[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar gaat het helemaal niet om. Speelde laatst met wat mensen van hier met een full-premade en dan was ik echt niet duidelijk véél sterker ofzo. Ik maak ook gewoon foutjes die me de lane kosten of engage terwijl mijn team niet op dezelfde lijn zit.
Maar ik zie hier gewoon vaak geklaagd worden over teams alleen die zijn voor iedereen hetzelfde.
Of ik zie hier mensen anderen hun champ pools bekritiseren. Maar het maakt echt niet zo veel uit welke champion je speelt er is vast wel iemand die zo goed is met heimerdinger dat hij diamond 1 is met voornamelijk die champ.

Wat wel uitmaakt zijn je mechanics. Leer gewoon goed last hitten, bij freefarm moet je zeker als mid bijvoorbeeld in een botgame wel 10 cs per minuut aanhouden. Kan je dat niet ga dat gewoon oefenen.

Map awareness, kijk zoveel mogelijk op de map. Nou is dit natuurlijk een beetje een zinloze tip. Maar zelf probeer ik in ieder geval elke wave te kijken en ook bijvoorbeeld altijd als ik denk een goede trade of kill te kunnen zetten. Zeker als je voor een kill gaat zou ik het doen scheelt je een hoop baits.

Bedenk altijd wat je beter had kunnen doen. Bijvoorbeeld je tegenstander verlaat de lane en jij freezed en pingt dat hij weg gaat. Word dan vervolgens je jungler gekilled of iets dergelijks leg de fout dan ook bij jezelf je had dus gewoon hard moeten pushen of volgen. Na een tijdje zal je zien dat je vaak dezelfde dingen fout doet en dat kan je dan aanpassen.

Wees gefocussed op objectives, het is allemaal leuk en aardig als jij 200 farm tegen een gast met 100 farm staat en die gast die achterstaat nog verder denyed. Maar je team heeft daar dus helemaal niks aan zorg dan gewoon dat je hard pusht en er dus ganks op je afkomen of zet gewoon een lekkere roam ergens. Maar doe dat dan niet voor alleen een kill, zorg sowieso dat je een tower of dragon pakt ofzo.

Echt ik denk dat voor iedereen gold makkelijk haalbaar moet zijn als je gewoon niet raged en een paar champs vind waar je goed mee bent. En staar je dan vooral niet dood op de meta champs. Heb zelf bijvoorbeeld een hogere winrate met Garen dan met Elise. Terwijl Garen door vrijwel iedereen als totaal niet viable word gezien en Elise in ieder geval als zeer sterk.
Als je niet zo goed bent zul je alleen wel relatief veel games nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:24
Koekiemonsterr schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:05:
[...]

Tip van de dag: neem het iets minder serieus. Dan heb je ook minder frustratie. Straks in Season 4 kun je weer met een schone lei beginnen.

Klinkt heel herkenbaar je verhaal. Ik speel al tijden onder mijn niveau in Silver V. Er is bijna geen enkele game waarbij je geen last hebt van die noobs om je heen. En het systeem rekent je daar wel op af, ook al speel je zelf meer dan naar behoren.

Een vriend van me is nu voorlopig gekapt met LoL. Heb hem deze week tot twee keer toe door de promoties van Bronze II naar Bronze I geloodst, maar dan wederom in Bronze I krijg je wéér van de noobs om je heen....en binnen de kortste keren zit je weer doodleuk in Bronze II. Toen had ie zoiets van: fuck dit. Kan hem niet geheel ongelijk geven....
Ik nam het idd te serieus. Te bang om te verliezen en te gefocused op winnen, daardoor speelde ik gewoon slechter en nam ik irrationele beslissingen. Probeer daar nu een beetje vanaf te stappen door er meer plezier in te krijgen. Heb daarvoor een aankoop gedaan die niet op m'n "lijstje" stond; Singed. Normaal gesproken niet mijn speelstijl (ben graag bursty/assasin) maar hij bevalt me toch erg goed. Heb hem even geoefend en daarna een ranked game gedaan. Top tegen Aatrox, ging niet lekker en al snel ging Aatrox snowballen tegen mij en heb ik dus wel een beetje lopen feeden. Echter gewoon rustig gebleven, gefarmed, gecommuniceerd met team (ook al zaten ze op mij te flamen) en uiteindelijk gewoon hard gewonnen. Altijd leuk zulke wendingen, zolang ze in eigen voordeel zijn :+

Edit:
@Lord-Ronddraai hierboven, ik ben het wel eens met Vicarious. Voor jou is het misschien makkelijk, voor anderen niet. Je kunt wel zeggen "doe gewoon dit of dat, kijk op de map en verbeter je mechanics" maar zo makkelijk is het niet. Wat voor jou "gewoon" is is voor sommigen misschien zelfs onhaalbaar. Je kunt tegen iemand die in de selectie van zijn voetbalclub wil zitten niet zeggen "gewoon beter spelen" of "gewoon de bal onder controle houden". Een wiskundeleraar kan ook niet zeggen "gewoon zus en zo en deze formule erbij en je bent klaar". Je kan het of je kan het niet, of beter gezegd, je hebt de potentie of je hebt het niet. Daarnaast is het in LoL niet alleen mechanics maar ook strategisch inzicht. Niet iedereen heeft dit in dezelfde mate.

Ik probeer je niet aan te vallen, mocht het zo overkomen :P. Probeer alleen duidelijk te maken dat het voor velen helemaal niet zo makkelijk is als je denkt. Dat is echter de valkuil als je ergens beter in bent dan de gemiddelde persoon.. Je gaat er te snel vanuit dat anderen het ook kunnen, omdat het voor jezelf zo 'gewoontjes' is. Het gaat nu over een spelletje maar het is verder overal op van toepassing. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Recrush op 20-09-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Recrush schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:17:
[...]

Edit:
@Lord-Ronddraai hierboven, ik ben het wel eens met Vicarious. Voor jou is het misschien makkelijk, voor anderen niet. Je kunt wel zeggen "doe gewoon dit of dat, kijk op de map en verbeter je mechanics" maar zo makkelijk is het niet. Wat voor jou "gewoon" is is voor sommigen misschien zelfs onhaalbaar. Je kunt tegen iemand die in de selectie van zijn voetbalclub wil zitten niet zeggen "gewoon beter spelen" of "gewoon de bal onder controle houden". Een wiskundeleraar kan ook niet zeggen "gewoon zus en zo en deze formule erbij en je bent klaar". Je kan het of je kan het niet, of beter gezegd, je hebt de potentie of je hebt het niet. Daarnaast is het in LoL niet alleen mechanics maar ook strategisch inzicht. Niet iedereen heeft dit in dezelfde mate.

Ik probeer je niet aan te vallen, mocht het zo overkomen :P. Probeer alleen duidelijk te maken dat het voor velen helemaal niet zo makkelijk is als je denkt. Dat is echter de valkuil als je ergens beter in bent dan de gemiddelde persoon.. Je gaat er te snel vanuit dat anderen het ook kunnen, omdat het voor jezelf zo 'gewoontjes' is. Het gaat nu over een spelletje maar het is verder overal op van toepassing. ;)
Ik had het nauwelijks beter kunnen verwoorden. Wel ietsje, maar dit is goed genoeg :+

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja oké tuurlijk is het makkelijk praten voor mij.
Maar ik heb echt niet het idee dat het verschil tussen zilver en gold groot is in beide divisies kan je echt nog wel mechanics compenseren met slimme calls of andersom.
Sowieso wilde ik voornamelijk wat tips voor verbeterpunten geven die voor mij hebben geholpen.
Misschien heb je er wel niks aan, ik kreeg laatst ook een tip dat de nieuwe manier om jax zijn masteries te doen schijnbaar 9-0-21 zou zijn. Maar ik speel zelf na wat testen eigenlijk bijna altijd 14-13-3 omdat ik dat fijn vind werken en ik daarvan nu weet wat ik dan ongeveer kan hebben en hoeveel ik uitdeel. Heel leuk dat een pro als Dyrus ofzo misschien wel meer uit 21 utility weet te halen met goede mechanics maar voor mij is het niks.

Verder maakt het natuurlijk geen reet uit wat het randje bij je loading screen is zo lang je maar lol hebt.

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
Net Lucian gekocht. Ik hou van ADC champions met mobility en burst damage. Vayne,tristana,graves. Dus maar Lucian gekocht. Als een echt pro player natuurlijk gelijk ranked gespeelt.
eerste potje: 14-2-7
tweede potje: 9-5-4

De burst bevalt heel erg en je hebt zo die supports dood in no time op level 3 en level 6 :D

Verwijderd

Maar vayne heeft toch helemaal geen burst damage. Ja condemn maar dat word volgens mij door bijna iedereen last gemaxed.

Moet trouwens zeggen dat nu ik weer op mijn main speel dat het een stuk relaxter is. Zo rond silver en gold flamed iedereen je echt voor elke fout die je maakt. Hier heb je wel af en toe wat van die figuren maar toch zeer merkbaar minder.

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:28
Laats van Bronze IV eindelijk terug naar Bronze I gegaan, was door het duoqen met trolls in bronze IV gekomen. Nu weer terug dus, speel nu graag duoq met iemand waarmee ik het grootste deel van zijn placement matches heb meegespeelt, hij is nu Silver III, meestal is hij first pick, en hij kan zeer goed junglen, dus hij locked meestal een rengar(zijn main), ik ben dan last pick, jammergenoeg ben je dan meestal gedoemd tot support, al kan dit ook fijn zijn, je hebt meer impact op de game als support dan bijna ieder andere lane, dus als je ranked gaat spelen, zorg er zeker voor dat je in ieder geval minstens 3 lanes kan spelen, inc. support!

• Recrush
dr34m3dd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 01:18:
Net Lucian gekocht. Ik hou van ADC champions met mobility en burst damage. Vayne,tristana,graves. Dus maar Lucian gekocht. Als een echt pro player natuurlijk gelijk ranked gespeelt.
eerste potje: 14-2-7
tweede potje: 9-5-4

De burst bevalt heel erg en je hebt zo die supports dood in no time op level 3 en level 6 :D
Is Quinn niks voor jou? Als ik noodgedwongen ADC moet speel ik haar meestal, en ze is toch echt vrij bursty. Als je support iemand pulled/stunned kun je er direct op ingaan met je E(->Passive)->AA->Q. Doe je toch echt vrij veel damage.. Zeker als je ook nog de ult erbij betrekt. Heb weleens normals gedaan met een duo met Blitzcrank waarbij we gewoon tegenstanders opwachten, ze door een muurtje pullen en gelijk doodbursten.. Succes gegarandeerd :P

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
ik vind het altijd leuk als iemand quin als adc gaat spelen. het is immers een top champ en dat merk je ook wel aan zijn damage/tankness. maar met een goede sustain lane en champ als caith of vayne win je je lane makkelijk.

Verwijderd

Vandaag trouwens eindelijk world finals op een normale tijd. het begint om 9 uur met GMB tegen FNC.
Vind die groep tot nu toe ook echt wel tof de meeste kunnen van elkaar winnen. Andere groep is een beetje saai gezien OMG en SKT te goed zijn. Alhoewel LD tegen TSM vanavond nog wel aardig kan zijn.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zit momenteel toch echt wel in een losestreak van de laatste 15 matches heb ik er 3 gewonnen :+ Jammer genoeg is zeker 40 tot 50% ervan die absoluut verloren waren aangezien 4 games al met een duoqueue pre-made waren, die beide direct van het begin afk gingen.

Zo jammerlijk is het als je games moet opgeven gewoon omdat je mede spelers niet willen. :(

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Recrush
Ik kom net van een tweede grote losestreak af en kwam toevallig dit filmpje tegen:
YouTube: How to Stop Losing Streaks (and the Science behind it all)

Basically wat daar gezegd wordt is dat het in je hoofd zit en je er vanaf moet zetten, of wat iemand anders hier tegen mij zei, het niet zo serieus nemen. Niet te gefocused zijn op winnen en je niet laten intimideren door andere spelers/champions. Zorg dat je altijd logische, en niet emotionele, beslissingen maakt.

Nu zal niet alles op jou van toepassing zijn als je echt zoveel games met leavers hebt, maar als je in een losestreak zit kan het geen kwaad er eens aan te denken en het filmpje te kijken. Ik zit nu in ieder geval alweer in m'n tweede hotstreak en moet nog 3LP om weer in promo te komen voor de divisie waar ik vandaan kwam.

Wel een sidenote, ik speel nu telkens met andere champs. Ik speelde eerst bijna alleen maar jungle en als het moest adc/support. Echter Singed en Cho'Gath erbij gekocht als top champions, en tot nu toe bijna alleen maar top gespeeld en telkens lane + game gewonnen. Dus als je vastzit, probeer ook eens iets anders als je er maar lol in hebt :) ik vermaak me in ieder geval kostelijk als tank die mensen opeet of poisened en rondgooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hier heb je ook helemaal gelijk in het zit ook tussen je oren, alleen volgens mij heb je echt veel meer last van afk-ers in de low summoner levels dan dat je op 30 hebt of in ranked play, het maakt ook opzich niet uit ik vind het alleen zo zonde. Er zitten in die lose streak namelijk ook meer de genoeg games die we ook terecht verloren hoor dus het is niet alleen maar kommer en kwel, alleen als het goed gaat hoor je daar minder over dan over de slechte dingen :D

Zo voor nu mijn setup :)

Mijn huidige champions die ik echt veel Speel zijn momenteel Ezreal voor bot en Ahri voor Mid, ik wil me dus wat meer gaan richten op de andere 3 champs die ik nog heb klaar heb liggen om in mijn final champ pool te stoppen voor ik draft pick kan gaan doen.

Fizz voor Mid erbij.
Twitch voor Bot erbij.
J4 voor de Jungle.

Nog te kopen voordat ik alle lanes een beetje heb :

Lulu / Janna voor Support
Jayce en Tryndamere voor Top
en Elise als Jungler erbij.

Kortom nog een hoop te doen en te halen en dan zou mijn hele vaste champ pool voor iedere lane 2 champs bevatten.

Voor de nog te halen champs ga ik waarschijnlijk toch maar wat rp halen ben nu lv18 en moet langzamer hand gaan sparen voor de runes, maar ja dat zie ik wel weer of er moet toevallig zoals J4 eentje voorbij komen in een Sale.

EDIT//
On a side note vannacht nog even wat Championship zitten kijken maar wat een ongelovelijk plays werden er gedaan zeg. Fnatic en EG blijven toch echt wel mijn favo team maar ja bij gebrek aan EG is het in dit champ Fnatic die ik echt super graag zie spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 22-09-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 07:44
Nou, dat was weer een onmogelijke game.
Speelde zelf J4 jungle wat verder prima ging, lekker ganks en vlotte jungle.

Alleen onze mid vond het nodig om AFK te gaan en de hele game niet meer terug te komen.
Maargoed, 4 tegen 5 is te doen. Ik heb mid nog wat kunnen redden door daar de helft van de tijd te farmen, zelfs nog 2 kills tegen een Kassadin kunnen maken. Later zegt een andere gast; ik ga ook maar AFK want 4 tegen 5 lukt toch nooit.. en ja hoor hij blijft lekker in de basis staan; 3 tegen 5 ...

Daaaaaaag LP :)

Edit: nog wat meer rage uit m'n laatste game..
Ik had met GP5 items meer gold dan onze ADC 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 22-09-2013 18:22 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
schaapiej schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:37:
Nou, dat was weer een onmogelijke game.
Speelde zelf J4 jungle wat verder prima ging, lekker ganks en vlotte jungle.

Alleen onze mid vond het nodig om AFK te gaan en de hele game niet meer terug te komen.
Maargoed, 4 tegen 5 is te doen. Ik heb mid nog wat kunnen redden door daar de helft van de tijd te farmen, zelfs nog 2 kills tegen een Kassadin kunnen maken. Later zegt een andere gast; ik ga ook maar AFK want 4 tegen 5 lukt toch nooit.. en ja hoor hij blijft lekker in de basis staan; 3 tegen 5 ...

Daaaaaaag LP :)

Edit: nog wat meer rage uit m'n laatste game..
Ik had met GP5 items meer gold dan onze ADC 8)7
Altijd leuk als ze dat doen. Is moeilijk te snappen hoe sommige spelers hun spelen spelen.
Gelijk spelers die surrenderen omdat er 1 TOREN weg is :| en dat in rank dan nog..
Speel veel normal draft pick en normal game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ik ging er even domweg vanuit dat je een losing streak in ranked had, maar je bent dus level 18 :P. Ik zou me daar nog niet zoveel zorgen maken om een win/losestreak. Het is natuurlijk wel goed en leuk om veel te winnen, maar dat kan je zelfs een verkeerd beeld van je prestaties geven. Als je achter elkaar wint denk je bewust of onbewust toch dat alles goed gaat en ga je het liefst zo snel mogelijk naar je volgende match. Als je verliest echter ben je eerder geneigd om te evalueren wat er fout gaat. Probeer dus niet te kijken naar of er op het einde "victory" of "defeat" op je scherm staat, maar of je zelf vooruit bent gegaan in je gameplay. Je kan een match best verloren hebben, wat altijd klote is, maar tegelijkertijd er heel veel van hebben geleerd (over jezelf, de mechanics van de game, iets inzichtelijks etc.). Aan het einde is dit belangrijker dan je aantal wins. On the other hand, als je jezelf voldoende ontwikkelt zal je dat weer terugzien in de uitkomst van je games.. :)

Over die runes, ik zou niet als doel hebben om op lvl 20 gelijk twee volle runepages te hebben (tenzij je echt hard gespaard hebt en het no problemo kunt missen). Wat ik altijd deed was elke x aantal matches een stuk of 3-6 runes kopen, weer een paar matches doen, weer wat runes kopen etc. Het zal dan niet zo hard in je hoeveelheid IP hakken en je zal ook wat overhouden voor extra champions. Tegen de tijd dat je level 30 bent en ze nodig gaat hebben zul je ze wel vol hebben :Y

Over het WCS, ik heb gisteren Gambit vs Fnatic gezien. Dat was echt een interessante match, veel goede plays door Fnatic idd, vooral Lee en Fizz waren leuk om naar te kijken. Verder niet veel onthouden behalve dat er een team met 4 supports ging spelen :+

Ben zelf vandaag weer Silver IV geworden. Ging met een winstreak van 6 direct door naar de promo's. Eerste gewonnen, tweede verloren, derde gewonnen.. :P Ben dus weer waar ik was, hopen dat het nu beter blijft gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chill was even een vriend van me weer terug naar gold aan het carryen nadat hij silver 1 was geworden door inactiviteit. 9 van de 10 games gewonnen en een penta gemaakt. Wel hilarisch dat hij in silver 1 maar ongeveer 30 punten opschoot terwijl ik van gold 5 0 punten naar gold 3 ben gepromote.
Probleem is wel dat als dat zo doorgaat ik wel snel niet meer goed kan boosten met deze smurf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ! na een paar heerlijke potjes weer up for promotion!

Dit is al me 4e x dat ik in promotion zit, van bronze 1 , naar silver.
Hopen dat ik dit keer niet een trollpicker, en 2x een AFK-er krijg ...
Elke keer als ik eindelijk mezelf weer naar promotion heb gecarryd gaat het weer mis door de meest stomme dingen!!

moest het effe kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 22:50
vanaaf weer eens ranked spelen, kijken of ik weer in Brozne III kan komen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Zucht, wat een weekend qua LoL.. paar potjes gewonnen en mocht de promotion gaan doen voor Silver I.
Wat toen volgde was een lossstreak van 5 waardoor ik nu weer heerlijk op krap 50 LP sta en weer opnieuw mag gaan proberen, zucht :P Het helpt ook niet echt als de mid binnen 8 minuten tijd al 3x dood is en ik het op bot enorm druk had met hun constant jungler pressure en kon dus niks doen.. 12 minuten later was het dus een surrender want de Fizz die op mid stond was niet te houden :/

Weekenden is het nivo, wat mij betreft, toch gemiddeld echt wel lager dan door de weeks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 17:06
RaseriaN schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:06:
Zucht, wat een weekend qua LoL.. paar potjes gewonnen en mocht de promotion gaan doen voor Silver I.
Wat toen volgde was een lossstreak van 5 waardoor ik nu weer heerlijk op krap 50 LP sta en weer opnieuw mag gaan proberen, zucht :P Het helpt ook niet echt als de mid binnen 8 minuten tijd al 3x dood is en ik het op bot enorm druk had met hun constant jungler pressure en kon dus niks doen.. 12 minuten later was het dus een surrender want de Fizz die op mid stond was niet te houden :/

Weekenden is het nivo, wat mij betreft, toch gemiddeld echt wel lager dan door de weeks :)
Het maakt zeker uit op welke tijd je speelt maar het weekend hoeft niet per se uit te maken. Probeer eens op zaterdag of zondag voor 12 uur 's ochtends te spelen, voor mij heeft dat altijd het beste gewerkt. Ook laat 's avonds of voor 5 uur 's middags werkt goed doordeweeks.

Goh hoe zou dat nou komen :-P? Kindertjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel inderdaad ook het lieffst doordeweeks tussen 1uur en 5-6 uur smiddags
dan is het over het algemeen bij mij wat minder flame en AFK.

Echter heb ik er wel een hekel aan als je de 20 min in een game nogn iet hebt gehaald en iemand roept al please push 4 win , i GTG 2 work soon ..... zucht!! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:03:
Gold halen is echt heel makkelijk trouwens. Had mijn smurf op level 30 gekregen ben straight into ranked gegaan met 14 champs en 1 ad runepage. Werd na mijn placements in silver 2 gezet. Vervolgens was ik op schema om precies met 30 games gold te halen maar de laatste promotiematch werd gethrowed.
Daarna deed ik een beetje dom en firstpickte ik een paar keer trynda top en verloor. Maar uiteindelijk was het eigenlijk geen enkel probleem om in 49 games gold te halen ook al heb ik op die account eigenlijk geen een van mijn favoriete champs behalve jax waar ik dan ook 10-1 in games mee ben gegaan.
Dat zal best dat het heel makkelijk is, maar toch heb ik dit weekend de meest frustrerende reeks achter elkaar gehad. Win -> Loss -> Win -> Loss -> Win -> Loss. Maw ik ben geen steek opgeschoten en zit nog steeds in Silver III. Gelukkig krijg ik wel elke keer meer dan ik verlies maar ik snap toch echt niet waarom elke win voortkomt uit fatsoenlijke teamcomps en elke loss voortkwam uit waardeloze teamcomps (Teemo top, Nidalee mid en een Shaco jungle).

Gelukkig heb ik de rewards voor S3 al veiliggesteld via 3v3. Maar ik hoop toch echt dat het mij deze week gaat lukken om uit Silver 3 te komen. Voel me langzamerhand net een jojo.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Zit je tegen een 5-man premade, disconnect onze toplane (staat duidelijk al 1 minuut gewoon stil op de tower - weet niet waarom hij niet recallde), word hij gewoon doodleuk doodgemaakt door lane tegenstander/jungler.
Minuut of 4 later komt hij terug, zit hij dus als Nidalee level 3 tegen een level 7 Vlad en wordt hij vervolgens door de jungler en Vlad gecamped, waardoor hij in no-time 0-4 is.

Dit was een normal game.

Als je zo moet winnen... Sorry, maar hoe is dat leuk?
In ranked vind ik het eigenlijk ook niet eerlijk maar vooruit, dan snap ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Zebby schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:26:
Zit je tegen een 5-man premade, disconnect onze toplane (staat duidelijk al 1 minuut gewoon stil op de tower - weet niet waarom hij niet recallde), word hij gewoon doodleuk doodgemaakt door lane tegenstander/jungler.
Minuut of 4 later komt hij terug, zit hij dus als Nidalee level 3 tegen een level 7 Vlad en wordt hij vervolgens door de jungler en Vlad gecamped, waardoor hij in no-time 0-4 is.

Dit was een normal game.

Als je zo moet winnen... Sorry, maar hoe is dat leuk?
In ranked vind ik het eigenlijk ook niet eerlijk maar vooruit, dan snap ik het wel.
Tja, als de keeper uit zijn goal is moet je schieten.

Zelf zaterdagavond/nacht een heerlijk team gehad. Ik speelde een waardeloze toplane, liet me keer op keer foppen. Ik typ 'sorry guys' i'll play safer' toen ik 0-3 stond. Krijg ik als reactie van onze mid 'i'll come and push with you'. Ondertussen pushen we top, en hij laat me eigenlijk alle farm pakken, zodat ik wat terug kon komen. Kijk, zo kan het dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:49:
[...]

Tja, als de keeper uit zijn goal is moet je schieten.

Zelf zaterdagavond/nacht een heerlijk team gehad. Ik speelde een waardeloze toplane, liet me keer op keer foppen. Ik typ 'sorry guys' i'll play safer' toen ik 0-3 stond. Krijg ik als reactie van onze mid 'i'll come and push with you'. Ondertussen pushen we top, en hij laat me eigenlijk alle farm pakken, zodat ik wat terug kon komen. Kijk, zo kan het dus ook.
heb ook vaak zat gehad dat je al jungler iemand weer in het zadel kan helpen door eventjes te helpen een tower te pushen of iets dergelijks, laatst nog met fiddle potje gehad waarbij voli op top een lastige matchup had en had hem de eerste 3 kills gegeven dankzij mijn fear.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:04

Qon

Ik vind het altijd lastig om de overweging te maken als jungler. Als je ziet dat top bijvoorbeeld vaak hulp nodig hebt, en deze al 25-50% achter staat in CS en wellicht ook een paar kills, moet ik dan top gaan helpen? Terwijl ik op datzelfde moment ook mijn botlane kan laten snowballen doordat de tegenstanders zich keer op keer laten ganken... (en top niet ward etc.)

Vaak blijf ik dan langere periode rond die botlane hangen zodat deze lane de game kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ga nu toch aardig richting de level 30, en moet nu wat meer ervaring gaan krijgen in draft pick-ups.
Het vervelende is dat ik mijn champion pool nog niet voor elkaar heb, waardoor ik nog niet elke rol kan/ wil vervullen.

Op moment is dit mijn (vaste)champion pool:
Aatrox, Yi, J4, Teemo, Blitz, Lux en Warwick.

Waar het bij mij duidelijk het probleem zit is dat ik nog geen echte mid lane champions heb. Indien ik nu mid moet nemen dan speel ik Lux of Aatrox.

Iemand nog suggesties voor een mid champion die ik kan proberen?

[ Voor 6% gewijzigd door Loadichus op 23-09-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Loadichus schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:21:
Ga nu toch aardig richting de level 30, en moet nu wat meer ervaring gaan krijgen in draft pick-ups.
Het vervelende is dat ik mijn champion pool nog niet voor elkaar heb, waardoor ik nog niet elke rol kan/ wil vervullen.

Waar het bij mij duidelijk het probleem zit is dat ik nog geen echte mid lane champions heb. Indien ik nu mid moet nemen dan speel ik Lux of Aatrox.

Aatrox vind ik een beetje meh, yi gaat wel, J4 is geweldig, teemo = meh, blitz = standaard gebant, lux is wel okey op mid en ww goede jungler alleen slechte ganks tot lvl 6 want hij heeft ult nodig voor gank.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ loadichus

ik vind WW trouwens ook een goede toplaner, is even leren hoe te spelen ermee.
Maar zijn sustain in lane vind ik in sommige situaties echt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:38:
@ loadichus

Klopt, alleen dik nadeel is wel dat zijn ult zwaar sketchy is. Hier bedoel ik mee dat in lane is het wel okay met de jungler erbji maar in teamfights zal je indien de enemy redelijk speelt en positioneert echt vrij weinig aan hebben. Het is daarin tegen wel goed voor skirmishes.

Sustain is wel echt retarded dat is waar

Persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik snap je perspectief, is voor mij ook meer in team-comp gericht
Soms kan ik hem als toplaner pakken, als er weinig cc / cleanse aanwezig is in enemy team
vind het in Teamfigts soms wel heerlijk om hun ADC te ulten, en daarna onze Sona er een ult overheen klapt ofzo :) heerljik gevoel altijd

maar voor sustain heb ik hem voornamelijk :) mijn mening is gewoon dat WW super is :P
maar is maar net hoe de wind waait natuurlijk, zijn genoeg situaties waar je team niet op een WW top zit te wachten :) ben ik met je eens as ook meer voor hem om hem erop te wijzen dat die niet alleen als jungler hoeft te functioneren met ww ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel de laatste tijd weer wat ranked, hierbij heb ik 2 roles eigenlijk voornamelijk gespeeld dit zijn mid en jungle. Als ik mid speel neem ik vaak cc burst mages, orianna <3, lux, syndra zoiets. maar op het moment dat ik met orianna een bal op bv aatrox/malphite/jarvan gooi met een ult + w + q combo dan gaat er toch wel wat groeien in je broek als je hun hp bar ziet verdwijnen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:38:
@ loadichus

WW speel ik bij voorkeur ook op topplane, puur omdat ik zijn clearing speed (en geen ganks tot level 6) een grote hindernis vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clearing speed ben ik dan weer niet met je eens :) maar dit kan zo heel lang doorgaan haha!

zijn clearing wordt voor mij goed gemaakt door zijn lifesteal/regen voornamelijk als je de juiste masteries + runes hebt, heb je soms niet eens pots nodig bij begin haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Afgelopen weekend samen met een maatje "Arrest team" botlane gespeeld: Riot Graves en Riot Blitz :D
Beetje roleplayen bij kills enzo, enemy team vond het zo grappig dat we na de game (overigens wel gewonnen ;) ) ons 5x honorable opponent hebben gegeven.
"You cant escape the long arm of the law" :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WW toplane is echt vrij slecht, je wilt cdr bouwen. Maar je zult verplicht als 1e of 2e item een sunfire of een tiamat moeten halen. Anders zal elke tegenstander die weet wat hij doet je gewoon naar tower shoven en kan je nooit pressure zetten op de map of gaan ganken zonder dat je tower gekilled word en jij veel creeps mist.

In de jungle vind ik hem trouwens wel goed. Ik gebruik nu Exp quints en de Exp masterie dan kan je nog voor de 2e ronde van buffs level 6 zijn. Ook run ik 5% cooldown op mijn blues en 5% van masteries zodat je de game al begint met 10%, vaak haal ik na een back dan nog een kindlegem en pak ik de 2e blue. Dan heb ik vervolgens de rest van de game ongeveer elke 50 seconde ulti.
Enige nadeel is dat je initiate niet echt goed is met warwick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei

Ik vind eigenlijk je mid helemaal niet zo duidelijk het probleem.
Je probleem ligt botlane.
Je hebt namelijk: Top: Yi, Teemo, WW, Aatrox
Jungle: J4, Yi, Warwick, Aatrox
Mid: Lux (AP) Yi (AD). Aatrox, Teemo en J4 kan je daar ook nog gebruiken, al vindt ik dat niet ideaal.
Bot sup: Lux (maar zeker geen ideale supp)
Bot ADC: niemand; Teemo komt daar range voor tekort.

Je 'probleem' qua champ pool ligt niet mid naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:31:
[...]

Ik vind eigenlijk je mid helemaal niet zo duidelijk het probleem.
Je probleem ligt botlane.
Je hebt namelijk: Top: Yi, Teemo, WW, Aatrox
Jungle: J4, Yi, Warwick, Aatrox
Mid: Lux (AP) Yi (AD). Aatrox, Teemo en J4 kan je daar ook nog gebruiken, al vindt ik dat niet ideaal.
Bot sup: Lux (maar zeker geen ideale supp)
Bot ADC: niemand; Teemo komt daar range voor tekort.

Je 'probleem' qua champ pool ligt niet mid naar mijn mening.
om even mij mening te geven:

Top: J4 Ww en atrox, teemo is hier gewoon niet geschikt voor vind ik(te veel counters), yi vind ik alleen in jungle goed.
Jungle: J4, WW, Atrox en Yi
Mid: Lux en Teemo(meh)
Sup: Blitz(standaard ban), Lux(geen echte support)
Adc: Nobody

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Martin0 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:34:
[...]

om even mij mening te geven:

Top: J4 Ww en atrox, teemo is hier gewoon niet geschikt voor vind ik(te veel counters), yi vind ik alleen in jungle goed.
Jungle: J4, WW, Atrox en Yi
Mid: Lux en Teemo(meh)
Sup: Blitz(standaard ban), Lux(geen echte support)
Adc: Nobody
Over je mening van top: inderdaad teveel counters. Echter met Aatrox, Teemo, WW, en Yi heb je wel alles, en kan je nagenoeg alles ook zelf counteren. Je hebt Bruiser, je hebt Tank, je hebt AD en je hebt AP. Daarnaast heb je met Yi en Teemo (ap) 2 champs die ok goed onder turret kunnen farmen en endgame echt wel wat toevoegen.

Teemo AP is irritant maar helemaal niet zo slecht. Teemo met Lichbane en Nashors krijgt de adc met 1 Q en 2 autoattacks dood, zonder zelf dmg te ontvangen. Dan duw je W en ren crisscross door je jungle. Alles wat je volgt heeft geen HP meer over door je mushrooms :). Daarnaast countered Teemo ook nog eens een heel aantal veelgebruikte toplaners: Darius, Trynd, Nasus bijv.

Yi is mid/endgame een geweldige spiltpusher. Farm gaat supersnel, je verliest bijna geen 1vs1 en een turret gaan in secondes neer met je ult aan. Tegenstanders zijn dus eigenlijk verplicht meerdere mensen te sturen om die tower te gaan verdedigen, waardoor de rest van het team in overtal komt te staan. Keerzijde: eenmaal gefocust is het niks waard in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ero-Sensei schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:45:
[...]
Yi is mid/endgame een geweldige spiltpusher. Farm gaat supersnel, je verliest bijna geen 1vs1 en een turret gaan in secondes neer met je ult aan. Tegenstanders zijn dus eigenlijk verplicht meerdere mensen te sturen om die tower te gaan verdedigen, waardoor de rest van het team in overtal komt te staan. Keerzijde: eenmaal gefocust is het niks waard in teamfights.
Daarom run je op Yi ook altijd teleport en rush je een static shiv 8)
Teamfights negeren en naderhand clean up met je Q :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Wootlock schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:50:
[...]

Daarom run je op Yi ook altijd teleport en rush je een static shiv 8)
Teamfights negeren en naderhand clean up met je Q :)
Door zijn E heb je ook geen smite nodig dus neem ik er altijd Teleport bij. Altijd leuk als jungler binnen 5 seconden Top en bot ganken :).
Overigens op mijn niveau (silver V, maar eigenlijk Bronze niveau, teveel geluk gehad met palcements) komen er amper echte teamfights wanneer je goed splitpushed met Yi. Zoals gezegt ze hebben 2 of 3 man nodig om je af te stoppen, tenzij ze Jax hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:56:
[...]

Door zijn E heb je ook geen smite nodig dus neem ik er altijd Teleport bij. Altijd leuk als jungler binnen 5 seconden Top en bot ganken :).
Overigens op mijn niveau (silver V, maar eigenlijk Bronze niveau, teveel geluk gehad met palcements) komen er amper echte teamfights wanneer je goed splitpushed met Yi. Zoals gezegt ze hebben 2 of 3 man nodig om je af te stoppen, tenzij ze Jax hebben.
toch als ik moet junglen heb ik liever een tank die damage kan doen zoals Xin en J4, dat zijn meestal toch echt gamechangers

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vi jungle, wordt ik echt zwaar agressief van indien hij mid babysit en ik geen kassadin of fizz speel.

-,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor jungle pak ik 9 van de 10 x mijn lieve Maokai.
zo heerlijk om mee te ganken, zijn ultimate is ook super in mijn mening zolang je team weet erin te staan en niet als je hem aan zet dat ze opeens eruit gaan lopen .... waarom snap ik nog steeds niet !! !!

maar maokai <3 it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
toch als ik moet junglen heb ik liever een tank die damage kan doen zoals Xin en J4, dat zijn meestal toch echt gamechangers
Eens, ik ook, maar ligt altijd aan de teamcomp hè. Als we een Malph of Voli bijv. top hebben, en een Blitz/Taric/Leona support ga ik liever voor dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Qon schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:19:
Ik vind het altijd lastig om de overweging te maken als jungler. Als je ziet dat top bijvoorbeeld vaak hulp nodig hebt, en deze al 25-50% achter staat in CS en wellicht ook een paar kills, moet ik dan top gaan helpen? Terwijl ik op datzelfde moment ook mijn botlane kan laten snowballen doordat de tegenstanders zich keer op keer laten ganken... (en top niet ward etc.)

Vaak blijf ik dan langere periode rond die botlane hangen zodat deze lane de game kan dragen.
Meestal probeer ik dit in te schatten door hoeveel kans de top laner nog heeft als ik hem een zetje help.

Als het duidelijk is dat door een kleine advantage te geven mijn laner alsnog niet zal kunnen traden/lanen tegen de enemy 1 op 1. Dan besluit ik meestal dat het beter is om één van de andere lanes te helpen zodat die kunnen carrien. Meestal suggereer ik om de top turret te laten vallen en dan te freezefarmen totdat onze toplaner weer terug in de game is.

Ikzelf speel meestal top een stuk anders. Als ik mijn lane verlies, blijf ik meestal top pressuren. Op die manier houd ik de enemy top laner in top (hij moet in z'n lane blijven, anders pak ik turret(s)) en heeft mijn team geen last van een fed top lane. Ook kan ik hierdoor jungle presence naar top lokken en mijn team ademruimte geven. Maar dat is een ander verhaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 12:18:
voor jungle pak ik 9 van de 10 x mijn lieve Maokai.
zo heerlijk om mee te ganken, zijn ultimate is ook super in mijn mening zolang je team weet erin te staan en niet als je hem aan zet dat ze opeens eruit gaan lopen .... waarom snap ik nog steeds niet !! !!

maar maokai <3 it
Ook nog steeds 1 van mijn favo junglers, jammer dat hij outclassed wordt door bijna iedere andere jungler atm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Maokai is een heerlijk cc kanon, maar je bent zo ontzettend op je team aangewezen. Zo vaak gehad dat ik als Maokai een prima game heb met veel kansen, maar dat je teamgenoten niet goed op zitten te letten.

Eergisteren eerste potje ooit met Jarvan IV, stond na een half uur 7/2/10. Ongelovelijk wat een heerlijke ganks je met die vent kan doen! Goede aanschaf geweest!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:05
Jarvan IV is momenteel ook mijn favoriet, met zac (voorheen favoriet) heb ik toch minder impact laatste tijd.

Zac is ook wat meer van je team afhankelijk. Ik heb te vaak dat ik engage door jump -> ult op aantal man, vervolgens volgt mijn team niet, en kan ik bouncend afdruipen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mvdbeld op 23-09-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mvdbeld schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:50:
Jarvan IV is momenteel ook mijn favoriet, met zac (voorheen favoriet) heb ik toch minder impact laatste tijd.

Zac is ook wat meer van je team afhankelijk. Ik heb te vaak dat ik engage door jump -> ult op aantal man, vervolgens volgt mijn team niet, en kan ik bouncend afdruipen.
Je bent met ELKE champion afhankelijk van je team. Het nadeel aan champions met flinke jumps (zoals J4 of Zac) is alleen dat niet altijd iedereen een follow-up doet op je jump. Soms ook omdat je zelf net even te enthousiast erin springt en jouw teamgenoten niet zo'n jump hebben en dat eind moeten lopen. Soms ben je dan tegen die tijd dat zij aankomen bij de fight al dood. Eigen schuld, dikke bult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:53:
[...]

Je bent met ELKE champion afhankelijk van je team. Het nadeel aan champions met flinke jumps (zoals J4 of Zac) is alleen dat niet altijd iedereen een follow-up doet op je jump. Soms ook omdat je zelf net even te enthousiast erin springt en jouw teamgenoten niet zo'n jump hebben en dat eind moeten lopen. Soms ben je dan tegen die tijd dat zij aankomen bij de fight al dood. Eigen schuld, dikke bult.
Waar ik mij in ranked aan stoor is dat eeuwige counterpicken, ipv gewoon een fatsoenlijke champ te pakken waarmee ze de game kunnen carryen mocht alles misgaan. Omg enemy has Singed, let's pick Teemo. Win lane, lose game.

Nog enkele voorbeelden: Enemy team pakt Swain, onze mid pakt Fizz (want dat zegt de website) nadat hij 0/4/0 staat begrijpt hij niet wat er mis is gegaan. Of enemy team pakt Akali, mijn mid besluit vrolijk om Nidalee erin te pikken. En ja als je niet snapt dat het puur vanwege de vision is van de Nidalee traps (die je niet plaatst) dan laat het verder maar zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door Damien op 23-09-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:13:
[...]

Waar ik mij in ranked aan stoor is dat eeuwige counterpicken, ipv gewoon een fatsoenlijke champ te pakken waarmee ze de game kunnen carryen mocht alles misgaan. Omg enemy has Singed, let's pick Teemo. Win lane, lose game.

Nog enkele voorbeelden: Enemy team pakt Swain, onze mid pakt Fizz (want dat zegt de website) nadat hij 0/4/0 staat begrijpt hij niet wat er mis is gegaan. Of enemy team pakt Akali, mijn mid besluit vrolijk om Nidalee erin te pikken. En ja als je niet snapt dat het puur vanwege de vision is van de Nidalee traps (die je niet plaatst) dan laat het verder maar zitten.
daarom vind ik het leuk om als jungler een pick te doe ndie top zou kunnen zijn waardoor ze mij gaan counteren en daarna worden hun gecounterd als onze top goed is met die champ

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:21:
[...]

daarom vind ik het leuk om als jungler een pick te doe ndie top zou kunnen zijn waardoor ze mij gaan counteren en daarna worden hun gecounterd als onze top goed is met die champ
Leg de nadruk maar op ALS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Ero-Sensei schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:56:
[...]

Laat ik vast stellen dat Smite een MUST is op een jungler. Swap dan je flash voor TP (dit kan prima, ik zie best vaak TP/Smite Rammus, Exh/Smite Lee, Ghost/Smite Heca, ignite/smite Shaco).

Als je als team geen Smite hebt is het niet een "kans" om Dragon/Baron/Buffs te stelen, dan ga ik er voor zorgen dat al deze objectives een mooi wardje hebben en loop ik even langs als je het gaat doen en gooi ik mijn 800 true damage erop. Doe je niks tegen, of je moet Nunu/Chog zijn, en dan nog moet je het zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:32:
[...]

Laat ik vast stellen dat Smite een MUST is op een jungler. Swap dan je flash voor TP (dit kan prima, ik zie best vaak TP/Smite Rammus, Exh/Smite Lee, Ghost/Smite Heca, ignite/smite Shaco).

Als je als team geen Smite hebt is het niet een "kans" om Dragon/Baron/Buffs te stelen, dan ga ik er voor zorgen dat al deze objectives een mooi wardje hebben en loop ik even langs als je het gaat doen en gooi ik mijn 800 true damage erop. Doe je niks tegen, of je moet Nunu/Chog zijn, en dan nog moet je het zien aankomen.
Heca ghost smite moet gewoon, shaco ignite smite is ook een must. zelfde als shyvana met smite en exhaust moet gewoon voor early, heca heeft er de hele game profijt van imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Zebby schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:32:
[...]

Bronze niveau: Dragon wordt alleen gedaan wanneer je zelf pinged, maar 80% van de game staat dragon gewoon rustig te wachten op voorbijgangers. Dragon wordt weleens geward maar na die 3 minuten heb je gewoon 20 minuten geen vision.
Baron wordt eigenlijk alleen op de verkeerde momenten gecalled: wanneer je beter een inhib had kunnen pakken.
Buffs stelen doen er ook maar weinig. Ik ook als ik Yi jungle omdat je vanaf lvl 2 al een goede gank hebt, en je 1vs1 pas op lvl6 een zekerheidje wordt.

Met een jungler als Xin durf ik het veel makkelijker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:34:
[...]
Heca ghost smite moet gewoon, shaco ignite smite is ook een must. zelfde als shyvana met smite en exhaust moet gewoon voor early, heca heeft er de hele game profijt van imo.
Dit is echt de grootste bullshit. Je 2e summoner is gewoon situationeel. Als beide solos en de support ignite hebben bijvoorbeeld hoef je echt geen ignite te runnen op shaco dan is een flash of exhaust veel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 maal ignite is niet zo veel voorkomend en daarnaast met een shaco moet je je team daarop aanpassen, hij is pas echt nuttig indien hij gefeed is. Vindt het dus beetje kortzichtig om te zeggen dat het "de grootste bullshit" is, maar prima jouw mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Woordkeuze is ongelukkig, en niet netjes. Je summoners zijn zowel situationeel als gewoon wat jij het beste vindt werken. Je ziet vaak op toplane ook mensen ghost/flash gebruiken, terwijl dit ook niet gebruikelijk is. Per game kom je gewoon situaties tegen waarbij Flash je de meeste voordelen geeft, soms kom je games tegen waar je flash nooit 'echt' hoeft te gebruiken en dan was je beter af geweest met teleport etc.

Lang verhaal kort, er is geen 'één beste keuze' voor summoners, je moet gewoon je speelstijl erop aanpassen. Ik vind zelf Flash op bijna elke champ noodzakelijk, maar dat komt bij mij vooral omdat ik vaak niet goed gepositioneerd sta waardoor ik makkelijk gepakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:53:
Woordkeuze is ongelukkig, en niet netjes. Je summoners zijn zowel situationeel als gewoon wat jij het beste vindt werken. Je ziet vaak op toplane ook mensen ghost/flash gebruiken, terwijl dit ook niet gebruikelijk is. Per game kom je gewoon situaties tegen waarbij Flash je de meeste voordelen geeft, soms kom je games tegen waar je flash nooit 'echt' hoeft te gebruiken en dan was je beter af geweest met teleport etc.

Lang verhaal kort, er is geen 'één beste keuze' voor summoners, je moet gewoon je speelstijl erop aanpassen. Ik vind zelf Flash op bijna elke champ noodzakelijk, maar dat komt bij mij vooral omdat ik vaak niet goed gepositioneerd sta waardoor ik makkelijk gepakt kan worden.
Speel geen carry en ga vol tank jungle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:55:
[...]
Speel geen carry en ga vol tank jungle :P
hybrid tank is beter voor jungle

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik ben nu Jarvan en Zed (op aanraden van deze topic) aan het spelen. Ik heb Jarvan dus nog niet gespeeld, maar Zed gaat me zeker goed af in de normals. Als Zed kun je als je het netjes vraagt aan de jungler, vanaf level 3 zo ongelooflijk snel farmen. Ik heb gisteren 200 CS in 17 minuut 40 seconden gehaald in een normal (tegen een Fizz). Ben nu laneganks aan het oefenen, en zodra ik dat onder de knie heb, teamfights extra oefenen (express een beetje achter gaan staan in laningphase). Daarna ga ik Zed in ranked games proberen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:12:
[...]

hybrid tank is beter voor jungle
Persoonlijk hou ik meer van vol tank, bv elise die doet toch wel dmg kun je later alsnog liandry halen etc maar dat is eigenljk elise alleen. Ligt ook aan je setup van je team moet ik zeggen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:12:
Ik ben nu Jarvan en Zed (op aanraden van deze topic) aan het spelen. Ik heb Jarvan dus nog niet gespeeld, maar Zed gaat me zeker goed af in de normals. Als Zed kun je als je het netjes vraagt aan de jungler, vanaf level 3 zo ongelooflijk snel farmen. Ik heb gisteren 200 CS in 17 minuut 40 seconden gehaald in een normal (tegen een Fizz). Ben nu laneganks aan het oefenen, en zodra ik dat onder de knie heb, teamfights extra oefenen (express een beetje achter gaan staan in laningphase). Daarna ga ik Zed in ranked games proberen. Ben benieuwd.
Zed is echt verschrikkelijk goed, indien gefarmed of gefeed wel rekening mee houden dat ze armor gaan stacken dus een LW vroeg kan je veel kills mee binnen halen ook niet vergeten dat zonya zwaar vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ja tegen Fizz, vlad etc. spelen is erg vervelend als zed. Vandaar dat ik toen ook ging kijken hoeveel farm ik maximaal kon krijgen. Gewoon saaie game, maar ik was ongelooflijk fed op het einde, zonder enige kill.

Maar ik probeer nu dus gewoon op elke game zed te pakken (heb ook al zed support en zed jungle gespeeld) om maar gewoon z'n mechanics beter onder de knie te krijgen. Het enige waar ik op dit moment nog écht moeite mee heb is de m'n BOTRK active goed raken, daarna ignite daarna full combo en daarna nog maken dat je wegkomt door je shadows te gebruiken. Ik zie zegmaar mijn 'ultimate' shadow niet omdat ik te gefocussed ben op andere dingen. Wat doet die shadow eigenlijk? staat die ook gewoon stil net als je W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, je kunt er dus dmv op r nogmaals te drukken terug naar porten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Wat is nu de beste combo voor zo veel mogelijk dmg op een single target?? Start met Ignite > R > BOTRK > Q > E ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:37:
Wat is nu de beste combo voor zo veel mogelijk dmg op een single target?? Start met Ignite > R > BOTRK > Q > E ?
Als ik snel redeneer, R + W + E + Q - AA - AA en als laatste ignite, door botrk doe je meer dmg als ze meer hp hebben, dus bewaar ignite sowieso voor het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Hmm.. maar je ignite telt ook bij de dmg wat extra op je ult komt toch? Je hebt 3 seconde tijdens je ult waarbij je zoveel mogelijk dmg moet doen om die laatste tick zo hard mogelijk te laten gaan... Of geld dat alleen met magic en attack dmg en niet met true dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik idd ff vergeten zou dus R + W + E + Q + BOTRK + ignite + AA = dood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

En ignite heeft een DOT die per seconde tickt.. dus idealiter zou hij 3 tikken doen op het moment van je ultimate, oftewel je start met R > BOTRK > Ignite > R > W (heeft 3 seconde cd zonder CDR, dus kan 2 keer) > Q > W(en autoattacks gaan vanzelf, zed heeft geen AA resets toch?)

Edit: Skills door elkaar gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Qon op 23-09-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:47:
En ignite heeft een DOT die per seconde tickt.. dus idealiter zou hij 3 tikken doen op het moment van je ultimate, oftewel je start met R > BOTRK > Ignite > R > W (heeft 3 seconde cd zonder CDR, dus kan 2 keer) > Q > W(en autoattacks gaan vanzelf, zed heeft geen AA resets toch?)

Edit: Skills door elkaar gehaald.
Nee true maar over ignite, ik ben zelf niet echt fan ervan early zou ik het doen maar late alleen op een carry ( de ignite ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[b][message=40927434,noline]
Maar ik probeer nu dus gewoon op elke game zed te pakken (heb ook al zed support en zed jungle gespeeld) om maar gewoon z'n mechanics beter onder de knie te krijgen. Het enige waar ik op dit moment nog écht moeite mee heb is de m'n BOTRK active goed raken, daarna ignite daarna full combo en daarna nog maken dat je wegkomt door je shadows te gebruiken. Ik zie zegmaar mijn 'ultimate' shadow niet omdat ik te gefocussed ben op andere dingen. Wat doet die shadow eigenlijk? staat die ook gewoon stil net als je W?
BOTRK zoals gezegd gebruiken na activeren van je ult. Deze damage wordt wel meegenomen Death Mark triggered, in tegenstelling tot ignite die true damage is en genegeerd wordt. Ik zou dus ook NIET direct na je ult +botrk gelijk ignite erop gooien. Je hebt maar een tijdsvenster van 3-4 seconden waarin je zoveel mogelijk damage moet uitdelen, en aangezien ignite genegeerd wordt kun je het best eerst je abilities gebruiken, dan beginnen met een auto attack en dan kan je ignite erbij gooien. Het zou zonde zijn als je bijna een seconde bezig bent met het targeten van ignite terwijl je daardoor je q/e/aa mist. Denk er ook aan dat als je target onder de 50% health komt je nog een AA probeert te landen. Je passive wordt getriggered, doet extra magic damage die OOK weer meegenomen wordt door de ult.

Verder is de schaduw van je ult idd hetzelfde als je W. Onlangs dat ik Zed al een tijd speel zie ik 'm ook vaak over het hoofd of vergeet ik het. Probeer te onthouden waar je target staat op het moment dat je je ulti activeert, dat is wat makkelijker te doen dan je schaduw zoeken tussen een stel champions in. Wat iets lastiger is maar vaak gedaan wordt is je Living Shadow ergens relatief veilig binnen neerzetten, dan je ult+combo op je target en dan direct weer naar de Living Shadow gaan om veilig weg te komen. Als je moeite hebt met het onder controle hebben van beide schaduwen tegelijk kan je ook gewoon even een custom game maken en hierop focussen. Heeft mij al vele malen gered in ieder geval :P

Oh en btw, BOTRK doet niet meer damage als je target low of full health heeft. De damage hiervan is gebasseerd op de maximum health van je target (-100) dus wanneer je deze in je combo gebruikt maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ow dat wist ik ook niet! Dan ga ik voortaan gewoon R > W > Q > BOTRK > W doen... En natuurlijk de auto attack tussendoor, maar die gaan zoals gezegd toch automatisch als je aan het begin van je combo één keer rechts klikt op je target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ug ik haat die toxic players, net weer 17 rp verloren(zit op lose streak >.> alleen maar dankzij mijn teams) hadden een lux mid die na 10 min op 0/7 staat >.> en daarna afk gaat >.> haat die spelers

potje daarna was wel leuk, ori zegt dat ze de laan won tegen mij(ik was talon) maar ik won de laan, outfarmde haar en ik roamde tegelijke tijd xD zegt ze dat ik easy ben en zo xD

Daarna weer een Feeden AFK maltz >.> ik jungle als J4, 12/5/11, probeerde alle lanen te houden en team in orde te houden maar 4 vs 5 was gewoon te veel maar toch ongeveer uurtje volgehouden en kans gehad om te winnen maar na hun free baron was het ook over ook

[ Voor 56% gewijzigd door Martin0 op 23-09-2013 22:04 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 07:44
Net toch weer een heerlijk potje met J4 als jungler. Eindscore van 7-0-20! :)
Leuk om dan te zien dat de enemy tegen de rest zegt; thank J4!
Botlane door wat ganks op voorsprong gebracht en de ADC eindigde ook met een leuke score: 21-3-9.

Heb me de laatste games ook heel veel van de chat af gehouden. Alleen pingen, vragen wie welke buff wil en wat positieve dingen zeggen als wat mensen tegen elkaar flamen. Resultaat: weer terug van Silver 5 naar Silver 3!

Ook wat games er tussen met AFK-ers en feeders, maar ondanks dat toch omhoog aan het klimmen :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Probeer Cho'gath maar eens. Kan zowel top als mid, en trouwens ook jungle. Bovendien is ie vrij goedkoop (ik meen 1350 IP?) en imo verdomd leuke champ om te spelen. Goeie cc, goeie sustain, tanky, en kan toch ook nog vrij goed uithalen.

Ahri is meer een echte mid laner, die je vrij vaak ziet. Zou specifiek voor mid goeie keus zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-09-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

All caps wordt nergens echt gewaarderd, ook op tweakers niet

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 23-09-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:48:
All caps wordt nergens echt gewaarderd, ook op tweakers niet
Goeie, zal eens aan zetten. Toch altijd leuk die ene commentator, zijn enthousiasme.

[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 23-09-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Met een goede eerste game van FNC en een goede tweede game van C9 gaat nu de derde game er om spannen! Persoonlijk ben ik meer fan van de speelstijl van C9.

Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die deze games nog willen kijken. Spoilers zouden daarom niet misstaan

[ Voor 50% gewijzigd door Gropah op 23-09-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
Waar is support Nunu gebleven? Nunu is (als AP top/mid) generfd en als jungle gebuffd, maar hij was ooit zo'n goede support... Waar is dat gebleven?

Vandaag had ik voor het eerst in maanden (zonder overdrijven) een support nunu als Vayne. Dat speelde heerlijk. Ik knal met extra blood boil attack speed de drie stacks voor de true damage erin en de slows van Nunu houden de enemy lang genoeg bezig.

Ik hoop echt dat Nunu in botlane terugkomt, het werkte altijd zo lekker als je een champion had met een minder sterke early. Gewoon iceballen wanneer ze in de buurt kwamen en je wint elke trade. Jungle Nunu is wel leuk (en nu door Najin Sword gespeeld trouwens) maar als support was het een monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vicarious schreef op maandag 23 september 2013 @ 22:48:
[mbr]All caps wordt nergens echt gewaarderd, ook op tweakers niet[/]
:') je zal er wel veel klachten over gehad hebben of niet? Over onnodig modden gesproken. En waarom is er nu ineens een spoilerbeleid? Bij TV series geldt toch ook dat als het live uitgezonden is dat je erover mag posten?

@hierboven: gewoon uit de gratie gevallen nu er betere aggressieve supports zijn zoals Thresh, Zyra en Nami die ook een tijdje populair was. Die hebben ook meer tools om hun assassins en bruisers van jouw ad carry af te houden terwijl Nunu alleen maar slows heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Vicarious op 24-09-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Gambit Botlane net een beetje te slap twee games op rij :( en teveel tunnel van Darien en Diamondprox op de botlane daarop waardoor ook de toplane achterkwam te liggen. Maarja gambit is wel vaker een beetje koppig met bans. De vorige pot tegen fnatic zac weigeren te bannen ook al verliezen ze er bijna elke keer tegen. Vorig jaar al weigeren nidalee te bannen ook al sloopte die ze hard. En nu na 2 games tegen een supergoede thresh die weer weigeren te bannen.

Moet wel zeggen dat deze WC echt 10x beter geregeld is dan die van vorig jaar. Geen stream die urenlang faalt en de matches zijn ook zoveel vetter. Ook geen een teams zoals EG of CLG die games het liefst onnodig naar 50 minuten rekt zodat ze maar hun lategame mannetjes met 6 items kunnen spelen in perfecte engagements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 03:49:
spoiler:
Gambit Botlane net een beetje te slap twee games op rij :( en teveel tunnel van Darien en Diamondprox op de botlane daarop waardoor ook de toplane achterkwam te liggen. Maarja gambit is wel vaker een beetje koppig met bans. De vorige pot tegen fnatic zac weigeren te bannen ook al verliezen ze er bijna elke keer tegen. Vorig jaar al weigeren nidalee te bannen ook al sloopte die ze hard. En nu na 2 games tegen een supergoede thresh die weer weigeren te bannen.

Moet wel zeggen dat deze WC echt 10x beter geregeld is dan die van vorig jaar. Geen stream die urenlang faalt en de matches zijn ook zoveel vetter. Ook geen een teams zoals EG of CLG die games het liefst onnodig naar 50 minuten rekt zodat ze maar hun lategame mannetjes met 6 items kunnen spelen in perfecte engagements.
Ik heb vorig jaar niet gekeken maar kan niet anders dan het hiermee eens zijn ik heb veel grote producties gezien maar deze doet absoluut niet onder voor die van bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd, overigens wat raar dat ik het helemaal niet erg vind dat ik vorige week en deze hele week belachelijk veel nachtdiensten moet draaien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 03:49:
spoiler:

Mee eens, ook je spoiler. Wel vind ik het jammer dat de teams die een bye krijgen en verliezen direct uit het toernooi liggen. Speel je het hele jaar om op een WC te komen en kun je het met 1 slechte game en een beetje pech in de volgende game er alweer uitliggen. Het had minstens een BO5 of een double elimination bracket moeten zijn naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
naarden 4ever schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 01:09:
Waar is support Nunu gebleven? Nunu is (als AP top/mid) generfd en als jungle gebuffd, maar hij was ooit zo'n goede support... Waar is dat gebleven?
Vroeger had je een non-stop bloodboil, terwijl je hem nu beter moet timen om te zorgen dat hij actief is op het moment dat je carry het nodig heeft. Dus ik denk dat dat veel support spelers heeft weggejaagd.

Gisteren ging ik ook een aramrondje doen: Ik krijg sivir -> iemand bailt, ik krijg soraka -> iemand bailt, dan krijg ik poppy -> spel begint ... :( Nu is poppy niet extreem slecht op aram, maar ik had er nog nooit mee gespeeld. En enemy team had een soraka, dus die heeft 4 maal mijn ult op voorhand geblokkeerd met de silence zodat ik al glijdend door hun team dook zonder enige bescherming... Ook wel mijn fout door het niet op te merken natuurlijk.

Potje erna had enemy team: sivir, veigar en nidalee (en talon + volibear). Echt gewoon geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Lointje schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:23:
[...]

Vroeger had je een non-stop bloodboil, terwijl je hem nu beter moet timen om te zorgen dat hij actief is op het moment dat je carry het nodig heeft. Dus ik denk dat dat veel support spelers heeft weggejaagd.

Gisteren ging ik ook een aramrondje doen: Ik krijg sivir -> iemand bailt, ik krijg soraka -> iemand bailt, dan krijg ik poppy -> spel begint ... :( Nu is poppy niet extreem slecht op aram, maar ik had er nog nooit mee gespeeld. En enemy team had een soraka, dus die heeft 4 maal mijn ult op voorhand geblokkeerd met de silence zodat ik al glijdend door hun team dook zonder enige bescherming... Ook wel mijn fout door het niet op te merken natuurlijk.

Potje erna had enemy team: sivir, veigar en nidalee (en talon + volibear). Echt gewoon geen kans.
waarom doe je talon tussen haakjes, talon is een beest in aram, via de fow duik je op squizies en assassinate je die en dan met je ult terug de fow in, en dat blijven herhalen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hebben meer mensen problemen dat de skins nog niet on sale zijn van deze aanbieding: http://beta.euw.leagueofl...ion-and-skin-sale-249-279

Vandaag is het toch de 24e? * kijkt naar de datum op zijn pc*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:31
Daarom vind ik persoonlijk ARAM helemaal niets. Het is mij TE random (pun intended).

Er is een te groot verschil tussen compleet nutteloze - en gamechanging (voor dit speltype) champions, waarbij je feitelijk gewoon 20 min useless bent mocht je pech hebben met je champion.

Ik kan het gevoel dat skill onderhevig is aan een lucky pick in dit gametype, niet van me afzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Talon is inderdaad wel goed, maar ik vind hem toch zeker een tier lager dan nidalee, sivir en veigar die met hun drieën zoveel ranged poke hebben met immense damage. Talon moet al wat dichter geraken. Hij doet zeker pijn, maar is toch gemakkelijker op te vangen dan de andere drie.

@japie Aram ik vind de extra challenge wel leuk om te proberen met jouw random team zo goed mogelijk te doen tegen een andere random combinatie. Anders is het altijd pick, counterpick, pick, counterpick, ...
Maar natuurlijk heb je af en toe eens zo'n spel waar het echt niet lukt ^^
Een all draft all mid zou me anders ook wel leuk lijken. Maar dan zul je misschien te veel dezelfde champs zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Bij ARAM kun je bij de champ loting voordat de game is begonnen het potje al verloren hebben. Soms ben je gewoon kansloos. Laatst een potje waar ik jayce was en samen me leblanc de enige was met poke de te tegen stander had 4 sterke pokes + een ali en sion die op het einde niet meer te stoppen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Lointje schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:41:
Talon is inderdaad wel goed, maar ik vind hem toch zeker een tier lager dan nidalee, sivir en veigar die met hun drieën zoveel ranged poke hebben met immense damage. Talon moet al wat dichter geraken. Hij doet zeker pijn, maar is toch gemakkelijker op te vangen dan de andere drie.
ja maar als je als talon tegen een nida of veig staat dan kan je makkelijk dichter bij raken, ult in FOW en dan e + q en afmaken met je w en dan is een nida of veig niks, daarnaast heeft veig ook niet z'n hele hoge range dus kan je met talon er makkelijk in jumpen.

moet trouwens ook zeggen ik dacht dat de nieuwe TF slecht zou zijn maar hij werk wel lekker op talon(enige waar ik de TF op gebruik onderhand) maar met je W raak je meestal wel multiple targets waardoor die proct en hun zijn geslowt is super snel een kill.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ik heb ook altijd het gevoel dat er veel mensen zijn tegenwoordig met pure ARAM accounts. Oftewel alleen maar ADC's, Nidalee's, Janna, Soraka e.d. in hun pool. Fijn dat ik met 73 Champs sneller rerolls kan sparen dan met alleen maar 20 heavy range/poke champs. Echter met dat laatste heb ik geen rerolls nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:46:
Ik heb ook altijd het gevoel dat er veel mensen zijn tegenwoordig met pure ARAM accounts. Oftewel alleen maar ADC's, Nidalee's, Janna, Soraka e.d. in hun pool. Fijn dat ik met 73 Champs sneller rerolls kan sparen dan met alleen maar 20 heavy range/poke champs. Echter met dat laatste heb ik geen rerolls nodig.
met mijn 115(weet niet precies hoeveel champs er zijn) krijg ik ook wel eens een bagger champ maar op zich speel ik iedere champ wel lekker uit, bvb leona 12/9/x

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die de World Championship volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:17:
Nee, daarom staan er alleen al op deze pagina een stuk of 3 spoilers. :) Want als wij een ranked spelen willen we niet dat mensen weten wat de uitkomst daarvan was. |:(

spoiler:
Zeer tevreden dat Fnatic een ronde verder is en erg jammer van Gambit. Bij Gambit is het de ene game geniaal en vervolgens kunnen ze de games erna op zeer bedenkelijk niveau spelen. Fnatic daarentegen heeft de vrijheid gekregen van C9 om zoveel mogelijk hun favoriete champions te spelen en legde daarbij gelijk de zwakheden van C9 bloot. Ook wat respectloos van C9 om daar niet op in te spelen. Tuurlijk moet je van je eigen kracht uitgaan maar helemaal geen respect richting je tegenstander tonen is gewoon vragen om moeilijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:17:
Voor zover de uitzendingstijden het toestaan wel.

spoiler:
Gisteren de 1e ronde gezien, de matches van gambit waren gewoon te laat voor mij.
Mooie partijen van Fnatic, wel hadden ze het de 2e match af kunnen maken, maar ze gingen zelf de mist in, gaven ze achteraf zelf ook wel aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Suicyder op 24-09-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 15:56

Ryceck

Constants and Variables

Suicyder schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:50:
[...]

Voor zover de uitzendingstijden het toestaan wel.

spoiler:
Gisteren de 1e ronde gezien, de matches van gambit waren gewoon te laat voor mij.
Mooie partijen van Fnatic, wel hadden ze het de 2e match af kunnen maken, maar ze gingen zelf de mist in, gaven ze achteraf zelf ook wel aan.
spoiler:
Nouja de tweede match konden ze uiteindelijk niet heel erg veel aan doen. Enige echte fout was al om TF te kiezen tegen Fizz (was xPeke zelf al aangaf) en de fout maken door 1v1 tegen hem te gaan. Fizz met een early Zhonya en er was niet veel meer aan te doen. De rest van het team deed zijn best om Fizz alles op te laten ruimen en voila; snowball galore.
Gelukkig compenseerden ze het erg goed in de derde game. Erg genoten van het spel wat ze daar lieten zien.

De eerste game was overigens wel het leukste kijken; ging er goed gelijk op en was gewoon erg spannend. Tweede en derde game waren beiden vanaf minuut 15 al vrijwel een gelopen race.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Pagina: 1 ... 69 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.