En je kunt niks van het spel als je zo levelt. Genoeg kinders die <50 normal games op lv30 zitten. Heel veel gezien op smurf account. En slecht dat ze zijn.Xevoo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:14:
Als je snel wilt levelen moet je tegen bots spelen op een 3v3 map en 2 xp boosts aanzetten. Dan ben je zo level 30.
Edit;
Dat is alleen geen zak aan
Laat ik dan maar eens wat kritischer zijn omtrent de GoT-channel games. Voorop gesteld dat ik zelf geen LoL-god ben en nog steeds een bak aan fouten maak. Maar ik zie hier zo vaak mensen posten dat ze games verliezen door feeders / trollers weet ik veel wat. Gisteren in een paar games heb ik mij toch echt lopen af te vragen hoe het mogelijk is om een mid te hebben die 0/7 staat een botlane die gezamelijk de enemy al 12 kills heeft lopen voeren en zich op dat moment af vragen of het nog te winnen is. Ik ga overigens geen namen noemen want name and shame schieten we niets mee op, maar ik heb wel vaker het idee hier op Tweakers dat iedereen de theorie prima onder de knie heeft, maar de hand/oog coördinatie ver te zoeken is.
Hetzelfde geldt voor het moment dat men ineens achter komt in een lane. Dat is blijkbaar ook het teken om gelijk maar te stoppen met CSen. De fok? De items vallen echt niet spontaan ineens in je broekzak, je zult er toch echt nog steeds wat voor moeten doen...
Verder is in sommige gevallen de logica ook ver te zoeken, je top of midlaner gaat roamen om een kill op te zetten, en de enemy top/midlaner reageert hierop door de wave door te pushen. Als dan je jungler besluit dat een wolves kampje of een wraith kampje belangrijker is dan een volle wave aan gold / experience uit een top of midlane dan begin ik steeds meer te twijfelen of men niet simpelweg aan het trollen is.
Ik weet dat ik uit hierboven beschreven situaties geen vrienden maak en ik weet ook dat het commentaar gaat zijn: "Jongen het zijn normals, maak je niet zo druk". Maar ik speel nog altijd om te winnen mensen. Als ik 20+ minuten lang een game wil throwen doe ik niet eens de moeite om in te loggen.
* Damien back in his corner, verwacht iig geen uitnodigingen meer nu voor games
want kritiek houden de meesten niet van.
En nogmaals: NEE ik ben zelf geen godlike LoL-speler, dus ik maak ook fouten en die heb ik ook per game bekeken, maar dit zijn standaard dingetjes mensen.
Hetzelfde geldt voor het moment dat men ineens achter komt in een lane. Dat is blijkbaar ook het teken om gelijk maar te stoppen met CSen. De fok? De items vallen echt niet spontaan ineens in je broekzak, je zult er toch echt nog steeds wat voor moeten doen...
Verder is in sommige gevallen de logica ook ver te zoeken, je top of midlaner gaat roamen om een kill op te zetten, en de enemy top/midlaner reageert hierop door de wave door te pushen. Als dan je jungler besluit dat een wolves kampje of een wraith kampje belangrijker is dan een volle wave aan gold / experience uit een top of midlane dan begin ik steeds meer te twijfelen of men niet simpelweg aan het trollen is.
Ik weet dat ik uit hierboven beschreven situaties geen vrienden maak en ik weet ook dat het commentaar gaat zijn: "Jongen het zijn normals, maak je niet zo druk". Maar ik speel nog altijd om te winnen mensen. Als ik 20+ minuten lang een game wil throwen doe ik niet eens de moeite om in te loggen.
* Damien back in his corner, verwacht iig geen uitnodigingen meer nu voor games
En nogmaals: NEE ik ben zelf geen godlike LoL-speler, dus ik maak ook fouten en die heb ik ook per game bekeken, maar dit zijn standaard dingetjes mensen.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Heel simpel te verklaren: We speelden met bronze spelers die in hun lanes uit kwamen tegen golds... Ik vond het een leuk spelletje, ik weet niet of je het over dit spelletje hebt hoorDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:23:
Laat ik dan maar eens wat kritischer zijn omtrent de GoT-channel games. Voorop gesteld dat ik zelf geen LoL-god ben en nog steeds een bak aan fouten maak. Maar ik zie hier zo vaak mensen posten dat ze games verliezen door feeders / trollers weet ik veel wat. Gisteren in een paar games heb ik mij toch echt lopen af te vragen hoe het mogelijk is om een mid te hebben die 0/7 staat een botlane die gezamelijk de enemy al 12 kills heeft lopen voeren en zich op dat moment af vragen of het nog te winnen is. Ik ga overigens geen namen noemen want name and shame schieten we niets mee op, maar ik heb wel vaker het idee hier op Tweakers dat iedereen de theorie prima onder de knie heeft, maar de hand/oog coördinatie ver te zoeken is.
* DivineNL back in his corner, verwacht iig geen uitnodigingen meer nu voor gameswant kritiek houden de meesten niet van.
En als ik die jungler was die wraiths/wolves pakte in plaats van je top lane dan was ik er niet goed bij want meestal loop ik eerst naar de lane toe, een keer pingen in dat geval kan natuurlijk ook geen kwaad
Na support is jungle trouwens mijn slechtste role en het was al een tijdje geleden dat ik dat met lee had gedaan
Ik voel me niet persoonlijk aangesproken. Wel goed dat je het aangeeft. Je zou natuurlijk wel jou feedback in een wat positievere manier kunnen brengen, meer in de vorm van 'Je kunt verbeteren' ipv de manier waarop je het nu doet. (ik heb er geen problemen mee, maar ervaring wijst uit dat mensen zich zo eerder beledigd voelen, gewoon een tip
Ik zou graag van je horen wat jij denk dat ik kan verbeteren, ik heb afgelopen dinsdag twee potjes met je gespeeld, een keer als Zilean support (waarin ik hard zoog, maar niet echt weet wat ik precies fout deed, behalve dat ik een paar keer Thormodo ADC niet ge 'ult' had terwijl hij dood zou gaan). En een keer als Varus. (ingame name = Duijtzer).
Ik sta erg open voor feedback, en vind het niet erg als ik compleet afgebrand word.
Vooral in GoT vs GoT zou ik willen adviseren om het niet te serieus te nemen. De niveauverschillen zijn vaak behoorlijk tussen onderlinge spelers en wat voor de een super logisch en duidelijk is, is voor de ander iets nieuws. Ik heb 1 GoT vs GoT game gespeeld en 1 game met GoT'ers tegen een ander premade team, beide verloren. Toch heb ik me best redelijk vermaakt ondanks de vele fouten puur omdat je nu niet met echte trolls speelt. Tuurlijk maken mensen (soms in mijn ogen domme!) fouten, maar ik kan daar beter tegen dan als een andere random ze maakt en vervolgens zijn team gaat blamen.
Vicariously I live while the whole world dies
GoT vs GoT lijkt me nog eens leuk om te doen trouwens
Ik zeg het niet om de mensen in Tweakers te bashen en ik accepteer een loss ook prima. Alleen verwacht ik hier dan aanzienlijk minder posts over mensen die hun games verliezen omdat ze zogenaamd altijd de beste speler zijn binnen een team.DivineNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:30:
[...]
Heel simpel te verklaren: We speelden met bronze spelers die in hun lanes uit kwamen tegen golds... Ik vond het een leuk spelletje, ik weet niet of je het over dit spelletje hebt hoor
En als ik die jungler was die wraiths/wolves pakte in plaats van je top lane dan was ik er niet goed bij want meestal loop ik eerst naar de lane toe, een keer pingen in dat geval kan natuurlijk ook geen kwaad
Na support is jungle trouwens mijn slechtste role en het was al een tijdje geleden dat ik dat met lee had gedaan
Het is altijd goed om opbouwende kritiek te horen natuurlijk, wat gaat er precies fout in mid lane, wat gaat er fout in bot lane, maar simpel zeggen jullie zijn aan het feeden dus het is een kut game is natuurlijk ook niet opbouwend.
Wat mij betreft doe je nog steeds mee met games hoor, geen probleem maar soms gaat het gewoon enorm kut in een game, ik heb af en toe dat ik enorm aan het feeden ben en wat ik ook probeer om terug te komen, dat werkt gewoon niet als je 2 kills achter staat en je krijgt weinig hulp. Uiteindelijk is het allemaal je eigen schuld en vast iedereen heeft wel eens zulke games.
Wat mij betreft doe je nog steeds mee met games hoor, geen probleem maar soms gaat het gewoon enorm kut in een game, ik heb af en toe dat ik enorm aan het feeden ben en wat ik ook probeer om terug te komen, dat werkt gewoon niet als je 2 kills achter staat en je krijgt weinig hulp. Uiteindelijk is het allemaal je eigen schuld en vast iedereen heeft wel eens zulke games.
Achja, iedereen deed in iedergeval zijn best in het potje, anders hadden we dat nooit om kunnen draaien. Ik weet niet of je op die game doelde of op een andere, of een combinatie van meerdere games en ik snap je punt ook wel hoorDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:38:
[...]
Ik zeg het niet om de mensen in Tweakers te bashen en ik accepteer een loss ook prima. Alleen verwacht ik hier dan aanzienlijk minder posts over mensen die hun games verliezen omdat ze zogenaamd altijd de beste speler zijn binnen een team.Tot heden heb ik maar enkele Tweakers echt zien uitblinken in de games waarmee ik speel en dan bekijk ik het dus met mijn Silver III brilletje. Dus ik ben zelf nog niet eens een geweldige speler. En uitblinken bedoel ik dus niet in score maar in de vorm van objectives forceren en hierdoor de game uiteindelijk naar onze hand zetten.
Ik zal je iig blijven inviten want het was toch een leuke game
Het zou gewoon tof zijn als mensen de fouten dan gewoon benoemen. Heb gisteren ook 2 potjes gespeeld.DivineNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:40:
[...]
Achja, iedereen deed in iedergeval zijn best in het potje, anders hadden we dat nooit om kunnen draaien. Ik weet niet of je op die game doelde of op een andere, of een combinatie van meerdere games en ik snap je punt ook wel hoor
Ik zal je iig blijven inviten want het was toch een leuke game
Potje 1 was heerlijk. We hadden een slechte start, vooral botlane ging niet helemaal fijn. Ik speelde blitz supp en het was geen hookcity. Dieptepunt was een ward in tribush plaatsen, terwijl ik WEET dat er 3 man inzit. Gelukkig hadden we een goede lategame en 2 spelers die de game toch droegen.
Potje 2 was minder. Zat weer op de TS, maar er werd meer naar elkaar gesnauwd dan tips gegeven. Je ziet dan gewoon dat je dan geen zin meer hebt in een mogelijke lategame, en je dan maar lafjes gaat surrenderen. Terwijl games waarin je lategame terug komt, de beste zijn!
Duidelijk mensen, ik zal inderdaad wat beter aangeven wat ik precies zelf verwacht ipv enkele punten hier op te noemen zonder het te onderbouwen. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik alles wel wat beter specificeren. Alleen wat ik dus ook probeer te zeggen, haal eens wat meer uit de games dan alleen een: GG WP guys. Maar evalueer eens wat er beter had gekund. Dus ook uit je wins.
En nee ik ben normaal gesproken niet iemand die snel een ander zal afbranden tenzij degene het er een klein beetje zelf naar maakt (populair gedrag voordat de game start bijv.)
En nee ik ben normaal gesproken niet iemand die snel een ander zal afbranden tenzij degene het er een klein beetje zelf naar maakt (populair gedrag voordat de game start bijv.)
Huh? Game 2 was toch dat jij leona speelde en we enemy zou hard afmaakte? Ik weet niks van gesnauwPeterHid schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:48:
[...]
Het zou gewoon tof zijn als mensen de fouten dan gewoon benoemen. Heb gisteren ook 2 potjes gespeeld.
Potje 1 was heerlijk. We hadden een slechte start, vooral botlane ging niet helemaal fijn. Ik speelde blitz supp en het was geen hookcity. Dieptepunt was een ward in tribush plaatsen, terwijl ik WEET dat er 3 man inzit. Gelukkig hadden we een goede lategame en 2 spelers die de game toch droegen.
Potje 2 was minder. Zat weer op de TS, maar er werd meer naar elkaar gesnauwd dan tips gegeven. Je ziet dan gewoon dat je dan geen zin meer hebt in een mogelijke lategame, en je dan maar lafjes gaat surrenderen. Terwijl games waarin je lategame terug komt, de beste zijn!
Even een klein aantal tips, die je misschien zelf al wel weet:
1. Probeer met blitz niet te tanky champs te grabben xP
2. Als 1 tegenstander aan het terugporten is en de ander staat een lane van ons te pushen, wacht tot de 1ne weg is zodat we de ander kunnen ganken. Dit begreep je zelf gister al wel maar toch eventjes zeggen
3. Probeer als support zijnde te voorkomen dat je kills pakt in een game waar we ver achter staan. In the heat of the moment is het lastig om daar aan te denken maar 500G naar 1 van je carries gaan is beter dan naar een support.
4. Ga zo door! Ik vond dat je goed aan het warden was en je vroeg ook wanneer je ong. je vision ward moest zetten als we drake ong. gingen doen. Was volgens mij eerste keer dat een support dat aan mij vroeg
Er zijn vast nog wel wat meer dingen maar als we in game zitten en ik kan je helpen dan kan ik het beter op dat moment zeggen want dat is makkelijker en beter volgens mij
Ik begrijp de post van Damien wel om eerlijk te zijn wij ( als in de GoT channel members ) hebben onderlinge best wel grote verschillen al, ik had gisteren precies hetzelfde alleen was dat in een 5man premade normal, ik kreeg flink op me lazer van onze Jungler, omdat ik 1 slaap 2 te veel aan het poke was, gegronde argumenten alleen ze werden nogal bot gebracht.
Toen ik eigenlijk lichtelijk geirriteerd reageerde me "Luister alles leuk en wel maar ik ben de enige non ranked speler hier en ik ben echt net lv30" (neem ik aan ) ging er ook een belletje rinkelen en was het ook meer verbeterings punten en motivatie als wat anders.
Het probleem zit erin vermoed ik dat iedereen non stop verwacht dat als we met elkaar een premade of got vs got doen dat iedereen op hetzelfde niveau zit, wat gewoon niet het geval is.
We zijn allemaal geen Pro players / Dia1 of hoger materiaal en dat zullen we moeten accepteren.
( In my defense ik stond op midlane als fresh lv30 tegen een Silver 3 Nida en dat is behoorlijk pittig, maar wel leuk )
Toen ik eigenlijk lichtelijk geirriteerd reageerde me "Luister alles leuk en wel maar ik ben de enige non ranked speler hier en ik ben echt net lv30" (neem ik aan ) ging er ook een belletje rinkelen en was het ook meer verbeterings punten en motivatie als wat anders.
Het probleem zit erin vermoed ik dat iedereen non stop verwacht dat als we met elkaar een premade of got vs got doen dat iedereen op hetzelfde niveau zit, wat gewoon niet het geval is.
We zijn allemaal geen Pro players / Dia1 of hoger materiaal en dat zullen we moeten accepteren.
( In my defense ik stond op midlane als fresh lv30 tegen een Silver 3 Nida en dat is behoorlijk pittig, maar wel leuk )
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Potje 1 was ik de Irelia met TP. Nu had ik op TS even moeten aangeven waarom ik TP had genomen maar normaal gesproken staan er meer dan voldoende wards op bot om heen te gaan voor eventuele ganks. Dit was helaas dit potje amper tot niet te doen. (ene moment stonden er wel wards, maar was de enemy Wukong zo aan het pushen dat ik niet mijn lane wilde uitgaan, en de andere keer waren de wards uitgeteld en kon ik dus alleen op dragon TPen, wat de kans op een succesvolle gank aanzienlijk kleiner zou maken) Uiteindelijk dus maar blijven doorfarmen en geprobeerd de game te carryen.PeterHid schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:48:
[...]
Het zou gewoon tof zijn als mensen de fouten dan gewoon benoemen. Heb gisteren ook 2 potjes gespeeld.
Potje 2 was ik niet bij aanwezig, want ik kan me geen gesnauw op TS herinneren, dat is voor mij ook meestal een reden om er iets van te zeggen dus dan zou ik het zeker weten hebben herinnert als ik erbij was geweest.
Ochja je hebt gelijk! Het derde potje bedoel ik, vond ik onze Nocturne toch behoorlijk snauwen. Maar het kon ook zijn dat ze elkaar kenden.DivineNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:54:
[...]
Huh? Game 2 was toch dat jij leona speelde en we enemy zou hard afmaakte? Ik weet niks van gesnauw
Even een klein aantal tips, die je misschien zelf al wel weet:
1. Probeer met blitz niet te tanky champs te grabben xP
2. Als 1 tegenstander aan het terugporten is en de ander staat een lane van ons te pushen, wacht tot de 1ne weg is zodat we de ander kunnen ganken. Dit begreep je zelf gister al wel maar toch eventjes zeggen
3. Probeer als support zijnde te voorkomen dat je kills pakt in een game waar we ver achter staan. In the heat of the moment is het lastig om daar aan te denken maar 500G naar 1 van je carries gaan is beter dan naar een support.
4. Ga zo door! Ik vond dat je goed aan het warden was en je vroeg ook wanneer je ong. je vision ward moest zetten als we drake ong. gingen doen. Was volgens mij eerste keer dat een support dat aan mij vroeg
Er zijn vast nog wel wat meer dingen maar als we in game zitten en ik kan je helpen dan kan ik het beter op dat moment zeggen want dat is makkelijker en beter volgens mij
En idd die punten moet ik aan denken. maar in the heat of the moment wil je toch snel vergeten. En een
tanky champ pullen als blitz is gewoon dom. Het warden ging idd beter, maar dat was geloof ik ook zo omdat de enemy supp niet echt aan het dewarden was.
Derde potje was ik dan weer niet bij hahah
Trouwens prima post DivenNL. Imo posts als dat kunnen al een behoorlijke bijdrage leveren aan deze discussiethread. En met name nu er meer en meer GoT games zijn, is het handig om gewoon te evalueren en discussies aan de hand hiervan op te zetten. Ieder heeft zijn eigen kijk erop en kan het onderbouwen. Hebben we 10x meer aan dan posts van "Ik carry altijd maar verlies door mijn team posts".
Trouwens is het niet een idee om eens een soort van "Subwars" bij ons te houden? Zoals Trick2G dus regelmatig doet? Twitch stream open en dan 5v5 waarbij mensen het behandelen als een ranked match. En dan gewoon einde van de match dat mensen de betreffende personen wat aandachtspunten geven? Wel goed gemixed qua skill-level natuurlijk.
Trouwens is het niet een idee om eens een soort van "Subwars" bij ons te houden? Zoals Trick2G dus regelmatig doet? Twitch stream open en dan 5v5 waarbij mensen het behandelen als een ranked match. En dan gewoon einde van de match dat mensen de betreffende personen wat aandachtspunten geven? Wel goed gemixed qua skill-level natuurlijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Damien op 14-11-2013 10:06 ]
Sja het is ook een beetje slordig om dat te roepen en er 4 mede teamgenoten reageren met "O'Rlly ?"Damienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:03:
Hebben we 10x meer aan dan posts van "Ik carry altijd maar verlies door mijn team posts".
Eitherway ik vind het een goed plan heb nagenoeg altijd mijn stream openstaan als ik game en de vods zijn terug kijkbaar dus ik zou daar graag tips & tricks op willen hebben
Ik wil er best naar kijken, maar goed zoals ik al eerder zei, ik ben ook niet meer dan een Silver III speler die nog ongelooflijk veel fouten maakt, dus weet niet hoeveel je aan mijn advies zult hebben.ShadowBumble schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:10:
[...]
Sja het is ook een beetje slordig om dat te roepen en er 4 mede teamgenoten reageren met "O'Rlly ?"
Eitherway ik vind het een goed plan heb nagenoeg altijd mijn stream openstaan als ik game en de vods zijn terug kijkbaar dus ik zou daar graag tips & tricks op willen hebben
Hoe kom jij aan je gold randje dan?Damienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:16:
[...]
Ik wil er best naar kijken, maar goed zoals ik al eerder zei, ik ben ook niet meer dan een Silver III speler die nog ongelooflijk veel fouten maakt, dus weet niet hoeveel je aan mijn advies zult hebben.
Via 3on3, daar heb ik beter mijn best voor gedaan dan soloqueue...
Wat ik overigens wel krom vindt, want men gaat automatisch meer verwachten van die speler als ze een border zien. Deze week nu al 3x gehad dat iemand in mijn team roept: OMG a Gold player, he will carry us. En het moment dat ik een kill maakte kwam gelijk de response: "I love gold players". Heel leuk, maar ik ben gewoon Silver, en heb Gold gehaald in 3on3 voor een skin, niet omdat ik 3on3 zo leuk vindt.
[ Voor 46% gewijzigd door Damien op 14-11-2013 10:23 ]
Dat maakt eigenlijk niet eens uit tip en tricks hoeven niet perse van pro's te komen maar een Silver 3 speler kan zelfs nog dingen zie die bij een Plat beter kunnen ( bij wijze van ) voorlopig ben ik unranked, ( en dat gaat voorlopig ook blijven tot ik genoeg draft normals onder de knie heb )Damienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:16:
[...]
Ik wil er best naar kijken, maar goed zoals ik al eerder zei, ik ben ook niet meer dan een Silver III speler die nog ongelooflijk veel fouten maakt, dus weet niet hoeveel je aan mijn advies zult hebben.
Gisteren werd ik er namelijk om gewezen door Xevoo dat het misschien toch wat lastiger is om bushes te facechecken, gewoon simpelweg niet doen ook al denk je dat ze weg zijn loop er voor de zekerheid omheen
Ik ben nu deze aan het lezen :
http://cloth5.com/the-exh...cklist-for-ranked-part-1/
http://cloth5.com/the-exh...cklist-for-ranked-part-2/
Staan ook heel veel dingen in ( nog niet eens zozeer mechanic wise. )
[ Voor 32% gewijzigd door ShadowBumble op 14-11-2013 10:37 ]
Ohhhh natuurlijk xDDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:19:
[...]
Via 3on3, daar heb ik beter mijn best voor gedaan dan soloqueue...
Hoop dat hij binnenkort weer van mijn loading screen is afgeschroefd though. Want ik heb geen Gold in 3on3 gehaald voor die border in de loading screen, verwachtte dus ook gewoon mijn oude Silver bordertje... hopelijk fixen ze dat binnenkort.
Ik heb silver 3 gehaald na 10 ranked games. Opzich wel tevreden mee, had iets hoger verwacht maar dat wil niet altijd.
Als iemand ooit een potje wilt spelen oid, ik ga onder de naam Hatkin
GoT channel is your friend.Hortz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:34:
Ik heb silver 3 gehaald na 10 ranked games. Opzich wel tevreden mee, had iets hoger verwacht maar dat wil niet altijd.
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:11:
Yi is heel sterk
Sivir ook, gratis elo / wins.
"Don't let your dreams be memes"
Mits in de goede handen (in alle gevallen). Want dit riep men ook over Jinx, nou ik heb genoeg Jinx's gezien die in hun lane vernietigd werden en daarbuiten geen kans meer maakten.
Jinx is sowieso Fed or FeedDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:49:
[...]
Mits in de goede handen (in alle gevallen). Want dit riep men ook over Jinx, nou ik heb genoeg Jinx's gezien die in hun lane vernietigd werden en daarbuiten geen kans meer maakten.
Verklaar u nader, want ik snap niets van die zin
"Don't let your dreams be memes"
Volgens mij probeert hij dus te zeggen, of ze wint hard of ze verliest hard, maar dat zie ik tegenwoordig met elke champ gebeuren.Wootlock schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:59:
[...]
![]()
Verklaar u nader, want ik snap niets van die zin
Die jungler was ik overigens (PublicPervert ingame). Hoewel ik al eerder heb aangegeven dat we niet teveel van elkaar moeten verwachten moeten we ook weer niet te gevoelig reageren bij het minste beetje kritiek. Die comment over het slapen was nadat ik 4x de enemy jungler had gepingd die ik aan het chasen was richting jouw mid lane en toen je eindelijk aankwam was het te laat en ging ik uiteindelijk dood door die Nidalee. Als daar dan een comment uitkomt die letterlijk 'Kha je zit te slapen' was is dat ten eerste in the heat of the moment wat irritatie en ten tweede ben ik dan volgens mij niet echt bot of aan het beledigen. Het is ook niet alsof ik er de hele game over door bleef zagen ofzo, daarna heb ik er niks over gezegd.ShadowBumble schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:55:
Ik begrijp de post van Damien wel om eerlijk te zijn wij ( als in de GoT channel members ) hebben onderlinge best wel grote verschillen al, ik had gisteren precies hetzelfde alleen was dat in een 5man premade normal, ik kreeg flink op me lazer van onze Jungler, omdat ik 1 slaap 2 te veel aan het poke was, gegronde argumenten alleen ze werden nogal bot gebracht.
De andere comment was volgens mij letterlijk: 'Kha, meer farmen en minder poken'. Dat was puur omdat ik zag dat je op mid lane regelmatig de nidalee op low health had, maar zij wel 55 vs 25 CS stond op dat moment. Nidalee kun je prima low krijgen, maar is heel moeilijk om te killen. Vervolgens healt ze weer wat, gooit ze een paar speren raak en draait ze de lane om. Het is dus beter om te zorgen dat je farm goed is zodat je haar gewoon outscalet lategame. Want een Kha met 6 items is vele malen enger dan een nidalee met 6 items. Volgens mij zeg ik met 'meer farmen en minder poken' ook niet echt iets verkeerd. Tijdens een game heb ik niet echt de tijd om heel tactisch een heel verhaal te typen om iemand niet op de teentjes te trappen. Op teamspeak zou het waarschijnlijk anders overgekomen zijn want dat communiceert makkelijker.
Kortom: verwacht niet teveel van elkaar want iedereen maakt fouten, maar probeer tegelijkertijd niet overgevoelig te zijn voor wat kritiek, ook als die soms wat bot gebracht wordt. Zeker als je zelf een fout maakt, je weet dat je iets fout doet en iemand anders daar kritiek op levert is dat soms best moeilijk te accepteren, maar over het algemeen proberen we elkaar volgens mij gewoon te helpen.
Hmm dit was dus precies niet het punt wat ik wou maken want ik wou dat alleen maar toelichten want je argumenten waren gewoon terecht ( zoals ook al aangegeven ) en het punt was meer om aan te geven dat de skill levels soms erg groot zijn tussen ons onderlinge Gotters. Het gebeurd inderdaad in de heat of the moment en dat realiseer ik me ook gewoon net zoals de response die ik erop gaf, ik kreeg namelijk het idee dat de verwachting groter was dan de daadwerkelijk skill.Vicarious schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:01:
[...]
Die jungler was ik overigens (PublicPervert ingame). Hoewel ik al eerder heb aangegeven dat we niet teveel van elkaar moeten verwachten moeten we ook weer niet te gevoelig reageren bij het minste beetje kritiek. Die comment over het slapen was nadat ik 4x de enemy jungler had gepingd die ik aan het chasen was richting jouw mid lane en toen je eindelijk aankwam was het te laat en ging ik uiteindelijk dood door die Nidalee. Als daar dan een comment uitkomt die letterlijk 'Kha je zit te slapen' was is dat ten eerste in the heat of the moment wat irritatie en ten tweede ben ik dan volgens mij niet echt bot of aan het beledigen. Het is ook niet alsof ik er de hele game over door bleef zagen ofzo, daarna heb ik er niks over gezegd.
De andere comment was volgens mij letterlijk: 'Kha, meer farmen en minder poken'. Dat was puur omdat ik zag dat je op mid lane regelmatig de nidalee op low health had, maar zij wel 55 vs 25 CS stond op dat moment. Nidalee kun je prima low krijgen, maar is heel moeilijk om te killen. Vervolgens healt ze weer wat, gooit ze een paar speren raak en draait ze de lane om. Het is dus beter om te zorgen dat je farm goed is zodat je haar gewoon outscalet lategame. Want een Kha met 6 items is vele malen enger dan een nidalee met 6 items. Volgens mij zeg ik met 'meer farmen en minder poken' ook niet echt iets verkeerd. Tijdens een game heb ik niet echt de tijd om heel tactisch een heel verhaal te typen om iemand niet op de teentjes te trappen. Op teamspeak zou het waarschijnlijk anders overgekomen zijn want dat communiceert makkelijker.
Kortom: verwacht niet teveel van elkaar want iedereen maakt fouten, maar probeer tegelijkertijd niet overgevoelig te zijn voor wat kritiek, ook als die soms wat bot gebracht wordt. Zeker als je zelf een fout maakt, je weet dat je iets fout doet en iemand anders daar kritiek op levert is dat soms best moeilijk te accepteren, maar over het algemeen proberen we elkaar volgens mij gewoon te helpen.
Nogmaals het was niet bedoeld als kritiek of verwijt maar maar om een scenario te scheppen voor mijn argument dat er nou eenmaal skillwise verschil tussen onszelf zit.
Ja waarom was je daar niet trouwensOp teamspeak zou het waarschijnlijk anders overgekomen zijn want dat communiceert makkelijker.
Net maar een ranked game gedodged omdat er bij de tegenpartij een Evelynn jungle was.. Bijna niemand weet hoe je tegen der moet spelen (daarom speel ik zo graag met haar). Liever 3 punten er af dan +10
En als er iemand nu gaat zeggen dat pinks helpen heb je het goed mis.
Wel grappig om de discussie te volgen die hier nu momenteel loopt.. Eens zien waar dat op uit loopt
Wel grappig om de discussie te volgen die hier nu momenteel loopt.. Eens zien waar dat op uit loopt
Dit even vanuit mijn oogpunt, aangezien ik wel vaker met Vicarious heb gespeeld en ook op ventrilo. Hij is normaal gesproken niet degene die een ander loopt te bashen. Meestal zijn het wat opmerkingen over wat beter kan, maar ik was er natuurlijk niet bij dus heb geen idee hoe het gesprek verliep. Over het algemeen vindt ik niet dat hij grof uit de hoek komt.
En idd in de heat of the moment kunnen er soms dingen gezegd worden die er net wat minder uitkomen dan was bedoeld, is mij zelf ook al een paar keer overkomen. (right Mebus?
En om even terug te komen op het GoT vs GoT games, ik snap waarom sommige mensen ietswat geïrriteerd kunnen reageren op de outcome van sommige momenten ingame. En ik denk dat dat mede te maken heeft met een hoog verwachtingspatroon.
Zeg dat dan! Ik wist heul niet dat jullie op teamspeak zaten. De game startte ineens zo snel toen we eenmaal die vijfde hadden dat ik helemaal niet doorhad dat jullie op teamspeak zaten. En als dat niet het punt is wat je wilde maken, gebruik dan niet DAT voorbeeldShadowBumble schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:11:
[...]
Ja waarom was je daar niet trouwenskokkie , joomadbro en ik zaten er wel gezellig
[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 14-11-2013 11:28 ]
En hij is wat traag van begripVicarious schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:15:
[...]
Zeg dat dan! Ik wist heul niet dat jullie op teamspeak zaten. De game startte ineens zo snel toen we eenmaal die vijfde hadden dat ik helemaal niet doorhad dat jullie op teamspeak zaten.
Kan me niet zo snel meer iets van herinneren, maar zodra ik uit ranked team was toen heb ik niet meer echt het idee gehad dat jullie er nog wat mee deden. Misschien kwam dat wel omdat ik 1 van de weinige spelers was die ook elk moment aanwezig kon zijn.En idd in de heat of the moment kunnen er soms dingen gezegd worden die er net wat minder uitkomen dan was bedoeld, is mij zelf ook al een paar keer overkomen. (right Mebus?)
We hebben daarna nog ongeveer 2 weken wat aangemodderd en best wat games gespeeld, maar de motivatie was snel weg. Ten eerste vanwege de toch wel grote niveauverschillen onderling, ten tweede omdat het best lastig bleek om 5 man bij elkaar te krijgen als de meesten fulltime werken en ook nog een prive-leven hebben.Mebus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:16:
[...]
Kan me niet zo snel meer iets van herinneren, maar zodra ik uit ranked team was toen heb ik niet meer echt het idee gehad dat jullie er nog wat mee deden. Misschien kwam dat wel omdat ik 1 van de weinige spelers was die ook elk moment aanwezig konden zijn.
Eerlijk gezegd waren er maar 3 altijd active en de rest maar op bepaalde dagen, dus was de kans van slagen sowieso erg klein. (ons momentje was jij Kayle ik Vayne) gaat vast wel een lichtje branden dan.Mebus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:16:
[...]
Kan me niet zo snel meer iets van herinneren, maar zodra ik uit ranked team was toen heb ik niet meer echt het idee gehad dat jullie er nog wat mee deden. Misschien kwam dat wel omdat ik 1 van de weinige spelers was die ook elk moment aanwezig konden zijn.
Games met GoT mensen -> Auto logon op Teamspeak, sterker nog eigenlijk zit ik er altijd wel als ik aan het gamen ben alleen is maar zo alleenVicarious schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:15:
[...]
Zeg dat dan! Ik wist heul niet dat jullie op teamspeak zaten. De game startte ineens zo snel toen we eenmaal die vijfde hadden dat ik helemaal niet doorhad dat jullie op teamspeak zaten. En als dat niet het punt is wat je wilde maken, gebruik dan niet door voorbeeld
Zal eerlijk zijn, en ik heb het gisteren puur gedaan omdat mensen er om vroegen. Normaal gesproken log ik niet automatisch aan op een "vreemde" TS.ShadowBumble schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:27:
[...]
Games met GoT mensen -> Auto logon op Teamspeak, sterker nog eigenlijk zit ik er altijd wel als ik aan het gamen ben alleen is maar zo alleen
Ohh ja, dat kayle vayne momentje.. Volgende keer farm je maar gewoon de jungle oke?
Sindsdien kijk ik wel meer naar mensen die achterlopen omdat ze bijvoorbeeld geen kills hebben of hun laningphase gewoon bagger was. Maar als ik nu nog mensen zie die 0/8 staan en gewoon daadwerkelijk niet kunnen spelen dan pak ik alsnog gewoon hun farm als ik weet dat ik zelf wel goed ga op dat moment (en de rest van mijn team). Ik heb sindsdien wel heel wat bijgeleerd en dat is denk ook wel wat me naar S1 bracht (nu dan weer s2).
Schaam je vooral niet zou ik zeggen deze Teamspeak server staat ook in de topic start en is de enige, trouwens ook speciaal voor Gotters opgezetDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:28:
[...]
Zal eerlijk zijn, en ik heb het gisteren puur gedaan omdat mensen er om vroegen. Normaal gesproken log ik niet automatisch aan op een "vreemde" TS.
Mebus schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:28:
Ohh ja, dat kayle vayne momentje.. Volgende keer farm je maar gewoon de jungle oke?Sindsdien kijk ik wel meer naar mensen die achterlopen omdat ze bijvoorbeeld geen kills hebben of hun laningphase gewoon bagger was. Maar als ik nu nog mensen zie die 0/8 staan en gewoon daadwerkelijk niet kunnen spelen dan pak ik alsnog gewoon hun farm als ik weet dat ik zelf wel goed ga op dat moment (en de rest van mijn team). Ik heb sindsdien wel heel wat bijgeleerd en dat is denk ook wel wat me naar S1 bracht (nu dan weer s2).
En hetzelfde overigens met 1 van de games van gisteren, "omg gaan we tryharden?" Ja tuurlijk ga ik tryharden om een game te winnen, normal of niet ik zie liever een Victory dan Defeat scherm
Volgens mij was het niet van omg, gaan we tryharden maar: Zullen we gaan tryharden? Waarop ik zeker ja antwoorddeDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:35:
[...]
was een zeer ongelukkig moment van mijzelf destijds en had beter verwoord kunnen worden ipv op de manier waarop ik het destijds deed. Was ook een goed leermomentje. Lag destijds ook merendeel aan de manier waarop er op Skype werd gesproken dat bij mij al irritatie opleverde, ook wat ik hier weer op Tweakers aangeef, altijd dat eeuwige stroopgesmeer van mensen over hoe geweldig het wel niet gaat terwijl dat simpelweg niet zo is. Destijds was het dus: "Oh Vayne is flink gefarmed en heeft weer wat gold, als ik weer eens een assist ipv een kill kreeg voorgeschoteld" volgens mij stond ik ook iets van 0/1/7 destijds. Mooi man al dat assist gold, kun je net een roestig zwaard van kopen.
En hetzelfde overigens met 1 van de games van gisteren, "omg gaan we tryharden?" Ja tuurlijk ga ik tryharden om een game te winnen, normal of niet ik zie liever een Victory dan Defeat scherm.
Het was het enemy team die tegen je zei dat je tryharder was
Excuses je hebt gelijk, maar ook de vraag zullen we gaan tryharden?DivineNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:42:
[...]
Volgens mij was het niet van omg, gaan we tryharden maar: Zullen we gaan tryharden? Waarop ik zeker ja antwoordde
Het was het enemy team die tegen je zei dat je tryharder was
Echt een briljante guide! Nooit eerder gezien, en ik kijk regelmatig op alle sites zoals lolking, reignofgaming, lolpro, mobafire etc. etc. Zeker een aanrader!ShadowBumble schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:21:
[...]
Ik ben nu deze aan het lezen :
http://cloth5.com/the-exh...cklist-for-ranked-part-1/
http://cloth5.com/the-exh...cklist-for-ranked-part-2/
Staan ook heel veel dingen in ( nog niet eens zozeer mechanic wise. )
Ik vroeg het me niet af, ik try hard ook altijdDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:44:
[...]
Excuses je hebt gelijk, maar ook de vraag zullen we gaan tryharden?Dat gebeurt bij mij standaard, dus was verbaast dat je het je nog afvroeg.
Weet niet meer wie het zei.
En trouwens, als ik try hard en ik faal dan ga ik nog meer try harden. Maar soms werkt dat een beetje tegen me xD
Zitten goede punten tussen, ook mijn beweegredenen om uiteindelijk te stoppen met soloqueue ranking. En dat met dat dodgen is opzich wel een goed punt. Ik bleef altijd netjes in de game in de hoop dat ik die game dan nog wel zou kunnen carryen, geen enkele keer gelukt.Qon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:49:
[...]
Echt een briljante guide! Nooit eerder gezien, en ik kijk regelmatig op alle sites zoals lolking, reignofgaming, lolpro, mobafire etc. etc. Zeker een aanrader!
Zie dat er nu niemand op de ts is, maar mocht er iemand zin hebben in een potje dan hoor ik het graag
Ik dacht dat meteen met het einde van seizoen 3 ook een patch zou komen met changes richting seizoen 4. Nu is er nog geen patch geweest. weet iemand wanneer de pre-season patch gaat komen?
Zodra het ze het enigsinds stabiel hebben op de PBE.Crysania schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:12:
Ik dacht dat meteen met het einde van seizoen 3 ook een patch zou komen met changes richting seizoen 4. Nu is er nog geen patch geweest. weet iemand wanneer de pre-season patch gaat komen?
Verwijderd
Ook als het niet stabiel is rollen ze het graag uitDamienx2 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:14:
[...]
Zodra het ze het enigsinds stabiel hebben op de PBE.
Ik heb gister gelezen dat "de grootste patch van het jaar" gepland staat op begin december.
Het nieuwe datacenter in Amsterdam hopen ze trouwens het eerste kwartaal van 2014 af te krijgen.
Het nieuwe datacenter in Amsterdam hopen ze trouwens het eerste kwartaal van 2014 af te krijgen.
Vandaar dat ze het nu niet zo vluchtig doen aangezien het nu een aardige grote patch betreft. Plus ze verwachten waarschijnlijk nog wel wat feedback van de community omtrent de champions en de items.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:16:
[...]
Ook als het niet stabiel is rollen ze het graag uitze releasen donders vaak live patches met confirmed bugs die in de PBE zijn gevonden. Nocturne Q is nog steeds bugged bvb. (alleen in het absolute midden van het pad AD buff)
Correctie: 2 grote patches -> Preseason en Season 4 patch.
Oh trouwens nog 1 puntje uit de games van gisteren. Ik zie dat vrij vaak gebeuren in alle games trouwens. De situatie: Botlane verliest zijn bottoren en besluit dan maar mid te gaan helpen aangezien hun lane richting mid is gegaan om daar te pushen. Imo blijf je dan achter de feiten aanlopen. Er is immers geen druk meer op je eigen lane en je geeft de enemy geen enkele reden nog om die lane te hoeven verdedigen.
Wat imo de logische reactie zou moeten zijn: Wards mee, je bot jungle zo warden dat je niet ineens van achter gegrepen kunt worden en hard doorpushen naar hun toren. Dan hebben ze de keuze mid hard doorpushen of terug om te verdedigen. Nu zou het voor de jungler en de mid redelijk goed te doen moeten zijn om ze lang genoeg op te houden zodat botlane pressure kan blijven uitoefenen en misschien zelfs 2 torens kan pakken. Daarna kun je altijd nog met z'n 2en naar mid en je achterstand weer terugpakken.
Maar goed, misschien heeft iemand anders hier een andere beeld over dan hoor ik het graag.
[ Voor 50% gewijzigd door Damien op 14-11-2013 13:45 ]
Verwijderd
Tryndamere voedsel. Nom nom.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:11:
Yi is heel sterk
Ik niet, vind het er daarnaast ook lelijk uit zien dus is niet iets wat ik zal proberenVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:10:
Iemand deze tool al geprobeerd?
http://loloracle.net
Verwijderd
Iemand deze gelezen trouwens? LOL, achterlijk volk.
http://kotaku.com/female-...d-at-an-irania-1213754332
Ik had het op reddit gelezen, ik geloof dat alleen Annie niet gebanned was XDVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:14:
Nee maar ziet er wel interessant uit en scheelt alt-tabben richting lolnexus tbhVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:10:
Iemand deze tool al geprobeerd?
http://loloracle.net
Dan moet je even verder kijken dan het "full power screenshotje" want je kan gewoon selecteren welke info je wilt zienDivineNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:11:
[...]
Ik niet, vind het er daarnaast ook lelijk uit zien dus is niet iets wat ik zal proberen
Cannot read at workVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:14:
tl;dr versie.
Alle vrouwelijke champs banned vanwege uiterlijk op enkele uitzonderingen na ( nog geen handvol ) tijdens het toernooi.
Ik heb het gewoon gelezen hoor.... Maar vind het lelijk hoe de info is verwerkt. Ik blijf wel gewoon lolnexus gebruikenShadowBumble schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:31:
[...]
Nee maar ziet er wel interessant uit en scheelt alt-tabben richting lolnexus tbh
[...]
Dan moet je even verder kijken dan het "full power screenshotje" want je kan gewoon selecteren welke info je wilt zien
Ik zie de link nu lol, dan had ik het zelf ook kunnen wetenShadowBumble schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:33:
[...]
tl;dr versie.
Alle vrouwelijke champs banned vanwege uiterlijk op enkele uitzonderingen na ( nog geen handvol ) tijdens het toernooi.
Welk tournooi gaat het hier om? Irania oid? Maar dat is een tournooi in?
IranXevoo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:36:
[...]
Ik zie de link nu lol, dan had ik het zelf ook kunnen weten
Welk tournooi gaat het hier om? Irania oid? Maar dat is een tournooi in?
Iemand hier een clue wanneer de preseason patch komt? Moet zeggen dat ik niet kan wachten en wil het gewoon nu al spelen beetje klaar met dit season nu hij toch al ended is kwa rewards!
ergens vandaag kwam hier langs dat het in december komtJasper 99 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:40:
Iemand hier een clue wanneer de preseason patch komt? Moet zeggen dat ik niet kan wachten en wil het gewoon nu al spelen beetje klaar met dit season nu hij toch al ended is kwa rewards!
Persoonlijk snap ik dan de season end niet... ik dacht eerst dat als de ranked queue's neer zouden gaan de patch ondertussen gedeployed zou worden. December duurt veeeeeeeeeeel te lang ik wil nu preseasonMartin0 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:41:
[...]
ergens vandaag kwam hier langs dat het in december komt
Verwijderd
Same, snap er ook niet zo veel van. Ben ook niet iemand die het veel speelt Dus veel informatie heb ik er ook niet over. Een beetje onduidelijk allemaal van LOL. Ranked telt niet maar toch kan je ranked spelen
Hmmm, iets meer uitleg mag wel lol voor de mensen die 2 potjes per week spelen....

Hmmm, iets meer uitleg mag wel lol voor de mensen die 2 potjes per week spelen....
Jasper 99 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:42:
[...]
Persoonlijk snap ik dan de season end niet... ik dacht eerst dat als de ranked queue's neer zouden gaan de patch ondertussen gedeployed zou worden. December duurt veeeeeeeeeeel te lang ik wil nu preseason
Zoiets dacht ik wel uit de naam te halen maar kan natuurlijk geen voorbarige conclusies trekken
ranked telt wel degelijk mee, hoe hoger je haalt hoe hogere elo je hebt in S4 na de soft resetVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:05:
Same, snap er ook niet zo veel van. Ben ook niet iemand die het veel speelt Dus veel informatie heb ik er ook niet over. Een beetje onduidelijk allemaal van LOL. Ranked telt niet maar toch kan je ranked spelen![]()
[...]
Verwijderd
In a nutshell... je ranked games tellen nu minder zwaar.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:05:
Same, snap er ook niet zo veel van. Ben ook niet iemand die het veel speelt Dus veel informatie heb ik er ook niet over. Een beetje onduidelijk allemaal van LOL. Ranked telt niet maar toch kan je ranked spelen
Met betrekking tot lifesteal/spellvamp;
Lifesteal werkt op auto-attacks? Spellvamp werkt op skills?
Teemo heeft met zijn E een (magic) damage boost op auto-attacks.
Nashor's Tooth geeft een (magic) damage boost op auto-attacks.
Maar werkt een vampiric scepter dan ook met die Teemo E / Nashor's Tooth of enkel met de physical auto-attack damage? Werkt de spellvamp dan wel met Teemo E / Nashor's Tooth?
Maar werkt een vampiric scepter dan ook met die Teemo E / Nashor's Tooth of enkel met de physical auto-attack damage? Werkt de spellvamp dan wel met Teemo E / Nashor's Tooth?
Beeromaniac
Teemo ken ik onvoldoende goed, maar life steal geeft je hp terug in de vorm van een % van je physical dmg die je met auto-attacks doet. Dus die extra magic dmg van de passive van Nashor's maakt je aa's weliswaar sterker, maar verhoogt niet de hp die je via een vamp scepter terug krijgt, omdat die Nashor's dus geen extra physical dmg geeft aan je aa's.Thompson schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:57:
Maar als ik dit mis heb, verbeter me vooral.
Staat allemaal wel op de wiki: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Spell_vamp (Toxic Shot heet die E).Thompson schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:57:
Pre-season is overigens al begonnen he... Alleen wij als normale spelers merken er niet zoveel van. De spelers die hier vooral veel van merken zijn de professionele spelers. Zodra S4 begint, beginnen de toernooien voor hen. (Zie het maar als een voetbal competitie)
Ook raad ik aan gewoon rankeds te blijven spelen. Hoe hoger je in pre-season komt, hoe hoger je in S4 na de placing matches komt.
Ook raad ik aan gewoon rankeds te blijven spelen. Hoe hoger je in pre-season komt, hoe hoger je in S4 na de placing matches komt.
Ik had een vraagje tussendoor. Ik heb net een match gespeeld voor mijn promo's (ben net een weekje ofzo level 30) die we wonnen.
En heel vaak kijk ik (als ik verlies) naar een match en bedenk ik me wat ik verkeerd doe, of beter had kunnen doen, of welke gigantische fouten ik had gemaakt... maar wat nou als je een match wint...
Ik zit namelijk te denken waarom het andere team had verloren. Ze hadden goede spelers maar misten over het algemeen misschien alleen een beetje teamwork (wat wij ook hadden)... Meestal zie ik wel wat het andere team fout deed, of ikzelf. Maar bij sommige matches kan ik echt niet zien waarom het andere team verloor van ons. Hoe pak je dat aan? Waar kijk je dan naar? Misschien een domme vraag maargoed, vroeg me af of meerdere mensen er ook zo aan dachten soms...
En heel vaak kijk ik (als ik verlies) naar een match en bedenk ik me wat ik verkeerd doe, of beter had kunnen doen, of welke gigantische fouten ik had gemaakt... maar wat nou als je een match wint...
Ik zit namelijk te denken waarom het andere team had verloren. Ze hadden goede spelers maar misten over het algemeen misschien alleen een beetje teamwork (wat wij ook hadden)... Meestal zie ik wel wat het andere team fout deed, of ikzelf. Maar bij sommige matches kan ik echt niet zien waarom het andere team verloor van ons. Hoe pak je dat aan? Waar kijk je dan naar? Misschien een domme vraag maargoed, vroeg me af of meerdere mensen er ook zo aan dachten soms...
Er is meer dan alleen goed je champion besturen. ook keuzes zoals wel/niet groupen, een lane pushen e.d. zijn erg belangrijk.
Als ik een sterke tank speel zoals nasus, wil ik juist alleen gelaten worden in een lane... group maar met 4, hou het enemy team bezig, en ik push torens.
farm is natuurlijk ook belangrijk, en als de teams heel dicht bij elkaar liggen, dan gaan buffs, baron en dragon ook meetellen.
Als ik een sterke tank speel zoals nasus, wil ik juist alleen gelaten worden in een lane... group maar met 4, hou het enemy team bezig, en ik push torens.
farm is natuurlijk ook belangrijk, en als de teams heel dicht bij elkaar liggen, dan gaan buffs, baron en dragon ook meetellen.
Is het een idee om een "AFK" channel aan te maken op TS? Dan gaan mensen niet in de lounge zitten 
Op zich niet verkeerd dat ze daar zitten maar aangezien ik veel teamspeak gebruik dacht ik dat het misschien wel een goed idee was. Zo zie je meteen of iemand er is of niet.
Op zich niet verkeerd dat ze daar zitten maar aangezien ik veel teamspeak gebruik dacht ik dat het misschien wel een goed idee was. Zo zie je meteen of iemand er is of niet.
Thanks, duidelijk.Thormodo schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:45:
[...]
Staat allemaal wel op de wiki: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Spell_vamp (Toxic Shot heet die E).
Teemo's Toxic Shot en Nashor's Tooth vallen dus buiten Lifesteal én buiten Spellvamp eisen.
Simpel gezegd is lifesteal dus gunstig indien je het vooral van AD AA moet hebben en Spellvamp indien je het van AD óf AP skills moet hebben.
Beeromaniac
Ik wil een runepage voor Orianna overwegen alleen moet dat gewoon standaard AP page zijn?
Of hebben mensen betere ervaringen met haar qua runes?-
Ik heb een standaard AP runepage die ik ook gebruik bij Orianna en meestal win ik mijn lane welllovesoccerx7 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:02:
Ik wil een runepage voor Orianna overwegen alleen moet dat gewoon standaard AP page zijn?
Zoek even mijn profiel op LoL en dan mijn runepages, weet het niet uit mijn hoofd
Heb ik ook. Een standaard ad en ap runepage. Ik doe niet zo moeilijk met 2 armour penetration en 4 attack damage runesDivineNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:34:
[...]
Ik heb een standaard AP runepage die ik ook gebruik bij Orianna en meestal win ik mijn lane wel
Zoek even mijn profiel op LoL en dan mijn runepages, weet het niet uit mijn hoofd
Misschien toch maar eens doen. Een optimale runepage wordt best wel onderschat. Early game zijn die stats best van belang en iedereen weet wat voor een 'slippery slope' game LoL is. Als je early game wat trades verliest puur omdat de runes van je tegenstander beter zijn kan hij je zonen, mis je farm en gaat de game of je lane uiteindelijk de verkeerde kant op.kaaskoekie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 07:07:
[...]
Heb ik ook. Een standaard ad en ap runepage. Ik doe niet zo moeilijk met 2 armour penetration en 4 attack damage runes
Och, ik ben wel tevreden met wat ik heb, en tot nu toe gaat het wel goed. Verder wil ik liever meer champions kopen dan runes
Gisteren wat ARAMpjes gedaan met wat Tweakers, waaronder Mvdbeld. En volgens mij ging het wel lekker, op een game op Lucian na. Ik vroeg op een gegeven moment maar of die ult van mij het enemy team aan het healen was. Want er kwam echt geen damage uit...
Gister wel grappige potjes gespeeld met wat mensen van GoT, uit eindelijk 2 verloren en 1 gewonnen. maar we kwamen telkens gemiddeld tegen Gold niveau te staan en dat is niet leuk als je brozne III bent xD maar toch kon ik meeste games redelijk mee komen ^^
Lijkt me juist wel leuk, dat zijn de games waar je iets van op kunt steken, aangezien dat het niveau is waar je toch minimaal heen wilt?Martin0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:35:
Gister wel grappige potjes gespeeld met wat mensen van GoT, uit eindelijk 2 verloren en 1 gewonnen. maar we kwamen telkens gemiddeld tegen Gold niveau te staan en dat is niet leuk als je brozne III bent xD maar toch kon ik meeste games redelijk mee komen ^^
uhm ligt eraan wat je raakt, als je minions raakt dan komt er ook geen damage uit daarnaast scaled hij ook op attackspeed en ap en ad, maar beste is combinatie van AS AD.Damienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:34:
Gisteren wat ARAMpjes gedaan met wat Tweakers, waaronder Mvdbeld. En volgens mij ging het wel lekker, op een game op Lucian na. Ik vroeg op een gegeven moment maar of die ult van mij het enemy team aan het healen was. Want er kwam echt geen damage uit...
Ik stond gisteren als Silver 3 Riven tegen een plat 5 Singed....... Gelukkig hadden we een mega carry Veigar die 32/4 ging lol.
ja dat sowieso maar ik probeerde deze games voornamelijk niet te trowen dus ik speelde te voorzichtig.Damienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:37:
[...]
Lijkt me juist wel leuk, dat zijn de games waar je iets van op kunt steken, aangezien dat het niveau is waar je toch minimaal heen wilt?
Simpelweg niet mijn poppetje. Te veel onzin erom heen om daadwerkelijk damage te doen. En dan ook nog eens zien dat een Lux shieldje met gemak mijn ult "tanked".Martin0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:38:
[...]
uhm ligt eraan wat je raakt, als je minions raakt dan komt er ook geen damage uit daarnaast scaled hij ook op attackspeed en ap en ad, maar beste is combinatie van AS AD.
Te voorzichtig? Kun je dat beter uitleggen, want ik kan me hier niets bij inbeelden. Tenzij je bedoeld dat je maar in spawn bent blijven staan om niet te feeden!Martin0 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:40:
[...]
ja dat sowieso maar ik probeerde deze games voornamelijk niet te trowen dus ik speelde te voorzichtig.
Lucian is op zich wel ontzettend sterk door steeds een double attack na een skill. Maar die ult moet ik inderdaad ook nog onder de knie krijgen
Hij doet op een gegeven moment wel 2600 physical damage als je alles raakt maar dat lukt niet zomaar.
Verwijderd
Ik vind het altijd wel tof om tegen een paar leagues hoger te spelen zo heb je bij de costum games ook wel een lobby genaamd silver vs Platinum natuurlijk verlies je 9/10 keer maar je steekt er erg veel van op ook kan je zien hoeveel verschil qua mechanics er tussen jou en je opponent zit.
dat kan zijn ^^, maar om even te kijken van de ult: 60(10% ap, 25% ad bonus) damage per schot, met een beetje AS doe je uhm 14 - 20 schoten denk ik, je hebt gemiddeld 2 a 300 damage? nja 60 + (25% van 300(75)) = 135 damage per shot.Damienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:40:
[...]
Simpelweg niet mijn poppetje. Te veel onzin erom heen om daadwerkelijk damage te doen. En dan ook nog eens zien dat een Lux shieldje met gemak mijn ult "tanked".
20 x 135 = 2700 damage, dat noem ik niet bepaald weinig
Die ult van Lucian is lategame gewoon prut, ook op summoners rift.Damienx2 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:34:
Gister overigens ook met tweakers tegen een bijna full platinum team gespeeld en dankzij carry veigar van The Virtual (32/4/11!) alsnog gewonnen. Wel jammer dat onze ad carry regelmatig last had van lag, maakt het lastig om plays te maken in de bot lane die we zonder zijn lags vrijwel gegarandeerd ook hard gewonnen zouden hebben.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.