[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.723 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:56

Ryceck

Constants and Variables

Turismo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:12:
[...]

Kata zou ik niet zo snel afschrijven als makkelijk, ze is behoorlijk squishie, dus zomaar even induiken is niet altijd makkelijk, tenzij je bedoelt 1:1 dan haal je zo iemand neer.
Oooohhhh kom alsjeblieft mid 1vs1 staan tegenover mijn Fizz of Ahri... Pulleeeassseee? Kan niet wachten om Charm of Playful op je ult te gebruiken en terug te counteren :D

My point being; jullie gingen allebei zo goed "iedere champ vereist skill" maar zwakken toch weer af naar kort door de bocht redenaties waarbij een champ toch simpel lijkt. Geen enkel champion is OP of easy-mode, het hangt allemaal van de speler *en* de tegenstander af. De speler die de champ beheerst en de tegenstander die wel of niet met jouw champ als opponent om kan gaan.

Ik lach me ook altijd kapot (ondanks dat het altijd mijn team is :'( ) om die mensen die tijdens champ-select gillen "GRAB KASSA HES NOT BANNNEEDDD!!!" om dan vervolgens iemand met Kassadin te zien rennen die de hele char niet beheerst en dus de hele game verziekt. Kass is een goede sterke mobility champ (ikzelf kan er geen ruk mee overigens...) maar in de verkeerde handen verliest het ook een game.

Ik gok zo (uit de losse pols) dat de champion zo 20% van de kracht is, 40% de speler en de overige 40% van het succes van je game wordt bepaald door hoe goed jouw opponent met jou (je champ en jouw speelstijl) om kan gaan.

Zie als voorbeeld de Semi-Finals van de WC van Fnatic vs Royal. xPeke eerst met Fizz daarna met Ahri werd gewoon weggespeeld door de Orianna van Wh1t3zZ. Niet omdat Orianna zo OP is tegen die twee champs (integendeel, Ahri en Fizz zijn beiden gelijk zo niet sterker dan Orianna) maar gewoon puur omdat de tegenstander 2 dingen wist. Hij kon zeer goed spelen met Orianna en wist precies hoe hij xPeke aan moest pakken op zowel Fizz als Ahri. Alle 3 de games waar xPeke verloor was puur omdat de tegenstander vele malen aggressiever speelde dan hij kon handlen en daarom verloor hij. De ene game die hij won werd door hem (en zijn team) gewonnen omdat ze ineens heel anders gingen spelen (veel aggressiever) en daar kon Royal net even niet mee omgaan.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Turismo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:35:
[...]

Tryndamere heeft ook een escape en zelfs 1 van de betere, zijn E (Spinning Slash) kan ook door walls namelijk.

En waarom heb je geen poke met Tryndamere? Je doet ff hak hak+chicken, spinning slash terug, heal jezelf met Q indien nodig, en dit gewoon meerdere malen repeaten.

Ezreal is inderdaad veel poken, maar echt goed aggresief spelen, betekent arcane shift+zijn andere 2 skillshots landen. Klinkt makkelijker dan het in praktijk is.

Uiteraard kan je alleen maar all in, ze zijn ook verschillende klassen, adc vs top melee.
Dit is geeneens een vergelijking meer dan.

Laten we maar vergeten dat ik n00b champ heb gezegd, dit was niet van mij persoonlijk maar wat over het algemeen wordt gezegd, raak nogal wat snaren hiermee merk ik.
De enige plek waar ik hoor "n00b" champ is vs een enemy die compleet geroflstomped wordt. Dat zegt mij meer over de persoon dan over de champion. Er zijn wat mij betreft geen n00bchamps in LoL, elk heeft zijn eigen speelstijl die je toch echt zelf moet aanleren.

Voorbeeld: Zed. Hij zal voor menigeen een champ zijn die zijn ult popped, een paar keer de Q en E laat gelden en *splat* je hebt een kill. Maar goed er komt meer bij kijken: Wanneer ga je erin? Hoe ontsnap je aan de focus die ineens op jou plaats zal vinden? Etc etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 03-10-2013 14:43 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:42
Okee helemaal gelijk, per persoon ligt het aan skill set, hoe goed je een champ kent.
Zoals ik zei, vergeet het n00b champ maar want dat gaat nergens over inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 03-10-2013 14:43 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:35:
[...]

Tryndamere heeft ook een escape en zelfs 1 van de betere, zijn E (Spinning Slash) kan ook door walls namelijk.

Ezreal is inderdaad veel poken, maar echt goed aggresief spelen, betekent arcane shift+zijn andere 2 skillshots landen. Klinkt makkelijker dan het in praktijk is.

Uiteraard kan je alleen maar all in, ze zijn ook verschillende klassen, adc vs top melee.
Dit is geeneens een vergelijking meer dan.

Laten we maar vergeten dat ik n00b champ heb gezegd, dit was niet van mij persoonlijk maar wat over het algemeen wordt gezegd, raak nogal wat snaren hiermee merk ik.
Nouja ik trok de vergelijking omdat ik Tryndamere een melee Adc vind en Ezreal een ranged.
En met een ranged ADC gaat het voornamelijk om kiten en zoveel mogelijk damage doen ja. Maar dat is alleen mechanisch moeilijk imo. Strategisch totaal niet. Met een carry als Tryndamere kan je juist helemaal niet kiten wat hem mechanisch wat minder moeilijk maakt. Maar weten wanneer en waar je je engage moet zetten is echt véél moeilijker.

Voel me verder niet aangevallen hoor ik vind het wel een leuke discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Nouja ik trok de vergelijking omdat ik Tryndamere een melee Adc vind en Ezreal een ranged.
En met een ranged ADC gaat het voornamelijk om kiten en zoveel mogelijk damage doen ja. Maar dat is alleen mechanisch moeilijk imo. Strategisch totaal niet. Met een carry als Tryndamere kan je juist helemaal niet kiten wat hem mechanisch wat minder moeilijk maakt. Maar weten wanneer en waar je je engage moet zetten is echt véél moeilijker.

Voel me verder niet aangevallen hoor ik vind het wel een leuke discussie.
Maar ik zie LoL ook als een strategisch spel, een passive Ez is namelijk niks aan, je moet echt laten zien dat je niet bang bent om aggresief te spelen (wat de speelstijl van de enemy vaak behoorlijk beinvloed) en weer slim genoeg zijn om je niet te laten baiten.

Ikzelf vindt Ezreal nog steeds lastiger om te spelen, aangezien die wel squishy blijft.

Wat je al zegt mechanisch is Tryn makkelijker, maar strategisch moet je wel de juiste abilities kunnen toepassen wanneer nodig.

Tryndamere, adc/carry? De enkele keren dat ik een Tryn heb zien carryen was alleen wanneer die behoorlijk fed was.

Tryn is goed voor split pushing, late game haalt die towers zo neer.

[ Voor 11% gewijzigd door Turismo op 03-10-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Turismo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Maar ik zie LoL ook als een strategisch spel, een passive Ez is namelijk niks aan, je moet echt laten zien dat je niet bang bent om aggresief te spelen (wat de speelstijl van de enemy vaak behoorlijk beinvloed) en weer slim genoeg zijn om je niet te laten baiten.

Ikzelf vindt Ezreal nog steeds lastiger om te spelen, aangezien die wel squishy blijft.

Wat je al zegt mechanisch is Tryn makkelijker, maar strategisch moet je wel de juiste abilities kunnen toepassen wanneer nodig.

Tryndamere, adc/carry? De enkele keren dat ik een Tryn heb zien carryen was alleen wanneer die behoorlijk fed was.

Tryn is goed voor split pushing, late game haalt die towers zo neer.
Denk niet dat we hoeven uit te leggen dat zonder CC op Tryndamere dat hij dwars door je hele team heen snijdt. Op de tank na, zal de rest binnen enkele seconden op de grond liggen. Dus ja Tryndamere is zeker een ADC.

Overigens zag ik nogal wat mensen Xin Zhao afschrijven, terwijl deze toch zeker net als Tryndamere enorm goed is voor towers pushen. Maar dat terzijde...

(nu ik toch bezig ben) Voor de mensen die 3on3 in gedachten hebben kunnen ook eens denken aan de setup: Jarvan IV / Xin Zhao aangevuld met Riven / Tryndamere. Ik denk dat menigeen al weet waar ik naar toe wil, maar door middel van eerste 2 (kan eventueel nog uitgewisseld worden met een Renekton) creeer je genoeg armor shred en CC om de game zelf in lategame nog winnend af te sluiten.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 03-10-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Maar dit maakt de definitie van een ADC wel erg breed.

Ik heb als Xin ook wel s games gecarryed en zouden er genoeg in dit rijtje passen.
Master Yi, Gangplank, Kassadin, hell bijna elke melee en ap champion kan in theorie een game carryen.

Wat is dan de definitie van ADC, waar zit die grens?
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/ADC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Turismo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:13:
Maar dit maakt de definitie van een ADC wel erg breed.

Ik heb als Xin ook wel s games gecarryed en zouden er genoeg in dit rijtje passen.
Master Yi, Gangplank, Kassadin, hell bijna elke melee en ap champion kan in theorie een game carryen.

Wat is dan de definitie van ADC, waar zit die grens?
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/ADC
Champs gebaseerd op attack damage met met name auto-attack damage output, maar goed dat is mijn eigen definitie.

Ik denk hierbij aan een Tryndamere, Master Yi, Xin Zhao... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Damienx2 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Champs gebaseerd op attack damage met met name auto-attack damage output, maar goed dat is mijn eigen definitie.

Ik denk hierbij aan een Tryndamere, Master Yi, Xin Zhao... etc.
Okee, heel andere definitie dus.

Een ADC is een champ die early game veel moet farmen/fed raken, en late game het hele team kan carryen doordat ze zoveel beter zijn geworden kwa damage/items.

Ik denk hierbij dus aan dat eerdere lijstje wat een gegeven is, waar ik nog in mis Twisted fate en Lucian.

Ook zijn ze lastiger aan te pakken omdat ze ranged zijn en 1 of meerdere personen de adc beschermt.

Verklaart natuurlijk de naam ook attack damage carry :)

[ Voor 13% gewijzigd door Turismo op 03-10-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Okee, heel andere definitie dus.

Een ADC is een champ die early game veel moet farmen/fed raken, en late game het hele team kan carryen doordat ze zoveel beter zijn geworden.

Ook zijn ze lastiger aan te pakken omdat ze ranged zijn en 1 of meerdere personen de adc beschermt.

Verklaart natuurlijk de naam ook attack damage carry :)
Maar waarom moet hij persé ranged zijn? Dat verklaart de naam niet, dat is hoe het in de spreektaal wordt genoemd. Een APC hoeft bijvoorbeeld ook niet perse ranged te zijn.

Het is niet voor niets denk ik dat Riot de 'ADC' tegenwoordig 'Marksman' noemt. In principe denk ik dat een 'carry' een champion moet zijn die extreem goed scaled richting lategame qua damage. Dat scalen gaat voornamelijk in autoattacks zodat je niet gebonden bent aan cooldowns. In die uitleg zou Trynd dus prima een ADC kunnen zijn.

Denk maar eens alle ranged AD weg en ineens heb je een META met Jax vs Trynd bot met beide een support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-10 22:56
Net in ranked solo gematched met een leuk premade stel.. Een Gold IV speler samen met een Bronze III speler. M.a.w. de laatste wilde naar Silver gecarried worden. Lang verhaal kort; Bronze III speler ging met Draven. Enemy adc was Caitlyn. Mogen jullie gokken wie er uiteindelijk 27/4 stond en wie 3/14. Zal het maar niet hebben over de "plays" die hij maakte. En inb4 zelfreflectie, kijken naar je eigen plays, niet je team blamen etc. etc. etc. Dit was klaar na de eerste 4 minuten. Z'n leuke Gold IV vriendje kon dit ook niet carry'en. Dit soort premades zouden gewoon niet mogelijk moeten zijn, in geen enkele league. Verschil is véél te groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ero-Sensei schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:32:
[...]

Maar waarom moet hij persé ranged zijn? Dat verklaart de naam niet, dat is hoe het in de spreektaal wordt genoemd. Een APC hoeft bijvoorbeeld ook niet perse ranged te zijn.

Het is niet voor niets denk ik dat Riot de 'ADC' tegenwoordig 'Marksman' noemt. In principe denk ik dat een 'carry' een champion moet zijn die extreem goed scaled richting lategame qua damage. Dat scalen gaat voornamelijk in autoattacks zodat je niet gebonden bent aan cooldowns. In die uitleg zou Trynd dus prima een ADC kunnen zijn.

Denk maar eens alle ranged AD weg en ineens heb je een META met Jax vs Trynd bot met beide een support.
Dan zou er dus geen echte definitie zijn als we het over spreektaal hebben.
Dan hebben we dus allemaal onze eigen definitie en hebben we allemaal gelijk, aangezien er geen feiten zijn.

Je definitie van carry is juist, het woord zegt het al vanzichzelf namelijk, en zijn er zat champs die de game potentieel kunnen carryen.

Dan kunnen we in het eindeloze discussieren hierover denk ik en hebben we allemaal gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:03
uhm om eventjes jullie te verbeteren, trynda en fiora hebben de tag carrie(gehad)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Martin0 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:42:
uhm om eventjes jullie te verbeteren, trynda en fiora hebben de tag carrie(gehad)
Echt waar? Heb je ook iets om deze statement te onderbouwen, dan zou ik dit wel verwachten te lezen in de trivia http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Tryndamere/SkinsTrivia

En waarom dan alleen die 2? waarom dan niet akali, irelia, wukong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collega en ik zijn een beetje aan het testen met double bruiser bot lane.

Xin & Panth. Een keer level 3 is een engage bijna zeker een ADC kill en met regelmaat een double kill (als de support niet wegflashed). Een keer de overhand zonen we de enemy kompleet. De enemy jungler is vaak ook gewoon een extra kill voor ons gezien we de adc zowat instakillen en nog quasi full HP met 2 op de jung kunnen springen (en panth + xin wel wat tankier zijn)

op gold & plat zal t wellicht niet zo super werken, maar onder die leagues gaat t prima :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:56

Ryceck

Constants and Variables

Conclusie: carry is geen rol maar gewoon iets wat kan gebeuren. Xin Zhao kan een game carryen; alstie maar fed genoeg is. Hell zelfs Sona kan een game carryen als die genoeg kills krijgt en AP build. Zolang je opponent niet met je om kan gaan dan ben je effectief een carry wat mij betreft :P

Dus de volgende definitie voor de LOL-Van Dale:
Carry: To help your team win a game by as a single champion being significantly stronger than the opponent can handle

Tadaa :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ryceck schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:51:
Conclusie: carry is geen rol maar gewoon iets wat kan gebeuren. Xin Zhao kan een game carryen; alstie maar fed genoeg is. Hell zelfs Sona kan een game carryen als die genoeg kills krijgt en AP build. Zolang je opponent niet met je om kan gaan dan ben je effectief een carry wat mij betreft :P

Carry: To help your team win a game by as a single champion being significantly stronger than the opponent can handle

Beter kan ik het niet verwoorden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Dan zou er dus geen echte definitie zijn als we het over spreektaal hebben.
Dan hebben we dus allemaal onze eigen definitie en hebben we allemaal gelijk, aangezien er geen feiten zijn.

Je definitie van carry is juist, het woord zegt het al vanzichzelf namelijk, en zijn er zat champs die de game potentieel kunnen carryen.

Dan kunnen we in het eindeloze discussieren hierover denk ik en hebben we allemaal gelijk
Precies, dat was ook mijn punt. Veel mensen vergeten dat de META er is, maar niet bestaat. Wij als spelers vullen de META in, en omdat de ranged carry's nu eenmaal bestaan, zetten we er een ranged carry tegenover, omdat je anders altijd outfarmed wordt, en je dus niet goed scaled.

Maar als ik een situatie bedenk met een Ashe + Blitz bot, durf ik daar best tegen te spelen met een Jax + Janna/Nami. Bitz Grab: graag houden we onze gapcloser off CD. Laat ze een beetje pushen en de rest van de lane fase staan ze achter hun eigen turret minions te missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Turismo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Echt waar? Heb je ook iets om deze statement te onderbouwen, dan zou ik dit wel verwachten te lezen in de trivia http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Tryndamere/SkinsTrivia

En waarom dan alleen die 2? waarom dan niet akali, irelia, wukong?
ik weet niet of ze bij champions nog steeds hebt dat je champions op hun klasse kan orderen maar eerst was dat wel en alleen fiora, master yi en trynda stonden daar uit mijn geheugen(van melee champs)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:51:

Ben ik het niet mee eens dat is Carryen.
Carryen is het zorgen dat je team wint. Dan hoef je niet eens veel damage te hebben je kan prima met geweldige leona engages een game carryen.

Een Carry kan ook in principe elk mannetje zijn. Wel zal je een build moeten nemen waarmee je veel damage doet.

Voor een ADC was eerst altijd de definitie dat hij of zij goed scaled en de meeste damage uit auto attacks haalt. Dus wat nu Marksmen word genoemd én mannetjes als Yi, Fiora, Tryndamere.
Maar niet Irelia want die scaled wel goed met attack speed maar haar AD scaling is vrij waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ero-Sensei schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Precies, dat was ook mijn punt. Veel mensen vergeten dat de META er is, maar niet bestaat. Wij als spelers vullen de META in, en omdat de ranged carry's nu eenmaal bestaan, zetten we er een ranged carry tegenover, omdat je anders altijd outfarmed wordt, en je dus niet goed scaled.

Maar als ik een situatie bedenk met een Ashe + Blitz bot, durf ik daar best tegen te spelen met een Jax + Janna/Nami. Bitz Grab: graag houden we onze gapcloser off CD. Laat ze een beetje pushen en de rest van de lane fase staan ze achter hun eigen turret minions te missen :)
Inderdaad, META is een wolk die er niet is, maar wel word gehandhaaft (al heeft RIOT hier natuurlijk wel enige hand in door wijzigingen/patches/buffs/nerfs door te voeren)

Dit is wel interessant leesvoer over hoe een bepaalde meta onstaat en de overhand krijgt: http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=3112440

Je ziet dat er wel nieuwe situatie META's worden bedacht wat we zagen in worlds,

Een tank bot tegen adc/support of andersom adc/support top vs tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:33
Ik heb dit spel al 6 maanden niet meer gespeeld, en ik ben echt slecht geworden :(. Ook meteen weinig begrip van mijn mede spelers helaas. Iemand nog suggesties om er weer in te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon spelen en de haters muten.
Anders kan je een smurf maken. Na niet zo heel veel games zit je wel op het level waar je op speelt. Nadeel is wel dat met weinig games gespeeld je waarschijnlijk in nog meer toxic teams zit dan op je main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 16:29
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:01:
[...]

Ben ik het niet mee eens dat is Carryen.
Carryen is het zorgen dat je team wint. Dan hoef je niet eens veel damage te hebben je kan prima met geweldige leona engages een game carryen.

Een Carry kan ook in principe elk mannetje zijn. Wel zal je een build moeten nemen waarmee je veel damage doet.

Voor een ADC was eerst altijd de definitie dat hij of zij goed scaled en de meeste damage uit auto attacks haalt. Dus wat nu Marksmen word genoemd én mannetjes als Yi, Fiora, Tryndamere.
Maar niet Irelia want die scaled wel goed met attack speed maar haar AD scaling is vrij waardeloos.
Persoonlijk heeft deze definitie ook mijn voorkeur. De discussie m..b.t. het verschil tussen een ADC/en een carry die ook AD gaat zal wel per persoon verschillen.

Ik zie een ADC als een 'squishy' ranged AA unit.
Carry is meer een jungler die (perongeluk) (veel) kills pakt en vervolgens op dmg gaat focussen, iets wat in de meeste situaties niet goed uitpakt aangezien je APC en ADC relatief gaan achterlopen en je toplaner de enige echte tank zal worden. Afhankelijk van welke toplaner zou het nog een beetje kunnen werken (zac bijv).

Het is hoe dan ook per team compositie verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Junia schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:23:
[...]

Persoonlijk heeft deze definitie ook mijn voorkeur. De discussie m..b.t. het verschil tussen een ADC/en een carry die ook AD gaat zal wel per persoon verschillen.

Ik zie een ADC als een 'squishy' ranged AA unit.
Carry is meer een jungler die (perongeluk) (veel) kills pakt en vervolgens op dmg gaat focussen, iets wat in de meeste situaties niet goed uitpakt aangezien je APC en ADC relatief gaan achterlopen en je toplaner de enige echte tank zal worden. Afhankelijk van welke toplaner zou het nog een beetje kunnen werken (zac bijv).

Het is hoe dan ook per team compositie verschillend.
hmmm meestal bouw ik hoe dan ook een jungler tanky, met uitzondering van sommige junglers(master yi, Fiddlestick, etc etc), en als nog kan ik dan de game carrien, sterker nog hoe tankyer ik ben hoe makkelijker ik de game carry, 4,5k health jarvan tank zorgt wel voor genoeg angst in de ogen van me tegenstanders :+

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik heb gewoon altijd een vuistregel:

Bruiser: Renekton, Tryndramere, Jax etc.
AP Carry: Lux/Orianna/Fizz (bijna elke AP mid lane champ) etc.
Assassin: Zed, Evelynn, Kha'Zix etc.
AD Carry: (in deze meta Ranged AD Carry): Ezreal, Caitlyn, Vayne etc.
Support: (laned samen met de Ranged AD Carry): Sona, Nami, Blitzcrank etc.

Iemand die carried hoeft niet een AP/AD Carry role te spelen (over het algemeen wordt een 'carry' gespeeld als AD bot, AP mid en willekeurige top) puur omdat het wordt carry als definitie een persoon is die endgame het verschil maakt door skillset/scaling.

Iemand die de game carried zorgt door goede plays ervoor dat het team wint. Dit kan een smitesteal zijn van een goed gankende jungler, een Blitzcrank support die alle pulls raakt waardoor het team fights wint. Dat maakt verder allemaal niet zo heel veel uit.

De reden waarom mensen in hogere ELOs Aatrox tanky bouwen is omdat hij lategame (en zelfs ook al midgame) redelijk snel afvalt als Jungler en daarom meer utility biedt om als CC/afleiding gebruikt te worden en ondertussen de carry roles de damage te laten doen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
http://www.solomid.net/gu...5-fatalen-jax-build-guide

Kloppen deze masteries en runes met items een beetje?..Dan ga ik van uit hiermee even oefenen ":)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Runes zijn prima. 9/0/21 heb ik wel moeite mee. Ik zou gewoon 21/9/0 runnen, heb je 1v1 (wat Jax is) veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Rordarok schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 18:22:
Runes zijn prima. 9/0/21 heb ik wel moeite mee. Ik zou gewoon 21/9/0 runnen, heb je 1v1 (wat Jax is) veel meer aan.
Trinity force moet je op Jax sws hebben en welke zijn nog meer cruciaal of ligt dat net aan het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Trinity is erg sterk op dit moment. Ik vind BotRK puur voor de 1v1 chasing/kiting power erg sterk. GA is endgame altijd goed, tegen een tanky bruiser top kan je prima Randuins gaan, maar is erg defensief (moet dan als 4/5e item). Last Whisper/Maw of Malmortius (of iets dergelijks) kan ook allemaal. Ligt heel erg aan de tegenstanders, maar met BotRK en Trinity zit je altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:33:
[...]

Trinity force moet je op Jax sws hebben en welke zijn nog meer cruciaal of ligt dat net aan het team?
Sowieso nooit Trinity force als eerste item bouwen. Kijken of je sustain of dmg output wilt hebben > keuze tussen BotRK en Raduins omens maken. Daarna verder uitbouwen als tank of puur dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:56:
[...]

Sowieso nooit Trinity force als eerste item bouwen. Kijken of je sustain of dmg output wilt hebben > keuze tussen BotRK en Raduins omens maken. Daarna verder uitbouwen als tank of puur dmg.
Oke dus iemand items zijn ongeveer, BotRK, omen, trinity, ga en nog 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
5 wins 300 losses als support in ranked. Ik kap met support.. Ik speel wel weer renekton botlane of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:56:
[...]

Ik zou tegen alles ranged bijna zeker eerst triforce gaan. Eventueel een cutlass eerst voor de lifesteal en slow.
Ik doe meestal 14-13-3 masteries met beide soorten pen en bij defensive die tegen auto attacks
En dan gebruik ik ook lifesteal quints.
Gaat best prima op mijn smurf heb ik 11 wins 1 loss met jax.
http://www.lolking.net/summoner/euw/18988886#ranked-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 07:44
Wat een k*t zooi is het toch af en toe met de teams.. net twee games gewonnen waardoor ik in de promo naar Gold 5 zit. Leuke normale teams zonder geouwehoer. Begin m'n eerste promo match en wat denk je: onze jungler de hele match AFK! :(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
schaapiej schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:52:
Wat een k*t zooi is het toch af en toe met de teams.. net twee games gewonnen waardoor ik in de promo naar Gold 5 zit. Leuke normale teams zonder geouwehoer. Begin m'n eerste promo match en wat denk je: onze jungler de hele match AFK! :(
Klopt! Ik zit op 86 LP in silver 1. Misschien dat wij eens kunnen duoqueuen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
LikeAKing schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:45:
[...]

Klopt! Ik zit op 86 LP in silver 1. Misschien dat wij eens kunnen duoqueuen?
2de x in me promo voor Gold V win alles tot aan me promo me teammates zijn fantasisch en in de promo staat me bot 0-10 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
llovesoccerx7 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
2de x in me promo voor Gold V win alles tot aan me promo me teammates zijn fantasisch en in de promo staat me bot 0-10 :|
Ik herken het. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Man man man wat een beroerde spelers vanavond.. ik dacht dat ik in Silver 1 wel wat normalere teammates zou krijgen maar dit waren echt nog triestere lui dan die ik in Bronze tegen ben gekomen!
Promo verloren en terug op 61 punten :(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
schaapiej schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 00:25:
Man man man wat een beroerde spelers vanavond.. ik dacht dat ik in Silver 1 wel wat normalere teammates zou krijgen maar dit waren echt nog triestere lui dan die ik in Bronze tegen ben gekomen!
Promo verloren en terug op 61 punten :(
Alles verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nee, Loss-Win-Loss-Loss .. helaas!
Matches voor de promo waren goed. De promo zelf was ruk en de match daarna ook .. net gelukkig weer een win en terug op 83 LP.

Maar hopen dat de volgende promo me beter af gaat! :X :9

Edit: na deze post nog één match gedaan, gewonnen! En terug in de promo 8)

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 04-10-2013 07:58 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rordarok schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:25:
Ik heb gewoon altijd een vuistregel:

Bruiser: Renekton, Tryndramere, Jax etc.
AP Carry: Lux/Orianna/Fizz (bijna elke AP mid lane champ) etc.
Assassin: Zed, Evelynn, Kha'Zix etc.
AD Carry: (in deze meta Ranged AD Carry): Ezreal, Caitlyn, Vayne etc.
Support: (laned samen met de Ranged AD Carry): Sona, Nami, Blitzcrank etc.

Iemand die carried hoeft niet een AP/AD Carry role te spelen (over het algemeen wordt een 'carry' gespeeld als AD bot, AP mid en willekeurige top) puur omdat het wordt carry als definitie een persoon is die endgame het verschil maakt door skillset/scaling.

Iemand die de game carried zorgt door goede plays ervoor dat het team wint. Dit kan een smitesteal zijn van een goed gankende jungler, een Blitzcrank support die alle pulls raakt waardoor het team fights wint. Dat maakt verder allemaal niet zo heel veel uit.

De reden waarom mensen in hogere ELOs Aatrox tanky bouwen is omdat hij lategame (en zelfs ook al midgame) redelijk snel afvalt als Jungler en daarom meer utility biedt om als CC/afleiding gebruikt te worden en ondertussen de carry roles de damage te laten doen.
Tryn is geen bruiser. Een bruiser kan redelijk damage doen en is redelijk tanky, maar dat doet Tryn geen van beiden. Hij doet veel damage en smelt zonder zijn ult weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
story of my life, bijna altijd een slecht team met 1 afk'er(die eerst nog eventjes eerst gaat feeden like 7 kills aan enemie mid weg geven, en dan snoeihard verliezen, that is why im in bronze IV zit nu, al ben ik weer aan het klimmen naar Bronze III, moet nog 2 promo matches maar heb al 1 match verloren van de promo series, dus ik zie het nog wel gebeuren dat ik niet door me promo's kom vanwege 1 ****tard....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Inmiddels al een week lang geen ranked aangeraakt dankzij de onstabiele client. Met het weekend voor de deur kan ik alleen maar verwachten dat het nog minder zal worden want juist in het weekend zijn er vaak problemen op EUW. Ben blij dat ik met mijn ranked team Gold IV heb veiliggesteld zodat ik iig in aanmerking kom voor de rewards. Ik had alleen wel graag gezien dat ik dit ook nog voor solo queue kan realiseren. Blijven hopen dat dit weekend anders zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Iemand een game samen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Martin0 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 08:38:
story of my life, bijna altijd een slecht team met 1 afk'er(die eerst nog eventjes eerst gaat feeden like 7 kills aan enemie mid weg geven, en dan snoeihard verliezen, that is why im in bronze IV zit nu, al ben ik weer aan het klimmen naar Bronze III, moet nog 2 promo matches maar heb al 1 match verloren van de promo series, dus ik zie het nog wel gebeuren dat ik niet door me promo's kom vanwege 1 ****tard....
Dat heb ik ook een lange tijd gezegd toen ik in Silver 5 zat.. nu in de laatste twee weken van Silver 5 0LP naar de promotion voor Gold 5! Er zitten uiteraard genoeg games bij die niet te carryen zijn, maar het grote deel kan je zelf carryen. Probeer wat "OP" champs onder de knie te krijgen, ikzelf heb behoorlijk veel games kunnen carryen met Jarvan en Nasus jungle. Voor het geval je steeds last pick bent een support moet spelen; koop Zyra :) werkt heel goed tegen een Blitz, Tresh en Leona!

Negeer ook al het flamen en reageer zelf alleen positief zodat je je teammates mee kan trekken!
Fucktards of niet, als je goed genoeg bent klim je vanzelf omhoog ;)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
schaapiej schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:57:
[...]

Dat heb ik ook een lange tijd gezegd toen ik in Silver 5 zat.. nu in de laatste twee weken van Silver 5 0LP naar de promotion voor Gold 5! Er zitten uiteraard genoeg games bij die niet te carryen zijn, maar het grote deel kan je zelf carryen. Probeer wat "OP" champs onder de knie te krijgen, ikzelf heb behoorlijk veel games kunnen carryen met Jarvan en Nasus jungle. Voor het geval je steeds last pick bent een support moet spelen; koop Zyra :) werkt heel goed tegen een Blitz, Tresh en Leona!

Negeer ook al het flamen en reageer zelf alleen positief zodat je je teammates mee kan trekken!
uhm ik speel j4 al, het liefst alleen maar in de jungle, daarnaast ik wordt weinig in support geduwt, maar ik kan niet altijd vanuit de jungle carrien, en ik heb alle champs dus hoef zyra niet meer te kopen ;)

maar 4 tegen 5 waarbij je mid weg is zijn gewoon bijna niet te winnen, je mist zo veel damage in een TF

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
schaapiej schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:57:
[...]

Wat zijn volgens jou dan "op" champions? Zover ik weet zijn ze allemaal ongeveer even goed?
(behalve heimerdinger dan, daar kan je niks mee :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Zed mid is dat goed of ook gewoon voor normals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat er iemand deze nacht de finals zien om 5u? Ik zou de match wel met een paar tweakers (Belgie, regio Antwerpen) samen willen zien indien ze dat zien zitten. Locatie moet dan nog wel bepaald worden natuurlijk :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:35:
Gaat er iemand deze nacht de finals zien om 5u? Ik zou de match wel met een paar tweakers (Belgie, regio Antwerpen) samen willen zien indien ze dat zien zitten. Locatie moet dan nog wel bepaald worden natuurlijk :P
En ik maar denken dat je uit Brabant kwam met dat accent op Skype ;). Ik ga de game overigens denk ik wel kijken. Verwacht eerlijk gezegd wel een spannende pot, denk dat we in totaal wel 5 matches gaan zien. Beide teams zijn aardig aan elkaar gewaagd. Als ik mijn geld moest inzetten zou ik het uiteindelijk op SKT doen. Maar wat mij betreft maakt het niet uit wie van de 2 wint ze hebben beide goede games laten zien.

Voor de skins van het winnende team, zal het haast zeker een nieuwe skin worden voor Renekton :P en waarschijnlijk Vayne. Tenzij dat beide gebanned worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:46:
[...]

En ik maar denken dat je uit Brabant kwam met dat accent op Skype ;). Ik ga de game overigens denk ik wel kijken. Verwacht eerlijk gezegd wel een spannende pot, denk dat we in totaal wel 5 matches gaan zien. Beide teams zijn aardig aan elkaar gewaagd. Als ik mijn geld moest inzetten zou ik het uiteindelijk op SKT doen. Maar wat mij betreft maakt het niet uit wie van de 2 wint ze hebben beide goede games laten zien.

Voor de skins van het winnende team, zal het haast zeker een nieuwe skin worden voor Renekton :P en waarschijnlijk Vayne. Tenzij dat beide gebanned worden natuurlijk.
Off-topic : Ja, ik heb niet het typische Antwerps accent ook al woon ik er al mijn hele leven :P
On-topic : Volgens mij gaan het idd ook 5 matches worden, en het gaat extreem spannend zijn. Ik denk dat we wel een paar goddelijke plays gaan zien. Ik ben echt benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Vanavond een LAN party houden en proberen wat LP te tanken, nachtje doorhalen en morgenvroeg met z'n allen Finale kijken. Hoop echt op leuke, spannende potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:33:
Zed mid is dat goed of ook gewoon voor normals?
Zed mid is goed ja. Maar je moet hem wel kunnen spelen.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
rSNNN schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:01:
[...]

Zed mid is goed ja. Maar je moet hem wel kunnen spelen.
Ik snap ze ult niet echt?..Je gaatdan op champ en dan doe je weer R?..En ga je terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:02:
[...]
Ik snap ze ult niet echt?..Je gaatdan op champ en dan doe je weer R?..En ga je terug?
Ik heb nooit Zed gespeeld, maar zoals ik het begrijp ult je op een enemy, Daardoor wordt ie gemarkt en van alle dmg uitgedeeld tijdens je ult ontvangt de enemy nogmaals een percentage dmg van.

Oftewel: Ult erin, skills spammen, evt. BOTRK active gebruiken, en als ik zijn passive zo lees vergeet de autoattack niet als ie onder 50% health zit.

En snel zijn, want het moet allemaal in 3 seconden na je ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Zijn ult spawnt een living shadow achter de enemy waar je mee kan wisselen met je R. Dus je kan in totaal 2 living shadows hebben en met W en R tussen die twee eenmalig switchen voor zieke plays.

0:33

YouTube: Faker's Best Plays | LoL Pro Series

------------------------------

Ik las zonet een suffe discussie over wel en geen moeilijke champions. Een makkelijke champion is een champion waar tegen weinig counterplay is, en een moeilijke champion is een champion waar veel manieren van counterplay tegen is. Daarom is talon bv makkelijker dan Zed.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
kaaskoekie schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:04:
[...]

Wat zijn volgens jou dan "op" champions? Zover ik weet zijn ze allemaal ongeveer even goed?
(behalve heimerdinger dan, daar kan je niks mee :9 )
Vandaar ook de " " om OP heen! :9
Ik merk bij een maat van me, die in Bronze 4 zit, dat hij met bijvoorbeeld Nasus nu veel kan winnen. Wellicht omdat ze daar gewoon niet weten hoe of wat tegen hem. Net als dat een Riven 9 van de 10 keer knetters fed is omdat iemand geen idee heeft wat ie er tegen moet doen..

Ik zeg niet dat ze OP zijn, maar wel dat er champs tussen zitten waar je lekker mee kan knallen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:35:
Ik had graag mijn wekker voor gezet, maar moet half 6 werken, beetje jammer dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaaskoekie schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

Ik had graag mijn wekker voor gezet, maar moet half 6 werken, beetje jammer dus. :(
Jammer :( Maar je kan natuurlijk nog altijd zaterdagavond de replays bekijken he, wel zien dat je nog geen spoilers leest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Echt de afgelopen matches bij mij waren weer hopeloos :s

- mensen van je team die weigeren uit hun lane te komen terwijl de enemy in full team alle lanes aan het killen is.
- Mensen die constant roepen "No SS!!!!!" en wanner je vraagt en die pings dan je de reply krijgt "Yeah what do they mean"

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
ShadowBumble schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:51:

- mensen van je team die weigeren uit hun lane te komen terwijl de enemy in full team alle lanes aan het killen is.
- Mensen die constant roepen "No SS!!!!!" en wanner je vraagt en die pings dan je de reply krijgt "Yeah what do they mean"
Wel dat maak ik veel mee. Ik reageer niet te veel in de chat en gebruik altijd de PING buttons. Die zeggen ook SS eigenlijk.

Snap wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"omg no ss?!?!" aka "ik kijk zelf niet op de map en zoek een excuse voor mn overextended death."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:02

rSNNN

Titel ondertitel

[...]
Als je je ult cast op een enemy vlieg je op hem af en komt er een living shadow op de plek waar je heen ging. Na een aantal seconden (weet ff niet uit me hoofd hoeveel) komt er een splash damage die je kan stacken met het damagen van de enemy. Dus hoe meer damage je doet voor de splash, des te meer damage doet je ult.

Als je na de eerste keer de R drukt dan ga je op de plek van die living shadow waardoor je alle attacks die enemys op je willen doen ken dodgen.

Ook ken je daarna met je W nog meer dodgen. Dus als je eenmaal de mechanics van zed heb ken je hele leuke plays maken.

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:30:
"omg no ss?!?!" aka "ik kijk zelf niet op de map en zoek een excuse voor mn overextended death."
Vaak klopt het wel, maar soms ganken ze de toren in he ;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 23:18
ShadowBumble schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:51:

Ik heb sowieso het gevoel dat er iets raars aan de hand is hoor, ik had net een game waar we aan het ownen waren maar kog gaat 1 keer dood. die leona helemaal los gaan met OMG RETARD ADC FUCKING DOWN FUCKING TRASH etc. Ik echt zo van wow stop blijf gewoon normaal spelen we kunnen makkelijk winnen dont flame etc. Maar ging maar door en door op die kogmaw. Sowieso heb ik de laatste tijd echt een zure match periode verlies heel veel potjes waar ik own maar gewoon niet genoeg kan carryen :( Rare lol periode dit ofzo. Veel afk veel trolls veel flame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Faker met de Zed ult, ik doe het hem niet na, zoveel living shadows ik zou helemaal in de war raken.

+breakdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Jasper 99 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:20:
[...]

Ik heb sowieso het gevoel dat er iets raars aan de hand is hoor, ik had net een game waar we aan het ownen waren maar kog gaat 1 keer dood. die leona helemaal los gaan met OMG RETARD ADC FUCKING DOWN FUCKING TRASH etc. Ik echt zo van wow stop blijf gewoon normaal spelen we kunnen makkelijk winnen dont flame etc. Maar ging maar door en door op die kogmaw. Sowieso heb ik de laatste tijd echt een zure match periode verlies heel veel potjes waar ik own maar gewoon niet genoeg kan carryen :( Rare lol periode dit ofzo. Veel afk veel trolls veel flame
Eenmaal ze beginnen stoppen ze niet meer. Nog erger dan een tafel met vrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Soms zou ik de gedachtengang van mensen wel eens willen weten.
Ik speelde net tegen Shen - Aatrox - Gragas - Vayne en Tristana, aardig wat AD in dat team. En toch vond onze Ezreal het nodig om voor een Tri-Force te gaan i.p.v. een Iceborn? :?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Iedereen heeft zijn manier van champ bouwen denk ik. Dat is iets wat altijd verschillend ga zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Deefje85 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:25:
Iedereen heeft zijn manier van champ bouwen denk ik. Dat is iets wat altijd verschillend ga zijn.
Klopt, maar een beetje nadenken en je build aanpassen op je enemy hoort er ook bij.
In die situatie was de Iceborn gewoon perfect.. maarja, dat soort figuren houden zich helaas stug vast aan één build!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Dat is waar. Je moet ook een beetje kijken naar je tegenstanders natuurlijk.

Heb ez nog niet zoveel gespeeld. Twijfel altijd of je hem nu AP of AD moet spelen. Heb er ook al gezien dan hem hybrid spelen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Gewoon ad spelen. En triforce is echt niet een per se een slechte build hoor. Ik zou de keuze triforce/iceborn ook veel af laten hangen van hoe pokey de gevechten gaan. Ik zou zelf misschien ook wel voor triforce zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

schaapiej schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:52:
Soms zou ik de gedachtengang van mensen wel eens willen weten.
Ik speelde net tegen Shen - Aatrox - Gragas - Vayne en Tristana, aardig wat AD in dat team. En toch vond onze Ezreal het nodig om voor een Tri-Force te gaan i.p.v. een Iceborn? :?
dat eene item gaat echt het verschil niet maken tussen het winnen en verliezen van een match.

Beide zijn wel aardig op ez, al ben ik niet zo'n fan van de 'bluebuild'. Meestal bouw ik hem met een trinity force (sinds de patch is ie echt goed), en daarna gewoon AD items als IE, LW en dat soort dingen, beetje afhankelijk van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ga ez eens moeten oefenen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Hoera, nieuwe accomplishment! Zit in promo's naar Silver II. Hoop dat 't in een keer lukt :P

Grappig detail overigens, laatste tijd ander champions enzo gespeeld wat niet heel erg slecht ging maar ook niet bijster goed.. Ben toen weer teruggekeerd naar m'n main jungler Elise, 6 games mee gespeeld en 6 mee gewonnen. Één game tussendoor met een andere champion/rol waar ik minder goed in ben en die wel verloren. Misschien een teken dat ik dit vaker moet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Volhouden nu.

Net een potje gedaan in Bronze 4 met cait 21 kills en 350 farm. Niet slecht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Nu even een stukje uit mijn dagboek. Net mijn eerste ranked game, bleek dat ik solotop moest. Iets wat ik haast nooit doe. Kies ik jax en blijf maar lekker farmen, dan feed ik in ieder geval niet. Uiteindelijk 1/0/5 geëindigd en gewonnen. Heerlijke team ook, het was in champion select ook al meteen duidelijk wie wat deed. Heeeeeelijk! :D

Nu hopen dat komende (9 toch?) matches ook goed gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
kaaskoekie schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:30:
Nu even een stukje uit mijn dagboek. Net mijn eerste ranked game, bleek dat ik solotop moest. Iets wat ik haast nooit doe. Kies ik jax en blijf maar lekker farmen, dan feed ik in ieder geval niet. Uiteindelijk 1/0/5 geëindigd en gewonnen. Heerlijke team ook, het was in champion select ook al meteen duidelijk wie wat deed. Heeeeeelijk! :D

Nu hopen dat komende (9 toch?) matches ook goed gaan!
Klopt totaal 10 placement matches.
Hoop voor je in ieder geval Bronze overslaat, dan ben je de ergste meuk voorbij! :p

Edit: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa promo goed doorgekomen!
Nu in Gold 5 :9

Dit keer meteen drie wins op rij, laatste potje met Ahri 15-4-9 en een Quadra!

[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 04-10-2013 23:06 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deefje85 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 20:18:
Ga ez eens moeten oefenen denk ik.
Ez is echt een hele leuke champ speel hem behoorlijk vaak, maar ook ik bouw hem altijd AD om eerlijk te zijn speelt net even wat lekkerder vind ik.

Net 2 potjes gedaan beide gewonnen eentje met Ez ( 8/0/3 ) @20 Surrender door enemy en het potje daarna met Ahri op mid ( 20/11/15 ) en op het einde een penta ( mijn allereerste ! )

Heerlijk gespeeld hoewel ik wel een Lv30 Silver3 Akali tegen me had die het niet zo fijn vond om van een lv21 summoner zo te verliezen ^^
schaapiej schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 22:02:
[...]

Klopt totaal 10 placement matches.
Hoop voor je in ieder geval Bronze overslaat, dan ben je de ergste meuk voorbij! :p

Edit: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa promo goed doorgekomen!
Nu in Gold 5 :9

Dit keer meteen drie wins op rij, laatste potje met Ahri 15-4-9 en een Quadra!
Gratz dude ! ik moet nog even maar hoop Bronze ook over te kunnen slaan :d

[ Voor 28% gewijzigd door ShadowBumble op 05-10-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
En promo naar Silver II in 1x gehaald! Met hotstreak van 5 games nog wel, dus allebei de promomatches gelijk gewonnen 8). Begint wel spannend te worden nu.. Nog 26 dagen! :D

@ Schaapiej, gefeli man! Jaloers! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Recrush op 05-10-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Thanks! _/-\o_

Heeft me wat moeite gekost, maar dan heb je ook wat!
Heb nog een screenshot staan van 15 september, daar zat ik nog in Silver 5. In ongeveer drie weken tijd dus omhoog geklommen naar Gold 5. Gister en eergisteravond waren toch wel het meest frustrerend hoor!
De matches richting de promo steeds allemaal winnen, en dan de promo matches beginnen met mensen die niet kunnen connecten of nog niet eens drie minuten samen kunnen spelen zonder elkaars moeder van alles toe te wensen... 8)7

Drie keer de promo moeten spelen, de eerste keer 1 win op 3losses. De tweede keer 2 wins op 3 losses. En de laatste promo 3 wins achter elkaar!

Wat mij heeft geholpen:
- altijd pushen
- niet pushen als je geen vision hebt
- niet chasen
- turrets/objectives gaan vóór kills
- als teammates overextenden en sowieso dood zijn, niet helpen.. double kill weggeven is het niet waard
- zo min mogelijk in de chat zeggen, maak veel gebruik je het ping systeem
- NOOIT op het flamen/zeuren in gaan (dat deed ik voorheen wel ALTIJD :+ )

Wellicht wat basis dingen, maar wel dingen die je op orde moet hebben merk ik wel!

Mocht iemand een keer duo willen doen, let me know! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:17

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Nou die lang verwachte finale was een grote, saaie, steamroll. Sowieso jammer 2 Aziatische teams, er moet hier in Europa nog flink wat aan het niveau gespijkerd worden. NA ligt imo al helemaal achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
tuinïnen schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:17:
spoiler:
Nou die lang verwachte finale was een grote, saaie, steamroll. Sowieso jammer 2 Aziatische teams, er moet hier in Europa nog flink wat aan het niveau gespijkerd worden. NA ligt imo al helemaal achter.
En bedankt voor de dikke spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 16:37
Waarschijnlijk oud nieuws dit maar voor degene die het gemist hebben:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xGXDxvBoaVo#]

:w

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ik ga die Bronze nooit verlaten.
Constant afk, trollers,..

Nu had ik een potje iemand was Diana mid en die zat achter 8 min nog maar aan 10 minions, geen wards en alleen maar flamen dat de jungler niet kwam enz..

Pushen dat kende ze niet. ze waren alleen achter kills aan het lopen en dan nog 4 als ik nog in base was als ADC.

pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat vinden jullie van championship thresh skin?
Zit te twijfelen of ik hem wel of niet zal kopen, zeker gezien deze maand ook haloween skins gaan komen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00
Deefje85 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:59:

Nu had ik een potje iemand was Diana mid en die zat achter 8 min nog maar aan 10 minions, geen wards en alleen maar flamen dat de jungler niet kwam enz..

Pushen dat kende ze niet. ze waren alleen achter kills aan het lopen en dan nog 4 als ik nog in base was als ADC.

pff
Ik heb over het algemeen hetzelfde, speel soms zelf ook niet lekker, omdat ik nog wel eens een rol in geforceerd wordt welke ik niet wil spelen ook.
Maar we kunnen altijd met wat mensen die ook in bronze zitten van GoT samen spelen (duo's dus) en proberen zo uit Bronze te komen.

Ene keer heb je een aardig team, heel enkel een goed team, maar ik merk dat bronze toch veel trolls is en dat heeft nadeel voor de mensen die er serieus uit willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Suicyder schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:02:
[...]

Ik heb over het algemeen hetzelfde, speel soms zelf ook niet lekker, omdat ik nog wel eens een rol in geforceerd wordt welke ik niet wil spelen ook.
Maar we kunnen altijd met wat mensen die ook in bronze zitten van GoT samen spelen (duo's dus) en proberen zo uit Bronze te komen.

Ene keer heb je een aardig team, heel enkel een goed team, maar ik merk dat bronze toch veel trolls is en dat heeft nadeel voor de mensen die er serieus uit willen komen.
Mijn naam staat daar ergens tussen hoor. (Elax85). Speel dit als ik tijd over heb en thuis ben van mijn werk.

Misschien's wel eens leuk als er een paar mensen van GOT in team spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thormodo schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:52:
[...]

En bedankt voor de dikke spoilers.
Afgezien dat je gelijk heb, maar als je inlogged in de client "Contgratulations <insert teamname>" als je de webpage opend "Congratulations <teamname>" als je het schedule bekijkt "No Spoilers".

Kortom Riot doet het nog een stuk zwaarder over voor iedereen die verrast wil worden vermijd dan absoluut het volgende :

leagueoflegends.com
lolesports.com
open vooral niet de client !!!

Ga direct naar deze pagina voor de vods :

http://euw.lolesports.com...-telecom-t1-vs-royal-club

Beetje jammer ik weet het inmiddels maar toch wil ik de matches zien.
Check back to leagueoflegends.com after the finals to receive a special offer on a bundle of the champs and skins used by the Summoner's Cup-winning team during the title-clinching game!
Zag ik net in mijn mail en ik moet zeggen hier ben ik toch wel zeer benieuwd naar welke champs/skins ze gaan bundelen en vooral de price, zal wel weer rete duur zijn maar hoop eigenlijk van niet.

[ Voor 21% gewijzigd door ShadowBumble op 05-10-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:17

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Wanneer ik geen spoilers wil zien dan lees ik geen LoL topics.. Kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

tuinïnen schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 12:32:
Wanneer ik geen spoilers wil zien dan lees ik geen LoL topics.. Kom op zeg.
Nou een beetje begrip mag wel hoor, we hebben hier niet voor niks spoiler tags bovendien kan je ook rekening ermee houden dat mensen hier sneller kijken en de gebruiktelijke dingen wel vermijden zeker als je nagaat dat de vorige matches en uitkomsten wel netjes in spoiler tags stonden.

Beetje logisch nadenken is echt niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogal zonde dat de finale echt zon stomp was. De andere matches in de knockouts behalve die van SKT tegen GAMA Bears waren wel interessant. Al bij al echt wel 10x beter dan vorig jaar.
Ook zo blij dat dat vervelende turtelen verleden tijd lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Deefje85 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:59:

pff
Gefeliciteerd, je zit in elo hell. Heel gezellig hier hoor :-) Altijd wel wat om aan te ergeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik kwam net door crashes in mijn promo game voor diamond 4 pas op 3 minuten in de game. En onze renekton was ook nog niet gereconnect dus mocht ik top houden tegen level 3 rumble. Vervolgens connecte rennekton toen rumble al level 6 was. Daarna maar 2v1 toplane gedaan met af en toe een roam. Uiteindelijk de game nog gewoon gewonnen omdat onze botlane keihard aan het winnen was. Was vrij hilarisch dat we nog terug konden komen gezien ze echt een ziek team hadden. Rumble, Amumu, Fizz, MF en Sona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:53:
Lol ik kwam net door crashes in mijn promo game voor diamond 4 pas op 3 minuten in de game. En onze renekton was ook nog niet gereconnect dus mocht ik top houden tegen level 3 rumble. Vervolgens connecte rennekton toen rumble al level 6 was. Daarna maar 2v1 toplane gedaan met af en toe een roam. Uiteindelijk de game nog gewoon gewonnen omdat onze botlane keihard aan het winnen was. Was vrij hilarisch dat we nog terug konden komen gezien ze echt een ziek team hadden. Rumble, Amumu, Fizz, MF en Sona.
Is ook wel een hilarische AoE teamfight comp. Zodra Amumu of Sona een goede ult plaatst kun je flink los met MF en Rumble ult. Fizz pikt ondertussen de ADC er tussenuit en gg. Enige wat de teamcomp mist is korte cooldown CC (alleen Amumu's Q).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:45:
[...]

Gefeliciteerd, je zit in elo hell. Heel gezellig hier hoor :-) Altijd wel wat om aan te ergeren....
Inderdaad. Heel gezellig, man man toch.
Ook ervaring mee had??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:32
Gisternacht maar even goed gebruikt gemaakt van de mejais en sword of the occult bug! Akali ftw ahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 12:28
dr34m3dd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:21:
Gisternacht maar even goed gebruikt gemaakt van de mejais en sword of the occult bug! Akali ftw ahahah
you should be banned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
dr34m3dd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:21:
Bug?
Pagina: 1 ... 74 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.