Haha@ Damien, het zijn idd fijne games, ik heb dit weekend mezelf weten te schopepn naar de lijst voor promotie naar de volgende League, dus ik moest 2 out of 3 games winnen.
Alles daarvoor gewonnen, een winstreak van 7 games, en ja hoor net die games die wat belangrijker zijn... die hard trolls... ik moet wel zeggen dat ik zelf ook nog niet volledige tier3 runes overal heb, hier en daar hangt nog 1 of 2 tier 2 runetjes er tussen, maar ik heb iig voor elke role toepasselijke runes
De eerste game ga ik Lux mid, ik sta iets van 6-0-3 zegt me team, lux go support now, en waarom ? omdat onze leona besluit om full tank te gaan en niet de support items meer wil kopen... ZUCHT
dus ik zeg : IM ap carry man, en daarbegint de flame bende
me hele team een score van iets van 0/4 en ik als enige met 8-1-6 .... vervolgens feed onze top teemo hun garen even naar Onsterfelijkheid, en ja GG
dus ik denk deze 2 nog winnen dan komt het wel goed, maar niets is minder waar

ik won 1 ... dus ik blij maar de 3e game, precies wat jij ook had damian in pickin phase begonnen ze al te flamen en te bitchen, er was een gast : I go ahri mid , hun picken Ryze dus ik zeg, dont go ahri, pick another one
hij pickt gwoon ahri, dusjah... kan gebeuren
maar onze last pick besluit ook maar effe ap mid te gaan met Veigar, vervolgens gaat veigar naar hard janken en zeuren maar Support role spelen, waar die KAPOT wordt gemaakt door hun Soraka

h0e die dat heeft gedaan, joost mag het weten....
affijn.. nu weer opnieuw mezelf maar naar de ''qualifier'' voor promotion geschopt,.. kreeg de melding dat de volgende 3 games beslissend waren, en ik maar snel uitgelogd

durfde het dit weekend niet meer aan hahahaha