[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inhibitors and turrets now have kill callouts.

Penta kill na 5 turrets in a row ? :)

hahaha ik snap dat ff niet :P bedoele ze daarmee;

A turret has slain *.....* ???
ipv Executed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Nog een leuk iets in de patch
"Bots will occasionally chat at the beginning and end of games" :P
Benieuwd wat die bots allemaal te zeggen hebben haha

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
Wat vinden jullie van de huidige Nidalee?
Gister was er een "support" Nidalee bij het enemy team die voor AP runes was gegaan, samen met een Teemo geloof ik. Ze stonden tegenover een vriend van me (Vayne) en een Lulu. Die Lulu speelde erg passief (eindigde 0/0/7) terwijl die Nidalee erg agressief was.. ik vind dat de speer van Nidalee op het moment echt véél te veel damage doet, als hij op max range raakt ben je gewoon een groot gedeelte van je HP kwijt. Uiteindelijk kwam het er op neer dat Nidalee de carry was en Teemo niet de kans had. Nu zijn er natuurlijk ook genoeg voorbeelden te noemen van Nidalee fails als support maar in het algemeen doet die speer echt teveel damage.. jullie mening?

edit:
Nidhiki schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:22:
"bg report jungle 9v1"
"gg easy"
"have fun please feed"

[ Voor 19% gewijzigd door Xevoo op 01-02-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

+1 voor minimale Volibear buff. Rest van de aanpassingen lijken me ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidalee ->

Ok die speer doet pijn, maar is eigenlijk easy te dodgen ...
Zonder die speer is Nidalee niet zo sterk. Goeie utility (heal & trap) en escape (runspeed buff & jump) ja, maar damage in cougar form is niet top en scaled slecht met ap

(en dit komt van iemand die Nidalee de laatste dagen zowat gemaind heeft)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Nidhiki schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:22:
zag een tijdje terug een sceenshot van bots in PBE
ze roepen wat catchphrases, leona riep iets in de zin van "the radiant dawn has arrived on the battlefield" aan het begin
Xevoo schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:23:
Wat vinden jullie van de huidige Nidalee?
Gister was er een "support" Nidalee bij het enemy team die voor AP runes was gegaan, samen met een Teemo geloof ik. Ze stonden tegenover een vriend van me (Vayne) en een Lulu. Die Lulu speelde erg passief (eindigde 0/0/7) terwijl die Nidalee erg agressief was.. ik vind dat de speer van Nidalee op het moment echt véél te veel damage doet, als hij op max range raakt ben je gewoon een groot gedeelte van je HP kwijt. Uiteindelijk kwam het er op neer dat Nidalee de carry was en Teemo niet de kans had. Nu zijn er natuurlijk ook genoeg voorbeelden te noemen van Nidalee fails als support maar in het algemeen doet die speer echt teveel damage.. jullie mening?
supp nida is alleen viable als je tegenstander slecht speelt: die speer is erg makkelijk te ontwijken na een tijdje
als ze die speer maxed en AP koopt dan heeft nida geen geld voor wards en geen punten in de heal gestoken
een AP nida supp moet je dus counteren door up close n personal te gaan vechten: ze hebben geen wards om een gank aan te zien komen dus zijn ze elke engage bang voor een gank
daarnaast doen die speren vrij weinig schade van dichtbij, AP nid supp is niet tanky genoeg om lang in haar cougar form te kunnen vechten

als je een aantal potjes tegen AP nid supp hebt gespeeld ga je vanzelf die speren aan "voelen" komen en kan je ze makkelijk ontwijken
behandel ze als een blitzcrank grab: gewoon achter minions blijven staan en willekeurig bewegen

AP nid support is echt alleen handig door die speren; haal die uit de vergelijking door dichterbij te vechten/ontwijken en je hebt de lane gelijk gewonnen
dat gaat trouwens ook op voor poke comps: hard engagen vóór ze je hele team half dood poken anders verlies je zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Support nidalee vind ik alleen sterk in met een sterke ADC-Poker

Als je een beetje goed kan mikken met Spears, beetje kan voorspellen, kun je er gemakkelijk 60% van raken, alleen moet je niet alleen Max-Range willen, maar gewoon een spear van kleine afstand in tha face kan ook goed werken.

Ik vind daarom nidalee support wel sterk, maar je moet veel poken! zonder poke is nidalee support vrij nutteloos, ook als je enemy achter creeps gaat campen, kun je bitter weinig dan..

maarja tis maar net wat godofall zegt, ligt erraan hoe je enemy speelt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt deze patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan je vraag te zien denk ik te lang :) whahhaa , euhm tot de volgende ? :D

+ Dat ELO systeem dat nieuwe is permanent als ik het goed heb :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Laatst online: 04-10 11:01
Hier wordt de progress bijgehouden. Is niet erg gedetailleerd maar in ieder geval iets :)
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 07:37:
ik heb gister me in het zweet gewerkt om een Loss-Streak te voorkomen, maar helaas 4 losses en me elo terug naar iets van 1147 ofzo, en jahwel hoor ! nu de patch dus terug in bronze league :( hahaha
Gebeurt niet, wordt berekend met een combinatie van je Top ELO en je Current ELO. Ik heb geen idee wat je Top ELO is maar als je na 4 games verliezen op 1147 zit is dat genoeg om niet in bronze terecht te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 04-10 20:53
Like onze facebook page om op de hoogte te blijven van welke toernooien wij aan meedoen etc.
https://www.facebook.com/DrgnNestLoL
Alvast bedankt. :)

OT: Dat nieuwe ranked systeem ziet er inderdaad best wel interressant uit. Ik snap alleen niet waarom ze het niet meer troll-proof hebben gemaakt, want als je zo'n best of 3/5 series dodged mag je weer overnieuw beginnen. Andere mensen kunnen gewoon zien of jij in die best of 3/5 series ziet. Beetje wazig van Riot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
SHEePYTaGGeRNeP schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:46:
OT: Dat nieuwe ranked systeem ziet er inderdaad best wel interressant uit. Ik snap alleen niet waarom ze het niet meer troll-proof hebben gemaakt, want als je zo'n best of 3/5 series dodged mag je weer overnieuw beginnen. Andere mensen kunnen gewoon zien of jij in die best of 3/5 series ziet. Beetje wazig van Riot.
Trolls zul je altijd houden maar het lijkt me inderdaad, ook met normale spelers een groot ragefest worden in de champion selects. Stel jij bent firstpick, iemand zegt dat hij in zijn promotional series zit en gaat zijn rol forcen, kan flink wat frustratie veroorzaken.

Andersom ook: mensen kunnen zeggen dat ze in hun promotional series zitten zodat ze hun rol vaker krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

DiedB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:44:
[...]

Hier wordt de progress bijgehouden. Is niet erg gedetailleerd maar in ieder geval iets :)
  • 10:00 GMT - Maintenance is ongoing.
  • 09:30 GMT - Maintenance is ongoing.
  • 08:30 GMT - Maintenance is ongoing.
  • 07:30 GMT - Maintenance is ongoing.
  • 06:30 GMT - Maintenance is underway.
  • 06:00 GMT - Servers have been brought offline for the maintenance.
jaja, heel informatief :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kennen
Slicing Maelstrom
No longer has an energy cost
Whut? Waarom dat :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
DiedB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:50:
[...]

Trolls zul je altijd houden maar het lijkt me inderdaad, ook met normale spelers een groot ragefest worden in de champion selects. Stel jij bent firstpick, iemand zegt dat hij in zijn promotional series zit en gaat zijn rol forcen, kan flink wat frustratie veroorzaken.

Andersom ook: mensen kunnen zeggen dat ze in hun promotional series zitten zodat ze hun rol vaker krijgen :/
Ik denk dat mensen juist meer gaan trollen als er gezegd word dat iemand in hun promo series zitten. Als ik erin kom dan ga ik niet zeggen dat het mijn promo match is.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Patch is uitgerold en ik kan weer inloggen (tenminste staat er online en hoor ik een klik bij het inloggen, voor de rest blijft ie nog even hangen maar dat komt vast door de tienduizenden spelers die hetzelfde doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DiedB

haha ik snapte niet dat arakevin bedoelde hoelang het patchen duurd :P ik dacht de patch zelf WHAH lol nub huehuehue :P

En ik wist niet dat het een gemiddeld was, ik zit nu idd op 1147 ofzo, en me top elo is zo uit me hoofd 1345 dus zou ik wel aardig netjes terecht komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Placed into leagues upon finishing there placement matches

betekend dit als ik nu dik ga winnen 4-5 potjes, en ik raak elo 1200 noem maar wat, en me max is 1345 dat ik daar tussen wordt gepland ? of nog steesd van current elo (pre-patch) tot top elo geplaatst wordT?

(duidelijke vraag? ik hoop t :P)

(Ups 2e bericht)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

je kan niet meer stijgen op basis van elo: je huidige elo (pre-patch) ligt vast
dat, gecombineerd met je top elo, gaat je ranking in het tier/league systeem opleveren
vervolgens ga je dus matches spelen voor league points in het nieuwe systeem

je kan niet nog ff snel met het oude systeem stijgen afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nee ok :P maar ik vind het vreemd dan effe voor mijn perspectief wat ze bedoelen met die zin.

Finishing placement matches.....

of kijken ze straks naar je eerste paar games in je ''league'' of je niet een league hoger moet ofzo?

of begin je gewoon met League Points halen, en op basis daarvan kunje omhoog of naar benede in leagues? dus nix geen Placement matches ! ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
freakin 40 min q :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 11:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Niet zeuren, was te verwachten.

Alleen wel vervelend dat ik 10 minuten geleden nog 25 minuten hoefde te wachten, en nu nog maar 40 :')

Vind die Kennen buff wel appart trouwens, out of the blue. Blijkbaar toch underplayed?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen is niet sterk in deze meta, als de tegenstander health stacked doe je echt super weinig damage.
En hij was sowieso de enige ninja met energy cost op zijn ult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Ik was snel genoeg, zat er een halfuur geleden binnen een minuut in :)

Blijft er een Top Tier/Division systeem bestaan of iets dergelijks? Zou ik wel waarderen, want dat geeft toch wel een (persoonlijk) doel om naar te streven. Dat League systeem is leuk maar de manier van voldoening moet niet komen uit de vergelijking met 250 andere spelers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:57:
haha nee ok :P maar ik vind het vreemd dan effe voor mijn perspectief wat ze bedoelen met die zin.

Finishing placement matches.....

of kijken ze straks naar je eerste paar games in je ''league'' of je niet een league hoger moet ofzo?

of begin je gewoon met League Points halen, en op basis daarvan kunje omhoog of naar benede in leagues? dus nix geen Placement matches ! ? :)
placement matches zijn voor unranked spelers, als je al een elo hebt dan moet je dat stukje negeren

zoals ik zei: op basis van je huidige en top elo word je in een tier en league geplaatst, je begint gelijk met league points te verzamelen om een league/tier hoger te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 08:17
DiedB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:23:
Ik was snel genoeg, zat er een halfuur geleden binnen een minuut in :)

Blijft er een Top Tier/Division systeem bestaan of iets dergelijks? Zou ik wel waarderen, want dat geeft toch wel een (persoonlijk) doel om naar te streven. Dat League systeem is leuk maar de manier van voldoening moet niet komen uit de vergelijking met 250 andere spelers :/
Challenger tier is geloof ik de hoogste tier, als je hier in zit kan / word je uitgenodigd om te spelen op tournooien (zo begreep ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
40 minuten in de queue gestaan, blijkt dat je client nog niet geupdated was om de één of andere reden :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

wtf
ik ben in silver 1 geplaatst, met 1500 top en 1500 huidig zou ik toch in gold 5 moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:44:
wtf
ik ben in silver 1 geplaatst, met 1500 top en 1500 huidig zou ik toch in gold 5 moeten zitten?
Vriend van mij was 1525 top en 1525 huidig, kwam ook terecht in Silver I :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:55
godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:44:
wtf
Precies 1500 en niet 1498? 1499 en 1500 plaatst je alsnog in de silver 1 tier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

snoos schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:46:
[...]

Precies 1500 en niet 1498? 1499 en 1500 plaatst je alsnog in de silver 1 tier
precies 1500
weet het 100% zeker, heb het 3x gechecked zodat ik zeker wist dat ik in gold kwam te zitten
DiedB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:46:
[...]

Vriend van mij was 1525 top en 1525 huidig, kwam ook terecht in Silver I :/
dan gaat er binnen no-time een *stapel* klachten op de forums komen, blijkbaar is er iets misgegaan in óf de communicatie óf het systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:49:
[...]
dan gaat er binnen no-time een *stapel* klachten op de forums komen, blijkbaar is er iets misgegaan in óf de communicatie óf het systeem
Er zal een reden voor zijn want er zijn kennelijk meer factoren in het spel dan alleen top en current. Misschien je ELO een maand geleden of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Moet nog steeds een keer ranked solo matches gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

DiedB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:50:
[...]

Er zal een reden voor zijn want er zijn kennelijk meer factoren in het spel dan alleen top en current. Misschien je ELO een maand geleden of iets dergelijks?
ik lees net op de forums dat de grens 1550 elo is, geen idee of dat echt zo is
waarom de grens ineens hoger ligt dan alle info tot nu toe is me een raadsel

m'n elo een maand geleden was alleen maar stijgende, ben in een weekje van unranked naar 1500 gegaan

ik denk dat het een miscommunicatie is, word wss binnen no-time opgehelderd
wel flink irritant, ik stopte juist met ranked zodat ik zeker in gold zou komen }:O

trouwens, heten alle leagues anders ofzo? ik zit in silver 1 genaamd "irelia's doom"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Riot heeft nooit gezegd "bij X elo kom je in tier Y". De community heeft plannetjes en grafieken gemaakt, maar riot heeft deze geruchten nooit bevestigd of ontkend.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:54:
[...]

trouwens, heten alle leagues anders ofzo? ik zit in silver 1 genaamd "irelia's doom"
Ja, iedere tier heeft een eigen naam.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij krijg je geen punten. Heb net een game gewonnen en sta nog steeds op 0.
Zit zelf in gold 2 mijn elo was ook niet echt geweldig dit preseason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
moet je ff reloggen, schijnt een bug in de client te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Raxious schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:44:
moet je ff reloggen, schijnt een bug in de client te zijn.
Heb je een source waarin dit bevestigd wordt? Echt veel zin heb ik niet om nog eens een half uur te queuen voor niets..

Net even gekeken en op m'n profiel wordt het dan wel weer toegevoegd. Mogelijks is het enkel in het postgame scherm dus :)

2de in m'n division :P

PS: 20 punten verdiend met 1 win, dat gaat best snel gaan dus.

[ Voor 6% gewijzigd door speedzor op 01-02-2013 14:49 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bij mij bugt elke game hoeveel ik erbij krijg. maar het komt wel bij mijn profiel.
Gaat wel lekker snel 46 van de 100 punten in 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 11:53

Snappie88

Mr. Hollywood

speedzor schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:48:
[...]

PS: 20 punten verdiend met 1 win, dat gaat best snel gaan dus.
Ik dus 37, nog twee zulke wins en zit al op 100 punten :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
Wanneer degradeer je eigenlijk of is dat niet mogelijk?

bij 100 punten moet je best of 3 spelen en als je dat haalt ga je omhoog. is dan bij -100 ook best of 3 en anders ga je omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Waarom nerfen ze shaco?

Late game is hij waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
hardcoresmurf schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:13:
Waarom nerfen ze shaco?

Late game is hij waardeloos
En early game is hij heel sterk.

Hoeveel % van de games raken er voorbij early/mid game?

[ Voor 13% gewijzigd door speedzor op 01-02-2013 16:14 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:59
Wel apart dit leagues systeem, ik was 1650 na verdrietige games kom in division 4 Vriend van mij is 1717 komt in division 1 en andere vriend van mij was 1820 en kom ook in division 1... Dat vind ik persoonlijk apart, als hij in division 2 kwam prima maar 1 terwijl er toch echt 100 elo tussen hem en die andere vriend zit is wel apart.

Verder vind ik het wel lache, maar je hebt dus 100 punten nodig voor bv gold naar plati ? en dan voor plati naar diamond weer 100? Dat zou soms toch wel iets te makkelijk kunnen gaan ? 3-4 goede games en je zit in plati 8 goede games en je bent diamond ?

[ Voor 27% gewijzigd door Jasper 99 op 01-02-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
je hebt ook nog 5 leagues die je moet overwinnen.. dus 100 x 5 = 500 punten en inclusief 4 matches best of 3 en 1 match best of 5.. en ik weet wel zeker dat je minder punten krijgt naar mate je league hoger is

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Jasper 99 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:39:
[...]
Verder vind ik het wel lache, maar je hebt dus 100 punten nodig voor bv gold naar plati ? en dan voor plati naar diamond weer 100? Dat zou soms toch wel iets te makkelijk kunnen gaan ? 3-4 goede games en je zit in plati 8 goede games en je bent diamond ?
Je hebt 100 punten nodig om van bijvoorbeeld Gold IV naar Gold III te kunnen promoveren. Om een volle tier door te lopen moet je dus minstens vier keer die honderd punten halen en vier keer zo'n best-of-3 serie winnen om van Gold V naar Gold I te komen, plus honderd punten en een best-of-5 voor de promotie van Gold I naar Platinum V.
Crysania schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:05:
Wanneer degradeer je eigenlijk of is dat niet mogelijk?

bij 100 punten moet je best of 3 spelen en als je dat haalt ga je omhoog. is dan bij -100 ook best of 3 en anders ga je omlaag?
edit: Heb ik het toch niet helemaal goed onthouden. Hier staat alles over degradatie:
[...]
What happens if I lose a ranked match in the league system?

Losing a ranked game in the league system will cost some of your League Points. If you’re already at the bottom of your division, this may mean falling back to the previous division . Once you’ve earned a skill tier, however, you can never be demoted to the previous tier unless you stop playing for a prolonged period of time.

In other words, losing can never cause you to fall below 0 League Points in the lowest division of your league.
[...]

[ Voor 32% gewijzigd door the Virtual op 01-02-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
the Virtual schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:00:
[...]

Je hebt 100 punten nodig om van bijvoorbeeld Gold IV naar Gold III te kunnen promoveren. Om een volle tier door te lopen moet je dus minstens vier keer die honderd punten halen en vier keer zo'n best-of-3 serie winnen om van Gold V naar Gold I te komen, plus honderd punten en een best-of-5 voor de promotie van Gold I naar Platinum V.

[...]

edit: Heb ik het toch niet helemaal goed onthouden. Hier staat alles over degradatie:

[...]
Als ik het nogmaals lees begrijp ik het zo: 100 punten voor een division promotie maar ook divisie promotie als je 2 van de 3 games wint achter elkaar en voor league change 3 van de 5 of 100 punten. Zo begrijp ik het dus kortom je zou in principe met behulp van punten en gewoon meer games winnen sneller tussen de divisions promoten ipv dat je inderdaad 5 x 100 punten moet halen kan je ook 3 divisies omhoog als je 4 van de 6 games wint en dan ook nog eens 100 punten hebt? bv van gold 4 naar gold 1 ? Dat zou ik toch iets chiller vinden, anders snap ik het hele 100 punten verhaal niet, want er staat toch echt als je 2 van de 3 games wint ga je naar de volgende divisie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
Jasper 99 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:24:
[...]

Als ik het nogmaals lees begrijp ik het zo: 100 punten voor een division promotie maar ook divisie promotie als je 2 van de 3 games wint achter elkaar en voor league change 3 van de 5 of 100 punten. Zo begrijp ik het dus kortom je zou in principe met behulp van punten en gewoon meer games winnen sneller tussen de divisions promoten ipv dat je inderdaad 5 x 100 punten moet halen kan je ook 3 divisies omhoog als je 4 van de 6 games wint en dan ook nog eens 100 punten hebt? bv van gold 4 naar gold 1 ? Dat zou ik toch iets chiller vinden, anders snap ik het hele 100 punten verhaal niet, want er staat toch echt als je 2 van de 3 games wint ga je naar de volgende divisie!
Pas zodra je die 100 punten hebt gehaald, begin je aan een best of 3 die bepaalt of je promoveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Even zodat jullie het weten: Gold is nu niet meer 1500, maar 1550. Dus voor de mensen die zich afvragen waarom ze in Silver I geplaatst zijn, nou, dat komt daardoor dus.

Ik had gelukkig nog 1558 Elo, en ik zit nu in Gold IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

als je iemand mute, kunnen zij jou dan nog wel horen?
niet dat ik iemand wil muten en daarna flink wil irriteren, vroeg het me gewoon af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Waarom zijn supports in LoL so slap vergeleken dotA supports?

In dotA kan een support je nuken terwijl het in LoL heal bots zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Omdat DotA geen League is. Ze hebben beide een aantal valide punten voor hun manier van champions modellen, visie's op bepaalde game mechanics zoals denyen en manaburn, maar het zijn gewoon verschillende games. Gelukkig maar, want als alles zoals bij HoN was, dan zou moba zo uitsterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

supports zijn echt niet altijd healbots
kijk naar leona: die kan 3x stunnen (waarvan 1x AOE) en doet een bak schade met haar passive

het zou een vreemd spel zijn imo als een support je kan nuken, dan heb je gewoon een 2de AP carry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In league kan een support toch ook gewoon "nuken" met leona of taric kan je echt wel een flinke hap uit de hp bar van je tegenstander nemen.

En als je echt zou willen nuken als support kan je ook bijvoorbeeld brand support gaan. Of Ashe , lee of panth misschien riven.

Bij een support heb je in lol alleen meestal liever andere eigenschappen zoals sustain of een goede disengage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

nuken noem ik toch echt van 100% naar 0% binnen een seconde
beetje a la veigar combo: poef en je bent dood

zoals ik het begrijp kan je in dota dus in je 1tje iemand nuken, en dat kan niet met een leona (passive kan je niet proccen) en met zelfs als je flink AP bouwt kan je niemand echt 100% nuken met taric

supports kunnen een flinke bak schade uitdelen, maar nuken? niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:58:
als je iemand mute, kunnen zij jou dan nog wel horen?
niet dat ik iemand wil muten en daarna flink wil irriteren, vroeg het me gewoon af
Ja.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

nuken als in: 50% health er af beuken. Voordeel: meer damage overall, nadeel je support is squichy en je verliest CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik zou nuke echt alleen als term gebruiken bij een 100% burst, dus van levend naar dood binnen een seconde

een nuke (kernbom) doet hetzelfde: complete steden in een fractie van een seconde compleet verwoesten
vrij vreemde kernbom die een stad maar half sloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:04:
nuken noem ik toch echt van 100% naar 0% binnen een seconde
beetje a la veigar combo: poef en je bent dood

zoals ik het begrijp kan je in dota dus in je 1tje iemand nuken, en dat kan niet met een leona (passive kan je niet proccen) en met zelfs als je flink AP bouwt kan je niemand echt 100% nuken met taric

supports kunnen een flinke bak schade uitdelen, maar nuken? niet echt
Nee want taric heeft geen goede ap scaling al pak je iemand zoals leblanc of syndra misschien malzahar en je gaat full offense dan doe je echt wel gruwelijk veel damage als je ook gewoon dorans stacked ofzo.
Maarja je hebt dan weinig utility en bent super squishy..

Maar het gaat je waarschijnlijk niet zoveel opleveren omdat je de lane uit geharassed word of omdat je ad toch lastig kan farmen met zon type support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

taric schaalt goed met AP maar krijgt niet genoeg geld binnen om een echte nuke op te zetten
zelfde voor LB, syndra en malz
en dat zijn zoiezo geen support champs waar het juist om ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
nieuwe anivia skin:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JwqPd4a.jpg

wat is trouwens jullie mening over die Goth Annie skin? Ik vind het allemaal een beetje zielig gedoe, hij zou voor 10 dagen voor iedereen beschikbaar zijn en daarna niet meer, niks aan de hand toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Iemand deze gezien? v.a. 3:33
http://nl.twitch.tv/eslasia/b/362814801

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 20:52
wat is er allemaal met die goth annie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Goth Annie zit in die Digital Deluxe Edition, en vanwege Season 3 wou Riot de skin van 1 tot 10 februari in de store gooien. Vervolgens zijn er een aantal mensen boos geworden dat ze die Digital Deluxe gekocht hebben speciaal voor die skin, en hij nu dus niet meer zo speciaal is. Vervolgens komt ie niet meer in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
the Virtual schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:30:
[...]

Pas zodra je die 100 punten hebt gehaald, begin je aan een best of 3 die bepaalt of je promoveert.
Wauw... das tergend... en als je dan pech hebt met trollers weer overnieuw? Of net zo lang best of 3 tot je promoveert? Pff dan duurt het wel even tussen leagues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
ook leuk is als je op 97 punten staat, haha

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Jasper 99 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:50:
[...]

Wauw... das tergend... en als je dan pech hebt met trollers weer overnieuw? Of net zo lang best of 3 tot je promoveert? Pff dan duurt het wel even tussen leagues
als je de best of 3 niet wint (dus 2 losses) dan moet je weer opnieuw naar de 100 punten
je krijgt wel gelijk minimaal 60 punten, je hoeft dus niet gelijk helemaal opnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:56:
[...]

als je de best of 3 niet wint (dus 2 losses) dan moet je weer opnieuw naar de 100 punten
je krijgt wel gelijk minimaal 60 punten, je hoeft dus niet gelijk helemaal opnieuw te beginnen
maar je kunt dus niet meer zakken in leagues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Crysania schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:13:
[...]

maar je kunt dus niet meer zakken in leagues?
jawel, je kan een division zakken als je lang op 0 punten staat en blijft verliezen
ook kan je een division zakken door inactiviteit
een tier kan je niet zakken door slecht te spelen maar wel door inactiviteit
je gaat dus nooit van zilver naar bronze als je slecht speelt maar wel van silver 1 naar silver 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere mensen die niet kunnen inloggen?
"The server is currently busy" of "cant login because unknown reason"(zoiets)

Nvm: Queue van "over 20k".
Even 28 minuten wachten dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Ja het matchmaken duurde ook al heeel erg lang.. En het forum ligt er ook uit..Dus denk dat de server net eruit is geknald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Hele dag zijn er al lange queues, had vanmiddag veel problemen met inloggen (PVPchat not avilable) en de client geeft nu ook de melding:" "We are currently investigating a variety of server issues, please see the service forum for more information"

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
Wilde ook beginnen met LOL, maar op een of andere manier lukt het niet om in te loggen. Nu al 2 verschillende accounts aangemaakt maar hij blijft beweren dat de combinatie username/password niet goed is. Ik volg de stappen exact en heb alles al geprobeerd. Opnieuw username en password aangevraagd, deze ook gecopy/paste naar het inlogscherm etc. Weet echt niet wat ik fout doe.
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:51

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

juiste server gepakt?

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Inderdaad, check gewoon 3dubbel dat als je een account maakt op EU West je ook inlogt op EU West en niet NA ofzo (ervaring ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
hardcoresmurf schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:28:
Waarom zijn supports in LoL so slap vergeleken dotA supports?

In dotA kan een support je nuken terwijl het in LoL heal bots zijn.
Omdat DotA geen Ability Power heeft. Alle schade van abilities zit hem in de base damage. Het gevolg is dus dat hun damage output weinig scalet met items, dus kun je voor support items gaan, zodat je lategame niet useless bent.

In LoL zit er wel AP-scaling op abilities, maar is de base damage relatief gezien een stuk lager. Een typische 0cs-support in LoL heeft een veel lagere damage output dan een support in DotA. Daarentegen heeft een AP Carry in LoL een hogere damage output dan een DotA Mage; zeker lategame, waar mages in DotA veel harder afvallen dan mages in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:51

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Enige healbot in LoL is Soraka.

De rest van de supports is aura/shields/cc machines.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

godofal schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:17:
[...]

jawel, je kan een division zakken als je lang op 0 punten staat en blijft verliezen
ook kan je een division zakken door inactiviteit
een tier kan je niet zakken door slecht te spelen maar wel door inactiviteit
je gaat dus nooit van zilver naar bronze als je slecht speelt maar wel van silver 1 naar silver 2
Volgens mij kun je niet zakken maar word je wel gematcht met bronze tier spelers als je slechter speelt dan waar je bent ingedeeld.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:23:
[...]

Volgens mij kun je niet zakken maar word je wel gematcht met bronze tier spelers als je slechter speelt dan waar je bent ingedeeld.
je kan leagues droppen, blijkbaar is dat op basis van je MMR (elo)
link
What about if I was demoted out of Division I?

Demotions are based on MMR and are unaffected by LP gains and losses, so unfortunately the demotion would have happened regardless of this issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dat league systeem tot nu toe nog niet echt lekker werken.
Heb het idee dat die indeling voor geen meter klopt. Hierdoor zijn de lanes vaak totaal ongelijk in skill-level.
Oftewel in elke lane wint 1 van de 2 kanten keihard zonder jungle hulp. Daardoor zijn de games echt super snowball. Heb zelf in ieder geval dat 4 van de 5 games op 20 minuten de voorsprong zo groot is dat een comeback bijna onmogelijk is. In de trant van 30-7 score ofzo + nog towers en cs voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wait time 33 min

damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Het achterliggende matching systeem voor games is nog precies hetzelfde als voor de patch hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
Toch vreemd dat ik als Morgana (Silver V) tegen een Bronze IV Katarina kom *stomp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:11

Hu9o

Schokkend

vanaf hoeveel matches kom je in een league terecht?

en waarom liggen alle que's er op dit moment uit?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesK56
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-03 12:47
10 solo/duo queue of 5 ranked team en de servers liggen eruit omdat er wat problemen zijn met de server (http://euw.leagueoflegends.com/service-status)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Que van 1uur 55min ?

dat ga je toch effe niet menen..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:20:
Que van 1uur 55min ?

dat ga je toch effe niet menen..................
1 uur 58 minuten hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels 1 uur en 8 minuten, dat is dus 18 minuten later, dus denk dat ik als ik wacht nog wel tot 8 uur mag wachten minimaal ! of meer mensen die ervaring hebben ? dat het laatste opschiet?

zouden ze ge DDOS-et zijn ofzo ? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:38:
Inmiddels 1 uur en 8 minuten, dat is dus 18 minuten later, dus denk dat ik als ik wacht nog wel tot 8 uur mag wachten minimaal ! of meer mensen die ervaring hebben ? dat het laatste opschiet?

zouden ze ge DDOS-et zijn ofzo ? haha
1.18 hier. Ik heb een hele tijd geen LoL gespeeld maar ik weet dat dit vroeger eigenlijk continu was. het viel me de laatste weken op dat ik nooit meer zo lang hoefde te wachten als "vroegah" .. nou ja.. het is blijkbaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zit nu op 15 min, dus hij skipped behoorlijk wat , NIET zoals vroegah :P toen moest je egt soms retelang wachte, maar hoorde idd ook over de Ques die geblokkeerd waren ofzo!
is dat nu nog zo dan ? want dan snap ik de Que helemaal niet meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Stop met het drama aub. Er zijn enkele server problemen na een grote patch die het hele ranked systeem heeft omgegooid, Riot heeft niet tegelijk besloten om het vanaf nu met 1 server die op een laptop draait te doen.

Als je er nog niet in zit, wees dan geduldig. Er zijn vast wel andere dingen die je kunt doen ipv je queue time te updaten.

Ranked queues zijn disabled zoals vaak gedaan wordt bij server issues.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:53:
ja ik zit nu op 15 min, dus hij skipped behoorlijk wat , NIET zoals vroegah :P toen moest je egt soms retelang wachte, maar hoorde idd ook over de Ques die geblokkeerd waren ofzo!
is dat nu nog zo dan ? want dan snap ik de Que helemaal niet meer !
alhier:
Posted at: 6:15pm
We are investigating games not starting again. Ranked Queues have been disabled. See Service Status Forum for updates. http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1031985

Posted at: 3:37pm
Games are now starting, Normal 5v5 has been re-enabled, Ranked still disabled while we monitor. Check Service Status forum for updates.http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1031985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ok sorry dan haha

maar ben benieuwd hoe het gaat dan als een game niet start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesK56
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-03 12:47
Ik zat net in ranked het was niet grappig 2 van ons team waren de 1e 11 minuten afk doordat de server het nog niet goed deed (gelukkig nog wel gewonnen ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Lol, Ik kreeg m'n stats net niet en als ik nu een game wil joinen is het "the queue you want to join is currently disabled"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

/me waiting :)
Het duurt behoorlijk lang om in te loggen, nu 5 minuten zitten wachten. Hopelijk kan ik straks nog wel degelijk spelen, geen laggende servers etc.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Outerspace schreef op maandag 04 februari 2013 @ 00:14:
/me waiting :)
Het duurt behoorlijk lang om in te loggen, nu 5 minuten zitten wachten. Hopelijk kan ik straks nog wel degelijk spelen, geen laggende servers etc.
Alles is naar z'n grootje, chat, stats, matchmaking..

Pagina: 1 ... 6 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.