[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Damienx2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:21:
[...]

Enige wat er momenteel speelt zijn werkzaamheden in Frankfurt in het serverpark. Maar goed dat zou opzich geen dagenlange lagspikes mogen opleveren. Is het overigens alleen in LoL of ook in andere games? Al een tracert of ping richting Riot.de geprobeerd?
Ping richting riot? Ik zal het proberen. Hoe moet dat? ping riot -t?
Ik heb al in forums gevraagd, wrenchmans negeren mij zo te zien. =/ Wordt aardig irritant nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

IAmNice schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:54:
[...]

Ping richting riot? Ik zal het proberen. Hoe moet dat? ping riot -t?
Ik heb al in forums gevraagd, wrenchmans negeren mij zo te zien. =/ Wordt aardig irritant nu.
ping riot.de -t

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:26
ShadowBumble schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:04:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Nooooooooooooooooooes nieuwe skin voor Ahri :D What's next K3 Riven ?
Dit is juist heel goed!!! Je weet dat Ahri deels gebaseerd is op SNSD, er is al heel lang vraag ook vanuit de community om dit type skin

Deze is fan made van een jaar geleden
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2012/328/b/3/ahri_snsd_skin_by_youdie12345-d5lzjuj.jpg

Ahri's Dance reference

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Turismo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:58:
[...]

Dit is juist heel goed!!! Je weet dat Ahri deels gebaseerd is op SNSD, er is al heel lang vraag ook vanuit de community om dit type skin

Deze is fan made van een jaar geleden
[afbeelding]

Ahri's Dance reference
[video]
Yes maar het word dan ook een Insta buy voor mij hoor, alleen vond ik de zwart witte concept beter uitgewerkt dan deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Voor mij ook instabuy, zag liever ook het originele SNSD sailor outfit, maargoed daar zullen wel rechten aan verbonden zijn ofzo, dit komt er zeker gewoon dicht in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Dus binnenkort een AKB48 skin voor Shyvana? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 09:33
en een skin voor syndra

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Turismo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:01:
Voor mij ook instabuy, zag liever ook het originele SNSD sailor outfit, maargoed daar zullen wel rechten aan verbonden zijn ofzo, dit komt er zeker gewoon dicht in de buurt.
http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=2830765

Dunno zie net dat de concept skin hiervan al uit eind 2012 stamt dus nu een jaar verder en ruim 12k reacties is hij er dus toch gekomen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
You sir, just made me google.

Dat denk ik dan weer niet, Shyvana lijkt kwa looks niet op hun, waar het bij Ahri vanaf dag 1 al overduidelijk was dat ze er kwa uiterlijk icm dance een zware knipoog was naar SNSD.

Anders kunnen ze alle dance references wel skinnen, krijgt Jayce de MC Hammer look xD

Zelfde heb je bijvoorbeeld met Lucian, kwa uiterlijk en skin zie je overeenkomsten met de Matrix en Equilibrium

[ Voor 14% gewijzigd door Turismo op 05-11-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
ShadowBumble schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:05:
[...]

http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=2830765

Dunno zie net dat de concept skin hiervan al uit eind 2012 stamt dus nu een jaar verder en ruim 12k reacties is hij er dus toch gekomen :d
Concept skin? Je bedoelt fan made.
Er zijn een heleboel fan made requests voor skins, maar deze is inderdaad wel 1 van de meest uitgewerkte en wellicht wel top requested.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:17
Turismo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:01:
www.snsd.nl/‎
De Stichting Noord Sumatra Documentatie (SNSD)

Wait wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Zijn er trouwens ook nog meerdere mensen die de skin van Jinx gewoon spuug lelijk vinden/totaal niet bij haar vind passen.
Elke keer als ik iemand met die skin zie spelen denk ik van waarom en wil je zonodig geld uitgeven.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
wambamNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:22:
Zijn er trouwens ook nog meerdere mensen die de skin van Jinx gewoon spuug lelijk vinden/totaal niet bij haar vind passen.
Elke keer als ik iemand met die skin zie spelen denk ik van waarom en wil je zonodig geld uitgeven.
Because I can, I do have it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Girls Generation aka SNSD

SNSD is the korean acronym for So Nyuh Si Dae, translating to Girl's Generation

In the Asian continent, SNSD is known as SNSD Pronounced S-N-S-D

However in international SM locations outside of Asia, they call it Girl's Generation

Wikipedia: Girls' Generation

Ben zelf van origine Zuid-Koreaans, vandaar :)

[ Voor 41% gewijzigd door Turismo op 05-11-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Xevoo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:23:
[...]

Because I can, I do have it.
Lol maar die skin past gewoon niet bij Jinx imo :p
Naja wat maakt het uit ik loop ook met een office Vi rond maar die past wel een beetje bij Vi.
Ik hoop trouwens nog steeds op een bandit Jinx skin maar die zal er waarschijnlijk nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
btw ivm tweakers potje gisteren ben ik Bickysauske :)

Wie heeft er in dat 2 de pôtje meegespeeld ? daar hebben we pas gelachen met de enemy :D

en toen was enemy team G2 G2 G3 S2 P4 zelfs :D

mid fizz <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

IAmNice schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:35:
[...]

En wat moet ik hiermee doen o.o? :?
Niets, je zou kunnen pingen per IP, maar Riot.de is simpelweg net zo makkelijk en pak je sowieso het goede IP vanuit jouw locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

IAmNice schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:35:
[...]

En wat moet ik hiermee doen o.o? :?
Ja dat was de verkeerde :P Ik bedoelde voornamelijk deze

This information may be helpful in configuring your exceptions:

Europe West Login
URL: prod.eu.lol.riotgames.com
Address: 66.150.148.30
Port:2099

Europe Nordic & East Login
URL: prod.eun1.lol.riotgames.com
Server IP: 66.150.148.22

Gewoon de verkeerde pagina gelinked dit zijn de login servers als je daarnaar lag heb heb je het waarschijnlijk naar alle servers omdat deze als first entry staan binnen het dc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 19:52
En hierzo de info van de personen & matches van gisteren

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/pwhokP1

PS ik ben vrij vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Dus ik kan er niks aan doen. :( Waarom had ik vroeger nooits lag spikes en nu wel. Nou kan ik neit meer stijgen in ranked

[ Voor 59% gewijzigd door IAmNice op 05-11-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

willemvh schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:40:
En hierzo de info van de personen & matches van gisteren

PS ik ben vrij vanavond :D
Doet het niet :( even wat testen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pwhokP1.jpg

works!

[ Voor 17% gewijzigd door Damien op 05-11-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nou hier het andere team dan maar ( blijkbaar is het hip om team compo's te posten :D :D :D :D ) van het GoT Channel

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2l88al0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

IAmNice schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:43:
Dus ik kan er niks aan doen. :( Waarom had ik vroeger nooits lag spikes en nu wel. Nou kan ik neit meer stijgen in ranked
Want je hebt lagspikes via de ping? If so, contact opnemen met je provider.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 05-11-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Een beetje, met 3000 ping spelen gaat natuurlijk niet. Alles staat still etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Net weer een potje Nasus top lane gespeeld tegen Renekton.

Renekton wist wat hij moest doen dus kon me aardig irriteren in het begin. Lee sin kwam toen ganken maar ik was nog level twee en hij dacht dat ik level 3 was dus hij ging zelf maar solo erin en had First blood gepakt maar had zelf ook getowerdived. Renekton 1-1 en ik 0-0-1.

Beetje door gefarmd totdat ik een Glacial shoud kon halen en toen back to base gegaan. Toen werd het al wat moeilijker voor Renekton om mij te killen.
Wat later kwam Lee Singah er weer aan en ik had een kill kunnen pakken 1-0-1.
Hierdoor kon ik rustig mijn Q farmen en kon ik alle trades winnen en verder rustig farmen. Uiteindelijk had ik 600stacks ingame en had ik heel top inclusief inhibitor gepakt solo. Lee singah daarna boos op mij omdat ik ik naar baron aan het waggelen was terwijl hun al bezig waren, lee sin was level 14 en was full ad gegaan. Hij bijna dood stond op 300hp, komt enemy team eraan en stealt baron omdat lee sin te bang was.

Daarna maar begonnen met team fights want tjah. Farmen met Nasus is leuk :D

Team fights easy kunnen winnen en nu hebben we 2 inhibs gepakt.
Wat later potje afgemaakt omdat hun apc en adc niks konden door mij. 800stacks met een trinity force dus ja die 2shot je gewoon haha.

Wist niet dat Nasus zo leuk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:29:
[...]

Ik zou sowieso niet gelijk ranked in duiken als nieuwe lv30. Dan wordt je waarschijnlijk heel gefrustreerd. Master een paar champs en leer alle rollen spelen. Zorg dat je genoeg runes en champs hebt. Ik zou in ieder geval 200-300 wins aanraden voordat je begint.
Ik ging met amper 100 normal wins ook al direct ranked in. Ben toch keurig in silver 4 terecht gekomen (en na een weekje ofzo al silver 3) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Ik zit tussen de 100-150 wins boven losses in normal en iets van 10-15 met rankeds.

Maar ik speelde HoN voordat ik LoL ging spelen dus het was best makkelijk instappen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
nou ik zit rond 30 in ranked. In plat IV. Maar plat III bereiken gaat niet meer met deze ping. Ik was so close. 86 lp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
kaaskoekie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:11:
[...]

Ik ging met amper 100 normal wins ook al direct ranked in. Ben toch keurig in silver 4 terecht gekomen (en na een weekje ofzo al silver 3) :)
Welke roles speel je vooral? Ben zelf plat 2 en nu ranked spelen geen zin meer heeft want binnen een week lukt het me niet om diamond te halen verveel ik me toch dus kan ik misschien samen met je duo queuen in normals of naar replays kijken voor miss wat tips.

Ben niet de beste speler, maar ik ben ver boven gemiddeld al zeg ik het zelf en ik queue zelf ook met diamond 2-3 waar ik prima speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:03

Thompson

Beeromaniac

Gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens summoner's rift gespeeld. Samen met een Gold vriend (ik ben lvl 28) dus voor mij waren de matchup's wel zwaar.

1e verloren (surrender @ 25) doordat onze Varus AFK ging op lvl 6. Hij faalde al behoorlijk in zijn CS en daarna lukte het hem ondanks zijn ult te hebben gebruikt niet om een kill te halen, dus toen ging die boos AFK want alles was de schuld van zijn support.

2e game gewonnen (surrender @ 20). We waren gewoon beter en dat had de tegenstander door, daarnaast hadden ze bij de tegenstander een Nidalee als ADC? Dus dat werkte ook niet echt.

Ik had beide games als Nocturne jungle gespeeld. Paar keer succesvol geganked, paar keer minder succesvol :9
Wat ik me wel afvraag voor jungling in het algemeen; Ik weet nu wat een beetje de meta is m.b.t. het begin. No-smite blue, dan meteen red met smite, overige camps clearen, base voor items. Camps clearen.

Maar dan? Dan zit je rond lvl 5/6 als ik me niet vergis en kun je natuurlijk met je ult voor de 1e gank gaan. Maar blijf je als jungler vooral gewoon de jungle farmen en eventueel buffs klaarzetten voor je team? Wanneer pak je dragon/baron? Is er een lane die je normaal gesproken vaker ganked/helpt?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Thompson schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:29:
Gister voor het eerst sinds lange tijd weer eens summoner's rift gespeeld. Samen met een Gold vriend (ik ben lvl 28) dus voor mij waren de matchup's wel zwaar.

1e verloren (surrender @ 25) doordat onze Varus AFK ging op lvl 6. Hij faalde al behoorlijk in zijn CS en daarna lukte het hem ondanks zijn ult te hebben gebruikt niet om een kill te halen, dus toen ging die boos AFK want alles was de schuld van zijn support.

2e game gewonnen (surrender @ 20). We waren gewoon beter en dat had de tegenstander door, daarnaast hadden ze bij de tegenstander een Nidalee als ADC? Dus dat werkte ook niet echt.

Ik had beide games als Nocturne jungle gespeeld. Paar keer succesvol geganked, paar keer minder succesvol :9
Wat ik me wel afvraag voor jungling in het algemeen; Ik weet nu wat een beetje de meta is m.b.t. het begin. No-smite blue, dan meteen red met smite, overige camps clearen, base voor items. Camps clearen.

Maar dan? Dan zit je rond lvl 5/6 als ik me niet vergis en kun je natuurlijk met je ult voor de 1e gank gaan. Maar blijf je als jungler vooral gewoon de jungle farmen en eventueel buffs klaarzetten voor je team? Wanneer pak je dragon/baron? Is er een lane die je normaal gesproken vaker ganked/helpt?
iedere game is anders, maar ik start meestal wel hetzelfde:

smiteless blue/red, dan wolves/wraiths/golums, en dan red/blue met smite, tegen die tijd ben ik lvl 4, dan kan ik gaan ganken, misschien heb ik dan al een keer gegankt zoals de vorige game waar ik golems oversla en gelijk voor red ging.
dragon doe je meestal als bot aan het winnen is of als je zeker weet dat het op het moment kan(bvb je hebt een grote minion wave pushen op bot en mid). Baron doe je vrijwel na een ace of net na een 3 voor 1 tf ofzo.
uhm regels van ganken van lanen, er zijn er eigenlijk 2, je kunt ganken om een laan te helpen met winnen(towers pushen bvb) of je kan ganken om een laan te helpen niet meer te verliezen.
als 2 lanen slecht gaan moet je prioriteiten stellen, welke laan is belangrijker: bot of top, in dit geval is het simpel bot heeft hier prio.

maar goed als je niet hoeft te ganken kan je gewoon je jungle clearen en of een lane freezen, bvb je mid is recallen en jij houd de minions een beetje van de turret af.

en ja misschien een streams gaan kijken van pro junglers.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wat ik meestal doe (ik ben dan Vi jungle)
Smite less blue > red met smite >gakgen op lvl 3 >wanneer alle lanes aan het pushen zijn pas jungle cleared en altijd mid blue geven na lvl 3.
Ik ben niet de beste jungles maar dit is wat ik meestal doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
dr34m3dd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:15:
[...]

Welke roles speel je vooral? Ben zelf plat 2 en nu ranked spelen geen zin meer heeft want binnen een week lukt het me niet om diamond te halen verveel ik me toch dus kan ik misschien samen met je duo queuen in normals of naar replays kijken voor miss wat tips.

Ben niet de beste speler, maar ik ben ver boven gemiddeld al zeg ik het zelf en ik queue zelf ook met diamond 2-3 waar ik prima speel.
Voornamelijk support, maar ik kan alle lanes wel redelijk. Maar meestal speel ik support omdat niemand anders support wilt spelen. "Omg i dont want sup, me mid or i feed" is de reden waarom ik zoveel support speel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje afhankelijk met welke champ en welke kant van de map en de teamcomps.
Het is moeilijk uit te leggen onder welke omstandigheden ik besluit om te invaden en als ik dat dan doe, op red of blue. Afhankelijk als wij een betere lvl1 hebben of niet en als ik hun jungler wil vertragen of niet.

Maar over het algemeen blue smiteless dan red dan gank je de lane waar de vijand overextended is, is er geen lane overextended dan verderjunglen of counterjunglen, altijd kijken voor tekenen waar er een enemy jungle gank kan komen om eventueel te counterganken.

Indien ganks lukken, sowieso pink ward oppikken of 2 afhankelijk van hoeveel gold je hebt voor je item build. Als je deze goed plaatst heb je een window van 3 min om die lane gemakkelijker te kunnen ganken.
Kan ook gebruikt worden om drag of baron vision war te winnen. Tijdens een lang spel zal ik zeker 10+ pinks opgepikt hebben. In season 4 zal hier wel wat veranderen vermoed ik.

Van zodra onze botlane hun adc weet uit te schakelen zonder zelf echt low te gaan en we zijn lvl 6+ dan dragon doen indien je vrij zeker bent van vision.

...
er zijn vrij veel beslissingen die je moet maken en de meeste komen uit ervaring, hierboven vermeldde zaken zijn puur mijn eigen bevindingen en ik denk dat ik nog wel een paar pagina's met tips kan geven
maar mijn tijd is beperkt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
wambamNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:44:
[...]

Wat ik meestal doe (ik ben dan Vi jungle)
Smite less blue > red met smite >gakgen op lvl 3 >wanneer alle lanes aan het pushen zijn pas jungle cleared en altijd mid blue geven na lvl 3.
Ik ben niet de beste jungles maar dit is wat ik meestal doe.
Voor mij ligt het voornamelijk aan de champion die ik speel, hoe de lanes ervoor staan etc... Als ik weet dat enemy een amumu of skarner heeft, probeer ik bijna altijd een invade te doen, mits mijn team level 1 echt slechter is. Waarom? Beide zijn enorm afhankelijk van hun blue's om snelle clear te hebben. Maar als het niet kan, ga ik vaak eerst blue, zodat ik ze op hun red kan pakken.. ook hier hangt het er weer vanaf hoe de lanes zijn, en of het risico niet te groot is. Soms heb je lanes die gewoon onmogelijk zijn te killen, maar waar ik wel een flash oid kan forcen... Mjah... ik blijf dus weinig bij de standaard... al heb ik het er zelf nog wel moeilijk mee alles snel te kunnen zien terwijl ik bijv mijn monsters doe in de jungle.

Counterganken is iets waar ik steeds meer op probeer te letten, en ik time ook vaak alle buff monsters... van mezelf en enemy... Hier valt enorm veel te winnen.

Ach... ben zelf gold league, maar ik weet 100% dat ik volgend seizoen eindig als plat 1 of hoger. Ik leg voor mezelf die lat zo hoog, omdat ik enorm kritisch ben op mijn spel.. helaas zijn er weinig vrienden (2 max) die league spelen op een hoog niveau die mij kunnen helpen improven op kleine dingen die zo vanzelfsprekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:14:
Ik zit tussen de 100-150 wins boven losses in normal en iets van 10-15 met rankeds.

Maar ik speelde HoN voordat ik LoL ging spelen dus het was best makkelijk instappen voor mij.
Ik heb het over totale wins. Niet X aantal wins over losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

ShadowBumble schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:51:
Nou hier het andere team dan maar ( blijkbaar is het hip om team compo's te posten :D :D :D :D ) van het GoT Channel

[afbeelding]
Welke site is dat??

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Elophant.com maar viel me zojuist pas op dat mijn team mates soms in enemy team zitten daar :D sterker nog lijkt wel alsof de teamspeler random zijn elke keer dat je de page refreshed lol dit zou de coreecte team moeten zijn :

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/iynbqh.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 05-11-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
kaaskoekie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:05:
[...]

Voornamelijk support, maar ik kan alle lanes wel redelijk. Maar meestal speel ik support omdat niemand anders support wilt spelen. "Omg i dont want sup, me mid or i feed" is de reden waarom ik zoveel support speel :p
Naja een support is altijd welkom hé haha.
Dit is wel vooral een probleem op wat lagere elo, het begint steeds minder te worden (maar blijft nog altijd) dermate je hogere mmr hebt.

Zelf ben ik voornamelijk een ADC speler en dan het liefst agressieve lanes zoals Draven, tristana of ezreal.

Ik zou zeggen voeg me eens toe en we kunnen samen wel eens spelen: Arclight Varus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nog steeds benieuwd met hoe zo'n knuppel ze Evelynn gaan bewerken, voordat season 4 begint. :)

1v1 en 2v2 ranked op PBE... :P dat ljikt me wel wat. Geen excuses meer voor je team :P

[ Voor 32% gewijzigd door Damien op 05-11-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
The horror, na elke match; 1v1 me bro, you fckin noob!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Lees net dat er iemand gebanned is omdat hij iemand wat probeerde uit te leggen... daar was opzich niets mis mee, maar hij gebruikte regelmatig FYI.

Nou hadden de mensen die hem reporten het gelezen als: Fuck You Idiot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 20:39

Qon

Nou dan geldt t ook wel voor degene die het lezen... FYI is toch wel een van de meest gebruikte Engelse afkortingen die ik ken...

Even iets heel anders, zijn er mensen met een laptop en een HD 4000 graphics geïntegreerd, die LOL spelen?

Mocht dit het geval zijn, welke settings moet je dan hebben en welke framerates haal je ongeveer?

Heb zelf een 6990M amd, dus ik trek alles op max makkelijk, maar wil misschien een overstap gaan maken naar een kleinere laptop of ultrabook, het enige spel dat ik speel is toch LoL.

[ Voor 60% gewijzigd door Qon op 05-11-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:04:
Nou dan geld t ook wel voor degene die het lezen... FYI is toch wel een van de meest gebruikte Engelse afkortingen die ik ken...
Hij is al weer unbanned door Riot zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:23:
Heeft LoL die Pando applicatie nergens voor nodig? Volgens mij draait hij bij mij ook nog steeds :o
Nergens voor nodig nee, Leeched alleen je netwerk performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Qon schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:04:
Nou dan geldt t ook wel voor degene die het lezen... FYI is toch wel een van de meest gebruikte Engelse afkortingen die ik ken...

Even iets heel anders, zijn er mensen met een laptop en een HD 4000 graphics geïntegreerd, die LOL spelen?

Mocht dit het geval zijn, welke settings moet je dan hebben en welke framerates haal je ongeveer?

Heb zelf een 6990M amd, dus ik trek alles op max makkelijk, maar wil misschien een overstap gaan maken naar een kleinere laptop of ultrabook, het enige spel dat ik speel is toch LoL.
640M LE draait league of legends ook goed op full hd. Geloof dat de nieuwe Iris build in videokaarten voor lol ook genoeg prestaties geven voor lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Spuitelf schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:22:
[...]

640M LE draait league of legends ook goed op full hd. Geloof dat de nieuwe Iris build in videokaarten voor lol ook genoeg prestaties geven voor lol.
Ik heb een laptop met een i7 en hd 4000 voor shool en als ik LoL op full hd speel maxed heb ik rond de 40 - 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Spuitelf schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:22:
[...]

Enige wat ik op mijn laptop altijd uitzet zijn shadows. Rest gewoon max instellingen. En dat is ook op een 640M. Dus dat moet op een Intel HD 4000 ook wel te doen zijn. (Wel op benchmark)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
wambamNL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:25:
[...]

Ik heb een laptop met een i7 en hd 4000 voor shool en als ik LoL op full hd speel maxed heb ik rond de 40 - 60 fps.
Enige nadeel van intel 4000 is dat op het moment dat je teamfights hebt, dat het fps drops gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
dr34m3dd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:37:
[...]

Naja een support is altijd welkom hé haha.
Dit is wel vooral een probleem op wat lagere elo, het begint steeds minder te worden (maar blijft nog altijd) dermate je hogere mmr hebt.

Zelf ben ik voornamelijk een ADC speler en dan het liefst agressieve lanes zoals Draven, tristana of ezreal.

Ik zou zeggen voeg me eens toe en we kunnen samen wel eens spelen: Arclight Varus
Ik speel op eune dus dat zal waarschijnlijk moeilijk gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Spuitelf schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:25:
[...]

Enige nadeel van intel 4000 is dat op het moment dat je teamfights hebt, dat het fps drops gaat geven.
Met teamfights zit ik rond de 30 altijd.
Maarja ik game toch bijna altijd op mijn desktop :)
Surround vision FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

640M LE en de gewone 640M zijn toch een heel stuk sterker dan de HD 4000? Maar goed, thx voor de info dat het prima draait op een HD 4000, dan ga ik denk ik m'n 17" laptop van 3,7 kg binnenkort de deur uit doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50

Wootlock

Evilution

dr34m3dd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:04:
Net weer een potje Nasus top lane gespeeld tegen Renekton.

Renekton wist wat hij moest doen dus kon me aardig irriteren in het begin. Lee sin kwam toen ganken maar ik was nog level twee en hij dacht dat ik level 3 was dus hij ging zelf maar solo erin en had First blood gepakt maar had zelf ook getowerdived. Renekton 1-1 en ik 0-0-1.

Beetje door gefarmd totdat ik een Glacial shoud kon halen en toen back to base gegaan. Toen werd het al wat moeilijker voor Renekton om mij te killen.
Wat later kwam Lee Singah er weer aan en ik had een kill kunnen pakken 1-0-1.
Hierdoor kon ik rustig mijn Q farmen en kon ik alle trades winnen en verder rustig farmen. Uiteindelijk had ik 600stacks ingame en had ik heel top inclusief inhibitor gepakt solo. Lee singah daarna boos op mij omdat ik ik naar baron aan het waggelen was terwijl hun al bezig waren, lee sin was level 14 en was full ad gegaan. Hij bijna dood stond op 300hp, komt enemy team eraan en stealt baron omdat lee sin te bang was.

Daarna maar begonnen met team fights want tjah. Farmen met Nasus is leuk :D

Team fights easy kunnen winnen en nu hebben we 2 inhibs gepakt.
Wat later potje afgemaakt omdat hun apc en adc niks konden door mij. 800stacks met een trinity force dus ja die 2shot je gewoon haha.

Wist niet dat Nasus zo leuk was.
800 stacks, jezus hoe lang was die pot wel niet dan 8)7
Als ik renek speel en zie dat ik tegen een nasus sta is het eigenlijk al een free lane win als renekton zijnde.
level 2 combo van W+Q van renek en nasus zit al op half HP en zal onder zijn toren moeten farmen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Nu online
Wootlock schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:38:
[...]

Als ik renek speel en zie dat ik tegen een nasus sta is het eigenlijk al een free lane win als renekton zijnde.
level 2 combo van W+Q van renek en nasus zit al op half HP en zal onder zijn toren moeten farmen.
Klopt, ik heb nog geen enkele nasus gehad die mij af kon op renekton... De vorige keer dacht ik tegen renek te staan maar ging deze de jungle in :p

Toen kwam ik tegen een kennen })

Was eerst wat lastiger maar na een paar levels heeft kennen geen kans. Had nog een penta gehaald die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In principe verliest de Nasus early game, maar als de jungler early wat pressure levert en Nasus wat armor kan halen hou je het best lang uit. Met zijn innate lifesteal heeft hij aardige sustain.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
kaaskoekie schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:27:
[...]

Ik speel op eune dus dat zal waarschijnlijk moeilijk gaan ;)
Pff waarom speel je Eune dan?

Naja, in ieder geval als ik adc speel vraag ik aan mijn support of hij aggresief of passief speelt.

Vraag zo af en toe of je team wilt warden en ward zelf ook veel.

In het begin van de game ben je meestal sterker dan een ADC dus maak daar profijt van.
Ga niet zomaar traden als je adc niet mee doet, je verliest dan meer hp dan hun hp kwijtraken.

Waar ik zelf heel vaak een kill door verlies is omdat door de bushes ik hun niet meer zie en ze of weg kunnen rennen of mij kunnen aanvallen voordat ik hun zie. Zorg dus dat je gelijk een ward in een bosje doet wanneer ze een bosje inrennen. Facecheck nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:45:
In principe verliest de Nasus early game, maar als de jungler early wat pressure levert en Nasus wat armor kan halen hou je het best lang uit. Met zijn innate lifesteal heeft hij aardige sustain.
Ik zal wel de enige Renekton zijn die juist Nasus irritant vindt om tegen te lanen. Dan heb ik vaker nog liever Garen (en dat is al een bitch). Want ja, early game ben je sterker, maar een beetje slimme/goede Nasus krijgt nog wel genoeg farm en slaat late-game een Renekton alsnog vrij simpel neer. Renekton blijft vrijwel hangen op een bepaald moment met zijn damage waar Nasus vrolijk hem outscaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:56:
[...]

Ik zal wel de enige Renekton zijn die juist Nasus irritant vindt om tegen te lanen. Dan heb ik vaker nog liever Garen (en dat is al een bitch). Want ja, early game ben je sterker, maar een beetje slimme/goede Nasus krijgt nog wel genoeg farm en slaat late-game een Renekton alsnog vrij simpel neer. Renekton blijft vrijwel hangen op een bepaald moment met zijn damage waar Nasus vrolijk hem outscaled.
Nouja wat ik zeg: early game moet je hem dus wel kunnen hebben. Als je even geen enemy minions in de buurt hebt kun je gewoon je E + Q op hem doen zonder dat hij er iets tegen kan doen en die trade win je early game wel. Pas na de tweede back ongeveer zou Nasus de lane moeten gaan winnen omdat hij dan meer CDR en armor heeft en dus ook meer sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 20:27
Als renekton zou je eigenlijk nooit je lane tegen nasus mogen verliezen (tenzij enemy jungler zwaar babysit ofc). De truc is door (eigenlijk altijd) te beginnen met W, vervolgens Q. Nasus zal proberen zijn Q's op minions te hitten waarna je hem early zo makkelijk kan traden met een aa+stun+aa+q combo waarna hij binnen no time de lane uit moet. Zodra je deze pressure op blijft houden zal het ook eenvoudig zijn om Nasus te zonen.

Persoonlijk begin ik tegen nasus het liefste met een cloth+5hp pots. Hierdoor zou je veel langer moeten kunnen sustainen waardoor je met gemak druk kan blijven zetten.

Kortom, blijf druk zetten. Als je nasus early 5 minuten zijn Q laat farmen ben je de Sjaak.

[ Voor 22% gewijzigd door Junia op 05-11-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Nu online
Vicarious schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:59:
[...]

Nouja wat ik zeg: early game moet je hem dus wel kunnen hebben. Als je even geen enemy minions in de buurt hebt kun je gewoon je E + Q op hem doen zonder dat hij er iets tegen kan doen en die trade win je early game wel. Pas na de tweede back ongeveer zou Nasus de lane moeten gaan winnen omdat hij dan meer CDR en armor heeft en dus ook meer sustain.
Als je gewoon standaard trade met E-W-Q doet dan win je iedere trade, stel dat hij zijn Q op je doet is dat ook weer een kleine winst voor je omdat hij dan geen creep ermee last hit. Het enige nadeel wat ik hier van vind is dat je de lane hard pusht en een goede nasus freezed de lane dan gewoon waardoor hij kan gaan Q farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:56:
[...]

Zorg daarom ook dat je games snel beëindigd ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Nu online
Wootlock schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:15:
[...]

Zorg daarom ook dat je games snel beëindigd ;)
Yup, nasus end game is too strong... Had vorige week een game waarbij ik een fed graves + blitz (die ook de nodige kills/assists had) 2 vs 1 gepakt, en nog verloor mijn team de 4 vs 3 :?

Vond ik wel vreemd aangezien hun top laner helemaal niet sterk was (weet niet meer zo goed wie het was, ik geloof zelfs een teemo). Maar mijn team verloor dus van een top laner, een mid en een jungler.

Ondanks dat we verloren hadden had ik me die game toch wel kapot gelache :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ja, Nasus is echt zo'n champ die je moet counteren door al zn farm te denien, ook als de eerste toren down is blijven pushen want anders farmt hij gewoon leuk bij de 2e toren tot hij genoeg stacks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Eigenlijk kan je hem het beste laten pushen eerst en daarna je lane freezen bij je 2de turret. Elke keer wanneer hij daar heen wilt gaan straf je hem door hem te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
dr34m3dd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:16:
Eigenlijk kan je hem het beste laten pushen eerst en daarna je lane freezen bij je 2de turret. Elke keer wanneer hij daar heen wilt gaan straf je hem door hem te killen.
Maar als dit moet gebeuren door 2 of 3 champs kan mid en bot weer worden gepushed.. Als nasus zijn team dat ziet ben je vaak alsnog een turret kwijt of dragon etc..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
Nog maar 6 dagen (waarschijnlijk nog wat meer), dan kan ik lekker vanaf bronze V beginnen! Kijk er erg naar uit. Heb ik mooi een diamond border, kan ik zeggen dat ik mijn account gekocht heb :+
Daarvoor moet ik wel eerst all 10 placement matches dodgen.

Naar mijn mening zijn er in Bronze V - IV een heel stuk minder flamers dan Diamond. zal wel relaxt zijn om dan te spelen, vooral voor mijn examens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat helpt toch helemaal niks. Als je geen bronze 5-4 skill level bent speel je dan binnen no time tegen platinum gasten ook al dodge je je promos. Die gaan je dan vervolgens flamen omdat je bronze bent of omdat je diamond was. Dan hebben ze 2 redenen om je te flamen ipv maar een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ik begrijp ook niet echt waarom je expres zo laag ingedeelt wilt worden... Zit dan toch geen uitdaging meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:38:
[...]

30-35 minuten? Als je de game rustig verloopt zit je op 20 minuten al op 500+ stacks.

Onder je toren farmen als Nasus is echt 100% prima. Er zijn maar vrij weinig champs die Nasus ECHT counteren zonder jungle hulp. Teemo, waar je later vrij weinig aan hebt en Elise. Vrijwel elke andere champ back je gewoon zo snel mogelijk @ ~900 gold om armor/mr (ligt aan je lane), en wat wards en pots te kopen....

Als je als Renekton mij niet 3 keer dood hebt en dubbel mijn CS voordat ik level 9 ben heb je de lane verloren.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Darius en eventueel Vlad kan je hem ook wel aanpakken hoor. Maar sowieso werkt het beste gewoon om goede roams te plaatsen terwijl hij zijn Q's stacked en zijn team blamed terwijl ze caught raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
nukidin247 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:41:
Nog maar 6 dagen (waarschijnlijk nog wat meer), dan kan ik lekker vanaf bronze V beginnen! Kijk er erg naar uit. Heb ik mooi een diamond border, kan ik zeggen dat ik mijn account gekocht heb :+
Daarvoor moet ik wel eerst all 10 placement matches dodgen.

Naar mijn mening zijn er in Bronze V - IV een heel stuk minder flamers dan Diamond. zal wel relaxt zijn om dan te spelen, vooral voor mijn examens.
Je weet dat je niet in Bronze V terecht komt na 10 keer dodgen he?

Het is geen hard-rest maar een soft reset, dus je MMR blijft rond platinum liggen. 10 keer dodgen zal je in low gold of silver plaatsen, verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:10:
Met Darius en eventueel Vlad kan je hem ook wel aanpakken hoor. Maar sowieso werkt het beste gewoon om goede roams te plaatsen terwijl hij zijn Q's stacked en zijn team blamed terwijl ze caught raken.
Darius is ook vrij lastig ja, maar niet na 2 backs. Dan kan hij niets meer. Zelfde geld voor Vlad, die werkt alleen als je echt extreem aggro speelt als Vlad. Maar aangezien elke goede Nasus sowieso een Spirit Visage rushed tegen Vlad is dat al snel voorbij (MR, Regen op DMG, Regen, en meer Life Steal? OP MUCH). Ik heb letterlijk 3 minuten constante poke gehad van een Vlad onder mijn toren en toen had hij de helft van mijn HP weg. Elke Q healed voor minimaal 100hp (dat is maar een 400dmg Q) en die gooi je er elke 4 seconden uit..

Ik heb zelf als Jayce redelijk succes tegen Nasus. Genoeg poke en ook nog een %HP magic damage burst/disengage.

Qua roaming...ik heb eigenlijk altijd teleport als Nasus. De eerste blow ik voor mijn eerste back, de rest is voor split pushen. Het is niet ongewoon om als Nasus je eerste team fight te joinen en met 3+ kills weer naar huis te gaan. Beter dat je binnen 25 minuten inhib turrets staat te pushen als je tegen Nasus speelt, anders gaat het toch echt lastig worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt van de champions die ik noem is juist dat je ervoor zorgt dat Nasus niet kan freezen in de buurt van zijn tower of gewoon onder tower farmt, En dat je hem vervolgens denied met de wave in de buurt van jouw tower. Dan kan hij helemaal niet farmen, dan kan Nasus zo vaak back gaan als je wilt maar sterker word je er niet van. Vlad is dan eigenlijk niet zo geschikt trouwens gezien het hiermee vrij lastig gaat zijn dat voor elkaar te krijgen maar met Darius kan je echt prima zon grote lead pakken dat je Nasus gewoon killt zodra hij maar iets probeert te farmen.

En TP vind ik niet echt een argument want dat kan je zelf ook pakken als je toch verwacht Nasus niet veel te killen in lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:35:
Het punt van de champions die ik noem is juist dat je ervoor zorgt dat Nasus niet kan freezen in de buurt van zijn tower of gewoon onder tower farmt, En dat je hem vervolgens denied met de wave in de buurt van jouw tower. Dan kan hij helemaal niet farmen, dan kan Nasus zo vaak back gaan als je wilt maar sterker word je er niet van. Vlad is dan eigenlijk niet zo geschikt trouwens gezien het hiermee vrij lastig gaat zijn dat voor elkaar te krijgen maar met Darius kan je echt prima zon grote lead pakken dat je Nasus gewoon killt zodra hij maar iets probeert te farmen.

En TP vind ik niet echt een argument want dat kan je zelf ook pakken als je toch verwacht Nasus niet veel te killen in lane.
Hoe wil je voorkomen dat ik freeze bij mijn toren? Dat is iets wat je echt maar tot een level of 10 kan doen, daarna heeft het geen nut meer. Behalve als je graag wilt dat jouw jungler constant top zit. De enige manier om te winnen is gewoon keihard ganken voor de eerste 5-6 levels.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door zoveel damage te doen dat je doodgaat als je de creeps tankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:46:
Door zoveel damage te doen dat je doodgaat als je de creeps tankt.
Dan farm ik onder mijn toren (als in tower range)? Dat is echt niet zo'n probleem. Ik hoef niet zoveel CS als jij, CS levert mij namelijk gold en damage op. En het levert jou alleen gold op. Daarnaast is elke minuut dat je in mijn lane bent een minuut dat je niet mijn team lastig valt, wat natuurlijk mooi is aangezien Nasus toch harder scaled. Je moet je lane echt HARD winnen anders win je niet echt. Een Nasus met 100 cs tegen 130cs van bijvoorbeeld een Renekton heeft zijn lane gewonnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar je gaat er de hele tijd vanuit dat je kan farmen. Als jij nou level 4 Nasus bent tegen een Darius die level 6 is en de wave bij zijn tower freezed. Terwijl je teleport en ghost down zijn ga je helemaal geen levels of farm krijgen.

Als je en met geen enkel mannetje je lane tegen hem zou kunnen winnen en met geen enkel mannetje hem kan outroamen en hij heeft de beste lategame van allemaal. Zou Nasus toch de beste toplaner ooit zijn en 100% pick en banrate hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:53:
Als je en met geen enkel mannetje je lane tegen hem zou kunnen winnen en met geen enkel mannetje hem kan outroamen en hij heeft de beste lategame van allemaal. Zou Nasus toch de beste toplaner ooit zijn en 100% pick en banrate hebben.
Dit dus. Nasus is best goed, maar er zijn genoeg champions die hem hard inmaken. Nasus zijn early game is gewoon zwak dus iedereen met een flinke burst early game kan hem als ze het goed spelen aardig denyen. Nasus is vooral sterk top tegen champions die afhankelijk zijn van hun auto-attacks en zelfs daartegen moet hij early game erg oppassen anders kan de game in hun voordeel snowballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:51:
[...]

Dan farm ik onder mijn toren (als in tower range)? Dat is echt niet zo'n probleem. Ik hoef niet zoveel CS als jij,
Beetje onzinnige vergelijking want Nasus Q is vele malen zwakker als veel andere skills. Dus zonder die farm heb jij een nutteloze skill en de vijand een skill met sterke base damage.

Om het even te vergelijken, Nasus Q doet met zijn Q op lv1 100 damage, Darius met zijn Q 200 damage in AoE range en hoeft niet in melee range te komen om te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:53:
Ja maar je gaat er de hele tijd vanuit dat je kan farmen. Als jij nou level 4 Nasus bent tegen een Darius die level 6 is en de wave bij zijn tower freezed. Terwijl je teleport en ghost down zijn ga je helemaal geen levels of farm krijgen.

Je kan best lanes winnen, maar je moet echt HEEL hard winnen en de game vooral niet laten uitlopen (langer dan 35 minuten). En vergeet niet dat zelfs met een lage Q damage je nog steeds tanky bent, je een vijandelijke ADC een slak maakt (of je peeled voor je ADC) en je AOE armor shred hebt zodat je ADC (en evt jungler) het wat makkelijker hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vanavond weer de leukste game sinds tijden gespeeld, was erg leuk weer :) Ik kwam niet meer bij toen ik met TPA Mundo bot lane ging ganken op een recallende Lux en met 1 Q *ploink* You have killed an enemy xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Ben sinds kort begonnen met ranked matches, in twee-drie dagen van Silver IV naar Silver II gegaan met zo'n 25xp per potje. Jammer dat ik minstens tien losses heb door de recente connectie issues van Riot waardoor je enorme lag krijgt of mensen disconnecten. Zo had ik een potje waar ik één vs één overbleef doordat mensen niet meer konden reconnecten.

Ranked vind ik overigens echt vol zitten met kleine kinderen, iedereen geeft elkaar de schuld en neemt zelf geen verantwoordelijkheid. Een heel potje janken op anderen en het dan raar vinden dat de motivatie om te winnen helemaal weg is, ga vanaf nu denk ik iedereen standaard muten en dan communiceren met pingen. De community is echt de slechtste die ik ooit in een game heb meegemaakt.

Probeer nog even dit seizoen Gold te worden voor de bonussen, kijken of de weg daarnaartoe nog leuk is en anders verwijder ik de game weer. Ben er best goed in, maar op deze manier erger ik mij dood en vraag ik het mij elk potje weer af waarom ik de game nog speel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Gisteren nog wel een poging gewaagd om wat Tweakers uit te nodigen voor wat games (enkele ARAM) maar schijnbaar komen de meeste pas rond 22:30 in actie. Tja helaas gaat toch echt de wekker om 6:20 voor mij dus dan haak ik weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Je moet het spel sowieso voor jezelf spelen, ik merk wel nu ik de laatste 2 dagen weer wat normals heb gespeeld met GoT dat ik er veel meer plezier in had en ook champions speelde die ik normaal niet speelde (Lissandra jungle kan écht niet :') ). Daarbij, ranked speel je voor jezelf, je wilt zelf hoger komen en helaas heb je daar 4 anderen voor nodig. Ik heb nog nooit iemand gemute ingame maar wellicht ligt dat aan mijn eigen instelling, een 14 jarige fransman in Silver 5 die denkt dat hij in Challenger hoort krijgt mij écht niet pissig :)

En Damien, je nodigde steeds uit als ik net in een 5v5 zat al, dus dat werd hem net niet, mijn wekker ging helaas ook weer om 6:20 vanmorgen }:O

[ Voor 12% gewijzigd door Xevoo op 06-11-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 07:51:
Gisteren nog wel een poging gewaagd om wat Tweakers uit te nodigen voor wat games (enkele ARAM) maar schijnbaar komen de meeste pas rond 22:30 in actie. Tja helaas gaat toch echt de wekker om 6:20 voor mij dus dan haak ik weer af.
Ik kon gisteren helaas niet online komen ivm een verjaardag.
Vanavond zal ik weer Online komen en ook de TS server joined als daar tenminste mensen inzitten.
Kan ik weer verder met jungle Vi beter te leren kennen.
En misschien ook wel wat advies van een tweaker krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 07:51:
Ah uitslapen dus. Voor mij om 5.45 uur :+ Ik moest trainen en kon dus ook maar 1 game spelen. Dat was een ranked solo game omdat ik een decay warning kreeg.

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 06-11-2013 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:51:
[...]

Ah uitslapen dus. Voor mij om 5.45 uur :+ Ik moest trainen en kon dus ook maar 1 game spelen. Dat was een ranked solo game omdat ik een decay warning kreeg.
Sterf :P hoop dat je vaak Ashe te spelen krijgt de komende weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ghehe ik weet wel dat ik de eerstvolgende keer dat ik AD carry moet spelen inderdaad Ashe zal nemen. De skin is cool, jammer dat ik die rol amper speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Weet je wat je eens kan proberen, Sivir ADC :') Volgens mij heb ik een mede tweaker nachtmerries bezorgd door die champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Xevoo schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:38:
Vanavond weer de leukste game sinds tijden gespeeld, was erg leuk weer :) Ik kwam niet meer bij toen ik met TPA Mundo bot lane ging ganken op een recallende Lux en met 1 Q *ploink* You have killed an enemy xD
Die laatste game met Blitzcrank top was zo grappig ook xD... Die gasten waren ook wel goed hoor, kregen me constant te pakken. Kreeg bijna geen kans om te poken als Gragas, nou dan moet je toch wel goed georganiseerd spelen... Knetter veel honor gehad trouwens die match xD... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik ben vanaaf online rond half acht a acht uur, IGN: Barukkumun

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zullen we van dit topic geen afsprakentopic maken wie wanneer gaat spelen? GEbruik gewoon ingame het got kanaal, mensen zien je vanzelf wel online komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:21:
Zullen we van dit topic geen afsprakentopic maken wie wanneer gaat spelen? GEbruik gewoon ingame het got kanaal, mensen zien je vanzelf wel online komen ;)
ik zie meestal niemand bekends in die got channel

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-09 15:01

RaseriaN

So much choices..

Laatste dagen weer lekker normals aan het doen! Oude liefde opgepakt in de vorm van Kha'zix jungle en is toch wel weer leuk om gewoon mensen echt angst aan te jagen zodra je de brushes uitkomt.
Krijg soms wel wat commentaar, want iedereen verwacht dat je een tanky jungler gaat maar als je dan gigantisch hard snowballed dan krijg je niks anders dan complimenten ;)

Toch maar eens TS installeren en wat actiever worden in het GoT kanaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:23:
[...]

ik zie meestal niemand bekends in die got channel
Ik voel me diep gekwetst! Je lijkt ItsNotRudy wel, die vroeg wat mijn Tweakers naam dan wel niet was :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:27:
[...]

Ik voel me diep gekwetst! Je lijkt ItsNotRudy wel, die vroeg wat mijn Tweakers naam dan wel niet was :(.
Nou ja zeg ik wist ook niet dat jij het was eerst hoor :+ (grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
haha ik bedoel de GoT binnen league he, ik ben nog nooit op de TS van GoT geweest

Twitch

Pagina: 1 ... 94 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.