Ik heb wel altijd al vermoed dat ie ergens nog een adresje heeft. Hij was vroeger bij beide buren ook een graag geziene gast. Hij is ook vermist sinds de dag dat we op vakantie gingen, we vertrokken 'snachts en dat was een beetje stressvol voor 'm. Hij is toen door de voordeur naar buiten geglipt (meestal gaat ie achter naar buiten en achter ons zit een afgesloten binnenterrein maar hij snapt wel hoe hij daar buitenom moet komen), en sindsdien niet meer gezien. Overdag was ie altijd buiten, ik riep 'm sowieso altijd als het net donker was, meestal kwam ie dan wel aankakken, maar dat is in die week dat we op vakantie zijn natuurlijk niet gebeurd. Punt is, als ie geen zin heeft om te komen dan doet ie ook net alsof ie je niet hoort. Ik had al wel bij ons in de straat geflyerd maar ik denk dat ik de straal maar eens moet vergroten.
M'n grootste zorg is de gracht. We wonen aan een zijstraat van een redelijk drukke straat (de Jutfaseweg in Utrecht), en daarnaast loopt een gracht met een vrij hoge rand. Als een kat daarin valt denk ik niet dat ie nog de kant op komt. Of wellicht is ie aangereden en ipv de dierenambulance te bellen of zelfs ook maar gewoon te laten liggen is ie in de gracht gepleurd.
Niet om op te dringen, maar wel toevallig, heeft een via-via kennis van mij recent een nestje kittens gevonden in een sloot. De kittens zijn helemaal in orde. Mocht je er aan toe zijn of een eventueel extra kat in huis willen, laat het weten, dan red je een zwerfkitten van het asiel.
The thought has crossed my mind. Niet alleen voor mezelf - we hebben nog een kat, die zit elke dag in de tuin te wachten waar Diesel blijft

. Ik denk dat die naar verloop van tijd ook wel weer een nieuw maatje kan gebruiken. Ik vind het voor haar extra zielig want we hebben dit weekend ook nog eens de openhaard en de vloer in de woonkamer eruit gesloopt, en sinds we een kindje hebben mag ze ook niet meer in de slaapkamers komen dus nu heeft ze helemaal geen fijn plekje meer. Heb maar even een kleedje in de badkamer gelegd.
Maar het is nu nog wat te vroeg voor een kitten dus ik sla af