hehehe
net mijn eerste keer dat ik mn promos faal van S3 naar S2
dus ik begin mn client wordt zwart en ik zie geen champ select ... WTF ik denk ik zal mn client sluiten en zie ik de boodschap als ik dat doe dat ik dan een loss krijg , euh niet dan, wacht ik en dan krijg ik de boodschap failed to select a champ => loss + time penalty
wtf great
ok tweede game, walk in the park (zodanig bossmode op mid terwijl dat mn minste gespeelde lane is dat ik ondertussen overtuigd ben dat ik op zn minst in gold thuishoor, ik zit er gewoon nog niet omdat ik nog niet genoeg games heb gespeeld)
ok derde game, kerel boven me in pick zegt bot, alle andere roles zijn gecalled dus wil geen dickhead zijn en zeg ok bot adc or supp, adc zegt hij, ok supp, loading
lolnexus zegt me dat onze adc 15 ranked games heeft gedaan en ook helemaal niet zoveel normal games, ah crap, de 9 andere spelers hebben op zn minst 150 ranked games en een pak meer normal games
ze invade onze blue en we nemen ze zwaar te grazen omdat ik het zag aankomen met hun blitz en een paar smerige wards had geplant, 3 kills vs 0, oh cool
komt onze adc in lane gewoon AA, nix lasthit, het reactievermogen van een dode muis, ...
ik geef vrij vroeg aan dat hij niet zo goed is op een subtiele en lieve manier aan mn team en ze komen effectief af en toe in de bres springen maar ja onze cait loopt zo ver achter in cs in xp en slaagt er toch in om zwaar te feeden ondanks de zware cover en hulp van iedereen, onze top en mid hadden tp en hebben ze vaak gebruikt en zijn vaak langsgekomen maar het mocht niet baten
promos lost, zuur, vooral door die eerste fucked up bug
dat je af en toe brakke matchmaking hebt gebeurt dus wel want iemand met zo weinig matches played kan het gewoon niet aan in silver 2 niveau die is daar per ongeluk verzeild geraakt (ook doordat hij zo weinig matches played heeft)