[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:46:
[...]

mijn maatje heeft nog geen ranked gespeeld daar is die te slecht voor
Ik raad hem aan gewoon ranked te spelen. Je persoonlijke groei is daar zoveel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:46:
[...]

nou, niet echt, een vriend van me had 7 wins 3 losses in zn placement matches en was bronze 1
dus het hangt af van tegen wie je wint en verliest, volgens mij waren zn losses ook zn eerste 2 matchen en zn laatste
Het hangt ook af van je ranking van vorig seizoen. Als je nu vorig seizoen, laat ons zeggen Platinum, was dan denk ik zelfs niet dat je in Bronze kan belanden na je placement matches. Maar ik kan natuurlijk fout zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 22:50
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:48:
[...]
Ik raad hem aan gewoon ranked te spelen. Je persoonlijke groei is daar zoveel hoger.
hij speelt te weinig om ranked vol te kunnen houden, zou hij te veel verliezen door lp decay

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Martin0 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:51:
[...]

hij speelt te weinig om ranked vol te kunnen houden, zou hij te veel verliezen door lp decay
moet zeggen dat het bij mij ook al week geleden is dat ik ranked match gedaan heb. Misschien dat ik vanavond na de training of ervoor misschien nog even een ranked match speel voor LP decay te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
LOlking is aan het trippen:

Wins 206
Losses -2

dat zijn mijn normal stats xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren een lekkere laatste game gehad. Ik was firstpick en ik denk, laat ik Jarvan eens gaan junglen dat zal vast wel werken. Had alleen dat niet even vermeld in chat en had niet door dat ik nog ignite had. Dus ik rustig runes uitkiezen + masteries goed zetten. Dacht pak even snel wat te drinken (ondertussen nog steeds niet smite gekozen) kom ik terug zie ik Rengar met smite. En inmiddels was de laatste al ingelocked. Ik snel mijn runes + masteries weer aanpassen, alleen was het daar al te laat voor, dus toen maar een random 9/21 pagina gepakt voor top.

Aangezien ik Jarvan hooguit een keer in een killane had gespeeld qua laning had ik me maar voorgenomen om dan maar te gaan splitpushen terwijl mijn team in fights verwikkeld was. Ik stond tegenover een Shen die ik helaas keer op keer niet wist te interupten bij zijn ult, maar goed dat gaf mij gelegenheid om de lane hard door te pushen. Top en Mid inhib turrets had ik inmiddels down. Toen maar all or nothing gaan spelen, dus beide inhibs neergetikt en toen viel ik dood neer. Uiteindelijk de game gewonnen en geeindigt met 1/3/9. Geen geweldige score, maar doel bereikt. :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal je eerlijk vertellen in Bronze Silver Gold = Splitpushing gg.

Mensen zelf doe ik het constant pak simpel weg tryndamere met hydra en shiv, gg

Hun jungle warden en blijven pushen. niemand houdt je tegen met die spins en ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:31:
Zal je eerlijk vertellen in Bronze Silver Gold = Splitpushing gg.

Mensen zelf doe ik het constant pak simpel weg tryndamere met hydra en shiv, gg

Hun jungle warden en blijven pushen. niemand houdt je tegen met die spins en ghost
Dit zal ik ook zeker niet ontkennen, alleen om als firstpick een Tryndamere te pakken vindt ik voor mijn team nogal een groot risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Daarom neem ik tegenwoordig als top en mid bijna altijd teleport. Kan ik in ieder geval splitpushende tegenstanders tegengaan. Map awareness is ver te zoeken in Bronze en Silver merk ik wel, gelukkig is dat één van mijn weinige sterke punten.

Zovaak dat je inhib turret gepushed wordt en dat dan de rest van het team met 4 man achter hun support aanrennen om toch maar die kill te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:55:
Daarom neem ik tegenwoordig als top en mid bijna altijd teleport. Kan ik in ieder geval splitpushende tegenstanders tegengaan. Map awareness is ver te zoeken in Bronze en Silver merk ik wel, gelukkig is dat één van mijn weinige sterke punten.

Zovaak dat je inhib turret gepushed wordt en dat dan de rest van het team met 4 man achter hun support aanrennen om toch maar die kill te pakken :)
Tja, dan moet je nog wel in staat zijn een Tryndamere te kunnen duelen :) Dat is niet aan veel champs weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Vanavond maar weer eens actief gaan ranken, leuke lossstreak van 5 achter de rug en ben er nu wel klaar mee! Gelukkig kwam de lossstreak na de promotion anders was ik er mooi klaar mee :/

Hopelijk haal ik Gold V nog op tijd, maar heb er nog 5 weken ofzo voor, dus dat moet wel lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:30:
Vanavond maar weer eens actief gaan ranken, leuke lossstreak van 5 achter de rug en ben er nu wel klaar mee! Gelukkig kwam de lossstreak na de promotion anders was ik er mooi klaar mee :/

Hopelijk haal ik Gold V nog op tijd, maar heb er nog 5 weken ofzo voor, dus dat moet wel lukken!
Voor de gein eens proberen, Tryn top met lifesteal quints rest ad reds, armor yellow, mr pl blues, ad carry masteries 21/9 en niet te vergeten demonblade skin! haha daarnaast main items hydra en shiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:45:
[...]

Voor de gein eens proberen, Tryn top met lifesteal quints rest ad reds, armor yellow, mr pl blues, ad carry masteries 21/9 en niet te vergeten demonblade skin! haha daarnaast main items hydra en shiv
Hmm keren dat ik Tryn top speelde was met LS Quints, AS Reds, Armor Yellows, MR Blues. En dan name ik geen Hydra maar een BotRK voor meer AS. Maar het zal qua damage wel op hetzelfde neerkomen. Alhoewel op een toren zul je natuurlijk meer dmg doen met een hydra dan met een botrk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je splitpushing potential gaat zo veel omhoog met hydra daarnaast heb je ook aoe dmg in tfs, enige wat je wel aardig mist is de slow van botrk, met alle plus en minus naast elkaar zou ik voor silver en gold puur splitpush gaan. werkt echt heel goed moet ik toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:27:
Je splitpushing potential gaat zo veel omhoog met hydra daarnaast heb je ook aoe dmg in tfs, enige wat je wel aardig mist is de slow van botrk, met alle plus en minus naast elkaar zou ik voor silver en gold puur splitpush gaan. werkt echt heel goed moet ik toegeven.
Ik ga het eens proberen vanavond, wat is een beter moment dan in je promo's? :) Ik wil toch nog proberen om Gold V dit seizoen aan te tikken, ben nu elke avond bezig met ranked sinds 3 dagen. (mag ook wel na 1200 wins in normals.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit zelf in gold V hoor niet denken dat ik p1 of d1 ben maar heb de laatste tijd niet echt lp kunnen farmen, ga het wel weer even oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-12-2024
Speel sinds gister LoL. Ben aard ig behendig met dit soort spellen dus t begint goed. 3 normal games gewonnen twee verloren en mn KD is 3. 76 Hero kills in 5 matches :) T zal later wel moeilijker worden. Is er geen manier om wat sneller te lvl'n? T duurt zo wel heel lang voordat de potjes wat serieuzer worden... Lvl 5 pas..

Zijn er nog teams van spelers die een relatieve newb kunnen gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door Franck op 13-09-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Geloof mij maar, de levels hebben niks te maken met niveau van games. Gewoon blijven winnen en je zult wel uit noobland gehaald worden en dan zal je zien dat je finaal ingemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franck schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:23:
Speel sinds gister LoL. Ben aard ig behendig met dit soort spellen dus t begint goed. 3 normal games gewonnen twee verloren en mn KD is 3. 76 Hero kills in 5 matches :) T zal later wel moeilijker worden. Is er geen manier om wat sneller te lvl'n? T duurt zo wel heel lang voordat de potjes wat serieuzer worden... Lvl 5 pas..

Zijn er nog teams van spelers die een relatieve newb kunnen gebruiken?
Bot game, neem Yi 3v3 map dan 1v1 tegen een bot die niet kan lane pushen win die bot game en je krijg iets van 300xp elke game echt bizar, hoe sneller hoe meer xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:38:
[...]

Bot game, neem Yi 3v3 map dan 1v1 tegen een bot die niet kan lane pushen win die bot game en je krijg iets van 300xp elke game echt bizar, hoe sneller hoe meer xp.
Ze hebben de xp limit wel aangepast laatst. Volgens mij telt een potje onder de 7 minuten niet meer mee en er moeten dacht ik 3 mensen mee doen.

Bijgewerkt:
Inderdaad sinds de laatste patch minimaal 7 minuten en minimaal 3 mensen (dus geen 2 bots!)

- The minimum time any games need to last to be eligible for IP/XP rewards has been increased to 7 minutes (previously 5 minutes)

- A minimum number of human players must now participate in a custom game to receive IP/XP rewards. The current thresholds are:
5 players minimum for Summoner’s Rift, Crystal Scar, and Howling Abyss
3 players minimum for Twisted Treeline
A notification has been added in the end of game results screen to explain why players did not receive IP/XP

(http://beta.na.leagueofle...h/patch-311-notes#general)

[ Voor 48% gewijzigd door Meneer iCy op 13-09-2013 13:43 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is dat heel recent deed het deze patch nog, volgens mij voor lucian

Gezien ja, ja balen dat dat niet meer werkt :/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:12

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:43:
Dan is dat heel recent deed het deze patch nog, volgens mij voor lucian

Gezien ja, ja balen dat dat niet meer werkt :/
3.11 is dit aangepast stond onder general notes. Tevens moet je nu een minimale hoeveelheid human players hebben.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:51
ShadowBumble schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:53:
[...]

3.11 is dit aangepast stond onder general notes. Tevens moet je nu een minimale hoeveelheid human players hebben.
Klopt je moet 1 team kunnen vullen met human players om xp/ip te kunnen krijgen.
Dus 3v3, 3 nodig de rest 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
3v3 geeft sneller xp dan 5v5? En dan 3v3 het snelst tegen bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Franck schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:24:
3v3 geeft sneller xp dan 5v5? En dan 3v3 het snelst tegen bots?
Graag meer dan 1 post lezen. De meeste hebben nu al aangegeven dat dit niet meer mogelijk is met bots. Dus als je snel wilt levellen (wat ik overigens niemand aanraad die dit spel net start).

- XP boost per dag;
- XP boost per win;
- tot level 10 Co-op vs AI games spammen op beginner;
- tot level 20 Co-op vs AI games spammen op intermediate;
- 3on3 soloqueue spammen tot 30 of anders ARAM map;

Maar goed nogmaals ik raad het niemand aan die net begint met deze game, want je zult level 30 zijn en door menig bronze V speler van de map worden geveegd met wat daadwerkelijke kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:31:
- tot level 10 Co-op vs AI games spammen op beginner;
- tot level 20 Co-op vs AI games spammen op intermediate;
- 3on3 soloqueue spammen tot 30 of anders ARAM map;
Even ter verduidelijking hiervan, ja dit zal je helpen snel te levellen nee dit gaat je niet ingame credits opleveren want je snapt dat nog niks van het daadwerkelijke spel, anders dan hij moet dood. Je zal er voor zorgen dat je menig keer door jou toedoen een pot verliest en je team zal je dat menig keer ( en terecht ) op dringende toch onbeschofte manier duidelijk maken.

Je hoeft helemaal niet snel te levellen, ik ben ook niet lang geleden pas begonnen en ook "pas" lv15 vind het prima zo je leert wat sneller en ik dook vanaf level 4 al in de blind pick normal queue.

Vanaf level 20 zal ik draft pick normal gaan doen om te wennen aan meerdere champs, en de manier van spelen op lv30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Vind ik nog wel handig, omdat mijn smurf level 15 is en elke game winnen mijn strot ook een beetje uit komt. Ik wil eens kijken hoe het zou gaan met een compleet vers account in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel een essentiele tip voor alle beginners, TOT AAN level 20 koop geen runes. dit omdat ze in vergelijking met de Level 20 runes bijna geen toevoeging zijn dus spaar ze op of koop hier en daar een champion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:39:
[...]

Even ter verduidelijking hiervan, ja dit zal je helpen snel te levellen nee dit gaat je niet ingame credits opleveren want je snapt dat nog niks van het daadwerkelijke spel, anders dan hij moet dood. Je zal er voor zorgen dat je menig keer door jou toedoen een pot verliest en je team zal je dat menig keer ( en terecht ) op dringende toch onbeschofte manier duidelijk maken.

Je hoeft helemaal niet snel te levellen, ik ben ook niet lang geleden pas begonnen en ook "pas" lv15 vind het prima zo je leert wat sneller en ik dook vanaf level 4 al in de blind pick normal queue.

Vanaf level 20 zal ik draft pick normal gaan doen om te wennen aan meerdere champs, en de manier van spelen op lv30.
Dacht dat ik duidelijk genoeg was in mijn post, omtrent de nadelen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

ArgantosNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:06:
Ik denk niet dat ik nog placement matches ga doen want ik wil niet in low bronse uitkomen terwijl ik daar niet thuis hoor. 2 games verloren door internet/pc crashes een game verloren door troll picks en flamers. huidige resultaat 1/3
:')
Standaard zinnetje: Ik doe x niet want ik vind niet dat ik in y thuishoor.
Doe gewoon ranked, hoor je er niet thuis dan klim je snel, hoor je er thuis dan blijf je in die regio hangen.
vooral niet stressen in een ranked game, dit is echt killing (iig voor mij :) ) en gewoon lekker je ding doen net als het een normal is.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:51:
[...]

Sorry :+ ik probeerde het alleen te benadrukken en even effectiever te maken door voorbeelden van het gedrag wat je dan kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:44:
Ik heb wel een essentiele tip voor alle beginners, TOT AAN level 20 koop geen runes. dit omdat ze in vergelijking met de Level 20 runes bijna geen toevoeging zijn dus spaar ze op of koop hier en daar een champion.
Wou je soms zeggen dat de rune-combiner niet een geweldige tool is om lower-level runes te "upgraden"? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Je kan natuurlijk wel met bots spelen en nog steeds xp en ip krijgen, namelijk in coop-games. Wat niet meer gaat zijn 1vs1bot custom games. Hier moet je nu ook volle spellen hebben (minimaal helft spelers, helft bots).

En hoewel dit voor een smurf (extra account) handig kan zijn om zo snel mogelijk aan 30 te geraken, is het niet aan te raden voor nieuwe spelers. Ik heb wel af en toe eens een 3vs3 coop gedaan voor de first win bonus, maar je leert het meeste uit 5vs5 normal blind pick. Geloof me maar dat je missch wel sneller weg bent met het spel dan anderen omdat je het systeem wat kent, maar eens je wat hoger level zit zal je ook wel af en toe afgemaakt worden door iemand die het spel toch duidelijk meer onder de knie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:54:
[...]

Wou je soms zeggen dat de rune-combiner niet een geweldige tool is om lower-level runes te "upgraden"? :o
Die tool is zo random man :P
Ik heb dat eens 1x gedaan, zo'n 20 low level runes gekocht om te zien of je wat deftige dingen krijgt, maar dat is allemaal zo random :P

Maar als je toch low level runes koopt, dan is dit idd het beste om higher level runes te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Wootlock schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:53:
[...]

:')
Standaard zinnetje: Ik doe x niet want ik vind niet dat ik in y thuishoor.
Doe gewoon ranked, hoor je er niet thuis dan klim je snel, hoor je er thuis dan blijf je in die regio hangen.
vooral niet stressen in een ranked game, dit is echt killing (iig voor mij :) ) en gewoon lekker je ding doen net als het een normal is.
Ik moest gewoon wat frustratie kwijt, het id gewoon balen als je door stomme pech verliest of het nou teammates(trolls&flamers) zijn of technische storingen.

Ik zie wel, kijken of ik volgende keer top kan, met fiora kan je heerlijk pushen en als split pushen goed werkt t/m gold dan moet dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:05:
[...]

Ik moest gewoon wat frustratie kwijt, het id gewoon balen als je door stomme pech verliest of het nou teammates(trolls&flamers) zijn of technische storingen.

Ik zie wel, kijken of ik volgende keer top kan, met fiora kan je heerlijk pushen en als split pushen goed werkt t/m gold dan moet dat wel lukken.
Verliezen hoort bij het spel, je kunt het ook dommer doen zoals ik heb gedaan. Placement matches doen, op Silver I ingedeeld worden. Vervolgens maanden geen ranked spelen en inmiddels teruggezet worden naar Silver III. Dan beslissen dat het een goed idee is om je Bronze II maatje uit Bronze te halen en hoppa richting Silver IV, want schijnbaar kan ik minder goed carryen dan ik mijzelf inschatte. Inmiddels weer terug in de promo's richting III en ja van de 9 games die ik de afgelopen dagen heb gespeeld heb ik er 5 gewonnen en 4 verloren, maar tbh who cares. Gewoon doorgaan met ranked en kijken waar je echt het gevoel hebt niet hoger te komen. Niet iedereen kan gold/plat/diamond zijn. Over het algemeen blijft ranked toch wel de beste plek voor "fatsoenlijke" games dat kan ik inmiddels na 1200 wins en 1220 losses in normals wel zeggen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomazlol
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-05 20:24
Je moet ranked gewoon zien als een leerweg :p Maakt niet uit waar je daadwerkelijk komt, maar als je gewoon zorgt dat je elke match iets opsteekt stijg je vanzelf. Komt zoveel voor dat mensen gewoon niet durven spelen puur uit angst voor het verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
ArgantosNL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:05:
[...]

Splitpushen werkt tot aan Challenger.
Elk team word geowned door een goede splitpushing in yoloQ
Maar doe je t fout dan verlies je snel!
Tryndamere, Teemo, Jax, Singed zijn goede split pushers. Teleport is niet een must, maar als je hem neemt gebruik het dan goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
Damienx2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:51:
[...]

Haha dan moet je ook mijn posts lezen ;) Ik had die posts gelezen, maa rmogelijk was dan nog steeds 3v3 sneller dan 5v5... Zoals ik al aangaf heb ik redelijk wat ervaring met dit soort games. Ik weet hoogmoed komt voor de val enzo en ik zal echt niet gelijk alles weten, maar ik zie mezelf wel snel tot een redelijk niveau komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Franck op 13-09-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Bah, net 2 games op rij verloren doordat onze mid 4 keer doodgaat in de eerste 10 min.... zo frustrerend.. En dan natuurlijk vooraf claimen dat ze zo goed zijn..
K kan goed tegen mijn verliest, maar op zo'n manier games verliezen, daar kan k niet tegen.

Hopelijk kom ik binnenkort ook wat free wins tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Damn, wat is Yi toch ontiegelijk vervelend als ie fullbuilt is.. Geen wonder dat mensen roepen dat ie OP is.. Net een potje dat best goed ging keihard verloren omdat Yi pas na een teamfight kwam opruimen en vervolgens binnen onze deathtimers de nexus had gepusht

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, hieperdepiep... begon dit seizoen in Bronze 3.. Nu net naar Silver gegaan... . >:)
Wel 4 promotie-series gedaan voor Silver.. dacht dat het niet zou lukken..

Plaatje voor bewijs 8)

Doelstelling gehaald dit seizoen..

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Waarom spelen zo veel mensen eigenlijk voor de rating en zo weinig voor het plezier.
Natuurlijk gaat iedereen nu roepen dat winnen leuk is, dat klopt ook, winnen is zeker leuk.
Echter ik heb best wel leuke potjes gehad waar ik nipt verloor of het was gewoon gezellig. Die rating boeit me dan echt niet zo veel.

Probleem is namelijk dat teveel mensen het spel te serieus nemen en te snel gaan flamen/huilen etc,.. op moment dat het eens niet goed gaat. Dat zorgt gewoon ook voor verziekte sfeer binnen het spel.

Verwijderd

Het ging mij uiteraard om "a new permanent Victorious Ward skin " die je vanaf silver krijgt aan het eind van het seizoen... }:O

Maar het is toch helemaal niks mee om een doelstelling te hebben om beter te worden in het spel? Aan de hand van de rating kun je dit enigszins zien en meten..

• streafer
  • Niet online
Van flamen of negatief zijn word je echt niet beter. Iedereen wil een zo'n hoog mogelijke rating dat is prima maar dan het liefst wel gewoon op een relaxte manier :)

Het is niet zo, dat ik nooit bal of nooit een slechte game heb of mijn emoties altijd 100 % onder controle heb.
Alleen ik zie de noodzaak er van in om dat op een forum elke keer te posten. Klagen dat ik een kut team heb maakt mij echt geen betere speler. Of krijg ik een hogere rating omdat ik me hier kapot over erger.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09
streafer schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:32:
Waarom spelen zo veel mensen eigenlijk voor de rating en zo weinig voor het plezier.
Natuurlijk gaat iedereen nu roepen dat winnen leuk is, dat klopt ook, winnen is zeker leuk.
Echter ik heb best wel leuke potjes gehad waar ik nipt verloor of het was gewoon gezellig. Die rating boeit me dan echt niet zo veel.

Probleem is namelijk dat teveel mensen het spel te serieus nemen en te snel gaan flamen/huilen etc,.. op moment dat het eens niet goed gaat. Dat zorgt gewoon ook voor verziekte sfeer binnen het spel.
Ik speel niet 100% voor de rank die ik krijg, maar ik wil mezelf wel graag beter zien worden. Daar zit ook een deel van het plezier in en daarom neem ik ranked games wel serieus. Buiten de ranked games speel ik echter ook bijna net zoveel normals en soms aram, gewoon voor het plezier, zeker met duo kan ik me enorm vermaken met grappige plays etc. Denk verder dat dit voor bijna iedereen gelijk is aan welke andere hobby of sport dan ook, daar wil je waarschijnlijk ook beter in worden zolang je er tegelijkertijd ook maar plezier in hebt. Voor mij geldt dit in ieder geval wel :Y

Ik streef er trouwens wel ernstig naar om het grafiekje op m'n lolking stijgend te houden. :+

Edit; even iets anders.. Check net m'n mail en om 2:38 vanacht is een mail naar mij gestuurd voor password recovery: "A request for a new password for your PvP.net account has been received. Please follow the link below to set a new password."

Probeerde iemand nu gewoon doodleuk m'n account te kraken? Want om deze tijd sliep ik gewoon. Kan nog wel gewoon inloggen met m'n eigen wachtwoord overigens. Iemand anders dit weleens gehad?

[ Voor 17% gewijzigd door Recrush op 14-09-2013 12:40 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Nou in placements is alles mogelijk blijkt maar weer...

Mijn team:
Lee Sin
Fiora
Ahri
Rammus
Thresh (ik)

Enemy team:
Tryndamere
Xin Zhao
Annie
Miss Fortune
Sona

En nu komt het mooiste, ik was last pick en zie onze setup, dus ik denk nou Rammus zal wel junglen en Lee en Fiora pakken de lanes. Niet dus, nadat ik Thresh inlock zegt Rammus: I'm support! Ok dan, nou dan maar Thresh AD carry. Top wordt continu geganked en staat al snel 0/5/0. Mid gaat wel redelijk en bot tja, ik was puur aan het CSen. Mid maakt zijn eerste kill, top pakt daarna ook een kill en ik pak 2 kills op bot. Zo gaat het tot midgame wanneer het enemy team besluit om te groupen en mijn mid te diven. Ik kom net uit base en loop richting mid. De focus van het enemy team lag volledig op onze jungler dus kon ik al 2 man vrij simpel killen waarna Lee Sin neervalt en ik alleen overblijf. Ik kite ze door de jungle richting onze toren en weet Xin Zhao ook nog te killen onderweg. Dan ineens besluit Tryndamere maar een all-in te doen en ik gooi mijn ult op en loop eruit, waarna hij een flash doet. Ik doe nog 1 hook en hoppa: Quadra op Thresh. Vanaf dat punt pakken we alle objectives en sta ik aan het einde van de game 15/2/5...

De fok...

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:20
Meer mensen die geen game kunnen joinen?
Ik en een maatje (en wat mensen in m'n friendslist) krijgen allerlei vage meldingen over dat we al in een game zitten (wat niet zo is) en staan onderhand al 12 minuten in Q ... goed bezig weer bij Riot! :9

<GoT>NightStalker

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:09
Yep ook last van, staat nu ook algemene melding van de error dat "Games or not starting properly, investigating"

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Recrush
Jullie zijn niet de enigen. Stond in de queue voor 5v5 ranked, duurde mij te lang dus wilde uit de queue gaan toen ik de melding "You cannot leave the queue now as a match has been made and Champion Selection is imminent" kreeg. Daarna nog een keer geprobeert en kreeg weer de error. Opnieuw de client opgestart waarna er inderdaad een melding bovenin het scherm staat. Weer problemen met euw server dus. Website is/was nu ook offline bij mij.

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 10:06
Dacht ga vanavond eens lekker LoL spelen krijg maar geen match gevonden :( al 7 x in Q gezeten

mochten er mensen interesse hebben om te spelen ik speel nog niet ranked (first char lvl 24 )

kan altijd tips etc gebruiken :)

char : jenpet

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
No more LoL tonight :')

• Damien

Damien

-iwnl-

Says nothing.
'Y U NO SS ??' ლ(ಠ益ಠლ)

Says SS
'Y U NO PING ??' ლ(ಠ益ಠლ)

Says SS and pings
'Y U NO FOLLOW??' ლ(ಠ益ಠლ)

Says SS and pings and follows.
Team fight erupts, we lose it.
'F____ FEEDER' ლ(ಠ益ಠლ)

Team fight erupts, we win it.
'F____ KILLSTEALER' ლ(ಠ益ಠლ)

Ah League of Legends... we all love you.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 20:50:
Says nothing.
'Y U NO SS ??' ლ(ಠ益ಠლ)

Says SS
'Y U NO PING ??' ლ(ಠ益ಠლ)

Says SS and pings
'Y U NO FOLLOW??' ლ(ಠ益ಠლ)

Team fight erupts, we lose it.
'F____ FEEDER' ლ(ಠ益ಠლ)

Team fight erupts, we win it.
'F____ KILLSTEALER' ლ(ಠ益ಠლ)

Ah League of Legends... we all love you.
Zo herkenbaar :+ en eigenlijk zo triest dat het herkenbaar is :+

• Recrush
18:15 GMT - Summoners, in order to correct the issues we are having to do an emergency restart of the service. Estimated time for restart to complete is 1 hour. The restart is beginning right now.

20:25 GMT - Summoners, we are extending the maintenance window, estimated time for restart to complete is 3 hours to ensure no issues will remain after the maintenance.
Waarschijnlijk is EUW dus pas weer rond middernacht online.

• streafer
  • Niet online
Hij is weer back up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Net tijdens een pot ranked hadden beide teams last van disconnects en veel lag. Lijkt er toch op dat het niet 100% stabiel is nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Suicyder schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:31:
Net tijdens een pot ranked hadden beide teams last van disconnects en veel lag. Lijkt er toch op dat het niet 100% stabiel is nog.
Game loopt inderdaad niet lekker, bijna iedereen werd er in mijn laatste potje uitgegooid.
Uiteindelijk kon iedereen wel weer connecten.. al werd iemand er na 10 minuten weer uitgegooid en kwam niet meer terug. Zou nu even geen ranked gaan spelen! :)

Edit: staat nu ook een bericht van in de client.

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 15-09-2013 17:18 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mja ik had beter na match 1 kunnen stoppen.

1: DC's
2: 1 totaal niet aanwezige jungler en TF als support?!?
3: DC's en jungler die niet uit zijn jungle kwam

Mja 3/10 wins maar placement erdoor, Bronze 2 gekregen, hopelijk een beetje meer geluk komende games dan kom ik wel hoger.
Achteraf had ik sowieso beter placement doordeweeks kunnen doen, maar nu kunnen we lekker omhoog kijken :) , dat werkt ook wel :P

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 15-09-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Net toch nog maar een potje gespeeld, ondanks de problemen.
Gisteren Jarvan eindelijk gekocht en nu als jungler gespeeld.

Wat een heerlijk potje was dat! Stond na 6 minuten op 3-0-2 en liep dus meteen lekker voor op de rest, altijd een fijn gevoel. Richting het eind nog een Quadra als beloning en als eindscore 21-6-34!

Heb hem dus nog niet veel gespeeld maar vind hem aan skills wel één van de leukere skillsets hebben.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:35:
Net toch nog maar een potje gespeeld, ondanks de problemen.
Gisteren Jarvan eindelijk gekocht en nu als jungler gespeeld.

Wat een heerlijk potje was dat! Stond na 6 minuten op 3-0-2 en liep dus meteen lekker voor op de rest, altijd een fijn gevoel. Richting het eind nog een Quadra als beloning en als eindscore 21-6-34!

Heb hem dus nog niet veel gespeeld maar vind hem aan skills wel één van de leukere skillsets hebben.
Probeer zac, lategame gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 16:17
Gister potje tegen een 5-man premade, met een Challenger Syndra main (op Syndra) en een Bronze 3 Jarvan. Dat was een interessante game, en heel lastige lane.

[ Voor 9% gewijzigd door Zebby op 16-09-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 03-10 13:44
Aan de persoon met pw recovery mail -> Opletten dat het niet van een fake adres komt. Kans is groter dan dat iemand effectief op de link geklikt heeft. Of hij moet een heel gelijk emailadres/nickname hebben en zich mistypt hebben.

In die fake mails geef je dan je oud en "nieuw" pw in, en ondertussen heb je net je echte pw doorgestuurd naar een groep mensen met minder goede bedoelingen.
Als je niet zelf hebt gevraagd voor een recovery, nooit op ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
dit weekend weer 2 placement potjes gedaan en beide gewonnen en sta nu op 3/3 hopen dat de volgende 4 potjes ook goed gaan. Ik heb 1 potje in de matchmaking wel gedoken was last pick en we hadden geen support en geen adc. Dat was gewoon niet te winnen en weer een game verliezen door trollpicks heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:42:
dit weekend weer 2 placement potjes gedaan en beide gewonnen en sta nu op 3/3 hopen dat de volgende 4 potjes ook goed gaan. Ik heb 1 potje in de matchmaking wel gedoken was last pick en we hadden geen support en geen adc. Dat was gewoon niet te winnen en weer een game verliezen door trollpicks heb ik geen zin in.
Ik heb hetzelfde dit weekend met een smurf account gedaan. Kwam uiteindelijk op 7/3 uit. En alle games heb ik AD carry mogen spelen (schijnbaar minder populaire rol ineens) van de 3 losses, reken ik iig 1 mijzelf aan door slecht positioneren, de andere 2 waren gewoon rofl-stomps en waren we gewoon kansloos vs een betere tegenstander. Vond het wel mooi dat ik iig tijdens 1 van die rofl-stomps nog complimenten kreeg voor mij spel van het enemy team, bleek dus dat het ging om 2 plat spelers die hun smurf accounts aan het ranken waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
AD carry vindt ik zelf zowiezo 1 vd lastigste rollen.

Je lijkt het 2x zo druk te hebben dan andere lanes.
Goed lasthitten, zorgen dat je druk blijft zetten, jezelf zo positioneerd dat je niet gebait wordt.

Nou geldt dit natuurlijk ook voor de andere lanes, alleen lijkt het alsof ik 10x zoveel meer clicks moet doen en uberfocused moet zijn als ADC, mijn hand is ook echt lam na een half uur ADC te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Die ervaring heb ik ook wel, ik speel vooral ADC en support.
Maar een lange ronde als support is een stuk minder vermoeiend als een lange ronde als ADC. Afgelopen week een placement match van 70 minuten als Caitlin, maar erna had ik echt een half uur rust nodig, was sowieso al een intense partij, maar dan ook nog ADC... pfoeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Turismo schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:53:
AD carry vindt ik zelf zowiezo 1 vd lastigste rollen.

Je lijkt het 2x zo druk te hebben dan andere lanes.
Goed lasthitten, zorgen dat je druk blijft zetten, jezelf zo positioneerd dat je niet gebait wordt.

Nou geldt dit natuurlijk ook voor de andere lanes, alleen lijkt het alsof ik 10x zoveel meer clicks moet doen en uberfocused moet zijn als ADC, mijn hand is ook echt lam na een half uur ADC te spelen.
Ik ben deze game ooit gestart als AD Carry, wat mij juist op viel was na alle ranked games was dat zodra ik in een paar normals mid pakte, amper nog cs pakte... was beschamend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik ben wat gaan oefenen met nami als support voor ranked, ik heb tot nu toe alleen nog wat bot games gedaan om wat te oefenen. Ik hoop deze week wat in normals te kunnen oefenen met mijn vrienden. Ik moet ook nog erg wennen aan warden enz. Hier let ik nog te weinig op. Ik heb al een redelijk aantal "gj nami" te horen gekregen van randoms dus dan doe ik het nog niet zo heel slecht lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door ArgantosNL op 16-09-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Haha ja herkenbaar, als mid wil je zoveel mogelijk je mana gebruiken om de enemy te harassen en niet om te cs'en.

Dit is inderdaad lastig met bepaalde champs die geen passive ranged zijn zoals Kassadin en Fizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Turismo schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:24:
Haha ja herkenbaar, als mid wil je zoveel mogelijk je mana gebruiken om de enemy te harassen en niet om te cs'en.

Dit is inderdaad lastig met bepaalde champs die geen passive ranged zijn zoals Kassadin en Fizz.
Inderdaad, ik ben momenteel bezig met de volgende setup

Bot Lane : Ezreal & Twitch
Mid Lane : Ahri & Fizz

en die verschillen zijn toch redelijk groot op midlane, maar de bedoeling is om eerst op alle lanes minimaal 2 champs te leren.

Voor Jungle/Top en Support moet ik nog leuke Duo's gaan uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:32:
[...]

Inderdaad, ik ben momenteel bezig met de volgende setup

Bot Lane : Ezreal & Twitch
Mid Lane : Ahri & Fizz

en die verschillen zijn toch redelijk groot op midlane, maar de bedoeling is om eerst op alle lanes minimaal 2 champs te leren.

Voor Jungle/Top en Support moet ik nog leuke Duo's gaan uitzoeken.
probeer top - Tryndamere & Jayce
Jungle - Jarvan & Elise
Support - Lulu & Janna

Hele leuke maar ook indien goed gespeeld zo verschrikkelijk sterke champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Iemand nog world championships een beetje aan het volgen? De tijden zijn voor ons zwaar beroerd en ik ben nooit zo'n fan van VoD's kijken omdat ik de uitslag dan meestal al weet, maar ik volg de uitslagen wel. Verder zie je af en toe wat leuks voorbij komen op Reddit oid zoals bijvoorbeeld de sneren naar Doublelift aan de analyst desk.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 01:04

Qon

Ik heb het gisteravond wel gevolgd ja, vond dat lemondogs het erg goed deed tegen SK Telecom.
En bij TSM is het gewoon zo zonde dat Reginald op mid staat. Hij heeft van de twee matches die nu gespeeld zijn door TSM, op beide matches het slechtst gepresteerd.

Ik denk dat wanneer je daar een caliber 'froggen' neerzet, ze nog wel een kans hadden gemaakt tegen OMG... Alhoewel in die match ook Dyrus langzaam maar zeker achter liep tegen de andere top (kennen geloof ik).

Wel hele vermakelijke wedstrijden. Corki is weer helemaal terug, en volgens mij is Trinity Force daarbij ook helemaal terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die het haten om te supporten omdan te verliezen, speel zyra ga gewoon Mid AP masteries maar cs niet en neem gp5 runes met AP runes. Koop sightstone en gp5 maar daarnaast well AP.

Niet alleen is zyra de counter voor blitz \ leona \ tresh ook kan je redelijk damage doen als ap support hybrid.

Gold 1 tested :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:47:
Voor diegene die het haten om te supporten omdan te verliezen, speel zyra ga gewoon Mid AP masteries maar cs niet en neem gp5 runes met AP runes. Koop sightstone en gp5 maar daarnaast well AP.

Niet alleen is zyra de counter voor blitz \ leona \ tresh ook kan je redelijk damage doen als ap support hybrid.

Ligt per persoon net wat anders is natuurlijk skillshot georienteerd en daarnaast timing etc.

zoals ik al zei per persoon verschillend en zeker vs welke tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 14:05

Zit op het moment bijna in promo naar gold, maar hier werkt het ook heerlijk ;-)

39wins 24loss 61.9% win rate

Beter dan mijn meeste supports, hier kun je tenminste echt wat uitmaken in teamfights. Zelf nog in 75% van de gevallen #1 damage als de game langer dan 40 min duurt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
De stranglethorns ult mits goed gespeeld kan een grote gamechanger zijn, het doet aardig wat damage en een knockup.

Echt 1 v/d betere team fight intitiating ults, niet zoals Nami of Janna wat meer voor escape is gebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is maar net hoe je het bekijkt kan ook juist voor disengage of voor outzoning zijn net als nunu zn ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Dat is waar beweer ook van niet, maar dit is wat ik zie in LCS.

Buiten LCS zie je ults te pas en te onpas gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Heb weer twee dagen vol losses gehad (vooral normal, stond 1w/1l in division series wat ik niet wilde verpesten). Uiteindelijk met m'n duoq partner weer gaan spelen, maar helaas laatste match van de series ook verloren.. Daarna hadden we echter weer een winstreak van 3 dus ben ik alsnog gepromoot naar Silver IV. *O* Maat zit door deze wins inmiddels alweer in promotie voor Silver III dus dat gaat wel goed ^^. Hoop heel stiekem dat ik voor het einde van het seizoen nog gold haal.. Zullen zien of het erin zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Laatst online: 30-05 21:15
Ben bezig met het maken van rune pages voor alle roles vs diverse champs...

Zo heb ik bijv;
Support
Tank Bot Hp quints, armor red and yellows, mr blues
Passive Support GP 10 quints, armor reds, gp 10 yellows, mr blues
Aggressive Support GP 10 quints, AD marks, armor yellows, mr blues
Magic Support: GP 10 quints, MP marks, armor yellows, mr blues

ADC
Lifesteal quints, ad red, armor yellow, mr blue
ad quints, ad red, armor yellow, mr blue
ad quints, arp red, armor yellow, mr blue

?
?
?

JUNGLE
MS quint, as red, armor yellow, mr/lvl blue
MS quint, mpen red, armoe yellow, mr/level blue
?
MID
ap quints, mpen red, armor yellow, ap/level blue (vs ad)
ap quints, mpen red, ap/level yellow, mr blue (vs ap)
ap quints mpen red, hp/level yellow, mr blue (squishy)
ap quints, mpen red, hp/;eve; yellow, cdr blue (cdr)
ap quints, mpen red, ap/level yellow, ap/level blue (burst)
eventueel nog een mana regen page.

heb 20 pages die ik kan vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

En wat hebben we vandaag weer geleerd? Never give up!

Op top na verloren alle lanes, ik was Rengar jungle wat opzich een vrij zwakke start heeft, maar eenmaal level 6 wordt het ganking paradise. Probleem zat hem voornamelijk early dat mijn mid en bot ver aan het overextenden waren, waardoor ze makkelijk prooi waren voor Vi. Dus op een vriendelijke manier gezegd dat ze de succesvolle ganks toch echt aan zichzelf hebben te danken. Ondertussen ging ik rustig wat doorfarmen en eenmaal 6 begon de pret. Mid gekilled en onze Ahri ging gelukkig gelijk de toren pushen. Onze Warwick top zat op dat moment voor de enemy top toren, waarna ik er heen kwam om deze snel om te pushen. Helaas verloren we op dat moment wel bot tower maar dankzij boots op mobility was ik op tijd op bot om op te ruimen, 3 kills en gelijk ook maar bot tower gepakt.

En vanaf daar maakte het enemy team een fout door nog steeds solo in lanes te gaan farmen waardoor ik ze 1 voor 1 kon afmaken. Resultaat Victory, end score: 23/6/14. Heerlijk gevoel als je een keer een game carried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024

Ik speel ook veel Zyra support, erg leuk om te spelen! Redelijke damage output en goede CC. Een paar mooie turns in fights gekregen met die passive ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:02
Ik vind het wel opvallend dat hier zo weinig over het S3 wereldkampioenschap wordt gesproken. Volgen jullie dat niet? Sowieso al heel erg leuk nu er eindelijk weer eens een internationaal toernooi wordt gespeeld, maar dit is zelfs de grootste.

Ik had meer hype verwacht hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Laatst online: 30-05 21:15
CutePuppy schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:39:
Ik vind het wel opvallend dat hier zo weinig over het S3 wereldkampioenschap wordt gesproken. Volgen jullie dat niet? Sowieso al heel erg leuk nu er eindelijk weer eens een internationaal toernooi wordt gespeeld, maar dit is zelfs de grootste.

Ik had meer hype verwacht hiero.
Heb 5 matches live gezien, de rest via vods... zeker mooi om te zien. Helaas start het vanavond wat te laat aangezien om 7.00 de wekker gaat... =D

ps; Rune pages weer klaar... zie http://www.lolking.net/summoner/euw/25212804#runes

[ Voor 7% gewijzigd door Aapje! op 16-09-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:02
Ja, live volgen wordt echt moeilijk te doen met die tijden, maar VODS zijn wel gelukkig beschikbaar.

Tot nu toe echt toffe games. Niet helemaal volgens de algemene verwachting qua match ups en wins/losses voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

CutePuppy schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:31:
Ja, live volgen wordt echt moeilijk te doen met die tijden, maar VODS zijn wel gelukkig beschikbaar.

Tot nu toe echt toffe games. Niet helemaal volgens de algemene verwachting qua match ups en wins/losses voorlopig.
Probleem met VODs kijken is dat je toch meestal het resultaat al weet. En dat is hetzelfde als met een voetbalwedstrijd. Ik ga geen hele wedstrijd zitten kijken terwijl ik al weet wie er gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:42:
[...]

Probleem met VODs kijken is dat je toch meestal het resultaat al weet. En dat is hetzelfde als met een voetbalwedstrijd. Ik ga geen hele wedstrijd zitten kijken terwijl ik al weet wie er gaat winnen.
Dit dus. Meestal skim ik er dan doorheen en mis ik de helft. Bovendien is de spanning gewoon weg waardoor het minder leuk is. Riot heeft EU gewoon een dikke middelvinger gegeven met deze tijden.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
hmmm gister weer wat ranked gespeeld en het ging heerlijk: 1e potje was ik jungler werd ik de huid vol gescholden omdat we gewoon geroflstompt werden en ja ik gankte nooit blah blah en ik was laag level(omdat ik zowat altijd in lane was om te ganken :S). 2e potje hadden we een annie die afk ging maar eerst nog ff cassie fedde, en dat konden fiona en ik niet meer carrien.
potje daarna sloeg echt de plank mis: ik kayle top, ik kon gewoon niks tegen lee, 0 ganks gehad in heel het potje want ja de andere 4 in mijn team waren spanjaarden en die kregen wel ganks, had zelfs op een gegeven moment: ik krijg en lee en fiddle op me dak en onzzze jarvan staat vanuit onze jungle(gewoon net onder me turret) te kijken hoe ik dood ga, als hij ff geholpen had hadden we 2 kills maar nee, dus alle blame op mij, daarna was ik terug gezet naar bronze IV >.> daarna nog een potje en die wonnen we wel dus ja heb nu 93 punten in bronze IV en hoop vanaaf weer terug te kunnen gaan naar Bronze III

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:59
Ben ik weer. Even kijken wat ik hier voor rating had laatste keer dat ik hier was :D
Diamond III :)

OT: Nieuwe skin en champion sale: http://beta.euw.leagueofl...ion-and-skin-sale-179-209

[ Voor 5% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 17-09-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
SHEePYTaGGeRNeP schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:49:
Ben ik weer. Even kijken wat ik hier voor rating had laatste keer dat ik hier was :D
Diamond III :)

OT: Nieuwe skin en champion sale: http://beta.euw.leagueofl...ion-and-skin-sale-179-209
Yes, J4 on sale, daar zat ik op te wachten! Heb ik weer nieuwe jungler erbij, nu ook nog eens Lee Sin een keer op de kop tikken.

Is Viktor wat? Je ziet m maar weinig gespeeld worden, echt 1 van de minder populaire champions, soms kan dat een voordeel zijn aangezien mensen m niet echt kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Turismo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:59:
[...]

Yes, J4 on sale, daar zat ik op te wachten! Heb ik weer nieuwe jungler erbij, nu ook nog eens Lee Sin een keer op de kop tikken.

Is Viktor wat? Je ziet m maar weinig gespeeld worden, echt 1 van de minder populaire champions, soms kan dat een voordeel zijn aangezien mensen m niet echt kennen.
als je viktor kan spelen is hij wel oke, maar hij heeft een rework nodig :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik main jungle en J4 wil ik ook nog steeds heel graag, heb al bijna genoeg IP dus nog ff sparen, laatst ook Trundle gekocht. Wat een fijne jungler is dat zeg. Snelle clear, goeie dmg op je Q, leuke ganks met je Pillar en die ult werkt ook prachtig. Gister een kassadin die nog maar 100 HP had, gooide m'n ult op hem voordat hij verder kon riftwalken. 2sec later: kill door de DoT :D
Meer mensen die trundle fijne jungler vinden?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Nidhiki schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:07:
Ik main jungle en J4 wil ik ook nog steeds heel graag, heb al bijna genoeg IP dus nog ff sparen, laatst ook Trundle gekocht. Wat een fijne jungler is dat zeg. Snelle clear, goeie dmg op je Q, leuke ganks met je Pillar en die ult werkt ook prachtig. Gister een kassadin die nog maar 100 HP had, gooide m'n ult op hem voordat hij verder kon riftwalken. 2sec later: kill door de DoT :D
Meer mensen die trundle fijne jungler vinden?
meh trundle, wordt te makkelijk gekite.
Liever een elise en/of J4 die een gapcloser hebben.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 14:32
Haha stond vanochtend op en ik keek even op azubu.tv en ik zag Fnatic tegen Gambit. Leuke match om te zien!
Denk dat ze beide een grote kans maken tegen de andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Turismo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:59:
[...]

Inderdaad mooie timing stond ook hier op het lijstje ( sinds vorige week ofzo op advies van iemand hier :D ),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
ShadowBumble schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:49:
[...]

Inderdaad mooie timing stond ook hier op het lijstje ( sinds vorige week ofzo op advies van iemand hier :D ),
Dat advies heb ik niet nodig :), zowat alle LCS matches zie je J4 en Lee Sin als jungler.

Zij hebben toch wel 1 van de snelste jungle clearings + een erg sterke escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:49

Zeker geweldige support maar counter zal ik haar niet noemen, 1 fout en ze is dood tegen die lanes. Verder met goed spelen werkt ze wel goed dat zeker!
Zelf ook een van mijn favorites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 01:04

Qon

Viktor is trouwens gruwelijk in laningphase zodra je je passive upgrade item hebt gekocht, en je ult hebt.
Ik level altijd eerst m'n Q en daarna pas de laser. Door met je Q te traden (start hier altijd mee als je gaat traden), zorg je er eigenlijk voor dat je vaak de trades wint (je Q geeft je namelijk een shield). Daarnaast heeft zijn Q ook low mana costs en een low cooldown.

Vergeet ook niet dat je ult een silence heeft, waardoor je als je het goed weet te timen, een ultimate + stun/slow combo kan uitvoeren waardoor je eigenlijk je laser 100% kunt raken. In veel gevallen zal een ultimate + stun + Q + Laser vaak genoeg zijn om iemand te oneshotten.

In de teamfights heb je gruwelijke poke dmg. Je laser heeft enorme range en mits je er handig mee bent kun je hem eenvoudig raken. Daarnaast tikt de laser ook nog voor 30% van de initiele dmg door.

Een van de grote zwakheden van viktor is dat je niet tegen burst kan, omdat je stun een paar seconde nodig heeft om te werken, waardoor gapclosers vaak je dood betekenen. Jou team moet jou beschermen, als je dat voor elkaar krijgt, dan heb je een leuke ranked champion, maar als je gepakt wordt is het eigenlijk 9 van de 10 keer over.
Pagina: 1 ... 67 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.