• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:20:
Heb mijn G5s advanced hier besteld: http://www.jiayumobile.be/

Heeft er iemand ervaring met deze site? Zo ja, hoelang duurt het dan voor je de smartphone hebt?

btw: bij de 3000 mah versie wordt buiten de dikkere achtercover ook een hoesje bijgeleverd waardoor de achterzijde gewoon vlak is en je geen last meer hebt van dat uitsteeksel :P
Waarom hier besteld?

Erg duur hier of niet. Ik zie prijzen van 350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangsat schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:29:
[...]

Waarom hier besteld?

Erg duur hier of niet. Ik zie prijzen van 350
Omdat ik deze site terugvond bij de lijst van officiële Jiayu verdelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:13:
[...]

Omdat ik deze site terugvond bij de lijst van officiële Jiayu verdelers :)
Ja dat begrijp ik wel dan. Ik heb zelf sinds kort de Jiayu G5s. Mooi ding. Erg snel. Ben er zeer tevreden of. Jammer dat er geen dual led op zit voor de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonschong
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:07
Is er iemand die inmiddels een onherstelbaar beschadigde G5 of G5S heeft liggen? Ik ben op zoek naar een cameramodule, achterzijde en die nog wel werkt uiteraard....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Weet iemand hoe ik de meerdere homescreens weg krijg? Ik wil er maar 1 en niet 4 naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonschong
bangsat schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:36:
Weet iemand hoe ik de meerdere homescreens weg krijg? Ik wil er maar 1 en niet 4 naast elkaar.
Op leeg homescreen gaan staan, vasthouden en daarna overtollige verwijderen door kruisje te drukken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
tonschong schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:42:
[...]

Op leeg homescreen gaan staan, vasthouden en daarna overtollige verwijderen door kruisje te drukken... 8)7
Werkt niet bij de Jiayu G5s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:46
Of een custom rom er op zetten. Ik heb die van TeamForce van 08/05/2014 op needrom.
Ik kan een nieuw (home)screen maken door een app te slepen naar een lege. En een lege wordt vanzelf opgeruimd. Geen idee meer hoe het bij de officiele roms ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Mijn jiayu g5s gaat helaas weer terug. De blauwe coating op de camera lens is nu al beschadigd. Ernstig. Geen idee hoe dat kan. Hij is niet gevallen. Nergens anders krassen. Uitgelegd en ik kan hem retouren. Iemand anders bekend in de oren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassa21
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Iemand enig idee op welke chinese website ik nog een jiayu G5 kan kopen? Ze zijn bijna allemaal out of stock. ( pandawill ook, alleen op de site staat wel dat ze voorraad hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonschong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvkessel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Heeft iemand interesse in een Jiaya G5 Advanced? Ik heb er in januari een besteld voor mijn vriendin, maar na wat maandjes proberen wil ze toch een andere. Ik zal vanavond eventueel wat plaatjes neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basanca schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:23:
Iemand enig idee op welke chinese website ik nog een jiayu G5 kan kopen? Ze zijn bijna allemaal out of stock. ( pandawill ook, alleen op de site staat wel dat ze voorraad hebben)
Ik 2,5 maand geleden 2 jiayu g5s besteld , maar heb ondertussen al een nieuwe telefoon gekocht omdat het te lang duurt. Nou zit ik dus met 2 ongeopende jiayu g5s opgescheept en wil ze verkopen, dus bij interesse, stuur maar een berichtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassa21
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:19:
[...]

Ik 2,5 maand geleden 2 jiayu g5s besteld , maar heb ondertussen al een nieuwe telefoon gekocht omdat het te lang duurt. Nou zit ik dus met 2 ongeopende jiayu g5s opgescheept en wil ze verkopen, dus bij interesse, stuur maar een berichtje
Interesse, maar hoe stuur ik je een berichtje?

Gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Volgens mij zijn die twee die hierboven een toestel aanbieden nep...

Maar wat ik wil weten, bij redelijk gebruik (2u SoT) en vooral 2g + wifi, houdt het toestel het dan 48 uur vol? (Inc. de nacht op vliegtuigstand)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedway4 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:48:

Maar wat ik wil weten, bij redelijk gebruik (2u SoT) en vooral 2g + wifi, houdt het toestel het dan 48 uur vol? (Inc. de nacht op vliegtuigstand)...
Het is niet nep, want ik zit er gewoon mee opgescheept. Een mislukt verjaardagscadeau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvkessel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Speedway4 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:48:

Sorry mannen, ik heb de telefoon inmiddels verkocht. Was inderdaad niet nep :)

• wootahH
  • Nu online
Suffolk schreef op donderdag 04 september 2014 @ 18:55:
[...]

Ook ik heb dit probleem. Een oplossing zou ik ook graag willen vernemen. Ik heb namelijk al twee ROM's geprobeerd, officiele van Jiayu en degene die ik momenteel draai van Jiayu.es.

Je hoeft trouwens niet perse de batterij eruit te halen en opnieuw te plaatsen (met dat lastige klepje), je kan ook de aan/uit button ongeveer 30 sec vasthouden voor een restart, je voelt een trilling wanneer die zich opstart.

In 9 van de 10 gevallen gebeurt het als ik de telefoon 's morgens van de lader haal. Het groene notificatieledje blijft dan branden terwijl de stekker eruit is. Maar ook wel eens wanneer ik 'm gewoon uit m'n broekzak haal om te kijken hoe laat het is.

Hou me van harte aanbevolen voor een oplossing,
Misschien dat dit nog iemand helpt: Nu staat al heel lang wake lock app op partial_wake_lock en zorg dat die aan blijft. Ook no-frills cpu control op govenor: ondemand gezet en het lijk al maanden goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Jiayu gebruikers,

Ik heb sinds enkele weken een Jiayu G5S, het enige probleem wat ik heb is dat ik eigenlijk nooit breik heb...Iemand die hier hier ervaring mee heeft en dit probleem heeft weten op te lossen?

Wat informatie die kan helpen:
Mijn abbonement loopt bij hollandsnieuwe en betreft een 550 min/sms/mb
Met geen bereik bedoel ik dat er een rood kruisje en 5 lege balkjes staan bij het verbindingsteken :(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 14:31:
Beste Jiayu gebruikers,

Ik heb sinds enkele weken een Jiayu G5S, het enige probleem wat ik heb is dat ik eigenlijk nooit breik heb...Iemand die hier hier ervaring mee heeft en dit probleem heeft weten op te lossen?

Wat informatie die kan helpen:
Mijn abbonement loopt bij hollandsnieuwe en betreft een 550 min/sms/mb
Met geen bereik bedoel ik dat er een rood kruisje en 5 lege balkjes staan bij het verbindingsteken :(
Staat je APN wel goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot probleem

Mijn jiayu g5 wilt niet meer opstarten.
Een tijdje geleden kon ik hem opstarten maar viel hij regelmatig uit, nu doet hij dus niks meer.
Ook als ik hem in de oplader steekt geeft hij geen teken van "opladen".

Heb knopjes al ingehouden en batterij eruit gehaald maar helpt niet.

Iemand die me kan helpen?

Edit: net gemerkt dat die heel soms toch nog opstart maar dan weer blijft vast hangen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 zwarte jiayu g5s te koop inclusief hoesje, screenprotector, oplader en oortjes. Bieden vanaf 210 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo wil graag de jiayug5s aanschaffen. Hoe werkt deze in het dagelijks gebruik. Zoals wifi bleutooth 3g signaal en camera. Heb de g3 ook gehad maar vond op enkele dingen dat ie matig was waaronder 3g signaal en wifi. Kan iemandeen uuitgebreide beleving geven over deze telefoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jiayu g5s

Weet iemand hoe je de gps problemen oplost.
Hij is bij nav free constant de weg kwijt.

Ik hoor graag tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterbeaste
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik heb een probleem met downloaden van een ROM (Jiayu G5S) van het offeciele jiayu.es app uit playstore. Maar lukt niet want na dat ik het installeer (systeemupdate), reboot het en begint hij bij het helft stoppen met systeemupdaten en zegt dat het fout is. Ik blijf hangen bij het recovery mode, daarna reboot ik mijn gsm gwn.

Kunnen jullie me helpen please?
Snel reactie hopelijk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Pff lang geleden. Van de zomer heb ik de scherm van m'n Jiayu G5 vervangen door een nieuwe. Vandaag was ik bezig om 2 kapotte glazen platen (zitten aan de achterkant) te vervangen. Helaas heb ik bij de onderste blijkbaar ook een koperen strip meegetrokken. Volgens mij is dit een strip voor de speaker omdat deze naar de speaker loopt ( kan ook een antenne zijn). Momenteel heb ik geen geluid+tril. Op ebay en aliepress kom ik alleen het opladerbord tegen. Ik wil graag alleen de sticker bestellen. Iemand enig idee waar ik moest bestellen of waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds een aantal maanden de Jiayu G5S gekocht, maar het bereik is zeer slecht, er komt steeds een rood kruisje in de ontvangstbalkjes en dat word afgewisseld met een vergrootglas, dit is zeer vervelend, zo kan ik meestal niet internetten niet bellen of gebeld worden en geen smsjes/appjes versturen!

Ik ben abonnee bij Simyo/KPN.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds een aantal maanden de Jiayu G5S gekocht, maar het bereik is zeer slecht, er komt steeds een rood kruisje in de ontvangstbalkjes en dat word afgewisseld met een vergrootglas, dit is zeer vervelend, zo kan ik meestal niet internetten niet bellen of gebeld worden en geen smsjes/appjes versturen!

Ik ben abonnee bij Simyo/KPN.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Als dat het zelfde zit als bij de G4(S), dan kan het zijn dat intern een coax connectortje los gekomen is.
Dat betekent open maken en kijken

Verwijderd

Dank voor je reactie, maar dat zou betekenen dat ik dan helemaal geen bereik meer heb, maar zo heel af en toe heb ik dat wel.

Heb je nog een ander idee waar het aan zou kunnen liggen?

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Of je dan helemaal zonder bereik zou zijn weet ik niet, hangt ook af van de sterkte van het signaal,
Dat kan best wel eens wisselen is mijn ervaring.
De gsm antenne zit aan de onderzijde.
Dat zal bij een G5 met metalen behuizing in het kunstoffen kapje zitten.
Misschien alleen slecht kontakt met de print?
Wat ook kan, dat heb ik sinds kort bij een oer G4, dat alleen de 3g ontvangst slecht is.
Probeer eens om de 3g uit te schakelen, en alleen 2g te gebruiken, dat werkte bij die G4 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff nee helaas dat werkt ook niet... :'(
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste