[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:29
Wil dadelijk Ziggs halen (op level 24 eindelijk een champ gevonden wat ik echt leuk vind)

Maar wat zijn de basic items voor AP zoals ziggs? Ik koop meestal de recommended items maar is er een basic item voor AP (Ziggs) dat een must have is ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harvey,

Kijk eens op mobafire.com.
Hier vind je goede builds en handige guides.

Klik op build en guides, selecteer een champion, klik op top rated en kies een build.
Voorbeeld build ziggs: http://www.mobafire.com/l...nuclear-apocalypse-180165

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:37:
Harvey,

Klik op build en guides, selecteer een champion, klik op top rated en kies een build.

Succes!
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:58
Persoonlijk zou ik niet mobafire aannemen zonder het eens goed te bekijken, je kan ook eens op probuild.com kijken (door TSM, hier zie je alle champions / pro's wat ze spelen en bouwen in welke volgorde). Of lolking.com waar ik mijn builds altijd mee vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:37:
Harvey,

Succes!
Ik zou eerder voor de Approved Guides gaan van Solomid.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slivv schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:58:
[...]

Ik zou eerder voor de Approved Guides gaan van Solomid.
Seconded. Mobafire is over het algemeen troep. Solomid heeft hogere kwaliteit guides. Kijk wel even naar de "last updated" tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-09 22:19
Tegenwoordig gebruik ik niet echt guides meer maar ook ik ga al sinds S1 naar de solomid site voor guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playlist van een aantal potjes met Tweakers die ik heb opgenomen tot nu toe:
YouTube: Tweakers LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamenuubzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-11-2020
Beste Heren,

Voor het nieuwe seizoen zijn we nog opzoek naar een paar enthousiaste spelers die in de range van bronze 1 tot ongeveer gold 1 zitten. We hebben nu een skype groep van welgeteld 12 man wat uiteraard fucking gezellig is. De meesten studeren en zijn toch wel 20-25 jaar. Mocht je interesse hebben om af en toe mee te spelen en ben je een gemotiveerde eindbaas met skype. Stuur dan een berichtje naar Haldira( ingame name)! Uiteraard zijn we niet op zoek naar flamers maar naar gezellige lui!

Gegroet en tot ingame! 8)7
Haldira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:35:
Mobafire is over het algemeen troep.
Mobafire is niet perse troep. Het verschilt per champion wat je allemaal tegenkomt, maar er zitten echt pareltjes van guides tussen die je qua gedetailleerdheid bijna nergens anders vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet zo goed waarom je guides nodig zou hebben, de items icm champs spreken toch voor zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:17:
Playlist van een aantal potjes met Tweakers die ik heb opgenomen tot nu toe:
YouTube: Tweakers LoL
Zie die malloot van een Lee Sin dan: YouTube: League of Legends - Prestigious Leblanc - 17/11/2013 [NL]

Die jongen bakt er echt niets van :3

Was btw geen draft match maar blind pick :P

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 19-11-2013 07:45 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 02:02:
Ik snap niet zo goed waarom je guides nodig zou hebben, de items icm champs spreken toch voor zich?
Voor de meeste champs is dat wel zo, maar het is vaak wel fijn om ergens op terug te kunnen vallen als je een champ voor het eerst speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Eens je het spel een tijdje speelt heb je inderdaad minder guides nodig. Ik open ze vlug nog eens voor aram, voornamelijk om de skills te lezen tijdens het laden zodat ik weet wat ze juist weer doen.
Als je natuurlijk 10 matches per dag speelt of telkens dezelfde champ heb je geen guides nodig. Ik kijk toch ook soms als ik nog eens een andere champion uitprobeer of de items die ik in gedachte heb overeenkomen met de items die zij voorstellen. Dan zie je toch af en toe een goed item waar je niet aan gedacht had, bv om redelijk snel een sheen te maken.

Het is natuurlijk wel maar een leidraad, items of de volgorde van items kan serieus veranderen afhankelijk van het spel. Speel je bv malphite is een sunfire uiteraard een goed item, maar als je tegen een AP bruiser staat, maak je missch toch beter eerst een spirit visage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nu ik al zoveel ervaring heb kan ik wel inschatten wat goed is en wat niet goed is op een champion, ook al is die nieuw of heb ik hem/haar nog nooit gespeeld. Soms kijk ik nog heel eventjes op probuilds.net om even verifieren of ik op de goede weg ben en of er nog dingetjes qua runes/masteries zijn die iets beter kunnen, maar solomid.net, mobafire en die guide site van Curse heb ik al bijna een jaar niet bezocht.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:09:
Nu ik al zoveel ervaring heb kan ik wel inschatten wat goed is en wat niet goed is op een champion, ook al is die nieuw of heb ik hem/haar nog nooit gespeeld. Soms kijk ik nog heel eventjes op probuilds.net om even verifieren of ik op de goede weg ben en of er nog dingetjes qua runes/masteries zijn die iets beter kunnen, maar solomid.net, mobafire en die guide site van Curse heb ik al bijna een jaar niet bezocht.
Dit, ik kijk vrij vaak naar probuilds.com om even een korte indicatie te hebben welke kant ik het beste op kan bouwen met de specifieke champ. Daarna sluit ik hem en pas ik mij aan naarmate de game vordert en waar ik dus extra stats voor nodig heb en waar niet. LeBlanc bijv, is niet mijn standaard champ en ik wil haar toch enigsinds leren spelen, dus even naar probuilds gekeken en aan de hand daarvan zitten bouwen. Nu zat ik bij een paar champs toch wel te denken waarom de meeste pro's geen Athene's bouwen aangezien ze vrij manahungry zijn (Fizz / LeBlanc) en ik af en toe nog wel eens een gierige jungler tegenkom die geen blue afstaat. Misschien omdat het niet echt een burst item is, maar misschien dat iemand hier het verder kan uitleggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 19-11-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:05:
[...]

Dit, ik kijk vrij vaak naar probuilds.com om even een korte indicatie te hebben welke kant ik het beste op kan bouwen met de specifieke champ. Daarna sluit ik hem en pas ik mij aan naarmate de game vordert en waar ik dus extra stats voor nodig heb en waar niet. LeBlanc bijv, is niet mijn standaard champ en ik wil haar toch enigsinds leren spelen, dus even naar probuilds gekeken en aan de hand daarvan zitten bouwen. Nu zat ik bij een paar champs toch wel te denken waarom de meeste pro's geen Athene's bouwen aangezien ze vrij manahungry zijn (Fizz / LeBlanc) en ik af en toe nog wel eens een gierige jungler tegenkom die geen blue afstaat. Misschien omdat het niet echt een burst item is, maar misschien dat iemand hier het verder kan uitleggen.
Leblanc mana hunger valt over het algemeen wel mee. Ik pak Mregen glyphs en 2x Dorans en red het daar vaak wel mee. Als je niet farmed met je skills, krijg je mana terug door auto atk last hits. Iets wat Fizz ook doet, aangezien zijn skills toch bagger zijn voor waveclear of anders je escape op cd zetten. 4 creep damage en AP>Auto atk mastery helpen een AP carry flink met last hits. Op high AP assassins gewoon niet met skills farmen. Nu is een last hit van de tower stelen met Q niet erg. Of je aoe voor counter push gebruiken. Als je maar niet standaard je combo over elke wave heen gooit. Dat is meer besteed aan Syndra, Karthus, Veigar etc.

Athene's geeft stats die in de kern niet cruciaal zijn op Fizz en Lb: Mres, veel regen en cdr. Ze hebben beide een engage en veilige disengage, skills over het algemeen low cd en zijn meer afhankelijk van burst damage. Orianna, Syndra, Veigar die veel skillcasts voor een kill nodig hebben en farm nodig hebben, en geen harde disengage zullen veel meer hebben aan zo'n item. (Vooral Veigar die geforceerd is te farmen met Q)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:37:
[...]

Leblanc mana hunger valt over het algemeen wel mee. Ik pak Mregen glyphs en 2x Dorans en red het daar vaak wel mee. Als je niet farmed met je skills, krijg je mana terug door auto atk last hits. Iets wat Fizz ook doet, aangezien zijn skills toch bagger zijn voor waveclear of anders je escape op cd zetten. 4 creep damage en AP>Auto atk mastery helpen een AP carry flink met last hits. Op high AP assassins gewoon niet met skills farmen. Nu is een last hit van de tower stelen met Q niet erg. Of je aoe voor counter push gebruiken. Als je maar niet standaard je combo over elke wave heen gooit. Dat is meer besteed aan Syndra, Karthus, Veigar etc.

Athene's geeft stats die in de kern niet cruciaal zijn op Fizz en Lb: Mres, veel regen en cdr. Ze hebben beide een engage en veilige disengage, skills over het algemeen low cd en zijn meer afhankelijk van burst damage. Orianna, Syndra, Veigar die veel skillcasts voor een kill nodig hebben en farm nodig hebben, en geen harde disengage zullen veel meer hebben aan zo'n item. (Vooral Veigar die geforceerd is te farmen met Q)
Vielen dank herr Rudy. Duidelijk verhaal. Ik moet dus leren om te stoppen met W van LeBlanc in een dikke wave minions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30

Qon

Wel verleidelijk om gewoon W + R te doen om een volle minionwave hè :P....
Zodra ik de tegenstander uit de lane zie lopen als Leblanc gebruik ik meestal m'n W + R combo om de minions in één keer te clearen.

Ik heb meestal het grootste probleem om Deathfire Grasp als eerste te hitten, zodat ik iemand kan 100-0 in één combo. Sowieso de active gebruiken van dat item vind ik erg lastig. Zit er misschien nog een betere volgorde met die deathfire grasp in je combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Hoi,

Ben een fervent jungler....maar ik ben nog een beetje op de dool.

Heb de laatste tijd al redelijk wat nieuwe junglers aangeschaft....(Heca, Amumu, Voli, Udyr, Zac, Vi, Jarvan, Nautilus...)...en Volibear en Udyr lijken mij wel leuk, maar misschien niet direct mijn stijl. (heb zo meer voor amumu en nautilus skillshots, minder voorkeur voor melee champs)

Kijk veel naar Trick2g...en tja...het lijkt allemaal zo makkelijk he..

Onlangs een game gespeeld, ikke Nautilus de andere Udyr....sjonge jonge...ben zo ingemaakt geweest...niet normaal. (hij was Platinum)...dat niveau wil ik ook ooit wel eens bereiken.

Vandaar de vraag of jullie mij wat tips kunnen geven of leuke builds voor Voli en Udyr...of kleine details waar je bij deze champs best op let.

Nautilus vind ik ook weer een zalige jungler omwille van zijn hook en massa's CC...en z'n tankyness ;-)..speel hem Attack speed en Movement speed runes en 0/9/21...en dat gaat redelijk goed...maar niet dat je de game kan carry'en

Maar als ik hetzelfde met Voli of Udyr probeer, lukt het minder....

...Gisteren eens 21/9/0 geprobeerd met Voli en dat wat precies beter...stond al snel ergens 8/1/x....maar dan was ik lategame weer een heel pak minder.

Hoe junglen jullie? start bluebuff en dan ander red gaan stealen? of gewone route en dan mid en top ganken? counterjungle warden? andere buffs warden? gebruiken jullie timers of onthouden jullie die allemaal?....zijn er misschien nog andere junglers die ik zeker eens moet proberen in S4?

Ben momenteel Bronze I (nog niet zoveel ranked gespeeld), maar zou toch graag in gold geraken ;-)

...is er geen aparte thread op dit forum voor junglers? ;-)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Brain3 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:23:
Hoi,

Heb de laatste tijd al redelijk wat nieuwe junglers aangeschaft....(Heca, Amumu, Voli, Udyr, Zac, Vi, Jarvan, Nautilus...)...en Volibear en Udyr lijken mij wel leuk, maar misschien niet direct mijn stijl. (heb zo meer voor amumu en nautilus skillshots, minder voorkeur voor melee champs)

Onlangs een game gespeeld, ikke Nautilus de andere Udyr....sjonge jonge...ben zo ingemaakt geweest...niet normaal. (hij was Platinum)...dat niveau wil ik ook ooit wel eens bereiken.

Vandaar de vraag of jullie mij wat tips kunnen geven of leuke builds voor Voli en Udyr...of kleine details waar je bij deze champs best op let.

Nautilus vind ik ook weer een zalige jungler omwille van zijn hook en massa's CC...en z'n tankyness ;-)..speel hem Attack speed en Movement speed runes en 0/9/21...en dat gaat redelijk goed...maar niet dat je de game kan carry'en

...Gisteren eens 21/9/0 geprobeerd met Voli en dat wat precies beter...stond al snel ergens 8/1/x....maar dan was ik lategame weer een heel pak minder.

Hoe junglen jullie? start bluebuff en dan ander red gaan stealen? of gewone route en dan mid en top ganken? counterjungle warden? andere buffs warden? gebruiken jullie timers of onthouden jullie die allemaal?....zijn er misschien nog andere junglers die ik zeker eens moet proberen in S4?

Ben momenteel Bronze I (nog niet zoveel ranked gespeeld), maar zou toch graag in gold geraken ;-)

Wacht even de preseason patch af, anders zit je nu iets te leren wat straks misschien niet meer zo nuttig is. Had van Trick2g bijv begrepen dat Utility junglers OP gaan zijn in s4. Dus voor een paar dagen/weken nog een jungler + items aanleren lijkt mij de moeite niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 22-09 10:11
Hoi,

'
Ik speel zelf vaak ook Volibear, maar dan defensive. 9/21/0 <-- Veel health
Dit omdat ik Volibear toch tanky bouw. 21/9/0 lijkt mij een echte carry build.

In het begin doet Volibear veel damage en is vaak niet dood te krijgen door zijn OP passive.
Maar in lategame wordt je vaak gigantisch gekite en is je enige taak gewoon de tank zijn. Je bent dan erg afhankelijk van je team.

De kunst van Volibear is om de game snel te eindigen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Damienx2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:26:
Wacht even de preseason patch af, anders zit je nu iets te leren wat straks misschien niet meer zo nuttig is. Had van Trick2g bijv begrepen dat Utility junglers OP gaan zijn in s4. Dus voor een paar dagen/weken nog een jungler + items aanleren lijkt mij de moeite niet waard.
Ja voor Junglers wordt het wat anders in S4 met extra camp en meer keuze qua items.
Indien je nu nog wat tips wil kan ik nog snel een paar geven.

Start bij de buff waar jouw champion het meeste aan heeft. Buffs stealen zou ik pas mee beginnen als jij je eigen ronde / CS goed voor je hebt.

Items zijn zeer belangrijk voor Jungler, en wordt in S4 zelfs nog belangrijker. Items zoals Hunter Machete, Wriggles Lantern of de Spirit items maken je leven een stuk makkelijker. Rush ook zo snel mogelijk de boots, want als jungler wil je gewoon mobiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik speel zelf al heel erg lang league of legends, maar ik speel meestal alleen (vrienden zijn gestopt of vinden het niet leuk). ik ben dus een beetje op zoek naar gezellige mensen die af en toe wel een keer wat willen spelen. als je het leuk lijkt om een keer wat matches te spelen kan je me gewoon toevoegen op league.
mijn in-game nickname is Daradius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:52:
hey,

ik speel zelf al heel erg lang league of legends, maar ik speel meestal alleen (vrienden zijn gestopt of vinden het niet leuk). ik ben dus een beetje op zoek naar gezellige mensen die af en toe wel een keer wat willen spelen. als je het leuk lijkt om een keer wat matches te spelen kan je me gewoon toevoegen op league.
mijn in-game nickname is Daradius.
hiervoor is de groepchat ingame : GoT aangemaakt en we hebben een TS server, die is te vinden op de eerste pagina van dit topic

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan meestal niet met junglers. Je kunt je team een goede lead geven in de game door succesvolle ganks en buff distributie, maar daar blijft het vaak bij. (uitzonderingen daar gelaten, als je na 10-15min al 8/0 jungle J4/Jax/Lee/Yi bent kun je de game meestal vroeg beeindigen of zelf 1v2 gaan) Ook ben je als jungler vaak het tegenovergestelde van een carry; je bent de meest zelfstandige unit in het spel en vaak scale je door hoge base stats en skill damage minder met items dan een AP/AD carry.

Voli is inderdaad geen lategame superster, maar dat is prima. Je kan vanaf level 2 al ganken en Voli heeft genoeg CC, vreet niet veel mana, heeft een veilige clear en een emergency self-heal om dit te kunnen doen.
Damienx2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:58:
[...]

Vielen dank herr Rudy. Duidelijk verhaal. Ik moet dus leren om te stoppen met W van LeBlanc in een dikke wave minions ;)
Als je die eerdere video bekijkt zie je dat mijn mana-bar eigenlijk niet vaak onder de 100 komt. Nu heb ik van die attente Lee Sin een paar blue buffs gehad en was mijn lasthitting niet bijzonder uitblinkend, maar zelfs zonder is 2x Dorans genoeg. Per wave zul je van de passive 32-56 mana terug krijgen, dus zelfs met een snelle W+R clear kun je 1/2 of 1/3 van je mana terug krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nescire
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08-2023
Hoi,

Hey ik ben Platinum jungle main en ik wil je wel wat tips geven of je bekritiseren als je speelt (en ik dan bijvoorbeeld spectate). Ik kan je ook gewoon wat basisdingen leren waar je gemakkelijk uit bronze hoort te komen.
Voeg me maar toe als je geïnteresseerd bent: Nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:57:
Probleem met Morgana mid is weer dat je geen goede burst hebt. Aangezien de huidige meta een vaak vereist dat je op mid een bursty assasin moet spelen is het erg lastig om mensen neer te krijgen in teamfights met morgana, althans, je hebt niet dezelfde dps als een fizz/gragas/ahri etc.

Ik heb een tijdje terug nog een match met Morgana mid gedaan, waarbij ik enorm fed raakte. 7/0/4 in laningphase, waarbij ik 4 kills aan botlane heb gegeven.

Toch wist de tegenstander ons nog in te maken omdat we simpelweg geen burst hadden.
Morgana burst is echt niet te onderschatten hoor. Vooral 1v1 tegen AP carries doet ze het goed. Dan heb ik het wel over all-ins. Je loopt dicht naar je tegenstander toe met je shield, drukt op R, wacht op de korte stun van je R, dropt je pool en schiet je Q erop. icm met ignite is dit midgame vaak een kill.

Die ideale situatie creeren is het moeilijkste aan haar burst.
Lategame heeft ze inderdaad niet genoeg damage. Ze werkt goed in pick comps en in comps die graag all-in gaan in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Nu het toch over junglers gaat, ik vind vooral het timen lastig.
Speel zelf graag Udyr, maar die blue buff heb ik toch zeker nodig.

De eerste blue geen probleem, op 7 minuten in game voor de tweede gaan, alleen dan ben ik het kwijt.
Ga je ook voor die derde of pak je die alleen op als dat in je weg komt? Tuurlijk is die buff goed, alleen rond die 3e is het me vaak makkelijker even om die op te halen als ik er tijd voor heb en niet getimed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Musigo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:06:

De eerste blue geen probleem, op 7 minuten in game voor de tweede gaan, alleen dan ben ik het kwijt.
Ga je ook voor die derde of pak je die alleen op als dat in je weg komt? Tuurlijk is die buff goed, alleen rond die 3e is het me vaak makkelijker even om die op te halen als ik er tijd voor heb en niet getimed dus.
God die midlaner van je heeft de tijd van zijn leven met een jungler als jou of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Udyr en Volibear jungle zijn gewoon niet geschikt als carryende junglers. In teamfights word je continue gekite en kun je dus maar beter zorgen dat je tanky bent, anders ben je echt compleet nutteloos. Verder kun je met een champion als Udyr niet echt initieren, dus probeer dit ook niet! Sommige mensen denken Udyr -> tank -> ik moet er als eerste in, maar met een Udyr is dat verdomd lastig. Ik probeer in dat geval altijd gewoon te peelen voor mijn eigen ad carry ipv er in alle macht zelf in proberen te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

knal het in teamchat, dat is wat ik doe.

7.05 ob / tr bijvoorbeeld.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:13
Ik gebruik een timertooltje soms, maar die doe ik vooral op de enemy red/blue.
Verder heb ik timestamp aan staan in de chat, dus heb ik altijd een tijd van dragon/baron als ze binnen field of view gekilled zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:43:
[...]

knal het in teamchat, dat is wat ik doe.

7.05 ob / tr bijvoorbeeld.
Precies,

Sorry mid, I'm playing a mana heavy jungler and rather than stealing their blue I'm taking ours: 7:13 oB mine
Damn mid, why aren't you dominating your lane?
Damn mid, why are you constantly basing?
/all This midlaner, always without mana...
/all ggwp report <insert mid-lane champion>

Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:42

Ik zou altijd asap de buffs ophalen voor mezelf en de midlaner. Hoe langer je ze laat staan hoe meer je de enemy jungler de kans geeft om ze te stelen, en dat wil je ook weer niet. Als ik weet dat er een buff gaat spawnen wacht ik bijvoorbeeld even met recallen en ga ik nog 1 of 2 kleine camps clearen en de midlaner op de hoogte brengen dat er een buff aankomt als hij deze nodig gaat hebben. Verder kijk ik dan ook altijd uit met ganken. Tenzij ik weet dat de enemy jungler niet in de buurt is en het een easy gank/kill gaat worden, wacht ik hier liever mee. Ik wil bijvoorbeeld niet het risico lopen dat ik doodga en de enemy jungler mijn jungle incl. buffs gaat clearen waar ik zowel mijzelf als de midlaner een achterstand geef..

Verder is het gewoon een kwestie van oefenen en awareness hebben. Buffs zijn wel gratis stats en wat gold/xp dus ik zou ze niet laten staan totdat je er toevallig langs komt. Al moet je natuurlijk niet tijdens een gank ineens wegrennen omdat er een buff gespawned is, maar dat snap je ook wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Recrush schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:59:
[...]

Ik zou altijd asap de buffs ophalen voor mezelf en de midlaner. Hoe langer je ze laat staan hoe meer je de enemy jungler de kans geeft om ze te stelen, en dat wil je ook weer niet. Als ik weet dat er een buff gaat spawnen wacht ik bijvoorbeeld even met recallen en ga ik nog 1 of 2 kleine camps clearen en de midlaner op de hoogte brengen dat er een buff aankomt als hij deze nodig gaat hebben. Verder kijk ik dan ook altijd uit met ganken. Tenzij ik weet dat de enemy jungler niet in de buurt is en het een easy gank/kill gaat worden, wacht ik hier liever mee. Ik wil bijvoorbeeld niet het risico lopen dat ik doodga en de enemy jungler mijn jungle incl. buffs gaat clearen waar ik zowel mijzelf als de midlaner een achterstand geef..

Verder is het gewoon een kwestie van oefenen en awareness hebben. Buffs zijn wel gratis stats en wat gold/xp dus ik zou ze niet laten staan totdat je er toevallig langs komt. Al moet je natuurlijk niet tijdens een gank ineens wegrennen omdat er een buff gespawned is, maar dat snap je ook wel :+
wat ik meestal probeer is ongeveer te timen wanneer de blue van enemy spawnt en dan onze blue (2e of 3e) te doneren aan mid en dan zelf hun blue jatten, hetzlefde met red maar dan met de adc of top

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:35:
[...]

wat ik meestal probeer is ongeveer te timen wanneer de blue van enemy spawnt en dan onze blue (2e of 3e) te doneren aan mid en dan zelf hun blue jatten, hetzlefde met red maar dan met de adc of top
En hoe vaak lukt dit succesvol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:38:
[...]

niet altijd maar zou niet weten hoevaak precies, ik speel meestal niet echt mana hungry champs want meestal heb ik na mijn eerste blue geen blue meer nodig(ligt eraan welke champ natuurlijk)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tenzij hun jungler dood is of zwaar oblivious waarschijnlijk niet vaak. Vooral in solo queue blijven bot en mid lekker hangen in hun lane, ook al staat de enemy jungler met half hp op de ward die je bij enemy blue plaatst 8)7 en dan is het dus gewoon hun mid + jungler tegen jou in een gevecht om blue buff. met de enemy top/bot een steenworp van je af.

Zo dacht ik laatst mooi de enemy blue te pakken als Shyvana, ik ransel hun jungler af die het stond te doen, enemy mid komt eraan en timmert mij heel langzaam in elkaar terwijl mijn mid uit z'n neus stond te vreten. Resultaat: enemy jungler en mid komen met 1-2 bars weg en hebben een kill en hun eigen blue buff. Ergo, het zal je realistisch weinig lukken tegen vijanden van gelijkwaardig speelniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 15:23

Wootlock

Evilution

[...]

9 van de 10 keer dat ik jungle, ward hun blue / red = profit.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Laatst online: 21-07 18:55
Damienx2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:58:
[...]

Mid tot Late game kan je wel W+R doen voor de waveclear. Maar is inderdaad niet handig tot lvl 12 ongeveer.
Vergeet trouwens niet dat als je toch al je W gebruikt, je net zo goed ook gelijk je R kan gebruiken voor de waveclear. R kost geen mana namelijk :)
Qon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:06:
Wel verleidelijk om gewoon W + R te doen om een volle minionwave hè :P....
Zodra ik de tegenstander uit de lane zie lopen als Leblanc gebruik ik meestal m'n W + R combo om de minions in één keer te clearen.

Ik heb meestal het grootste probleem om Deathfire Grasp als eerste te hitten, zodat ik iemand kan 100-0 in één combo. Sowieso de active gebruiken van dat item vind ik erg lastig. Zit er misschien nog een betere volgorde met die deathfire grasp in je combo?
DFG is een kwestie van wennen, zelfde geldt voor zhonya's. In the heat-of-the-battle moet je gewoon herinneren om het te gebruiken.
Het makkelijkste om DFG te leren gebruiken is wanneer een enemy alleen in de jungle of river loopt.
Gewoon je DFG in de 1ste itemslot zetten en: 1->Q->R->E dood :)
Of 1->E->Q->R dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
Speel zelf af en toe LoL (lvl 14.) Hoe is het niveau hier ? kan je als "beginner" ook gewoon leuk meedoen met de GoT groep ?

Ik heb nog niet Ranked gespreeld (Kan ook pas op lvl 30 geloof ik) en heb pas 8 Champions ofzo.

Speel veel met Nasus en Xin Zao op Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
TTMK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:12:
Speel zelf af en toe LoL (lvl 14.) Hoe is het niveau hier ? kan je als "beginner" ook gewoon leuk meedoen met de GoT groep ?

Ik heb nog niet Ranked gespreeld (Kan ook pas op lvl 30 geloof ik) en heb pas 8 Champions ofzo.

Speel veel met Nasus en Xin Zao op Top.
het niveau is meestal wel redelijk hoog maar dat is niet erg want daar leer je juist meer van, ik kom als ik mee speel met de GoT groep tegen Gold te staan en zo, en dat zou ik hard moeten verliezen maar meestal gaat het gelijk op en pas als ik een foutje maak dan profiteren ze daar van, andersom kan ook gebeuren maar meestal is da ni zo.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
Thanks Martin0! zal vanavond de GoT chat eens toevoegen en inderdaad dan gewoon kijken hoe het gaat. lijkt me wel leuk om eens met wat NL mensen te spelen (Ik word altijd bij Fransen gegooid for some reason :S)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:14:
[...]

het niveau is meestal wel redelijk hoog maar dat is niet erg want daar leer je juist meer van, ik kom als ik mee speel met de GoT groep tegen Gold te staan en zo, en dat zou ik hard moeten verliezen maar meestal gaat het gelijk op en pas als ik een foutje maak dan profiteren ze daar van, andersom kan ook gebeuren maar meestal is da ni zo.
Als lv14 zijnde met een premade team Silver/Gold gaat het niet zo leuk worden voor hem denk ik als hij tegen een Gold moet op top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:23:
[...]

Als lv14 zijnde met een premade team Silver/Gold gaat het niet zo leuk worden voor hem denk ik als hij tegen een Gold moet op top.
dat denk ik ook niet, maar ik reageerde alleen maar op de vraag wat voor niveau het is, en dat is meestal zo rond gold niveau

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:23:
[...]

Het is niet dat ik niet tegen me verlies kan, verliezen en leren vind ik prima en leuk.
Wat minder leuk is is als mensen in het Frans gaan zeuren (en je alleen je Champion ervan kan lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
TTMK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:26:
[...]

Het is niet dat ik niet tegen me verlies kan, verliezen en leren vind ik prima en leuk.
Wat minder leuk is is als mensen in het Frans gaan zeuren (en je alleen je Champion ervan kan lezen)
gewoon vragen English please, doen ze dat niet dan mute je ze gewoon, want ik geloof dat pings gewoon door een mute heen gaan?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Laatst online: 21-07 18:55
Martin0 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:29:
[...]

gewoon vragen English please, doen ze dat niet dan mute je ze gewoon, want ik geloof dat pings gewoon door een mute heen gaan?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan op jou lvl inderdaad zeer storend zij. En ik denk je dat je ook heel veel leert van elkaar tijdens een game.
Speel het spel al langer en geef er eigenlijk geen ene moer om in welke taal ze spreken. Zolang ze maar goed pingen of en paar dingen die belangrijk zijn zeggen.

Tenzij ik weet dat ik hoger dan mijn niveau speel dan wil ik juist zo veel mogelijk informatie krijgen.

Bekijk regelmatig de GoT forum hier en probeer ook vrienden te vinden rond jou niveau dan kom je er wel. En hoe verder je bent / hoe hoger je bent hoe leuker het wordt.
TTMK schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:26:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-09 11:15
Altijd lachen als ze je uitschelden in het nederlands, frans of duits en je ze dan maar even lik op stuk geeft door in dezelfde taal te antwoorden, of in het engels even hun kinderachtig gedrag vertaalt. (Waarbij ik zelf nooit mensen uitscheld).

In mijn report zet ik dan ook altijd even de vertaling voor the tribunal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:31:
En hoe verder je bent / hoe hoger je bent hoe leuker het wordt.
[...]
Helemaal mee eens! sowieso omdat de learning curve best lastig is tot ong lvl 10 als je Diablo en Torchlight gewend ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Nescire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:29:
[...]

Hey ik ben Platinum jungle main en ik wil je wel wat tips geven of je bekritiseren als je speelt (en ik dan bijvoorbeeld spectate). Ik kan je ook gewoon wat basisdingen leren waar je gemakkelijk uit bronze hoort te komen.
Welke zijn zoal je mains?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Xanthian schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:40:
[...]

'
Ik speel zelf vaak ook Volibear, maar dan defensive. 9/21/0 <-- Veel health
Dit omdat ik Volibear toch tanky bouw. 21/9/0 lijkt mij een echte carry build.

In het begin doet Volibear veel damage en is vaak niet dood te krijgen door zijn OP passive.
Maar in lategame wordt je vaak gigantisch gekite en is je enige taak gewoon de tank zijn. Je bent dan erg afhankelijk van je team.

De kunst van Volibear is om de game snel te eindigen vind ik.
idd, zo voelt het ook ja...maar dan is mijn vraag hoe eindig je snel he ;-)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Nescire schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:29:
[...]

...ik voeg je toe als ik online kom...mijn nickname: BrainE

..."by the way" jij was het toch niet die dat game"tje gezellig met je maten aan het spelen was he met Udyr? en mij er behoorlijk van langs gegeven heeft? _/-\o_

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Suicyder schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:51:
Ik gebruik een timertooltje soms, maar die doe ik vooral op de enemy red/blue.
Verder heb ik timestamp aan staan in de chat, dus heb ik altijd een tijd van dragon/baron als ze binnen field of view gekilled zijn.
timertooltje...op je smartphone ofzo? of op een 2 de scherm?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nescire
Om je vraag te beantwoorden: Jarvan, Lee en Nocturne.

Verder was de eerste jungler die ik speelde Amumu. Met hem heb ik junglen geleerd.

Daarnaast heb ik veel Elise, Udyr, Zac, Nasus, Shyvana, Malphite gespeeld, maar niet veel in ranked.

Ik heb sowieso wel elke 'jungle' champion in de jungle gespeeld, maar weinig ervaring met andere champions dan die ik opnoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nescire
Brain3 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:20:
[...]

...ik voeg je toe als ik online kom...mijn nickname: BrainE

..."by the way" jij was het toch niet die dat game"tje gezellig met je maten aan het spelen was he met Udyr? en mij er behoorlijk van langs gegeven heeft? _/-\o_
De laatste keer dat ik Udyr speelde was voordat SGU uit kwam, dus ik denk niet dat ik dat was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stream is vrij low quality... dat smite tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Brain3 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:16:
[...]

idd, zo voelt het ook ja...maar dan is mijn vraag hoe eindig je snel he ;-)
sinds kort ben ik redelijk bezig met counterjunglen met tanky junglers (udyr, voli).. ik merk dat als je de enemy jungler zn buffs kan afnemen, hij flink klein blijft, en je dan een goeie voorsprong op kan bouwen...

Had vanavond weer een leuk potje met voli, al snel liep ik 2 levels voor op de andere jungler, en z'n buffs kon ie ook gedag zeggen.
Ik stream ook meestal, zodat ik achteraf nog eens na kan kijken wat ik beter had kunnen doen, of wat juist goed ging.
Hier de game met volibear: YouTube: Voli in yo jungle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Na gisteren heb ik voorlopig weer genoeg ARAM gespeeld. Vindt er ook eerlijk gezegd geen donder aan, maar om nu SR te gaan doen met een lowbie maat, ging me ook wat ver. We deden daar 1 game (waarbij ik zelfs op een lowlevel char zat) om vervolgens gematched te worden vs level 30 chars. Dan is het plezier er gauw vanaf, omdat mijn maat dus het spel nog maar amper kent. Zijn mechanics, manier van bouwen, positioning etc het is gewoon allemaal van newbie niveau. Om dan vervolgens vs een paar gold/plat smurfjes te staan is gewoon rechtstreeks naar de slachtbank worden geleid.

Dus vandaar dat ik vanavond weer gewoon SR ga spelen zelf, en dan kan hij nog even wat oefenen met builds vs Coop. En dan kunnen we daarna wel aan zijn positioning werken.

Nice Nasus patch inc! Hopelijk inclusief nieuwe skin. En dan lekker preseason spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 20-11-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Gisteren 3x SR gespeeld:

1e keer fiddle sup, ging niet helemaal lekker, op een gegeven moment krijg ik een geglitchte grab van blitz op mij, ging door een minion heen :S, maar wel gewonnen.

2e keer shy jungle, had troll team, kennen wou top, ging dus uit eindelijk bot gegaan als adc, daarnaast swain top, nida mid en morgana sup, werkte niet helemaal lekker en dus verloren

3e keer: 4 premade trolls tegen ons, heca bleef maar in mijn turret lopen etc etc.
daardoor als ryze mid zwaar gefed, 15/2/5.
maar ik was al aan het winnen tegen ori mid(die dus niet premade was en afk ging) dus veel verschil was het toch niet ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Martin0 op 20-11-2013 09:26 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik wilde dit trouwens niet van jullie onthouden; ik heb een andere site gevonden zoals lolking voor stats tijdens matches:

http://quickfind.kassad.in/

Geeft stats weer zoals: Wards gekocht, wards geplaatst, gold/minute, exacte speeltijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:39:
Ik wilde dit trouwens niet van jullie onthouden; ik heb een andere site gevonden zoals lolking voor stats tijdens matches:

http://quickfind.kassad.in/

Geeft stats weer zoals: Wards gekocht, wards geplaatst, gold/minute, exacte speeltijd etc.
Hihi dat heb ik niet nodig voor sommige games :D, dat kan ik wel op de map zien hoeveel wards er gekocht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:42:
[...]

Hihi dat heb ik niet nodig voor sommige games :D, dat kan ik wel op de map zien hoeveel wards er gekocht zijn ;)
Je kunt trouwens de gegevens van veel langer terug zien ook, altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:45:
[...]

Je kunt trouwens de gegevens van veel langer terug zien ook, altijd handig!
Dan wil ik die ene specifieke game zien waarbij het sowieso de eerste 7 min zwart was over de gehele map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:48:
[...]

Dan wil ik die ene specifieke game zien waarbij het sowieso de eerste 7 min zwart was over de gehele map :P
Haha die had ik net voor me :P... even erbij zoeken hoor :P

http://www.lolsage.com/hi...dycOtb1DVN/#shard=seattle

Dat is ehm ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Qon op 20-11-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:48:
[...]

Iedereen Infinity Edge @ 7mins natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:52:
[...]

Oja, lulu is stuk.... epische botlane gister lol

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:52:
[...]

Jij hebt gewoon de meeste wards gekocht die game he :P

http://quickfind-beta.kas...zEjW1y40rkjKy7YFAA%3B%3B/

6 Wards Itsnotrudy
4 Wards Kainda
3 Wards Damien

en dan 4 Vision wards Duijtzer (Qon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[...]

6 Wards Itsnotrudy
4 Wards Kainda
3 Wards Damien

Maar even... Briljante site toch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:54:
[...]

Maar even... Briljante site toch! :P
Goede site inderdaad, het is wel even zoeken waar te kijken. Maar als je dat onder de knie hebt is het vrij nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[...]

6 Wards Itsnotrudy
4 Wards Kainda
3 Wards Damien

Ik zei toch dat ik na jouw uiting van frustratie na een paar minuten al met wards aan het slepen was :p mid lane en later buffs geward. bam.
killbillfast schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:53:
[...]

Oja, lulu is stuk.... epische botlane gister lol
Lulu is inderdaad op het moment van het niveau wtf. Deed gigantisch meer damage dan hun Ezreal en tanky as fuck :/ met een philo stone en long sword. geez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die quickfind site kende ik al, is wel handig inderdaad. Was vroegah wel vaak storing op die site, vandaar dat ik hem niet gek veel gebruik. Dat zal inmiddels wellicht weer verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Lulu is altijd sterk als je haar tegen je hebt, als ik Lulu speel komt er geen damage uit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Xevoo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:22:
Lulu is altijd sterk als je haar tegen je hebt, als ik Lulu speel komt er geen damage uit hoor!
check deze

http://quickfind-beta.kas...dyzM8OCgqOdE4P9g80DrQFAA/

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lmao. Wat een kutgame was dat. Nasus gaat eerst 0/7, daarna komen ze 5man bij ons bot huishouden 8)7 en Heimer (die niets nuttigs aan het doen was) maar roepen dat we hadden kunnen verwachten dat ze uit onze jungle van achter gingen tower diven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:26
Rengar top wordt dat nog gespeeld?..Zie dat soms op streams voorbij komen.
Maar werkt dat nog steeds?..Want lijkt me lastig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:32:
[...]

Lmao. Wat een kutgame was dat. Nasus gaat eerst 0/7, daarna komen ze 5man bij ons bot huishouden 8)7 en Heimer (die niets nuttigs aan het doen was) maar roepen dat we hadden kunnen verwachten dat ze uit onze jungle van achter gingen tower diven :')
Enigszins had hij natuurlijk gelijk :). Als je de andere lanes gepushed/gedomineerd hebt, is de kans vrij groot dat ze de lane pakken waar nog weerstand is. :)

En wat betreft Rengar, ik vraag me af of hij na morgen nog erg veel plezier zal hebben in SR. Aangezien er aanzienlijk minder brushes zijn om vanuit te jumpen. Misschien is toplane nog wel te doen aangezien er dan 3 zijn, maar ja... moeten maar zien hoe het uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Maar niet denken wat morgen is maar als het gewoon blijft zoals het was.
Wat dan? Wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:49:
[...]

Enigszins had hij natuurlijk gelijk :). Als je de andere lanes gepushed/gedomineerd hebt, is de kans vrij groot dat ze de lane pakken waar nog weerstand is. :)

En wat betreft Rengar, ik vraag me af of hij na morgen nog erg veel plezier zal hebben in SR. Aangezien er aanzienlijk minder brushes zijn om vanuit te jumpen. Misschien is toplane nog wel te doen aangezien er dan 3 zijn, maar ja... moeten maar zien hoe het uitpakt.
Morgen?! :D
Ik heb iets gemist denk ik :D

Edit:
Ik weet natuurlijk van alle changes maar ik had nog nergens gelezen dat het morgen zou zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Xevoo op 20-11-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

llovesoccerx7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:00:
Maar niet denken wat morgen is maar als het gewoon blijft zoals het was.
Wat dan? Wel goed?
Goed vs bepaalde toplaners ja. Rengar heeft nog altijd de burst in zich om iemand vrij vlot neer te halen. En early game vrij goede sustain. Ook prima voor splitpushen aangezien hij een goede escape heeft. Maar ja komen we weer op morgen aan, dan blijf je gewoon visible zodra iemand een ignite op je hoofd gooit. Dat zijn allemaal dingen die Rengar pijn gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-GFxz8LLemw]

Ziehier de theorie van Ocelote over Rengar :D

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:07:
[...]

Morgen?! :D
Ik heb iets gemist denk ik :D

Edit:
Ik weet natuurlijk van alle changes maar ik had nog nergens gelezen dat het morgen zou zijn!
http://forums.euw.leagueo...p?p=13999044#post13999044

Alsjeblieft

@Rengar, Trick2g benoemd Rengar ook altijd wel op een mooie manier. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 20-11-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:14:
[...]

http://forums.euw.leagueo...p?p=13999044#post13999044

Alsjeblieft

@Rengar, Trick2g benoemd Rengar ook altijd wel op een mooie manier. :)
URL Filtering engaged!
Kan er niet bij vanuit m'n werk, ik ga vanavond wel even bijlezen :) heb zin in Season 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Xevoo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:26:
[...]

URL Filtering engaged!
Kan er niet bij vanuit m'n werk, ik ga vanavond wel even bijlezen :) heb zin in Season 4 :D
Zo veel valt er niet te lezen :P :
On 21/11/13, starting at 03:30 UK Time, ranked queues will be disabled in preparation for patch 3.14. At 05:00 UK Time, the servers will be shut down and all games currently in progress will end in a draw and stats will not be recorded. We estimate the battlegrounds will be unavailable for 6 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xevoo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:26:
[...]

URL Filtering engaged!
Pre-Season he :P Season 4 begint pas later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat staat precies me Engels is vrij slecht :$
Ranked gaat er weer uit voor 6uur?..En wat is de NL tijd precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

llovesoccerx7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:40:
Wat staat precies me Engels is vrij slecht :$
Ranked gaat er weer uit voor 6uur?..En wat is de NL tijd precies?
Voor mensen zoals jij:

http://www.timeanddate.co...&p0=136&msg=3.14+patch+EU

Alsjeblieft dan komt je patch en dan heb je een downtime ( je kunt niet inloggen/spelen) van minimaal 6 uur waarna je kunt spelen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 20-11-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik kan niet 6 uur zonder LoL :| Maar kan ik nog wel even spelen dat scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

llovesoccerx7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:46:
Ik kan niet 6 uur zonder LoL :| Maar kan ik nog wel even spelen dat scheelt
Gewoon even een andere vraag, heb jij recentelijk in een GoT 5v5, Shen gespeeld omdat hij "op" was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Nee nog nooit met Tweakers mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Is er trouwens een must-have top/jungler van 4800 IP? Of kan ik beter wachten tot 6300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Xanthian schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:14:
Is er trouwens een must-have top/jungler van 4800 IP? Of kan ik beter wachten tot 6300?
Volgens mij is noc ondertussen 4800ip en die is echt zeer goed als je er mee om kan gaan. Erg veelzijdig.

Kan je bouwen als carryjungler, controljungler, en als puur tank.

Zijn initiation ult is gewoon too good eigenlijk.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat de rest doet, maar ik koop voorlopig geen champions tot dat ze allemaal gedaald zijn. Season 4 = nieuwe prijzen (DENK IK :d )
Xanthian schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:14:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Damienx2 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:33:
[...]

Pre-Season he :P Season 4 begint pas later.
Yes, dat wist ik :) Maar ik had niet meegekregen wanneer pre-season begon.
Thormodo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:28:
[...]

Zo veel valt er niet te lezen :P :

[...]
Thanks!

Morgenavond maar eens wat games doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
blamauci schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:15:
[...]

Volgens mij is noc ondertussen 4800ip en die is echt zeer goed als je er mee om kan gaan. Erg veelzijdig.

Kan je bouwen als carryjungler, controljungler, en als puur tank.

Zijn initiation ult is gewoon too good eigenlijk.
Nocturne had ik al een tijdje.
Zat eerder te denken aan Lee Sin ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Lee Sin is in mijn ogen een must-have...

Hij is alleen best skill based, dus vereist erg veel oefening om er 'echt' goed mee te worden...

Ik bak er persoonlijk geen zak van met Lee Sin, maar ik heb afgelopen tijd dan ook nooit meer met Lee Sin gespeeld.
Pagina: 1 ... 101 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.