[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets heel anders: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3085167

Een redelijk lang stuk (alhoewel je er zo doorheen leest), maar geeft voor beginnende spelers misschien een mooie uitleg over wat voor rol 'lane-pressure' speelt in dit spel. Het is geschreven vanuit de bot lane maar de theorie erachter is solide voor zover ik mijn theoretische kennis gaat bij League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:16:
Om dat nou weer op het nieuwe ranked systeem af te schuiven vind ik wel raar. Die trollgames had je ook met het oude systeem, en dat je die mensen precies nu krijgt heeft daar mee niets van doen. Overigens is het ook zo dat je alsnog op je Elo gematched word, dus kans is goed dat dit dezelfde personages zijn als je had gekregen met het oude systeem.
niet helemaal waar

aangezien je nu in een bracket zit.

was eerst 0-1200 brons

is dat nu 5 groepen

met 1050 elo werd is alnog in groep 3 geplaats

betekend dat de overige ca. 10000 elo over 4-5 gespreid zijn
promoten gaat nu trager dan demoten waar dat eerst gelijk was

nu is het ca. 5x winnen = 100 punten + 2 voor promotie = 7
demoten = -100 punten = ca. 5x verliezen

de kans dat je nu dus door trolls naar beneden gaat is dus groter oftewel de impact van trolls is toegenomen in de laatste brackets

dit houd dus ook in dat je nu ca. 500 elo verlies met 5 games waar dat eerst 100 elo was

[ Voor 4% gewijzigd door badboyqxy op 05-02-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:32:
Iets heel anders: http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3085167

Een redelijk lang stuk (alhoewel je er zo doorheen leest), maar geeft voor beginnende spelers misschien een mooie uitleg over wat voor rol 'lane-pressure' speelt in dit spel. Het is geschreven vanuit de bot lane maar de theorie erachter is solide voor zover ik mijn theoretische kennis gaat bij League.
niet heel overzichtelijk geschreven en delen gaan minder op voor andere lanes maar het klopt allemaal wel
mensen bang maken is vaak beter dan ze proberen af te maken, dat laatste is meestal een gok namelijk (wel/geen jungler, zijn wij sterker, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik speeldevoro de fun effe potje op me smurf, omdat het op me main effe niet wou :P soms heb je dat

en ja hoor.. daar in game 1 meteen penta :P maar wees gerust, hun waren ook 4 van de 5 waren smurfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:00:
Haha ik speeldevoro de fun effe potje op me smurf, omdat het op me main effe niet wou :P soms heb je dat

en ja hoor.. daar in game 1 meteen penta :P maar wees gerust, hun waren ook 4 van de 5 waren smurfs :)
Dan kun je dus ook gewoon op je main spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol net een game gespeeld (op me smurf) een potje dominion

ik zit gewoon in een team, ik zeg why dont you buy items ? hij zegt how do i do that ? hahah :D lol

onze pwnage AP garen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboyqxy schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:34:
[...]

niet helemaal waar

aangezien je nu in een bracket zit.

was eerst 0-1200 brons

is dat nu 5 groepen

met 1050 elo werd is alnog in groep 3 geplaats

betekend dat de overige ca. 10000 elo over 4-5 gespreid zijn
promoten gaat nu trager dan demoten waar dat eerst gelijk was

nu is het ca. 5x winnen = 100 punten + 2 voor promotie = 7
demoten = -100 punten = ca. 5x verliezen

de kans dat je nu dus door trolls naar beneden gaat is dus groter oftewel de impact van trolls is toegenomen in de laatste brackets

dit houd dus ook in dat je nu ca. 500 elo verlies met 5 games waar dat eerst 100 elo was
Allemaal niet waar. Als je 1000 elo was, word je alsnog met 1000 elo mensen gematched, welke divisie je dan ook zit. Elo zit er nog steeds achter, je kan het niet zien. Heb dit eerder ook al uitgelegd, maar divisions zijn gewoon een mooi systeempje om het allemaal wat overzichtelijker te maken, en mensen meer uit te dagen om verder te komen. Je zult nooit met dermate sterkere mensen gematched worden. Zo speel ik terwijl ik in Gold III zit ook wel tegen Silver I mensen, of Gold I. Rond hetzelfde Elo, toch een andere division.

Edit: demoten gaat overigens ook niet door wanneer je nog met je Elo boven de 'ondergrens' zit van je division. Dus daar hoef je je ook geen zorgen om te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg wel de indruk dat ik niet binnen 'league'' wordt geroosterd zeg maar binnen Matches, dit omdat ik speel in Division 1 van Bronze League, alleen als ik met mensen praat ingame, hoor ik gewoon dat ze in silver II zitten of dergelijke, dus snapte er eeffe helemaal nix van haha ! :)

Maar ik merk idd wel, (ben onlangs gepromote) en merk wel dat je idd minder snel Zakt, dan dat je stijgt, stijgen is gewoon 100 punten, en dan promote games, en een league De-moten heb ik nog niets van mee kunnen krijgen, terwijl ik meteen na het promoten 2 games verloor, en ik al bang was dat ik terug ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Eigenlijk moet je het zo zien dat je nog altijd volgens elo gematched wordt, ongeacht welke divisie ze zitten. Die divisies en ranks zijn enkel een laag erboven om je wat korte termijn doelen te geven. Ook als je promoot na divisie ben je een aantal spellen veilig voor een demote had ik begrepen.

Ben dan toch aan tribunal begonnen gisteren. Twee dingen vallen op:
- systeem lijkt toch vrij goed te zijn, het is zelden dat je niet moet punishen
- behalve: het is belachelijk hoe vaak er gereport wordt voor intentionally feeding / helping enemy team. Dan kijk je naar zijn score en zie je: 4/5, 3/3, 12/6 (?). Ook in de chat zie je niets dat er op wijst. Blijkbaar is het de gewoonte om bij elke loss heel je team te reporten of zo.
Wel grappig dat er daardoor vaak genoeg cases zijn, waardoor zijn bad language/attitude spellen toch beoordeeld worden en een punish volgt. Zit nu op 100% accurate en 17 dagen prevented (3 cases wel nog maar :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 11:01
Lointje schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:57:
- behalve: het is belachelijk hoe vaak er gereport wordt voor intentionally feeding / helping enemy team. Dan kijk je naar zijn score en zie je: 4/5, 3/3, 12/6 (?). Ook in de chat zie je niets dat er op wijst. Blijkbaar is het de gewoonte om bij elke loss heel je team te reporten of zo.
Word er ook helemaal gek van. Na elke loss, zowel van mijn team als van de enemy, wordt er lekker in all-chat de speler met de slechtste score geblamed. "Report our toplane for feed". Ik probeer ze uit te leggen dat ze de game niet zo serieus moeten nemen en dat iedereen wel eens een slechte dag heeft maar ze blijven geloven dat een slechte score reportable is.

Had gisteren overigens de ergste flame meegemaakt die ik heb gezien. Ik startte een ranked queue, kwam 4th pick en vroeg of ik mid kon. Gelijk begon onze captain te flamen dat ik het team moest vullen en weet ik het wat, ik probeerde hem nog uit te leggen dat je beter met elkaar kunt overleggen over wie op welke lane het beste gaat (heb daardoor al zoveel games gewonnen). Uiteindelijk kon ik toch mid, hij had Twitch gepakt als ADC (...), heb toch maar niet gedodget omdat zijn vorige game Twitch 22/1 was o.i.d. Enemy Ezreal krijgt een double kill, hij begint gelijk zijn support Taric te flamen. Sloeg nergens op want ik keek even naar de botlane terwijl Twitch werd afgemaakt en dat lag helemaal niet aan Taric maar aan zijn eigen greed. Vervolgens krijgt Ezreal nog een double kill, beginnen ze elkaar helemaal kapot te flamen met alle ziektes die er maar bestaan en gaan beide AFK. Dat was niet verder dan 7 minuten de game in :/ Ze zijn denk ik 9x gereport dus die zijn goed op weg naar de permaban. Jammer dat ik met dat soort spelers moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Mja, ik heb soms het idee dat mensen ook andere spelers reporten voor intentional feeding of zo als ze niet goed zijn of een off-day hebben, of als het niet helemaal gaat zoals ze willen, zo van jij speelt niet zoals ik het wil, ik ga je reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Gaat bij mij overigens lekker in de Tribunal :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O1JMpPq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No offence, maar daar moet je echt niet fier op zijn. Eerlijk gezegd verafschuw ik zelfs mensen die zich bezig houden met de tribunal.

94% accuracy betekent niets in een "Tribunal-Community" waar de meerderheid punish klikt zonder verder na te denken/kijken.

Ik speel dit spel 2 jaar ondertussen en LoL was 100x aangenamer toen tribunal niet bestond.
Het huidige systeem van tribunal is broken en heeft meer negatieve invloeden op spelers dan positieve.

Zien mensen nu minder leavers dan vroeger? Nee. Ipv mensen nutteloos te bannen die morgen weer een nieuw account maken, zouden ze beter preventief iets uitvinden zodat mensen geen elo/rating verliezen wanneer zij slachtoffer zijn van een leaver.

2 jaar terug werden mensen enkel gereport voor flame of leave. Nu heeft tribunal heeft ervoor gezorgd dat duizenden mensen nu vragen voor reports in open chat, omdat iemand in hun team slecht speelt(de). Dit is volgens mij in bijna al mijn games. Het triestige vd zaak is, dat die spelers dikwijls nog gebanned raken ook omdat ze toevallig 2-3 games slecht speelden en daar 1 of 2 reports per game kregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Heb jij daar dan zicht op hoeveel mensen er gebanned worden voor "unskilled player", "feeding", "assisting the enemy team"??

Volgens mij zijn dat er helemaal niet zo veel. Je wordt niet gebannen voor enkele slechte games imo.

Zolang je nice blijft op de chat zie ik geen reden om mensen hiervoor te bannen. Meestal zijn het dan de teamleden die "REPORT THAT NOOOOB!! RETARD!!!..." gaan, die verdienen eerder een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:44:
No offence, maar daar moet je echt niet fier op zijn. Eerlijk gezegd verafschuw ik zelfs mensen die zich bezig houden met de tribunal.

94% accuracy betekent niets in een "Tribunal-Community" waar de meerderheid punish klikt zonder verder na te denken/kijken.

Ik speel dit spel 2 jaar ondertussen en LoL was 100x aangenamer toen tribunal niet bestond.
Het huidige systeem van tribunal is broken en heeft meer negatieve invloeden op spelers dan positieve.

Zien mensen nu minder leavers dan vroeger? Nee. Ipv mensen nutteloos te bannen die morgen weer een nieuw account maken, zouden ze beter preventief iets uitvinden zodat mensen geen elo/rating verliezen wanneer zij slachtoffer zijn van een leaver.

2 jaar terug werden mensen enkel gereport voor flame of leave. Nu heeft tribunal heeft ervoor gezorgd dat duizenden mensen nu vragen voor reports in open chat, omdat iemand in hun team slecht speelt(de). Dit is volgens mij in bijna al mijn games. Het triestige vd zaak is, dat die spelers dikwijls nog gebanned raken ook omdat ze toevallig 2-3 games slecht speelden en daar 1 of 2 reports per game kregen.
Ze hebben er allemaal dingen in gegooid om te voorkomen dat je weg kunt komen met alleen punish. Ten eerste, ze hebben IP weg gehaald, dus waarom zou je nog op punish drukken zonder de case te lezen? Daarnaast gooien ze er ook regelmatig pardoncases tussendoor. Als je deze ook allemaal punished zullen ze jouw punish minder zwaar wegen dan iemand die al die pardoncases gewoon pardont.

IMO werkt het wel. Mensen zijn er meer van bewust dat ze gebanned kunnen worden en dus zijn ze iets aardiger, als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:44:
No offence, maar daar moet je echt niet fier op zijn.

Tribunal heeft ervoor gezorgd dat duizenden mensen nu vragen voor reports in open chat, omdat iemand in hun team slecht speelt(de). Dit is volgens mij in bijna al mijn games. Het triestige vd zaak is, dat die spelers dikwijls nog gebanned raken ook omdat ze toevallig 2-3 games slecht speelden en daar 1 of 2 reports per game kregen.
volgens mij doe je zelf geen tribunal
ik doe het ook niet vaak, maar van tijd tot tijd doe ik gewoon een paar cases
>90% druk ik op punish, en ik let wel degelijk op wat er gezegd word in de chats
niemand heeft meer een motief om hersenloos op punish te drukken, je krijgt er geen enkele beloning voor

ik zie weldegelijk veel minder leavers, ragers en flamers, ik zie gewoon verbetering
nutteloos is het bannen zeker niet; mensen steken enorm veel tijd in het spel en hebben runes en champions op een account die je dus niet binnen no-time terugkrijgt
een nieuw account betekent helemaal opnieuw beginnen

en er valt geen systeem te maken waardoor mensen geen elo verliezen bij leavers: dan word het leaven juist erger omdat niemand meer de druk voelt om te blijven spelen en zullen leavers minder gereport en dus gestraft worden
en je krijgt dan meer elo in het systeem dan de bedoeling is

hoe weet je trouwens zo zeker dat veel van die spelers gebanned worden? ik ben ook slachtoffer van dat soort report calls maar heb nog geen enkele keer een warning of ban aan m'n broek gekregen
lijkt me ook erg lastig om te controleren, hoe weet je dat de meeste van de willekeurige (!) spelers waar je een tijd terug mee hebt gespeeld gebanned word?

het tribunal systeem ziet er mss broken uit en hij kan zeker beter (report for inappropriate name is een farce bijvoorbeeld) maar het heeft zeker geen negatieve invloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

De keren dat ik tribunal heb gedaan heb ik voor elke case en onderliggende reports de chats gelezen. Omdat als iemand begint te ragen dat vaak een onderliggende reden kan hebben. Als ik zie dat de desbetreffende al vanaf het begin van de game wordt geprovoceerd door zijn zogenaamde teammates, dan ben ik (mits zijn rage niet buiten proporties loopt) geneigd de persoon in kwestie simpelweg een pardon te geven. Hoevaak ik wel niet cases ben tegengekomen van die zogenaamde premades die zich helemaal storten op die ene random in hun team die vervolgens helemaal wordt afgebrand.

Nogmaals ik keur ragen niet goed, maar als er 20 minuten tegen je aan gezeken wordt en die persoon in kwestie beantwoord ze nog netjes maar na 21 min knapt er iets, kan ik mij dat goed voorstellen. En zolang hij zich prima verwoord en niet zelf op het niveau komt van de standaard noob-callers dan mag hij wat mij betreft gewoon verder spelen.

Dus nee Tribunal is niet stuk, het werkt wel degelijk, maar er kunnen nog wel aanpassingen in gedaan worden. Daar ben ik het wel mee eens. Tevens om terug te komen op het voorgestelde dat je geen elo etc verliest bij leavers/ragers. In zo'n geval zou een voting system handig zijn, alleen loop je de kans dat dat gewoon bij ziekelijk af wordt misbruikt. (voting system om de game te mogen verlaten zonder elo-loss, alleen voor de leaver/rager elo penalty).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even niet over tribunal ! :P

maar ik baal er wel van dat leona zo duur is, ik ben zelf nogal tegen Riot points kopen, meer omdat ik weet als ik het vandaag doe dat ik over 2 weken alle champs heb etcetera, en zo mijn geld er door heen fiets :P ja gat in de hand hahaha !

maar het punt is ik heb net zooooveeeel ip uitgegeven omdat ik alle tier3 runes wil, en ik wil nog steeds graag Leona, waarom gaan die 6300 ip champs niet wat naar benede :P de champs die ik graag wil omdat ik support soms zo fijn vind spele, zijn gewoon niet te betale xD hahaha

tribunal = idd beetje broken, het probleem is dat naar mijn mening er veel mensen ook aan meedoen die zelf continue flamen en afk gaan etc, en het dan afreageren op mensen in tribunal...
oftewel ik druk overal punish ,dan zal ik het wel een xtje goed hebben, en worde ze lekker gebanned lekker puh !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
Damienx2 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:06:
Dus nee Tribunal is niet stuk, het werkt wel degelijk, maar er kunnen nog wel aanpassingen in gedaan worden. Daar ben ik het wel mee eens. Tevens om terug te komen op het voorgestelde dat je geen elo etc verliest bij leavers/ragers. In zo'n geval zou een voting system handig zijn, alleen loop je de kans dat dat gewoon bij ziekelijk af wordt misbruikt. (voting system om de game te mogen verlaten zonder elo-loss, alleen voor de leaver/rager elo penalty).
Dat voting systeem gaat ook niet werken. veel te makkelijk om te misbruiken. oh we gaan de match verliezen laten we degene met de slechtste stats maar even een oor aan naaien omdat hij het miste skills heeft of gewoon pech had ofzo.. de ragers krijgen op die manier juist een wapen door op degene op wie ze ragen te gaan voten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:48:
Heb jij daar dan zicht op hoeveel mensen er gebanned worden voor "unskilled player", "feeding", "assisting the enemy team"??

Volgens mij zijn dat er helemaal niet zo veel. Je wordt niet gebannen voor enkele slechte games imo.

Zolang je nice blijft op de chat zie ik geen reden om mensen hiervoor te bannen. Meestal zijn het dan de teamleden die "REPORT THAT NOOOOB!! RETARD!!!..." gaan, die verdienen eerder een ban.
Hoeveel niet, maar in mijn "vriendenkring" heb ik al een paar bans zien passeren voor spelers die ik vrij goed ken en 100% weet dat ze niet toxic zijn en op reddit zie je ook dikwijls cases passeren die volledig bullshit zijn.

Je wordt niet gebanned voor slechte games? Ik ben in december gebanned geweest voor 3 reports in 3 games, waarvan eentje met commentaar "nidalee trollpick" en een andere waar ik mijn lane verloor met vayne wat resulteerde in snowball door de enemy.

Het grappige was dat ik een ticket maakte bij user support van riot, en pas na 4 dagen kreeg ik een antwoord wat blijkbaar een algemeen geautomatiseerd bericht bleek te zijn met "Check the summoners code blabla" waarbij ik mijn case voorlegde aan hen met de vraag welke regel ik exact overschreef vd summoners code en toen antwoordden ze doodleuk weer met een algemeen antwoord kwamen alsof ze een antwoord uit hun knowledgebase kopieerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Crysania schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:22:
[...]

Dat voting systeem gaat ook niet werken. veel te makkelijk om te misbruiken. oh we gaan de match verliezen laten we degene met de slechtste stats maar even een oor aan naaien omdat hij het miste skills heeft of gewoon pech had ofzo.. de ragers krijgen op die manier juist een wapen door op degene op wie ze ragen te gaan voten
Bedoelde eigenlijk meer voor degene die al weg is uit de game, dus de overgebleven 4 mensen. Zou dus niet werken als alle 5 nog aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:31:
[...]
Hoeveel niet, maar in mijn "vriendenkring" heb ik al een paar bans zien passeren voor spelers die ik vrij goed ken en 100% weet dat ze niet toxic zijn en op reddit zie je ook dikwijls cases passeren die volledig bullshit zijn.

Je wordt niet gebanned voor slechte games? Ik ben in december gebanned geweest voor 3 reports in 3 games, waarvan eentje met commentaar "nidalee trollpick" en een andere waar ik mijn lane verloor met vayne wat resulteerde in snowball door de enemy.

Het grappige was dat ik een ticket maakte bij user support van riot, en pas na 4 dagen kreeg ik een antwoord wat blijkbaar een algemeen geautomatiseerd bericht bleek te zijn met "Check the summoners code blabla" waarbij ik mijn case voorlegde aan hen met de vraag welke regel ik exact overschreef vd summoners code en toen antwoordden ze doodleuk weer met een algemeen antwoord kwamen alsof ze een antwoord uit hun knowledgebase kopieerden.
Post de case eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
@jandefriesman je mag niet meedoen met tribunal als je er zelf al door veroordeeld bent dacht ik.

@damien maar dan weet je toch ook dat 4 man plots beginnen zagen op degene met de slechtste stats en hem "forcen" om het spel te verlaten zodat zij geen elo verliezen, want het is "zijn schuld".

Tribunal is niet perfect, maar is op zich ook niet slecht vind ik persoonlijk. Als ik zie wat voor cases hier allemaal voorbij komen. De kans is klein dat je gebanned wordt vanwege gewoon drie slechte rondes. Ik ga niet zeggen dat het onbestaande is, maar ik zie bv ook wel report voor unskilled. Dan ga je in chat kijken en zie je de persoon in kwestie "retard, uninstall, report 9x on noob, you suck, ..." alles nog eens in caps lock enzovoort.

In zo'n systemen zijn er helaas false positives, maar zoals de statistieken ook wel zeggen. 70% van de mensen die al eens gewarned of gebanned zijn, hebben dat niet nogmaals voor omdat ze beter spelen. Dus ja, tribunal heeft wel effect en een heleboel mensen gaan ook vriendelijker spelen.

en als het vroeger "beter" was, dan denk ik dat dit eerder komt omdat er gewoon minder volk speelde, en de grote gaming community er nog niet in zat, inclusief de "stoere" tieners die zich online god wanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Lointje schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:39:
@jandefriesman je mag niet meedoen met tribunal als je er zelf al door veroordeeld bent dacht ik.

@damien maar dan weet je toch ook dat 4 man plots beginnen zagen op degene met de slechtste stats en hem "forcen" om het spel te verlaten zodat zij geen elo verliezen, want het is "zijn schuld".

Tribunal is niet perfect, maar is op zich ook niet slecht vind ik persoonlijk. Als ik zie wat voor cases hier allemaal voorbij komen. De kans is klein dat je gebanned wordt vanwege gewoon drie slechte rondes. Ik ga niet zeggen dat het onbestaande is, maar ik zie bv ook wel report voor unskilled. Dan ga je in chat kijken en zie je de persoon in kwestie "retard, uninstall, report 9x on noob, you suck, ..." alles nog eens in caps lock enzovoort.

In zo'n systemen zijn er helaas false positives, maar zoals de statistieken ook wel zeggen. 70% van de mensen die al eens gewarned of gebanned zijn, hebben dat niet nogmaals voor omdat ze beter spelen. Dus ja, tribunal heeft wel effect en een heleboel mensen gaan ook vriendelijker spelen.

en als het vroeger "beter" was, dan denk ik dat dit eerder komt omdat er gewoon minder volk speelde, en de grote gaming community er nog niet in zat, inclusief de "stoere" tieners die zich online god wanen.
Forcen om weg te gaan? Wat? Jij laat jezelf wegpesten in een online spelletje? Zodat jij LP's verliest? Vrijwillig? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik zeg niet dat je daarom ook weggaat, maar ik kan je nu al garanderen dat je zo'n dingen regelmatig in de chats zou zien als je dat implementeert. En voor de persoon op wie het gericht is, ook al gaat hij niet weg, is het niet leuk nee. Als 4 niks verliezen en 1 wel bij een leave ipv loss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Lointje,

ik mag nog mee doen :) dus ik ben STOERRRR :P

vraag= op youtube zie ik wel eens filmpjes van mensen die hun eigen game hebben gerecord, en dat dan delen, maar dan met zoals de tournaments van LOL met de score boven in etc.

hoe neem je een game op die je gaat spelen zeg maar ? of moet je na de tijd ergens dat opslaan of aangeven van deze game opslaan als record ofzo? nooit mee bezig gehouden, maar wil het wel eens testen :)

dus ik bedoel niet streamen, of met andere programmas opnemen, ik bedoel echt binnen LOL zelf :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

LoLrecorder
zet de optie aan dat je in spectator mode opneemt
dat programmaatje neemt al je matches automatisch op en slaat ze op in een vrij klein bestandje (ik heb ergens tussen de 1~2k matches opgeslagen en het is maar 8.5GB totaal)

vervolgens moet je dat bestandje openen en met fraps oid opnemen zodat je een .mkv hebt (die nemen natuurlijk een stuk meer ruimte in beslag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
Weet iemand trouwens hoe die huidige ranked games worden ingedeeld qua picks.
Ik duo que meestal met een vriend, deze was +/- 100 elo hoger.
Eerst waren we altijd first en last pick.
Alleen sinds die update zijn we altijd 4e, 5e pick. Dit terwijl hij 2 divisies hoger is als mij.
Dit vind ik wel jammer aangezien meestal support en jungle overblijft voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Godofal

Ik zie 't! dankjewel, gaat me pc er ook trager van werke ? ik speel namelijk op een vrij oud beesie, heb nog wel gewoon normale games, met hier en daar (soms) eens wat lagg, maar niet extreem, kan alles wel gewoon op high e.d. spelen ! maar me fps gaat dan naar de klote ? :P of wat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Inrage schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:48:

Een Riot medewerker heeft een tijdje geleden op het Forum of op Reddit gezegd dat je niet gebanned kunt worden voor "Unskilled player" reports, deze reports worden enkel gebruikt om het matchmaking system te analyseren.

Ik ben verder wel van mening dat de Tribunal niet altijd even goed werkt. Ik heb namelijk meerdere malen een case voorgelegd gekregen waar niks mis mee was. Geen 'intentionally feeding' of grof taalgebruikt, toch bleken mensen het niet met mij eens te zijn toen ik op 'Pardon' had geklikt. Er zijn dus zeker wel genoeg mensen die klakkeloos op 'Punish' klikken, waardoor er dus (in mijn ogen) onschuldige mensen worden gebanned al is het maar een time ban.
Dit was echter wel toen je nog IP kreeg voor de Tribunal.

offtopic:
JanDeFrieseMan, ik stoor mij best veel aan al je spelfouten, zinnen zonder punctuatie en allemaal nutteloze posts (iemand post iets, en jij MOET daar dan weer op reageren zonder enige toegevoegde waarde of iets dergelijke) :/

[ Voor 3% gewijzigd door Pimorez op 06-02-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmm, als je de tribunal niet bevalt, dat kan ik begrijpen. Maar ik speel dit spel nu al sinds beta, en ben nog nooit gebanned. Ik heb ook wel 's een game dat ik feed, en dat mensen toch zeker schreeuwen dat ze me willen reporten. Niemand is perfect. Maar als je consistent gebanned word, dan ben ik toch van mening dat je je attitude moet aanpassen. Eveneens met je vrienden, hoe weet jij nu dat ze zich hetzelfde gedragen in games waar jij niet bij zit? Het credo met LoL is koste wat het kost netjes blijven, en vriendelijk reageren, zelfs op de '12 year old ragekids'. Die zijn lastig, zal ik meteen beamen. Maar je gaat niets winnen met naar reageren op dit soort personen, ze spelen er niet beter van, ze feeden niet minder, en ze flamen alleen extra. Ik zal eerlijk zeggen, ik ben puur op attitude op Gold rating gekomen. Het helpt ECHT. Wanneer je heel vriendelijk bent, en positief blijft, trek je al gauw de helft van de wat meer negatieve mensen mee in je gedachtengang. Aanmerkelijk is ook dat ze dan plots een stuk netter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Pimorez schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:27:
[...]

Een Riot medewerker heeft een tijdje geleden op het Forum of op Reddit gezegd dat je niet gebanned kunt worden voor "Unskilled player" reports, deze reports worden enkel gebruikt om het matchmaking system te analyseren.
[...]
Ok dat is mooi want ik report best nog wel eens een paar mensen voor unskilled player en het is natuurlijk niet de bedoeling dat die een ban krijgen maar gewoon beter gematched worden ;)

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mwah, "dikwijls". Ook op Got hier zijn cases gepost waarvan mensen vonden dat het onterecht was en steeds waren er mensen hier die hem wel gewoon terecht vonden. De mensen zelf zijn vaak niet van mening dat het een ban is maar anderen (ikzelf ook vaak) blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:26:
@Godofal

Ik zie 't! dankjewel, gaat me pc er ook trager van werke ? ik speel namelijk op een vrij oud beesie, heb nog wel gewoon normale games, met hier en daar (soms) eens wat lagg, maar niet extreem, kan alles wel gewoon op high e.d. spelen ! maar me fps gaat dan naar de klote ? :P of wat? :D
afaik niet
ik heb het nooit gechecked maar volgens mij eet LoLrecorder weinig tot geen resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Werkt lolrecorder trouwens weer? Waren wat problemen mee na de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk wel, zal vanaaf hem ff testen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
godofal schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:59:
[...]

afaik niet
ik heb het nooit gechecked maar volgens mij eet LoLrecorder weinig tot geen resources
Het enige wat het doet is alle packets die LoL naar jou toe stuurt en andersom opnemen, en deze vervolgens met dezelfde snelheid weer naar de LoL-client toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:27:
[...]

Dit weten de meeste spelers zelf ook wel. Daarom dat ze reporten voor "intentional feeding" of dergelijke, dan wordt je wel gebanned. Niemand kiest "unskilled player".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je unskilled player kiest wordt het toch minder waarschijnlijk dat je met die mensen geteamed wordt? Dat was mijn veronderstelling altijd, daarom gebruik ik voor hele slechte spelers (mensen die towerdiven op level 2 ofzo en dan het gek vinden dat ze dood gaan, dat mag maar graag niet in mijn potje :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:21:
[...]
Dit weten de meeste spelers zelf ook wel. Daarom dat ze reporten voor "intentional feeding" of dergelijke, dan wordt je wel gebanned. Niemand kiest "unskilled player".
Nee, valt erg mee. Tribunal cases waar ge report is voor intentional feeding maar waar uit de case nergens blijkt dat het intentional is worden gewoon gepardonned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:43:
Als je unskilled player kiest wordt het toch minder waarschijnlijk dat je met die mensen geteamed wordt? Dat was mijn veronderstelling altijd, daarom gebruik ik voor hele slechte spelers (mensen die towerdiven op level 2 ofzo en dan het gek vinden dat ze dood gaan, dat mag maar graag niet in mijn potje :p )
Mwah denk dat ze indien iemand HEEL vaak hiervoor gereport wordt (10 games vlak bij elkaar door 30 verschillende spelers bijv.) dat ze zijn hidden elo een beetje verlagen (voor normals dus).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:43:
Nee, er gebeurt helemaal niks mee. Het wordt alleen ergens in de statistieken van Riot opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die weekly games die morgen starten ? zijn dat soort qualifiers ofzo over heel season 3?

kan er niet helemaal bij wat het is, of is het meer voor entertainment doeleinden ?

The results of the European and North American League of Legends Championship Series (LCS) qualifiers are in, and the best teams in esports are all poised to take their first steps on the road to the World Championship. On February 7, the first of these world-class competitors will clash live on the esports pro site in free HD. Each week thereafter, more of your favorite teams will compete for dominance in Season 3.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:14:
Die weekly games die morgen starten ? zijn dat soort qualifiers ofzo over heel season 3?

kan er niet helemaal bij wat het is, of is het meer voor entertainment doeleinden ?

The results of the European and North American League of Legends Championship Series (LCS) qualifiers are in, and the best teams in esports are all poised to take their first steps on the road to the World Championship. On February 7, the first of these world-class competitors will clash live on the esports pro site in free HD. Each week thereafter, more of your favorite teams will compete for dominance in Season 3.

:)
Wekelijkse competitie, zoals elke andere sport op het hoogste niveau. Denk aan voetbal, eerste divisie.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

dat zijn de matches tussen de pro teams
de qualifiers waren om te kijken welke teams er pro gingen, die teams krijgen dus betaald om LoL te spelen en in de weekenden wat potjes te spelen voor een publiek
riot op z'n beurt verdient geld door extra naamsbekendheid, reclame en sponsoring

ze zijn gewoon zo veel mogelijk de succesvolle gedeeltes van populaire sporten aan het overnemen, denk aan voetbal, american football, baseball en basketball
die dingen vertalen ze zo goed als maar kan naar een E-sport

erg slim imo, gaan ze heul veul geld mee verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 24-09 15:38
Nog meer mensen die Ezreal spelen? Zo ja wat is dan de build die je gaat. Elke pagina waar er iets over Ez staat geeft weer een andere build aan. Is naturlijk ook erg afhankelijk wat je tegen je hebt maar er zijn een aantal core items denk ik dan en misschien heb je wel een item waar ik niet zo snel aan denk en toch wel goed/handig is.

En voor de mensen die dan tegen Ezreal spelen: wat is volgens jou een + en een - van tegen een Ez spelen. Dit ook om wat meer insight te krijgen van wat mensen denken van Ezreal en misschien dat ik er dan wat mee kan.

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Qua builds zie ik voornamelijk berserker boots, bloodthirster, dan ofwel triforce ofwel icebourn gauntlet, last whisper, infinity edge, guardian's angel. Maar elke situatie is anders natuurlijk, soms zie je ook statiks, ...

Ezreal heeft een paar (al dan niet kleine) nerfs gehad de voorbije patches waardoor hij nu minder OP is.
Voordeel van ez is zijn beweeglijkheid. Een van je skills geeft eigenlijk een extra flash op korte cooldown. Met zijn ult kan je, als je beetje oefent, enemies afmaken die uit je range gelopen zijn met low health, of je kan ook een hele creepwave clearen aan de andere kant van de map (bv op top staat een rode bol creeps aan je toren. Ult er op en de wave is weg (en jij hebt een bom goud bij)).

Nadeel, zijn andere twee skills zijn skillshots dus je moet goed mikken. Champs die mobiel zijn (ik denk bv vayne) kunnen je skills ontwijken zodat je eigenlijk relatief weinig damage doet. Als je geen held bent met skillshots moet je hier dus rekening mee houden.

Daarom heb je best een support bij je met wat CC (taric, sona, alistar). Stun van hem en je kan vooruit springen, je skillshots landen en teruglopen/afmaken. Een andere goede support is evt soraka, omdat je dan unlimited mana hebt en je zoveel skillshots kan spammen als je wil, en het dus minder erg is als je er wat mist.

Hoe counter je ezreal -> heel sterke cc, genoeg cs denien zodat de damage output low blijft en je hem 1vs1 wel kan outdamagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik speel Ezreal helaas niet zo veel meer, maar ik speelde hem op verschillende manieren (qua build). Het hing een beetje van de teamcomp af met name. In het geval van een non-cc jungler en voor de rest weinig extra CC in ons team ging ik meestal voor:
- Bloodthirster;
- Iceborn Gauntlet;
- Last Whisperer;
- Berserker Greaves;
- Mercurial Scimitar;
- Infinity Edge;

In het geval van cc:
- Bloodthirster;
- Last Whisperer;
- Beserker Greaves of Ionian Boots of Lucidity (persoonlijke voorkeur, de 1 geeft je atk speed de ander geeft je de optie voor wat snellere cd op je poke);
- Infinity Edge;
- Mercurial Scimitar;
- Warmogs;

En in het geval van early game harras / advantage:
- Bloodthirster;
- Trinity Force;
- Ionian Boots of Lucidity (dit omdat de Triforce genoeg atk speed bied dat je niet meer nodig zult hebben);
- Last Whisperer;
- Warmogs of Mercurial Scimitar (hangt af van hoeveel cc jouw team kan leveren en hoeveel cc het enemy team heeft);
- Infinity Edge;

Een Statikk Shiv kan er uiteraard ook in gebouwd worden, hangt een beetje van je team af en hun targets in de game. Het geeft je iig meer waveclearing ability.

En wat de voor- en nadelen zijn van tegen een Ezreal spelen.

Voordelen:

- Achter je minions blijven en hopen dat hij niet een al te vervelende support heeft en je kunt merendeel van zijn skillshots ontwijken;
- Zijn CS farm is imo lastiger dan bijv de champs met een aoe skill (Graves / Caitlyn / Corki / Tristana);
- Vrij mana afhankelijk door zijn skillshots waardoor je met een "normale" AA AD Carry het voordeel kunt behalen in de lane;

Nadelen:

- Hij is lastig te pakken te krijgen (met Blitzcrank bijv kan hij gewoon uit je hook blinken mits goed getimed);
- Een Ezreal die daadwerkelijk merendeel van zijn skillshots land is lastig te killen en ook in teamfights lastig te focussen, zeker als hij nog eens het team heeft met veel cc;
- Als je top of mid staat en je hebt net succesvol je kill gemaakt maar loopt weg met 10 hp dan is de kans vrij groot dat Ezreal het toch nog even afmaakt (beetje net als Ashe bijvoorbeeld).
- Gaat met elke support wel goed samen, al blijf ik Nunu toch wel de minste support keuze voor bij een Ezreal, maar dat is ieder zijn smaak.

Kortom leuk poppetje, maar helaas wat te veel gezien de afgelopen maanden. Zat zelfs op een punt dat ik standaard hem en Corki bande om gewoon maar eens een ANDERE AD carry te zien...

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 07-02-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer een smurf potje gespeeld :) nog geen 1 verloren op dat account :)

dus op naar lvl 30 :D, het grappige is dat er vanaf lvl 5 ofzo geen nieuwe spelers meer zijn? het zijn gewoon allemaal smurfs, met hier en daar een nieuwe speler, die gewoon egt in ze uppie een turret denkt neer te kunnen halen als lvl 2 ashe, zonder creeps, en vervolgens probeer ik hem uit te leggen en te helpen flamed die als een baas omdat die wel weet hoe het moet en hij een DOTA2 Pro is enzovoort... ok go your gang :p

maar wel vreemd, ik zat gister als lvl 5 smurf in een game, maar er zaten gwoon lvl 30 mensen tegenover me in het team! kan dit ? of zijn ze dan premade met een smurf ? leek mij namelij kdat je dan juist met lvl 30 mensen wordt ingepland zeg maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Nu paar keer samen met een vriend gespeeld. Ik Ez en hij Leona. Deze combo is tot nu toe erg lekker. Ook paar keer met Alistar en Taric.

Hm als ik er zo over na denk dan ging het met bijna alle supports wel lekker. Dat zal wel meer komen doordat het altijd een vriend is en dat we op vent zitten dus dat scheelt enorm.

Bedankt voor de info zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Ik speel vaak in een premade samen met een Ez als support, meestal met Taric, gaat best lekker :)
Gister nog een gaaf momentje, we hadden een Ashe Lulu lane een stukje gepushed, tot net na de river zeg maar, Ez wou een minion pakken met een skillshot, maar die stopte ergens net voor de minion, bleek dat hun Shaco wou komen ganken, en die werd per toeval geraakt door de skillshot :P, meteen mn stun erop, ignite en een paar skillshots van Ez, en hop, free kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met een shaco jungler ga ik meestal vrij snel over naar pink wards als support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

Jah de river was pinkwarded, maar hij kwam vanuit hun lane, daar had ik op dat moment geen pink :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Laatst online: 16:06

MrManuel

The impossible is easy...

Straks maar even kijken of LoLRecorder ook wil op Windows 8. :)

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik zit op youtube ene filmpje te kijken van een Le blanc speler die egt aan het dominaten is!!

dikke plays en uiteindelijk een hele verdiende Quadra kill, en wat doe ik shit+enter en typ ik GG

oepsie.......gata nie werke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
anu schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:23:
Ik speel vaak in een premade samen met een Ez als support, meestal met Taric, gaat best lekker :)
Gister nog een gaaf momentje, we hadden een Ashe Lulu lane een stukje gepushed, tot net na de river zeg maar, Ez wou een minion pakken met een skillshot, maar die stopte ergens net voor de minion, bleek dat hun Shaco wou komen ganken, en die werd per toeval geraakt door de skillshot :P, meteen mn stun erop, ignite en een paar skillshots van Ez, en hop, free kill :P
Dat zijn zeker mooie momenten ;) Was gewoon de bedoeling van Ez... true meaning of skillshot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:53:
Ik speel Ezreal helaas niet zo veel meer, maar ik speelde hem op verschillende manieren (qua build). *De rest*
Ik speel Ezreal juist veel op het moment. Ik main AD normaliter (je weet hoe 't is in Ranked solo, you take what you get, maar het heeft mijn voorkeur / ik kan dat het beste), en ik vind dat hij voor soloqueue met uitstek geschikt is vanwege z'n veiligheid. Hij is ideaal wanneer je weet dat je wel fouten gaat maken, en ook niet 100% zeker bent van je team. En zonder premade, tenzij je doublelift bent, gaat dat wel gebeuren. Hij corrigeert daar heel mooi voor. Ik rush op het moment heel oldschool een IE, met ergens tussendoor een vampiric scepter. Daarna build ik een Statikk Shiv, waarna ik de scepter in een BT uitbouw. Vanaf dan gaat er een LW in m'n build, en uitendelijk dan een Guardian Angel (wederom, een fout-buffer). Het op 't moment redelijk veel succes met deze build, maar 't is ook zeker persoonsgebonden en up to preference. Hij kan erg veel paths volgen en toch effectief blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wordt een duur weekend, aangezien de Lunar skins dit weekend wel uit zullen komen. Daarbij zag ik dat ze ook bezig zijn met een nieuwe Blitzcrank + Jayce skin.

Overigens wel leuk dat er nog meer Nasus buffs in het vooruitzicht zijn, zie hem steeds vaker verschijnen in toplane, alleen is hij momenteel vrij makkelijk uit de game te houden. Hopelijk gaat Riot het niet te veel overdrijven met Nasus, ik snap dat ze champions weer viable willen maken, maar soms slaan ze daarin ietswat door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasus is heel afhankelijk van z'n mana op het moment. Z'n problemen zijn dat hij niet echt lane dominance heeft (alleen tegen zeer bepaalde champs, bijv. Jax), en heel mana intensief is buiten z'n Q. Daarbij komt dan dat hij die mana voor z'n Q MOET gebruiken, wil hij de damage stacken. Na de laning phase, als hij middelmatig succesvol of meer is geweest, is hij bijzonder sterk. Moeilijk te downen, ontzettend enge burst, en de sterkste slow in game. Wat ze nu met hem proberen is de mana cost van z'n Q iets aan te passen, waarmee hij in lane wat dominanter kan zijn. Weet niet zeker of andere aspecten zo'n bonus nodig hebben, hij heeft ook base-stats issues. De range buff op z'n wither snap ik bijvoorbeeld al niet, die was prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:22:
[...]

Ik speel Ezreal juist veel op het moment. Ik main AD normaliter (je weet hoe 't is in Ranked solo, you take what you get, maar het heeft mijn voorkeur / ik kan dat het beste), en ik vind dat hij voor soloqueue met uitstek geschikt is vanwege z'n veiligheid. Hij is ideaal wanneer je weet dat je wel fouten gaat maken, en ook niet 100% zeker bent van je team. En zonder premade, tenzij je doublelift bent, gaat dat wel gebeuren. Hij corrigeert daar heel mooi voor. Ik rush op het moment heel oldschool een IE, met ergens tussendoor een vampiric scepter. Daarna build ik een Statikk Shiv, waarna ik de scepter in een BT uitbouw. Vanaf dan gaat er een LW in m'n build, en uitendelijk dan een Guardian Angel (wederom, een fout-buffer). Het op 't moment redelijk veel succes met deze build, maar 't is ook zeker persoonsgebonden en up to preference. Hij kan erg veel paths volgen en toch effectief blijven.
Alle guides die ik dan lees zeggen ze dat je eerst BT moet rushen. Zo zie je maar weer, het is echt persoonlijk ook dus geen pijl op te trekken hehe. Ik zal dan ook maar een persoonlijke build moeten maken :).

Laatste 2 wins begon ik met Doran's blade. Daarna rushen naar B.F sword in Bloodthirster. Daarna voor een Phantom Dancer. Daarna vaak Last Whisper of Trinity Force (ligt aan de tegenstanders). Twijfel nog wel eens of ik Trinity ga of Frozen Mallet. Dat beslis ik terplekke eigenlijk op basis van aantal punten. Als laatste vaak pas IE. en als boots heb ik meestal Berserker's Greaves met de +15 movement upgrade.

Mijn summoner's spells zijn barrier en flash. Ben wat spells aan het proberen. Zie nu ook veel cleanse als spell en dat wil ik ook wel eens paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Gekheid schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:26:
[...]

Alle guides die ik dan lees zeggen ze dat je eerst BT moet rushen. Zo zie je maar weer, het is echt persoonlijk ook dus geen pijl op te trekken hehe. Ik zal dan ook maar een persoonlijke build moeten maken :).

Laatste 2 wins begon ik met Doran's blade. Daarna rushen naar B.F sword in Bloodthirster. Daarna voor een Phantom Dancer ga. Daarna vaak Last Whisper of Trinity Force (ligt aan de tegenstanders). Twijfel nog wel eens of ik Trinity ga of Frozen Mallet. Dat beslis ik terplekke eigenlijk op basis van aantal punten. Als laatste vaak pas IE. en als boots heb ik meestal Berserker's Greaves met de +15 movement upgrade.

Mijn summoner's spells zijn barrier en flash. Ben wat spells aan het proberen. Zie nu ook veel cleanse als spell en dat wil ik ook wel eens paar keer proberen.
Omdat je meestal toch met Longsword + 2 pots zult beginnen. Daarbij heb je bij de eerste return al lanesustain wat je met een IE niet gaat halen. Costefficient is een Bloodthirster ook een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ind, en omdat je voor je IE finished meestal toch al een Vamp scepter maakt. Als je dan je BF sword koopt voor je IE, heb je eigenlijk al alle base items en kan je ofwel goedkoop je bloodthirster afmaken, of duur IE afmaken, en achteraf opnieuw een bf sword kopen voor bloodthirster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet iemand die snel zijn team de schuld geeft van losses, want ik weet heel goed dat ik slecht ben in dit spel. Maar vandaag 4 potjes gespeeld en in elk potje zat minimaal 1 feeder. Echt iemand die na 5 minuten al 0/4 staat en dan loopt te ragen op zijn team. Vervolgens expres feeden en dan afk gaan. Dan overdrijf ik niet. Godverdomme wat kan die community toch ongelofelijk slecht zijn. Ben nu wel even klaar met dit spel voor een paar dagen. Echt zonde, want een potje waarbij allebei de teams gewoon doen is zo leuk om te spelen maar de laatste dagen lijkt dit wel onmogelijk (als ze niet in mijn team zitten, zitten ze wel aan de andere kant en die potjes zijn ook totaal niet leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:31:
[...]

Omdat je meestal toch met Longsword + 2 pots zult beginnen. Daarbij heb je bij de eerste return al lanesustain wat je met een IE niet gaat halen. Costefficient is een Bloodthirster ook een betere optie.
In feite zou met Ezreal een vamp scepter al genoeg moeten zijn voor al je lane sustain needs. En vergeet niet dat IE een hogere spike in DPS is dan Bloodthirster. Ook is het zo dat je met BT riskier bent dan met IE, gezien de stacks halveren op death (wat je uberhaupt wel zo moeten voorkomen, maar risico is risico). Daarnaast word je Q poke ook erg sterk van een IE, en je DPS is weldegelijk hoger heb ik gemerkt. Maar ik ben het er mee eens, als je echt je lane sustain nodig hebt, rush dan vooral BT. Het staat allemaal open voor interpretatie, en je zou ook nooit een vaste build moeten volgen. Maak keuze's op basis van hoe je lane gaat, en belangrijker nog, hoe de lanes van anderen gaan. Merk je bijv. dat je straks 2 sterke bruisers met gapcloser en CC tegen je krijgt, dan is het wellicht zinning om na BT / PD een QSS te builden, puur om dit te counteren. Die kan je dan later weer uitbouwen in mercurial. Ook is het met sommige AD carries op het moment zelfs te overwegen om voor een BotRK te gaan, vooral als je merkt dat 3/5 van de vijandelijke champs HP aan het stacken is. Het zou je nog verbazen hoeveel damage increase dat is. Daarnaast is de active heel praktisch om mensen die op je duiken af te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:37:
Ik ben niet iemand die snel zijn team de schuld geeft van losses, want ik weet heel goed dat ik slecht ben in dit spel. Maar vandaag 4 potjes gespeeld en in elk potje zat minimaal 1 feeder. Echt iemand die na 5 minuten al 0/4 staat en dan loopt te ragen op zijn team. Vervolgens expres feeden en dan afk gaan. Dan overdrijf ik niet. Godverdomme wat kan die community toch ongelofelijk slecht zijn. Ben nu wel even klaar met dit spel voor een paar dagen. Echt zonde, want een potje waarbij allebei de teams gewoon doen is zo leuk om te spelen maar de laatste dagen lijkt dit wel onmogelijk (als ze niet in mijn team zitten, zitten ze wel aan de andere kant en die potjes zijn ook totaal niet leuk).
Ten eerste wat versta jij onder slecht? Volgens mij is de gemiddelde GoT'er hier toch wel richting degelijk. En omtrent je ervaring, deze ken ik maar als te goed. Ik speel dagelijks gemiddeld tussen de 3 en 5 games, en de ene dag is het een ramp waar het de andere dag weer totaal het tegenovergestelde kan zijn.

Wat ik meestal doe is gewoon Spotify of Grooveshark aanzetten, wat goede nummers op de achtergrond en gaan met het spel. En ja ik heb dus ook wel feeders en ragers in het team zitten, en ja ik verlies ook die games. Maar ik blijf de hoop houden dat de game erop zal meevallen en dan probeer ik het gewoon nog een keer. Het bestaat simpelweg niet dat je allemaal leuke games zult hebben zolang je met mensen speelt. LoL heeft nu eenmaal een vrij lage instapdrempel om het te "mogen" spelen. En gezien het feit dat er miljoenen spelers zijn, ga je nou eenmaal ook kennis maken met de eikels in dit spel.

Gewoon focussen op je rol en ga gewoon oefenen wat je wilde oefenen tijdens de game. Zo wordt je uiteindelijk toch beter in het spel en wat betreft de rager/feeder? Tja report aan het einde van de game en op je ignore. Opgeven is iig geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, ik vind mezelf zeker geen goede speler maar dat is persoonlijke mening. Vind het overigens niet erg want zolang ik bezig ben met verbeteren komt het volgens mij wel goed, gewoon een kwestie van tijd en ervaring.

Ik ga er ook zeker niet van uit dat al mijn potjes leuk zijn, maar ik heb in de laatste twee dagen zo'n 13-14 potjes gespeeld waar er, serieus waar, 2 normaal van verliepen. De rest hadden allemaal leavers of feeders. Aan beide kanten overigens hoor, want ik kan ook een leuke game hebben die we verliezen. Zolang er maar niemand expres gaat lopen verneuken. Ragers gooi ik op ignore dus die zullen me worst zijn.

Het lastige is dat je soms niet kunt oefenen wat je wil door je medespelers. Vladimir top lane proberen? Dan komt de Yi, die niks in champ select zegt en gewoon instalocked, gewoon naast je staan terwijl mid verlaten ligt. Ondanks dat ik in select nog heb aangegeven dat ik top wilde en niemand daar ook maar iets over zei. Vervolgens gaat die Yi drie keer dood in 4 minuten en gaat ie pertinent zijn heal proberen door onder hun toren te staan omdat niemand hem helpt. Daardoor kan ik mijn Vlad top niet oefenen en mijn mid niet, want hun top kon gewoon Yi killen, toren pushen en vervolgens 2v1 mid doen na 9 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Speel je trouwens draft pick of blind pick Grumpsch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

We moeten gewoon dat GoT kanaal met zn allen vaker gebruiken en samen games spelen. Ik solo veel teveel, is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:14:
Nou ja, ik vind mezelf zeker geen goede speler maar dat is persoonlijke mening. Vind het overigens niet erg want zolang ik bezig ben met verbeteren komt het volgens mij wel goed, gewoon een kwestie van tijd en ervaring.

Ik ga er ook zeker niet van uit dat al mijn potjes leuk zijn, maar ik heb in de laatste twee dagen zo'n 13-14 potjes gespeeld waar er, serieus waar, 2 normaal van verliepen. De rest hadden allemaal leavers of feeders. Aan beide kanten overigens hoor, want ik kan ook een leuke game hebben die we verliezen. Zolang er maar niemand expres gaat lopen verneuken. Ragers gooi ik op ignore dus die zullen me worst zijn.

Het lastige is dat je soms niet kunt oefenen wat je wil door je medespelers. Vladimir top lane proberen? Dan komt de Yi, die niks in champ select zegt en gewoon instalocked, gewoon naast je staan terwijl mid verlaten ligt. Ondanks dat ik in select nog heb aangegeven dat ik top wilde en niemand daar ook maar iets over zei. Vervolgens gaat die Yi drie keer dood in 4 minuten en gaat ie pertinent zijn heal proberen door onder hun toren te staan omdat niemand hem helpt. Daardoor kan ik mijn Vlad top niet oefenen en mijn mid niet, want hun top kon gewoon Yi killen, toren pushen en vervolgens 2v1 mid doen na 9 minuten.
Ik zie dit ook wel vaak gebeuren en enigste wat je kan doen is proberen met de rest goed samen te werken en toch die push te doen of baron steal wat de balance kan tippen naar jou voordeel of er gewoon hard doorheen bijten met een goed muziekje zoals Damienx2 net vertelde.

Vervolgens ben het ik het er mee eens dat leavers zwaar gestraft mogen worden. Feeders daar tegen vind ik moeilijk om iets over te zeggen mede omdat ze mogelijk helemaal niet aan het feeden zijn maar gewoon niet weten hoe ze moeten vechten tegen een specifieke champion en daardoor beginners fouten maken die voor jou en mij vanzelfsprekend zijn. Natuurlijk als iemand iets zegt als mid or feed dan is alles wat ik net zei n.v.t. . Hierbij kan je denken aan champions met een pull en dat je zoveel mogelijk je creeps wil gebruiken als cover en dan vol in de openheid staat om je binnen te slepen voor een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt in je games natuurlijk veel meer facetten die je kan oefenen. Als je merkt dat je een team hebt wat niet te leiden valt / als los zand uit elkaar valt kun je alsnog dingetjes oefenen.

- Je team proberen te blijven leiden / motiveren / sturen om voor objectives te gaan. Is ook een kwaliteit, eentje die ook lichte paralellen heeft naar je prive leven. Veel psychologische dingetjes over hoe je welk type persoon kan leiden / sturen. Uiteraard alleen doen als je dit uberhaupt interessant vindt.

- Je cs oefenen zonder teamfights te missen. Als je bijvoorbeeld AD carry speelt is farmen enorm belangrijk, maar ook je map awareness en er dus voor zorgen dat je geen teamfights mist

- Trades leren inschatten en deze dan maar uitproberen. Skill die vooral belangrijk is in de laning fase, hoeveel burst damage doet je tegenstander? Doe jij meer burst, of is het handiger als je voor een langere exchange gaat?

- Timings. Buffs, dragons en objectives timen kun je áltijd oefenen.

- Jungle routes van beide junglers bekijken, ook hiervan kun je timings onthouden. Een amumu begint blauw en zal vaak niet ganken voordat die rood doet, dan gankt ie pas op x:xx minuut top, is hij daar niet, zal hij x:xx minuut kunnen en anders een 30 seconden later bot kunnen zijn.

- Verlengde hiervan, map awarenes. Waar verwacht je dat de jungler komt hoe de lanes nu gaan? Welke lane pushed te hard en onveilig? Die lane kan je evt coachen, maar dat is niet het doel van deze oefening, je wilt vooral je eigen map awarenes verbeteren.

- Teamfights, let op je positioning, val je de juiste target aan, peel je goed genoeg en de juiste mensen etc?
Verder zou je kunnen nadenken over hoe jouw teamcomp het beste zou kunnen engagen, wat het enemy team hier eventueel tegen moet doen, en vice versa. Je zou wederom je team kunnen coachen, maar het doel hiervan is meer om jezelf meer inzicht te geven in teamcomps, picks en bans etc.

- Win je dik, probeer dan je team zo snel en veilig mogelijk naar een win te leiden. Veilig omdat je niet wil throwen, snel omdat de tegenstander dan minder kans heeft om terug te komen. Denk hierbij aan zsm torens neerhalen, enemy jungle warden, buffs tegenhouden, druk houden op alle lanes etc.

- Verlies je dik, eigenlijk het tegenovergestelde, probeer te blijven farmen, probeer controle terug te winnen, probeer te kijken of de tegenstander een fout maakt en maar daar gebruik van. Paar fouten na elkaar en je staat vaak weer gelijk. Dit is nogal afhankelijk of je team nog gemotiveerd is natuurlijk..

Maar het belangrijkste wat je je moet beseffen denk ik; soms win je, soms verlies je. Niets aan te doen. Neemt niet weg dat je jezelf kan blijven verbeteren als dat je doel is. Ongeacht of je in een team met trolls speelt. Daar kan je toch niks aan doen. Zorg ervoor dat je een mindset krijgt waar het resultaat van een individuele pot niet uitmaakt, maar je persoonlijke vooruitgang wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:21:
Speel je trouwens draft pick of blind pick Grumpsch?
Heb een aantal keer draft pick geprobeerd, maar daar kreeg ik voornamelijk te maken met niet-first picks die een rol roepen en dan vinden dat ze daar ook maar recht op hebben. Resulterend in potjes met 4 tops, of 2 junglers, zelfs een keer 2 supports (dat was overigens nog een best aardig potje, permapush bot lane omdat iedereen wel serieus speelde). Duo queue doe ik meestal normal pick zodat we de synergy tussen verschillende champions kunnen testen door maar zo snel mogelijk lanes te callen, dat doet toch iedereen.

Heb het er nog over gehad met degene met wie ik veel duo queue en we willen misschien toch maar ranked proberen in de hoop daar wat meer geluk te hebben. Het is ijdele hoop, maar je moet iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:37:
Eerlijk gezegd ben ik van mening dat feeders helemaal niet zo'n grote impact hebben op je kansen om de game te winnen als mensen vaak doen vermoeden. Soms heb je van die games dat de enemy top snowballt en jouw top laner 0/5 gaat binnen de eerste twintig minuten van het spel. Het grote probleem is meestal, naar mijn ervaring, niet dat de enemy sterk is maar dat de rest van het team opgeeft en domme fouten gaat maken.

Wat is namelijk zo, die enemy top laner krijgt bijna geen gold meer van jouw feedende teammate. Zijn death is dus niet zo erg meer. Problematisch wordt het pas als de betreffende top laner zijn lane verlaat en gaat roamen. Krijgt hij kills op de rest van je team (die wel gold waard zijn!) dan zijn de rapen pas echt gaar. Hier is de taak dus weggelegd voor jouw feedende buddy om die top laner koste wat kost in de top lane te houden. Dit kan hij doen door hard de lane te pushen, goed te warden en met een beetje mazzel ook wat jungle pressure naar zich toe te trekken. Op deze manier besteedt de enemy tijd aan het in de perken houden van iemand die eigenlijk niets waard is en kan de rest van je team gewoon zijn of haar ding doen. Doe je dit goed, dan trek je na verloop van tijd de percentuele achterstand omlaag (en als je feedende buddy goed kan farmen dan kan zelfs de absolute gold difference verdwijnen) en dan ben je in staat om weer met de enemy te vechten en objectives te pakken.

Helaas is het meestal één groot ragefest en doordat mensen opgeven en fouten maken raakt die top laner de hypercarry status en sloopt hij je hele team. Maar ik verlies zelden games waarbij mijn team zijn best blijft doen en de feeder een kans probeert te geven om terug in de game te komen. Hier is dus de taak om je team te carryen door zelf geen fouten te maken en goede plays te maken. Al levert het je niets op in kills en objectives, je verdient er status mee onder je team en dat maakt dat ze eerder naar je calls luisteren.
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:43:
[...]
In feite zou met Ezreal een vamp scepter al genoeg moeten zijn voor al je lane sustain needs. En vergeet niet dat IE een hogere spike in DPS is dan Bloodthirster. Ook is het zo dat je met BT riskier bent dan met IE, gezien de stacks halveren op death (wat je uberhaupt wel zo moeten voorkomen, maar risico is risico). Daarnaast word je Q poke ook erg sterk van een IE, en je DPS is weldegelijk hoger heb ik gemerkt. Maar ik ben het er mee eens, als je echt je lane sustain nodig hebt, rush dan vooral BT. Het staat allemaal open voor interpretatie, en je zou ook nooit een vaste build moeten volgen. Maak keuze's op basis van hoe je lane gaat, en belangrijker nog, hoe de lanes van anderen gaan. Merk je bijv. dat je straks 2 sterke bruisers met gapcloser en CC tegen je krijgt, dan is het wellicht zinning om na BT / PD een QSS te builden, puur om dit te counteren. Die kan je dan later weer uitbouwen in mercurial. Ook is het met sommige AD carries op het moment zelfs te overwegen om voor een BotRK te gaan, vooral als je merkt dat 3/5 van de vijandelijke champs HP aan het stacken is. Het zou je nog verbazen hoeveel damage increase dat is. Daarnaast is de active heel praktisch om mensen die op je duiken af te schudden.
Dat ligt er een beetje aan. IE geeft helemaal geen grotere damage spike tegenover een bloodthirster, zeker niet in de midgame. Je zou het eerder andersom moeten zien: Een groot deel van jouw damage komt van het spammen van Mystic Shots. Die critten niet (tja alleen door een bug maar dat tellen we maar even niet) en dus is de critical strike damage op je IE tamelijk wasted. Daarentegen scalet het 1 op 1 met je flat AD en laat de BT daar nou net even wat sterker in zijn dan de IE. Daarnaast applied je Mystic Shot ook life steal dus je healt jezelf met je Q.

IE + Statikk Shiv geeft daarentegen meer sustained damage doordat de Crit Chance en de Critical Strike Bonus elkaar versterken. Dat vereist echter dat je gedurende een wat langere tijd kan autoattacken en een grote bak AD hebt om de crits de moeite waard te maken. Aangezien de midgame vooral draait om korte skirmishes en je nog niet aan je 6 item build zit, komt het in de praktijk maar weinig voor dat je die sustained damage nodig hebt t.o.v. de hogere up front damage van de Bloodthirster. Daarom zie je de laatste tijd Ezreal vaak gebouwd worden zonder attack speed, en met een Bloodthirster + Last Whisper rush. Immers, je hebt je Mystic Shot als een autoattack reset dus de attack speed is niet per se nodig en je hebt immense scaling met AD op je Mystic Shot en Trueshot Barrage. Zo kun je je stempel drukken op de midgame, waar Ezreal toch het sterkst is.

Dat wil dus niet zeggen dat IE + Statikk Shiv slecht is, maar het vermindert je potentieel in de midgame behoorlijk hard. En als je late game meer damage wil doen dan moet je je afvragen waarom je Ezreal pakt en niet bijvoorbeeld Vayne, die met haar stealth, Tumble en Condemn ook een aardig veilige AD Carry is maar op wie IE + Statikk/Phantom Dancer een stuk viablere keuze is en late game bakken meer schade doet.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:27:
We moeten gewoon dat GoT kanaal met zn allen vaker gebruiken en samen games spelen. Ik solo veel teveel, is niet nodig.
Ach dat is ook allemaal zo relatief gezien. Hoe vaak nodig ik wel niet mensen uit (zit altijd aardig vol daar, dat dan weer wel) en dan zie je mensen erbij komen, maar ook direct weer weggaan, omdat de hoeveelheid wins ze denk ik niet aanstaat.

De LoL community is toxic, en ook de LoL GoT is dat, terwijl dat zo onnodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slivv schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:06:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik van mening dat feeders helemaal niet zo'n grote impact hebben op je kansen om de game te winnen als mensen vaak doen vermoeden. Soms heb je van die games dat de enemy top snowballt en jouw top laner 0/5 gaat binnen de eerste twintig minuten van het spel. Het grote probleem is meestal, naar mijn ervaring, niet dat de enemy sterk is maar dat de rest van het team opgeeft en domme fouten gaat maken.

Wat is namelijk zo, die enemy top laner krijgt bijna geen gold meer van jouw feedende teammate. Zijn death is dus niet zo erg meer. Problematisch wordt het pas als de betreffende top laner zijn lane verlaat en gaat roamen. Krijgt hij kills op de rest van je team (die wel gold waard zijn!) dan zijn de rapen pas echt gaar. Hier is de taak dus weggelegd voor jouw feedende buddy om die top laner koste wat kost in de top lane te houden. Dit kan hij doen door hard de lane te pushen, goed te warden en met een beetje mazzel ook wat jungle pressure naar zich toe te trekken. Op deze manier besteedt de enemy tijd aan het in de perken houden van iemand die eigenlijk niets waard is en kan de rest van je team gewoon zijn of haar ding doen. Doe je dit goed, dan trek je na verloop van tijd de percentuele achterstand omlaag (en als je feedende buddy goed kan farmen dan kan zelfs de absolute gold difference verdwijnen) en dan ben je in staat om weer met de enemy te vechten en objectives te pakken.

Helaas is het meestal één groot ragefest en doordat mensen opgeven en fouten maken raakt die top laner de hypercarry status en sloopt hij je hele team. Maar ik verlies zelden games waarbij mijn team zijn best blijft doen en de feeder een kans probeert te geven om terug in de game te komen. Hier is dus de taak om je team te carryen door zelf geen fouten te maken en goede plays te maken. Al levert het je niets op in kills en objectives, je verdient er status mee onder je team en dat maakt dat ze eerder naar je calls luisteren.
Ben ik met je eens, maar dit gaat compleet niet op als mensen willens en wetens gaan feeden/afk'en. Dat zijn de mensen die ik de laatste twee dagen in mijn potjes heb:
- Lee Sins die alles verkopen en met alleen zeals rondjes gaan rennen in de basis van de tegenstander.
- Dravens die 40 minuten lang met alleen BotRK en Greaves bot lane overextended pushen en constant gecaught wordt, ondanks de pings en meldingen van het hele team (eindigde iets van 2/24, ergens had het andere team door dat hij niks deed behalve afk minions auto attacken).
- Yi's die naar de toren van een tegenstander rennen en hun heal aangooien en verliezen van die toren.

Dat soort mensen moeten gewoon gelijk een permaban krijgen naar mijn inziens.

Mensen die hun lane verliezen maar wel hun best blijven doen is niks mis mee, dat kan de beste overkomen. Zolang ze maar wel het spel blijven spelen en proberen om nog een beetje van nut te zijn. Helaas zijn er op het moment veel mensen die het vooral leuk vinden om de tijd van 9 anderen te vergooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt er GP in S3?

Hij lijkt nu met de nieuwe items zeer leuk op te spelen.
iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 20:59
Heb vroeger wel gangplank gespeeld in de toplane of jungle. Maar op een of andere manier lukt het tegenwoordig niet zo goed meer.. Ik ga nu wel meestal bijna voltank build. Vroeger was het altijd Phage - warmogs - atma's - als het goed gaat Trinity force, anders frozen mallet.

Tegenwoordig hoort een brutalizer wel in z'n build vindt ik, maar het gaat niet zo lekker meer. Wat is jou build dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik heb GP een paar keer gespeeld dit seizoen en dan puur voor het testen met enkele runesets. Had bijvoorbeeld een AD quints, Crit dmg marks (kom je op 20%) armor seals, mr glyhs. En dan vervolgens richting de Statikk Shiv bouwen, waardoor je vrij vlot waves kunt clearen en elke 100 stacks op je Shiv een fijne Crit burst geven op je enemy. Was een leuke gimmick maar ik geef liever de voorkeur aan andere toplaners.

Gisteren 4 games gespeeld waarbij ik 3x niet mijn favoriete rol heb gespeeld (2x adc en 1x jungle) en 1x Kha'zix top. Beide ADC games gewonnen, alleen ik kan het gewoon niet leuk vinden de hele adc rol of laten we zeggen de hele botlane in totaal. Mindless cs farm met weinig tot geen actie. Plus het blijft altijd nog toezien of je top en mid niet early game hard verliezen. Want je mag dan zelf early het goed doen, het geeft je alsnog te weinig houvast om de game vanuit daar al te kunnen carryen (Tenzij je natuurlijk 5-0 staat binnen enkele minuten van de game) Gisteren de eerste adc game op Varus verloor onze top (Zed) vrij hard van een Garen, waarna hij in allchat maar bleef roepen hoe noob zijn tegenstander wel niet was voor het pakken van een "easy" champion. Waarna ik hem vroeg waarom hij zonodig Zed top moest spelen. "He picked after me". Dus ik zeg, dat is toch je eigen schuld dan als je hard gecountered word en je weet niet wat je moet doen om terug te komen? Response: "stfu noob". Waarna ik inmiddels 6-1 sta en ook onze mid Fizz vrij hard wordt gekilled door Gangplank.

Malphite (onze jungler) besluit vanuit het niets maar een gank op bot te doen terwijl ik rustig de wave aan het clearen ben voor de tower (tank de minions een beetje zodat de toren ze niet afschiet, ik geef nog aan dat ik geen gank nodig heb). Waarna hij door 3 man wordt besprongen en het nog net tot onze toren red. Ik weet nog net 1 van de 3 te killen en 2 man lopen op low hp weg. Malphite: "WTF VARUS?". Dus ik vraag wat er aan de hand is? "Y U DONT FOLLOW WHEN I GANG?" Ik leg hem uit dat ik bezig was met de minions en aangezien mijn score (6-1) ik geen gank nodig had op dat moment. "NOOB VARUS".

Vervolgens pakt onze Zed (0-4) inmiddels de red buff en ik vraag of dat wel een verstandige keuze was, aangezien ik als ranged toch wat makkelijker de slow kan applyen dan een Zed die al dood neervalt bij een zuchtje wind. Reactie: "REPORTED FOR FLAMING! IGNORED".

Prima... Teamfight begint en ik kill er 3 en schiet er 2 low. We maken de ace en finishen de game. Gelukkig aan het eind van de game toch nog Fizz die mij bedankt voor het carryen en ik heb mijn support bedankt, want uiteindelijk had ik aan mijn support de gehele game het meest. (Was Leona btw).

Gelukkig was mijn Kha'zix game vs een Singed 10x leuker. Einde van de game had ik 280 cs waar Singed net 70 aantikte.

Maar goed, ADC vindt ik behalve een saaie farmfest dus ook absoluut niet leuk vanwege het eeuwige gehuil early game op de ad carry. "Y U DO NO DMG?" Misschien omdat ik scale op items en dus echt wat zal moeten hebben voordat de harde pewpew eruit komt? Plus die mensen die altijd wat hebben aan te merken op iemands build, ook al werkt het prima voor diegene. Kijk wat mij betreft loop je rond met 6 mejai's, als jij de game daarmee kunt carryen zal ik de laatste zijn die daar iets over zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb precies hetzelfde als AD carry. Early game doe je gewoon weinig damage en kan het (zeker als je bijv. Soraka support bij je hebt) fucking saai zijn. Als jungler heb je de hele game actie door het opzetten van ganks, in de gaten houden van timers/wards en het eventueel counterjunglen van je tegenstander.

Tegenwoordig trouwens weer veel met Warwick aan het junglen. Niet omdat het de beste jungler is, maar vooral omdat het al tijden mijn beste champion op top is en hij zich in de jungle ook prima redt. Ik doe een ietwat onorthodoxe build maar hij werkt erg leuk. Endgame items: sorc boots, spirit of the spectral wraith (die met AP en spellvamp), wits end, spirit visage, frozen heart en nog een situational item (meestal GA). De heals op je Q en auto-attacks zijn echt hilarisch, je bent vrij tanky, doet lomp veel damage en bent bijna niet te killen. Bovendien is je ultimate een prima initiatie of in ieder geval een manier om de AD carry uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren echt een super game gehad, gewoon door het optimisme van de groep. Het begon slecht: meteen een karthus instalock (in normal btw). Nou goed, geen probleem. De andere vier bespreken beetje wie wat gaat doen. Ik wissel nog van support naar jungle omdat degene van ons die overbleef met jungle dat niet zag zitten.

Beginnen aan wolves. Mr instalock Karthus steelt deze... gaat dan naar zijn lane zonder te helpen met blue, en sterft tegen malzahar. First blood knalt er door de speakers. Direct gevolgd door: karthus has quit the game. Dus: instalock, wolf steal, first blood weggeven en afk gaan. De rest wat down natuurlijk, maar geen flamefest, eerder gewoon ongeloof. We bespreken dat we maar gewoon doorspelen tot 20 minuten en zullen surrenderen. Ik neem mid over (amumu met machete tegen malzahar met first blood en free farm). Ik verlies dus mijn toren maar doe het verbazend goed qua farm. Wave beetje pushen, wolves en wraiths pakken, en wave tegenhouden aan de turret. Ik verlies wel mijn 1e turret maar ondertussen staat darius 3-0 en ezreal 4-0 op hun lanes. Tweede turret hou ik lang genoeg vast en kan zelf wat poken op malz.

Dan zegt darius: you know what, I think we can win this! I'll go mid now. Dus ik mag tegen een 0-3 riven staan op top en onze darius staat met voordeel tegen een malz. Zelfs met hun 5vs4 voordeel en een roaming jungler slagen ze er amper in om kills te maken. En in de teamfights verliezen ze ook door slechte focus en goede initiates van mezelf (al zeg ik het zelf). We pushen hun tot 1 inhib down, pakken baron en dragon. Het ander team is aan het ragen tot en met in /all. Winnen weer een teamfight, tweede inhib down. Derde teamfight gewonnen en nexus down. Dus na 3 minuten stonden we al 4vs5 en toch nog gewonnen. 3 honor gegeven, 1 report. Echt met zo'n goede sfeer en optimisme toch gewonnen, het mag ook eens gezegd worden als het wel goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Lointje schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:59:
Gisteren echt een super game gehad, gewoon door het optimisme van de groep. Het begon slecht: meteen een karthus instalock (in normal btw). Nou goed, geen probleem. De andere vier bespreken beetje wie wat gaat doen. Ik wissel nog van support naar jungle omdat degene van ons die overbleef met jungle dat niet zag zitten.

Beginnen aan wolves. Mr instalock Karthus steelt deze... gaat dan naar zijn lane zonder te helpen met blue, en sterft tegen malzahar. First blood knalt er door de speakers. Direct gevolgd door: karthus has quit the game. Dus: instalock, wolf steal, first blood weggeven en afk gaan. De rest wat down natuurlijk, maar geen flamefest, eerder gewoon ongeloof. We bespreken dat we maar gewoon doorspelen tot 20 minuten en zullen surrenderen. Ik neem mid over (amumu met machete tegen malzahar met first blood en free farm). Ik verlies dus mijn toren maar doe het verbazend goed qua farm. Wave beetje pushen, wolves en wraiths pakken, en wave tegenhouden aan de turret. Ik verlies wel mijn 1e turret maar ondertussen staat darius 3-0 en ezreal 4-0 op hun lanes. Tweede turret hou ik lang genoeg vast en kan zelf wat poken op malz.

Dan zegt darius: you know what, I think we can win this! I'll go mid now. Dus ik mag tegen een 0-3 riven staan op top en onze darius staat met voordeel tegen een malz. Zelfs met hun 5vs4 voordeel en een roaming jungler slagen ze er amper in om kills te maken. En in de teamfights verliezen ze ook door slechte focus en goede initiates van mezelf (al zeg ik het zelf). We pushen hun tot 1 inhib down, pakken baron en dragon. Het ander team is aan het ragen tot en met in /all. Winnen weer een teamfight, tweede inhib down. Derde teamfight gewonnen en nexus down. Dus na 3 minuten stonden we al 4vs5 en toch nog gewonnen. 3 honor gegeven, 1 report. Echt met zo'n goede sfeer en optimisme toch gewonnen, het mag ook eens gezegd worden als het wel goed is :)
Helemaal mee eens Lointje, alleen heb ik nu al 3 dagen ellende gehad qua teams :P Mijn goede moment is alweer van 4 dagen terug, waar mijn internet verbinding echt ongelofelijk slecht was dat ik continu wegviel tijdens ganks/teamfights. Voelde me echt nutteloos in het team. Heb ook aan het einde tegen mijn team gezegd dat ik blij was dat ze me konden carryen en dat ik het zou begrijpen als ze me zouden reporten. Maar de reacties waren: "NP man, we all have those days, gj that you played safe with that connection". Daar heb ik dus ook het gehele team gehonored en tevens mijn enemy ook. De enemy voornamelijk omdat als ik weer eens geDCed was, zij mij gewoon terug lieten lopen naar de base ipv een makkelijke kill scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IINamoRII
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-08 19:04
Hallo zijn er nog mensen die duo willen doen om uit brons te komen:P Voeg me maar toe als je het leuk vindt, mijn tag is: IINamoRII

ps: speel meestal s'avonds en in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Laatst online: 25-02 00:02
Het nieuwe rank systeem vind ik wel echt leuker dan het hele ELO verhaal. Ik heb me dus ook pas deze week geplaatst voor ranked en kwam uit in Bronze IV (ik zuig, en de teams waarmee ik de placement matches speelde waren nou niet bepaald beter:P). In bronze IV, heb ik echt 5 potjes achter elkaar een ragende\trollende ellende van teams gehad. van 2 top + 2 jungle tot geen ADC, tot DC @ start, je kent het wel. Dus eergister tot mijn grote schaamte naar Bronze V geplaats (je krijgt dan ook gewoon een melding "Contratiulations, you have been promoted to Bronze V" HOE DE FUCK IS DAT EEN PROMOTION!?

Annywho, gister weer een potje of 5 gespeeld, met 4 echt superteams! lekker samenwerken, ik speel meestal jungle op Vi en gank er vrolijk op los 4 potjes lang rolde we het nmy team echt helemaal in elkaar, dat dus 4 keer met 4 verschillende teams. Ik kreeg weer hoop in de LOL community. (1 potje was met een Draven die denkt dat ie tank is en de support de schuld geeft dat hij steeds dood gaat)

Dus, Placement matcheessss...
1e gewonnen in een spannende game. alle 10 speelde we op ons best en na ~40 min wonnen we met zelf 2 inhibs down.
2e potje dan, eerst gerage bij champion selection. want mensen callen hun spots ipv dat ze gewoon kiezen op basis van de keuze selectie en plaats dat ze staan. Ik had last pick en de jungle spot bleef vrij, VI had de ander dus dan Jax maar.

Het spel begint, heeft het andere team 2 tops en 2 jungles met allebei smite... dus solo bot en geen mid voor hun. Die jungles gaan ook echt allebei de jungle in en stelen elkaars XP en gold. Needless to say na 20 min was het over, maar aan de andere kant zat ook iemand die met zijn promo matches bezig was, en dit was de 2e die hij zo verloor...

Mischien zou het een goed idee zijn om bij het champ selection gedeelte aan te kunnen geven of je deze match wilt laten meetellen voor je promotion games. Het is toch zuur om op zo'n manier niet door te gaan en 9/10 keer zie je het al aankomen bij de champion slection.

btw, Ik neem aan dat het trollen iets minder wordt als je richting silver/gold league gaat?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Vicarious schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:40:
Tegenwoordig trouwens weer veel met Warwick aan het junglen. Niet omdat het de beste jungler is, maar vooral omdat het al tijden mijn beste champion op top is en hij zich in de jungle ook prima redt. Ik doe een ietwat onorthodoxe build maar hij werkt erg leuk. Endgame items: sorc boots, spirit of the spectral wraith (die met AP en spellvamp), wits end, spirit visage, frozen heart en nog een situational item (meestal GA). De heals op je Q en auto-attacks zijn echt hilarisch, je bent vrij tanky, doet lomp veel damage en bent bijna niet te killen. Bovendien is je ultimate een prima initiatie of in ieder geval een manier om de AD carry uit te schakelen.
Ik ben nieuwschierig naar de volgorde van je build. En eigenlijk ook wel naar je masteries en runes.
In preseason speelde ik WW jungle, maar na een paar slechte games en het niet vinden van een goeie setup heb ik hem opgegeven.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens effe een vraagje van een vriend van mij, hij is ook begonnen met League of Legends, en ik ben met me smurf hem wat aan het helpen, we spelen puur op F2P champions, maar hij heeft nu aardig wat ip, rond de 5000 , hij wil graag weten wat zijn beste 1e aankoop kan zijn.

En daarmee bedoel ik eigenlijk voor hem een champ die niet Te moeilijk is, maar waar je desnoods wel zelf low lvl games mee kan carrien zeg maar ,(hijs wel redelijk goed namelijk). maar Kan hem niet egt iets adviseren, hij wil nogal een tanky dmg type, Darius vind die dan weer nix :P

iemand ideen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Volibear ?

Niet al te moeilijk, redelijk tanky en je ziet hem niet heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:56:
Hey jongens effe een vraagje van een vriend van mij, hij is ook begonnen met League of Legends, en ik ben met me smurf hem wat aan het helpen, we spelen puur op F2P champions, maar hij heeft nu aardig wat ip, rond de 5000 , hij wil graag weten wat zijn beste 1e aankoop kan zijn.

En daarmee bedoel ik eigenlijk voor hem een champ die niet Te moeilijk is, maar waar je desnoods wel zelf low lvl games mee kan carrien zeg maar ,(hijs wel redelijk goed namelijk). maar Kan hem niet egt iets adviseren, hij wil nogal een tanky dmg type, Darius vind die dan weer nix :P

iemand ideen ?
Malphite
Xin Zhao
Renekton
Jax

Waar Malphite de tank is en een goede initiate heeft en de andere 3 bruisers, waarvan Xin en Renekton redelijk tanky gebouwd kunnen worden en toch nog een leuke dmgoutput hebben en Jax redelijk DPS gebouwd kan worden en via zijn tank en E toch nog tanky is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Of Garen anders? Die is ook goedkoop als ik het mij goed herinner, vrij tanky, kan redelijk wat damage doen. Ik zou sowieso niet te duur gaan qua champ zodat je op lvl 20 meteen runepages & t3 runes kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ydegart schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:42:
[...]

Ik ben nieuwschierig naar de volgorde van je build. En eigenlijk ook wel naar je masteries en runes.
In preseason speelde ik WW jungle, maar na een paar slechte games en het niet vinden van een goeie setup heb ik hem opgegeven.
Runes:
- Magic pen marks
- Armor seals
- Magic res/lvl glyphs
- Flat AP quints

Masteries: 9/21/0 met de CDR, AP en magic pen mastery in offense

Build volgorde:
- Start machete, ward en 2 pots. 5 pots heb je als warwick niet nodig, maar die machete helpt wel
- Na eerste jungle ronde haal ik meestal die spirit stone en boots
- Afhankelijk van mn gold bouw ik eerst magic pen boots, dat 950 attack speed ding of een hextech
- Vervolgens laat ik het helemaal afhangen van hoe de game gaat en hoeveel gold ik heb bij een back. Als ik CDR wil voor meer Q's haal ik eerst dat healthdeel van de spirit visage. Als ik er ook armor bij nodig heb haal ik glacial shroud. Als ik MR nodig heb haal ik de negatron cloak van de spirit visage. Als ik sneller wil clearen haal ik mn wints end zo snel mogelijk. Er is altijd iets te bouwen, daar ben je heel flexibel in. Ik zorg alleen wel vaak dat ik vrij snel al magicpen boots en die spellvamp spirit af heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01

iemand ideen ?
In plaats van één dure champ te kopen, zou ik gewoon eerst (bijna) de hele rits van 450/1350 IP champions halen.
Dus eerst bijvoorbeeld (450):
Ashe
Garen
Nunu/Soraka
Ryze
Kayle

En voor 1350:
Cho'Gath
Jax
(Singed)
Malphite
Twisted Fate
(En nog wat anderen zoals Evelynn, Amumu.)
Met Sion of Tryndamere (beide 1350) kun je over het algemeen ook leuk carryen op lagere levels, maar die worden steeds minder relevant op hogere niveaus. (Hoewel Sion nog steeds een leuke counter is tegen bijvoorbeeld LeBlanc)

Dan heb je voor iedere rol in elk geval al een champion.
Als stompy bruiser is Olaf voor 3150 IP dan weer een goede aankoop.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 08-02-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Of je speelt gewoon elke week de free champions en als je er één hebt die je aanstaat dan koop je die. Deze week is Xin Zhao free. Die champ valt binnen de beschrijving (Niet lastig, carried aardig goed) en is ook betaalbaar met zijn 3150 IP.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Slivv schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:36:
Of je speelt gewoon elke week de free champions en als je er één hebt die je aanstaat dan koop je die. Deze week is Xin Zhao free. Die champ valt binnen de beschrijving (Niet lastig, carried aardig goed) en is ook betaalbaar met zijn 3150 IP.
Al zal het lastig worden Xin te picken het komende weekend, met nieuwe skins in aantocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:26:
[...]

Runes:
- Magic pen marks
- Armor seals
- Magic res/lvl glyphs
- Flat AP quints

Masteries: 9/21/0 met de CDR, AP en magic pen mastery in offense

Build volgorde:
- Start machete, ward en 2 pots. 5 pots heb je als warwick niet nodig, maar die machete helpt wel
- Na eerste jungle ronde haal ik meestal die spirit stone en boots
- Afhankelijk van mn gold bouw ik eerst magic pen boots, dat 950 attack speed ding of een hextech
- Vervolgens laat ik het helemaal afhangen van hoe de game gaat en hoeveel gold ik heb bij een back. Als ik CDR wil voor meer Q's haal ik eerst dat healthdeel van de spirit visage. Als ik er ook armor bij nodig heb haal ik glacial shroud. Als ik MR nodig heb haal ik de negatron cloak van de spirit visage. Als ik sneller wil clearen haal ik mn wints end zo snel mogelijk. Er is altijd iets te bouwen, daar ben je heel flexibel in. Ik zorg alleen wel vaak dat ik vrij snel al magicpen boots en die spellvamp spirit af heb.
Ik zou in ieder geval voor movespeed of anders attack speed quints gaan. AP quints doen echt vrijwel niks early game misschien een paar hp verschil lategame 0,0.
Als je wits end haalt kan je ook beter een razer nemen in plaats van een spirit.

Toplane warwick trouwens best sterk nu als je tegenstander meedoet aan de health stack meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Laatst online: 25-02 00:02

iemand ideen ?
cho
voli
amumu
jax
jin xao

zoiets als hun? :P ik zou hem gewoon steeds de bruiser uit de free champ rotation laten proberen tot hij er een tegenkomt die hij echt leuk vind. Hangt namelijk toch meer van de persoon af denk ik dan de champ.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:07:
[...]

Ik zou in ieder geval voor movespeed of anders attack speed quints gaan. AP quints doen echt vrijwel niks early game misschien een paar hp verschil lategame 0,0.
Als je wits end haalt kan je ook beter een razer nemen in plaats van een spirit.

Toplane warwick trouwens best sterk nu als je tegenstander meedoet aan de health stack meta.
Qua quints ben ik het met je eens, zeker omdat waarschijnlijk eerder de procentuele damage gedaan wordt ipv de damage uit mn AP. Even kijken of movespeed of AS beter werken.

Die Razer doe ik juist niet omdat ik die spellvamp spirit neem. Dat geeft zo'n ENORME lifesteal early/midgame dat ik in 1 q ongeveer 35% van mn HP bij heal terwijl ik er qua jungle snelheid als ik toch al wits end ga maar een klein beetje mee opschiet. Bovendien heb ik niks aan de upgrade van de razor (alleen wriggles, heb ik niks aan)

Warwick top speel ik al 2 seizoenen, haal ik in normals een 70% winrate mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Ook gisteren een mooie game gehad.

Ik was jungle Xin (free, eerste keer sinds S3). Alle lanes verloren, kon 1 kill pakken in botlane na een gank. Daarna ging het bergafwaards. Alle lanes verloren, andere team was 4m premade met volle AoE comp (Morg/Sona/Shen/Graves/Amumu). Ik dacht - shit, we verliezen early en teamfights hebben we helemaal geen kans...

Na een tijdje staan we ruim 15 kills achter en flink wat CS, onze TF is slecht en doen geen damage. Ondertussen heb ik door wat assists hier en daar wat tanky items kunnen halen. Dan opeens beginnen we teamfights niet hard meer te verliezen (even trades, of iig niet negatief voor ons). Ik zit dan met Wriggles (fout, ik weet het), mercs, randuins, warmogs, negatron cloak en een brutalizer. Volgende teamfight engaged hun Amumu (weer) op onze TF. Ik en Zed diven hun (godlike) graves en maken hem dood voor Shen kan komen met zijn ult; schild deed niet genoeg. Vervolgens konden wij de rest ook doodmaken omdat we te tanky waren en ze geen echte damage meer over hadden. Hierna kon ik een Youmuu's afmaken (Cleaver te duur) wat ervoor zorgde dat ik Zed het volgende gevecht op Graves niet meer nodig zou hebben.

Zij bursten Shurelia, missen bandage toss. Wij baiten wat, hij engaged met een toss (weer) op TF. Hij ult, en Sona flashed voor haar ult. Net ervoor Janna ult om te disengagen. Ik spring op Graves, ult en verspreid hun hele team (Morgana ult brekende) en burst Graves met de active van mijn ghostblade neer en vervolgens winnen we de game. Echt, totaal niet zien komen. Veel honour gegeven ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Vaak genoeg gehad dat een game 'lost' leek en om wat voor reden dan ook soms toch nog kunnen winnen. Om die reden zou ik zeggen surrender niet te snel, al denk ik zelf ook wel eens in the heat of the moment 'dit gaan we niet meer winnen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch dat zoveel mensen Wriggles een fout item vinden? :p De armor, damage, Lifesteal + gratis ward maken het op zich toch een prima jungle item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:27
Zijn er veel mensen die hier de season 3 LCS volgen? Gisteren en vandaag naar de wedstrijden gekeken en moet zeggen dat het wel erg gaaf is om de halve week naar 4 pro games te spelen met zoveel bekende spelers.

Vindt Voyboy echt heerlijk om naar te kijken als ie Olaf speelt zeg. Wat een monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Laatst online: 16:06

MrManuel

The impossible is easy...

Is inderdaad echt vet! :)
Zelf
En wat vinden jullie van de nieuwe skins? :D

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
MrManuel schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:20:
Is inderdaad echt vet! :)
Zelf
En wat vinden jullie van de nieuwe skins? :D
Die Corki is tof, zucht, maar weer RP kopen :P
Pagina: 1 ... 8 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.