[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooie van LoL is inderdaad dat een match in 1x omgedraaid kan worden.

Al een paar keer gehad dat een Sona ulti de match heeft omgedraaid, omdat wij hun slachtten in plaats van zij ons. Dat zijn de redenen waarvoor ik LoL speel.

Ben overigens aardig verslaafd aan het raken aan het spelletje.. Tevens vind ik die placement promotion dingen echt heel vaag. Ik was net gepromote, verlies 1x en direct weer gedegradeerd, hoezo geen best of 3 voor degradatie? Ben van mening dat je ook niet zo snel moet degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
Dat nieuwe systeem loopt nog voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat mensen persoonlijke resulataten afschuiven op 'het nieuwe systeem'. Nieuwe systeem loopt prima, en je word alsnog gematched tegen mensen van je eigen niveau. Elo zit er nog steeds achter. En het lijkt me sterk dat je ge-demote word na 1 loss direct na een promote, want dat zou onmogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Hmm, 7 ranked games achter elkaar gewonnen. 1 placement match voor de volgende divisie.
Irelia jungle ownt nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ilar schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:25:
Hmm, 7 ranked games achter elkaar gewonnen. 1 placement match voor de volgende divisie.
Irelia jungle ownt nog steeds :)
Waarom speel je irelia jungle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik vraag me de laatste tijd iets af.

Veel muizen die je op internet tegenwoordig ziet bevatten tonnen aan knoppen, met de bedoelign dat je die kan configureren met de fabrikant zijn software voor je games als 'shortcut' om bepaalde key combinaties in te drukken.
Zo heeft Logitech dat ook met zijn toetsenborden (G15) en veel muizen (m'n MX518 kan het ook kom ik net achter :P).
Nu vraag ik me af, mag dat eigenlijk wel? Ik zou me kunnen voorstellen dat ze het willen blokkeren omdat je anders wel heel erg snel bepaalde makkelijk stuff snel kan casten.

Ik heb (nog) niet zelf uitgeprobeerd om te kijken of het wel werkt ofzo, maar ik kan me voorstellen dat het niet mag. Ik hoor wel eens dat sommige game makers die (software) macro's proberen te blokkeren.. waarna game fabrikanten weer de feature in de hardware integreren zodat het lijkt alsof een echt toetsenbord de keystrokes genereert.

[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 09-02-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:27
Noem eens een voorbeeld van iets dat sneller zou kunnen dan een gewone actie? In LoL maakt het (volgens mij) niet zo heel erg uit.

Het is niets anders dan het remappen van je keys. Iets dat iedereen kan, eigenlijk. Je zou bijvoorbeeld je letter D op je toetsenbord ook aan een macro kunnen koppelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 11:01
Even een reminder, Gambit Gaming (Moscow Five) vs Evil Geniuses (CLG.EU) op http://www.twitch.tv/riotgames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:53:
[...]

Waarom speel je irelia jungle?
Omdat ik niet top mag als firstpick.

Edit: En dan win je de eerste placement match en krijg je vervolgens 2 keer een afker. Fijn ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ilar op 09-02-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vandaag toch maar weer wat ranked potjes geprobeerd. 1x gewonnen, 2x verloren helaas.

Waarom gaan mensen die weten dat hun internet hen regelmatig in de steek laat, toch ranked games spelen? In beide verloren ranked games had ik zo iemand.

Bij het eerste potje was het onze ADC die na ongeveer 10 minuten pas geconnect was en dus heel veel moest bijfarmen. Wij hadden de lane gelukkig aardig onder controle gehouden, waardoor ze relatief snel gelijk stond met de tegenstander.
Het tweede potje was het onze top Lee Sin, hij is meerdere malen gedisconnect geweest tijdens teamfights, zó ontzettend irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:06

MrManuel

The impossible is easy...

Iemand een potje doen?
Kan niet meer tegen solo. Stond 1 game verwijderd van nieuwe league nu heb ik weer 0 punten.

Win je midlane als Kayle tegen een Malz (counterpick) en dan fucked de rest het weer totaal op..
Elke teamfight focus op de tank ¬¬

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

EbachaNaPepi: PICK SHEN
EbachaNaPepi: IDIOTS
EbachaNaPepi: WE WILL WAP
EbachaNaPepi: SWAP
EbachaNaPepi: XIN PICK SHEN
Zo kwam net iemand de game binnen :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Heerlijk potje gehad..
In het begin vonden ze Malphite support vreemd maar daarna niet meer..

Me lane partner corki wist wat ie moest doen als ik de fight begon.
Werd 'Best support ever' genoemd door heel het team haha ^_^

Afbeeldingslocatie: http://mbijen.nl/upload/1/1360500869-rsz_therewego.png

[ Voor 73% gewijzigd door MrManuel op 10-02-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren plat gehaald voor dit seizoen.
Voornamelijk met Garen top. Vind hem op het moment echt veel te sterk in die lane.
Elke melee bully je echt keihard weg, en zelfs mannetjes als Elise en Teemo krijgen je vrijwel niet de lane uit gepusht als je begint met 11 pots 1 ward. Na sunfire en warmog kan je vervolgens doen wat je wilt.
Je bent dan ongeveer als singed maar met meer damage en minder utility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:25:
Voornamelijk met Garen top. Vind hem op het moment echt veel te sterk in die lane.
Elke melee bully je echt keihard weg, en zelfs mannetjes als Elise en Teemo krijgen je vrijwel niet de lane uit gepusht als je begint met 11 pots 1 ward. Na sunfire en warmog kan je vervolgens doen wat je wilt.
Gratz! Ik vind hem ook heel sterk, maar dan voornamelijk als iemand anders hem speelt. Ik krijg het niet voor elkaar om mn lane te domineren met hem.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe meta doet Garen spelen weer denken aan de oude 5 sunfire Garen.
Dat was altijd fun. En nu is het ook weer leuk lekker towers tanken alsof het minions zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Bijna door mijn placement matches heen! Nog 4 te gaan en ik kom ook in een league terecht.

Daarnet toch een bizar placement potje gehad.. Bot lane bleef maar farmen, en echt veel aggressie konden Sona en ik er niet in krijgen want Ashe en Soraka bleven maar onder hun turret duiken. Wij hebben 0x een gank gehad van onze jungler, want er was niet veel te ganken..
Ik heb het hele potje bijna 2x zoveel CS gehad als de rest, dus toen Sona na zo'n 10min weer terug ging voor wards enzo besloot ik ook maar om mijn 3,8k gold uit te geven. Gezien er geen twijfel was dat we keihad gingen winnen (qua kills stond het 5-1 oid.) heb ik maar besloten om meteen een IE te halen waar ik totaal geen spijt van heb gehad.

http://i79.photobucket.co...ez/Ranked_zpsb18b2803.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:12:
Bijna door mijn placement matches heen! Nog 4 te gaan en ik kom ook in een league terecht.

Daarnet toch een bizar placement potje gehad.. Bot lane bleef maar farmen, en echt veel aggressie konden Sona en ik er niet in krijgen want Ashe en Soraka bleven maar onder hun turret duiken. Wij hebben 0x een gank gehad van onze jungler, want er was niet veel te ganken..
Ik heb het hele potje bijna 2x zoveel CS gehad als de rest, dus toen Sona na zo'n 10min weer terug ging voor wards enzo besloot ik ook maar om mijn 3,8k gold uit te geven. Gezien er geen twijfel was dat we keihad gingen winnen (qua kills stond het 5-1 oid.) heb ik maar besloten om meteen een IE te halen waar ik totaal geen spijt van heb gehad.

http://i79.photobucket.co...ez/Ranked_zpsb18b2803.png
Wat heb jij gedaan dan? :P
De hele tijd gefarmd ofzo, geen assists, geen kills niets, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, zojuist gekwalificeerd voor een Bo3 voor Gold I. Nu 's zien of ik daar doorheen kom, en dan op naar Platinum (a man can dream, right?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img402/4240/chatlogs.png
Vandaag al zoveel keer mee gemaakt, premades die denken "hey geef ons onze zin want wij zijn met 3-4 man".

Het ergste is dat de game daarna crashte waardoor ik ze dus niet kon reporten, en ze dus met dit soort gedrag wegkomen.
Tja, je kan wel weer merken dat het weekend is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

On a positive sidenote: laatste tijd veel gejungled en vooral met Warwick. Normaal gesproken krijg je dan altijd gejank van je teammates dat je niet goed of niet vaak genoeg gankt, maar het lijkt erop dat mensen nu snappen dat je pre lvl 6 gewoon niet zulke hele sterke ganks hebt en dat je dat daarna goedmaakt. Bovendien is WW wel een leuke towerdiver als er weer eens eentje low health onder zijn tower staat. Die Q healt zoveel dat ik het toch wel overleef.

edit: 12 wins en 4 losses in normal games nu met jungle WW.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 11-02-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Dit weekend ook mijn placement matches gedaan, veel matches daarvan verloren door stomme dingen(Fransman die niet wist wat last hitten was xD) Maarja, geplaatst in Bronze I :) Lager kan het niet dus kan alleen maar beter worden lijkt me, benieuwd hoever ik kan komen. Nooit veel ranked gespeelt maar dit nieuwe systeem lijkt me wel interessant.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:25:
Met welke masteries / runes speel je meestal? Ik zit zelf namelijk nog te twijfelen over welke runepages te gebruiken en zit vaak tussen 2 te switchen 15 AD / 13 ARM / 11 MR of de 9.6 AD / 7.7 ARP / 13 ARM / 11 MR, en ook qua masteries kijk ik meestal naar de matchup, dus dat wijzigt tussen 21/9/0 en 9/21/0.

Dit weekend LCS gevolgd en zelf wat normals gespeeld, maar LoL games is net de Nederlandse voetbalcompetitie. Iedereen wint van iedereen. Ook al denk je een sterke setup te hebben dan verlies je ineens, en dan heb je zelf een vrij zwakke line-up en dan win je. Ik en een vriend dachten voor de gein eens Akali top en Katarina mid te proberen. De game begon al goed, onze support (Leblanc) werd gelijk al gekilled in de river door de toplane Pantheon. En zo had ik tot level 6 een vrij irritante poke op top. Vanaf dat punt gingen (Kat en ik) elkaars lane ganken. Hij kwam af en toe top ik kwam af en toe mid om Fizz te ganken en na 20 min een surrender. Maar het weekend afgesloten met evenveel wins als losses. Maar ik heb iig Vi verder kunnen testen in toplane en jungle en ik ben een fan inmiddels. Heerlijke ganks en heerlijke initiates.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe ranked systeem bevalt me idd ook prima !

wel lache ook, ik zit nu in Bronze 1 , en als je dan naar silver promoten moet dat je 5 matches hebt ipv 3, heb je toch wat meer ruimte zeg mara voor als je ee ntroller krijgt, of afker hebje wat meer matches om het goed te kunnen poetsen.

gister een game als gragas gespeeld, hun lux geen schijn van kans, Bam R achter haar, ik Facecheck haar met me E, en gooi een barreltje, en dan CTRL+4 LOL :P

heelrijke game was dat :) op gegeven moment dacht ik, lux ss ? ze kan wellus blue doen, ag wtf, gooi me ult wel op hun blue, en ja hoor !

kill op lux en een blue buff erbij : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Nidhiki schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:14:
Dit weekend ook mijn placement matches gedaan, veel matches daarvan verloren door stomme dingen(Fransman die niet wist wat last hitten was xD) Maarja, geplaatst in Bronze I :) Lager kan het niet dus kan alleen maar beter worden lijkt me, benieuwd hoever ik kan komen. Nooit veel ranked gespeelt maar dit nieuwe systeem lijkt me wel interessant.
Lager kan wel degelijk ;)
Bronze 5 is het laagste wat mogelijk is.

Ik zelf zit ook in Bronze 1 en moet zeggen dat het relatief makkelijker carry'en is (speel veel Morgana mid / (Br) Olaf jungle)
Lijkt erop of mensen niet geheel weten hoe dit te counteren, maar ik klaag niet zit nu op 85 punten en met een beetje geluk kan ik vandaag beginnen met placement matches voor Zilver.
Gisteren kreeg ik nog een mooi verwijt naar me hoofd dat ik zou hacken :F : Ik 1vs1 de enemy zed als jungle maokai op top en het gaat behoorlijk gelijk op totdat ik mijn ult laat knallen :9~ en poef een dode zedd die gelijk begint: "omg wtf ?!?! Maokai cant do so much dmg ! fucking hacker !!"
Dus ja, aangegeven dat meneer de skills eens moet opzoeken en daarna terug moest komen :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:24:
[...]

Wat heb jij gedaan dan? :P
De hele tijd gefarmd ofzo, geen assists, geen kills niets, :D
Nee, nieteens dat. Zoals ik al uitlegde waren Soraka en Ashe heel erg passief. Wanneer ze bijna dood waren (en diven geen optie was), verdwenen ze onder de tower, healde en kwamen weer met volle levens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:52:
[...]

Gratz! Ik vind hem ook heel sterk, maar dan voornamelijk als iemand anders hem speelt. Ik krijg het niet voor elkaar om mn lane te domineren met hem.
Ik word altijd ontzettend verdrietig als ik Garen tegen me heb top. Hij sloopt jax compleet. Nu moet ik toegeven dat ik niet zo'n beste speler ben met Jax, maar toch.

Ik wil aan ranked gaan beginnen aangezien ik level 30 ben geworden. Heb alleen 0 ervaring en/of runes om mid te spelen. Hoe gaat dat met het callen van een lane? Want dalijk blijft mid of jungle over en heb ik een probleem. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Pimorez schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:31:
[...]

Nee, nieteens dat. Zoals ik al uitlegde waren Soraka en Ashe heel erg passief. Wanneer ze bijna dood waren (en diven geen optie was), verdwenen ze onder de tower, healde en kwamen weer met volle levens terug.
Je hebt dus vrijwel niks gedaan zoals Geno Ganiks al zegt :+
De match duurde 25 minuten waarin jij alleen 216 cs hebt gehaald maar verder qua score als ADC op 0/0/0 bent uitgekomen. Ben je bij 0 teamfights aanwezig geweest :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:18:
[...]

Ik word altijd ontzettend verdrietig als ik Garen tegen me heb top. Hij sloopt jax compleet. Nu moet ik toegeven dat ik niet zo'n beste speler ben met Jax, maar toch.

Ik wil aan ranked gaan beginnen aangezien ik level 30 ben geworden. Heb alleen 0 ervaring en/of runes om mid te spelen. Hoe gaat dat met het callen van een lane? Want dalijk blijft mid of jungle over en heb ik een probleem. :+
Protip: blijf nog even weg uit ranked play. zorg dat je wat ervaring opbouwt in normals, scheelt jou en je medespelers een hoop frustraties :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dylan93 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:51:
[...]

De match duurde 25 minuten waarin jij alleen 216 cs hebt gehaald maar verder qua score als ADC op 0/0/0 bent uitgekomen. Ben je bij 0 teamfights aanwezig geweest :P ?
Er zijn maar 2 'teamfights' geweest, waarvan ik tijdens ééntje met Sona Dragon aan het pakken was, en bij de andere was ik bot lane aan het pushen.

We hebben nog een tijdje een teamfight proberen te provoceren op top lane (vlak voor de surrender) maar wij waren nog niet tanky genoeg, dus zijn we maar weer terug gegaan.

Ik heb ook geen assists/kills van de lane phase omdat zoals ik al zei, Ashe + Soraka elke keer onder hun tower gingen staan om weer te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Doe op zijn minst een paar keer draft. Dit is ook unranked, maar dan heb je wel het systeem door van bannen, picken en counterpicken. Ranked is hetzelfde principe als draft.

"Callen" gebeurt op twee manieren. Ofwel spreek je het allemaal mooi af in chat op voorhand (tijdens de ban-fase). Maar dit lukt zeker niet altijd. Anders is het gewoon degene die aan de beurt is die zijn functie gewoon pakt. Dus hoe later je mag picken, hoe lager de kans dat je je preference hebt. Nu is de kans klein dat Mid overblijft. Jungle gebeurt wel iets vaker. Ofwel wat meer ervaring opdoen, ofwel gewoon altijd direct zeggen dat je geen mid en geen jungle wilt spelen, en hopen dat de rest zich aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:04:
Doe op zijn minst een paar keer draft. Dit is ook unranked, maar dan heb je wel het systeem door van bannen, picken en counterpicken. Ranked is hetzelfde principe als draft.

"Callen" gebeurt op twee manieren. Ofwel spreek je het allemaal mooi af in chat op voorhand (tijdens de ban-fase). Maar dit lukt zeker niet altijd. Anders is het gewoon degene die aan de beurt is die zijn functie gewoon pakt. Dus hoe later je mag picken, hoe lager de kans dat je je preference hebt. Nu is de kans klein dat Mid overblijft. Jungle gebeurt wel iets vaker. Ofwel wat meer ervaring opdoen, ofwel gewoon altijd direct zeggen dat je geen mid en geen jungle wilt spelen, en hopen dat de rest zich aanpast.
Ja ranked blijf ik nog wel even van weg denk ik. Misschien met Darius of als support ofzo een keer proberen. Ik vind Jax een leuke champion maar heb er tot nog toe erg veel problemen mee top. Ik kom maar weinig aan farmen toe en moet eigenlijk altijd defensief spelen. Zijn er goede guides over hoe jax te spelen? En dan doel ik niet zozeer op de runes/masteries/items maar meer de mechanics achter jax.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik ben geen expert met jax, maar wat ik weet is:
- je kan ook op friendlies and friendly minions springen. Goed als escape.
- je w (denk ik) reset je autoattack. Dus auto - w - auto combo is heel snel en doet veel damage. Zeker als je dan nog sheen hebt bv als wapen.
- je e geeft je veel sustain, bovendien moet jouw vijand zorgen dat hij niet melee staat als het afloopt (of je het opnieuw activeert) want dan is hij gestunnen en heb je vrij spel.

Top is het sowieso altijd dicht op elkaar lopen. Soms moet je elkaar wat negeren en minions farmen. Als je kan moet je wat prikken uitdelen. Je schild opzetten, w casten en autoattacken tot hij unstunned is, en dan terugspringen naar je minions is bv een poketaktiek.
En ik vind jax ook eerder een champ die wat later in het spel beter wordt, en die early level niet zo sterk is. Dus proberen dat begin door te komen en eens je wat tanky bent en damage doet, gaat het plots snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind inderdaad ook dat Jax early game wat squishy is. Farmen is daardoor een probleem. Later game wordt hij erg sterk als je niet engaged in teamfights. Maar wat bedoel je met opnieuw activeren? Hij heeft toch een cooldown van een aantal seconden? En dan is de stun dus al geweest. Bedoel je hiermee dat hij de eerstvolgende keer dat je de w gebruikt hij dubbel stunned, dus direct en daarna na 2 seconden weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Neen ik bedoel dat je niet de hele tijd van je shield hoeft afwachten voor de stun (dacht ik, is al even geleden dat ik hem nog gespeeld hebt), maar dat je halverwege ook gewoon nogmaals kan duwen en de stun dan meteen in werking treedt. (je shield is dan wel weg natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, volgens mij volg ik je niet helemaal.

Je hebt een dodge die ongeveer 2 seconden duurt en direct daarna is de stun met damage. Wat bedoel je precies met halverwege?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 1 seconde kun je je stun doen, en het is geen shield :P.
Het is een dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus als ik het goed begrijp kan je door nogmaals je w te selecteren je stun al na 1 seconde doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste idee als je iemand wil stunnen is je E (het is E) activeren. Na 1 seconden kun je E wederom activeren om de stun te krijgen. Wat veel mensen doen is: E activeren, W activeren, en dan erop springen middels Q om vervolgens weer E te activeren. Dit zorgt ervoor dat je de burst van WQ krijgt (Empower (w), werkt namelijk ook op Leap Strike). Na het ontvangen van die burst damage is het middels de stun onmogelijk voor je vijand om damage terug te traden, wat natuurlijk een zeer efficiente manier is van damage dealen in lane. Let wel: dit kost een hoop mana, dus mocht je het idee hebben dat je uberhaupt meer damage hebt dan je vijand, is het raadzaam om E niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No offence,

maar ga naar mobafire of dergelijke, in google bijvoorbeeld Jax build invoeren, en dan krijg je een vakje waarin je ziet hoe die gene aangeeft de skills te levelen, hou je muis op de skill en de uitleg staat er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik, ik kijk ook de builds door en kopieer die. Maar ik zie eigenlijk nergens een guide van wat te doen in welke situatie of hoe je de skills zo optimaal mogelijk kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal staat er onder aan in een beetje volledige guide/build wel uitleg van de skills en situationeele begrippen ervan om het zo te noemen.

Maar ok :) dat wou ik effe melden misschien dat je het nog niet wist haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:13
Zou ik je eerder aanraden om naar solomid te gaan kijken voor builds. mobafire is nogal underrated naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Lolpro.com is intussen de beste geworden voor zover ik weet, solomid heeft te weinig S3 guides.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja mobafire is misschien nie tde beste, ik heb het alleen in het verleden veel gebruikt om skills van andere champs die ik niet bezit te leren, zodat ik weet waartegen ik spele e.d.

maar voor de rest zijn de builds idd wat appart ssoms :P adcarrys die ap worden gebouwd etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Ik vind zelf persoonlijk mobafire veel handiger meerdere guides per champion en niet maar 1-3 zoals lolpro heeft hierdoor kan ik sneller zien wat de verschillende mogelijkheden zijn voor een champion

hier nog een mooi jax guide op mobafire
linkje

[ Voor 26% gewijzigd door ocwil op 11-02-2013 13:47 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Dit weekend veel ranked gespeeld met Leona..
Damn wat een champion gek <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Of je kunt lolking.net nog nakijken bij de guides. Alleen volg niet alle guides blindelings op, denk zelf ook na over wat de sterke en zwakke punten zijn van de champion die je speelt. Meestal kijk ik ook even naar het huidige elo van de betreffende guide schrijver. XJ9 bijv. heeft een best redelijke Vi jungle guide op lolking.net.

Lolpro.com is opzich niet slecht, alleen hoe Angush Jax speelt is bijvoorbeeld anders dan ik het zou doen. Nogmaals Angush is geen slechte speler, alleen vindt ik hem ook zeker niet 1 van de sterksten. Plus ik krijg een beetje het idee dat de meeste van deze guides onder nogal wat tijdsdruk in elkaar zijn gezet. Bijvoorbeeld het "Counters to Irelia....: Irelia" Copy paste much? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast is het 'zelf nadenken' deel van wat Damien zegt ook heel belangrijk. Veel guides zullen je een 'cookie cutter' build geven, maar afhankelijk van tegen wie / wat je speelt, is het belangrijk om ook je eigen grijze massa aan de slag te zetten. Als ze extreem AP heavy zijn, of immens veel skillshot CC hebben, zou bijvoorbeeld (let op, dit is een VOORBEELD), een Banshee's Veil niet de slechtste pick zijn.

Dit is uberhaupt altijd het geval voor elke game, elke champion, en elke situatie. Build naar je vijand, en ook belangrijk, build naar wat je team nodig heeft.

Ik speel zelf vaak Jarvan IV, en als ik dan zie dat we ECHT een tank nodig hebben, build ik ook zo. Daarna ga ik kijken vanwaar de damage bij de tegenstand voornamelijk van komt. Als het AD is, lacht Jarvan ze vaak uberhaupt al uit in het gezicht, maar AP houd hij niet zozeer van, dus is daar een andere itempath voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een build maken is eigenlijk idd Situationeel wat chimerea ook zegt (zoals ik het interpreteer) idd op het moment dat ik Lee sin speel , en ik zie dat onze top niet tanky gaat maar DMG dan pak ik gewoon die warmogs en eventuele MR en Arm items, op moment dat deze full tank gaat wil ik nog welleens wat mer dmg pakken, builds zijn heel afhankelijk van de game.

Heb vaak genoeg meegemaakt dat ik met een ap champ op top tegen een champ sta die gewoon armor build ipv Magic res, en dan denk ik alweer van tjah..... vindje het gek dat ik ng steeds dmg doe :P

maar dat is wat ik zeg zijn genoeg mensen die 1 build aan houden, en niet naar de situatie kijk

soms pak ik ook items puur om de MR en ARM pak vaak genoeg een cloak ofzo zonder echt te weten wat ik ermee ga bouwen puur om die early dmg wat te reducen dusjah ... builds... globaal zijn zehandig maar dan houdt het voor mij ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat een info allemaal! Zit momenteel op mijn werk maar ga er vanavond eens mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:22
LolKing >>>> Mobafire. Af en toe zie ik zulke nutteloze guides op mobafire vaak met nutteloze lappen tekst erbij. Lolking is handig en overzichtelijk plus je ziet gelijk de ELO van de auteur (En author notes bij builds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft kan je wel goed op de builds letten om te zien wat nu goed is voor je champion. Qua offense is 't over 't algemeen redelijk duidelijk, een AP champ ga je geen AD op builden (met uitzonderingen daargelaten, zie bijv. AD Kennen). Maar defensive moet je flexibel zijn. Had gisteren dan toevallig zelf een Warmogs op m'n Ezreal gehaald, puur omdat ik ontzettend hard geburst werd door een combinatie van Viktor en Garen. Daarnaast had ik dan een Mercurial Scimitar (let wel, dit is een item dat eigenlijk te duur is, en puur situationeel, nooit een core item).

Meestal word er bij guides wel verteld wat er nu 'core' is op een champ, dus wat ECHT essentieel is voor het slagen van je game. Wat daarna komt is puur eigen interpretatie binnen de logische grenzen, en afhankelijk per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ook leuk dit als je de koreaanse site laat vertalen naar Nederlands,

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OtIywfe.png

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:04

Qon

Eerder boerenkool met vleugels zou je zeggen... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Dylan93 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:51:
[...]

Mjah, dat klopt niet helemaal. Als hij de lane keihard gewonnen heeft, heeft hij er toch voor gezorgd dat de vijandelijke botlane niet vele kon doen?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:59

Hu9o

Schokkend

"you have been promoted" jeuj

Hoe kan je eingelijk een niveau zakken? Moet je dan best of x keer verliezen als je op 0 staat?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
jep en als je net gepromote bent kan dat in sommige gevallen al naar 1 game zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is niet mogelijk. Als dat gebeurt, heb je te maken met een bug. Wanneer je net gepromote bent, krijg je een demote protection van 5 losses. Heb je de eerste game een win, en raak je DAARNA weer tot 0, en verlies je DAN een game, dan pas kan je weer gedemote worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteravond weer wat ranked gedaan met vriend van me, 3wins 1 loss, sta nu op 55 LP. Hoop binnenkort Silver division te halen, zit nu op Bronze I. Denk dat die promotie nog lastig kan worden, 3/5 games winnen, weet iemand wat er gebeurd als dat mislukt trouwens? Moet je dan weer opnieuw 100LP zien te krijgen, of krijg je direct weer een kans voor promotion?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Volgens mij had ik ergens gelezen dat je dan terugvalt naar 60 LP, maar ik kan me vergissen :).

Gisteravond voor het eerst ook eens een premade ranked 5v5 gespeeld met het groepje vrienden waar we normaal mee spelen. We begonnen slecht, waarbij we bij een invade hun blue stalen maar aan de verkeerde persoon gaven, waarna onze jungler zonder blue moest beginnen, ook gaven we early 2 kills weg op Vayne. Daarna ging het best goed, we pakten steeds meer kills en ook de dragon was meestal voor ons.Het leek alsof we gingen winnen tot we een slechte engage deden waarbij we geaced werden en maar 1 van hun neerkregen. Ze pushten mid tot een inhibitor voor we weer terugkwamen.
De meeste teamfights erna waren ook weer voor ons maar we konden er niet echt van profiteren omdat onze base openlag we steeds mensen moesten missen om de superminions aan te pakken. Dat ging een tijd op en neer tot we uiteindelijk een fight 5 v 1 wisten te winnen, toen hebben we 2 man teruggestuurt tegen de superminions die onze nexus turrets aanvielen, en 2 man op hun openliggende inhibs op te pikken. Dat lukte, maar wel ten koste van de 2 die de inhibs killden (Onze ADC Ezreal en ik op support Alistar). Zei probeerden vervolgens te finishen door een 5v3 fight onder de nexus aan te gaan, maar vreemd genoeg wonnen wij dat met een ace zonder dat hun een kill op konden pakken (ook omdat ze tussen de spawnende superminions vochten), waarna we eindelijk konden finishen, was een spannende game van 70 minuten :O en meteen onze eerste ranked winst :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:13
Hey guys,

Heb weer iets leuks meegemaakt gister.
We waren 5v5 team ranked aan het doen.
We stonden toch nog wel wat achter iets van 20 tegen 28.
Anivia van hun was best fed en MF ook.
Onze Diana was redelijk sterk en onze yorick was ook best wel gefed.
Teamfights gingen gelijk op, maar nu komt het Yorick moest gaan vanwege prive omstandigheden. Dus wij roepen nog een final push om te kijken als we dit kunnen afronden "Take It Or Leave It".
Daar gingen we volle focus op anivia en mf waren gelijk dood shen en blitz direct erachteraan afgemaakt.
Rammus was op bot en ging dus snel terug intussen hadden we al turret en inhib neer. toen nog 30 seconde over dus volle pin op de turrets maar yorick was al weg. (DC internet uitgetrokken) we waren met 4 man en iedereen was als een gek los aan het gaan voor die 2 turrets en nexus neer te krijgen. 1 seconden voor hun respawnde gewonnen !! Gewoon out of the box harde mid push en teamfight gewonnen echt geweldig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gister met 5 tweakers een gamepje gespeeld. Weet niet meer wie precies, maar was wel geinig. Uiteindelijk verloren, maar het was een redelijk gelijkopgaande game (volgens mij hadden we een inhib gesloopt). Volgende keer maar weer eens kijken om er ook voicechat bij te doen, dat communiceert toch net iets makkelijker. Denk dat dat het verschil had kunnen maken in deze game aangezien botlane niet helemaal soepel liep in het begin en we moeite hadden met grouperen op de juiste momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Ik kijk de laatste tijd ook op Lolking voor guides, maar zie hier hoge "rated" guides staan met HELE vreemde zaken. Zo keek ik naar een Kha'zix guide, en kon er geen touw aan vastknopen. Ook was de speler 1400 elo. Op Solomid is er een van een ~2k+ speler met hoge win% en ~80 games.

Vroegah was Solomid de "enige" betrouwbare guide-site. Ondertussen zijn er erg veel guides niet geüpdate naar S3, wat jammer is. Lolking/Lolpro hebben -ook- goede guides, maar er is niet meer "1" site. Gebruik je gezonde verstand, kijk of de speler echt weet waar hij het over heeft voordat je je gaat richten op de guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
http://www.lolking.net/summoner/euw/19785507#history
Hehehe, gister echt een lekkere dag gehad ^^ was nog niet in een tier gezet, 3 rankeds gewonnen achter elkaar en nu dus in bronze 1, ik speel niet zo heel vaak ranked omdat we vaak 5 man normals spelen maar ik wil wel proberen wat hoger te komen nog :9

Overigens waren 2 van de 3 ranked games wel erg leuk om te spelen, beetje gezellig zelfs, 3e waren de wat meer serieuze gasten die amper iets zeiden. Daar dreigde het ook mis te gaan maar door goede coaching ( :9 ) ging het uiteindelijk tot goed. Owja, AP Yi is best wel een bastard.. doe je burst op hem (als Lux zijnde) en hij loopt gewoon terug, heal en hij komt terug om dikke damage te doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Xevoo op 12-02-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zebby schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:36:
Ik kijk de laatste tijd ook op Lolking voor guides, maar zie hier hoge "rated" guides staan met HELE vreemde zaken. Zo keek ik naar een Kha'zix guide, en kon er geen touw aan vastknopen. Ook was de speler 1400 elo. Op Solomid is er een van een ~2k+ speler met hoge win% en ~80 games.

Vroegah was Solomid de "enige" betrouwbare guide-site. Ondertussen zijn er erg veel guides niet geüpdate naar S3, wat jammer is. Lolking/Lolpro hebben -ook- goede guides, maar er is niet meer "1" site. Gebruik je gezonde verstand, kijk of de speler echt weet waar hij het over heeft voordat je je gaat richten op de guide.
HEt probleem met die guides is dat je ze ook allemaal up to date moet houden. Als je als pro speler 5 guides maakt, moet je ze ook alle 5 vrijwel maandelijks bijwerken ivm verschillende patches die zowel jou als je matchups kunnen treffen. De meeste van die kids zijn daar gewoon te lui voor. De meest betrouwbare site vind ik momenteel inderdaad solomid en lolpro. Let bij Solomid wel goed op of hij Season 3 is (staat onder de titel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik heb juist het idee dat bij Lolpro de guides niet worden bijgewerkt. Vaak voor het laatst in december ofzo. Mobafire geeft ook vaak guides die voor het laatst 100 - 300 dagen geleden zijn bijgewerkt, dan pak ik liever een guide die minder "likes" heeft maar wel gisteren pas is bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Iemand die wat Duoqueue games wil doen rond 'elo' 1150-1350? Ik heb wel nog maar 32 ranked games in totaal dus ben nog relatief nieuw. Ik zit nog steeds in Silver II (lolking rating van 1372) maar hoor daar waarschijnlijk niet in thuis maar met wat geluk kan ik altijd wel een game winnen zodat ik niet echt zak. Mijn id is = raketm Heb het got kanaal wel al eens bezocht maar daar is het dooie boel :)

Na een losing streak kan ik wel een beetje moraal boost gebruiken en hoewel ik altijd kalm reageer op flamers en report callers begint het nu toch wel een beetje mijn spelplezier aan te tasten... Als je na 5 minuten ingame al uitgescholden wordt door total strangers dan kan ik mij moeilijk nog concenteren de volgende 25 minuten...

Wat ik gemerkt heb aan de matchmaking is dat sinds ik 25 ranked games heb gespeeld lijkt het alsof de newb protection weg is. Voorheen werd ik steeds gematched met anderen die ook weinig ranked games hadden maar nu heeft iedereen minstens 100 wins en dus veel meer ranked ervaring als ik. Weet niet of het toeval is of ...

Had ook nog eens Evelynn gespeeld dit weekend, wat hebben ze mijn favoriete hero echt hard generfed :(
Behalve aan het begin van een tf is die ult echt niks meer waard. De range is nu ook super kort. Enige goede dat er nog aan deze champ is is haar mobility...

[ Voor 11% gewijzigd door Inrage op 12-02-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:45:
Iemand die wat Duoqueue games wil doen rond 'elo' 1150-1350? Ik heb wel nog maar 32 ranked games in totaal dus ben nog relatief nieuw. Ik zit nog steeds in Silver II (lolking rating van 1372) maar hoor daar waarschijnlijk niet in thuis maar met wat geluk kan ik altijd wel een game winnen zodat ik niet echt zak. Mijn id is = raketm Heb het got kanaal wel al eens bezocht maar daar is het dooie boel :)

Na een losing streak kan ik wel een beetje moraal boost gebruiken en hoewel ik altijd kalm reageer op flamers en report callers begint het nu toch wel een beetje mijn spelplezier aan te tasten... Als je na 5 minuten ingame al uitgescholden wordt door total strangers dan kan ik mij moeilijk nog concenteren de volgende 25 minuten...

Wat ik gemerkt heb aan de matchmaking is dat sinds ik 25 ranked games heb gespeeld lijkt het alsof de newb protection weg is. Voorheen werd ik steeds gematched met anderen die ook weinig ranked games hadden maar nu heeft iedereen minstens 100 wins en dus veel meer ranked ervaring als ik. Weet niet of het toeval is of ...

Had ook nog eens Evelynn gespeeld dit weekend, wat hebben ze mijn favoriete hero echt hard generfed :(
Behalve aan het begin van een tf is die ult echt niks meer waard. De range is nu ook super kort. Enige goede dat er nog aan deze champ is is haar mobility...
Ik wil best duoque met je alleen ik zit in bronze III met 940 lolking score. Nou zal je denken waarom reageer je uberhoud? Nou ik heb nogal getrolled in het vroegere elo systeem en toen het nieuwe elo systeem kwam stond ik iets van 30/60 (Wat is dat 400 lolking score? :) ). Aangezien ik nu serieus speel en mezelf naar 67/69 heb gecarried en mensen vinden dat ik te goed ben voor mijn huidige elo (Ik zelf oordeel daar niet over). Bied ik me bij deze aan.

Laat maar iets weten als je eventueel interesse hebt.

http://www.lolking.net/summoner/euw/27935891#history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Hebben er vanavond nog mensen zin om een normal (draft of blind pick) 5 man premade te doen? Reden is dat ik toch nog dat icoontje wil halen, en mijn friends toch echt op te wisselende tijden online zijn, waardoor ik nooit 5 man heb.

Ik zit vanavond wel in het GoT channel en zal het daar ook nog eens vragen. (Boeit me overigens niet welke rol ik moet vervullen in de premade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel online vanaf uurtje of 7 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Welk icoontje bedoel je dan?

Edit: nvm, gaat om de lunar holidays summoner icon denk ik :)

[ Voor 53% gewijzigd door anu op 12-02-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Forn schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:30:
[...]

Mjah, dat klopt niet helemaal. Als hij de lane keihard gewonnen heeft, heeft hij er toch voor gezorgd dat de vijandelijke botlane niet vele kon doen?
Ligt eraan, vijandelijke botlane 'niet veel kon doen', Ashe staat toch 1/0/3 met 117 cs en hij als caitlynn 0/0/0 met 216 cs, nu zal het ongetwijfeld ook aan het niveau liggen maar bij een beetje pro game betekend dit zeker niet 'niet veel kunnen doen' en garandeert al helemaal niet dat je de game o.i.d. wint.

Een spel winnen doe je door de vijandelijke Nexus kapot te maken, dat doe je grotendeels door objectives in het spel te behalen (towers slopen, buffs pakken e.d.) een lane winnen zegt daar nog helemaal niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Gents, aangezien ik de komende periode veel tijd heb om in LoL te steken probeer ik mijn elo (of league, whatever) weer eens omhoog te knallen. Ik zit nu in Silver 1 en geloof dat ik wel in Gold thuis hoor (op goede dagen sowieso). Gisteren wilde het niet vlotten met 4 verloren en 2 gewonnen games (nu op -10 punten...). Mochten jullie tijd en zin hebben, zou ik graag willen weten of jullie nog feedback of tips voor mij hebben. Hieronder mijn games van gisteren. Alle feedback is welkom, schroom je niet en vertel me de waarheid ;) Overigens was ik gisteren niet in topvorm, dus domme fouten zullen er vast wel in te vinden zijn :P In vier van de games speel ik Jax jungle, in 2 Caitlin bot.

http://speedy.sh/AmYDW/replay-15.lrf (Jax jungle verloren)
http://speedy.sh/Kfavw/replay-14.lrf (Caitlin bot verloren)
http://speedy.sh/V7Tn4/replay-13.lrf (Jax jungle verloren)
http://speedy.sh/dhsN9/replay-12.lrf (Jax jungle verloren)
http://speedy.sh/EWJkA/replay-11.lrf (Caitlin bot gewonnen)
http://speedy.sh/Mw2tK/replay-10.lrf (Jax jungle gewonnen)

Upload functie van LoLrecorder werkt trouwens niet hier, bij meerdere mensen het geval?

Ow enneh.... :*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:10:
Gents, aangezien ik de komende periode veel tijd heb om in LoL te steken probeer ik mijn elo (of league, whatever) weer eens omhoog te knallen. Ik zit nu in Silver 1 en geloof dat ik wel in Gold thuis hoor (op goede dagen sowieso). Gisteren wilde het niet vlotten met 4 verloren en 2 gewonnen games (nu op -10 punten...). Mochten jullie tijd en zin hebben, zou ik graag willen weten of jullie nog feedback of tips voor mij hebben. Hieronder mijn games van gisteren. Alle feedback is welkom, schroom je niet en vertel me de waarheid ;) Overigens was ik gisteren niet in topvorm, dus domme fouten zullen er vast wel in te vinden zijn :P In vier van de games speel ik Jax jungle, in 2 Caitlin bot.

http://speedy.sh/AmYDW/replay-15.lrf (Jax jungle verloren)
http://speedy.sh/Kfavw/replay-14.lrf (Caitlin bot verloren)
http://speedy.sh/V7Tn4/replay-13.lrf (Jax jungle verloren)
http://speedy.sh/dhsN9/replay-12.lrf (Jax jungle verloren)
http://speedy.sh/EWJkA/replay-11.lrf (Caitlin bot gewonnen)
http://speedy.sh/Mw2tK/replay-10.lrf (Jax jungle gewonnen)

Upload functie van LoLrecorder werkt trouwens niet hier, bij meerdere mensen het geval?

Ow enneh.... :*
Ik wil best wat commentaar leveren op een game zodat jij vooruit komt. Maar misschien is het een goed idee dat je ze zelf eerst terugkijkt en even aangeeft wat je zelf van de games vind.
Anders kan ik beter mijn eigen replays gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren Gold I gehaald, en nu weer 42 LP onderweg naar platinum. Overigens een prima potje als afsluiter gisteren, in Champ Select een duitser die graag wilde dat ik op z'n TS kwam. Nu was ik al duo met een maat van me (die gisteren naar Gold V gepromote is), dus ik zat op Skype. Vond onze vriendelijke duitser geen probleem, had hij ook. Dus meneer joined skype, en we hebben uiteindelijk de game in 25 minuten gewonnen, met mij als toplane Jayce (sta nu 9-1 in ranked met hem.. prima zo!) onze duitse vriend als ADC, en m'n duo als Support. Ging brilliant, en de man bleek ook nog een goed gevoel voor humor te hebben :) zo kan het dus OOK gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Once in a Loltime...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 14:06
Hoi allen,
Ik heb nog een Full Metal Rammus en een Riot Graves promotiecode.
Heeft iemand zin om te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Destrega.nl schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:31:
Hoi allen,
Ik heb nog een Full Metal Rammus en een Riot Graves promotiecode.
Heeft iemand zin om te ruilen?
Hoe kom je uberhaupt aan die promotion codes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 14:06
Gekregen op de gamescom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe mij die full metal rammus maar !

ik bak wel muffins voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Het plan om gisteravond nog even een premade te doen heb ik zelf maar afgeblazen. Na 5 games te hebben gespeeld heb ik maar besloten dat het gisteren geen avond was voor LoL. Het begon met een Renekton game vs een Garen top. Aangezien mijn verwachting was dat Garen tanky zou gaan bouwen, ben ik op dezelfde tour gegaan. En kortom de gehele game gebruikte hij zijn Q ipv om te silencen maar om weg te rennen. Deze game wonnen we dan ook opzich vrij gemakkelijk.

Toen begon het... We hadden het idee een killane te maken. Hji zou Riven spelen en ik zou Renekton spelen. Ons team begon al te mopperen in champ select. En ik geef ze groot gelijk want het heeft natuurlijk een soort van trollgehalte. Onze eerste buy Red pot + 4 HP + Ward, zodat we iig niet gekilled zouden worden door jungle of mid ganks. Dat ging verder prima en na 5 min stonden we op bot 4-1 en 2-1. We kochten netjes wards en CS ging om en om. Onze top deed het ook redelijk, en ook onze mid ging wat dat betreft prima. Nu was mijn verwachting (dit was dus al fout nummer 2, na het kiezen van de killlane) dat iig onze jungler tanky zou gaan bouwen. Dat gebeurde dus niet :P Waardoor we uiteindelijk in de teamfights alles verloren omdat er niemand tanky was. Toen ik dan toch maar richting tank ging bouwen was het al te laat en was de game voorbij.

Geen probleem op na de volgende game. Ik koos ervoor om Xin Zhao jungle te gaan, een maat van mij ging Garen top. Zo snel mogelijk wat ganks opgezet en binnen een mum van tijd stond ik 0/1/5. 1 Gank op bot mislukte wat de ene death opleverde. De enemy mid Katarina had als eerste item een warmogs gebouwd en onze bot ging keer op keer dood. Dus ik besluit meer aandacht te vestigen op bot. Maar schijnbaar zijn mensen nog in de veronderstelling dat als ze 0/3/0 in lane staan dat ze dan alsnog wel even snel de enemy carry kunnen killen. Dus toen het inmiddels 0/7/0 op bot stond zag ik de bui al hangen. Elke teamfight ging verloren en het duurde niet lang voordat onze Nexus in stukken werd geslagen. De tweede loss was een feit.

Op naar de volgende game. De enemy first pick was Darius, dus ik denk prima pak ik een ranged voor top. Dus ik pak Kayle. En wat gebeurt er daarna? Onze jungler clickt eerst op Mundo. Ik denk mooi we hebben een tanky initiate dit gaat helemaal goedkomen, alleen hij lockt hem niet. Laatste 3 seconden switched hij naar Tresh. Vervolgens de rest van het team: Corki, Blitzcrank en Karthus...

Tja de game ging precies zoals verwacht, top was vrij simpel tegen Darius. Alleen toen de laningphase voorbij was kwamen de teamfights en wat een verassing :P We verloren ze allemaal. En weer een kapotte Nexus verder. Game on.

Toen dacht ik, nou ik wil iig nog 1 game winnen vandaag dus laat ik een serieuze pick doen voor jungle om zo iig ervoor te zorgen dat we een tanky champ hebben. De eerste fout die ik in deze game al maakte was niet op mijn summoners te letten. Dus hoppa ik selecteer Olaf met Flash. Opzich kan het wel, maar Ghost is toch net even iets beter te nemen aangezien je al snel de kans hebt dat mensen je "ontlopen". Onze top was Riven vs Morde, Mid was Elise vs Orianna en bot was MF/Taric vs Vayne/Lulu. Ganken ging lastig omdat bijna alle lanes vrij doorgepushed waren, alleen de ganks op top gingen goed vs Morde. Iig de laningphase was voorbij en we wonnen vrijwel alle teamfights. Laatste teamfight waren alleen ik en Riven nog over. Dus we besluiten mid hard door de pushen. Ik tank de turret en we zitten op de inhib te slaan, op dat moment komt het gehele team weer up. Dus we besluiten weg te rennen. Shurelya's wordt gepopt door de enemy volibear en ik denk ik red Riven even dus ik doe hetzelfde... sta ik net te ver bij hem vandaan. Dus ik zie vervolgens hoe Riven wordt doodgemept en het enemy team doorpushed naar onze towers, ze tikken de 2 tower om en staan voor onze 3e. Waarop ik de domme fout maak door te initiaten. Ik loop erin en Volibear popt weer zijn Shurelya's en pakt onze MF... tja de rest is een feit. MF valt dood neer, ik val kort daarna en vervolgens pushen zij hard door en winnen ze de game.

Kort samengevat, door eigen keuzes en speelwijze heb ik gisteren een grote bijdrage geleverd aan 4 losses op rij. Dat wou ik dus niet de mensen van GoT aandoen :P. Vanavond nieuwe kansen en hopelijk minder slechte beslissingen van mijn zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
2 van die losses is gewoon bad luck net out of range shurelya's en een slechte pick door een ander in champ select is weinig aan te doen

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 03-10 18:10
Jezus wat is leren junglen een drama als er randoms bij zitten.
Gisteren een potje met 2 maten en 2 randoms gespeeld. Ik wou support gaan maar de 2 randoms instalocken Cait en Tresh (Tresh is free dus hart vasthouden). Gek genoeg kenden ze elkaar niet maar goed.

Mijn maten gingen graag top en mid dus ging ik maar eens junglen met WW. Gelukkig is WW een droom om de jungle door te komen door zijn crazy sustain. Ik wist al dat ganks pre6 met WW treurig zijn dus ik farmde asap naar 6 om te ganken. Botlane was constant pushed door een Ashe/GP die zo ongeveer de halve botlane geward hadden. Als jungler heb je dan natuurlijk een bad time om een gank op te stellen en het enige wat kon was via de lane.

Meteen gezeik alla "what is your idea of a gank noob". Pittig detail was dat botlane zelf geen enkele ward plaatste of aanwijzing gaf waar wards stonden. Bot was dus hard aan het verliezen en maar schelden en tieren. Leuk hoor :|. Mijn maten top en mid hadden wel mooi geward en wisten te vertellen waar de wards stonden zodat ik daar op zen minst even kon passeren. Laning awareness is toch een zegen.

Ik denk dat ik het maar hou bij Support/Top/Mid for now tenzij ik nog eens 5m premade doe met maten. Dat zijn blijkbaar tegenwoordig de enigste mensen waar je vanop af kan gaan dat ze niet schelden en tieren.

Moet wel zeggen dat junglen helemaal niet zo simpel is. De juiste combo vinden tussen camps clearen, ganken, lane taxing ed is niet simpel. Alleen spijtig dat je het niet op het gemak kan leren ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Ik was met carnaval als viking verkleed en meerdere mensen riepen 'Olaf' tegen me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:25:
Ik was met carnaval als viking verkleed en meerdere mensen riepen 'Olaf' tegen me.
Haha, too damn good :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:20:
[...]

Ik wil best wat commentaar leveren op een game zodat jij vooruit komt. Maar misschien is het een goed idee dat je ze zelf eerst terugkijkt en even aangeeft wat je zelf van de games vind.
Anders kan ik beter mijn eigen replays gaan kijken.
Dat vind ik dus heel erg lastig om te doen, comentaar geven op mijzelf. Niet omdat ik zo geweldig ben (nou ja, een beetje dan ;) ) maar omdat ik in de meeste gevallen wel in de veronderstelling ben dat ik de juiste acties heb gekozen. Misschien dat ik af en toe wat agressiever mag spelen, en mijzelf meer in de rol van carry moet stoppen om het spel naar de overwinning te dragen.

In de gevallen van Jax jungle heeft het meestal te maken met het feit dat de tegenstander goede vision heeft, mijn ganks daardoor mislukken en de lanes uiteindelijk verliezen doordat ik weinig inbreng heb. Mogelijk dat mijn positionering beter kan? Met Cait bot heb ik af en toe het gevoel dat ik lanes verlies omdat ik dan juist weer te aggresief ben, ik wil de tegenstander zoveel mogelijk CS denyen en ben bereid daar zelf CS voor op te geven (minimaal uiteraard). Mogelijk dat communicatie beter kan?

Zoals ik al zei, vind het lastig om op mijzelf comentaar te geven en wen me daarom tot jullie :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Jormungandr schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:20:
Moet wel zeggen dat junglen helemaal niet zo simpel is. De juiste combo vinden tussen camps clearen, ganken, lane taxing ed is niet simpel. Alleen spijtig dat je het niet op het gemak kan leren ... .
Tja, natuurlijk is wards zetten als je mega gepusht bent ook niet altijd simpel. (Aan blue side kan je nog tribush pakken en van daaruit ook river warden, maar aan purple zijde heb je echt geen kans om river te warden zonder een megaburst te krijgen, of zelf eerst de wave te pushen). Geeft hen niet het recht om mega te gaan schelden als je via lane probeert uiteraard.

Vaak kan je toch via river even proberen. In het slechtste geval zien ze je meteen en moeten dan backen. Geeft jouw botlane wat tijd om die farm op te halen en iets meer naar het midden te geraken. In het beste geval hebben ze het niet meteen door, en zitten ze kilometers van hun toren af. Dat is net het gevaar van zo te pushen.

Wanneer je wat moet doen is altijd moeilijk. Sowieso moet je niet low level ganken als jouw teammate aan het pushen is. Of je moet al tanky genoeg zijn om te kunnen diven (en vijand low genoeg dat het snel voorbij is). Pak sowieso altijd de eerste blue & red (beetje afhankelijk van jungler natuurlijk). Met blue heb je normaal genoeg spammogelijkheden om die eerste 4 levels door te geraken. Dan kan je best al eens zien of je ergens kan ganken. De tweede en volgende blues zou normaal voor je mid moeten zijn, of het is een champ als katarina die het enkel voor de cdr zou kunnen gebruiken.

Als zij goede ward coverage hebben en je nergens goed kan ganken, kan een gepushte lane van jouw team net wel een oplossing zijn. Via lane de twee bushes doorlopen, en als hij terug een klein beetje vooruitkomt spring je er op.

Andere moeilijkheid is counterjunglen. Doet de enemy jungler een gank op bot en jij bent net klaar op top, kan je toch nooit op tijd zijn om te helpen, dus kan het een goed idee zijn om bv enemy wraiths of zelfs red/ blue te stelen.

Het is allemaal heel situationeel dat junglen, dus gewoon proberen om op regelmatige basis wolves, wraiths (en evt ook nog red en/of golems) te pakken, en vanuit dat deel van de jungle door te stoten naar 1 van de 3 lanes voor een gank. Via ervaring leer je dan wel wat ritme hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Laatst online: 03-10 18:10
Ik ging regelmatig eens bot via de river (enemy stond aan onze bot toren) dus ze moesten wel elke keer terug naar hun tower omdat ze mij zagen waardoor Cait meer ademruimte kreeg, maar blijkbaar valt dat onder "useless jungler".

Mijn maatje mid was met Syndra zo hard aan het dansen op Akali's gezicht dat ik steeds blue voor mezelf kreeg. Counterjunglen heb ik enkel gedaan toen opeens hun malphite jungler reconnected na 7 minuten. Ben dan als een razende met mid naar hun blue gestormd en heb die nog net kunnen smiten vooraleer ze mij bij de kraag hadden. Daarna niet meer omdat het zo al druk genoeg was.

Ik weet ook dat een pushed lane warden niet simpel is, maar als je in eerste plaats geen wards/sightstones koopt ... . Ik speel zeer vaak support (Swagmaster Zilean ftw) dus ik weet hoe moeilijk het kan zijn, maar wards zijn gamechanging.

Top stond mijn ander maatje tegen Katarina en die hebben we toch een paar keer gehad puur omdat ze 1. hard overextende dus haar ward zag me wel maar ze was te laat en 2. toplane bijhield wanneer de ward geplaatst was en dus ook expired was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik jungle zelf ook vaak,

en het is opzich iets wat opzich staat in de game, je moet idd veel stituationeel beoordelen, map awareness en kennis over je DMG output + Survivability vind ik persoonlijk erg belangrijk. Daarbij vind ik de Trade in dmg ook erg belangrijk te weten, weet teminsten als je top gaat ganken en jou top champ misschien niet in staat is om net zoals jij binnen 2 seconden op de enemy te kunnen jumpen of hij je niet in de tijd dat jou toplaner bij je komt om ook te engagen je al dood kan zijn in die tijd.

allemala van die dingen die ook Lointje zegt moet je allemaal TzT kunnen inschattne, en daraop reageren, ik heb heus ook wel vaak zat nog dat ik mijn red buff sta te doen, een glimp van mid op vang en denk kut...daar had ik moeten zijn nu :P gezien onze mid en hun mid zijn HP en positioning maarja .. it happens!

oefening baart kunst :) en dat geflame, krijgt de jungler 9/10 x :p als iemand zijn lane verliest door eigen domme fouten, heeft het altijd te maken met ganks XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Weet je wacht ik écht haat aan junglen, dat elke lane compleet gaat pushen, soms met een ward maar meestal zonder. Vervolgens gaan janken dat ze geganked worden en jij als jungler nooit daar komt. Als de andere jungler veel gezien word in andere lanes is het inderdaad een goed idee om te counter junglen, zorg wel dat je dan 1 of 2 wards mee hebt zodat je iemand aan ziet komen.

Verder heb ik inderdaad ook wel vaak moeite met het bepalen van ganks, ik kijk daarom ook graag naar TheOddOne gewoon om te kijken hoe hij dit doet. Probleem is alleen dat het lijkt alsof het in die games altijd perfect gaat terwijl ik zelf ontzettend sta te lummelen met waar en wanneer ik gank. Nu wil ik niet zeggen dat ik het absoluut niet kan maar het kan altijd beter.

Achja, het scheelt wat dat betreft ook dat ik bijna elke game iets anders speel, van top tot support. Ik heb nooit echt de kans om ergens ontzettend goed in te worden.

Met de nieuwe skin van Jarvan hem ook weer eens opgepakt, ik heb het idee dat je met hem mid game de games kunt beslissen door een goede initiate en het zonen van de carry.

edit:
Gisteren ging echt bagger met vrienden waarmee ik speelde , 3 losses op rij, uiteindelijk nog een duo gedaan en een soloQ ranked nu 24 punten Bronze I, ben benieuwd hoe ver ik ga komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Xevoo op 13-02-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Men hint naar Vi, J4 en Xin nerfs. Voeg Garen ook maar toe, graf champion. Zo eenvoudig, best aardig om farmlane te maken, maar daarna de grootste, meest irritant, snelste damage tank ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:16:
Men hint naar Vi, J4 en Xin nerfs. Voeg Garen ook maar toe, graf champion. Zo eenvoudig, best aardig om farmlane te maken, maar daarna de grootste, meest irritant, snelste damage tank ooit.
Vind J4 en Garen nou niet echt nerfs verdienen. Beide worden vrijwel niet gespeeld. En er is nou ook niet echt veel aan veranderd.
Garen is wel te sterk maar laat hem eerst maar even shinen voordat je hem helemaal nooit meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahhaa Garen is sowiezo OP

laatst paar games op een rij gedaan met vriend van me ik ''comando'' garen op top en hij cho mid :)

die 2 bij elkaar in TF is zo heerlijk :D gingen als een speer, tot dat ik een Nidalee tegen me had op top die beHOOORLIJK kon mikken met haar Q de hele tijd, vervolgens ook ap ging bouwen.

En ik moet zeggen game wel gewonnen en ewl beetje kunnen farmen, maar die Q deed echt AU
haha :D

maar idd Garen = NERFNERFNERFPLZ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vi is sterk op het moment. Nerfs op haar kan ik inkomen. Jarvan moet ik afwachten, zie hem niet veel (dus waarom?), en zie ook niet precies waar hij generft moet worden. Xin Zhao heet op het moment voor mij Whin Nhao, en verdient ook met recht een beetje bijstelling in mijn mening. Vi en Xin zijn allebij heel goed in diven.

Garen behoeft geen nerf. Hij is een champion die je pickt om je lane te domineren, en een goeie tank is 't zeker niet. Hij is een damage soak, dat is alles. Als je team hem focussed, is dat niet zijn prestatie, dat is een fout. Hij heeft geen CC, en daarom ook weinig reden om hem als eerste of tweede uit de fight te focussen. Wat mij betreft is hij voorlopig in elk geval balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Zebby schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:16:
Waar heb je dit vandaan? Nog niets voorbij zien komen op Surr@20 en Reddit. Vi is op zich wel verdiend, Jarvan niet echt in mijn opzicht (misschien speel ik hem slecht) Garen... tjah, eeuwige sustain, ontzettend tanky en toch veel damage.. weet niet wat ze aan willen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garen mag dan wel erg sterk zijn nu. Noobs hebben dat altijd al geroepen.
Ook toen hij veel te slap was. Heb nog geen pro hnem zien spelen dus vind ik het een beetje kansloos om dan al een champ de nek om te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Garen behoeft geen nerf. Warmogs daarentegen wel. Het is tegenwoordig een complete stack op HP geworden op toplane, waar in het begin van het seizoen arm pen teveel deed, is het nu het geval met HP en dan met name de Warmogs en Sunfire capes. Als zelfs de AP mids als eerste item al een Warmogs in elkaar draaien mag het toch duidelijk zijn dat dit item simpelweg toe is aan een nerf.

Champions die in mijn ogen aan een nerf toe zijn, zijn Vi en Xin Zhao. Voor de rest is het puur een balance maken in items. Zodat niet de rush op 1 specifieke stat continu plaats vindt.

J4 is imo eindelijk eens wat bugfixes nodig alvorens hem te nerfen.

Edit 2: Reden dus voor Warmogs nerf ipv Garen nerf is dat deze champ er gewoon ongelofelijk veel winst mee kan behalen vanwege zijn passive en standaard al hoge dmgoutput.

[ Voor 16% gewijzigd door Damien op 13-02-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:30:
Garen behoeft geen nerf. Warmogs daarentegen wel. Het is tegenwoordig een complete stack op HP geworden op toplane, waar in het begin van het seizoen arm pen teveel deed, is het nu het geval met HP en dan met name de Warmogs en Sunfire capes. Als zelfs de AP mids als eerste item al een Warmogs in elkaar draaien mag het toch duidelijk zijn dat dit item simpelweg toe is aan een nerf.

Champions die in mijn ogen aan een nerf toe zijn, zijn Vi en Xin Zhao. Voor de rest is het puur een balance maken in items. Zodat niet de rush op 1 specifieke stat continu plaats vindt.

J4 is imo eindelijk eens wat bugfixes nodig alvorens hem te nerfen.

Edit 2: Reden dus voor Warmogs nerf ipv Garen nerf is dat deze champ er gewoon ongelofelijk veel winst mee kan behalen vanwege zijn passive en standaard al hoge dmgoutput.
Health moet niet generfed worden. Tanks zijn al een stuk minder tanky dan in S2. Als ze dan die health items nog verder nerfen word je als tank gewoon in 1 keer opgeblazen.
Ik heb de afgelopen LCS van EU en NA trouwens geen enkele mid als eerste item een warmog zien bouwen.
Pagina: 1 ... 9 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.