Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Geef persoonlijk nog wel de voorkeur aan lolnexus omdat dit veel overzichtelijker is
Je kunt natuurlijk ook http://www.summoning.net/ gebruiken. Bijna idem.Recrush schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:58:
Ik gebruik ook altijd lolnexus scouter. Echter, een goed alternatief is lolteam.net! Je ziet hier nog meer informatie, zoals hoeveel LP iedereen heeft, geschatte ELO, of iemand met z'n favo champion speelt of anders hoeveel games hij hiermee gespeeld heeft en de KDA ratio. Ook kan je hier ofcourse zien wie er premade zijn.
Geef persoonlijk nog wel de voorkeur aan lolnexus omdat dit veel overzichtelijker is
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Vandaag in ruwweg 1 dag van Plat V naar Plat III. Heb Plat IV overgeslagen omdat ik vanaf de promo van gold naar Plat alles gewonnen heb en promo 2-1 gefinished heb. Brutelijk hoog MMR nu..ik heb niet eens zo heel veel potjes LoL gespeeld dus wie weet kom ik nog in Diamond.
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
[ Voor 95% gewijzigd door ShadowBumble op 30-09-2013 22:28 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Beste historie, van Brons V naar Brons 1 van Brons 2 naar Brons V, daarna weer snel naar silver 3. Toen terug naar Silver V en toen geen dramatische terugstand meer gehad mbt losstreaks.
Net nog een potje, mijn ad carry geweldig gesupped, maar het bleek een hark in teamfights te zijn want van een goede positie had die geen kaas gegeten. Helaas verloren door deze gefeedde caitlyn,
[ Voor 88% gewijzigd door Meneer iCy op 30-09-2013 23:10 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Nu op naar Gold.. heb het idee dat deze stap iets langer gaat duren dan de stappen van Silver 5 naar Silver 1. Kreeg in Silver 2 nog +20LP per win, kreeg zojuist "maar" +12LP
Maargoed, gezien mijn wins de laatste tijd zou Gold haalbaar moeten zijn!
Edit: Hmmm dit potje maar +10LP.
Is nou ook niet dat ik beroerd speelde ofzo!
Twee keer J4 jungle > 10-1-13 en 8-1-15
[ Voor 17% gewijzigd door schaapiej op 01-10-2013 00:30 ]
1e potje van gister van mij: j4 jungle 11-2-x die game had ik gecarried want onze carries faalde best hard(had inmiddels ook 4,4k health ofzo dus kon ook wel wat hebben) maar uit eindelijk hadden we hun 2 nexus towers down, met 3 man op nexus inhakke terwijl shen ons taunt enzo maar als nog met half health de nexus slopen, leuke aan tanky zijnschaapiej schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:59:
Vanmiddag in Silver 1 terecht gekomen!
Nu op naar Gold.. heb het idee dat deze stap iets langer gaat duren dan de stappen van Silver 5 naar Silver 1. Kreeg in Silver 2 nog +20LP per win, kreeg zojuist "maar" +12LP
Maargoed, gezien mijn wins de laatste tijd zou Gold haalbaar moeten zijn!
Edit: Hmmm dit potje maar +10LP.
Is nou ook niet dat ik beroerd speelde ofzo!
Twee keer J4 jungle > 10-1-13 en 8-1-15
Wil graag beter worden in het spel, maar vaak zie ik mijn eigen fouten niet. Daarom mijn verzoek aan plat1/diamond spelers hier op tweakers om met mij wat potjes te doen, of te speccen en me te vertellen wat ik fout deed of waar ik anders had moeten handelen.
Stuur me aub een PM indien je hier zin en tijd in hebt!
Ik ben over het algemeen altijd naar 21.30 online.
Anders neem ze op met lolrecord en deel het record bestand.
Werkt dat nog steeds dan ? ik Kreeg de indruk dat dat niet meer zou werken vanaf 3.11 anders ga ik die zelf ook even downloaden.iCy schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
Anders neem ze op met lolrecord en deel het record bestand.
Nog even terug komende op de Rune pages gister voor zover mogelijk mijn AD page alvast gevuld voor de botlane behalve de quints en je merkte direct al een flink verschil moet ik zeggen, je bent veel stugger door de armor en magic resist maar doet ook veel meer flatout damage door de AD
Vanaf lv1 tegen een Shen en Tryn gespeeld in bot (toegegeven ze waren niet erg goed ) maar kon echt easy solo me botlane houden stond binnen notime op 4 kills na 20 minuten op 8/1/5 en toen gaven ze al direct op
Weet ik niet, want ik gebruik het al een tijd niet meer.ShadowBumble schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:18:
[...]
Werkt dat nog steeds dan ? ik Kreeg de indruk dat dat niet meer zou werken vanaf 3.11 anders ga ik die zelf ook even downloaden.
Laatste update is 14/09, lijkt me dus nog van wel.
http://www.leaguereplays.com/download/
[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 01-10-2013 10:35 ]
En via OBS of Xsplit loop je ook niet naar 1 game =160GB te kijken zoals bij Fraps xD
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Tanky zijn blijft zeker leuk! Voorkeur voor mij ligt ook absoluut bij tanky junglers, en op dit moment vooral Jarvan!Martin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:17:
[...]
1e potje van gister van mij: j4 jungle 11-2-x die game had ik gecarried want onze carries faalde best hard(had inmiddels ook 4,4k health ofzo dus kon ook wel wat hebben) maar uit eindelijk hadden we hun 2 nexus towers down, met 3 man op nexus inhakke terwijl shen ons taunt enzo maar als nog met half health de nexus slopen, leuke aan tanky zijn
Vanavond maar weer is kijken of ik nog wat verder omhoog kan klimmen in Silver 1!
Nu op 22 LP, nog 78 LP te gaan..
ik hoop dat ik mijn 2 promotion matches win(1e verloren) dan zit ik weer in bronze III, vind ik wel een knappe prestatie van mezelf want ik ben niet zo heel goed, heb nog veel te leren. iedereen hier is zilver + en ik ben bronze, tis niet eerlijkschaapiej schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
Tanky zijn blijft zeker leuk! Voorkeur voor mij ligt ook absoluut bij tanky junglers, en op dit moment vooral Jarvan!
Vanavond maar weer is kijken of ik nog wat verder omhoog kan klimmen in Silver 1!
Nu op 22 LP, nog 78 LP te gaan..Hoop wel dat ik weer terug naar die +20 LP per win ga, ben er bang voor dat ik bij een loss een stuk teruggezet word..
Ik ben Bronze II, maar heb nog niet zoveel ranked gedaan, helemaal niet sinds ik 1 avond van 97 naar 5 lp ging. Ik had na 2 matches moeten stoppen (eigenwijs)....Martin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:57:
[...]
ik hoop dat ik mijn 2 promotion matches win(1e verloren) dan zit ik weer in bronze III, vind ik wel een knappe prestatie van mezelf want ik ben niet zo heel goed, heb nog veel te leren. iedereen hier is zilver + en ik ben bronze, tis niet eerlijk
Heb al even gekeken bij Best Riven NA. Maar kan je het niet echt weten welke
Wat is beste bij hem?
Meerdere keuzes:llovesoccerx7 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:13:
Ik wil graag een runepage voor Riven apart maken maar weet niet precies wat,
Wat is beste bij hem?
Lifesteal Quints / AD Marks / Armor Seals / MR Glyphs
Lifesteal Quints / AD Marks / Armor Seals / CDR Glyphs
AD Quints / AD Marks / Armor Seals / MR Glyphs
AD Quints / AD Marks / Armor Seals / CDR Glyphs
AD Quints / AD Marks / Armor Seals / Scaling MR Glyphs
Persoonlijk zou ik voor de 2e of de 4e optie gaan.
AD quints
yellow armow
flat ad reds
magic res blue
fijn met riven.. hij scaled enorm goed met AD.
[ Voor 36% gewijzigd door Aapje! op 01-10-2013 11:17 ]
Hier ook B2, maar ga hard mijn best doen om S5 te worden voor dat het seizoen eindigt. Merk dat het wel steeds beter gaat en dat ik ook steeds beter wordt. Begon in B4, ben echt rock-bottom B5 geweest (0LP in B5...) en zit nu op 20LP in B2. Vanaf B5 gewoon heel serieus gaan spelen, chars oefenen in normals en pas nadat je ze daar een beetje beheerst ermee in ranked aan de gang. Kan ondertussen iedere lane wel bezetten met 2 chars zodanig dat ik iig niet de zwakste schakel ben (heb ook wel slechtere games er tussen maar vaak is er altijd wel iemand rotter!
En de key voor mij persoonlijk; iedere match analyseren achteraf. Wat deed ik goed, wat deed ik fout en waar kan ik mezelf verbeteren. Waarom ging ik dood, waarom verloor ik mijn lane en waarom was de tegenstander beter? Als je daarin eerlijk bent weet je al snel wat je beter moet doen de volgende keer.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
11.5/game 3.5/game 15/game 90.5/game
KDA + farm
Best Riven NA gebruikt AD quintsllovesoccerx7 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:13:
Ik wil graag een runepage voor Riven apart maken maar weet niet precies wat,
Wat is beste bij hem?
http://www.probuilds.net/guide/NA/1095688641/32400810
Maar Voyboy gebruikt bijv. weer Lifesteal quints
http://www.probuilds.net/guide/NA/1095878767/44989306
Maar ze starten ook weer heel anders, dus een hele andere opzet.
Best Riven koopt eerst alleen health pots en Voyboy gaat direct voor een Doran's Blade.
Even verder gechecked Ocelote doet dan weer een combinatie van AD/Lifesteal quints, al is die niet echt main met Riven zover ik weet.
http://www.probuilds.net/guide/EUW/1074736106/99307
[ Voor 39% gewijzigd door Turismo op 01-10-2013 11:44 ]
Ik speel in normal vaak genoeg met/tegen plat/dia, maar je krijgt nooit tips of hulp als je er om vraagt. Over het algemeen ga ik prima mee, maar toch proef je soms het verschil. De 2x dat ik mid tegen een Challenger moest lanen merkte ik gewoon dat ik op mechanisch vlak al niet mee kon, laat staan strategisch niveau.
[ Voor 34% gewijzigd door Zebby op 01-10-2013 11:42 ]
map awerness valt te leren, ik ben er echt beter in geworden voornamelijk als ik jungle want ik loop constant te pingen als ik iemand op de map zie verschijnen zodat de desbtreffende laan opletZebby schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:40:
Ik zou ook wel een 1v1 of game met een plat/dia willen doen voor wat pointersDenk dat ik over het algemeen goed genoeg ben voor GOld (al speel ik te weinig ranked), maar ik merk dat ik bepaalde games foute beslissingen neem en daardoor dus lanes verlies door eigen schuld. Dit vooral ivm map control.
Ik moet blijkbaar wat minder ganken en meer farmen, want je farmt behoorlijk veel in verhouding met al mijn junglers.Martin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:29:
hehe mijn j4 stats in ranked:
11.5/game 3.5/game 15/game 90.5/game
KDA + farm
Mijn J4 stats: 5.3/game Kills 5.6/game Deaths 13.4/game Assists 39.7/game Creeps 25 wins 16 lost 61% Winning rate
nja ik ben voornamelijk bezig met ganken hoor, maar op een duur met TF of net voor TF kan je net nog wat farm mee pakken en meestal kan ik als enige dat doen doordat ik giga tank ben, en daarmee farm je wel veel, andere junglers heb ik veel minder farm.iCy schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Ik moet blijkbaar wat minder ganken en meer farmen, want je farmt behoorlijk veel in verhouding met al mijn junglers.
Mijn J4 stats: 5.3/game Kills 5.6/game Deaths 13.4/game Assists 39.7/game Creeps 25 wins 16 lost 61% Winning rate
xin: 4/game 5.7/game 7.3/game 42.5/game
yi: 4/game 7/game 6/game 92/game
met meer heb ik nog niet gejungled jmmr genoeg
[ Voor 9% gewijzigd door Martin0 op 01-10-2013 12:07 ]
Het hangt heel erg van je speelstijl af, maar ik ben geneigd om voor AD te gaan. De voornaamste reden hiervoor is dat al haar skills (inclusief haar shield!) scalen met AD en je early game met die extra AD dus sterker bent. Zeker op een champion als Riven die niet alleen van haar auto-attacks afhankelijk is voor de damage, maar ook haar abilities.Turismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:39:
[...]
Best Riven NA gebruikt AD quints
http://www.probuilds.net/guide/NA/1095688641/32400810
Maar Voyboy gebruikt bijv. weer Lifesteal quints
http://www.probuilds.net/guide/NA/1095878767/44989306
Maar ze starten ook weer heel anders, dus een hele andere opzet.
Best Riven koopt eerst alleen health pots en Voyboy gaat direct voor een Doran's Blade.
Even verder gechecked Ocelote doet dan weer een combinatie van AD/Lifesteal quints, al is die niet echt main met Riven zover ik weet.
http://www.probuilds.net/guide/EUW/1074736106/99307
Vicariously I live while the whole world dies
Hangt puur van je lane af, de lifesteal quints zijn bijv op mid waar je regelmatig tegenover een ranged staat ideaal omdat je onder je toren door middel van je Q toch redelijk kunt farmen zonder teveel health te verliezen (dan wel Q op de juiste manier gebruiken en niet 3x spammen voor 1 klap).Vicarious schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Het hangt heel erg van je speelstijl af, maar ik ben geneigd om voor AD te gaan. De voornaamste reden hiervoor is dat al haar skills (inclusief haar shield!) scalen met AD en je early game met die extra AD dus sterker bent. Zeker op een champion als Riven die niet alleen van haar auto-attacks afhankelijk is voor de damage, maar ook haar abilities.
Speel je vs een melee lane, dan gewoon full AD. Ik zou overigens wel de CDR glyphs nemen puur omdat je abilities dan veel vlotter up zijn, in combo met eventueel een blue buff is het helemaal feest.
[ Voor 4% gewijzigd door llovesoccerx7 op 01-10-2013 13:05 ]
Ik zou ook AD doen, want ik start liever niet met dorans blade/shield top.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:05:
Mij lijkt AD fijner..Lekker met meer damage en idd CDR kan maybe wel handig zijn.
Meestal doe ik HP pots en 1 ward, denk in de long run dat AD quints het stukken beter doen op Riven want zij kan behoorlijk snowballen.
In combo met BT en Hydra zijn de lifesteal quints geen slechte optie. Plus ik heb liever lategame 6% extra lifesteal dan 6 extra ADTurismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:16:
[...]
Ik zou ook AD doen, want ik start liever niet met dorans blade/shield top.
Meestal doe ik HP pots en 1 ward, denk in de long run dat AD quints het stukken beter doen op Riven want zij kan behoorlijk snowballen.
denk dat deze keuze er ook aan ligt tegenover wie je komt te staan en welke laan, 6% lifesteal is nice maar je gaat er weinig tegen hebben alsj e tegen een gigatank staat die amper damage doet, dan kan je beter wat armour pen of AD hebbenDamienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:21:
[...]
In combo met BT en Hydra zijn de lifesteal quints geen slechte optie. Plus ik heb liever lategame 6% extra lifesteal dan 6 extra AD
Als het een gigatank is heb je tegen die tijd sowieso je brutalizer + LW wel af, en dan alsnog heb je voor de sustain vs deze gigatank nog steeds liever wat extra lifesteal zodat je fatsoenlijk kunt tradenMartin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:23:
[...]
denk dat deze keuze er ook aan ligt tegenover wie je komt te staan en welke laan, 6% lifesteal is nice maar je gaat er weinig tegen hebben alsj e tegen een gigatank staat die amper damage doet, dan kan je beter wat armour pen of AD hebben
Denk dat dat beetje extra lifesteal niet echt effectief is tegenover een tank als Renekton, Shen of Jax.Damienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:27:
[...]
Als het een gigatank is heb je tegen die tijd sowieso je brutalizer + LW wel af, en dan alsnog heb je voor de sustain vs deze gigatank nog steeds liever wat extra lifesteal zodat je fatsoenlijk kunt tradenzonder dood neer te vallen.
In the end is het ook een persoonlijke preference denk ik, ik ga vaak liever voor puur damage met 1 lifesteal item en dan vind ik t wel genoeg.
Mensen je hebt het over 6AD of 6 PROCENT lifesteal.... Tegen de tijd dat je lategame zit heb je al een bak aan AD en zal 6 PROCENT meer opleveren dan 6 AD.Turismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:37:
[...]
Denk dat dat beetje extra lifesteal niet echt effectief is tegenover een tank als Renekton, Shen of Jax.
In the end is het ook een persoonlijke preference denk ik, ik ga vaak liever voor puur damage met 1 lifesteal item en dan vind ik t wel genoeg.
in the end nothing else matters, je zult sowieso op een situatie moeten inspelen iedere game en daaruit gaat blijken welke runes je nodig hebt en welke items.Damienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:40:
[...]
Mensen je hebt het over 6AD of 6 PROCENT lifesteal.... Tegen de tijd dat je lategame zit heb je al een bak aan AD en zal 6 PROCENT meer opleveren dan 6 AD.
Goed nogmaals uitgelegd:Martin0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:42:
[...]
in the end nothing else matters, je zult sowieso op een situatie moeten inspelen iedere game en daaruit gaat blijken welke runes je nodig hebt en welke items.
Early game dominance -> AD Quints
Late game usage -> 6% Lifesteal Quints
En zinnetjes uit een song van Metallica leveren geen onderbouwing...
Lol the rage, is net lol ditDamienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:40:
[...]
Mensen je hebt het over 6AD of 6 PROCENT lifesteal.... Tegen de tijd dat je lategame zit heb je al een bak aan AD en zal 6 PROCENT meer opleveren dan 6 AD.
Zoals ik zei een preference lategame werkt AD met 1 lifesteal item al effectief genoeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Turismo op 01-10-2013 13:47 ]
Geen rage, maar de "domheid" uit LoL moet niet overslaan op dit forum
Zelfde reden waarom je op sommige AD carry's 15 flat AD neemt en op anderen 4 of 6% lifesteal, puur voor de momenten dat deze champs shinen.
Cait => 15 AD
Vayne => 4 of 6% lifesteal (slechte early game)
En zo ben je dus met Riven ook met 2 pages beter af dan met 1 waarbij je er altijd vanuit gaat dat je de lane vanaf level 1 zult winnen.
[ Voor 42% gewijzigd door Damien op 01-10-2013 13:51 ]
Haha, maar komop zelfs de Pro's spelen met of puur AD of Lifesteal of een mix daarvan, ik denk echt niet dat je het kan pinpointen met alleen maar "6% lifesteal!!!"Damienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Geen rage, maar de "domheid" uit LoL moet niet overslaan op dit forum![]()
![]()
Ik denk dat dit dus echt neerkomt op personal preference speelstijl, de manier hoe je snowballed in the game.
Als je early game meer damage doet, snowball je vaak harder, dus lategame ben je een monster.
Als je lategame veel lifesteal hebt, heb je meer sustainability dus ook een monster.
De pro's Boxbox en Best Riven NA gaan beide voor flat AD. Waarom? Omdat ze toplane staan en de kans vrij klein is dat ze tegen een ranged komen. Aangezien de pool voor ranged toplaners aanzienlijk kleiner is dan de pool voor ranged midlaners.Turismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:50:
[...]
Haha, maar komop zelfs de Pro's spelen met of puur AD of Lifesteal of een mix daarvan, ik denk echt niet dat je het kan pinpointen met alleen maar "6% lifesteal!!!"
Ik denk dat dit dus echt neerkomt op personal preference speelstijl, de manier hoe je snowballed in the game.
Als je early game meer damage doet, snowball je vaak harder, dus lategame ben je een monster.
Als je lategame veel lifesteal hebt, heb je meer sustainability dus ook een monster.
Faker (ook wel BarcodeKiller) speelde veel Riven mid op NA en kiest voor Lifesteal quints, puur vanwege ranged midlaners en de kans langer in de lane te staan doordat hij wel over sustain beschikt.
Ik ben het ermee eens dat er geen perfecte runepage bestaat voor Riven. Maar onzin zoals dat je 6/7 AD lategame nog merkt, nee dat merk je niet meer. Extra lifesteal daarentegen ga je aanzienlijk meer merken.
[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 01-10-2013 13:59 ]
Hier ben ik t dus ook helemaal mee eens! Met Riven sta ik uiteraard top, en ik denk iedereen hier wel mag ik hopen.Damienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:54:
[...]
De pro's Boxbox en Best Riven NA gaan beide voor flat AD. Waarom? Omdat ze toplane staan en de kans vrij klein is dat ze tegen een ranged komen. Aangezien de pool voor ranged toplaner aanzienlijk kleiner is dan de pool voor ranged midlaners.
Faker (ook wel BarcodeKiller) speelde veel Riven mid op NA en kiest voor Lifesteal quints, puur vanwege ranged midlaners en de kans langer in de lane te staan doordat hij wel over sustain beschikt.
Faker die kan Riven mid spelen, ik zou het waarschijnlijk kansloos afleggen puur vanwege skills.
Aan de andere kant heb ik wel eens top bruisers gespeeld tegen AP mids, tot lvl6 own je ze meestal hard en deny je ze farm, daarna is het echt wel een 50/50 situatie meestal.
Uiteraard op mid zou ik dan ook lifesteal doen, maar dan moet ik wel ranged zijn, enkel ben ik meestal AP mid dus heb ik AP quints.
Dus voor mij niet echt viable deze vergelijking, en ja met jou situatie uitleg ben ik het wel 100% eens.
[ Voor 8% gewijzigd door Turismo op 01-10-2013 14:04 ]
Toch mooi dat we toch nog een akkoord kunnen krijgenTurismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:01:
[...]
Hier ben ik t dus ook helemaal mee eens! Met Riven sta ik uiteraard top, en ik denk iedereen hier wel mag ik hopen.
Faker die kan Riven mid spelen, ik zou het waarschijnlijk kansloos afleggen puur vanwege skills.
Aan de andere kant heb ik wel eens top bruisers gespeeld tegen AP mids, tot lvl6 own je ze meestal hard en deny je ze farm, daarna is het echt wel een 50/50 situatie meestal.
Uiteraard op mid zou ik dan ook lifesteal doen, maar dan moet ik wel ranged zijn, enkel ben ik meestal AP mid dus heb ik AP quints.
Dus voor mij niet echt viable deze vergelijking, en ja met jou situatie uitleg ben ik het wel 100% eens.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 01-10-2013 14:07 ]
Tja in de praktijk is altijd alles andersDamienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:07:
[...]
Toch mooi dat we toch nog een akkoord kunnen krijgenvoor mij persoonlijk is het alleen jammer dat het qua theorie wel goed zit.... alleen de praktijk
Het viel mij ook op al in Worlds, het gaat eigenlijk niet om jezelf, het gaat erom wat jij je tegenstander denied.
Zodat die later in de game niet teveel gesnowballed is en de game kan controllen door eigenlijk alles wel te kunnen tanken.
Ik vind dit wel een interessante match RYL vs FNC D2G2
Renekton is gewoon een beest van een tank.
En het antwoord van FNC in match D2G3
Opvallend ook dat FNC totaal niet gebruik heeft gemaakt van hun bekende teleport split push taktiek, doordat RYL te agressief speelt en tower per tower in een 5 man team doen...vermoed ik.
[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 01-10-2013 14:36 ]
xPeke's keuze voor tweemaal Fizz vond ik apart, zijn Twisted Fate bijvoorbeeld is ook niet bepaald matig en had hij door middel van globals meer druk op de lanes kunnen uitvoeren. En had hij niet hoeven choken bij de keuze voor een minionwave op de bottoren of zijn team helpen bij Baron. Tevens had sOaz dan teleport kunnen runnen voor eventuele backup. Maarja TF heeft natuurlijk ook de nerf op de CD van zijn ult gekregen, misschien was dat de reden.Turismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:24:
[...]
Tja in de praktijk is altijd alles anders
Het viel mij ook op al in Worlds, het gaat eigenlijk niet om jezelf, het gaat erom wat jij je tegenstander denied.
Zodat die later in de game niet teveel gesnowballed is en de game kan controllen door eigenlijk alles wel te kunnen tanken.
Ik vind dit wel een interessante match RYL vs FNC D2G2
Renekton is gewoon een beest van een tank.
[video]
En het antwoord van FNC in match D2G3
[video]
Opvallend ook dat FNC totaal niet gebruik heeft gemaakt van hun bekende teleport split push taktiek, doordat RYL te agressief speelt en tower per tower in een 5 man team doen...vermoed ik.
Tweemaal Fizz was inderdaad een erg vreemd keus.Damienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:40:
[...]
xPeke's keuze voor tweemaal Fizz vond ik apart, zijn Twisted Fate bijvoorbeeld is ook niet bepaald matig en had hij door middel van globals meer druk op de lanes kunnen uitvoeren. En had hij niet hoeven choken bij de keuze voor een minionwave op de bottoren of zijn team helpen bij Baron. Tevens had sOaz dan teleport kunnen runnen voor eventuele backup. Maarja TF heeft natuurlijk ook de nerf op de CD van zijn ult gekregen, misschien was dat de reden.
Denk dat xPeke gewoon niet tegen de speelstijl van China's RYL is gewend, hij had gewoon een erg zwakke mid lane overall behalve toen die Orianna speelde.
Ben zo benieuwd wie Worlds gaat winnen, wordt een epic match tussen RYL en SKT.
[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 01-10-2013 14:56 ]
Dit soort uitspraken zijn heel leuk, maar het komt er op neer dat het in elke situatie anders is. Er is niet EEN runepage, net zoals er nooit EEN beginbuild is.Damienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:47:
[...]
Geen rage, maar de "domheid" uit LoL moet niet overslaan op dit forum![]()
![]()
Zelfde reden waarom je op sommige AD carry's 15 flat AD neemt en op anderen 4 of 6% lifesteal, puur voor de momenten dat deze champs shinen.
Cait => 15 AD
Vayne => 4 of 6% lifesteal (slechte early game)
En zo ben je dus met Riven ook met 2 pages beter af dan met 1 waarbij je er altijd vanuit gaat dat je de lane vanaf level 1 zult winnen.
Persoonlijk vind ik dat je tegenwoordig elke ADC met minstens 2x LS quints moet beginnen, puur omdat je sustain veel beter is (en dat is bot lane belangrijker dan killen!).
LS quints?? Versta ik even niet.Rordarok schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
[...]
Dit soort uitspraken zijn heel leuk, maar het komt er op neer dat het in elke situatie anders is. Er is niet EEN runepage, net zoals er nooit EEN beginbuild is.
Persoonlijk vind ik dat je tegenwoordig elke ADC met minstens 2x LS quints moet beginnen, puur omdat je sustain veel beter is (en dat is bot lane belangrijker dan killen!).
Niet hoelaat maar wanneerDeefje85 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
Hoe laat begint dat eigenlijk?
http://euw.lolesports.com/worlds/schedule?purl=1
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Life_steal
Zoek op quint
Zeg heb je ooit van google gehoord, wat zijn dit voor vragen beetje zelfonderzoek mag wel.
Anders wordt dit echt een slowchat.
[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 01-10-2013 15:16 ]
Zaterdagavond 9 uur nederlands tijdDeefje85 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
Hoe laat begint dat eigenlijk?
Staat bij mij rood in de agenda
Vreemd ik kom uit op 05:00 in de vroege morgen op Zaterdag, doe ik nu iets fout of heb je je verrekend ?Ryceck schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:22:
[...]
Zaterdagavond 9 uur nederlands tijd
Staat bij mij rood in de agenda
http://euw.lolesports.com/worlds/schedule?purl=1ShadowBumble schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:25:
[...]
Vreemd ik kom uit op 05:00 in de vroege morgen op Zaterdag, doe ik nu iets fout of heb je je verrekend ?
Staat gewoon 05:00 s'ochtends op de site hoor, dus dat klopt.
Ze weergeven de lokale tijd voor ons weer.
LOL niet opgelet ik zat even te kijken op de NA site en gewoon stug omrekenen naar onze tijdTurismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:27:
[...]
Staat gewoon 05:00 s'ochtends op de site hoor, dus dat klopt.
Ze weergeven de lokale tijd voor ons weer.
Hehe zou wat lullig zijn als je dan netjes op zaterdag 9u zou gaan kijken, gelukkig kom je er nu achter.ShadowBumble schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:35:
[...]
LOL niet opgelet ik zat even te kijken op de NA site en gewoon stug omrekenen naar onze tijd
Waarschijnlijk staan de eerste matches dan wel op youtube, maarja is niet live.
Oh nee ik zat gelukkig wel goed met mijn Agenda maar Ryceck daarin tegen zou dan toch met zijn poopcorn wijntje/bier whatever erbij naar een leeg scherm zitten te starenTurismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:37:
[...]
Hehe zou wat lullig zijn als je dan netjes op zaterdag 9u zou gaan kijken, gelukkig kom je er nu achter.
Waarschijnlijk staan de eerste matches dan wel op youtube, maarja is niet live.
Iets vragen kan geen kwaad. NIet alle informatie is altijd goed op google.Turismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:15:
[...]
Niet hoelaat maar wanneer
[...]
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Life_steal
Zoek op quint
Zeg heb je ooit van google gehoord, wat zijn dit voor vragen beetje zelfonderzoek mag wel.
Anders wordt dit echt een slowchat.
Prima, maar als ik met een 650 range Cait vs een 525 range Graves sta, pak ik toch echt liever even de 15 AD aangezien ik toch mag hopen dat ik meer harras op hem kan landen dan hij kan traden. En dan regen ik wel terug met de healthregen op doran's...Rordarok schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:10:
[...]
Dit soort uitspraken zijn heel leuk, maar het komt er op neer dat het in elke situatie anders is. Er is niet EEN runepage, net zoals er nooit EEN beginbuild is.
Voornamelijk omdat Royal de lane phase hard van ze wint doordat ze geen ignite hebben. In EU en NA kom je daarmee weg, maar tegen Royal was dat niet het geval.Turismo schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:24:
[...]
Over de AD vs lifesteal discussie: op mid kun je er makkelijk mee weg komen omdat mids minder armor mee hebben. Top laners nemen ALTIJD armor seals, vaak armor masteries en hebben vaak ook van nature al meer armor. Met lifesteal quints kun je dus afhankelijk van de matchup gewoon damage tekort komen. Natuurlijk is het fijn dat lategame de lifesteal quints meer waard zijn, maar dat geld kun je wellicht early game al terugverdienen door kills te pakken. Maargoed, we waren het er al over eens dat het situationeel is
[ Voor 39% gewijzigd door Vicarious op 01-10-2013 17:05 ]
Dit werkt wel, maar is tweesnijdend. Verlies je een keer een trade kan je terug, andersom kan hij terug lifestealen aangezien je door poke automatisch je lane pushed. Ik vind het fijner (en blijkbaar high level players ook) dat je je trade wint niet omdat je meer damage doet, maar omdat jij door je zoning sneller zal recoveren dan hij.Damienx2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:57:
[...]
Prima, maar als ik met een 650 range Cait vs een 525 range Graves sta, pak ik toch echt liever even de 15 AD aangezien ik toch mag hopen dat ik meer harras op hem kan landen dan hij kan traden. En dan regen ik wel terug met de healthregen op doran's...
Verwijderd
Hij crasht bij mij echt gigantisch vaak voordat ik eindelijk een keer kan laden.
Kom nu elke keer de game pas in als er al 4 minuten gespeeld zijn ofzo. Vervolgens is het echt 20 minuten afzien.
Eerder vandaag ook issues gehad in een ranked game waar ik om een of andere vreemde manier minder experience leek te krijgen tijdens het junglen dan gebruikelijk. Ik dacht dat het blue team probleem gefixed was?!?
edit:
ranked queue ook offline
[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 01-10-2013 19:18 ]
Dat en bijvoorbeeld de icoontjes voor ranked teams zijn niet te vinden. Daarbij ingame nog eens lekkere lagspikes. Ik ga er vanuit dat het vanavond simpelweg geen spelen wordt...Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:52:
Lekkere patch dit wel....
Hij crasht bij mij echt gigantisch vaak voordat ik eindelijk een keer kan laden.
Kom nu elke keer de game pas in als er al 4 minuten gespeeld zijn ofzo. Vervolgens is het echt 20 minuten afzien.
Ik nog niet, maar het ziet er op papier niet best uit. En hij was al niet al te best. Of wijst de praktijk iets anders uit?
Schijt heb toch echt ergens 2100 zien staan op de EUW site... Misschien was dat Royal/Fnatic dan wat in mijn hoofd zit.ShadowBumble schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:38:
[...]
Oh nee ik zat gelukkig wel goed met mijn Agenda maar Ryceck daarin tegen zou dan toch met zijn poopcorn wijntje/bier whatever erbij naar een leeg scherm zitten te staren
Crap... om 5 uur eruit dan maar xD
Hmm vindt hem juist wel fijn spelen nu. Maar goed dat zal per persoon verschillen.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:54:
Iemand al de kans gehad Olaf 3.12 te spelen?
Ik nog niet, maar het ziet er op papier niet best uit. En hij was al niet al te best. Of wijst de praktijk iets anders uit?
Vroeger kon je traden met iemand die een hero van jou had. Kreeg je vervolgens de melding 'person doesn't own that hero'. Dat kun je toch van te voren checken.
Verwijderd
Heb op mijn main alle champs maar soms heeft degene met wie ik wil traden niet wat ik wil.
En op mijn smurf zou ik af en toe best willen traden maar daar heb ik maar 14 champs dus ook al ben ik first pick is er bijna 0 kans op een goede trade.
Verwijderd
Leuke is dat ik op de NA servers prima kan spelen.
Straks syndra en shaco eens gespeeld, beide behoorlijk anders spelen als verwacht, maar wel leuk!
[ Voor 16% gewijzigd door Suicyder op 01-10-2013 22:02 ]
Gangplank met een stattik shiv en trinity force is echt een monster. die 200% damage gaat zo hard op die parleys die dan ook nog kunnen critten
Ik weet dat dit geen technisch topic is oid, maar ik heb sinds mijn nieuwe grafische kaart problemen om league te spelen. Sterker nog, mijn grafische kaart is een vooruitgang behalve op league of legends!
Ik ben een tijd geleden geswitched van gtx 560 naar een HD 7950 Vapor-X. Crysis e.d. kan ik dan wel runnen maar bij league heb ik 250+- fps zonder vsync, en met vsync 60 fps.
Deze frames droppen soms naar 50 en zelfs 40 en dan merk ik een paar enorme fps drops. Deze gebeuren soms random en ja, laatste versie van de driver geinstalleerd.
Iemand enig idee?
Andere specs:
120 GB Samsung 840 Evo SSD (league op installed)
8GB ram 1600mhz
i5 3550 @ 3.7 ghz (turbostand gezet)
1920x1080 met een 2e scherm 1600x900.
Ik haat screentearing
Gpu load weet ik niet, processor load zit rond de 50- 75%Recrush schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:22:
Ik zou ook gewoon vsync uitzetten. Wat je verder kunt doen is even de load van de cpu/gpu in de gaten houden tijdens het gamen. Kun je vanaf daar weer verder kijken wat het eventuele probleem zou kunnen zijn.
[ Voor 55% gewijzigd door LikeAKing op 02-10-2013 00:36 ]
Verwijderd
Daarnaast is mijn vriendenlijst compleet leeg. Hoorde ingame weinig reports, dus misschien is het alleen een Mac client probleem of is het alleen maar tijdelijk? Collega van mij had in elk geval ook een lege vriendenlijst, dus dat lijkt wel een iets groter probleem te zijn.
Nou kan die vriendenlijst me op korte termijn nog niet zoveel schelen, maar die crashes! Gewoonweg onspeelbaar, net in een co-op beginner game 1/12/11 gescoord... Vraag me niet hoe, maar die assist zijn puur geluk geweest tussen twee crashes in, om nog maar te zwijgen over die ene kill.
Dat je met Vsync naar 60 gaat is normaal, hij houdt namelijk de refresh rate van je scherm aan (die zal dus op 60Hz staan). Waarom je af en toe naar 40-50 dropt is een ander probleem. Ik heb dat zelf ook, maar dan alleen op de ARAM map die voor geen meter werkt bij mij. Het lijkt wel of daar een of ander geheugenlek in geprogrammeerd zit ofzo want vaak gaat hij steeds trager naarmate de game vordert. Maargoed, als het op summoners rift is: geen idee. Is het iets wat je hebt sinds de laatste patch of is dit al weken aan de gang?LikeAKing schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:49:
Hey, mede lollers.
Ik weet dat dit geen technisch topic is oid, maar ik heb sinds mijn nieuwe grafische kaart problemen om league te spelen. Sterker nog, mijn grafische kaart is een vooruitgang behalve op league of legends!
Ik ben een tijd geleden geswitched van gtx 560 naar een HD 7950 Vapor-X. Crysis e.d. kan ik dan wel runnen maar bij league heb ik 250+- fps zonder vsync, en met vsync 60 fps.
Deze frames droppen soms naar 50 en zelfs 40 en dan merk ik een paar enorme fps drops. Deze gebeuren soms random en ja, laatste versie van de driver geinstalleerd.
Iemand enig idee?
Andere specs:
120 GB Samsung 840 Evo SSD (league op installed)
8GB ram 1600mhz
i5 3550 @ 3.7 ghz (turbostand gezet)
1920x1080 met een 2e scherm 1600x900.
als je syndra voor het eerst speelt ben je een noob
als je Bronze IV/V bent ben je een noob
het is ironisch als een Bronze IV/V zegt dat je geen noob bent als je syndra voor het eerst speelt.
blah blah blah, wat een gigantische toxic community.
Maar een noob is toch iemand die iets voor de eerste keer probeert in gaming termen gesproken?Martin0 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:08:
ug ik hou zo van de lol community, ik zit ff commentaar te lezen op de Free champ rotation, daaruit blijkt:
als je syndra voor het eerst speelt ben je een noob
als je Bronze IV/V bent ben je een noob
het is ironisch als een Bronze IV/V zegt dat je geen noob bent als je syndra voor het eerst speelt.
blah blah blah, wat een gigantische toxic community.
Maar goed ik neem aan dat dit je in een game is gebeurt? En als het in een normal gebeurt zeg je simpelweg: Ja dat klopt, daarvoor zijn de normals om nieuwe champs te proberen om zo goed genoeg te worden om deze in ranked te spelen.
En ook in normals zijn er geen ranks. Deze kun je niet vergelijken iig met de rank die behaald is in ranked. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, iedereen probeert dingen uit. Ik heb ook wel Diamond/Plat spelers gezien die er simpelweg niets van bakten in normals voor het simpele feit dat ze iets nieuws proberen of even met een andere mindset de game ingaan dan dat ze normaal doen in ranked.
[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 02-10-2013 10:18 ]

Kan ik vanavond weer aan de slag om de promotions in te komen
Ik vind een noob iemand die totaal niks snapt van het spel(noob = Newbie aka nieuwe speler) zoals geen map awareness, geen wards, etc etc.Damienx2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:16:
[...]
Maar een noob is toch iemand die iets voor de eerste keer probeert in gaming termen gesproken?Dan klopt het toch ook?
Maar goed ik neem aan dat dit je in een game is gebeurt? En als het in een normal gebeurt zeg je simpelweg: Ja dat klopt, daarvoor zijn de normals om nieuwe champs te proberen om zo goed genoeg te worden om deze in ranked te spelen.
En ook in normals zijn er geen ranks. Deze kun je niet vergelijken iig met de rank die behaald is in ranked. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, iedereen probeert dingen uit. Ik heb ook wel Diamond/Plat spelers gezien die er simpelweg niets van bakten in normals voor het simpele feit dat ze iets nieuws proberen of even met een andere mindset de game ingaan dan dat ze normaal doen in ranked.
1 champs voor het eerst spelen vind ik je niet gelijk een noob als je het spel wel begrijpt
daarnaast ben ik het wel met je eens over dat verhaaltje van de normals.
maar dat je gelijk een label krijgt van je bent noob omdat je bronze bent vind ik overdreven, okey ik heb niet de capaciteit om mezelf uit bronze te carrien(al is bronze IV net iets onder mijn niveau, ik hoor op bronze III).
ik heb goede mapawareness, weet waar ik me wards moet plaatsen, ken me rollen en beheers op iedere rol wel 2 champs(heb ook wel eens een mindere game). maar om mij gelijk te labelen als noob omdat ik mezelf niet naar zilver kan carrien(ook al zit er in silver V de meest toxic spelers) vind ik overdreven.
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Nouja... Er is een verschil met champs in normals proberen en champs in normals voor het eerst aanraken. Ikzelf zorg altijd dat ik voordat ik normals inga in ieder geval een champ in AI games heb gespeeld tot ik het volgende kan:Damienx2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:16:
[...]
Maar een noob is toch iemand die iets voor de eerste keer probeert in gaming termen gesproken?Dan klopt het toch ook?
- Skills snappen (en weten wanneer ze bruikbaar zijn)
- Combo's snappen
- Lasthitten met de char
- Weten waar de zwaktes zitten (snelheid van char, mobility)
- En dan ga ik normals eens in om mezelf te meten aan anderen.
De momenten waarop ik mensen normals in zie komen die nog bezig zijn te snappen wat Lee Sin zijn W nu toch doet of de hele game bezig zijn te snappen wanneer de R van Yorick nu echt bruikbaar is frustreren mij persoonlijk wel heel erg. Je verziekt gewoon een game met 9 andere spelers doordat je gewoon te lam bent om gewoon je huiswerk te doen en een char te testen in een AI game.
Ja het is "maar" een normal, maar ook hier spelen andere mensen in mee waar je best rekening mee mag houden.
@Hieronder; en ja de quickcasts bepalen nu is echt veel prettiger. Wissel zelf nogal van chars waar quickcast handig is (Lee, Ahri) naar chars waar dit echt niet handig is (Leona, Cait) en ipv door de lijst met keybindings te banjeren kan ik nu gewoon 2x klikken. Happy camper hier
[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 02-10-2013 11:07 ]
Verwijderd
Wel jammer van alle server problemen, maar die zullen nog wel verholpen worden hoop ik
quick cast?Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:06:
Gisteren nog een game gespeeld met de nieuwe patch. Wat is dat nieuwe options menu handig voor Quick CastBen er wel fan van, maakt het veel makkelijk dan altijd de controls aan te gaan passen
Wel jammer van alle server problemen, maar die zullen nog wel verholpen worden hoop ik
Verwijderd
Ze hebben Smart Cast renamed naar Quick Cast
Quote van patch :
Hotkeys
"Smart Cast" has been renamed "Quick Cast"
It is now faster and easier to rebind your primary keys and turn Quick Cast on and off for each of them.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 11:11 ]
mehh vond smart cast een veel coolere naamVerwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
Ze hebben Smart Cast renamed naar Quick Cast
maar goed, vanavond maar eens 1 of 2 promotion matches doen(als ik er 1 verlies hb ik 2 promotion matches verloren dus promote ik sowieso niet, gaan we weer terroriseren met J4 vanuit de jungle
Ik wil al 3 avonden een game spelen, maar er zijn al 3 avonden issues op de server. Ik dacht dat ze laatst weer iets hadden gewijzigd in de infrastructuur om dingen te verbeteren? Gaat lekker.
Beetje jammer dat ze hun serverpark hebben uitbesteed.
Ik vindt je insteek absoluut goed, maar met name door de huidige community ben ik er zelf een beetje klaar mee. Van de ruim 3000 normals die ik nu gespeeld heb, heb ik toch zeker bij 70% van de games gemerkt dat geen hond hiermee bezig is en gewoon maagdelijk op een champ een normal instapt. De afgelopen maand bijvoorbeeld 3 Master Yi's tegengekomen die vrolijk met AP runes en AP masteries op mid staan om vervolgens te roepen: OMG did they change Yi?Ryceck schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
Nouja... Er is een verschil met champs in normals proberen en champs in normals voor het eerst aanraken. Ikzelf zorg altijd dat ik voordat ik normals inga in ieder geval een champ in AI games heb gespeeld tot ik het volgende kan:
- Skills snappen (en weten wanneer ze bruikbaar zijn)
- Combo's snappen
- Lasthitten met de char
- Weten waar de zwaktes zitten (snelheid van char, mobility)
- En dan ga ik normals eens in om mezelf te meten aan anderen.
De momenten waarop ik mensen normals in zie komen die nog bezig zijn te snappen wat Lee Sin zijn W nu toch doet of de hele game bezig zijn te snappen wanneer de R van Yorick nu echt bruikbaar is frustreren mij persoonlijk wel heel erg. Je verziekt gewoon een game met 9 andere spelers doordat je gewoon te lam bent om gewoon je huiswerk te doen en een char te testen in een AI game.
Ja het is "maar" een normal, maar ook hier spelen andere mensen in mee waar je best rekening mee mag houden.
@Hieronder; en ja de quickcasts bepalen nu is echt veel prettiger. Wissel zelf nogal van chars waar quickcast handig is (Lee, Ahri) naar chars waar dit echt niet handig is (Leona, Cait) en ipv door de lijst met keybindings te banjeren kan ik nu gewoon 2x klikken. Happy camper hier
Mensen in LoL boeit het simpelweg te weinig om ook aan hun medemens te denken en gebruiken normals (maar helaas ook ranked) als een tutorial om hun champ te leren. Dat men de skills minimaal kent vindt ik tegenwoordig voldoende want dat is al meer dan menigeen die ik ben tegengekomen in normals.
Verwijderd
Ach ja, ik heb het ook al gehad dat ik een champ echt voor de allereerste keer speel in een normal. Maar het verschil is wel dat ik reeds streamers heb zien spelen met die champ, en hierdoor dus ook weet hoe de mechanics in elkaar zittenDamienx2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:37:
[...]
Ik vindt je insteek absoluut goed, maar met name door de huidige community ben ik er zelf een beetje klaar mee. Van de ruim 3000 normals die ik nu gespeeld heb, heb ik toch zeker bij 70% van de games gemerkt dat geen hond hiermee bezig is en gewoon maagdelijk op een champ een normal instapt. De afgelopen maand bijvoorbeeld 3 Master Yi's tegengekomen die vrolijk met AP runes en AP masteries op mid staan om vervolgens te roepen: OMG did they change Yi?
Mensen in LoL boeit het simpelweg te weinig om ook aan hun medemens te denken en gebruiken normals (maar helaas ook ranked) als een tutorial om hun champ te leren. Dat men de skills minimaal kent vindt ik tegenwoordig voldoende want dat is al meer dan menigeen die ik ben tegengekomen in normals.
Had nog een win nog voor om naar S1 te gaan en moest hem winnen en dat deed ik gelukkig met der
Haar damage is lekker
Dit topic is gesloten.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.