als tank te passief spelen en niet erin duiken om de damage te tanken en zo de carries te protecten etc etcDamienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:42:
[...]
Te voorzichtig? Kun je dat beter uitleggen, want ik kan me hier niets bij inbeelden. Tenzij je bedoeld dat je maar in spawn bent blijven staan om niet te feeden!
Inderdaad dat is niet bepaald weinig, als je tegenstander niet beweegt en als er geen minions tussen gaan staan. Kortom een situatie die NOOIT voorkomt. Tenzij je tegen team DC (Disconnect) speelt.Martin0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:44:
[...]
dat kan zijn ^^, maar om even te kijken van de ult: 60(10% ap, 25% ad bonus) damage per schot, met een beetje AS doe je uhm 14 - 20 schoten denk ik, je hebt gemiddeld 2 a 300 damage? nja 60 + (25% van 300(75)) = 135 damage per shot.
20 x 135 = 2700 damage, dat noem ik niet bepaald weinig
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Tja doe mij maar Tiny in LoL, dan hielp ik je graag een handjeMartin0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:45:
[...]
als tank te passief spelen en niet erin duiken om de damage te tanken en zo de carries te protecten etc etc
klopt of je moet aan het chasen zijn tussen 2 waves van minions want je minions spawnen om de 30 sec? en de ult van luc duurt 3 sec, maar het is idd een verdraaid lastige ultDamienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:45:
[...]
Inderdaad dat is niet bepaald weinig, als je tegenstander niet beweegt en als er geen minions tussen gaan staan. Kortom een situatie die NOOIT voorkomt. Tenzij je tegen team DC (Disconnect) speelt.
Verwijderd
Je ult is voornamelijk een disengage en zal niet veel meer damage doen dan auto-atks, ook al raak je alles. Hij is goed te gebruiken voor dragon/baron, wave-clear en disengage. Niet als finisher of all-in skill zoals de nuke van Trist en Draven.Xevoo schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:42:
Lucian is op zich wel ontzettend sterk door steeds een double attack na een skill. Maar die ult moet ik inderdaad ook nog onder de knie krijgenHij doet op een gegeven moment wel 2600 physical damage als je alles raakt maar dat lukt niet zomaar.
Verwijderd
Lucian zn ult is goed te gebruiken wanneer ze je chasen dan loop je weg terwijl je de volle laag achter je schiet, gemakkelijker om alles te raken ook op die manier.
Verwijderd
Dat beschreef ik netVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:55:
Lucian zn ult is goed te gebruiken wanneer ze je chasen dan loop je weg terwijl je de volle laag achter je schiet, gemakkelijker om alles te raken ook op die manier.
Overigens, nieuwe champ incoming:
http://na.leagueoflegends...view/sword-without-sheath
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 09:58 ]
Laat ik het zo stellen, ik vindt het niet vreemd dat Thresh aan de haal ging met de soul van zijn vriendinnetje, als dat alle middelen zijn om je te verdedigen. En Thresh is ook nog eens een betere AD carry dan Lucian.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:56:
[...]
Dat beschreef ik netdat is disengagen
[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 15-11-2013 10:01 ]
ik speel het liefst tank, maar als ik tegen betere spelers meot spelen begin ik me aan te pasen aan hun spel in plaats van me eigen spel spelen, maar dat was in het laatste potje wel anders, ik stond top als renek tegen een renek van gold III, en die had ook een baby sit lee sin, dus moest wel under the tower farmen.Damienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:47:
[...]
Tja doe mij maar Tiny in LoL, dan hielp ik je graag een handje.
en hopen dat hun een foutje maken, en dat deed die lee sin waardoor ik in de game kwam en uit eindelijk hebben we gewonnen
Ik moet zeggen dat het met lag ook nog wel ontzettend goed ging tegen ze. Onze Vayne deed het stukken beter dan die van hun!Vicarious schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:44:
[...]
Die ult van Lucian is lategame gewoon prut, ook op summoners rift.
Gister overigens ook met tweakers tegen een bijna full platinum team gespeeld en dankzij carry veigar van The Virtual (32/4/11!) alsnog gewonnen. Wel jammer dat onze ad carry regelmatig last had van lag, maakt het lastig om plays te maken in de bot lane die we zonder zijn lags vrijwel gegarandeerd ook hard gewonnen zouden hebben.
De enige die er moeite mee had was ik weer op top, nu kan ik excuses gaan verzinnen maar ik speel het te weinig, hij was beter en ik ben gewoon niet zo goed
Het was inderdaad weer vreselijk gezellig gister met Gotters 5v5 normals gedaan en toch wel ontzettend gelachen, 2x gewonnen 2x verloren maar 1 van die 2 losses kwam echt omdat we een Zed hadden die met een Manapot begon ! Ik blijf zeggen hij had er 2 moeten nemen
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
ja ik was precies wat trager, had je post nog niet gezien, en soms op het werk komt er iets tussen en dan is iemand me voorVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:56:
[...]
Dat beschreef ik netdat is disengagen
persoonlijk vind ik Lucian zijn kit helemaal niet zo fantastisch, hij zit zo ergens tussenin maar blinkt niet echt in iets uit, de meeste van zn skills kan een andere adc beter
geef mij maar Jinx dan
iemand al iets meer gehoord wanneer ze de nieuwe gamemodes gaan uitrollen (ipv Soon)
Ze kunnen van Lucian's ult net zo goed een heal maken voor het enemy team...Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:08:
[...]
ja ik was precies wat trager, had je post nog niet gezien, en soms op het werk komt er iets tussen en dan is iemand me voor
persoonlijk vind ik Lucian zijn kit helemaal niet zo fantastisch, hij zit zo ergens tussenin maar blinkt niet echt in iets uit, de meeste van zn skills kan een andere adc beter
geef mij maar Jinx dan
iemand al iets meer gehoord wanneer ze de nieuwe gamemodes gaan uitrollen (ipv Soon)
Verwijderd
@ divine .. ik denk dat je mij bedoelt 
Teminsten, ik speelde Leona in een draft vd week met jullie, moet zeggen dat ik dit erg leuk vond
Mochten jullie mij weer is nodig hebben dan hoor ik het wel haha !!
Wel fijn hoe die brand asskickede op mid
en hoe de rest van ons team daarna ook vol over hun heen ging 
Vond het achteraf niet zown sterke pick , lulu mid hahaha
Teminsten, ik speelde Leona in een draft vd week met jullie, moet zeggen dat ik dit erg leuk vond
Wel fijn hoe die brand asskickede op mid
Nope, ik weet nog met wie ik speeldeVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:14:
@ divine .. ik denk dat je mij bedoelt
Wel fijn hoe die brand asskickede op miden hoe de rest van ons team daarna ook vol over hun heen ging
Ik speelde orianna mid tegen een plat 1 karthus die ik afmaakte
Gister voor de eerste keer een gameke gespeeld (Nautilus jungle) via de GoT.....werd geinvite (had men bolletje nog niet geel gemaakt)....ik Accept....en.....er ging een nieuwe wereld voor mij open.
Echt !....allemaal vriendelijk, geen flamers, gewoon potje spelen...Wel om te winnen, maar toch...leuke ontspannen sfeer....juist wat iemand nodig heeft om goed te presteren....waren alle games zo maar!
...waren goed begonnen, maar uiteindelijk toch verloren...Yorick top was niets tegen te beginnen.
GoT'ers...als ik online ben...invite me plz...heb altijd wel zin in een leuke game.
Kzit wel nog maar in Bronze I, maar kom..
Main = jungle (of support)
Echt !....allemaal vriendelijk, geen flamers, gewoon potje spelen...Wel om te winnen, maar toch...leuke ontspannen sfeer....juist wat iemand nodig heeft om goed te presteren....waren alle games zo maar!
...waren goed begonnen, maar uiteindelijk toch verloren...Yorick top was niets tegen te beginnen.
GoT'ers...als ik online ben...invite me plz...heb altijd wel zin in een leuke game.
<GoT> Brain3#2873
Ach, was een prima potje. Ik denk dat ik met een andere mid champ best yorick had kunnen tegenhouden. Met Heimerdonger is dat helaas een beetje lastigBrain3 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:41:
Gister voor de eerste keer een gameke gespeeld (Nautilus jungle) via de GoT.....werd geinvite (had men bolletje nog niet geel gemaakt)....ik Accept....en.....er ging een nieuwe wereld voor mij open.
Idd leuke game verder.
Ik sta ook wel open voor een gezellig Potje GoT (LordVipah http://www.lolking.net/summoner/euw/35687268)
Verwijderd
ok sorry verkeerd begrepen @ divine 
Maar ik speelde vd week op een avond met een brand mid, (de rest door alle andere potjes daarna lweer vergeten
!! )
Ik weet alleen dat we keihard stompten, en dat we totaal 0 flame / gezeik / troll hadden
Speelt heerlijk ,dus ook voor mij geld dat wanneer er iemand nodig is voor een 5 man team
Ik ben er klaar voor
( silver III hier
haha)
Maar ik speelde vd week op een avond met een brand mid, (de rest door alle andere potjes daarna lweer vergeten

Ik weet alleen dat we keihard stompten, en dat we totaal 0 flame / gezeik / troll hadden
Speelt heerlijk ,dus ook voor mij geld dat wanneer er iemand nodig is voor een 5 man team
Ik ben er klaar voor
Hoezo stellen ranked nu ineens minder mee?( Ik las net alles ffe terug)
Want komt toch geen reset?..Dan kan je gewoon doorspelen?
Verwijderd
Er komt een soft-reset. Nu is het pre-season nog bezig, maar zodra ze officieel aan seizoen 4 beginnen krijg je een soft-reset ((1200+MMR)/2). Kort door de bocht zou je dus kunnen zeggen dat je voor elke 2 MMR die je nu verdient er 1 terug ziet in seizoen 4.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:02:
Hoezo stellen ranked nu ineens minder mee?( Ik las net alles ffe terug)
Ik heb genoten van die game die ik mee heb gespeeld! blijft er gezellig en lekkere sfeer!ShadowBumble schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:06:
Het was inderdaad weer vreselijk gezellig gister met Gotters 5v5 normals gedaan en toch wel ontzettend gelachen, 2x gewonnen 2x verloren maar 1 van die 2 losses kwam echt omdat we een Zed hadden die met een Manapot begon ! Ik blijf zeggen hij had er 2 moeten nemen
Ook heerlijk om te communiceren via de TS van Bumble!
[ Voor 5% gewijzigd door killbillfast op 15-11-2013 13:15 ]
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Verwijderd
Leuke games gehad gister met Shadow, Joomad, Junglah, Nescio en Martin0.
Quotes v.d. avond x]
"laat maar ik leave wel ik moet schijten"
"Rudy jij bent echt fucking toxic"
"dit komt allemaal door dat jij die ene mana pot hebt gekocht"
"ga ees dood, kutspin"
Quotes v.d. avond x]
"ga ees dood, kutspin"
je vergeet er een rudy, ik pick renekton wel want dan counter ik riven, kut mirror lane renektonVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:43:
Quotes v.d. avond x]
"ga ees dood, kutspin"
Hey dat was ik. Kwam omdat we op een of andere manier met 6 in lobby stonden en jij de game niet kon starten. Dan moet er toch eentje weg en volgens mij was ik de laatste die joindeVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:43:
Quotes v.d. avond x]
Vicariously I live while the whole world dies
Je vergeet :Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:43:
Quotes v.d. avond x]
"ga ees dood, kutspin"
You got damage ! tu-tuh-tu-tuh-tu-tuh
Vanavond maar weer eens ranked aanraken. Kijken of ik nog een wat hogere MMR kan halen voor dat de placement matches eraan komen.
Zou ik niet doen. Nu season 3 rewards zijn uitgedeeld zijn er alleen maar trolls op ranked waardoor je mmr nog lager kan uitvallen.
1 voordeel: je mmr stijgt maar half zo snel door de soft reset bij start season 4, maar daalt ook slechts 2x zo langzaamVonkjeb93 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:36:
Zou ik niet doen. Nu season 3 rewards zijn uitgedeeld zijn er alleen maar trolls op ranked waardoor je mmr nog lager kan uitvallen.
Maar waarom zou je ranked spelen met trolls die je willen laten verliezen als je ook super awesome games kan spelen met GoT?Vicarious schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:38:
[...]
1 voordeel: je mmr stijgt maar half zo snel door de soft reset bij start season 4, maar daalt ook slechts 2x zo langzaamJe kan nu dus ranked spelen met minder risico.
Mjah dat sowieso. Maargoed, soms zijn er geen of weinig GoT'ers online of zijn dat net de GoT'ers waar je niks mee hebt en wil je gewoon even solo queue knallen. Het lijkt me heel sterk dat sinds season 3 afgelopen is het aantal trolls verveelvoudigd is.
Verwijderd
Mocht iemand zin hebben in een potje lol, wees zo vrij om mij toe te voegen.
--> Supahboer
--> Supahboer
hiervoor gebruiken wij of de GoT groupchat of de TS van GoTVerwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:40:
Mocht iemand zin hebben in een potje lol, wees zo vrij om mij toe te voegen.
--> Supahboer
Vanmiddag 2 rondjes gespeeld met 2 tweakers uit het GoT kanaal.
Ik als net 1 dag level 30 speelde samen met 4 silvers tegen 3 silver,1 brons en 1 unranked.
Beide keren gewonnen
1x gespeeld als Nami support, paar inschattingsfoutjes waardoor ik onnodig dood ging maar best wat belangrijke bubbles/tidal waves/ult kunnen raken. Kreeg complimenten van een erg goed spelende Graves ADC voor het support werk
2e ronde was ik Nocturne Jungle. Paar lekker ganks kunnen doen, in teamfights kwam ik er nog niet echt uit, gebeurde teveel voor mij om het nog goed te kunnen volgen wat ik nou eigenlijk moest doen. Uiteindelijk wel gewonnen toen we beter gingen samen werken en een paar goede pushes hadden
TLDR; Leuk om met mensen van Tweakers te spelen.
Ik als net 1 dag level 30 speelde samen met 4 silvers tegen 3 silver,1 brons en 1 unranked.
Beide keren gewonnen
1x gespeeld als Nami support, paar inschattingsfoutjes waardoor ik onnodig dood ging maar best wat belangrijke bubbles/tidal waves/ult kunnen raken. Kreeg complimenten van een erg goed spelende Graves ADC voor het support werk
2e ronde was ik Nocturne Jungle. Paar lekker ganks kunnen doen, in teamfights kwam ik er nog niet echt uit, gebeurde teveel voor mij om het nog goed te kunnen volgen wat ik nou eigenlijk moest doen. Uiteindelijk wel gewonnen toen we beter gingen samen werken en een paar goede pushes hadden
TLDR; Leuk om met mensen van Tweakers te spelen.
Beeromaniac
Toppie wards Mebus, kon alle kanten op TP'en die ik wou.Mebus schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:09:
Zit nu ook op de TS server maar wil jullie niet storen natuurlijkAls iemand mij zo in 1 van de rooms wilt inviten als er plaats is? Lijkt me leuk om weer eens met wat andere tweakers te spelen.
http://www.solomid.net/gu...z-e-n-orianna-build-guide
is dit iets voor ori?..Want zijn inmiddels zoveel voor haar.
Meh redelijk, Ik zou zelf altijd voor de athene build gaan. dus 2 scenario's of de cooldown eerst of de chalice maar eigenlijk ga ik altijd voor chalice.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:21:
http://www.solomid.net/gu...z-e-n-orianna-build-guide
Bij mage mid:
Begin:
Doran 2 pots (vooral nieuwe season aangezien je gratis wards krijgt)
Chalice (nieuwe pots + wards eventueel boots)
Upgrade naar athene (boots naar sorcerers), daarna deathcab daarna voidstaff. Game voorbij rond die tijd.
Tegen AD mid of AD team kan je kiezen voor een zhonya rush wat eigenlijk wel slim kan zijn.
Verder is het soms situational wat je vervolg items zijn afhangend van hoe erg de focus op jou is en de compositie van hun team. Bij veel CC neem merc bij only AD kan je denken aan ninja tabi etc.
Rushen van een void staff op een AP mid laner. Viable? Volgens de math wel, Gisteren geprobeerd op Rumble en het ging niet slecht. http://www.lolking.net/summoner/euw/22561471#history
Schijnt viable te zijn wanneer de tegenstander meer dan 45 mr heeft. Dan is hij even viable als een deathcap, en vanaf de 60 mr is hij beter (gisteren een guide gelezen war ze dat beweerde.)IAmNice schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:58:
Rushen van een void staff op een AP mid laner. Viable? Volgens de math wel, Gisteren geprobeerd op Rumble en het ging niet slecht. http://www.lolking.net/summoner/euw/22561471#history
Orianna is 1 van mijn mains en ik rush bijna altijd athene's op haar. Tegen een bruizer mid zou ik wel zhonya's rushen.
Als je de mid lane aan het winnen bent zou ik trouwens gaan voor het cdr boekje voordat je chalice haalt omdat je dan meer dmg + cdr hebt.
Als je de mid lane aan het winnen bent zou ik trouwens gaan voor het cdr boekje voordat je chalice haalt omdat je dan meer dmg + cdr hebt.
Verwijderd
Hangt natuurlijk af van je ratios. En ook als je een shield/healing ability hebt is een deathcap waarschijnlijk sterker.Qon schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:28:
[...]
Schijnt viable te zijn wanneer de tegenstander meer dan 45 mr heeft. Dan is hij even viable als een deathcap, en vanaf de 60 mr is hij beter (gisteren een guide gelezen war ze dat beweerde.)
Ah tuurlijk ja, vergeten dat het over een guide van syndra ging.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:20:
[...]
Hangt natuurlijk af van je ratios. En ook als je een shield/healing ability hebt is een deathcap waarschijnlijk sterker.
Dat had ik doorDamienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:50:
[...]
Toppie wards Mebus, kon alle kanten op TP'en die ik wou.
Het teamspeak channel van GOT is dat nog steeds het zelfde als op de begin pagina?
Zo erg laggy op het moment, hebben meer mensen dat nu?
Beeromaniac
Hier nu ook, kan niet meer in qeue komen doordat de vorige game nog niet is afgerond volgens de server.coredalae schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:19:
jup, kan zelf uberhaubt niet meer verbinden
Beeromaniac
De servers zijn down. Schijnt iets met Anonymous the maken te hebben.
Ah, Hack time.Angilo schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:23:
Dan maar een potje pokeren op pokerstars daar draaien de servers nog
[ Voor 13% gewijzigd door Deefje85 op 16-11-2013 23:19 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vLKjMHEX0zg]Angilo schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 22:23:
WTF ?
Zou niet weten waarom ze lol zouden hacken??Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:28:
[...]
Iedereen kan zo'n vid plaatsen. Overigens is die al dagen geleden geplaatst. Hoax.
Zijn ze niet meer uit op pedofielen en andere crisis dingen ??
Iedereen kan zo'n filmpje online zetten, of claimen dat ze verantwoordlijk zijn voor downtime(hoera wat stoer). Dat betekent nog niet dat het er iets mee te maken heeft.
Het enige wat Anonymous voor mij betekent is een familienaam van een stel (individuele) ongeloofwaardige zwetsende scriptkiddies. De geloofwaardigheid moet je vooral niet te hoog nemen. Tenzij Riot zelf zegt dat ze gehackt zijn, zou ik dat soort video's ook met een korreltje zout nemen.
Ik ben sinds de 'crash' niet meer online geweest, is het nu weer online? De downtime was nou nog niet zo erg als in de maanden hiervoor.. waar we nog steeds niets van terugzien..
Het enige wat Anonymous voor mij betekent is een familienaam van een stel (individuele) ongeloofwaardige zwetsende scriptkiddies. De geloofwaardigheid moet je vooral niet te hoog nemen. Tenzij Riot zelf zegt dat ze gehackt zijn, zou ik dat soort video's ook met een korreltje zout nemen.
Ik ben sinds de 'crash' niet meer online geweest, is het nu weer online? De downtime was nou nog niet zo erg als in de maanden hiervoor.. waar we nog steeds niets van terugzien..
ja het ruikt aan alle kanten als ik dat youtube kanaal ook bekijk is dat niet de originele tenzij google alles verwijderd had
Verwijderd
Ik kom net thuis en ik zit in een login queue. Lijkt me niet dat het down is dan. Meestal krijg je dan gelijk een bericht of een offline patcher.Hans1990 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:29:
Iedereen kan zo'n filmpje online zetten, of claimen dat ze verantwoordlijk zijn voor downtime(hoera wat stoer). Dat betekent nog niet dat het er iets mee te maken heeft.
Het zal wel aan Riot liggen weer. Gelijk dan we al gewoon zijn.
Ik zit vast in een champion select... Prepare yourselves! The battle is about to begin... Nou inmiddels zou die al 5 minuten geleden begonnen moeten zijn..
Jammer dat ze gewoon niet dit soort soort zaken meteen in de launcher kunnen zetten. Scheelt mij weer wachten.Unscheduled Downtime
Summoners,
We are currently experiencing technical difficulties with our server and website and are working to resolve those problems as fast as possible. Thank you for your patience.
For updates, visit @lolstatus on twitter.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik ben relatief nieuw in LoL (lvl 23), wat ik mij nou al een tijdje afvraag is hoeveel mensen er riot points kopen om champions te halen. Of grinden jullie gewoon net zolang IP tot je die kan veroorloven?
Ik heb wel een groot aantal champions gekocht met RP. Ik raad je aan om even te kijken in de shop naar de Champion Bundles.Musigo schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:59:
Ik ben relatief nieuw in LoL (lvl 23), wat ik mij nou al een tijdje afvraag is hoeveel mensen er riot points kopen om champions te halen. Of grinden jullie gewoon net zolang IP tot je die kan veroorloven?
Zelf wachtte ik gewoon tot de champion die ik wilde kopen in de sale was. Als ik jou was, zou ik nu vooral sparen totdat je in ieder geval 2 runepages vol hebt (met tier 3 runes), je kan dan champions spelen die in per week available zijn, zodat je van een grote verscheidenheid aan champions in ieder geval weet wat ze kunnen.
Ik heb zelf denk ik ook wel wat uitgegeven. Maar alleen aan champions die ik in de Free Rotation gespeeld had. Zo kwam ik Teemo tegen en ik MOEST hem gewoon hebben, meteen. Nja zo gaat dat dan. Maar het is het beste om gewoon te sparen jah.
Al iets bekend wanneer server weer on is?
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1482967
Weet ik ook meteen wat ik nu ga doen.
Ofwel, mogen blij zijn als we weer kunnen inloggen als het NOS journaal is afgelopen.UPDATE: 17:54 GMT - Summoners, we are still working to fix the issue and will perform a Platform Restart in the next 30 minutes.
UPDATE: 18:24 GMT - The platform has been restarted. Estimated time until available is approximately 60 mins. This thread will be updated in 30 mins.
Hoelaat is het afgelopen :P:?????Hans1990 schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:55:
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1482967
[...]
Ofwel, mogen blij zijn als we weer kunnen inloggen als het NOS journaal is afgelopen.
Up again, ranked disabled 
Queue van 2mins atm; be fast or ur too late!
Queue van 2mins atm; be fast or ur too late!
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
"The server is currently busy, please try again later"
Heerlijk dit, snap best dat mensen er niet goed van worden de laatste tijd. Nu al 2 dagen tijdens primetime down, in het weekend.
Heerlijk dit, snap best dat mensen er niet goed van worden de laatste tijd. Nu al 2 dagen tijdens primetime down, in het weekend.
Sinds ik speel heb ik nog geen week meegemaakt zonder downtime (speel ongeveer sinds half juli)tuinïnen schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:24:
"The server is currently busy, please try again later"
Beeromaniac
Ik zou toch gewoon champions kopen met IP, en ondertussen uitproberen via de free rotation. RP gebruik je over het algemeen voor skins te kopen voor je champions.Musigo schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:59:
Als je echt veel speelt, zal je op een bepaald moment alle champions hebben en dan stapelt die IP zich maar op. Er zijn hier mensen met 70.000 ip points die niet weten wat er mee te doen.
Als je wat minder speelt zoals ik, dan heb je natuurlijk minder champions, maar is de vraag of je er ook echt 90 nodig hebt natuurlijk. Gewoon rustig opbouwen en in het begin wat goedkope kopen en daarna de champs die je leuk vindt. Ik zit nu boven de 30 champions dacht ik.
Ik heb ook genoeg champions met RP gekocht, achteraf best stom maar ik heb nu wel alle champions en heb steeds genoeg om de nieuwe champ met IP te kopen. Ik kocht vooral champs in sale en dan kan je er snel een heleboel kopen. Ik heb die starterspack ook gekocht geloof ik dus al met al is het een beetje half om half
Verwijderd
Die Digital Collector en Champ Bundle zijn het overigens meer dan waard.
Voor 14ish euro krijg je 10k RP qua champs en een unique Annie skin.
Voor 20ish euro krijg je 12k RP qua champs en een unique Sivir skin.
In totaal 40 champs en 2 unique skins voor 34 euro. De prijs van de bundle gaat omlaag als je bepaalde champs al hebt gekocht.
In totaal 40 champs en 2 unique skins voor 34 euro. De prijs van de bundle gaat omlaag als je bepaalde champs al hebt gekocht.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 09:28 ]
Die heb ik dan ook beide gekochtVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:27:
Die Digital Collector en Champ Bundle zijn het overigens meer dan waard.
Ik probeer altijd Top, jungle of support te spelen maar dit kan niet altijd.
Dus ik zoek nog eigenlijk een champion voor mid. Ik zoek vooral een veilige keuze.
Ik heb al Lissandra, maar nog nooit meegespeeld. Ik zat zelf te denken aan Riven, lekker makkelijk.
Maar als er per se toch AP nodig is wat dan? Ik wil gewoon voorkomen dat ik ga feeden en gewoon goed kan farmen.
Dus ik zoek nog eigenlijk een champion voor mid. Ik zoek vooral een veilige keuze.
Ik heb al Lissandra, maar nog nooit meegespeeld. Ik zat zelf te denken aan Riven, lekker makkelijk.
Maar als er per se toch AP nodig is wat dan? Ik wil gewoon voorkomen dat ik ga feeden en gewoon goed kan farmen.
Verwijderd
Als je een veilig keuze wil haal dan gragas, je kan praktisch van af je eigentower farmen en als je word gedived heb je je ult nog om ze weg te knallen.Xanthian schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:46:
Morgana.Xanthian schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:46:
Easy farm, ungankable d.m.v black shield, goddelijke teamfight ult.
"Don't let your dreams be memes"
AP Gangplank!Xanthian schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:46:
geintje zeker, enige viable op GP is Critplank
Verwijderd
idemWootlock schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:03:
[...]
Morgana.
Easy farm, ungankable d.m.v black shield, goddelijke teamfight ult.
Met een Lichbane is het mogelijk, het is niet geweldig, maar het is mogelijkMartin0 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:48:
[...]
ik had het over viable he, niet of het het mogelijk isDamienx2 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:51:
[...]
Met een Lichbane is het mogelijk, het is niet geweldig, maar het is mogelijk
GP is eigenlijk totaal niet viable.Martin0 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:48:
[...]
Jungle clear is zwak (zonder hydra)
Top wordt hij outclassed door bijna iedere andere toplane (Riven / Renekton)
"Don't let your dreams be memes"
Nou, dan wordt het maar Morgana.
Die is toch het goedkoopst en volgens mij ook vrij makkelijk.
Gragas komt later wel, alleen jammer dat die zo foei lelijk is. Maar goed, functie boven uiterlijk zullen we maar zeggen.
Over Gangplank, niet mijn type maar ik heb ooit is een guide gelezen over een Sustainplank.
Was overigens wel voor Top dacht ik.
Persoonlijk vindt ik Riven mid ook altijd wel leuk. Maar mensen gaan dan weer zeuren over geen AP in het team.
Gragas komt later wel, alleen jammer dat die zo foei lelijk is. Maar goed, functie boven uiterlijk zullen we maar zeggen.
Over Gangplank, niet mijn type maar ik heb ooit is een guide gelezen over een Sustainplank.
Persoonlijk vindt ik Riven mid ook altijd wel leuk. Maar mensen gaan dan weer zeuren over geen AP in het team.
@Xanthian, daarom vind ik het ook altijd wel fijn als er nog een champ is die hard ap is. Als top en mid allebei ad zijn dan hoeft de tegenpartij vaak alleen maar armor te bouwen en gezien armor scaling al beter is dan mr scaling.. Als je early/mid met zo een ad team hard aan het winnen bent dan win je meestal wel de game maar, als dat niet het geval is heb je lategame vaak verloren daardoor. Dit is als je de hudige meta een beetje aanhoud (tanky top, tanky jungler, full dmg mid en bot) en bedenkt dat ook al heb je een elise jungler, dat elise vaak al tanky gaat en niet zo zeer voor de extra dmg output(AP).
Maar dat is hoe ik het zie en als iemand anders hier nog een mening over heeft dan hoor ik die graag natuurlijk
Maar dat is hoe ik het zie en als iemand anders hier nog een mening over heeft dan hoor ik die graag natuurlijk
Zo zie ik het ook. Als je geen mix van AP en AD in je team hebt kan je tegenstander daar makkelijk op inspelen en armor stacken. Nu heb je tegenwoordig wel veel penetration items en kun je dat nog voor een groot deel tegengaan (mits je early game wint), maar lategame wordt dat inderdaad een issue zodra de thornmails e.d. tevoorschijn gaan komenMebus schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:22:
@Xanthian, daarom vind ik het ook altijd wel fijn als er nog een champ is die hard ap is. Als top en mid allebei ad zijn dan hoeft de tegenpartij vaak alleen maar armor te bouwen en gezien armor scaling al beter is dan mr scaling.. Als je early/mid met zo een ad team hard aan het winnen bent dan win je meestal wel de game maar, als dat niet het geval is heb je lategame vaak verloren daardoor. Dit is als je de hudige meta een beetje aanhoud (tanky top, tanky jungler, full dmg mid en bot) en bedenkt dat ook al heb je een elise jungler, dat elise vaak al tanky gaat en niet zo zeer voor de extra dmg output(AP).
Verwijderd
Dan moeten mensen maar een AP jungle of top kiezen als ze gaan zeuren (Eve, Rumble, Nunu, Ahri, Ryze, Teemo). Er zijn zat viable AD mids zoals Zed, Talon, Jayce, Kha'Zix, Panth, Fiora, Lee.Xanthian schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:15:
Ze hadden dan ook niet altijd veel keuze. Of ze insta-locken of ze mochten eerst kiezen tijdens de champion select. Als ik dan geforceerd mid moet gaan spelen heb maar heel beperkte keuze in champions die ik goed ken zoals Riven of Kha. Daarom wil ook graag een makkelijk AP mid.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:45:
[...]
Dan moeten mensen maar een AP jungle of top kiezen als ze gaan zeuren (Eve, Rumble, Nunu, Ahri, Ryze, Teemo). Er zijn zat viable AD mids zoals Zed, Talon, Jayce, Kha'Zix, Panth, Fiora, Lee.
Maar ik ben ook voorstander voor meer AP junglers en top. Die zijn er wat weinig.
Persoonlijk wil ik nog wel eens Blitz jungle proberen. Ook Twitch jungle behoort tot de lijst van dingen die ik nog eens moet doen.
Genoeg games gewonnen met full AD setups, probleem in dit spel is dat mensen het altijd nodig vinden om het oneindig lang te stallen terwijl je mijlenver voor staat. Gebeurt ook regelmatig in de Tweakers games, gewoon een einde aan breien en hoppa naar de volgende game, statwhoring wordt niemand beter van.Xanthian schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:53:
[...]
Ze hadden dan ook niet altijd veel keuze. Of ze insta-locken of ze mochten eerst kiezen tijdens de champion select. Als ik dan geforceerd mid moet gaan spelen heb maar heel beperkte keuze in champions die ik goed ken zoals Riven of Kha. Daarom wil ook graag een makkelijk AP mid.
Maar ik ben ook voorstander voor meer AP junglers en top. Die zijn er wat weinig.
Persoonlijk wil ik nog wel eens Blitz jungle proberen. Ook Twitch jungle behoort tot de lijst van dingen die ik nog eens moet doen.
Probleem met Morgana mid is weer dat je geen goede burst hebt. Aangezien de huidige meta een vaak vereist dat je op mid een bursty assasin moet spelen is het erg lastig om mensen neer te krijgen in teamfights met morgana, althans, je hebt niet dezelfde dps als een fizz/gragas/ahri etc.
Ik heb een tijdje terug nog een match met Morgana mid gedaan, waarbij ik enorm fed raakte. 7/0/4 in laningphase, waarbij ik 4 kills aan botlane heb gegeven.
Toch wist de tegenstander ons nog in te maken omdat we simpelweg geen burst hadden.
Ik heb een tijdje terug nog een match met Morgana mid gedaan, waarbij ik enorm fed raakte. 7/0/4 in laningphase, waarbij ik 4 kills aan botlane heb gegeven.
Toch wist de tegenstander ons nog in te maken omdat we simpelweg geen burst hadden.
op bronze werkt het ^^ omdat ze daar weinig gespeelde champions niet echt kennen en daardoor is het veel leuker om met dat soort champs te spelenQon schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:57:
Probleem met Morgana mid is weer dat je geen goede burst hebt. Aangezien de huidige meta een vaak vereist dat je op mid een bursty assasin moet spelen is het erg lastig om mensen neer te krijgen in teamfights met morgana, althans, je hebt niet dezelfde dps als een fizz/gragas/ahri etc.
Oktoberfest Gragas would like to have a word with you!Xanthian schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:15:
HighDutchLife, Silver 5, zoekt een leuk team met voip.
Join de GoT channel in game, hier zitten altijd wel mensen die willen spelen. Volgens mij zijn er momenteel niet serieuze ranked teams vanuit GoT. Opzich ook een leuk idee waar ik wel aan mee zou willen doen.Eelco.L. schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:38:
HighDutchLife, Silver 5, zoekt een leuk team met voip.
Verwijderd
minder burst (valt wel nog mee) maar meer cc en meer defense daar kan je perfect mee werken in de huidige metaQon schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:57:
het grotere probleem is gebrek aan mobility, de populairste lcs mids hebben allemaal wel 1 vorm van mobility
ze heeft ez laning door shield is ze safe + w = gemakkelijke farm
teamfight monster, shield diegene die alle cc gaat trekken, Q+W+flash+R+Ignite+pop zhonya's en zie ze smelten
met goeie positionering is morgana toch wel hard
Was Reginald van TSM geen beest op morgana? Wellicht dat je van hem nog wat leuke filmpjes kan vinden ter inspiratie.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:59:
[...]
minder burst (valt wel nog mee) maar meer cc en meer defense daar kan je perfect mee werken in de huidige meta
het grotere probleem is gebrek aan mobility, de populairste lcs mids hebben allemaal wel 1 vorm van mobility
ze heeft ez laning door shield is ze safe + w = gemakkelijke farm
teamfight monster, shield diegene die alle cc gaat trekken, Q+W+flash+R+Ignite+pop zhonya's en zie ze smelten
met goeie positionering is morgana toch wel hard
Dit is was echter wel een aantal patches of wellicht zelfs een seizoen (S2?) geleden?
Verwijderd
Nyjacky meer denk ik.Mvdbeld schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:59:
[...]
Was Reginald van TSM geen beest op morgana? Wellicht dat je van hem nog wat leuke filmpjes kan vinden ter inspiratie.
Dit is was echter wel een aantal patches of wellicht zelfs een seizoen (S2?) geleden?
Krijg overal errors, shop, chat. Daar gaan we weer?
Er zijn weer wat problemen met de servers van EU .
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.