spoiler:
Wat leuk al die zwarte vlakken op de pagina 

Iemand al iets opgevangen van een nieuwe champ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ao shin toch?JapieTalent schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:14:
spoiler:Wat leuk al die zwarte vlakken op de pagina
Ik denk dat Vi's sister/IX/Jinx/whatever her name is eerder komt dan Ao Shin. Die zat nog in de beginfase terwijl Vi's sister/IX/Jinx/whatever her name is in de Pool Party splash art zat. En de pagina van Vi op de LoL website die onder handen genomen is doet ook vermoeden dat deze champ binnenkort komt..
Volgens releases was dat niet de aankomende champion maar een champion waar ze aan werkte.
Verwijderd
Ja vind ik ook zonde. Zeker gezien er eigenlijk maar 1 keer per jaar echt een goed internationaal toernooi als dit is. Had C9 bijvoorbeeld echt wel tegen wat meer internationale teams in actie willen zien. Bo5 had zeker niet verkeerd geweest ook voor de kwartfinales. Double elimination was wel nog leuker geweest.Vicarious schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:17:
[...]
Mee eens, ook je spoiler. Wel vind ik het jammer dat de teams die een bye krijgen en verliezen direct uit het toernooi liggen. Speel je het hele jaar om op een WC te komen en kun je het met 1 slechte game en een beetje pech in de volgende game er alweer uitliggen. Het had minstens een BO5 of een double elimination bracket moeten zijn naar mijn mening.
Verwijderd
Ryceck schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:07:
[...]
spoiler:Nouja de tweede match konden ze uiteindelijk niet heel erg veel aan doen. Enige echte fout was al om TF te kiezen tegen Fizz (was xPeke zelf al aangaf) en de fout maken door 1v1 tegen hem te gaan. Fizz met een early Zhonya en er was niet veel meer aan te doen. De rest van het team deed zijn best om Fizz alles op te laten ruimen en voila; snowball galore.
Gelukkig compenseerden ze het erg goed in de derde game. Erg genoten van het spel wat ze daar lieten zien.
De eerste game was overigens wel het leukste kijken; ging er goed gelijk op en was gewoon erg spannend. Tweede en derde game waren beiden vanaf minuut 15 al vrijwel een gelopen race.
Ik dacht ook dat er vorig jaar een topic was voor LoL championships. Maar ik kan hem niet zo snel terugvinden.badboyqxy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:22:
was er niet ooit afgesproken dat men geen spoilers hoefde te gebruiken, maar dat er tidjens belangrijke evenementen zoals het wk er een appart topic gestart zou worden
[ Voor 21% gewijzigd door llovesoccerx7 op 24-09-2013 16:30 ]
Het is niet de meest duidelijke vraag van het forum, maar ik ga een poging wagen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:06:
Wat is beter om je te focussen op 2 champs in een lane?..Om hoger te komen of maakt dat niet uit?
[ Voor 54% gewijzigd door schaapiej op 24-09-2013 21:12 ]
JapieTalent schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:14:
spoiler:Wat leuk al die zwarte vlakken op de pagina
HeerlijkTecHHeaD schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:39:
[...]
spoiler:is in ieder geval wel lekker zuinig voor de mensen met AMOLED schermen onderons
Verwijderd
Verwijderd
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Dan ward je toch gewoon river en ping + volg je de fizz?ArgantosNL schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:04:
Een goeie fizz is met de meeste champs erg lastig om tegen te spelen zelfs als je een counter speelt kan hij het je nog steeds lastig maken. en kan hij geen kill op jou pakken dan neemt hij wel een kijkje op de botlane of daar iets te halen valt.
Je kunt met elke rol een game carrien, en daarnaast is er geen causaal verband tussen carrien en feeden.Martin0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:05:
nja wat ik vaak merk in ranked(bronze IV) is dat als ik geen rol neemt die goed kan cariien(aka niet feden) dat we vaak winnen maar zodra ik op top of jungle kom dat onze mid of bot faalt >.> vet irritant
hoevaak ga jij terug en op welk level, want de rivier constant geward houden lukt niet zonder meerdere malen terug gaan. of neem jij 5 wards mee?Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:11:
[...]
Dan ward je toch gewoon river en ping + volg je de fizz?
[ Voor 40% gewijzigd door ArgantosNL op 25-09-2013 09:14 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 09:22 ]
Nou, bijna elke rol. Als support zijnde hoor je niet te carrie-en en dat lukt tevens met de meeste supports niet. Je kan als support zijnde er wel voor zorgen dat je AD Carry wordt gecarried ;-)JapieTalent schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:11:
[...]
Je kunt met elke rol een game carrien, en daarnaast is er geen causaal verband tussen carrien en feeden.
Het is aannemelijk dat wanneer je feed, je de game niet zult carrien, maar omgekeerd geldt natuurlijk niet dat wanneer je niet feed je automatisch de carried.
Verwijderd
Ligt een beetje aan het elo. Vanaf gold kan ook een support keihard carrien door perfect te warden en mapawareness te hebben zodat de enemy jungler haast nergens kan ga ken als er geward is. Een blitz(weet ff zijn naam niet keer) haalde gemakkelijk 80% winrating door een beetje game kenniste hebben.iCy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:16:
[...]
Nou, bijna elke rol. Als support zijnde hoor je niet te carrie-en en dat lukt tevens met de meeste supports niet. Je kan als support zijnde er wel voor zorgen dat je AD Carry wordt gecarried ;-)
Alle andere rollen kan je gewoon carry-en inderdaad, alhoewel het voor TOP/Jungle minder van belang ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 09:34 ]
ja maar op bronze IV wat ook in me post stond krijg ik telkens een MID afk of een ADC afk, dan is het bijna elke keer Bye Bye 17 rp of meer >.>Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:31:
[...]
Ligt een beetje aan het elo. Vanaf gold kan ook een support keihard carrien door perfect te warden en mapawareness te hebben zodat de enemy jungler haast nergens kan ga ken als er geward is. Een blitz(weet ff zijn naam niet keer) haalde gemakkelijk 80% winrating door een beetje game kenniste hebben.
Supporten is early moeilijker dan adc zijn. De support maakt de plays en egaged zodat de adc fed raakt terwijl hij alles geward houdt.
Precies zoals ik zei. Je laat je ADC carry-en, maar je carry-ed niet zelf de game ;-)Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:31:
[...]
Ligt een beetje aan het elo. Vanaf gold kan ook een support keihard carrien door perfect te warden en mapawareness te hebben zodat de enemy jungler haast nergens kan ga ken als er geward is. Een blitz(weet ff zijn naam niet keer) haalde gemakkelijk 80% winrating door een beetje game kenniste hebben.
Supporten is early moeilijker dan adc zijn. De support maakt de plays en egaged zodat de adc fed raakt terwijl hij alles geward houdt.
Verwijderd
Wat versta jij dan onder carrien? Ik defineer carrien als de beslissende factor zijn. Dus dat jij degene bent die jouw team laat winnen middels engages(waardoor jouw team fed raakt), wards en calls.iCy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:36:
[...]
Precies zoals ik zei. Je laat je ADC carry-en, maar je carry-ed niet zelf de game ;-)
Op hoger elo krijg weet men dat blitz niet zo dreigend is als hij lijkt. Blitz is 1 van de slechtere teamfighters en met zijn grab op cooldown is ie een jungle monster die 300 gold waard is, maar dan minder dmg.ArgantosNL schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:41:
Een goeie blitz kan tijdens de lanefase de andere ADC+support zo veel druk uit oefenen dat ze veel farm verliezen of dat jou adc flink kan killen. Lategame kan hij teamfight starten op de meest ideale manier, dit is een van de redenen dat hij zo vaak geband wordt in lagere rankings. Ik weet niet of de veel gebeurt in de top waar ze een stuk beter zijn in het ontwijken van de grab.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 09:48 ]
ja maar om als jungler een mid te vervangen in een teamfight is lastig, met j4 en Xin wil dat aardig lukken, hybrid tanks ftw, maar 4 vs 5 vaak toch een te groot probleem omdat deze mensen eerst nog even hebben lopen feeden, like 7 gratis kills weg geven, dan is gewoon de hele game naar de klote.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:43:
[...]
Wat versta jij dan onder carrien? Ik defineer carrien als de beslissende factor zijn. Dus dat jij degene bent die jouw team laat winnen middels engages(waardoor jouw team fed raakt), wards en calls.
[...]
Op hoger elo krijg weet men dat blitz niet zo dreigend is als hij lijkt. Blitz is 1 van de slechtere teamfighters en met zijn grab op cooldown is ie een jungle monster die 300 gold waard is, maar dan minder dmg.
Je moet dus gewoon achter minions staan en hem harashen als ie in range komt. Zijn grab baiten etc.
Verwijderd
ja klopt, maar een laan die weg valt(mid door afk bvb) moet je wel opvangen en als jarvan tegen kata is dat niet fijn, daarom gaf ik de laan op en farmde ik omdat kata ook liep te roamen, probeerde bot en top nog te redden maar met 1 man meer red ik dat ook niet, al was er wel 1 grappig momentje aan dat potje, varus zei halverwege het potje: report my team except bot. ik einde van het potje had het beter gedaan dan hem(positioneren, focus etc etc), gaf hij mij een GJ op de duur na een triple kill van mij ofzo, ik gelijk: yeah yeah report me!, hij gelijk no no you good you good xDVerwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:55:
Op lager elo is het handig om keihard verliezende lanes te negeren als jungler en andere lanes fed te laten raken. Alser ragf komt meteen /ignore
we hadden een kleine kans om te winnen maar we mistte gewoon net dat stukje extra damage dat mid mee brengt.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:02:
4v5 carrien is ook wel not-done
Verwijderd
Ligt maar net hoe je carrien definieert. Net als Dustbrain al aangeeft zie ik iemand die carried als iemand die de bepalende factor in een game is, en dat hoeft niet altijd uit zijn/haar statistieken te blijken.iCy schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:36:
[...]
Precies zoals ik zei. Je laat je ADC carry-en, maar je carry-ed niet zelf de game ;-)
Het is zeer zeker lastig, maar niet onmogelijk..Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:02:
4v5 carrien is ook wel not-done
ik maak juist mee dat de AFK'ers meer in mijn team zitten.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:08:
Maar handig feitje is dat afkers vaker bij de enemy zitten omdat daar 5x kans is op een afker en in je eigen team 4x. Dus hoe frustrerend ook, afkers geven elo.
Dat denk je maar. Zoals tot in den treure reeds gezegd; jij bent de constante factor in jou team, vergezeld door 4 randoms. Het andere team heeft 5 randoms.Martin0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:11:
[...]
ik maak juist mee dat de AFK'ers meer in mijn team zitten.
de kans is groter bij het andere team, maar ze zitten altijd in mijn team
Het lijkt alsof ze vaker in jou team zitten dan in het enemy team aangezien je er hinder van hebt wanneer ze in jou team zitten. Dit onthoud je beter dan wanneer je er gemak van hebt wanneer ze in het enemy team zitten.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:16:
Dat heet 'negativity bias'. Negatieve dingen onthoud je veel beter dan positive. Natuurlijk gaat jouw team niet vaker slechter. Dat zijn allemaal illusies. =}
als ik in 3 games tijd 2 games heb waar mijn team 1 afk heeft en alle 3 de games hebben geen afkers (wat zich ongeveer iedere maandag herhaalt) dan Denk ik dat niet alleen.JapieTalent schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:13:
[...]
Dat denk je maar. Zoals tot in den treure reeds gezegd; jij bent de constante factor in jou team, vergezeld door 4 randoms. Het andere team heeft 5 randoms.
Waarom jij denkt dat ze vaker in jou team zitten komt door hetgeen Dustbrain al aangaf:
[...]
Het lijkt alsof ze vaker in jou team zitten dan in het enemy team aangezien je er hinder van hebt wanneer ze in jou team zitten. Dit onthoud je beter dan wanneer je er gemak van hebt wanneer ze in het enemy team zitten.
Excuse me?Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:43:
Op hoger elo krijg weet men dat blitz niet zo dreigend is als hij lijkt. Blitz is 1 van de slechtere teamfighters en met zijn grab op cooldown is ie een jungle monster die 300 gold waard is, maar dan minder dmg.
Je moet dus gewoon achter minions staan en hem harashen als ie in range komt. Zijn grab baiten etc.
[ Voor 13% gewijzigd door Rordarok op 25-09-2013 10:35 ]
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
de 3 beste supports naar mijn mening:Ero-Sensei schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:39:
Blitz en Leona zijn ook redelijk te vergelijken vind ik, Leona is gewoon de aggressieve van de 2. Leona engaged aggressief met haar E waar Blitz juist pulled. Allebij een ult voor dmg. Allebij een melee cc. Allebij een shield (leona op W, Blitz als passive). Blitz wint het op mobility door zijn W, daarvoor krijgt Leona wat extra tankyness voor terug.
Verwijderd
Al deze 3 worden outshined door nami/zyra.Martin0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:43:
[...]
de 3 beste supports naar mijn mening:
1: Leona
2: Tresh
3: blitz
dat mag zijn maar dankzij mijn lage elo worden die niet veel gespeeld, daarnaast heeft iedere Champion zijn cons and pro'sVerwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:44:
[...]
Al deze 3 worden outshined door nami/zyra.
Blitz / Leona wel.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:44:
[...]
"Don't let your dreams be memes"
Ahri bannen moet je niet doen (die wil ik spelen!) maar Fizz bannen is wat ik standaard doe (Bronze2). Eigenlijk om dezelfde reden als waarom ik altijd Yi en Kass gebanned wil hebben: ze snowballen zo fking hard dat het niet grappig meer is.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 07:47:
Dus fizz en Ahri worden op toernooi gespamt, gaat iedereen meteen fizz en ahri bannen in ranked. Wat een poeplijers zeg. Je bent geen pro! Waarom ban je dan als een pro1? Ban liever thresh aangezien je geen hooks kan ontwijken.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 14:59 ]
Verwijderd
Kijk naar de World Championship, Zyra gaat echt als een malle. Vanavond toch maar aanschaffen en wat rondjes proberen tegen bots.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:44:
[...]
sona en soraka zijn ook squishy, vind ze zelfs zwakker dan zyra(qua health, mres en armour).Rann schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:16:
Zyra is in lane gewoon heel goed in het poken, alleen je moet alles wel raken ofcourse... Mocht je zelf gegrabbed worden dan heeft de tegenpartij bij instantkill, ze is behoorlijk squishy ten opzichte van de andere support.. Dus pas op!
Alleen soraka poked niet zo lekker, Sona dan weer wel, leuke ult ook, maar behalve haar ult vind ik haar late game sterk afvallen...Martin0 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:40:
[...]
sona en soraka zijn ook squishy, vind ze zelfs zwakker dan zyra(qua health, mres en armour).
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
[ Voor 91% gewijzigd door schaapiej op 25-09-2013 22:09 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Meneer iCy op 25-09-2013 23:31 ]
Zou je zeggen heschaapiej schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:02:
Vriendinnetje van Shaco?
Edit: na mijn retarded teams van gister (AFK gaan om niks, constant flamen en schelden met kanker) had ik vanavond twee normale teams. Goede communicatie, geen gezeur.. eigenlijk gewoon zoals het elk potje hoort te zijn!
Nog wel twee keer een behoorlijke fout gemaakt met de ult van J4. Ben daardoor ook twee keer zelf dood gegaan. Ik sprong op een enemy en liet daarbij Kha'zix op afstand die daarmee ook niet dichtbij kon komen.. als ik de ult direct uit had gezet hadden we een kill gehad en kon ik leven blijven.
In ieder geval weer wat geleerd vanavond!
Ik heb toevallig deze week nog nieuwe muisvoetjes besteld voor mijn MX518, geweldige muis dat...Turismo schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:18:
Hehe, mijn rechter muisknop van mijn mx518 heeft het begeven, al dat geklik heeft m uiteindelijk de das om gedaan.
Dacht eerst dat ik lag spikes had, heb echt paar potjes onnodig verloren doordat ik dat dacht.
Is wel een bekend kwaaltje blijkbaar nadat ik het probleem heb gegoogled.
RIP Logitech MX518 na 7 jaar trouwe dienst, G400s staat al in bestelling
Verwijderd
Als je adc veel gevaar loopt moet je vooral Q blijven spammen. Verder is het inzicht om te weten wanneer je adc genoeg dmg heeft om de kill te pakken, of wanneer er risico is voor de kill om weg te komen.kaaskoekie schreef op donderdag 26 september 2013 @ 07:05:
Ik heb dat ook vaak met sona. Ik blijf damage doen tegen de tegenstander met mijn q en dan pak ik ook per ongeluk de kill... Maar als ik dan weer niet meehelp dan kan je tegenstander vaak weer veilig wegkomen...
Het leven van een support is ook niet makkelijk
[ Voor 16% gewijzigd door Loadichus op 26-09-2013 12:21 ]
Bedoel je dit?Loadichus schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:19:
Is er al meer info bekend over de nieuwe champion Jinx? Kan via mijn search niet echt informatie vinden.
In de artwork zie je wel enige guns ...
Recrush schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:50:
Op de website staat nog een visual en een verhaaltje.
http://beta.euw.leagueofl...ayhem-everywhere-you-look
Komt me heel bekend voor dit soort matches. Echt heel erg frustrerend!
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Betekend dat zijn partner bronze is gok ik. Daarnaast zou jouw team dan ook iemand van gelijk nivo moeten hebben.Vicarious schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:09:
Duo queue moeten ze echt eens aanpakken. Gewoon zorgen dat mensen niet ranked kunnen spelen als er meer dan 2 divisies verschil tussen zit. Ik moest laatst lanen tegen een Diamond V speler. Nou heb ik hem niet gefeed ofzo, maar doordat hij zijn lane wel van mij won en kon roamen wonnen ze voornamelijk dankzij hem alsnog de game dik.
Wat geruchten en vermoedens, waarschijnlijk een explosive/bomb type champ aangezien ze helemaal gek is van Ziggs.Loadichus schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:19:
Is er al meer info bekend over de nieuwe champion Jinx? Kan via mijn search niet echt informatie vinden.
In de artwork zie je wel enige guns ...
Jawel speel hem zelf nu maar sinds tijden en je komt hem weinig tegenTurismo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:51:
Ken je Best Riven NA zeker niet http://www.twitch.tv/bestrivenna
Ik had alleen Silver 2 t/m silver 4 spelers in mijn team (ben zelf silver 2). 1 van hun was wel bronze inderdaad, maar het niveauverschil silver - diamond V en silver - bronze 2 is vrij aanzienlijk kan ik je vertellen.Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:07:
[...]
Betekend dat zijn partner bronze is gok ik. Daarnaast zou jouw team dan ook iemand van gelijk nivo moeten hebben.
Vicariously I live while the whole world dies
Ligt er een beetje aan. Sommige gaan de oude brutalizer/last whisper build, anderen builden Hydra. Werkt alle twee prima, ligt maar net aan je kill/farm playstyle.llovesoccerx7 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:53:
[...]
Jawel speel hem zelf nu maar sinds tijden en je komt hem weinig tegen
En welke items moet je bij hem hebben in S3?
[ Voor 12% gewijzigd door schaapiej op 27-09-2013 00:38 ]
Qon schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:25:
[...]
Terzijde, Volgens mij moet dit het jongere zusje van Vi zijn dan?
[ Voor 23% gewijzigd door ShadowBumble op 27-09-2013 07:58 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
QFT!Recrush schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:29:
Abilities klinken iets minder spectaculair dan ik had verwacht, maargoed 't is ook wéér een adc. Vind ook dat het ingame model een stuk minder leuk is dan haar artworks. Ze zag er op de artworks leuk uit, beetje creepy en vrij jong. Ingame model is totaal niet creepy en ze ziet er een stuk ouder uit en een beetje te serieus. Beetje jammer wel.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 27-09-2013 11:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq