rFactor 2

Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Holy crap dat ziet er veelbelovend uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:11
Ik zie zojuist een post van ASR Formula op Facebook en zij zijn niet blij met deze nieuwe update en ze stoppen voorlopig met het uitbrengen en updaten van rF2 mods. :'( Dat is niet zo’n beste ontwikkeling, want ASR Formula was nu juist een mod studio die zich ook heel erg richtte op rF2 mods.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm dat is dan weer wel minder. geven ze ook aan waarom ze stoppen? (heb geen facebook).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marrs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 16:51
Ik moest ook de vertaalfunctie van Google gebruiken om te ontdekken wat het probleem is, maar als ik 't goed samenvat dan is ASR teleurgesteld omdat onze oude shaders nu vervangen worden door nieuwe, wat betekent dat ze extra werk moeten doen om hun content te updaten. Daarbij zien de oude shaders er in sommige situaties iets minder goed uit dan voorheen. Dat hebben we in de aankondiging ook uitgebreid uitgelegd. Om een stap te maken moeten we naar nieuwe shaders. De oude kunnen we "zo goed mogelijk" in stand houden, maar uiteindelijk ga je de beste resultaten krijgen als je overstapt. De komende maand komen er uitgebreide tutorials om mensen uit te leggen hoe dat in zijn werk gaat.

Kortom, er is niet zo heel veel aan de hand. De komende tijd zullen we kijken of we de oude shaders nog iets beter kunnen balanceren, maar de weg vooruit is upgraden. En ik denk dat je aan onze nieuwste content ook wel kunt zien dat dat een verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@marrs Helemaal met je eens! Ik denk dat we hier ook wel te maken hebben met het Italiaanse temperament. Er zijn al wat reacties van mensen die Alessandro proberen te kalmeren en zelfs hulp aanbieden. Maar Alessandro reageert nu nog te veel uit emotie en frustratie dat al hun mods moeten worden aangepast om ze er weer zo te laten uitzien als zij bedoeld hebben. Hopelijk trekt hij weer wat bij, want die classic ASR F1’s zijn wel een heel mooie aanvulling voor rF2. Het F1 1991 seizoen was bijna helemaal compleet volgens mij.

Ik zie het bericht trouwens niet meer staan op FB, dus misschien is het al wat opgeklaard.

[ Voor 8% gewijzigd door PatrickC op 22-05-2020 11:54 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrs
Ja, trekt wel bij denk ik Patrick, en ik heb ook even persoonlijk met Alessandro gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 11:50:
@marrs Helemaal met je eens! Ik denk dat we hier ook wel te maken hebben met het Italiaanse temperament. Er zijn al wat reacties van mensen die Alessandro proberen te kalmeren en zelfs hulp aanbieden. Maar Alessandro reageert nu nog te veel uit emotie en frustratie dat al hun mods moeten worden aangepast om ze er weer zo te laten uitzien als zij bedoeld hebben. Hopelijk trekt hij weer wat bij, want die classic ASR F1’s zijn wel een heel mooie aanvulling voor rF2. Het F1 1991 seizoen was bijna helemaal compleet volgens mij.

Ik zie het bericht trouwens niet meer staan op FB, dus misschien is het al wat opgeklaard.
Italianen en Nederlanders is een beetje een gespannen dingetje de laatste tijd, zou je bijna denken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Italianen zijn altijd gespannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Die Alessandro reageert wel vaker heetgebakerd op Facebook als hij vindt dat hun onrecht wordt aangedaan. Maar of FB daar het juiste platform voor is betwijfel ik. Verder gewoon een prima gast volgens mij. Heb wel eens vragen aan hem gesteld via e-mail en dan krijg je meestal snel en netjes antwoord. Heb ook verschillende ASR mods van hun gewoon gekocht, zowel voor rF2 als voor AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrs
Er werken maar liefst vier italianen bij Studio 397. Gaat prima samen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
marrs schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 16:23:
Er werken maar liefst vier italianen bij Studio 397. Gaat prima samen!
Waarschijnlijk omdat ze zo'n relaxte baas hebben? Dat compenseert! 8)

Ik heb zojuist even mijn eerste race op Berlijn met de Formula E Gen 2 2020 gereden, 10 rondjes, achteraan gestart tegen 19 AI. Wel even met een wat lagere damage setting dan 100%, want dat blijft lastig met die auto's en die krappe bochten. :P Ik had nog niet geoefend, maar vind het leren van een baan in een race met AI wat gemakkelijker, omdat je dan de AI kunt volgen. Race ging prima, geen gekke dingen met de AI beleeft en in ronde 9 lag ik 6e, maar toen iets te enthousiast en gespind. En dan is het lastig op zo'n krap circuit om je race weer te hervatten, dus eindigde als 16e. Maar dat zie je ook gebeuren in de echte Formula E en dat is gewoon een groot nadeel van die race klasse vind ik.

Indruk van het Berlijn circuit is erg goed. Ziet er prachtig uit, vooral ook dat vliegtuig. :) En de layout vind ik ook leuk om te racen met de Formula E Gen 2. Het valt me wel op dat het circuit erg vlak/smooth is? Voor een betonnen baan had ik juist meer hobbels verwacht? Of is die Berlijn track echt zo smooth?

En dan de nieuwe UI. Installeren en bijwerken van de packages tijdens het opstarten gaat een heel stuk sneller nu. Nog steeds niet zo snel als in de oude launcher, maar het is nu prima om mee te werken. En er is ook geen restart meer nodig! (y) In de UI valt me nog steeds op dat de gegevens bij de circuits en auto's niet kloppen. Is dat gewoon iets waar jullie nog geen aandacht aan hebben besteed en wordt dat dan nog gefixt voor de release versie? Verder kwam ik nog een bug tegen, waarvan ik niet weet of die er al altijd in zat, omdat ik niet zo vaak de damage setting aanpas. Maar als je de damage in settings aanpast en je gaat dan naar de race sessie, dan staat daar de damage setting nog op de oude waarde. Klik je daar dan echter op + of -, dan wordt de nieuwe waarde die in settings staat wel getoond (met dan plus of min 1 van die waarde natuurlijk). Geen 'showstopper' maar ik dacht… meld het effe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Prachtige race gezien tussen Alonso en Button in de Dallara DW12 op Indianapolis oval in de Legends race. _/-\o_ Alonso wint uiteindelijk!
https://www.twitch.tv/rfactorlive

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickC op 23-05-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Die Pro drivers maken er wel een zooitje van... :( ik was Beitske Visser’s live Twitch stream aan het bekijken en ze wordt steeds van de baan af geramd (7 keer in 2 rondjes). Dat gaat nergens meer over en er wordt niet ingegrepen door de organisatie van The Race. Slecht georganiseerd dit. ;w

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickC op 23-05-2020 19:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm Ferrari 488 RSS mod:
tomorrow in workshop :)
:+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYmHTHE_MRKRgvKy4sFts9YLRFo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bvlMMY3ppHJjhmQJWPgLiUhY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFezKCciajN67xsBD21_YyCh3O0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MyOXNCVQWKQ29iW2z8ueeikO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jY8b83y6630HoDI4BJl-R67vjjk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XK3UO61k9IdN21ZzSOpvCAhe.png?f=fotoalbum_large

Overigens al leuke lijst voor de virtuele Le Mans versie :D

https://last-lap.co.uk/20...hours-of-le-mans-virtual/

[ Voor 92% gewijzigd door Paulus07 op 23-05-2020 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Mike, van SimRacing604, werpt een blik op het WEC 2019 2020 Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@marrs staat er overigens nog ergens een "flash optie" op de planning? Vooral bij een multi-class is dit handig om te hebben. Nu moet het via een 3rd party ding (wat soms weer niet werkt) om een button aan een actie te koppelen die dan x aantal keer die button press doet voor je. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ferrari 488 GTE by Real Series Simulation

https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2107557743

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ik wacht wel tot @marrs en zijn team met de Ferrari komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:24:
Ik wacht wel tot @marrs en zijn team met de Ferrari komen. :)
Je wilt de pret niet bederven? ;) Ik ga deze wel proberen, maar zal sowieso ook de Studio 397 versie aanschaffen wanneer deze uit komt. Ik heb net ook al effe gereden in de Ferrari 488 GTE Evo die in de FIA WEC 2019/2020 mod zit. Die is al best aardig, maar voelt lang niet zo gedetailleerd aan als de GTE's van Studio 397.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:40:
[...]

Je wilt de pret niet bederven? ;) Ik ga deze wel proberen, maar zal sowieso ook de Studio 397 versie aanschaffen wanneer deze uit komt. Ik heb net ook al effe gereden in de Ferrari 488 GTE Evo die in de FIA WEC 2019/2020 mod zit. Die is al best aardig, maar voelt lang niet zo gedetailleerd aan als de GTE's van Studio 397.
Ik ben geen fan van mods in het algemeen. Ik heb in mijn huidige rF2 installatie maar 1 mod, de Red Bull Spielberg track, die miste ik wel. Voor de rest doe ik mijn sim gaming met content van de ontwikkelaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op zondag 24 mei 2020 @ 18:05:
[...]

Ik ben geen fan van mods in het algemeen. Ik heb in mijn huidige rF2 installatie maar 1 mod, de Red Bull Spielberg track, die miste ik wel. Voor de rest doe ik mijn sim gaming met content van de ontwikkelaar. :)
Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. Ik heb laatst nog een ‘grote schoonmaak’ gehouden in m’n rF2 mod subscriptions, maar ondertussen zijn er toch wel weer wat mods bijgekomen. :+ Maar ik moet wel bekennen, 90% van de tijd gebruik ik tracks en auto’s van Studio 397 en ISI. En van die andere 10% is denk ik de helft van de tijd met de ASR Formula mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op zondag 24 mei 2020 @ 19:18:
[...]

Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. Ik heb laatst nog een ‘grote schoonmaak’ gehouden in m’n rF2 mod subscriptions, maar ondertussen zijn er toch wel weer wat mods bijgekomen. :+ Maar ik moet wel bekennen, 90% van de tijd gebruik ik tracks en auto’s van Studio 397 en ISI. En van die andere 10% is denk ik de helft van de tijd met de ASR Formula mods.
Ik meen gelezen te hebben dat dat om heel veel GB's ging bij jou, heb je een tijdje geleden toch al iets over gepost? :+

Voor mij is de reden vooral omdat ik denk dat ontwikkelaars (in mijn geval rF2 & DCS World) contacten/contracten/samenwerkingen hebben met de fabrikanten van de producten die deze ontwikkelaars willen nabouwen en simuleren in hun software. Derhalve denk ik dat deze modellen veel accurater zijn en beter de werkelijkheid benaderen dan een mod. Is natuurlijk vooral bij militaire vliegtuigen van toepassing. ;)

En, ik vind het ook belangrijk om de ontwikkelaar te belonen voor dat werk. Je kunt ook de basis sim kopen/downloaden en voor de rest alles met mods doen, maar zo zit ik niet in elkaar. Vooral tegenwoordig met al het gezeur jegens ontwikkelaars vind ik het mooi dat ik door een DLC aan te schaffen mijn waardering kan laten merken, naast dat ik dat ook gewoon meld als ik dat vind. :P

Dat laatste mis ik steeds vaker namelijk, gewoon de waardering dat er ontwikkelaars zijn die vanuit hun passie voor iets in een onzekere niche markt gaan zitten en niet voor de makkelijke weg en het grote geld kiezen.

En ik ben ook gewoon een beetje compulsief in dat soort dingen, en hou niet van grote installaties van software als ik het toch niet gebruik. Zo is mijn huis ook, leeg en er staan enkel zaken die ik ook echt gebruik. Geen poespas hier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@dawg enkel een simrig is nodig ;) :P

Mods kunnen altijd wel tof zijn. Zeker om ook die makers te belonen voor hun tijd en energie check ik ze wel vaak even. Tenzij ze echt originele content/dlc aanpassen. Voor nu heb ik enkele skins/auto's/tracks om een le mans en IMSA grid te kunnen maken/gebruiken.

Voor dat soort dingen vind ik het wel toffer om wat skins te hebben ipv een groene lmp2 etc
Daarom zou ik in rF2 nog wel graag iets in de UI willen zien om makkelijk grids te kunnen saven etc + dmv een klein logo/watermerk de originele content/DLC te kunnen herkennen.

En misschien dan ook iets mbt mogelijkheid in de mappenstructuur. Nu plemp je een skin in een bestaande auto folder. Zou tof zijn als je een losse MOD folder ernaast kan hebben. Dan kan je die bijvoorbeeld zonder zorgen altijd wegdumpen op je SSD en hou je een clean install over.

Zeker als je iets van een workshop item unsubscribed, dan nog blijven er folders achter. Alleen moet je ze zelf zoeken.

Maarja, zal vast nog wel ooit iets komen (al hoop ik nog steeds dat er de soort opties komen die AC content manager heeft. Heel overzichtelijk, maar wel veel vrijheid mbt samenstellen van setups, grids, races etc. Lekker met presets werken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@dawg Het belonen van de ontwikkelaar ben ik ook helemaal voor. Ik heb tot nu toe dan ook bijna alle content gekocht van Studio 397, direct nadat ze deze uitgebracht hadden, behalve de 2 Monaco tracks. Van die tracks weet ik dat ik er toch weinig op zal racen. Ik stoor me altijd ook behoorlijk op RaceDepartment dat er steeds weer dezelfde groep mensen zijn die klagen dat ze de Studio 397 DLC’s te duur vinden. Wat is nu b.v. €10 voor een track waar je zoveel uurtjes plezier aan beleeft? Dat zijn 2 speciaal biertjes op een terras! Verder gaan ze dan ook nog eens voorbij aan de gratis DLC en verbeteringen die Studio 397 uitbrengt.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor andere ontwikkelaars met een echte passie voor onze hobby sim racen... Reiza Studios en Kunos Simulazioni. In Slightly Mad Studios heb ik me ooit wel vergist. Ik was deelnemer aan het WMD project van PC1, wat nog best wel wat geld opgeleverd heeft. Dus toen ook maar vanaf het begin in PC2 gestapt, om hun te steunen. Toen PC2 enkele weken voor z’n release zat, heb ik wat kritiek op hun forums geuit over het feit dat early buyers van deze game extra content kregen, terwijl ik de game nog eerder had aangeschaft (tegen en hoger bedrag) en deze content niet kreeg. Het ging mij helemaal niet om het geld
, maar om het principe. Na een korte discussie op hun forums waar ik mijn standpunt keurig heb proberen uit te leggen, besloot een select groepje site admins mij ineens te ‘bannen’ en ik had ook direct geen toegang meer tot de game. Hiermee had SMS meteen afgedaan bij mij. Maar volgens mij ben ik niet de enige met negatieve ervaringen met die ‘club’. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
https://www.autoblog.nl/n...krijgt-dikke-boete-154920

Haha, gegokt en verloren zullen we maar zeggen. 😅

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Over rF2 mods gesproken:
https://www.virtualr.net/...-rf2-version-4-0-previews
Op hun FB pagina zijn de previews allemaal te bekijken... zien er erg goed uit!

[ Voor 31% gewijzigd door PatrickC op 24-05-2020 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ben zelf ook meer voor de officiële content, en hier en daar een uitzondering zoals met URD (toen waren de GT3 en Endurance DLC's er nog niet). Het is toch een soort van zekerheid dat alles up-to-date is, ondersteund en een soort kwaliteitscontrole kent. Ik heb eigenlijk ook enkel Studio 397 / ISI content, en tracks met goede waardering.

Ik zou wensen dat de server browser aangeeft welke track de server op heeft staan, en er een filter is, waarbij je enkel servers ziet waarvoor je niet eerst hoeft te downloaden. Misschien puur op basis van workshop check. Ik heb 122 uur staan, maar nog niet 1 uur is online. Wat met alle andere racesims juist 90+% wel het geval is.

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 24-05-2020 21:11 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
https://www.racedepartmen...-e-sport-cheating.184588/
Ik vroeg me gisteren ook al af waarom Abt ineens zo snel was... wat een sukkel! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

@Paulus07 het zal je verbazen maar skins heb ik ook niet. :P

@PatrickC Project Cars heeft me aan het racen gebracht. Op de PS4 nog, met een controller. :9

SMS perikelen op hun forum heb ik vaker gelezen inderdaad, zelf gelukkig nooit backer geweest o.i.d.

Maar daardoor wel de TM T300 aangeschaft met Assetto Corsa, ook nog op de PS4. :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58
Omdat hier mensen zitten die alleen maar een online racen doen ...

beroeps lui die niet tegen verlies kunnen huren een pro simrijder in ( 10.000 euro boete )
Dit is gewoon vals spelen

https://frontpage.fok.nl/...imracer-10-000-boete.html

:-(

Dit soort beroeps lui mogen van mij op deze manier best wel een 1 punt of 2 krijgen op hun licentie ... dit is geen goede naam voor zo wel de formule E als sim racing , hij komt er nog goed mee weg met maar 10.000 euro
oke hij is dan wel geschorst voor deze Sim race toernooi en mag toe kijken .

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 24-05-2020 22:45 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
@dawg Met een controller racen heb ik ooit ook nog geprobeerd met GT5 op de PS3. Wat een drama was dat! Dus toen maar een 2e stuurtje (Logitech G27) aangeschaft icm Wheelstand Pro voor in de woonkamer. Bij de PC gebruikte ik destijds een Logitech G25 vastgeschroeft aan mijn bureau. De G27 icm Wheelstand Pro gebruik ik nu nog steeds bij mijn gaming laptop. De G25 heb ik ook nog en werkt ook nog steeds prima. Die stuurtjes zijn volgens mij onverwoestbaar. Wellicht dat ik nog een keertje upgrade naar een beter stuurtje. Maar dit is niet het moment om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
voor de mensen die het nog niet gelezen hebben

:X

https://frontpage.fok.nl/...imracer-10-000-boete.html
PatrickC schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:04:
@dawg Met een controller racen heb ik ooit ook nog geprobeerd met GT5 op de PS3. Wat een drama was dat! Dus toen maar een 2e stuurtje (Logitech G27) aangeschaft icm Wheelstand Pro voor in de woonkamer. Bij de PC gebruikte ik destijds een Logitech G25 vastgeschroeft aan mijn bureau. De G27 icm Wheelstand Pro gebruik ik nu nog steeds bij mijn gaming laptop. De G25 heb ik ook nog en werkt ook nog steeds prima. Die stuurtjes zijn volgens mij onverwoestbaar. Wellicht dat ik nog een keertje upgrade naar een beter stuurtje. Maar dit is niet het moment om dat te doen.
hier ook nog met een G25 ( zou alleen wel andere pendalen willen hebben die wat beter zijn maar ze werken nog steeds goed ) in 2007 gekocht of zo .. en aardig al wat uren door gemaakt met Rfactor en vele andere games

[ Voor 75% gewijzigd door ravw op 24-05-2020 23:17 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandon Weber
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

Brandon Weber

Impossible is nothing

Dacht ik te lezen dat v1118 uit is, ikke kijken, nope....moet S397 niet doen, pas nieuws uitbrengen als er daadwerkelijk een update beschikbaar is zoals Kunos dat ook doet met ACC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op zondag 24 mei 2020 @ 23:04:
Ik weet nog dat de eerste auto die ik probeerde in PC die Formula A was. En toen wist ik ook nog niks van hoe je een setup moest maken, wat al die instellingen überhaupt deden met de auto. De standaard setup was niet mee te rijden met een controller, dat ding had veel te veel power om met een klein joystickje en trigger te kunnen sturen en gas geven. Ook nog automatisch schakelen, want manueel ging al helemaal niet. :+ En dat ding schakelde in langzame bochten altijd terug naar de 1e versnelling, probeer dan nog maar eens gas te geven met een controller. ;)

Weet ook nog wat een verademing dat TM T300 stuur toen was, eindelijk fatsoenlijk zelf kunnen schakelen! :9

Wat een verschil met nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
@Brandon Weber v1118 is toch uit? Tenminste zag iets in steam voorbij komen mbt een update. Nog niet gekeken/gespeeld welke nu de recente versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Bij mij geef hij inderdaad v1118 aan. Het ziet er anders uit meer kleur. Op Le mans zie ik color bending in de curvestones dus ik weet niet of het een vooruitgang is. Het sturen voelt ook anders aan al kan ik nog niet echt mijn vinger opleggen. Ik sta in ieder geval vaker achterste voren ook op plekken waar mij dat voorheen nooit overkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Paulus07 @homernt Ja, v1118 is uit. Tracks als Le Mans moeten nog worden bijgewerkt. Dat staat ook beschreven in de update.
However as a result of these changes you may find the lighting balance not quite right at Le Mans or other tracks recently updated to PBR. We will update these shortly.
Sturen zou niet anders aan moeten voelen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

@Paulus07 Bij mij staat hij nog op v1117...ik zie geen 1118 en kan deze ook niet selecteren. Heb spel integriteit controleren uitgevoerd maar blijft hetzelfde. Ook steam afsluiten en herstarten helpt niet. Ik kan dus de online lobby van onze race league ook niet joinen omdat deze v1118 heeft en ik dus v1117. Vreemd hoor.

Als ik hem op public beta versie zet kan ik de online lobby wel joinen.....denk dat mijn steam die public beta tekst niet heeft gewijzigd in de tekst v1118

Lees ik op een forum van srvn dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem

[ Voor 26% gewijzigd door Brandon Weber op 26-05-2020 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Brandon Weber schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 07:09:
@Paulus07 Bij mij staat hij nog op v1117...ik zie geen 1118 en kan deze ook niet selecteren. Heb spel integriteit controleren uitgevoerd maar blijft hetzelfde. Ook steam afsluiten en herstarten helpt niet. Ik kan dus de online lobby van onze race league ook niet joinen omdat deze v1118 heeft en ik dus v1117. Vreemd hoor.

Als ik hem op public beta versie zet kan ik de online lobby wel joinen.....denk dat mijn steam die public beta tekst niet heeft gewijzigd in de tekst v1118

Lees ik op een forum van srvn dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem
Als je de nieuwe UI wilt, dan moet je public beta kiezen. Die is ook v1118. Wil je de oude UI en versie v1118, dan moet je de bovenste optie (dus zonder versienummer kiezen). Dat is gewoon de laatste produktie versie, dus v1118.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

@PatrickC oooww, dus hij moet staan op ""Geen - uitschrijven van alle betaprogramma's" en dat is dan v1118. Dank voor je feedback.

Ik had hem staan op v1117 en ging ervan uit dat v1118 in de pulldown lijstje kwam te staan die ik dan moet selecteren maar die zag ik dus niet. Maar dus ''Geen'' is dus de standaard laatste versie. Wel verwarrend hoor, ''Geen'' zou men moeten veranderen in bijvoorbeeld "'Laatste versie (geen beta versie)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTSSM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08 17:07
Ik overweeg een samsung 49 inch ultrawide (full hd) te kopen en vraag me af of RF2 ook de 32:9 resolutie ondersteunt. Is er toevallig een bezitter van deze monitor hier die dat kan vertellen? Verder vraag ik me af of de monitor ook goed gsync ondersteunt. Many thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
JSTSSM schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 10:21:
Ik overweeg een samsung 49 inch ultrawide (full hd) te kopen en vraag me af of RF2 ook de 32:9 resolutie ondersteunt. Is er toevallig een bezitter van deze monitor hier die dat kan vertellen? Verder vraag ik me af of de monitor ook goed gsync ondersteunt. Many thx!
Als ik deze thread bekijk dan werkt 32:9 volgens mij.
https://forum.studio-397....r-32-9.61454/#post-968261

Of de monitor ook g-sync ondersteunt... dan zul je toch eerst moeten vermelden om welke monitor het gaat. ;)
Ik gebruik zelf een 21:9 LG (3440x1440) die freesync ondersteunt, maar heb een NVIDIA GTX1070 in mijn laptop. In de NVIDIA driver kan ik dan aangeven dat g-sync toch gebruikt mag worden voor het scherm, maar mijn scherm is niet officieel ondersteunt. Werkt verder prima. Maar... dat hangt natuurlijk van je gebruikte monitor af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De gemoederen bij ASR Formula zijn weer bedaard, met dank aan @marrs! d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqa9cBZa4Q1kCkGcUTWRF7FtkCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gOZ8XR5IbA4thyWvIJYfi7Zg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marrs
Uiteindelijk moesten ze een paar dingen in hun model aanpassen, omdat ze niet heel realistische waarden gebruikt hadden (die we nu meer correct gingen renderen dus in 't verleden viel die fout niet op). Maar ze kunnen weer vooruit en ik hoop dat ze toch nog een keer die modellen gaan converteren naar de nieuwe materialen. Dan zien ze er nog mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTSSM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08 17:07
PatrickC schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 14:47:
[...]

Als ik deze thread bekijk dan werkt 32:9 volgens mij.
https://forum.studio-397....r-32-9.61454/#post-968261

Of de monitor ook g-sync ondersteunt... dan zul je toch eerst moeten vermelden om welke monitor het gaat. ;)
Ik gebruik zelf een 21:9 LG (3440x1440) die freesync ondersteunt, maar heb een NVIDIA GTX1070 in mijn laptop. In de NVIDIA driver kan ik dan aangeven dat g-sync toch gebruikt mag worden voor het scherm, maar mijn scherm is niet officieel ondersteunt. Werkt verder prima. Maar... dat hangt natuurlijk van je gebruikte monitor af.
Bedankt voor je reactie. Ik had idd even moeten vermelden om welke monitor het gaat. Het betreft de Samsung C49HG90

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Gaat goede line-up worden. Flink wat grote namen en teams.

Max en Norris doen ook mee:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8xkQkNfXeNcn3jFhn_ZthdP9eU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6n1jGKKPjcrEgIUAvBJsjve4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

Zijn er hier Tweakers die in het bezit zijn van de Podium Button Module Endurance van Fanatec en deze gebruiken met rFactor?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Paulus07 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 12:03:
Gaat goede line-up worden. Flink wat grote namen en teams.

Max en Norris doen ook mee:

[Afbeelding]
Neem aan dat Norris dit wel serieus gaat nemen? :+

Denk dat ik af en toe wel in ga schakelen. Wordt deze race ook live op TV (Ziggo) uitgezonden toevallig? Of alleen Twitch/YT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marrs
Ik durf nog niet te zeggen op welke online en "lineaire" kanalen dit wordt uitgezonden, maar ik begreep van ACO dat de meeste zenders die de "echte" 24h zouden uitzenden, nu in dat slot deze race gaan uitzenden. Meer details dan dat heb ik op dit moment nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dan is dat RTL GP volgens mij?

Dank @marrs! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:49:
Dan is dat RTL GP volgens mij?
Dat hoop ik ook, omdat daar het commentaar altijd prima is. Bij Ziggo Sport is het commentaar bij E-sport races vaak niet zo best... Jack Plooij en van Gameren... leuk voor het F1 café op vrijdagavond maar niet als commentatoren bij een race. Rick Winkelman vind ik dan wel weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
JSTSSM schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 09:35:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik had idd even moeten vermelden om welke monitor het gaat. Het betreft de Samsung C49HG90
Misschien heb je hier wat aan, maar dit hoort natuurlijk eigenlijk op een andere plek thuis op dit forum. Wellicht kunnen ze je daar nog verder helpen.
https://www.reddit.com/r/..._work_on_samsung_c49hg90/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
dawg schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:12:
[...]

Neem aan dat Norris dit wel serieus gaat nemen? :+

Denk dat ik af en toe wel in ga schakelen. Wordt deze race ook live op TV (Ziggo) uitgezonden toevallig? Of alleen Twitch/YT?
Als ik het goed zie, hier in ieder geval.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook probleem bij sommige mods van RF2 zelf? Bij Porsche RSR valt gewoon de acceleratie weg na in eerste vitesse te gaan bij start op de grid. Soms werkt alles prima. Lijkt wel een bug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dpLsDA4RQ6h2Do6DQkKpqWI7j1M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QEIVxLm29B1CaoWlUJPRjdSo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/taRljMPHZyG3lNObDeGQBDPHADo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eURA7apeLcqoBeB7PafY0Gc5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Gisteren voor het eerst de nieuwe Zandvoort 2020 layout getest, met de BMW M8 GTE.

Wat een verbetering zeg! Die nieuwe kombocht (ik ken al die namen niet, Ari Luijendijk-bocht volgens mij, laatste voor de final straight over de finish?) is wel erg gaaf om door te racen in VR. Wat een snelheidsgevoel, echt sensationeel. 8-)

Kan niet wachten om deze eens te rijden met de Ferrari's. :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door dawg op 01-06-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:56:
Gisteren voor het eerst de nieuwe Zandvoort 2020 layout getest, met de BMW M8 GTE.

Wat een verbetering zeg! Die nieuwe kombocht (ik ken al die namen niet, Ari Luijendijk-bocht volgens mij, laatste voor de final stright over de finish?) is wel erg gaaf om door te racen in VR. Wat een snelheidsgevoel, echt sensationeel. 8-)

Kan niet wachten om deze eens te rijden met de Ferrari's. :Y)
Het is een beetje dubbel... die laatste kombocht voegt wel wat extra’s toe, maar ook het omgekeerde geldt. Deze bocht was eigenlijk nooit vol gas, dus je moest echt de grens opzoeken (verschilde per auto). Dat is nu volledig weg en alle auto’s zijn gewoon volgas. Maar als sim racers hebben wij het voordeel dat we nog van de oude en nieuwe layout kunnen genieten. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:20:
[...]

Het is een beetje dubbel... die laatste kombocht voegt wel wat extra’s toe, maar ook het omgekeerde geldt. Deze bocht was eigenlijk nooit vol gas, dus je moest echt de grens opzoeken (verschilde per auto). Dat is nu volledig weg en alle auto’s zijn gewoon volgas. Maar als sim racers hebben wij het voordeel dat we nog van de oude en nieuwe layout kunnen genieten. :Y
Klopt maar dit is wel weer eens wat anders. Dit soort bochten met een banking erin ken ik eigenlijk alleen van het oude Monza circuit en de Nordschleife, waarbij die laatste niet heel geschikt is om vol gas doorheen te racen. ;)

Ja, en ovals maar daar race ik nooit op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
daytona road course is wel aardig om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:37:
[...]

Klopt maar dit is wel weer eens wat anders. Dit soort bochten met een banking erin ken ik eigenlijk alleen van het oude Monza circuit en de Nordschleife, waarbij die laatste niet heel geschikt is om vol gas doorheen te racen. ;)
Ah, ok, daarom vlieg ik steeds uit die bocht! |:( Toch eens zonder vol gas proberen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Paulus07 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:44:
daytona road course is wel aardig om te spelen :)
Half circuit, half oval, als ik me niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:47:
[...]

Ah, ok, daarom vlieg ik steeds uit die bocht! |:( Toch eens zonder vol gas proberen! :+
:D

Kunt het altijd proberen natuurlijk. Ik kom bijna nooit lekker die bocht in, en dus ook niet uit. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dawg schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:55:
[...]

Half circuit, half oval, als ik me niet vergis?
Yup.
Deze gebruik ik: http://www.internationals...um/index.php?topic=3939.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
dawg schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:37:
[...]

Ja, en ovals maar daar race ik nooit op.
jammer dat sitges terramar circuit niet voor Rfactor er is ... dat zijn pas hoge bankings _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/NFq9K4nM/73cac530290117e881277c0d7cd87137.png

_/-\o_

voor Ac zijn ze wel bezig

YouTube: Sitgas Terramar - Assetto Corsa Mod - Work In Progress

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 28-05-2020 22:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrs
Hier zitten jullie waarschijnlijk 't meest te wachten op een Zandvoort update, maar we hebben nog meer nieuws vanavond: https://www.studio-397.com/2020/05/announcing-new-york/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
marrs schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:29:
Hier zitten jullie waarschijnlijk 't meest te wachten op een Zandvoort update, maar we hebben nog meer nieuws vanavond: https://www.studio-397.com/2020/05/announcing-new-york/
no sleep til Brooklyn! _/-\o_ _/-\o_

good old memorys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
marrs schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:29:
Start spreading the news, I'm racing today
I want to drive fast cars on it
New York, New York!!

En Zandvoort updates... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSmcq13uAxzPZ33IN6HXL0o8OBU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QbZf1D7fpW2Aar6YtmlgT8Kz.png?f=fotoalbum_large

Damn. Gaat drukke race worden :p :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zetten ze ff heel sneaky online :P

https://store.steampowered.com/itemstore/365960/detail/46/

[ Voor 17% gewijzigd door Paulus07 op 29-05-2020 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wel nice! Zeker nu met die 3 dagen weekend voor de deur :D

Als simlab nu ook eens de triple monitor mount eens gaat sturen, dan kan ik eindelijk die monitoren ophangen die nu al in de slaapkamer staan te wachten om gebruikt te gaan worden in de "sim" kamer....... 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Paulus07 op 29-05-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Nice! >:) Maar ik had deze GTE samen met de GT3 in een Le Mans pack verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Moet ik de GTE nu los kopen of komt er nog een pack waar de GTE en GT3 in zitten? :P

Oh en wordt het dashboard nog gevuld met info?
Of was dit nog niet aanwezig in de trailer versie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_ZV2uxdmKejdxguKvTRiAywLy4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3fIJ3QVaEE6piAUCOrp5S9MK.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Paulus07 op 29-05-2020 11:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marrs
Het gaat nog even duren voor we ook de GT3 af hebben en we hebben nog geen definitief besluit genomen over welke "packs" er in de toekomst aankomen. Ik verwacht dat we daar na de race op Le Mans meer over weten. Om eerlijk te zijn, deze auto moest natuurlijk op tijd gereleased worden voor de 24 uurs race, als we alle tijd in de wereld gehad hadden, dan hadden we waarschijnlijk gewacht tot beide af waren. Aan de andere kant, die 24 uurs race heeft ons wel enorm geholpen om de deal met Ferrari rond te krijgen. "Elk voordeel heb z'n nadeel!" :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marrs
@Paulus07 je dash in rF2 laat meer informatie zien als je zelf achter het stuur zit, ik denk dat dit een replay van een AI was, dan vallen er een aantal stukken data weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ach ik koop hem toch wel. Voor die prijs krijg je meer dan genoeg fun terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
marrs schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:59:
Het gaat nog even duren voor we ook de GT3 af hebben en we hebben nog geen definitief besluit genomen over welke "packs" er in de toekomst aankomen. Ik verwacht dat we daar na de race op Le Mans meer over weten. Om eerlijk te zijn, deze auto moest natuurlijk op tijd gereleased worden voor de 24 uurs race, als we alle tijd in de wereld gehad hadden, dan hadden we waarschijnlijk gewacht tot beide af waren. Aan de andere kant, die 24 uurs race heeft ons wel enorm geholpen om de deal met Ferrari rond te krijgen. "Elk voordeel heb z'n nadeel!" :)
Ok, snap ik. Dus heb ik toch maar weer even een nieuwe investering in rFactor 2 gedaan en 2 Formula E tracks (New York en Monaco, want die laatste had ik nog niet) gekocht gisteren en later vandaag dan maar deze Ferrari. :) Doe er maar wat leuks mee! ;)

Al die e-sport evens hebben jullie planning natuurlijk behoorlijk overhoop gehaald (beschrijf je volgens mij ook in de laatste roadmap als ik tussen de regels kijk), omdat je waarschijnlijk ook het verzoek hebt gekregen van de Formula E organisatie om op zo korte termijn deze Formula E tracks uit te brengen (2 nieuwe tracks en update van Lester)?

En als die Le Mans 24 uurs race geholpen heeft bij de Ferari deal..., staat dan Ford ook op jullie netvlies mischien? Die GTE ontbreekt namelijk nog. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Is ford niet gestopt met WEC?

Ik gebruik nog steeds deze Ford voor de grid vulling: https://www.unitedracingd...page/rf2-detroit-egt-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Paulus07 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 12:51:
Is ford niet gestopt met WEC?

Ik gebruik nog steeds deze Ford voor de grid vulling: https://www.unitedracingd...page/rf2-detroit-egt-2018
Klopt, ik zit natuurlijk aan de Le Mans van vorig seizoen te denken, maar dit gaat natuurlijk over 2020! |:(
Dan is het logisch om die niet meer toe te voegen.

Die URD mod kende ik al, maar mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar een Studio 397 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ja er blijft niet veel over van die WEC grid met al die teams die stoppen/afhaken :(

Ik gebruik die URD mod enkel voor de opvulling van de grid. Zelf nog maar 1 keer en rondje mee gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Vanavond die Ferrari eens rijden, ben benieuwd. Tot nu toe lees ik enkel positieve reacties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Vanaf 1:28:30 Zeker dat het een ferrari is en niet iets van red bull? Red bull geeft je namelijk vleugels..... :P

weeeeeeeeeeeeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Paulus07 schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 19:23:
Vanaf 1:28:30 Zeker dat het een ferrari is en niet iets van red bull? Red bull geeft je namelijk vleugels..... :P

[YouTube: Ferrari 488 GTE on rFactor 2 released - NEW CONTENT - First Impressions and Testing @ Sebring/LeMans]

weeeeeeeeeeeeeeeee
deze houd het wel langer vol

YouTube: drake toronto! yellow Ferrari like pikachu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrs
Ik kijk mee, wordt al aan gewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Mike is wel erg enthousiast!

[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 29-05-2020 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Anders ik wel! Potverdorie wat een fijne auto, de Ferrari. Denk dat deze naast mijn andere favoriet komt te staan; de BMW M8 GTE.

Ik ben wel fan van GTE eigenlijk. Kom elke keer weer uit bij GTE auto's na een uitstapje. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 21:23:
[...]

Anders ik wel! Potverdorie wat een fijne auto, de Ferrari. Denk dat deze naast mijn andere favoriet komt te staan; de BMW M8 GTE.

Ik ben wel fan van GTE eigenlijk. Kom elke keer weer uit bij GTE auto's na een uitstapje. :+
Zo... ik heb mijn eerste rondjes er ook op zitten in de Ferrari... wat een geweldige auto! _/-\o_ Het detail wat ik terugvoel in mijn simpele G27 stuurtje… dat heb ik nog maar bij weinig andere auto's zo gevoeld en misschien is dit wel de beste tot nu toe. Dit maakt het rijden op de grens een feestje, omdat je precies aanvoelt wanneer je onderstuurt en overstuurt en dit ook tijdig kunt opvangen. Ik ben benieuwd hoe de GT3 zo dadelijk aanvoelt als deze uitkomt. In ACC rijd ik daar ook vaker in en deze voelt nu 'dood' aan als ik 'm vergelijk met deze Ferrari 488 GTE. Maar een GTE is natuurlijk niet hetzelfde als een GT3. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 22:29:
[...]

Zo... ik heb mijn eerste rondjes er ook op zitten in de Ferrari... wat een geweldige auto! _/-\o_ Het detail wat ik terugvoel in mijn simpele G27 stuurtje… dat heb ik nog maar bij weinig andere auto's zo gevoeld en misschien is dit wel de beste tot nu toe. Dit maakt het rijden op de grens een feestje, omdat je precies aanvoelt wanneer je onderstuurt en overstuurt en dit ook tijdig kunt opvangen. Ik ben benieuwd hoe de GT3 zo dadelijk aanvoelt als deze uitkomt. In ACC rijd ik daar ook vaker in en deze voelt nu 'dood' aan als ik 'm vergelijk met deze Ferrari 488 GTE. Maar een GTE is natuurlijk niet hetzelfde als een GT3. >:)
Ik vind de ffb ook heel erg goed van de Ferrari, net als ook de BMW. En bonuspunt, ziet er top uit in VR, lekker laag ook. :9

Op zich ben ik wel benieuwd naar de GT3, maar ik rij ze vrijwel nooit, de GT3 klasse. Toch eens weer oppakken binnenkort. :+

Andere vraag; heb je toevallig een basissetup voor de Formula E? Ik heb moeite deze auto's lekker af te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 23:20:
Andere vraag; heb je toevallig een basissetup voor de Formula E? Ik heb moeite deze auto's lekker af te stellen.
Ik rijd ze gewoon in de default setup. Die dingen glijden toch al alle kanten uit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 23:33:
[...]

Ik rijd ze gewoon in de default setup. Die dingen glijden toch al alle kanten uit! ;)
Jammer, maar inderdaad zijn die dingen wel lastig te controleren.
Wellicht dat anders @marrs wat tips heeft? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
dawg schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 23:45:
[...]

Jammer, maar inderdaad zijn die dingen wel lastig te controleren.
Wellicht dat anders @marrs wat tips heeft? ;)
Anders vraag Daniel Abt effe? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Geweldige lineup! Heb er nu al zin in! Hopelijk gaat het deze keer zonder al te veel problemen. Helaas rijdt BMW niet meer op de 24 uur van Le Mans in 2020, dus die GTE doet niet mee. Verder zouden we eigenlijk de Corvette C8.R moeten hebben in rF2 ipv de Corvette C7.R. Die Corvette C8.R had ik stiekem ook wel een keertje verwacht, want volgens mij rijdt @marrs altijd in de Corvette C7.R. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marrs
PatrickC schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 08:35:
[...]

Die Corvette C8.R had ik stiekem ook wel een keertje verwacht, want volgens mij rijdt @marrs altijd in de Corvette C7.R. >:)
:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marrs
Fix voor het "vluchtgedrag" van de Ferrari (en een paar andere bugs) is inmiddels beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wat een lol in die Ferrari! Geweldig leuk om over de Nordschleife te smijten.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online