blamauci schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:48:
Hadden we een paar pagina's geleden niet aangegeven met ruim 10 man dat dit soort posts niet nuttig zijn en niks aan de discussie toevoegt?
Ik ga even een topicreport aanmaken om dit in de topicwarning te krijgen.. want het loopt na 2 pagina's weer de spuigaten uit met dit soort whineposts..

Het was eerder één zielepoot die begon te zeuren, op de man zat te spelen en daarmee een stel off-topic posts uitlokte.
Of dergelijke 'whine-posts' nou al dan niet nuttig zijn is niet zo relevant. Het voegt misschien niet bijster veel toe, maar dat geldt wel voor meer posts hier, waaronder die van jou nu.
Wie ben jij om te denken dat je hier maar even op basis van een persoonlijke
subjectieve mening uit kan maken dat dergelijke posts geweerd moeten worden?
Als er iets op tv is wat je niet zint, zap je door of gebruik je de uit-knop op de afstandbediening. Als er hier iets wordt gepost dat je niet bevalt, scroll je snel door. 'Probleem' opgelost.
Trouwens, volgens mij heb ik de laatste paar forumpagina's bijna alleen maar inhoudelijke discussies gelezen over champs als Nami, Leona en Nocturne. Verder ging het over junglen met Vi. Tevens ging het vaak over het erg leuke initiatief van de TS server.
Allemaal prima posts, zou ik zeggen. En dan zit er misschien één tussen die je mogelijk zou kunnen definiëren als whinepost, en dan loopt het kennelijk meteen al de spuigaten uit.... Wonderlijk beoordelingsvermogen.