[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

kaaskoekie schreef op maandag 02 september 2013 @ 07:16:
Ik hoor tot nu toe enkel maar negatieve dingen over ranked, wat is daar zo erg aan? Is het niveau daar stukken lager dan bij normals of mis ik hier wat?
Zelf ben ik net level 20, dus ik kan er niet over oordelen.
Tuurlijk heb je teamgenoten waar je je twijfels bij zult hebben, maar wat een hoop mensen vergeten is dat ze denken dat ze het zelf altijd goed doen. Dat ze zelf alle juiste beslissingen maken, dat is simpelweg niet het geval. En daardoor krijg je dus frustraties over hoe slecht ranked wel niet is. Er zijn 2 manieren om te ranken in LoL. 1.) Veel spelen en aangezien je vaker meer krijgt dan dat je verliest kom je vanzelf wel hoger, 2.) Gewoon goed zijn in LoL. Je zult vaker categorie 1 dan 2 aantreffen en dat zijn dus niet de LoL goden maar gewoon mensen met genoeg tijd.

Maar nee, ranked en normals zit weinig verschil tussen. Ik zou haast zeggen in normals trollen mensen nog net ietsje meer.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43

Qon

kaaskoekie schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:20:
Spelen er eigenlijk überhaupt mensen op eune? Heb nog niemand voorbij zien komen.
Je kan me toevoegen als je wilt: kaaskoekie. :)
Ik speel geregeld op EUNE, was tot gisteravond Silver I, maar ben helaas gedemote tot Silver II... Vanavond maar weer eens Silver I worden... hopelijk.

Ik speel met de naam: Duijtzer
Ik zal Kaaskoekie toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:10:
[...]

Tuurlijk heb je teamgenoten waar je je twijfels bij zult hebben, maar wat een hoop mensen vergeten is dat ze denken dat ze het zelf altijd goed doen. Dat ze zelf alle juiste beslissingen maken, dat is simpelweg niet het geval. En daardoor krijg je dus frustraties over hoe slecht ranked wel niet is. Er zijn 2 manieren om te ranken in LoL. 1.) Veel spelen en aangezien je vaker meer krijgt dan dat je verliest kom je vanzelf wel hoger, 2.) Gewoon goed zijn in LoL. Je zult vaker categorie 1 dan 2 aantreffen en dat zijn dus niet de LoL goden maar gewoon mensen met genoeg tijd.

Maar nee, ranked en normals zit weinig verschil tussen. Ik zou haast zeggen in normals trollen mensen nog net ietsje meer.
Eigenlijk zie je dit in best wel veel competieve games hoor, de 1 denk altijd dat hij beter is als de andere en de andere denk dat hij beter is als die ene, het is een cirkeltje. Ik persoonlijk had hier heel erg hard last van in Starcraft 2 gamen gamen gamen en toch constant gezeik naar je kop krijgen, vragen die je stelt word je mee afgeschoten enz enz.

De community van LoL is absoluut meer toxic maar LoL is ook een game waarmee ik begonnen ben om tijd te verdrijven en het me echt totaal absoluut geen ene hol interesseerde of ik win, verlies of wat mijn mede spelers denken.

Ik heb dan ook het standpunt ingenomen, jullie lief tegen mij <3 ik speel lief met jullie en ben bereid te helpen en te communiceren, 2 flapdrollen die constant lopen te vloeken en te commanderen , jullie mogen het alleen doen. Kortom lik op stuk beleid, mensen die leuk spelen speel ik mee mensen die dat niet doen ook prima maar verwacht van mij geen hulp, tenzij ik gratis kills kan oppakken :+

Werkt eigenlijk bijzonder prima om eerlijk te zijn, vermaak me kostelijk en maak me eigenlijk er niet druk om, overigens wil dit niet zeggen dat ik niet af en toe zoiets hebn van OMFG die had ik moeten zien aankomen "slams head on desk" maar ik maak me er simpel weg niet meer druk om.

Speel voor je eigen plezier, dat werkt echt het beste. Spelen om de beste te zijn je druk maken om "ranks en division" werken alleen maar tegen je het word een moeten en daar ga je de fout in :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kaaskoekie schreef op maandag 02 september 2013 @ 07:16:
Ik hoor tot nu toe enkel maar negatieve dingen over ranked, wat is daar zo erg aan? Is het niveau daar stukken lager dan bij normals of mis ik hier wat?
Zelf ben ik net level 20, dus ik kan er niet over oordelen.
Normals zijn erger. Zowel qua niveau als trolls, leavers en flamers. Het verschil zit hem in het feit dat mensen met ranked heel graag willen winnen en dus gefrustreerder raken als het niet lukt doordat zij zelf niet goed spelen of omdat er bijvoorbeeld iemand AFK is gegaan.
Het niveau in ranked is mijns insziens stukken hoger als Normals. Je hebt natuurlijk uitzonderingen maar veelal zitten die mensen al in Bronze (ja, dit is een belediging, als je in Bronze zit dan zit je daar om een reden en dat is niet omdat je vaardigheden van gemiddelde kwaliteit zijn).

Overigens is Fiddlesticks support een uitstekende keuze hoor. Hij is best squishy net als Sona en heeft geen heal, maar op Blitzcrank na heb ik nog geen problemen gehad met een tegenstander. Het probleem zit hem hier dat veel mensen die Fiddlesticks 'support' gaan gewoon full AP bouwen en zelf voor de kills gaan. Sowieso moet je beginnen om je W niet te halen totdat je niet meer kan. Je Q en E maxen is zo ontzettend belangrijk voor zowel je lane als teamfights. Wanneer de Q van Fiddlesticks level 5 is duurt de Fear namelijk 3 seconde, 3 secondes waarin jouw ADC of je team over het algemeen meer dan genoeg damage kunnen doen. Tevens heb je een ongelofelijk sterke poke met je E. De mana kosten van zijn E zijn relatief laag waardoor je je E ontzettend vaak kunt gebruiken en als je een beetje geluk hebt/goed oplet kun je je E gebruiken zodat deze minstens één keer terug kaatst naar de enemy ADC.
Ook is je build als Fiddlesticks support erg belangrijk. Net als Nidalee of Lux support kopen veel Fiddlesticks' geen wards/Sightstone en dat is meteen een reden waarom mensen denken dat Fiddlesticks zo slecht is. Deze mensen weten niet hoe ze Fiddlesticks moeten spelen, of sterker nog, ze hebben geen flauw idee hoe ze Support moeten spelen.

Dit is de build welke ik volg, en dan de nadruk op de Boots of Mobility, Twin Shadows, veel wards en een aantal Oracle Elixir's. Heel af en toe bouw ik een Zhonya's Hourglass of Liandry's Torment, dit is afhankelijk van hoe makkelijk de game is.

[ Voor 6% gewijzigd door Pimorez op 02-09-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op maandag 02 september 2013 @ 02:11:
Ja hoor dames en heren, het is weer tijd voor......

.....RANKED OP ZIJN BEST!!!! TATATATAATAAAAAAA!!!!!!!

Met vandaag de volgende gasten:

- Een Fiddles support (??) die zich met kinderlijk gemak door Vayne tegen een muur laat beuken! (0/10/4)
- Een Lee Sin die erg goed was om met Sonic Wave uitsluitend die gevaarlijke minions te raken! (3/9/4)
- Een Fizz die mid lane voor zijn beurt pakt en zijn haai voortdurend in het luchtledige laat happen! (3/5/3)
- Een Nasus die er niet voor terugdeinst om zich keer op keer in de jungle te laten verrassen! (1/6/4)
- Een wanhopige Varus die, omringd door idioten, het team moederziel alleen op sleeptouw moest nemen! (6/3/3)

Volgende week meer verhalen uit de hell van elo!

DANK VOOR HET KIJKEN EN TOT DE VOLGENDE KEER!!!
En je vraagt je af waarom je met zulke lui gematched wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:11:
[...]

En je vraagt je af waarom je met zulke lui gematched wordt?
Denk dat dit meer was als uitlaatklep voor de desbetreffende game. Over het algemeen is mij opgevallen dat hoe minder ik mij over mijn medespelers uitlaat tijdens de game, des te makkelijker het toch wordt om de game winnend af te sluiten. Mijn maat was laatst ook bezig zijn AD Carry af te zeiken en de AD Carry was met hem bezig. Ik heb ze beide vriendelijk verzocht de discussie te staken en gewoon verder te spelen. En warrempel we wonnen de game.

Het eeuwige gehuil ingame is echt het begin van een nederlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Damienx2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:25:
[...]

Denk dat dit meer was als uitlaatklep voor de desbetreffende game. Over het algemeen is mij opgevallen dat hoe minder ik mij over mijn medespelers uitlaat tijdens de game, des te makkelijker het toch wordt om de game winnend af te sluiten. Mijn maat was laatst ook bezig zijn AD Carry af te zeiken en de AD Carry was met hem bezig. Ik heb ze beide vriendelijk verzocht de discussie te staken en gewoon verder te spelen. En warrempel we wonnen de game.

Het eeuwige gehuil ingame is echt het begin van een nederlaag.
Hier ben ik het volledig mee eens. Toen ik begon met ranked dit seizoen heb ik ook best vaak games gehad waarbij is niet echt aan het flamen was, maar wel sarcastische opmerkingen maakte richting iemand anders uit mijn team. Dit was dan wanneer een teammaat bijvoorbeeld voor een overduidelijke bait viel of wanneer spelers blind de enemy jungle in chasen om een kill. Sinds ik hier mee gestopt ben (dat duurde een paar games) gaat het veel beter met mijzelf. Ik merk elke dag weer dat ik langzamerhand beter begin te worden, of op zijn minst wat consistenter ben gaan spelen. Niet meer het ene potje heel goed en het andere potje ontzettend slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Sta nu in placement nog voor ranked, 8 games gespeeld en sta 4-4 vanavond misschien de laatste 2 nog even spelen om geplaatst te zijn. Denk zomaar dat ik in Bronze ga uitkomen :P
Niet dat ik het zo erg vind speel meer voor de fun dus of ik nu silver gold of bronze ben maakt me niet uit.

Enigste irritante vind ik dat je soms echt gedwongen wordt om een roll te spelen die je totaal niet goed kan, heb 2x gedwongen mid heb moeten spelen en 2x dik verloren omdat ik mid niet onder de knie heb.
Wat doen jullie als je dit krijgt? Leave je dan de champ select of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Defqonwolf schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:15:
Sta nu in placement nog voor ranked, 8 games gespeeld en sta 4-4 vanavond misschien de laatste 2 nog even spelen om geplaatst te zijn. Denk zomaar dat ik in Bronze ga uitkomen :P
Niet dat ik het zo erg vind speel meer voor de fun dus of ik nu silver gold of bronze ben maakt me niet uit.

Enigste irritante vind ik dat je soms echt gedwongen wordt om een roll te spelen die je totaal niet goed kan, heb 2x gedwongen mid heb moeten spelen en 2x dik verloren omdat ik mid niet onder de knie heb.
Wat doen jullie als je dit krijgt? Leave je dan de champ select of niet?
Op je eerste stukje: Prima instelling, zolang je ranked zo blijft bekijken stijg je vanzelf. Niet teveel druk bij jezelf leggen en gewoon elk potje ingaan met de gedachten dat je wel ziet wat het wordt (uiteraard wel je best doen).

Omtrent het 2e stukje, hangt ervanaf wat we op zo'n moment missen. Ik heb vaak genoeg uiteindelijk maar smite genomen omdat er zo nodig iemand op mid moest die laatste pick was dat we vervolgens zonder jungler zouden zitten. Tja dan leg ik uit aan het team dat het waarschijnlijk een langzame jungle zal zijn, maar dat ik mijn best zal doen om er iets van te maken. Dat wordt meestal wel gewaardeerd en de troll op mid wordt meestal aan het einde van de game dan wel gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 08:50
Ik zet mensen gewoon heel snel op de ignore list tegenwoordig. Eerste gebrul laat ik nog door, maar als er nog een irritante opmerking volgt -> ignore. Geen last meer van en ik hoef er nooit van mijn leven nog mee samen te spelen.

Speel tegenwoordig ook wel vaker met vrienden samen op ts, meestal met een persoon of 3-4-5. Dat maakt het ook leuk.

Op Aram is de sfeer over het algemeen ook losser, als je op voorhand weet dat je in geen geweldige bui bent, maar toch een paar potjes wil spelen.

En onthouden dat het maar een spel is ter ontspanning. Moet zeggen dat mijn LoL potjes tegenwoordig zo relaxed zijn, zelfs al verliezen we superhard. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:16
@ Koekiemonsterr

Volgensmij doe je het zelf ook en anders doe je het wel op dit forum.
Iedereen heeft wel eens zijn slechte games inclusief jij.
Met de post die je daar maaktte lijkt het net of je de god van LoL bent en zoo veel beter bent dan iedereen. Waarom zie ik jou dan niet in LCS met een top score en een heel team op je rug?

[ Voor 49% gewijzigd door dr34m3dd op 02-09-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij haal je 2 posters door elkaar?
nvm :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

dr34m3dd schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:59:
@ Koekiemonsterr

Met de post die je daar maaktte lijkt het net of je de god van LoL bent en zoo veel beter bent dan iedereen. Waarom zie ik jou dan niet in LCS met een top score en een heel team op je rug?
Niet iedereen kan in de LCS spelen he :) je moet je nog eerst wel kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou mij zul je nooit horen zeggen dat ik goed ben xD
Zit regelmatig streams of lcs matches te kijken en dan denk ik van wtf die gasten zijn goed xD

Komt bij mij ook omdat ik nog niet echt een vaste lane heb kunnen oefenen tot ik em goed kan. ADC kan ik redelijk goed, alleen probleem is dat dat zo snel gecalled/instalocked wordt dat je dan een lane moet gaan spelen die je normaal niet wil/kan spelen. Maarja speel gelukkig maar voor de fun :) dus voor wat voor niveau ik speel maakt me geen zak uit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dr34m3dd schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:59:
@ Koekiemonsterr

Oh ja, was even vergeten dat er bij bepaalde personen hier een beetje humor ontbreekt....

Ik lees hier regelmatig van die ellenlange gedetailleerde verslagen van potjes die uiteindelijk werden verloren. Dat soort posts maak ik zelden, maar nu deed ik het een keer inclusief een poging om het een beetje lichtzinnig te verpakken....is het weer niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Koekiemonsterr schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:25:
[...]

Oh ja, was even vergeten dat er bij bepaalde personen hier een beetje humor ontbreekt....

Ik lees hier regelmatig van die ellenlange gedetailleerde verslagen van potjes die uiteindelijk werden verloren. Dat soort posts maak ik zelden, maar nu deed ik het een keer inclusief een poging om het een beetje lichtzinnig te verpakken....is het weer niet goed.
het gaat niet om humor, het gaat erom dat iedereen dat soort potjes heeft
dat je het wat anders verwoord dan de andere maakt niet uit; je doet exact hetzelfde

die verhalen zijn nou eenmaal niet echt interresant; ze hebben zo goed als geen discussie waarde en het enige wat ze bereiken is een uitwisseling van "omg, mijn team was zo slecht!" "ja! dat herken ik want..." "oh ja, moet je horen wat míj laatst overkwam!"

ik heb al geen weken meer iets interresants gezien hier (kan zijn dat ik iets heb gemist omdat het ondergesneeuwt is door bovenstaande berichten) en ik zie eigenlijk geen nut om nog door dit topic te gaan, simpelweg omdat het lijkt alsof iedereen alleen maar elkaar wil bevestigen in hoe slecht de andere spelers wel niet zijn zonder ooit écht kritisch naar zichzelf te kijken (ik gok dat niemand zich aangesproken gaat voelen trouwens, zo werkt het nou eenmaal)

ik merk dat ik steeds minder aandacht aan dit topic besteed, het topic lijkt gewoon geen waarde meer te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:50
ik ben weer terug van weg geweest, laatste keer dat ik hier op ingelogd was was ik lvl 28 en een stuk slechter, inmiddels ben ik lvl 30 en Bronze III, nog steeds niet goed maar tot einde van season 3 voldoende, ben nu aan het trainen om in season 4 nog beter te worden(doelstelling voor S4 wordt minstens Bronze I of Silver V).

Godofal, ik snap je, er wordt te vaak gepost van hoe slecht potjes gingen(ik zelf ben in het verleden ook schuldig hieraan), maar sommige mensen willen hun frustraties hier kwijt vanwege dat de lol Communitie eigenlijk voor 75% uit " retards" bestaat, maar hiermee moet je kunnen leven anders moet je geen lol spelen.
teminste dat is mijn mening, bedoel ik kom zo vaak slechte gasten tegen en daardoor verlies ik ook veel potjes maar ook hiervan leer je weer, ik zeg meestal je kan meer leren van een potje dat je verlies dan van een potje die je wint, als je bereid bent te leren van je fouten in plaats van andere de schuld te geven, ik heb vaak zat ook in de emotie van het verlies andere de schuld gegeven(ben nogal competatief(sorry ben niet goed in grammatica)), maar daarna kijk ik potjes wel na als ik daar tijd voor heb om te kijken wat ik de volgende keer beter kan doen zodat ik misschien wel het verlies langer kan weren of ombuigen naar een winst, want ik heb ook vaak zat gehad dat we aan het verliezen waren maar we winnen 2 teamfights en daardoor winnen we maar dat heb ik ook andersom gehad, maar daar leer je ook weer van.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op maandag 02 september 2013 @ 08:04:
[...]
Wanneer je in normals een keer een foute dive maakt, en je typt "whoops sorry, stupid play" is het wel goed.
Yup, zelfde hier. Ik ben geen Plat-speler, maar doe dit gewoon voor de lol (no pun intended). En ja, ik zal idd vaak op een verkeerde plek staan of niet in de goede bossen een ward hebben gemikt. Waar ik nog iets aan heb, is dat je dan ook zegt wát er fout was. Leuk, dankjewel, leermoment en we gaan gewoon verder. De opbouwende kritiek kan wel wat beter.

Flaming als "OMFG stupid sona, you ******* that ward. Is wrong!!! Wrong bush!!!" worden door mij beloond met een prachtig tapijt van roze wards... in onze eigen basis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Koekiemonsterr schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:25:
[...]

Ik lees die posts nooit over hoe goed iemand heeft gespeeld en toch nog verloren. Stuur maar een replay en 1 goede reden om ernaar te kijken en ik doe dat wel.

en hoe jij het "lichtzinnig" verpakkte vind ik alleen maar meer onzin dan hoe iedereen het doet.

Zelf denk ik gewoon dat het eigenlijk afgelopen moet zijn met al die posts over hoe slecht iedereen is in hun match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Iemand trouwens goeie build voor Heca jungle? Heb hem nu regelmatig gespeeld maar dmg outpout lijkt het grootste probleem bij mij..
Runes + build iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Defqonwolf schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:17:
Iemand trouwens goeie build voor Heca jungle? Heb hem nu regelmatig gespeeld maar dmg outpout lijkt het grootste probleem bij mij..
Runes + build iemand tips?
http://www.lolpro.com/gui...de-jungle-by-saintvicious

Goede guild, gebruik ik zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
thnx ik ga die is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tip voor de mensen die silver of lager spelen...
1) NOOIT Flamen, ik deed het zelf eerst ook toen ik hiermee gestopt was ging ik van silver 5 naar silver 1 in 1 week.
2) Duo Q: Ga lekker duo q spelen zorg dat persoon waarmee je duo qd teminste zijn lane 80% van de tijd wint, als jij dit ook doet heb je al 2 v d 3 lanes gewonnen :).

Hiermee moet je al heel ver komen, ik heb net een potje verloren waren we 30/10 voor stonden omdat 1 iemand een curciale fout maakte.. Kortom je maakt altijd een kans naar mate de tijd door tikt:)

Ik ben zelf nu na 2 maanden ranked Gold V ( net gepromoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:22:
1) NOOIT Flamen, ik deed het zelf eerst ook toen ik hiermee gestopt was ging ik van silver 5 naar silver 1 in 1 week.
2) Duo Q: Ga lekker duo q spelen zorg dat persoon waarmee je duo qd teminste zijn lane 80% van de tijd wint, als jij dit ook doet heb je al 2 v d 3 lanes gewonnen :).

Hiermee moet je al heel ver komen, ik heb net een potje verloren waren we 30/10 voor stonden omdat 1 iemand een curciale fout maakte.. Kortom je maakt altijd een kans naar mate de tijd door tikt:)

Zelfs hoger dan silver moet je niet flamen ;)
Als je al goed voorstaat blijf lekker doorpushen enzo en ga niet meer voor de kills. Dan kan er eigenlijk niks mis gaan.

Haal ook nooit en nooit Baron. Niet belangrijk in solo queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:26:
[...]

Als je al goed voorstaat blijf lekker doorpushen enzo en ga niet meer voor de kills. Dan kan er eigenlijk niks mis gaan.

Haha ja dat zeker 8)7

Baron kan soms wel handig zijn om die tfs net iets beter in te gaan bijv 1 turret pushe en dan quick baron doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:27:
[...]

Haha ja dat zeker 8)7

Baron kan soms wel handig zijn om die tfs net iets beter in te gaan bijv 1 turret pushe en dan quick baron doen :)
Kan je beter 2 turrets pakken ipv die baron. Het word nooit goed gebruikt in yoloQ en dat is denk ik de plek waar 99% van de throws word gethrowd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:15

Wootlock

Evilution

dr34m3dd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:26:
[...]

Dus als je net een tf gehad hebt, enemy is 3 man verloren jij 2 dan ga jij doorpushen op een inhib tower ipv een free baron te pakken ?
Ik zou voor die baron gaan en daarna de tower gaan siegen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0

ik flame nooit, dat vind ik verpesting van het spel, wat heb je er aan als je je medespelers gaat beledigen waardoor ze minder goed gaan spelen of gaan trollen..

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Laatst online: 30-05 21:15
Wootlock schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:32:
[...]

Dus als je net een tf gehad hebt, enemy is 3 man verloren jij 2 dan ga jij doorpushen op een inhib tower ipv een free baron te pakken ?
Normaliter heb je (indien het al wat later in de game is) genoeg tijd om dit te doen. Echter je merkt vaak dat er daarna geen gebruik gemaakt word van de baron... 30mins in de game en iemand gaat lekker relaxed jungle clearen terwijl top en mid pushed zijn...

Twee towers geven je meer vision en dus meer controle. Die baron kun je later alsnog pakken. Maar als je daarvoor al een teamfight gewonnen hebt, wat is de meerwaarde van baron dan op dat moment? Als je hun sieged in hun base, omdat je mid/bot towers gepakt hebt, heb je vrij spel @ baron indien gepinked of met oracle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Wootlock schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:32:
[...]

Ik zou de inhib pakken en zorgen dat ze hun basis niet meer uitkunnen door wards.

Daarna zouden we wel eens baron kunnen pakken als er iemand van hun dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Hiermee moet je al heel ver komen, ik heb net een potje verloren waren we 30/10 voor stonden omdat 1 iemand een curciale fout maakte.. Kortom je maakt altijd een kans naar mate de tijd door tikt :)
Dit is echt ongelofelijk irritant. Dan zijn alle lanes van jouw team gedurende het hele potje aan het winnen en dan na 1 teamfight heb je ineens verloren (of andersom). Toch vind ik dat zulke games gewoon gethrowed zijn. Als je zo ver voor staat dan zou je eigenlijk al minstens 1 inhibitor moeten hebben, immers loopt jouw team ongeveer 75% van de tijd met minstens 1 man extra waardoor teamfights sowieso al makkelijker moeten zijn.

Ik zou zelf ook voor één of meerdere towers/inhibitors gaan en daarna pas Drake en/of Baron. Door een inhibitor te pakken zorg je er meteen voor dat de 2 andere lanes ook langzaam gaan pushen door de sterkere minions.
Ja, maar dan niet zo simpel. Het is mij 2x overkomen dat wij al 2 inhibitors hadden neergehaald en elke teamfight wonnen maar dan ineens iets helemaal verkeerds doen waardoor we een teamfight en dus meteen de game verliezen. Bij zulke games ligt het 9 van de 10 keer niet aan hoe je met elkaar speelt, maar dat de nadruk bij sommige gewoon teveel op kills ligt in plaats van objectives.

[ Voor 33% gewijzigd door Pimorez op 02-09-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Pimorez schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:42:
[...]

Dit is echt ongelofelijk irritant. Dan zijn alle lanes van jouw team gedurende het hele potje aan het winnen en dan na 1 teamfight heb je ineens verloren (of andersom). Toch vind ik dat zulke games gewoon gethrowed zijn. Als je zo ver voor staat dan zou je eigenlijk al minstens 1 inhibitor moeten hebben, immers loopt jouw team ongeveer 75% van de tijd met minstens 1 man extra waardoor teamfights sowieso al makkelijker moeten zijn.
Win lane, lose game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's wel erg simpel gezegd. Soms heb je het idee dat je team aan 't winnen is, voordat je je realiseert dat de tegendstanders een enorm goeie AoE wombo hebben. Dan kan je best wel 4K gold voorstaan met je solo Q pubstompers, maar wanneer zij tegelijk op R drukken, is dat, mits goed gespeeld, het einde van je team.

Daarom is 't ook te makkelijk om heel hard te roepen ' ja maar ik won lane, en toch hebben we verloren, RAPROT PLZ '. Kan voor anderen ook prima zo aanvoelen, en dan blijkt toch dat je tegenstanders wat draken onder je neus vandaan hebben gekaapt, of dat je lane opponent zwakker leek omdat hij rustig een andere lane voor z'n team aan het winnen was. Het is nooit zo zwart wit dat je kan zeggen 'ik heb niets bijgedragen aan deze loss', en met die mentaliteit kom je ook nergens :) (overigens niet bedoeld als een persoonlijke aanval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31
Pimorez schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:42:
[...]

Ja, maar dan niet zo simpel. Het is mij 2x overkomen dat wij al 2 inhibitors hadden neergehaald en elke teamfight wonnen maar dan ineens iets helemaal verkeerds doen waardoor we een teamfight en dus meteen de game verliezen. Bij zulke games ligt het 9 van de 10 keer niet aan hoe je met elkaar speelt, maar dat de nadruk bij sommige gewoon teveel op kills ligt in plaats van objectives.
Dat had ik gisteren nog met Kokkie1, de lanes gingen, matig en te TF's gingen vrijwel allemaal verloren.
2 inbihitors al 2x kwijt, zij hadden baron al een keer.
Op een gegeven moment een aanval, ze verspreiden te overmoedig zichzelf heel iets teveel, BAM ACE en wij hun basis gesloopt...

Ik was met mijn onervarenheid op Sona ook niet het meest nuttig, maar ze wisten ook wel iedere TF net goed gepositioneerd te zijn (of wij dramatisch en toch iemand starten, ook dat) zodat ik max 2 members kon raken met Crescendo en niet bij Tristana hun ADC kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Komt ook omdat veel mensen denken dat ze de lane gewonnen hebben als ze 3/0/0 staan. Maar ondertussen geen torens doorpushen en die 0/3/0 tegenstander blijven farmen. En dan gaan ze hun geluk in een andere lane beproeven, waarna die 0/3/0 speler wel de torens doorpushed en weer begint te farmen. Veel games worden op die manier hard verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
Inderdaad niks mis mee met Baron, als je maar genoeg vision wards hebt en een idee van wat enemy intentie is op dat moment.

Ik doe liever alleen Baron als er 2 champs killed zijn en de enemy de minion waves moet clearen omdat towers genoeg gepushed zijn

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Zo net mijn laatste placement match gespeeld en ben uitgekomen in Silver Division II toch beter dan dat ik dacht xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Defqonwolf schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:55:
Zo net mijn laatste placement match gespeeld en ben uitgekomen in Silver Division II toch beter dan dat ik dacht xD
Dat heb je inderdaad netjes gedaan :) gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:58:
[...]

Dat heb je inderdaad netjes gedaan :) gefeliciteerd.
Bedankt :) de laatste @ potjes toch redelijk overtuigend gewonnen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

godofal schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:37:
[...]

het gaat niet om humor, het gaat erom dat iedereen dat soort potjes heeft
dat je het wat anders verwoord dan de andere maakt niet uit; je doet exact hetzelfde

die verhalen zijn nou eenmaal niet echt interresant; ze hebben zo goed als geen discussie waarde en het enige wat ze bereiken is een uitwisseling van "omg, mijn team was zo slecht!" "ja! dat herken ik want..." "oh ja, moet je horen wat míj laatst overkwam!"

ik heb al geen weken meer iets interresants gezien hier (kan zijn dat ik iets heb gemist omdat het ondergesneeuwt is door bovenstaande berichten) en ik zie eigenlijk geen nut om nog door dit topic te gaan, simpelweg omdat het lijkt alsof iedereen alleen maar elkaar wil bevestigen in hoe slecht de andere spelers wel niet zijn zonder ooit écht kritisch naar zichzelf te kijken (ik gok dat niemand zich aangesproken gaat voelen trouwens, zo werkt het nou eenmaal)

ik merk dat ik steeds minder aandacht aan dit topic besteed, het topic lijkt gewoon geen waarde meer te hebben...
Snap je nou echt niet dat hij door middel van sarcasme hetzelfde punt probeert te maken als dat jij nu probeert te maken? Verder ben je wel een beetje zuur hoor... al weken niets interessants gezien? Waarom kom je hier dan? Bovendien zijn er vaak genoeg mensen met inzichtvolle posts, waaronder bijvoorbeeld Damienx2, Pimorez en ikzelf.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik heb advies nodig voor het spelen van Leblanc tegen een Galio.
Gisteren had ik een aantal potjes waar ik hard snowballde met eerst kassadin daarna Leblanc. Vervolgens zat ik weer voor een nieuw potje in champion select, ik was 4de pick en mocht weer mid spelen.

Het enemy team 'instalockte' zyra, waardoor ik dacht dat ik tegen een zyra moest spelen. Aangezien hun team al bestond uit: Zyra, Vayne, Fiddle en Aatrox. Ik dacht dus, laatste pick wordt de toplane/jungle. Echter was het fiddle jungle, aatrox top, zyra support, vayne adc en Galio mid.

Ik heb vrij weinig ervaring in het spelen tegen een galio, maar ik weet dat Galio in principe vrij moeilijk te killen is als Leblanc. Waardoor ik dus dacht te roamen. Echter elke keer zodra ik mijn lane ook maar probeerde uit te lopen, had Galio in 2 skills heel de wave alweer gecleared (Q -> E en alles was weg met enkel een doran's ring en chalice of harmony). Dit maakte het eigenlijk onmogelijk voor mij om de lane te leaven. Waardoor ik als Leblanc eigenlijk niet goed tot z'n recht kwam, en alleen kon farmen.

Nadat we begonnen met teamfights stond ik ietsjes voor qua farm, en ons team stond ietsjes achter, niks onoverkomelijk. Echter in de teamfights was ik helemaal niks waard. Heeft iemand toevallig tips wat je moet doen als een galio tegen je wordt gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
LeBlanc tegen Galio wordt nu eenmaal erg lastig. Ik speel best regelmatig Galio, omdat hij zo'n beetje alle AP mids countered. Naar mijn mening is het echt één van de meest onderschatten champions. Ook in teamfights kan je dikke dmg doen.

De enige tip die ik je kan geven: zorg voor een level 2/3 gank. Galio is als ie hard wil farmen ontzettend mana hungry. Dus als op lvl 2/3 jou lane gepushed word door hem heeft ie weinig mana over. Vaak op lvl 2 heb ik bijvoorbeeld ook mijn E skill nog niet, waardoor snel wegkomen er nog niet in zit.

Ik denk dat dat de enige winst is die je op hem kan behalen met LeBlanc.
Het leukste van Galio is als mensen na lvl 6 gaan diven bij je turret. Dan is het echt R drukken en de turret doet de rest.

De grootste kracht van Galio? Dat bijna niemand hem kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Gisteren mijn laatste potje ranked voor de placement grappige setup.. Was een taric jungle.. We dachten eerst van oh nee een troller, maar hij deed het echt super :o verwonderde me had nog nooit taric jungle gezien.

Voorlaatste potje met cait varus zwaar geoutfarmed in lanefase door goeie zoning van de support ali die bij mij in lane stond. Uiteindelijk niet echt super score gehaald omdat ze op een gegeven moment mij allemaal foccuste.

Maar kortom gaat het me best goed af als ADC in ranked. 6 potjes ADC gespeeld in placement en uiteindelijk 5 ervan gewonnen.
Van de week nog maar is paar potjes ranked spelen (vriendin is toch gaan werken 's avonds) en kijken of ik gelijk al wat kan winnen voor promotion naar silver I :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Defqonwolf schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:55:
Netjes gedaan :).

Even terug komend op slechte spelers, ik zat gister in een team met een lux en die schoot een paar keer haar ult richting onze basis ipv naar de teamfight, dat sloeg ff alles.

daarna kregen ik een raar potje, we waren aan het begin hard aan het verliezen.

ik was adc(vayne) en had een teemo support(vind ik geen support) en we stonden tegen over een MF en een alistar.

we hadden duo top(iets heel raars op lvl 30, is voor het eerst sinds tijden dat ik het weer gezien heb), dus geen jungle/ganks.

we waren de laan aan het verliezen, en we krijgen ook nog eens een gank tegen van lee sin, waardoor een double kill voor MF, daarna krijgt MF nog eens een keer een double kill, na dat weten we miss fortune 1 keer te killen.

onze ahri was aan het verliezen op mid tegen over een leblanc en top liep wel lekker.

miss fortune gaat op den duur roamen en wij kunnen onze laan iets pushen, maar op een gegeven moment sta ik wel 0/5/2.(was echt een bagger start van mij).

na een hoop kills heen en weer staan hun voor met kills en breken de teamfight aan.

onze pony(heca) loopt overal en nergens net als ons poesje(rengar), waardoor teemo ahri en ik eigenlijk vs 5 man staan.

omdat ik redelijk met rust gelaten werd aangezien ik weinig kills(1/6/3) kon ik lekker bij farmen.

dit resulteerde in dat ik een hoop items kon kopen tijdens de teamfights.

inmiddels hadden we 1x baron en 2x draak gekilled.

we beginnen beter samen te werken terwijl de enemy als 5 runden in een weiland rond rennen en niet weten wat ze moeten doen.

ik begin uit eindelijk een killingspree van 4 kills waardoor ik 5/6/4 kom te staan en wij beginnen het spel om te draaien.

uit eindelijk pakken we nog 1 keer baron en 1 keer draak, werken we beter samen en winnen we het potje omdat ze 70 sec respawn aan hun broek krijgen.

ik was geeindigd in 10/11/6 wat ik niets slecht vond vanwege mijn slechte start, maar ja zo zie je maar als je het voor mekaar krijgt om samen te werken met je team dan kan je een slecht potje omdraaien :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thnx.

Ja was bij mij in het potje gisteren ook met die alistar.
Hadden jungle evelyn die geen buff opgaf en niet kwam ganken, waren die anderen allemaal aan het flamen op evelyn. Dus ik zeg ook zo van hush all and play together. En warempel iedereen was opeens stil en ging samenwerken en we wonnen overtuigend :)
Zo zie je maar indd als je samen speelt win je, hoe goed de stats van andere team ook zijn als die steeds alleen gaan en je eigen team kan de kills oppakken gezamenlijk win je zo goed als de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ach ja ik ga ff oefenen in normal draft pick om een beetje beter te worden met ranked zodat ik in soloq voldoende kan groeien want mijn doelstelling voor S4 zal toch echt bronze I/Silver V of IV zijn want ik wil beter worden en des noods double q ik met iemand van hier want ik zit door de weeks zowat iedere avond vanaf ongeveer 8 uur achter lol(loop stage en daardoor ben ik pas om 7 thuis).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Uhhuh. Om te promoten uit een divisie moet je ongeveer 7-8 matches winnen. Van S5 naar S1 moet je er minimaal 35 matches winnen. Nu is 35 matches al heel wat in één week, maar om 35 matches achter elkaar te winnen is wel heel knap.

Ik ben net begonnen met Zilean support/mid, erg leuk :D weer eens wat anders dan Kennen/Taric.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 03-09-2013 08:38 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ero-Sensei schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:16:
LeBlanc tegen Galio wordt nu eenmaal erg lastig. Ik speel best regelmatig Galio, omdat hij zo'n beetje alle AP mids countered. Naar mijn mening is het echt één van de meest onderschatten champions. Ook in teamfights kan je dikke dmg doen.

De enige tip die ik je kan geven: zorg voor een level 2/3 gank. Galio is als ie hard wil farmen ontzettend mana hungry. Dus als op lvl 2/3 jou lane gepushed word door hem heeft ie weinig mana over. Vaak op lvl 2 heb ik bijvoorbeeld ook mijn E skill nog niet, waardoor snel wegkomen er nog niet in zit.

Ik denk dat dat de enige winst is die je op hem kan behalen met LeBlanc.
Het leukste van Galio is als mensen na lvl 6 gaan diven bij je turret. Dan is het echt R drukken en de turret doet de rest.

De grootste kracht van Galio? Dat bijna niemand hem kent.
Dankje, ik dacht dat misschien een laneswap wel zou gaan werken, echter hadden we nautilus top, wat ook niet echt viable is tegen Galio, maarja, tegen een Aatrox ook niet. Snap ook niet zo goed vanwaar die pick kwam. Volgende keer ga ik wel gewoon Leblanc support spelen wanneer ik zie dat Galio gepickt wordt terwijl ik LB heb. LB support is wel echt hemels, je hebt zoveel free vision met je W, ook bij dragon en baron fights kun je vaak even je gezicht laten zien en *plop* weer terug buiten hun range schieten.

Daarnaast is haar base dmg vrij gestoord hoog en kun je samen met je adc vrijwel iedereen instabursten (alleen met caitlin misschien niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Martin0 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:36:
ach ja ik ga ff oefenen in normal draft pick om een beetje beter te worden met ranked zodat ik in soloq voldoende kan groeien want mijn doelstelling voor S4 zal toch echt bronze I/Silver V of IV zijn want ik wil beter worden en des noods double q ik met iemand van hier want ik zit door de weeks zowat iedere avond vanaf ongeveer 8 uur achter lol(loop stage en daardoor ben ik pas om 7 thuis).
maar in je sig staat lvl 30 bronze III maar als ik op je naam zoek zit ik alleen een lvl 3 account op euw?

Nja je moet in het begin vind ik geen doelstelling hebben, eerst de placement spelen en dan zien waar je uitkomt :)
Ik had helemaal geen doelstelling van oh ik moet minimaal Silver II halen ofzo, dacht eerder dat ik in bronze uit zou komen, maar ben dus in silver II uitgekomen (wrsch ook wat geluk in de matchmaking door goede teammates te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Defqonwolf schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:40:
[...]

maar in je sig staat lvl 30 bronze III maar als ik op je naam zoek zit ik alleen een lvl 3 account op euw?

Nja je moet in het begin vind ik geen doelstelling hebben, eerst de placement spelen en dan zien waar je uitkomt :)
Ik had helemaal geen doelstelling van oh ik moet minimaal Silver II halen ofzo, dacht eerder dat ik in bronze uit zou komen, maar ben dus in silver II uitgekomen (wrsch ook wat geluk in de matchmaking door goede teammates te hebben)
dan staat me naam verkeerd in me sig, zal hem ff aanpassen naar de goede, daarnaast ik ben deze season begonnen met in bronze III en speel nu amper ranked omdat het end season is maar ik probeer mezelf een beetje te pushen om beter te worden vandaar ook de doelstelling, bedoel als ik van bronze III naar bronze II ga ben ik eigenlijk ook al blij want dat betekent dat ik beter wordt, ik ben niet in alle rollen even goed, maar ik probeer nu een beetje alle rollen te spelen zodat ik overal ingezet kan worden en overal ranked waardig kan spelen met 1 of 2 champs.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vanavond maar even een ranked game op 1 van mijn smurf accounts spelen, ik zie net dat de LP op dat account aan het decayen is. Toch jammer dat je niet alle accounts onder 1 kunt bundelen en gewoon kunt switchen per profiel.

En sinds gisteren kan ik hier niet meer verkondigen dat ik nooit rage. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:43:
Vanavond maar even een ranked game op 1 van mijn smurf accounts spelen, ik zie net dat de LP op dat account aan het decayen is. Toch jammer dat je niet alle accounts onder 1 kunt bundelen en gewoon kunt switchen per profiel.

En sinds gisteren kan ik hier niet meer verkondigen dat ik nooit rage. :(
nja ik heb dan een level 3 smurf account waarbij de naam net 1 letter scheelt, barukkumum en barukkumun(main) en ja die smurf is voor als ik met mensen ga spelen die ook een laag level account hebben zodat ze niet gelijk tegen hoger level spelers komen.

ik rage ook nog wel eens maar goed iedereen raged wel eens een keer, dat voorkom je niet

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:49:
[...]

nja ik heb dan een level 3 smurf account waarbij de naam net 1 letter scheelt, barukkumum en barukkumun(main) en ja die smurf is voor als ik met mensen ga spelen die ook een laag level account hebben zodat ze niet gelijk tegen hoger level spelers komen.

ik rage ook nog wel eens maar goed iedereen raged wel eens een keer, dat voorkom je niet
Omtrent het ragen dat klopt, normaal gesproken zit ik ook niet op Skype tijdens LoL, dus dan blijft het bij jezelf. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ligt er denk ik wel een beetje aan wat je verstaat onder ragen, maar het komt bij mij nooit voor dat ik overstuur raak of boos wordt. Schelden weleens, maar nooit op andere mensen. Heb nu ook al (speel sinds begin season 3) 2 keer een ribbon gekregen, eerst geel daarna groen. Muten werkt gewoon super goed, ik heb veel tips uit dit forum gebruikt, waardoor ik wel een fijnere game ervaring heb gekregen.

Neemt niet weg dat veel spelers nogsteeds niet voor rede vatbaar zijn en je de huid vol schelden, express trollen etc. etc. Daarom heb ik ook een smurf op EUWE nu, zodat ik zo'n 100% verloren match gewoon kan quitten en dan toch doorspelen zonder de time penalty.

Zodra ik merk dat ik gefrustreerd begin te raken, weet ik dat het mijn laatste potje van de avond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:16:
Ligt er denk ik wel een beetje aan wat je verstaat onder ragen, maar het komt bij mij nooit voor dat ik overstuur raak of boos wordt. Schelden weleens, maar nooit op andere mensen. Heb nu ook al (speel sinds begin season 3) 2 keer een ribbon gekregen, eerst geel daarna groen. Muten werkt gewoon super goed, ik heb veel tips uit dit forum gebruikt, waardoor ik wel een fijnere game ervaring heb gekregen.

Neemt niet weg dat veel spelers nogsteeds niet voor rede vatbaar zijn en je de huid vol schelden, express trollen etc. etc. Daarom heb ik ook een smurf op EUWE nu, zodat ik zo'n 100% verloren match gewoon kan quitten en dan toch doorspelen zonder de time penalty.

Zodra ik merk dat ik gefrustreerd begin te raken, weet ik dat het mijn laatste potje van de avond is.
Het was meer een opstapeling van dezelfde fouten die voorgaande potjes waren gebeurt, vandaar dat de bekende druppel de emmer deed overlopen. Gelukkig was het potje erna stukken beter dus was de avond nog wel goed afgesloten. Helaas maakte ik daar zelf nog wat domme foutjes. Maar goed daar leer je alleen maar weer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren zo'n potje gewonnen als de support, het was echt lachen. Eerste keer leona gespeeld sinds heel lang. Mijn kameraad op vayne en een vriendin met diana op top (laneswap).
We stonden tegen een lucian - blitz combinatie. Blitz was nogal overmoedig op lvl 2 en liep door onze gewarde bush om iemand te proberen grabben. Vayne knalt hem tegen de muur. Ik root hem, stun hem en first blood voor onze carry. En dan begon het gewoon. Jump naar lucian, stun, exhaust, 2-0. Na nog geen vijftien minuten stonden we carry: 9-1-1, ik: 1-1-9 in onze lane. (De death was wegens hilarische initiates van mijn kant en kameraad die bleef volgen ondanks 4+turret vs 2). Onze jungler vi is de lane niet eens komen ganken omdat we al 4-0 stonden voor hij ook maar naar bot kon komen.
Hierdoor kon hij diana top en khazix mid blijven helpen zodat deze ook op 4-1 en 3-0 stonden.
Spelletje eindigde met een surrender op 20.

Het gebeurt niet vaak dat je als support zo'n impact hebt, maar door mijn initiates was onze vayne fed, kon de jungler focussen op top helft van de map en werden deze lanes ook gemakkelijk gewonnen. Ik moet wel zeggen dat mijn skillshots, ults en exhausts beter geplaatst werden dan ik normaal doe. Gewoon één van die spelletjes waarin het wel allemaal lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Lointje schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:16:
Gisteren zo'n potje gewonnen als de support, het was echt lachen. Eerste keer leona gespeeld sinds heel lang. Mijn kameraad op vayne en een vriendin met diana op top (laneswap).
We stonden tegen een lucian - blitz combinatie. Blitz was nogal overmoedig op lvl 2 en liep door onze gewarde bush om iemand te proberen grabben. Vayne knalt hem tegen de muur. Ik root hem, stun hem en first blood voor onze carry. En dan begon het gewoon. Jump naar lucian, stun, exhaust, 2-0. Na nog geen vijftien minuten stonden we carry: 9-1-1, ik: 1-1-9 in onze lane. (De death was wegens hilarische initiates van mijn kant en kameraad die bleef volgen ondanks 4+turret vs 2). Onze jungler vi is de lane niet eens komen ganken omdat we al 4-0 stonden voor hij ook maar naar bot kon komen.
Hierdoor kon hij diana top en khazix mid blijven helpen zodat deze ook op 4-1 en 3-0 stonden.
Spelletje eindigde met een surrender op 20.

Het gebeurt niet vaak dat je als support zo'n impact hebt, maar door mijn initiates was onze vayne fed, kon de jungler focussen op top helft van de map en werden deze lanes ook gemakkelijk gewonnen. Ik moet wel zeggen dat mijn skillshots, ults en exhausts beter geplaatst werden dan ik normaal doe. Gewoon één van die spelletjes waarin het wel allemaal lukt.
wat ik vaak heb als ik support tresh speel zijn die " pro" hooks zoals ze bij de lcs doen, door de jungle heen en zo of net nog onder de turret grabben en zo.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BTK0pulIgAAMU4B.jpg

OMFG ben je ook goed gek als je dat doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Tsja, voor sommige mensen is een spelletje blijkbaar hun leven, en dan doe je dat soort dingen. Mij zie je da in ieder geval niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ja indd, lol zit stream van ocelote te kijken van gisteren hij gaat helemaal los op martin garix -animals remix xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Defqonwolf, vind je het erg als ik je toevoeg vanaaf met lol zodat we misschien een keer kunnen duoqen?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Gister een heerlijk avond gehad, 4 van de 5 games had ik een counter tegen met veel meer speel ervaring dan ik. Ging dus lekker maar niet heus lekkere crappy match-ups kwa ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:43:
Gister een heerlijk avond gehad, 4 van de 5 games had ik een counter tegen met veel meer speel ervaring dan ik. Ging dus lekker maar niet heus lekkere crappy match-ups kwa ervaring.
zoals hier vaker vermeld is, match making gaat via hidden elo, of te wel die gasten waar jij tegen stond kunnen misschien wel 1500x gewonnen hebben maar dan hebben ze miss ook wel 3000x verloren waardoor ze een laag hidden elo hebben.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Martin0 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:51:
[...]

zoals hier vaker vermeld is, match making gaat via hidden elo, of te wel die gasten waar jij tegen stond kunnen misschien wel 1500x gewonnen hebben maar dan hebben ze miss ook wel 3000x verloren waardoor ze een laag hidden elo hebben.
daar merk ik anders weinig van, wanneer ik met onder de 100 wins tegen iemand speel met 500+ wordt ik vrijwel altijd totaal afgemaakt omdat de gene waar ik tegen speel gewoon stukken beter is dan ik. Ik speel vaak met premade 4 of 5 dus daarom kan het misschien nogal scheef zijn maar niemand heeft 500 wins van ons en op een na zit iedereen onder de 150 wins.

die hidden elo geloof ik niet in tot dat ze dat gewoon zouden laten zien. Uit ervaring kan ik alleen zeggen dat het voor geen kloot klopt dat je met dit soort mensen gematched word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ArgantosNL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:00:
[...]

daar merk ik anders weinig van, wanneer ik met onder de 100 wins tegen iemand speel met 500+ wordt ik vrijwel altijd totaal afgemaakt omdat de gene waar ik tegen speel gewoon stukken beter is dan ik. Ik speel vaak met premade 4 of 5 dus daarom kan het misschien nogal scheef zijn maar niemand heeft 500 wins van ons en op een na zit iedereen onder de 150 wins.

die hidden elo geloof ik niet in tot dat ze dat gewoon zouden laten zien. Uit ervaring kan ik alleen zeggen dat het voor geen kloot klopt dat je met dit soort mensen gematched word.
Het kan overigens wel als hij een pre-made start met een laag level summoner. ( lolnexus.com ) kan je het precies zien al vakar tegen gekomen dat een lv30 met een lv5 een pre-made doet en dan geld het average.

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 03-09-2013 14:03 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja uiteindelijk moet het gemiddelde elo van jullie ongeveer even hoog zijn als hun gemiddelde elo. (iets hoger als jullie premade zijn en zij niet).
Dus soms, vooral bij duoqueuers, zie je dan wel eens een hoog iemand in hun team. Wil normaal zeggen dat er ook een enorm lage elo in het spel zit, alleen stond die niet tegenover jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb vaak die hoge elo voor mij staan... gewoon pech denk ik.
gister had ik in 5 games met 4 verschillende champs gespeeld en dan 4 keer een counter tegenkomen op mijn lane dat is gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:06:
Ik heb vaak die hoge elo voor mij staan... gewoon pech denk ik.
gister had ik in 5 games met 4 verschillende champs gespeeld en dan 4 keer een counter tegenkomen op mijn lane dat is gewoon pech.
een counter tegen komen betekent niet dat de andere speler meer ervaring heeft.
daarnaast welke laan speelde je want meestal is het zo dat op mid en adc de meest ervaren mensen zitten dus kan je beter top/jungle nemen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Martin0 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:09:
[...]

een counter tegen komen betekent niet dat de andere speler meer ervaring heeft.
daarnaast welke laan speelde je want meestal is het zo dat op mid en adc de meest ervaren mensen zitten dus kan je beter top/jungle nemen.
had ik met nexus scouter nagekeken, ik zeg dit soort dingen niet zonder wat te checken ;)
ik speel inderdaad meestal mid.
in ons team hebben we 2 man die eigenlijk alleen maar top of ADC kunnen en we hebben al een goeie jungler en support ligt mij echt niet, zeker niet met een wat mindere ADC.

soms speel ik top met fiora wat meestal wel goed gaat. en soms jungle met voli dat gaat ook redelijk. Maar ik ben lang niet zo goed als die vriend van mij, hij heeft gewoon meer ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Martin0 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:21:
Defqonwolf, vind je het erg als ik je toevoeg vanaaf met lol zodat we misschien een keer kunnen duoqen?
Is goed voeg me maar toe hoor :)

maar kunnen we Duo doen als ik in silver 2 zit en jij in bronze 3 btw? krijgen we dan nieuwe ranking ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door Dopiej op 03-09-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Defqonwolf schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:18:
[...]

Is goed voeg me maar toe hoor :)

maar kunnen we Duo doen als ik in silver 2 zit en jij in bronze 3 btw? krijgen we dan nieuwe ranking ofzo?
krijgen we het gemiddelde van ons 2e geloof ik en dat is dan silver V ouzo, maar dit weet ik niet zeker, zal het ff googlen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:50
Ik heb vandaag ook enkele keren geduo't met iemand uit silver 4. Ik ben zelf bronze 3. Wat elke keer gebeurd is is dat elk team helemaal uit silver 3-5 bestaat, met daarbij 1 bronze 3 (ik dus in ons team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Joukea schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:35:
Ik heb vandaag ook enkele keren geduo't met iemand uit silver 4. Ik ben zelf bronze 3. Wat elke keer gebeurd is is dat elk team helemaal uit silver 3-5 bestaat, met daarbij 1 bronze 3 (ik dus in ons team)
hierbij is het bewezen dat wij kunnen duoQen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Vanaf wanneer ben je eigenlijk "klaar" om ranked te beginnen spelen? Ik speel eig enkel normals atm (blind pick) en heb iets van een 82 wins. Wel al lv 30 omdat ik ook redelijk wat aram speelde :p (140 wins), wat wel helpt om champs en hun potentieel te leren kennen.

Ik neem aan dat je eerst voor elke rol wel een aantal champs moet kennen zodat je altijd iets kan spelen als dat overblijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

SemperEgo schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:06:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk "klaar" om ranked te beginnen spelen? Ik speel eig enkel normals atm (blind pick) en heb iets van een 82 wins. Wel al lv 30 omdat ik ook redelijk wat aram speelde :p (140 wins), wat wel helpt om champs en hun potentieel te leren kennen.

Ik neem aan dat je eerst voor elke rol wel een aantal champs moet kennen zodat je altijd iets kan spelen als dat overblijft?
Exact, ook al zou ik zeggen dat 82 wins nog wel wat karig is, dan heb je misschien nog onvoldoende ervaring.

Maar goed, dat gezegd hebbende, zoveel verschil is er niet met ranked en normals. Nog steeds kom je in ranked voortdurend mensen tegen die niet alle rollen kunnen, zelfs met een harde counter het presteren om zwaar af te gaan (feeden), niet op de minimap kijken, niet warden, niet samenspelen in teamverband, geen objectives pushen (turrets neerhalen bijv), mindless chasen, etc.

Idealiter kun je, zodra je met ranked begint, alle rollen/lanes spelen en voor elke lane ook meerdere champs. En dan uiteraard word je wel geacht voldoende ervaring te hebben met al die champs. Dus wel de juiste items build kennen, de juiste runes + masteries, zijn abilities door en door kennen. En ook weten welke champs je tegenover je kan verwachten en wat daartegen te doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-09-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

alweer een tijdje niet gespeeld. toen dacht ik van voordat ik ineens weer decay uit silver 2 doe ik maar even een game .log ik in had ik nog 4 dagen =p dus kwam goed uit haha en toen weer een Win neergezet en nu laat ik het weer voor wat het is. Ben te veel verslaafd aan een andere game nu.

LoL evetjes gehad na vele jaren. komt wel weer na ik een tijdje niet gespeeld heb

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ricmaniac schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:33:
Ben te veel verslaafd aan een andere game nu.
En welke game is dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Final Fantasy XIV

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-10 00:10
Dag mede Tweakers!

Zoekt iemand nog mensen voor een fun/casual (ranked) teampje? Dan bied ik mij bij deze aan! Ik speel eigenlijk alles wel, maar main vooral support of jungle.

Win/Loss met normals zit op 317/312, hidden MMR rond de Silver III. Ik ben zelf 26, dus 20+ mensen lijkt me wel tof! Ben vooral 's avonds online. Heb teamspeak, skype ect.

Summoner name: ToasterxD

Ik hoor het wel!

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Hoihoi, iemand die mij misschien kan helpen?

Na lang gestopt te zijn met LoL wilde ik vandaag weer eens een potje te doen. Helaas ben ik een aantal dingen vergeten, waaronder mijn password en username.

Als ik op 'forgot username/password' klik, en mijn gegevens invul, staat er dat er een e-mail is verstuurd naar mijn mailadres, maar ik ontvang ze echter niet (er staat wel dat er naar mijn e-mailadres iets verstuurd is).

Dan nog iets raars. Na vergeefs geprobeerd met verschillende usernames/password in te loggen, kwam ik een combinatie tegen waarbij er niet stond 'incorrect username/password'.
Er stond dat ik mijn wachtwoord moest veranderen op de website.

Nu komt het rare: als ik wil inloggen op de site met diezelfde username/password staat er
"When changing password You must first create a Summoner by logging into League of Legends before logging into our website."

Hoe kan dit? Ik kan niet inloggen op LoL omdat ik mijn password op de site moet aanpassen, maar ik kan mijn wachtwoord niet aanpassen omdat ik een summoner moet createn, wat niet kan.

Iemand tips wat ik kan doen behalve een ticket aanmaken (duurt eeuwen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Beunhaas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:22:
Hoihoi, iemand die mij misschien kan helpen?

Na lang gestopt te zijn met LoL wilde ik vandaag weer eens een potje te doen. Helaas ben ik een aantal dingen vergeten, waaronder mijn password en username.

Als ik op 'forgot username/password' klik, en mijn gegevens invul, staat er dat er een e-mail is verstuurd naar mijn mailadres, maar ik ontvang ze echter niet (er staat wel dat er naar mijn e-mailadres iets verstuurd is).

Dan nog iets raars. Na vergeefs geprobeerd met verschillende usernames/password in te loggen, kwam ik een combinatie tegen waarbij er niet stond 'incorrect username/password'.
Er stond dat ik mijn wachtwoord moest veranderen op de website.

Nu komt het rare: als ik wil inloggen op de site met diezelfde username/password staat er
"When changing password You must first create a Summoner by logging into League of Legends before logging into our website."

Hoe kan dit? Ik kan niet inloggen op LoL omdat ik mijn password op de site moet aanpassen, maar ik kan mijn wachtwoord niet aanpassen omdat ik een summoner moet createn, wat niet kan.

Iemand tips wat ik kan doen behalve een ticket aanmaken (duurt eeuwen)?
Ticket aanmaken, laatst nog gedaan wegens geen RP ontvangen, volgende dag al reactie en oplossing gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Turismo schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:31:
[...]

Ticket aanmaken, laatst nog gedaan wegens geen RP ontvangen, volgende dag al reactie en oplossing gekregen.
Heb inmiddels n ticket aangemaakt met zoveel mogelijk informatie.
Toch raar dat de recovery e-mails niet aankomen...

Ik hoop dat ze zo snel zijn als je zegt, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:37
Iemand zin om duo ranked te gaan? Zoek iemand in bronze 2 of 1 :) (mijn nickname = Mindbender)

[ Voor 18% gewijzigd door StefanKelevra op 03-09-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Beunhaas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:40:
[...]

Ze waren laatst gehackt oid met NA, toen hebben ze snel een two-way verification gebouwd.
Werkt alleen niet helemaal feilloos heb ik t idee, beetje buggy, moest wachtwoord veranderen en dit werkte niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Beunhaas schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:40:
[...]

welk level was je toen je stopte? ze hebben namelijk een paar keer name clears gedaan bij accounts onder de lvl5 geloof ik, dus als je daar onder zat is je summoner name weg
je kan dan een nieuwe invoeren zodra je inlogt, maar ivm de hack laatst moet je dus voordat je mag inloggen een ander wachtwoord kiezen
als ze dan nog een restrictie hebben dat je een summoner name moet hebben voor een pass change dan wordt het een beetje een vicieuze cirkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
Ik was level 30. Ook redelijk wat ranked gespeeld en best wat RP in t spel gestopt.
Het is inderdaad een vicieuze cirkel nu, zolang ik geen recovery e-mails kan ontvangen. Hopelijk is het morgen beantwoord en krijg ik mijn username/password, heb zin om weer eens LoL te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Gisteren niet toegekomen aan spelen (moest voetballen) maar ik ga vanavond wel spelen, voor degene die eens samen willen spelen voeg mij maar toe in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Gisteren gelukkig weer gepromote vanuit Silver II naar Silver I. Dit weekend ongelukkig veel potjes verloren, en gedemote van I naar II, maar nu naar 4 potjes in Silver II weer gepromote haha...
Volgens mij hoor ik gewoon echt in Silver I :P... Ik merk wel dat zodra ik eerst een potje normal speel met een bepaalde champion als warming up, ik met diezelfde champion meteen daarna in de Ranked matches ook veel beter speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Qon schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:55:
Gisteren gelukkig weer gepromote vanuit Silver II naar Silver I. Dit weekend ongelukkig veel potjes verloren, en gedemote van I naar II, maar nu naar 4 potjes in Silver II weer gepromote haha...
Volgens mij hoor ik gewoon echt in Silver I :P... Ik merk wel dat zodra ik eerst een potje normal speel met een bepaalde champion als warming up, ik met diezelfde champion meteen daarna in de Ranked matches ook veel beter speel.
congratz, ik had gister echt waardeloze potjes, 2 potjes normal draft pick gedaan, eerst wordt ik in adc geforced waarbij ik aangaf dat ik niet echt goed ben in adc, werd constant op mij geflamed door de support(die in heel potje miss 4 wards heeft neergezet maar dat is ook mijn schuld want ik pushte niet en ik moest engagen in me eentje, want hij stond meestal onder onze turret >.>), daarna werdt ik in support geforceerd(2 keer achter elkaar last pick >.>) hadden we kayle jungle(not inpressed by that) en riven mid, ik had leona en supporte een caith die hellemaal niets gezegt heeft hele potje.

daarna vanuit frustratie aram gaan spelen, kregen we natuurlijk een unlucky draw, daarna nog maar een potje want moest first win of the day halen van mezelf, die hadden we ook verloren en daarna kreeg ik diana met een slechte blitz (hij heeft 2 players in het hele potje gegrabt) en daarna kreeg ik eindelijk een lkkr potje en die hebben we ook dik gewonnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren ook maar eens een support ticket aangemaakt.
De skin's die je zou krijgen bij je Gamescon ticket zouden tot 2 september toegevoegd worden aan je account.
Gisteren even snel ingelogd, nog geen skins gezien. Ticket aangemaakt met de vraag of ze hier iets in kunnen betekenen voor mij.
Vannochtend een mail gehad dat ze graag mijn accountnaam willen weten en gamescon ticket nummer :)

Hopelijk kunnen ze het fixen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:29:
Gisteren ook maar eens een support ticket aangemaakt.
De skin's die je zou krijgen bij je Gamescon ticket zouden tot 2 september toegevoegd worden aan je account.
Gisteren even snel ingelogd, nog geen skins gezien. Ticket aangemaakt met de vraag of ze hier iets in kunnen betekenen voor mij.
Vannochtend een mail gehad dat ze graag mijn accountnaam willen weten en gamescon ticket nummer :)

Hopelijk kunnen ze het fixen !
Ik had inderdaad ook niets op 2 september, heb daarna zelf de skins maar gekocht met RP en een ticket aangemaakt of zij dit kunnen vergoeden aangezien ik een geldig ticket had en ik niet het risico wilde lopen dat de skins helemaal aan mijn neus voorbij gingen. Het is momenteel nog in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 11:21
Martin0 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:25:
[...]

congratz, ik had gister echt waardeloze potjes, 2 potjes normal draft pick gedaan, eerst wordt ik in adc geforced waarbij ik aangaf dat ik niet echt goed ben in adc, werd constant op mij geflamed door de support(die in heel potje miss 4 wards heeft neergezet maar dat is ook mijn schuld want ik pushte niet en ik moest engagen in me eentje, want hij stond meestal onder onze turret >.>), daarna werdt ik in support geforceerd(2 keer achter elkaar last pick >.>) hadden we kayle jungle(not inpressed by that) en riven mid, ik had leona en supporte een caith die hellemaal niets gezegt heeft hele potje.

daarna vanuit frustratie aram gaan spelen, kregen we natuurlijk een unlucky draw, daarna nog maar een potje want moest first win of the day halen van mezelf, die hadden we ook verloren en daarna kreeg ik diana met een slechte blitz (hij heeft 2 players in het hele potje gegrabt) en daarna kreeg ik eindelijk een lkkr potje en die hebben we ook dik gewonnen.
Zie het als een leerzame dag. Op het moment dat je in een ADC of een support positie 'geforceerd' wordt en dit (nog) niet beheerst, moet je nog geen ranked willen spelen. Leer alle posities eerst spelen en een champion pool op te bouwen met meerdere champs voor elke positie (4 voor elke positie is toch wel een bare minimum eigenlijk). Ik zie te vaak dat mensen een ranked potje in gaan stappen om vervolgens te schreeuwen dat ze maar één positie kunnen spelen en het vervolgens ook nog vreemd vinden dat ze in de onderste regionen blijven steken. Meteen even voor de duidelijkheid: Ik beschuldig je hier niet persoonlijk van :p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
D3ft0n3 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:04:
[...]

Zie het als een leerzame dag. Op het moment dat je in een ADC of een support positie 'geforceerd' wordt en dit (nog) niet beheerst, moet je nog geen ranked willen spelen. Leer alle posities eerst spelen en een champion pool op te bouwen met meerdere champs voor elke positie (4 voor elke positie is toch wel een bare minimum eigenlijk). Ik zie te vaak dat mensen een ranked potje in gaan stappen om vervolgens te schreeuwen dat ze maar één positie kunnen spelen en het vervolgens ook nog vreemd vinden dat ze in de onderste regionen blijven steken. Meteen even voor de duidelijkheid: Ik beschuldig je hier niet persoonlijk van :p
ik beheers enig sinds op iedere rol 2 of meer champions(scheelt per rol, top bvb 8 man en jungle 6) maar ik speelde ook niets voor niets een normal draftpick, want ik vind het best erg als je zelfs aangeeft dat je er niet zo goed in bent maar omdat je er in geforced word vanwege " pick order" dat je gelijk bij de champ select al weg geflamed wordt, uit eindelijk in dat potje heb ik onze ali ook gemute want ik was hem echt zat.

maar goed ik probeer ook zo veel mogelijk te leren, ik zeg wel eens vaker, van een potje dat je verliest leer je meer dan van een potje dat je wint.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
SemperEgo schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:06:

Je bent klaar wanneer je dat wil (er van uit gaand dat je de nodige 16 champs hebt). Met dan wel de mogelijkheid dat je in bronze V belandt :)

Over het algemeen wordt aangeraden om toch wat meer potjes te spelen. Zorg dat je de verschillende rollen begrijpt, en er toch een paar kan spelen. Zorg dat je lasthitten begrijpt, dat je weet wat ss is, dat je toch ergens een notie hebt van de meeste champs en hun ults (daar is aram ind goed voor), ...
Speel ook een paar potjes draft pick ipv normal pick, zodat je het idee snapt hoe er gebanned wordt en hoe de rest van de rollen wordt verdeeld.

En dan is het gewoon blijven oefenen. In theorie kan je zonder problemen snel in ranked, als je niet erg vindt om je daarna op te werken. Wil je het meteen relatief goed doen, speel dan nog wat samen met mensen die het spel al goed beheren, en verdubbel toch het aantal wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:50:
[...]

Ik had inderdaad ook niets op 2 september, heb daarna zelf de skins maar gekocht met RP en een ticket aangemaakt of zij dit kunnen vergoeden aangezien ik een geldig ticket had en ik niet het risico wilde lopen dat de skins helemaal aan mijn neus voorbij gingen. Het is momenteel nog in behandeling.
Zolang je kan aantonen dat je een geldig ticket hebt kunnen ze het aan jou account toevoegen gok ik.
Ik wacht lekker af :) wel Riot graves gehaald zodat ik en een maatje een Riot botlane kunnen runnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:25
Ik zie heel vaak dat mensen niet snappen dat ze spelen tegen "mensen met veel meer wins". Dit heeft een aantal redenen.

1: Ja, er is echt een MMR. Je wordt niet random gematched tegen mensen.
2: Duo queuen, of nog erger, met meer dan 1 maakt je MMR hoger. Als deze perso(o)n(en) hogere MMR hebben dan jij wordt het nog erger.
3: Je MMR geldt voor 1 game mode. Bijvoorbeeld, Normal blind/draft vallen onder 1 MMR, ranked solo/duo vallen onder 1 MMR, ARAM valt onder 1 MMR, 3v3 valt onder 1 MMR et cetera.
4: Als je queue'd heb jij je MMR, als je met meerdere queue'd heb je een groeps MMR (die, mits je allies gelijk of beter zijn dan jij aanzienlijk hoger is dan jouw persoonlijke MMR). Als je in een team van 5 zit heb je een team MMR (deze kan je zien op kassad.in)) Ik zit zelf vaak in teams rond de 1800.
5: Nogmaals, normal / ranked / dominion / twisted treeline zijn allemaal los van elkaar!
6: Je MMR wordt berekend, onder andere, door je win/loss ratio, en met wie/tegen wie je speelt.
7: Riot probeert onderscheid te maken tussen de aantallen wins, maar geeft dit op voor betere queue tijden als het te lang duurt.

Zo kan het dus zijn dat jij met 100 wins tegen iemand komt met 1000 wins. Als je duo+ queue'd is deze kans aanzienlijk groter. Als je duo+ queue'd met goede mensen is dit niets minder dan waarschijnlijk.
Heeft hij een voordeel? Hij heeft sowieso meer champions, waarschijnlijk meer ervaring en betere/meer runes dan jij. Dus, ja. Maar jij hebt een team waarmee je beter kunt samenwerken.

Ik ben gestompt door mensen met 2000 wins. Ik heb mensen gestompt met 2000 wins. Laatst werd ik gestompt door iemand met 100!!! normal wins. Wuh? Ja, hij was al Diamond in ranked en deed (in vergelijking) nooit normals waardoor hij ~70% win had en dus al een heel hoge MMR. Zo heb ik in normals ook met LCS spelers/challengers gespeeld, ze spelen immers vooral ranked.

Om een lang verhaal kort te maken, MMR bestaat en werkt. Des te minder je speelt des de hoger is de kans dat je smurfs krijgt, of mensen die bijna alleen ranked spelen en dus geen representatieve normal MMR hebben (ik heb nu dus het omgekeerde in Ranked), of mensen met 2000 wins en 3000 losses. It's all in the equation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:27

Meneer iCy

swarma

Het verhaal klopt, maar het MMR systeem heeft moeite met spelers zoals mij. Heb weer een baggerweek achter de rug met teammates, gelukkig gisteren 3 van de 4 gewonnen en de laatste weer eens door een intenionally feeder. Het systeem blijft me steeds rond de 15-25 LP per win/loss geven na pak hem beet 450 matches.

Andere kameraden krijgen veel minder per win/loss die al een tijdje spelen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
iCy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:15:
[...]

Het verhaal klopt, maar het MMR systeem heeft moeite met spelers zoals mij. Heb weer een baggerweek achter de rug met teammates, gelukkig gisteren 3 van de 4 gewonnen en de laatste weer eens door een intenionally feeder. Het systeem blijft me steeds rond de 15-25 LP per win/loss geven na pak hem beet 450 matches.

Andere kameraden krijgen veel minder per win/loss die al een tijdje spelen.
Dit komt waarschijnlijk omdat jij vaker win of losing streaks hebt waardoor jouw MMR hevigere fluctuaties ondergaat. Als jij gemiddeld rond de 1600 zit maar soms 1500 en andere keren 1700 dan heeft het systeem meer moeite met jou dan spelers welke gemiddeld op 1600 zitten met soms 1550 en andere keren 1650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zebby schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:37:
Ik zie heel vaak dat mensen niet snappen dat ze spelen tegen "mensen met veel meer wins". Dit heeft een aantal redenen.

1: Ja, er is echt een MMR. Je wordt niet random gematched tegen mensen.
2: Duo queuen, of nog erger, met meer dan 1 maakt je MMR hoger. Als deze perso(o)n(en) hogere MMR hebben dan jij wordt het nog erger.
3: Je MMR geldt voor 1 game mode. Bijvoorbeeld, Normal blind/draft vallen onder 1 MMR, ranked solo/duo vallen onder 1 MMR, ARAM valt onder 1 MMR, 3v3 valt onder 1 MMR et cetera.
4: Als je queue'd heb jij je MMR, als je met meerdere queue'd heb je een groeps MMR (die, mits je allies gelijk of beter zijn dan jij aanzienlijk hoger is dan jouw persoonlijke MMR). Als je in een team van 5 zit heb je een team MMR (deze kan je zien op kassad.in)) Ik zit zelf vaak in teams rond de 1800.
5: Nogmaals, normal / ranked / dominion / twisted treeline zijn allemaal los van elkaar!
6: Je MMR wordt berekend, onder andere, door je win/loss ratio, en met wie/tegen wie je speelt.
7: Riot probeert onderscheid te maken tussen de aantallen wins, maar geeft dit op voor betere queue tijden als het te lang duurt.

Zo kan het dus zijn dat jij met 100 wins tegen iemand komt met 1000 wins. Als je duo+ queue'd is deze kans aanzienlijk groter. Als je duo+ queue'd met goede mensen is dit niets minder dan waarschijnlijk.
Heeft hij een voordeel? Hij heeft sowieso meer champions, waarschijnlijk meer ervaring en betere/meer runes dan jij. Dus, ja. Maar jij hebt een team waarmee je beter kunt samenwerken.

Ik ben gestompt door mensen met 2000 wins. Ik heb mensen gestompt met 2000 wins. Laatst werd ik gestompt door iemand met 100!!! normal wins. Wuh? Ja, hij was al Diamond in ranked en deed (in vergelijking) nooit normals waardoor hij ~70% win had en dus al een heel hoge MMR. Zo heb ik in normals ook met LCS spelers/challengers gespeeld, ze spelen immers vooral ranked.

Om een lang verhaal kort te maken, MMR bestaat en werkt. Des te minder je speelt des de hoger is de kans dat je smurfs krijgt, of mensen die bijna alleen ranked spelen en dus geen representatieve normal MMR hebben (ik heb nu dus het omgekeerde in Ranked), of mensen met 2000 wins en 3000 losses. It's all in the equation.
Met normal queue kan het gewoon simpelweg niet kloppen voor mij iig. Want ik sta iets van 15 games negatief tenopzichte van de wins die ik heb. Ik wordt alleen op dagelijkse basis gelinked met Gold / Plat spelers. Kan me niet voorstellen dat met een negatieve balans dat ik tegen Gold/Plat moet spelen. Lijkt me eerder dat ik dan vs Papier V of Houtsnippers III gematched zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:26:
[...]

Met normal queue kan het gewoon simpelweg niet kloppen voor mij iig. Want ik sta iets van 15 games negatief tenopzichte van de wins die ik heb. Ik wordt alleen op dagelijkse basis gelinked met Gold / Plat spelers. Kan me niet voorstellen dat met een negatieve balans dat ik tegen Gold/Plat moet spelen. Lijkt me eerder dat ik dan vs Papier V of Houtsnippers III gematched zou moeten worden.
ik sta ongeveer tussen de 5 en 10 wins in het negatief op normals en ik wordt gelinkt met: bronze II of lager in mijn team, enemy: silver V tot silver I, fair matchmaking :P

heb trouwens een lolking score van 943, weet niet of dit hoog is of laag is misschien dat iemand mij dit kan vertellen?

[ Voor 8% gewijzigd door Martin0 op 04-09-2013 15:32 ]

Twitch

Pagina: 1 ... 63 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.