[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Spuitelf schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:52:
[...]

Weet niet hoelaat, maar rond 22.00 ben ik on.. als er dan gespeeld word zorg ik dat ik ook een vriend roep om mee te doen.
Ok das geregeld als ik dan nog online ben zullen we wel een game doen :)

Licht het trouwens aan mij of is dit forum veel actiever geworden sinds vorige week :+

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 06-11-2013 16:09 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:39
Als iemand potje wil doen kan ik ook wel mee doen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Ik kan wel 1 of 2 potjes doen: Arclight Varus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gasten kom op. Posts als hierboven van ilovesoccer en dr34m3dd kunnen toch prima in het kanaal zelf? Laten we het hier vooral over de inhoud hebben zoals item builds, game analyses, runes, masteries, champion discussies etc. .

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:21:
Gasten kom op. Posts als hierboven van ilovesoccer en dr34m3dd kunnen toch prima in het kanaal zelf? Laten we het hier vooral over de inhoud hebben zoals item builds, game analyses, runes, masteries, champion discussies etc. .
Ik weet niks van een kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste post van het draadje: [PC] League of Legends - Deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:21:
Jammer genoeg ben ik niet thuis dus kan ik niet in het kanaal zitten. En zoals er zelf ook al word aangegeven meeste mensen zitten dan toch in een game of dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Daar zit ik zekers in..Maar dacht met kanaal aan TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:42:
[...]

Daar zit ik zekers in..Maar dacht met kanaal aan TS
TS adres staat ook in de topic starter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:49:
[...]

Oke dan sorry. maar even on-topic kayle is dat een goed midlaner?
Ik zie hem ook wel eens top/jungle namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
llovesoccerx7 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:52:
[...]
Oke dan sorry. maar even on-topic kayle is dat een goed midlaner?
Ik zie hem ook wel eens top/jungle namelijk
Top kan nog wel, jungle is ze zeer slecht naar mijn ervaring. Mid lane is ze goed tegen burst assasins (Zed,Fizz) Ze heeft een zeer goede ult als je hem op bijvoorbeeld je fed ADC gebruiktt wanneer die word gefocust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:49:
[...]

Geen van de Teamspeak servers in de topic start zijn nog actief ;) Daarom heb ik juist de mijne beschikbaar gesteld alleen die staat weer niet in de (TS) Topic Start.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zit er nog iemand op de TS server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Nou ik lekker dus met >1000 ping plat III gehaald. Met een beetje DUO queue en geluk dat de lag spikes niet in een teamfight kwamen. Op riot forum gelezen dat ze het hadden gefixed. Uurtje later was de thread weg. Lekkere communicatie Riot... Daarna was mijn PVP client afgesloten nadat ik mijn series won. En nu start hij ook niet meer op. Wat is dit toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dr34m3dd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:41:
[...]

Jammer genoeg ben ik niet thuis dus kan ik niet in het kanaal zitten. En zoals er zelf ook al word aangegeven meeste mensen zitten dan toch in een game of dergelijke...
Nee, maar vanavond ben je toch online en kun je het toch dan afspreken? Of ga je echt vanavond al die posts van tweakers weer door zitten lezen wanneer ze online komen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:42:
[...]

Nee, maar vanavond ben je toch online en kun je het toch dan afspreken? Of ga je echt vanavond al die posts van tweakers weer door zitten lezen wanneer ze online komen enzo?
Eigenlijk wel O-)

Net potje gespeelt. Zit nu in promos naar plat 1. met als hoogste punt nog een penta kill gemaakt met Jax :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dr34m3dd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:32:
[...]

Eigenlijk wel O-)

Net potje gespeelt. Zit nu in promos naar plat 1. met als hoogste punt nog een penta kill gemaakt met Jax :D
Nice :) En dat voor een Arclight Varus.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:00
Het is wel erg rustig op TS :P

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 06-11-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:20
Het LoL GoT kanaal is daarentegen wel gezellig vanavond ;) worden constant games gemaakt en gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Is er heel toevallig ook een eune GoT kanaal, en spelen en überhaupt mensen op eune? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Valt mee 5 man nu op maar teamspeak is ook nog niet echt advertised

[ Voor 12% gewijzigd door ShadowBumble op 06-11-2013 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:17
Was weer leuk vanavond, thanks iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Helaas door wat werkzaamheden gisteravond niet verder gekomen dan 1 game. Maar het was voor mij dan wel een zeer leuke game. Volibear jungle, onze mid Kassadin stond vs een Jinx dus had ik mijn standaard ganking lane al gevonden. En niets is fijner dan een /all "omg again? This Kassa needs so much babysit" te zien. Want dan weet je dat je al de game zo goed als zeker in de pocket hebt. Andere lanes deden het ook vrij goed, al vond ik het jammer dat onze Irelia top haar lane zo hard domineerde maar vervolgens alleen een beetje jungle ging clearen ipv nog meer druk op de lane te zetten zodat de jungler een keuze moest maken tussen mid of top. Maar goed dat tref je vaker in deze game aan dat mensen verschillen van mening.

Hopelijk vanavond nog wat games met wat mede-Tweakers, want het is er gisteren door tijdgebrek helaas niet van gekomen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 20:39

Qon

kaaskoekie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:14:
Is er heel toevallig ook een eune GoT kanaal, en spelen en überhaupt mensen op eune? :)
Ik heb mijn main op EUNE, maar daar speel ik amper meer op, omdat iedereen van tweakers eigenlijk op EUWE speelt heb ik maar een account daar aangemaakt, die is nu bijna level 25. Zou ik je ook aanraden, is veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 07:57:
Hopelijk vanavond nog wat games met wat mede-Tweakers, want het is er gisteren door tijdgebrek helaas niet van gekomen.
Ik wel, met wisselend succes (1 win, 3 losses). Vooral de laatste game was een beetje jammer. We stonden tegen allemaal platinums en werden in 20 minuten finaal de grond in gestampt (score 3/30 ofzo). De game daarvoor verloren we ook, maar die was een stuk leuker. De tegenstander had een all bruiser comp met alleen een annie mid. Helaas speelden we daar niet al te best op in en verloor vooral botlane, maar de game was wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:12:
[...]

Ik wel, met wisselend succes (1 win, 3 losses). Vooral de laatste game was een beetje jammer. We stonden tegen allemaal platinums en werden in 20 minuten finaal de grond in gestampt (score 3/30 ofzo). De game daarvoor verloren we ook, maar die was een stuk leuker. De tegenstander had een all bruiser comp met alleen een annie mid. Helaas speelden we daar niet al te best op in en verloor vooral botlane, maar de game was wel leuk.
Wat dat betreft is de normal matchmaking ook wel een beetje jammerlijk. Ik snap best als je 1 platinum in je premade team hebt en voor de rest allemaal silvers dat het dan best te doen is, maar als je tegen een full platinum team moet dan is het toch anders, hier zou matchmaking eigenlijk rekening mee moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Laatst online: 28-08 23:04
Hallooo,

Nieuw hier ^^

Ben pas begonnen met LoL en ben pas lvl 14 :)
Maar de soloq komt beetje me neus uit dus ben op zoek naar mensen die misschien wel een keer
een potje zouden willen spelen

me id = unwolfje

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

unwolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:10:
Hallooo,

Nieuw hier ^^

Ben pas begonnen met LoL en ben pas lvl 14 :)
Maar de soloq komt beetje me neus uit dus ben op zoek naar mensen die misschien wel een keer
een potje zouden willen spelen

me id = unwolfje

}:O
Het heeft meer succes als je savonds de GoT chat op LoL joined :)
Daar zitten altijd wel mensen die met je willen queuen.
Je moet wel rekening houden dat als je met de meeste mensen van GoT gaat queuen zij 30 zijn, waardoor jij ook tegen hogere lvls moet spelen. :P
Voor de rest ben ik wel geinteresseerd welke lane speel je het liefst en welke champs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unwolf
  • Laatst online: 28-08 23:04
Maakt me niet zo heel veel uit :)
Tot nu toe beetje van alles gespeeld behalve jungle,

Ezrea, Twisted fate, Caitlyn, zijn de champs die ik wel erg leuk vind
en natuurlijk Teemo !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

unwolf schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:21:
Maakt me niet zo heel veel uit :)
Tot nu toe beetje van alles gespeeld behalve jungle,

Ezrea, Twisted fate, Caitlyn, zijn de champs die ik wel erg leuk vind
en natuurlijk Teemo !!
Cool ik speel alleen jungle :P
en dan ook alleen met Vi en als ik toch ADC moet ga ik Jinx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:23:
[...]

Cool ik speel alleen jungle :P
en dan ook alleen met Vi en als ik toch ADC moet ga ik Jinx :)
Probeer wel een extra jungler te leren, anders kom je op level 30 te zitten of in de toekomst met ranked. Dus minimaal 2 champs per lane. Want 1 ban is dan voldoende om jou uit de game te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 07-11-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Nogmaals het verzoek om hier niet te gaan vragen of iemand een potje wilt spelen. Zoals in de TS beschreven hebben we ingame een GoT chat kanaal. Gebruik deze!

Verder vraag ik mij af of, en zo ja welke, TS server tegenwoordig actief door meerdere Tweakers gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:18:
Ten eerste nogmaals het verzoek om hier niet te gaan vragen of iemand een potje wilt spelen. Zoals in de TS beschreven hebben we ingame een GoT chat kanaal. Gebruik deze!

Verder vraag ik mij af of, en zo ja welke, TS server tegenwoordig actief door meerdere Tweakers gebruikt wordt.
Kies anders een server die de capaciteit voor alle users heeft en delete de andere links. Anders verdeel je iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ten eerste nogmaals het verzoek om hier niet te gaan vragen of iemand een potje wilt spelen. Zoals in de TS beschreven hebben we ingame een GoT chat kanaal. Gebruik deze!

Ik ben nu steeds op spike.shadowbumble.nl te vinden, gisteren waren we daar met 6 man geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Adress : spike.shadowbumble.nl
ww : Tw34k3rs

Is momenteel de enige Teamspeak server ( en erg gezellig ) de rest is down, momenteel 32 slots maar ben bezig met de upgrade naar 512 slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24

Thompson

Beeromaniac

ShadowBumble schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:28:
[...]

Is momenteel de enige Teamspeak server ( en erg gezellig ) de rest is down, momenteel 32 slots maar ben bezig met de upgrade naar 512 slots.
_/-\o_ Ik ga zorgen dat ik daar voortaan ook regelmatig te vinden ben.
Al een paar keer gehad dat ik maar tijd heb voor 1 of 2 rondjes en dat ze dan verpest worden door AFK'ers, en dat vind ik dan gewoon zonde van m'n tijd.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:28:
[...]

512? Is dat niet een beetje overkill? Aangezien er max 40 tot 60 personen hoogstens in het Tweakers channel zitten? Of ben je van plan het te verhuren aan clans? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:30:
[...]

512? Is dat niet een beetje overkill? Aangezien er max 40 tot 60 personen hoogstens in het Tweakers channel zitten? Of ben je van plan het te verhuren aan clans? :P
Ja maar helaas is het of 32 of 512 d.m.v. de NPL license er is jammer genoeg geen tussenweg je kan de connecties wel restricten op de server zelf wat dan op iets van 100 gezet gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Nog maar 1 Win en ik ben Gold V met ons 3vs3 Team. YES! xD Eindelijk woohooo. Het gaat de laatste tijd ook echt stukken beter, fijn op skype alle tactics bespreken. Gister 4 wins achter elkaar 3vs3 ranked.

De combi, Aatrox, Ryse en Jarvan is echt fijn op 3vs3. Ryse Stunt, dan spring ik met de Q van Aatrox erop, en dan komt jarvan met Q,E combo. Jarvan zijn W, Aatrox zijn Slow, en Randuin omen's aan. Iedere keer werkt dit perfect :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:21:
[...]

Kies anders een server die de capaciteit voor alle users heeft en delete de andere links. Anders verdeel je iedereen
TS lijst was al lang niet geupdate. Dat verdelen hadden mensen helaas zelf gedaan. ShadowBumble's server is nu de enige in de lijst dus laten we hopen dat dit nu de default wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje geluk ons tweede gold 3v3 team voor maandag nog halen. nog 1 game voor de promo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Zag in streams dat shyvana regelmatig gepicked en geband werd in hoge games dus gister maar weer eens gespeeld, speelde haar vroeger namelijk heel graag.

Stond top tegen tryndamere. Op level 2/3 was hij zijn /laugh aan het doen omdat hij dacht dat het makkelijk ging worden, op level 4 had ik hem dood en heb ik zijn lane tot een hell gemaakt.

Wat is shyvana sterk zeg :o Ga ik weer wat vaker spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een s2 shyv main in de jungle, hoe speel je haar top exact?
Had er wel wat over gelezen, maar nooit in verdiept. Wat zijn haar sterke en zwakke punten? Hoe trade je over het algemeen met haar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:30:
Ik was een s2 shyv main in de jungle, hoe speel je haar top exact?
Had er wel wat over gelezen, maar nooit in verdiept. Wat zijn haar sterke en zwakke punten? Hoe trade je over het algemeen met haar?
Was ook mijn eerste keer in lange tijd. Vanaf level 4 begon ik echt met traden, mijn E raken en dan met W tegen trynda aanlopen en mijn Q doen en zo hem de hele tijd wegjagen.

Begonnen met de E skill, dan Q en dan W. Wel de W als eerst maxen (na je ult dan he :p)

Als item had ik een sunfire cape gerusht tegen trynda en de ninja tabi boots en toen had hij helemaal geen schijn van kans meer. Zwakke punt heb ik nog niet echt kunnen vinden aangezien ik maar 1 game met haar gedaan heb en ik had het op geen enkel moment zwaar (0x dood gegaan).

Ik had ook een vamp. scepter gehaald en deze uitgebouwd in een Botrk en daarna een randuins omen, maar items pas ik zelf altijd aan op de tegenstander. Al zou ik natuurlijk wel altijd een sunfire op shyvana halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amateur jij kan er echt niks van man :D
DivineNL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:37:
[...]

Was ook mijn eerste keer in lange tijd. Vanaf level 4 begon ik echt met traden, mijn E raken en dan met W tegen trynda aanlopen en mijn Q doen en zo hem de hele tijd wegjagen.

Begonnen met de E skill, dan Q en dan W. Wel de W als eerst maxen (na je ult dan he :p)

Als item had ik een sunfire cape gerusht tegen trynda en de ninja tabi boots en toen had hij helemaal geen schijn van kans meer. Zwakke punt heb ik nog niet echt kunnen vinden aangezien ik maar 1 game met haar gedaan heb en ik had het op geen enkel moment zwaar (0x dood gegaan).

Ik had ook een vamp. scepter gehaald en deze uitgebouwd in een Botrk en daarna een randuins omen, maar items pas ik zelf altijd aan op de tegenstander. Al zou ik natuurlijk wel altijd een sunfire op shyvana halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:00:

[...]
Dankje voor je nuttige bijdrage in dit topic.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan, Maar was meer persoonlijk gericht op DivineNL
Wootlock schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:01:
[...]

Dankje voor je nuttige bijdrage in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:00:

[...]
Toevoeging graag? Aan zo'n reactie heb ik ook niks... Mijn score wees uit dat mijn build anders toch goed was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij geen stage? hahahaha ;)
DivineNL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:01:
[...]

Toevoeging graag? Aan zo'n reactie heb ik ook niks... Mijn score wees uit dat mijn build anders toch goed was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Jammer man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

http://na.leagueoflegends...ts-talk-team-builder-1107

is die AMA over de teambuilder functie al geweest op reddit of komt ie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:20
Nee, is vanavond om 21:00 als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:46:
http://na.leagueoflegends...ts-talk-team-builder-1107

is die AMA over de teambuilder functie al geweest op reddit of komt ie nog?
November 7th at 12PM PST. Het is nu 4AM PST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Voor mij doet de launcher en de site het niet.. Iemand anders ook last van?

Laat maar, doet het weer :)

[ Voor 17% gewijzigd door kaaskoekie op 07-11-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

***** Teamspeak Service announcement *****

License is rond morgenochtend zal ik de teamspeak server upgraden naar 512 slots. Zodat er meer dan voldoende ruimte is om iedereen die in het channel komt te supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
net aantal leuke games gehad met tweakers en gemerkt dat de meeste wel hun champs goed kunnen spelen / kennen.

Maar het geduld om te wachten en te blijven farmen naar endgame toe.

En om te wachten op gunstige TF condities mist toch echt jongens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matchmaking is zo kapot. Zit in de qualifier voor S3 en wordt gematched met bronze 4/5 teammates? Iedereen 250 lolking score onder mij? Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Heeft iemand hier nog veel ervaring met Volibear? Ik had gisteren een game waar ik super fed was maar toch niet de game kon carryen. Hun team bestond volledig uit AP zoals Yorrick, Xerath, Heimerdinger, Katarina en Elise.

Ik kon al snel een aantal kills krijgen op bot omdat daar Xerath en Heimerdinger stonden, dat was erg makkelijk want ze hadden geen wards.

Als items had ik Golem > SV > Merc Boots > Wits End(sp?) > Maw Malmortius en Banshee.

Ons team bestond uit Vayne, Singed, Leona en Orianna. Maar met Teamfights konden we het niet winnen. Ik ging er meestal als eerste in, ik was namelijk de grote tank. Zeker tegen Yorrick altijd mijn ulti gebruikt maar ik had het idee dat er van de rest totaal geen damage kwam, ondanks het feit dat ze het wel aardig deden.

Wel geeindigd met 20\5\10 ofzo. Had ik andere items moeten nemen? Nog meer voor damage gaan of juist nog meer MR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als Volibear moet je eigenlijk altijd tanky gaan tenzij je hard snowballt en binnen heel snel kan winnen. Je items zijn denk ik wel aardig. Carryen is overigens niet alleen het halen van een goede score. Dat is ook je team instrueren en leiden naar de overwinning. Gister nog een game als Ashe gespeeld en om eerlijk te zijn: ik was ruk. De rest van mijn team ook, en we stonden dik achter, behalve 1 lane. Onze top lane Akali won hard en stond 6/0. Wat gebeurde er echter? Die Akali bleef vooral top, communiceerde amper (flamede gelukkig ook niet, dat moet ik hem nageven) en kwam continue makkelijke kills oppikken na een nipt verloren teamfight. Dan lijkt het in je score alsof je carriet, maar als hij echt had willen carryen had hij de rest van zijn team wat kills moeten gunnen, goed moeten warden met zijn overschot aan gold en de leidersrol op zich moeten nemen. Nu probeerde ik dat te doen, maar wie luistert er naar een 4/8/14 ashe die slecht aan het spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Och och och wat hebben Plat spelers zichzelf toch hoog zitten. Gisteren 1 normal gespeeld en ik was met Jinx bot aan het splitpushen. Dus ik vraag mijn team om ervoor te zorgen dat geen van allen kan backen. Zodat ik de inhib kan pakken. In plaats van ze gewoon te delayen in het recallen gaan 3 ervan een teamfight aan vs 5. Dat verliezen ze hopeloos, alleen onze full health Rumble is nog over. Inmiddels is hun team gerecalled en kan ik de inhib niet verder pushen.

Dus ik zeg, jammer dat je geen moeite hebt gedaan om ze te weerhouden van recallen Rumble. Waarna Rumble zegt: "And die while doing so?". Ik zeg vervolgens, ik vraag je toch niet om in melee te gaan staan. Je hebt je ult / je harpoon om iig wat extra secondes te winnen voordat ze kunnen backen. Vervolgens blijft hij maar doorgaan over de CC van het enemy team, een Leona had hem kunnen stunnen. Dus ik zeg hem, prima schijnbaar heb jij geen ranged spells. Waarna ik naar mijn hoofd krijg: "Who are you to judge others Silver III, I'm plat V I know what I'm doing" "You are the last person I would take advice from".

Needless to say, game uiteindelijk verloren omdat zijn 2 premade vriendjes niets anders dan verhaaltjes aan het vertellen waren over hoe goed Plat V spelers wel niet zijn en hoeveel meer zij wel niet over de game weten dan een simpele Silver III. K dudes, gl in LCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:24

Meneer iCy

swarma

De LOL community is inderdaad brak. Gisteren ook zo'n raar voorbeeld.

Onze Malphite gaat erg slecht. Stond na 25 minuten 0/9. Ik zeg dat onze malphite een bad game heeft.

Zegt malphite direct in all chat: Nami is raging, she is toxic, report her..

:z

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xanthian schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:13:
Heeft iemand hier nog veel ervaring met Volibear? Ik had gisteren een game waar ik super fed was maar toch niet de game kon carryen. Hun team bestond volledig uit AP zoals Yorrick, Xerath, Heimerdinger, Katarina en Elise.

Ik kon al snel een aantal kills krijgen op bot omdat daar Xerath en Heimerdinger stonden, dat was erg makkelijk want ze hadden geen wards.

Als items had ik Golem > SV > Merc Boots > Wits End(sp?) > Maw Malmortius en Banshee.

Ons team bestond uit Vayne, Singed, Leona en Orianna. Maar met Teamfights konden we het niet winnen. Ik ging er meestal als eerste in, ik was namelijk de grote tank. Zeker tegen Yorrick altijd mijn ulti gebruikt maar ik had het idee dat er van de rest totaal geen damage kwam, ondanks het feit dat ze het wel aardig deden.

Wel geeindigd met 20\5\10 ofzo. Had ik andere items moeten nemen? Nog meer voor damage gaan of juist nog meer MR?
Excuses alvast voor dubbel posten, volgende keer edit ik mijn eigen post wel.

Hun team was dus niet volledig AP. Yorick is nog steeds grotendeels AD. Aangezien je al een Golem hebt, ga je gewoon voor Ninja Tabi's en anders Movement speed boots. Aangezien je fed was zoals je zelf zegt, had je er beter aan gedaan om Sunfire Cape OF Randuin's te kopen aangezien Volibear's damage output van bijvoorbeeld zijn W gebaseerd is op je health. Tevens werkt zijn passive heerlijk samen met nogmaals health.

Zou ook aanraden om als rune-set: MS Quints, ATK SPD Marks, Armor Seals en MR Glyphs te gebruiken. Voor Solo-queue gewoon 21/9/0 beginnen en dan de keuze aan jou of je met Doran's Blade of Machette + 5 pots wilt starten. Waarom 21/9/0? Zodat je wat extra damage-boost eruit krijgt en je jungle clear vrij vlot zal gaan. (niet iedereen zal het hiermee eens zijn maar goed, als we allemaal hetzelfde zouden spelen komt er nooit eens wat variatie). Doran's Blade start is prima te doen met ATK SPD Marks en ook als je level 1 gewoon je W neemt.

Je build voor Voli met de setup die je net noemde zou dan kunnen zijn: Golem -> Ninja Tabi -> Sunfire Cape -> Spirit Visage -> (aangezien je dan inmiddels genoeg armor hebt voor Yorick zou je ipv Randuins hier voor kunnen gaan) Warmog's / Frozen Mallet -> Afgevangen met misschien nog wat extra AD uit een Maw of Malmortius. Dan heb je Health, Armor, MR en doet je W leuke damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
iCy schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:52:
De LOL community is inderdaad brak. Gisteren ook zo'n raar voorbeeld.

Onze Malphite gaat erg slecht. Stond na 25 minuten 0/9. Ik zeg dat onze malphite een bad game heeft.

Zegt malphite direct in all chat: Nami is raging, she is toxic, report her..

:z
Daarom speel ik zelden meer alleen haha. Speel bijna altijd met 3 of 4 vrienden zodat we tenminste geen gezeik met andere spelers hebben. Komt de laatste tijd zoooooo vaak voor dat mensen een kort lontje hebben. Ze schelden je compleet verrot als je ook maar 1 fout maakt. Als je dan iets zegt over hun, gaat meteen het hele team je reporten. Is altijd gezellig dat soort situaties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Gisteren ook een pareltje meegemaakt.. champselect, en 2e en 3e pick pakken tegelijk een mid (Fizz en Veigar) en instalocken meteen. Nou, drama uiteraard en Veigar ging wel support dan, ok, kan opzich werken door de stun dus we gaan rustig verder. In game geeft hij direct 2 of 3 kills weg aan Jinx.. en begint te ragen dat hij support niet kent.. juist ja, is meteen een reden om doelloos te gaan spelen en kills weg te geven :/

En.. demoted naar Silver II terug! Goddamn! Als ik Gold dan toch niet haal, wil ik op zn minst S1 zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik doe er ook al eeuwen over om in S2 te komen, speel denk ik gewoon te weinig ranked om er nog te komen. Tot de promo's gaat het goed en daarna krijg je een aantal apen in je team. Maar het andere team heeft net een aantal goed spelende apen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:23:
Ik doe er ook al eeuwen over om in S2 te komen, speel denk ik gewoon te weinig ranked om er nog te komen. Tot de promo's gaat het goed en daarna krijg je een aantal apen in je team. Maar het andere team heeft net een aantal goed spelende apen meer.
Afbeeldingslocatie: http://i1282.photobucket.com/albums/a537/AbovePsycho-pass/my-team_zpsf9830b05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
RaseriaN schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:12:
Gisteren ook een pareltje meegemaakt.. champselect, en 2e en 3e pick pakken tegelijk een mid (Fizz en Veigar) en instalocken meteen. Nou, drama uiteraard en Veigar ging wel support dan, ok, kan opzich werken door de stun dus we gaan rustig verder. In game geeft hij direct 2 of 3 kills weg aan Jinx.. en begint te ragen dat hij support niet kent.. juist ja, is meteen een reden om doelloos te gaan spelen en kills weg te geven :/

En.. demoted naar Silver II terug! Goddamn! Als ik Gold dan toch niet haal, wil ik op zn minst S1 zijn :p
Zit nu ook weer in S2 :-) Eerste game in S2 weer gewonnen en de tweede verloren omdat we totaal geen teamplay hadden.. Dus dat was eigenlijk de eerste keer dat ik een match verloor in S2 :D Mijn MMR is nu gelukkig wel stukken minder maar ondanks dat sta ik wel nog steeds eerste of tweede in select.. Ik vind het hele matchmating systeem nog steeds wat vaag af en toe, die eerste match die ik dus verloor in S2 (75 LP) stond ik tegen 3 gold spelers en had er zelf maar 1 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Xevoo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:23:
Dit is gewoon precies het probleem waar ik ook in zit. Zoals gisteren mijn laatste promo match. Ik nasus top en ik moest telkens mid gaan ganken van mid, nou oke doe ik dat. Beginnen ze end game te zeiken dat ik zo weinig stacks op m'n q heb, iik rustig uitleggen dat dat kwam omdat ik telkens mid moest gaan helpen maar nee, dat was geen geldige reden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Nasus is gewoon de hele tijd AFK farmen op top.. Nooit andere helpen totdat je minstes tussen de 300-500 stacks hebt. Als ze een beetje slim zijn en geduld hebben kom je vanzelf wel een keer vervolgens :) Tryndamere vind ik ook zo een champ.. Lekker de heel tijd top blijven want of ze zijn vervolgens 5vs4 ergens tegen jou team (waardoor jij turrets pakt etc) of hun top blijft ook top vanwege dat..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
Gisteravond de laatste win gehaald die we nodig hadden :). Promoted to Gold V. Woohoo! Met ons Ranked 3vs3 team. Met solo Q op summoners rift ben ik nog steeds Silver V. Daar kom ik totaal niet vooruit.

Maar wel blij dat ik nu die Elise en ward krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:56:
[...]

Excuses alvast voor dubbel posten, volgende keer edit ik mijn eigen post wel.

Hun team was dus niet volledig AP. Yorick is nog steeds grotendeels AD. Aangezien je al een Golem hebt, ga je gewoon voor Ninja Tabi's en anders Movement speed boots. Aangezien je fed was zoals je zelf zegt, had je er beter aan gedaan om Sunfire Cape + Randuin's te kopen aangezien Volibear's damage output van bijvoorbeeld zijn W gebaseerd is op je health. Tevens werkt zijn passive heerlijk samen met nogmaals health.

Zou ook aanraden om als rune-set: MS Quints, ATK SPD Marks, Armor Seals en MR Glyphs te gebruiken. Voor Solo-queue gewoon 21/9/0 beginnen en dan de keuze aan jou of je met Doran's Blade of Machette + 5 pots wilt starten. Waarom 21/9/0? Zodat je wat extra damage-boost eruit krijgt en je jungle clear vrij vlot zal gaan. (niet iedereen zal het hiermee eens zijn maar goed, als we allemaal hetzelfde zouden spelen komt er nooit eens wat variatie). Doran's Blade start is prima te doen met ATK SPD Marks en ook als je level 1 gewoon je W neemt.

Je build voor Voli met de setup die je net noemde zou dan kunnen zijn: Golem -> Ninja Tabi -> Sunfire Cape -> Spirit Visage -> (aangezien je dan inmiddels genoeg armor hebt voor Yorick zou je ipv Randuins hier voor kunnen gaan) Warmog's / Frozen Mallet -> Afgevangen met misschien nog wat extra AD uit een Maw of Malmortius. Dan heb je Health, Armor, MR en doet je W leuke damage.
Als ze alleen Yorick als AD hebben is 1 armor item ruim voldoende. Raduins is vrijwel nutteloos tegen dat team omdat ze je amper zullen auto-attacken. Dan heb je alleen iets aan de slow op zijn active. Die Maw of Malmortius is heerlijk omdat hij naast AD ook nog een shield geeft tegen magic damage. Warmogs is wel een prima keuze vanwege de health, maar teveel armor kopen (raduins + sunfire + tabi) is zonde van je geld imo tegen deze teamcomp.

Build vs deze comp:
- Boots met movespeed (mobility of swiftness)
- Sunfire
- Spirit Visage
- Warmogs
- Maw of Malmortius
- Frozen Mallet

Maargoed, nogmaals: ik denk niet dat je hebt verloren vanwege je build. Zie mijn vorige post hierover voor wat extra tips om zo'n game over de streep te trekken.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 08-11-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:55:
[...]

Als ze alleen Yorick als AD hebben is 1 armor item ruim voldoende. Raduins is vrijwel nutteloos tegen dat team omdat ze je amper zullen auto-attacken. Dan heb je alleen iets aan de slow op zijn active. Die Maw of Malmortius is heerlijk omdat hij naast AD ook nog een shield geeft tegen magic damage. Warmogs is wel een prima keuze vanwege de health, maar teveel armor kopen (raduins + sunfire + tabi) is zonde van je geld imo tegen deze teamcomp.

Build vs deze comp:
- Boots met movespeed (mobility of swiftness)
- Sunfire
- Spirit Visage
- Warmogs
- Maw of Malmortius
- Frozen Mallet

Maargoed, nogmaals: ik denk niet dat je hebt verloren vanwege je build. Zie mijn vorige post hierover voor wat extra tips om zo'n game over de streep te trekken.
Dat typ ik toch ook in de conclusie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maar eerder typ je "Sunfire Cape + Randuin's te kopen aangezien Volibear's damage output van bijvoorbeeld zijn W gebaseerd is op je health"

Als je beide opties geeft zal er inderdaad vast eentje goed zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:01:
Maar eerder typ je "Sunfire Cape + Randuin's te kopen aangezien Volibear's damage output van bijvoorbeeld zijn W gebaseerd is op je health"

Als je beide opties geeft zal er inderdaad vast eentje goed zijn :+
Ik geef aan wat je normaal gesproken op een Volibear koopt.... en daarna wat ik tegen zijn teamcomp zou kopen... Maar goed ik zal de + wel wijzigen in "OF"

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 08-11-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:02:
[...]

Ik geef aan wat je normaal gesproken op een Volibear koopt.... en daarna wat ik tegen zijn teamcomp zou kopen...
Niet volgens mijn interpretatie van het stukje "Aangezien je fed was zoals je zelf zegt, had je er beter aan gedaan ", dat slaat volgens mij toch echt op de game waar hij het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:03:
[...]

Niet volgens mij interpretatie van het stukje "Aangezien je fed was zoals je zelf zegt, had je er beter aan gedaan ", dat slaat volgens mij toch echt op de game waar hij het over heeft.
Probleem opgelost... Ik laat de tips in gevolg wel aan anderen over :) er zijn blijkbaar meerdere hardcore Volibear spelers op dit forum.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 08-11-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe
net mijn eerste keer dat ik mn promos faal van S3 naar S2
dus ik begin mn client wordt zwart en ik zie geen champ select ... WTF ik denk ik zal mn client sluiten en zie ik de boodschap als ik dat doe dat ik dan een loss krijg , euh niet dan, wacht ik en dan krijg ik de boodschap failed to select a champ => loss + time penalty
wtf great
ok tweede game, walk in the park (zodanig bossmode op mid terwijl dat mn minste gespeelde lane is dat ik ondertussen overtuigd ben dat ik op zn minst in gold thuishoor, ik zit er gewoon nog niet omdat ik nog niet genoeg games heb gespeeld)
ok derde game, kerel boven me in pick zegt bot, alle andere roles zijn gecalled dus wil geen dickhead zijn en zeg ok bot adc or supp, adc zegt hij, ok supp, loading
lolnexus zegt me dat onze adc 15 ranked games heeft gedaan en ook helemaal niet zoveel normal games, ah crap, de 9 andere spelers hebben op zn minst 150 ranked games en een pak meer normal games
ze invade onze blue en we nemen ze zwaar te grazen omdat ik het zag aankomen met hun blitz en een paar smerige wards had geplant, 3 kills vs 0, oh cool
komt onze adc in lane gewoon AA, nix lasthit, het reactievermogen van een dode muis, ...
ik geef vrij vroeg aan dat hij niet zo goed is op een subtiele en lieve manier aan mn team en ze komen effectief af en toe in de bres springen maar ja onze cait loopt zo ver achter in cs in xp en slaagt er toch in om zwaar te feeden ondanks de zware cover en hulp van iedereen, onze top en mid hadden tp en hebben ze vaak gebruikt en zijn vaak langsgekomen maar het mocht niet baten
promos lost, zuur, vooral door die eerste fucked up bug

dat je af en toe brakke matchmaking hebt gebeurt dus wel want iemand met zo weinig matches played kan het gewoon niet aan in silver 2 niveau die is daar per ongeluk verzeild geraakt (ook doordat hij zo weinig matches played heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:20:
dat je af en toe brakke matchmaking hebt gebeurt dus wel want iemand met zo weinig matches played kan het gewoon niet aan in silver 2 niveau die is daar per ongeluk verzeild geraakt (ook doordat hij zo weinig matches played heeft)
Gewoon gecarried door een maatje, is in S2 beland (nog net geen Gold, dat komt vanavond wel) en speelt nu dus op Bronze nivo verder in Silver. Zulke figuren lijk je vaker te treffen, maarja, soms tref je zon premade aan jouw zijde en dan is het vaak wel weer een steamroll.

Probeer de laatste tijd ook steeds meer te letten op het feit dat ik beter ga worden dan alleen een hogere ranking. Toch wel lastig om kritisch naar jezelf te kijken en te zien waar je moet verbeteren. Grootste moeite heb ik om van een kleine voorsprong meer te maken.. kom regelmatig met 2/0 of hoger te staan in een lane (of jungle ganks gaan goed) maar krijg dat dan niet doorgezet naar meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:04:
[...]

Probleem opgelost... Ik laat de tips in gevolg wel aan anderen over :) er zijn blijkbaar meerdere hardcore Volibear spelers op dit forum.
Butthurt much? Ik ben helemaal geen volibear speler, maar je post was voor meerdere interpretaties vatbaar naar mijn mening. Als ik daarop wijs kun je heel kinderachtig gaan lopen doen of je verduidelijkt jezelf door middel van een edit of een extra post, of je negeert het. Beetje jammer die laatste toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vooral je eerste "loss" is een enorm vervelende en daar heb je echt 100% geen invloed op. De laatste game die je beschrijft komt vrij bekend voor. Het is alleen spijtig dat zoiets in een promo gebeurt. Hoop dus ook een kleine aanpassing in het komende seizoen. Ik vond een post op Reddit wel een goede voor een nieuw systeem. Geen promo's meer tussen de divisies maar wel promo's tussen ranks (Bronze -> Silver, etc) en imo nog een demotion series ertussen (Silver -> Bronze). Dus een combo van het oude ELO systeem en het nieuwe systeem.

Maar goed ik ben benieuwd wat Riot voor ons in petto heeft.

@hierboven, kalmeer die smiley stond er niet voor niets.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 08-11-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Laatste weekend voor de reset. Ik hoop dat ik met mijn Gold 1 55 LP nog Plat kan halen.

De schommelingen zijn pijnlijk en vaak moet ik monsterlijk goed gaan om te winnen. (een 8/6/6 game is vrijwel altijd een loss)

Zo denk ik maar dat in elke division er wel een 'ELO hell' is. Er zijn duidelijk mensen hier die niet in de juiste division zitten. Zo heb ik midlaners gezien waar m'n broek spontaan van afzakt.

Grootste tegenvaller vind ik toch wel dat mensen in Silver 2/1 meer wards plaatsten dan in Gold 1. Dacht die periode toch wel te hebben gehad.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Scallius schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:37:
Laatste weekend voor de reset. Ik hoop dat ik met mijn Gold 1 55 LP nog Plat kan halen.

De schommelingen zijn pijnlijk en vaak moet ik monsterlijk goed gaan om te winnen. (een 8/6/6 game is vrijwel altijd een loss)

Zo denk ik maar dat in elke division er wel een 'ELO hell' is. Er zijn duidelijk mensen hier die niet in de juiste division zitten. Zo heb ik midlaners gezien waar m'n broek spontaan van afzakt.

Grootste tegenvaller vind ik toch wel dat mensen in Silver 2/1 meer wards plaatsten dan in Gold 1. Dacht die periode toch wel te hebben gehad.. :')
Het voordeel van nog meer LoL streams dan Season 2. Het niveau wordt per rank beter en beter doordat men wel wat opsteekt van de pro-spelers. Helaas denken alleen veel nog steeds dat ze de Voyboy's van Silver zijn. :P Dus alles wat ze kopieren is niet altijd positief, maar het warden is iig een plusje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:27:
[...]
Probeer de laatste tijd ook steeds meer te letten op het feit dat ik beter ga worden dan alleen een hogere ranking. Toch wel lastig om kritisch naar jezelf te kijken en te zien waar je moet verbeteren. Grootste moeite heb ik om van een kleine voorsprong meer te maken.. kom regelmatig met 2/0 of hoger te staan in een lane (of jungle ganks gaan goed) maar krijg dat dan niet doorgezet naar meer :/
idem hier hoor, ik merk dat ik een pak beter ben geworden de laatste maanden en op zich trek ik me die verloren promos helemaal niet hard aan want ik merk dat ik meer dan goed genoeg ben voor het niveau waar ik nu me bevind en dat ik sowieso wel verder kom.
Maar het liet toch een zure nasmaak door die eerste game, dat had ik nog nooit voorgehad en dan eerste promo game, boem, you lose zonder dat je er iets aan kan doen.

ondertussen wel een echte favo support onder de vorm van Janna: 80+% win
zelfs met die game met cait die ik verloren heb met janna gespeeld en in de end screen even wat tips willen geven aan die cait zonder dat ik flamede of ergerlijk deed, een tegenstander zei onmiddellijk dat ze pas ranked was begonnen (die had het ook opgemerkt) en die vond mijn aanpak wel mooi en vond ook ingame dat ik een paar heel mooie plays had gedaan, talloze keren cait en anderen gered door ult of cc maar het mocht niet baten en die kerel heeft me dan gehonored. Was toch een fijn gevoel zelfs na een stomme match. Sedert mijn nieuwe aanpak qua attitude tov noobs en ragers heb ik ook meer fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Janna vind ik ook een super support. Heel geschikt om je AD carry mee te beschermen en kan met haar ulti een teamfight volledig omdraaien, zeker als de tegenstander veel AoE skills of melee bruisers heeft. In lane is ze niet zo flashy als thresh, blitz, leona of zyra, maar uiteindelijk haal ik met Janna toch een hogere winrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:48:
Janna vind ik ook een super support. Heel geschikt om je AD carry mee te beschermen en kan met haar ulti een teamfight volledig omdraaien, zeker als de tegenstander veel AoE skills of melee bruisers heeft. In lane is ze niet zo flashy als thresh, blitz, leona of zyra, maar uiteindelijk haal ik met Janna toch een hogere winrate.
Helemaal mee eens. Opzich ook erg jammer dat ik haar amper tegenkom in soloqueue / normals. Heb ook over het algemeen liever een Janna dan een Leona bij mij op bot. Maar dat zal wel met mijn rank te maken hebben. Silver Leona's zijn nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ik heb persoonlijk liever een leona/thresh/eventueel blits als support. Begrijp me niet verleerd, janna is vast heel goed, maar ik zie het nut niet van iemand die windhoosjes maakt in de laningfase. Dan heb ik liever een leona die me wat kills voorschotelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

kaaskoekie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:13:
Ik heb persoonlijk liever een leona/thresh/eventueel blits als support. Begrijp me niet verleerd, janna is vast heel goed, maar ik zie het nut niet van iemand die windhoosjes maakt in de laningfase. Dan heb ik liever een leona die me wat kills voorschotelt :)
Of een Leona die als een dolle stier continu op de enemy carry duikt ondanks dat je een dikke wave naar jouw toe hebt pushen? En keer op keer dood neervalt na die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat dus. Als iemand weet wat hij doet kun je met Leona/thresh/blitz betere plays maken, maar het is ook heel risicovol en pakt vaak verkeerd uit. Bovendien: als je achter staat kun je ook niet veel meer tenzij je jungler komt helpen. Je wordt namelijk de lane uit gepoket omdat je geen heal/shield hebt en engagen kan ook niet omdat je achter staat en jouw ad carry dus verliest van hun ad carry die meer farm/kills heeft.

En die windhoosjes gebruik ik in de laning amper, zonde van mn mana. Daarmee shield ik mn ad carry liever. Ondertussen af en toe wat poken met auto-attacks. Ben het er wel mee eens dat het een stuk passiever is, maar in de teamfights vind ik Janna leuker dan een Leona die initieert en daarna wordt opgeblazen.

[ Voor 27% gewijzigd door Vicarious op 08-11-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:24

Thompson

Beeromaniac

Wat is jullie mening over een Nami als support? Ik heb nog niet vaak support gespeeld maar Nami vond ik wel leuk om te spelen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 08:28

m0nk

16-09-2003 15.15

Mijn favoriete support. Goede poke, cc en een heal.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:26:
Wat is jullie mening over een Nami als support? Ik heb nog niet vaak support gespeeld maar Nami vond ik wel leuk om te spelen.
Nami+cait en dan E lvlen op nami :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thompson schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:26:
Een Nami met een goede capaciteit om skillshots te landen vindt ik een geweldige support. Goede engage en disengage. Maar weer geldt hetzelfde wat Vicarious ook al zegt, men moet wel weten wat men doet. Dus als het een support is met weinig inschattingsvermogen, wordt het net zo'n last als elke andere support.

Dat is dus ook wat merendeel indirect roept op het moment dat ze zeggen: I can't support. (lees: Ik heb geen inschattingsvermogen), dus indirect zou Jungle / Mid / Top ook afvallen. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Damien op 08-11-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Persoonlijk vind ik nami al een tijdje de beste support.

- Tenacy heeft geen effect op haar stun, omdat het een 'knock up' is wat altijd dezelfde duration is.
- Movementspeed bonus wanneer je een spell cast is een erg handige aanvulling om net even die laatste tik te raken, jezelf beter te positioneren te peelen etc.
- Haar ult is briljant in een junglefight. Als je je stun nog achter de hand hebt, kun je meerdere mensen tegelijk voor meer dan 3 seconden uit het gevecht halen (bij melee's makkelijk 5-6 seconden).
- Een heal is altijd handig, maar het is tegelijk een AoE poke en heal. Er bestaat wel een kans dat ze deze skill gaan reworken, zodat het gebruik maken van de bounce juist meer effect heeft ipv nu.
- Een buff, die ervoor zorgt dat je AD elke even trade beter uit de verf komt, daarnaast zit er ook een slow op, waardoor je er eigenlijk voor kunt zorgen dat wanneer je chased, je echt van enorme afstanden (met de hulp van teammembers) iemand kunt slowen. 800 range + nog de range van je teammember (neem caitlin) is dus 1400, best een afstandje mits correct uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:48:
Persoonlijk vind ik nami al een tijdje de beste support.

- Tenacy heeft geen effect op haar stun, omdat het een 'knock up' is wat altijd dezelfde duration is.
- Movementspeed bonus wanneer je een spell cast is een erg handige aanvulling om net even die laatste tik te raken, jezelf beter te positioneren te peelen etc.
- Haar ult is briljant in een junglefight. Als je je stun nog achter de hand hebt, kun je meerdere mensen tegelijk voor meer dan 3 seconden uit het gevecht halen (bij melee's makkelijk 5-6 seconden).
Niet helemaal correct. Haar Aqua Prison is gewoon een stun.

"While Aqua Prison's animation may seem like a knockup, it is actually only a stun.
A very important distinction between the two is that stuns can be cleansed by effects like Quicksilver or Cleanse while knockups cannot. Knockups are also unaffected by Tenacity."

Ook vat ik niet helemaal hoe haar ult mensen 3-6 seconden uit het gevecht haalt. Het is een knockup voor... wat. 0.5 seconde? en daarna een slow.

Nami is best goed, maar zeker niet de beste. Ze hangt eigenlijk tussen alle supports in. Een beetje CC, een buff en een beetje healing. Daarbij is ze gigantisch slecht in poken en heeft ze geen manier om towers te verdedigen tegen creeps. (waar je bijvoorbeeld bij Janna, Leona en Sona nog redelijk wave clear hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:52:
***** Teamspeak Service announcement *****

License is rond morgenochtend zal ik de teamspeak server upgraden naar 512 slots. Zodat er meer dan voldoende ruimte is om iedereen die in het channel komt te supporten.
Upgrade is uitgevoerd het is nu een 512 slots server gecapped op 100 mensen tegelijk, kortom meer dan genoeg ruimte voor iedereen die in het channel komt.

Mochten er nog verzoeken zijn voor het toevoegen van channels en dergelijk let me know in DM dan zorgen we daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:03:
[...]

Upgrade is uitgevoerd het is nu een 512 slots server gecapped op 100 mensen tegelijk, kortom meer dan genoeg ruimte voor iedereen die in het channel komt.

Mochten er nog verzoeken zijn voor het toevoegen van channels en dergelijk let me know in DM dan zorgen we daarvoor.
Ik zal vanavond weer eens Teamspeak installen en eens kijken of er wat mensen vanavond zijn om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:01:
[...]

Niet helemaal correct. Haar Aqua Prison is gewoon een stun.

"While Aqua Prison's animation may seem like a knockup, it is actually only a stun.
A very important distinction between the two is that stuns can be cleansed by effects like Quicksilver or Cleanse while knockups cannot. Knockups are also unaffected by Tenacity."
NOOOOOOO :'( since when ;w
[...]
Ook vat ik niet helemaal hoe haar ult mensen 3-6 seconden uit het gevecht haalt. Het is een knockup voor... wat. 0.5 seconde? en daarna een slow.
Ik bedoel ook, dat wanneer je je stun nog achter de hand hebt als je je ult hebt gebruikt, en je gebruikt je stun dan kun je mensen voor een lange periode buitenspel zetten. Kijk het is geen 3-6 seconden 'hard CC' (max 2 seconden, 0,5 seconden van ult + 1,5 seconden van Q), maar na haar ult zijn mensen max 4 seconden met 70% geslowed (max rank), dus als je daar goed gebruik van maakt, kun jij in je eentje een 'window' creëren van 3-6 seconden creëren waarbij jullie team duidelijk in het voordeel is, qua movement en dus ook qua placing.
Nami is best goed, maar zeker niet de beste. Ze hangt eigenlijk tussen alle supports in. Een beetje CC, een buff en een beetje healing. Daarbij is ze gigantisch slecht in poken en heeft ze geen manier om towers te verdedigen tegen creeps. (waar je bijvoorbeeld bij Janna, Leona en Sona nog redelijk wave clear hebt)
Als ik poke met Nami heb ik AA + W heb ik toch best veel dmg, en ook meteen een heal, waardoor je toch vaak onopvallend de trade wint. Kijk het zijn geen zilean bombs, maar persoonlijk vind ik het een goede vrij veilige poke, daarnaast kun je na je poke ook snel teruglopen door je momentspeed van je passive.
Dus 'gigantisch slecht' is natuurlijk jou mening, ik ben van mening dat er betere pokers zijn, maar dat ze zeker niet slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:23:
En die windhoosjes gebruik ik in de laning amper, zonde van mn mana. Daarmee shield ik mn ad carry liever. Ondertussen af en toe wat poken met auto-attacks. Ben het er wel mee eens dat het een stuk passiever is, maar in de teamfights vind ik Janna leuker dan een Leona die initieert en daarna wordt opgeblazen.
Als ik support doe, speel ik vrijwel altijd Leona. Als je een redelijke adc naast je hebt staan, zijn er imo weinig betere supports.

Je moet alleen niet, zoals menig Leona speler wel doet, als een dolle stier bij elk mogelijkheid erin knallen. Maar dat erop duiken is helemaal niet perse risicovol. Vanaf lvl 3 heb je je W shield en dat geeft al wat meer bescherming. En na de gebruikelijke support items bouw je voor de teamfights toch tanky.

In teamfights heb je een uitstekende initiate, en daarbij heb je nog een Q stun en een E immoblize om bijv je adc carry te beschermen. Leona is en blijft de hele game meer dan waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Hey all,

Hoi mij voornamelijk bezig met junglen...of support. Andere grote rollen zoals top, mid en ADC zijn niet direct aan mij besteed.

S2 jungle was amumu en hecarim, S3 jungle ik voornamelijk met Vi, Zac, Nautilus....echt uitblinken doe ik niet met die champs.....alhoewel Nautilius wel een van mijn favorieten is (laatste game 9/0/9)
Heb al een tijdje udyr gekocht en al meerdere malen geprobeerd in de jungle (gebaseerd op guides van Trick2g)...maar die udyr lijkt mij nie zo goed te lukken....heeft hier iemand wat goede tips of builds voor udyr jungle?

Ik vind hem namelijk wel een leuke champ (alhoewel die meleechamps mij minder liggen)

Ik speel udyr nu met MS quints, AS marks, armor dinges en MR glyphs en masteries 0/9/21. In game begin ik machete+5pots en ga ik naar Spirit of the Ancient Golem, Ninja Tabis, en dan snel naar een Trinity force...late game nog een warmogs ofzo

Hoe kan je als jungler beter carry'en? zit momenteel in Bronze I, maar wordt soms zo hard gecountered door andere junglers....lee sin (lijkt mij moeilijke jungler)

Met welke champs junglen jullie?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

@koekie: Ben ik het ook mee eens, dat staat ook in mijn posts. Echter zal ik in een premade eerder voor Leona kiezen dan met een random. Puur omdat je dan beter kan communiceren over wanneer je initieert en wanneer niet. Met een random heb ik vaak zat gehad dat ik een prima mogelijkheid om te initieren had maar mijn ad carry stond te slapen. Dan geef je zomaar een kill weg terwijl dat niet nodig is.

Overigens is Janna ook de hele game door waardevol naar mijn mening. In de laning wat passiever (maar met sommige ad carries is dat juist prima), maar in de teamfight fase kun je beter je ad carry beschermen met Janna dan met Leona. Die zit immers midden in de teamfight door haar initiate.

Pagina: 1 ... 96 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.