boots waren echt niet te vinden in Nederland.DeluxZ schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:29:
[...]
Bij snowboard boots pas ik ze altijd liever om te kijken of mijn enkels wel lekker in die schoen geduwd worden
Je kunt meestal wel uitzoeken op internet welke boot voor welke voet en onderbeen bouw het beste past, gewoon zorgen dat je een full thermo hebt en dan goed strak kopen (mensen die twee schoenmaten minder hebben vinden mijn boots te klein als ze ze koud aantrekken, maar ik sta aan het einde van de dag als enige nog met mijn schnallen dicht op de apres ski).
Nog een beetje finetunen bij http://www.dutchbootfitter.nl als het nodig is. Uiteindelijk heb ik mijn thermo's niet verwarmd en alleen wat van dat zwarte rubber rond mijn enkels laten plaatsen tegen heel lift. Goddelijke pantoffels heb ik nu
[ Voor 3% gewijzigd door BikkelZ op 26-02-2013 15:57 ]
iOS developer
Bij mij is het precies andersom; 2012 hangt om de haverklap, bij een breakpoint of exception kan ik koffie gaan halen en hij is t-r-a-a-g met renderen van .cshtml (het lijkt wel XAML op een 386).D-Raven schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:46:
[...]
Ik heb eigenlijk veel minder problemen met vs2012 dan met vs2010. Hij is sneller, markup view is stabieler, en ik heb nog geen een keer "Visual Studio is busy" gehad.
Edit: woei, een tabel-render-bug in IE. Edit: woei, weer eens niet de enige.
[ Voor 22% gewijzigd door CodeCaster op 26-02-2013 17:11 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Kijk ook eens naar .AsParallel().ForAll() en Parallel.ForEach().armageddon_2k1 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:52:
Spuit 11 geeft hier ook even modder hoor: LINQ!De wereld is weer zonnig. Kom er nu pas achter hoe ontzettend fijn het is.
Korben schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:08:
[...]
Kijk ook eens naar .AsParallel().ForAll() en Parallel.ForEach().

Waarom ben ik al die tijd bij Java blijven hangen voor mijn hobby-rommel
[ Voor 13% gewijzigd door armageddon_2k1 op 26-02-2013 16:12 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Als je even de tijd hebt... Channel 9 - Anders Hejlsberg: Introducing Async – Simplifying Asynchronous Programmingarmageddon_2k1 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:09:
[...]
[afbeelding]
Waarom ben ik al die tijd bij Java blijven hangen voor mijn hobby-rommelMijn kostbare vrije tijd
verkwanseld
[ Voor 10% gewijzigd door HMS op 26-02-2013 16:20 ]
Verwijderd
Wat maak je?HMS schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:19:
Ik zit nu voor mijn afstuderen in Java te programmeren. Ik mis C# echt intens, en VS2012 ook
Ik heb aan de hand van een paper een implementatie gemaakt die Byzantine fault tolerant cloud storage (object / blob) realiseert, over bestaande cloud storage zoals Azure BLOB, Amazon S3 en Rackspace CloudFiles. De paper gebruikt een file based aanpak (dus hele file in memory, encrypten, hashen, encoden, etc.) en ik heb dat uitgebreid door gebruik te maken van een Stream. In principe pas ik de algoritmen uit de paper wel toe, maar dan over kleinere blokken data. Maar dan loop je toch weer tegen wat andere problemen aan.
De vervolg stap is een performance analyse van de verschillende cloud storage providers en ook mijn implementatie benchmarken.
Ben ik de enige die bij iedere verwijzing naar 'channel 9' spontaan aan 'The Fast Show' denkt?Korben schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:18:
[...]
Als je even de tijd hebt... Channel 9 - Anders Hejlsberg: Introducing Async – Simplifying Asynchronous Programming
De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...
Wel jammer dat je dan zelf in de registry moet gaan zitten rommelen met alle gevolgen van dien.BtM909 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:56:
[...]
DAN DOE JE HET TOCH GEWOON WEER UIT...
http://blogs.msdn.com/b/z...n-visual-studio-2012.aspx
Gelukkig gaan ze er een menu optie of iets dergelijks van maken:
http://blogs.msdn.com/b/v...design-with-all-caps.aspx
That said, we will enable you to customize the casing, and we are exploring options for how to expose that choice. We will post again once we’ve settled on a final approach to be available in RTM.
[ Voor 17% gewijzigd door PdeBie op 26-02-2013 17:02 ]
Met alle gevolgen van dienpdebie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:01:
[...]
Wel jammer dat je dan zelf in de registry moet gaan zitten rommelen met alle gevolgen van dien.
Gelukkig gaan ze er een menu optie of iets dergelijks van maken:
http://blogs.msdn.com/b/v...design-with-all-caps.aspx
[...]
Juist daaromBtM909 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:10:
[...]
Met alle gevolgen van dienBen je geen devver?

Ik ben zo verliefd op Visual Studio 2010 (met 2012 weinig ervaring mee nog), C#, WPF, XAML & ASP.NET.
Helaas draait het op zo'n rot besturingssysteem (moet nog Windows 8 proberen, wie weet kan het mij overhalen).
Door deze verhalen wil ik bijna weer Windows gaat bootcampen (ja ben een Mac gebruiker -> iPad ontwikkelaar & Ruby on Rails)!
[stemmetje]Mono lbablablabla[/] Nee.
[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 26-02-2013 18:25 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
iOS developer

Alleen geen taart jongens, dat wordt me te duur nu!
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Windows 8 heb ik dus nog niet geprobeerd.BikkelZ schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:26:
Liever Windows 8 met Visual Studio dan Mac OS X en XCode. En dan heb ik ReSharper nog niet geinstalleerd.
Maar Mac OSX vind ik echt super! Xcode heeft zijn problemen, maar voor iOS & Mac development is hij super. Snap niet dat er zoveel problemen mee hebben?
Mono wil ik nog proberen (staat voor dit weekend op mijn lijstje). Maar ben bang dat ik ReSharper & Visual Studio ga missen.Gamebuster schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:24:
I'm with GoTCoast: C# lijkt me leuk, maar Windows is nee.
[stemmetje]Mono lbablablabla[/] Nee.
Enige voordeel van Mono is dus de taal. Maar in geval van C# (en iOS eigenlijk ook) is het juist de combinatie van taal & IDE wat het zo goed maakt
Haha eindelijk! En hoe loopt het met de andere contacten?Firesphere schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:28:
* Firesphere is per 11 april werkloos
Btw, wij moeten toch eindelijk eens een biertje in de stad drinken ofzo. Best vreemd zoveel contact en elkaar nooit ontmoet (terwijl wij 10 min van elkaar werken).
[ Voor 20% gewijzigd door Ryur op 26-02-2013 18:36 ]
10 minuten? Volgens mij kan ik vanaf ons toilet bij GG in de pot pissen!GoTCoast schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:35:
[...]
Haha eindelijk! En hoe loopt het met de andere contacten?
Btw, wij moeten toch eindelijk eens een biertje in de stad drinken ofzo. Best vreemd zoveel contact en elkaar nooit ontmoet (terwijl wij 10 min van elkaar werken).
Verwijderd
Heb je al een nieuwe baan in het verschiet?Firesphere schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:28:
* Firesphere is per 11 april werkloos
Ik heb ze letterlijk voor't kiezenVerwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:40:
[...]
Heb je al een nieuwe baan in het verschiet?
Werk allang niet meer bij GG. Dat was zomer jaar terug (dus in zomer 2011).Firesphere schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:40:
[...]
10 minuten? Volgens mij kan ik vanaf ons toilet bij GG in de pot pissen!
Nee, ik bedoel als werkgever Saxion
Dat de header files erin zitten komt uit de tijdperk van C (en niet C++ zoals heel erg veel wordt gedacht).BikkelZ schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:44:
[...]
XCode & current state Objective C + frameworks nags:
- header files. WTF?
- kunnen we al arrays debuggen?
- loosely coupled shit everywhere
- en als dat er uit klapt heb je geen stack meer
- al die NSDecimal en weet ik veel wat classes die je voor de meest simpele dingen al nodig hebt
- je kunt interface items via een label ophalen maar dat label mag alleen een nummer zijn
Objective C an sich daar kan ik wel mee leven. En ik vind interface builder ook best mooi.
Met de andere punten ben ik het wel eens ja, maar denk er eigenlijk niet meer aan; gaat nu altijd goed bij mij.
[ Voor 56% gewijzigd door Ryur op 26-02-2013 18:46 ]
XCode & current state Objective C + frameworks nags:GoTCoast schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:35:
[...]
Windows 8 heb ik dus nog niet geprobeerd.
Maar Mac OSX vind ik echt super! Xcode heeft zijn problemen, maar voor iOS & Mac development is hij super. Snap niet dat er zoveel problemen mee hebben?
- header files. WTF?
- kunnen we al arrays debuggen?
- loosely coupled shit everywhere
- en als dat er uit klapt heb je geen stack meer
- al die NSDecimal en weet ik veel wat classes die je voor de meest simpele dingen al nodig hebt
- je kunt interface items via een label ophalen maar dat label mag alleen een nummer zijn
Objective C an sich daar kan ik wel mee leven. En ik vind interface builder ook best mooi.
iOS developer
Verwijderd
Dat is gemakkelijk! Ben benieuwd naar je keuze...Firesphere schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:42:
[...]
Ik heb ze letterlijk voor't kiezenDus ik ga rustig even kijken wat ik ga doen.
Parallel.ForEach en Parallel.Invoke zijn eindbaas. Van het weekend nog een crawler geschreven voor de Windows Store die met behulp van Parallel.ForEach meerdere pagina's tegelijk binnenhaalt en verwerkt.Korben schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:08:
[...]
Kijk ook eens naar .AsParallel().ForAll() en Parallel.ForEach().
Over het crawlen van app stores gesproken: weet iemand of er voor de Apple App Store (iOS) en de Play Store (Android) iets van een sitemap of iets anders is waar ik linkjes naar alle apps kan vinden zodat ik hier informatie over al die apps vandaan kan crawlen? Voor mijn afstudeeronderzoek (Microsoft) ben ik de apps in de Windows Store aan het vergelijken met de competitie om te ontdekken waar de grote kansen in de Windows Store liggen.
http://nasunicdn.s3.amazo...of_cloud_storage_2013.jpgHMS schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:28:
[...]
De vervolg stap is een performance analyse van de verschillende cloud storage providers
Wellicht hebben die lui nog meer nuttige data voor je?
Nothing to see here!
Binnen Nederland: Delft, Oldenzaal, Utrecht... Ik neig naar Delft.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:23:
[...]
Dat is gemakkelijk! Ben benieuwd naar je keuze...
Hoofdletters lijken inderdaad het beste te werken als je iets van VS12 wilRutix schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:31:
Ik vind Visual Studio 2012 ook nice werken het enige wat zwaar terug is gegaan is de TFS explorer enzo. Wat een ramp is dat >.< GIEF BACK MAH PENDING CHANGES
InderdaadRutix schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:31:
Ik vind Visual Studio 2012 ook nice werken het enige wat zwaar terug is gegaan is de TFS explorer enzo. Wat een ramp is dat >.< GIEF BACK MAH PENDING CHANGES

Ik vind VS2012 eigenlijk wel een flinke vooruitgang, mits de nodige tweaks (kleurenschema, HOOFDLETTERS, eventueel nog de icons). De Team Explorer vind ik best goed te doen, de 'My Work'-functie is erg handig als je weet hoe die bedoeld is.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.