rFactor 2

Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Beetje spelen met PSD, vector, svg, ai etc etc :P

Zal niet 100% accuraat worden. Maar prima om mee te spelen 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XcdNAovmi7onGqYV9DERrxi31uE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DoMGXR8h4WMewGW1YEKpmCgS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weer een stukje verder :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tlel947EFC2Lknc-M-uDtC4CVgM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QfXuAdztVdA03xq4AtozwohJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:02
Ik heb Billy zelden zo enthousiast gehoord...

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Circuit de Barcelona-Catalunya? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:41

Niellie41

[object Object]

Stock cars op road courses zijn ook ontzettend leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:41:
Circuit de Barcelona-Catalunya? :P
AAA circuit... zou ook Monza, Hungaroring of Red Bull Ring kunnen zijn. Portimao wordt denk ik niet als AAA gezien, maar in een eerdere roadmap werd wel ‘undulating’ genoemd en dat is wel meer van toepassing op Portimao.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Mooi dat de USF2000 een update gaat krijgen. Is altijd één van mijn favoriete auto’s geweest in rF2. Wel weinig nieuws over nieuwe auto’s helaas. Bewaren ze de hypercar klasse misschien voor de Le Mans game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Viel deze roadmap beetje tegen. Erg veel oude al bekende info als verzameling. Zie graag wat meer van wat er komen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Released | Track Updates: Indianapolis, Portland & Silverstone + GTE Liveries

https://www.studio-397.co...silverstone-gte-liveries/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ik krijg bij bovenstaande youtuber een beetje het idee dat hij denkt wat blokjes code te kunnen copy/pasten en zo b.v. de ffb van rF2 in andere sims te kunnen toevoegen. Dat zou geweldig zijn maar volgens mij werkt dat niet helemaal zo. Ik denk wel dat ze met de kennis van rF2 en de Unreal engine iets in handen hebben wat naar iets moois zou kunnen toewerken voor die tourwagen game, zeker nu ze de frontend van de backend hebben losgetrokken zou het eenvoudiger moeten zijn andere games hier tegenaan te plakken maar dan nog krijg je te maken met aparte regels in die klasses die nu niet in rF2 zitten en al lijken dat wellicht kleine dingen ik denk dat die alsnog voor heel wat werk kunnen zorgen. Hoe dan ook, ik ben al lang blij dat de rF2 engine en dan zeker de FFB deel niet op een dood spoor zitten. Ik hoop vooral dat er met een beter UI team gewerkt zal worden aan rF3. rFactor heeft nog nooit een goede UI gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Is bij sim games altijd wel een dingetje die UI.
Als je voor de eerste keer een race room opent denk je ook van: wth is dit? :P

Lijkt vaak een dingetje voor achteraf te zijn. Eerst de FFB etc en dan later ooit keer de UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Er is altijd veel kritiek op de rF2 UI, maar als ik b.v. naar AMS2 kijk en hoe je daar auto’s of tracks moet selecteren heel vreemd vind werken (waarom b.v. 4 icons voor verschillende Caterhams). Maar ik vind wel dat er verbeteringen in de nieuwe UI moeten komen mbt nieuwe functionaliteit. Dat is ook meerdere keren beloofd maar nog steeds niet waargemaakt, behalve dan het toevoegen van het Competition System. Waar blijven functies om op eenvoudigere manieren custom races samen te stellen en die dan ook te kunnen opslaan voor hergebruik. Dus... een multi-class veld van GTE’s en LMP1/2/3’s samenstellen die ik steeds opnieuw kan blijven gebruiken (zie b.v. CM voor AC).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik heb de kritiek op de UI nog nooit begrepen, het is toch geen hogere wiskunde? Dat geklaag erover vind ik dan ook wat aanstellerig, zeiken om het zeiken. :)

@marrs ik vroeg me af of jullie ook al wat concreter kunnen zeggen binnen welke termijn de single players wat verbeteringen kunnen verwachten? Met name offline competition?

Gaan de buttons in het “Content”-gedeelte van de UI geactiveerd worden zodat we het gehele packagebeheer in de UI kunnen doen?

En laatste vraag, ook al iets meer duidelijkheid over het FCY probleem?

Voor de rest kudos voor alle verbeteringen van het laatste jaar! Puik werk. :)

En alvast dank voor eventuele antwoorden, ik mis dit soort zaken de laatste tijd een beetje in de roadmaps, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Nu online
dawg schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:22:
Ik heb de kritiek op de UI nog nooit begrepen, het is toch geen hogere wiskunde? Dat geklaag erover vind ik dan ook wat aanstellerig, zeiken om het zeiken. :)
De rF2 UI is echt niet on-par met een moderne UI zoals die b.v. bij ACC zit en hoewel CM complex is bied het vele malen meer functionaliteit met die complexiteit.
We kunnen dit wel aanstellerig of zelfs zeiken om het zeiken noemen maar ik denk dat het belangrijk is voor het succes van een sim en een van de redenen is dat rF2 niet doorbreekt zoals hij dit technisch zou moeten kunnen en AC met CM wel. En een interface zoals die van ACC al helemaal.
Waarom denken jullie dat AC (veelal 1:1 icm CM) zo groot en succesvol is en rF2 dat niet is?
Bijna iedereen die rF2 rijd na AC zegt dat het beter is maar toch rijden zoveel mensen AC met CM, hoe zou dat nou kunnen?
Ik denk dat dit voor een aardig deel met de UI te maken heeft en als mensen hierover klagen is dit alleen vanuit de hoop dat dit nog gaat verbeteren.
Het is pas echt een probleem als mensen zeggen dat de UI zo goed genoeg is en de ontwikkelaars niet weten waar de pijn zit want die zit hem imho voor een aardig deel nog steeds in de UI, ook de dedicated server UI btw.
Een UI ontwikkelen vraag een totaal andere skillset dan alle andere dingen in een sim als rF2, het zijn totaal gescheiden diciplinces waarbij je bij de UI echt moet begrijpen hoe mensen dingen zien en denken qua flow en je UI daarop moet laten aansluiten, dat is met niets te vergelijken, geen mods, tracks, ffb, netcode wat dan ook. De eerste 20x keer dat ik een auto dacht gekozen te hebben in de nieuwe interface en weer terug ging naar het hoofdscherm stond de oude auto er nog. Soms ging het goed en soms niet, ik wist in eerste instantie niet eens wat ik "fout" deed. Als dat aan mij zou liggen zou ik dat soort problemen ook in andere interfaces moeten hebben maar gek genoeg heb ik dit alleen in rF2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik ben weer terug gegaan naar de oude ui sinds een week of twee. Ik doe toch niks met het nieuwe competitie systeem, het crashed niet en werkt zoveel sneller. Het feit dat het regelmatig crashed is wel de grootste irritatie. Het gebeurt ook altijd op hetzelfde moment als ik terug wil naar het hoofdmenu vanuit een race of practice sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

R3m3d7 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:25:
[...]

De rF2 UI is echt niet on-par met een moderne UI zoals die b.v. bij ACC zit en hoewel CM complex is bied het vele malen meer functionaliteit met die complexiteit.
We kunnen dit wel aanstellerig of zelfs zeiken om het zeiken noemen maar ik denk dat het belangrijk is voor het succes van een sim en een van de redenen is dat rF2 niet doorbreekt zoals hij dit technisch zou moeten kunnen en AC met CM wel. En een interface zoals die van ACC al helemaal.
Waarom denken jullie dat AC (veelal 1:1 icm CM) zo groot en succesvol is en rF2 dat niet is?
Bijna iedereen die rF2 rijd na AC zegt dat het beter is maar toch rijden zoveel mensen AC met CM, hoe zou dat nou kunnen?
Ik denk dat dit voor een aardig deel met de UI te maken heeft en als mensen hierover klagen is dit alleen vanuit de hoop dat dit nog gaat verbeteren.
Het is pas echt een probleem als mensen zeggen dat de UI zo goed genoeg is en de ontwikkelaars niet weten waar de pijn zit want die zit hem imho voor een aardig deel nog steeds in de UI, ook de dedicated server UI btw.
Een UI ontwikkelen vraag een totaal andere skillset dan alle andere dingen in een sim als rF2, het zijn totaal gescheiden diciplinces waarbij je bij de UI echt moet begrijpen hoe mensen dingen zien en denken qua flow en je UI daarop moet laten aansluiten, dat is met niets te vergelijken, geen mods, tracks, ffb, netcode wat dan ook. De eerste 20x keer dat ik een auto dacht gekozen te hebben in de nieuwe interface en weer terug ging naar het hoofdscherm stond de oude auto er nog. Soms ging het goed en soms niet, ik wist in eerste instantie niet eens wat ik "fout" deed. Als dat aan mij zou liggen zou ik dat soort problemen ook in andere interfaces moeten hebben maar gek genoeg heb ik dit alleen in rF2...
Je hebt wellicht een punt en ik heb het wat sterk aangezet natuurlijk, maar laten we wel wezen, hoe ingewikkeld is de UI nu daadwerkelijk? Sure, het is even een uurtje wennen maar dat heb je met zoveel software, het is er inherent aan zou je kunnen zeggen.

Ik vind het in elk geval enigszins opgeblazen. Daarnaast lijkt het wel alsof men vergeet dat S397 heeft aangegeven dat de UI mettertijd nog aangepast zal worden en dat dit slechts het overzetten van de (structuur en inrichting van) oude UI naar de nieuwe UI betrof. Dus wellicht kunnen we ook even geduld hebben, de UI is pas sinds 1 januari o.i.d. officieel de standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
homernt schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:37:
Ik ben weer terug gegaan naar de oude ui sinds een week of twee. Ik doe toch niks met het nieuwe competitie systeem, het crashed niet en werkt zoveel sneller. Het feit dat het regelmatig crashed is wel de grootste irritatie. Het gebeurt ook altijd op hetzelfde moment als ik terug wil naar het hoofdmenu vanuit een race of practice sessie.
Ik gebruik de nieuwe UI al sinds de eerste beta en ervaar deze problemen (crashen en traagheid tov de oude UI) gelukkig niet. In het begin heb ik nog wel eens de oude UI gebruikt als veel packages geïnstalleerd of geüpdatet moesten worden, omdat dat erg traag ging. Maar dat probleem hebben ze opgelost. Waar vind jij dat de oude UI sneller werkt?

Waar ik me wel eens aan stoor is hoe lang het soms duurt voordat rF2 is opgestart en een race is opgestart. Als je de ‘pech’ hebt dat een paar packages worden bijgewerkt en je een track voor de eerste keer gebruikt, dan ben je zo 5-10 minuten verder. En als ik dan even maar een half uurtje tijd heb om effe te races, dan is dat wel vervelend. Als ik dat vergelijk met bv AC, ACC of AMS1/2, dan is dat verschil enorm.

Wat verder nog een nadeel is, is dat alle content dubbel op je systeem staat vanwege het workshop item systeem. De tracks van S397 zijn van erg hoge kwaliteit, maar ook enorm groot qua filesize. En die ben je dan 2x kwijt. En dat legt flink beslag op mijn 512GB SSD in mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
PatrickC schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 20:53:
[...]

Ik gebruik de nieuwe UI al sinds de eerste beta en ervaar deze problemen (crashen en traagheid tov de oude UI) gelukkig niet. In het begin heb ik nog wel eens de oude UI gebruikt als veel packages geïnstalleerd of geüpdatet moesten worden, omdat dat erg traag ging. Maar dat probleem hebben ze opgelost. Waar vind jij dat de oude UI sneller werkt?

Waar ik me wel eens aan stoor is hoe lang het soms duurt voordat rF2 is opgestart en een race is opgestart. Als je de ‘pech’ hebt dat een paar packages worden bijgewerkt en je een track voor de eerste keer gebruikt, dan ben je zo 5-10 minuten verder. En als ik dan even maar een half uurtje tijd heb om effe te races, dan is dat wel vervelend. Als ik dat vergelijk met bv AC, ACC of AMS1/2, dan is dat verschil enorm.

Wat verder nog een nadeel is, is dat alle content dubbel op je systeem staat vanwege het workshop item systeem. De tracks van S397 zijn van erg hoge kwaliteit, maar ook enorm groot qua filesize. En die ben je dan 2x kwijt. En dat legt flink beslag op mijn 512GB SSD in mijn systeem.
De snelheid waarop de interface reageert gaat en voelt veel soepeler. Plus dat het selecteren van tracks en auto's minder stappen kost al was ik daar wel aangewend geraakt maar het is wel meegenomen.

Het laden van tracks kost inderdaad veel tijd maar gezien de rijervaring die RF2 bied heb ik daar niet zoveel problemen mee. Ik heb maand of 2 geleden mijn SSD vervangen die 6x sneller leest 3Gb read/write maar dit maakt niet uit voor het laden van een track. Het laden van de Nordschleife in een private practice sessie met een Mclaren 720s kost in beide gevallen 1 minuut en 11 seconden. Wat wel uitmaakt is een andere auto de Senna duurt in dit geval 30 á 40 seconden langer. Wat ook uitmaakt zijn grafische settings bijv. ik heb de schaduw uitgezet dit schilt ook weer hoeveel weet ik niet meer precies maar het maakte wel degelijk uit. Dus het laden van een multi class race kan inderdaad wel even duren.

Grafische vind ik RF2 wat de DLC betreft er goed uitzien zeker de update van de Circuit d'Azur track onlangs is super. Of de Unreal engine een vooruitgang zal zijn weet ik niet persoonlijk vind ik ACC niet mooi. Kartkraft ken ik niet misschien hebben zij hun zaken beter voor elkaar dan Kunos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Nu online
Volgens mij had Marcel eens aangegeven dat in het verleden het laden van een track op 1 core plaatsvond en dat ze dit laden nu wat meer multithreaded hadden gemaakt en dat dit de laadtijd had verkort.
Een track is groot maar een 1GB/s of 3GB/s SSD gaat volgens mij geen enorm verschil , het is niet alsof je vele tientallen GB's aan het laden bent, het is nog steeds de CPU waar je op zit te wachten.

Ik vind de Unreal engine er alleen mooi uitzien als je alles tot max kan opvoeren, ik vind op meer beperkte hardware de rF2 engine er veel mooier uitzien, naar mijn mening heeft het visuele van rF2 in de cockpit het afgelopen jaar flinke stappen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
homernt schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:16:
De snelheid waarop de interface reageert gaat en voelt veel soepeler. Plus dat het selecteren van tracks en auto's minder stappen kost al was ik daar wel aangewend geraakt maar het is wel meegenomen.
Je weet dat je niet persé de Customize optie hoeft te gebruiken, maar meteen op de track of auto kunt klikken om deze aan te passen? Wat betreft de snelheid van de interface... ik snap wat je bedoelt. Een optie om de ‘animatie’ uit te zetten, zou wel welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
R3m3d7 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:45:
Ik vind de Unreal engine er alleen mooi uitzien als je alles tot max kan opvoeren, ik vind op meer beperkte hardware de rF2 engine er veel mooier uitzien, naar mijn mening heeft het visuele van rF2 in de cockpit het afgelopen jaar flinke stappen gezet.
Helemaal mee eens. rF2 ziet er op mijn systeem ook beter uit dan ACC met de Unreal engine en haalt ook een hogere FPS. Maar dat kan ook aan ACC liggen, want Kartkraft doet het op dat vlak veel beter op mijn systeem met diezelfde Unreal engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:45
Ik dacht gisteren, ik herinstalleer rFactor 2 maar eens en wat een gedrocht is dit geworden met de nieuw UI, loopt alleen maar vast, doet moeilijk met mijn G27, afsluiten werkt niet want blijft gewoon actief in steam. Gelijk maar weer verwijderd, erg jammer omdat mijn huidige PC rFactor 2 wel kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Malle-piet Vervelend... ik gebruik de nieuwe UI al sinds de eerste beta en heb ook een G27 en heb deze problemen gelukkig niet. Je kunt in Steam bij de beta opties eventueel ook eens terug switchen naar de oude UI. Misschien dat die wel stabiel is op jouw systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
@PatrickC Dat kon ik niet vinden, ik had er over gelezen maar kon het niet vinden, thanks man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@Malle-piet
How build update branches work
We now have three separate branches of rFactor 2 for players to select, and depending on your individual requirements you may have a preference for the particular build you wish to use when launching rFactor 2. Below we will quick a quick overview of what each build is, ahead of looking into the detail of the latest changes.

‘Opt-Out’ – This is the main public build of rFactor 2, without any beta branches or additional early updates applied. This is the build that will be available as default.

Release-Candidate – This build will always feature the latest updates and improvements that have been introduced by our development team ahead of main public release. Although these changes will have been reviewed by our test team here at Studio 397 prior to deployment, we will use this build branch to give our users the opportunity to opt into these changes early, and report any unexpected issues that may or may not occur before we launch to the main public ‘opt-out’ branch of the software.

Previous-Build – Our new ‘previous-build’ branch will contain a copy of the last public ‘opt-out’ version of rFactor 2, prior to updates being deployed, should any communities need to revert to the last known stable branch of the software for any reason.

As we release new updates for rFactor 2, each branch will ‘move up’ to the next step of the branch ladder, from ‘release-candidate’ to ‘opt-out’ to ‘previous-build’, replaced by the respective new updated version.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wel de andere build kiezen dan als je de oude UI wil.

Afbeeldingslocatie: https://www.studio-397.com/wp-content/uploads/2021/02/how_to_opt_in_to_release_candidate-1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Ik had rFactor2 geïnstalleerd met de oud UI, stuur G27 wordt gedetecteerd maar reageert nergens op, verschillende manieren geprobeerd maar niets dat het stuur werkend maakt. Het andere probleem is dat als je rFactor2 afsluit het lijtk of deze afgesloten is, in de taakbalk vindt je niets maar in steam blijft hij gewoon draaien en stoppen kun je niet, alleen als je steam geheel afsluit. Ik denk dat ik wel klaar met dit soort fratsen ben, ik ben weer terug bij raceroom en PC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Malle-piet schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:06:
Ik had rFactor2 geïnstalleerd met de oud UI, stuur G27 wordt gedetecteerd maar reageert nergens op, verschillende manieren geprobeerd maar niets dat het stuur werkend maakt. Het andere probleem is dat als je rFactor2 afsluit het lijtk of deze afgesloten is, in de taakbalk vindt je niets maar in steam blijft hij gewoon draaien en stoppen kun je niet, alleen als je steam geheel afsluit. Ik denk dat ik wel klaar met dit soort fratsen ben, ik ben weer terug bij raceroom en PC2.
Heb je geprobeerd de controls aan te passen? Dus iets aanklikken en vervolgens het gas indrukken bijvoorbeeld?

Ik blijf de Formula E toch wel een gave auto vinden om mee te racen. Het rijdt lekker en het is heel modern en erg goed verzorgd. De details van de auto's en de circuits kan ik enorm waarderen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Beste, ik heb alles uit de kast getrokken maar niet werkte of gaf enige reactie, afsluiten gaat niet zonder taakbeheer omdat RF2 dom door blijft draaien ook al klik je op stop in steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Malle-piet schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 07:33:
Beste, ik heb alles uit de kast getrokken maar niet werkte of gaf enige reactie, afsluiten gaat niet zonder taakbeheer omdat RF2 dom door blijft draaien ook al klik je op stop in steam.
Soms komen problemen ook door fouten binnen een Windows installatie. Stel dat je Windows al best lange tijd heb geïnstalleerd, zou je deze misschien kunnen herinstalleren.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Vandaag weer een nieuwe roadmap... het was wel een erg stille maand. Na de track updates van 1 april was er weinig nieuws. We zitten nu ook bijna 2 maanden na de overname door Motorsport Games, maar ook op dat front is het verder stil. We zullen zien later vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ja echt veel is er niet gebeurd volgens mij dus ben benieuwd waar ze op terug gaan kijken.
Of dat het dit keer wel een roadmap voor de komende maand gaat worden (waar ik eigenlijk ook meer aan denk bij de naam roadmap.

Zelf ook weer meer met ACC bezig dan met rF2 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Mijn Oculus is op sterven na dood en ik wacht al op mijn nieuwe GPU sinds september '20, dus ik kan momenteel even niets.

Ik blijf hopen dat de kaart snel komt, de Reverb ligt hier alweer maanden te verstoffen in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:49:
Ja echt veel is er niet gebeurd volgens mij dus ben benieuwd waar ze op terug gaan kijken.
Of dat het dit keer wel een roadmap voor de komende maand gaat worden (waar ik eigenlijk ook meer aan denk bij de naam roadmap.

Zelf ook weer meer met ACC bezig dan met rF2 :X
Inderdaad... de term roadmap heb ik ook nooit begrepen... het is meer een ‘flashback’ of ‘last month in review’.

Ik heb deze maand waarschijnlijk meer uren gemaakt in AMS2... die wordt alsmaar beter. rF2 staat een beetje stil op dit moment als je het mij vraagt. We hebben nu al een tijdje een nieuwe UI in release, maar waar blijven de uitbreidingen in functionaliteit, met name voor offline racen tegen de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Roadmap voor april: https://www.studio-397.co...oadmap-update-april-2021/

En het lijkt er bijna op dat ze hier hebben meegelezen vandaag. >:) Het is meer een bik vooruit dan een blik terug deze keer. En een stukje over de Motorsport Games Acquisition. Verder hoop ik wel dat SSR geen FPS gaat kosten op mijn systeem. Ik ben eigenlijk wel tevreden over de huidige graphics in rF2. Ik mis verder nieuws over nieuwe content, op die nieuwe track na, maar dat gaat nog wel een paar maanden duren zo te lezen. Maar hoe zit het met nieuwe auto’s?

[ Voor 92% gewijzigd door PatrickC op 30-04-2021 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Daarom hoop ik ook dat ze eventueel wat gana testen met weekelijkse updates. Al zijn het maar korteteksten of een screenshot van iets. Nu voelen de roadmaps al een tijdje aan als: hier een samenvatting van wat nieuws/telegrams/releases die we deze maand al gedropt hebben in de discord etc. En wat er aankomt aan nieuwe content: soon......

Zelfde met die tracks. Laat eventueel wekelijks wat foto's zien of een kleine dev blog (zoals ze ooit hebben gehad). Dan hebben de mensen ook het gevoel dat er wat gebeurd in de achtergrond mbt hun vragen etc.

Want die vragen (en vooral geklaag) over de UI blijven maar terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:26:
Roadmap voor april: https://www.studio-397.co...oadmap-update-april-2021/

En het lijkt er bijna op dat ze hier hebben meegelezen vandaag. >:) Het is meer een bik vooruit dan een blik terug deze keer. En een stukje over de Motorsport Games Acquisition. Verder hoop ik wel dat SSR geen FPS gaat kosten op mijn systeem. Ik ben eigenlijk wel tevreden over de huidige graphics in rF2. Ik mis verder nieuws over nieuwe content, op die nieuwe track na, maar dat gaat nog wel een paar maanden duren zo te lezen. Maar hoe zit het met nieuwe auto’s?
Ik mis verbeteringen in de single player. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:11:
[...]

Ik mis verbeteringen in de single player. :)
Iets waar we allemaal zaten te wachten... die ‘ First Time Start Up Wizard’. :+ Mooi voor nieuwe gebruikers van rFactor 2 natuurlijk. En je kunt nu bij installatie kiezen welke content je wilt installeren, dus b.v. alleen de content die Studio 397 heeft uitgebracht. Als dat kan, dan aub ook zo’n filter in de game zelf, zodat je simpel kunt switchen tussen Studio 397 content, ISI content of mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@marrs
Wat is er eigenlijk gebeurd met een aantal content updates beloofd in de roadmap van maar 2021? Deze zijn niet gedaan volgens mij en in de nieuwe roadmap lees ik hier niets meer over. Als zaken langer duren dan gepland, dan is dat natuurlijk geen probleem, maar kom hier dan op terug in een volgende roadmap. Dat gebeurt namelijk wel voor de Lime Rock Park PBR update, die wat vertraagd is.

KartSim – Massive PBR Update Coming Soon
De Kartsim update zou geupdate worden, maar als ik het zo nalees dan staat al in die roadmap dat dat in maart gaat gebeuren, terwijl de roadmap zelf van 31 maart was? Ik heb de afgelopen maanden geen updates van de Kartim content voorbij zien komen.

Giving Some Love to Older Content
De USF2000, één van mijn favoriete auto's in rF2 zou een PBR update krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marrs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 16:51
Aan beide wordt momenteel gewerkt, ik verwacht dat we daar de komende maand wel een update over kunnen geven. Over het algemeen plannen we deze updates tussen de nieuwe content door, en in sommige gevallen gaan we met zo'n update aan de slag en besluiten we toch nog iets meer te updaten dan we aanvankelijk van plan waren. Er zijn overigens nog een aantal andere updates waar momenteel aan gewerkt wordt, dus we zitten zeker niet stil!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Dubbel nieuws vandaag!

Announcement | Motorsport Games Complete Studio 397 Purchase
https://www.studio-397.co...lete-studio-397-purchase/

Released | Lime Rock Park PBR Update
https://www.studio-397.co...ime-rock-park-pbr-update/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://im2.ezgif.com/tmp/ezgif-2-d1936d7ca8f5.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gisteren even heel snel en kort lime rock park getest. Voorheen niet echt gespeeld en enkel die 3 maanden iracing toen veel gedaan met de mazda :P

Wel geinige baan, maar de Ai van GT3.........
Had weer een grid met gt3's gepakt omdat die nog erin stond en ik ff geen zin had om weer wat anders te selecteren :P

Maar de AMG gt3 slingert over de baan bij elke bocht en beukt de rest van de track etc.
Maar het grootste probleem begon al bij practise etc bij uitrijden van de tenten achter de pits.
Ze konden de bocht niet halen dus reden ze rechtdoor tegen het hek waardoor die hele weg vast stond -_-

Gevoel van de FFb etc blijft goed in rf2, en het ziet er ook steeds beter uit en draait verder ook soepeler.
Maar die AI voor de gehele single player ervaring........ Het haalt elke keer zoveel fun weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
@Paulus07

Daarom selecteer ik de GT3 auto's zelf de AMG geeft problemen op alle banen. Voor het uitrijden van de pits is waarschijnlijk C7 schuldig. Volgens mij sinds ze de laatste BOP gedaan hebben is de draai cirkel veel te groot van de C7. Ik merkte dat zelf bij uitrijden van pits op Road America daar moest ik in eens steken en dan nog raakte ik het hek. Ik vond het daarvoor een fijne auto om mee te rijden, niet de snelste maar de default afstelling was erg stabiel. Nu kan ik niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Zojuist nog even een race van 10 laps met GT3's gereden op het nieuwe Lime Rock Park en zag verder geen problemen met de AMG. Maar bij het ingaan van ronde 9 ging vlak voor mij een auto de pits in en een andere auto voor me ging ineens heel langzaam rijden op het rechte stuk. En net voor de finish besloot de GT3 voor mij ook nog maar eens even de pits in te rijden ipv gewoon over start finish |:( . De AI maakt soms vreemde keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik rij de GT3's vrijwel nooit, maar met de GTE's heb ik eigenlijk nooit dergelijke problemen met de AI. Al heb ik Lime Rock nog niet geprobeerd. Denk morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Het viel me trouwens op dat ik nu 2 Lime Rock Park circuits in de lijst heb staan en ook in de Installed Locations zie ik 2 folders:
LimeRockPark_2012 (hierin staat versie 2.02)
LimeRockPark_2021 (hierin staat versie 3.00)

In de Steam Workshop heet de track echter 'LimeRockPark 2012' met als laatste versie 3.00.
M.a.w., dat gaat niet helemaal netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:53:
Het viel me trouwens op dat ik nu 2 Lime Rock Park circuits in de lijst heb staan en ook in de Installed Locations zie ik 2 folders:
LimeRockPark_2012 (hierin staat versie 2.02)
LimeRockPark_2021 (hierin staat versie 3.00)

In de Steam Workshop heet de track echter 'LimeRockPark 2012' met als laatste versie 3.00.
M.a.w., dat gaat niet helemaal netjes...
Kun je die oude niet verwijderen in 'Packages' in de UI. Ontdekte gister dat 'uninstall' werkt (kan best dat het al werkte maar dan dus nu pas achtergekomen. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:58:
[...]

Kun je die oude niet verwijderen in 'Packages' in de UI. Ontdekte gister dat 'uninstall' werkt (kan best dat het al werkte maar dan dus nu pas achtergekomen. :P )
Dat kan waarschijnlijk wel, ook door gewoon de folder te verwijderen, maar is het nu een 2012 track of 2021 track? Er is nu een mismatch tussen de directory naam en de naam in de Steam Workshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 18:36:
[...]

Dat kan waarschijnlijk wel, ook door gewoon de folder te verwijderen, maar is het nu een 2012 track of 2021 track? Er is nu een mismatch tussen de directory naam en de naam in de Team Workshop.
Unsubscribe en verwijder ze eerst allebei? Dan opnieuw subscriben op de meest recente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
homernt schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:11:
@Paulus07

Daarom selecteer ik de GT3 auto's zelf de AMG geeft problemen op alle banen. Voor het uitrijden van de pits is waarschijnlijk C7 schuldig. Volgens mij sinds ze de laatste BOP gedaan hebben is de draai cirkel veel te groot van de C7. Ik merkte dat zelf bij uitrijden van pits op Road America daar moest ik in eens steken en dan nog raakte ik het hek. Ik vond het daarvoor een fijne auto om mee te rijden, niet de snelste maar de default afstelling was erg stabiel. Nu kan ik niks mee.
Selecteer hier de wagens ook altijd zelf. Maar de AMG heeft heel lang problemen gehad die ze aangepast hebben. Maar die blijft alsnog rare dingen doen soms of bochten/curbs heel hard nemen dus flipt die weer op zijn kant of dak en neemt dan de wagen naast hem ook mee.

In de pit die klem stonden waren verschillende. Bmw, ferrari.
De vets heb ik altijd enkel bij een GTE race. GT3 nooit. Heb niks met die wagen.... :P

Nu nog hopen dat ISI hun tracks keer gaat voorzien van de PBR updates. Imola en VIR etc verdienen het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@Paulus07 Reiza bedoel je denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Woeps. Reiza inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik verwacht niet dat Reiza nog tijd gaat steken in de rF2 content... die zijn druk met een andere game. :+ Ik heb geen idee of Studio 397 deze content mag upgraden, maar ze noemden eerder wel al dat KartSim wordt geupgrade en deze content is ook door een andere partij ontwikkeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrs
KartSim wordt geupdate, maar door KartSim zelf.
Of Reiza nog een update gaat doen, moet je ze echt zelf vragen. Ik heb via via wel eens gehoord dat er plannen waren, maar ik durf niet te zeggen hoe concreet die zijn. Wij kunnen en mogen die tracks niet updaten in elk geval. Het is hun IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@marrs Wordt er dit jaar eigenlijk nog een Virtual 24 hours of Le Mans georganiseerd? Ik vond dat namelijk een prachtig evenement om te volgen vorig jaar. Of was dat iets eenmaligs, ook vanwege de opkomst van E-sport simracing vorig jaar bij het begin van de Corona pandemie. Met Motorsport Games nu in de picture, die deze race vorig jaar organiseerde volgens mij, zou het opnieuw een mooie showcase zijn voor rFactor 2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marrs
Ik kan daar nog niks over zeggen, maar gezien het feit dat "we" daar een licentie voor hebben [1] zou het natuurlijk zomaar kunnen. Ik ben allereerst benieuwd hoe de "echte" race in augustus gaat verlopen! :)

[1] https://motorsportgames.com/archives/16552

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
PatrickC schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:44:
Ik verwacht niet dat Reiza nog tijd gaat steken in de rF2 content... die zijn druk met een andere game. :+ Ik heb geen idee of Studio 397 deze content mag upgraden, maar ze noemden eerder wel al dat KartSim wordt geupgrade en deze content is ook door een andere partij ontwikkeld.
Heb het ze maar ff gevraagd op hun bericht uit januari :P
Ben benieuwd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
marrs schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:47:
Ik kan daar nog niks over zeggen, maar gezien het feit dat "we" daar een licentie voor hebben [1] zou het natuurlijk zomaar kunnen. Ik ben allereerst benieuwd hoe de "echte" race in augustus gaat verlopen! :)

[1] https://motorsportgames.com/archives/16552
Zou mooi zijn... we wachten geduldig af en rijden ondertussen zelf nog wel een paar rondjes op Le Mans. >:) En dan hebben we natuurlijk ook nog wat Hypercars nodig in rFactor 2! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeGoBE
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 17-09 15:49
De virtuele Le Mans zal een vervolg krijgen. https://motorsportgames.c...hours-of-le-mans-virtual/

Denk dat we de komende periode wel wat (content) updates zullen krijgen voor rFactor in kader van dit event.

Het vorige evenement was voor mij alleszins de trigger om na 18jaar het stuur weer boven te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verder blijft het wel erg stil.
Ook reiza reageert niet op de vraag over updates mbt hun content. Dus of die nog ooit gaan komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 10:24:
Verder blijft het wel erg stil.
Ook reiza reageert niet op de vraag over updates mbt hun content. Dus of die nog ooit gaan komen.....
Waarom zou Reiza hier nog tijd in gaan steken als ze deze ook kunnen steken in content voor AMS2? Het uitstapje naar rF2 was achteraf ook wel opvallend. Ik was echt verrast dat Reiza hierna voor de Madness engine van SMS koos. Ik had liever een AMS2 gezien obv rF2. Hoewel AMS2 al veel beter aanvoelt als PC1/2, het is nog lang geen rF2 en zal het waarschijnlijk ook nooit worden.

Ik heb benieuwd wanneer we wat concreets gaan zien van Motorsport Games icm rF2 en dan met name op het gebied van de Le Mans game.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• marrs
Voor Reiza Studios kan ik uiteraard niet antwoorden, maar ik heb wel even snel op hun forum gekeken waar Renato al aangeeft dat we tot Q2 dit jaar (dat is ongeveer nu dus) niet veel hoeven te verwachten omdat ze nog te druk zijn met AMS2 ontwikkeling. Daarnaast lijken ze te willen wachten tot wij klaar zijn met onze updates van de graphics engine (en voor 't geval je die vraag wilt stellen, daar zijn we voorlopig nog niet mee klaar, we hebben nog een flinke lijst van verbeteringen gepland zodra we klaar zijn met SSR). Een reden voor Reiza om hier tijd in te steken is natuurlijk een economische, de auto's en zeker de circuits zijn behoorlijk populair. Of dat opweegt tegen wat ze met AMS2 verdienen kan alleen Reiza zelf bepalen.

Wat betreft de stilte aan de kant van Studio 397, we zijn hooguit wat drukker dan normaal om al onze nieuwe collega's te leren kennen. Deels kenden we die natuurlijk al, want we zijn al geruime tijd bezig met de ontwikkeling van een nieuwe NASCAR game. Dat betekent overigens niet dat we niet meer aan rF2 ontwikkelen: de grootte van het team wat aan rF2 werkt is nog steeds hetzelfde en mijn verwachting is dat dat alleen maar gaat groeien. Waar zijn we zoal mee bezig? Een deel staat in de roadmaps. Er wordt druk gesproken over de invoering van ratings in het competitie systeem en verdere verbeteringen van de UI. Graphics is bezig met het afronden van SSR, een aantal algemene optimalisaties en daarna staan er een paar grote nieuwe topics op het programma. We zijn ook wat kleine physics verbeteringen aan het doorvoeren en er is al een tijd een grotere ontwikkeling gaande die we nog even voor ons willen houden. Er zijn minimaal drie nieuwe auto's in ontwikkeling op dit moment, een groot nieuw circuit, we zijn bezig met licenties voor nog een aantal anderen en er staat onder andere een grote update op het programma van het circuit wat onze harten als Nederlanders sneller laat kloppen.

Speculeren over de vele nieuwe games en licenties van MSG kan en wil ik hier niet doen, maar je zult uit de aankondigingen al wel gezien hebben dat er flink wat op stapel staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@marrs Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Ziet er veelbelovend uit.

Wat betreft de Reiza content...het zou al mooi zijn als de Reiza content goed weergegeven zou worden in de nieuwe UI. Is daar niet iets simpels voor te verzinnen zonder dat deze content ook moet worden aangepast mbt de laatste graphics updates?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Released | New rFactor 2 Build Update Available

https://www.studio-397.co...2-build-update-available/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Eventueel nice om te testen mbt UI:

Een Mod :)

NextGenUI [Alpha 0.1]
https://forum.studio-397....extgenui-alpha-0-1.69704/

Ziet er wel nice uit + darkmode :)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/q7r8cg06/Screenshot-15.png

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/TPjJBgQc/Screenshot-14.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Misschien kan @marrs hier wat inspiratie uit distilleren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Werkt wel erg prettig die darkmode :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:26:
Misschien kan @marrs hier wat inspiratie uit distilleren? :+
Als dit door één persoon zo ontwikkeld kan worden, dan moet Studio 397 / Motorsport Games hem maar een aanbod doen als UI developer. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Via FB...
When our artists went out to capture reference data for our latest track, they weren't kidding when they said they love curbstones. Hundreds of images of just curbstones were taken!😮

Stay tuned for a special article about our trip to the track!

#rFactor2 #simracing #esports
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MB69ksO1lQ7Wz0apSz8xWcmqog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7fMtFiKwfp40H26YdCi3IBDG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hungaroring of Monza? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Announcing The Autodromo Nazionale di Monza

https://www.studio-397.co...dromo-nazionale-di-monza/

[ Voor 21% gewijzigd door Paulus07 op 30-05-2021 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Waarvan akte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
our team managed to amass an incredible amount of footage from both the modern and historic variants of the track
Een laser scanned versie van de oude oval? Dat zijn heel wat hobbels volgens mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Nou, hierna dan Daytona? :P

Monza is leuk. Zou niet mijn eerste keus zijn maar ga hem sowieso aanschaffen. Krijg daar altijd een zonnig gevoel op die baan, ondanks dat het simpele baan is. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Roadmap Update – May 2021

https://www.studio-397.com/2021/05/roadmap-update-may-2021/

Afbeeldingslocatie: https://www.studio-397.com/wp-content/uploads/2021/05/monza_2021_header-1024x585.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Paulus07 op 31-05-2021 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PBR update op Sebring. Dat is mooi, is een fijne track. :)

En ik hoop dat dat online gebeuren snel klaar is zodat de offline single player racers wat TLC krijgen.

@marrs even nog een korte vraag. Afgelopen weekend wilde ik in de Oreca rijden, maar ik kon met geen mogelijkheid een goede hoek voor de spiegels kiezen, waardoor ik niets kon zien in de spiegels. Leek wel of ze naar boven gericht stonden en ze niet ver genoeg omlaag bijgesteld konden worden? Is er een manier om die spiegels te resetten? Of heb je wat gangbare waardes die ik in vehicles.ini kan invoeren? Ik rij exclusief in VR overigens. Alvast dank! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kvd188
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 10:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dat weet ik, maar zoals gezegd krijg ik ze niet op een stand dat ik er daadwerkelijk wat in kan zien. Alle andere auto's geen probleem, alleen bij de Oreca.

Toch bedankt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ik heb nu overigens een fijne setup gevonden voor de Oreca 07 welke ik nu elke keer gebruik als Base setup met daarop eventueel tweaks voor specifieke tracks.

Maar meestal gebruik ik altijd dezelfde puur voor offline race met snelle races van 30 minuten ofzo.

Mochten er nog liefhebbers zijn: Download linkje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kvd188
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 10:53
dawg schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:16:
[...]

Dat weet ik, maar zoals gezegd krijg ik ze niet op een stand dat ik er daadwerkelijk wat in kan zien. Alle andere auto's geen probleem, alleen bij de Oreca.

Toch bedankt. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YEmfuBJI778VGKgkZchmbwK4nqo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e8ObCwqmucsVRUfihJniHnqb.png?f=fotoalbum_large

Dit zouden de default settings moeten zijn. Verder zou je met de controls in de link wel tot een goede mirror position moeten kunnen komen met de oreca in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

dawg schreef op maandag 31 mei 2021 @ 20:16:
[...]

Toch bedankt. ;)
Hoi,

Heeft volgens mij met je zitpositie te maken. Probeer eens wat verder van je stuur of juist wat dichterbij te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Jurrr90 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:02:
[...]

Hoi,

Heeft volgens mij met je zitpositie te maken. Probeer eens wat verder van je stuur of juist wat dichterbij te gaan zitten.
Nope, ook geprobeerd. Vanavond eens even de waardes resetten met de waardes die @kvd188 vriendelijk gepost heeft. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Released | Sebring International Raceway Graphical Overhaul and PBR Update

https://www.studio-397.co...-overhaul-and-pbr-update/

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ook al te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

En wat ik tegenkwam op het forum van S397.

Afbeeldingslocatie: https://forum.studio-397.com/index.php?attachments/img_9913-jpg.38974/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ze deden al iets met michelin toch sinds de virtual le mans van afgelopen jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@Paulus07 klopt, maar daar hebben we in de tussentijd - als ik me niet vergis - weinig tot niets meer van gehoord. Dus goed om te lezen dat ze er nog steeds actief mee bezig zijn, er is de laatste tijd namelijk wat animositeit ontstaan onder enkele simracers als ik zo op het forum kijk. Dan is dit wel een geruststelling lijkt me. :)

En verbeteringen i.s.m. een daadwerkelijke fabrikant is natuurlijk altijd mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Vreemd dat op RaceDepartment al een tijdje geen rFactor 2 nieuws meer staat. Normaal wordt daar toch ook wel altijd de Roadmap gemeld en ook over de Sebring PBR update wordt er niets vermeld. De Ligier update van 12 mei is de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Yup is al een tijdje dat updates daar niet voorbij komen. Geen idee waarom want Paul die de roadmaps oa maakt en andere community dingen is juist van RD.

Of de MODS hebben het gewoon altijd te druk in die nieuwsbericht comments.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BozeBever
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-09 09:57
PatrickC schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:47:
Vreemd dat op RaceDepartment al een tijdje geen rFactor 2 nieuws meer staat. Normaal wordt daar toch ook wel altijd de Roadmap gemeld en ook over de Sebring PBR update wordt er niets vermeld. De Ligier update van 12 mei is de laatste.
Viel mij laatst ook op. Raceroom had een update en die stond welgeteld een paar uur op de frontpage van RD. Het zou mij niet verbazen dat Bram ervoor gekozen heeft normale game-updates niet meer op de FP te plaatsen om niet voorrang te geven aan bepaalde sims en om de FP een beetje netjes te houden. rF2 was immers altijd best wel over-vertegenwoordigd op RD's nieuwssectie imo.

[ Voor 5% gewijzigd door BozeBever op 06-06-2021 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:47:
Gezien de ongelooflijke lading gezeur aangaande elk item over rF2 op RaceDepartment is dat niet eens erg. Ik vind die website steeds verder afglijden, kom er bijna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:38:
[...]

Gezien de ongelooflijke lading gezeur aangaande elk item over rF2 op RaceDepartment is dat niet eens erg. Ik vind die website steeds verder afglijden, kom er bijna nooit meer.
Dat is inderdaad wel waar. Ik heb sinds kort ook geen premium abonnement meer daar, omdat ik vind dat er te laks word gemod op dit soort zeikerds of in de F1 topics op b.v. Max haters.

Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste