Oooohhhh kom alsjeblieft mid 1vs1 staan tegenover mijn Fizz of Ahri... Pulleeeassseee? Kan niet wachten om Charm of Playful op je ult te gebruiken en terug te counterenTurismo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:12:
[...]
Kata zou ik niet zo snel afschrijven als makkelijk, ze is behoorlijk squishie, dus zomaar even induiken is niet altijd makkelijk, tenzij je bedoelt 1:1 dan haal je zo iemand neer.
My point being; jullie gingen allebei zo goed "iedere champ vereist skill" maar zwakken toch weer af naar kort door de bocht redenaties waarbij een champ toch simpel lijkt. Geen enkel champion is OP of easy-mode, het hangt allemaal van de speler *en* de tegenstander af. De speler die de champ beheerst en de tegenstander die wel of niet met jouw champ als opponent om kan gaan.
Ik lach me ook altijd kapot (ondanks dat het altijd mijn team is
Ik gok zo (uit de losse pols) dat de champion zo 20% van de kracht is, 40% de speler en de overige 40% van het succes van je game wordt bepaald door hoe goed jouw opponent met jou (je champ en jouw speelstijl) om kan gaan.
Zie als voorbeeld de Semi-Finals van de WC van Fnatic vs Royal. xPeke eerst met Fizz daarna met Ahri werd gewoon weggespeeld door de Orianna van Wh1t3zZ. Niet omdat Orianna zo OP is tegen die twee champs (integendeel, Ahri en Fizz zijn beiden gelijk zo niet sterker dan Orianna) maar gewoon puur omdat de tegenstander 2 dingen wist. Hij kon zeer goed spelen met Orianna en wist precies hoe hij xPeke aan moest pakken op zowel Fizz als Ahri. Alle 3 de games waar xPeke verloor was puur omdat de tegenstander vele malen aggressiever speelde dan hij kon handlen en daarom verloor hij. De ene game die hij won werd door hem (en zijn team) gewonnen omdat ze ineens heel anders gingen spelen (veel aggressiever) en daar kon Royal net even niet mee omgaan.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.