[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:29:
[...]

ik sta ongeveer tussen de 5 en 10 wins in het negatief op normals en ik wordt gelinkt met: bronze II of lager in mijn team, enemy: silver V tot silver I, fair matchmaking :P

heb trouwens een lolking score van 943, weet niet of dit hoog is of laag is misschien dat iemand mij dit kan vertellen?
Het is overigens niet dat ik het erg vindt, want ik steek er veel van op. Maar je kunt het niet bepaald eerlijk noemen imo.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
Ik sta 0-5 wins positief en wordt ook aan Bronze V tot Silver I gematch in normal queue.

Stating the obvious, neem aan dat het geen premade iets is, jij met een Gold player of de tegenstander?

[ Voor 38% gewijzigd door Turismo op 04-09-2013 15:37 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:15

Wootlock

Evilution

Ik sta 60 meer wins dan losses in normal queue en ik wordt gematched met Diamond spelers ! terwijl ik qua ranked maar silver 3 ben ! :O

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:50
Het is niet alleen het aantal wins en het aantal losses natuurlijk. Het is eerder rond welk MMR je +-50% kans hebt om te winnen.
Of stel dat je dus 200 spellen hebt gewonnen en 215 verloren. Als je van de 200 wins de laatste 100 tegen gold won, is het logisch dat je ook ergens rond gold hangt. Als je zit waar je hoort, win je ongeveer 1 spel per spel dat je verliest. Anders zou je namelijk stijgen.
Door veel te oefenen, verbeter je dan weer en zal je weer wat meer winnen tot je opnieuw zit waar je hoort. 15 losses meer is gewoon een paar spellen pech, slechte dag voor jou, gematched tegen iets hoger dan normaal. Ook de profs verliezen nog regelmatig een game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
Wootlock schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:40:
Ik sta 60 meer wins dan losses in normal queue en ik wordt gematched met Diamond spelers ! terwijl ik qua ranked maar silver 3 ben ! :O
Dat kan toch wel kloppen dan met die MMR formule zoals ik heb gelezen.

Kan zijn dat je in het begin veel meer hebt gewonnen dan dat je nu doet bijv. en ook je win/lose streak tellen hier in mee etc.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:33:
[...]

Het is overigens niet dat ik het erg vindt, want ik steek er veel van op. Maar je kunt het niet bepaald eerlijk noemen imo.
Je Win/Loss ratio zegt helemaal NIETS over je kwaliteiten en over je Matchmaking Rating. Ik heb altijd negatief gestaan mede doordat ik in het begin altijd met mn vriendin en een lvl 30 samenspeelde toen ik lvl 1-5 was. We werden dus elke game compleet afgeslacht en ik stond op een gegeven moment geloof ik zelfs op -50 of -60 ofzo. Ik ben me op een gegeven moment gaan inlezen en mn vriendin stopte met spelen en toen ben ik steeds meer gaan winnen. Toen je vroeger nog je normal matchmaking rating kon opzoeken in de client heb ik die wel eens vergeleken met anderen, en hij kwam vaak overeen met mensen die rond de 1300-1400 Elo destijds zaten. Dat terwijl ik op dat moment een saldo van -20 ofzo had.

De verklaring hiervoor is als volgt: toen ik veel verloor verwachtte het systeem in die games ook dat ik zou verliezen. De matchmaking rating van de lvl 30 was vele malen hoger waardoor bij een loss hij heel veel MMR verloor en ik heel weinig. Toen ik vervolgens solo ging spelen kwam ik tegen mensen met een vrij lage MMR (omdat ik natuurlijk wel heel veel verloor), maar kon ik wel winnen omdat ik nu mindere tegenstanders had (want geen lvl 30 in mn team). Daardoor is mn matchmaking rating genormaliseerd, maar ben ik nooit positief gekomen in win/loss ratio.

Momenteel is mn saldo overigens -5 ofzo. Ik word meestal met hoog silver en laag gold gematcht.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Qon

Martin0 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:29:
[...]

ik sta ongeveer tussen de 5 en 10 wins in het negatief op normals en ik wordt gelinkt met: bronze II of lager in mijn team, enemy: silver V tot silver I, fair matchmaking :P

heb trouwens een lolking score van 943, weet niet of dit hoog is of laag is misschien dat iemand mij dit kan vertellen?
Volgens mij komt een lolking score van 943 overeen met een niveau van rond de Brons III. Dus of het goed is, is aan jou zelf te oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
Qon schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:21:
[...]

Volgens mij komt een lolking score van 943 overeen met een niveau van rond de Brons III. Dus of het goed is, is aan jou zelf te oordelen.
hmm er zijn ook mensen met bronze III die hebben 990 of hoger, maar ik denk dat ik laag tot middenmoot ben ongeveer

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Nu online

Qon

Je berekent je lolking score trouwens als volgt:

Als eerst je 'league score'

Brons 4 = 870
Brons 3 = 940
Brons 2 = 1010
Brons 1 = 1080
Silver 5 = 1150
Silver 4 = 1220
Silver 3 = 1290
Silver 2 = 1360
Silver 1 = 1430
etc. (Divisie + 1 = Vorige divisie + 70)

en dan pak je je 'league points' die tel je op bij je divisie/league score

Dus je zit bijvoorbeeld in brons 3 en zit bijna aan je promo matches laten we zeggen op 98 lp.
940 + 98 = 1038

Van deze 1038 tel je nog je 'lolking score' op die naast je champion portrets staat. (dat varieert meestal ook nog tussen de -99 en +99 afhankelijk wat je win/loss streak is). Stel nou dat je net goed bezig bent, en je hebt +22 ofzo. Dan heb je:

1038 + 22 = 1050 en speel je toch in Brons 3.

Dat is hoe je je lolking score berekend. Dus je in theorie kun je een "Elo" hebben van 3000 (challenger) maar toch in een league/divisie spelen van Brons, zolang je je promotion matches maar blijft verliezen.
...

Heb ik trouwens even snel zelf geconcludeerd n.a.v. wat andere forums, en wat nakijken op lolking.net

[ Voor 5% gewijzigd door Qon op 04-09-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Even een 'enquête' tussendoor:

Wie van jullie heeft in pakweg 10 opeenvolgende ranked games er gemiddeld méér dan één waarbij het allemaal heel erg even/close was?
Waarbij je dus na 30 mins nog niet kon zeggen wie er ging winnen, en waarbij de winst of verlies bepaald werd door één goeie late game team fight?

Ik kan me serieus de laatste ranked game waarbij het zo'n 'nek-aan-nek-race' was niet meer herinneren.

Net ook weer: Ik win met Jayce van Riven top, en onze Elise gaat aardig goed in de jungle, maar onze Fizz is AFK sinds lvl 2 en is dat voor 70% van de match. En toch winnen we hard en snel, omdat Elise en ik het team er vrij makkelijk doorheen trekken. Ik eindig 18/3/7. En dat terwijl het grotendeels 4 vs 5 was.

Feeden en noobs is allemaal nog tot daar aan toe, maar het niveauverschil in vrijwel elke ranked game is echt zo jammer. Ik wil gewoon eens een potje kunnen verliezen en 'gg' over mijn lippen kunnen krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:40:

Wie van jullie heeft in pakweg 10 opeenvolgende ranked games er gemiddeld méér dan één waarbij het allemaal heel erg even/close was?
Waarbij je dus na 30 mins nog niet kon zeggen wie er ging winnen, en waarbij de winst of verlies bepaald werd door één goeie late game team fight?

Ik kan me serieus de laatste ranked game waarbij het zo'n 'nek-aan-nek-race' was niet meer herinneren.

Net ook weer: Ik win met Jayce van Riven top, en onze Elise gaat aardig goed in de jungle, maar onze Fizz is AFK sinds lvl 2 en is dat voor 70% van de match. En toch winnen we hard en snel, omdat Elise en ik het team er vrij makkelijk doorheen trekken. Ik eindig 18/3/7. En dat terwijl het grotendeels 4 vs 5 was.

Feeden en noobs is allemaal nog tot daar aan toe, maar het niveauverschil in vrijwel elke ranked game is echt zo jammer. Ik wil gewoon eens een potje kunnen verliezen en 'gg' over mijn lippen kunnen krijgen....
laatste potje dat ik gespeeld heb in ranked hebben we hard verloren omdat onze mid echt slecht ging en niet communiceerde waardoor andere lanen een 2 man gank kregen en daardoor verloren we echt snel.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Nu online

Qon

Gister avond 2 van zulke potjes, 1 ranked, 1 normal. de ene gewonnen terwijl we 'net' iets achter stonden, de ander verloren terwijl we 'net' iets voor stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de laatste tijd niet zoveel ranked gespeeld want ik ben mijn smurf aan het levelen en hoop daar nog gold mee te worden voor het einde van de season.
Maar op mijn main die nu diamond 5 met 98 punten is zou ik zeggen 1 misschien 2 op de 10 die je op 20 minuten niet kan callen. Misschien 1 op de 20 of 30 die door 1 gevecht beslist word.

Het niveauverschil is vaak gewoon vrij groot tussen de teams. En als er 1 iemand snowballt fucked die gast vaak ook andere lanes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 16:04
Vandaag was weer een lekkere dag. Ik heb... Dinsdag, denk ik, op het forum van LoL aan application ingevuld voor een ranked team voor Silver+, en dat team wilt dit seizoen nog even wat behalen. Ik heb, sinds ik weer op school zit en geen tijd meer heb, dus maar ja gezegd tegen een plaatsje in hun team.

De games die ik voor de test deed (hij kijkt eerst hoe iemand speelt) gingen niet zo lekker, 5-3-3 Varus en een potje Sona (maar ik had gevraagd om de ADC role, dus die werd toch niet meegenomen in de berekening) die we beide verloren. Toch mocht ik, ondanks de vele andere aanvragen voor ADC, vandaag meedoen aan de eerste games van het team.

Eerste game ging ik Twitch, en we hebben de tegenstander de grond ingeboord. Ik ging uiteindelijk 19/6/7, en natuurlijk de hele zooi gecarried.
De volgende game, Vayne, ging minder lekker. Mijn eindscore was 5-3-3, maar ze hadden een platinum Lux die heel goed was constant iemand te picken en vervolgens meteen down te bursten met een perfecte combo. Gewoon verloren omdat het in feite de hele tijd 4v5 was, en daarbij hadden ze ook nog Shen... it was just too much.
De game erop, Varus 3-8-3... Daar hebben we het maar niet over. De tijd waarin ik Varus nog mainde is LANG geleden, ik moet echt weer even met hem oefenen.
Daarna weer eens Twitch. Ditmaal stond ik 5-1-2 toen de enemy surrenderde op 20 minuten. Was wel een lekkere game, eindscore team was 15-4 ofzo. Free ELO, niet echt een uitdaging.
Laatste game MOEST EN ZOU ik mijn Vayne skills laten zien. En dat is gelukt. Iedereen vertelde mij niet Vayne te pakken omdat ik haar nog niet zo goed speelde, maar gewoon een Gold II Caitlyn met Gold III Lulu 0-2 achtergelaten in lane, terwijl ik 2-0 stond (support was Nami overigens). Op een gegeven moment was Caitlyn wel 10-3, dus mijn team was weer lekker aan het feeden. Toen kwamen er twee leipe teamfights waarin ik tweemaal een triple kill haalde en de eerste keer double inhib, en de tweede keer top inhib into finish haalde. Duurde 50 minuten die game, en als de jungler niet op 1048HP had gesmite (waardoor de enemy Baron had) had dat veel minder lang hoeven duren.

Uiteindelijke team W/L is dus 3/2, wat ons in Silver IV heeft geplaatst (toevallig ook mijn SoloQ rating). Erg blij en weer veel zin in de games morgen! :)

Als cooling down nog een duoQ gedaan met een vriend die op 97 punten zat in Silver I, Twitch gepicked omdat de enemy Vayne had. Uiteindelijk 14-4-7 gespeeld, en Vayne is met 1-11-4 geëindigd. Die is nu bezig met zijn promo's en ik ga lekker slapen. :)

Zit iemand van jullie in een (actief) ranked team, welke rating hebben jullie en wat vinden jullie daar het leukst aan? Ik zit dus nu in een ranked team met allemaal onbekenden voor mij (maar dat veranderd snel, de eerste game was de sfeer nog een beetje 'zakelijk' maar de tweede en verdere games kwam het allemaal een beetje los van de grond en werd het gezellig), maar ik vind het geweldig om met gelijkgestemden te spelen. En ik heb ook niet het idee dat de diversiteit van de spelers echt de pret drukt en dat iemand heel erg het gevoel heeft dat hij ver boven de rest uitsteekt. En dat terwijl:

Top: Silver IV (70LP)
Jungle: Platinum V (77LP)
Mid: Gold III (0LP)
ADC: Silver IV (95LP) <---- Ik
Support: Silver II (86LP)

Maargoed, ik ga nu lekker slapen. Trusten iedereen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:27

Meneer iCy

swarma

Lekkere avond op 2 trollpotjes na. Teemo top en niet wetende wat de andere champ top is... Daarna een feedende sona

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#history

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sinds de patch doet de client het niet meer bij mij luancher start maar op het moment dat je op Play drukt zie je niks meer in process zie je dat hij wel de client opstart maar voor de rest gebeurd er niks. Iemand een ideetje ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
@Pimorez

Mouseover rankings worden getoond in deze volgorde van boven naar beneden (afaik):

- Ranked Team 5x5
- Ranked Team 3x3
- Ranked Soloqueue

(dus queue > rating)

[ Voor 7% gewijzigd door speedzor op 05-09-2013 02:40 ]

Streaming History

• Qon
  • Nu online

Qon

ShadowBumble schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:53:
Sinds de patch doet de client het niet meer bij mij luancher start maar op het moment dat je op Play drukt zie je niks meer in process zie je dat hij wel de client opstart maar voor de rest gebeurd er niks. Iemand een ideetje ?
Dit heeft voor mij gewerkt:
1. Open the launcher and let it do its stuff till it gets stuck at 99%. Close the launcher after it gets stuck and re open it.

2. Let the launcher now download a 300MB file

3. Press play and login after it is done.

4. Go into a game to see whether everything is working properly and if any bug splats happen. If they do, on your launcher, in the top right will be some gears which show the repair option. Repair your client. ( EDIT: Make sure you backup your custom item sets if you want! I didn't. :( )

5. Let it repair

6. ???

7. Profit

Als dat niet werkt zou dit moeten werken:

Another way of fixing this:
1. Go to directory C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects

2. Delete lol_air_client and lol_air_client_config_Na (May be different depending on region, ex. Euw, Na)

3. Open client and allow to patch.

4. ???

5. Problem solved.

BRON: http://dt.reddit.com/r/le...ully_update_to_patch_311/

• Lointje
  • Laatst online: 08:50
@shadow -> is er geen repair functie in de launcher ergens?

Gisteren in elke aram een support champ gehad. Taric, nami en janna. AP support champs op aram zijn echt zo'n beesten :-) Heals, shields worden zo gebuffed door AP en ook de damage is niet te onderschatten.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31
Jawel als je de launcher opent heb je rechtsbovenin een tandwiel staan, druk daar op en ram repair :P

• naarden 4ever
Wauw, net een gewonnen game verloren omdat Ziggo zo nodig de firmware moest updaten. LEKKER DAN ZIGGO! >.<

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren maar tijd gehad voor 1 potje ranked en 1 ARAM.
1e potje gewonnen in de Silver II division. Heca jungle omdat de eerste die pickte zonder iets te zeggen adc graves instalockte terwijl ik zei dat ik adc ging -.- haat echt die gasten die zonder in chat te kijken instalocken.
Maarja uiteindelijk potje gelukkig gewonnen. 2-3-14 geëindigd. Dus +26 LP, nog 1 van de volgende 2 potjes winnen en wordt al gepromote naar Silver I zou wel mooi zijn :) vanavond nog maar eens wat spelen :)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

@All zal het als ik thuis ben eens proberen om te repairen en de 2de optie van Qon aangezien de eerste ik al geprobeerd had en dat niet werkte.

Vind het maar een vaag probleem als ik eerlijk ben.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Aapje!
  • Laatst online: 30-05 21:15
Damn... das balen... mijn account was comprimised (had een tijd niet gespeeld) en wilde spelen, kon niet... Riot mijn account teruggegeven. Ik zat net in Gold 5, en blijkbaar heeft iemand gespeeld, maar +- 50 matches verloren waardoor mijn MMR nu stront is... +4LP per match, en per lose -20... Grind time, here we come... =(

• Qon
  • Nu online

Qon

als je 10 matches achter elkaar wint zit je zo weer goed ;-).

• Martin0
ShadowBumble schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:56:
@All zal het als ik thuis ben eens proberen om te repairen en de 2de optie van Qon aangezien de eerste ik al geprobeerd had en dat niet werkte.

Vind het maar een vaag probleem als ik eerlijk ben.
ik had dat hij bij 99% bleef hangen, had de launcher afgesloten en deze opnieuw opgestart en toen liep hij door.

Twitch

• Damien

Damien

-iwnl-

Vandaag 3 van mijn accounts maar eens proberen door de promotion series te lozen. Dus als alles goed gaat (wat niet gaat gebeuren) zit ik aan het eind van de dag in Silver IV, III en II. En zo niet dan is het rustig weer alle accounts in de promotion series lozen :P.

Wish me luck.

• Martin0
Damienx2 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:00:
Vandaag 3 van mijn accounts maar eens proberen door de promotion series te lozen. Dus als alles goed gaat (wat niet gaat gebeuren) zit ik aan het eind van de dag in Silver IV, III en II. En zo niet dan is het rustig weer alle accounts in de promotion series lozen :P.

Wish me luck.
good luck, you are gonna need it :P

Twitch

• Dopiej
Damienx2 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:00:

Wish me luck.
Good luck, hoezo 3 accounts?:p
K zal met mijn smurf ook wel eens naar de 30 halen, zit atm op 27 of 28, kan ik daar wat op gaan testen :)

denk dat ik AP ezreal mid eens ga proberen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dopiej op 05-09-2013 11:19 ]

Verwijderd

ff een vraagje:

Wat zou een goede alternatief zijn voor VI ?
ben opzoek naar 1-2 champs die een gelijk soort kit heeft.

Enigste die in de buurt komt is Lee sin naar mijn idee, nog andere?

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:52:
ff een vraagje:

nocturne komt in de buurt zou ik zeggen

Twitch

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

naarden 4ever schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:49:
Wauw, net een gewonnen game verloren omdat Ziggo zo nodig de firmware moest updaten. LEKKER DAN ZIGGO! >.<
Heb je een mail van gehad dat ze dag X werkzaamheden hebben en dat je tijdelijk hinder kan hebben. Indien thuiswonend bij ouders, dan hebben je ouders die gehad. :+

Verwijderd

Martin0 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:53:
[...]

nocturne komt in de buurt zou ik zeggen
Hmm ja ik herinner hem nog wel zijn kit komt inderdaad in de buurt, maar voor een of andere reden vindt ik hem niet zo :)

• Wootlock
  • Laatst online: 15:15

Wootlock

Evilution

Wootlock schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:29:
Gisteren ook maar eens een support ticket aangemaakt.
De skin's die je zou krijgen bij je Gamescon ticket zouden tot 2 september toegevoegd worden aan je account.
Gisteren even snel ingelogd, nog geen skins gezien. Ticket aangemaakt met de vraag of ze hier iets in kunnen betekenen voor mij.
Vannochtend een mail gehad dat ze graag mijn accountnaam willen weten en gamescon ticket nummer :)

Hopelijk kunnen ze het fixen !
Update:

Ze hebben de melding doorgezet naar het Billing team :)
Zijn blijkbaar veel mensen met dit euvel.

"Don't let your dreams be memes"

• Damien

Damien

-iwnl-

ff een vraagje:

Xin Zhao / Jarvan IV

Verwijderd

oja xin, die komt inderdaad in de buurt,

maar worden xin/jarvan niet vaak gebanned ? picked?

• Martin0
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:10:

gebanned niet echt maar ze worden ook niet echt veel gepicked, ik pick xin nog wel eens voor in de jungle maar voor de rest worden ze niet echt heel veel gespeeld

edit: mijn excuses xin wordt op euw 10% van de games gepickt, jarvan 23%

dus ja ze worden wel veel gespeeld xD

[ Voor 14% gewijzigd door Martin0 op 05-09-2013 13:17 ]

Twitch

Verwijderd

thnx, gaan we proberen dus.
Nog 2 levels te stijgen voor we level 30 zijn dus hoog tijd een paar reserve te vinden.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ff een vraagje:

Hecarim zou ook nog een leuke optie wezen. Ult van Vi is op 1 champ alleen wat machtiger en 0,25 seconde langer, maar de ult van Hecarim is een AOE Fear.

Daarnaast heb je met je Q een AOE damage, net als de E van Vi.

Je kan met hecarim op een player dashen en wat spells onderbreken.

Je hebt met hecarim alleen geen extra shield en geen extra damage na de 3e autoattack, maar je hebt wel een heal met je W.

• Damien

Damien

-iwnl-

Heeft er hier iemand op het forum alweer eens Olaf gespeeld met de nieuwe Spirit Visage? En zo ja, wat waren je ervaringen? Oftewel, wachten tot ze Olaf daadwerkelijk gechanged hebben of is het de moeite waard?

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:10:

Xin wordt bijna nooit gebanned. Zijn banrate zal wel weer toenemen als hij vaker gespeeld wordt, want het is echt 1 van de sterkere junglers.

J4 wordt iets vaker gebanned, maar ook niet bijzonder vaak. Dit is op het moment naar mij mening wel de sterkste jungler die er is. Met J4 ging ik van Gold 3 naar Plat 5.

Als masteries gewoon 21/9/0 nemen met Flat ad, flat armor, flat/scaling mr en flat ad quints. Daarna gewoon full tank bouwen.

9/21/0 kan ook voor masteries, maar omdat je in solo Q toch zelf moet carrien kan je beter zelf ook damage doen.

Daarbij zorgen dat smartcast aanstaat.

Verwijderd

ja ik ga denk ik inderdaad focusen op Xin / J4
met indien mogelijk kijken naar lee sin / Pantheon.

Op dit moment gebruik ik voor Vi 15/15/0 op masteries met groot succces.
gebruik ignite / smite en heal (alle ook passive via masteries) ..
Voor men het vraagt, Flash is inderdaad handige escape maar de Q van vi werkt nagenoeg hetzelfde (duurt 1-1.5 sec charging voor ik over gebieden heen kan.) maar is well elke 5.6 sec beschikbaar (op lvl 18).

Scaling AD, scaling armor, scaling mr, 2 flat ad (met twijvel optie for flat of scaling met de 3de te gaan)

Ravenous Hydra, Berserkers greaves (top) / boots of mobility (jungle en soms ook top wanneer nodig) , zephyr, The Black cleaver, Youm ghostblade, Warmogs armor

voor Vi perfect, voor xin ziet het er ook goed uit (moet ik ff checken met builds van nu)

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:07:

Voor men het vraagt, Flash is inderdaad handige escape maar de Q van vi werkt nagenoeg hetzelfde (duurt 1-1.5 sec charging voor ik over gebieden heen kan.) maar is well elke 5.6 sec beschikbaar (op lvl 18).

Scaling AD, scaling armor, scaling mr, 2 flat ad (met twijvel optie for flat of scaling met de 3de te gaan)

Ravenous Hydra, Berserkers greaves (top) / boots of mobility (jungle en soms ook top wanneer nodig) , zephyr, The Black cleaver, Youm ghostblade, Warmogs armor

voor Vi perfect, voor xin ziet het er ook goed uit (moet ik ff checken met builds van nu)
Ik main Vi als jungler in ranked, dus ik dacht misschien kan ik hier wat ervaringen over kwijt. Ik kan je vertellen, flash is zo goed als een must op haar.

Stel dat je Q wordt gecancelled, kun je altijd flashen in range voor je ult op hun adc/priority target,
Je kan je Q chargen en vervolgens flashen voor een huge gap close (en dan heb je ook nog eens je ult erbovenop),
Je kunt je Q gebruiken om te chargen in een baron/dragon pit, stealen met je smite en vervolgens eruit flashen (Werkt ook andersom, erin flashen en eruit chargen). Vi is nogal een champion die OF erin OF eruit is. Eenmaal voor het één gekozen is het vrijwel onmogelijk om het ander te doen. Daarom heeft zij of geweldige games of games waar je echt absoluut niets kan omdat je team te ver behind is. Flash geeft haar nog het één en ander aan flexibiliteit hier.

In snowballende games rush ik meestal een BotRK op haar, je facerolled dan echt alles als een malle. Als je dan ook nog eens je Q + W maxed ben je een unstoppable force. Dit kan helaas alleen als je inderdaad flink snowballed, lukt dat niet; ga dan gewoon voor tanky items met CDR.

Hydra, Ghostblade en berserker greaves zijn imo een no go. Je wilt CDR hebben om je fists te spammen (en eventueel je andere abilities). Je fists geven dikke wave clear en resetten je auto attack.

Verwijderd

de flash is inderdaad logisch, tot zover gaat het goed maar misschien als ik je voorbeelden zo zie geeft het haar meer mogelijkheden.

Hydra no go ? Hydra is juist geweldig om net die extra hit te geven zowel close of net uit je E range. tegelijkertijd cleared het minion waves in een oogwenk.

Ghostblade is nog steeds experimental maar tot zover haal ik geweldige resultaten. en de active kan verdomde handig zijn. zijn weinig items die betere specs hebben voor vi voor die prijs.

Berserker greaves was ik nooit fan van maar de extra attack speed kan een berg schelen, elke keer dat je die extra 3rd hit geeft scheelt een hoop (zeker met de active van ghostblade).

30% CDR is plenty voor haar, tuurlijk heb ik liever 40% (in het verleden was dat mijn prioriteit) maar na vele builds te hebben geprobeerd is dit voor mij toch de build die goede resultaten boekt elke ronde. sacrifices have to be made...

Heb ook met BotRK gewerkt, het is te vaak een hit or miss voor mij, maar inderdaad als het lukt / werkt is het inderdaad geweldig.

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Verwijderd schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:07:

Zoals Scallius al zegt kan je Vi beter anders bouwen.

Sowieso flash boven ignite. Daarbij kan je Vi naar mijn mening beter tanky bouwen, behalve als je een tank al top hebt zitten (Malphite, Renekton etc). Ik bouw altijd dat health jungle item, gevolgd door een Brutalizer, daarna hangt het van de match af. Of ik bouw randuins, warmogs etc of ik bouw een frozen mallet. Daarnaast is de nieuwe Trinity Force erg sterk op Vi.

Daarnaast zijn je runes en masteries ook niet optimaal. Beter is naar mijn mening:

Attack speed
Flat armor
Scaling/flar mr
Movement Speed Quints.

(sowieso is dit een standaard runepage voor de meeste junglers).

Voor masteries of 21/9/0 (mijn voorkeur) of 9/21/0.

Ik zou daarentegen niet teveel focussen op CDR. Ik vind dat Vi dat helemaal niet nodig heeft. Je W heeft al geen cooldown en E heeft dat ook niet nodig met een paar punten er in. Q max ik altijd als laatste.

[ Voor 6% gewijzigd door Lennyz op 05-09-2013 16:53 ]

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
In mijn gold league zijn mensen meestal wat slimmer in fights. Vi is disruptive en heeft een hele belangrijke Ult. Zij is een bruiser die alleen echt damage kan bouwen als ze extreem hard snowballed. Haar verdere damage en attack speed krijgt ze van haar W.

Al je abilities stacken je W passive. Zodra je 3 stacks procced, krijg je increased attack speed. Je hebt dus niet per se veel attack speed items nodig. Je wilt tanky zijn voor je team, je hebt een champion die overal steeds midden in moet duiken. Items zoals Black cleaver geven haar beefiness en CDR, deze zijn dus erg goed.

Vaak ga ik ook voor de Ancient Golem item, puur omdat je voor 450g 300hp krijgt met tenacity.

Frozen mallet is een goede pick i.v.m. stickiness, geloof me puur damage op Vi werkt gewoon niet of extreem situationeel. (Tenzij je natuurlijk tegen mensen speelt die niet weten hoe ze squishy priority targets moeten handelen)

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Vi is gewoon goed met veel beef. Wanneer je het goed doet is een trinty force een leuk item met speed extra damage door de sheen en ook leuk is de extra attackspeed want die is mooi met de W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Promotion matches gingen weer super :D. Maar we hebben iig het voor elkaar gekregen om mijn maat uit Bronze I te krijgen. Omdat we duo'den besloot ik als first pick maar als support te gaan, dat was waarschijnlijk de verkeerde keuze. De eerste game van de promotion wonnen we, waarna 2 losses volgden. Gisteren leek het alsof Riven en Lux mid erg populair waren in mijn team. Van de 4 losses was dat 3x het geval.

Het is ook vrij beangstigend als je mid gaat vragen of hij de juiste runes heeft. En je toplaner na 27 min nog steeds in toplane staat (niet pushen maar onder zijn toren staat te farmen terwijl zijn enemy op mid staat :P). Het leek haast of laningphase het enige was wat hij kende.

Ach ja, gelukkig waren het maar 2 smurf accounts en tevens kan ik het mijzelf aanrekenen door geen role te kiezen met wat meer impact op de game. Vanavond eerst maar eens 3on3 ranked doen en daarna het op mijn main account proberen qua promotions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:25
Ik zit nu met:
Ik wil Vlad
Ik wil Irelia (trinity buff hoo)
Ik wil Nautilus (Zac bans!)
Ik wil Jarvan (Zac banssss!)

Nu nog de IP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou gisteren 2 potjes ranked gespeeld en 2x verloren doordat mensen bij de champselect de chat niet lezen.. 2x dat ze dubbele toplane hadden gepicked, dus 1 van die 2 ging dan jungle.. Ging dus niet goed..
En het 2e potje een leona die zelfs toegaf dat ze ging feeden omdat ze geforced was om support te spelen..
Ze typte echt letterlijk in teamchat: 'You guys forced me into support so now I'm going to feed'. En dat deed ze ook, en eindigde 0/8/5..

Maarja is kijken als ik nog wat meer ranked ga doen of ik in Silver II kan blijven, en ander niveau lager is ook niet super erg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
als wij duoqen dan komt dat wel goed defqonwolf :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
:) komt goed, weet alleen niet wanneer ik weer online ben, druk weekend voor de boeg en weet niet wanneer vriendin volgende week gaan werken is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Heuh, een LoL topic :D Mijn summonernaam is Thelonewanderer

Ben ook al een tijdje League aan het spelen, ben lvl30 en heb een partij mastery pages en 2 runepages..

Silver V in soloq, maar dat is deels te danken aan gunstige matchups [geen trolls, ragers, afkers of feeders]

Speel voornamelijk support, maar heb een redelijke beheersing van alle roles dankzij SoloQ, omdat je niet altijd je favoriete role krijgt daar. [Meestal wel, want weinig mensen willen support spelen heb ik gemerkt?]

Ik zal dit weekend weer een paar potjes ranked spelen om richting gold te werken, ik wil die skin reward eigenlijk wel graag hebben :9~

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

McDutch schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:15:
Heuh, een LoL topic :D Mijn summonernaam is Thelonewanderer

Ben ook al een tijdje League aan het spelen, ben lvl30 en heb een partij mastery pages en 2 runepages..

Silver V in soloq, maar dat is deels te danken aan gunstige matchups [geen trolls, ragers, afkers of feeders]

Speel voornamelijk support, maar heb een redelijke beheersing van alle roles dankzij SoloQ, omdat je niet altijd je favoriete role krijgt daar. [Meestal wel, want weinig mensen willen support spelen heb ik gemerkt?]

Ik zal dit weekend weer een paar potjes ranked spelen om richting gold te werken, ik wil die skin reward eigenlijk wel graag hebben :9~
Ik ga het via 3v3 doen, die border kan me gestolen worden :) skin daarentegen vindt ik wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro tip:

Speel met smartcast of speel niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Inmiddels ook gemigrate naar EU. Kon helaas m'n summoner name niet houden, dus speel nu als 'Schaduwtroon'. Nu Bronze I, en vind dat silver zeker nog haalbaar moet zijn de komende week. Speel vooral ADC (cait, ezreal en ashe) of mid (tjah, alle AP eigenlijk, ik counterpick altijd). Af en toe een uitstapje het bos in (Lee Sin) of naar top (Shen!).

Als ADC doe ik vooral farmen tot 250+ cs en constant blijven pushen als ik de ruimte heb. Pas vanaf cs250 begin ik mee te vechten. Vooralsnog enkel games verloren waarin ikzelf echt gekke dingen deed. Vermoeid spelen = killing.

Wil je duo-queue? Voeg me gerust even toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

je moet niet pas gaan vechten op 250 cs, je moet gaan vechten als het op dat moment nut heeft. dragonfights of andere dingen gaan echt prima als je minder dan die hoeveelheid hebt. Sterker nog als je gewoon blijft farmen kan je team zo makkelijk verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-10 00:10
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:13:
Pro tip:

Speel met smartcast of speel niet :D
Smart + selfcast dan he =)

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ok, mijn excuses alvast, maar dit is zo'n nutteloze whine-post....
/uitlaatklep aan

Iemand ooit een ergere bot lane gehad in solo ranked?
Na ruim 10 mins stond het in totaal 1 - 16, waarbij de enemy Tristana 13/0/0 stond. Kortom, na 10 mins was het alweer een kansloze missie, ook al eindig ik met Kassadin nog op 13/2/3. Maar dat haalde geen reet meer uit.

Nu iets van 8 ranked solo games op rij verloren. Zeker 7 daarvan werden gedomineerd door de meeste erge feeders/trollers/afk'ers.
Gewoon één potje met normale redelijke spelers die niet meteen feeden is kennelijk al teveel gevraagd in Silver V.

Ik vond het al vanaf het begin toen ik met ranked begon, maar het is nu overduidelijk: geluk is de enige constante factor. Niet jij als speler, nee, het geluk van gematched worden met redelijke teamgenoten is de constante factor. Daar valt of staat alles mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 07-09-2013 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat klopt^^

Het rare is wanneer ik met een vriend van mij duoq doe en we zeggen: bot with.....
Zit bijna nooit iemand te janken en valt het vaak ook mee hoe hard wij verliezen. Natuurlijk verliezen wij genoeg en ook vaak genoeg onze eigen lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:14
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:55:
/uitlaatklep aan

Na ruim 10 mins stond het in totaal 1 - 16, waarbij de enemy Tristana 13/0/0 stond. Kortom, na 10 mins was het alweer een kansloze missie, ook al eindig ik met Kassadin nog op 13/2/3. Maar dat haalde geen reet meer uit.

Nu iets van 8 ranked solo games op rij verloren. Zeker 7 daarvan werden gedomineerd door de meeste erge feeders/trollers/afk'ers.
Gewoon één potje met normale redelijke spelers die niet meteen feeden is kennelijk al teveel gevraagd in Silver V.

Ik vond het al vanaf het begin toen ik met ranked begon, maar het is nu overduidelijk: geluk is de enige constante factor. Niet jij als speler, nee, het geluk van gematched worden met redelijke teamgenoten is de constante factor. Daar valt of staat alles mee.
Klopt wel opzich, ook in plati 1 hetzelfde verhaal. Sommige games zijn gewoon niet te winnen. Een jungler die gecounter jungled wordt en dood gaat kan al vaak GG betekenen. Al zou dat op lager niveau minder impact moeten hebben doordat spelers meer fouten maken en meer throwen. Belangrijkste factor is vaak positief blijven, als je mensen hebt die na 5 minuten en hun eerste death al beginnen te janken. Dan win je 9 van de 10 keer gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Verdomme, ik wil mijn account terug :( Na op dinsdag een ticket aangemaakt te hebben kreeg ik woensdag redelijk snel antwoord van een mod. Ik moest wat extra vragen beantwoorden.

Daarna heeft hij het ticket doorgeschoven naar 'account recovery' maar sindsdien niks meer van gehoord. De hele tijd op een low lvl account spelen is ook niet leuk, ik wil gewoon ranked spelen!

Ongelofelijk hoeveel er is veranderd na bijna 2 jaar afwezigheid. Al die nieuwe items, al die nieuwe champs (shyvanna was de laatste die ik ken). Er zitten een paar champs bij die me echt gruwelijk vet lijken, vooral Zac en Sejuani.
Er gaat flink wat tijd inzitten om al die spotlights terug te kijken, maar het is denk ik wel nodig voordat ik ranked weer wil oppakken.

Ik hoop dat ze in het weekend doorwerken en voor morgenavond mijn user/pass te weten krijg. De hele tijd poppy spelen tegen beginners gaat een beetje vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dan geef ik natuurlijk de eeuwige reactie...
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 01:55:
/uitlaatklep aan

Hoe kan geluk een contante factor zijn? Dat is onmogelijk, dan heet het namelijk skill....
Je zegt dat geluk van matching het enige is wat telt, maar hoe komt het dan dat er betere en slechtere mensen en dat betere spelers alle matches winnen zodra ze op lvl 1 beginnen? Geluk volgens jou...

Jij bent nog steeds de enige constante factor in alle variabelen die je erop kan los laten. Natuurlijk je zal soms een rol moeten spelen waar je beter of slechter in bent maar dat betekent nog steeds dat jouw niveau van belang is.

Toegegeven je kan soms pech en geluk hebben met de matchmaking. Je praat nu over 10 games dit is natuurlijk een veel te laag aantal om hier iets zinnigs over te zeggen. Doe het over 100 of 500 potjes en dan zal je zien dat het zich toch weer middelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Ben het eens met streafer, het heeft mij bijv maar 70 games gekost om in platinum te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nutral schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:08:
Ben het eens met streafer, het heeft mij bijv maar 70 games gekost om in platinum te komen.
Das mooi!

Maar dan heb je dus wel wat geluk gehad qua matchmaking. Het is bijna onmogelijk om platinum te halen in 70 games als je relatief veel feeders/nubs hebt gehad.
Skill is uiteraard niet onbelangrijk, maar persoonlijke skill is 9 van de 10 keer onvoldoende om een game vol feeders/nubs nog te kunnen keren. Een game kunnen carryen is pas mogelijk als je een beetje redelijke teammates hebt; en dat is een kwestie van geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:16:
[...]

Das mooi!

Maar dan heb je dus wel wat geluk gehad qua matchmaking. Het is bijna onmogelijk om platinum te halen in 70 games als je relatief veel feeders/nubs hebt gehad.
Skill is uiteraard niet onbelangrijk, maar persoonlijke skill is 9 van de 10 keer onvoldoende om een game vol feeders/nubs nog te kunnen keren. Een game kunnen carryen is pas mogelijk als je een beetje redelijke teammates hebt; en dat is een kwestie van geluk.
Stop met zo te klagen. Nutral zijn niveau ligt hoger dan dat van jou en dus stijgt hij makkelijker; persoonlijke skill blijft belangrijk. Die "9 van de 10 keer" is ook mooi uit je aars getrokken, net zoals de rest van de onzin die je whineposts steeds bevatten.

Iedereen verliest wel eens door zijn team, get over it.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net als de mensen die aan het feeden zijn en elke keer zeggen dat de tegenstander veel geluk heeft. Volgens mij heb je jezelf dan overschat of de tegenstander onderschat, dit heeft niks met geluk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:16:
[...]

Das mooi!

Als jij consistent carry scores blijft halen win je nou eenmaal meer dan je verliest. Bovendien heeft het enemy team meer kans op trolls/feeders omdat zij er 5 slots voor hebben en jij 4 (mits je zelf niet trollt of feed). Simple as that. Je moet alleen wel accepteren dat je niet alle games wint waarin je het zelf goed doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 07-09-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:16
ik heb mijn gold periode mooi afgesloten met een revive teleport gp/10 runes en items Karthus.

Eindelijk plat 5 wohoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Netjes!! Ik ben nu in series voor bronze 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En ik ben de laatste week/twee weken ook lekker bezig! Ben sinds vandaag Silver I, begin deze week was dat volgens mij nog Silver IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Eerste win is binnen! 5min voor we zouden eindigen ineens POEF stroom weg, gelijk naar beneden rennen bleek dat in het hele dorp ineens de elektriciteit weg was. Gelukkig toch gewonnen en geen leave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dudee schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:36:
Eerste win is binnen! 5min voor we zouden eindigen ineens POEF stroom weg, gelijk naar beneden rennen bleek dat in het hele dorp ineens de elektriciteit weg was. Gelukkig toch gewonnen en geen leave.
Haha cool, dat is wel mooie win dan :) Stroomuitval....dat hou je ook niet voor mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op zondag 08 september 2013 @ 01:16:
[...]

Haha cool, dat is wel mooie win dan :) Stroomuitval....dat hou je ook niet voor mogelijk :P
Gebeurt in NL inderdaad zeer zelden door storingen, meestal alleen aangekondigd door onderhoud. Heb denk ik in mn hele leven 2x een korte stroomuitval meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
Op dit moment een fundraiser bezig in league door een nederlander; Siv HD.

http://www.twitch.tv/sivhd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Ik ben Siv ook aan het kijken en een kleine bijdrage gegeven. Ik kijk al sinds een uur of 2-3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:01

Thompson

Beeromaniac

Is er ergens een lijst van welke champions veel gekicked/banned worden op hogere niveaus?
Ik heb tot nu toe bijna altijd ARAM gespeeld, lekker veel actie en snelle rondes. Maar wil binnenkort wel ook wat meer gaan focussen op SR, alleen zou ik het wel jammer vinden als ik dan met bijv. 5 champions goed vertrouwd raak en dat later blijkt dat ik ze op iets hoger niveau alle 5 niet kan gebruiken.

/edit: Nu lvl 23.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Maak je daar maar geen zorgen om, champs als amumu blitzcrank hecarim malphite worden op mijn elo veel banned maar je moet gewoon zorgen dat je een redelijke pool hebt van bijv 10-20 champs. Want je moet in ranked ook op alle lanes kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Thompson schreef op zondag 08 september 2013 @ 10:24:
Is er ergens een lijst van welke champions veel gekicked/banned worden op hogere niveaus?
Ik heb tot nu toe bijna altijd ARAM gespeeld, lekker veel actie en snelle rondes. Maar wil binnenkort wel ook wat meer gaan focussen op SR, alleen zou ik het wel jammer vinden als ik dan met bijv. 5 champions goed vertrouwd raak en dat later blijkt dat ik ze op iets hoger niveau alle 5 niet kan gebruiken.

/edit: Nu lvl 23.
Zoiets als een tier list? http://www.nerfplz.com/20...r-list-solo-queue_24.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Wat betekend eigenlijk al die tiers? Is god tier dan beter dan tier 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Tiers zijn dwaas. Een kleine kijk op de gelinkte tier toont het al direct aan: Amumu en Wukong zijn geen God tier. Malzahar, Brand, Nidalee, Cho'Gath, Maokai, Quinn, Kog'Maw en Yorick zijn geen Tier 1.

Je kunt veel beter naar echte stats kijken, alhoewel je ook hier moet bedenken dat sommige stats ook lagere divisies erbij nemen.

Dat gezegd zijnde: die lijst met 10 meest gebande champions klopt volledig.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind Fizz in solo que wel een stuk meer banwaardig dan blitz hoor. Zijn snowball is echt heel erg en met gebrekkige communicatie is hij bijna niet van je carry te houden.
Andere supports zijn gewoon sterker dan blitz je moet echt heel goed in grabben zijn om dat goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En series verloren door kut team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Waarom spelen al die mensen die altijd klagen niet gewoon 5on5 ranked met een eigen team.. Dan kan je lekker schelden op elkaar op ts maar niet op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Heb jij even een team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
Ja, maar ik speel alleen met lieve positieve mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ben heel positief maar wanneer een gp als eerste pick neemt en hij troll gp gaat terwijl hij A 24/7 pushed of B dood is daar word ik een beetje moedeloos van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
dudee schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:09:
Ik ben heel positief maar wanneer een gp als eerste pick neemt en hij troll gp gaat terwijl hij A 24/7 pushed of B dood is daar word ik een beetje moedeloos van..
Ik ben er wel achter dat je eigenlijk twee keuzes hebt:
1) er mee leren leven en je er maar niks van aantrekken
2) stoppen met LOL.

Daarnet had ik ook weer een potje, had een Volibear bij me in het team op toplane.
Potje duurde 32,5 minuut, hij heeft het voor elkaar gekregen om een farm te hebben van maar liefst .. *tromgeroffel* .. 34! 8)7

Heb zelf ook genoeg zitten ragen om die gasten, heb besloten me er maar niet meer druk om te maken en gewoon voor mezelf te spelen. Silver 5? So be it ... :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Dat is ook mijn nieuwe insteek, ik ga niet meer flamen op noobs, heeft toch geen zin en meestal spelen ze slechter dan.
Zorg gewoon dat jij goed speelt en vaak komt het toch nog goed.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
tips om niet te ragen:

DuoQ. De kans dat je dan een troller in jouw team hebt is 38%, terwijl het enemy team 62%.
Muziek. Als je muziek luistert, heb je afleiding
Chat bar. Ik heb mijn chat bar heel klein gemaakt, waardoor ik het nauwelijks kan lezen. Als mensen shit praten over mij, laat ik ze lekker hun ding doen, ik zie het toch niet. Ook krijg je, omdat je echt het gevoel hebt dat je 100% alleen staat, zo meer reactievermogen als er wordt gepingt en op de minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Mag ik iedereen er even op wijzen dat een vriendelijke toon niets kost, maar alles wel veel leuker maakt? En dat, hoewel ragen over andere spelers erg kan opluchten, niet bevoordelijk is voor de algemene toon in dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:01

Thompson

Beeromaniac

Af en toe denk ik toch dat mensen vergeten waar het in principe om draait; De nexus vernietigen.
Niet voor de 1e keer dat ik meemaak dat een team volledig gefocust is op het jagen naar kills en een lane die gepushed wordt volledig negeert (of het niet door hebben), inhibitor vernietigd en dan wordt de nexus onderhand vernietigd door de super minions voordat ze er eens een keer iets aan doen. Staan ze wel voor in kills maar krijgen ze de achterstand qua torens/minions niet meer rechtgetrokken en verliezen ze alsnog :9

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

En we zijn weer bij silver 4. Hopelijk kom ik nog wel wat hoger. Heb al silver 1 gestaan, maar goed hoop toch nog gold te halen na zoveel games. Als het elo systeem nog steeds niet snapt waar ik hoor komt het wel goed. Zie en hoor regelmatig dat ze +1 a +3 krijgen en bij mij nog steeds minimaal +10 en maximaal +25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Korte vraag: Wat denken jullie van de huidige positie van Urgot en wat moet er aan hem aangepast worden?

Voor mij is Urgot nog steeds een van de leukste champions. Zijn mechanics zijn erg leuk (land E, en daar komt de homing missile barrage), ook heeft hij net als Ezreal een tweede auto-attack waarmee hij kan farmen, is erg goed met de Tear of the Goddess -> Muramana, en dat maakt hem een leuke champion voor mij. Het voelt toch altijd goed als je je enemy op half leven brengt met E -> 3x Q.

Toch denk ik dat er enkele zaken zijn die hem een beetje tegenwerken. Zijn ult is gewoon niet goed. Hij is bedoeld als ADC, die zijn JUIST toegewezen op hun kite en op hun positioning, en dan krijg je een ultimate die dat dus volledig negeert en je vol in het enemy team gooit. Dat is liever een ult die ik op een tank zie (en dan die 120 bonus armor/MR, dan kun je full health build doen en een kneitergekke engage maken...)

Ook zijn W is het niet waard eigenlijk. Ik vergeet hem best wel vaak te gebruiken. Ik denk dat ze daar ook wel iets anders leuks van kunnen maken.

Any thoughts? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

naarden 4ever schreef op zondag 08 september 2013 @ 22:20:
tips om niet te ragen:

DuoQ. De kans dat je dan een troller in jouw team hebt is 38%, terwijl het enemy team 62%.
Nog een ander voordeel van DuoQ, los van het feit dat eventuele samenwerking via voip goed werkt, is het feit dat je doorgaans wat hogere wordt ingeschaald qua MMR. Mijn idee is: hoe hoger de MMR van de groep waarin je belandt, hoe kleiner is de kans dat er feeders/trollers in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Koekiemonsterr schreef op maandag 09 september 2013 @ 02:36:
[...]

Nog een ander voordeel van DuoQ, los van het feit dat eventuele samenwerking via voip goed werkt, is het feit dat je doorgaans wat hogere wordt ingeschaald qua MMR. Mijn idee is: hoe hoger de MMR van de groep waarin je belandt, hoe kleiner is de kans dat er feeders/trollers in zitten.
Of zorgen dat je op je eigen niveau speelt en niet de games van hoger geplaatste mensen aantasten omdat ze met lager geskillde mensen moeten spelen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Respect voor jou Speedzor. Ik ben gisteren van de 10 games 6x de support rol ingedwongen, en ik kreeg het niet voor elkaar om vanuit die rol de game te carryen. Geprobeerd kills op te zetten voor mijn ad carry, maar daar kreeg ik al snel spijt van. Level 2 krijgen we Caitlyn tot 1 hp, deze rent achter haar toren en mijn Vayne bedenkt zich niet en flashed in de toren waarna de enemy Cait barrier popt en tja de rest is een feit... Volgende situatie doet zich voor, er komt een gank van onze Lee Sin. Hij krijgt Blitz aardig low die naar zijn toren loopt, ik ping nog dat hij niet langer moet chasen. Hij gaat echter door en wordt door Blitz onder de toren gepulled en weer een death waar ik geen idee heb wat ik nog beter had kunnen doen in die situatie. Misschien er zelf maar voor duiken??

Dan hebben we nog de andere lanes, waar de enemy Brand gecounterpicked en al onze Fizz totaal vernederd. Of onze toplane die ervoor koos om Fiora vs Nasus te gaan spelen. Als iemand mij kan uitleggen hoe je vanuit support deze mensen toch nog kunt helpen om hun lane te winnen dan hou ik mij graag aanbevolen.

Van de 6 support games heb ik er maar 2 weten te winnen. Top en Bot jungle volledig geward, maar het leek eerder slecht dan goed te werken. Want dan zag een teammate van mij een enemy waarna hij er als een gek op af rushed en vervolgens door diezelfde enemy compleet vernederd werd. En de reden dat de rest niet met hem meeliep was omdat de overbleven 4 van zijn team met onze inhib turrets bezig waren.

Ik geloof niet in een elo-hell, ik geloof wel in een championselect hell, hoeveel games daar al niet verloren worden door ongelooflijk zwakke picks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Toch wel netjes dat een nederlanderse streamer toch even meer dan 100.000 dollar op de teller weet neer te zetten en dat wordt dan nog eens met 8.333/16 vermenigvuldigd door usaid. Het is niet duidelijk hoeveel de multiplier was, maar het schijnt dat hij over een miljoen heeft opgebracht.

Toch netjes voor Siv HD aka WQLFY (oude nickname van hem, hij speelde vroeger veel counterstrike met mij bij DFC)

http://forums.na.leagueof.../showthread.php?t=3843894

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Dat is het ook. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan support. Op Bronze Silver heb je alleen wat aan supports met heal, om simpelweg je adc langer in lane te houden, om zo een eventueel slechte adc op te vangen.

Het lastige zijn je eigen picks; Er wordt altijd gezegd dat jij de enige constante factor bent. En dat is ook waar. Echter wanneer je in een rol als support komt, en dat gebeurd nu eenmaal, heb je veel minder carry potential.

Wat gebeurde mij gister: in 2 potjes. 1e game ben ik Jungle, was pick nummer 3, maar de ADC en mid moesten nog na mij, en daar komt nooit een tank uit. Dus ik dacht, ik moet een tanky jungler hebben en pick Rammus. Ik ping de hele lanephase wanneer ik kom ganken, maar ja, dat moeten mensen maar snappen schijnbaar. Onze top hield constant zijn lane gepushed vs Teemo. Die was niet te ganken.

Onze mid stond tegen een Kennen, deed geen dmg, en bij het einde van mijn taunt 'vloog' Kennen terug naar zijn turret. Geen probleem zou je zeggen; geen kill maar wel freefarm op mid. Nee dacht onze mid, ik dive gewoon en ga dood.

Onze bot Ashe snapte er helemaal niks van. Ik gank bot, netjes gepinged, roll hun adc omver, taunt, en uiteindelijk zowel de support als ik dood. Kijk op de map en zie een full HP Ashe keihard wegrennen.
Ik vraag; Ashe why run back? hij antwoord "sry no mana". Gast je bent Ashe, je bent een autoattacker pur sang.

Dus ik neem een pick wat het team nodig heeft: tanky jungler. Maar als het team er niet naar speelt, heb je er niets aan. Wanneer ik een jungler pick als Xin, kan je een game veel makkelijker carrieen, maar dan weet je dat je in teamfights een echte tank tekort komt.

Je kan nog zo goed spelen, maar eigenlijk moet je altijd een carry champ picken en niet kijken naar teamsetup. Dus om de constante factor te blijven zijn, moet je eigenlijk zelf een troll worden...

Even ter toevoeging een conclusie: Ja je bent de enige constante factor. Maar op low-elo kijken mensen niet naar teamsetup. Doe je dat zelf wel (zie bovenstaande) dan offer je eigenlijk je constante factor op, omdat mensen er niet mee om kunnen gaan. Dat betekend dus dat je zelf mee moet gaan in domme keuzes maken, en voila, constante factor opgeheven.

Overigens; ik erger me nergens aan, het is maar tijdverdrijf.

[ Voor 9% gewijzigd door Ero-Sensei op 09-09-2013 09:59 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.