PatrickC schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 00:02:
[...]
Het is helaas niet anders op dit moment, maar ik hoop wel dat dit zo dadelijk wel mogelijk wordt als ze nieuwe functionaliteit gaan toevoegen aan de nieuwe UI. De huidige versie van de nieuwe UI zou de basis moeten zijn die veel makkelijker is uit te breiden.
Ja dat kan nog wel even duren met die UI
Had nog een manier gevonden zonder ai te starten en deze dan in de practice of qualy toe te voegen. Maar dit was een eenmalige test, want ik ben voor de 2e keer vandaag zwaar teleurgesteld in een AI
Het is niet zo erg als de AMS2 AI, want daar viel geen goede race mee te rijden vanmiddag, maar ik ben totaal niet onder de indruk van de multiclass AI in RF2. Zodra de snelle auto's (Senna) gaan lappen dan vliegen de GTE en GT3 auto's over de baan en is het binnen notime full course yellow. Misschien is 40 auto's teveel voor het spel, want ze snappen niet hoe ze opzij moeten.
En wat doet de AI in vredesnaam tijdens een full course yellow? Aan het begin rijden we rustig achter elkaar aan en dan ineens uit het niets een braketest en dat meerdere malen per ronde

(Sebring in dit geval).
Denk ik slim te zijn door er naast te gaan rijden komt er een andere auto op mijn plek rijden en die blijft stug bumperkleven bij de auto waar ik achter moet rijden. Komt de restart en zijn ik en de nummer 1 er klaar voor, maar de rest rijdt nog 300 meter achter ons (gokje).
Nee het is niet mijn AI dag vandaag blijkbaar
Ook vreemd is dat de fps voor ongeveer een halve minuut heel laag is (5-17 fps) als ik een multiclass race start. Gelukkig niet als de race zelf start, maar als ik voor het eerst in de pitbox staat. De rest van de sessie blijft deze netjes tussen de 70-100 fps. iemand een idee wat dit is? Op te lossen met een minuutje pauze natuurlijk, maar ik snap niet wat het kan zijn.