De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:33

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Voor school moet ik me registreren voor ProctorU, een online service waar je betaalt zodat iemand met jou mee kan kijken terwijl je een online tentamen maakt. Was daar al niet echt over te spreken omdat de universiteit me verplicht $22.50 laat betalen voor zoiets stoms (er zijn toch wel manieren te vinden om dit te omzeilen), maar bij het invullen van mijn persoonsgegevens staat daar tot m'n stomme verbazing m'n wachtwoord gewoon open en bloot in een tekstveld 8)7 Eerst hoopte ik nog dat dat veld gewoon gevuld was met de waarde van het registratieformulier, maar na uit- en inloggen staat het er gewoon nog steeds. En dan niet in een wachtwoordveld, maar gewoon tekst dat iedereen die over m'n schouder meekijkt dus ook kan lezen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom moet er iemand meekijken bij het maken van je examen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 17:33

Acid_Burn

uhuh

Een surveillant misschien? Daarnaast geeft het ook aan dat het wachtwoord dus of plaintext wordt opgeslagen of in ieder geval in een omkeerbare versleuteling.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Bleh, ik heb de laatste tijd iets supervaags als ik 's nachts slecht slaap dan heb ik de volgende dag spierpijn door heel mijn lichaam, en ik kan amper op mijn benen blijven staan.

Van de week maar eens naar de huisarts als 't aan blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 15:44
Solopher schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:56:
Bleh, ik heb de laatste tijd iets supervaags als ik 's nachts slecht slaap dan heb ik de volgende dag spierpijn door heel mijn lichaam, en ik kan amper op mijn benen blijven staan.

Van de week maar eens naar de huisarts als 't aan blijft houden.
daar heb ik al 3 weken last van... noemen ze aankomend griepje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 23:03
Gisteravond rond 17:00 live gegaan met een nieuwe applicatie. Rond 01:00 vanochtend al de eerste support calls. Gelukkig lag het niet aan onze applicatie :)

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

Evilbee schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:11:
Gisteravond rond 17:00 live gegaan met een nieuwe applicatie. Rond 01:00 vanochtend al de eerste support calls. Gelukkig lag het niet aan onze applicatie :)
Dat is altijd spannend, zeker als je om 01:00 launched :o Heb je dan wel de hele ochtend om de 'op gang komende gebruikers hoeveelheden' te voorzien van support, mocht er toch wat mis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:16

Haan

dotnetter

Laatste dagje op m'n huidige werk. Weinig te doen nog :O
* Haan schrijft nog wat documentatie

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 11:24

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 12:14:
Hé, die nieuwe versie van Netbeans is wel vet.
Ik stoor me alleen enorm aan alle "foutmeldingen", ik heb overal rode uitroeptekentjes door de templating-syntax van Silverstripe. :/

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Firesphere schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:25:
[...]

Ik stoor me alleen enorm aan alle "foutmeldingen", ik heb overal rode uitroeptekentjes door de templating-syntax van Silverstripe. :/
Kan je die niet custom toevoegen aan NetBeans? Nog nooit gewerkt met de tool, maar weet van een paar andere dat je zelf syntax e.d. kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Flowmo schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:24:
[...]

Kan je die niet custom toevoegen aan NetBeans? Nog nooit gewerkt met de tool, maar weet van een paar andere dat je zelf syntax e.d. kan toevoegen.
Hmmm, zou moeten kunnen maar nog nooit eerder last van gehad, dus ook nooit eerder aan gedacht.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Laatst online: 10-10 23:03
TheNephilim schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:48:
[...]

Dat is altijd spannend, zeker als je om 01:00 launched :o Heb je dan wel de hele ochtend om de 'op gang komende gebruikers hoeveelheden' te voorzien van support, mocht er toch wat mis zijn.
Gelukkig hebben ze gisteravond besloten om de productie te bufferen zodat ze het vanochtend onder begeleiding konden gaan oplossen.

Best vreemd dat alles van 17:00 goed loopt en dat om 01:00 er een printer opeens mee stopt...

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:27
De clue van de xkcd van vandaag ontgaat me compleet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:09
Ben ik dus niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
http://xkcd.com/1172/

deze vond ik dan weer leuk :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Wat wordt hier eigenlijk vooral gebruikt als buildsystem? (na aanleiding van http://bost.ocks.org/mike/make/ ). Hier meestal ook make (soms in combinatie met autotools), maar de syntax blijft cryptisch, en ik zit eigenlijk steeds meer te kijken naar iets als SCons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XKCD O+
Ze zijn niet altijd even leuk, maar deze is wel weer een goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ijstheefles schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:12:
De clue van de xkcd van vandaag ontgaat me compleet :O
Pickup artist is een "techniek" om vrouwen te versieren. Pickup basketball is een variant van basketbal waarbij de samenstelling van het team steeds wisselt, erg populair in de VS: http://answers.yahoo.com/...qid=20110310092259AAKY1jf De Friend Zone beland je in als een vrouw je afwijst, maar wel vrienden wil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-10 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:22
En dit is waarom Firefox OS moet gebeuren :-) http://xkcd.com/1174/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 18:29
* PdeBie is een document aan het schrijven om een andere 'programmeer' partij aan te sturen.

En dat in zo simpel als mogelijke taal. Kijken of ze het snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 01:27
Dat is omdat men nu gewoon een app maakt omdat 'het er bij hoort' en er 'geen liefde' in steken, als ze dat ook niet in hun website doen is dat even gammel.

Jaren geleden was Java HET deploy once run anywhere probeersel en nu gaan 'web applicaties' dat stokje proberen over te nemen, toen was het niet gelukt en ik verwacht ook nu niet dat het gaat lukken. Beiden hebben dezelfde nadelen, het is trager dan native (wat je minder bij beide platformen merkt dan eerst) en een app wat moet draaien op 'elk platform' is per definitie een app wat op allemaal punten rekening houd met de zwakste schakel.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Oef, waarom opgemaakte invul velden? Ik bedoel, een achtergrond kleurtje, wat met borders en shadows spelen is niet zo erg, maar verder... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:22
ZpAz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:04:
Jaren geleden was Java HET deploy once run anywhere probeersel en nu gaan 'web applicaties' dat stokje proberen over te nemen, toen was het niet gelukt en ik verwacht ook nu niet dat het gaat lukken. Beiden hebben dezelfde nadelen, het is trager dan native (wat je minder bij beide platformen merkt dan eerst) en een app wat moet draaien op 'elk platform' is per definitie een app wat op allemaal punten rekening houd met de zwakste schakel.
Er is geen 'native' of 'niet native' in FFOS. Het enige verschil tussen de telefoons is in principe de processorsnelheid, en dat is iets wat ook op de desktop speelt maar voor 95% van de toepassingen geen belemmering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoeken naar vakantiebestemming(en), vliegtickets en hotels zijn niet het beste voor je productiviteit. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
TheNephilim schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:08:
Oef, waarom opgemaakte invul velden? Ik bedoel, een achtergrond kleurtje, wat met borders en shadows spelen is niet zo erg, maar verder... :/
Form styling! yay! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En custom selectboxes! Way to go. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:04:
[...]

Dat is omdat men nu gewoon een app maakt omdat 'het er bij hoort' en er 'geen liefde' in steken, als ze dat ook niet in hun website doen is dat even gammel.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Voor games of performance-kritieke apps kan je inderdaad best voor een native app gaan maar als je per se multi-platform wil gaan met een beperkt budget is er volgens mij niets mis met het gebruik van een framework / tool als PhoneGap.

Wel ben ik van mening dat apps die niets toevoegen en dus niet meer zijn dan een schil rond de website een ramp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:51
Wat heb ik er bij het programmeren toch altijd een bloedhekel aan als voorbeelden van het web gewoon niet werken bij mij. Ik heb nu simpel een Windows Phone 7 project waarin ik met WebClient een pagina op probeer te halen. In Fiddler werkt dat prima en krijg ik de content terug, maar in Visual Studio krijg ik een exception zonder reden wat er fout ging :( En dat is met verschillende voorbeelden direct van het internet.

Dit soort dingen kosten altijd zoveel tijd om op te lossen, ik zit nu alweer aan uur naar dit achterlijke probleempje te kijken. Echt moordend voor je productiviteit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:33:
[...]

En custom selectboxes! Way to go. 8)7
Dropdowns! 20 onder elkaar! Moet werken in IE7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 17:57
Wat de applicaties als voordeel hebben, is dat ze lokaal kunnen cachen.
Dus als jij in een app loopt te browsen betekend dat niet dat de data nog van internet gehaald hoeft te worden.
Dat heeft als (grote) voordeel dat je niet hoeft te wachten op de volgende pagina.

Daar hebben sites weer wel last van.
Tenzij je al van de toekomstige HTML5 features gebruikt die niet allemaal even goed ondersteund worden.

Maar een app die geen verbetering/voordeel biedt dan de site :F

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Firesphere schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:52:
[...]

Dropdowns! 20 onder elkaar! Moet werken in IE6!
FYP :+

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

IE7 is erger qua dropdowns, zoek maar eens op IE7 z-index bug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:03:
[...]

IE7 is erger qua dropdowns, zoek maar eens op IE7 z-index bug ;)
Was toch IE6? Ik meen mij te herinneren dat IE7 dat probleem had opgelost. Klote dingen kwamen in ieder geval altijd even boven al je andere elementen uitsteken :'(

Moest je er weer een iframe overheen gooien (waar frapant genoeg de dropdown niet doorheen kwam en waar je wel een div overheen kon leggen...)

Af en toe wordt ik nog gillend wakken van dat drama.... :X

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPee schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:54:
Wat de applicaties als voordeel hebben, is dat ze lokaal kunnen cachen.
Dus als jij in een app loopt te browsen betekend dat niet dat de data nog van internet gehaald hoeft te worden.
Dat heeft als (grote) voordeel dat je niet hoeft te wachten op de volgende pagina.

Daar hebben sites weer wel last van.
Tenzij je al van de toekomstige HTML5 features gebruikt die niet allemaal even goed ondersteund worden.

Maar een app die geen verbetering/voordeel biedt dan de site :F
Gewoon de HTML5 features gebruiken: Verwijderd in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:11:
[...]

Was toch IE6? Ik meen mij te herinneren dat IE7 dat probleem had opgelost. Klote dingen kwamen in ieder geval altijd even boven al je andere elementen uitsteken :'(

Moest je er weer een iframe overheen gooien (waar frapant genoeg de dropdown niet doorheen kwam en waar je wel een div overheen kon leggen...)

Af en toe wordt ik nog gillend wakken van dat drama.... :X
Nee, de z-index-bug zit in IE7. Trust me, we hebben een grote klant, die met IE8 geforceerd naar IE7 compat-modus werkt.
The horror, elke keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:50:
Wat heb ik er bij het programmeren toch altijd een bloedhekel aan als voorbeelden van het web gewoon niet werken bij mij. Ik heb nu simpel een Windows Phone 7 project waarin ik met WebClient een pagina op probeer te halen. In Fiddler werkt dat prima en krijg ik de content terug, maar in Visual Studio krijg ik een exception zonder reden wat er fout ging :( En dat is met verschillende voorbeelden direct van het internet.

Dit soort dingen kosten altijd zoveel tijd om op te lossen, ik zit nu alweer aan uur naar dit achterlijke probleempje te kijken. Echt moordend voor je productiviteit :(
I see what you did there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ben je eigenlijk verplicht een bedrijf te starten als je plots een behoorlijk inkomen (lees: een aantal keer meer dan een regulier salaris) vergaart met iets dat in weze een particuliere aangelegenheid is?

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2013 16:18 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 15:44
.oisyn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:17:
Ben je eigenlijk verplicht een bedrijf te starten als je plots een behoorlijk inkomen vergaart met iets dat in weze een particuliere aangelegenheid is?
je hebt grof gewonnen met klaverjassen ofzo?

volgens mij ben je nooit verplicht een bedrijf te starten, maar moet je wel alle inkomsten aangeven bij de belasting. Het kan dan voordeliger zijn om dat via een bedrijf te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kips schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:19:
[...]

je hebt grof gewonnen met klaverjassen ofzo?
Wat het precies is laat ik me liever niet over uit, maar het heeft iig niets te maken met prijzengeld oid :). Laten we het er maar even op houden dat ik een andere partij een (legale, en niet-seksuele :P) dienst verleen.
volgens mij ben je nooit verplicht een bedrijf te starten, maar moet je wel alle inkomsten aangeven bij de belasting. Het kan dan voordeliger zijn om dat via een bedrijf te laten lopen.
Sure, ik geef het gewoon op als overige inkomsten. Maar als je een bedrijf start dan moet je ook BTW gaan rekenen. En dan moet dus ofwel de prijs omlaag ofwel de andere partij moet die BTW gaan betalen (ok dat moet sowieso wel maar met een lagere prijs is er voor de andere partij netto geen verschil natuurlijk)

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2013 16:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Kips zegt. Een bedrijf oprichten is niet verplicht maar je moet je inkomsten wel aangeven bij de belastingen.

Het hangt er toch vanaf hoe groot het inkomen is dat je daardoor verkrijgt, maar als dit een behoorlijk bedrag is, lijkt het mij toch geen slechte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 19:56

Even ontspanning ;-) :

http://thejoysofcode.com/...-the-letter-and-there-are

ps ben nieuw hier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nou wat sta je dan nog? :(

Gauw even een paar meter bier halen!!!!

[ Voor 20% gewijzigd door BtM909 op 25-02-2013 16:47 . Reden: Deze post is al 1432 keer geliked! ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 19:56
here you go :D

[ Voor 66% gewijzigd door Gusev op 14-05-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 04-10 14:40
@BtM909 Voor zulke reacties mis ik hier nog een like-button :)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Zo wordt de maandag gelijk een stukje leuker; proost!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

wackmaniac schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:35:
@BtM909 Voor zulke reacties mis ik hier nog een like-button :)
Er is iets in de maak (wat nu "extern" draait) :P

[Feat] De 'Henk' knop (Tweakers like-knop)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Maar daar kan je nog geen individuele posts mee henken helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:17:
Ben je eigenlijk verplicht een bedrijf te starten als je plots een behoorlijk inkomen (lees: een aantal keer meer dan een regulier salaris) vergaart met iets dat in weze een particuliere aangelegenheid is?
Als we het over een jaarsalaris hebben, dan is het waarschijnlijk interessanter om een bedrijfje te starten. :p Als het niet om echt interessante bedragen gaat, dan kun je prima een factuurtje maken, en het gewoon opgeven bij de belastingdienst. (Eventuele kosten kun je dan ook aftrekken, en eventueel betaal je ook meer inkomensafhankelijke bijdrage Zvw naast loonbelasting e.d.. Verwacht dus ook een brief van de belastingdienst over Zvw, die ook gewoon 0 extra aanslag kan zijn.)

[ Voor 5% gewijzigd door pedorus op 25-02-2013 16:50 ]

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pedorus schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:47:
[...]

Als we het over een jaarsalaris hebben, dan is het waarschijnlijk interessanter om een bedrijfje te starten. :p
Waarom is het dan interessanter?

Zoals ik in mijn vorige post al zei, waar ik voornamelijk mee zit is dat ik als bedrijf BTW moet gaan rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja wat de andere partij weer kan terugvorderen... Daarnaast betaal je nu over de volle mep belasting en met een bedrijf heb je meer en betere aftrekposten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:17

orf

.oisyn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:03:
[...]

Waarom is het dan interessanter?

Zoals ik in mijn vorige post al zei, waar ik voornamelijk mee zit is dat ik als bedrijf BTW moet gaan rekenen.
Lever je aan bedrijven of particulieren? En in binnen- of buitenland?

Het kan interessanter zijn vanwege kosten en aftrekposten die je kunt opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

BtM909 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:06:
Ja wat de andere partij weer kan terugvorderen...
.. als die andere partij een bedrijf heeft.
orf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:06:
Lever je aan bedrijven of particulieren? En in binnen- of buitenland?
Particulier in het buitenland (EU weliswaar).

Voor het leveren van een dienst aan een bedrijf in een ander EU land is het iig simpel: je meldt op je factuur "BTW verlegd" met het BTW-nummer van dat bedrijf en dan is het geregeld.

[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Het lijstje wordt alleen maar langerrrrrrrrrrr

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

orf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:06:
[...]

Het kan interessanter zijn vanwege kosten en aftrekposten die je kunt opvoeren.
Volgens mij dit vooral. Zakelijk kun je allerlei kosten en investeringen aftrekken. En volgens mij betaal je uiteindelijk ook minder belasting.

Als je het als extra inkomsten opgeeft betaal je de volle mep en loop je zelfs het risico dat je in een hogere box terecht komt voor je normale salaris.

/slagomdearmalsnietbelastingexpert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als je het als extra inkomsten opgeeft betaal je de volle mep en loop je zelfs het risico dat je in een hogere box terecht komt voor je normale salaris.
Dit is nonsens :). Je hebt een totaalinkomen, en over dat totaalinkomen wordt belasting geïnd. Je kan met meer inkomen in een hogere schaal terecht komen, maar het is niet zo dat je voor het inkomen wat onder de grens van die schaal valt dan ook meer moet betalen. En dit is onafhankelijk van of je een bedrijf hebt of niet (al kun je met een bedrijf natuurlijk wel beter schuiven op het moment dat de winst dermate variabel is dat het bijv. handiger is om een uitbetaling uit te stellen tot het volgende jaar).

Al verdien ik nu een miljoen per jaar extra naast m'n reguliere baan, mijn netto loon voor mijn reguliere baan blijft identiek.

Kijk, het punt is, de aftrekposten zijn compleet verwaarloosbaar, dus daar hoef ik geen bedrijf voor te starten.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

Je kunt ondernemer zijn voor de IB en ondernemer zijn voor de BTW (of 1 van beide). De kans is best groot dat de belastingdienst je aanmerkt als ondernemer voor de BTW. Het beste kun je daarvoor de belastingtelefoon bellen omdat je daar precies kunt uitleggen wat je doet. Natuurlijk kun je je vraag ook voorleggen bij een accountant of fiscalist.

Zie ook http://www.belastingdiens..._u_ondernemer_voor_de_btw

Het is helaas niet zo dat je mag kiezen wat je het beste uitkomt. Leveren aan particulieren (in binnen- of buitenland) zijn inkomsten voor de belastingdienst die ze liever niet mislopen.

[ Voor 15% gewijzigd door orf op 25-02-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ah kijk, dat is zinnige informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

.oisyn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:25:
Overigens kan het nog steeds interessant zijn om ondernemer voor de IB te worden omdat je startersaftrek, ondernemersaftrek, kleine ondernemers regeling, eventueel S&O als aftrek hebt. Dat kan flink schelen in het totaal aan belasting, zelfs zonder aftrek van uitgaven of investeringen.

Het is alweer even geleden dat ik een eenmanszaak had / ondernemer was voor de belastingdienst (al jaren DGA met holding). Dus ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt met urencriteria. Over het algemeen heeft de website van de belastingdienst goed informatie. Als je er maar naar googlet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Die startersaftrek, de eerste 3 jaar, is inderdaad erg nice. Even binnenlopen bij een accountant/fiscalist lijkt mij ook een goed idee. Even voor laten rekenen hoeveel geld het nou werkelijk scheelt is het misschien best waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Vandaag weer een leuke bug i.c.m. SharePoint opgelost. Het issue was dat de scrollbar niet altijd goed werkte, waardoor eindgebruikers eigenlijk niets met de pagina kunnen.

SharePoint 2010 heeft die leuke ribbon aan boord, en gebruikt een 'eigen' manier om de ribbon altijd bovenaan de pagina te houden: een wrapper-div, een div voor de de ribbon, een div voor de content, en een berg scripts die ervoor zorgen dat de hoogte van de content-div precies in het browservenster past e.d.

Wat bleek? De scripts checken of een bepaalde variabele is gezet om zodoende te bepalen of ze moeten draaien. De variabele werd geset, maar...

HTML:
1
2
<SharePoint:ScriptLink runat="server" />
<script>_fV4ui = true;</script>

Die twee moesten omgedraaid staan, dat fixte het issue. :')

SharePoint met brakke ***scripts |:(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Buckaroo API :r

[ Voor 14% gewijzigd door TheNephilim op 25-02-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Probeer die van Facebook eens :F
Wat een faalding is dat. Scope's worden niet meegenomen, een state-id komt soms rtl terug, etc. :F Heb al een hele serie tickets over de aangeleverde voorbeelden en de eigenlijke API ingeschoten, inclusief "what to do to fix this hell", maar het is al bijna een half jaar steeds erger aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Rutix schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:38:
Oh leuk :D. In een 2 uur durende conference met allemaal informatie over hoe de backends werken bij Airlines ^^. Best interessant.
Amedeus en die hele rimram? Je gaat toch niet te maken krijgen met BookXPress TravelStreet weet ik veel hoe die Belgische figuren heten? Zowel:

SUCCES! :+

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
BikkelZ schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:37:
[...]

Amedeus en die hele rimram? Je gaat toch niet te maken krijgen met BookXPress TravelStreet weet ik veel hoe die Belgische figuren heten? Zowel:

SUCCES! :+
Yup Amedeus, TravelSky, SITA zo'n beetje elke DCS host :). Die laatste twee die je opnoemt ken ik niet though.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _js_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 21:31
.oisyn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:25:
Je kunt die vraag ook even in W&I gooien, dan krijg je waarschijnlijk nog meer zinnige info, zoals de vereisten waaraan je moet voldoen om voor die beginnersregelingen,jaren middelen, aftrekposten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 01:27
.oisyn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:17:
[...]

Kijk, het punt is, de aftrekposten zijn compleet verwaarloosbaar, dus daar hoef ik geen bedrijf voor te starten.
Ik heb geen idee om wat voor bedrag het gaat, maar de kleine ondernemersregeleling is een behoorlijke verlichting op de kostenpost voor de kleinere onderneming :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Rutix schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:57:
[...]

Yup Amedeus, TravelSky, SITA zo'n beetje elke DCS host :). Die laatste twee die je opnoemt ken ik niet though.
Gewoon zo houden dan 8)

Wel interessant het luchtvaartwereldje. Tickets zijn goedkoper als niet van A naar B vliegt, maar van A via C naar B. Zelfs tickets van C naar B duurder, terwijl je minder vliegt. Ook zal je bagage direct van A naar B gaan want dat is goedkoper voor de maatschappij. Ad Latjes heeft ooit tickets van B naar C verkocht waarbij mensen eigenlijk halverwege de vlucht pas instapten. Eigenlijk zouden we dat nog steeds met zijn allen moeten doen.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
BikkelZ schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:08:
[...]

Gewoon zo houden dan 8)

Wel interessant het luchtvaartwereldje. Tickets zijn goedkoper als niet van A naar B vliegt, maar van A via C naar B. Zelfs tickets van C naar B duurder, terwijl je minder vliegt. Ook zal je bagage direct van A naar B gaan want dat is goedkoper voor de maatschappij. Ad Latjes heeft ooit tickets van B naar C verkocht waarbij mensen eigenlijk halverwege de vlucht pas instapten. Eigenlijk zouden we dat nog steeds met zijn allen moeten doen.
Ja zeker interessant maar ook soms weleens om te houden hoe die transactions naar de DCS hosts gaan lol :). Maar zeker interessant!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:07

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Gvd...
KutiPad. Dat ze een mini-popup tonen bij het ontgrendelen van je simkaart met de naam simlock actief.
Mensen in mijn omgeving klikken op OK. Hebben dus geen internet. Eén geval ging naar de turk om de simlock eraf te laten halen ( :') )
Nu is er één andere manier om dat ding alsnog te ontgrendelen, zonder restart (via settings -> mobiele data -> simpincode) maar dat leg ik niet uit want voor je het weet heb je dan de pincode veranderd en kom je er nooit meer in.
Nou deed ik dat even snel bij mijn moeder. Oja, wacht, ze wil weten hoe het normaal moet. Dus restart en klaar. Wil mijn moeder per sé weten wat dat nou was wat ik deed. Liever niet, want zij klikt snel verkeerd, want de iPad stond op "zet uit" (knop was lang ingedrukt in de tas) en ze deed gewoon alsof ze slide to unlock deed. Ging 'ie dus 'ineens' uit. Start ze 'm op, ziet ze de hele simmelding niet en klikt gewoon op OK.
Ja dan ga ik dus niet uitleggen "moet je bij simpincode zijn", ik wil niet dat ze gaat zeuren van nee jouw schuld jij zei dat ik dat moest doen en nu doet het internet het niet meer blabla. Ik leg uit dat herstarten ook goed is :P Wordt ze toch boos, nee wil ik wel weten, stom arrogant #@*&. En dan zo van "volgens mij weet je het gewoon niet hoor, zie je wel, hij weet het niet. Ik ga gewoon alle knopjes indrukken!!!"
Jeez...

/rant

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 15:21
Niet dat ik persé altijd alles van Apple verdedig, maar dit is gewoon een gevalletje PEBKAC en RTFM. De problemen die je moeder heeft zijn niet inherent aan een iPad, want ik weet zeker dat ze dat met andere tablets ook heeft.

En oh ja, start de volgende keer eens een applicatie op die sowieso internet nodig heeft. Volgens mij begint hij dan te zeuren als je geen WiF hebt of je de pincode in wil vullen.

[ Voor 20% gewijzigd door dev10 op 25-02-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Blah. Ik heb hier zo'n hoop scriptjes liggen om elke nieuwe installatie van OSX en/of Ubuntu tot in de puntjes te configureren en nu was ik aan het denken om dit alles samen te voegen en een stapje verder te gaan. Kom er alleen niet uit met welke scripttaal ik het beste in zee ga :P

Voor simpele dingetjes is een bash script voldoende maar voor hetgeen ik in gedachten heb denk ik dat ik beter uitwijk naar Python oid :+

Dit wordt een avondje experimenteren en inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 10:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
hahaha dat is wel de beste die ik in een hele tijd ben tegen gekomen, hossen als een stel apen en dan erdoorheen zakken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nou, vandaag was deze voor mij van toepassing.
http://thejoysofcode.com/...-explain-what-will-happen

Een klant heeft domweg admin-rechten nodig om z'n applicatie te laten werken. Probleem is, deze betreffende klant is zo tech-savy als een glasplaat. En blijft dus met bugmeldingen komen die volledig zijn eigen schuld zijn.
Voorbeelden:
Hij geeft zichzelf tegenstrijdige rechten van 2 tegenstrijdige groepen (Is aan de beste persoon uitgelegd)
Hij verwijdert gebruikers "eigendom" (profiel dus zeg maar), maar verwijdert de gebruiker zelf niet (Wederom, reeds uitgelegd)
Hij krijgt het voor elkaar om een nieuw wachtwoord aan te vragen, en de session-link in de e-mail aan te zien voor wachtwoord
Hij belt "Ik heb op mijn iPad iets uit gezet terwijl ik ingelogd was, nu kan ik niet meer op internet. Dat is wel een ernstige bug!" (Hij had het WiFi uit gezet)
Hij belt "Ik kan niet meer inloggen". Uit de history-records blijkt vervolgens dat hij zijn eigen account op inactief had gezet, want "Ik ben geen gebruiker, dus ik hoef niet op actief te staan"

En dat is voor een applicatie die nu 3 maand live staat, en dit is echt nog maar de helft van wat hij allemaal heeft "ontdekt aan bugs"

En ow ja, toen ik dus de opdracht binnen kreeg en het eerste gesprek met de betreffende klant had gehad, heb ik 2 dingen direct aangegeven richting verkoop:
1. De uren die hier voor nodig zijn, zijn minstens het 4-voudige van wat er is geoffreerd.
2. De klant is ongeschikt om gebruik te maken van een admin-interface. Tegen deze jip-en-janneke kwaliteiten kunnen wij niet op.

[ Voor 15% gewijzigd door Firesphere op 25-02-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin er binnen een maandje aan. Eerst nog wat examens maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:07

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dev10 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:44:
[...]

Niet dat ik persé altijd alles van Apple verdedig, maar dit is gewoon een gevalletje PEBKAC en RTFM. De problemen die je moeder heeft zijn niet inherent aan een iPad, want ik weet zeker dat ze dat met andere tablets ook heeft.

En oh ja, start de volgende keer eens een applicatie op die sowieso internet nodig heeft. Volgens mij begint hij dan te zeuren als je geen WiF hebt of je de pincode in wil vullen.
Het simprobleem niet, op Android (en elke andere mobiel die ik ooit heb gehad) blokkeert het apparaat totdat de juiste pin is ingevuld. En je krijg heel groot erop PIN INVULLEN enzo. Duidelijker dan één regeltje in een popupje met een OK (dat is de grootste fout imho)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:49
F.West98 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:54:
[...]

Het simprobleem niet, op Android (en elke andere mobiel die ik ooit heb gehad) blokkeert het apparaat totdat de juiste pin is ingevuld. En je krijg heel groot erop PIN INVULLEN enzo. Duidelijker dan één regeltje in een popupje met een OK (dat is de grootste fout imho)
Bij elke Android-TABLET dat ik heb gehad was het net zoals iPad.
Je kon hem gebruiken zonder Simpin in te voren.

Maar telefoons MOET het. Waarom dat verschilt tussen telefoons & tablets vraag ik mij nu af eigenlijk.
En daarnaast, ik kan mijn iPhone ook niet gebruiken zonder Simpin, dus het is echt een tablet vs Mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
Pyr0wl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:44:
Blah. Ik heb hier zo'n hoop scriptjes liggen om elke nieuwe installatie van OSX en/of Ubuntu tot in de puntjes te configureren en nu was ik aan het denken om dit alles samen te voegen en een stapje verder te gaan. Kom er alleen niet uit met welke scripttaal ik het beste in zee ga :P

Voor simpele dingetjes is een bash script voldoende maar voor hetgeen ik in gedachten heb denk ik dat ik beter uitwijk naar Python oid :+

Dit wordt een avondje experimenteren en inlezen.
Dat probleem heb ik letterlijk een paar weken terug ook gehad. Ben nog steeds aan het puzzelen wat ik daarvoor ga gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candanz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08-2024

Candanz

Geflipt

Zo net maar even een Raspberry Pi aangeschaft. Kan ik ook nog eens bij m'n scripts wanneer m'n huisgenoten het zo leuk vinden om mijn desktop uit te zetten.

Momenteel bezig m'n eigen blog systeem te bouwen, omdat ik geen zin heb om wordpress zijn template te leren en deze aan te passen naar behoren. Plus dan loop ik toch weer zoveel te customizen dat WP op z'n gat gaat. Dan maar m'n eigen gedoe. Niet dat er iemand anders van gebruik hoeft te maken. Twitter Bootstrap voor de Admin Panel here I come! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
Candanz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:20:
Twitter Bootstrap voor de Admin Panel here I come! >:)
Waarom alleen voor admin panel? =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Candanz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08-2024

Candanz

Geflipt

Ijstheefles schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:27:
[...]

Waarom alleen voor admin panel? =P
Omdat ik voor de frontpanel een gecustomised jquery ui thema gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ZpAz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:07:
[...]

Ik heb geen idee om wat voor bedrag het gaat, maar de kleine ondernemersregeleling is een behoorlijke verlichting op de kostenpost voor de kleinere onderneming :)
Inkomsten: 4 tot 5 cijfers per maand
Kosten: 2 tot 3 cijfers per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:04

StM

.oisyn is niet lang gamedev meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou 't is wat variabel en het kan elk moment stoppen, dus voorlopig blijf ik gewoon in loondienst. In the mean time is dit een behoorlijk leuk zakcentje ;)

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 25-02-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Neem gewoon even contact op met de belastingdienst... Je verhaal is een beetje te wazig om daar een goed oordeel over te vellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Natuurlijk niet, als ik gewoon doe wat jullie zeggen en aan de BD verklaar dat ik het van GoT heb dan vinden zij het ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ok, dan zal ik m'n reply even aanpassen en wazig vervangen door duidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:12
.oisyn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:05:
[...]

Inkomsten: 4 tot 5 cijfers per maand
Kosten: 2 tot 3 cijfers per maand.
Als het dergelijke bedragen kost aan de 'tegenpartij', dan zal die tegenpartij toch ook geen gewone particulier zijn ? Ik bedoel: die TP zal dan toch ook wel een of ander statuut hebben waarmee hij btw kan terugvorderen ?
Zowiezo, als het hem zoveel kost, dan zal hij dat bedrag op de één of andere manier toch wel fors terug kunnen verdienen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:51

Om terug te komen hierop: na een paar uurtjes wachten en Visual Studio een paar keer opnieuw opgestart te hebben werkt het ineens 8)7 Programmeren... Soms haalt het het bloed onder je nagels vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Knap staaltje design hoor.

In de win32 API heb je functies die een console window kunnen manipuleren. Zo heb je een functie om de screen buffer size op te geven (dus hoeveel karakters breed en hoog de totale buffer is), en kun je de zichtbare window van die buffer aanpassen.

Welnu, het zetten van een screen buffer die kleiner is dan de huidige window faalt. Het zetten van een window die groter is dan de screen buffer faalt ook. De énige manier om een screen buffer kleiner te maken is dus eerst een window in te stellen van 1x1, dan de screen buffer size in te stellen, en daarna de window size weer terug te zetten (waarbij je wel rekening houdt met de maximale grootte) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NMe, gefeliciteerd met je 109e verjaardag!!!

Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/nme109.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Thanks. :)

Geen idee waarom 'ie 109 weergeeft though, er staat toch echt in mijn profiel dat ik geboren ben in '84. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
Gefeliciteerd! oude mensen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien geeft ie de tientallen weer in binary? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hij wilt gewoon geen broekie worden genoemd :P

Pagina: 1 ... 16 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.