[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.709 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 20:39

Qon

Teamspeak gegevens:

Adress : spike.shadowbumble.nl
ww : Tw34k3rs

Met dank aan Shadowbumble!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:30:
Teamspeak gegevens:

Hoeveel mensen zitten trouwens gemiddeld op het TS kanaal?
En zou het eigenlijk niet een zooitje worden als je 2 games door elkaar hebt van alle mensen die erin zitten dan kan je toch aardig in de war raken :)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:33
waarschijnlijk zijn er meerdere kanalen zodat mensen die in een game zitten in 1 channel kunnen zitten en mensen die in een andere game zitten in een andere

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Aangezien het kanaal gisteren pas is opgezet, is een gemiddelde vrij lastig te bepalen.
Toen ik er gisteren opzat, waren er volgens mij 4 mensen online waaronder ik, die in hetzelfde team zaten.

Maar volgens mij kunnen er 32 mensen tegelijk op het kanaal. Dus hoe meer zielen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Ach paar kanalen is meestal niet zon probleem. Eentje waar je default in komt en 2 waar je met je team in kan. Klaar! Kun je rustig een game spelen en daarna de normale room in om weer verder te kletsen ;)

@Ontopic
Ziet iemand Jinx nog veel gespeeld worden? Ben wel van mening dat ze enorm sterk is (kan zijn) maar wel een team er omheen moet staan dat haar beschermd. Veel MS heeft ze niet en escapes zijn ook nagenoeg niet aanwezig (die trap is lastig door de delay en de honderdmiljoenmiljard dodges tegenwoordig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

RaseriaN schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:43:
Ach paar kanalen is meestal niet zon probleem. Eentje waar je default in komt en 2 waar je met je team in kan. Klaar! Kun je rustig een game spelen en daarna de normale room in om weer verder te kletsen ;)

@Ontopic
Ziet iemand Jinx nog veel gespeeld worden? Ben wel van mening dat ze enorm sterk is (kan zijn) maar wel een team er omheen moet staan dat haar beschermd. Veel MS heeft ze niet en escapes zijn ook nagenoeg niet aanwezig (die trap is lastig door de delay en de honderdmiljoenmiljard dodges tegenwoordig)
Ik zie Jinx nog best veel gespeeld worden en als ik ADC moet speel ik zelf ook Jinx.
De traps zijn easy plaats ze op jezelf als je gechased word en ze deployen net voor de enemy erin staat dan een zap zap erop en weer wegrennen zodat de enemy geslowed is. (oftewel easy escapes)
Wat ik wel met je eens ben is dat ze enorm sterk/op kan zijn ALS je weet hoe je haar moet spelen (zoals ik) en je een goede support hebt (wat ik nooit heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik speel Jinx standaard als ADC en heb er behoorlijk veel succes mee denk ik. Je moet gewoon erg letten op positionering in fights.. En als je beetje kan mikken met die ult.. Daar hoor ik zovaak wat van als ik iemand aan de andere kant van de map mee afschiet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:39:
Maar volgens mij kunnen er 32 mensen tegelijk op het kanaal. Dus hoe meer zielen!
Eens ik ben nog in afwachting voor de NPL license om vernieuwt te worden zodat iedereen erop kan in ieder geval :) Nog geen reactie gehad en in dit soort gevallen is dat meestal goed nieuw ( immers een deny is zo gegeven )
RaseriaN schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:43:
Er is momenteel een Lounge ingericht waar iedereen default in komt en een stuk of 5/6 premade kanalen zodat er genoeg is. Leek mij het beste voor een quicksetup, kunnen altijd channels en dergelijke toegevoegd worden mocht daar de noodzaak voor zijn,

[ Voor 41% gewijzigd door ShadowBumble op 06-11-2013 09:52 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Zephrex schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:49:
Ik speel Jinx standaard als ADC en heb er behoorlijk veel succes mee denk ik. Je moet gewoon erg letten op positionering in fights.. En als je beetje kan mikken met die ult.. Daar hoor ik zovaak wat van als ik iemand aan de andere kant van de map mee afschiet... :P
De ult naar de andere kant van de map schieten heeft niet alleen met dat je kan mikken te maken.
Namelijk als je dat doet moet je ook hopen dat de enemy niet opeens de andere kant op gaat lopen of stil staan om te recallen of opeens gaat tower diven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:51:
[...]

De ult naar de andere kant van de map schieten heeft niet alleen met dat je kan mikken te maken.
Namelijk als je dat doet moet je ook hopen dat de enemy niet opeens de andere kant op gaat lopen of stil staan om te recallen of opeens gaat tower diven.
dat is gewoon goed inschatten want een enemy doet ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:51:
[...]

dat is gewoon goed inschatten want een enemy doet ;)
Daar heb je gelijk in maar soms heb je ook wel eens dat ze wat doen waar jen iet op gerekend hebt :p
Maarja Jinx kan early game zo bot lane overheersen tenzij de jungle aan het babysitten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:53:
[...]

Daar heb je gelijk in maar soms heb je ook wel eens dat ze wat doen waar jen iet op gerekend hebt :p
Maarja Jinx kan early game zo bot lane overheersen tenzij de jungle aan het babysitten is.
jinx is op dit moment fed of feed

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:54:
[...]

jinx is op dit moment fed of feed
Inderdaad ik speel als Jinx meestal op safe alleen al om er vor te zorgen dat ik zolang mogelijk blijf leven :)
Maar dan moet je mijn natuurlijke vijand tegen je hebben (Vayne :( ) dan ben je alsnog uiteindelijk aan het feeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:56:
[...]

Inderdaad ik speel als Jinx meestal op safe alleen al om er vor te zorgen dat ik zolang mogelijk blijf leven :)
Maar dan moet je mijn natuurlijke vijand tegen je hebben (Vayne :( ) dan ben je alsnog uiteindelijk aan het feeden.
als adc is sivir mijn natuurlijke vijand op het moment, ze is veelste sterk gereworkt, bedoel spellshield iedere 5 sec die geen mana kost >.> aka je kan gewoon niks bij der doen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:57:
[...]

als adc is sivir mijn natuurlijke vijand op het moment, ze is veelste sterk gereworkt, bedoel spellshield iedere 5 sec die geen mana kost >.> aka je kan gewoon niks bij der doen
Om eerlijk te zijn heb ik geen problemen met sivir ik laat mijn support even een hook casten spelshield weg dood is sivir.
Maar Vayne daar eindigen mijn potjes altijd met "report Jinx for feeding"
Ik ga gewoon dood hoe ik ook speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:59:
[...]

Om eerlijk te zijn heb ik geen problemen met sivir ik laat mijn support even een hook casten spelshield weg dood is sivir.
hmm jinx is anders toch echt de counter van vayne, maar vayne is ook een gemene champ, %hp damage en tegelijk ook true damage

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 16:46
[...]

Vergeet niet dat spellshield cooldown 22 seconden is op level 1 en dit de skill is de als laatste wordt geleveld :P
Ik kom later in de middag ook eens langs op TS. Mijn ingame name is BigCheeze

[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 06-11-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Junia schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:02:
[...]

Vergeet niet dat spellshield cooldown 22 seconden is op level 1 en dit de skill is de als laatste wordt geleveld :P
ja maar hij blijft smerig, toen hij mana kostte was het meer ballanced

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:01:
[...]

hmm jinx is anders toch echt de counter van vayne, maar vayne is ook een gemene champ, %hp damage en tegelijk ook true damage
Ik weet dat Jinx de counter van Vayne is maar Vayne is de counter van mij persoonlijk ik kan gewoon nooit tegen haar vechten XD.
Elke keer dat ik tegen haar speel (behalve als Jungle Vi dan is het doei Vayne :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:59:
Vayne moet je gewoon enorm kort houden. Vanaf moment 1 direct blijven poken (aangezien jij meer range hebt met je rockets of Zap) ondertussen wel je lasthits doen en haar blijven zonen.
Support moet wel weten wat je doet, want vision en wards is belangrijk aangezien je wel wat verder op je lane zal staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als ADC kun je niks tegen een spellshield doen? Eh...

Sivir is een vrij zwakke ADC en heeft lategame ook weinig carry potential. Geen steroids die het noemen waard zijn en haar on-hit modifier is meer voor pushen dan veel anders. En toen je shield mana kostte was Sivir al helemaal useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik heb altijd veel moeite in het lanen tegen een vayne + thresh of een vayne + blitz, Ik word dan 9/10 keer gezoned. Waardoor vayne rustig kan farmen.. en als er iets is wat je niet wilt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

RaseriaN schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:04:
[...]

Vayne moet je gewoon enorm kort houden. Vanaf moment 1 direct blijven poken (aangezien jij meer range hebt met je rockets of Zap) ondertussen wel je lasthits doen en haar blijven zonen.
Support moet wel weten wat je doet, want vision en wards is belangrijk aangezien je wel wat verder op je lane zal staan ;)
Ik speel meestal met een vriend van mij die rond Silver 3 zit.
Hij speelt dan Thresh maar zodra ik Vayne poke doet ze haar combo op mij en ben ik dood.
Dan kan Thresh niet meer wegkomen en is het Vayne Double kill.
En meteen komen de mensen met "Bot NOOB" en "Report bot please".
Daarom speel ik nu ook alleen maar Jungle (ook omdati k jungle leuker vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 16:46
Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:02:
[...]
ja maar hij blijft smerig, toen hij mana kostte was het meer ballanced
Balanced in vergelijking tot? De rework heeft Sivir heel erg verbeterd maar in vergelijking met Vayne/Jinx/Cait/Varus lijkt Sivir mij nog steeds iets minder.

De spellshield is in de laning phase erg sterk, echter zal deze bij TF's heel wat minder van pas komen en het is (naast haar ult) haar enige escape.
Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:06:
Ik heb altijd veel moeite in het lanen tegen een vayne + thresh of een vayne + blitz, Ik word dan 9/10 keer gezoned. Waardoor vayne rustig kan farmen.. en als er iets is wat je niet wilt....
Cait + sona is heel sterk tegen vayne+<support>.
Als je tegen vayne en een blitz/tresh zal je support ook pressure moeten zetten en goed de bushes moeten warden...

[ Voor 32% gewijzigd door Junia op 06-11-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Junia schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:07:
[...]

Balanced in vergelijking tot? De rework heeft Sivir heel erg verbeterd maar in vergelijking met Vayne/Jinx/Cait/Varus lijkt Sivir mij nog steeds iets minder.

De spellshield is in de laning phase erg sterk, echter zal deze bij TF's heel wat minder van pas komen en het is (naast haar ult) haar enige escape.

[...]

Cait + sona is heel sterk tegen vayne+<support>.
Als je tegen vayne en een blitz/tresh zal je support ook pressure moeten zetten en goed de bushes moeten warden...
Dan zal ik eens gaan proberen om mijn support wat meer op te jutten om de bushes te warden.. Meestal is het namelijk altijd in de verkeerde bush (de achterste) tijdens de eerste paar minuten, maar dan pushen ze en dan sta ik alweer te tower farmen. Gaat me goed af trouwens, maar dan is het maar hopen dat ik de Vayne dik outfarm.

Hebben jullie trouwens al gelezen dat ze op de PBE clamping gewoon totaal gaan verwijderen onder de diamond I. Ze zijn ook op zoek naar een oplossing dat je weet waar je aan toe bent met je progress in ranked (ik denk misschien dat je weet hoeveel LP je wint vooraf de match).
Daarnaast worden ook de V divisies niet meer de 'onderste' divisies, maar als je 10 matches verliest als je op 0 LP staat, zul je worden demote. Goed dat ze gaan kijken naar de V trolls!

Bron: http://www.reignofgaming....ments-on-pbe-the-new-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bot bush hoort standaard geward te zijn. Net zo standaard als een lastwhisper op adc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:40:
De bot bush hoort standaard geward te zijn. Net zo standaard als een lastwhisper op adc.
welke bot bush want er zijn er 4, die in de river, die onder de draak, en de 2 in lane

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik neem in het begin altijd 3 wards mee. River word geward sowieso. En dan ward ik de bushes die naast elkaar liggen afhankelijk hoever wij pushen.. Maar je ziet zaak supports helemaal niet warden >.>

Ik <3 support.. Moet nog wel veel leren though..

Edit: Die onder de draak ward ik standaard niet, tenzij ze een keer ganken vanaf die route, of als we verder in de game zijn..

[ Voor 19% gewijzigd door Zephrex op 06-11-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
als ik support pak dan begin ik altijd hetzelfde: koekie, Wardje(60 sec), 2 groene wards en 1 pinky en fairy charm + 2 pots

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
Gisteren nog een leuke match gespeeld met een GoT tweaker. Hij was bronze ADC maar het was best goed.

Al merk ik dat veel mensen nog kennis tekort komen op de enemy kill potential en when to engage / mechanische kwesties.

Misschien kunnen we een groepje oprichten van mensen die andere kunnen helpen met tips etc?

Zo kunnen we iedereen vooruit helpen!

En over de Sivir kwestie....

Ze is sterk, heel sterk. Haar sterkte komt echter uit het feit dat ze een insane wave clear en push heeft atm en daardoor early tower en global advantage kan nemen.
Hierdoor kan ze een snelle goldlead uitbouwen en high AD stacken. Hierna kan je met haar ulti een TF uitlokken op jouw voorwaarden en dan met haar insane early aoe damage gewoon het huis cleanen.

DAT is mijn ogen de sterkte van sivir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willemvh schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:33:
Gisteren nog een leuke match gespeeld met een GoT tweaker. Hij was bronze ADC maar het was best goed.

Al merk ik dat veel mensen nog kennis tekort komen op de enemy kill potential en when to engage / mechanische kwesties.

Misschien kunnen we een groepje oprichten van mensen die andere kunnen helpen met tips etc?

Zo kunnen we iedereen vooruit helpen!

En over de Sivir kwestie....

Ze is sterk, heel sterk. Haar sterkte komt echter uit het feit dat ze een insane wave clear en push heeft atm en daardoor early tower en global advantage kan nemen.
Hierdoor kan ze een snelle goldlead uitbouwen en high AD stacken. Hierna kan je met haar ulti een TF uitlokken op jouw voorwaarden en dan met haar insane early aoe damage gewoon het huis cleanen.

DAT is mijn ogen de sterkte van sivir
tl:dr; Sivir is goed early game, zonder gigantische gold advantage geen klap waard daarna vergeleken met andere ADC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:49:
[...]

tl:dr; Sivir is goed early game, zonder gigantische gold advantage geen klap waard daarna vergeleken met andere ADC.
Maar Sivir word toch eigenlijk bijna nooit meer gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
tegenwoordig na haar rework wel weer

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:59:
Hmmm ik zie Sivir toch weinig gespeeld worden.
Zal vast wel aan mij liggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:59:
Zal ook weer wel voor even zijn. Elke nieuwe champion, of reworked champion word na release veel gespeelt omdat het "nieuw" is. Later komen ze erachter dat het toch geen geweldig change of champion is en spelen die champion niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik heb 'r één keer gespeeld na haar rework, stond ik weer tegen dn Vayne...

Die heeft volgens mij geen een skills die haar spellshield procced of wel?

Lang verhaal kort; ik werd ingemaakt als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:17:
Ik heb 'r één keer gespeeld na haar rework, stond ik weer tegen dn Vayne...

Die heeft volgens mij geen een skills die haar spellshield procced of wel?

Lang verhaal kort; ik werd ingemaakt als een malle.
jawel haar e proct de spellshield

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:28:
als ik support pak dan begin ik altijd hetzelfde: koekie, Wardje(60 sec), 2 groene wards en 1 pinky en fairy charm + 2 pots
Ook op een support als Thresh of Leona?
Ikzelf kies meestal voor 1 pink, 3 green, 4 health en 1 mana pot met daar bovenop nog het koekje en ward van de masteries. Thresh en Leona hebben namelijk geen mana problemen in het begin tenzij je je abilites blijft spammen. 1 Mana pot is voor mij meestal zelfs teveel, de 4 health pots zorgen ervoor dat ik na een verkeerde engage nog met genoeg health in lane sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik ben sinds kort level 30 en merk dat ik regelmatig tegen gold\silver speel. Is dit normaal? Voorheen was het allemaal vrij makkelijk maar nu heb ik echt moeite om mijn lane te winnen.

Wat me wel opvalt is dat als ik Nasus speel eigenlijk wel altijd mijn lane win, met andere bijna nooit zoals Jax, Elise en zelfs Riven. Met Nasus maak ik bijna altijd wel kill zonder hulp van een jungler. Het is alsof iedereen veel meer fouten maakt tegen Nasus. Tenminste, dat gevoel heb ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Xanthian schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:56:
Ik ben sinds kort level 30 en merk dat ik regelmatig tegen gold\silver speel. Is dit normaal? Voorheen was het allemaal vrij makkelijk maar nu heb ik echt moeite om mijn lane te winnen.

Wat me wel opvalt is dat als ik Nasus speel eigenlijk wel altijd mijn lane win, met andere bijna nooit zoals Jax, Elise en zelfs Riven. Met Nasus maak ik bijna altijd wel kill zonder hulp van een jungler. Het is alsof iedereen veel meer fouten maakt tegen Nasus. Tenminste, dat gevoel heb ik dan.
De ranked matchmaking staat los van de normal matchmaking. Dus je kunt tegen Challengers spelen in normal, terwijl je ze op ranked nooit tegen gaat komen (even ervan uitgaande dat je geen challenger bent).

Je kunt in normals op een extreem hoge MM zitting terwijl je op ranked tegen brons speelt.

Wat ik het meeste hoor is dat de meeste spelers in normals minder 'goed' spelen dan in ranked (best logisch). Dus daaruit zou je kunnen concluderen dat jij op dit moment 'iets onder' gold/silver speelt. Maar dat hangt van zoveel dingen af dat je dat eigenlijk weer niet kunt zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik heb gister trouwens gekeken voor me winratio in normals en die is ongeveer 50% 238 gewonnen, 239 verloren

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:12:
ik heb gister trouwens gekeken voor me winratio in normals en die is ongeveer 50% 238 gewonnen, 239 verloren
Hoe en via wat heb je dat gecheckt? Ben zelf ook benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

kaaskoekie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:17:
[...]

Ik ben hier inderdaad ook wel benieuwd naar ik weet wel wat mn wins zijn op 5v5 normal (zijn er 70)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
kaaskoekie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:17:
[...]

aftermatch screen, dan staat het boven de teamscores staan 2 nummers, een geel en een grijs, geel is wins en grijs is losses

op pagina 371 vind je een post van itsnotrudy, hierin zie je dat hij 687 wins heeft en 650 losses ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Martin0 op 06-11-2013 13:22 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Dan zal ik vanavond dat eventjes bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Laatst online: 30-05 21:15
Kom vanavond denk wel ergens op teamspeak, ben gold 5. Ingame naam: illuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik kom zowieso op teamspeak lijkt me wel eens lachen om met mede tweakers over LoL te praten via voice :)
Weet iemand trouwens of het al bekend is wanneer de nieuwe nasus skin in de game komt? (vraag het voor een vriend van mij die maar blijft doorzeuren :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:17
Mijn Win/Loss ligt trouwens echt wel een stuk uit elkaar :9 en dan bedoel ik meer losses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50

Wootlock

Evilution

Grappig dat mensen spreken over een "rework" van Sivir, de grootste rework die ze gehad heeft is haar VU geweest.
De rest van de skills is gewoon hetzelfde gebleven op enkele tweaks (Haar R geeft passive attackspeed als haar W up is)
Om dan nog even op de vayne discussie in te haken; als je tegen een enemy vayne staat en ze blijft jou bij in CS (d.w.z. +- 10 cs verschil) dan verlies je het late game, zorg dat je jungler jou bot lane camped ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel LoL nu ongeveer 2-3 weken.

Pittig spel, vooral gemerkt dat je niet gretig moet spelen.

De champions die ik graag speel:
top: gangplank
mid: nidalee
bot: ashe

Ik wil nu junglen gaan leren.
Er is mij verteld dat je met nidalee ook kan junglen.
Wat vinden jullie daarvan of adviseren jullie mij een andere champion te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-01-2021
Nog maar 5 wins en dan is ons team Gold V :D. Hopelijk nog te doen voor 11 november. Gister winstreak van 3 wins. We spelen dan wel op Twisted Treeline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:44:

ik adviseer andere champions, aangezien jungler champions net wat makkelijker en beter zijn in junglen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73

Met nidalee Jungle is in het begin toch wel moeilijk. Ikzelf heb het sowieso nog nooit geprobeerd. Een veiligere keuze zou Fiddlesticks of Warwick zijn. Met name vanwege de life sustain in de jungle en makkelijke ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaky73 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:46:
[...]

Met nidalee Jungle is in het begin toch wel moeilijk. Ikzelf heb het sowieso nog nooit geprobeerd. Een veiligere keuze zou Fiddlesticks of Warwick zijn. Met name vanwege de life sustain in de jungle en makkelijke ganks.
Ahh, ik ga vanavond even oefenen met Fiddlesticks. Die zit in de gratis roulatie van champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Persoonlijk zou ik aanraden om Vi jungle te nemen :p
Ik ben zelf sinds 1 week bezig met jungle te leren en met de champs die ik gespeeld heb vindi k Vi toch het makkelijkste om door te krijgen.
Misschien kunnen we vanavond samen een game doen dan kan ik een beetje via TS vertellen wat ik allemaal heb geleerd en mijn ervaringen zijn :)
Ondanks dat ik niet de beste jungler ben wil ik graag mijn mede mens helpen en al helemaal om op mijn favoriete lane/posistion advies geven van hoe ik het heb geleerd (jungle :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je nog van laag summoner level bent heb je nog geen beschikking over goede runes en masteries, dus ben je eigenlijk gebonden aan een beperkt aantal junglers. Denk dan aan junglers met bijvoorbeeld een ingebouwde heal of lifesteal zoals bijvoorbeeld Fiddlesticks, Nunu of Warwick. Met andere junglers is het eigenlijk bijna niet te doen. Let ook op dat als jij junglet, een van je teammates in een 1v2 lane komt. Het is maar de vraag of hij daarmee om kan gaan. Bespreek dus met je team van tevoren of zij het ok vinden als jij gaat junglen en instrueer de solo laner dan om voorzichtig onder zijn tower te farmen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaky73
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]

Ahh, ik ga vanavond even oefenen met Fiddlesticks. Die zit in de gratis roulatie van champs.
Ok als eerste de W pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]

ik adviseer nunu en cho'gath, door nunu zijn q en cho zijn ult heb je een extra smite en surivability, vind ik de makkelijkste champs om te junglen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]

Als je nog van laag summoner level bent heb je nog geen beschikking over goede runes en masteries, dus ben je eigenlijk gebonden aan een beperkt aantal junglers. Denk dan aan junglers met bijvoorbeeld een ingebouwde heal of lifesteal zoals bijvoorbeeld Fiddlesticks, Nunu of Warwick. Met andere junglers is het eigenlijk bijna niet te doen. Let ook op dat als jij junglet, een van je teammates in een 1v2 lane komt. Het is maar de vraag of hij daarmee om kan gaan. Bespreek dus met je team van tevoren of zij het ok vinden als jij gaat junglen en instrueer de solo laner dan om voorzichtig onder zijn tower te farmen.
Dat is niet helemaal waar ik heb rond summ lvl 15 al met Vi zitten junglen en dat ging gewoon goed.
Als je top dan 2v1 komt te staan moet je gewoon een beetje babysitten en zodra jou top een beetje lvl voorsprong heeft kan je makkelijk gaan roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:47:
[...]

Persoonlijk zou ik aanraden om Vi jungle te nemen :p
Ik ben zelf sinds 1 week bezig met jungle te leren en met de champs die ik gespeeld heb vindi k Vi toch het makkelijkste om door te krijgen.
Misschien kunnen we vanavond samen een game doen dan kan ik een beetje via TS vertellen wat ik allemaal heb geleerd en mijn ervaringen zijn :)
Ondanks dat ik niet de beste jungler ben wil ik graag mijn mede mens helpen en al helemaal om op mijn favoriete lane/posistion advies geven van hoe ik het heb geleerd (jungle :))
Ik vind het goed, pm mij de info van de ts even dan gaan we vanavond knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Qon schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:30:
Teamspeak gegevens:

Ik zal het alsnog ff via een PM sturen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:51:
[...]

Dat is niet helemaal waar ik heb rond summ lvl 15 al met Vi zitten junglen en dat ging gewoon goed.
Als je top dan 2v1 komt te staan moet je gewoon een beetje babysitten en zodra jou top een beetje lvl voorsprong heeft kan je makkelijk gaan roamen.
Hij is pas 2-3 weken bezig, dan ga ik er niet vanuit dat hij al lvl 15 is. Volgens mij heb je enkele defensive masteries toch echt nodig voor wat survivability, maar het is al een tijdje terug dat ik op low level junglede ;) In season 1 waren er sowieso maar weinig viable junglers omdat de meeste champs gewoon dood gingen door de veel te moeilijke jungle creeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:55:
[...]

Hij is pas 2-3 weken bezig, dan ga ik er niet vanuit dat hij al lvl 15 is. Volgens mij heb je enkele defensive masteries toch echt nodig voor wat survivability, maar het is al een tijdje terug dat ik op low level junglede ;) In season 1 waren er sowieso maar weinig viable junglers omdat de meeste champs gewoon dood gingen door de veel te moeilijke jungle creeps.
Valt mee ik heb een smurf van lvl 7 en jungle daar ook al op met Vi want Vi is gewoon een zware tank (a la jungle)
Zolang je je pots popt en begint met je E gaat het goed moet je wel mensen hebben die willen leashen anders is het alsnog gedoemt om te falen.
Ik speel zelf ook pas sinds S3 en sinds 2 weken actief daarvoor meer heel af en toe als ik een lan party had dat we LoL gingen spelen maar niet echt zo van kom we gaan LoL doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:55:
[...]

Ik zit op level 18. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Doe je goed even voor de zekerheid je hebt to GEEN runes gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:09:
[...]

Doe je goed even voor de zekerheid je hebt to GEEN runes gekocht?
Nee ik heb hier op de forum voorbij zien komen dat pas na level 20 te doen.
Ik heb alleen ashe en gangplank gekocht en nidalee gekregen met een gift.
Zit op 17k ip schat ik. Dus dat is goed voor een rune page vermoed ik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:10:
[...]

Ligt aan wat je op je runepage wil. Voor een set runepages voor de 3 meest basis verdelingen (AD, Magic, Tank/SP) heb je denk ik wel 25k+ nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:14:
[...]

Ligt aan wat je op je runepage wil. Voor een set runepages voor de 3 meest basis verdelingen (AD, Magic, Tank/SP) heb je denk ik wel 25k+ nodig.
Dat is dan als je alle 3 de runepages wil :)
Ik heb aan 10k genoeg voor de Vi runepage (moet ik niet zo dom zijn om te denken dat ik het met 5k ga redden wat ik nu heb :p waardoor ik mn quints mis.
[...]

Met 10k ip red je de runes van lvl 20 over het algemeen wel :) (zeker als je Vi wil gaan jungelen)
Zelf heb ik Vi en Jinx gekocht meteen toen ze uit waren en voor de rest alle low ip champs :p
Over het algemeen hoef je ook niet bang te zijn dat je een 2v1 top krijgt rond dat lvl omdat er meestal toch een Jungle in enemy team zit.
Als er geen Jungle in enemy team zit kan je heel blij worden omdat jij als Jungler dan zo veel voordeel hebt :)

[ Voor 23% gewijzigd door Ryada op 06-11-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:58:
[...]

Valt mee ik heb een smurf van lvl 7 en jungle daar ook al op met Vi want Vi is gewoon een zware tank (a la jungle)
Zolang je je pots popt en begint met je E gaat het goed moet je wel mensen hebben die willen leashen anders is het alsnog gedoemt om te falen.
Ik speel zelf ook pas sinds S3 en sinds 2 weken actief daarvoor meer heel af en toe als ik een lan party had dat we LoL gingen spelen maar niet echt zo van kom we gaan LoL doen :p
Ben het met Vicarious eens, het lijkt me sterk dat je op lvl 7 met machete + 5 pots verder komt als twee camps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

[...]

even rekenen hoor.. voor level 20, twee runepages maken voor AP en voor AD.

Doe je 6 x fysieke dmg marks = 6 x 205
Doe je 6 x magic pen marks = 6 x 205
Dan nog 6 x armor seals = 6 x 205
Dan nog 6 x MR seals (ik neem zelf altijd scaling) = 6 x 205
En dan nog 2 x fysiek dmg quint = 2 x 1025
Als laatstse nog 2 x ability quints = 2 x 1025

Maakt bij elkaar = 9020 ip.

Dan gebruik je je twee runepages als volgt:

seals en glyps voor alle2 gelijk houden (dus armor en MR)
en voor de AD runepage de AD marks en quints gebruiken
en voor de AP runepage de MP marks en AP quints gebruiken

Dat zou ik als basis pakken in ieder geval. Die twee pages kun je voor elke champion gebruiken. Het zijn niet voor elke champion 'de beste' runepages, maar ze hebben iig sowieso nut.

Dat is mijn advies (voorbeeld zie hier).

[ Voor 3% gewijzigd door Qon op 06-11-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wootlock schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:17:
[...]

Ben het met Vicarious eens, het lijkt me sterk dat je op lvl 7 met machete + 5 pots verder komt als twee camps.
Ach ja ik zal vast wel iets verkeerds hebben gedaan.
Maakt mij niet zo heel veel uit trouwens ik speel nu toch alleen maar op mijn main waar ik wel runes op heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:17:
[...]

?

Ik heb op smurfs ook wel gejungled met item + 5 pots. Moet opzich kunnen met een blue leash. Wel traag, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:25:
[...]

?

Ik heb op smurfs ook wel gejungled met item + 5 pots. Moet opzich kunnen met een blue leash. Wel traag, maar goed.
Zolang je een blue leash krijgt lukt het ook wel.
Het geeft jou team ook een voordeel tegenover de duo top lane :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Wat doen runes eigenlijk en hoe kom je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Het is zo traag dat het gewoon geen voordeel bied op lowlvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Der Heino schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:35:
Wat doen runes eigenlijk en hoe kom je eraan?
Ik raad je aan dit te lezen: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/List_of_runes

Dan is het meteen duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Runes kan je in de shop onder het tabje runes kopen.
Het geeft je champion passive stat bonusses bijv.
+zoveel armor
+zoveel magic resist

EDIT: Ninjad hierboven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
You are all so slow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik kan de links niet op mn werk opzoeken ivm blocks op websites.
Dus dan gaat het een beetje moeilijk XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

?

Mijn post was dan ook iets genuanceerder dan of het alleen kan :P Je team moet het er ook mee eens zijn, moet kunnen leashen/helpen (weten ze al wat het is?) en je bent inderdaad een stuk trager en moet vaker recallen in het begin. Bovendien is 1v2 solo lane voor low levels best lastig te handlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
[...]
?

Mwah... ben ik het niet helemaal mee eens. Ik had toevallig gisteren nog met Skarner gejungled, ook level 7 o.i.d. en geen runes. Dit gaat anders prima. Je moet alleen iets anders beginnen dan je gewend bent.

Een paar tips:
  • Gebruik smite op blue
  • Doe dan wolfs + wraiths
  • Wacht tot smite nog op 10 sec CD zit en doe dan Red
  • Doe geen golems, die meppen gewoon te hard.
Het gaat iets trager, maar niet heel veel.
Skarner kan sowieso niet goed ganken voordat hij level 6 is. En op deze manier heb ik blue > wolfs > wraiths > red > wraiths > wolves gedaan voordat ik terug ging. Met nog eens 2 camps en je bent lvl 6 en je loopt niet te veel achter.

Trouwens, als je 2 top hebt, loopt er bijna altijd 1 wel erg achter. Ik heb zelden 2 tops goed zien farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je kan in principe met iedereen junglen maar nidalee zal geen goed idee zijn om het mee te beginnen leren. En het is niet omdat het mogelijk is dat het viable is.
Puur om het te leren raad ik WW aan, die is heel vergevingsgezind in de jungle. Het grote nadeel aan WW is dat je pas vanaf lvl6 echt kan ganken. En dat de champ op zich ook niet superviable is maar low elo en in normals kan je er zeker mee uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 08:25
Runes is eigenlijk wat customisation dat je kan toevoegen. (Dat en masteries).
Hierdoor kan je een champion wat betere stats geven, waardoor je vooral early game een verschil hebt.

Bv je kan een garen AD runes en offense masteries geven. Hierdoor doet hij enorm veel damage maar is hij kwetsbaar.
Je kan hem ook meer tanky runes geven en defensive masteries. Zijn damage zal lager zijn maar hij kan wel meer incasseren.

Runes & masteries sla je op in pages. De juiste pages zet je dan terwijl je je champion selecteert, naast je summoner spells.
Bij runes heb je bv: +x attack damage, +x armour, +x magic resist/lvl, +x gold / 5 seconds, ... Je moet dus zelf wat proberen uitzoeken wat je graag speelt en wat goed is voor een champion. (Op internet zijn vaak de gewenste runes toegevoegd bij de champion guide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:15:
[...]

Met 10k ip red je de runes van lvl 20 over het algemeen wel :) (zeker als je Vi wil gaan jungelen)
Zelf heb ik Vi en Jinx gekocht meteen toen ze uit waren en voor de rest alle low ip champs :p
Over het algemeen hoef je ook niet bang te zijn dat je een 2v1 top krijgt rond dat lvl omdat er meestal toch een Jungle in enemy team zit.
Als er geen Jungle in enemy team zit kan je heel blij worden omdat jij als Jungler dan zo veel voordeel hebt :)
Dat valt mij dus heel erg op, de normal games die ik alleen speel zonder invites van teammates zitten we bijna altijd zonder jungler en de enemy team ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:51:
[...]

Dat valt mij dus heel erg op, de normal games die ik alleen speel zonder invites van teammates zitten we bijna altijd zonder jungler en de enemy team ook niet.
Dat komt meestal doordat mensen een snelle lane push willen of omdat mensen niet weten hoe ze moeten jungelen.
(soms ook doordat het allemaal nieuwe spelers zijn)
Zelf als ik normals alleen queue heeft mijn team altijd een jungle (ik zelf :P) en de enemy ook heel vaak een enkele keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 14:46:
[...]

Ja je kan in principe met iedereen junglen maar nidalee zal geen goed idee zijn om het mee te beginnen leren. En het is niet omdat het mogelijk is dat het viable is.
Puur om het te leren raad ik WW aan, die is heel vergevingsgezind in de jungle. Het grote nadeel aan WW is dat je pas vanaf lvl6 echt kan ganken. En dat de champ op zich ook niet superviable is maar low elo en in normals kan je er zeker mee uithalen.
WW is warwick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
In dit geval wel, of Willem Wever maar ik denk niet dat hij dat bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Iemand eigenlijk ooit een game gespeeld waar iemand met Blitz op mid speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:06:
[...]

In dit geval wel, of Willem Wever maar ik denk niet dat hij dat bedoelde.
Lol +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja en vanaf lvl20 gaat het gemakkelijker
armor seals maken een groot verschil om te junglen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Dat zeker maar ook de magic resist en de attack damage helpen mee vooral als je een ganker bent op lvl 3 zoals ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:08:
Heb weleens een Blitz (AP) mid gezien ja.. En dat is niet leuk om tegen te spelen als ie goed is :) Zelf heb ik weleens AD blitz top gespeeld, maar of dat een groot succes was?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mebus schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:28:
[...]

Heb weleens een Blitz (AP) mid gezien ja.. En dat is niet leuk om tegen te spelen als ie goed is :) Zelf heb ik weleens AD blitz top gespeeld, maar of dat een groot succes was?
Een vriend van mij speelt dat de laatste tijd vaak als ik met hem normals speel.
Dan elke elke game weer eerste 3 min first blood blitz has slain >enemy mid< en dan meteen de enemy mid has lost connection nadat hij mijn vriend verot heeft gescholden en wij komen niet meer bij van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1x tegen Blitz gestaan, too easy. Paar keer was hij mid maar was ik ergens anders maar geloof me werkt voor geen meter ;)

Top blitz kan wel sterk zijn. vol tanky en defens spelen had het er een keer moeilijk tegen maar toch gewonnen:D
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:08:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:45:
Ik heb 1x tegen Blitz gestaan, too easy. Paar keer was hij mid maar was ik ergens anders maar geloof me werkt voor geen meter ;)

Top blitz kan wel sterk zijn. vol tanky en defens spelen had het er een keer moeilijk tegen maar toch gewonnen:D

[...]
Moet je als die vriend van mij vanavond online komt met ons eens een potje doen zal je zien dat mid Blitz niet waardeloos is :p
Ik wil trouwens vanavond een compleet premade team voor 5v5 opzetten mensen hier interesse in?
Ik vraag dat hier omdat in het GoT kanaal op LoL niet iedereen reageert of al ingame zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vnv naar een vriend toe, zijn dus met zn 2e. Laat maar weten!
wambamNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:48:
[...]

Moet je als die vriend van mij vanavond online komt met ons eens een potje doen zal je zien dat mid Blitz niet waardeloos is :p
Ik wil trouwens vanavond een compleet premade team voor 5v5 opzetten mensen hier interesse in?
Ik vraag dat hier omdat in het GoT kanaal op LoL niet iedereen reageert of al ingame zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:50:

[...]
Das mooi dan neem ik wss ook nog een andere vriend me PM maar even jou summoner naam dan voeg ik je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Laatst online: 30-05 21:15
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:50:

[...]
Weet niet hoelaat, maar rond 22.00 ben ik on.. als er dan gespeeld word zorg ik dat ik ook een vriend roep om mee te doen.
Pagina: 1 ... 95 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.