[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.560 views

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Appie Heijn schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:34:
Heeft iemand nog connecties met HAMI? Wat een &%@#! gozer zat er bij mij in het team Darkrequiem[HAMI], bah..... Beetje op iedereen lopen schelden en doen. Had de gasten in die clan iets hoger ingeschat.
Are you kidding me? De clan HAMI is van de goede clans misschien wel het meest retardisch, vol met trash.

Eergisteren ging het al niet heel lekker maar gisteren was wel heel bagger, na 4 potjes ook maar mee opgehouden helaas...

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
psychoclown schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:04:
[...]

Eergisteren ging het al niet heel lekker maar gisteren was wel heel bagger, na 4 potjes ook maar mee opgehouden helaas...
Toen we op TS zaten heb ik je bestolen van je skill oOo
It was my evil little plan. })

Resultaat van gisteren.

Battles: 33
Win Rate: 66.7%
Average damage: 1,721
Average experience: 1,009

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Vanaf morgen zal ik daar wel weer aan werken ;)
Kan ook niet alle dagen op en top zijn!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
Voor degene die snel 24k willen cashen. Koop nu de britse valentine op tier 4 met 70% eraf. Na de special verkopen voor 50%!

Profit!

Babs out!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Voer nu ANTHEM voor 1 dag premium :D

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

hmm, leuke tip filipy, dat zijn weer 3 goldshells op mijn GW tiger :)

Is die code al geldig vanaf nu? of vanaf dit weekend?

[ Voor 29% gewijzigd door Joindry op 14-02-2013 10:13 ]

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:40

skoozie

SCSI

The Be My Valentine weekend will be available on our battlefields from 14th February at 06:10 CET (05:10 GMT) until 16th February at 06:00 CET (05:00 GMT):

increased experience for the first victory of the day

Show us the real love and dedication towards your teammates!

Medal Hunt: Sniper

Obtain the Sniper achievement by achieving at least 85% hits out of a minimum of ten shots fired with the potential damage of 1,000 HP and more, and earn 550 experience points!

After all, isn’t Cupid a sniper too?

70% discount on following vehicles:

Tier IV Valentine (British)
Premium Tier IV Valentine II (Soviet)

If you have already purchased the British Valentine Tier IV, you can enjoy 100% increased profit on it.
en
Tank Lovers,

Have you already been enjoying the special offer that we prepared for you to celebrate Valentine’s Day? We have more good news for you – we are continuing the festival of love by offering you a free bonus code!

If you do not know about bonus codes, please read up on them in our guide.

From 14th February at 01:00 CET (00:00 GMT) until 01st March at 23:59, we are distributing some free hugs in form of a bonus code. Please note that the bonus code may only be input once per account.

Bonus code:

ANTHEM
(capital letters only)

After inputting the bonus code you will receive 1 day of premium account!

Don’t miss this occasion to be a kind and loving on the battlefields - why not hug all the enemy tanks with your warm shells!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• wsLy
Joindry schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:08:
hmm, leuke tip filipy, dat zijn weer 3 goldshells op mijn GW tiger :)

Is die code al geldig vanaf nu? of vanaf dit weekend?
14 t/m 16 februari.

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Whuzz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:54:
[...]

Die 17% staat daar niet voor niets, zo is mij al duidelijk geworden :')
Zelfde ervaring hier, dat soort matches zijn meestal een compleet rapefest. Ik neem me altijd voor dat ik in dat geval gewoon mijn best doe en tevreden ben als ik minimaal 2x mijn HP aan dmg doe.
Ach kreeg gisteren te horen dat we wel 19% winkans hadden. We sloten af met een 15-1 win dus xvm zegt niet zoveel. Is niet de eerste keer dat het gebeurd.

Verwijderd

Nee in het bericht staat toch echt tot 1 maart of heb ik een brilletje nodig?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:39:
[...]

Ach kreeg gisteren te horen dat we wel 19% winkans hadden. We sloten af met een 15-1 win dus xvm zegt niet zoveel. Is niet de eerste keer dat het gebeurd.
Het is dan ook winKANS he. Het is net als met jouw persoonlijke winrate. Iemand met 60% winrate wint ook niet elke match, en ook niet precies 6 matches als hij er 10 speelt, of 60 als hij er 100 speelt, maar als hij er 1000 speelt is de kans vrij groot dat hij er zo rond de 600 zal winnen...
Die XVM rate is geen garantie, heb gister een 95% winkans match verloren, omdat het hele team compleet verspreide bij de start. Wellicht omdat ze dachten "oh, 95% kans... makkie!". :')

Maar gemiddeld gezien zegt het wel wat natuurlijk.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• wsLy
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:40:
[...]

Nee in het bericht staat toch echt tot 1 maart of heb ik een brilletje nodig?
Ah ja klopt, code kan tot 1 maart ingediend worden. De andere special is van 14 t/m 16 februari.

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Dan win ik wel verdacht veel van dit soort matches. Volgens mij wordt er onvoldoende rekening gehouden met het tankje/arty/td waar je mee speelt. En kijken ze teveel naar de grote gemene deler.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:49:
Dan win ik wel verdacht veel van dit soort matches. Volgens mij wordt er onvoldoende rekening gehouden met het tankje/arty/td waar je mee speelt. En kijken ze teveel naar de grote gemene deler.
Dat wordt dan statistisch gecompenseerd met de hoeveelheid matches die ik op verdachte wijze verlies :P

• Joindry

Joindry

Meh, xvm. Voor mij blijft het meer een plaag dan een zegen. Vandaar dattie er niet opstaat.

ik blijf problemen ondervinden met die soundmod. In het begin van potjes krijg ik lag stutter wanneer ik sounds afspeel. Mijn pc is nochtans niet traag. (i7-860 met twee spinpoint hdd in raid) Nog mensen die daar last van hebben? Het is geen lag, het is stutter. De framerate linksboven in beeld daalt niet.

Waar ik van heb ontdekt dat ik echt vreugde van ondervind is een platoontje afmaken. Gisteren met mn e50m een E100 en M103 ingeblikt in platoon. 2 tegen 1. Niks leuker dan je in te beelden dat ze tegen elkaar aan het praten zijn op teamspeak en je verwensen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Joindry op 14-02-2013 10:57 ]

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
@ Joindry, ik weet denk ik wat je bedoeld als de game start zegt de commander altijd iets en dit valt bij mij ook wel eens weg. (bedoel je dat?)
Is alleen naar mijn idee bij het starten van de battle en niet tijdens de battle zelf dan heb ik er geen last van.
Hoe heb je je geluid ingesteld in WoT, als default sound of gewoon op speakers of headphones?
Vaak loopt de mod beter als je default veranderd in headphones of speakers.

Star Citizen referralcode

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:29
Nog een interessant stukje info over de aanstaande tier X Britse TD: de FV215b.
quote: SilentStalker over het RU Q&A thread
FV215b TD doesn't have a fully treaverseable turret, it moves only to 45 degrees to each side, it has worse armor than FV215b HT and the gun has 1150 alpha, it's compensated by other characteristics (might not be final, tests will show).
Blijkbaar wordt de JPZ E-100 straks onttroond op het gebied van meeste alpha damage.

Link.

Edit: hmm, het ziet ernaar uit dat er te snel gesproken is:
quote: SilentStalker weer
The whole issue with the +-45 degrees for FV215b TD might be some sort of rumor, SerB is not sure how it really is.
Link. Relevante zin is ongeveer halverwege de lap tekst onder het laatste plaatje.

[ Voor 34% gewijzigd door BramSd op 14-02-2013 12:14 ]

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01
Joindry schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:55:
Meh, xvm. Voor mij blijft het meer een plaag dan een zegen. Vandaar dattie er niet opstaat.
Van mij mogen ze xvm ook wel verbannen. Word beetje ziek van die noobs in arty die perse de paarse meneer moeten raken...

gister ook weer, stonden 3-4 tier x heavies in the open op de vijand te schieten en ik reed daar achterlangs met mijn vk2801, 3-4 arties schieten links en rechts van me, team won wel hard want ze hadden weinig last van de arty ....

• Joindry

Joindry

ShockWave schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:59:
@ Joindry, ik weet denk ik wat je bedoeld als de game start zegt de commander altijd iets en dit valt bij mij ook wel eens weg. (bedoel je dat?)
Is alleen naar mijn idee bij het starten van de battle en niet tijdens de battle zelf dan heb ik er geen last van.
Hoe heb je je geluid ingesteld in WoT, als default sound of gewoon op speakers of headphones?
Vaak loopt de mod beter als je default veranderd in headphones of speakers.
Neen, is zo als ik vb naast een JP e100 sta, de eerste keer dat geluid moet afspelen heb ik stutter, naast een inslaande shell hetzelfde... Zo heb ik stutter bij de eerste keer ik alles afspeel. Op reviews is het niet te zien.

En JP E100 heeft dan ook echt niks meer waar ie goed in is. Als ze de hoogste alfa gaan geven aan een tank die nog een turret heeft is het al helemaal niet eerlijk meer. Tenzij dat ding echt van papier gemaakt is natuurlijk. Maar zelfs dan, de bottomplate op de jp E100 is zo groot of een leichttracktor (en ongeveer even sterk...) en gun depression heeftie ook al nauwelijks.

• wsLy
Hmm gaat lekker vandaag, 19 battles gedaan en 3 verloren.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vMJel1w.jpg

Stichting Hobbyserver

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
wsLy, waar heb je die stats vandaan? Heb ik n knopje over het hoofd gezien? Ik kan ze niet vinden :o

• psychoclown
Volgens mij gebruikt hij WoT Statistics :)

Verwijderd

Kojoottii schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:32:
[...]

Van mij mogen ze xvm ook wel verbannen. Word beetje ziek van die noobs in arty die perse de paarse meneer moeten raken...

gister ook weer, stonden 3-4 tier x heavies in the open op de vijand te schieten en ik reed daar achterlangs met mijn vk2801, 3-4 arties schieten links en rechts van me, team won wel hard want ze hadden weinig last van de arty ....
Dát dus! Ik ben dan niet de paarse maar wel de groen-blauwe meneer in de scout tank (T71). Laatst op Desert Encounter. M7 priest kon op van allerlei heavies en nog wat schieten, maar bleven continue maar op mij vuren ondanks dat ik met 40-60 km/h aan het active scouten was. Wel in dat potje de Ace gehaald de op de T71 :D, moeilijk veel gespot en ook bijna 3k damage gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://mwreplays.com/newreplaysimg/e9794d9376538c5cf50d88b30114eb99.png

• wsLy
dramborleg schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:04:
wsLy, waar heb je die stats vandaan? Heb ik n knopje over het hoofd gezien? Ik kan ze niet vinden :o
Ik maak, zoals psychoclown al zei, gebruik van WoT Statistics.

Stichting Hobbyserver

• filipy23
8.4 Test server komt eraan!

http://worldoftanks.com/news/2031-84-public-test/

Babs out!

• psychoclown
Kojoottii schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:32:
[...]

Heb daar niet zoveel last van, gewoon zorgen dat arty je niet kan raken en gaan met die banaan.
Soms is het zelfs handig, kunnen de hordes in je team die anders helemaal kapot zouden gaan binnen de eerste minuut nog iets langer je team helpen (hoop je dan maar).

• wsLy
Hmmm moet ik maar snel door de Leopard heen zien te bijten... aangezien de 2801 een tier omhoog gaat en dus meer XP zal gaan kosten.

Stichting Hobbyserver

• Kojoottii
psychoclown schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:18:
[...]

Heb daar niet zoveel last van, gewoon zorgen dat arty je niet kan raken en gaan met die banaan.
Soms is het zelfs handig, kunnen de hordes in je team die anders helemaal kapot zouden gaan binnen de eerste minuut nog iets langer je team helpen (hoop je dan maar).
Ja uiteraard, je kan het prima tegen ze gebruiken, maar komop als enige tier 5 in een tier x battle en ze gaan met z'n allen focussen op je tier 5 die sowieso al nagenoeg geen kans maakte tegen hun batchats etc. En dan krijg je dat ook nog, serieus iets van 8 arty shells gedodged voordat ze eindelijk de heavies in the open begonnen te bestoken. Dan kan je bijna niets anders meer dan puur afleiding zijn voor hun arty =/

• psychoclown
Ja daar heb je zeker gelijk in, het is ook niet relaxed als er dik 4 arty per zijde is en dan dat geintje gaan flikken. Maarja anderzijds in randoms zitten sowieso weinig tactisch onderlegde mensen dat ze gewoon schieten op wat voor hun een groot risico is (scout in enger dan BatChat :x).

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Team rushed naar cap. Whuzz doet facepalm. Team capt tot ~75%. Teamchat: "haha we're winning!". Whuzz kijkt naar minimap en facepalmt wederom. Fast forward 2 minuten: Defeat! 6-15.

:')

Afbeeldingslocatie: http://d22zlbw5ff7yk5.cloudfront.net/images/cm-22215-0505953d744598.jpeg

[ Voor 20% gewijzigd door Whuzz op 14-02-2013 14:29 ]

• BramSd
Oke, wat moet ik doen? Ik kan met free xp een van de volgende 2 tanks vrijspelen:

- De Chinese tier 7 light tank WZ-131, of
- De Amerikaanse tier 7 light tank T71.

Beide tanks zitten in een interessante tank tree en ik weet niet zeker welk van die twee leuker is om mee te spelen.

Wat denken jullie?

Bram

Verwijderd

Ik zou zeggen: gebruik die free xp enkel om modules te kopen, zodat je niet met een stock tank zit. Dus die free xp bijhouden, met de voorgangers een (of beide) tank(en) unlocken, en dan uw free xp gebruiken om nieuwe modules te unlocken.

Verwijderd

BramSd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:56:
Oke, wat moet ik doen? Ik kan met free xp een van de volgende 2 tanks vrijspelen:

- De Chinese tier 7 light tank WZ-131, of
- De Amerikaanse tier 7 light tank T71.

Beide tanks zitten in een interessante tank tree en ik weet niet zeker welk van die twee leuker is om mee te spelen.

Wat denken jullie?

Bram
Autoloader met hoge viewrange (T71) versus meer Alpha en lager profiel (WZ). Hangt van je speelstijl af, T71 lijkt me meer een tank voor beweeglijke spelers a la Chaffee, terwijl de WZ iets meer statisch is met z'n aim time. Persoonlijk vind ik de T71 goed spelen, maar ik ga ook voor de WZ-131. Vooralsnog ook geen nerf incoming in 8.4 (vreesde wel een beetje voor de T71, gezien dat ding redelijk goed performed volgens mij).
En inderdaad wat Seriouzz zegt probeer ik zelf ook altijd te doen, free xp gebruiken voor modules. Natuurlijk kan 't wel als je de T21 of de 59-16 belabberd vindt, maar is wel goede training voor jou (vglbare speelstijl) en voor je crew :).

• BramSd
Mwah, ik hou er niet zo van om lage tiers te spelen (met een paar uitzonderingen daargelaten) dus ik gebruik free xp wel vaker om naar een bepaalde tank te springen. Daarnaast zorg ik er altijd voor dat ik een tank niet volledig stock hoef te spelen.

Ik denk dat ik die T71 ga uitproberen. De tier 8 tot 10 uit die tree spreken me namelijk ook wel aan. De belangrijkste overweging om naar de Chinese tree te gaan was eigenlijk omdat ik dan de crew uit mijn Type 59 kon gebruiken. Ik zat me net echter te bedenken dat dit niet gaat: de Type is een medium en de WZ een light.

• Kojoottii
Gewoon nog meer freexp spenderen en direct voor t57 gaan, erg lekker tankje, iets minder fragiel dan de 50b, ook langzamer, maar die gun is echt nasty, zelfde gun als t110e5 ,maar met drum, 2sec reload en 22,9 sec drumreload \o/

Je kan nu op iemand een drum legen en al gereload zijn voordat ze bij je zijn omdat je aan het reloaden bent, suprise, volgende drum in zijn gezicht :P

• filipy23
The new DERP gun has arrived!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/55jCqHD.jpg

Babs out!

Verwijderd

Kojoottii hoe spelen de T69 en T54 autoloader mediums? Op papier is de T69 met premium shells echt smerig OP, maar normaal heeft ie 'maar' 173 pen. Ervaring mee of ben je meteen naar tier X gegaan?

• filipy23
Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/7257/shot007zy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/3016/shot008b.jpg

• BramSd
Die premium ammo van de FV215b zal wel HESH zijn. Dat is jammer, aangezien die geen normalization bonus krijgt. Dat betekent dus massaal blijven bouncen op sloped armor.
Echter: 1750 damage met 290 pen is geniaal tegen de Franse autoloaders. Even een BatChat opblazen met 1 schot.
Volgens mij zijn dan alle tanks behalve de tier X heavies one-shottable.

Edit: wat gek is, is dat de tier IX MEER hp heeft dan de tier X. Dat heb ik nog niet eerder gezien.

[ Voor 12% gewijzigd door BramSd op 14-02-2013 15:37 ]

• filipy23
BramSd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:36:
Die premium ammo van de FV215b zal wel HESH zijn. Dat is jammer, aangezien die geen normalization bonus krijgt. Dat betekent dus massaal blijven bouncen op sloped armor.
Echter: 1750 damage met 290 pen is geniaal tegen de Franse autoloaders. Even een BatChat opblazen met 1 schot.
Volgens mij zijn dan alle tanks behalve de tier X heavies one-shottable.
En als je niet penetrate doe je toch nog een mooie 750 damage. Noob gun ftw.

Babs out!

• Kojoottii
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:31:
Kojoottii hoe spelen de T69 en T54 autoloader mediums? Op papier is de T69 met premium shells echt smerig OP, maar normaal heeft ie 'maar' 173 pen. Ervaring mee of ben je meteen naar tier X gegaan?
In 1 keer naar de t57 gegaan :P

Maar dat zijn ook wel puike tanks, maar speel voor tier 8 nog t32 voor de amerikanen want daar kan je lekker veel crews in trainen en ik heb op het moment beetje tekort aan skilled US crews ;)

• wsLy
Mijn T29 is nu full ops, nu op naar de T32 :D

Statistieken tot dusver ermee:

Battles 75
Victories 58 (77,33%)
Defeats 16 (21,33%)
Draws 1 (1,33%)
Average Damage 1.533,71
Average Experience 1.034,00

Avg damage is zo laag door de 76mm gun :P Maar die is vandaag met 100 damage omhoog gegaan :)

Stichting Hobbyserver

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

nice, ff de CT downloaden en wat tanks testen :D
is de T21 een beetje door te komen eigenlijk? heb er een paar potjes in gespeeld, maar niet als scout eigenlijk, daarna ff verkocht om de ferdinand aan te kunnen schaffen, zie dat hij speelt als de chaffee, maar die heb ik nog niet.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Och, de T32, wat een prachtige tijd heb ik daar mee gehad. O+

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
De FV215b gun ziet er leuk uit. Wat zullen die tank slecht maken als compensatie.

Als ik de hint van de communicatie manager goed begrepen heb komt er zaterdag een tier 7 in de uitverkoop ( Desert weekend event).

Shuttle st20g5

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

tier7?

* dynosu hoopt op de britse tier7 TD :)

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

oosterhofjf schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:16:
http://forum.worldoftanks...-wot-tweaker-upd-for-083/

Dit tooltje werkt uitstekend! Kan hiermee WOT prima draaien op mijn ultrabookje van de SB generatie.

Vooral de smoke is killing. Neem aan dat de rest van de settings ingame al lager hebt gezet?

Kan je eventueel je processor overclocken? Zelf ben ik het amd kamp naar het intel kamp gegaan en de fps zijn gewoon verdubbeld na een flinke overclock.
Dankje ga er naar kijken.
Ja alle settings op low/off (misschien een enkele nog niet).

De processor overclocken gaat niet, en begin ik ook niet bij deze. Het is een oud AMD'tje, klik. Zoiezo zal de volgende pc een Intel chip bevatten.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Alle memachies ging vandaag opeens toch een partij goed (voor mijn doen dan).
Dankzij de 3x first victory bonus met een paar tanks tussen de 1 en de 2k exp gehaald en m'n record (zonder premium) op 1.076xp (zonder bonus dus) gezet met een T1 heavy.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

4.5 gb ....crap :X

dat wordt even koffie zetten :9

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Wie zei dat je met een derpgun niet kon snipen vanwege de 0.5 acc.??
Vanuit A7 een arty 1 shotten op D2...594m distance.....Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/arta.gif

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/54510589/WoT/shot_011.jpg

• Joindry

Joindry

ShockWave schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:02:
Vanuit A7 een arty 1 shotten op D2...594m distance.....[afbeelding]

[afbeelding]
jaa daar kwam vooral veel skill bij kijken ;(

maar toch, mooitje

• wsLy
ShockWave schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:02:
Vanuit A7 een arty 1 shotten op D2...594m distance.....[afbeelding]

[afbeelding]
Soms heb je het geluk dat de shell gewoon recht op het doel afgaat :P

Eens even een break nemen. 50 battles erop zitten vandaag... 40 wins, 10 losses. Gemiddeld 2000 damage per battle en 1128 xp per battle.

Stichting Hobbyserver

• filipy23
Ben nu de test aan het installeren.

Babs out!

• wsLy
filipy23 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:28:
Ben nu de test aan het installeren.

Babs out!
Die tier 10 TD van de britten is best nice. Lekker mobiel. Tier 9 is een rijdende bunker.
Front en side 225mm armor, rear 178mm armor. Gun 269mm pen, 400hp avg damage en rof van 8,45.
Snelheid: 20km/u
Draaisnelheid: 20°/sec

Stichting Hobbyserver

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wsLy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:15:
[...]

Soms heb je het geluk dat de shell gewoon recht op het doel afgaat :P

Eens even een break nemen. 50 battles erop zitten vandaag... 40 wins, 10 losses. Gemiddeld 2000 damage per battle en 1128 xp per battle.
Die derpshells vliegen nooit recht, gewoon rekening mee houden en iets bovenop de tank richten..maar idd wel een lucky shot.

• BramSd
Kun je ergens ook de installatiebestanden zelf downloaden? De WoT loader lijkt er nogal lang over te doen (50% in een uurtje).

• wsLy
Settings (moersleutel naast de _ en X) en dan Allow Torrents uitzetten, bij mij (en anderen) scheelde dat echt gigantisch in snelheid.

Stichting Hobbyserver

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:32
wsLy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:18:
Settings (moersleutel naast de _ en X) en dan Allow Torrents uitzetten, bij mij (en anderen) scheelde dat echt gigantisch in snelheid.
Zo gaat inderdaad ineens een stuk sneller. Het ging redelijk vlot tot 50% ongeveer en daarna mega traag. Nu de torrents uitgezet en gaat gelukkig sneller. Wel moet ik ruim 700mb opnieuw downloaden :/

Verwijderd

Dit was wel een tof gevecht.

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/9417/shot023n.jpg

9 kills, waaronder een SU-100 die ik heb kunnen flanken/verrassen :9

• filipy23
Zo. Wargaming heeft het praktisch failliete Gas Powered Games gekocht (SupCom, Dungeon Siege). Supreme TankCommander anyone?

Babs out!

[ Voor 15% gewijzigd door filipy23 op 14-02-2013 21:24 ]

• oosterhofjf
Mehh.. kan toch niet erg warm worden van de Britse TD's. Langzaam, maar wel goed beschermd. Al komen ze met gold toch overal doorheen :/ Geef mij maar liever een snelle tank dan kan ik tenminste arty shells ontwijken. Wel zieke gun damage! :P

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

filipy23 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:24:
Zo. Wargaming heeft het praktisch failliete Gas Powered Games gekocht (SupCom, Dungeon Siege). Supreme TankCommander anyone?

Babs out!
Ik denk eerder opdrachtjes van Wargaming afhandelen. De rechten op Supcom hebben ze niet.

• filipy23
oosterhofjf schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:55:
Mehh.. kan toch niet erg warm worden van de Britse TD's. Langzaam, maar wel goed beschermd. Al komen ze met gold toch overal doorheen :/ Geef mij maar liever een snelle tank dan kan ik tenminste arty shells ontwijken. Wel zieke gun damage! :P
Die Tier X is fuckin overpowered. Mobility van de T110E5 en een gun waar je u tegen zegt.

*superbabs komt E100 tegen*
*superbabs schiet*
*E100 raakt 2167 hp kwijt*

Babs out!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 18:37
Idd, wat een beest is het met gold ammo. :)
Ik shoot een IS-7 naar 2% met 1 schot.

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik schoot een FV215b dood met 1 schot: 1950 damage. Niet eens een ammorack, gewoon BOEM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Er passen alleen maar 12 shells in :/ wilt dus zeggen dat je nooit in je eentje een team kan uitmoorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-09 19:36
Ninjanerf voor de E50 en de E50M

E50

E50M

Now go cry in a corner!

What the heck WG. :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Natuurlijk wel, je moet alleen een beetje geluk hebben me HE splash 8)
oosterhofjf schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:37:
Er passen alleen maar 12 shells in :/ wilt dus zeggen dat je nooit in je eentje een team kan uitmoorden :P
Volgens mij was de JPE-100 op de eerste test server ook leuk, om in de twee test ronde zo zwaar generft te worden dat ie twee patches later weer een mini buff kreeg (die teniet werd gedaan door alle gold ammo)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Maar weer eens mijn T34 van stal gehaald.
Gemiddelde credit inkomen: 30.000
Gemiddeld aantal kills: 2
Gemiddelde schade: 2200
Valt nog vies tegen voor een premium tank. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
User schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:46:

E50

E50M

Now go cry in a corner!

En gisteravond 260K gebruikt om de E50 te unlocken met alle opties. Schijtspel is het toch ook he :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:29:
[...]

En gisteravond 260K gebruikt om de E50 te unlocken met alle opties. Schijtspel is het toch ook he :r
Schijnt dat het niet de bedoeling was om hem te nerfen. Kzag dat Ectar er al achteraan zit om de boel te controleren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

3 uit 10, tijd om maar weer te stoppen, mn eigen spel gaat er ook niet beter op worden, met al die frustaties pfff.

Hebben jullie al de tutorial gedaan op de test server?
Ik heb de eerste gedaan, weet niet of er nog meer zijn, maar vond het maar een beetje karig, zeker als je de tutorials in WoWP ziet.
Dacht dat ze die gingen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mickroz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:19:
3 uit 10, tijd om maar weer te stoppen, mn eigen spel gaat er ook niet beter op worden, met al die frustaties pfff.

Hebben jullie al de tutorial gedaan op de test server?
Ik heb de eerste gedaan, weet niet of er nog meer zijn, maar vond het maar een beetje karig, zeker als je de tutorials in WoWP ziet.
Dacht dat ze die gingen verbeteren.
Van wat ik uit de bestanden kan halen die ik gekregen heb, is de tutorial best uitgebreid. Heb zelf de testserver nog niet binnen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Resultaat van gister:

Battles: 64
Win Rate: 51.6%
Average damage: 800
Average experience: 503
Adjusted avg. tier: 6.7
Performance Rating: 1,437
Efficiency Rating: 794
WN6 Rating: 1,071
WN4 Rating: 1,040

Gaat langzaam de goede kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren echt een megadag gehad, 's avonds toch nog wat battles gedaan en CW met GOT.
Zometeen eens kijken hoe het vandaag zal gaan.

58 battles, 46 wins \o/

Victory ratio: 79.31%
Battles: 58
Efficiency: 1963.76
WN6: 2249.35
Average tier: 7.29
Experience: 63350 1092.24
Capture points: 29 0.5
Defense points: 203 3.5
Damage: 117110 2019
Kills: 94 1.62
Spotted: 55 0.95

[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 15-02-2013 10:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

User schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:22:
[...]
Van wat ik uit de bestanden kan halen die ik gekregen heb, is de tutorial best uitgebreid. Heb zelf de testserver nog niet binnen btw.
ok, de eerste tutorial bestaat uit 4 delen, eerste is je turret bewegen, de 2e het besturen van je tank, de 3e is schieten, en de 4e is rijdend schieten met autoaim en op een rijdende tank schieten met zoom.

zal hem ff opstarten, kijken of er nog meer daarna komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Mickroz op 15-02-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
wsLy schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:27:
Gisteren echt een megadag gehad, 's avonds toch nog wat battles gedaan en CW met GOT.
Zometeen eens kijken hoe het vandaag zal gaan.

58 battles, 46 wins \o/

Victory ratio: 79.31%
Battles: 58
Efficiency: 1963.76
WN6: 2249.35
Average tier: 7.29
Experience: 63350 1092.24
Capture points: 29 0.5
Defense points: 203 3.5
Damage: 117110 2019
Kills: 94 1.62
Spotted: 55 0.95
Dan speel jij geen Randoms neem ik aan.. want dan is 80% win echt onmogelijk... want soms is je team gewoon zo slecht dat je in je eentje niks uitmaakt.. (komt echt heel vaak voor :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Omg, die ninjanerf is echt wel verschrikkelijk voor de e50m. Gun is wel zalig nauwkeurig maar heeft nu al de laagste dpm. Weer typisch dat ik em net 2 weken heb natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jip99 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Dan speel jij geen Randoms neem ik aan.. want dan is 80% win echt onmogelijk... want soms is je team gewoon zo slecht dat je in je eentje niks uitmaakt.. (komt echt heel vaak voor :/)
Ik heb gisteren alleen randoms gespeeld, muv 2 clanwars, met 2 of 3 man platoon en ook nog wat redelijk battles solo.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
wsLy schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:36:
[...]

Ik heb gisteren alleen randoms gespeeld, muv 2 clanwars, met 2 of 3 man platoon en ook nog wat redelijk battles solo.
knap.. dan had je veel geluk met teams.. en of je platoon was gewoon super :D mij lukt het iig niet! haha ik zit op een win % van 46 ofzo :P alleen maar randoms.. solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:36:
[...]

met 2 of 3 man platoon en ook nog wat redelijk battles solo.
Ah, dat maakt nogal een verschil natuurlijk. Als je met een 3 man platoon van goede spelers aan de gang bent heb je toch een redelijke invloed op de winkans van je teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jip99 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:38:
[...]

knap.. dan had je veel geluk met teams.. en of je platoon was gewoon super :D mij lukt het iig niet! haha ik zit op een win % van 46 ofzo :P alleen maar randoms.. solo
Whuzz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:38:
[...]

Ah, dat maakt nogal een verschil natuurlijk. Als je met een 3 man platoon van goede spelers aan de gang bent heb je toch een redelijke invloed op de winkans van je teams.
Kijk ook naar de gemiddelde damage done en aantal kills over 58 battles.. gemiddeld 2000 damage per battle en 1.62 kills per battle, met een tier 7 tank :P

Maar met ons platoon hebben we redelijk wat battles gedragen ja.. vaak genoeg dat we 10-11 kills hadden gemaakt. Maar solo ging het ook echt lekker, wat ik niet had verwacht aangezien er een x3 special was.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

hmm de CT heeft een queue van 3000+ op beide servers....
dat gaat hem ff niet worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

wsLy schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:40:
[...]

[...]

Kijk ook naar de gemiddelde damage done en aantal kills over 58 battles.. gemiddeld 2000 damage per battle en 1.62 kills per battle, met een tier 7 tank :P

Maar met ons platoon hebben we redelijk wat battles gedragen ja.. vaak genoeg dat we 10-11 kills hadden gemaakt. Maar solo ging het ook echt lekker, wat ik niet had verwacht aangezien er een x3 special was.
Er is niemand die zegt dat je slecht speelt ;)
Die superhoge winrates zijn echter extreem moeilijk compleet solo te behalen. Ik heb gister zeker een match of 10 gehad waarin ik zelf 3, 4 kills maakte plus nog damage aan wat anderen en de match kansloos met 15-5 ofzo verloor. Zelfs 95% winkans matches, waarin het gros van mijn team boven de 50% winrate zat, waarbij direct na de start het hele team compleet verspreid de map over trekt, geen flanken te bekennen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
User schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:46:

E50

E50M

Now go cry in a corner!

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Whuzz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:44:
[...]

Er is niemand die zegt dat je slecht speelt ;)
Die superhoge winrates zijn echter extreem moeilijk compleet solo te behalen. Ik heb gister zeker een match of 10 gehad waarin ik zelf 3, 4 kills maakte plus nog damage aan wat anderen en de match kansloos met 15-5 ofzo verloor. Zelfs 95% winkans matches, waarin het gros van mijn team boven de 50% winrate zat, waarbij direct na de start het hele team compleet verspreid de map over trekt, geen flanken te bekennen :F
precies wat ik bedoel.. solo is er geen pijl op te trekken op potjes en winkansen.. ik heb vaak zat dat ik wordt aangevallen door 2 tanks die mij proberen te flanken en dan zijn er team genootjes gewoon om de hoek maar te bang om me te helpen! echt zo frustrerend..
Wat ook vaak voorkomt is dat iemand een regen aan shells op zich krijgt en gewoon blijft staan.. (bot?) en dan zeg ik via de chat ACHTER JE!.. en nope..

Ik had gister ook zo'n raar potje.. op Malinovka... iedere keer als er iemand van ons bewoog of de heuvel op probeerde te rijden werd die echt in 1 seconde 10x beschoten en finaal kapot geschoten.. en wij spotte/zagen niemand!.. en dat ging heel het potje zo totdat we met 2-15 verloren ofzo.. echt heel raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Jip99 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:50:

Ik had gister ook zo'n raar potje.. op Malinovka... iedere keer als er iemand van ons bewoog of de heuvel op probeerde te rijden werd die echt in 1 seconde 10x beschoten en finaal kapot geschoten.. en wij spotte/zagen niemand!.. en dat ging heel het potje zo totdat we met 2-15 verloren ofzo.. echt heel raar..
Klinkt als arty/TD's + een paar goede scouts die snappen hoe je passief moet scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jip99 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:38:
[...]

Dat ken ik zit op ruim 47% Hoewel de laatste tijd ik heel langzaam het verschil tussen winst en verlies kleiner zie worden in mijn voordeel. Ook alleen maar randoms solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren wel de T44 full upgraded gemaakt, de laatste engine erop gezet, nu grinden naar de t-54 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Voor de liefhebber: Je kan je aanmelden voor de EU supertest.

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Echt he, vk2801 generfed en tier hoger en de 50m gun depression generfed zonder het te melden. Ze zijn ook echt zo hopeloos debiel wat balancing betreft.

Die nieuwe 183 mm TD is zoals te verwachten ook gewoon prut, je kan afentoe een leuk schot doen, maar denk dat zelfs jgpze100 nu nog meer nut heeft in battles dan dit ding. Hesh werkt voor geen meter en met zo'n reload ben je meteen een makkelijk doelwit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Wat is de nerf dan voor de VK2801? Alleen dat hij een tier hoger is? Ik zat namelijk gisteren al even de specs te vergelijken tussen de nieuwe en oude VK2810, maar zag geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
BramSd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:23:
Wat is de nerf dan voor de VK2801? Alleen dat hij een tier hoger is? Ik zat namelijk gisteren al even de specs te vergelijken tussen de nieuwe en oude VK2810, maar zag geen verschil.
http://ftr-wot.blogspot.c...top-lt-will-be-ru251.html

Reactie in het topic van SilentStalker:
quote: Gehaktemolen
VK28 gets mega nerfed ;D

+2-3 ton weight (the 25.26 ton listed is with stock turret (bad viewrange) and stock gun (dmg values) (current stock tracks have max load limit of 22.2...)so the extra weight will be like 3 tons
-4 deg turning
+0.6 aiming time
- 12km/h top speed

[ Voor 31% gewijzigd door User op 15-02-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:40

skoozie

SCSI

stukje uit de link:
Read next Post about VK2801:
"VK2801 was nerfed because it has a different MM now, it won't drop into hightier battles (removed from MM tiers 11 and 12)"

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
Ach eerste potje met vk2801 op testserver zat ik gewoon in tier X battle hoor, dus dat gaat weinig uitmaken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
haha als ik al die comments hoor op de nieuwe patch , en de frustraties tijdens het spelen.. lijkt het alsof mensen alleen maar stress en irritatie krijgen van dit spel..

het lijkt soms wel een beetje de maatschappij.. ieder voor zich... (dan heb je shit potjes)
En als er teamwork is dan Win je en is iig het winnende team happy :) (en in de maatschappij is dit als mensen aardig tegen elkaar zijn en elkaar helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

filipy23 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:24:

Babs out!
nieuws: Wargaming koopt Gas Powered Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ok, dus als ik het goed begrijp bestaat de nerf vooral uit het feit dat het een tier VI is geworden, en dus duurder om te repareren, en dat hij niet meer in battle tier 11 en 12 komt. Dat betekent dat hij met battle tier 10 nog wel in tier X battles terecht komt, maar dat zal zeldzamer worden en je komt niet in potten met alleen tier IX en X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Kojoottii schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:38:
[...]

Ach eerste potje met vk2801 op testserver zat ik gewoon in tier X battle hoor, dus dat gaat weinig uitmaken ben ik bang.
Ik denk het wel. Ik denk dat de kans namelijk fors minder wordt om in tier 10 te komen. Ervanuitgaande dat een Tier 10 een even hoge kans heeft om in battletiers 10 t/m 12 te komen betekent dat voor de VK2801 dat hij nog maar in 33% van de tier X potten mee kan doen. En dan zijn dat nu dus potten waarin altijd Tier 8s zullen zitten en geen Tier 8 arty. Vk2801 heeft nu zelfde MM als Amx 12t, T21 en 59-16.

Babs out!

[ Voor 6% gewijzigd door filipy23 op 15-02-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 23:11
dynosu schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:00:
Gisteren wel de T44 full upgraded gemaakt, de laatste engine erop gezet, nu grinden naar de t-54 :)
Lange grind maar heb het niet als erg frustrerend ervaren :) T-54 is ook nog niet alles op dit moment. Moet tracks en engine nog. Ben nu net zo snel als de gemiddelde heavy.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.