Zucht....
Ik word echt gek waar ik werk. Ik wacht nu al een maand(!) op een degelijke uitleg & opdracht. Deze maand dus geen inkomsten. En ik wacht nog steeds op het geld van januari.
Ik kreeg eind februari een draftversie van de opdracht, maar het was niet duidelijk genoeg en ik had nog wat hulp nodig, ik ken het systeem niet helemaal en de enige developer die er werkte heeft nooit comments gemaakt

Na een week vroeg hij of ik het in 2 weken af kon hebben, nee, want druk met school & onduidelijke opdracht. Hij zou het wel doen.
In die 2 weken is hij er niet aan toegekomen en ik kreeg de opdracht weer (in de tussentijd geen opdracht, ik wachtte op een nieuwe). Nog steeds niet helemaal duidelijk hoe het precies moest, afgelopen weekend eindelijk de final versie. Ik mail hem maandag wat vragen die ik had (al een hele tijd) om ermee te kunnen beginnen, hij antwoordt woensdag pas met de melding dat het systeem er nog niet klaar voor was, ikmoest nog wat aanpassen, maar hij zou erop terugkomen. Nu is het zaterdag en nog steeds niets.
Ik hoop dat ik snel ergens anders terecht kan. echt.