Teamspeak gegevens:
Adress : spike.shadowbumble.nl
ww : Tw34k3rs
Met dank aan Shadowbumble!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hoeveel mensen zitten trouwens gemiddeld op het TS kanaal?Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:30:
Teamspeak gegevens:
Steam: Ryada.
Ik zie Jinx nog best veel gespeeld worden en als ik ADC moet speel ik zelf ook Jinx.RaseriaN schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:43:
Ach paar kanalen is meestal niet zon probleem. Eentje waar je default in komt en 2 waar je met je team in kan. Klaar! Kun je rustig een game spelen en daarna de normale room in om weer verder te kletsen
@Ontopic
Ziet iemand Jinx nog veel gespeeld worden? Ben wel van mening dat ze enorm sterk is (kan zijn) maar wel een team er omheen moet staan dat haar beschermd. Veel MS heeft ze niet en escapes zijn ook nagenoeg niet aanwezig (die trap is lastig door de delay en de honderdmiljoenmiljard dodges tegenwoordig)
Eens ik ben nog in afwachting voor de NPL license om vernieuwt te worden zodat iedereen erop kan in ieder gevalQon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:39:
Maar volgens mij kunnen er 32 mensen tegelijk op het kanaal. Dus hoe meer zielen!
Er is momenteel een Lounge ingericht waar iedereen default in komt en een stuk of 5/6 premade kanalen zodat er genoeg is. Leek mij het beste voor een quicksetup, kunnen altijd channels en dergelijke toegevoegd worden mocht daar de noodzaak voor zijn,RaseriaN schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:43:
Ach paar kanalen is meestal niet zon probleem. Eentje waar je default in komt en 2 waar je met je team in kan. Klaar! Kun je rustig een game spelen en daarna de normale room in om weer verder te kletsen
[ Voor 41% gewijzigd door ShadowBumble op 06-11-2013 09:52 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
De ult naar de andere kant van de map schieten heeft niet alleen met dat je kan mikken te maken.Zephrex schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:49:
Ik speel Jinx standaard als ADC en heb er behoorlijk veel succes mee denk ik. Je moet gewoon erg letten op positionering in fights.. En als je beetje kan mikken met die ult.. Daar hoor ik zovaak wat van als ik iemand aan de andere kant van de map mee afschiet...
dat is gewoon goed inschatten want een enemy doetwambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:51:
[...]
De ult naar de andere kant van de map schieten heeft niet alleen met dat je kan mikken te maken.
Namelijk als je dat doet moet je ook hopen dat de enemy niet opeens de andere kant op gaat lopen of stil staan om te recallen of opeens gaat tower diven.
Daar heb je gelijk in maar soms heb je ook wel eens dat ze wat doen waar jen iet op gerekend hebtMartin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:51:
[...]
dat is gewoon goed inschatten want een enemy doet
jinx is op dit moment fed of feedwambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:53:
[...]
Daar heb je gelijk in maar soms heb je ook wel eens dat ze wat doen waar jen iet op gerekend hebt
Maarja Jinx kan early game zo bot lane overheersen tenzij de jungle aan het babysitten is.
Inderdaad ik speel als Jinx meestal op safe alleen al om er vor te zorgen dat ik zolang mogelijk blijf leven
als adc is sivir mijn natuurlijke vijand op het moment, ze is veelste sterk gereworkt, bedoel spellshield iedere 5 sec die geen mana kost >.> aka je kan gewoon niks bij der doenwambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:56:
[...]
Inderdaad ik speel als Jinx meestal op safe alleen al om er vor te zorgen dat ik zolang mogelijk blijf leven
Maar dan moet je mijn natuurlijke vijand tegen je hebben (Vayne) dan ben je alsnog uiteindelijk aan het feeden.
Om eerlijk te zijn heb ik geen problemen met sivir ik laat mijn support even een hook casten spelshield weg dood is sivir.Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:57:
[...]
als adc is sivir mijn natuurlijke vijand op het moment, ze is veelste sterk gereworkt, bedoel spellshield iedere 5 sec die geen mana kost >.> aka je kan gewoon niks bij der doen
hmm jinx is anders toch echt de counter van vayne, maar vayne is ook een gemene champ, %hp damage en tegelijk ook true damagewambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:59:
[...]
Om eerlijk te zijn heb ik geen problemen met sivir ik laat mijn support even een hook casten spelshield weg dood is sivir.
Maar Vayne daar eindigen mijn potjes altijd met "report Jinx for feeding"
Ik ga gewoon dood hoe ik ook speel.
Vergeet niet dat spellshield cooldown 22 seconden is op level 1 en dit de skill is de als laatste wordt geleveldMartin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:57:
[...]
als adc is sivir mijn natuurlijke vijand op het moment, ze is veelste sterk gereworkt, bedoel spellshield iedere 5 sec die geen mana kost >.> aka je kan gewoon niks bij der doen
[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 06-11-2013 10:02 ]
ja maar hij blijft smerig, toen hij mana kostte was het meer ballancedJunia schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:02:
[...]
Vergeet niet dat spellshield cooldown 22 seconden is op level 1 en dit de skill is de als laatste wordt geleveld
Ik weet dat Jinx de counter van Vayne is maar Vayne is de counter van mij persoonlijk ik kan gewoon nooit tegen haar vechten XD.Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:01:
[...]
hmm jinx is anders toch echt de counter van vayne, maar vayne is ook een gemene champ, %hp damage en tegelijk ook true damage
Vayne moet je gewoon enorm kort houden. Vanaf moment 1 direct blijven poken (aangezien jij meer range hebt met je rockets of Zap) ondertussen wel je lasthits doen en haar blijven zonen.wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:59:
Maar Vayne daar eindigen mijn potjes altijd met "report Jinx for feeding"
Ik ga gewoon dood hoe ik ook speel.
Verwijderd
Als ADC kun je niks tegen een spellshield doen? Eh...Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:57:
[...]
Ik speel meestal met een vriend van mij die rond Silver 3 zit.RaseriaN schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:04:
[...]
Vayne moet je gewoon enorm kort houden. Vanaf moment 1 direct blijven poken (aangezien jij meer range hebt met je rockets of Zap) ondertussen wel je lasthits doen en haar blijven zonen.
Support moet wel weten wat je doet, want vision en wards is belangrijk aangezien je wel wat verder op je lane zal staan
Balanced in vergelijking tot? De rework heeft Sivir heel erg verbeterd maar in vergelijking met Vayne/Jinx/Cait/Varus lijkt Sivir mij nog steeds iets minder.Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:02:
[...]
ja maar hij blijft smerig, toen hij mana kostte was het meer ballanced
Cait + sona is heel sterk tegen vayne+<support>.Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:06:
Ik heb altijd veel moeite in het lanen tegen een vayne + thresh of een vayne + blitz, Ik word dan 9/10 keer gezoned. Waardoor vayne rustig kan farmen.. en als er iets is wat je niet wilt....
[ Voor 32% gewijzigd door Junia op 06-11-2013 10:09 ]
Dan zal ik eens gaan proberen om mijn support wat meer op te jutten om de bushes te warden.. Meestal is het namelijk altijd in de verkeerde bush (de achterste) tijdens de eerste paar minuten, maar dan pushen ze en dan sta ik alweer te tower farmen. Gaat me goed af trouwens, maar dan is het maar hopen dat ik de Vayne dik outfarm.Junia schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:07:
[...]
Balanced in vergelijking tot? De rework heeft Sivir heel erg verbeterd maar in vergelijking met Vayne/Jinx/Cait/Varus lijkt Sivir mij nog steeds iets minder.
De spellshield is in de laning phase erg sterk, echter zal deze bij TF's heel wat minder van pas komen en het is (naast haar ult) haar enige escape.
[...]
Cait + sona is heel sterk tegen vayne+<support>.
Als je tegen vayne en een blitz/tresh zal je support ook pressure moeten zetten en goed de bushes moeten warden...
welke bot bush want er zijn er 4, die in de river, die onder de draak, en de 2 in laneVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:40:
De bot bush hoort standaard geward te zijn. Net zo standaard als een lastwhisper op adc.
[ Voor 19% gewijzigd door Zephrex op 06-11-2013 11:27 ]
Verwijderd
tl:dr; Sivir is goed early game, zonder gigantische gold advantage geen klap waard daarna vergeleken met andere ADC.willemvh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:33:
Gisteren nog een leuke match gespeeld met een GoT tweaker. Hij was bronze ADC maar het was best goed.
Al merk ik dat veel mensen nog kennis tekort komen op de enemy kill potential en when to engage / mechanische kwesties.
Misschien kunnen we een groepje oprichten van mensen die andere kunnen helpen met tips etc?
Zo kunnen we iedereen vooruit helpen!
En over de Sivir kwestie....
Ze is sterk, heel sterk. Haar sterkte komt echter uit het feit dat ze een insane wave clear en push heeft atm en daardoor early tower en global advantage kan nemen.
Hierdoor kan ze een snelle goldlead uitbouwen en high AD stacken. Hierna kan je met haar ulti een TF uitlokken op jouw voorwaarden en dan met haar insane early aoe damage gewoon het huis cleanen.
DAT is mijn ogen de sterkte van sivir
Maar Sivir word toch eigenlijk bijna nooit meer gespeeld?Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:49:
[...]
tl:dr; Sivir is goed early game, zonder gigantische gold advantage geen klap waard daarna vergeleken met andere ADC.
Hmmm ik zie Sivir toch weinig gespeeld worden.Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:59:
tegenwoordig na haar rework wel weer
Zal ook weer wel voor even zijn. Elke nieuwe champion, of reworked champion word na release veel gespeelt omdat het "nieuw" is. Later komen ze erachter dat het toch geen geweldig change of champion is en spelen die champion niet meer.Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:59:
tegenwoordig na haar rework wel weer
jawel haar e proct de spellshieldQon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:17:
Ik heb 'r één keer gespeeld na haar rework, stond ik weer tegen dn Vayne...
Die heeft volgens mij geen een skills die haar spellshield procced of wel?
Lang verhaal kort; ik werd ingemaakt als een malle.
Ook op een support als Thresh of Leona?Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:28:
als ik support pak dan begin ik altijd hetzelfde: koekie, Wardje(60 sec), 2 groene wards en 1 pinky en fairy charm + 2 pots
De ranked matchmaking staat los van de normal matchmaking. Dus je kunt tegen Challengers spelen in normal, terwijl je ze op ranked nooit tegen gaat komen (even ervan uitgaande dat je geen challenger bent).Xanthian schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:56:
Ik ben sinds kort level 30 en merk dat ik regelmatig tegen gold\silver speel. Is dit normaal? Voorheen was het allemaal vrij makkelijk maar nu heb ik echt moeite om mijn lane te winnen.
Wat me wel opvalt is dat als ik Nasus speel eigenlijk wel altijd mijn lane win, met andere bijna nooit zoals Jax, Elise en zelfs Riven. Met Nasus maak ik bijna altijd wel kill zonder hulp van een jungler. Het is alsof iedereen veel meer fouten maakt tegen Nasus. Tenminste, dat gevoel heb ik dan.
Hoe en via wat heb je dat gecheckt? Ben zelf ook benieuwd..Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:12:
ik heb gister trouwens gekeken voor me winratio in normals en die is ongeveer 50% 238 gewonnen, 239 verloren
Ik ben hier inderdaad ook wel benieuwd naar ik weet wel wat mn wins zijn op 5v5 normal (zijn er 70)kaaskoekie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:17:
[...]
Hoe en via wat heb je dat gecheckt? Ben zelf ook benieuwd..
aftermatch screen, dan staat het boven de teamscores staan 2 nummers, een geel en een grijs, geel is wins en grijs is losseskaaskoekie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:17:
[...]
Hoe en via wat heb je dat gecheckt? Ben zelf ook benieuwd..
[ Voor 14% gewijzigd door Martin0 op 06-11-2013 13:22 ]
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
ik adviseer andere champions, aangezien jungler champions net wat makkelijker en beter zijn in junglenVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:44:
Speel LoL nu ongeveer 2-3 weken.
Pittig spel, vooral gemerkt dat je niet gretig moet spelen.
De champions die ik graag speel:
top: gangplank
mid: nidalee
bot: ashe
Ik wil nu junglen gaan leren.
Er is mij verteld dat je met nidalee ook kan junglen.
Wat vinden jullie daarvan of adviseren jullie mij een andere champion te kopen.
Met nidalee Jungle is in het begin toch wel moeilijk. Ikzelf heb het sowieso nog nooit geprobeerd. Een veiligere keuze zou Fiddlesticks of Warwick zijn. Met name vanwege de life sustain in de jungle en makkelijke ganks.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:44:
Verwijderd
Ahh, ik ga vanavond even oefenen met Fiddlesticks. Die zit in de gratis roulatie van champs.Tweaky73 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:46:
[...]
Met nidalee Jungle is in het begin toch wel moeilijk. Ikzelf heb het sowieso nog nooit geprobeerd. Een veiligere keuze zou Fiddlesticks of Warwick zijn. Met name vanwege de life sustain in de jungle en makkelijke ganks.
Persoonlijk zou ik aanraden om Vi jungle te nemenVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:44:
Als je nog van laag summoner level bent heb je nog geen beschikking over goede runes en masteries, dus ben je eigenlijk gebonden aan een beperkt aantal junglers. Denk dan aan junglers met bijvoorbeeld een ingebouwde heal of lifesteal zoals bijvoorbeeld Fiddlesticks, Nunu of Warwick. Met andere junglers is het eigenlijk bijna niet te doen. Let ook op dat als jij junglet, een van je teammates in een 1v2 lane komt. Het is maar de vraag of hij daarmee om kan gaan. Bespreek dus met je team van tevoren of zij het ok vinden als jij gaat junglen en instrueer de solo laner dan om voorzichtig onder zijn tower te farmen.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:44:
Vicariously I live while the whole world dies
Ok als eerste de W pakkenVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]
Ahh, ik ga vanavond even oefenen met Fiddlesticks. Die zit in de gratis roulatie van champs.
ik adviseer nunu en cho'gath, door nunu zijn q en cho zijn ult heb je een extra smite en surivability, vind ik de makkelijkste champs om te junglenVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]
Ahh, ik ga vanavond even oefenen met Fiddlesticks. Die zit in de gratis roulatie van champs.
Dat is niet helemaal waar ik heb rond summ lvl 15 al met Vi zitten junglen en dat ging gewoon goed.Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]
Als je nog van laag summoner level bent heb je nog geen beschikking over goede runes en masteries, dus ben je eigenlijk gebonden aan een beperkt aantal junglers. Denk dan aan junglers met bijvoorbeeld een ingebouwde heal of lifesteal zoals bijvoorbeeld Fiddlesticks, Nunu of Warwick. Met andere junglers is het eigenlijk bijna niet te doen. Let ook op dat als jij junglet, een van je teammates in een 1v2 lane komt. Het is maar de vraag of hij daarmee om kan gaan. Bespreek dus met je team van tevoren of zij het ok vinden als jij gaat junglen en instrueer de solo laner dan om voorzichtig onder zijn tower te farmen.
Verwijderd
Ik vind het goed, pm mij de info van de ts even dan gaan we vanavond knallenwambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]
Persoonlijk zou ik aanraden om Vi jungle te nemen
Ik ben zelf sinds 1 week bezig met jungle te leren en met de champs die ik gespeeld heb vindi k Vi toch het makkelijkste om door te krijgen.
Misschien kunnen we vanavond samen een game doen dan kan ik een beetje via TS vertellen wat ik allemaal heb geleerd en mijn ervaringen zijn
Ondanks dat ik niet de beste jungler ben wil ik graag mijn mede mens helpen en al helemaal om op mijn favoriete lane/posistion advies geven van hoe ik het heb geleerd (jungle)
Ik zal het alsnog ff via een PM sturen hoor.Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:30:
Teamspeak gegevens:
Hij is pas 2-3 weken bezig, dan ga ik er niet vanuit dat hij al lvl 15 is. Volgens mij heb je enkele defensive masteries toch echt nodig voor wat survivability, maar het is al een tijdje terug dat ik op low level jungledewambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:51:
[...]
Dat is niet helemaal waar ik heb rond summ lvl 15 al met Vi zitten junglen en dat ging gewoon goed.
Als je top dan 2v1 komt te staan moet je gewoon een beetje babysitten en zodra jou top een beetje lvl voorsprong heeft kan je makkelijk gaan roamen.
Valt mee ik heb een smurf van lvl 7 en jungle daar ook al op met Vi want Vi is gewoon een zware tank (a la jungle)Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:55:
[...]
Hij is pas 2-3 weken bezig, dan ga ik er niet vanuit dat hij al lvl 15 is. Volgens mij heb je enkele defensive masteries toch echt nodig voor wat survivability, maar het is al een tijdje terug dat ik op low level jungledeIn season 1 waren er sowieso maar weinig viable junglers omdat de meeste champs gewoon dood gingen door de veel te moeilijke jungle creeps.
Verwijderd
Ik zit op level 18.Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:55:
[...]
Hij is pas 2-3 weken bezig, dan ga ik er niet vanuit dat hij al lvl 15 is. Volgens mij heb je enkele defensive masteries toch echt nodig voor wat survivability, maar het is al een tijdje terug dat ik op low level jungledeIn season 1 waren er sowieso maar weinig viable junglers omdat de meeste champs gewoon dood gingen door de veel te moeilijke jungle creeps.
Doe je goed even voor de zekerheid je hebt to GEEN runes gekocht?
Verwijderd
Nee ik heb hier op de forum voorbij zien komen dat pas na level 20 te doen.wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:09:
[...]
Doe je goed even voor de zekerheid je hebt to GEEN runes gekocht?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 14:11 ]
Verwijderd
Ligt aan wat je op je runepage wil. Voor een set runepages voor de 3 meest basis verdelingen (AD, Magic, Tank/SP) heb je denk ik wel 25k+ nodig.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:10:
[...]
Nee ik heb hier op de forum voorbij zien komen dat pas na level 20 te doen.
Ik heb alleen ashe en gangplank gekocht en nidalee gekregen met een gift.
Zit op 17k ip schat ik. Dus dat is goed voor een rune page vermoed ik
Dat is dan als je alle 3 de runepages wilVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:14:
[...]
Ligt aan wat je op je runepage wil. Voor een set runepages voor de 3 meest basis verdelingen (AD, Magic, Tank/SP) heb je denk ik wel 25k+ nodig.
Met 10k ip red je de runes van lvl 20 over het algemeen welVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:10:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Ryada op 06-11-2013 14:16 ]
Ben het met Vicarious eens, het lijkt me sterk dat je op lvl 7 met machete + 5 pots verder komt als twee camps.wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:58:
[...]
Valt mee ik heb een smurf van lvl 7 en jungle daar ook al op met Vi want Vi is gewoon een zware tank (a la jungle)
Zolang je je pots popt en begint met je E gaat het goed moet je wel mensen hebben die willen leashen anders is het alsnog gedoemt om te falen.
Ik speel zelf ook pas sinds S3 en sinds 2 weken actief daarvoor meer heel af en toe als ik een lan party had dat we LoL gingen spelen maar niet echt zo van kom we gaan LoL doen
even rekenen hoor.. voor level 20, twee runepages maken voor AP en voor AD.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:10:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Qon op 06-11-2013 14:22 ]
Ach ja ik zal vast wel iets verkeerds hebben gedaan.Wootlock schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:17:
[...]
Ben het met Vicarious eens, het lijkt me sterk dat je op lvl 7 met machete + 5 pots verder komt als twee camps.
Verwijderd
?Wootlock schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:17:
[...]
Ben het met Vicarious eens, het lijkt me sterk dat je op lvl 7 met machete + 5 pots verder komt als twee camps.
Zolang je een blue leash krijgt lukt het ook wel.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:25:
[...]
?
Ik heb op smurfs ook wel gejungled met item + 5 pots. Moet opzich kunnen met een blue leash. Wel traag, maar goed.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/RuneDer Heino schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:35:
Wat doen runes eigenlijk en hoe kom je eraan?
Verwijderd
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/RuneDer Heino schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:35:
Ik raad je aan dit te lezen: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/List_of_runesDer Heino schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:35:
Mijn post was dan ook iets genuanceerder dan of het alleen kanVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:25:
[...]
?
Ik heb op smurfs ook wel gejungled met item + 5 pots. Moet opzich kunnen met een blue leash. Wel traag, maar goed.
Mwah... ben ik het niet helemaal mee eens. Ik had toevallig gisteren nog met Skarner gejungled, ook level 7 o.i.d. en geen runes. Dit gaat anders prima. Je moet alleen iets anders beginnen dan je gewend bent.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:25:
[...]
?
Verwijderd
Ja je kan in principe met iedereen junglen maar nidalee zal geen goed idee zijn om het mee te beginnen leren. En het is niet omdat het mogelijk is dat het viable is.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:44:
Verwijderd
Dat valt mij dus heel erg op, de normal games die ik alleen speel zonder invites van teammates zitten we bijna altijd zonder jungler en de enemy team ook niet.wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:15:
[...]
Met 10k ip red je de runes van lvl 20 over het algemeen wel(zeker als je Vi wil gaan jungelen)
Zelf heb ik Vi en Jinx gekocht meteen toen ze uit waren en voor de rest alle low ip champs
Over het algemeen hoef je ook niet bang te zijn dat je een 2v1 top krijgt rond dat lvl omdat er meestal toch een Jungle in enemy team zit.
Als er geen Jungle in enemy team zit kan je heel blij worden omdat jij als Jungler dan zo veel voordeel hebt
Dat komt meestal doordat mensen een snelle lane push willen of omdat mensen niet weten hoe ze moeten jungelen.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:51:
[...]
Dat valt mij dus heel erg op, de normal games die ik alleen speel zonder invites van teammates zitten we bijna altijd zonder jungler en de enemy team ook niet.
Verwijderd
WW is warwick?Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:46:
[...]
Ja je kan in principe met iedereen junglen maar nidalee zal geen goed idee zijn om het mee te beginnen leren. En het is niet omdat het mogelijk is dat het viable is.
Puur om het te leren raad ik WW aan, die is heel vergevingsgezind in de jungle. Het grote nadeel aan WW is dat je pas vanaf lvl6 echt kan ganken. En dat de champ op zich ook niet superviable is maar low elo en in normals kan je er zeker mee uithalen.
Verwijderd
Lol +1Xevoo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:06:
[...]
In dit geval wel, of Willem Wever maar ik denk niet dat hij dat bedoelde.
Verwijderd
Heb weleens een Blitz (AP) mid gezien ja.. En dat is niet leuk om tegen te spelen als ie goed iswambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:08:
Iemand eigenlijk ooit een game gespeeld waar iemand met Blitz op mid speelde?
Een vriend van mij speelt dat de laatste tijd vaak als ik met hem normals speel.Mebus schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:28:
[...]
Heb weleens een Blitz (AP) mid gezien ja.. En dat is niet leuk om tegen te spelen als ie goed isZelf heb ik weleens AD blitz top gespeeld, maar of dat een groot succes was?
Verwijderd
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:08:
Iemand eigenlijk ooit een game gespeeld waar iemand met Blitz op mid speelde?
Moet je als die vriend van mij vanavond online komt met ons eens een potje doen zal je zien dat mid Blitz niet waardeloos isVerwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:45:
Ik heb 1x tegen Blitz gestaan, too easy. Paar keer was hij mid maar was ik ergens anders maar geloof me werkt voor geen meter
Top blitz kan wel sterk zijn. vol tanky en defens spelen had het er een keer moeilijk tegen maar toch gewonnen:D
[...]
Verwijderd
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:48:
[...]
Moet je als die vriend van mij vanavond online komt met ons eens een potje doen zal je zien dat mid Blitz niet waardeloos is
Ik wil trouwens vanavond een compleet premade team voor 5v5 opzetten mensen hier interesse in?
Ik vraag dat hier omdat in het GoT kanaal op LoL niet iedereen reageert of al ingame zit
Das mooi dan neem ik wss ook nog een andere vriend me PM maar even jou summoner naam dan voeg ik je toe.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:50:
Ik ga vnv naar een vriend toe, zijn dus met zn 2e. Laat maar weten!
[...]
Weet niet hoelaat, maar rond 22.00 ben ik on.. als er dan gespeeld word zorg ik dat ik ook een vriend roep om mee te doen.Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:50:
Ik ga vnv naar een vriend toe, zijn dus met zn 2e. Laat maar weten!
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq