[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:21:
In de laning wat passiever (maar met sommige ad carries is dat juist prima),
Speel zelf ook heel graag met Janna (zeker in Aram = OP)

Welke champs kan je dan wel best met Janna combineren en welke zeker niet?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja true Vic, een adc naast je die niet reageert op een Leona charge....dan kun je bot lane vaak wel schudden. Janna is wat dat betreft een veiligere optie.

Denk dat ik Nami nog eens ga proberen. Die bubble is naast haar andere abilities zo sterk als initiate én als disengage. Niets is zo irritant als Leona die op de enemy adc vliegt en ik met Varus na een paar aa's mijn Q aan het chargen ben, om vervolgens gecancelled te worden door Nami's bubble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Brain3 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:21:
Hey all,

Hoi mij voornamelijk bezig met junglen...of support. Andere grote rollen zoals top, mid en ADC zijn niet direct aan mij besteed.

S2 jungle was amumu en hecarim, S3 jungle ik voornamelijk met Vi, Zac, Nautilus....echt uitblinken doe ik niet met die champs.....alhoewel Nautilius wel een van mijn favorieten is (laatste game 9/0/9)
Heb al een tijdje udyr gekocht en al meerdere malen geprobeerd in de jungle (gebaseerd op guides van Trick2g)...maar die udyr lijkt mij nie zo goed te lukken....heeft hier iemand wat goede tips of builds voor udyr jungle?

Ik vind hem namelijk wel een leuke champ (alhoewel die meleechamps mij minder liggen)

Ik speel udyr nu met MS quints, AS marks, armor dinges en MR glyphs en masteries 0/9/21. In game begin ik machete+5pots en ga ik naar Spirit of the Ancient Golem, Ninja Tabis, en dan snel naar een Trinity force...late game nog een warmogs ofzo

Hoe kan je als jungler beter carry'en? zit momenteel in Bronze I, maar wordt soms zo hard gecountered door andere junglers....lee sin (lijkt mij moeilijke jungler)

Met welke champs junglen jullie?
UDyr is een lastig geval omdat hij puur melee is en geen ECHTE gap closer heeft (alleen een movespeed boost). Daardoor wordt hij soms best makkelijk gekite. Kijk dus ook goed wat de tegenstander voor teamcomp heeft. Als deze vol zit met mobile assassins en een mobiele ad carry (e.g. Fizz mid, Ez ad carry) dan weet je gewoon dat je het lastig gaat krijgen die game omdat je ze niet kan vangen. Als zij een wat statischere teamcomp hebben (extreem voorbeeld: kog ad carry en xerath mid) dan is Udyr juist weer fantastisch.

Je runes zou ik anders doen. JE gaat nu voor AS maar tiger strike scalet dacht ik met AD. Dan kun je meer burst damage doen met je tiger strike. Masteries 0/9/21 doe je waarschijnlijk voor movespeed, maar je zou ook eens 9/21/0 kunnen doen voor meer damage en burst. Dan kun je zelf later afwegen of je liever meer movespeed of meer damage hebt. Dat verschilt voor iedereen.

Verder moet je vooral tanky bouwen. Omdat je puur melee bent is squishy bouwen niet echt een optie: dan blazen ze je al op voordat je in de buurt bent. Lategame ben je meer een stunbot. Stun er eentje + tiger, volgende target met w+e, weer stun + tiger, derde target -> etc. En weer terug naar je eerste. Maak niet de fout door de hele tijd dezelfde target aan te vallen in een teamfight, want je mag iemand maar 1x in de 6 seconden stunnen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Brain3 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:24:
[...]

Speel zelf ook heel graag met Janna (zeker in Aram = OP)

Welke champs kan je dan wel best met Janna combineren en welke zeker niet?
Ik vind persoonlijk dat er geen ad carry is waarop je haar zeker NIET moet picken, maar ze is het beste in combinatie met een goede long range poker zoals Cait, Varus en Ez. Je shield geeft extra AD waardoor je lekker veilig op afstand harder kan poken. Bovendien kun je melee junglers bij ganks goed op afstand houden met Janna door je slow, tornado en ulti en heb je dan ook nog een shield om je ad carry te beschermen als hij eenmaal wat damage krijgt.

Met andere ad carries zoals tristana en vayne kan het ook wel, maar je moet dan wel heel passief spelen omdat je niet zoals met Leona e.d. dikke plays kunt maken door je CC en burst damage met elkaar te combineren. Janna biedt namelijk erg weinig damage en haar CC is vooral defensief goed in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:20:
[...]

hehehe
net mijn eerste keer dat ik mn promos faal van S3 naar S2
dus ik begin mn client wordt zwart en ik zie geen champ select ... WTF ik denk ik zal mn client sluiten en zie ik de boodschap als ik dat doe dat ik dan een loss krijg , euh niet dan, wacht ik en dan krijg ik de boodschap failed to select a champ => loss + time penalty
wtf great
ok tweede game, walk in the park (zodanig bossmode op mid terwijl dat mn minste gespeelde lane is dat ik ondertussen overtuigd ben dat ik op zn minst in gold thuishoor, ik zit er gewoon nog niet omdat ik nog niet genoeg games heb gespeeld)
ok derde game, kerel boven me in pick zegt bot, alle andere roles zijn gecalled dus wil geen dickhead zijn en zeg ok bot adc or supp, adc zegt hij, ok supp, loading
lolnexus zegt me dat onze adc 15 ranked games heeft gedaan en ook helemaal niet zoveel normal games, ah crap, de 9 andere spelers hebben op zn minst 150 ranked games en een pak meer normal games
ze invade onze blue en we nemen ze zwaar te grazen omdat ik het zag aankomen met hun blitz en een paar smerige wards had geplant, 3 kills vs 0, oh cool
komt onze adc in lane gewoon AA, nix lasthit, het reactievermogen van een dode muis, ...
ik geef vrij vroeg aan dat hij niet zo goed is op een subtiele en lieve manier aan mn team en ze komen effectief af en toe in de bres springen maar ja onze cait loopt zo ver achter in cs in xp en slaagt er toch in om zwaar te feeden ondanks de zware cover en hulp van iedereen, onze top en mid hadden tp en hebben ze vaak gebruikt en zijn vaak langsgekomen maar het mocht niet baten
promos lost, zuur, vooral door die eerste fucked up bug

dat je af en toe brakke matchmaking hebt gebeurt dus wel want iemand met zo weinig matches played kan het gewoon niet aan in silver 2 niveau die is daar per ongeluk verzeild geraakt (ook doordat hij zo weinig matches played heeft)
Mss kon hij noch adc noch support goed omdat hij nog niet zoveel kon oefenen (weinig games zoals je zegt), maar waren de andere rollen die hij goed kan bezet. Niet dat er altijd rekening mee gehouden wordt welke rol iemand goed kan "I'm going mid" zegt de first pick en meestal is het dan ook zo (imo moet je nooit mid firstpicken want je wordt vaak zo hard gecounterd maarja).
Ik heb er niet zo'n problemen mee als iemand eens slecht speelt want gebeurt altijd, als je echter in champ select per se mid, top, whatever wil dan verwacht ik ook dat je die lane heel goed kan en op zen minst safe kan spelen als je achter raakt (wat kan gebeuren, no hard feelings). Maar meestal is 0/2/0 niet genoeg waarschuwing en blijven ze voortdoen... Ik pas me graag aan aan het team als er mensen zijn die een bepaalde rol goed kunnen, maar ik ga daar toch van af stappen denk ik :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:31:
Nasus is gewoon de hele tijd AFK farmen op top.. Nooit andere helpen totdat je minstes tussen de 300-500 stacks hebt. Als ze een beetje slim zijn en geduld hebben kom je vanzelf wel een keer vervolgens :) Tryndamere vind ik ook zo een champ.. Lekker de heel tijd top blijven want of ze zijn vervolgens 5vs4 ergens tegen jou team (waardoor jij turrets pakt etc) of hun top blijft ook top vanwege dat..
Nasus is blijven splitpushen totdat je team je ECHT nodig heeft. Als je teleport voor een gevecht waar je eigenlijk niet nodig was zorgt dat ervoor dat je weer net wat minder sterk bent. Tryn is gewoon alles farmen wat er te farmen valt incl de vijandelijke jungle. Als er een teamfight uitbreekt of gaat uitbreken ben jij er waarschijnlijk toch nog sneller dan de vijandelijke toplaner doordat je door muren kan spinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Brain3 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:21:

S2 jungle was amumu en hecarim, S3 jungle ik voornamelijk met Vi, Zac, Nautilus....echt uitblinken doe ik niet met die champs.....alhoewel Nautilius wel een van mijn favorieten is (laatste game 9/0/9)
Heb al een tijdje udyr gekocht en al meerdere malen geprobeerd in de jungle (gebaseerd op guides van Trick2g)...maar die udyr lijkt mij nie zo goed te lukken....heeft hier iemand wat goede tips of builds voor udyr jungle?
De trick2g build is echt een utility build, vooral dan heb je een team nodig wat echt weet wat ze doen. Zelf kills oppakken kan dan ook echt alleen als je gefeed bent. Vooral bij het counter junglen, heb je dan goede support van je team nodig.

Als je tegen een aantal champs speelt, die weinig escapes hebben, dan kan het lonen om udyr meer offensive te bouwen, dus 21/9 masteries, en AD runes. Dan pak je een stuk gemakkelijker de kills op, en ben je niet zo afhankelijk van je team. Wel een stuk minder tanky, maar imo is het pas verstandig om tanky te gaan, als je daadwerkelijk een team hebt, waar je fatsoenlijk mee kan teamfighten. (je kan nog zo tanky zijn, maar als je team de damage niet kan doen, ga je alsnog dood, zonder dat je team kills op kan pakken)
(ik zeg niet dat je helemaal geen MR/armor items moet kopen, maar eerst 1 a 2 damage items, kan heel goed uitpakken)

[ Voor 4% gewijzigd door GeleFles op 08-11-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Mijn thread op het forum wordt helemaal genegeerd na 4 dagen al. Mijn ticket na 3 dagen nog steeds niet beantwoord. Niemand die maar ook helpt. En dat terwijl ze dit hebben gezegd:
"Communication – You’re all absolutely right that a big weakness here (and one of the core reasons European players rightly feel neglected) is that our communication around service issues hasn’t been timely or sufficient in the past. We’ve taken great care to solve this, and I hope you’ve noticed an improvement in the visibility, frequency, and quality of our communications during recent service interruptions on the forums. Feedback is greatly appreciated here."
Ook hebben ze gezegd dat ze de servers gingen verbeteren: http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1447451
Mijn ping is met de dag erger geworden sinds deze maintenance. Eerst was ik die enige die last had van ping spikes en langzaam is het mijn hele vrienden groep en team geworden. >1000 ping tijdens een game begint langzaamerhand normaal te worden.
Ik voel me echt gewoon hard genegeerd en dat Riot het gewoon helemaal niks uitmaakt...

[ Voor 3% gewijzigd door IAmNice op 08-11-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Kijk voor Udyr Jungle eens naar de videos op Youtube van TheOddOne of Cyanide. Ik kon het totaal niet spelen mijn eerste twee pogingen, maar na wat videos te bekijken begreep ik beter wat wel en niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 12:30
IAmNice schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:47:
Mijn thread op het forum wordt helemaal genegeerd na 4 dagen al. Mijn ticket na 3 dagen nog steeds niet beantwoord. Niemand die maar ook helpt. En dat terwijl ze dit hebben gezegd:
"Communication – You’re all absolutely right that a big weakness here (and one of the core reasons European players rightly feel neglected) is that our communication around service issues hasn’t been timely or sufficient in the past. We’ve taken great care to solve this, and I hope you’ve noticed an improvement in the visibility, frequency, and quality of our communications during recent service interruptions on the forums. Feedback is greatly appreciated here."
Ook hebben ze gezegd dat ze de servers gingen verbeteren: http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1447451
Mijn ping is met de dag erger geworden sinds deze maintenance. Eerst was ik die enige die last had van ping spikes en langzaam is het mijn hele vrienden groep en team geworden. >1000 ping tijdens een game begint langzaamerhand normaal te worden...
Als je tijdens het gamen een simpele ping laat lopen naar google, blijft deze dan stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik wou iedereen nog bedanken die op mijn Volibear post had gereageerd. Ik had misschien wel de Wit's End moeten vervangen door Sunfire o.i.d. Die sunfire had dan wel weer erg geholpen met de ghouls van Yorrick.

Mijn punt was om vooral duidelijk te krijgen hoe ik mijn grote voordeel kan doordrukken. Communicatie en Wards zijn wel mijn zwakke plek, daar kan ik nog wel veel verbeteren. Daarnaast heb ik vaak het idee dat ik een beetje doelloos rondloop af en toe. Dan weer boven farmen, buff pakken, teamfight waar je dan weer te laat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperEgo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:32:
[...]

Mss kon hij noch adc noch support goed omdat hij nog niet zoveel kon oefenen (weinig games zoals je zegt), maar waren de andere rollen die hij goed kan bezet. Niet dat er altijd rekening mee gehouden wordt welke rol iemand goed kan "I'm going mid" zegt de first pick en meestal is het dan ook zo (imo moet je nooit mid firstpicken want je wordt vaak zo hard gecounterd maarja).
Ik heb er niet zo'n problemen mee als iemand eens slecht speelt want gebeurt altijd, als je echter in champ select per se mid, top, whatever wil dan verwacht ik ook dat je die lane heel goed kan en op zen minst safe kan spelen als je achter raakt (wat kan gebeuren, no hard feelings). Maar meestal is 0/2/0 niet genoeg waarschuwing en blijven ze voortdoen... Ik pas me graag aan aan het team als er mensen zijn die een bepaalde rol goed kunnen, maar ik ga daar toch van af stappen denk ik :p.
hij callde als eerste maar het niveau dat hij speelde was echt bronze 4 of 5
was hij support gegaan en ik adc dan zou ik het misschien nog hebben kunnen opvangen
30 cs tov 80cs na 10 min en 0/2/0 zonder geganked te worden (ongeveer als ik het me goed herinner) en dan moet je weten dat ik als Janna (1/0/2) vanaf het begin door die mislukte invade echt alles er aan deed om hem in leven te houden maar hij nam continu slechte beslissingen, wanneer hij moest engagen omdat we hulp kregen van jungler kroop hij achter de toren weg, wanneer hij al zo achter staat gaat hij 1v1 tegen hun adc + minion aggro, ...
niet lasthitten, niet zonen, niet lanefreezen, gewoon AA, plots nutteloze chases doen terwijl er een megawave onder onze turret stond, echt gewoon alle fouten die een noob kan maken maar hij was wel S2 per toeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Junia schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:48:
[...]

Als je tijdens het gamen een simpele ping laat lopen naar google, blijft deze dan stabiel?
Al meer dan 30 min gedaan zonder een game. Blijft stabiel 0% packet loss. Ik heb nooit internet problemen als ik internet gebruikt bij iets anders dan league. Andere games/skype/downloaden etc.
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1462138 Mijn thread.
Kijk deze thread dan. 35 pagina's meer dan 35000 views. Geen ene riot reactie. Wat een communicatie toch...
http://forums.euw.leagueo...hread.php?t=646284&page=5
Zelfde geld voor deze thread. Meer dan 150k views. Alleen wat nutteloze wrenchman reacties en veel boze mensen. :(
http://forums.euw.leagueo...ead.php?t=1041525&page=35
Riot communiceert amper met de spelers. Dit is al sinds dat ik league speel(3 jaar geleden)een groot probleem. Ik verwacht niet dat er helemaal geen server problemen meer zijn, maar ik verwacht wel dat ik een oplossing aangeboden krijg die werkt(en niet al die nutteloze standard tips)of tenminste eerlijkheid. Als je zegt dat je het fixt, doe het dan ook. Gisteren een Riot thread gezien die zei dat ze de lag issues hadden gerepareerd en uur later was deze thread verwijderd(vast omdat het niet zo was).
Als je zegt dat je beter met de community zal communiceren, doe het dan ook. Zelfde toen ze EU gingen splitten. Beloofden betere servers en geen lag issues meer. Dat was voor een maand en toen kwamen die 3 uur+ queues weer en DC's etc. |:(

[ Voor 57% gewijzigd door IAmNice op 08-11-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Even over lag issues: veel issues in EU komen door peering van ISP's waar Riot weinig tot geen invloed op heeft. Stel: riot zit bij internetprovider KPN. Ik zit bij Tele2. Als ik nu verkeer naar de Riot server wil sturen moet Tele2 dat doorsturen naar het netwerk van KPN. Als de verbindingen tussen KPN en Tele2 vol zit en de providers deze verbindingen niet upgraden, ervaar ik dus hopeloze ellende richting de riot servers terwijl anderen er geen last van hebben (omdat ze bijv. bij Ziggo zitten). Riot heeft hier geen enkele invloed op. Dit peering issue is in een aantal threads wel besproken, maar die moet je wel maar net kunnen vinden.

Doordat Riot inmiddels dusdanig groot is dat ze wel een en ander in de melk te brokkelen hebben zijn ze hier met de ISP's actief mee bezig en ze herrouteren ook regelmatig verkeer om bepaalde knooppunten te vermijden, maar het achterliggende issue ligt echt vaak bij de ISP's. Het is geen server issue, want anders zou iedereen er last van hebben en niet steeds dezelfde mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:45:
Even over lag issues: veel issues in EU komen door peering van ISP's waar Riot weinig tot geen invloed op heeft. Stel: riot zit bij internetprovider KPN. Ik zit bij Tele2. Als ik nu verkeer naar de Riot server wil sturen moet Tele2 dat doorsturen naar het netwerk van KPN. Als de verbindingen tussen KPN en Tele2 vol zit en de providers deze verbindingen niet upgraden, ervaar ik dus hopeloze ellende richting de riot servers terwijl anderen er geen last van hebben (omdat ze bijv. bij Ziggo zitten). Riot heeft hier geen enkele invloed op. Dit peering issue is in een aantal threads wel besproken, maar die moet je wel maar net kunnen vinden.

Doordat Riot inmiddels dusdanig groot is dat ze wel een en ander in de melk te brokkelen hebben zijn ze hier met de ISP's actief mee bezig en ze herrouteren ook regelmatig verkeer om bepaalde knooppunten te vermijden, maar het achterliggende issue ligt echt vaak bij de ISP's. Het is geen server issue, want anders zou iedereen er last van hebben en niet steeds dezelfde mensen.
Hier is een oplossing voor in de maak overigens ze zijn namelijk bezig met een nieuw state of the art DC in Amsterdam voor heel EUW word het nieuwste en modernste DC van allemaal.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ook dat lost in principe niets op als je mijn verhaal goed leest ;) Wat wel zou kunnen helpen is als Riot meerdere ISP's heeft. Bij problemen via de ene ISP kunnen verkeer dat via die ISP binnenkomt wellicht omrouteren naar een andere ISP e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat is het dus, heb regelmatig zomaar 3000 ping. Restart ik lol heb ik tot 90% gewoon een ping van 40. Na 90% weer bam 1000+!! Soms gaat het na 5m over soms de volgende game pas
Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:45:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dus er valt niks te doen? Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:43:
Hmm, dat is het dus, heb regelmatig zomaar 3000 ping. Restart ik lol heb ik tot 90% gewoon een ping van 40. Na 90% weer bam 1000+!! Soms gaat het na 5m over soms de volgende game pas

[...]
Dit heb ik echt nooit. Wel heb ik tijden gehad dat zodra ik Wireless aan het gamen was, dat alleen LoL disconnecte echter de rest niet... Nu op de kabel heb ik nergens meer last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:06:
Ook dat lost in principe niets op als je mijn verhaal goed leest ;) Wat wel zou kunnen helpen is als Riot meerdere ISP's heeft. Bij problemen via de ene ISP kunnen verkeer dat via die ISP binnenkomt wellicht omrouteren naar een andere ISP e.d.
Zelfs dan is 3000 ping excessief. Meer ISP's betekent misschien iets meer hops. Denk dat hier ook wat verkeerd gaat aan de gebruikerskant of met de precieze ISP van de gebruiker zelf. Ook moeten factoren zoals downloadende huisgenoten etc worden meegerekend en wifi yes/no. Om maar even te illustreren, 3000 ping is het equivalent van je internetverkeer 10x heen-en-weer sturen tussen hier en Australie.

Tip voor de gebruikers met dit ping-probleem; probeer een gratis VPN zoals Hideman, connect naar een NL/German of een andere server dichtbij en probeer een custom game. Ook kun je je ISP bellen en informeren. Riot gaat en kan niets aan thuis/ISP problemen doen. Dit is geen Riot-probleem en ook geen gevolg van een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:50:
[...]

Denk dat hier ook wat verkeerd gaat aan de gebruikerskant of met de precieze ISP van de gebruiker zelf.
Dat hoeft niet. Het kan puur het verkeer zijn TUSSEN verschillende ISP's dat vertraging ervaart. Het is altijd een stukje waar ISP's het liefst zo min mogelijk in willen investeren omdat het ze maar heel weinig oplevert, maar het wel veel geld kost. Het kan zijn dat mijn connectie naar Tele2 uitstekend is maar ik toch een probleem heb omdat de connectie van Tele2 naar de ISP van Riot volgeduwd zit. Als een verbinding echt vol zit is een ping tijd van 3000 ms of zelfs een volledige timeout helemaal niet zo vreemd. Dat hangt gewoon puur af van het aanbod en hoeveel het pijpje kan verwerken. Zie het als dikke stront door een trechter duwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Net 3 games gewonnen, en er gebeurde waar ik bang voor was: +5 +2 +1. Nu 98LP dus de +0 komt waarschijnlijk ook nog wel langs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:16
DiedB schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:49:
Net 3 games gewonnen, en er gebeurde waar ik bang voor was: +5 +2 +1. Nu 98LP dus de +0 komt waarschijnlijk ook nog wel langs 8)7
Welke league zit je?

M'n maat is net eindelijk naar Gold V gepromoveerd, die heeft heel lang in Silver I gezeten met 90+ LP. Hij stond uiteindelijk op 99LP en kreeg ook +0. Daarna eentje verloren -> 96LP. Daarna één win en hij zat in qualifier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:50:
[...]

Zelfs dan is 3000 ping excessief. Meer ISP's betekent misschien iets meer hops. Denk dat hier ook wat verkeerd gaat aan de gebruikerskant of met de precieze ISP van de gebruiker zelf. Ook moeten factoren zoals downloadende huisgenoten etc worden meegerekend en wifi yes/no. Om maar even te illustreren, 3000 ping is het equivalent van je internetverkeer 10x heen-en-weer sturen tussen hier en Australie.

Tip voor de gebruikers met dit ping-probleem; probeer een gratis VPN zoals Hideman, connect naar een NL/German of een andere server dichtbij en probeer een custom game. Ook kun je je ISP bellen en informeren. Riot gaat en kan niets aan thuis/ISP problemen doen. Dit is geen Riot-probleem en ook geen gevolg van een patch.
VPN helpt ook niet. Dan maar met UPC bellen. Maar hopen dat de klantenservice beter is dan vorige ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

IAmNice schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:57:
[...]

VPN helpt ook niet. Dan maar met UPC bellen. Maar hopen dat de klantenservice beter is dan vorige ervaringen.
Ik heb zelf ook UPC en mijn ping komt zelden boven de 30ms uit uitschieter is 129 maar dan houd het echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Ik heb ook vaak lagspikes van een paar minuten boven de 3000ms ping... Maar dat heeft dan te maken met dat ik via wifi game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
ShadowBumble schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:11:
[...]

Ik heb zelf ook UPC en mijn ping komt zelden boven de 30ms uit uitschieter is 129 maar dan houd het echt op
Nou dan weet ik het ook niet meer. |:( |:( |:(
Als het niet aan Riot, mijn PC of UPC ligt, dan ben ik echt hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
IAmNice schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:24:
[...]

Nou dan weet ik het ook niet meer. |:( |:( |:(
Als het niet aan Riot, mijn PC of UPC ligt, dan ben ik echt hopeloos.
Koop eens een netwerkkaartje bij de MyCom met een gigabit poort, misschien is je LAN poort wel niet in orde? Weet niet of je op wifi zit want heb niet alles gevolgd :)

Net 2 potjes gewonnen met Ahri, ga zeker vaker met haar spelen! Dankzij haar was ik al in silver 4 gekomen tijdens mijn placement potjes maar heb der daarna veelal links laten liggen.. Waarom weet ik eigenlijk niet 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:27:
[...]

Koop eens een netwerkkaartje bij de MyCom met een gigabit poort, misschien is je LAN poort wel niet in orde? Weet niet of je op wifi zit want heb niet alles gevolgd :)

Net 2 potjes gewonnen met Ahri, ga zeker vaker met haar spelen! Dankzij haar was ik al in silver 4 gekomen tijdens mijn placement potjes maar heb der daarna veelal links laten liggen.. Waarom weet ik eigenlijk niet 8)7
Gigabit maakt echt niet uit. Een goede 100mbit NIC is beter dan een slechte 1Gbit NIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Net weer potje gewonnen. Zit in promos naar plat 1. Hoop echt dat ik meer dan 5-6lp per potje krijg in plat 1 zodat ik Diamond nog kan hhalen dit seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:29:
[...]

Gigabit maakt echt niet uit. Een goede 100mbit NIC is beter dan een slechte 1Gbit NIC.
Prijsverschil tussen 100 mbit poortjes en 1000 mbit poortjes is nou ook niet echt veel meer.. En iemand die nu nog 100 mbit poortjes koopt vind ik niet echt slim :) Tegenwoordig zijn de download snelheden in NL al ruim hoger dan 100 mbits en is het erg handig als je wat ander spul over je netwerk moet versturen als videobestanden etc..

Probeer overigens ook eens een andere LAN kabel, een breuk of slechte kabel die last kan hebben van storingen kunnen vaak ook dit soort problemen veroorzaken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Mebus op 08-11-2013 18:35 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:33:
[...]

Prijsverschil tussen 100 mbit poortjes en 1000 mbit poortjes is nou ook niet echt veel meer.. En iemand die nu nog 100 mbit poortjes koopt vind ik niet echt slim :) Tegenwoordig zijn de download snelheden in NL al ruim hoger dan 100 mbits en is het erg handig als je wat ander spul over je netwerk moet versturen als videobestanden etc..
Ik heb altijd lagere pings gehad met mijn 100mbit 3COM PCI kaart dan de 2 GBIT poorten op mijn moederbord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Koeitje, dat is bij jou PC en kan ook door andere dingen veroorzaakt worden (drivers/software) :)

[ Voor 29% gewijzigd door Mebus op 08-11-2013 18:40 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Nou ik heb de kabels goed bekeken en het een en ander goed erin geduwd en bekeken of ze los zaten. Laten we hopen dat het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:38:
@Koeitje, dat is bij jou PC en kan ook door andere dingen veroorzaakt worden (drivers/software) :)
Of gewoon de kwaliteit van de NIC ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:02:
[...]

Of gewoon de kwaliteit van de NIC ;).
Precies, vaak zitten er al betere componenten op zo een PCI kaart zoals een eigen controller/cpu etc... Zelf heb ik met mijn LAN poort gewoon een goede ping (±20 en vaak nog lager dan bij mijn vrienden). Maar we gaan nu wel heel erg ver offtopic denk.

Iemand anders nog zojuist last van lagg ingame? Ik, mijn team en de tegenpartij hadden er beide last van.. Net wanneer ik ranked aan het spelen ben natuurlijk! Nu maar hopen op een lost prevented :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 25-09 16:50
Yeey plat 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer duo trolls. Gaat er 1 afk/dc, roept de ander: she will be back. 12 minuten later: niemand. Kansloze bedoeling. Dat kan toch nooit 12 minuten duren? In 12 minuten kan je 4 keer rebooten en de game opnieuw joinen, en dan heb je nog tijd over om even naar de wc te gaan 8)7 .

edit: elke keer hetzelfde. Zodra ik in S3 beland drop ik weer als een gek. Zal zo wel weer in S5 zitten om er volgens weer in een paar games uit te klimmen. Net of de matchmaking zegt: hier probeer het eens met een stel ragers/afkers/feeders 8)7 .

edit2: ik vergeet de klassieke Yi support troll

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:29
Beste mensen,

Sinds kort heb ik een 280X MATRIX Platinum videokaart en last van artifacts in League of Legends.
De kaart is stabiel, draait 3dm11/bf3/bf4/diablo 3 zonder arti's zelfs op 1200core - 7000mem game stable.
Het is echt enkel League of legends dat random arti's af en toe geeft(balken blokjes of lichtflitsen).

Drivers getest: 13.9 - tot laatste update.
Andere games nergens last van.
Repair tool van LoL gebruikt, geen succes.

Ik kan met niet voorstellen dat het ergens anders aan ligt dan aan de brakke patches van LoL?

graag hoor ik of iemand hier meer over weet of tips heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hetzelde met mijn sapphire r9-280x. Het zijn een soort van schokken die je beeld een beetje verduwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Ja ik weet niet ik krijg ook random 3dbalken van links naar rechts soms voor 1sec in beeld of gele lichtflitsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:36:
Weer duo trolls. Gaat er 1 afk/dc, roept de ander: she will be back. 12 minuten later: niemand. Kansloze bedoeling. Dat kan toch nooit 12 minuten duren? In 12 minuten kan je 4 keer rebooten en de game opnieuw joinen, en dan heb je nog tijd over om even naar de wc te gaan 8)7 .

edit: elke keer hetzelfde. Zodra ik in S3 beland drop ik weer als een gek. Zal zo wel weer in S5 zitten om er volgens weer in een paar games uit te klimmen. Net of de matchmaking zegt: hier probeer het eens met een stel ragers/afkers/feeders 8)7 .

edit2: ik vergeet de klassieke Yi support troll
Hadden we een paar pagina's geleden niet aangegeven met ruim 10 man dat dit soort posts niet nuttig zijn en niks aan de discussie toevoegt?

Ik ga even een topicreport aanmaken om dit in de topicwarning te krijgen.. want het loopt na 2 pagina's weer de spuigaten uit met dit soort whineposts.. 8)7 8)7 8)7

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

blamauci schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:48:
Hadden we een paar pagina's geleden niet aangegeven met ruim 10 man dat dit soort posts niet nuttig zijn en niks aan de discussie toevoegt?

Ik ga even een topicreport aanmaken om dit in de topicwarning te krijgen.. want het loopt na 2 pagina's weer de spuigaten uit met dit soort whineposts.. 8)7 8)7 8)7
Het was eerder één zielepoot die begon te zeuren, op de man zat te spelen en daarmee een stel off-topic posts uitlokte.

Of dergelijke 'whine-posts' nou al dan niet nuttig zijn is niet zo relevant. Het voegt misschien niet bijster veel toe, maar dat geldt wel voor meer posts hier, waaronder die van jou nu.

Wie ben jij om te denken dat je hier maar even op basis van een persoonlijke subjectieve mening uit kan maken dat dergelijke posts geweerd moeten worden?

Als er iets op tv is wat je niet zint, zap je door of gebruik je de uit-knop op de afstandbediening. Als er hier iets wordt gepost dat je niet bevalt, scroll je snel door. 'Probleem' opgelost.

Trouwens, volgens mij heb ik de laatste paar forumpagina's bijna alleen maar inhoudelijke discussies gelezen over champs als Nami, Leona en Nocturne. Verder ging het over junglen met Vi. Tevens ging het vaak over het erg leuke initiatief van de TS server.
Allemaal prima posts, zou ik zeggen. En dan zit er misschien één tussen die je mogelijk zou kunnen definiëren als whinepost, en dan loopt het kennelijk meteen al de spuigaten uit.... Wonderlijk beoordelingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:39:
Heb hetzelde met mijn sapphire r9-280x. Het zijn een soort van schokken die je beeld een beetje verduwen.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die deze problemen heeft. Ik kan Battlefield 4 zelfs op 1200 core - 7000 mem vloeiend spelen, dus het leek me al zo vreemd dat het aan mijn videokaart zou kunnen liggen.

Het zijn dus of brakke AMD drivers nog momenteel of patch van League die brak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Nevermind - Net wakker.

@Koekiemonsterr, +1

[ Voor 174% gewijzigd door Mebus op 09-11-2013 13:00 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Dit topic is bedoeld om League of Legends te bespreken, niet om de hardware problemen daar om heen. Daarvoor kan een appart topic gestart worden in bijvoorbeeld Spielerij - Problomen & Vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Als er nog meer mensen zijn met onderstaand probleem post dat hier even!!
msmeenge schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:38:
Beste mensen,

Sinds kort heb ik een 280X MATRIX Platinum videokaart en last van artifacts in League of Legends.
De kaart is stabiel, draait 3dm11/bf3/bf4/diablo 3 zonder arti's zelfs op 1200core - 7000mem game stable.
Het is echt enkel League of legends dat random arti's af en toe geeft(balken blokjes of lichtflitsen).

Drivers getest: 13.9 - tot laatste update.
Andere games nergens last van.
Repair tool van LoL gebruikt, geen succes.

Ik kan met niet voorstellen dat het ergens anders aan ligt dan aan de brakke patches van LoL?

graag hoor ik of iemand hier meer over weet of tips heeft.
EDIT: Sorry ik zal een apparte topic aanmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Lekiame op 09-11-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Net hele game verneukt omdat mijn muis steeds van monitor 1 naar 2 ging als ik opzij wou scrollen. Iemand die weet hoe je dit fixed? Every now and then popt dat weer op in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:44:
Net hele game verneukt omdat mijn muis steeds van monitor 1 naar 2 ging als ik opzij wou scrollen. Iemand die weet hoe je dit fixed? Every now and then popt dat weer op in LoL.
Monitor 2 uitzetten lijkt me de kortste klap als je niet dual screen gamed. Desktop > Rightclick > Screen Resolution > Only show on Monitor 1

Ook kan Borderless Window mode er wat mee te maken hebben. Denk dat je daar makkelijker uit kan " muizen" dan fullscreen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
en Lol ligt er weer uit :{ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-08 23:04
Geen problemen hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Jeetje, ik blijf maar zakken en verliezen in ranked. Een enkele game gaat enorm goed en de rest is of gewoon onwinbaar omdat ze beter zijn, of er zijn teammates die het last minute alsnog gaan throwen. Dat eerste is niet erg, maar games verliezen die je eigenlijk al binnen had.. Blijft heel erg frustrerend. Zeker als je jezelf merkbaar aan het verbeteren bent maar tegelijkertijd meer verliest. Kreeg ik net een Diamond 1 smurf in m'n team wiens hele match history uiteraard groen was.. Gratis LP zou je denken, niet dus. Want uitgerekend bij mijn game krijgt hij disconnects en een immens hoge ping. 8)7

Helaas heeft m'n maat waar ik altijd mee speel ook minder interesse om nog te duo'en omdat hij inmiddels Gold V bereikt heeft. Dus als iemand anders wil duo'en, spreek me in LoL even aan, zit ook in het GoT kanaal (zie naam in sig). Was S II, nu inmiddels S IV. Vind alles goed om mee te duo'en tussen Silver en low Gold. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Heeft het nu nog nut ranked te spelen aangezien over een paar dagen al de rewards zijn? Ben nu silver 3 maar ik dacht te horen dat volgend seizoen je opnieuw placement matches moest doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ja, je moet in het volgende seizoen weer placements doen. Nu nog ranked spelen heeft deels nut, je placement in het volgende seizoen is namelijk ook afhankelijk van wat je het seizoen daarvoor bereikt hebt. Dat is tenminste wat ik gelezen heb, ik speel pas sinds dit seizoen. Dit zou dus betekenen dat je met dezelfde win/lose ratio tijdens je placements hoger geplaatst gaat worden als je nu Silver II-I haalt, dan wanneer je naar Silver V zakt. Maar misschien dat iemand die langer speelt dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
kaaskoekie schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:28:
Heeft het nu nog nut ranked te spelen aangezien over een paar dagen al de rewards zijn? Ben nu silver 3 maar ik dacht te horen dat volgend seizoen je opnieuw placement matches moest doen?
Als je hoger dan Silver V o.i.d. zit (vroeger 1200 elo), zul je een deel van je ranking (bij het vorige systeem de helft van wat je meer dan 1200 had) meenemen naar het volgend seizoen. De placement matches zul je wel weer moeten doen, maar je begint dan niet op "0".
Verder wat Recrush zegt inderdaad. Ik zou met mijn 2-8 placements anders niet in Silver 4 gedropt zijn dit seizoen.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 09-11-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
En aangezien ik hoger dan silver V ben, hebben ranked matches geen nut meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
We hebben je vraag al twee maal beantwoord, wat wil je nog horen? Lees nog even door wat we gezegd hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:46
blech die zieke lp stop voor promo van plat 1 :( zit nu 98 lp laatste 2 games eerst 3 lp net 2 ik ben bang dat de volgende 1 gaan worden :| ik ben zo close maar heb niet meer zo veel tijd om te spelen... huilen als ik niet diamond haal. Meerdere mensen met dit probleem? Ik snap dat er een rem op zit om te voorkomen dat mensen te snel doorstromen, maar vanaf begin plat 1 krijg ik al 4 lp om het dan nog minder te maken :(

maar het zure is ik ben echt elke game aan het stompen dus opzich lijkt mij het duidelijk dat ik prima omhoog zou kunnen.
http://www.lolking.net/summoner/euw/23312349#history
zou toch wat rekening mee gehouden moeten worden voelt het, al is het tricky ofc (komt erg veel bij kijken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moehahahahahaha
revenge on the system
dus nu wel door promos 2 clean wins
silver 2 jammer dat ik niet meer tijd heb gehad dit seizoen of ik was toch wel gold geworden
momenteel nog niet zoveel problemen met het niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Morgen stopt s3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nescire
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08-2023
http://na.leagueoflegends.com/node/4709

Hier staat wanneer het season afgelopen is. Er staan ook de rewards bij en er is een FAQ

http://bit.ly/1dL8mSe - Countdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
YES. Trots op mezelf. Ik heb de 2k elo grens doorbroken. Een droom die ik sinds s1 al had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik ben niet zo van het klagen maar mijn god wat had ik net een dom team in Aram. We hadden een Master Yi tegen ons (OP in aram), gaan ze elke keer dat hij in z'n ult gaat wegrennen... Worden ze dus met gemak 1 voor 1 ingehaald en afgemaakt. Zelfs wanneer ik (Fiddlesticks) een 3 seconden fear op hem land en hem begin te drainen blijft mijn team wegrennen in plaats van dat ze die 3 seconden gebruiken om hem neer te leggen voor die schade heeft gedaan :x

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:36:
Ik ben niet zo van het klagen maar mijn god wat had ik net een dom team in Aram. We hadden een Master Yi tegen ons (OP in aram), gaan ze elke keer dat hij in z'n ult gaat wegrennen... Worden ze dus met gemak 1 voor 1 ingehaald en afgemaakt. Zelfs wanneer ik (Fiddlesticks) een 3 seconden fear op hem land en hem begin te drainen blijft mijn team wegrennen in plaats van dat ze die 3 seconden gebruiken om hem neer te leggen voor die schade heeft gedaan :x
Dude het is ARAM, je wordt met random mensen in een game gegooid die trollbuilds uitproberen. Je moet niet serieus verwachten dat het goed gaat. Just have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:16:
[...]
Dude het is ARAM, je wordt met random mensen in een game gegooid die trollbuilds uitproberen. Je moet niet serieus verwachten dat het goed gaat. Just have fun.
Trollen is in mijn optiek, leuke builds proberen, wat hij omschrijft is, dom spelen. Dom spelen vind ik vaak ook ergerlijk, gelukkig wordt je ook op ARAM ingedeeld met mensen op je eigen niveau. Dan kan iemand slecht zijn met een champ of een slechte item build, maar dat zegt weinig over dom spelen.
Dat je een master yi probeert te bursten tijdens de cc die je hebt, heeft weinig te maken met trollen in mijn optiek.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheInsomniac schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:22:
[...]

Trollen is in mijn optiek, leuke builds proberen, wat hij omschrijft is, dom spelen. Dom spelen vind ik vaak ook ergerlijk, gelukkig wordt je ook op ARAM ingedeeld met mensen op je eigen niveau. Dan kan iemand slecht zijn met een champ of een slechte item build, maar dat zegt weinig over dom spelen.
Dat je een master yi probeert te bursten tijdens de cc die je hebt, heeft weinig te maken met trollen in mijn optiek.
Tenzij je honderden ARAMs speelt kan het spel je niet erg goed indelen... ik bedoel, meeste mensen die ik ken hebben <100 ARAMs en veel hangt af van lucky picks. Dus wordt je echt ingedeeld op skill level? Maakt het met bepaalde comps tegen anderen nog uit? Dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:45:
[...]
Tenzij je honderden ARAMs speelt kan het spel je niet erg goed indelen... ik bedoel, meeste mensen die ik ken hebben <100 ARAMs en veel hangt af van lucky picks. Dus wordt je echt ingedeeld op skill level? Maakt het met bepaalde comps tegen anderen nog uit? Dat geloof ik niet.
Dat is een heel andere vraag dan je vorige reactie. Maar daar geld hetzelfde voor als normale ranked, met iets meer RNG. Na 100 games, zit je echt wel met ongeveer gelijk niveau spelers. Win je dan alle games, nee, comps is deels luck, maar je zit echt wel op je eigen skill niveau. Min of meer in ieder geval.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Nog net op tijd mijn derde account in plat gekregen. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BLTQAv7.png

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 12:23
Jammer dat ik Gold niet heb gehaald dit season, ik ben wel best laat begonnen dus ik ga er volgend season gewoon weer voor :) allang blij dat ik het midden van Silver weer heb behaald vanuit Bronze :9 We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Gold 1 85 LP geëindigd. Gister 3 losses gehad (in totaal) door een AFK/Disconnect. Best balen, daardoor niet meer promos naar Platinum kunnen bereiken.

Voor het volgende seizoen ga ik wachten met ranked tot er solutions zijn tegen Disconnect etc. Ook nu Division 5 geen safe haven meer wordt, zal denk ik de speelervaring beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Xevoo schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:08:
Jammer dat ik Gold niet heb gehaald dit season, ik ben wel best laat begonnen dus ik ga er volgend season gewoon weer voor :) allang blij dat ik het midden van Silver weer heb behaald vanuit Bronze :9 We zullen het zien.
Ja dat is jammer idd, ik ben dit seizoen ook te laat begonnen. In Solo Q ben ik Silver V en met 3vs3 Team zijn we Gold V, we waren bijna IV.

Volgend seizoen meteen vanaf de start beginnen :), dan moet Platinum misschien lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 09:33
hmm, blijkbaar ben ik de enige die een beetje tevreden is met waar ik nu sta XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:01:
hmm, blijkbaar ben ik de enige die een beetje tevreden is met waar ik nu sta XD
Ach ik ben wel tevreden, begonnen in Bronze 2 aan het begin van dit seizoen. Heel veel gegroeid en verbeterd. Gold 1 85 LP mag ik tevreden over zijn, maar het blijft zuur dat ik weet dat Platinum mogelijk was als ik iets meer tijd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Scallius schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:04:
[...]

Ach ik ben wel tevreden, begonnen in Bronze 2 aan het begin van dit seizoen. Heel veel gegroeid en verbeterd. Gold 1 85 LP mag ik tevreden over zijn, maar het blijft zuur dat ik weet dat Platinum mogelijk was als ik iets meer tijd had.
ach ja ik was ook liever Bronze II of bronze I maar ja dat zat er voor mij ook niet in :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:05:
[...]

ach ja ik was ook liever Bronze II of bronze I maar ja dat zat er voor mij ook niet in :P
Als je wilt, wil ik best wel een keertje een paar games van je bekijken. Misschien dat ik je wat tips kan geven. (Niet dat ik een baas ben ofzo, maar ik heb heel wat geleerd dit seizoen :D)

ing: Scallius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Scallius schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:07:
[...]

Als je wilt, wil ik best wel een keertje een paar games van je bekijken. Misschien dat ik je wat tips kan geven. (Niet dat ik een baas ben ofzo, maar ik heb heel wat geleerd dit seizoen :D)

ing: Scallius
zit op het moment op het werk dus ik kan je niet toevoegen maar mijn IGN staat in me SIG dus als je me wilt adden is dat altijd goed ^^, ik heb meerdere aanboden gekregen om mensen mee te laten kijken, maar ik heb ze toegevoegd alleen ik krijgt nooit responce XD, daarnaast weet ik van mezelf dat ik gewoon slechter ben in Botlane en best goed ben in jungle en top, mid speel ik redelijk.
want ik heb laatste met allemaal mensen die silver II tot Gold III zitten meegespeeld en iedere game speelde ik wel lekker(3 keer top en 1 keer support), daar hadden 2 gewonnen en 2 verloren maar ik kon iedere game gewoon meekomen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:10:
[...]

zit op het moment op het werk dus ik kan je niet toevoegen maar mijn IGN staat in me SIG dus als je me wilt adden is dat altijd goed ^^, ik heb meerdere aanboden gekregen om mensen mee te laten kijken, maar ik heb ze toegevoegd alleen ik krijgt nooit responce XD, daarnaast weet ik van mezelf dat ik gewoon slechter ben in Botlane en best goed ben in jungle en top, mid speel ik redelijk.
want ik heb laatste met allemaal mensen die silver II tot Gold III zitten meegespeeld en iedere game speelde ik wel lekker(3 keer top en 1 keer support), daar hadden 2 gewonnen en 2 verloren maar ik kon iedere game gewoon meekomen.
Zit momenteel ook op het werk, dus zelfde schuitje. Als ik het onthoud zal ik je vanavond adden, anders moet jij het maar even onthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Gisteravond nog even snel een bot game gedaan voor de dagelijkse IP. Had geen zin in jungler, dus maar support Blitz gekozen. Twee wilden samen bot doen, dus ging ik Darius helpen op top tegen Trundle en Leona. Geslaagde pull in het begin en Darius had meteen first blood. Daarna maar 1x een minion gepulled (Trundle rende terug op het laatste moment) en 1x een blinde pull op Lux gemist (maar daarna wel Darius geholpen de kill te krijgen). Op een gegeven moment stond ik 4/0/15 en Darius 15/0/3 (die ene extra kill was toen ik alleen in de lane was en Trundle naar onze turret toe trok) toen Darius op de chat zei 'After the game everyone honor Blitz plz!', dus ik kreeg nog +1 friendly en +3 teamwork voor de game ook :)

Sommige dagen wil vrijwel alles lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Op de valreep nog Gold IV Gehaald. Ik dacht dat Silver al vol met noobs/retards zat. Viel me vies tegen toen ik in Gold aankwam....
Gold is ongeveer net zo erg =.= Helaas geen platinum behaald, ondanks dat ik bijna altijd mijn lane wel win :(!!!

Hoe zit dat aankomend seizoen? Begin je weer onderaan de ladder? Of wordt je meteen in Gold ingedeeld? En wat is het verschil tussen pre-season en season???

[ Voor 24% gewijzigd door Squishie op 11-11-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 20:39

Qon

Ik heb gisteren voor het eerst Soraka gespeeld (voor het eerst sinds de 6 maanden dat ik LOL speel). In Lane was het erg leuk om tegen een sivyr + blitz te spelen. Ik stond met vayne in lane, die kon gewoon elke tumble blijven maken (soraka = manabot), en ook konden we makkelijk in lane blijven vanwege de heal (soraka = healbot). In de laningphase een paar ganks tegen gehad, waardoor uiteindelijk sivyr op 1 kill voorstond, en op CS was het nagenoeg gelijk (volgens mij stond onze vayne ietsjes voor).

Toen begonnen de teamfights, en kreeg ik het idee dat Soraka vrij nutteloos is. Met een ± 12 seconde CD op m'n heal, en 6 seconden op m'n E, kon ik tijdens teamfights weleens waar 3 nuttige skills doen. Namelijk één keer m'n W, één keer m'n E en één keer m'n R, waarna mijn complete team weg gevaagd werd.

Klopt het dat je als Soraka vrij nutteloos bent in teamfights (wards etc daarbuiten gelaten)? Iemand tips/tricks voor het spelen van Soraka in teamfights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Qon schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:29:
Ik heb gisteren voor het eerst Soraka gespeeld (voor het eerst sinds de 6 maanden dat ik LOL speel). In Lane was het erg leuk om tegen een sivyr + blitz te spelen. Ik stond met vayne in lane, die kon gewoon elke tumble blijven maken (soraka = manabot), en ook konden we makkelijk in lane blijven vanwege de heal (soraka = healbot). In de laningphase een paar ganks tegen gehad, waardoor uiteindelijk sivyr op 1 kill voorstond, en op CS was het nagenoeg gelijk (volgens mij stond onze vayne ietsjes voor).

Toen begonnen de teamfights, en kreeg ik het idee dat Soraka vrij nutteloos is. Met een ± 12 seconde CD op m'n heal, en 6 seconden op m'n E, kon ik tijdens teamfights weleens waar 3 nuttige skills doen. Namelijk één keer m'n W, één keer m'n E en één keer m'n R, waarna mijn complete team weg gevaagd werd.

Klopt het dat je als Soraka vrij nutteloos bent in teamfights (wards etc daarbuiten gelaten)? Iemand tips/tricks voor het spelen van Soraka in teamfights?
je bent echt niet nutteloos, je hebt massive heal, je heb sillince/mana en je kan mres en armor verlagen(als ik het goed heb) daarnaast een team heal, weet niet wat jij hier nutteloos aan vind?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 20:39

Qon

Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:33:
[...]

je bent echt niet nutteloos, je hebt massive heal, je heb sillince/mana en je kan mres en armor verlagen(als ik het goed heb) daarnaast een team heal, weet niet wat jij hier nutteloos aan vind?
De cooldowns zijn dusdanig lang, dat je elke skill (op je Q na) maar één keer kunt gebruiken in een teamfight. Onze Vayne had een hele slechte positioning, dus mijn heal werd keer op keer aan haar verspilt. Daarnaast gebruikte ik mijn silence ongeveer continu op blitzcrank (enemy team) wanneer ik zag dat iemand van ons team ook slecht gepositioneerd stond, en hij niet op cd was (heeft best een paar keer geholpen).

Voor het gebruiken van je Q moet je toch in range staan van het enemy team? Soraka is nou niet bepaald een tanky type support. Althans, ik probeerde het een paar keer, maar dat werd elke keer 100-0.

Ik heb sterk het gevoel dat vrijwel alle supports meer bieden dan Soraka. Of zijn er teamcomps waarbij ze juist wel werkt? Is ze ervoor om je lane te laten snowballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:46
even serieus... dit systeem te dom.... 3 games op 99lp en 0 punten voor beide...
Ik sta positive ratio plati 1 heb nu 6 wins achter elkaar en ik krijg 0 punten op 99 lp... GG riot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Qon schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:29:

Zorg dat je support items pakt met Cooldown Reduction. 40% scheelt veel :). Daarnaast is de timing van de heal/silence belangrijk! Niet te vroeg willen healen! Tegen sommige champs is Soraka ontzettend sterk. Wanneer Fiddle zijn Ulti wilt doen, kun je deze cancellen met je Silence, hetzelfde geldt voor de Riftwalk van Kassadin. Zo heb ik een keer gehad dat hij over de muur wilde riftwalken zodat hij veilig kon wegkomen, Silence erop en mijn team heeft hem kunnen pakken. Een goede Soraka heeft alles warded, blijft de ADC healen en mana geven, maar zorgt er tijdens teamfights voor dat de belangrijkste damagedealers, uitgeschakeld worden. Een silence van een paar seconden op de adc tijdens een teamfight, kan ontzettend vervelend voor het enemy team zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squishie schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:21:
Op de valreep nog Gold IV Gehaald. Ik dacht dat Silver al vol met noobs/retards zat. Viel me vies tegen toen ik in Gold aankwam....
Gold is ongeveer net zo erg =.= Helaas geen platinum behaald, ondanks dat ik bijna altijd mijn lane wel win :(!!!

Hoe zit dat aankomend seizoen? Begin je weer onderaan de ladder? Of wordt je meteen in Gold ingedeeld? En wat is het verschil tussen pre-season en season???
Net als met vorige seizoenen, neem ik aan dat ze een formule gebruiken om iedereens MMR weer omlaag te trekken. (1200 + current MMR) / 2. Als je nu dus Gold V bent (1500), ben je volgend seizoen (1200 + 1500) / 2 = 1350 (Silver II / III)

*ranks zijn estimates omdat je qua MMR ook kan blijven hangen of overleveled kan zijn tijdens een seizoen.

Overigens is je lane winnen nooit genoeg. Ga roamen en maak plays op sidelanes. Je hoeft enemy mid tower niet eens te downen voordat je daarmee begint.
Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:33:
[...]

Je hebt Silence OF Mana, niet beide. Overigens verlaag je enkel Mres van de mensen die je raakt met Starcall. Ik zie Soraka vooral als een tool die de AD carry voor eeuwig in lane houdt. Qua team-fight komt ze niet in de buurt van een Sona, Leona, Zyra of Thresh bijvoorbeeld. Elke champs heeft zwaktes, en voor Soraka is dat teamfights. Nutteloos... nee niet helemaal. Zijn er een dozijn betere picks voor teamfights? Ja, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:52:
[...]

Net als met vorige seizoenen, neem ik aan dat ze een formule gebruiken om iedereens MMR weer omlaag te trekken. (1200 + current MMR) / 2. Als je nu dus Gold V bent (1500), ben je volgend seizoen (1200 + 1500) / 2 = 1350 (Silver II / III)

*ranks zijn estimates omdat je qua MMR ook kan blijven hangen of overleveled kan zijn tijdens een seizoen.

Overigens is je lane winnen nooit genoeg. Ga roamen en maak plays op sidelanes. Je hoeft enemy mid tower niet eens te downen voordat je daarmee begint.

[...]

Je hebt Silence OF Mana, niet beide. Overigens verlaag je enkel Mres van de mensen die je raakt met Starcall. Ik zie Soraka vooral als een tool die de AD carry voor eeuwig in lane houdt. Qua team-fight komt ze niet in de buurt van een Sona, Leona, Zyra of Thresh bijvoorbeeld. Elke champs heeft zwaktes, en voor Soraka is dat teamfights. Nutteloos... nee niet helemaal. Zijn er een dozijn betere picks voor teamfights? Ja, dat wel.
die slash stond ook voor of, niet dat je beide tegelijk kon gebruiken ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisterenavond lv30 aangetikt en vanaf nu zal het dus in het teken staan op voorbereiden op S4 :D Drafts spammen ! Viel me wel een beetje tegen trouwens had op zijn minst een congratulations of iets dergelijks verwacht :+ en nu maar eens goed kijken naar wat goede rune pages en hoe deze goed op te bouwen :D

[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 11-11-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die runepages zijn wel aan te raden om goed mee te kunnen in ranked games. Hou er rekening mee dat je lang niet altijd je favoriete rol krijgt en dat je dus, als je niet zoveel runepages hebt, generieke runepages voor een aantal rollen aanmaakt. Ik zou dus vooralsnog geen runepages verspillen aan een specifieke champion als Kennen of Akali die een hele speciale runepage gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik zou voor nu een AD page, support page en mid page pakken, dan kom je al een heel eind. Eventueel daarna uitbreiden met jungler / verschillende support (ap/tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:20:
Die runepages zijn wel aan te raden om goed mee te kunnen in ranked games. Hou er rekening mee dat je lang niet altijd je favoriete rol krijgt en dat je dus, als je niet zoveel runepages hebt, generieke runepages voor een aantal rollen aanmaakt. Ik zou dus vooralsnog geen runepages verspillen aan een specifieke champion als Kennen of Akali die een hele speciale runepage gebruikt.
Akali valt nu wel mee, je hoeft geen AD/AP mix meer te maken sinds de rework van haar passive, die nu beide standaard geactiveerd zijn. Als je een AP-scaling page hebt, kun je Kennen en Akali gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

[...]

Ik speel toplane :), bot lane helpen is bijna nooit een optie tenzij ik 2nd turr gepushed heb en teleport op zak heb. Mid probeer ik af en toe nog wel eens.
Jammer dat ik weer terugval in rating naar Silver II/III. Het was echt en hell om uit Silver I te komen =.=.....

[ Voor 6% gewijzigd door Squishie op 11-11-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

dat zou betekenen: ik heb ongeveer 1000 mmr: dus dan krijg ik ongeveer 1100 mmr en dat is bronze II a Bronze I?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:33:
[...]

Akali valt nu wel mee, je hoeft geen AD/AP mix meer te maken sinds de rework van haar passive, die nu beide standaard geactiveerd zijn. Als je een AP-scaling page hebt, kun je Kennen en Akali gewoon gebruiken.
Nouja bij Kennen gebruik ik momenteel hybrid pen marks omdat ik vaak dorans blade begin voor de ranged harass en je hebt natuurlijk geen mana regen e.d. nodig.

Akali speel ik zelf niet, maar nu je het zegt: die is inderdaad een hele tijd terug veranderd waardoor je niet meer ook nog AD nodig hebt voor je passive.

Maargoed, die 2 noemde ik puur als voorbeeldje, er zijn wel meer champions die redelijk veel baat kunnen hebben bij een gespecialiseerde runepage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Squishie schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:56:
[...]

Ik speel toplane :), bot lane helpen is bijna nooit een optie tenzij ik 2nd turr gepushed heb en teleport op zak heb. Mid probeer ik af en toe nog wel eens.
Jammer dat ik weer terugval in rating naar Silver II/III. Het was echt en hell om uit Silver I te komen =.=.....
Je MMR valt terug, maar je moet wel opnieuw je placements spelen. Als je daarin goed presteert stijgt je MMR vrij hard weer naar je oude niveau en begin je alsnog gewoon in gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:16:
[...]

Je MMR valt terug, maar je moet wel opnieuw je placements spelen. Als je daarin goed presteert stijgt je MMR vrij hard weer naar je oude niveau en begin je alsnog gewoon in gold :P
hoeveel placements matches meot je spelen dan, gewoon weer 10 of minder

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gewoon weer 10, ervan uitgaande dat het hetzelfde is als vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Gewoon weer 10, ervan uitgaande dat het hetzelfde is als vorig seizoen.
okey, dus stel ik win alle 10 de promo's dan kom ik ongeveer in gold terecht?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:27:
[...]

Waarschijnlijk is daar je MMR dan weer te laag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Martin0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:27:
[...]

Dat hangt ervan af. Als je MMR nu 900 is (bronze niveau iig) kom je op MMR (900 + 1200) / 2 = 1050 MMR terecht. Nu weet ik niet hoeveel je stijgt per gewonnen game, maar je moet wel heel hard je best doen om op gold niveau te komen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
uhm mijn mmr ligt rond de 940 volgens lolking en via die elo gg site zit ik rond de 1000, dus laten we ongeveer daar tussen zitten 960 a 70?

Twitch

Pagina: 1 ... 97 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.