[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond rond een uur of 8 nog 2 ranked potjes kunnen doen! dus gek dat dit gebeurt.

Lijkt wel weer terug in de goeie ouwe tijd idd :) smiddags 5 uur uit je wekr komen, boven pctje aanzetten en inloggen, wachten op de Que, ondertusse effe eten, kijken, nee nog niet ingelogd, nog effe een tv-serietje kijke, effe kijke, ja ! ingelogd (3uurlater) :) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Dit weekend echt het ultieme dieptepunt bereikt met LoL. Het is net alsof iedereen ineens maar ranked speelt. En tuurlijk weet ik wel dat het andere team 5 trollen heeft en ik maar 4. Maar als het in championselect al begint met de vraag: "What do I need to do now?" of "Wtf? I selected my champ but now it's in the banned list???". Dus na 3 van zijn favoriete (ja echt alle 3 zijn champs had hij gebanned) champions gebanned te hebben, besluit hij maar dat hij een nieuwe champ gaat proberen.

Einde van de game staat meneer 0/10/2. "Sorry guys, never played ranked before." En bedankt weer. Vervolgens zie je op zijn lijstje CO-OP vs AI vele malen voorkomen, en daarbij ook nog regelmatig een loss bij deze gamemode. Gelukkig daarentegen weet onze top zijn best te doen om Jax van kills te voorzien. Onze jungler blijft tot level 10 in zijn jungle hangen om vervolgens een wilde gank op te zetten, waarbij hij langs 2 towers weet te diven alvorens hij voor de derde dood neervalt.

Toch bleef ik positief en maar zeggen: "Come on guys we can do this!", ik weet nog net een quadra kill te scoren maar helaas het mocht niet zo zijn. Defeat verschijnt op het scherm en hoppa een nieuwe game in, nieuwe kansen nieuwe prijzen!

Onze firstpick: "Guys I pick Leblanc mid." Ik: "I'm fine with that, but since I'm lastpick let me take it for you and you pick a support for me since I bet none of you wants to play that role :P". "Sorry can't risk it that they pick Leblanc." En ja hoor hij pakt Leblanc en wordt vervolgens keihard gecountered. Mijn AD carry duikt vervolgens achter de low HP support aan waarna de toren en de enemy carry het werk afmaken. Met natuurlijk de standaard response: "Y u not heal?" En ik hem vervolgens uitleg dat Leona geen optie tot healen heeft. Waarna ik gelijk erbij krijg: "noob support!". En na het Defeat scherm toch maar eens gekeken met wat voor mensen ik mag spelen. Hey kijk eens aan, mijn AD carry had een volle crit page! Hey kijk eens mijn mid speelde met tier 1(!!!!!) en tier 2 runes. En wat een leuke combo, beetje attackspeed, beetje ad, beetje armor pen. Nee die had mid goed afgedekt!

Ach ja, gelukkig weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Het feest dat solo queue heet kan weer beginnen. En toch maar vast blijven houden aan die 5 trollen in het andere team, gelukkig heb jij er maar 4!

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha@ Damien, het zijn idd fijne games, ik heb dit weekend mezelf weten te schopepn naar de lijst voor promotie naar de volgende League, dus ik moest 2 out of 3 games winnen.

Alles daarvoor gewonnen, een winstreak van 7 games, en ja hoor net die games die wat belangrijker zijn... die hard trolls... ik moet wel zeggen dat ik zelf ook nog niet volledige tier3 runes overal heb, hier en daar hangt nog 1 of 2 tier 2 runetjes er tussen, maar ik heb iig voor elke role toepasselijke runes :P

De eerste game ga ik Lux mid, ik sta iets van 6-0-3 zegt me team, lux go support now, en waarom ? omdat onze leona besluit om full tank te gaan en niet de support items meer wil kopen... ZUCHT
dus ik zeg : IM ap carry man, en daarbegint de flame bende :P

me hele team een score van iets van 0/4 en ik als enige met 8-1-6 .... vervolgens feed onze top teemo hun garen even naar Onsterfelijkheid, en ja GG

dus ik denk deze 2 nog winnen dan komt het wel goed, maar niets is minder waar :) ik won 1 ... dus ik blij maar de 3e game, precies wat jij ook had damian in pickin phase begonnen ze al te flamen en te bitchen, er was een gast : I go ahri mid , hun picken Ryze dus ik zeg, dont go ahri, pick another one
hij pickt gwoon ahri, dusjah... kan gebeuren
maar onze last pick besluit ook maar effe ap mid te gaan met Veigar, vervolgens gaat veigar naar hard janken en zeuren maar Support role spelen, waar die KAPOT wordt gemaakt door hun Soraka :P
h0e die dat heeft gedaan, joost mag het weten....

affijn.. nu weer opnieuw mezelf maar naar de ''qualifier'' voor promotion geschopt,.. kreeg de melding dat de volgende 3 games beslissend waren, en ik maar snel uitgelogd :P durfde het dit weekend niet meer aan hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 11:01
Meer pech kun je niet hebben Damien ;-)

Ik denk dat dit zichzelf wel oplost als je eenmaal richting Silver I / Gold V komt. Daar zitten mensen die echt wel iets van het spel kunnen (geen placement matches enzo) en als jij dan echt beter bent dan dat niveau, dan zullen je teammates niet gauw feeden en kun jij de game carryen. Ik kom langzaamaan hoger, nu Silver V, maar ik zit in ranked nog niet helemaal op het goede niveau volgens mij, heb niet voor niets 52/30 Morgana en 1450 normal ELO. Ik vecht me wel door die trolls heen, ben binnen een maand of twee wel in Silver III/Silver II denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef het 1-2 weken en alle mensen die helemaal onder de indruk zijn van het nieuwe systeem zullen het opgegeven hebben of zo laag geplaatst zijn dat je ze niet meer tegen komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"Wtf? I selected my champ but now it's in the banned list???". Dus na 3 van zijn favoriete (ja echt alle 3 zijn champs had hij gebanned) champions gebanned te hebben, besluit hij maar dat hij een nieuwe champ gaat proberen.
Haha, dat is awesome :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:32:
Geef het 1-2 weken en alle mensen die helemaal onder de indruk zijn van het nieuwe systeem zullen het opgegeven hebben of zo laag geplaatst zijn dat je ze niet meer tegen komt :p
Zie het zo inderdaad, ze gaan vanzelf omlaag terwijl jij omhoog gaat :) Weer wat zooi uit de 1250-range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ondertussen zo'n 9 potjes ranked gedaan met nieuwe systeem. Merk vaak dat de 1e ban helemaal niet gedaan wordt. Maja, 3 champs " picken" terwijl je ze banned is dommer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:44:
Ik heb ondertussen zo'n 9 potjes ranked gedaan met nieuwe systeem. Merk vaak dat de 1e ban helemaal niet gedaan wordt. Maja, 3 champs " picken" terwijl je ze banned is dommer.
Bans worden bij mij vrijwel altijd (goed) gedaan, gebeurt misschien een op de 20 games dat een captain zijn bans mist (en dan dodget er meestal iemand want dan is meestal de captain AFK). Misschien zijn alle spelers waar je mee speelt nieuw in ranked, dan is het wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ach 1 geruststelling was dat dit allemaal op mijn smurf account was. Alleen het irritante is dat ik op mijn smurf eerst wel even heb gezorgd voor fatsoenlijke runes/championpool etc. Alleen boeit dat anderen blijkbaar weinig. Met mijn main kwam ik uit op 7/3 in de placement matches, zit daarmee in Silver I, met deze smurf nu in Bronze I. Heb nog 2 andere smurf accounts, zal eens kijken hoe die placement matches gaan. Kijk ik snap het wel dat je niet alle games kunt winnen, en ik snap ook best dat er mensen zijn die iets minder kennis hebben van de game dan anderen. Maar 30 punten in Offensive tree als je hun Mastery page bekijkt, of de al eerder genoemde exotische runepages.

Dat kan maar 3 dingen betekenen. 1.) Je bent nog niet op de hoogte van het spel, en hoort eigenlijk nog geen ranked te spelen, 2.) Je bent wel op de hoogte van het spel, maar mensen hun speelplezier bederven is het enige motto in je leven (ook al kost het ook je eigen tijd, is dit het enige waar je nog voldoening uit kunt halen in je toch al nutteloze leven), 3.) Je bent bij de geboorte iets te vaak uit de handen gevallen van de desbetreffende zuster.

Heb jarenlang CS gespeeld, maar hoe toxic die community ook was, gelukkig konden ze nog wel enigsinds richten :P. In dit spel mis ik toch echt een hoop skill en tactisch inzicht van spelers. En toch, het spel zelf vind ik geweldig, de community (en vreemd genoeg merk ik dat NIET hier op het forum) is toch echt iets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@damien ben het wel met je eens in het laatste punt, ook veel CS gespeeld :P

maar het punt is bij mij vaak dat ik op de map (met wards of zonder) vaak zie (voorspel) wat een enemy gaat doen, je ziet bijvoorbeeld hun jungler van top river naar beneden lopen en dan blink ik effe op mid van joh push niet zo hard, en toch blijven ze gewoon tegen die Turret aan tikken, worden ze gegankd en dan roepen Nice ss team...sigh ....... haha :P

maar de community bestaat veelal uit mensen die kwa leeftijd meestal wel volwassen zijn, maar in hun brein idd het UBER leet vinden om mensen te trollen en te bashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Vermoeiend spel soms ja. Gister tegen 4 bruiser, gewoon niet leuk om te spelen. Als Ez kon ik zelf met m'n mobility niet echt weg komen, en als ik weg was kon ik amper aanvallen omdat ik dan gelijk slam-dunked werd. Warmogs hielp niet.

Ranked wacht ik nog even mee ja. Nooit veel gedaan, maar ben wel iets meer fan van dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Damienx2 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:58:Mijn AD carry duikt vervolgens achter de low HP support aan waarna de toren en de enemy carry het werk afmaken. Met natuurlijk de standaard response: "Y u not heal?" En ik hem vervolgens uitleg dat Leona geen optie tot healen heeft. Waarna ik gelijk erbij krijg: "noob support!".
er zou gewoon een test moeten komen waarbij je 3 willekeurige vragen over 10 willekeurige champs krijgt voordat je ranked mag spelen
gewoon een klein simpel testje dat iedereen zonder problemen zou moeten kunnen halen maar dit soort types dus niet
een vraag als "can taric stun?" en "can vayne dodge skillshots with a skill" bijvoorbeeld
mss nog een match de champion routine waar je een naam krijgt en dan op de desbetreffende icon moet klikken

heel simpel, heel kort, maar wel een filter voor dat soort spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zebby schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:29:
Vermoeiend spel soms ja. Gister tegen 4 bruiser, gewoon niet leuk om te spelen. Als Ez kon ik zelf met m'n mobility niet echt weg komen, en als ik weg was kon ik amper aanvallen omdat ik dan gelijk slam-dunked werd. Warmogs hielp niet.

Ranked wacht ik nog even mee ja. Nooit veel gedaan, maar ben wel iets meer fan van dit systeem.
Oh dit systeem is inderdaad in mijn ogen veel beter. Het geeft een beetje het competitie gevoel met promotie en degradatie wedstrijden. En ik denk dat wat al eerder door mensen is gepost, dat het over een paar weken een stuk leuker gaat zijn dan het momenteel is. Want het is inderdaad nieuw en iedereen wil het testen.
godofal schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:30:
[...]

er zou gewoon een test moeten komen waarbij je 3 willekeurige vragen over 10 willekeurige champs krijgt voordat je ranked mag spelen
gewoon een klein simpel testje dat iedereen zonder problemen zou moeten kunnen halen maar dit soort types dus niet
een vraag als "can taric stun?" en "can vayne dodge skillshots with a skill" bijvoorbeeld
mss nog een match de champion routine waar je een naam krijgt en dan op de desbetreffende icon moet klikken

heel simpel, heel kort, maar wel een filter voor dat soort spelers
Ja ofdat ze een AP runepage moeten invullen of een Mastery page die viable zou kunnen zijn op Top. Maar goed ik zat net terug te denken in waar dit simpele gedrag mij eerder is voorgekomen. En dat was in WoW :P dungeons runnen en mensen die op alle willekeurige loot maar rollen "omdat ze het kunnen equipen" :). Dus ja, ik vrees dat het weinig beter zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind het wel wat jammer dat die runepages zo ongelofelijk duur zijn :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad. Waarom die 6300IP zijn snap ik niet. Naja, niet snappen...ze willen natuurlijk dat je die dingen aanschaft met zo'n RP bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Damienx2 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:37:
[...]
Ja ofdat ze een AP runepage moeten invullen of een Mastery page die viable zou kunnen zijn op Top. Maar goed ik zat net terug te denken in waar dit simpele gedrag mij eerder is voorgekomen. En dat was in WoW :P dungeons runnen en mensen die op alle willekeurige loot maar rollen "omdat ze het kunnen equipen" :). Dus ja, ik vrees dat het weinig beter zal worden.
je kan niet runepages/mastery pages zo instellen dat je zonder bepaalde combos niet in ranked kan komen
sommige mid spelers pakken bijvoorbeeld wat AD op hun mid als ze weten dat ze early veel met AA's kunnen harassen (ranged mid VS melee mid bijvoorbeeld)
zelfde voor masteries: sommige champs kan je heel goed met utility masteries spelen

je kan geen bepaalde meta in zo'n test vastleggen, als je dat doet dan leg je de meta vast en zorg je ervoor dat er nog minder mensen nieuwe dingen proberen
alle vragen en tests moeten puur feiten zijn zoals skills en namen
je kan bijvoorbeeld niet vragen hoe taric gespeeld moet worden met antwoorden als "support" "AP carry" en "bruiser"
ook al is hij volgens de huidige meta een support, er zijn mensen die hem als AP carry spelen (en succesvol zijn; z'n skills schalen vrij hard met AP)
helemaal met champs met meerdere rollen; kayle kan je letterlijk in elke lane zetten (top, mid, jungle, ADC en supp)
ga je in een test maar 1 antwoord geven dan gaan mensen vervolgens denken dat dat de enige manier is
en natuurlijk andere mensen vervloeken omdat ze het niet doen zoals zei, en dankzij de test voelen ze zich dan meer in hun recht
MrVegeta schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:45:
Ik vind het wel wat jammer dat die runepages zo ongelofelijk duur zijn :/
zo duur zijn ze niet imo, je krijgt er 7 voor ~15 euro
IP wise zijn ze wel vrij duur, maar je kán ze gratis halen als je dat echt wilt

[ Voor 8% gewijzigd door godofal op 04-02-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Ik zie niet goed in waarom mensen met weinig kennis niet meteen ranked mogen spelen (na de requirement van 16 champs). Uiteindelijk komen deze ook in de bronze league terecht, en daar heb je ook mensen nodig. Het enige jammere is dus inderdaad als jij net rond de 1200 elo (oud systeem) hangt en je dus vaak met newbies moet spelen, maar daarom hebben ze nu ook het systeem ingevoerd waarbij #wins in rekening wordt gebracht. Hierdoor zou je met 800 wins veel minder uitkomen dan tegen iemand met 20 wins.

Ik zou zeggen, geef het even wat tijd, er zijn veel mensen die nu het nieuwe systeem willen proberen, dus veel nieuwe ranked bij. Ook waren er veel problemen dit weekend en had je dus maar een selecte groep mensen die effectief konden spelen. Over een week of twee is dit weer wat overgewaaid, zit brons in brons en zal dat allemaal wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

godofal schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:53:
[...]

je kan niet runepages/mastery pages zo instellen dat je zonder bepaalde combos niet in ranked kan komen
sommige mid spelers pakken bijvoorbeeld wat AD op hun mid als ze weten dat ze early veel met AA's kunnen harassen (ranged mid VS melee mid bijvoorbeeld)
zelfde voor masteries: sommige champs kan je heel goed met utility masteries spelen

je kan geen bepaalde meta in zo'n test vastleggen, als je dat doet dan leg je de meta vast en zorg je ervoor dat er nog minder mensen nieuwe dingen proberen
alle vragen en tests moeten puur feiten zijn zoals skills en namen
je kan bijvoorbeeld niet vragen hoe taric gespeeld moet worden met antwoorden als "support" "AP carry" en "bruiser"
ook al is hij volgens de huidige meta een support, er zijn mensen die hem als AP carry spelen (en succesvol zijn; z'n skills schalen vrij hard met AP)
helemaal met champs met meerdere rollen; kayle kan je letterlijk in elke lane zetten (top, mid, jungle, ADC en supp)
ga je in een test maar 1 antwoord geven dan gaan mensen vervolgens denken dat dat de enige manier is
en natuurlijk andere mensen vervloeken omdat ze het niet doen zoals zei, en dankzij de test voelen ze zich dan meer in hun recht
Mijn voorstel was meer sarcastisch bedoeld, door eerdere ervaringen. Maar je hebt gelijk. Al blijf ik erbij dat als mensen zo graag dingen willen oefenen of een andere meta proberen, laat ze dat lekker doen in normals. Kijk ik ben bijv niet tegen 2 AD carry's in je team als je daar bijv een beefy support en jungler bij hebt dan kan dat best goed uitpakken. (Volgens mij laatst zo'n setup gezien, Nunu jungle, Caitlyn mid, Kogmaw + Sona bot en Renekton top)

Maar het moet niet de spuitgaten uitlopen, want dan kom je erg dicht tegen het trollgehalte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Ik moet zeggen dat ik het nieuwe systeem erg goed vind werken. Heb een tijdje Starcraft 2 gespeeld :)
Na me placement matches ben ik in Bronze 1 geplaatst maar ik merk dat toch vrij makkelijk is met als resultaat 5 gespeeld en 3 gewonnen met als resultaat iets meer als 60 punten.
Wat mij vooral opvalt is dat als je de tegenstanders bekijkt deze veelal in Silver 4 of 5 zitten maar voor mijn gevoel toch niet geheel weten wat ze doen (bv. tegenstander pickt Annie en ik counterpick met Morgana, Annie gaat lopen whining in all chat dat ze een noob jungler (Cho) hebben ect. Waarin ik netjes aangeef dat Morgana een directe counter is voor beide, black shield -> geen stun en geen knock-up en dan krijg je naar je hoofd dat je niets van het spel weet en dat je een noob bent)
Dus dan vraag ik me eigen af: heb ik dan pech gehad met de placement matches ? of zijn die mensen in silver 4-5 beter en hebben ze gewoon een slechte dag ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Gisteren Wingsofdeathx stream gekeken. Ik blijf erbij dat dit 1 van de meest leerzame streams is omtrent LoL. Zoals hij redeneert tijdens champ select is gewoon brilliant. Tuurlijk wint hij niet al zijn games, maar je ziet hem vaak genoeg een game carryen. Ook tijdens de game legt hij nadrukkelijk uit waarom hij voor bepaalde buys gaat en waarom hij juist andere (logische) items overslaat.

Jammer dat hij geen zin heeft om nog voor een NA team te willen spelen, want hij is denk ik wel 1 van de betere toplaners die NA heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
Ik vind het onzin om spelers geen ranked te laten spelen omdat ze niet skilled genoeg zijn wat hierboven wordt geopperd.. echter zou een betere oplossing zijn om nog lagere ranks te maken als bronze zodat mensen met wat skills er minder last van hebben.

Zou wel eens willen weten hoeveel spelers op elk niveau spelen.

Ik zit nu zelf in silver IV en heb veel meer last van trollers / whiners dan mensen met echt weinig skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Damien , heb jij ook een account op NA dan of ? (north amercia als ik het goed zeg?)

Ik heb welleens gekeken of ik een smurf misschien wil op NA of andere regio, gewoon om het eens te testen en hoe de mensen daar zijn om mee te spelen

vind het idd briljant dat mensen met een stream of dergelijke toelichten waarom alles e.d. , leer je veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:25:
@ Damien , heb jij ook een account op NA dan of ? (north amercia als ik het goed zeg?)

Ik heb welleens gekeken of ik een smurf misschien wil op NA of andere regio, gewoon om het eens te testen en hoe de mensen daar zijn om mee te spelen

vind het idd briljant dat mensen met een stream of dergelijke toelichten waarom alles e.d. , leer je veel van
Suf genoeg heb ik 3 smurf accounts en allemaal op EUW. Had 1 op NA, maar ben nooit verder gekomen dan level 10 omdat ik gek werd van een ping van 150. Tuurlijk ga je na een tijdje er wel naar spelen en wen je er wel iets aan, maar waarom zou je jezelf benadelen als het gewoon goed kan.

Nou vond ik de NA community wel een stuk leuker om mee te spelen, maar voor een ping van 150 nou ook weer niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Heh, zonet van Platinum III naar Platinum I gegaan blijkbaar..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AJaqWlB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ghPLbxu.jpg

Ze mogen hun uitroepingsteken toch wat duidelijker maken dan. Weet iemand wat de criteria zijn om 2 leagues tegelijk omhoog te springen (dit is toch standaard niet zo, of wel?)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien ZOU je 1 league per keer omhoog gaan, nergens staat omschreven zover ik effe zocht dat je 1 over kan slaan ! maar blijkbaar kan het hahaha

@Damien , ja ik heb idd ook wel weerus de neiging om een smurf account te beginnen, dit ook omdat ik het altijd leuk vind om wat normaltjes op laag niveau af en toe te spelen om weer us een pentakill aan me screenshots toe te voegen whahaha :P

maar is altijd wel leuk om een smurfje voor de fun te hebben, en nieuwe champs uit te proberen op lagere lvls.

Enige nadeel is dat daarbij wel lvl30 altijd lang duurt als je daarnaartoe wil hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan 1 division overslaan wanneer je MMR zodanig veel hoger is dan het gemiddelde in je division dat dit 'warranted' is. Blijkbaar heb jij het in Platinum III zo goed (en snel) gedaan, dat je MMR sterk gestegen is, OF je bent te voorzichtig laag geplaatst, en hebt hiermee weer bewezen 'beter' te zijn. Gratz ook Speedzor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:38:
Je kan 1 division overslaan wanneer je MMR zodanig veel hoger is dan het gemiddelde in je division dat dit 'warranted' is. Blijkbaar heb jij het in Platinum III zo goed (en snel) gedaan, dat je MMR sterk gestegen is, OF je bent te voorzichtig laag geplaatst, en hebt hiermee weer bewezen 'beter' te zijn. Gratz ook Speedzor ;)
Mogelijks is het een combinatie van de twee dan, mijn max elo van s3 was 2150 en huidig elo op het moment van het nieuwe systeem was het 1860. 2 maand examens hebben ervoor gezorgd dat ik vaak vermoeid speelde (en af en toe op tilt ging) en dus een stuk lager uitkwam. Mijn laatste 6 ranked games heb ik gewonnen (van 5 LP naar qualificaties + 2x win) dus dat zal de doorslag gegeven hebben dan.

Thanks ;)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens grappig, zat net te kijken, je zit gewoon met VeigodX in je division. Mag je blij zijn dat je niet alleen met je eigen groep gematched word, anders zou je mischien wel 's teveel van die man zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Wat ik altijd zo grappig vind aan smurfs @ Damien

is dat je altijd zo lekker merkt dat die mensen er praktisch nog niets van snappen (groot deel ook een deel die het wel snappen) en je gewoon in je uppie soms een heel team kan slopen ^^

zal vanaaf effe smurf aanmaken :) altijd leuk om dat effe te doen !

maar geen RP kopen erbij :P heb mensen gehad die 100 euro's uitgeven aan een smurf, die ze vervolgens niet meer spelen omdat ze op hun Main gaan.... zucht

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar ben je niet de enige:
http://www.reddit.com/r/l...ns_if_you_get_very_large/
tl;dr If you got placed low and are naturally higher you can jump divisions to speed you up. This is due to high MMR rating. It also affects your LP gains and losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Inderdaad. In het begin kan je nog wat divisies overslaan als je zo'n winstreaks hebt dat je duidelijk te laag zit. Eens je wat meer gesettled bent in je divisie, zal het normale + of - 1 zijn.
Lol @ uitroepteken wel.

Geen smurf hier. Ik vind niet dat ik zomaar low levels moet gaan pentakillen tov mensen die het spel nog proberen te begrijpen. Dan liever dat ze gematched worden tegen gelijken en zo wat ervaring opdoen.
Ik zou enkel een smurf maken voor vrienden die net beginnen met LoL wat te helpen, zodat we samen kunnen spelen, ik tips kan geven, zonder dat hij tegen een lvl 30 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ben ik het ook mee eens. M'n broertje heeft net een paar weken terug LoL opgepikt, en het is z'n eerste Moba. Het komt erop neer dat ik dus ook een low level account heb aangemaakt, en nu zijn we blijkbaar in de smurf 'pool' aangeland. Ontzettend vervelende, elitaire, en toxic spelers. Heb sterk 't vermoeden dat 't bij de helft van die types draait om mensen met een banned main account. Heb zelfs rond 1200 elo met de ragefests nog niet zo vaak op de mute knop moeten drukken. Moet ook zeggen dat dat de game voor echt nieuwe spelers nooit veel leuker kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Lointje schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:03:
Inderdaad. In het begin kan je nog wat divisies overslaan als je zo'n winstreaks hebt dat je duidelijk te laag zit. Eens je wat meer gesettled bent in je divisie, zal het normale + of - 1 zijn.
Lol @ uitroepteken wel.

Geen smurf hier. Ik vind niet dat ik zomaar low levels moet gaan pentakillen tov mensen die het spel nog proberen te begrijpen. Dan liever dat ze gematched worden tegen gelijken en zo wat ervaring opdoen.
Ik zou enkel een smurf maken voor vrienden die net beginnen met LoL wat te helpen, zodat we samen kunnen spelen, ik tips kan geven, zonder dat hij tegen een lvl 30 uitkomt.
Precies de reden waarom ik 3 smurf accounts heb. Helaas zijn de vrienden inmiddels gestopt met het spel :P en ik kon het toch niet laten om die accounts nog even naar 30 te levellen. Dus laatste 10 levels veel Tryndamere gespeeld, kom je vrij goed mee weg op low levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak voornamelijk een smurf account omdat ik het leuk vind om wat low lvl (en beginnende spelers) mee te gamen! niet omdat ik zo rete-goed ben en ze ga penta killen, is niet specifiek mijn intentie.

Ik vind het ook wel gewoon leuk om wat andere champs uit te proberen, en met niet al te geskillede spelers is dat soms wat makkelijk (klinkt misschien lullig maarja... ik doe het niet om ze te pwnen :P )

Daarnaast vind ik het ook fijn als ik wat nieuwe spelers dingen bij kan brengen, en ze misschien kan helpen inzicht te geven in het spel ! waarze wat mee kunnen!

heb op basis daarvan op me andere smurf account ook veel *Helpfull honors gekregen, en dat voelt wel lekker dat mensen het egt oppikken, en er misschien wat mee doen!

Dus 80% om te helpen, 20% omdat je gwoon soms het geluk hebt om lekker te pwnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De enige reden dat ik smurfs heb is als ik een penalty heb omdat ik een troll in champselect wilde dodgen. En ik heb een lvl 30 NA account omdat EUW destijds (eind 2011?) zo baggerslecht was dat je de helft van de tijd niet kon spelen daarop. Toen dat voorbij was, was mn account lvl 24 oid dus die wilde ik nog wel naar 30 krijgen. Dat is dan ook gelukt.

edit: en ik heb op EUW een smurf voor als een nieuwe speler op GoT een game met mij wilt spelen om het een beetje te leren.

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 04-02-2013 14:55 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Nu ik geen absolute beginner meer ben in LoL, ben ik voorzichtig aan het kijken naar junglen, aangezien dit op mijn level nog amper gebeurt.

Nu heb ik met meerdere characters (Olaf, Sejuani, Wukong, Kayle, Udyr) geprobeerd te junglen, maar ik krijg niet meer dan 3 creeps (wolves, wraiths en red bv) gecleared zonder bijna dood te gaan, nadat ik al mijn potions heb gebruikt en ik weer terug moet naar de base. Vaker nog ga lukt het me niet om of red of blue te pakken. Overigens is dit allemaal zonder leash.

Ik heb nog geen runes, omdat mij verteld was hiermee te wachten tot ik level 20 ben. Hierdoor mis ik vooral armor en wat AD. Toch kan ik me niet voorstellen dat dit mij ineens veel beter zal maken.

Wat zijn wat tips om het te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op low lvls zie je niet voor niks weinig junglers. De runes helpen zoveel daarin. Uiteraard is de leash ook belangrijk voor de extra damage die je dan op de creeps krijgt.

Je kunt er weinig aan doen. Wachten tot je runes hebt en lvl 20+ bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Zonder masteries & Runes kan je best de jungle overslaan. Tot level 20 is het bijna altijd double top double bot, als je eens iets anders/speciaal wil doen kan je eerder wat oefenen met roamen ipv te gaan Junglen.

Armour runes + attackspeed (afhankelijk van de champ) + juiste masteries maken héél veel verschil als jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist het verschil tussen zinnig en zinloos. Zelfs op level 30 + full runes / masteries is 't als jungler wel hard werken om bij te blijven qua gold & XP in vergelijking met een double lane. Laat staan met een single lane. Mijns inziens is 't daarom opzich niet echt rendabel om voor level 20 te gaan junglen. Ook zijn veel junglers erg rune afhankelijk, en zonder dus ontzettend zwak. Enige champs die ik me voor kan stellen zonder zijn Fiddlesticks & Warwick (uberhaupt heel simpele jungles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Het probleem op die levels is voornamelijk het krijgen van een "leash". Zelfs op lvl 30 heb je meestal hulp nodig voor blue. Je moet dus zorgen dat de rest wat meehelpt met dmg doen, en dan afmaken met smite (noodzakelijk als jungler, op early levels). Eens je blue hebt kan je eigenlijk non stop en sneller skills spammen en kan je doorgaan naar wraiths, golems, en red waarbij je smite opnieuw kan gebruiken.
(wolves heb ik hier niet bijgezet omdat ideaal gezien je team helpt met wolves en dan met blue).

Beginnen met machete +5pots, smite als summoner skill en dan moet dat begin wel lukken. Weet ook dat ik vaak al 3-5 pots gebruik tijdens mijn eerste ronde clearen. Eens je daar voorbij bent en lvl 4 hebt behaald, valt dat allemaal wat beter mee en doen die monsters niet zoveel dmg meer.

En vergeet niet zoveel mogelijk top te ganken want die jongen staat 2vs1 :)

edit: wat je ook kan doen is eerst 3-4 levels bij toplane meedoen, en dan de jungle in trekken. Zal iets minder snel gaan, maar je zal wel kunnen overleven.

[ Voor 8% gewijzigd door Lointje op 04-02-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-04 09:56
Lullig, het laatste potje dat ik gister avond om 11 uur ofzo heb gespeeld is niet opgeslagen :(
Kost weer een ranked win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb trouwens ook nog aardig wat lvl1/2 runes.
Meestal runes gekocht op het moment dat ze unlocked werden, je kan pas vanaf hogere levels hogere runes aanschaffen. Maar die zijn toch wat prijzig, tot 2k IP.

Nou las ik de post van Damien en die liep te 'zeuren' over sommige team leden die lvl1 runes had. Ik heb geen zin om allemaal lvl3 runes aan te schaffen. Mijn ervaring is dat masteries en runes iets meehelpen maar skills, inzicht en teamplay de game bepalen.
Ik doe ook nog geen ranked games btw, maar ga er straks wel mee beginnen. Merk namelijk dat als je lvl30 bent je ook bij normal games gewoon met 500/1200+ wins mensen gegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verspil gewoon geen IP aan lvl 1 en lvl 2 runes. Als je dan eindelijk lvl 20 bent heb je normaal wel genoeg IP voor 2 volle pages. Op voorwaarde dat je tevreden bent met de free champion rotation natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:55
Damienx2 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:04:
[...]

Mijn voorstel was meer sarcastisch bedoeld, door eerdere ervaringen. Maar je hebt gelijk. Al blijf ik erbij dat als mensen zo graag dingen willen oefenen of een andere meta proberen, laat ze dat lekker doen in normals. Kijk ik ben bijv niet tegen 2 AD carry's in je team als je daar bijv een beefy support en jungler bij hebt dan kan dat best goed uitpakken. (Volgens mij laatst zo'n setp gezien, Nunu jungle, Caitlyn mid, Kogmaw + Sona bot en Renekton top)

Maar het moet niet de spuitgaten uitlopen, want dan kom je erg dicht tegen het trollgehalte aan.
Ik vind dit zelf echt grote onzin.

Waarom denken mensen dat hun mogen beslissen hoe de ander moet spelen?
omdat jij vind dat het niet viable is?

grote kans dat als je diegene wil laten spelen wat hij graag wil je er beter uit komt.

Laats een potje kiest iemand teemo top. Prima. Gaat hij daarna zeggen pick a tanky support and jungler.
( niet netjes) Ik zei dat ik shaco jungle ging. Als je iets wil ga het dan zelf.
Probeer niet iemand in een klote rol ( rol die diegene niet wil) te duwen omdat jij een leuke rol wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Viper® schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:44:
Nou las ik de post van Damien en die liep te 'zeuren' over sommige team leden die lvl1 runes had. Ik heb geen zin om allemaal lvl3 runes aan te schaffen. Mijn ervaring is dat masteries en runes iets meehelpen maar skills, inzicht en teamplay de game bepalen.
Ik doe ook nog geen ranked games btw, maar ga er straks wel mee beginnen. Merk namelijk dat als je lvl30 bent je ook bij normal games gewoon met 500/1200+ wins mensen gegooid wordt.
je hebt gelijk dat skills, map awareness en decision making de game bepalen, maar als jij tegen een gelijkgeskillde persoon staat (net zo goed als jij dus) en jij hebt een onvolledige runepage/lvl1-2 runes dan ga je het gewoon verliezen

matchmaking werkt juist doordat je tegen gelijkgeskillde personen word gematched
jij speelt dus tegen mensen die iets minder goed zijn dan jij, maar wel een volledige runepage hebben
regel je complete runepages dan ga je tegen mensen spelen die net zo goed zijn als jij, omdat je dan een voordeel hebt tegenover degenen met minder skills en meer runes

runes en masteries líjken altijd erg weinig (10 AD is niks natuurlijk) maar het tikt aan, uiteindelijk heb je voor zo'n 1k gold aan stats uit je runes en masteries
1k gold ingame klinkt veel belangrijker dan wat meer AD of armor, maar het is hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Meestal runes gekocht op het moment dat ze unlocked werden, je kan pas vanaf hogere levels hogere runes aanschaffen. Maar die zijn toch wat prijzig, tot 2k IP.

godofal schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:18:
[...]

je hebt gelijk dat skills, map awareness en decision making de game bepalen, maar als jij tegen een gelijkgeskillde persoon staat (net zo goed als jij dus) en jij hebt een onvolledige runepage/lvl1-2 runes dan ga je het gewoon verliezen

matchmaking werkt juist doordat je tegen gelijkgeskillde personen word gematched
jij speelt dus tegen mensen die iets minder goed zijn dan jij, maar wel een volledige runepage hebben
regel je complete runepages dan ga je tegen mensen spelen die net zo goed zijn als jij, omdat je dan een voordeel hebt tegenover degenen met minder skills en meer runes

runes en masteries líjken altijd erg weinig (10 AD is niks natuurlijk) maar het tikt aan, uiteindelijk heb je voor zo'n 1k gold aan stats uit je runes en masteries
1k gold ingame klinkt veel belangrijker dan wat meer AD of armor, maar het is hetzelfde
Zoals godofal al zegt, masteries en runes maken een heel groot verschil. Als je slechte masteries en nauwelijk een runepage hebt dan doe je waarschijnlijk minder damage en heb je nauwelijks defence.

Investeer echt je IP punten in runes en daarna pas in Champions. Zorg dat je streeft naar minimaal 4 volle runepages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
dat neiwue elo systeem zuigt.... zeker op brons 3-4-5

net 3 potjes achter elkaar mensen in mijn team gehad, die de game begone met i am gone feed, you shall lose bcause of me :S wtf

echt niet leuk meer zo.

net gedemote naar brons 4 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
ok... WTF weer een trroll team :S zitten ze de hele game frans te praten. dus versta er 0,0 van

sta je op het punt e nexus van tegenstander te vernietigen dan surrended mij team :S net voor we dat ding kapot slaan. lost :S wtf is dit voor een dag. 4 super troll games chter elkaar in ranked. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om dat nou weer op het nieuwe ranked systeem af te schuiven vind ik wel raar. Die trollgames had je ook met het oude systeem, en dat je die mensen precies nu krijgt heeft daar mee niets van doen. Overigens is het ook zo dat je alsnog op je Elo gematched word, dus kans is goed dat dit dezelfde personages zijn als je had gekregen met het oude systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers zijn weer toast.

Vind het nieuwe ranked systeem wel ok. Maar snap niet waarom ze mensen zo raar hebben ingedeeld. Bijna alle games die ik speel zijn super snowball en frustrerend daardoor. Zal nog wel even duren voordat het weer een beetje genormaliseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

DonnyR schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:38:
Lullig, het laatste potje dat ik gister avond om 11 uur ofzo heb gespeeld is niet opgeslagen :(
Kost weer een ranked win
Stats zijn wel in-game verwerkt, maar komen niet bij Lolking tevoorschijn trouwens.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik mag nog een dik uur wachten voordat ik kan spelen :P Ik denk dat er iets behoorlijk mis is gegaan sinds de nieuwe patch..

* Outerspace start Simcity 4 weer op :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Outerspace schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:53:
[...]

Ik mag nog een dik uur wachten voordat ik kan spelen :P Ik denk dat er iets behoorlijk mis is gegaan sinds de nieuwe patch..

* Outerspace start Simcity 4 weer op :+
Trust me, als je ingelogd bent valt er niks te gamen :D
Server Status - Online
Our servers are currently online. Log in and play any time!.
Yeah right

Matchmaking queues have been disabled while we investigate issues

Blij dat het f2p is, je zal er maar voor betaald hebben, vaak issues de laatste tijd

En there it is
Unscheduled Downtime

Summoners,

We are currently experiencing technical difficulties with our server and website and are working to resolve those problems as fast as possible. Thank you for your patience.

For updates, visit @lolstatus on twitter.

[ Voor 25% gewijzigd door Viper® op 04-02-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Viper® schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:06:

Blij dat het f2p is, je zal er maar voor betaald hebben, vaak issues de laatste tijd
wat maakt dat nou weer uit?
ik heb een behoorlijke bak geld uitgegeven aan LoL sinds ik ben begonnen maar ben nou niet (extra) pissig dat er een stel issues zijn met de matchmaking

ze hebben een nieuw systeem geïntroduceerd, het is logisch dat er wat problemen mee zijn
ja ze zouden het wss soepeler hebben kunnen laten verlopen, dat is helaas niet gebeurt
geeft geen recht om op riot te zeiken imo (niet alleen jij, zie een hoop mensen het doen)
riot doet zijn best, zij zijn ook mensen en maken dus fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
godofal schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:39:
[...]

wat maakt dat nou weer uit?
ik heb een behoorlijke bak geld uitgegeven aan LoL sinds ik ben begonnen maar ben nou niet (extra) pissig dat er een stel issues zijn met de matchmaking

ze hebben een nieuw systeem geïntroduceerd, het is logisch dat er wat problemen mee zijn
ja ze zouden het wss soepeler hebben kunnen laten verlopen, dat is helaas niet gebeurt
geeft geen recht om op riot te zeiken imo (niet alleen jij, zie een hoop mensen het doen)
riot doet zijn best, zij zijn ook mensen en maken dus fouten
alleen zit het in het feit dat NA zelden dit soort problemen heeft, er daar veel beter gecommuniceerd wordt via het forum, en NA over het algemeen veel beter gecompenseerd wordt etc. Zo krijgen ze vaak een lading RP, maar ook toen LoL de GotY Award won kreeg alleen de NA spelers iets. Veel EUW spelers beginnen het nu beu te worden, en ik geef ze geen ongelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Jeuj, Queues Enabled!

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Raxious schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:42:
[...]

alleen zit het in het feit dat NA zelden dit soort problemen heeft, er daar veel beter gecommuniceerd wordt via het forum, en NA over het algemeen veel beter gecompenseerd wordt etc. Zo krijgen ze vaak een lading RP, maar ook toen LoL de GotY Award won kreeg alleen de NA spelers iets. Veel EUW spelers beginnen het nu beu te worden, en ik geef ze geen ongelijk.
GOTY was een amerikaanse award, wat verwacht je?

NA heeft ook genoeg problemen, mensen zitten gewoon teveel aan de situatie van een jaar geleden te denken. EUW servers zijn heel stabiel, buiten enkele problemen sinds het nieuwe systeem.

Welke recente compensaties heeft NA gehad volgens jou?

Eens met Godofal, veel teveel gezeik over weinig.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Raxious schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:42:
[...]

dat snap ik, ben ik het ook volledig mee eens, vooral het forum gedeelte (roepen ze nu al maanden dat ze meer mensen willen voor de EUW forums)
maar elke keer als ik iemand hoor klagen over een bug is dat niet met NA in gedachte, het is altijd "de servers liggen er weer uit grmbl riot!" niet "de servers in EUW liggen eruit terwijl NA nog gewoon up is"

de meeste mensen letten niet op NA of de forums en merken dus niks van die problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:37:
Servers zijn weer toast.

Vind het nieuwe ranked systeem wel ok. Maar snap niet waarom ze mensen zo raar hebben ingedeeld. Bijna alle games die ik speel zijn super snowball en frustrerend daardoor. Zal nog wel even duren voordat het weer een beetje genormaliseerd is.
Da's onzin. Het is niet anders ingedeeld dan normaal. Je word nog steeds gematched tegen mensen met een gelijke MMR (Elo). Dus stel je zit in Silver III en je hebt 1500 Elo, word je ook gematched tegen 1450~1550 mensen, of ze nou in Gold III of Bronze I zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik snap sowieso niet waarom het EUW forum ook Engelstalig is, maar wel gescheiden van het NA forum. Maak dat 1 forum en je lost gelijk een hoop communicatieproblemen op.

Verder: tja, EUW is de laatste tijd wel vrij vaak de sjaak, maar er wordt op Reddit en op de forums nu een ware heksenjacht gemaakt en dat vind ik nou ook weer niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jezus, wat een ontzettend gejank op die forums. Gasten die een RP vergoeding gaan zitten eisen. Ik snap dat als je een zoveel xp/ip boost heb gekocht dat het eventjes klote is, maar ik denk dat Riot daar wel goed voor zorgt. Volgens mij zitten er nu alleen maar kinderen te jengelen die anders nooit RP zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Het is uiteraard je eigen keuze jezelf te willen benadelen vs mensen die wel investeren om met betere stats in het spel te komen. Kijk als jij liever ziet dat iemand met gelijke skills/inzicht als jij een FB op jou kan scoren omdat hij toevallig net wat meer AD net wat meer armor net wat meer MR heeft is dat jouw keuze. Ik vind het gewoon speciaal gedrag, om liever meer champs te kopen dan zorgen dat je uitrusting voor alle champs vanaf level 1 al beter is. En je mag het zeuren noemen, ik noem het meer logisch nadenken, je gaat toch ook geen formule 1 rijden in een Fiat Panda, met als motto "het heeft toch wielen en een motor?" en dan raar staan te kijken als iedereen je eruit rijdt...
snoos schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:35:
[...]

Ik vind dit zelf echt grote onzin.

Waarom denken mensen dat hun mogen beslissen hoe de ander moet spelen?
omdat jij vind dat het niet viable is?

grote kans dat als je diegene wil laten spelen wat hij graag wil je er beter uit komt.

Laats een potje kiest iemand teemo top. Prima. Gaat hij daarna zeggen pick a tanky support and jungler.
( niet netjes) Ik zei dat ik shaco jungle ging. Als je iets wil ga het dan zelf.
Probeer niet iemand in een klote rol ( rol die diegene niet wil) te duwen omdat jij een leuke rol wil spelen.
Tuurlijk mag jij het grote onzin vinden, en tuurlijk is het opzich een beetje eikelig om dingen van anderen te eisen als je zelf een bepaalde champ kiest. Maar ik heb maar weinig (zeg maar gerust nooit) games zien eindigen in een Victory voor 5 squishy champs. Maar goed dat neemt niet weg dat jij het recht niet hebt om een Shaco te pakken. Alleen ben ik zelf dan wel geneigd (in normals iig) om af en toe gewoon te dodgen gewoon om het feit dat ik het zelf absoluut niet zie zitten in de setup en liever even 5 minuten wacht dan 20 minuten lang een ragefest te zien met mensen die elkaar blamen puur omdat ze zelf van die brakke picks hebben genomen. :) En tuurlijk normals zijn ervoor om dingen te testen, zoals gisteren was er iemand die nog nooit Yorick had gespeeld en hem graag wilde testen op top. Ik stond boven hem en normaal gesproken pak ik altijd top als ik de mogelijkheid heb. Dit keer gewoon niet gedaan zodat hij zijn Yorick kon testen. Ging niet helemaal lekker voor hem, maar uiteindelijk hebben we wel samen de game gewonnen. Geen geflame of gelame als hij een keer dood ging, shit happens. Zolang hij zijn werk maar doet omtrent warden/callen en teamfights.

En omtrent de serverinstabiliteit. Het is jammer, maar geen ramp. Heb liever dat ze de daadwerkelijke oorzaak uitzoeken dan alles gaan rushen om het publiek maar zo snel mogelijk tevreden te stellen, zodat de server over enkele uren weer plat kan gaan. Nee laat Riot zijn werk maar doen. Meestal geven ze ter compensatie wel een IP boost. En zo niet, jammer dan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Ik vond het niet jammer dat de servers er gisterenavond even mee stopte, had me ranked match verloren door 2 trollpicks (ze kregen hun "geclaimde" lanes niet) en zag in me match history: "Loss Prevented" :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
StevenzeN schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 02:06:
Jezus, wat een ontzettend gejank op die forums. Gasten die een RP vergoeding gaan zitten eisen. Ik snap dat als je een zoveel xp/ip boost heb gekocht dat het eventjes klote is, maar ik denk dat Riot daar wel goed voor zorgt. Volgens mij zitten er nu alleen maar kinderen te jengelen die anders nooit RP zullen krijgen.
De reden dat ze een rp vergoeding willen is omdat NA al vaker rp heeft gekregen, voor minder downtime of andere problemen. Als je dan bekijkt wat voor problemen er op euw zijn geweest, en je dan een 10 win ip boost krijgt waar NA in vergelijking net zo vervelende problemen rp krijgt snap ik het ergens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
Volgende screenshot wil ik even over opscheppen is al een tijdje geleden van vorige patch
http://i.imgur.com/kWeUN.jpg

Ben wel benieuwd wat jullie van de teemo build vinden
Heb in een ander potje de statikk shiv omgewisseld voor eem maw of malmortius omdat er toen meer mr nodig was

[ Voor 39% gewijzigd door ocwil op 05-02-2013 10:36 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
ocwil schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:35:
Volgende screenshot wil ik even over opscheppen is al een tijdje geleden van vorige patch
http://i.imgur.com/kWeUN.jpg

Ben wel benieuwd wat jullie van de teemo build vinden
Heb in een ander potje de statikk shiv omgewisseld voor eem maw of malmortius omdat er toen meer mr nodig was
Ik ga altijd AP als Teemo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Ok ik prefereer toch altijd een meer hybrid aanpak en koop dan toch echt altijd wel de slow van frozen mallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Frozen Mallet op Teemo is best wel OP naar mijn mening. Ondanks de hoge Movement Speed van Teemo, heb je toch altijd de champions die er door middel van een ability weg kunnen komen, tenzij je een Frozen Mallet hebt :)

Ik heb zo meerdere malen top lane helemaal kapot gemaakt, doordat een enemy gank faalde en eindigde in een double kill voor Teemo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Pimorez schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:03:
Frozen Mallet op Teemo is best wel OP naar mijn mening. Ondanks de hoge Movement Speed van Teemo, heb je toch altijd de champions die er door middel van een ability weg kunnen komen, tenzij je een Frozen Mallet hebt :)
Precies de reden dat ik frozen mallet top gewoon als eerste haal
Q: waar ik dan de dmg uit haal?
A: 21-9-0 AP masteries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 11:20
Gisterenavond nog één spelletje kunnen spelen voor de servers plat gingen. Ik speelde support bot met blitz, onze carry was vayne, en we speelden tegen een caitlin + taric. Onze lane ging behoorlijk: eerste death valt aan onze kant, maar daarna vrij snel Caitlin kunnen terugpakken, en dan behoorlijk agressief beginnen spelen waardoor onze cs beter was. Towers bleven echter intact. We hadden ook een Jarvan IV en Xin als jungler, Jarvan maakte de top lane echt helemaal kapot, ene kill na de andere. Wij dachten dat het dus wel safe zat met het spelletje. Dat veranderde echt compleet met de teamfights. Daar liepen een Garen, een Darius én een Taric rond die behoorlijk tanky waren. Daarachter een Ryze en een Caitlin, die dus het Blitz-pull-spelletje al wel kennen en dus mooi achter hun tanks bleven.

Mijn vraag: wat doe je dan als Blitz? Ik probeerde af en toe de low-healths eruit te halen, en tijdens de tf's wat te cc'en en te ult-silencen, maar onvermijdelijk pullde ik toch ook af en toe de verkeerde. Gelijk ook de reden voor die Xin jungler om keihard te beginnen kankeren op ons. Het was ook een normal spelletje. Wordt er nu van mij als Blitz echt verwacht dat ik de ene epic pull na de andere doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
[b][message=39710645,noline]
Mijn vraag: wat doe je dan als Blitz? Ik probeerde af en toe de low-healths eruit te halen, en tijdens de tf's wat te cc'en en te ult-silencen, maar onvermijdelijk pullde ik toch ook af en toe de verkeerde. Gelijk ook de reden voor die Xin jungler om keihard te beginnen kankeren op ons. Het was ook een normal spelletje. Wordt er nu van mij als Blitz echt verwacht dat ik de ene epic pull na de andere doe?
Vooral niet per ongeluk die verkeerde pullen voor de rest warden en CC meer kun je dan niet doen.
eigenlijk ben je dan soort van gecountered door die muur van tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heb ik nog een briljante pot gespeeld,

Ik als olaf jungle, Kata mid, Jarvan IV top, en bot lane was Caitlyn met Taric

Ons team ging als een speer! ik en kata maakten mid helemaal kapot, en ik KS-te perongeluk een kil van top van jarvan, maar was die niet zo rouwig om omdat die zelf de lane dominate, hij ging ongeveer 2/0/1 vanaf dat moment dus was niet een groot probleem!

Onze taric besloot maar om de full tank role op zich te nemen, waarna Jarvan ik en Taric uber tanky waren, vervolgens probeert hun team meerdere malen te surrenderen, maar hun mid (lux) en hun top (xin) besloten om op nee te pushen, en vervolgens met opzet te feeden.

Daarop besloten om hun 8x te reporten met ons allen omdat dat gewoon sneu is, een loss is een loss, maar ga het dan niet te dik er boven op leggen haha!

Helpt het om in de reports iets te noteren ? ik heb altijd de indruk als ik

Intentionally feeding klik en dan ok en klaar, dat er puur een nummertje is op de lijst.
ik heb altijd de neiging om te omschrijven en onderbouwen waarom ik dat druk, maar zie je dat terug in de Tribunal ? of zien alleen riot members die het beoordelen dit ?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
Als jij daar simpelweg zet "didn't want to surrender, started feeding instead" weet ik als tribunal wel genoeg. Natuurlijk kijk ik ook naar de rest van de reports. Die onderbouwing is dus zeker niet zinloos, zeker bij intentionally feeding, dat vaak ten onrechte wordt gebruikt voor minder skilled players, of players die gewoon een slechte dag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:34:
Helpt het om in de reports iets te noteren ? ik heb altijd de indruk als ik
Intentionally feeding klik en dan ok en klaar, dat er puur een nummertje is op de lijst.
ik heb altijd de neiging om te omschrijven en onderbouwen waarom ik dat druk, maar zie je dat terug in de Tribunal ? of zien alleen riot members die het beoordelen dit ?

greetz
Kijk zelf eens zou ik zeggen http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/review/ . Maar om je moeite te besparen: ja, iedereen kan zien wat jij daar typt.

[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 05-02-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een of andere manier kom ik die tribunal niet op, ik game elke dag :P maar op een of andere manier vind die tribunal mij niet.... duss :P vaag !

maar vroeg het me idd effe af :) idd word ik ook wel eens report puur omdat ik gewoon dikke pech heb, of gewoon niet goed oplet (vooral sochtends haha) en dan gooien ze ook snel met reports, maar die flame+feed+trollers verdienen het gewoon soms heel erg om een ban te krijgen om ze ene lesje te leren :P

He! op me werk doet die het wel 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:42:
Op een of andere manier kom ik die tribunal niet op, ik game elke dag :P maar op een of andere manier vind die tribunal mij niet.... duss :P vaag !
Deze link werkt niet? Je moet wel eerst inloggen op de site: http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:42:

maar vroeg het me idd effe af :) idd word ik ook wel eens report puur omdat ik gewoon dikke pech heb, of gewoon niet goed oplet (vooral sochtends haha) en dan gooien ze ook snel met reports, maar die flame+feed+trollers verdienen het gewoon soms heel erg om een ban te krijgen om ze ene lesje te leren :P

He! op me werk doet die het wel 8)7
Ben je lvl 20 of meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ze kunnen inderdaad lezen wat je er bij schrijft, dus ik leg altijd de situatie uit, zelfs als het een duidelijke afk is. Geeft de tribunals ook meteen een idee waar ze naar moeten zoeken. Als je typt: He was just swearing and insulting non stop, dan moeten ze maar even een blik werpen op de paarse tekst om te zien of het klopt.
Zelf al gedacht om ook tribunal member te worden, maar ja je moet er dan ook wel de tijd voor hebben/nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 30, heb op me vorige account ook wel tribunal gedaan, maar speelde me broertje op dus gebanned, omdat die enorm flamed :P en het eigenlijk niet kan hahaha

maar zit er nu op! hoe gaat het met die rewards nu van de tribunal? zien julie daar nog wellus wat van terug?
Vind het wel lache om dingen te beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dnomaid schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:01:
Gisterenavond nog één spelletje kunnen spelen voor de servers plat gingen. Ik speelde support bot met blitz, onze carry was vayne, en we speelden tegen een caitlin + taric. Onze lane ging behoorlijk: eerste death valt aan onze kant, maar daarna vrij snel Caitlin kunnen terugpakken, en dan behoorlijk agressief beginnen spelen waardoor onze cs beter was. Towers bleven echter intact. We hadden ook een Jarvan IV en Xin als jungler, Jarvan maakte de top lane echt helemaal kapot, ene kill na de andere. Wij dachten dat het dus wel safe zat met het spelletje. Dat veranderde echt compleet met de teamfights. Daar liepen een Garen, een Darius én een Taric rond die behoorlijk tanky waren. Daarachter een Ryze en een Caitlin, die dus het Blitz-pull-spelletje al wel kennen en dus mooi achter hun tanks bleven.

Vertel je team dat je in principe niet initiate met een pull omdat het risico te groot is dat je de verkeerde pullt. Zodra er een teamfight ontstaat (initiate door enemy team of een van jouw teammates, bijv. J4) ren je er middenin met je W en doe je je ult voor de AoE silence en damage. Je probeert hun AD carry te knockuppen met je E en zodra hij wegrent pull je hem weer naar het midden van de fight zodat je team hem kan slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Lointje schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:56:
Zelf al gedacht om ook tribunal member te worden, maar ja je moet er dan ook wel de tijd voor hebben/nemen.
Doe gewoon enkele cases wanneer je zin hebt? Je hoeft er niet speciaal voor in te schrijven of een bepaald quotum te halen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben effe begonne met wat cases, maar het loopt gewoon eindeloos door ? :) haha

+ wanneer kun je eventueel rewards verwachten? ofdoen ze daar momenteel niet meer aan, normaal kreeg je nog wellus 100 of 200 IP als je een paar casees goed had enzo...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:04:
Ben effe begonne met wat cases, maar het loopt gewoon eindeloos door ? :) haha

+ wanneer kun je eventueel rewards verwachten? ofdoen ze daar momenteel niet meer aan, normaal kreeg je nog wellus 100 of 200 IP als je een paar casees goed had enzo...

:)
Je kunt er X-aantal per dag doen, beginnende bij 15 ofzo. Als je een tijdje regelmatig doet dan wordt dit opgehoogd.

IP rewards zijn verdwenen voor zover ik weet.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rewards zijn inderdaad opgeheven met het nieuwe systeem. Nou krijg je alleen nog maar een justicar rating ofzo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb ze voro vandaag gedaan, maar vind het altijd wel bealngrijk om ook naar eerdere ''cases' van 1 zaak te zien, ik bedoel iedereen heeft wel een Frustrerende game af en teo ahah

maar net wel een leuke gehad :P die gast was echt ziek in ze hoofd, continue met ziektes en dergelijke te gooien, en hij flamede op iemand die juist de enige netjese score + build had hahaha

leuk omdat soms te zien :) voel ik me weer zo netjes in game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:06:
[...]

Je kunt er X-aantal per dag doen, beginnende bij 15 ofzo. Als je een tijdje regelmatig doet dan wordt dit opgehoogd.

IP rewards zijn verdwenen voor zover ik weet.
IP rewards hebben ze weggehaald omdat teveel mensen maar op punish drukten en daarmee IP binnenhengelde. Door een echte reward weg te halen hopen ze dat de mensen die het doen het ook echt doen om de community op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Doe het soms ook tussendoor wel eens, en der zitten af en toe een stel idioten tussen inderdaad, had er daarstraks 1, die had 5 cases, 15 reports, allemaal van oponents en enkel 3v3 games, kwam erop neer dat in elke game die hij speelde in die cases, hij door elk van zijn tegenstanders gereport werd, en terecht, alleen maar flamen en met ziektes strooien etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:41:
[...]

IP rewards hebben ze weggehaald omdat teveel mensen maar op punish drukten en daarmee IP binnenhengelde. Door een echte reward weg te halen hopen ze dat de mensen die het doen het ook echt doen om de community op te schonen.
Nee, dit was niet de reden. Het IP dat je er van kreeg was van zo'n laag gehalte dat het het niet waard was om elke keer 30 à 60 seconden te wachten om punish te klikken.

Ik vermoed eerder dat het weggehaald is omdat bij de update van het tribunal ook de timer waarin je moest wachten om een oordeel te vellen verdwenen is, en omdat ze via surveys gezien hebben dat IP in feite geen stimulans is voor het overgrote deel van de correcte tribunal gebruikers. Door de reward te verwijderen nemen ze dus ook 1) de stimulans weg voor onethische gebruikers en 2) het argument dat mensen gewoon punishen om IP te krijgen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dnomaid schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:01:

Blitz heeft naar mijn mening hierin een ietwat andere rol dan normale supports. Ik heb hem een tijdje gemained en wat ik meestal deed was de tanks negeren met een omtrekkende beweging en zodra de teamfight uitbreekt proberen de AD carry van de tegenstanders zoveel mogelijk te zieken. Vol erin rennen, geen tijd wasten met een eventuele mislukte pull, die kan je later veel beter gebruiken als je al aan de AD zit vastgekleefd. Ik bouwde blitz altijd behoorlijk tanky (Frozen Heart en Shurelia's was mijn core) waardoor je tegen een AD carry van de tegenstanders behoorlijk lang leeft. Bovendien heb je ook nog je shield wat met die 2 items erg lekker werkt :)

Zie het zo: Elke seconde dat je de carry's van de opponent dwingt om jou te focussen heb je voordeel. Vaak gebeurt het dat vervolgens het halve team op je duikt en dat is alleen maar mooi, want dan zijn ze de support aan het focussen die verdomde weinig damage doet maar die wel ervoor zorgt met een grab en om de 5 seconde een knock-up dat de AD van de tegenstanders zich niet goed kan focussen op jouw eigen belangrijke spelers. Al ga je dood in zo'n gevecht, meestal haalde ik daar dusdanig veel voordeel uit dat we daardoor het gevecht wel wonnen. Enige vereiste is dat je in het begin niet keihard je lane verliest, anders word je in een halve seconde opgeblazen als je zelfs maar in de buurt komt van de AD en de AP..

Mocht dit echt onmogelijk zijn kan je altijd nog mensen uit het gevecht trekken als het in volle gang is. Een Garen of een Darius die opeens ver uit het gevecht gehaald word kan geen damage doen op belangrijke targets waardoor je ook een voordeel krijgt.
Vicarious schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:57:
[...]

Vertel je team dat je in principe niet initiate met een pull omdat het risico te groot is dat je de verkeerde pullt. Zodra er een teamfight ontstaat (initiate door enemy team of een van jouw teammates, bijv. J4) ren je er middenin met je W en doe je je ult voor de AoE silence en damage. Je probeert hun AD carry te knockuppen met je E en zodra hij wegrent pull je hem weer naar het midden van de fight zodat je team hem kan slopen.
Ongeveer dit ja :) Had het hele stuk al getypt voordat ik jouw antwoord gelezen had :9

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies @ Sten

ik heb idd met support en tanky roles ook altijd het doel om de AD/AP carry vol te face smashen met alles wat ik heb in teamfights, ik zie nog zo vaak gebeuren dat men gewoon het dichtsbijzijnde doel probeert te facechecken wat ze dan - Enemy tank deny-ing noemen. maar werkt in mijn mening niet zo efficient.

Blitz heeft daar een briljante rol in om de ADC te smashen van enemy team, gewoo ndichtbij genoeg om een goeie pul + E dan silencen, eventueel Exhaust ofzo, en dan lekker erop rammen zoveel je kan
vind dat ook altijd heerlijk om te doen met Blitz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of de blitznerfs nog impact zullen hebben. Minder basemana en meer manacost op grab geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens gister zown lol gehad,

onze Caitlynn gaat als een malle, op gegeven moment was het Teamfight Tijd :P

onze caitlynn doet het echt braaf, en knalt er zo met gemak 4 weg, alleen hun tank (malphite) bleef over, deze kregen we behoorlijk low, maar hij sleepte in ze uppie wel 3 van ons weg.

onze Caitlynn en onze Taric zijn nog over, caitlyn ult de malphite naar egt iets van nou wat zal het zijn, 150 hp ... ze haalt hem nog en in onze taric ook en je raad het al

Taric stun + ult hem en bam ace, geen penta :P

heb nog nooit ZOWN flame arsenaal mee gemaakt :P jat geowon effe de penta voor de neus weg, en wat zegt Taric, sorry, gg , im afk

hahaha :D love this community :P ik kon er alleen maar om lachen, die taric was zo baas dat die gewoon denkt die 5e is voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Kill secured!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Weet iemand wanneer die Lunar skins beschikbaar zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Euphanasia op 05-02-2013 16:25 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Inrage

Kill secure idd :) ik moest wel lache, maar die cait niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domme vraag misschien,

je kut per email adres maar 1 account toch ? vriend van mij beweert mer 2 smurfs en ze main account op 1 email adres te zitten.... maar volgens mij kandat helemaal niet toch ?

zit op me werk dus kan bepalde dinge effe niet verrifieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:22
Vroeger kon dat wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:04:
[...]

Nee, dit was niet de reden. Het IP dat je er van kreeg was van zo'n laag gehalte dat het het niet waard was om elke keer 30 à 60 seconden te wachten om punish te klikken.

Ik vermoed eerder dat het weggehaald is omdat bij de update van het tribunal ook de timer waarin je moest wachten om een oordeel te vellen verdwenen is, en omdat ze via surveys gezien hebben dat IP in feite geen stimulans is voor het overgrote deel van de correcte tribunal gebruikers. Door de reward te verwijderen nemen ze dus ook 1) de stimulans weg voor onethische gebruikers en 2) het argument dat mensen gewoon punishen om IP te krijgen.
Het was zeker één van de redenen. Je kon, door elke dag 15 keer op een knop te drukken, gratis IP krijgen. Het was niet veel, maar voor mensen die niet dagelijks kunnen spelen kan het toch helpen (grofweg 350 IP per week als je pech had). Omdat IP is weggehaald, konden ze ook de timer weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Dat was denk ik 1 reden. De andere reden was denk ik dat er farm bots werden gemaakt die automatisch voor jou op punish of forgive drukten.
Pagina: 1 ... 7 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.