is dat een leuke lijn om te spelen? de russische mediums? want ik heb nu bijna de T34-85.. maar wilde die wel doortrekken naar de T-44 en T-54.. enz enzdynosu schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:00:
Gisteren wel de T44 full upgraded gemaakt, de laatste engine erop gezet, nu grinden naar de t-54
Tot nu toe vind ik het wel fijn ja. Ding is nu lekker rap en is lekker weg te spelen.
Ik kan momenteel niet op de Common test server komen, hij geeft aan 'Failed to connect to server...'
Nog meer mensen hier er last van?
Wordt ie niet herstart?Gleighton schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:55:
Ik kan momenteel niet op de Common test server komen, hij geeft aan 'Failed to connect to server...'
T54 is leuker dan de T44. De T44 heeft een leuke gun en mobility, maar niet veel armor. De T54 heeft het eigelijk allemaal, de T54 lijkt meer op de Type 59 dan de T44. Vaak is het bij mij zo dat als ik in de T54 een lekker potje heb waar ik z'n mobiliteit kan benutten, het dan ook gelijk een echt lekker potje is. Als je echter in een statisch potje terecht komt is het allemaal wat moeilijker.
Shuttle st20g5
Dat is erg interesant. SupCom is het enige echte strategische spel wat in jaren is uitgekomen. Benieuwd wat ze ermee gaan doen. Al liggen de rechten voor SupCom bij sega. Dus dat zulllen we niet gaan zien. Ben benieuwd wat ze met GasPow games willen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Login server / loadbalancer van de test zal er wel geen zin in hebben ofzo..
Update: had wss extra aanmoedeging nodig..
[ Voor 9% gewijzigd door Gleighton op 15-02-2013 14:45 ]
Britse tier 10 TD met gold shells, tja wat moet ik er van zeggen.
Lijkt gruwelijk OP maar vindt het wel meevallen. Ja je kan 2000 damage doen als je mazzel hebt. Of je hebt pech en raakt een arty voor 169 damage zoals ik dus gisteren had. Als je dan ook nog redelijke spelers hebt komen ze het hoekje om en ben je dood. Die 30 sec reload is echt niet fijn.
Lijkt gruwelijk OP maar vindt het wel meevallen. Ja je kan 2000 damage doen als je mazzel hebt. Of je hebt pech en raakt een arty voor 169 damage zoals ik dus gisteren had. Als je dan ook nog redelijke spelers hebt komen ze het hoekje om en ben je dood. Die 30 sec reload is echt niet fijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Zertaxka op 15-02-2013 15:01 . Reden: typo ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dat die duivelse Frank you gepowened heeft? 

Shuttle st20g5
rofl, check deze vent die goud schoot met het nieuwe 7.6 mm machinegeweer van de duitsers 
http://forum.worldoftanks...ritish-tds-stole-the-win/
240k credits verlies in 1 potje
http://forum.worldoftanks...ritish-tds-stole-the-win/
240k credits verlies in 1 potje
Ik weet niet wie hij is, maar mijn team vond het niet nodig om hem te damagen. Dus op het einde kwam ik hem tegen, samen met een E-50 en T-44 die ieder nog 2-3 schoten nodig hadden. Die 2 af weten te maken, maar toen was ik nog 5hp... dankzij gold ammo van T-44 en een E-50 die me ook damage deed. E-75 deed wel een bounce op me maar ramde me toen.Knowuse schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:57:
Dat die duivelse Frank you gepowened heeft?![]()
[...]
Maarja, wéér mijn Ace Badge misgelopen hierdoor...
edit//
Vorige potje met 6600 damage was namelijk ook in een loss geëindigd

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 15-02-2013 15:24 ]
Ben ik blij dat ik te weinig tijd heb om überhaupt WoT nog op te starten.Jip99 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:01:
haha als ik al die comments hoor op de nieuwe patch , en de frustraties tijdens het spelen.. lijkt het alsof mensen alleen maar stress en irritatie krijgen van dit spel..
Spel is naar mijn mening toch al ernstig hard qua niveau aan het dalen en de nieuwe tanks e.d. komen veelste snel. Vind het niet erg om nieuwe tanks in het spel te zien, maar om de 1 a 2 maanden nieuwe tanks is gewoon te veel en te snel. Van mij mogen ze wel eens bugs gaan fixen.
Sinds de open beta zitten de volgende bugs er nog steeds in:
- Je kunt in eens op een randje vast komen te zitten.
- Je kunt rare geluiden in je garage horen zoals wind e.d.
- Je kunt in eens een engine sound naast je horen die stationair draait.
En ga zo maar door..
quote: For the RecordThe Churchill Gun Carrier will be unlocked from Churchill I, not Churchill VII - the way it is on the test server now is a bug.
Shuttle st20g5
Heb het spel sinds begin Januari ook niet meer gestart. Heb zelfs 8.2 er nog op staanNemean schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:27:
[...]
Ben ik blij dat ik te weinig tijd heb om überhaupt WoT nog op te starten.
Als ik nog game dan is het BF3. Merk wel dat minder gamen mijn leerresultaten ten goede komt
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Daarom, de enige games die ik deze week nog heb aangeraakt zijn een paar Co-Op games geweest met NifTec.wontcachme schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:39:
[...]
Heb het spel sinds begin Januari ook niet meer gestart. Heb zelfs 8.2 er nog op staan
Als ik nog game dan is het BF3. Merk wel dat minder gamen mijn leerresultaten ten goede komt
Gelukkig nerft WarGaming ook totaal de Duitsers niet meer;
http://forum.worldoftanks...-gun-depression-nerf/#top

Ah zag dat User het ook al geplaatst had
[ Voor 23% gewijzigd door Nemean op 15-02-2013 19:25 ]
Af en toe moet je toch even op je ammo letten in de Comet: http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_089.jpg
Lol heb ik bijna een uur in de queue gezeten om op de testserver te komen, krijg je ook nog een wachtrij als je de tutorial wilt proberen.
Speed limits are like herpes.
Ectar heeft z'n woorden al weer om gegooid het is/was wel de bedoeling.. wat een geweldig bedrijf is WG toch ook.. ben benieuwd of WarThunder met tanks nog leuk wordt.User schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:31:
[...]
Schijnt dat het niet de bedoeling was om hem te nerfen. Kzag dat Ectar er al achteraan zit om de boel te controleren etc.
Het gaat inderdaad werkelijk nergens over, het zou nu gedaan zijn omdat anders de loop door de koplampen / bovenkant hull gaat ....Nemean schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:37:
[...]
Ectar heeft z'n woorden al weer om gegooid het is/was wel de bedoeling.. wat een geweldig bedrijf is WG toch ook.. ben benieuwd of WarThunder met tanks nog leuk wordt.
Ten eerste is dit een fantasie design, dus fix dan gewoon je model ipv te gaan nerfen.
Ten tweede speelt dit echt bij zat andere tanks en daar doen ze niets aan ...ok zijn geen germans idd.
Echt WTF
Wel grappig dat Ectar ook aangeeft dat hij het ook niet snapt als E50 speler.
[ Voor 7% gewijzigd door Kojoottii op 15-02-2013 20:05 ]
Ja, maar het is geen Russische tank dus dan leggen we alles neer bij historisch accuraat als we daarmee een Duitse tank kunnen nerfen.Kojoottii schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:00:
[...]
Het gaat inderdaad werkelijk nergens over, het zou nu gedaan zijn omdat anders de loop door de koplampen / bovenkant hull gaat ....
Ten eerste is dit een fantasie design, dus fix dan gewoon je model ipv te gaan nerfen.
Ten tweede speelt dit echt bij zat andere tanks en daar doen ze niets aan ...ok zijn geen germans idd.
Echt WTF
Wel grappig dat Ectar ook aangeeft dat hij het ook niet snapt als E50 speler.
Ach ja, zolang die premium ammo verkrijgbaar is voor credits voor zo'n lage prijs kan ik WG niet meer serieus nemen. Daarmee zijn de meeste Duitse tanks toch al waardeloos geworden.
[ Voor 11% gewijzigd door Plato112 op 15-02-2013 20:21 ]
Voor de mensen die nog wel plezier hebben in WOT, een weekend special:
From Saturday 16th February at 06:10 CET (05:10 GMT) until Tuesday 19th February at 06:00 CET (05:00 GMT), the following bonuses will be available in game:
Medal Hunt – Patrol Duty
In this week’s medal hunt, we are rewarding those who detect enemy vehicles for their team. If you are awarded a Patrol Duty medal during the special by detecting 6 or more enemy vehicles which are later damaged by your team, you will be rewarded with a massive 25,000 extra credits! This bonus will be automatically credited to your account when you receive the medal.
50% off the following vehicles:
PzKpfw II (German Tier II Light Tank)
PzKpfw III (German Tier Tier IV Medium Tank)
PzKpfw IV (German Tier V Medium Tank)
PzKpfw VI Tiger (German Tier VII Heavy Tank)
StuG III (German Tier V Tank Destroyer)
Valentine (British Tier IV Light Tank)
Matilda (British Tier IV Light Tank)
Crusader (British Tier V Light Tank)
Churchill I (British Tier V heavy Tank)
M3 Stuart (American Tier III Light Tank)
M5 Stuart (American Tier IV Light Tank)
M3 Lee (American Tier IV Medium Tank)
M4 Sherman (American Tier V Medium Tank)
M10 Wolverine (American Tier V Tank Destroyer)
M7 Priest (American Tier IV SPG)
Once you have purchased your vehicle of choice from the list above (or perhaps you already have one in your garage!), you can enjoy a massive 70% extra credits on each and every one of them!
x2 Crew Experience
Your crew will become even more battle-hardened this weekend and will learn their skills at twice the normal speed!
Up to 50% off Camouflage
Whether spending credits or gold, you can decorate your vehicle for less.
Discount on Premium Accounts
Get three days for 300 gold or seven days for 600 gold.
Shuttle st20g5
Gezellig met 3 tanks
en we konden geen kant op ...

Mooie weekend special, op de tanks na
Wel 11 kills met ons platoontje

Mooie weekend special, op de tanks na
[ Voor 50% gewijzigd door Appie Heijn op 15-02-2013 21:20 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Weet nog goed dat je door PunkBuster voor hitbox skins gebanned kon/kan worden (in andere games, wel te verstaan). Jammer dat WG dit soort mods toe laat.

[ Voor 12% gewijzigd door Nemean op 15-02-2013 22:00 ]
Op de US server of the oorspronkelijke server is het nu:
Lisyanka Weekend Event
Event Starts: 03:30 PST on February 15, 2013
Event Ends: 03:00 PST on February 18, 2013
100% Credit Increase Per Battle & 50% Credit Discount for the Following Vehicles
VII IS
VII PzKpfw V Panther
V StuG III
V PzKpfw IV
50% Credit Discount on Consumables
50% Discount on Gold Consumables
x2 Crew Experieince Per Battle
10% Discount on 6 Months of Premium Time
Lisyanka Weekend Event
100% Credit Increase Per Battle & 50% Credit Discount for the Following Vehicles
VII IS
VII PzKpfw V Panther
V StuG III
V PzKpfw IV
[ Voor 6% gewijzigd door bangkirai op 15-02-2013 23:03 ]
Ik vind onze weekendspecial beter!bangkirai schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:03:
Op de US server of the oorspronkelijke server is het nu:
Lisyanka Weekend Event
VII IS
VII PzKpfw V Panther
V StuG III
V PzKpfw IV
Babs out!
Wat een stelletje randdebielen online zeg, holy fuck. Ik ben gewoon uit het spel gegaan mid-battle toen weer het zoveelste team ging lemmingen.
Zo, TC zit er weer op. Ik weet de eindstand niet, maar volgens mij verloren we er slechts 1. Was niet zozeer te danken aan de tegenstander maar meer aan assault op Sand River.
Och, zolang ze maar bij de tegenstander zittenTweakJerommeke schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 01:02:
Wat een stelletje randdebielen online zeg, holy fuck. Ik ben gewoon uit het spel gegaan mid-battle toen weer het zoveelste team ging lemmingen.
[removed]
Resultaat van gister:
Battles: 57
Win Rate: 54.4%
Average damage: 652
Average experience: 456
Adjusted avg. tier: 5.8
Performance Rating: 1,580
Efficiency Rating: 1,248
WN6 Rating: 1,152
WN4 Rating: 1,197
Nu twee dagen op rij een win% van 50+
Heeft wel 1000 matches geduurd, die ik nu nog goed moet maken
Battles: 57
Win Rate: 54.4%
Average damage: 652
Average experience: 456
Adjusted avg. tier: 5.8
Performance Rating: 1,580
Efficiency Rating: 1,248
WN6 Rating: 1,152
WN4 Rating: 1,197
Nu twee dagen op rij een win% van 50+
Heeft wel 1000 matches geduurd, die ik nu nog goed moet maken
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Gisteren met TC HARDS, 12 games, 12 wins, dat was nog eens lekker!
Vanavond weer CW ook, hopelijk nu wel met een vol team, gisteravond waren we maar met 12 man; full TD team met 3 batchats het veld (op Cliff) in gestuurd, bijna gewonnen ook nog in de final.
Vanavond weer CW ook, hopelijk nu wel met een vol team, gisteravond waren we maar met 12 man; full TD team met 3 batchats het veld (op Cliff) in gestuurd, bijna gewonnen ook nog in de final.
Gisteren leek bijna alles te lukken, zul je zien dat het vandaag omgedraaid is.
Victory ratio: 73.68%
Battles: 19
Efficiency: 3324.66
WN6: 2743.96
Average tier: 6.84
Experience: 15008 789.89
Capture points: 104 5.47
Defense points: 96 5.05
Damage: 34626 1822
Kills: 44 2.32
Spotted: 46 2.42
Victory ratio: 73.68%
Battles: 19
Efficiency: 3324.66
WN6: 2743.96
Average tier: 6.84
Experience: 15008 789.89
Capture points: 104 5.47
Defense points: 96 5.05
Damage: 34626 1822
Kills: 44 2.32
Spotted: 46 2.42
Nergens last van....Herptiederp met de PZ IV 
70% extra credits....gewoon 40K binnenhalen met sommige potjes...

70% extra credits....gewoon 40K binnenhalen met sommige potjes...

Shockwave! I ga dit weekend met je me derpen! Ben vanmiddag online!ShockWave schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 10:35:
Nergens last van....Herptiederp met de PZ IV [afbeelding]
70% extra credits....gewoon 40K binnenhalen met sommige potjes...[afbeelding]
Babs out!
Bij deze is ie er afNemean schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:51:
[...]
Weet nog goed dat je door PunkBuster voor hitbox skins gebanned kon/kan worden (in andere games, wel te verstaan). Jammer dat WG dit soort mods toe laat.
Moet zeggen dat ik er niet veel voordeel uit kan halen. Mik met mijn E50 regelmatig op een ammorack, gebeurt eigenlijk zeer zelden. Laatst bij toeval wel een E100 zo'n beetje geoneshot met m'n T-54 en dat terwijl ik door de begroeiing z'n ammorack helemaal niet kon waarnemen.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
staat erbij. wot multi platform makenPostius schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:15:
[...]
Dat is erg interesant. SupCom is het enige echte strategische spel wat in jaren is uitgekomen. Benieuwd wat ze ermee gaan doen. Al liggen de rechten voor SupCom bij sega. Dus dat zulllen we niet gaan zien. Ben benieuwd wat ze met GasPow games willen.
Pff jongens ik verveel me een beetje. Heb net mijn grind afgerond naar de e50m, de Tiger II vind ik teveel op de Lowe spelen (waar ik 1000 games mee heb gespeeld) en britse en chinese tanks zeggen me niks. Lijkt erop dat ik wat uitgekeken raak op het spel. Speel het wel graag, maar heb gewoon niks meer te doen. En gewoon spelen, zonder levellen is ook maar zozo.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?
Ga in vredesnaam door voor de E-75, dat is een heerlijke tank!Joindry schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:59:
Pff jongens ik verveel me een beetje. Heb net mijn grind afgerond naar de e50m, de Tiger II vind ik teveel op de Lowe spelen (waar ik 1000 games mee heb gespeeld) en britse en chinese tanks zeggen me niks. Lijkt erop dat ik wat uitgekeken raak op het spel. Speel het wel graag, maar heb gewoon niks meer te doen. En gewoon spelen, zonder levellen is ook maar zozo.
dat komt door de opbouw van wot..... je rolt in de opbouw en legt daar je focus op.Joindry schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:59:
terwijl het eigenlijk gaat om het spelen op zich
best slim van wg, want zo halen ze natuurlijk hun geld binnen. met elke upgrade weer een lijn wijzigen, zodat spelers (die alles al hebben) die tanks er dan ook maar bij gaan halen en daar weer geld in stoppen.
Ik vind het eigenlijk niet zo slim omdat ze teveel lijnen te snel achter elkaar er in zetten waardoor veel mensen het aantal tanks een beetje zat worden. Zeker degenen die net iets langzamer levellen zijn net met een tank bezig die ze leuk lijkt en dan komt alweer de volgende uit die weer net iets leuker/anders is en ze dus eigenlijk continue een verkeerde tank aan het spelen zijn.TRX schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:19:
[...]
best slim van wg, want zo halen ze natuurlijk hun geld binnen. met elke upgrade weer een lijn wijzigen, zodat spelers (die alles al hebben) die tanks er dan ook maar bij gaan halen en daar weer geld in stoppen.
[removed]
Of nog beter: de trees zodanig aanpassen dat je niet verplicht een lichte scout moet doen op weg naar een heavy...Mickroz schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:17:
WG zou bij scout tanks bij aankoop en de eerste 10 battles een waarschuwing moeten tonen dat het een scout tank is, en dat je in hoge tier battles terecht kan komen en wat de bedoeling is...
nu al 4 games verloren omdat de scout gaat schuilen achterin het veld.
Je kunt iemand die net begint en probeert een Tiger te bemachtigen niet kwalijk nemen dat hij geen flauw idee heeft wat te doen met een Pz38na
Scouten heeft juist de hoogste learning curve - met lompe onwetendheid en een lompe heavy kom je nog steeds aardig mee (al word je geowned door mensen die het wel snappen), maar met een scout en nul inzicht lever je ofwel geen bijdrage (Pz38na of A20 achterin in een bosje) danwel word je gelijk afgeschoten, des te erger omdat je met die eerste heavies (B1, KV-1 etc) low-tier blijft, maar de scouts gelijk met T8 mee moeten komen, dus omsingeld worden door mensen die het spel veel beter snappen.
[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 16-02-2013 14:10 ]
Oslik blyat! Oslik!
Ik snap de zakelijke kant van WG wel, hoe meer trees, hoe meer mensen deze zullen willen levellen (eventueel met free xp) en dat levert tot nu toe goed geld op als ik de jaarcijfers zo bekijk 
Volgens hun planning moet er elke 1,5 maand een nieuwe tree bijkomen, dit is wat mij betreft van de zotte.
Ik zou veel liever zien dat ze het aantal maps verdubbelden en de game in zijn geheel zouden verbeteren.
Volgens hun planning moet er elke 1,5 maand een nieuwe tree bijkomen, dit is wat mij betreft van de zotte.
Ik zou veel liever zien dat ze het aantal maps verdubbelden en de game in zijn geheel zouden verbeteren.
Idd dion die voor de Pz38Na speelde heerlijk en dan kom ik ineenkeer bij de Pz38Na uit en het is dat jij zei dat je ermee moest scouten, maja ik ken de 'flank' routes nog niet dus meestal knallen ze me nog zo uit dus maar met andere tanks gaan spelen
Als ik terug ben nog eens wat meer mee proberen te spelen
Daarom juist dedicated scout trees. Je zorgt zo dat mensen de stijl spelen waar ze voor kiezen en je geeft meer mogelijkheden, meer tanks, dus meer geld voor WG.
Je ziet het trouwens wel in meerdere trees, ook in de DE en RU-trees (dedicated Luchs-Leopard-VK2601 enerzijds en T-50-T50-2 anderzijds), maar de Pz38na en A20 zijn nog niet uit de reguliere gesloopt danwel (IMHO beter) de veel te hoge battle tiers ervan aangepast. Niets mis met een 38na in een battle met max T6, maar icm T8 is gewoon nieuwe usertje pesten - en trouwens T8 users die een fatsoenlijke scout willen.
Je ziet het trouwens wel in meerdere trees, ook in de DE en RU-trees (dedicated Luchs-Leopard-VK2601 enerzijds en T-50-T50-2 anderzijds), maar de Pz38na en A20 zijn nog niet uit de reguliere gesloopt danwel (IMHO beter) de veel te hoge battle tiers ervan aangepast. Niets mis met een 38na in een battle met max T6, maar icm T8 is gewoon nieuwe usertje pesten - en trouwens T8 users die een fatsoenlijke scout willen.
Oslik blyat! Oslik!
dat zou idd helemaal beter zijn, weet dat het wel vaak door onwetendheid is, en door de opzet van de trees, maar bent in sommige mappen/modes echt super afhankelijk van een goede scout.
en dan is het flink frustrerend om klappen op te vangen en niet zien wat er schiet.
heeft iemand al de tutorial verder kunnen doen op de test server?
ik kan er nog steeds niet opkomen.
en dan is het flink frustrerend om klappen op te vangen en niet zien wat er schiet.
heeft iemand al de tutorial verder kunnen doen op de test server?
ik kan er nog steeds niet opkomen.
Researched:
IS-4 researched. Undistributed experience spent: 189000. Free Experience spent: 0.
Nu nog eventjes credits sparen
IS-4 researched. Undistributed experience spent: 189000. Free Experience spent: 0.
Nu nog eventjes credits sparen
Vanmiddag helaas werken sorry, zit nu op mijn werk tot 22:00 uur..filipy23 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:21:
[...]
Shockwave! I ga dit weekend met je me derpen! Ben vanmiddag online!
Babs out!
Morgen een vroege dan ben ik rond 14:00 uur thuis en kunnen we dan wel derpen...
En nu in gewoon normaal begrijpelijk Nederlands met Punten, Komma's, Spaties en geen msn-/whatsapp-/smstaal....bal130 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:30:
Idd dion die voor de Pz38Na speelde heerlijk en dan kom ik ineenkeer bij de Pz38Na uit en het is dat jij zei dat je ermee moest scouten, maja ik ken de 'flank' routes nog niet dus meestal knallen ze me nog zo uit dus maar met andere tanks gaan spelen![]()
klopt....redwing schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:41:
[...]
Ik vind het eigenlijk niet zo slim omdat ze teveel lijnen te snel achter elkaar er in zetten waardoor veel mensen het aantal tanks een beetje zat worden. Zeker degenen die net iets langzamer levellen zijn net met een tank bezig die ze leuk lijkt en dan komt alweer de volgende uit die weer net iets leuker/anders is en ze dus eigenlijk continue een verkeerde tank aan het spelen zijn.
maar ze halen bij een flink percentage spelers veel geld binnen en daar gaat het ze om.
als die geldstroom minder wordt, gaan ze anders nadenken of stoppen met de game.
het gaat om heeeeeel veel geld. in wit rusland denken ze echt niet: goh zouden we het speelplezier niet vergallen?
het aantal tanks wat ze erbij kunnen doen, wordt steeds magerder..... ze zullen dus wat anders kunnen gaan verzinnen. er is al eens gesproken over vliegtuigen of personen toevoegen.themaxter schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:09:
Ik snap de zakelijke kant van WG wel, hoe meer trees, hoe meer mensen deze zullen willen levellen (eventueel met free xp) en dat levert tot nu toe goed geld op als ik de jaarcijfers zo bekijk
[ Voor 30% gewijzigd door TRX op 16-02-2013 18:10 ]
Volgens mij hebben ze nog genoeg lijnen te gaan:
- tweede german med
- tweede german td
- japanse (heavy?)
- britse spg
- chinese spg
- europese trees
En dan mis ik er volgens mij nog een paar.
- tweede german med
- tweede german td
- japanse (heavy?)
- britse spg
- chinese spg
- europese trees
Heeft er iemand al op de testserver kunnen inloggen? Ik heb het echt al vaak geprobeerd maar kom er steeds niet op.
Welke europese trees nog meer dan??themaxter schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:33:
Volgens mij hebben ze nog genoeg lijnen te gaan:
- tweede german med
- tweede german td
- japanse (heavy?)
- britse spg
- chinese spg
- europese trees
In het tijdperk waarin we de tanks van WoT hebben rondrijden was het of russisch of Amerikaans wat werd gebruikt, Engeland en Frankrijk waren 1 van de weinige met eigen ontwerpen.
Dat we nu een chinese tree hebben is naar mijn idee omdat de chinese WoTpopulatie zo groot is dat ze graag zieltjes winnen door hun een eigen tree te geven.
Kijk maar naar de Chinese type-59 welke uitkwam om de Chinese markt tevreden te houden en te laten groeien (op die server is er zelfs een gouden type-59 met nog meer inkomen te krijgen en een premium heavy.)
Volgens mij ben ik nog een aardige noob met 514 battles en een Crusader en M5 Stuart op zak 
Heb trouwens de hele Cruiser/Covenanter/Crusader lijn wel gehad... Sterker, ik heb ze allemaal nog, behalve de Cruiser Mk II. En ik zit erover te denken om de Cruiser Mk. IV weg te doen, de enige kanonnen die erop kunnen zijn van die PomPom's, die schieten voor geen meter...
Heb trouwens de hele Cruiser/Covenanter/Crusader lijn wel gehad... Sterker, ik heb ze allemaal nog, behalve de Cruiser Mk II. En ik zit erover te denken om de Cruiser Mk. IV weg te doen, de enige kanonnen die erop kunnen zijn van die PomPom's, die schieten voor geen meter...
Jazeker en dan speel je met een vertraging van 5 seconden als je al kan spelen, server komt volgens mij uit 1992 ofzo.Altijdgriep schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:42:
Heeft er iemand al op de testserver kunnen inloggen? Ik heb het echt al vaak geprobeerd maar kom er steeds niet op.

erutangiS

4K damage gedaan en dan nog verliezen, op het laatst stond ik tegen 3 lights (t71, AMX 12T, loltracktor) kon de t71 nog killen maar de amx 12t schoot mij net dood voordat ik er een shell in kon pompen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Iedere anderhalve maand vind ik ook veel te snel. Maak daar per kwartaal een nieuwe toevoeging van tanks van en regelmatig een nieuwe/updated map erbij dan is het 'vlot' genoeg als je het mij vraagtthemaxter schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 14:09:
Ging prima inderdaad, toch wel zo'n 18 potjes gedaan dus één loss is niet heel onaardig.Kaap schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 01:10:
Zo, TC zit er weer op. Ik weet de eindstand niet, maar volgens mij verloren we er slechts 1. Was niet zozeer te danken aan de tegenstander maar meer aan assault op Sand River.
Het was overigens ook wel leuk om met Ronnie en Niklemos van MYM te spelen en daarnaast ook een gast die ik heb leren kennen via publics en nog nooit tank companies had gespeeld (met echt heel goede stats). Was in ieder geval wel weer een leuke tank company
Er is wel vaker gesproken over een mixed Europese tank tree
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Ik zit nu ook met die Crusader, maar wat een slechte tank zeg.. De Covenanter was ook al niet super, maar deze is een tier hoger maar volgens mij net zo sterk. De beste gun geeft ook maar weinig damage, dus ik kijk er een beetje tegenop om deze te grinden tot de volgende. Hierna gelukkig wel een Medium, want die light ben ik nu een beetje zat soms.Bartjezz schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:02:
Volgens mij ben ik nog een aardige noob met 514 battles en een Crusader en M5 Stuart op zak
Speel liever met m'n Hellcat, maar ook alleen maar nu ik daar de topgun van heb.
Volgens mij zou dat al een stuk beter zijn en ze langer en meer geld opleveren. Je kunt wel die 1% (en waarschijnlijk nog een stuk minder) spelers die alle tanks binnen die tijd hebben een nieuwe tree geven, maar als je daarmee de rest frustreert kan dat nooit goed zijn. Zeker voor de langere termijn is de huidige update-snelheid van nieuwe trees veel te hoog en van bugfixes en echt nieuwe dingen veel te laag.psychoclown schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:48:
[...]
Iedere anderhalve maand vind ik ook veel te snel. Maak daar per kwartaal een nieuwe toevoeging van tanks van en regelmatig een nieuwe/updated map erbij dan is het 'vlot' genoeg als je het mij vraagt
[removed]
Ik ga weer mijn platoon streamen, dus voor de geïnteresseerden zie mijn onderschrift
Verwijderd
Vandaag heb ik de T-150 vrijgespeeld, Gezien de stats leek het mij een fijne tank dus ik deed de 122mm gun erop en verheugde mij om met deze tank in het gevecht te gaan. Echter word ik telkens met twee of drie schoten, vaak nog door de front armour ook afgeknalt.
Zijn dat gold shells die ze gebruiken of zo? De armour van de T-150 lijkt mij namelijk behoorlijk sterk.
http://overlord-wot.blogs...02/wot-german-top-lt.htmlOverlord heeft de tier 8 light bekend gemaakt voor de Duitsers:
New German tier 8 light tank via VK2801 (some might have already found that out) will be
RU 251 Prototype SpPz mit 90mm BK
Dimensions: 6.2 m x 3 m x 2.49 m
Crew: 4
Weight: 24 tons (loaded)
Speed: 78~80 km/h
Main Armament: 90 mm PzK
Engine: Daimler-Benz diesel, 500 hp
Ground pressure: 0.70 kg/sq.cm
http://forum.worldoftanks...rman-tier-8-lt-confirmed/Gun is from the Kanonenjagdpanzer 4 - 5 which uses a similar gun to the M47 Patton.
So the gun should have stats like this.
[ Voor 36% gewijzigd door Nemean op 16-02-2013 22:13 ]
Cruiser II is juist leukste van dat stel - tank is weinig soeps, maar de gun... grootste derp van Tier III. Vrijwel alles van zelfde tier kun je oneshotten, de meeste T4's hebben ook een probleem als je ze raakt. Wel reloadtijd die meer lijkt op een arty of trouwens KV-2 (speelt vrijwel identiek, maar dan T6), dus altijd bij een groep blijven hiermee.Bartjezz schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:02:
Crusader vind ik juist leuk spelen. Ding heeft idd geen armour en doet nauwelijks damage, maar hij is erg wendbaar (top is niet indrukwekkend, maar power/weight is erg goed), accuracy is goed en de fire rate is bijzonder hoog en de gun heeft prima depression. Je kunt er dus komen op plekken waar mensen je niet verwachten en daar zelfs uit rare hoeken toch raak schieten - en wel zo vaak dat mensen ervan geintimideerd worden, al doe je niet veel damage per schot.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:54:
[...]
Ik zit nu ook met die Crusader, maar wat een slechte tank zeg.. De Covenanter was ook al niet super, maar deze is een tier hoger maar volgens mij net zo sterk. De beste gun geeft ook maar weinig damage, dus ik kijk er een beetje tegenop om deze te grinden tot de volgende. Hierna gelukkig wel een Medium, want die light ben ik nu een beetje zat soms.
Overigens, heb geen hoge verwachtingen van de Cromwell, het is weliswaar een medium, maar speelt als een light. Het is sneller dan de Crusader en marginaal beter bepantserd, maar is erg groot en wordt daarom makkelijk geraakt. Gebruik z'n snelheid en wederom snel schietende gun met lage damage maar hoge pen. Soort scout met tanden. Sterker nog, de Comet die erop volgt in T7 is meer van hetzelfde, de slechtste gun damage van de hele tier, maar snel, wendbaar, nauwkeurig en goede depression. Plus ondertussen flink wat hit points en armour. Ben bijna bij de Centurion I. Die schijnt wel echt anders te zijn (meer armour, meer battle tank).
Vreemd genoeg was ik een grote T49-fan, maar kan de Hellcat me ook met 90mm niet bekoren. Mooie gun, prima snelheid, maar verder...Speel liever met m'n Hellcat, maar ook alleen maar nu ik daar de topgun van heb.
Oslik blyat! Oslik!
Holy shit wat is de grind naar de M6 z'n knappe 90mm gun LANG en KUT
Sta je zelfs tegen tier 8 te schieten
Word dus mooi de T1 heavy tank aanhouden als credit machine...
Sta je zelfs tegen tier 8 te schieten
Word dus mooi de T1 heavy tank aanhouden als credit machine...
Zit psychoclown z'n stream te kijken.
Was dat rondje net op himmelsdorf nu een zogenaamde lemmingtrain?
Was dat rondje net op himmelsdorf nu een zogenaamde lemmingtrain?
Een lemmingtrain is te herkennen aan een lange rij van tanks die een voor een wachten op hun beurt om door twee of drie verdedigende tanks afgeslacht kunnen worden.
Dan heb je ook nog de remmeltrain, dat is precies het zelfde maar die word gevormd door een NOOB met een hele grote mond. Die bijna altijd als eerste er uit ligt en daarna de rest van de tijd in de chat blijft roepen dat iedereen het hele spel totaal niet begrijpt en dat hij het grootste tactische genie ooit is.
Remmeltrain. Samentrekking van rommel en lemmingtrain
Dan heb je ook nog de remmeltrain, dat is precies het zelfde maar die word gevormd door een NOOB met een hele grote mond. Die bijna altijd als eerste er uit ligt en daarna de rest van de tijd in de chat blijft roepen dat iedereen het hele spel totaal niet begrijpt en dat hij het grootste tactische genie ooit is.
Remmeltrain. Samentrekking van rommel en lemmingtrain
Victory! Map: Mines zondag 17 februari 2013 0:09:13
Vehicle: KV-3
Exp: 1.523 + Credits: 45.596
Achievements: : Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Echt een geweldig potje, een pershing die aan het peek-a-boo'en was kon ik lekker afknallen, een paar tigers die dat ook deden leefde ook niet lang.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Cromwell is een awesome tankje, lekkere gundepression, snel, wendbaar hij deed mee een beetje denken aan de fun die ik heb gehad met de AMX 13-75/90 voordat deze werden generfd.dion_b schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 22:26:
Overigens, heb geen hoge verwachtingen van de Cromwell, het is weliswaar een medium, maar speelt als een light. Het is sneller dan de Crusader en marginaal beter bepantserd, maar is erg groot en wordt daarom makkelijk geraakt. Gebruik z'n snelheid en wederom snel schietende gun met lage damage maar hoge pen. Soort scout met tanden. Sterker nog, de Comet die erop volgt in T7 is meer van hetzelfde, de slechtste gun damage van de hele tier, maar snel, wendbaar, nauwkeurig en goede depression. Plus ondertussen flink wat hit points en armour. Ben bijna bij de Centurion I. Die schijnt wel echt anders te zijn (meer armour, meer battle tank).
In platoon van 3 totaal OP, helaas weinig damage gun maar wel retesnel met laden dus je kan leuke dpm doen.
Mijn tacktiek was meestal plekje opzoeken om de enemy te spotten en dan wegwezen/in beweging blijven.
Heavies ondersteunen door tanks te flanken die door je lage damage geen aandacht aan je besteden waardoor je ze toch afknalt.
Gaan ze toch naar je kijken/richten gewoon lekker wegrijden.
Je bent wel afhankelijk van open maps in citymaps is het een mwhoa tank omdat je niet bewegelijk kan zijn.
T-150 heeft veel armor voor zijn tier maar het moet wel goed gebruikt worden. Angling is belangrijk in de T-150 vooral ook omdat lang niet al zijn armor sloped is en hij het vooral moet hebben van bounces. Verder heeft T-150 magische russische tracks waardoor hij koning sidescraper is in zijn tier, leer dit te gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 22:11:
Vandaag heb ik de T-150 vrijgespeeld, Gezien de stats leek het mij een fijne tank dus ik deed de 122mm gun erop en verheugde mij om met deze tank in het gevecht te gaan. Echter word ik telkens met twee of drie schoten, vaak nog door de front armour ook afgeknalt.Zijn dat gold shells die ze gebruiken of zo? De armour van de T-150 lijkt mij namelijk behoorlijk sterk.
Dus verberg je hull zoveel mogelijk, angle je armor en sidescrape. Verder zul je moeten wachten op de 107 mm en de upgraded turret en engine om deze tank echt te kunnen waarderen. De rate of fire van de 107 is prima en stelt je ook in staat om wanneer nodig een sniper rol aan te nemen (heeft de accuracy en aim time en je armor op range is alleen maar beter). De stock grind is niet de beste maar nog altijd beter dan de kv-1s stock grind.
Een meer klassieke heavy dan de kv-1s en geen flanker maar wel een tank die kan brawlen, verdedigen, snipen of second line supporten wanneer dit nodig is. Oh en probeer niet alleen te vechten maar zoek support van andere heavies.
Ik heb ook sinds gister de T-150. Naja, eigenlijk al een week, maar heb gewacht met spelen tot ik de 107mm kon kopen met free XP. De niet-sloped armor was me natuurlijk al opgevallen, de turret is bijna vierkantdjengizz schreef op zondag 17 februari 2013 @ 08:54:
[...]
T-150 heeft veel armor voor zijn tier maar het moet wel goed gebruikt worden. Angling is belangrijk in de T-150 vooral ook omdat lang niet al zijn armor sloped is en hij het vooral moet hebben van bounces. Verder heeft T-150 magische russische tracks waardoor hij koning sidescraper is in zijn tier, leer dit te gebruiken.
Dus verberg je hull zoveel mogelijk, angle je armor en sidescrape. Verder zul je moeten wachten op de 107 mm en de upgraded turret en engine om deze tank echt te kunnen waarderen. De rate of fire van de 107 is prima en stelt je ook in staat om wanneer nodig een sniper rol aan te nemen (heeft de accuracy en aim time en je armor op range is alleen maar beter). De stock grind is niet de beste maar nog altijd beter dan de kv-1s stock grind.
Een meer klassieke heavy dan de kv-1s en geen flanker maar wel een tank die kan brawlen, verdedigen, snipen of second line supporten wanneer dit nodig is. Oh en probeer niet alleen te vechten maar zoek support van andere heavies.
Wat is "sidescrape"?
Sidescraping is op een bepaalde manier tegen een obstakel of gebouw gaan staan dat wanneer je naar achteren rijdt je de tegenstander een mooie klap kan verkopen maar dat hij enkel je turret en je angled hull ziet (met je front in cover).
ah, snappem, tnx!psychoclown schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:54:
Sidescraping is op een bepaalde manier tegen een obstakel of gebouw gaan staan dat wanneer je naar achteren rijdt je de tegenstander een mooie klap kan verkopen maar dat hij enkel je turret en je angled hull ziet (met je front in cover).

[ Voor 13% gewijzigd door Whuzz op 17-02-2013 11:23 ]
remmeltrain hoe verzinnen ze het, had die nog niet gehoord.
bij wat voor hoek anglen jullie trouwens?
ik doe meestal wigglen, omdat ik met anglen nogal wat problemen ondervind om juiste angle te vinden
Heb de angle mod erop staan, en probeer hem meestal tussen de 320/330 of 30/40 te houden, maar heb er nog niet echt voordeel van gehad eerlijk gezegd...
bij wat voor hoek anglen jullie trouwens?
ik doe meestal wigglen, omdat ik met anglen nogal wat problemen ondervind om juiste angle te vinden
Heb de angle mod erop staan, en probeer hem meestal tussen de 320/330 of 30/40 te houden, maar heb er nog niet echt voordeel van gehad eerlijk gezegd...
Zelfs in cities heb je er wat aan omdat het zo snel van z'n plek komt en snel aimt. Speel als support, zodra een vijandelijke heavy geschoten heeft kun je snel naar voren sprinten, paar rake schoten uitdelen en weg zijn voor de KV-1S oid herladen isShockWave schreef op zondag 17 februari 2013 @ 08:01:
[...]
Cromwell is een awesome tankje, lekkere gundepression, snel, wendbaar hij deed mee een beetje denken aan de fun die ik heb gehad met de AMX 13-75/90 voordat deze werden generfd.
In platoon van 3 totaal OP, helaas weinig damage gun maar wel retesnel met laden dus je kan leuke dpm doen.
Mijn tacktiek was meestal plekje opzoeken om de enemy te spotten en dan wegwezen/in beweging blijven.
Heavies ondersteunen door tanks te flanken die door je lage damage geen aandacht aan je besteden waardoor je ze toch afknalt.
Je bent wel afhankelijk van open maps in citymaps is het een mwhoa tank omdat je niet bewegelijk kan zijn.
Plus die depression kan erg helpen op onregelmatig terrein. Met een Cromwell ga je niet bovenaan Himmelsdorf opeens in de knoop raken omdat je die )*&%^(&^$(-vijand niet kunt raken tot je jezelf aan vijf man blootgesteld hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 17-02-2013 15:14 ]
Oslik blyat! Oslik!
Eindelijk gelukt: 24uur ban opgelegd gekregen door WG. Dat is voor het eerst in mijn WoT carrière.
Ik zat op de testserver te spelen en ik was het helemaal zat dat elk potje opnieuw een aantal teammaten elkaar ging afmaken. Letterlijk 7 potjes achter elkaar werden er teamkills gemaakt.
Dus toen ik in het 7e potje kwam en twee IS-7's begonnen elkaar meteen te beschieten (platoon) was ik het zat. Ik heb ze allebei afgemaakt.
Ik zat op de testserver te spelen en ik was het helemaal zat dat elk potje opnieuw een aantal teammaten elkaar ging afmaken. Letterlijk 7 potjes achter elkaar werden er teamkills gemaakt.
Dus toen ik in het 7e potje kwam en twee IS-7's begonnen elkaar meteen te beschieten (platoon) was ik het zat. Ik heb ze allebei afgemaakt.
En behalve een ban, wat heeft het opgeleverd?BramSd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:05:
Eindelijk gelukt: 24uur ban opgelegd gekregen door WG. Dat is voor het eerst in mijn WoT carrière.
Hmm, ik heb hem al een paar weken geresearched. Toch maar eens kopen dan want AMX 13 speelstijl is dikke fun.ShockWave schreef op zondag 17 februari 2013 @ 08:01:
[...]
Cromwell is een awesome tankje, lekkere gundepression, snel, wendbaar hij deed mee een beetje denken aan de fun die ik heb gehad met de AMX 13-75/90 voordat deze werden generfd.
Ik ben idd wel eens een platoon van die dingen tegengekomen in mijn Hellcat en dat ging niet helemaal goed. Ik had het platoon al gezien dus ik was al wat achter de linies gaan hangen, maar nadat ze de arties gesloopt hadden zorgde één bounce ervoor dat ook ik gesloopt werd nadat ik één van hen gekilled had en een ander op oneshot had gezet.
Ik denk dat ik mijn Hellcat-speelstijl wel een beetje kan gebruiken in de Cromwell, je snelheid gebruiken om te flanken of achter de linies te komen, met name in het tweede deel van de battle.
Wordt die ban niet doorgezet naar de reguliere server? Vroeger was dat volgens mij wel zo.BramSd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:13:
Het scheelde wat frustratie. Daarnaast: testserver, dus boeiend.
Ik had gisteren trouwens op de testserver een geweldige pot. Ik in de M46 Patton en een Russische gast in een BatChat op Murovanka in een standard battle vanuit de forest-kant. Ik vraag: Push forest? Krijg ik een respons in het Engels van de BatChat. Dus gaan met die banaan, het stikte van de TD's aan beide kanten en wij spotten samen het halve enemy-team, allebei ruim 4k spotting damage, de arties gekilled plus nog een paar kills de man. Echt geniaal en weer eens wat anders dan die teamkillende idioten die je vaak op de testserver ziet.
[ Voor 21% gewijzigd door Plato112 op 17-02-2013 19:19 ]
Ga nu mijn Champion Tank Company livestreamen voor de geïnteresseerden 
Wordt na de CW's hervat!
Wordt na de CW's hervat!
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2013 20:29 ]
Ik had eens 2 T502;s gereported bij support die mij als JT kapot hadden geschoten op de testserver, deden ze niks mee.BramSd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:05:

Hmmm vandaag wilde het solo spel niet echt lukken, TC's liepen ook niet echt lekker helaas (totdat we naar Katyusha gingen luisteren
).. ernaar maar besloten om te platoonen, eerst met z'n tweetjes en later met 3 man. Dit heeft ertoe geleid dat we flink wat battles gewonnen hebben, van 9 wins / 9 losses naar 23 wins / 11 losses, en ik weer een flink stuk dichterbij mijn T32 ben.
Jammer genoeg wel héél veel mensen met Tiger tanks online die echt geen benul hadden van wat ze aan het doen waren, zowel in ons team als in het vijandelijke team. Zie je maar weer eens hoeveel man er speciaal een tank kopen / online komen alleen maar omdat er een special is... jammer.. het is namelijk niet echt bevorderlijk voor het samenspel...
Overigens staat de IS-4, mijn tweede tier 10 tank, nu ook in de garage. Moet alleen nog 1 equipment erop en de crew even tot 100% trainen en dan is ook deze klaar voor CW.
Jammer genoeg wel héél veel mensen met Tiger tanks online die echt geen benul hadden van wat ze aan het doen waren, zowel in ons team als in het vijandelijke team. Zie je maar weer eens hoeveel man er speciaal een tank kopen / online komen alleen maar omdat er een special is... jammer.. het is namelijk niet echt bevorderlijk voor het samenspel...
Overigens staat de IS-4, mijn tweede tier 10 tank, nu ook in de garage. Moet alleen nog 1 equipment erop en de crew even tot 100% trainen en dan is ook deze klaar voor CW.
[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 17-02-2013 23:14 ]
Verwijderd
Zit je een keer in iemands livestream, hebben we een lemmingteam dat opgerold werd in de stad terwijl wij de flank hieldenpsychoclown schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:50:
Ga nu mijn Champion Tank Company livestreamen voor de geïnteresseerden
Vind die special wel lachen, afgelopen weekend elke dag 10k op tiger gedaan en dikke winst gemaaktwsLy schreef op zondag 17 februari 2013 @ 23:11:

Van die winst maar eens de SU-14 gekocht, en moet nu nog 10k XP voor de Tiger II. Dat moet morgen wel lukken!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 01:05 ]
na een tijdje gespeeld te hebben moet ik toch bekennen dat de duitse pz4 en VK3601H fijner spelen/zijn dan de T34 en de T34-85.. ik heb alleen de top engine nog niet voor de T-34-85 maar op een of andere manier voelen de russische tanks toch iets minder vlot aan.. en zijn de guns ook minder sterk voor mijn gevoel.
ik heb echt enorme lol trouwens met snelle mediums.. de pz4 gebruik ik ook om veel te flanken en dat gaat wel lekker met dat ding
ik merk trouwens dat ik wel echt een snelle wendbare tank fijn vindt.. dat slome rond gepruttel.. wordt ik redelijk geïrriteerd van..
maar we zullen zien.. ben aan het grinden voor de pz VI Tiger (ook een beetje door de reputatie die de tank heeft) dat is meer een sniper /2de lijn heavy.. dus kijken hoe dat bevalt.
ik heb echt enorme lol trouwens met snelle mediums.. de pz4 gebruik ik ook om veel te flanken en dat gaat wel lekker met dat ding
T34-85 en T43 zijn wel een heel stuk zwakker geworden met het inleveren van de D10T, vond ze in de Beta wel lekker spelen maar nu in Live heb ik ze opnieuw moge grinden (nog bezig met T43) en het is een PITA om eerlijk te zijn.
VK3601 was easy in vergelijking.
VK3601 was easy in vergelijking.
Short 88mm KwK L/56 heeft maar 132mm pen, de L/71 daarentegensolique schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:05:
Gisteren toch maar de Tiger gekocht, was toch in de sale.
Mijn tweede heavy lijn is gestart.
Stock niet vooruit te krijgen en je mag blij zijn als je damage doet, zal wel beter gaan als ik eerste de short 88 er op gooi.
Eerste potje met IS-4 zojuist gedaan:
Victory! Map: Himmelsdorf maandag 18 februari 2013 9:57:35
Vehicle:: IS-4
Exp: 2.504 (x2) + Credits: 54.088 (Fine: 315)
Achievements: : Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "2nd Class"
3619 damage done en 2 keer tegenover 3 tegenstanders gestaan, die tegengehouden totdat er backup kwam. Heerlijke bouncy tank, net als de ST-i, een T110E5 én Object 268 die op mij aan het bouncen waren
De short 88 heb ik al vrijgespeeld door de mediums, dus moet de long nog vrijspelen.wsLy schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:08:
[...]
Short 88mm KwK L/56 heeft maar 132mm pen, de L/71 daarentegen![]()
Eerste potje met IS-4 zojuist gedaan:
Victory! Map: Himmelsdorf maandag 18 februari 2013 9:57:35
Vehicle:: IS-4
Exp: 2.504 (x2) + Credits: 54.088 (Fine: 315)
Achievements: : Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "2nd Class"
3619 damage done en 2 keer tegenover 3 tegenstanders gestaan, die tegengehouden totdat er backup kwam. Heerlijke bouncy tank, net als de ST-i, een T110E5 én Object 268 die op mij aan het bouncen waren
Eerst genoeg geld binnenhalen om de upgrades die ik al zou kunnen mounten kan betalen.
Dat was ook wel een heel droevig team zeg, lieten zich compleet overwelven terwijl in de stad de meeste van onze spelers zaten. Uiteindelijk nog een mooie 3,1k damage kunnen doen en wat cap resets maar toen was de koek op. De pot erna was ook wel epic trouwens en ondanks dat mijn connectie een paar keer wegviel heb ik uiteindelijk weer zo'n mooie score weten te plaatsen. Alledrie hadden we >3k damage gedaan en 12 kills dus de mail voor de contest is al de deur uitVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 01:00:
[...]
Zit je een keer in iemands livestream, hebben we een lemmingteam dat opgerold werd in de stad terwijl wij de flank hielden.
Wat gek, misschien een bug of serverglitch en heeft hij enorm mazzel gehad!Mickroz schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:01:
ha, deze is gek dan, clanmaat onderzoekt tracks, koepel, en gun op de T-44, maar heeft niet genoeg vrije xp voor de motor en top gun, speelt een potje met de T-44, en heeft ineens 50k vrije xp op zijn account weerheeft wel de motor en topgun onlocked gelijk
hey mensen, ligt het trouwens aan mijn pc? of aan het spel.. maar ik heb best vaak dat het spel naar de desktop knalt terwijl die een level aan het laden is...
ik heb een 3570K @ op 4500 mhz.. ik speel echt alles stabiel.. behalve WOT....
iemand tips? misschien is het een instellingen ofzo..
WoT crashed af en toe gewoon voor sommige mensen. Gebeurt bij mij ook.
Heb er nog geen oplossing voor kunnen vidnen. Simply the way it is i guess...
Heb er nog geen oplossing voor kunnen vidnen. Simply the way it is i guess...
Klaar met de Conquror en de FV215b unlocked
Nu nog even 4 mil sparen.
Verder ook de Tiger, T28 prot en de Churchill I gekocht. Tiger ga ik nog niet actief spelen, maar was een mooie aanbieding. Zal komende tijd Churchill en Type 59 spelen worden om credits te vergaren en xp voor de uk td's.
Nu nog even 4 mil sparen.
Verder ook de Tiger, T28 prot en de Churchill I gekocht. Tiger ga ik nog niet actief spelen, maar was een mooie aanbieding. Zal komende tijd Churchill en Type 59 spelen worden om credits te vergaren en xp voor de uk td's.
Shuttle st20g5
Misschien dat een verse install van World of Tanks werkt maar er zijn echter geen garanties.Jip99 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:36:
hey mensen, ligt het trouwens aan mijn pc? of aan het spel.. maar ik heb best vaak dat het spel naar de desktop knalt terwijl die een level aan het laden is...
Dat helpt niet, heb ik ook een keer geprobeerd, klapte er nog steeds uit.psychoclown schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:01:
[...]
Misschien dat een verse install van World of Tanks werkt maar er zijn echter geen garanties.
Dit topic is gesloten.