Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
JiaYu G5

Terwijl de JiaYu G4 niet eens leverbaar is, heeft JiaYu een nieuw vlaggenschip bekend gemaakt, de G5!
Deze G5 bevat een quadcore CPU, 2GB werkgeheugen, 32GB intern geheugen, 4,5" 720P scherm en een 1850mAh of 3000mAh batterij. Als klap op de vuurpijl lijkt die ook nog is op 'n iPhone 5 *hell yeah*

Info over JiaYu:
Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is JiaYu
(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerken zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding. JiaYu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied. Het bedrijf JiaYu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in april 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productielijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria aanwezig.

Specificaties:
- Mediatek MT6589 1,2 quad-core
- 2GB RAM +32 GB ROM.
- 4,5" 1280x720 OGS IPS
- 1850mAh / 3000mAh batterij
*specs zijn nog niet allemaal definitief, dus kunnen aangepast worden*

Erg interessante device en weer anders dan de huidige JiaYu G3 en nog te verschijnen G4 & S1

TS wordt uiteraard in de loop der tijd (bezig met verhuizen / verbouwen) aangepast, speclijst, foto's, handsons, filmpjes enzovoort worden bijgevoegd evenals linkjes naar websites / topics enzovoort. :)

Een Chinese telefoon in Nederland? Kan dat? Werkt dat? Om kort te zijn: Ja.

Om deze en andere vragen te beantwoorden:
• De telefoon werkt gewoon op het Nederlandse 3G en GSM netwerk.
• Je hebt een EU --> US plug nodig bij de adapter.
• De geleverde Android firmware bevat de o.a Nederlands en Engels
• Chinese apps zijn te verwijderen of uit te schakelen

Bronnen van informatie:
Site van JiaYu: http://www.ejiayu.com/

[JiaYu G3] Ervaringen en Discussie
[JiaYu G4] Ervaringen en Discussie
[JiaYu G5] Ervaringen en Discussie
[JiaYu S1] Ervaringen en Discussie

-TS- is made by CLB-

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 28-01-2013 18:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gaat het om de G5 of de S1? De titel zegt G5, maar je haalt een aantal dingen door elkaar in je TS.

En verder lijkt dit toestel wel veel op de iPhone 5 van Apple, dus daar kan je misschien problemen mee krijgen bij de douane als je het toestel wilt importeren.

[ Voor 45% gewijzigd door Yorinn op 28-01-2013 18:51 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uhm nee... that's not true :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ninja-edit to the rescue?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja :p Stond maar 1x 'S1' teveel in, dus dat viel reuze mee...
S1 topic is ook vandaag gestart en is met 'n ander verhaaltje, plaatje en specslijst nagenoeg 't zelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:47
Qualcomm en mediatek verschilt nogal heur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Gatverdamme, als ze maar geen clones gaan bouwen, die zijn er al genoeg :(.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:15:
Qualcomm en mediatek verschilt nogal heur....
Ik had het over de TS, niet de hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:08

13art

Moderator Mobile
Eindelijk weer eens een 4,5" telefoon. Als de afmetingen nu ook nog eens een beetje gunstig uitvallen....

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekrutes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-06 14:34
Nu al de G5 gaat snel bij JiaYu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Eind 2013 zijn we al toe aan de G8 denk ik! Maar ik ga toch voor de G4 of S1. Ligt een beetje aan de uiteindelijke afmetingen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaNS1443
  • Laatst online: 10:33
Een gelekte foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/jiayu-g5-leaked-image-642x397.jpg BRON

Een echte iphone clone, deze sla ik in ieder geval over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirius
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-07-2019
Sorry maar hoeveel kanten kan je nou op met een mobieltje? Het wiel is in de tussentijd wel vaker uitgevonden. Net of Apple alleenrecht heeft op die afgeronde hoeken. Deze markt is al behoorlijk verzadigd, laat staan over 5 jaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Sirius op 29-01-2013 16:39 ]

Prepare to worship again: http://luzifer.bandcamp.com/releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:16
JiaYu G5 To Sport A Stainless Steel Body!
JiaYu shocked many international fans with the announcement of the Jiayu G5, a 4.5-inch iPhone 5 clone, but the more we hear about this clone the more curious we are becoming.

According to the JiaYu forums the G5 will feature an all metal body which could be made from stainless steel! The fact that the phone will be made of high-quality materials and will feature some obvious physical differences from the real iPhone 5 could be enough to move the G5 from the clone genre to ‘closely inspired’ genre.

Along with material choice we have also learned that the new phone will measure just 7.85mm thick and around 63.5mm wide and will come in a choice of either 1850mAh or 3000mAh battery options.

The 4.5-inch display will feature OGS technology to keep thickness to a minimum, with everything being ran by a 1.2Ghz quad-core MT6589 CPU.

Judging by the fact that we have yet to see a JiaYu G5 photo yet we can assume that both the G4 and S1 will be on sale before this stainless steel, 4.5-inch iPhone 5 wannabe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Sirius schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:38:
Sorry maar hoeveel kanten kan je nou op met een mobieltje? Het wiel is in de tussentijd wel vaker uitgevonden. Net of Apple alleenrecht heeft op die afgeronde hoeken. Deze markt is al behoorlijk verzadigd, laat staan over 5 jaar.
Je me haalt de woorden uit de mond.

Weet je ook hoe ik te weten kan komen wanneer je een bepaalde app of game op je telefoon kan afspelen?
Bijvoorbeeld GTA III of GTA Vice City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
zeg_ik_niet schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:14:
[...]

Je me haalt de woorden uit de mond.

Weet je ook hoe ik te weten kan komen wanneer je een bepaalde app of game op je telefoon kan afspelen?
Bijvoorbeeld GTA III of GTA Vice City.
De minimale vereisten doorlezen, maar een groot scherm is aangeraden, minstens een dualcore, en genoeg ram. Met de g5 zit je wel goed, maar lagere en vooral goedkopere chinaphones kun je wel problemen krijgen..
Al prefereer ik een ipad boven een smartphone qua gaming, maar ik heb dan ook nog een 3.2 inch 800mhz 278mb ram smartphone, wachtend op de G4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
dutchgio schreef op zondag 10 februari 2013 @ 21:33:
[...]

De minimale vereisten doorlezen, maar een groot scherm is aangeraden, minstens een dualcore, en genoeg ram. Met de g5 zit je wel goed, maar lagere en vooral goedkopere chinaphones kun je wel problemen krijgen..
Al prefereer ik een ipad boven een smartphone qua gaming, maar ik heb dan ook nog een 3.2 inch 800mhz 278mb ram smartphone, wachtend op de G4 :)
Oké bedankt :)

heb je een samsung galaxy mini?

Ik wacht wel op de G5 of zoiets als de Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
zeg_ik_niet schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:48:
[...]

Oké bedankt :)

heb je een samsung galaxy mini?

Gaklaxy gio.. :)
Ik ga denk ik voor de G4, hoef geen iphonekloon en van 3,2 inch naar 5.x inch lijkt me een iets te grote stap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

dutchgio schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:01:
[...]

Gaklaxy gio.. :)
Ik ga denk ik voor de G4, hoef geen iphonekloon en van 3,2 inch naar 5.x inch lijkt me een iets te grote stap ;)
Specificaties:
- Mediatek MT6589 1,2 quad-core
- 2GB RAM +32 GB ROM.
- 4,5" 1280x720 OGS IPS
- 1850mAh / 3000mAh batterij
:o

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jij:
Ik:
Ik ga denk ik voor de G4, hoef geen iphonekloon en van 3,2 inch naar 5.x inch lijkt me een iets te grote stap.

Ik reageerde op jouw antwoord; G5 = iphonekloon
"Zoiets als de Galacy Note II" = van 3.2 inch naar 5.x inch lijkt me een iets te grote stap.

Ik bedoelde niet te zeggen dat de G5 een 5 inch scherm heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06 19:14
Heb op dit moment nog niet echt een nieuwe telefoon nodig (heb nu een Galaxy S Advance), en daarom nog niet toe aan een g4, maar misschien is tegen die tijd de g5 wel uit :D

Watertanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het goede nieuws is dat de G5 de Chinese netwerkvergunning al ontvangen heeft, wat nodig is voordat een smartphone in China in massaproductie mag gaan geloof ik. Het 'slechte' nieuws is echter, dat met de launch van de G3 en G4 in mijn achterhoofd je realistisch gezien volgend jaar lente pas echt goed zult zien dat de G5 verkrijgbaar gaat zijn. ;)

Bedoel.. de introductie van de G4 was medio december vorig jaar, de premium variant dus met 2GB RAM is nog steeds slechts mondjesmaat en daarom tegen forse meerprijs te bestellen. Dus echt goede voorradigheid zal Jiayu kennende met gemak 6 tot 9 maanden gaan duren. Nog los van de vraag of je met een zeer geïnspireerd toestel wilt rondlopen hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Ik wil natuurlijk geen afgrijselijk lelijk toestel, maar dat een toestel is geïnspireerd door een bepaald fruitmerk maakt me niet echt uit. De afmetingen en specs maken me dan meer uit :P En natuurlijk die prachtige batterij.

En dan wacht ik nog wel 6 maanden. Scheelt tot die tijd toch weer een paar honderd euro en ik draai amper games/intensieve apps op m'n sammie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502522

Eindelijk is de G5 basic te bestellen bij de chinese webwinkels. Niet dat ik verwacht dat er snel geleverd gaat worden ...... G4 duurde ook erg lang !!! De G4 advanced versie is nog niet zo lang leverbaar !

De G5 basic is eigenlijk een toestel naast de G4. Nagenoeg dezelfde specs. Alleen een ander uiterlijk en iets handzamer (voor mij = beter). Ik vraag me alleen af of er nog wat aan de advanced/versie gaat veranderen. Die is nu gelijk aan de versie van de G4. Normaliter krijg je betere specs (snellere processor, betere camera, etc) Nu zo te zien niks beters.

Weet iemand hoe de 3000 mah accu bevestigd zit op het toestel ? Steekt die aan de achterzijde uit of loopt die netjes gelijk over de hele telefoon ? Er zijn plaatjes op internet waar alleen het accudeel hoger is.
Dat ziet er niet uit. De standaardaccu is trouwens van 1850 naar 2000 mah gegaan !

Het nieuwe vlaggenschip S1 met 5,0 inch heeft wel hardware waar je wat aan hebt. En waarschijnlijk ook een veel betere GPS ! Alleen zouden ze die ook in 4,3 of 4,5 versie uit moeten brengen.
Niet dat ik vrouwenhandjes heb, maar het zit voor geen meter zo`n phablet in je broekzak ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Deze bedoel je?: http://www.spemall.com/JI...s-2GB-RAM-32GB-ROM_g.html

En ik hoop dat ze gewoon een variant maken met 3000 MAh met een fatsoenlijk uiterlijk. Die grote batterij was de kracht van de G4.

Maar aangezien dit meer over levertijd gaat, is het misschien een goed idee om eens een levertijden en prijzen topic aan te maken?

edit:
Hier staat wel een 2GB/32GB variant met 3000mah accu, ken verder de site alleen niet.

http://www.chinabuye.com/...ram-13mp-camera-gps-white

[ Voor 19% gewijzigd door JayWay op 05-11-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448785

Mijn G5 basic is nu onderweg, verwacht m vrijdag thuis.
De Advanced is over het hele toestel iets dikker dus geen vreemde uitsteeksels.
Als je bij de basic een 3000mAh accu wil gebruiken dan heb je dat vreemde uitsteeksel accu dekseltje nodig.

Enige nadeel van de basic met 2000mAh accu zal zijn dat je elke dag op zal moeten laden bij intensief gebruik, mja ik hang mijn g4 met 3000mAh ook al snel aan de lader ook al is het misschien nog niet nodig.

Laat wel weten of de G5 bevalt en hoe lang de accu mee gaat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Op internationale site van Jiayu zelf staat dat de Basic en de Advaned allebei 7.9mm zijn met "Support the 3000 mAH battery extension" (http://www.ejiayu.com/en/Product-12.html onder specification)

Kan iemand trouwens een linkje geven van dat uitsteeksel? Kan het nergens vinden :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan-Willem P. schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:33:
Op internationale site van Jiayu zelf staat dat de Basic en de Advaned allebei 7.9mm zijn met "Support the 3000 mAH battery extension" (http://www.ejiayu.com/en/Product-12.html onder specification)

Kan iemand trouwens een linkje geven van dat uitsteeksel? Kan het nergens vinden :-/
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1449406808_2/In-Stock-Jiayu-G5-3000mAh-Battery-Back-Metal-Case-Protective-Case-Cover-Back-case-for-Jiayu.jpg_250x250.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Eerlijk gezegd vind ik m toch wel aardig aan de prijs voor een Jiayu met MTK quadcore. Voor het zelfde geld koop je ook een xiaomi m2s. Ben benieuwd hoe de bouwkwaliteit en duurzaamheid van de G5 zal blijken te zijn...

Edit: ok, ik zie m nu ook bij andere shops voor een aangenamere prijs staan ( Pw en ibg), dat lijkt er meer op.

[ Voor 20% gewijzigd door guapper op 06-11-2013 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xiaomi m2s, zou voor mij al afvallen omdat ik dual sim nodig heb. Voor een single sim telefoon zou ik persoonlijk voor een in Nederland verkrijgbaar 4G toestel gaan. Dual sim heeft gewoon veel te lage specs bij de "Nederlandse" telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop toch niet dat je gelijk hebt met je metalen plaatje die over de dikke accu heen past ipv dat het hele toestel iets dikker is. Dat de G5 op een Iphone lijkt is tot daar aan toe, maar dat de achterkant zo lelijk wordt opgelost slaat nergens op ! Heeft Jiayu ook nog nooit gedaan ! (zal wel gedaan zijn om gewichtsbesparing. Ik had ook gehoopt op Bluetooth 4.0 ipv 2.0 die er al vanaf de G2 versie inzit.

De S1 heeft alleen Sim only en een kleinere accu (2300 mah) en een te groot scherm.
Maar wel een betere processor, dus mogelijk ook betere GPS !

Ik ben wel voor een G3T versie (voorkant) maar dan met G5 specs. Dan ben ik helemaal klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:32
Die 3000mAh batterij steekt echt uit hoor:
http://assets.vr-zone.net/19816/jiayu-g5-spy-photo-3.jpg

en daarom zou ik ook niet voor de 3000mAh versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat ziet er toch niet uit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Nee,

Maar hee, als jij een 3000mAh accu nodig heeft, dan is het wel mogelijk.
De enige andere oplossing is een compleet andere body ontwerpen, en die wordt dan zo dik dat het niet meer aansluit bij het ontwerp idee. Om nog maar niet te spreken van de extra kosten. Dit is gewoon een bugdet-oplossing om die grote accu in een redelijk kleine telefoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
guapper schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:04:
[...]

Nee,

Maar hee, als jij een 3000mAh accu nodig heeft, dan is het wel mogelijk.
De enige andere oplossing is een compleet andere body ontwerpen, en die wordt dan zo dik dat het niet meer aansluit bij het ontwerp idee. Om nog maar niet te spreken van de extra kosten. Dit is gewoon een bugdet-oplossing om die grote accu in een redelijk kleine telefoon te krijgen.
Een ontwerp idee...
Zoveel hebben ze hier niet aan hoeven te ontwerpen hoor... :+
Ze konden m beter 2mm dikker maken waardoor die batterij er wel gewoon in past, want dit is naast niet praktisch ook niet om aan te zien.
Of een compleet ander design in plaats van een IPhone kloon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helemaal mee eens !!!! gewoon 2 mm dikker en je hebt een mooi toestel.
Hoe moeilijk kan het zijn. ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ik zei niet dat ze 'm zelf ontworpen hebben: alleen dat die dikke accu er niet in past. :P

Ik vraag me trouwens af of je voelt dat die verdikking er in zit, als je m bij de randen vast houd.
Van een afstandje en met een slechte bril zie je er niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is de g5 advance gewoon ietsje dikker. En is de 3000mAh accu voor de dunne versie een extra optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Video: Unboxing and hands on with JiaYu G5 2GB RAM and 3000mAh battery option!
Anoniem: 448785 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:32:
Volgens mij is de g5 advance gewoon ietsje dikker. En is de 3000mAh accu voor de dunne versie een extra optie.
Ik zou er maar niet van uit gaan dat de advanced uitvoering er ook nog is in een dikkere uitvoering. Dit zou weer extra kosten met zich mee brengen...

[ Voor 61% gewijzigd door guapper op 07-11-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmmhmm, als je de unboxing video bekijkt valt het eigenlijk best mee ......
Het dekseltje lijkt minder dik als op de internet foto`s.
Mooi ding !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Anoniem: 502522 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:55:
mmmhmm, als je de unboxing video bekijkt valt het eigenlijk best mee ......
Het dekseltje lijkt minder dik als op de internet foto`s.
Mooi ding !
Zeker als er bijvoorbeeld weer een hoesje omheen gaat inderdaad. Aangezien dat bij mij vrij waarschijnlijk gaat gebeuren vind ik dit wel aanvaardbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af hoe het met de GPS naukeurigheid en fix gaat met deze stalen omhulsel.
Voorheen was het een soort roulette ..... het ene toestel deed het wel, het andere niet.
Ik heb 3 oudere versies in m`n handen gehad .... en slecht 1 deed het.
Zou dat met die nieuwe S1 versie beter gaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
is de g5 al ergens te bestellen en direct leverbaar?
heb net mijn g4 gemold en wil een nieuwe: wachten op de g5 of nu een g4t kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-Force schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:17:
is de g5 al ergens te bestellen en direct leverbaar?
heb net mijn g4 gemold en wil een nieuwe: wachten op de g5 of nu een g4t kopen :)
De mijne wordt maandag afgeleverd door dhl dus ja ze zijn al leverbaar (besteld bij Antelife)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
Heb er maar eentje besteld (ook bij Antelife) ben benieuwd :)
Heb de 2000 mAh accu gekozen, had hiervoor een G4 met 3000 mAh en die hield het 3 dagen uit. 2000 mAh dus wel voldoende zijn lijkt me voor een dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
Weet iemand of Jiayu telefoons ook in fysieke winkels in Hong Kong verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 554539

Heb er vandaag ook maar een besteld. Op banggood.com in mijn geval aangezien Antelife weigerd te verzenden naar België. Zij hebben normaal vanaf woensdag voorraad. Voor mij de eerste keer dat ik een smartphone bestel in China. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!!!

Net als B-Force gekozen voor de 2000mAh met in het achterhoofd dat wanneer de batterij toch niet voldoet we de lelijke achterkant voor de 3000mAh maar bijbestellen. Zo heb ik tenminste een cover voor op zondag en een cover voor door de week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klinkt logisch. ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met gewicht, afwerking, accuduur 2000 mah, gps !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 12:52
Weet er iemand een site waar je de advanced kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
sandroe123 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:15:
Weet er iemand een site waar je de advanced kan bestellen?
Banggood.com als je met avanced de 2GB uitvoering bedoelt; de grote accu is universeel en Dezelfde als gebruikt wordt in de G4. Ik heb ze nog niet gezien met de xl-klep erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
Banggood.com als je met avanced de 2GB uitvoering bedoelt; de grote accu is universeel en Dezelfde als gebruikt wordt in de G4. Ik heb ze nog niet gezien met de xl-klep erbij..
"Expect restock on 13th November 2013" lees ik, al bericht gehad dat er effectief vandaag nieuwe zijn binnengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ff een avondje bezig geweest de G5 te voorzien van mijn eigen opgeschoonde update.zip (zonder chinese crap) en daarna al mijn gegevens etc.teruggezet vanaf een CWM backup van mijn G4.

Alles leek te werken alleen viel de verbinding van SIM2 elke keer weg :-( (heb Simyo en KPN)

Hierna een modem.img van een andere telefoon gepakt (UMI X2) en tevens een andere IMEI op SIM1 gezet nu lijkt alles voor zover goed te gaan.

Bekende berichten is gestopt (opgelost met andere Mms.apk)

Werkt dus niet out of the box (of het ligt gewoon aan het model dat ik ontvangen heb)

Ben benieuwd naar de ervaringen van andere tweakers die hem binnenkort ontvangen.

Mochten je geïnteresseerd zijn in mijn aangepaste update.zip (met alle bovengenoemde fixes erin behalve IMEI verandering :9 ) dan verneem ik dit graag.

Ben nu aan het kijken hoe lang de accu het uithoud.

Wat ik ook wel fijn vind is dat de touchbuttons weer verlicht zijn.

Test binnenkort nog wat andere features (o.a. GPS)

Hou jullie op de hoogte!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 13-11-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Anoniem: 448785 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:47:
Zo ff een avondje bezig geweest de G5 te voorzien van mijn eigen opgeschoonde update.zip (zonder chinese crap) en daarna al mijn gegevens etc.teruggezet vanaf een CWM backup van mijn G4.

[...]
Hou jullie op de hoogte!
Goed bezig!

Hoe zit het nu met de dikte: is de advanced dikker, of steekt de accu uit (je hebt een 3000mAh accu toch)?
Waar heb je m vandaan als ik vragen mag? Je lijkt wel erg goed op de hoogte te zijn trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

guapper schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:32:
[...]

Goed bezig!

Hoe zit het nu met de dikte: is de advanced dikker, of steekt de accu uit (je hebt een 3000mAh accu toch)?
Waar heb je m vandaan als ik vragen mag? Je lijkt wel erg goed op de hoogte te zijn trouwens. :)
Nee ik heb de 2000mAh versie, telefoon is een stuk minder dik dan mijn G4 met 3000mAh accu.

Gekocht bij Antelife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
Anoniem: 448785 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:47:
...

Mochten je geïnteresseerd zijn in mijn aangepaste update.zip (met alle bovengenoemde fixes erin behalve IMEI verandering :9 ) dan verneem ik dit graag.

...
Lijkt me zeker handig :)
Hoop hem vrijdag of zaterdag binnen te krijgen en kan van t weekend hopelijk wat gaan prutsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-Force schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:28:
[...]

Lijkt me zeker handig :)
Hoop hem vrijdag of zaterdag binnen te krijgen en kan van t weekend hopelijk wat gaan prutsen :D
Als je dan voor het installeren is kijkt of je ook het probleem hebt van wegvallende/geen netwerk kunnen krijgen met SIM2.

Zal de update.zip binnenkort ff uploaden, is te installeren via CWM.

P.S. je kan gewoon de engelse CWM recovery installeren van de G4.

link naar mijn update.zip:

http://www.droidwebspace..../82-g5-20131022-111613-v0

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 13-11-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandroe123 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:28:
[...]

"Expect restock on 13th November 2013" lees ik, al bericht gehad dat er effectief vandaag nieuwe zijn binnengekomen?
Ik heb vandaag bericht gehad dat mijn toestel (2Gb/32Gb) "Shipped" is. Op de site staat er vandaag restock op 17 November. Dit bewijst natuurlijk niets tot de trackingnummer traceerbaar is dat is pas na 7 dagen op http://www.17track.net. Als je nog 7 dagen geduld hebt weet ik het te vertellen. Het blijft een risico maar ik lees goede reviews van Banggood al dacht ik in eerste instantie bij het lezen van de naam aan een ander soort site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
heb al vershillende zaken besteld via banggood.com en was altijd keurig op tijd! even wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik ben misschien van plan ook een G5 te halen... Heb m'n zusje nu al een tijdje zien rondspelen met een M2S (op mijn aanraden) en ben mijn eigen S4 zat (heb 'm twee maanden en mis al een stukje verf, build kwaliteit is gewoon crappy...)

Maar nu zie ik op banggood dat ik als ik hem bestel, het me 16 euro kost als ik kies voor expedit shipping waarmee die in 2-3 werkdagen geleverd zou moeten worden. Maar dat lijkt me vrij kort, als ie vanuit China moet komen? Kan ik dat wel vertrouwen?

En ik heb me er wel enigzins op ingelezen, maar is er toevallig iemand die een vergelijking kan trekken met mijn huidige S4, of iets gelijkwaardigs uit de europese markt? Ben ik toch wel benieuwd naar.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
mystiqu schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:22:
Ik ben misschien van plan ook een G5 te halen... Heb m'n zusje nu al een tijdje zien rondspelen met een M2S (op mijn aanraden) en ben mijn eigen S4 zat (heb 'm twee maanden en mis al een stukje verf, build kwaliteit is gewoon crappy...)

Maar nu zie ik op banggood dat ik als ik hem bestel, het me 16 euro kost als ik kies voor expedit shipping waarmee die in 2-3 werkdagen geleverd zou moeten worden. Maar dat lijkt me vrij kort, als ie vanuit China moet komen? Kan ik dat wel vertrouwen?

En ik heb me er wel enigzins op ingelezen, maar is er toevallig iemand die een vergelijking kan trekken met mijn huidige S4, of iets gelijkwaardigs uit de europese markt? Ben ik toch wel benieuwd naar.
Verzending via DHL of UPS kan inderdaad snel zelfs vanuit China, 3-7 dagen ongeveer. In het algemene China mobile topic maar info daarover. Banggood is een shop die betrouwbaar te noemen is samen met een aantal anderen.

De Jiayu G5 is qua snelheid niet te vergelijken met de S4 de snapdragon 600 is veel sneller dan de MT6589T in de G5. Bij normaal gebruik ga je dat waarschijnlijk niet echt merken maar vooral met (zware) 3D applicaties. De Acer Liquid E2, Acer Liquid S1 en Alcatel One Touch Scribe HD zijn toestellen met de zelfde MT6589(T) in NL.
Wat betreft bouwkwaliteit kan ik het niet echt oordelen maar Jiayu kenende zal dat dik in orde zijn. Zeker aangezien dit model grotendeels van staal is.

Modellen met een snellere SoC zijn bijvoorbeeld de: Jiayu S1, ZTE Nubia mini, Oppo Find 5, Xiaomi M2A/M2S/M3, Meizu MX3, Lenovo k900. Of je moet nog even geduld hebben want ''binnenkort'' komt de 8-core SoC van mediatek uit, wat meer nieuwe modellen met zich meebrengt.

Misschien tijd voor een levertijden topic?? Wie o wie voelt zich geroepen dit aan te maken ;)

• mystiqu
benbaba schreef op donderdag 14 november 2013 @ 00:06:
[...]

Verzending via DHL of UPS kan inderdaad snel zelfs vanuit China, 3-7 dagen ongeveer. In het algemene China mobile topic maar info daarover. Banggood is een shop die betrouwbaar te noemen is samen met een aantal anderen.

De Jiayu G5 is qua snelheid niet te vergelijken met de S4 de snapdragon 600 is veel sneller dan de MT6589T in de G5. Bij normaal gebruik ga je dat waarschijnlijk niet echt merken maar vooral met (zware) 3D applicaties. De Acer Liquid E2, Acer Liquid S1 en Alcatel One Touch Scribe HD zijn toestellen met de zelfde MT6589(T) in NL.
Wat betreft bouwkwaliteit kan ik het niet echt oordelen maar Jiayu kenende zal dat dik in orde zijn. Zeker aangezien dit model grotendeels van staal is.

Modellen met een snellere SoC zijn bijvoorbeeld de: Jiayu S1, ZTE Nubia mini, Oppo Find 5, Xiaomi M2A/M2S/M3, Meizu MX3, Lenovo k900. Of je moet nog even geduld hebben want ''binnenkort'' komt de 8-core SoC van mediatek uit, wat meer nieuwe modellen met zich meebrengt.
Thanks voor de intel wat betreft levertijd e.d.

Zware 3D applicaties gebruik ik niet echt.. Zo af en toe een spelletje en verder eigenlijk vooral muziek + browsen + wapp + facebook. Het enige waar het mij om gaat is dat het niet langzamer aanvoelt en ik ben bang dat dat hiermee wel zo is :X Wat betreft de andere toestellen die je noemt, die zijn imo niet zo interessant... Het gaat me er niet zozeer om wat ik eraan uitgeef, maar wel dat het kleiner, steviger en mooier is als m'n S4. Die G5 tikt al die boxjes aan, ook al lijkt ie op een iphone (wat jammer is, want dat is op het moment optie #2 en maakt de keus een stuk moeilijker)

mystiqu schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:18:
[...]

Thanks voor de intel wat betreft levertijd e.d.

Zware 3D applicaties gebruik ik niet echt.. Zo af en toe een spelletje en verder eigenlijk vooral muziek + browsen + wapp + facebook. Het enige waar het mij om gaat is dat het niet langzamer aanvoelt en ik ben bang dat dat hiermee wel zo is :X Wat betreft de andere toestellen die je noemt, die zijn imo niet zo interessant... Het gaat me er niet zozeer om wat ik eraan uitgeef, maar wel dat het kleiner, steviger en mooier is als m'n S4. Die G5 tikt al die boxjes aan, ook al lijkt ie op een iphone (wat jammer is, want dat is op het moment optie #2 en maakt de keus een stuk moeilijker)
Nou ik heb de g5 nu een dag of 2 en moet zeggen dat de telefoon voor mijn gevoel super snel is. Tevens is de bouwkwaliteit niet te vergelijken met een telefoon die ik ooit in mijn bezit heb gehad (in positieve zin) bouwkwaliteit is echt super en voelt zeer degelijk aan. 2000mAh accu gaat nu al 1,5 dag mee met aardig gebruik en heb nu nog 24% ga m vannacht weer aan het infuus hangen.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/8wh169.png

Kleine onderbreking is een herstart van mijn telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 14-11-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448785 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:09:
[...]

Heb build.prop nog even aangepast (de gps fix van xda.developers toegevoegd) en een nieuwe update.zip geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
Heb build.prop nog even aangepast (de gps fix van xda.developers toegevoegd) en een nieuwe update.zip geupload.
Werkt de gps goed? Ik had met mijn Jiayu G2S vaak problemen om een fix te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandroe123 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:36:
[...]

Werkt de gps goed? Ik had met mijn Jiayu G2S vaak problemen om een fix te krijgen...
Bij mij een fix na op zijn langst nog geen minuut op zijn kortst na een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote:
[...]
... Het gaat me er niet zozeer om wat ik eraan uitgeef, maar wel dat het kleiner, steviger en mooier is als m'n S4. Die G5 tikt al die boxjes aan, ook al lijkt ie op een iphone (wat jammer is, want dat is op het moment optie #2 en maakt de keus een stuk moeilijker)

Als je naar de prijs en de vrijheid aan instelmogelijkheden gaat kijken .... is die keuze toch snel gemaakt ?? GPS zou een issue kunnen zijn, maar als ik naar Gomez reactie kijk dan is dat niet zo`n probleem.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 502522 op 15-11-2013 14:23 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502522 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:19:
quote:
[...]
... Het gaat me er niet zozeer om wat ik eraan uitgeef, maar wel dat het kleiner, steviger en mooier is als m'n S4. Die G5 tikt al die boxjes aan, ook al lijkt ie op een iphone (wat jammer is, want dat is op het moment optie #2 en maakt de keus een stuk moeilijker)

Als je naar de prijs en de vrijheid aan instelmogelijkheden gaat kijken .... is die keuze toch snel gemaakt ?? GPS zou een issue kunnen zijn, maar als ik naar Gomez reactie kijk dan is dat niet zo`n probleem.
Je kan natuurlijk niet van 1 telefoon uitgaan wat betreft de GPS (er waren bij de G4 ook exemplaren die het beter deden en exemplaren die het niet goed deden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, das waar. Maar ik blijf toch een beetje hopen O-)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 502522 op 18-11-2013 09:07 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand anders zijn G5 al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
Anoniem: 502522 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:19:
quote:
[...]

Hm, fair point I guess maar niet zo van toepassing eigenlijk :P
Kijk, ik wil die G5 vooral omdat ik een hekel begin te krijgen aan slecht gebouwde telefoons die gewoon kraken als ik erin knijp (Oke oke ik heb best grote handen) en verder maakt het me niet zoveel uit. Ik vond de Nexus (die van samsung & google) een fijn toestel qua gebruik, evenals de S4. Maar beide hadden een ontiegelijke el cheapo feel - vond ik althans. En dat vind ik, bij toptelefoons (want had ze beide zo goed als bij introductie) eigenlijk geen optie. Al helemaal niet als het telefoons van 600 euro zijn.

En oke, je kunt met Apple ongetwijfeld een hoop minder instellen en sommige dingen zitten anders in elkaar als bij Android - dat wil niet zeggen dat het niet lekker werkt ;) Voorlopig heb ik nu een iPhone 5, maar als die niet bevalt haal ik alsnog de Jiayu G5. En als die op z'n beurt niet bevalt zie ik wel weer wat ik ga doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
ik hoop vanmiddag (als de DHL op een gunstige tijd komt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caros
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Is dat de basic of de advanced versie? Ik vraag mij af of de advanced al ergens leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
Caros schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:47:
Is dat de basic of de advanced versie? Ik vraag mij af of de advanced al ergens leverbaar is.
Bij banggood vandaag nieuwe stock: "In transit, shipping in 1-3 business day"
Bij mixeshop ook te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sandroe123 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:59:
[...]

Bij banggood vandaag nieuwe stock: "In transit, shipping in 1-3 business day"
Bij mixeshop ook te koop...
Vraag me het af, meeste suppliers waar ik goede ervaringen mee heb zeggen pas na 28 november of later.

Maar kan het altijd proberen, maar of deze dan ook echt binnen 3 dagen verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
Vraag me het af, meeste suppliers waar ik goede ervaringen mee heb zeggen pas na 28 november of later.

Maar kan het altijd proberen, maar of deze dan ook echt binnen 3 dagen verzonden gaat worden.
Iig heeft banggood vandaag de status veranderd. (Ervoor stond er: "expected restock 18 november")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
Anoniem: 448785 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:09:
[...]

Als je dan voor het installeren is kijkt of je ook het probleem hebt van wegvallende/geen netwerk kunnen krijgen met SIM2.

heb je hem offline gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-Force schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:44:
[...]

Staat weer online.

Let er wel op mocht je van je oude telefoon een backup terug zetten met CWM je ook je IMEI overschrijft naar die van je oude telefoon (kwam ik zelf achter nadat ik alleen de DATA met CWM terug zette)

Tevens heb ik gemerkt dat als je verschillende IMEI nummers hebt ingevuld (1 van een andere oude telefoon) en de telefoon update je geen connectie meer kan maken met het netwerk op beide SIM's.

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 20-11-2013 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bijna!!!!

Vandaag voor de eerste keer kunnen traceren op de site van B-post!!

" 20/11/2013 16:07 Vertrek uit het uitwisselingskantoor SGSINE "

Geen idee wat dit wil zeggen maar dit moet wel goed nieuws zijn. Nog even geduld hebben.

B-Force schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:44:
[...]

En hoe bevalt jouw G5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
Tot nu toe bevalt ie uitstekend. Ik heb de 1G/4G versie met 2000 mAh accu en ben er zeer over te spreken. Voelt sneller aan dan mijn G4B, GPS werkt, accu gaat >1 dag mee voorlopig...

Enige minpntje tot nu toe is dat de tweede SIM wel vaak op zoek is naar verbinding. hopelijk wordt dit met een andere mdem.img beter. Van t weekend maar eens testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-Force schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:11:
Tot nu toe bevalt ie uitstekend. Ik heb de 1G/4G versie met 2000 mAh accu en ben er zeer over te spreken. Voelt sneller aan dan mijn G4B, GPS werkt, accu gaat >1 dag mee voorlopig...

Enige minpntje tot nu toe is dat de tweede SIM wel vaak op zoek is naar verbinding. hopelijk wordt dit met een andere mdem.img beter. Van t weekend maar eens testen...
Heb je mijn modem.img al geprobeerd? (zit in de update.zip)

Ik heb zoals aangegeven dit probleem ook gehad en hier mee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
Zojuist geinstalleerd en werkt inderdaad (tot nu toe dan) een stuk stabieler, thx!

Verder ben ik ook zeer te spreken over de bouwkaliteit van de telefoon, voelt allemaal erg solide en robuust aan. Behalve het schuifje om de batterijklep te openen dan, die heb ik al bijna gesloopt bij de eerste poging hem te openen. Blijkt dus dat je eenmalig het schuifje moet inschuiven en dan kan het klepje er zo af :D je hoeft hem neit vast te houden in een onhandige houding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus we hebben 2 gelukkige eigenaren met een G5 waarbij de GPS werkt !!!
jiayu schrijft geschiedenis ..... ;-)

B-force ... kun je op termijn iets concreter zijn in hoe snel het werkt ?
Een fix in 5 minuten is ook mooi, maar binnen een minuut is natuurlijk acceptabeler. Ook of een fix soms onderweg verbroken wordt en of het overal werkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502167

Momenteel gebruik ik star Note 2. Ben zeer tevreden over het toestel ( hetzelfde quadcore alleen geklokt op 1.2 Ghz met 1 GB). Ik ga binnenkort zeker overstappen naar Jiayu G5. Ik wil graag een advanced versie. Er staat dat het wordt geleverd met een 3000mah accu. Volgens mij steekt deze achterkant behoorlijk uit omdat er bij basic standaard 2000mah zit. Er wordt ook wat geschreven dat advanced versie iets dikker is waarbij de 300mah erin valt. Ik kan nergens concluderen dat de advanced versie een platte achterkant heeft? Ik zit met paar vragen kunnen jullie me hierbij helpen?

-is de advanced versie nu echt dikker dan basic( op de officiële website zie ik hetzelfde afmetingen)?

-steekt de achterkant bij de advanced versie uit? als het uitsteekt kan je de 3000mah vervangen door 200mah accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
Anoniem: 502522 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:23:
dus we hebben 2 gelukkige eigenaren met een G5 waarbij de GPS werkt !!!
jiayu schrijft geschiedenis ..... ;-)

B-force ... kun je op termijn iets concreter zijn in hoe snel het werkt ?
Een fix in 5 minuten is ook mooi, maar binnen een minuut is natuurlijk acceptabeler. Ook of een fix soms onderweg verbroken wordt en of het overal werkt ...
na de eerste keer flink zoeken heb ik nu een fix met GPS Test binnen 10 sconden :)
Wel buiten getest trouwens...

Enige is dat ik even GPSS verbinding verlies als ik het toestel schud of verplaats :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu alleen nog het probleem dat tijdens het laden sim 2 af en toe wegvalt :( dus als tijdelijke oplossing inkomende oproepen van sim 2 maar doorgeschakeld naar sim 1 als niet beschikbaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 23-11-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502691

Hallo,

7 november de G5 besteld bij Banggood en 20 november binnen. Mooi toestel voor €263,--
Ik heb eigenlijk maar een probleem en dit is dat de sim 2 vaak weg valt, ik zal spoedig de update uitvoeren van gomez2010 (bedankt alvast) . Verder erg blij met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502691

Kan iemand mij vertellen hoe ik de update uitvoer?
Op het ogenblik heb ik de fabrieksinstellingen teruggezet. Een vrij lege telefoon dus.
Ik heb nl geen ervaring met CWM ,maar goed Wel de Engelse CWM erop gezet, maar ziet nu de sd kaart niet om de update te laten uitvoeren.
Waarschijnlijk moet ik de gehele nieuwe software erop zetten.
Wie kan mij hierbij helpen, alvast dank!

Michel

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 502691 op 24-11-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 502167 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:13:
Ik ga binnenkort zeker overstappen naar Jiayu G5. Ik wil graag een advanced versie. Er staat dat het wordt geleverd met een 3000mah accu. Volgens mij steekt deze achterkant behoorlijk uit omdat er bij basic standaard 2000mah zit. Er wordt ook wat geschreven dat advanced versie iets dikker is waarbij de 300mah erin valt. Ik kan nergens concluderen dat de advanced versie een platte achterkant heeft? Ik zit met paar vragen kunnen jullie me hierbij helpen?

-is de advanced versie nu echt dikker dan basic( op de officiële website zie ik hetzelfde afmetingen)?

-steekt de achterkant bij de advanced versie uit? als het uitsteekt kan je de 3000mah vervangen door 200mah accu.
Deze info vind je op de 2e discussiepagina van dit topic incl. fotos en videos.
(ja hij steekt dus uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is flink balen. Ik wou net advanced version bestellen.
Op sommige fotos zie ik toch advanced version met een platte achterkant :? beetje vaag allemaal.
ik zal kijken of ik advanced met 2000mah kan krijgen... anders wordt het basic versie :/
Anoniem: 502522 schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:49:
[...]

Deze info vind je op de 2e discussiepagina van dit topic incl. fotos en videos.
(ja hij steekt dus uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben eigenlijk benieuwd naar de diktes van basic en advanced versie. Op de website van jiayu hebben ze steeds over hetzelfde afmetingen ( lijkt net copy paste).
Anoniem: 448785 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:05:
Mijn G5 basic is nu onderweg, verwacht m vrijdag thuis.
De Advanced is over het hele toestel iets dikker dus geen vreemde uitsteeksels.
Als je bij de basic een 3000mAh accu wil gebruiken dan heb je dat vreemde uitsteeksel accu dekseltje nodig.

Enige nadeel van de basic met 2000mAh accu zal zijn dat je elke dag op zal moeten laden bij intensief gebruik, mja ik hang mijn g4 met 3000mAh ook al snel aan de lader ook al is het misschien nog niet nodig.

Laat wel weten of de G5 bevalt en hoe lang de accu mee gaat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandroe123
ik zal kijken of ik advanced met 2000mah kan krijgen... anders wordt het basic versie :/
Advanced heeft niets met de batterij te maken. 3000mah is bruikbaar voor zowel basic als advanced, als je ook over het uitstekend klepje beschikt.
Advanced houdt enkel in 2GB RAM en 32GB ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt al een bus !
Op de fotos en het filmpje (2e pagina van dit topic) zie je dat het niet zo schokkend is als eerder gedacht.
Het dikkere plaatje voor de 3000 mah versie steekt 2 mm rondom uit.
Ik denk dat gewicht de doorslag heeft gegeven om het zo op te lossen want zonder dikkere batterij (2000 mah versie) weegt het toestel 158 gr en met de dikke batterij 177 gr.
Als het hele toestel dikker zou zijn (wel mooier) gaat die richting of over de 200 gr en dat kan kennelijk niet.
Diversen onder ons hebben er voor gekozen om de standaard 2000 mah versie aan te schaffen om te zien hoe lang die meegaat. Mocht dat tegenvallen dan schaffen ze alsnog de 3000 mah versie aan.

Mocht je de dikkere batterij direct berstellen vraag dan wel of er een apart klepje bij geleverd wordt want dat is bij veel webwinkels niet bekend !! (scheelt veel gezeik als die niet in je pakketje blijkt te zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Nu online
ter info: ik heb de 2000 mAh en red het prima > een hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-Force schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:57:
ter info: ik heb de 2000 mAh en red het prima > een hele dag!
Ik bijna 2 dagen met 2000mAh ('s ochtends van de lader en dan de dag erop 's avonds weer aan de lader)

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/ni5at0p55/Screenshot_2013_11_19_22_10_48.png

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 448785 op 26-11-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonnieboy
  • Laatst online: 25-06 21:28
Er zijn er enkele die de G5 (Advance) reeds hebben.
Ben benieuwd hoe deze tot nu toe bevalt?
Iemand getest met 64GB-kaart?

Advies waar te kopen?
JiaYu.es : €290 + €18 verzendkosten (maar zeker geen importkosten)
ibuygou.com: $310 + $24 (totaal €245)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 23:06
Preorder van mn G5 bij Pandawill is in ieder geval nog niet verzonden. Net nog een chat gehad met een van de medewerkers en ze verwachten daar weer stock over 3 tot 7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caros
  • Niet online
Jiayu-store.com claimed de zwarte advanced versie nu op voorraad te hebben, voor een best nette prijs volgens mij. Enige jammere is dat ze nog niet de zwarte cover op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
De accuklep bedoel je? Is die niet altijd in blank RVS?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste