Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Iets over Friso verwacht ik niet aangezien ze net aangekondigd hebben dat Mabel en de kinderen gewoon naar Lech gaan.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Beatrix viert Koninginnedag 2013 in Amstelveen en De Rijp
En welke stad ligt er tussen Amstelveen en de Rijp? De hoofdstad van het land...
Ze roept waarschijnlijk nog maar weer eens op tot vrede en verdraagzaamheid ofzo, ipv criminelen gewoon keihard vast te zetten en nooit meer los te laten.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat was ook mijn eerste gedachte, we zullen het straks wel zien/horen.bassiedt schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:15:
Nos.nl vermoedt dat ze iets bekend zal maken over haar aftreden idd.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ze geeft dopinggebruik toe
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dan had ze wel bij Oprah gezeten.L1nt schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:17:
Coen en Sander hadden nog optie 3:
Ze geeft dopinggebruik toe
Dat zou ik overigens wel gaan kijken. Die toespraak om 19:00 vind ik niet zo interessant; ik zie de samenvatting achteraf wel.
's ook mijn gok, onder het mom "tja, wat anders?".Speedmaster schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:18:
Frits Wester geeft aan op RTL4 dat het om het aftreden gaat
[ Voor 55% gewijzigd door Cyphax op 28-01-2013 17:18 ]
Saved by the buoyancy of citrus
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[ Voor 15% gewijzigd door Cyphax op 28-01-2013 17:21 ]
Saved by the buoyancy of citrus
"
maar bronnen rond het hof laten weten dat een troonswisseling op handen is.
"
Wel leuk, voor het eerst in 122 jaar weer eens een koning ipv koningin
Ja, maar dan wel op de 27e april denk ik, niet op de 30eIk denk dat koninginnedag gewoon blijft
Dat het nu idd op de 30e april gebeurt heeft met het weer te maken. Op 30-4 is de kans op goed weer nu eenmaal beter dan op 31 januari. En het verschil tussen 27 en 30 april qua kans is nihil
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk dat 30 april gewoon koningsdag blijft. Of zelfs in de volksmond gewoon koninginnedag.wildhagen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:24:
Ja, maar dan wel op de 27e april denk ik, niet op de 30e
Dag Bea :W
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Dat kan, maar de formele abdicatie en inhuldiging gaan echt niet op 31 januari plaatsvinden.Auredium schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:26:
Ze gaat aftreden. Op haar verjaardag zal ze het stokje afgeven aan Alexander.
⏩ PVOutput☀️
Achter de schermen zal het toch wel langer bekend zijn?Phehistyr schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:27:
In drie dagen een complete troonwisseling organiseren? Dat lijkt mij eigenlijk vrij sterk.
Tot http://server.rijksoverheidsvideo.nl/wmv/KH-280113-4050.wmv geprobeert vanuit de trein...
Dat was allang gelekt via een hack (lees: verkeerd getypte url)triesvan schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:27:
[...]
Achter de schermen zal het toch wel langer bekend zijn?
Onzin natuurlijk. Het is geen Kersttoespraak. Aftreden is de enige reele optie. Juliana heeft haar aftreden op 30 april 1980 ook aan het eind van januari aangekondigd en het lijkt logisch dat Beatrix dat voorbeeld volgt.Jeroenneman schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:14:
Waarschijnlijk gaat het weer helemaal nergens over.
Aangezien WA op 27 april jarig is, zal de overdracht wel op 27 april of op 30 april plaats vinden. Even afwachten of 30 april daarna nog "Koningdag" blijft. De reden om het niet meer op de verjaardag van de Koningin te doen was omdat ze de koude januarimaand niet geschikt voor Koninginnedag vonden. 27 april is dat wel, net zo goed als 30 april.
Er zullen echt zoveel mensen bij betrokken zijn dat je dat niet geheim gaat houden hoor.triesvan schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:27:
[...]
Achter de schermen zal het toch wel langer bekend zijn?
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
⏩ PVOutput☀️
Is dat weleens eerder voorgekomen?Quad schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:31:
Wat ook kan is dat ze aangeeft dat Willem Alexander de ceremoniële taken overneemt tot dat ze aftreedt over x jaar.
Dan is dit liedje vast iets voor jouJeroenneman schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:14:
Waarschijnlijk gaat het weer helemaal nergens over.
Ze roept waarschijnlijk nog maar weer eens op tot vrede en verdraagzaamheid ofzo, ipv criminelen gewoon keihard vast te zetten en nooit meer los te laten.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1IZJgPunZVo]
Interessante gedachte.downtime schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:29:
[...]
Aangezien WA op 27 april jarig is, zal de overdracht wel op 27 april of op 30 april plaats vinden. Even afwachten of 30 april daarna nog "Koningdag" blijft. De reden om het niet meer op de verjaardag van de Koningin te doen was omdat ze de koude januarimaand niet geschikt voor Koninginnedag vonden. 27 april is dat wel, net zo goed als 30 april.
Al denk ik dat de traditie nu zo vastgeroest is (en als eerbetoon, etc.) dat het wel op 30 april zal blijven.
[ Voor 41% gewijzigd door anandus op 28-01-2013 17:33 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik ben wel benieuwd wanneer de wisseling plaats gaat vinden. Nog maar even wachten tot 19.00 uur.
Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Anoniem: 304426
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 304426 op 28-01-2013 17:37 ]
Poll: Wat denk jij dat Beatrix bekend gaat maken?
• Haar aftreden
• Dood Friso
• Anders, n.l.:
Ook een poll maken? Klik hier
maar goed, volgensmij kan het ook een aftrede zijn
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Dan wordt ze emotioneel?Cthulhu schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:40:
Waarom is het niet live trouwens? Beetje suf
Ik noem maar iets. Na 33 jaar met je bijzondere baan stoppen lijkt mij toch een momentje.
[ Voor 71% gewijzigd door PromWarMachine op 28-01-2013 17:42 ]
Zodat t niet mis kan gaan live... Lijkt me redelijk logischCthulhu schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:40:
Waarom is het niet live trouwens? Beetje suf
I am the great Cornholio!
Lijkt mij sterk dat ze een rede gaat houden over een aft..megadoom schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:39:
komt er om 7 uur zo een trollface op tv.
maar goed, volgensmij kan het ook een aftrede zijn
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Daar ga ik ook vanuit. En gewoon "opeens" nu er niet net een aanslag of lawine geweest is. Want ik kan me voorstellen dat haar aftreden daardoor enkele jaren is uitgesteld.wildhagen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:24:
Ik gok er ook op dat ze haar aftreden bekend maakt. Willem-Alexander wordt al jaren klaargestoomd voor het koningschap, ik gok dat het nu zover is
Zijn er niet enorm veel wetten die daardoor aangepast moeten worden? "In naam der Koningin", etc.?Wel leuk, voor het eerst in 122 jaar weer eens een koning ipv koningin
Die heel veel tijd bij hem doorbrengt, en nu opeens op vakantie gaat. Zou dus best kunnen.PromWarMachine schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:41:
Daarnaast is zijn vrouw net op vakantie.. lekker moment.
Daarnaast is het een slimme zet dat de familie op vakantie is, even weg voor als media Nederland morgen in rep en roer is.
Koningin Beatrix maakt om 19.00 uur bekend dat zij afstand doet van de troon ten gunste van haar zoon kroonprins Willem-Alexander. Dat hebben kringen rondom het hof aan het ANP bevestigd.
Wat is daar leuk aan?
ik ben een republikein
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Zou ook wat zijn..... Trixie the Cougar....Ventje van jaar of 20-25KroontjesPen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:27:
Om ook iets onzinnigs te zeggen: ze gaat trouwen.

Ze is bijna 75?bonzz.netninja schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:46:
[...]
Wat is daar leuk aan?
ik ben een republikein
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Die heeft alleen geen zoon in coma liggen..Ircghost schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:50:
De Koningin van Groot Brittannië is nog veel ouder, gaat ook prima.
Dat is ook alleen maar omdat die haar eigen zoon niet op de troon wil hebbenIrcghost schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:50:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Maar da's dan ook een reptilian, die worden ouder,Ircghost schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:50:
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.10890053
[ Voor 21% gewijzigd door maarud op 28-01-2013 17:53 ]
Ja, maar die doet een wedstrijdje tegen Victoria wie de langszittende vrouwelijke monarch ooit is (60 jaar vs 63 jaar).Ircghost schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:50:
Ja - bij het huwelijk op 20-02-2002 waren en meer Duitse TV-camera's dan Nederlandse ...triesvan schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:53:
Die Duitsers zijn helemaal gek op het Nederlandse koningshuis
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Rare strijd is datanandus schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:53:
[...]
Ja, maar die doet een wedstrijdje tegen Victoria wie de langszittende vrouwelijke monarch ooit is (60 jaar vs 63 jaar).

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Professioneel Heftruck Syndroom
Dat ie het maar wel veilig doet!
Dus die knakker zit dingen te verkondigen waar nog een embargo op zit??SuBBaSS schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:56:
Oeh oeh, hij gaat de troon bestijgen op 30 april (volgens die kale van RTL)!
Dat ie het maar wel veilig doet!
Best triest eigenlijk dat het hebben van de primeur dusdanig belangrijk is dat men niet eens meer het respect heeft om de toespraak af te wachten.
En Frits Wester, ach. Die doet dit toch altijd?
[ Voor 16% gewijzigd door MaDLiVe op 28-01-2013 17:58 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Dat fatsoen heeft de hedendaagse tv helaas niet meer...triesvan schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:57:
Dat vind ik ook, laat Bea het lekker zelf verkondigen.
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik vind het nog veel triester dat er een "embargo" op dergelijk nieuws zit. Lekker stevig de touwtjes in handen houden op straffe van uitsluiting...L1nt schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:57:
Dus die knakker zit dingen te verkondigen waar nog een embargo op zit??
Best triest eigenlijk dat het hebben van de primeur dusdanig belangrijk is dat men niet eens meer het respect heeft om de toespraak af te wachten.
Prins Carnaval?anandus schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:03:
Ik hoop dat Wim-Rex ook een hoedje gaat dragen op Prinsjesdag
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 27% gewijzigd door marteltor op 28-01-2013 18:06 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik hoor de NS nu al klagenKaap schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:04:
Als WIllem 30 april wordt gekroond, dan is dat een hele speciale koning(inne)dag. Wordt dat dan eenmalig een nationale feestdag met vrij voor iedereen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Inderdaad, KOE. Leren lezen is een kunst, stond nog wat voor en achter...marteltor schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:05:
ja, 30 april is dit jaar een nationale feestdag! bij wijze van uitzondering he
Zijn wel meer beroepen die niet vrij hebben. Volgens mij kan je ook gewoon bij de appie heijn naar binnen die dag.wildhagen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:05:
Dat is het al, Koninginnedag is elk jaar al een nationale feestdag, en in de praktijk heeft vrijwel iedereen al vrij. Alleen speciale beroepen waar dat niet kan natuurlijk niet (politie, brandweer, zorg etc).
Mag toch hopen dat die tot persona non grata is benoemd, en dus niet welkom.anandus schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:09:
Ik vraag me af of papa Zorreguieta erbij zal zijn ...
Dat je op prive-bijeenkomsten aanwezig bent, is tot daar aan toe. Maar om nu een medeplichtige moordenaar en juntalid in een officiele hoedanigheid/plechtigheid hier te hebben gaat imho toch een paar brugjes te ver.
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 304426
And we have a winner!Vinnienerd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:58:
KANS OP VORST
Scheelt weer een dagje vrij net zoals Wim-lex & Maxima trouwde op 2-2-2002 was ook op een zaterdag.Kaap schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:04:
Als WIllem 30 april wordt gekroond, dan is dat een hele speciale koning(inne)dag. Wordt dat dan eenmalig een nationale feestdag met vrij voor iedereen
Tja dat moet de RVD dan maar oplossen, niet? Het is blijkbaar niet te beteugelen.L1nt schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:57:
[...]Dus die knakker zit dingen te verkondigen waar nog een embargo op zit??
Het korter vantevoren aankondigen kan blijkbaar niet aangezien tv-/radiozenders tijd nodig hebben om aanpassing in de programmering te kunnen maken. Maar zelfs als dit soort berichten alleen naar die betreffende zenders gestuurd worden zal er ongetwijfeld toch weer een "lekker" tussen zitten.
Het is niet mooi, maar hier wat aan doen is koren op de molen van de voorstanders van beperking van internetvrijheid ed.
volledig mee eens, schijnbaar is er geen ander nieuws meer ofzoZeroTwo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:22:
Valt me toch wel tegen dat de NOS heel het 6 uur journaal in het teken heeft gezet van "de toespraak". Ik had ook wel wat wereld nieuws willen zien
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Lekker Nederlands weerRiqy schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:26:
[...]
volledig mee eens, schijnbaar is er geen ander nieuws meer ofzo
Erg kort door de bocht.wildhagen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:13:
[...]
Mag toch hopen dat die tot persona non grata is benoemd, en dus niet welkom.
Dat je op prive-bijeenkomsten aanwezig bent, is tot daar aan toe. Maar om nu een medeplichtige moordenaar en juntalid in een officiele hoedanigheid/plechtigheid hier te hebben gaat imho toch een paar brugjes te ver.
Hoewel hij bij de bruiloft niet aanwezig mocht zijn, was hij wel aanwezig bij de doop van zijn kleinkinderen.
Als ze niet willen dat er een voormalig moordenaar ( niet direct maar de oorzaak van vele verdwijningen ) aanwezig is, had Willem maar wat vooronderzoek moeten doen. Ik neem toch aan dat dat normaal is in de koninklijke kringen.
Zucht...
Feesten? Relluh jonguh!wontcachme schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:06:
[...]
Ik hoor de NS nu al klagen. Amsterdam feesten En nieuwe koning
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Waarom, 1813 is het Kongingkrijk gesticht en het is nu 200 jaar gelden dus ja tijd voor een Willem weer
Ja man! Allemaal je beste schreeuw meenemen en een lifetime-supply aan waxinelichtjeshouders.MrAngry schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:30:
[...]Feesten? Relluh jonguh!
Een "terrorist" kunnen ze blijkbaar makkelijk klein krijgen, bij 1000'en wordt dat een lastiger verhaal.
Ja, er doorheen zou niet beleefd zijn.Cthulhu schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:46:
Rutte gaat ook spreken, na Beatrix