Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Victory! Map: Airfield dinsdag 19 februari 2013 21:58:02
Vehicle: IS
Exp: 2.562 (x2) + Credits: 40.095
Achievements: : Mastery Badge: "Ace Tanker"
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik kan dat ook beamen. 71% wins hieroTukkerT schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:06:
Bij mij juist eindelijk eens redelijke teams...gisteren 40% winrate, nu 80% denk ik.

Morgen nog een paar battles en dan de ISU-152 unlocken

edit//
63.33% gewonnen, 19 wins en 11 losses zie ik net via wotlabs.
[Voor 14% gewijzigd door wsLy op 19-02-2013 23:05]
en het zal wel aan mijn lage skill liggen.. maar ik had het idee dat het niveau van Tier 7/8/9 een stuk beter/hoger is dan wat ik gewend was met mijn Tier 6.. ik ben echt vaak kapot geschoten zonder dat ik ze überhaupt zag.. waren vast die klote Panthers met scope en camo..die tot 500 meter kunnen zien.. en dan is het makkelijk raken..en ik ben te sloom om weg te rijden.. dus ik heb nu besloten om er niet meer mee te spelen! haha ik ga met de pz4 die elite is de puntjes bij elkaar sparen en dan maar omzetten naar free XP.. want met die Tiger verlies ik alleen maar credits.

Anoniem: 444472
In het begin misschien, maar elite is dat echt een leuke tank. Echter, vooral geen easy-mode tank! Wat tips:Jip99 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:59:
Oh oh oh wat een drama is die Tiger in het begin zeg... sloom en log en ik heb de 88mm short al unlocked van de VK3601H... maar ik kwam gister voornamelijk in potjes met een hoop Tier 8/9.. en tja het enige wat ik doe ik die tanks kietelen.....je kan echt niks met die tiger in het begin.. snipen gaat niet echt, meerijden naar het front ook niet.. je bent gewoon een groot nutteloos huis...
en het zal wel aan mijn lage skill liggen.. maar ik had het idee dat het niveau van Tier 7/8/9 een stuk beter/hoger is dan wat ik gewend was met mijn Tier 6.. ik ben echt vaak kapot geschoten zonder dat ik ze überhaupt zag.. waren vast die klote Panthers met scope en camo..die tot 500 meter kunnen zien.. en dan is het makkelijk raken..en ik ben te sloom om weg te rijden.. dus ik heb nu besloten om er niet meer mee te spelen! haha ik ga met de pz4 die elite is de puntjes bij elkaar sparen en dan maar omzetten naar free XP.. want met die Tiger verlies ik alleen maar credits.
- Lange 75 misschien gebruiken als je lange 88 nog niet hebt (die heeft tenminste 150 pen).
- Op grote afstand vechten (2e lijn), dus altijd achter een sterke front linie tank.
- Altijd je armor op een angle zetten, in tier 8/9 nutteloos, maar tier 6/7 hebben er dan moeite mee
- Platoonen met andere T7 heavy, samenwerken scheelt zo veel op die tiers. Kan me nog herinneren dat we laatst met een platoon van 2 Tigers + IS redelijk goed speelden.
Zegt wellicht meer over het team als over mij.
Wel meteen Ace tanker op mijn KV-2 gehaald door in 1 potje iets van 3400 damage te doen.
Victory ratio: 60%
Battles: 5
Efficiency: 3379.92
WN6: 1944.29
Average tier: 6.6
Experience: 4959 991.8
Capture points: 0 0
Defense points: 73 14.6
Damage: 9481 1896
Kills: 5 1
Spotted: 4 0.8
Stap van VK3601H naar Tiger is inderdaad vrij hard.Jip99 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:59:
Oh oh oh wat een drama is die Tiger in het begin zeg... sloom en log en ik heb de 88mm short al unlocked van de VK3601H... maar ik kwam gister voornamelijk in potjes met een hoop Tier 8/9.. en tja het enige wat ik doe ik die tanks kietelen.....je kan echt niks met die tiger in het begin.. snipen gaat niet echt, meerijden naar het front ook niet.. je bent gewoon een groot nutteloos huis...
Beetje van de Bully naar de Nerd gaan in 1x

Wat zijn trouwens de tanks die het meest bij Clanwars worden gebruikt als Heavy?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

toch maar even de testserver opgegaan. ging prima. t110e4 wordt definitief de volgende koop. waarschijnlijk gaat de t30 weg, niet echt mijn tank.
ook de franse amx foch tier 10 td geprobeerd.... erg leuk, maar ook erg link

De stap van de VK naar Tiger is inderdaad hard. Waar de VK nog aardig lastig kan zijn om doorheen te komen (zelfs hoge tiers bouncen nog op de turret) is de Tiger rondom gemaakt van natte cake, niets voor niets word de Tiger al sinds beta de "XP Pinata" genoemd.
Maar snipen kan íe als de beste. Helaas hoort een heavy, zeker als top tier, in de voorste gelederen.
T110E5, IS7, IS4, 50b en T57 zijn toch zeker wel de meest gebruikte heavies.Sneezzer schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:32:
[...]
Wat zijn trouwens de tanks die het meest bij Clanwars worden gebruikt als Heavy?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
ja ik begin steeds meer te twijfelen over de Tiger.. het enige wat die kan is snipen volgens mij.. en als je gezien bent ben je het haasje omdat bijna alles gaten in je kan schietenZenTex schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:43:
Clanwars? E5, IS-7....
De stap van de VK naar Tiger is inderdaad hard. Waar de VK nog aardig lastig kan zijn om doorheen te komen (zelfs hoge tiers bouncen nog op de turret) is de Tiger rondom gemaakt van natte cake, niets voor niets word de Tiger al sinds beta de "XP Pinata" genoemd.
Maar snipen kan íe als de beste. Helaas hoort een heavy, zeker als top tier, in de voorste gelederen.

ik ben vooral fan van flank tanks die snel zijn met redelijke armor en een goed kanon die veel dmg doet.. maar tot nu toe gebruik ik de pzIV, VK3601H en de T34-85 daarvoor

50b is best een riskante keuzepsychoclown schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:48:
[...]
T110E5, IS7, IS4, 50b en T57 zijn toch zeker wel de meest gebruikte heavies.

De samenvatting van deze ochtend.
Overigens in ons laatste potje een bot tegengekomen, zal dit recorden en hier plaatsen straks.
Ik vind trouwens de keuze voor IS-4 nog steeds bizar, ik vind er maar niks aan. niet snel, niet heel hard, niet heel nauwkeurig is niet niks. Ik zie liever een E-100 staan dan.
IS4 is een leuke allrounder, hoewel ik er nooit meer het plezier mee heb gehad wat ik er als tier 9 mee had. Volgens mij heeft de is4 de beste armor all-round (mijn kontje en zijkanten dingen net zoveel als de front)
E100 is echt een klote tank, nu ik met premium shells schiet, gaat het wel een stuk beter.
Tiger is bagger m.u.v. de gun.
De lorraine is de verschrikkelijkste tank (na de amx 38/40) waar ik mee heb gereden. (winrate van 33%:|, 126 potjes Full Ops)
Waardeloze acc, meer ricochets dan een 105mm met 199 penetration ondanks dat de lorraine meer penetratie heeft dan een e50 en t29.
Gigantisch profiel, waardeloze camo en niet bestaand armor. Het enige lichtpuntje aan heel die tank is de redelijke snelheid voor zo'n giga tank. Ik heb zelden een plezierig potje in die tank. (nog 180k voor batchat, dus ik vrees dat die er nooit gaat komen

[Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 20-02-2013 12:33]
Mwah valt wel mee, ben hem nu laatste tijd weer aan het waarderen. Goede camo en lekker snel.
1-2 voor wat sneller snipe en flankwerk en dan is het echt wel een goede additie

*burp*
Ik denk ook dat ik die slome heavy's niet echt zal waarderen.. dus zit er over na te denken om richting de VK3002 te gaan en daarna de panther.. maar volgens mij is de panther ook weer alleen een sniper he?.... en de VK3002.. is dat wat? ik zie wel dat die de 88mm short als hoogste gun heeft.. en dat is echt niet voldoende om andere tier 7/8/9 tanks pijn te doen... hmmmmmeL_Jay schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:31:
Vk36 is/was een geweldige tank, goede front armor, lekker beweeglijk en de 88 vond ik een van de fijnste guns ingame (tot ik de Amerikaanse 105mm en de Duitse 105mm lang heb gebruikt). Als ik een tank een vanilla tank zou moeten noemen, dan is het wel de VK36. Tussen heavie en medium in, zowel brawlen, snipen, flanken als peek-a-boo. Enige dat die tank niet kan is scouten, voor de rest kan je er zo'n beetje alle rollen mee vervullen. (3 keer gekocht en verkocht en nu mag ik hem van mezelf niet meer kopen:p)
misschien toch maar richten op de russische mediums.. die zien er beter uit in mijn idee.. T-43 en T-44.. enz enz..
Nog 100k voor BatChat en 100 potjes met 71% winrate maar echt hard gaat het niet want ik heb of hele goede potjes en een loss of een bagger pot en een win. De tank is niet heel slecht maar het is zo ontzettend afhankelijk van je team.eL_Jay schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:31:
De lorraine is de verschrikkelijkste tank (na de amx 38/40) waar ik mee heb gereden. (winrate van 33%:|, 126 potjes Full Ops)
Waardeloze acc, meer ricochets dan een 105mm met 199 penetration ondanks dat de lorraine meer penetratie heeft dan een e50 en t29.
Gigantisch profiel, waardeloze camo en niet bestaand armor. Het enige lichtpuntje aan heel die tank is de redelijke snelheid voor zo'n giga tank. Ik heb zelden een plezierig potje in die tank. (nog 180k voor batchat, dus ik vrees dat die er nooit gaat komen)
Dit is inderdaad een goede samenvatting. Meest grote faalpotjes alweer gezien en ik dacht nog wel eventjes ter ontspanning een aantal dubbels te doen..wsLy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:00:
Siema, kto pl, witam!
De samenvatting van deze ochtend.
Overigens in ons laatste potje een bot tegengekomen, zal dit recorden en hier plaatsen straks.
Hopelijk doen ze er iets mee bij Wargaming...wsLy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:14:
En bij deze het filmpje. Jammer dat er mensen zijn die gebruik maken van bots -,- Je bent direct met 1 man minder aan de start van het spel.
[video]
Het was gezellig vanmorgen!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Blijkbaar ligt die tank je dan inderdaad niet, Ik vermaak me echt kostelijk met de autoloaders. Zulke tanks zijn echt beesten op het slagveld. Enige is inderdaad dat een fout hard afgestraft wordt. Ik schiet gemiddeld per potje wel 2k-3k schade ermee en ik snipe, brawl, rush er gewoon mee afhankelijk van de situatie. Meestal kan je 1 hit pakken en zelf zo 1-2 tanks uitschakelen. Wat wil je nog meer.eL_Jay schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:31:
Gigantisch profiel, waardeloze camo en niet bestaand armor. Het enige lichtpuntje aan heel die tank is de redelijke snelheid voor zo'n giga tank. Ik heb zelden een plezierig potje in die tank. (nog 180k voor batchat, dus ik vrees dat die er nooit gaat komen)
Wat wel vervelend is, is dat arty je wel als main target 1 schiet. Je hebt geen armor en kan dus ook vrij hard geartied worden. Opzich ben ik pas 2x in totaal geoneshot wat in theorie dus eigenlijk best wel meevalt.
het voordeel ten opzichte van die 1390 is dat je nu tenminste t8 tanks frontal kan raken wat met die 1390 gewoon haast niet lukte. Jammer is wel dat een mis in je drum ( neppe bounce, of non pen hit ) wel killing is. daar dat een harde shell waste is.
[Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 20-02-2013 13:41]
Anoniem: 444472
Winrate Graph:ht 7 PzKpfw VI Tiger 108 61.11%
Avg dam ~1500
In het begin was het ook soep met ballen voor mij (geen tracks en turret), maar de rest had ik al onderzocht van o.a. de Tiger P. Echter, eenmaal elite en onder de knie kan je ermee vlammen. Ding heeft goede view range, dus vaak pak je ook nog spotting damage mee. Hij is ook een stuk sneller dan de Tiger P. Afijn, dat is mijn ervaring. Volgens mij zijn er meer (ex-)GOT'ers die goede ervaringen hebben met de Tiger, maar ik denk dat iedereen het er over eens dat het niet de makkelijkste tank is!
[Voor 20% gewijzigd door NoNoAD op 20-02-2013 14:16. Reden: plaatje]
skullcrusher
Inderdaad, in de closed beta en open beta geen heavies gespeelld rn de Tiger was mijn eerste. Zeer lang na het behalen nog veel gespeeld!Anoniem: 444472 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:47:
Volgens mij zijn er meer (ex-)GOT'ers die goede ervaringen hebben met de Tiger, maar ik denk dat iedereen het er over eens dat het niet de makkelijkste tank is!

De tiger.. man, heer-lijk.. ik kon met de VK niet goed uit de weg maar de tiger (en KT dus ook) als ze eenmaal elite zijn echt heerlijke moneymakers...psychoclown schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:24:
[...]
Inderdaad, in de closed beta en open beta geen heavies gespeelld rn de Tiger was mijn eerste. Zeer lang na het behalen nog veel gespeeld!
tiger(2) 101:
regel 1: zorg dat je niet beschoten wordt, je bent redelijk kwetsbaar en duidelijk geen brawler.. moet je toch het gevecht aangaan? zie 2
regel 2: voor peek-a-boo-en ben je te traag en te log, je kunt beter angelen of sidescrapen, verberg je lower plate... zorg dat je onder een hoek van 10~15 graden blijft of je nu angled of scraped.. zo heb ik regelmatig 3 tanks afgestopt. ze bleven maar dingen op de (lower) frontplate of me tracken voor 0 dmg.
tier tank battles wins
VIII
PzKpfw VIB Tiger II 216 119
VII
PzKpfw VI Tiger 123 75
[Voor 7% gewijzigd door rimpeldinky op 20-02-2013 14:32]
*burp*
maar zo te horen met je dus echt tactieken gaan gebruiken anders overleef je het niet.
rimpeldinky schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:31:
[...]
De tiger.. man, heer-lijk.. ik kon met de VK niet goed uit de weg maar de tiger (en KT dus ook) als ze eenmaal elite zijn echt heerlijke moneymakers...
tiger(2) 101:
regel 1: zorg dat je niet beschoten wordt, je bent redelijk kwetsbaar en duidelijk geen brawler.. moet je toch het gevecht aangaan? zie 2
regel 2: voor peek-a-boo-en ben je te traag en te log, je kunt beter angelen of sidescrapen, verberg je lower plate... zorg dat je onder een hoek van 10~15 graden blijft of je nu angled of scraped.. zo heb ik regelmatig 3 tanks afgestopt. ze bleven maar dingen op de (lower) frontplate of me tracken voor 0 dmg.
tier tank battles wins
VIII
PzKpfw VIB Tiger II 216 119
VII
PzKpfw VI Tiger 123 75
Welkom in de hogere tiersJip99 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:34:
maar zo te horen met je dus echt tactieken gaan gebruiken anders overleef je het niet.
[...]

overigens gaat het met upgrades vooral om de gun, sidescraping, angling kun je met een stock tank ook toepassen.
[Voor 11% gewijzigd door rimpeldinky op 20-02-2013 14:44]
*burp*
ja bedankt he.. ik leer het nu op de harde manier.. maar ik mis wel de vrijheid hoor van de snell flank tanks.. denk dat het meer mijn stijl is om vrij rond te rijden en te flanken en of flanken te ondersteunen waar het minder goed gaat..rimpeldinky schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:43:
[...]
Welkom in de hogere tiers![]()
vanaf hier gaat het gebruiken van sterke punten en verbergen/verbijten van zwakke punten van iedere tank een steeds belangrijkere rol spelen wil je een bijdrage kunnen leveren aan de gevechten.
overigens gaat het met upgrades vooral om de gun, sidescraping, angling kun je met een stock tank ook toepassen.

ik mag die is4 wel.... een beetje van alles, noem ik het dan maar. iets vergevingsgezinder.Joindry schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:01:
50b wordt nog wel gebruikt om even "snel" een flank te (helpen) clearen. Laten we zeggen voor het meer agressieve werk. Maar een batchat is mss een meer gemaakte keuze.
Ik vind trouwens de keuze voor IS-4 nog steeds bizar, ik vind er maar niks aan. niet snel, niet heel hard, niet heel nauwkeurig is niet niks. Ik zie liever een E-100 staan dan.
e100 trekt meer artyshells aan

laat ik het anders zeggen: voor mij erg riskantpsychoclown schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:49:
[...]
Mwah valt wel mee, ben hem nu laatste tijd weer aan het waarderen. Goede camo en lekker snel.
1-2 voor wat sneller snipe en flankwerk en dan is het echt wel een goede additie

als je erg goed kan spelen en zo'n tank ligt je goed, dan is er veel mee mogelijk.
gister nog ge one shot in mn lowe door een s51

Soms zit alles even mee....
Victory!
Battle: Fjords woensdag 20 februari 2013 14:54:30
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 2.952 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 46.569
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Sniper, Hunter
Gewoon base defense point en cap points

[Voor 5% gewijzigd door Appie Heijn op 20-02-2013 15:09]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
nou in de beta een zwaar trauma aan overgehouden toen aan die tiger. Met pijn en moeite gekocht en geunlocked. Tanks moeten verkopen etc. Had ik die tiger, mega sloom, stock gun kwam nergens doorheen, ging verlies maken. Wat was dat een ergenis toen.psychoclown schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:24:
[...]
Inderdaad, in de closed beta en open beta geen heavies gespeelld rn de Tiger was mijn eerste. Zeer lang na het behalen nog veel gespeeld!
Inmiddels alweer de 2,5 jaar wot gepasseerd, maar dat moment staat nog scherp op mijn netvlies.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Na alle lof verhalen over de tiger had ik na de SU152 en KV-3 / IS ook maar eens voor de tiger gespaard. dat viel vies tegenBean77 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:26:
[...]
nou in de beta een zwaar trauma aan overgehouden toen aan die tiger. Met pijn en moeite gekocht en geunlocked. Tanks moeten verkopen etc. Had ik die tiger, mega sloom, stock gun kwam nergens doorheen, ging verlies maken. Wat was dat een ergenis toen.
Inmiddels alweer de 2,5 jaar wot gepasseerd, maar dat moment staat nog scherp op mijn netvlies.

de T29, T32 en T34 zijn dan wel weer zeer geslaagd voor mij!
dit was ook mijn begin tijd..
nu kan je met die stockgun misschien nog wel door wat Fransen heen. Maar in de beta had je die lichtvoetige tanks nog niet/nauwelijksskoozie schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:30:
[...]
Na alle lof verhalen over de tiger had ik na de SU152 en KV-3 / IS ook maar eens voor de tiger gespaard. dat viel vies tegenik kon ook niet met de VK3601 overweg trouwens...
de T29, T32 en T34 zijn dan wel weer zeer geslaagd voor mij!
dit was ook mijn begin tijd..

Mijn jagdtiger 8.8 heb ik ook maar verkocht. Erg leuke tank, dat wel, maar met die gun kom je zelfs met gold bijna nergens doorheen (tenzij je toevallig kunt flanken of van achteren kan raken). met een jagdtiger 8.8. tegen andere tier 8 tanks ben je volgens mij veelal het haasje.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Victory!
Battle: Ensk woensdag 20 februari 2013 16:00:57
Vehicle: IS-7
Experience received: 1.552
Credits received: 72.568
Battle Achievements: Confederate, Sniper, Sharpshooter
beter dan de gwAppie Heijn schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:08:
Jah S51 is echt nasty![]()
Soms zit alles even mee....
[afbeelding]
Victory!
Battle: Fjords woensdag 20 februari 2013 14:54:30
Vehicle: Ferdinand
Experience received: 2.952 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 46.569
Battle Achievements: Radley-Walters's Medal, Top Gun, Sniper, Hunter
Gewoon base defense point en cap points

gw is leuk, maar one shots heb ik niet vaak....of nooit geloof ik
Ja, DE tanks zijn vooral snipers, daar kies je voorJip99 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:57:
[...]
Ik denk ook dat ik die slome heavy's niet echt zal waarderen.. dus zit er over na te denken om richting de VK3002 te gaan en daarna de panther.. maar volgens mij is de panther ook weer alleen een sniper he?.... en de VK3002.. is dat wat? ik zie wel dat die de 88mm short als hoogste gun heeft.. en dat is echt niet voldoende om andere tier 7/8/9 tanks pijn te doen... hmmmmm
misschien toch maar richten op de russische mediums.. die zien er beter uit in mijn idee.. T-43 en T-44.. enz enz..

Dat gezegd, ze worden later lomper. Ik heb nu de Tiger II en die is een verademing na de Tiger (die ook best leuk was met top gun enzo), met een Tiger II kun je 1-on-1 neus-aan-neus gevecht aangaan met een RU heavy en winnen (moet je met Tiger vs IS niet proberen, al zou ik ook in m'n Tiger II niet tegenover een IS-3 met BL-9 willen staan). Dan nog blijft het een sniper, maar eentje die als hij gevonden wordt niet gelijk dood is

Ben misschien te oud en sloom voor de RU-speelstijl, althans voor de mediums. Heb grote lol met IS-3

Overigens zijn de FR en US lights de ultieme flankers, dus AMX 13 75/90 en T21/71. Snel, onopvallend, wendbaar en sterk bewapend. Maar als je geraakt wordt heb je een probleem...
Soittakaa Paranoid!
Beter in oneshotten, moet zeggen dat ik liever mijn GWP meeneem bij bijvoorbeeld tankcompany, die koepel maakt hem zoveel fijner! S51 is goed arty maar GWP is meer all-round. Had een rus kunnen zijnTRX schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:41:
[...]
beter dan de gw
gw is leuk, maar one shots heb ik niet vaak....of nooit geloof ik

Maar ik zal nog wel de DU en RU arty unlocken tzt voor de expert status. ben dan wel benieuwd naar die gwpanther.
Note to self: Wacht met spelen tot na kinderbedtijd.
Wat ik vandaag gezien heb gaat echt alles te boven

Spelers die:
- Schieten op vogels
- In onze base tegen onze arty's oprijden, 5 minuten lang
- van bruggen afrijden en te pletter vallen
enz enz
[Voor 35% gewijzigd door Whuzz op 20-02-2013 19:13]
ik maak net een e75 af met mn JT88 machinegeweerBean77 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:35:
[...]
nu kan je met die stockgun misschien nog wel door wat Fransen heen. Maar in de beta had je die lichtvoetige tanks nog niet/nauwelijks![]()
Mijn jagdtiger 8.8 heb ik ook maar verkocht. Erg leuke tank, dat wel, maar met die gun kom je zelfs met gold bijna nergens doorheen (tenzij je toevallig kunt flanken of van achteren kan raken). met een jagdtiger 8.8. tegen andere tier 8 tanks ben je volgens mij veelal het haasje.

lowe of is3 frontaal ook geen probleem (zonder gold), alles wat groter en sterker is.. tracken en roepen om arty

[Voor 7% gewijzigd door rimpeldinky op 20-02-2013 19:11]
*burp*
8 games, 6 defeats...the fail is strong in these teamsWhuzz schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:59:
8 games, 8 defeats.
Note to self: Wacht met spelen tot na kinderbedtijd.
Wat ik vandaag gezien heb gaat echt alles te boven
Spelers die:
- Schieten op vogels
- In onze base tegen onze arty's oprijden, 5 minuten lang
- van bruggen afrijden en te pletter vallen
enz enz

gemiddeld na 2 minuten al 10 teammates kwijt

edit: 10 games/8 defeats
edit2: 12 games/10 defeats
[Voor 4% gewijzigd door TukkerT op 20-02-2013 19:32]
van de voorkant? Ik kan overal op mikken zoals lowerplate etc. maar kom er meestal niet doorheen met gold. Reload is lekker met 4,55 met bia geloof ik. Daar blijf je mee knallenrimpeldinky schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:05:
[...]
ik maak net een e75 af met mn JT88 machinegeweerzo zie je maar weer dat meningen erg verschillen
lowe of is3 frontaal ook geen probleem (zonder gold), alles wat groter en sterker is.. tracken en roepen om arty

Maar ik werd gek van die niet penetrerende gun.
let niet op de manier waarop ik roekeloos de lowe pak.. ik moest even een punt maken

[Voor 41% gewijzigd door rimpeldinky op 20-02-2013 19:23]
*burp*
Ik heb over het algemeen geen probleem tegen andere T8s en gold gebruik ik er niet op, gebruik hem puur als credit generator. Lower plate, drivers hatch en alle uitstekels op de romp of turret is meestal wel voldoende. Wel merk ik dat de tegenstander eerder overschakeld op goud als de gedachte op een mogelijke bounce bij hem opkomt. Als je geflankt wordt ben je er inderdaad aan maar dat in meestal het geval bij een TD.Bean77 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:35:
[...]
nu kan je met die stockgun misschien nog wel door wat Fransen heen. Maar in de beta had je die lichtvoetige tanks nog niet/nauwelijks![]()
Qua speelstijl wil ik best nog wel aanvallend mee spelen, wordt niet verwacht. En elke 3 seconden of zo een schot verveeld nooit.
JagdTiger 2?? Volgens mij is MWReplays aan het tri....rimpeldinky schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:20:
ik kom echt door de lowe front heenzonder problemen net als is3 zal wel even een replay van net uploaden, beetje faal maar weld beeld dat ik op 200m door een lowe heen kom
let niet op de manier waarop ik roekeloos de lowe pak.. ik moest even een punt maken
[afbeelding]
*slap myself* quote lezen in het vervolg

Vanmiddag een lekkere pot met mijn Leopard

14 enemies detected: 5 enemies killed.
[Voor 15% gewijzigd door wsLy op 20-02-2013 20:05]
Je weet dat er maar 1 gemeenschappelijke deler is in al die potjes ?TukkerT schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:15:
[...]
8 games, 6 defeats...the fail is strong in these teams
gemiddeld na 2 minuten al 10 teammates kwijt
edit: 10 games/8 defeats
edit2: 12 games/10 defeats

[removed]
Ja....slechte teammatesredwing schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:38:
[...]
Je weet dat er maar 1 gemeenschappelijke deler is in al die potjes ?

Ja, de matchmaker. Ofwel voor elk team dat ik vandaag krijg, krijg jij een goed team om dat te balanceren. Een bedankje zou op zijn plaats zijnredwing schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:38:
[...]
Je weet dat er maar 1 gemeenschappelijke deler is in al die potjes ?

Shuttle st20g5

Ik heb me gek geraced van de ene naar de andere kant, 8 tanks gesloopt, iets van 3.5k damage gedaan, maar het mocht niet baten.
Wel Radley-Walter's medal

[Voor 54% gewijzigd door Whuzz op 20-02-2013 23:20]

Zelfs met de M4 derp, daar doe je de dubbele damage van de top tegenstander, maak je er 4 af...verlies je nog met 15-5
[Voor 48% gewijzigd door BolleBeer op 21-02-2013 02:20]
WoT/WoWs name: Onarf
die s51 moet je ook elke keer bijdraaien? dan hou ik het wel bij de gwAppie Heijn schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:38:
[...]
Beter in oneshotten, moet zeggen dat ik liever mijn GWP meeneem bij bijvoorbeeld tankcompany, die koepel maakt hem zoveel fijner! S51 is goed arty maar GWP is meer all-round. Had een rus kunnen zijn

heb nog een t92, lorr 155 51 en de bat
die lorr bevalt me ook erg goed
t92 heeft een leuke splash, maar lange reload

bat valt me een beetje tegen, soms is die drum leuk, maar meestal valt ie me tegen.

Op Fjords bijv. wij met 3 man naar het zuiden, een 4e hield de weg in het midden in de gaten en de rest ging noord. Ineens zien we allemaal rode berichtjes verschijnen aan de rechterkant.. is de hele lemmingtrain gewoon afgemaakt in het noorden bij A8-A9 in de buurt. Geen enkele tank hadden ze gekilled en na afloop van de battle bleken ze ook nog eens weinig damage gedaan te hebben

Battles: 53
Win Rate: 66.0%
Average damage: 1,591
Average experience: 978
Adjusted avg. tier: 7.5
Performance Rating: 1,990
Efficiency Rating: 1,712
WN6 Rating: 2,153
WN4 Rating: 2,163
daarna was het drama, wel damage gedaan, maar niet met de potjes die we wonnen

Oja, ik wilde net een replay bekijken van gisteren, en met openen, starte de CT op, en kreeg ik de melding dat de replay niet compatible was met deze versie, ignore of afsluiten, drukte op ignore, en toen laadde die wel, maar zag geen tanks in het laadscherm en toen liep hij vast.
Hoort dit, of hebben ze weer de replays veranderd in 8.4?
edit:
* Mickroz moet eerst zoeken, doen ze dus met elke versie

[Voor 7% gewijzigd door Mickroz op 21-02-2013 09:31]
Map was Widepark, standard battle, ons team starte aan de bovenkant van de map. Normaal gesproken krijg je dan een battle over de twee flanken. Linkerkant van de map rond de grote brug en de heuvels daar, rechterkant van de map rond het rangeerterrein en de heuvels/gebouwen daar.rgras schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:31:
Ik ben eerlijk gezegd meer geïnteresseerd in wat die T29 gedaan heeft..
Die T29 zat gewoon op de standaard plek rond die brug. Mijn team was (zoals het overgrote deel van gisteravond, 36% winrate, terwijl AL mijn andere stats omhoog zijn gegaan) compleet noobish, negeerde re rechterkant compleet, ik was de enige daar.
Ze gingen in lemmingtrain over de linkerkant (= rechts vanuit onze startpositie), stopten compleet toen ze een paar enge rode tanks in het vizier kregen om vervolgens één voor één te proberen onder/over/langs die brug te gaan.
Die T29 heeft daar een kill of 4 gemaakt, en een boel anderen geraakt. Toen de helft van ons team daar was afgeschoten viel de flank uit elkaar en reden ze door naar onze cap, ondertussen alle losse tanks en onze arty weer een voor een afmakend.
Ik het de andere flank grotendeels in mijn eentje gehouden, met hulp van 1 med. 3 tanks daar afgeknald, doorgetrokken naar het begin van de stad en van daaruit nog 2 kills gemaakt op de andere flank, vervolgens hun arty opgespoord en gekilled, en in een poging onze cap te redden nog een kill gemaakt. Maar toen was ik inmiddels de laatste overgebleven....
Defeat! Map: Widepark donderdag 21 februari 2013 9:35:30 Vehicle:: VK 1602 Leopard Exp: 594 + Credits: 18.388
Tweede battle van de dag:
Victory! Map: Lakeville donderdag 21 februari 2013 9:42:10 Vehicle:: VK 1602 Leopard Exp: 3.500 (x2) + Credits: 35.781 Achievements: : Top Gun
Looks more like it

[Voor 17% gewijzigd door wsLy op 21-02-2013 09:51]
Allemaal een fijne dag verder.

WoT/WoWs name: Onarf
ik werd gisteren gewoon ge-oneshot door een m4!!! was jij dat toevallig?BolleBeer schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:54:
De derp m4 met gold ammo heeft zich weer bewezen, van 61% naar 64% gegaan...zelfs met mijn zatte kop.
Allemaal een fijne dag verder.

Onze KV gaat in de open staan en dient daarmee mooi als afleiding/kanonnenvoer (hij neemt weinig damage maar aangezien de 3 in cap goed verscholen staan kan hij ze ook niet raken). Ik besluit maar wat rondjes te gaan rijden en kan uiteindelijk de stug en de cromwell dood schieten waarna de rest van ons team de laatste KV komt afmaken. Gelukkig waren ze wel zo slim om goed door te pushen

Uiteindelijk het potje gewonnen waarbij ik rond de 150 defense punten had

[removed]
wsLy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:07:
Gisteren een redelijke dag gehad. Helaas redelijk wat teams ertussen waarmee je binnen de eerste 2-3(!!) minuten op 0-8 of 0-10 achterstand staatVraag je je toch af hoe mensen zo snel kunnen doodgaan..
Op Fjords bijv. wij met 3 man naar het zuiden, een 4e hield de weg in het midden in de gaten en de rest ging noord. Ineens zien we allemaal rode berichtjes verschijnen aan de rechterkant.. is de hele lemmingtrain gewoon afgemaakt in het noorden bij A8-A9 in de buurt. Geen enkele tank hadden ze gekilled en na afloop van de battle bleken ze ook nog eens weinig damage gedaan te hebbenGJ team!
Battles: 53
Win Rate: 66.0%
Average damage: 1,591
Average experience: 978
Adjusted avg. tier: 7.5
Performance Rating: 1,990
Efficiency Rating: 1,712
WN6 Rating: 2,153
WN4 Rating: 2,163
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
www.planetwot.comDolbyadt schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:56:
Waar halen jullie steeds deze informatie vandaan? Is dat een mod die je moet installeren?
[...]
Planetwot.com, www.noobmeter.com, www.wotlabs.netDolbyadt schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:56:
Waar halen jullie steeds deze informatie vandaan? Is dat een mod die je moet installeren?
[...]

Victory!
Battle: Siegfried Line 21 February 2013 14:04:26
Vehicle: T28 Prototype
Experience received: 204 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 10,762
Eergisteren 9x geprobeerd om te dubbelen en toen maar opgegeven, vandaag en gisteren 'gelukkig' in 1 keer. Ook de SU-152 gekocht en die doet het stock zo veel beter.
Shuttle st20g5
T28 Proto blijft beetje ruk ook als hij full ops is maar doet dan wel goede damage.
Su-152 heb ik een tijdje met de 122mm gespeeld maar uiteindelijk weer op de stockgun teruggevallen en deze is toch leuker, lekker beuken met die dikke derpgun...
Hier nog wat leuke replay's..(tenminste ik vind ze wel geinig om te delen).
594m derpsniping voor een artykill, rond 11:30 zit het zo'n beetje.
8 Kill derpfest..beetje close combat opruiming houden en wat snipe werk.
T1 Cunningham, acetanker, 8 kills, 50 defensepoints en 53 cappoints...

[Voor 58% gewijzigd door ShockWave op 21-02-2013 16:11]
Die kan nu een nieuw spel zoeken, hij komt er bij WG iig niet meer in.

Do tellUser schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:02:
1 of andere Rus vond het blijkbaar interessant om een nieuwe tank uit de supertest te leaken.
Die kan nu een nieuw spel zoeken, hij komt er bij WG iig niet meer in.

Hmm, ik was al bang dat het aan mij lag maar UPC heeft dus problemenWhuzz schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:26:
1 potje gedaan op mijn StuG, gelukkig gewonnen, maar het was bijna onspeelbaar omdat UPC hier een beetje kapotstuk is. 30% packetloss, ik warpte het halve veld over

[removed]
Eergisteren mee gedaan met company van HARDS en alles gewonnen natuurlijk. Verliezen ze ooit wel eens?ShockWave schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:51:
HAMI'S butt got kicked the HARD way....
[afbeelding]

Lever jij financiële compensatie voor mijn WG accounts?
Babs out!quote: silentstalkerStraight outta supertest (not confirmed obviously but I trust the guy):
Current tanks being supertested?
T-60, T-70 light tanks, the aforementioned Object 907 and.... *drumroll please*
New Tier 10 German heavy tank, the 150mm VK7201. Apparently, the devs decided to use the "Leichter Lowe" model for some reason and strapped unhistorically thick armor on it. Looks about like this:
Blijkbaar niet nodig babs levertUser schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:46:
[...]
Lever jij financiële compensatie voor mijn WG accounts?

HARDS? Je hebt al zolang niet meer met me gespeeld dat je niet eens goed weet waar ik in zitoosterhofjf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:56:
[...]
Eergisteren mee gedaan met company van HARDS en alles gewonnen natuurlijk. Verliezen ze ooit wel eens?

De potjes zijn ook allemaal gestreamed mocht je ze terug willen zien

Goed ook dat hij het terug is, goede FC's kunnen we altijd gebruikenShockWave schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:16:
Uhm vanavond alleen een draw....FC was Destov..

Blijkbaar gaat het om dit model..
Info over het löwe project van in de 2e WO hier te vinden:
Achtung Panzer!
Concreet: weer een bagger heavy die:
1. Zo traag is als stront door een trechter
2. Turret op de achterkant
3. Een 150MM gun die met goldshells nog te vaak bounced vanwege de trage velocity
4. Niet te vergeten de historical front transmission!
Overigens vreemd dat het een tier X zou worden daar de andere uitvoering van dat prototype een tier 8 premium is.
[Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-02-2013 07:56]
"Oooh Jeroen!"

Dit topic somt ongeveer mijn voorgaande dag op: http://forum.worldoftanks...am-vs-their-team-updated/
[Voor 33% gewijzigd door Whuzz op 22-02-2013 08:29]
Gewoon prachtig

"Oooh Jeroen!"
Dit topic is gesloten.