[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Ik betwijfel dat je in gold komt met die MMR. Standaard begint je MMR naar mijn weten op 1200. Ik ging 10/0 in placements en kwam nog steeds in Silver 1 terecht. De enige manier waarop je met die MMR in Gold komt uit je placements is als je gaat duoqueuen met iemand die veel hogere MMR is en dan nog bijna alle games wint.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:23
En ik wil niet lullig doen, maar hoe groot acht je de kans dat als je nu in Brons zit dat je wel alle 10 je placements wint? Dan zijn dit natuurlijk allemaal speculaties, en het zou theoretisch allemaal kunnen misschien, maar in de praktijk helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:33
Xevoo schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:33:
En ik wil niet lullig doen, maar hoe groot acht je de kans dat als je nu in Brons zit dat je wel alle 10 je placements wint? Dan zijn dit natuurlijk allemaal speculaties, en het zou theoretisch allemaal kunnen misschien, maar in de praktijk helaas niet.
het was ook een stel achtig ding he ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:20:
Die runepages zijn wel aan te raden om goed mee te kunnen in ranked games. Hou er rekening mee dat je lang niet altijd je favoriete rol krijgt en dat je dus, als je niet zoveel runepages hebt, generieke runepages voor een aantal rollen aanmaakt. Ik zou dus vooralsnog geen runepages verspillen aan een specifieke champion als Kennen of Akali die een hele speciale runepage gebruikt.
Ik heb 7 pages voor runes heb er nu 6 in gebruik als je het linkje volgt in mij signature en dan runes kan je de pagina's zien, ik was eigenlijk op zoek naar op die runepage's

1) Goed zijn
2) Waar verbeteringen zitten
3) waar ik op moet focussen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squishie schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:56:
[...]

Ik speel toplane :), bot lane helpen is bijna nooit een optie tenzij ik 2nd turr gepushed heb en teleport op zak heb. Mid probeer ik af en toe nog wel eens.
Jammer dat ik weer terugval in rating naar Silver II/III. Het was echt en hell om uit Silver I te komen =.=.....
Je speelt dus ook een lane die weinig impact heeft. Probeer je focus dan eens te switchen naar mid/jungler om wat meer invloed te hebben. Ben ook begonnen met vooral top spelen en geleidelijk geswitched naar mid, wat veel meer controle geeft over de game. Dat betekent natuurlijk niet dat je gelijk wint, maar je kan zelf meer de touwtjes in handen nemen qua ganks. Probeer met de jungler duo ganks op te zetten op bot.

Probeer sowieso goed te worden in elke rol. Te veel mensen die maar 1-2 posities kunnen spelen en dan of afgeslacht worden op het moment dat ze een keer moeten junglen of lopen te ragen/trollen als ze als 5e pick hun mid lane niet krijgen.
Squishie schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:56:
[...]

Ik speel toplane :), bot lane helpen is bijna nooit een optie tenzij ik 2nd turr gepushed heb en teleport op zak heb. Mid probeer ik af en toe nog wel eens.
Jammer dat ik weer terugval in rating naar Silver II/III. Het was echt en hell om uit Silver I te komen =.=.....
Je kan nog verder vallen. Aangezien je vast zit in Gold V, kan je MMR ook lager liggen dan 1500. Als ik met 1550 aankom in Gold V, 5 potjes verlies vandaag, zit ik natuurlijk onder de vereiste MMR voor Gold V.
Slivv schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:31:
Ik betwijfel dat je in gold komt met die MMR. Standaard begint je MMR naar mijn weten op 1200. Ik ging 10/0 in placements en kwam nog steeds in Silver 1 terecht. De enige manier waarop je met die MMR in Gold komt uit je placements is als je gaat duoqueuen met iemand die veel hogere MMR is en dan nog bijna alle games wint.
Volgens mij ligt je placement ook weer tegen wie je speelt (je kunt per game meer of minder MMR krijgen liggend aan skillniveau tegenstanders) en wat je overgedragen rating was. Ik ben deze week na mijn eerste 10 placement potjes (5Win, 5 Loss) op Silver II neergezet. Met 10 was ik waarschijnlijk in Gold IV / V neergezet. Maar goed, dit account had al een rating boven 1200 in S01, dus vandaar misschien.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:58:
[...]

het was ook een stel achtig ding he ;)
Weet ik :) daarom, het is ook geen aanval oid, en daarom zeg ik ook, het moet mogelijk zijn in theorie maar ik denk niet dat het iemand / veel mensen gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik hou even (ongeveer) de namen van je runepages aan.

AD carry: ik ga altijd voor lifesteal quints voor wat meer sustain als ik geen healende support heb. Eventjes lasthitten onder je tower zorgt dan voor wat extra health.

Mage: Ik zou ondanks dat je mid meestal tegen AP speelt toch voor armor seals gaan. Ten eerste kom je wel eens een AD mid tegen (Zed, Jayce, Pantheon), ten tweede doen de auto-attacks van de andere mid en de minion damage ook best pijn. Als glyphs zou ik voor scaling AP gaan. Je blijft natuuurlijk wel een carry en prioriteert damage boven defense ;) Aangezien je seals (manaregen) niet direct meer damage opleveren geldt daarvoor die regel dus niet.

Manaless AP: kun je dezelfde runepage als mage voor gebruiken (met armor seals dus). Scheelt je weer een runepage

Tank jungler: ik zou voor movespeed quints gaan. Die helpen je bij ganks en bij het positioneren voor een initiate. Die AD heb je over het algemeen niet zo hard nodig. Tevens zijn voor sommige junglers AS marks heel praktisch, vooral als ze een ability hebben die het van procs moet hebben (Xin passive op W, nocturne passive etc.). Verder zou ik scaling MR pakken. In het begin heb je nog maar weinig MR nodig in de jungle

AD jungler: Ook scaling MR.

Support: Als dat je enige page is die je eraan wilt wijden: houden zo. Zo niet kun je nog wat onderscheid maken tussen ranged supports met poke en melee supports zoals leona/ali/blitz.

Algemeen: in de jungle heb je over het algemeen 3 pages die handig zijn:
- AP based: magicpen, armor, MR of AP (keuze) en AP quints
- AD based: mix van armorpen en AD, armor en MR
- AS based: AS marks, armor, MR en movespeed

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik specifieke runepages wil gaan maken, maar komt er steeds niet van :9 als ik dan achter de PC zit wil ik ook spelen in plaats van runepages maken. Vind het ook altijd moeilijk bepalen welke champions ik veel speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:25:

Mage: Ik zou ondanks dat je mid meestal tegen AP speelt toch voor armor seals gaan. Ten eerste kom je wel eens een AD mid tegen (Zed, Jayce, Pantheon), ten tweede doen de auto-attacks van de andere mid en de minion damage ook best pijn. Als glyphs zou ik voor scaling AP gaan. Je blijft natuuurlijk wel een carry en prioriteert damage boven defense ;) Aangezien je seals (manaregen) niet direct meer damage opleveren geldt daarvoor die regel dus niet.
Ik neem eigenlijk ook geen armor op een mid page. Zeker niet nu Cloth5 start zeer viable is door deel van recept Zhonya's Hourglass. Met je Masteries en Cloth heb je wel genoeg om tegen een AD mid te gaan of voor wat auto-attacks. Also, manaregen zorgt ervoor dat je vaker je combo kan uitvoeren. Ik zou het zeker niet onderschatten.
Algemeen: in de jungle heb je over het algemeen 3 pages die handig zijn:
- AP based: magicpen, armor, MR of AP (keuze) en AP quints
- AD based: mix van armorpen en AD, armor en MR
- AS based: AS marks, armor, MR en movespeed
De AP based junglers gaan Marks-gewijs meestal ook voor AS of AD (Nunu, Eve, Mao, Cho bvb)
Overigens is voor physical junglers een mix met Aspd + AD/ArP bijna altijd beter dan puur elke stat apart op een pagina of een mix van AD + ArP. Champs met hoge Aspd buffs en geen on-hit (J4, Lee Sin) zijn hier een uitzondering op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:31:
Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik specifieke runepages wil gaan maken, maar komt er steeds niet van :9 als ik dan achter de PC zit wil ik ook spelen in plaats van runepages maken. Vind het ook altijd moeilijk bepalen welke champions ik veel speel.
Hoezo is dat moeilijk? Je hebt een matchhistory / je hebt je ranked stats en desnoods neem je even kort een abbo op Elobuff en die verteld je precies welke champs je het meest speelt.

En dat met die runepages is niet veel werk, dus waarom niet even wat tijd erin steken en even de pages op orde maken?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Damienx2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:40:
[...]

Hoezo is dat moeilijk? Je hebt een matchhistory / je hebt je ranked stats en desnoods neem je even kort een abbo op Elobuff en die verteld je precies welke champs je het meest speelt.

En dat met die runepages is niet veel werk, dus waarom niet even wat tijd erin steken en even de pages op orde maken?
True, maar ik heb vaak als ik bepaalde pages heb aangemaakt dat ik daarna alsnog weer een andere page tegen kom. Vanavond toch maar eens tijd voor maken, is zoals je zegt niet heel veel moeite.

Ik kijk wel al mn runes vaak nog op probuilds of lolking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:39:
[...]

Ik neem eigenlijk ook geen armor op een mid page. Zeker niet nu Cloth5 start zeer viable is door deel van recept Zhonya's Hourglass. Met je Masteries en Cloth heb je wel genoeg om tegen een AD mid te gaan of voor wat auto-attacks. Also, manaregen zorgt ervoor dat je vaker je combo kan uitvoeren. Ik zou het zeker niet onderschatten.
Ik ben zelf geen ervaren mid speler, is mijn minst gespeelde rol (met name vanwege MID OR FEED/AFK). Als jij dit zegt neem ik dat zonder meer van je aan :D Het scheelt inderdaad wel dat je die cloth nu goed kan gebruiken met die armguard en later zhonya's. Vroegah had je daar geen hol aan en was die gold in armor stoppen dus zonde.
@Shadowbumble: gewoon lekker mana regen seals houden dus! ;) My bad
De AP based junglers gaan Marks-gewijs meestal ook voor AS of AD (Nunu, Eve, Mao, Cho bvb)
Overigens is voor physical junglers een mix met Aspd + AD/ArP bijna altijd beter dan puur elke stat apart op een pagina of een mix van AD + ArP. Champs met hoge Aspd buffs en geen on-hit (J4, Lee Sin) zijn hier een uitzondering op.
Met AP based junglers bedoel ik meer ECHT AP, zoals bijvoorbeeld Fiddle. Op Eve heb ik vanwege die Q de AS niet zo hard nodig voor een snelle clear dus dan ga ik ook voor magicpen. Verder hou ik op junglers van movespeed, dus neem ik die vaak als quints. Ik heb dan geen ruimte om naast AS ook nog AD of armorpen te nemen. Kwestie van voorkeur denk ik zo. Maargoed, ik stem mijn jungle pages meestal af op de junglers die ik speel omdat dat naast support mijn meest gespeelde rol is.

@ShadowBumble: Als je een specifieke jungler noemt kan ik je wel tips geven over de runepage die daar het beste bij past. En misschien Rudy ook wel, die heeft zo te zien wat andere voorkeuren dan ik en er zijn meer wegen die naar Rome leiden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 11-11-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:56:
[...]

Ik ben zelf geen ervaren mid speler, is mijn minst gespeelde rol (met name vanwege MID OR FEED/AFK). Als jij dit zegt neem ik dat zonder meer van je aan :D Het scheelt inderdaad wel dat je die cloth nu goed kan gebruiken met die armguard en later zhonya's. Vroegah had je daar geen hol aan en was die gold in armor stoppen dus zonde.
@Shadowbumble: gewoon lekker mana regen seals houden dus! ;) My bad

[...]

Met AP based junglers bedoel ik meer ECHT AP, zoals bijvoorbeeld Fiddle. Op Eve heb ik vanwege die Q de AS niet zo hard nodig voor een snelle clear dus dan ga ik ook voor magicpen. Verder hou ik op junglers van movespeed, dus neem ik die vaak als quints. Ik heb dan geen ruimte om naast AS ook nog AD of armorpen te nemen. Kwestie van voorkeur denk ik zo. Maargoed, ik stem mijn jungle pages meestal af op de junglers die ik speel omdat dat naast support mijn meest gespeelde rol is.

@ShadowBumble: Als je een specifieke jungler noemt kan ik je wel tips geven over de runepage die daar het beste bij past. En misschien Rudy ook wel, die heeft zo te zien wat andere voorkeuren dan ik en er zijn meer wegen die naar Rome leiden ;)
Op Evelynn zou ik AP Quints en AD Marks pakken. Hatespike en Ravage scaled immers met bonus AD ;). Ze heeft al een gigantische Aspd buff, dus daar zou ik geen Runes in stoppen :)

Overigens zijn defensive seals geen slecht idee op melee mids (Fizz, Akali, Diana). Op mijn Akali pak ik het liefst Health Seals en de rest in (scaling)AP en Mpen. Op mages die vrij traditioneel van afstand spammen zoals Syndra, LeBlanc, Ahri toch liever Mregen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik zal niet gaan quoten want dat word het een zooitje heb nu op alle pagina's lekker voor Scaling MR gedaan behalve op de Support page die heb ik niet aangepast omdat daar zeker in de lane phase je die het hardst nodig hebt.

Bij Tank Jungler zou ik de AD Quints wel kunnen vervangen door movement speed ( Ik heb namelijk Elise / Lee Sin & J4 als Junglers ) dus dan zou het voornamelijk gaan om de 2 Jungle pages :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik wist eerlijk gezegd niet dat Ravage ook scalede met AD (weer wat nieuws geleerd :P) maar alle abilities doen magic damage. Vandaar mijn keuze voor magic pen. Helpt niet met een snellere clear, maar helpt wel bij de damage in mijn ganks.

edit: Lee en J4 hebben beide al een AS buff. Bij die 2 zou ik voor een mix tussen AD en armor pen gaan en AS achterwege laten. Tevens heb je op die 2 de movespeed niet zo hard nodig omdat je een jump hebt (W of Q met lee en E+Q combo met J4).

[ Voor 33% gewijzigd door Vicarious op 11-11-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:09:
edit: Lee en J4 hebben beide al een AS buff. Bij die 2 zou ik voor een mix tussen AD en armor pen gaan en AS achterwege laten. Tevens heb je op die 2 de movespeed niet zo hard nodig omdat je een jump hebt (W of Q met lee en E+Q combo met J4).
In feite wat ik hier lees is dus eigenlijk dat ik aan de page "Tank Jungler" voldoende zou hebben en de hele AD Jungler gewoon kan vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Is LoL al down?..Of zijn ze er nog niet mee bezig op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

llovesoccerx7 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:43:
Is LoL al down?..Of zijn ze er nog niet mee bezig op dit moment?
Vanavond pas. Dus iedereen die nog een kans wil maken op zijn Silver V, Gold V, Plat V of Diamond V kan het tot vanavond nog proberen. Daarna ligt ranked volgens mij 12 uur down. Maar er zal nog geen soft reset plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:46:
[...]

Vanavond pas. Dus iedereen die nog een kans wil maken op zijn Silver V, Gold V, Plat V of Diamond V kan het tot vanavond nog proberen. Daarna ligt ranked volgens mij 12 uur down. Maar er zal nog geen soft reset plaatsvinden.
Vanavond om exact Midnight gaat ranked plat en blijft plat tot Season 4 wat ik begreep, mogelijk dat alles vanavond echt plat gaat voor de grote update en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:09:
Ik wist eerlijk gezegd niet dat Ravage ook scalede met AD (weer wat nieuws geleerd :P) maar alle abilities doen magic damage. Vandaar mijn keuze voor magic pen. Helpt niet met een snellere clear, maar helpt wel bij de damage in mijn ganks.
Dat zou even uitgerekend moeten worden dan. In dit geval heeft AD een soortgelijk effect als AP, dus kun je het onder hetzelfde punt gooien als AP vs Mpen. Ga uit van 30 Mres.

Je kunt van Marks 7.8 Mpen krijgen, dat zorgt ervoor dat een enemy van 28% reduced damage naar ongeveer 22% reduced magic damage gaat. 6% increase in damage dus.

Flat AD Marks op lv1 Hate Spike en Ravage geeft early een 12% (-6% door resistances, dus overall hetzelfde) damage increase, plus de DPS van je auto-attacks gaat initieel met 15-20% omhoog.

Ik denk dat vooral early game (lv1-8) je damage met AD marks hoger zal zijn en geleidelijk zal Mpen wat nuttiger zijn. Tijdens ganks doe je early game toch veel auto-attacks om je redbuff toe te passen en zal je attack speed veel hoger zijn dan je Hate Spike cooldown. Het ligt dus een beetje aan waar je op wil focussen en persoonlijk zie ik Eve als een soort Shaco- early game all-in gaan of vrij useless zijn mid-late game wanneer niet fed. Daar bouw ik dan mijn Runes/Masteries dan ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah nice, goed om te weten. Zal jouw rune voorstel eens proberen op Evelynn. Overigens kan Eve ook na een matige start nog wel nuttig zijn naar mijn mening, mits je de goede items bouwt. Shaco is veel afhankelijker van zijn cooldowns dan Eve, die een q heeft die je kan spammen. Als je dan tanky AP bouwt kun je nog best wat damage doen in een teamfight. Bovendien is je ultimate best lekker (AoE damage + slow).

[ Voor 69% gewijzigd door Vicarious op 11-11-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de rewards al binnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Ik denk dat deze pas vannacht na 12 uur komen. Ze hebben al gezegd dat niet iedereen deze meteen zal hebben. Maar aan het einde van de week zal iedereen de rewards moeten hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nescire
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08-2023
De rewards worden ook pas uitgedeeld nadat ranked queue disabled is. Volgens mij gebeurd dat middernacht, en dan kan het nog een paar dagen duren voordat iedereen ze heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:48:
[...]

Vanavond om exact Midnight gaat ranked plat en blijft plat tot Season 4 wat ik begreep, mogelijk dat alles vanavond echt plat gaat voor de grote update en dergelijke.
Fout:

"Going to get this messaging out early, as we'll have more official words next week. The plan is to actually NOT do a soft reset on ranked play during preseason, especially with the huge changes we have planned on the way.
We'll be doing that soft reset at the start of the 2014 season when everyone's all trained up from the preseason. MORE INFO TO COME NEXT WEEK (er, this week?).
And for anyone that asks, "Why play ranked during preseason?" - your standings you get to during the preseason will have an influence on where you initially seed during the 2014 season. We wanted to create a competitive environment for players to stew in during the preseason, but we really didn't want you dictating an entire season's worth of ranked placement during a tumultuous time (BLACK CLEAVAAAAR)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Na 12 uur vannacht beginnen ze met het uitrollen van de season 3 rewards, daarna zijn de ranked queues 12 uur down om vervolgens weer online te komen voor pre-season 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:05:
[...]

Fout:

"Going to get this messaging out early, as we'll have more official words next week. The plan is to actually NOT do a soft reset on ranked play during preseason, especially with the huge changes we have planned on the way.
We'll be doing that soft reset at the start of the 2014 season when everyone's all trained up from the preseason. MORE INFO TO COME NEXT WEEK (er, this week?).
And for anyone that asks, "Why play ranked during preseason?" - your standings you get to during the preseason will have an influence on where you initially seed during the 2014 season. We wanted to create a competitive environment for players to stew in during the preseason, but we really didn't want you dictating an entire season's worth of ranked placement during a tumultuous time (BLACK CLEAVAAAAR)."
Hmm blijkbaar dus zou toch zweren dat ranked disabled bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:44:
[...]

Hmm blijkbaar dus zou toch zweren dat ranked disabled bleef.
Ze willen nu problemen zoals met Warmogs / Black Cleavers etc tegengaan dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@ItsNotRudy en Vicarious, zelf gebruik ik hybrid pen runes, flat armor, flat magic resist en AP Quints. Evelynn kan dankzij haar E erg veel basic attacks uitvoeren en in combinatie van 1 AD item (Muramana, Spirit of the Elder Lizard of Mercurial Scimitar (Erg handig als je bijvoorbeeld tegen een Annie staat)) maak je daarom goed gebruik van die hybrid pen runes. En of je nou 21/0/9 of 30/0 (voor nog wat extra AD en Armor pen) doet vind ik zelf niet een heel erg groot verschil tussen zitten. Als je toch wat extra magic resist, armor en health wilt dan zou ik gewoon 21/9 doen. Maar zelf vind ik 30/0 het fijnst omdat je ult wel die 9 puntjes kan opvangen uit je defense :)

Veel mensen kunnen gewoon niet tegen een Evelynn spelen en kopen vaak al erg veel pinks tegen je. En ik denk dat je met Evelynn nog wel het makkelijkst van je lane af kan gaan :D

Ik kap met LoL vandaag.. Al de hele week voor het einde van dit seizoen zijn er zoveel mensen die afk gaan :( En niet alleen in ranked maar ook gewoon met normals. Kreeg net de vraag "Do you mind if we go afk too?" omdat GP op top afk ging.. Ben zelf maar weg gegaan en zie vanzelf wel of ik een ban krijg of niet. Ben normaal echt niet van het leaven (zelfs niet als ik erg gefrustreerd ben), maar heb er gewoon geen zin meer in om zulk soort potjes te spelen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Mebus op 11-11-2013 19:29 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.twitch.tv/bossly1 voor de liefhebbers;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:05:
@ItsNotRudy en Vicarious, zelf gebruik ik hybrid pen runes, flat armor, flat magic resist en AP Quints. Evelynn kan dankzij haar E erg veel basic attacks uitvoeren en in combinatie van 1 AD item (Muramana, Spirit of the Elder Lizard of Mercurial Scimitar (Erg handig als je bijvoorbeeld tegen een Annie staat)) maak je daarom goed gebruik van die hybrid pen runes. En of je nou 21/0/9 of 30/0 (voor nog wat extra AD en Armor pen) doet vind ik zelf niet een heel erg groot verschil tussen zitten. Als je toch wat extra magic resist, armor en health wilt dan zou ik gewoon 21/9 doen. Maar zelf vind ik 30/0 het fijnst omdat je ult wel die 9 puntjes kan opvangen uit je defense :)

Veel mensen kunnen gewoon niet tegen een Evelynn spelen en kopen vaak al erg veel pinks tegen je. En ik denk dat je met Evelynn nog wel het makkelijkst van je lane af kan gaan :D
Ik heb het zelf over jungle eve en dan vind ik de defense masteries wel erg praktisch. Verder doet Eve op al haar abilities magic damage dus zou je alleen voor de basic attacks armor pen hebben, dat lijkt mij heel inefficient. Dan lijkt Rudy's voorstel me beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Meestal koop ik spirit of the elder lizard als eerst op Evelynn (jungle) :) Dan vind ik die armor pen toch nog best handig en met gewone magic pen runes scheelt het maar 2.3. Maar dan nogmaals: ik gebruik erg veel mijn basic attacks op andere champions en niet alleen mijn Q en E. In de jungle gebruik ik ook 21/9 trouwens.

Zelf heb ik tot nu toe altijd het gevoel gehad dat ik meer aan die hybrid pen runes had dan aan gewone magic pen runes.

[ Voor 25% gewijzigd door Mebus op 11-11-2013 22:27 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisteren voor het eerst Jungle gespeelt met J4 aangezien de premade vond dat ik dat maar moest doen en ik gewaarschuwt al had hadden ze toch zoiets van doe maar, optimale farm no way in de jungle had geen duidelijk path me jungle werd constant gecounterjungled door zowel de ZED MID als de ebemy jungler.

Dus ben ik me maar gaan focussen op mijn AP Mid ( Ryze ^^ ) te gaan feeden uiteindelijk eindigde ik op 4/8/26 (Ryze 21/7/10) en kreeg ik aan het einde wel de opmerking dat mijn Jungle zuigt maar dat mijn ganks/setups naar kill een hele hoop hadden goedgemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ShadowBumble schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:36:
Zo gisteren voor het eerst Jungle gespeelt met J4 aangezien de premade vond dat ik dat maar moest doen en ik gewaarschuwt al had hadden ze toch zoiets van doe maar, optimale farm no way in de jungle had geen duidelijk path me jungle werd constant gecounterjungled door zowel de ZED MID als de ebemy jungler.

Dus ben ik me maar gaan focussen op mijn AP Mid ( Ryze ^^ ) te gaan feeden uiteindelijk eindigde ik op 4/8/26 (Ryze 21/7/10) en kreeg ik aan het einde wel de opmerking dat mijn Jungle zuigt maar dat mijn ganks/setups naar kill een hele hoop hadden goedgemaakt :D
hmm j4 heeft juist een hele goede en snelle jungle clear, blue -> wolves -> wraiths -> red -> golems, gank bot/top, daarna wraiths en gank mid.

teminste zo doe ik het en dan ben ik rond lvl 4 a 5 en dan heb ik 2/3 punten in me E en in me w en q allebei 1 punt.
daarnaast bouw je J4 hybrid tank, 1 a 2 offencive items en daarnaast de rest def items.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Martin0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:40:
[...]

hmm j4 heeft juist een hele goede en snelle jungle clear, blue -> wolves -> wraiths -> red -> golems, gank bot/top, daarna wraiths en gank mid.

teminste zo doe ik het en dan ben ik rond lvl 4 a 5 en dan heb ik 2/3 punten in me E en in me w en q allebei 1 punt.
daarnaast bouw je J4 hybrid tank, 1 a 2 offencive items en daarnaast de rest def items.
Thanks het path was niet duidelijk maar komt inderdaad overeen met wat ik liep kon alleen moeilijk omgaan met de buff steal die de enemy mid en de enemy jungler deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ShadowBumble schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:39:
[...]

Thanks het path was niet duidelijk maar komt inderdaad overeen met wat ik liep kon alleen moeilijk omgaan met de buff steal die de enemy mid en de enemy jungler deden.
hm opzich ben je met j4 niet echt afhankelijk van buffs, de blue is wel heel handig, maa de red is alleen leuk vanwege de slow.
en ja enige wat je daar tegen kan doen is counter stealen, of hardere ganks uitvoeren zodat het loss van 1 buff omgezet wordt in een paar kills + assists zodat je gold lead opbouwt want dat doet meer dan een 3 min buff ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Gister weer even 4 games gespeeld de eerste 2 liepen rampzalig slecht.
Daarna de laatste 2 games vooral de aller laatste game 0.0 zo goed.
Elke kill van een gank weg gegeven kreeg alleen maar honor en complimenten.
Maarja de laatste game waren we eerst heel slecht we hadden geen mid dus moest onze Yi op mid gaan spelen.
Ergens rond 37 minuten heb ik mn build om gegooid ineens was ik de tank Warmogs, Thornmail en Sunfire :)
Enemy team kon mij niet downen zelfs niet onder tower zo gelachen heb ik op de rage van hun XD.
Toen hadden ze op 45 minuten gesurrenderd omdat ze door kregen dat ze het niet meer konden winnen.
Al met al een heel geslaagd potje was dat.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

[...]

Jarvan's jungle clear is niet echt geweldig hoor. Ook zou ik nooit aanraden top side te beginnen, maar altijd bot side omdat je dan een betere leash krijgt en daardoor ook meteen je top lane niet in de problemen brengt.

Jarvan moet je, ook al sta je voor, altijd tanky bouwen. Je bent een Utility jungle met CC, je rol is niet om damage te doen maar om ervoor te zorgen dat jouw teammates damage doen. Ancient Golem --> Locket --> Randuins 99% van de gevallen.

Ik zie te vaak Jarvan's die in het begin goed gaan dan iets doms builden zoals Elder Lizard (of soms zelf Hydra...oh god) en dan daarna afgeslacht worden omdat ze met hun offensive skillset meteen doodgaan.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rordarok schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:51:
Ik zie te vaak Jarvan's die in het begin goed gaan dan iets doms builden zoals Elder Lizard (of soms zelf Hydra...oh god) en dan daarna afgeslacht worden omdat ze met hun offensive skillset meteen doodgaan.
Hehe toevallig noem je 2 items op die geclassificeerd staan in de shop als recommend voor J4 als je geen eigen skillset bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Jarvan's jungle clear is niet echt geweldig hoor. Ook zou ik nooit aanraden top side te beginnen, maar altijd bot side omdat je dan een betere leash krijgt en daardoor ook meteen je top lane niet in de problemen brengt.

Jarvan moet je, ook al sta je voor, altijd tanky bouwen. Je bent een Utility jungle met CC, je rol is niet om damage te doen maar om ervoor te zorgen dat jouw teammates damage doen. Ancient Golem --> Locket --> Randuins 99% van de gevallen.

ik bouw over het algemeen eerst: warmogs -> randuins -> Ancient golem -> sunfire/frozen mallet -> offencive item(black cleaver) -> situational ( ad team = atmas, AP team = Maw)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nice, distributen gaat dus vrij vlot zo te zien. Heb het icoontje + Elise skin al binnen. Enige wat nog ontbreekt is de ward-skin (maar shop is down) en profiel-border.

Hmm op 1 smurf alleen is nog niets geupdated :o andere 3 zijn ook al voorzien van icoontje.

[ Voor 22% gewijzigd door Damien op 12-11-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 20:39

Qon

ShadowBumble schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:39:
[...]

De beste tip tegen counter junglen is in mijn optiek nogsteeds het timen van de buffs. Als jij weet wanneer jouw buffs respawnen, en je zorgt dat je (vooral bij de tweede respawn) jou midlaner op de hoogte stelt dat blue eraan komt, kunnen ze bijna niet counterjunglen als je zorgt dat je op de juiste momenten bij je buff staat.

Als je de timers in de gaten houd kun je ook spelen met het invaden van de enemy jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Als ik jungle ben en ik begin bij blue dan ga ik er gewoon van uit dat zij gelijk naar mijn red toe gaan en doe ik dus gewoon hetzelfde. Doen ze dit niet? Dan heb je al een goede voorsprong als je uiteindelijk ook je eigen buff kan pakken nog :)

Nieuwe champion ship rotation is trouwens best goed nu! Ziggs, Riven en Nocturne zijn champs die ik al aardig lang uit wou proberen :) Net even Ziggs geprobeerd en vond het zo fijn om mijn Q te kunnen spammen.

Iemand nog wat beginner tips voor Riven en Nocturne?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:31:
Als ik jungle ben en ik begin bij blue dan ga ik er gewoon van uit dat zij gelijk naar mijn red toe gaan en doe ik dus gewoon hetzelfde. Doen ze dit niet? Dan heb je al een goede voorsprong als je uiteindelijk ook je eigen buff kan pakken nog :)

Nieuwe champion ship rotation is trouwens best goed nu! Ziggs, Riven en Nocturne zijn champs die ik al aardig lang uit wou proberen :) Net even Ziggs geprobeerd en vond het zo fijn om mijn Q te kunnen spammen.

alleen bij riven: gebruik na iedere skill een AA, daarmee proc je de passive van riven, het spammen van je skills werkt dan niet lekekr omdat je dan veel van je passive stack verliest

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Mebus schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:31:

Doe vooral niet wat ik zoveel Riven's zie doen. En dat is 3x de Q snel achter elkaar spammen en dan een autoattack. Dat is prachtig als je zo min mogelijk damage wilt doen. En maak gebruik van haar mobility met name met het springen over muurtjes. En zorg dat je het animatiecancellen een beetje onder de knie krijgt.

Alsjeblieft, zou de muziek wel uitzetten: YouTube: Guide to Riven animation canceling

Oh ja, met 1 bedoeld hij Hydra, dus waar jij ook maar je Hydra ZOU hebben MOCHT je hem bouwen. Is geen verplichte buy op Riven immers.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 12-11-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:30

Wootlock

Evilution

Ah riven F2P, tijd om weer op mensen te gaan poepen als Renekton :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wootlock schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:52:
Ah riven F2P, tijd om weer op mensen te gaan poepen als Renekton :)
En laat die nu toevallig in sale zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Martin0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:55:
[...]
ik bouw over het algemeen eerst: warmogs -> randuins -> Ancient golem -> sunfire/frozen mallet -> offencive item(black cleaver) -> situational ( ad team = atmas, AP team = Maw)
Zo dan, dat is me een stapel extreem dure items om mee te starten.

Jungle J4 is eigenlijk best wel "vast" in zijn build. ZOals gezegd, Golem, locket, boots zijn core en altijd je eerste items. Daarna kun je wat gaan schommelen tussen wat je nodig hebt, zoals Spirit Shroud of juist Randuin's. Damage zou ik eigenlijk niet bouwen. En Atma's = niet goed meer.

Gister een potje tegen een premade. Dia 1, Dia 1, Dia 3, Dia 2 en Plat 1.
Veel AP (brand/annie botlane, FFF) maar ze wonnen alle lanes, kon niet veel al had ik best een lekker game als Nasus jungle.

Die Brand (support) was 60LP in Dia 1 en voelde gewoon als ik Dragon wilde soloën, al had ik het goed gepinked/covered. Gave games, jammer dat sommige mensen eigenlijk al standaard "throwen" omdat ze "toch niet kunnen winnen". Bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wat ik meestal doe met J4 jungle, is starten met blue en dan ren ik direct naar red buff; ik bypass dan dus wolves en wraiths. Waarom? Simpel, je wilt niet dat een brutale enemy jungler jouw red kan stelen. En als je na blue eerst rustig wolves + wraiths doet, geef je de enemy jungler alle tijd van de wereld jouw red te stelen. Ik zou alleen red buff op nummer 4 zetten als je daar een ward neerzet, zodat je de enemy jungler ziet aankomen.
Dan na blue + red, kun je wraiths en mid gank doen, of na wraiths wolves meepakken en verder kijken.

Ik zou early game trouwens vooral punten in Q gooien. Ik doe meestal E,Q,Q,W tot aan lvl 4. Punten in Q zorgt voor meer dmg en dat maakt je ganks sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Martin0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:44:
hm opzich ben je met j4 niet echt afhankelijk van buffs, de blue is wel heel handig, maa de red is alleen leuk vanwege de slow.
Je bent als J4 wel degelijk vrij afhankelijk van buffs, zeker je blue. Vaak genoeg als ik blue weggeef aan mijn mid, en ik moet toevallig ineens ganken en veel abilities spammen, dan merk je dat je daarna vaak al te weinig mana over hebt voor een simpele E+Q combo voor een jungle pack.

En red, vergis je niet hoe handig die is. De slow is niet onbelangrijk als je een gank plaatst. En ik heb toch al vaker gehad dat je een mid gank doet, de enemy mid lijkt net weg te komen bij zijn turret met 10 hp ofzo, om vervogens 1.5 sec later toch de kill mee te pakken door de dot van de red buff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Jarvan's jungle clear is niet echt geweldig hoor.
klopt, ik denk dat J4 gemiddeld is qua clear speed. Sejuani is trager, maar Udyr, Nocturne, Shyvana zijn er bijvoorbeeld een paar die sneller clearen.
Normaal gesproken ja, maar altijd tanky bouwen zou ik niet doen. Het hangt sterk van de situatie af. Meestal bouw je gewoon tanky. Men verwacht dat vaak van je, en zeker als de rest geen echte tanks zijn. Maar wat als je erg goed gaat en ook early game al wat kills hebt kunnen meepakken en dus goed in de slappe was zit? Ancient Golem bouw ik in principe altijd, maar daarna bouw ik bijvoorbeeld een Hydra als ik goed ga en redelijk vóór loop. Daarmee kun je meer forceren en je voorsprong beter uitbouwen. Nooit teveel vertrouwen op je team om de dmg maar te doen. Tegen de tijd dat je écht tanky moet zijn voor de late game teamfights, dan heb je toch al genoeg tijd gehad om voldoende tanky te bouwen.

Ik start trouwens ook altijd 21/9/0 met J4 jungle. Early game is die dmg wel belangrijk (voor ganks), zeker omdat je J4 doorgaans toch meteen tanky bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Season 4 al begonnen/update al klaar of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Er is zoiets als een edit-button.. gebruik dat volgende keer i.p.v. 3 posts achter elkaar

Met Jarvan wil je meestal beginnen bij de buff het dichtst bij bottom lane. Dat wil dus zeggen red op blue side en blue op purple side. Dan krijg je een leash van je botlane die vele malen beter is dan de leash die je krijgt van je top en mid, en je top en mid laner komen niet meteen achter te liggen doordat ze XP missen. Daarnaast heb je dan een veel betere positie om te ganken aangezien bottom lane meestal lastig te ganken is door veel wards.

[ Voor 5% gewijzigd door Slivv op 12-11-2013 13:59 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Season 4 begint in Januari pas, Pre-season is nu aan de gang, de updates gaan ze langzaam uitrollen tot Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:55:
Is Season 4 al begonnen/update al klaar of nog niet?
Pre season zal grofweg een maand duren gok ik. Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vind het altijd wel grappig dat mijn builds altijd vrij hard hier naar beneden gehaald worden terwijl ik Toch redelijk veel games win met mijn afwijkende builds, ja het is een dure build maar goed, voordat ik eerste back ga kan ik meestal al giants belt + boots halen of de hunter manchette upgraden en soms wel boots en upgrade van hunters manchette.
ik kan redelijk lang in jungle blijven en blijven ganken, wellicht heb ik blue nodig.

maar goed. ik zal er niks meer over zeggen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:55:
[...]

Waarom Ancient Golem zo laat? Het is juist een vrij cheap item met veel HP, Monster%dmg en utility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:01:
Waarom Ancient Golem zo laat? Het is juist een vrij cheap item met veel HP, Monster%dmg en utility.
Ja dat zou ik echt altijd als je eerste item nemen. Veel hp, CDR, tenacity, snellere jungle clear en idd relatief goedkoop.

Daarna kun je verder tanky bouwen, of eerst een dmg item als je erg goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Martin0 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:59:
Vind het altijd wel grappig dat mijn builds altijd vrij hard hier naar beneden gehaald worden terwijl ik Toch redelijk veel games win met mijn afwijkende builds, ja het is een dure build maar goed, voordat ik eerste back ga kan ik meestal al giants belt + boots halen of de hunter manchette upgraden en soms wel boots en upgrade van hunters manchette.
ik kan redelijk lang in jungle blijven en blijven ganken, wellicht heb ik blue nodig.

Niemand haalt hier je build naar beneden; je vat het misschien onnodig persoonlijk op.

Er werd slechts wat commentaar gegeven op jouw build, iets waar je wellicht je voordeel mee kan doen.

En als je veel succes hebt met je build, dan ga vooral zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
daarnaast vind ik het ook grappig dat jullie 330 gold verschil in items groot verschil vinden (locket (2500) tegenover warmogs (2830)).

daarnaast vind ik de locket niet eens een goed item maar goed dat is mijn mening, leuk voor support maar niet voor j4 tank in mijn ogen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:53
Ik stop meestal ook aan aegis (op support). Locket bouw ik enkel nog in een eeuwigdurende game waar je als support een full build haalt. Dat shield voelt net iets te zwak om die 600gold waard te zijn. En oké, op een AoE skill op je hele team kan het wel een kleine schok opvangen maar toch. Er zijn betere items om reeds aan te beginnen met je 600 gold vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Je begint met Warmogs, wat survivability (1k health) en een beetje regen geeft. Als je met Warmogs 2.5k health hebt op dat moment heb je 25 health regen per 5s.

Spirit of the Ancient Golem als eerste bouwen geeft je 500 health en 11 health regen per 5s minder, maar alle andere stats zijn gewoon extras. En het is 830 minder dan een warmogs, dus je hebt het veel sneller.

Locket is een minder goede koop, maar nog altijd niet slecht aangezien je meer def krijgt (dus ook minder turret en creep damage), en weer wat CDR. Warmogs zie ik als iets wat je later in het spel veel zal helpen, maar eerder heb je meer aan dingen die zowel je jungle clear sneller maken als je ganking mogelijkheden verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Hou er rekening mee, dat het waarschijnlijk prima werkt in Bronze III, maar je gaat (hopelijk) wel omhoog in ranking en naarmate je tegen betere tegenstanders komt en er ook meer van jou gevraagd gaat worden zal je dus minder gold income hebben (niet iedereen is meer eventjes simpel te ganken) en je zult te maken krijgen met counterjungleing (wat weer van invloed is op je income) dus die kleine 330 gold wat jij noemt is een behoorlijk verschil.

En nogmaals het is niet de build naar beneden halen, het is tips verlenen zodat je efficienter met je gold om zult gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd zijn de meeste tips hier wel goeie tips: warmogs is geen slechte item maar ook niet fantastisch om early te rushen hij is veel meer gold efficient als je al wat health items hebt (en zeker als je al een spirit visage hebt).

Ancient golem is op de meeste tanky junglers een van de beste starting items, ook wanneer je je tweede blue buff afstaat aan mid heb je tenminste toch cdr en mana regen van ancient golem iets wat een warmogs je niet kan geven.

Martin0 sta open voor advies van anderen, het is niet om je af te breken maar om je te helpen. Ik snap dat je dingen doet die werken maar ze zijn daarom nog niet optimaal en je kan wellicht meer vooruitgang boeken door toch af en toe dat advies eens toe te passen ipv je persoonlijk aangevallen te voelen.
Ik heb in het verleden ook alternatieve builds getest en dan dacht ik ook ja maar het werkt toch en ik vind het fijn om zo te spelen en dat was allemaal goed en wel tot ik in S2 gewoon vast kwam te zitten rond 1300 elo, dan toch maar ook wat advies ingewonnen en de pros en contras van sommige builds vergeleken. Resultaat nu zit ik toch rond de 1400 elo en nog steeds stijgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je wint betekent niet dat er geen ruimte is voor verbetering. Ik kijk zelf ook wel eens terug op games en vraag me af waarom ik niet eerder wat Mres heb gekocht of iets. Maar goed, dat terzijde. Er zijn in dit geval (heb je andere builds niet bekeken) veel verbeterpunten.

Je koopt een early-game item, mid-lategame (Ancient Golem). Dit is niet slim omdat je het grote voordeel van dit item dan niet kan gebruiken. Die regen en monster damage heb je weinig aan op het moment dat je de jungle phase al voorbij bent. Ook geeft Tenacity betere ganks early game. De vijand heeft zo meer moeite om je te stoppen.

Overigens is Locket best een leuk item op tanky junglers of top laners als de support hem niet pakt. Vooral als je een lane verliest is het makkelijker een tanky item te bouwen die ook nog eens ganks faciliteert.

Locket support item... niet helemaal met je eens. De ingredienten geven de support eigenlijk niet veel nuttigs tot dat het recept af is. Geen CDR, geen manaregen etc. Op een miniem aantal supports zou ik deze aanschaffen.

Ik wil ook niet heel lullig doen, maar je verliest meer dan je wint volgens je player profile. Er valt dus nog veel te verbeteren. En dat telt voor iedereen in dit draadje, aangezien we niet allemaal op Challenger niveau spelen. En dat zeg ik niet om lullig te doen, ik doe zelf tijdens games genoege domme dingen, focus meer op kills dan cs, koop niet altijd efficient etc. en zelfs met wins redelijk boven losses maak je fouten. Maar met een attitude van "ik win best vaak dus ik doe alles goed" kom je nergens. Zelfs de pros veranderen constant builds, masteries e.d. Uiteindelijk komen we hier om met elkaar games te spelen en van elkaar te leren, desondanks de pagina's vol nonsens soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Terzijde, Locket is wel ideaal tegen champions die true dmg doen. Zoals Darius, Vayne, Twitch, Olaf etc.
Aangezien je met true damage niets aan migitation hebt, zal het enige wat jou of je teammembers kan redden van die laatste vayneproc, of laatste poison tick van twitch je active zijn van je Locket.

Ik bouw Locket eigenlijk vrijwel nooit, behalve als ik merk dat we de lategame teamfights vaak 'net' wel of 'net' niet winnen. Dan scheelt zo'n 230 shield toch vaak net dat kleine beetje (zoals ik al zei, vooral bij true dmg champs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:13:
[...]

Dat je wint betekent niet dat er geen ruimte is voor verbetering. Ik kijk zelf ook wel eens terug op games en vraag me af waarom ik niet eerder wat Mres heb gekocht of iets. Maar goed, dat terzijde. Er zijn in dit geval (heb je andere builds niet bekeken) veel verbeterpunten.

Je koopt een early-game item, mid-lategame (Ancient Golem). Dit is niet slim omdat je het grote voordeel van dit item dan niet kan gebruiken. Die regen en monster damage heb je weinig aan op het moment dat je de jungle phase al voorbij bent. Ook geeft Tenacity betere ganks early game. De vijand heeft zo meer moeite om je te stoppen.

Overigens is Locket best een leuk item op tanky junglers of top laners als de support hem niet pakt. Vooral als je een lane verliest is het makkelijker een tanky item te bouwen die ook nog eens ganks faciliteert.

Locket support item... niet helemaal met je eens. De ingredienten geven de support eigenlijk niet veel nuttigs tot dat het recept af is. Geen CDR, geen manaregen etc. Op een miniem aantal supports zou ik deze aanschaffen.

Ik wil ook niet heel lullig doen, maar je verliest meer dan je wint volgens je player profile. Er valt dus nog veel te verbeteren. En dat telt voor iedereen in dit draadje, aangezien we niet allemaal op Challenger niveau spelen. En dat zeg ik niet om lullig te doen, ik doe zelf tijdens games genoege domme dingen, focus meer op kills dan cs, koop niet altijd efficient etc. en zelfs met wins redelijk boven losses maak je fouten. Maar met een attitude van "ik win best vaak dus ik doe alles goed" kom je nergens. Zelfs de pros veranderen constant builds, masteries e.d. Uiteindelijk komen we hier om met elkaar games te spelen en van elkaar te leren, desondanks de pagina's vol nonsens soms.
in ranked sta ik nog steeds negatief qua wins ja, daar zijn meerdere redenen voor, maar daar hebben we het hier vaker over gehad en dat blijft een on going discussie die ik op het moment niet wil aanwakkeren.
daarnaast leer ik hier uiteraard veel dingen maar meestal blijf ik redelijk dicht bij mezelf en blijf ik me eigen probeersels doen omdat ze op het moment gewoon werken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dan moet je gewoon lekker blijven doen wat je wil. Zo simpel is het. Mensen geven je tips en je moet daarvan meepakken wat je mee wilt nemen. Je hoeft natuurlijk niet alles letterlijk over te nemen. Er zijn vaak meerdere wegen naar Rome en welke het meest efficiente is, verschilt per persoon. E.e.a. heeft namelijk ook met je speelstijl en het niveau waarop je speelt te maken.

Zolang je maar wel weet dat als wij commentaar op je builds geven, dat dat bedoeld is om te helpen en niet om je af te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

En ookal is het om af te kraken, dan kun je nogsteeds de nuttige informatie eruit pakken :P... En je moet 't nooit persoonlijk aantrekken haha... Het is en blijft een spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:41
@Martin, geen hate whatsoever, maar ik zou sowieso al het advies dat je krijgt accepteren en tot je nemen. Wat ik lees schiet je snel in de verdediging als iemand kritiek geeft, waar je als reactie op geeft dat je wint en dat het werkt en dat het goed is.. Maar blijkbaar win je niet genoeg, want het heeft je als ik het me goed herinner veel moeite gekost om uit Bronze IV te komen. Hoe vervelend en confronterend het ook kan zijn, ik zou elk advies accepteren, zeker van mensen die hoger zijn. Ik vraag ook wel eens om tips met m'n Silver prestaties. En ja, sommige dingen heb ik op zo'n moment al eens gehoord, doe ik al, weet ik al, of ben ik me al bewust van. Dat maakt niet uit, want al krijg ik zelf 100 tips waarvan ik er 99 al ken, dan is er in ieder geval 1 nieuw en is dat 1 punt waar ik me op kan verbeteren, en al ga ik daar maar ietsjes beter van spelen dan is het 't voor mij al zeker waard, want dat is mijn doel. Beter spelen.

Ik heb zelf ook vaak de neiging om mezelf gelijk te verdedigen, maar soms moet je dat gewoon niet doen. Wees blij met elke tip die je krijgt, en dat er überhaupt ervarenere/betere/hoger gerankte mensen hier zijn die je willen helpen. Je moet er alleen wel voor open staan. Als je niemand toestaat om je te helpen kunnen ze je niet helpen om beter te worden, en als je niet beter wilt worden zul je ook niet uit Bronze komen. Dus ook al ben je het initieel niet eens met een stukje kritiek, neem het toch áltijd in overweging en sta er áltijd gewoon even bij stil. Hoe groot of klein de tip ook is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Recrush schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:57:
@Martin, geen hate whatsoever, maar ik zou sowieso al het advies dat je krijgt accepteren en tot je nemen. Wat ik lees schiet je snel in de verdediging als iemand kritiek geeft, waar je als reactie op geeft dat je wint en dat het werkt en dat het goed is.. Maar blijkbaar win je niet genoeg, want het heeft je als ik het me goed herinner veel moeite gekost om uit Bronze IV te komen. Hoe vervelend en confronterend het ook kan zijn, ik zou elk advies accepteren, zeker van mensen die hoger zijn. Ik vraag ook wel eens om tips met m'n Silver prestaties. En ja, sommige dingen heb ik op zo'n moment al eens gehoord, doe ik al, weet ik al, of ben ik me al bewust van. Dat maakt niet uit, want al krijg ik zelf 100 tips waarvan ik er 99 al ken, dan is er in ieder geval 1 nieuw en is dat 1 punt waar ik me op kan verbeteren, en al ga ik daar maar ietsjes beter van spelen dan is het 't voor mij al zeker waard, want dat is mijn doel. Beter spelen.

Ik heb zelf ook vaak de neiging om mezelf gelijk te verdedigen, maar soms moet je dat gewoon niet doen. Wees blij met elke tip die je krijgt, en dat er überhaupt ervarenere/betere/hoger gerankte mensen hier zijn die je willen helpen. Je moet er alleen wel voor open staan. Als je niemand toestaat om je te helpen kunnen ze je niet helpen om beter te worden, en als je niet beter wilt worden zul je ook niet uit Bronze komen. Dus ook al ben je het initieel niet eens met een stukje kritiek, neem het toch áltijd in overweging en sta er áltijd gewoon even bij stil. Hoe groot of klein de tip ook is ;)
Mooi gezegd.

IK ben geeindig in Bronze IV en ga er mij ook niet om schamen hoor.
Het is niet gemakkelijk om er uit te komen!.
Probeer ook veel tips te volgen en soms vergeet ik ze ook en maak ik ook fouten.

Het eerste wat ik doe als er mensen flame ofzo is muten en eerlijk gezegd ik speel iets beter al. ( ook een tip had van iemand.)

Er zitten hier leden op die goed kunnen spelen hoor en waar je echt iets van kan leren een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Iedereen die in de GOT channel zit, als je niet geinvite wil worden druk even op de groene knop zodat deze geel wordt en je kan niet meer geinvite worden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de leden van het GoT-draadje geinteresseerd zijn in Weekly Wars? Dit deden we op een community die ik ooit bezocht graag wekelijks of per twee weken. Ionia VS Noxus, Team Mirror Match (same champs tegen same champs), Trash Tier (alleen champs uit de laagste lagen van de pro tier lists), Hunt the Teemo enzovoorts.

Meestal zette een groepje mensen een idee op of poll en daarna werden de regels uitgeschreven. Zouden mensen hier geinteresseerd in zijn? Op een vrijdag of zaterdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:41
Sure, ik wel :) heb ook wel eens dodgeball gezien, dat lijkt me ook wel grappig om eens te spelen.
YouTube: League of Legends Dodgeball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:39:
Zouden de leden van het GoT-draadje geinteresseerd zijn in Weekly Wars? Dit deden we op een community die ik ooit bezocht graag wekelijks of per twee weken. Ionia VS Noxus, Team Mirror Match (same champs tegen same champs), Trash Tier (alleen champs uit de laagste lagen van de pro tier lists), Hunt the Teemo enzovoorts.

Meestal zette een groepje mensen een idee op of poll en daarna werden de regels uitgeschreven. Zouden mensen hier geinteresseerd in zijn? Op een vrijdag of zaterdagavond?
Occasionally kan ik hier wel aan meedoen. Al zijn het maar gewoon 5v5's zonder thema, alhoewel een thema er wel een leuke dimensie aan geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Oops dubbeltje.

En het is lastig via internet, maar we zijn er niet om af te kraken, maar advies te geven :) Doe ermee wat je wilt!

[ Voor 72% gewijzigd door Zebby op 13-11-2013 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat bedoelen jullie met pre season?..Wat gebeurt er als dat over is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:11
llovesoccerx7 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:09:
Wat bedoelen jullie met pre season?..Wat gebeurt er als dat over is?
Pre-season is de aanloop naar het nieuwe seizoen met kampioenschappen etc. In deze periode voeren ze nieuwe grote wijzigingen door en balanceren ze de game voor het nieuwe seizoen.

Voor de normale niet prof maakt preseason/season dus feitelijk weinig verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ach ja, we gaan vanaaf eens kijken want pre season ons gaat brengen voor S4, nieuwe jungle, veranderingen aan lane, andere items, net alsof je helemaal opnieuw moet beginnen. im exited

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Resetten ze de Rank weer volledig opnieuw of begin je ergens op een bepaalde positie??
Sommige zijn GOLD , BRONZE....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was hier boven al eens geschreven. Ze resetten het niet. Je blijft ongeveer waar je was, iets lager
Deefje85 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:20:
Resetten ze de Rank weer volledig opnieuw of begin je ergens op een bepaalde positie??
Sommige zijn GOLD , BRONZE....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier de FAQ omtrent Season 3, Pre-season en Season 4. http://euw.leagueoflegend...out-ranked-play-preseason

Daar wordt ook de vraag beantwoord met betrekking tot de soft-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen ervaring met LeBlanc?..Gisteren even potje mee gedaan.
Was leuk om mee te spelen alleen de combo en haar ulti is nog beetje vaag voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
LeBlanc kan heel erg leuk zijn, combo is meestal W > Q > R > W of Q > W > E > Q > R > W ik heb alleen al een hele tijd LeBlanc niet gespeeld dus ik durf niet te zeggen of de 2e combo een beetje normaal kan zonder dood te gaan. Maar door eerst Q te doen en dan W trigger je de silence, vervolgens zet je hem vast met E en kan je nog een keer een burst damage doen met Q > R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

iCy schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 20:19:
Iedereen die in de GOT channel zit, als je niet geinvite wil worden druk even op de groene knop zodat deze geel wordt en je kan niet meer geinvite worden.
ah zo werkt dat, thx

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Hee jongens (of dames?! :$ ),

Ik zou graag vanavond een potje willen spelen via de GOT channel, maar hoe gaat dit precies te werk?
Welk programma moet ik hier voor downloaden?

Ik speel graag support! Ingame naam: PeterHid

Wijziging: dames, zijn er hier eigenlijk ook dames die League spelen? Ik ken eigenlijk in
mijn vriend(e/i)nkring geen vrouwelijke spelers. Spelen jullie dan vooral supp? :+

[ Voor 31% gewijzigd door Retep2124 op 13-11-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 17:32
Gewoon de public chat room option in de League client kiezen en dan "GoT"

Ik ken wel wat dames die online spelen, 1 ervan in Gold 1, die speelt alle rollen ook gewoon.

Een ander unranked, en speelt eigenlijk het liefst support characters, en dan vooral Nami "Omdat die zo'n mooie skin heeft", en af en toe Ahri omdat die haar doet denken aan de pokemon Ninetales, die speelt alleen characters die kwa uiterlijk haar dus aanspreken 8)7 naja ieder zijn ding.

[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 13-11-2013 14:05 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Degene die mij heeft gepushed om LoL te proberen speelt vooral jungle, maar die speelt zoveel spellen naast elkaar (ook S4 League, TERA en andere) dat ik haar niet vaak ingame zie. Zelf ben ik echter ook niet vaak of lang ingame.

Ken nog een andere vrouwelijke LoL fan, maar weet niet of ze zelf veel speelt of vooral kijkt naar anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:53
Een vriendin van mij speelt voornamelijk support of Mid. En heel af en toe probeert ze een volledig yordle team bijeen te krijgen als we met 5 zijn, vanwege de schattigheidsgraad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Laatst online: 21-07 18:55
Xevoo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:46:
LeBlanc kan heel erg leuk zijn, combo is meestal W > Q > R > W of Q > W > E > Q > R > W ik heb alleen al een hele tijd LeBlanc niet gespeeld dus ik durf niet te zeggen of de 2e combo een beetje normaal kan zonder dood te gaan. Maar door eerst Q te doen en dan W trigger je de silence, vervolgens zet je hem vast met E en kan je nog een keer een burst damage doen met Q > R.
LB is m'n main aan het worden eigenlijk, de 2e combo kan wel maar zou ik niet zo snel gebruiken.
Je staat dan naast je enemy en als toevallig de enemy jungler in je lane komt, dan wordt het of flash burnen of gewoon doodgaan.

Als je echt iemand wilt afmaken dan heb je deze combo die je kan doen als je genoeg tijd hebt
Q(2sec delay)>R>Q(is uit cooldown dan)>E of W
Doet best wel wat pijn, omdat Sigil dan 3x op je enemy wordt gebruikt (en geactiveerd+silence vanaf je R tot einde combo) zonder dat ie iets terug kan doen.
Ingeval de jungler jou nog wat wilt doen heb je nog steeds je W om te gebruiken in het midden van je combo en zelfs aan het einde van je combo (2nd cast)

En dan heb je nog meer leuke dingetjes, zoals W>flash>Q>R>E>W :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vriendin speelt lol en ik ken nog wel 4 vrouwen die lol spelen met verschillende gradaties van succes mn vriendin is bronze 1 maar speelt momenteel niet zo veel omdat ze moet zorgen voor onze zoon, en ze speelt geen top noch jungle, en liefst adc of mid
ze doet het helemaal nog niet zo slecht aangezien ze toch behoorlijk wat minder speelt dan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
In season one had ik een amateurteampje en daarin hadden we Pinging ik weet niet of ze nog steeds speelt maar ze was gold in season 1. Speelde puur alleen support en heel soms top.

vrouwen zijn er zat in dit spelleke maar zie ze er maar eens tussenuit te vissen

Zo te zien bestaat haar account nog en is ze 4 weken geleden nog actief geweest. staat op silver 1 nou maar na 4 weken niet spelen heeft ze dus al 2 weken decay gehad.

[ Voor 24% gewijzigd door blamauci op 13-11-2013 16:14 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
looc schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:21:
[...]

LB is m'n main aan het worden eigenlijk, de 2e combo kan wel maar zou ik niet zo snel gebruiken.
Je staat dan naast je enemy en als toevallig de enemy jungler in je lane komt, dan wordt het of flash burnen of gewoon doodgaan.

Als je echt iemand wilt afmaken dan heb je deze combo die je kan doen als je genoeg tijd hebt
Q(2sec delay)>R>Q(is uit cooldown dan)>E of W
Doet best wel wat pijn, omdat Sigil dan 3x op je enemy wordt gebruikt (en geactiveerd+silence vanaf je R tot einde combo) zonder dat ie iets terug kan doen.
Ingeval de jungler jou nog wat wilt doen heb je nog steeds je W om te gebruiken in het midden van je combo en zelfs aan het einde van je combo (2nd cast)

En dan heb je nog meer leuke dingetjes, zoals W>flash>Q>R>E>W :)
Bedankt bedankt! Ik mail je ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
PeterHid schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:39:
Hee jongens (of dames?! :$ ),

Ik zou graag vanavond een potje willen spelen via de GOT channel, maar hoe gaat dit precies te werk?
Welk programma moet ik hier voor downloaden?

Ik speel graag support! Ingame naam: PeterHid

Wijziging: dames, zijn er hier eigenlijk ook dames die League spelen? Ik ken eigenlijk in
mijn vriend(e/i)nkring geen vrouwelijke spelers. Spelen jullie dan vooral supp? :+
Heb je toevallig headset? Dan zou teamspeak wel van pas komen aangezien er een teamspeak server is die hier voor gebruikt wordt. (staat geloof ik in de first post)

We deden gisteravond een game en was maar alleen samen met 1 ander op teamspeak (Qon volgens mij).

Ik ben gewend om via teamspeak te spelen als ik met premades speel en merkte dus dat communicatie ietsjes lastiger was. MAAR het was maar een normal dus al bij al niet zo ernstig.

Ik begon me trouwens toch slecht jonge :F
Maar maakte het volgens mij toch weer aardig goed? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik probeer mijn vriendin al heel lang aan LoL te krijgen maar ze vind de community niets. Elke keer als ze wat fout doet word ze geflamed (toen ze nog een paar keer meespeelde). Dan hoeft ze gelijk niet meer te spelen :9 Verder ken ik nog wel 1 of 2 dames die LoL spelen, 1 daarvan speelt alleen vrouwelijke champs, maar wel overal.

Edit:
de GoT 5v5 gisteravond was trouwens ook erg leuk :) Totaal geen flame oid (niet in all chat / onze chat in ieder geval :9 ) Speelt hier iemand vaker Aatrox jungle? Ik ging nu eerst voor lifesteal (BoTRK) maar merkte dat ik al snel heel erg snel dood ging door weinig HP (~1300) waardoor een goede initiate er niet echt bij was. Oké met die passive up kan het wel maar dat is ook niet constant.

[ Voor 37% gewijzigd door Xevoo op 14-11-2013 07:48 ]

Verwijderd

Yi is heel sterk

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Valt mee, 1 stun op hem en hij is dood :)

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:41:
Ik probeer mijn vriendin al heel lang aan LoL te krijgen maar ze vind de community niets. Elke keer als ze wat fout doet word ze geflamed (toen ze nog een paar keer meespeelde). Dan hoeft ze gelijk niet meer te spelen :9 Verder ken ik nog wel 1 of 2 dames die LoL spelen, 1 daarvan speelt alleen vrouwelijke champs, maar wel overal.

Edit:
de GoT 5v5 gisteravond was trouwens ook erg leuk :) Totaal geen flame oid (niet in all chat / onze chat in ieder geval :9 ) Speelt hier iemand vaker Aatrox jungle? Ik ging nu eerst voor lifesteal (BoTRK) maar merkte dat ik al snel heel erg snel dood ging door weinig HP (~1300) waardoor een goede initiate er niet echt bij was. Oké met die passive up kan het wel maar dat is ook niet constant.
Visage is goed te doen. Helpt enorm met je passive en je lifesteal. Tegen physical kun je Randuins pakken. Niet veel laners bouwen dit. Dive->slow werkt prachtig.

Oh, er spelen zat dames LoL. M'n vriendin speelt af en toe in het weekend, vooral Leona, Vlad en Teemo. Haar beste vriendin ook. Verder heb ik een aantal LoL cosplayers op m'n lijst die ik ken van andere games. Een daarvan speelt support op Plat 2.

Also @ game gisteren: you all luv my balls to the face. >:)

• Qon

Qon

DivineNL schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:38:
[...]

Heb je toevallig headset? Dan zou teamspeak wel van pas komen aangezien er een teamspeak server is die hier voor gebruikt wordt. (staat geloof ik in de first post)

We deden gisteravond een game en was maar alleen samen met 1 ander op teamspeak (Qon volgens mij).

Ik ben gewend om via teamspeak te spelen als ik met premades speel en merkte dus dat communicatie ietsjes lastiger was. MAAR het was maar een normal dus al bij al niet zo ernstig.

Ik begon me trouwens toch slecht jonge :F
Maar maakte het volgens mij toch weer aardig goed? :p
Haha, ik snapte er niks van, eerst verloor je de lane hard tegen mordekaiser met Elise. Op zich niet zo heel gek maar Elise is normaliter early game vooral sterk. Maar jij wist juist na de laning phase enorm terug te komen, wat echt bizar moeilijk is met Elise.

De enige lane die echt goed ging was eigenlijk botlane, en dat was ook alleen maar omdat de Jinx van de enemy team de enige was die niet platinum was (volgens mij). Maar ik speelde dat potje wel echt bagger. Ik merk de laatste tijd heel sterk dat wanneer ik echt een drukke dag heb gehad op werk, ik eigenlijk echt maar op 50% van m'n kunnen speel.

Daarentegen als ik dan goed uitgerust speel, merk ik dat ik vaak gold en ook platinum spelers (kom ik geregeld tegen als level 24-25 :S....) tijdens de laningphase gewoon goed bij houd, en eigenlijk nooit geroflstomped wordt. Kan niet wachten totdat ik de ranked queues weer in kan, maar nu duoQ met tweakers! Ben echt al lang bezig om m'n summoner op level 30 te krijgen pff.... 215 matches al...

• Xevoo
Als je snel wilt levelen moet je tegen bots spelen op een 3v3 map en 2 xp boosts aanzetten. Dan ben je zo level 30.

Edit;
Dat is alleen geen zak aan :D

[ Voor 14% gewijzigd door Xevoo op 14-11-2013 09:14 ]

Pagina: 1 ... 98 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.