Dat was een van de dingen waar ik ook aan zat te denken. Die machines zijn
duuuuur. Zelf heb ik een Saeco staan (een van de instappers), kostte ook 250 euro, maar zet heerlijke koffie. Hoewel heerlijk erg afhangt van de bonen die je hem voert. Ik heb er DE Excelent ingehad en die waren goed te doen, maar nu zit er DE rood in, man wat een slootwater is dat... Je ziet dat het laatste beetje wat de machine eruit mikt bijna transparant is.
Gisteren zag ik toevallig op TV de reclame voor DE Blond, nog lichtere koffie, man dan denk ik eerder aan een glas water
Woy schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:38:
Bij mijn domein namen wordt gewoon automatisch per jaar verlengd, maar aangezien de facturering ook per jaar gaat vindt ik dat niet zo heel gek. Het is immers ook niet mogelijk om een domein voor 1 maand aan te schaffen. Eigenlijk wel interessant of de Wet Van Dam hier inderdaad van toepassing is.
Interessant vraagstuk, is een domein niet een gevalletje van maatwerk? Want een provider kan niets met het domein als jij het niet afneemt. Ik weet niet of er een uitzondering voor maatwerk is, in de wet koop op afstand staat er in ieder geval wel een uitzondering voor maatwerk (je mag dan niet zomaar retouren binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden), lijkt mij dat in deze wet daar ook wel iets voor bestaat. Ik zou het niet helemaal terecht vinden als je nu onder het domein uit kunt komen, je zou dan de hoster benadelen.
Mogelijk dat je wel onder je hostingpakket uit kunt komen, maar onder de domeinnaam denk ik niet (maar goed dat is een paar euro per jaar).
Vind het overigens wel altijd leuk om te zien hoe bepaalde mensen denken dat de wet werkt. Heb al van diverse mensen gehoord dat ze een telefoonabonnement willen afsluiten en dan direct ontbinden, want "dat mag volgens de wet"....

Dat zijn de typische gevalletjes met een klok en een klepel... Sommige mensen zijn echt van mening dat door die wet geen contracten van 1 jaar of langer mogen worden aangegaan.
Niet dat ik hier iemand beschuldig van het interpreteren van de wet op een foute manier