[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 14:55

Meneer iCy

swarma

Ero-Sensei schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:51:
[...]

Dat is het ook. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan support. Op Bronze Silver heb je alleen wat aan supports met heal, om simpelweg je adc langer in lane te houden, om zo een eventueel slechte adc op te vangen.
Ik deel je mening niet. Je kan beter een sterke tank support hebben met aardig wat stuns. Ik heb mezelf behoorlijk uit brons geloods door grotendeels te support/junglen. En als support heb ik zo goed als elke keer Leona gepakt en door haar stuns en klein beetje damage geef je de enemy ADC als een dienblaadje voor je eigen ADC en door je tankyness overleef je het ook.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:33
[...]

Dus ik neem een pick wat het team nodig heeft: tanky jungler. Maar als het team er niet naar speelt, heb je er niets aan. Wanneer ik een jungler pick als Xin, kan je een game veel makkelijker carrieen, maar dan weet je dat je in teamfights een echte tank tekort komt.
hier ben ik het ook niet mee eens, Xin heeft 2 main builds en beide zijn goed.

Tanky xin(stuk minder damage maar je kan nog steeds makkelijk kills maken)
en natuurlijk Ad xin.

mijn voorkeur voor xin in de jungle is toch wel tanky xin, frozen mallet zorgt vaak voor een goede gank waardoor je meestal wel een kill binnen sleept daarnaast, kan je alsnog de game changen omdat je nog steeds bakken met damage doet.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

True, kijk maar eens naar hecarim. Tanky jungler en doet nog enorme damage door de lizard of de elder drakes en een iceborn gauntlet en vaak zat carry ik de game door de damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

iCy schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:57:
[...]

Ik deel je mening niet. Je kan beter een sterke tank support hebben met aardig wat stuns. Ik heb mezelf behoorlijk uit brons geloods door grotendeels te support/junglen. En als support heb ik zo goed als elke keer Leona gepakt en door haar stuns en klein beetje damage geef je de enemy ADC als een dienblaadje voor je eigen ADC en door je tankyness overleef je het ook.
Dit heb ik gisteren dus gedaan. Leona gepakt omdat de rest van het team uit squishies bestond, en geprobeerd zoveel mogelijk kills op mijn carry te krijgen, maar ondanks dat ik hem vertelde wanneer ik erin zou gaan (ik zou een ping doen op het target en als hij daarmee eens was pingde hij ook nogmaals het target) maar vervolgens duik je erin en dan komt er geen follow-up. Of dan komt er wel een follow-up maar dat eindigt dan in een flash onder de toren. :) en dat was dus niet bij een specifiek persoon, maar bij alle carry's die dag.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou na zwaar weekend (zwaar aan de wodka gezeten) ga ik me vanavond nog eens wagen aan paar potjes ranked. Voor degene die eens een duoQ willen voeg me maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Defqonwolf schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:43:
Nou na zwaar weekend (zwaar aan de wodka gezeten) ga ik me vanavond nog eens wagen aan paar potjes ranked. Voor degene die eens een duoQ willen voeg me maar toe :)
ik ben er vanaaf waarschijnlijk gewoon weer :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Ik hoop dat ik snel draft picks kan gaan doen met mijn vrienden want ik vind blitz toch een van de vervelendste supports om tegen te hebben. Als ik daar tegen in een lane sta heb ik altijd veel moeite met farmen, het farmen gaat meestal alleen lekker als of de lane voorbij de bushes gepushed is wat gank gevaar oplevert of net een fractie voorbij de turret range staat anders is de dreiging zo groot dat ik niet lekker kan farmen. Heeft iemand tips hoe tegen een blitz te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Martin0 schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:49:
[...]

ik ben er vanaaf waarschijnlijk gewoon weer :P
is goed kijken of we dit keer wel kunnen winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In low leagues ban blitz ban thresh, een paar goeie hooks aan het begin van een teamfight en zeg maar dag met het handje. Support is viable in low elo zowel als high elo. Ik heb mezelf door elo decay van bronze 1 naar silver 3 al gecarried (in een 30 tal spelletjes) en ik heb toch af en toe moeten supporten alhoewel botlane mn slechtste positie is. Favo support is wel Janna (90% winrate momenteel), haal die philo stone snel en WARD :) haal sightstone en vanaf dan koop je enkel pinks.
3 skills die vijanden van je team kunnen afhouden of ze net bij je team houden is echt te leuk + een shield.

Duo-q is niet aan te raden in ranked, ik deel speedzor zijn mening hierover.

Je wordt gematched met hogere mmr en tegen hogere mmr en het verschil is niet te onderschatten
als je niet met allebei alle lanes aankan en zeker bent dat je beter bent dan je huidige mmr dan ben je een handicap voor je team
Ik heb het zelf al geprobeerd en gezien hoeveel moeilijker het wordt en ik heb ook al vaak gezien dat de duoqs (lolnexus) meer feeden.

Ik ben het ook eens met het feit dat jijzelf de enige constante factor bent en niet geluk. Ik ben er dan ook al meer dan eens in geslaagd om tegen mijn eigen verwachtingen door trollers of leavers of feeders op mn team toch nog te winnen door een throw van de tegenstanders.

Trouwens nog zoiets dat ik verfoei zijn de pure stats KDA wat echt niets zegt.
BSverhaal van feeders trolls blahblahblah maar ik stond bvb 10+/0/10+
Echt bullshit, als je het moeilijk hebt als team en verliest dan heb je niet genoeg gedaan want je bent zo goed als niet gestorven en de kans is groot dat je te voorzichtig hebt gespeeld, niet genoeg druk hebt gezet, en enkel de easy kills hebt opgeraapt, je niet samen met je team in de bres bent gesprongen .... enz

Ik heb al meerdere malen een raging kiddie in mijn team gehad die zijn KDA wel in orde was maar teamplay en pings voor objectives opvolgen ho maar hij doet het wel op zijn manier want hij weet het beter.
In plaats van samen te spelen en wat minder te typen en misschien proberen te winnen. Maar volgens mij ziet die speler zelf niet wat hij verkeerd doet want hij haalt toch een goeie kda ..

Ik mute die kereltjes en probeer er altijd het beste van te maken en ik surrender zelden door het aantal throws die ik nog steeds zie gebeuren. Dat is een goeie ingesteldheid om te beginnen van je zelf al een constante factor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Omtrent duo-queue deel ik de mening niet, het is vaak (spreek uit eigen ervaring) makkelijker om met 2 man een game te carryen dan solo, plus het feit dat dan sowieso 1 van ons 2en niet opgescheept is met de support role scheelt ook al behoorlijk. Gisteren de laatste pot hadden we top en jungle. Terwijl mijn maat mid en bot bleef ganken en ik top op eigen kracht begon te snowballen, kon ik na het neertikken van mijn toptower gaan roamen, waarna mijn maat top ging houden (xp kreeg van de minions). Ik ben toen eerst onze botlane gaan helpen die ondanks junglepressure hun turret al kwijt was geraakt. Eerst hun toren doorgepushed (ondanks dat mijn ad carry als een gek aan het pingen was dat ik uit de lane moest). Daarna richting mid gegaan en exact hetzelfde gedaan. Toen stonden we 3 turrets voor, waarna we soft objectives konden forceren (zoals dragon / hun red en blue buff). En zodra ik de mogelijkheid zag ging ik top en bot doorpushen terwijl mijn team mid druk hield.

Nou in zo'n geval ben ik toch blij dat ik met een extra speler op ventrilo zit waarmee ik kort kan communiceren. Dan neem ik die hogere MMR toch graag voor mijn rekening. Dan een soloqueue game waar ik in support wordt geforceerd om Riven all in te zien gaan vs een Garen of een mid Malzahar die door Ahri wordt vernederd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat is toch iedereen zijn probleem met support? Ik vind het heerlijk. Ik heb na mijn placement matches (silver 3) alleen maar support gespeeld en het bevalt mij prima. Blitz (alleen 85% van de games is hij banned) is wel mijn fav champ met tresh en sona als close 2nd en 3rd.

En support kan zo bepalend zijn voor een teamfight, je kan je ADC helpen maar ook onwijs feeden en het dus je ADC en team moeilijk maken. Ik heb nu 30 games gespeeld en ben up voor mijn promotion naar silver 2. Hopelijk gaat het goed want support wil ik nog wel een tijdje blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:06

Thompson

Beeromaniac

Veel mensen vinden ARAM maar een noobmodus maar ik ben hier toch best trots op;
19/0/23 met Fiddlesticks. 9.6k gold toen de ronde voorbij was. Wij geen eens een hit op onze 1e turret gekregen.

Op het eind zat ik te twijfelen tussen me dood laten gaan door de turrets bij hun nexus, zodat ik items kon kopen of toch blijven leven en met 0 deaths uitspelen. Aangezien ik dat 2e nog nooit had gehad bij ARAM dat gedaan, maakt het toch even extra spannend als je dan met je ult een teamfight initiate :D

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Alwinonline schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:54:
Wat is toch iedereen zijn probleem met support? Ik vind het heerlijk. Ik heb na mijn placement matches (silver 3) alleen maar support gespeeld en het bevalt mij prima. Blitz (alleen 85% van de games is hij banned) is wel mijn fav champ met tresh en sona als close 2nd en 3rd.

En support kan zo bepalend zijn voor een teamfight, je kan je ADC helpen maar ook onwijs feeden en het dus je ADC en team moeilijk maken. Ik heb nu 30 games gespeeld en ben up voor mijn promotion naar silver 2. Hopelijk gaat het goed want support wil ik nog wel een tijdje blijven spelen :)
Oh je hebt absoluut gelijk, maar voordat je bij teamfights komt heb je een laning phase. En als daarin je top en je mid als een gek lopen te feeden, krijgt je arme AD carry met 5 kills in lane en en degelijke farm het ook niet meer voor elkaar om dat alles te dragen. Want het probleem blijft dan, dat je top en mid nog steeds denken dat ze godmode hebben en ipv te peelen voor hun enige optie tot een win, kiezen ze voor kills en dan staat je fed AD Carry ineens tegenover 5 man met alleen nog een support naast zich. Dan mag je al Doublelift en Edward zijn wil je dat nog tot een goed einde brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Thompson schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:56:
Veel mensen vinden ARAM maar een noobmodus maar ik ben hier toch best trots op;
19/0/23 met Fiddlesticks. 9.6k gold toen de ronde voorbij was. Wij geen eens een hit op onze 1e turret gekregen.

Op het eind zat ik te twijfelen tussen me dood laten gaan door de turrets bij hun nexus, zodat ik items kon kopen of toch blijven leven en met 0 deaths uitspelen. Aangezien ik dat 2e nog nooit had gehad bij ARAM dat gedaan, maakt het toch even extra spannend als je dan met je ult een teamfight initiate :D
ik had gister in een potje aram dat ik ging carrien met ADAS lifesteal sion, dat is zo heerlijk, je healt sneller dan dat hun je dood krijgen, had gister samen met ez (ik dus met sion) 2 vs 5 waarbij ez de 1e killde en ik de andere 4 in een quadra XD, adas lifesteal sion op xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Damienx2 schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:01:
[...]

Oh je hebt absoluut gelijk, maar voordat je bij teamfights komt heb je een laning phase. En als daarin je top en je mid als een gek lopen te feeden, krijgt je arme AD carry met 5 kills in lane en en degelijke farm het ook niet meer voor elkaar om dat alles te dragen. Want het probleem blijft dan, dat je top en mid nog steeds denken dat ze godmode hebben en ipv te peelen voor hun enige optie tot een win, kiezen ze voor kills en dan staat je fed AD Carry ineens tegenover 5 man met alleen nog een support naast zich. Dan mag je al Doublelift en Edward zijn wil je dat nog tot een goed einde brengen.
dat is waar maar als je een goeie ADC/support combo hebt en snel je lane pusht kan je vaak al voorkomen dat je mid teveel gefeed word door extra veel ganks uit te voeren op mid. Dat is vaak de oplossing die ik toepas. Ook altijd dragons securen is een must als je andere lanes overrun worden omdat je team dan niet teveel achter komt te staan. Ik ben het met je eens dat een te gefeede mid en toplane erg zijn maar vaak heb je als botlane erg veel invloed op het verloop van het spel. als jij namelijk bot kan helpen op momenten dan kan je jungler top babysitten en zo de feed daar tegengaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
[...]
Dus ik neem een pick wat het team nodig heeft: tanky jungler. Maar als het team er niet naar speelt, heb je er niets aan. Wanneer ik een jungler pick als Xin, kan je een game veel makkelijker carrieen, maar dan weet je dat je in teamfights een echte tank tekort komt.
Xin kan naar mijn idee prima als tank werken die ook nog damage eruit kan gooien!
Als jungler vind ik de volgende build wel leuk met hem:

Basis items:
Mobility boots (Homeguard) - Spirit of the Elder Golem - Iceborn Gauntlet - Spirit Visage

Afhankelijk van de enemy:
Frozen Mallet + BoTRK
Zypher + Hydra

En als je helemaal tanky wil zijn:
Warmog + Locket

Als runes heb ik armour en magic resist per level (+24 @ 18), movement speed quints (+4,5%) en attack speed (15%). Runes op 21-9-0 en als full tank 0-30-0 of 9-21-0.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

schaapiej schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:13:
[...]

Xin kan naar mijn idee prima als tank werken die ook nog damage eruit kan gooien!

Basis items:
Mobility boots (Homeguard) - Spirit of the Elder Golem - Iceborn Gauntlet - Spirit Visage

Frozen Mallet + BoTRK
Zypher + Hydra

Warmog + Locket

Als runes heb ik armour en magic resist per level (+24 @ 18), movement speed quints (+4,5%) en attack speed (15%). Runes op 21-9-0 en als full tank 0-30-0 of 9-21-0.
Hmm Iceborn gauntlet? Wat is de redenatie hierachter? Ik bedoel waarom dat en bijvoorbeeld geen Frozen Heart? Puur voor de proc?

Zag gisteren in mijn game ook een Wu-kong die sorc boots nam, hij ownde verder de game daar niet van maar ik was toch benieuwd naar de keuze. Want naar mijn mening is alleen de decoy van Wu-kong magicdmg en de rest allemaal physical. Ik zag in zijn matchhistory dat hij dat altijd deed, maar helaas gaf hij er geen verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Iceborn is op Xin niet nodig, die heeft met zijn slow en knockup al genoeg CC in zijn kit zitten. Dat geld kun je beter aan een ECHT tank-item uitgeven, zoals bijvoorbeeld Randuins of Frozen Heart.

Over support: tja, je kunt inderdaad niet elke game winnen, zelfs als je in de laning phase hard wint. Zelfde geldt echter ook voor andere rollen. Als ik top sta en hard win maar mn botlane hard feed verlies je vaak ook de game. Je kan alleen zorgen dat je het zelf zo goed mogelijk doet en PROBEREN anderen te helpen, en als dat goed genoeg gaat win je als het goed is >50% van je games en stijg je in rating. Ook als support.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
schaapiej schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:13:
[...]

Basis items:

Frozen Mallet + BoTRK
Zypher + Hydra

Warmog + Locket

ik bouw xin:

- warmogs
- frozen mallet
- sunfire cape
- spirit visage
- black cleaver
- boots.

(eerst haal ik dan jungle items maar die verkoop ik later weer)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Damienx2 schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:17:
[...]

Hmm Iceborn gauntlet? Wat is de redenatie hierachter? Ik bedoel waarom dat en bijvoorbeeld geen Frozen Heart? Puur voor de proc?

Zag gisteren in mijn game ook een Wu-kong die sorc boots nam, hij ownde verder de game daar niet van maar ik was toch benieuwd naar de keuze. Want naar mijn mening is alleen de decoy van Wu-kong magicdmg en de rest allemaal physical. Ik zag in zijn matchhistory dat hij dat altijd deed, maar helaas gaf hij er geen verklaring voor.
Inderdaad de extra damage die je uit de proc van de Sheen haalt. Kan uiteraard ook met de Trinity Force, maar pak de Iceborn dan om wat meer tanky te zijn. Met de Frozen Heart heb ik het idee dat je er helemaal geen damage uitgooit.. cooldown is met deze build aardig laag om vaag genoeg die proc te hebben voor wat damage!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:20:
Iceborn is op Xin niet nodig, die heeft met zijn slow en knockup al genoeg CC in zijn kit zitten. Dat geld kun je beter aan een ECHT tank-item uitgeven, zoals bijvoorbeeld Randuins of Frozen Heart.

Over support: tja, je kunt inderdaad niet elke game winnen, zelfs als je in de laning phase hard wint. Zelfde geldt echter ook voor andere rollen. Als ik top sta en hard win maar mn botlane hard feed verlies je vaak ook de game. Je kan alleen zorgen dat je het zelf zo goed mogelijk doet en PROBEREN anderen te helpen, en als dat goed genoeg gaat win je als het goed is >50% van je games en stijg je in rating. Ook als support.
Helaas was het gisteren geen >50% :) Ach ik maak me er niet al te druk om, vind het alleen knap van mensen die vanuit support role toch nog hard kunnen carryen. Want ik kan het persoonlijk alleen vanuit top/jungle/mid en AD carry alleen als mijn team ook daadwerkelijk wat moeite doet om mij te beschermen (mijn positioning op AD carry is gewoon bedroevend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ok, ok, Xin kan je prima tanky bouwen, dat was mijn punt ook niet. Maar iedereen zal het met me eens zijn dat Rummus (of Nautilus bijv.) van nature meer tanky is dan Xin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:06

Wootlock

Evilution

Afgelopen weekend eens bezig geweest met 3vs3 ranked.
Dat is een leuke verandering als je summoners rift gewend bent. In de placement matches een beetje gekeken wat goed werkt, een teamcomp met een kayle werkt er goed !
Nu zijn we erachter gekomen dat een armor shred team ook heerlijk werkt (Nasus / Renekton / Cait) uiteindelijk geplaats in Bronze 4 ( :') ) maar gezien de LP die we ontvangen zullen we well snel in silver zitten !
Leuke afwisseling 3vs3 :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:38:
Afgelopen weekend eens bezig geweest met 3vs3 ranked.
Dat is een leuke verandering als je summoners rift gewend bent. In de placement matches een beetje gekeken wat goed werkt, een teamcomp met een kayle werkt er goed !
Nu zijn we erachter gekomen dat een armor shred team ook heerlijk werkt (Nasus / Renekton / Cait) uiteindelijk geplaats in Bronze 4 ( :') ) maar gezien de LP die we ontvangen zullen we well snel in silver zitten !
Leuke afwisseling 3vs3 :)
Hey Vicarious, Nasus/Renekton hebben wij ook goede ervaringen mee he in 3on3? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Vicarious schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:20:
Ja mijn games zijn op dit moment 42 gespeeld en 28 gewonnen dus dat is idd meer dan die 50%, het jammere aan soloQ is dat je zo afhankelijk bent van je ADC en of je elkaar begrijpt. Speel ik agressive maar mijn ADC niet kan het snel fout gaan. maarja in principe is het voor elke rol belangrijk dat je elkaar een beetje begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:45:
[...]

Hey Vicarious, Nasus/Renekton hebben wij ook goede ervaringen mee he in 3on3? :)
Praat me er niet van :D Wat een kutteam om tegen te spelen was dat zeg. Zij hadden Lux erbij voor de magic damage en long range snares. Andere long range AP'ers met CC (Anivia bijv. ) zullen waarschijnlijk ook prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Bah, noem me ongeduldig maar k vind t slecht dat ik nu al bijna 5 dagen moet wachten op een reactie van 'account recovery' om mijn ww te krijgen.. Om nog maar te zwijgen over dat de recovery e-mails niet aankomen...

Dat moest ik even kwijt :)

Ik speel om de tijd te doden maar op een low level account, maar het is toch wennen zonder runes, masteries, en een beperkt aantal champs om mee te spelen. Het is in ieder geval beter dan niks.

Grappig om te zien dat de lanes altijd op dezelfde manier verdeeld zijn (jungle, solo top, AP mid, supp/ADc bot), zelfs spelend met mensen die level <30 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Beunhaas schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:35:
Bah, noem me ongeduldig maar k vind t slecht dat ik nu al bijna 5 dagen moet wachten op een reactie van 'account recovery' om mijn ww te krijgen.. Om nog maar te zwijgen over dat de recovery e-mails niet aankomen...

Ik speel om de tijd te doden maar op een low level account, maar het is toch wennen zonder runes, masteries, en een beperkt aantal champs om mee te spelen. Het is in ieder geval beter dan niks.

Grappig om te zien dat de lanes altijd op dezelfde manier verdeeld zijn (jungle, solo top, AP mid, supp/ADc bot), zelfs spelend met mensen die level <30 zijn.
nja ligt eraan hoor, ik heb heel vaak ook gezien <30 en dan duo top

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Beunhaas schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:35:

Wachten is nooit fijn. Zo zat ik bij Riot te wachten op een RP refund vanwege het aanschaffen van Riot Blitzcrank / Arcade Hecarim, aangezien het er niet via mijn geldige Gamescom 2013 ticket gebeurde. Eerste ticket aangemaakt en alle nadrukkelijk uitgelegd om vervolgens een response te krijgen van support dat ze beide skins aan mijn account hadden toegekend. Heel leuk en aardig maar ze stonden er al op omdat ik ze zelf had aangeschaft. Toen nog maar eens een ticket aangemaakt met het verzoek of ze nu daadwerkelijk de ticket wilden doorlezen en mij die RP wilden refunden.

Week later een berichtje dat de RP is teruggestort, maar dat het niet gebruikelijk is. Het is iig afgehandeld, dus ja het is even wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-10 18:28
Ero-Sensei schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:33:
Ok, ok, Xin kan je prima tanky bouwen, dat was mijn punt ook niet. Maar iedereen zal het met me eens zijn dat Rummus (of Nautilus bijv.) van nature meer tanky is dan Xin.
Rammus is niet meer tanky als je kijkt naar stats 420 HP tegenover 445
Alleen Rammus heeft door zijn W een shield die hem 6 seconded increased resistance geeft.

Daarbij zijn vaak de runes ook heel anders ingesteld, Xin kan je beter een combinatie van AD en defense geven, omdat die het moet hebben van zijn initiele burst damage, als die niet goed is dan is het vaak al fail.

Rammus die kan beter volledig op defense, zijn taak is meer om zichzelf te tanken en de vijand te slowen en te poken, daarbij heeft die op zijn Q ook nog eens een goede escape.

Eigenlijk slaat hetzelfde van Rammus ook op Nautilus ook een shield (W) en een slow (Q), alleen geen escape.

Eigenlijk zegt de klasse al genoeg, Xin zhao heeft geen natuurlijke klasse van tank maar Primary: Fighter Secondary: Assassin.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Turismo schreef op maandag 09 september 2013 @ 13:44:
[...]

Rammus is niet meer tanky als je kijkt naar stats 420 HP tegenover 445
Alleen Rammus heeft door zijn W een shield die hem 6 seconded increased resistance geeft.

Daarbij zijn vaak de runes ook heel anders ingesteld, Xin kan je beter een combinatie van AD en defense geven, omdat die het moet hebben van zijn initiele burst damage, als die niet goed is dan is het vaak al fail.

Rammus die kan beter volledig op defense, zijn taak is meer om zichzelf te tanken en de vijand te slowen en te poken, daarbij heeft die op zijn Q ook nog eens een goede escape.

Eigenlijk slaat hetzelfde van Rammus ook op Nautilus ook een shield (W) en een slow (Q), alleen geen escape.

Eigenlijk zegt de klasse al genoeg, Xin zhao heeft geen natuurlijke klasse van tank maar Primary: Fighter Secondary: Assassin.
Ook helemaal waar, met als kanttekening; als je Rammus vol tanky bouwt krijg je er dmg voor terug (%armor). Bij Xin is dat niet het geval. Wil ik kunnen carrien moet ik Xin ofwel full dmg, ofwel hybrid bouwen. Full tank Xin kan ik niet mee carrien. Neem daarbij in ogenschouw waar het verhaal om begon van ij: het vermogen om te carrien wanneer de laners er niet op inspringen. Met Xin solo je de tegenstanders, zeker full dmg build. Met Rammus lukt me dat niet.

Het zal ook wel aan mijn eigen skill-level liggen natuurlijk, want ik kom niet voor niks samen met noobs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Rammus is toch ook een iets mindere damage dealer en heeft hulp van de laner nodig om kills te maken. Dit ligt meer aan de champ dan jou skills lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:43
Bah, 6-4 en Silver II. 2 potjes verloren door een "graphic error" 10 minuten DC, gevolgd door een bak met flame van jungler/mid (terwijl we keiharde lategame hadden, puur verloren door dat geflame) en nog een normaal potje vol flamers. Jammer jammer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ik weet hoe je je voelt, ik heb mij eerste 2 placements ook verloren door internet/systeem crashes. 3de game was een eitje waarbij ik me af vroeg wat doe ik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
ArgantosNL schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:28:
ik weet hoe je je voelt, ik heb mij eerste 2 placements ook verloren door internet/systeem crashes. 3de game was een eitje waarbij ik me af vroeg wat doe ik hier.
Ik heb mijn eerste 3 games (3-0) zelf gespeeld, maar werd bang van het niveau, namelijk rondom ~level 10. Hierna heb ik mijn games met een vriend gespeeld die in Silver 1 zit - nu werden we gematched met/tegen Silver 3 t/m Gold 1. Dit waren wat normalere games, en gaf me iets minder "verantwoordelijkheidsgevoel" als enige degelijke speler. Niet zo zeer arrogant, maar het kwam neer op "welk team heeft de meeste smurfs/ervaren spelers". Een potje nog verloren alleen, zat ik dus tegen een smurf (30 normal wins, wel level 30 met skin, rune pages e.d.). Wij gingen redelijk op, maar uiteindelijk zij gewonnen.

Heel frustrerend dat je ongeacht je normal wins gewoon bij andere placement players (nieuwe 30s) geplaatst wordt. Zo'n wereld van verschil, voor matches die zo zwaar tellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ero-Sensei schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:13:
[...]

Ook helemaal waar, met als kanttekening; als je Rammus vol tanky bouwt krijg je er dmg voor terug (%armor). Bij Xin is dat niet het geval. Wil ik kunnen carrien moet ik Xin ofwel full dmg, ofwel hybrid bouwen. Full tank Xin kan ik niet mee carrien. Neem daarbij in ogenschouw waar het verhaal om begon van ij: het vermogen om te carrien wanneer de laners er niet op inspringen. Met Xin solo je de tegenstanders, zeker full dmg build. Met Rammus lukt me dat niet.

Het zal ook wel aan mijn eigen skill-level liggen natuurlijk, want ik kom niet voor niks samen met noobs :)
Haha, een full tank Xin is inderdaad nutteloos, aangezien die niet echt kan poken en geen escape heeft op zijn ult na dan, maar die telt niet echt mee wegens hoge cooldown.

Full tank heeft alleen succes als je redelijk fed bent, dat je zoveel health and armor hebt, dat de enemy amper damage op je doet, maar door je hogere lvl je nog steeds genoeg damage dealt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Turismo schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:48:
[...]

Haha, een full tank Xin is inderdaad nutteloos, aangezien die niet echt kan poken en geen escape heeft op zijn ult na dan, maar die telt niet echt mee wegens hoge cooldown.

Full tank heeft alleen succes als je redelijk fed bent, dat je zoveel health and armor hebt, dat de enemy amper damage op je doet, maar door je hogere lvl je nog steeds genoeg damage dealt.
Xin doet nog redelijk veel damage zonder items, en heeft zijn ult en knock-up voor "irritatie"/cc. Echter ben ik het eens dat hij beter fungeert als hybrid. Als je een vol-tank champion wil hebben, neem er dan een met CC. Nautilus is het perfecte voorbeeld, al is iets als Zac nog steeds te goed, aangezien hij %damage doet, en te goed kan engagen. Of Jarvan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Toch neig ik met Xin meer naar tanky en bouw ik maar weinig damage. Early game een brutalizer en MISSCHIEN dat ik die nog uitbouw na een cleaver, maar niet nadat ik eerst mijn Spirit of Ancient Golem en Locket gekocht heb. Lategame Xin build voor mij: Mercs, Spirit of Ancient Golem, Locket, , Black Cleaver, Sunfire Cape, <per game verschillend>

[ Voor 21% gewijzigd door Vicarious op 09-09-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:16:
Toch neig ik met Xin meer naar tanky en bouw ik maar weinig damage. Early game een brutalizer en MISSCHIEN dat ik die nog uitbouw na een cleaver, maar niet nadat ik eerst mijn Spirit of Ancient Golem en Locket gekocht heb. Lategame Xin build voor mij: Mercs, Spirit of Ancient Golem, Locket, , Black Cleaver, Sunfire Cape, <per game verschillend>
ik vind dit ook een veel viablere keuze, bedoel xin is goed als damage dealer maar vind het tanky toch iets handiger omdat je meer klappen kan vangen terwijl je toch nog veel damage doet

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22

Qon

Iemand tips om met Vayne beter te worden? Ik heb erg vaak het gevoel dat ik iets fout doe, ik wordt namelijk in veel teamfights gepakt, terwijl als ik de pro's zie gaan, dat zij juist met vayne heel moeilijk gepakt worden vanwege tumble. Echter lukt het mij niet zo goed om eerst naar achter te tumblen en dan vervolgens binnen range te zijn om nog een aa te maken. Waardoor vaak mijn vayne weer 'te' ver terug loopt, maar nu met tumble op cooldown.

Is het echt een kwestie van de range van de aa weten? Iemand nog tips hoe ik vayne goed kan oefenen?
Het lijkt wel alsof ik alleen goed met vayne ben als ik early game ver bovenaan sta, alleen dan weet ik vaak heel hard te snowballen, maar in teamfights bak ik er dan weer niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Servers alweer ruim een uur down. Althans, een deel. Ranked is uitgeschakeld. Zat nog in een ranked game.

In die officiële forum post van Riot barst het weer van de mensen die vitten op Riot en voortdurend van die stekelige opmerkingen maken over het feit dat NA spelers bij serverproblemen wél RP krijgen. Vind dat altijd wel vermakelijk om te lezen, maar wat is daar eigenlijk van waar? Is de compensatie in NA of Korea daadwerkelijk beter dan op EU(W)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Als er vanavond mensen online zijn van de GoT groep dan doe ik graag eens mee. Heb geen geweldige stats maar weet met Ashe of Annie redelijk mee te draaien.

http://www.elophant.com/l...nds/summoner/euw/41609857

Ben het een beetje zat om steeds die random teams te doen waarbij 80% van de mensen alleen maar loopt te schelden op iedereen... Wil gewoon leuke, gemotiveerde games spelen zonder gezeik :)

[ Voor 4% gewijzigd door M-Opensource op 09-09-2013 15:56 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
M-Opensource schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:54:
Als er vanavond mensen online zijn van de GoT groep dan doe ik graag eens mee. Heb geen geweldige stats maar weet met Ashe of Annie redelijk mee te draaien.

Ben het een beetje zat om steeds die random teams te doen waarbij 80% van de mensen alleen maar loopt te schelden op iedereen... Wil gewoon leuke, gemotiveerde games spelen zonder gezeik :)
add me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Koekiemonsterr schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:53:
Servers alweer ruim een uur down. Althans, een deel. Ranked is uitgeschakeld. Zat nog in een ranked game.

In die officiële forum post van Riot barst het weer van de mensen die vitten op Riot en voortdurend van die stekelige opmerkingen maken over het feit dat NA spelers bij serverproblemen wél RP krijgen. Vind dat altijd wel vermakelijk om te lezen, maar wat is daar eigenlijk van waar? Is de compensatie in NA of Korea daadwerkelijk beter dan op EU(W)?
Het is ooit een keer gebeurt volgens mij en toen waren de problemen velen malen erger dan op de EUW. Net zoals de problemen bij de Korea, zij hebben toen een skin gekregen voor 3 dagen volledig offline. Tenminste zo'n verhaal had ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Qon schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:47:
Iemand tips om met Vayne beter te worden? Ik heb erg vaak het gevoel dat ik iets fout doe, ik wordt namelijk in veel teamfights gepakt, terwijl als ik de pro's zie gaan, dat zij juist met vayne heel moeilijk gepakt worden vanwege tumble. Echter lukt het mij niet zo goed om eerst naar achter te tumblen en dan vervolgens binnen range te zijn om nog een aa te maken. Waardoor vaak mijn vayne weer 'te' ver terug loopt, maar nu met tumble op cooldown.

Is het echt een kwestie van de range van de aa weten? Iemand nog tips hoe ik vayne goed kan oefenen?
Het lijkt wel alsof ik alleen goed met vayne ben als ik early game ver bovenaan sta, alleen dan weet ik vaak heel hard te snowballen, maar in teamfights bak ik er dan weer niks van.
Tja Vayne.....dat naar achter tumblen en toch nog een AA doen is kwestie van oefenen. Je moet een beetje wennen aan haar low range aa's; meestal wordt ze outranged (zeker door types als Cait/Varus).

Echter, een aa gevolgd door een Q tumble attack is harde dmg. Buit dat uit wanneer je kan.

Zorg iig dat je Q op lvl 1 pakt en E op lvl 2. E is zo belangrijk als Vayne zijnde. En niet alleen defensief. als je support een move maakt en je kunt jezelf zo positioneren dat je de enemy adc tegen een muur kan schieten (=stun) met je E, dan hebben ze een serieus probleem.

En als je je ulti activeert, zorg dan wel dat je Q niet op cooldown is. Die stealth tumble naar voren is niet te onderschatten.

En uiteraard, bouw zoveel mogelijk attack speed voor haar W. Dus Botrk + Phantom Dancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
M-Opensource schreef op maandag 09 september 2013 @ 15:54:

misschien is het makkelijk om even in je post te vermelden dat je level 14 bent, aangezien de meeste mensen hier toch wel ranked spelen.
tenzij mensen normals met je willen spelen maar dan moet je wel verwachten dat je een moeilijke match up krijgt!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Martin0 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:03:
[...]

misschien is het makkelijk om even in je post te vermelden dat je level 14 bent, aangezien de meeste mensen hier toch wel ranked spelen.
tenzij mensen normals met je willen spelen maar dan moet je wel verwachten dat je een moeilijke match up krijgt!
Dat viel mij ook op, wil best met je samenspelen, maar je hebt nog geen flash unlocked dus dat levert een oneerlijk nadeel op wanneer je tegen players die wel flash hebben.

Ik speel geen ranked btw, haha.
1. Voel er niet echt de behoefte voor, als ik de horror verhalen hier zo lees.
2. Het seizoen is bijna voorbij.
3. Niet echt een duoq partner.
4. 5v5 en ARAM normals vind ik leuk genoeg.
5. Speel al 2 weken bijna alleen ARAM, zodat ik alle champions echt leer kennen.

[ Voor 21% gewijzigd door Turismo op 09-09-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Martin0 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:03:
[...]

Ik twijffelde daar nog over, ik vermoedde namelijk al dat de meesten ranked spelen. No problem, ik voeg het GoT kanaal even toe vanavond en dan kijk ik daar wel of er mensen zijn die normals spelen rond mijn niveau :)

Duurt overigens wel verdomd lang om dat level op te krikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

M-Opensource schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:07:
[...]

Ik twijffelde daar nog over, ik vermoedde namelijk al dat de meesten ranked spelen. No problem, ik voeg het GoT kanaal even toe vanavond en dan kijk ik daar wel of er mensen zijn die normals spelen rond mijn niveau :)

Verwacht niet teveel hoor van dat GoT channel. Ik heb me laten vertellen dat dat tijdje geleden behoorlijk wat opleverde qua games die van daaruit werden geïnitieerd, maar dat is nu iig niet echt het geval. Overigens zijn er in GoT channel genoeg spelers die niet perse ranked doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
M-Opensource schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:07:
[...]

duurt ongeveer 300 normals voordat je level 30 bent(berekent op ongeveer 50/50 winrate)
en uiteraard is het altijd handig te vermelden dat je level 14 bent.
Turismo schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:07:
[...]

Dat viel mij ook op, wil best met je samenspelen, maar je hebt nog geen flash unlocked dus dat levert een oneerlijk nadeel op wanneer je tegen players die wel flash hebben.

Ik speel geen ranked btw, haha.
1. Voel er niet echt de behoefte voor, als ik de horror verhalen hier zo lees.
2. Het seizoen is bijna voorbij.
3. Niet echt een duoq partner.
4. 5v5 en ARAM normals vind ik leuk genoeg.
5. Speel al 2 weken bijna alleen ARAM, zodat ik alle champions echt leer kennen.
lvl 14 > lvl 12 wat nodig is voor flash ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:10:
[...]

Verwacht niet teveel hoor van dat GoT channel. Ik heb me laten vertellen dat dat tijdje geleden behoorlijk wat opleverde qua games die van daaruit werden geïnitieerd, maar dat is nu iig niet echt het geval. Overigens zijn er in GoT channel genoeg spelers die niet perse ranked doen hoor.
Vroegah in het begin (ik was een van degenen met het idee destijds) was het heel actief, nu kijk ik er zelf amper meer in. Probleem is ook dat er nu zoveel mensen in zitten waarvan ik geen idee heb wie ze zijn dat ik het een beetje raar vind om ze om een game te vragen.

[ Voor 43% gewijzigd door Vicarious op 09-09-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 15:24
Koekiemonsterr schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:10:
[...]

Altijd dezelfde mensen die vragen voor groepen of dergelijke en het feit dat niemand echt reageert op andermans vragen zorgt er ook voor dat het minder gezellig is in die channel.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Martin0 schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:11:
[...]

duurt ongeveer 300 normals voordat je level 30 bent(berekent op ongeveer 50/50 winrate)
en uiteraard is het altijd handig te vermelden dat je level 14 bent.

[...]

lvl 14 > lvl 12 wat nodig is voor flash ;)
Oh haha, bedankt voor de correctie, is al even geleden, ik keek gewoon naar match history en viel me op dat ik geen flash zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Ach, als mensen niet zonder goede reden lopen te schelden dan vind ik het al heel wat! Ben die 12-jarigen die bij je eerste death al n00b schreeuwen een beetje zat. LoL is een heerlijk spel, maar de community is verschrikkelijk...

[ Voor 16% gewijzigd door M-Opensource op 09-09-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Haha, ja dat constante gejank van sommigen, om ziek van te worden soms.
Klagen vind ik best, maar er zijn er genoeg die onlogisch jou voor n00b uitmaken, om hun eigen onkunnen te verhullen.

Voorbeeld uit de praktijk wat ik wel s meemaak: je bent jungle en Top/bot gaan kut, je moet kiezen, je kiest bot want beter als jou adc fed raakt.
Top word 2x geganked, omdat diegene niet weet hoe die safe top moet spelen.

Dan wordt er gezegd: "REPORT jungler for being n00b doesnt know how to help".

Okee dan ga je een keer top om het nog proberen gelijk te trekken voor top. Op dit moment raakt bot in problemen omdat ze eigenlijk niet echt goed zijn, maar om van top naar bot te geraken duurt een eeuwigheid.

Kan je beter dat mid gaat en dat jij mid gaat coveren, maar helaas de schade is al gedaan.
Dan gaat bot klagen: "OMG jungler n00b for no help"

Leuke sidenote: Ik heb amper kunnen junglen doordat ik eigenlijk alleen maar ren van bot naar top en vice versa, dus raak behoorlijk achter kwa gold.

End game: Defeat, en dan nog de overtreffende trap "all Report our jungler plz for no skill", zucht....

Wat kan ik dan nog doen! mission impossible, maar het is blijkbaar makkelijk om alle onkunde op de jungler te gooien.

Gelukkig ben ik makkelijk in ignoren, wat kan mij t verrotten, ga er ook 0,0 moeite in steken om hun te laten inzien dat het ook onkunde van hunzelf is, die logica bevatten ze meeste toch niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Turismo op 09-09-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Turismo schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:26:

Gezeur op de Jungler is waarschijnlijk hetgeen dat het meeste voorkomt. Dat hou je altijd.

Menigeen wijst meteen met de vinger naar de jungler als ze in hun lane gekilled worden, i.p.v. dat ze zich eerst afvragen of ze 1vs1 of (op bot lane) 2vs2 niet gewoon zelf stand hadden moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Turismo schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:26:
Klagen vind ik best, maar er zijn er genoeg die onlogisch jou voor n00b uitmaken, om hun eigen onkunnen te verhullen.

Voorbeeld uit de praktijk wat ik wel s meemaak: je bent jungle en Top/bot gaan kut, je moet kiezen, je kiest bot want beter als jou adc fed raakt.
Top word 2x geganked, omdat diegene niet weet hoe die safe top moet spelen.

Okee dan ga je een keer top om het nog proberen gelijk te trekken voor top. Op dit moment raakt bot in problemen omdat ze eigenlijk niet echt goed zijn, maar om van top naar bot te geraken duurt een eeuwigheid.

Kan je beter dat mid gaat en dat jij mid gaat coveren, maar helaas de schade is al gedaan.
Dan gaat bot klagen: "OMG jungler n00b for no help"

Leuke sidenote: Ik heb amper kunnen junglen doordat ik eigenlijk alleen maar ren van bot naar top en vice versa, dus raak behoorlijk achter kwa gold.

End game: Defeat, en dan nog de overtreffende trap "all Report our jungler plz for no skill", zucht....

Wat kan ik dan nog doen! mission impossible, maar het is blijkbaar makkelijk om alle onkunde op de jungler te gooien.

Gelukkig ben ik makkelijk in ignoren, wat kan mij t verrotten, ga er ook 0,0 moeite in steken om hun te laten inzien dat het ook onkunde van hunzelf is, die logica bevatten ze meeste toch niet.
jungler en support zijn niets voor niets de meest ongewaardeerde rollen die er zijn.

ik speel het liefst jungle maar goed als ik prioriteiten moet stellen tussen twee lanes zou ik altijd mid en bot kiezen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Als support heb ik er gelukkig een stuk minder last van, een slechte adc'er valt meestal toch wel door de mand, door slechte cs en gewoon gehele speelstijl en engage timing.

Mijn support win/loss ratio is ook wel een stuk hoger moet ik zeggen met bijna alleen Janna.
Ik kan de eerste 5 min. vaak wel zeggen of ik een goede of slechte adc'er heb.

Als een adc'er slecht speelt, dan vraag ik t vaak op een meest vriendelijke manier.
Krijg dan vaak een normaal antwoord terug "Yeah, haven't played adc much', met die info hebben we wel wat aan, want kan je als team meer rekening mee houden.

[ Voor 37% gewijzigd door Turismo op 09-09-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel raar dat je Janna niet meer in de competitieve scene ziet. Ik vind haar echt wel een super support die je hele team nog eens twee ms quints gratis cadeau doet.
Ik speel van alle supports haar het liefst en als ik jungle of top speel ben ik altijd blij van een janna support te zien, zelfs vanuit de botlane draagt ze bij aan mn spel door haar passive.
Als jungler heb ik zowiezo al ms quints meestal maar toch sneller door de jungler sneller om te ganken het is toch een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ben benieuwd wat de mening is van Tresh als ADC, ik zie die trent nu steeds meer doordat enkele pro players dit hebben gepromote.

Maar ik heb er nog niet 1 mee gespeeld die succesvol was, ik denk dat het ook niet echt telt als ADC pur sang.

Heb ook t gevoel dat ze zichzelf vaak overschatten en meteen vol agressief erop in gaan, wss hebben ze net ervoor een video van ad tresh gezien en denken dat ook te kunnen.

Denk dat het meer de manier is van hoe je engaged en gebruik maakt van je skills zoals in deze video
YouTube: Thresh montage - I Ain't No Support

Met de lantern sleep je een 2e in je team fight mee, of een pull van een enemy.
Hij kan ook zeker de game carryen en een gamechanger zijn, alleen zet m niet op bot lane met een squishy support die amper damage doet.

[ Voor 11% gewijzigd door Turismo op 09-09-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:57:
Ik vind het wel raar dat je Janna niet meer in de competitieve scene ziet. Ik vind haar echt wel een super support die je hele team nog eens twee ms quints gratis cadeau doet.
Ik speel van alle supports haar het liefst en als ik jungle of top speel ben ik altijd blij van een janna support te zien, zelfs vanuit de botlane draagt ze bij aan mn spel door haar passive.
Als jungler heb ik zowiezo al ms quints meestal maar toch sneller door de jungler sneller om te ganken het is toch een voordeel.
Goed punt, inderdaad geen all time favorite bij Pro spelers.

Wel zie ik in de lolking charts dat ze erg popular is in ranked solo games.
http://www.lolking.net/ch...r&queue=1x1&league=ranked

Zeker in NA 4e plek! Sommige pro spelers spelen haar ook wel s op mid en zelfs top, dan komt ze ineens heel anders uit de hoek

Wel grappig om te zien
http://www.twitch.tv/xchocobars/c/2855345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Vicarious schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:12:
[...]

Vroegah in het begin (ik was een van degenen met het idee destijds) was het heel actief, nu kijk ik er zelf amper meer in. Probleem is ook dat er nu zoveel mensen in zitten waarvan ik geen idee heb wie ze zijn dat ik het een beetje raar vind om ze om een game te vragen.
Dit.

Vroeger was het er nog wel eens gezellig. Ach, we worden allemaal ouder :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Je kan ze gewoon inviten en dan maar een ts3 kanaal opgeven en zien. Dit ben ik van plan te gaan doen want wanneer ik vraag wie zin heeft in een potje blijft het toch wel erg stil XD

En Thresh ADC is viable, early game kan hij hard poken dankzij zijn E. Het probleem van Thresh adc dat zijn range redelijk kort is en dat hij bijv met attack speed niet heel goed scaled.
En het probleem met Thresh is dat wanneer je zijn Q gooit je niet kan auto attacken. En zijn E R is erg close range dus dan word het moeilijk om die te gebruiken.

Ik zou hem dan liever op top spelen met trinity force frozenmalet blade of the ruined king.
Wanneer ik bijv in ranked 1ste of tweede pick ben dan pak ik hem meestal. En wanneer de tegenstander een Singed, Riven of eigenlijk elke close range pakt word het al gauw GG voor mij want ik kan lekker rustig farmen en vooral lekker poken. Dus hun krijgen geen farm en moeten veel back want als ze blijven dan kunnen ze dood gaan wanneer ik een goede Q erop gooi. En ze verspillen al hun geld aan pots.

Tevens wat vinden jullie van de Elise reworks?
Ze is nog steeds lekker sterk met een leuke clear speed maar ze hebben haar Spider E wel hard generved, je moet nu echt na gaan denken is dit het juiste moment? Want vroeger gooide je hem gewoon op een champ en dan kwam je er ook echt achter maar wanneer die champ weg loopt blijf je nu in de lucht hangen.

Tevens ook weer in de promotions naar brons 2.

[ Voor 23% gewijzigd door dudee op 10-09-2013 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
gister ging het weer geweldig, trolls every where.

ik zou met defqonwolf gaan samenspelen maar die was away en daarna weg, no big deal, ben daarom maar aram gaan spelen want vind normals niks in me eentje, dus eerst: ik kassa en we krijgen een premade brand en lucian, denk je ow dat is wel lekker(aan het begin waren we ook aan het winnen) maar wat waren deze gasten aan het trollen, weigeren in team te spelen altijd maar solo'en, dus feeden en ja toen hadden we bijna verloren zeg ik : Bg, want die gasten hadden echt mijn game geruïneerd(stond in middels 14/8 ofzo) hebben we nog heel even van ons af kunnen houden maar door dat ik BG zei moest ik maar gereport worden en ene scheld woord na de andere(ben nog niet gewend om mensen te muten), uit eindelijk verloren, heb ze gereport en doorgegaan naar het volgende potje.

Potje daarna: was ik urgot, en ik kan niet zo heel goed met urgot maar dat even ter zijde, ten eerste hadden we een jax die afk was dus ja 4 vs 5, toen gingen ahri en eve ook nog eens trollen door de enemie hun te laten killen door richting hun nexus te lopen(we hadden 1 turret neer ouzo) nou lekker dan weer, alle 3 gereport.

potje daarna: ik was shaco, ik speel de heerlijk want pakte gelijk een triple kill op maar ik zat met drie premades, de ene zat echt zo hard te trollen, iedereen uit te schelden en zo, ik was meestal het slachtoffer, ik speelde op zich lekker maar door de troll(die ook nog eens kei hard feede) konden we niet winnen want hun focus was beter uit eindelijk.

potje daarna was gewoon een kei harde löss: wij hadden 2 supports en 1 tank voor de rest amper damage, hun hadden 3 ad carry's, kassa en lux, dus ja na 15 min was het gg, niks aan te doen.

potje daarna was dan weer wel lekker:
ik was Sona en god wat hou ik van sona in aram, begin eerst lekker met me team te healen totdat ik 15 assists had en toen had ik zo iets van nou wil ik ook wel een paar kills, dus zo gezegd zo gedaan: 4-0 sona, verder in het potje paar keer doodgegaan door greedy te zijn, gelachen met de jayce in me team(im gonna marry zona, stay away from my wife blah blah blah), en uit eindelijk na jayce de meeste damage gedaan(scheelde maar 300 ouzo).

sorry voor spelfouten maar ik zit achter een imac ipv me vertrouwde windows en deze imac denkt alles te kunnen verbeteren(super irri)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sona met lichbane :) heerlijk op aram en dan haal je nog echt veel kills ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren een potje met een MF die volledige AP build ging.

Toen ik vroeg of ze dan iig wel een gunblade zou nemen kreeg ik gelijk "don't tell me how to build" te horen.

Hop ignore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:56:
sona met lichbane :) heerlijk op aram en dan haal je nog echt veel kills ook
Gewoon Sona met full AP en 40%CDR en Lichbane.. een BEEST is het...

Mijn record staat op 55K damage done, terwijl de 2e stond op 11K damage done ;-)

Ze is zo sterk door haar constante heals, stun en Q poke.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Rann schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:39:
[...]

Gewoon Sona met full AP en 40%CDR en Lichbane.. een BEEST is het...

Mijn record staat op 55K damage done, terwijl de 2e stond op 11K damage done ;-)

Ze is zo sterk door haar constante heals, stun en Q poke.. ;-)
gister stond ik damage dealt to champs op 27k ofzo en gewoon damage dealt op 54k

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Gisteren laatste promotionmatch mogen spelen voor Silver II (en de vorige was een loss en een win) dus was weer even spannend. Overtuigend gewonnen en eindelijk weer een divisie hoger uitgekomen! Sinds ik eigenlijk gewisseld ben van Jungle naar ADC heb ik wel meer het idee dat ik de game kan carryen. Of dat ook daadwerkelijk het geval is weet ik niet, maar het is wel fijner gevoel om invloed te hebben!

Op naar Gold! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
RaseriaN schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:16:
Gisteren laatste promotionmatch mogen spelen voor Silver II (en de vorige was een loss en een win) dus was weer even spannend. Overtuigend gewonnen en eindelijk weer een divisie hoger uitgekomen! Sinds ik eigenlijk gewisseld ben van Jungle naar ADC heb ik wel meer het idee dat ik de game kan carryen. Of dat ook daadwerkelijk het geval is weet ik niet, maar het is wel fijner gevoel om invloed te hebben!

congratz, ik hoop dat ik volgend seizoen ook richting silver kan gaan

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 14:58
Bijna alle supports zijn supergoed op aram. Ik ben eigenlijk altijd blij als ik een sona, janna, soraka (of blitz) heb. Door hun ap doen ze vrij veel damage en zijn hun heals en shields zo geboost. Taric en leona zijn iets moeilijker maar die hun damage en CC is ook niet te onderschatten, afhankelijk van de build. Lulu heb ik niet, maar ik kan me voorstellen dat je daar ook wel iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online

haha wart een toeval, ik ook gisteren mijn laatste promo naar silver 2 gedaan. 1e game gewonnen, 2e game was helaas 4 vs 5 en toen net aan verloren. de laatste overtuigend gewonnen en dus ook Silver 2 :D. op naar gold en de mooie skin. Support is wel heerlijk om te spelen in ranked. Ik sta nu 25 wins 17 losses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lointje schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:17:
Bijna alle supports zijn supergoed op aram. Ik ben eigenlijk altijd blij als ik een sona, janna, soraka (of blitz) heb. Door hun ap doen ze vrij veel damage en zijn hun heals en shields zo geboost. Taric en leona zijn iets moeilijker maar die hun damage en CC is ook niet te onderschatten, afhankelijk van de build. Lulu heb ik niet, maar ik kan me voorstellen dat je daar ook wel iets aan hebt.
U spreekt hier met een lulu pentakill op aram, dusja lulu is ook zeer goed in aram :9

Shield en extra health (ult) zijn machtig goed naast haar CC.

Blitz + Thresh is ook een leuke combo. Thresh staat ver achter blitz, blitz grab en klik dan direct op de lantern, en je hebt een megapull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister effe in 5 potjes gold 4 met 3v3 :D zelfs een stell diamond 3 en 4 die een plat 1 probeerde te boosten gewooped. Zelfs met men vriendin erbij die unranked is en 3 maanden lvl 30 is XD

Je kan het beste champions spelen met Crowdcontrol of engage/disengages.

Als Adc is varus daar bijvoorbeeld een goeie in. Dan kan je met je ulti en slow plays maken als adc.
Of als je moet vluchten disengagen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 15:09

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:20:
Je kan het beste champions spelen met Crowdcontrol of engage/disengages.

Als Adc is varus daar bijvoorbeeld een goeie in. Dan kan je met je ulti en slow plays maken als adc.
Of als je moet vluchten disengagen.
Speel voornamelijk Varus als ADC vanwege de heerlijke skillset die de champ heeft. Af en toe om het toch leuk te houden meng ik er Draven/Lucian doorheen maar Varus blijft toch mn main O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ugh, client crashed bij het kiezen van een champ (blijft hangen in ban selection) en nu kan ik een half uur wachten :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Tja, als je gewoon niet zo vaak dodged had je maar 5 minuten moeten wachten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:20:
Gister effe in 5 potjes gold 4 met 3v3 :D zelfs een stell diamond 3 en 4 die een plat 1 probeerde te boosten gewooped. Zelfs met men vriendin erbij die unranked is en 3 maanden lvl 30 is XD
Netjes, ik krijg het niet voor elkaar om nog maar een 3on3 te winnen. Denk dat het misschien wel tijd is voor een LoL break, vindt met name mijn eigen spel de laatste dagen/weken enorm zwak. Zie elke game meer dan genoeg dingen die ik kan verbeteren maar het lijkt wel alsof er elke game weer nieuwe puntjes bij sluipen. Het speelt momenteel te geforceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:21:
[...]

Netjes, ik krijg het niet voor elkaar om nog maar een 3on3 te winnen. Denk dat het misschien wel tijd is voor een LoL break, vindt met name mijn eigen spel de laatste dagen/weken enorm zwak. Zie elke game meer dan genoeg dingen die ik kan verbeteren maar het lijkt wel alsof er elke game weer nieuwe puntjes bij sluipen. Het speelt momenteel te geforceerd...
heb ik ook gedaan in de vakantie, ongeveer 5 games gespeeld in 4 weken tijd en het werkt wel iets maar niet echt heel veel

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van maart tot vorige week gestopt. Volledige burnout door gebrek aan vooruitgang, ragers&quiters en het brainless aspect van ARAM (waar je dus effectief aan skill inboet als je dit veel speelt, de finesses van Summoners rift zijn echt weg)

Vorige week terug begonnen en het is super. Heeft me echt deugd gedaan en kan me beter distantiëren van al die crap.

Ook al gelijk een nieuwe hero ontdekt en wordt nu mn main :-)
Singed ... <3 298cs mn laatste game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Nice! Speel nu juist veel ARAM, om het brainless gedeelte.

Geen geruzie over wie waar gaat, amper gezeik.
Ook omdat ik echt beter moet worden met onbekendere champs, omdat ik nu zoveel mogelijk last-pick in summoners rift, scheelt toch weer.

Maar zelfs dat werkt niet, zoals gisteren, doe potje 5v5 summoners rift ik laat iedereen picken, totdat ik en een ander overblijven (die ander was te laat met top callen)

Dus ik vraag hem netjes ADC of support? zegt die geen reet terug, dus we staan allebei op unselected.
Aangezien ik geen troll bot lane wil, select ik ook maar niks. en wat doet die op t allerlaatste sec, select die Aatrox.

Dit resulteerde dus in dat ik 5minuten penalty kreeg, lekker dus ik wordt gestraft terwijl ik juist het beste voorheb :/

Maarja gisteren kreeg ik ook een Dr. Mundo als support op mijn bot lane, werkte dus ook voor geen meter....was weer interessant avondje al met al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:44
Heb weer even een bevestiging gehad dat attitude zó enorm veel verschil kan maken in de game. Net een ranked game gedaan waar in champion select gelukkig al een goede sfeer hing met degelijke communicatie. Iemand gaf al aan dat hij hoopte dat het een goede game zonder flamers ging worden en ook in de game bleef iedereen positief en goed communiceren. Echter was onze Galio mid (why?) counterpicked door Ahri. Ahri werd vervolgens ook nog gebabysit waardoor deze op een gegeven moment 11/0 stond. Hun jungler (Evelyn) deed het verder zelf ook goed en liep op een gegeven moment 3-4 levels voor op mij (jungle Elise). Top wonnen we ook niet hard, alleen bot hield nog een beetje stand. We waren dus vrij hard aan het verliezen, totdat in de [All] chat ineens stond dat we Evelyn en hun toplaner (Malph) moesten reporten. Blijkbaar hadden zij onderlinge conflicten. Wij bleven positief, onze Caitlyn maakte wat kills (uiteindelijk ook 12/0 o.i.d.) dus als iemand kon gaan carry'en dan was zij het. Wij alles doen om Caitlyn te beschermen en Ahri als eerst neer te halen. Zij maakten steeds meer fouten, gingen individueel dood en wij konden langzaam pushen. Toen we eenmaal hun mid inhibitor turret neer hadden was het einde spel. Wij blij, zij verloren :)

Heb de afgelopen 2-3 dagen ook heel erg veel leuke games gehad met goede/sportieve teamgenoten en tegenstanders. Weinig trollers, feeders, afkers etc. dus bijna alles ging lekker. Totdat ik gisteravond ging DuoQ'en met een maat.. 3 ranked games achter elkaar verloren, allemaal wel met trollers en feeders.. In één game was een Kha'Zix mid die ging flamen en feeden (turret inrennen) omdat de jungler (die niet aan ganken en communiceren deed) zijn blauwe buff pakte. Een andere game nog een Aatrox die niet reageerde om mijn vraag om hulp (ik supp met een Corki adc). In plaats daarvan zei hij uiteindelijk "bot lane should man up". Want ja, daar gaan we echt beter van spelen terwijl wij wel geganked worden! :N Verder bleef hij alleen junglen, niet ganken en alleen af en toe een easy kill ophalen. Was ook een Gold speler die met low Silvers gematched werd, zal niet zonder reden zijn.

Ben gistermiddag wel gepromoot van Bronze I naar Silver V, en ondanks m'n 3 lose streak van gisteravond wel weer +16LP gekregen vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Recrush schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:57:
Heb weer even een bevestiging gehad dat attitude zó enorm veel verschil kan maken in de game. Net een ranked game gedaan waar in champion select gelukkig al een goede sfeer hing met degelijke communicatie. Iemand gaf al aan dat hij hoopte dat het een goede game zonder flamers ging worden en ook in de game bleef iedereen positief en goed communiceren. Echter was onze Galio mid (why?) counterpicked door Ahri. Ahri werd vervolgens ook nog gebabysit waardoor deze op een gegeven moment 11/0 stond. Hun jungler (Evelyn) deed het verder zelf ook goed en liep op een gegeven moment 3-4 levels voor op mij (jungle Elise). Top wonnen we ook niet hard, alleen bot hield nog een beetje stand. We waren dus vrij hard aan het verliezen, totdat in de [All] chat ineens stond dat we Evelyn en hun toplaner (Malph) moesten reporten. Blijkbaar hadden zij onderlinge conflicten. Wij bleven positief, onze Caitlyn maakte wat kills (uiteindelijk ook 12/0 o.i.d.) dus als iemand kon gaan carry'en dan was zij het. Wij alles doen om Caitlyn te beschermen en Ahri als eerst neer te halen. Zij maakten steeds meer fouten, gingen individueel dood en wij konden langzaam pushen. Toen we eenmaal hun mid inhibitor turret neer hadden was het einde spel. Wij blij, zij verloren :)

Heb de afgelopen 2-3 dagen ook heel erg veel leuke games gehad met goede/sportieve teamgenoten en tegenstanders. Weinig trollers, feeders, afkers etc. dus bijna alles ging lekker. Totdat ik gisteravond ging DuoQ'en met een maat.. 3 ranked games achter elkaar verloren, allemaal wel met trollers en feeders.. In één game was een Kha'Zix mid die ging flamen en feeden (turret inrennen) omdat de jungler (die niet aan ganken en communiceren deed) zijn blauwe buff pakte. Een andere game nog een Aatrox die niet reageerde om mijn vraag om hulp (ik supp met een Corki adc). In plaats daarvan zei hij uiteindelijk "bot lane should man up". Want ja, daar gaan we echt beter van spelen terwijl wij wel geganked worden! :N Verder bleef hij alleen junglen, niet ganken en alleen af en toe een easy kill ophalen. Was ook een Gold speler die met low Silvers gematched werd, zal niet zonder reden zijn.

Ben gistermiddag wel gepromoot van Bronze I naar Silver V, en ondanks m'n 3 lose streak van gisteravond wel weer +16LP gekregen vandaag. :)
congratz, ik zag het ook gister somber in maar uit eindelijk dankzij de laatste game samen met de jayce was ik wel weer vrolijk gewoon door vrolijke en positieve communicatie :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:06

Wootlock

Evilution

quote: Riot Games
Greetings Summoner,

Thank you for sending me your information. I have added Arcade Hecarim and Riot Blitzcrank to your account. I hope you enjoy the skins!

If you have any other questions please let me know.

Wayfarer

Riot Games Player Support Billing Coordinator
Eindelijk ! :)
De aanhouder wint :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:36:
[...]

Eindelijk ! :)
De aanhouder wint :+
congratz, vanaaf ben ik weer online, durf niet te zeggen hoe laat want moet eerst nog een fiets maken maar ik ga zowiezo 1 potje spelen want heb nog 7 ip nodig en dan heb ik alle champions(moet alleen nog xerath en heb 6293 ip >.>).
de gene die mij toe willen voegen mijn IGN staat in me SIG

[ Voor 44% gewijzigd door Martin0 op 10-09-2013 15:42 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Netjes!

Ik ben weer in de promo en morgen dag vrij dus even kijken als ik dat kan.

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:44
Eerder zei ik al dat ik gisteren een lose streak van 3 had met m'n duoq partner. Vanmiddag solo gespeeld, winstreak van 3. Vanavond weer duoq, gelijk weer 2 losses.. Zijn er meerdere mensen die merken dat ze in duoq meer verliezen dan solo? Lijkt bij mij wel een trend te zijn namelijk, niet alleen de laatste paar dagen maar ook daarvoor. Qua mmr enzo zijn we ongeveer gelijk al is hij wel iets beter dan ik. We communiceren goed (zowel zelf als met team) en spelen verschillende rollen. Soms duo bot, maar vaak ook verspreid over de map. En toch lijk ik meer te verliezen dan wanneer ik solo speel?

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Als je met zn 2en ranked speelt, dan word je sowieso tegen iets sterkere tegenstanders geplaatst. (doordat je met zn 2en speelt, zou je sterker spelen dan wanneer je met onbekenden speelt)

vandaar dat je wat pittigere tegenstanders kan krijgen. Of het is gewoon bad luck, of toch een iets groter verschil in MMR dan je denkt.

• faxityy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:34
RonnieB82 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:14:
Als je met zn 2en ranked speelt, dan word je sowieso tegen iets sterkere tegenstanders geplaatst. (doordat je met zn 2en speelt, zou je sterker spelen dan wanneer je met onbekenden speelt)

vandaar dat je wat pittigere tegenstanders kan krijgen. Of het is gewoon bad luck, of toch een iets groter verschil in MMR dan je denkt.
nee hoor, dat zit allemaal in je hoofd. zo heeft ranked nooit gewerkt en zal het ook nooit werken, je komt gewoon tegen spelers te spelen aan de hand van het gemiddelde elo van je teammate en jij.

Verwijderd

faxityy schreef op woensdag 11 september 2013 @ 01:21:
[...]

nee hoor, dat zit allemaal in je hoofd. zo heeft ranked nooit gewerkt en zal het ook nooit werken, je komt gewoon tegen spelers te spelen aan de hand van het gemiddelde elo van je teammate en jij.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als je duo que-ed is het team van de tegenstander standaard sterker dan dat van jou.
Daarom is het ook bijna altijd af te raden tenzij je ver onder je skill level zit.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 02:47:
[...]

Hij heeft gewoon gelijk hoor. Als je duo que-ed is het team van de tegenstander standaard sterker dan dat van jou.
Daarom is het ook bijna altijd af te raden tenzij je ver onder je skill level zit.
ik raad het juist weer niet af want als ik met lolnexus kijk is er bijna altijd wel een duo in elk team (of in ieder geval in 90% van mijn games).

de vraag is dan moet jij degene zijn die wat moeilijkere tegenstanders krijgt of moeten er wat random mensen in je team dit krijgen (die dus lager zijn dan jij bent en toch met jou gematched worden wegens duoq)

het enige wat ik wel afraad is duoq met een groot verschil tussen speler 1 en 2. je ziet dan vaak dat de 2e speller het niveau echt niet trekt

• Martin0
gister een achiefment bereikt, ik own zojuist alle champions, nu ga ik sparen voor eventuele nieuwe champs en alles wat ik boven de 7800 ip heb ga ik uitgeven aan runes en daarna aan rune pages :D

Twitch

• dudee
Netjes!!

• Dopiej
Martin0 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 08:10:
gister een achiefment bereikt, ik own zojuist alle champions, nu ga ik sparen voor eventuele nieuwe champs en alles wat ik boven de 7800 ip heb ga ik uitgeven aan runes en daarna aan rune pages :D
Lekker hoor :) alles gekocht met IP of ook met RP?
Ik ben ook weer lkkr IP aan het sparen zit nu rond de 5500 denk ik maar kga doorsparen tot 10k denk ik :)

• Martin0
uhm er zijn er toch best wel een hoop gekocht via RP maar ik denk dat het ongeveer 30 champs zijn met RP de rest ip.

maar ik ga nu nog RP gebruiken voor wat skins en daarna koop ik het voorlopig niet meer en haal ik nieuwe champs en runes en zo met ip

Twitch

• ArgantosNL
Ik heb mijn eerste champ met IP gekocht maar toen ik aan de runes begon merkte ik dat ze toch wel heel duur waren. Ik heb nog een stuk oh 6 van die 450 ip champs gekocht maar daarna alleen maar RP kost stiekem zo veel IP al die runes.

• Martin0
runes koop je als het goed is vanaf lvl 20, wat mijn advies altijd is naar nieuwe spelers is spaar eerst tot je lvl 20 bent, koop dan 2 rune pages vol, en als je wat over houd koop dan nog wat champions.
bvb: je spaart 25k aan ip, en je wordt lvl 20, je koopt gelijk aan 20k aan runes en weet hiermee 2 rune pages te vullen uhm zeg maar een ap en een ad page, je houd 5k over en hier kan je dan wat leuke champs van kopen(helaas alleen maar een of een paar champs niet heel veel ouzo), maar meestal kan je in de free rotation dan ook kijken welke champion echt goed bij je past zodat je daar even tueel nog voor kan verder sparen na level 20

Twitch

• Dopiej
Martin0 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:16:
runes koop je als het goed is vanaf lvl 20, wat mijn advies altijd is naar nieuwe spelers is spaar eerst tot je lvl 20 bent, koop dan 2 rune pages vol, en als je wat over houd koop dan nog wat champions.
bvb: je spaart 25k aan ip, en je wordt lvl 20, je koopt gelijk aan 20k aan runes en weet hiermee 2 rune pages te vullen uhm zeg maar een ap en een ad page, je houd 5k over en hier kan je dan wat leuke champs van kopen(helaas alleen maar een of een paar champs niet heel veel ouzo), maar meestal kan je in de free rotation dan ook kijken welke champion echt goed bij je past zodat je daar even tueel nog voor kan verder sparen na level 20
Misschien vanavond eens een nieuwe smurf aanmaken en hierop wat trollen en IP sparen tot lvl 20 :)

• Martin0
wie ik of jij defqon?

ik heb al een smurf van level 3 ofzo xD

Twitch

• Dopiej
Martin0 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 09:18:
wie ik of jij defqon?

ik heb al een smurf van level 3 ofzo xD
Ik; heb ook een smurf lvl 28 maar wil weer eens een nieuwe beginnen :p even emailadresje hiervoor aanmaken bij hotmail :P
Pagina: 1 ... 65 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.