Xin Zhao werkt opzich wel erg goed, alleen hij is wel erg afhankelijk van zijn E te maxen en items, en ik vind die slow op zijn E niet eens zo heel geweldig die is als de skill max is 45% altijd 2s, de knockup van zijn Q die heeft meer effect naar mijn idee.
Aangezien ik veel Xin Zhao jungle heb gespeeld, ben ik wel benieuwd om Aatrox jungle eens te gaan doen.
Hij heeft zowiezo een snellere jungle clearing, door zijn Q (dark flight), daarbij zijn passive bloodwell kan die als het moet tot het uiterste gaan, desnoods ff een turret tanken, de slow van zijn E is standaard 40% op lvl1 en die scaled max tot 2.75s.
De W werkt nagenoeg hetzelfde op beiden.
De R ult van Aatrox is ook velen malen beter dan van Xin,
Daarbij die cooldown Aatrox 100/85/70 tegenover Xin 120/110/100 (eigenlijk gewoon belachelijk hoge cooldown)
Op papier is Aatrox inderdaad beter door zijn skillset, mobility, geen mana-cost, en gewoon meer damage per skill de betere jungler.
Grootste probleem van Xin is hij heeft geen escape (op zijn ult na of er moet toevallig een minion zijn waar je naar kan "E"en, maar laten we dat maar niet meetellen), dus gaat het fout dan is het meestal ook gedaan met m.
Aatrox werkt andersom dan Xin Zhao, hij begint met zijn Q (Dark flight) waardoor een knockup onstaat, dan kan jouw lane meteen engagen, dan ff hakken en dan nog ff een slow erop om de kill te ensuren.
Mischien moeten ze Xin maar weer s een beetje buffen na al die nerfs in het verleden, hij past door al die punten niet in de S3 jungle meta en kan niet op tegen een J4/LeeSin/Aatrox als ze elkaar treffen in jungle.
Eigenlijk zouden ze m inderdaad meer op 1 lijn met Aatrox moeten zetten zoals het ernaar uitziet.
Ik denk dat het ook een gevoels puntje is, Xin lijkt heel sterk door zijn burst damage 1 goede initiatie en je hebt een squishy adc al op 40% van zijn health zoniet minder, daarna houdt t wel vaak op voor Xin. zijn cooldowns zijn nogal hoog en staat er dan beetje als een lulletje bij en mag je hopen dat je laner t afmaakt.
Ik geloof er wel in dat Aatrox de betere jungler is.
Mede ook omdat FNC Cyanide een godlike Aatrox speelde in Worlds en er praktisch geen Xin Zhao is gespeeld tijdens Worlds.
Maar ik neem aan van je statement dit is vanuit je eigen ervaring, en je net zoveel Xin als Aatrox hebt gespeeld in jungle? Dan vraag ik mij af waarom jij hier zo over denkt?
[
Voor 52% gewijzigd door
Turismo op 02-10-2013 17:28
]