[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Damienx2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:56:
[...]

Heeft hij alleen zichzelf mee. Valse reports kunnen resulteren in bans. Tevens worden reports van de desbetreffende persoon in de toekomst minder serieus genomen, waardoor hij helemaal voor niets zit te reporten.

Overigens ook nog wel een leuk weetje, zodra je iemand in je game hebt zitten die roept: Report *insert name*, kun je aan het eind van de game deze beste man ook gewoon zelf reporten aangezien het vragen om reports een bannable offense is.
Oké dan is mij alles verduidelijkt nu thnx :)
Ja haat dat vragen om reports.. Als je zelf iemand wilt reporten wil dat niet zeggen dat iedereen dat doet..
Ik report meestal alleen maar voor afk/leaving game. Flamers laat ik lekker hun gang gaan, als hun er gelukkig van worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Net zoals dat iemand easy zegt.. Report :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Dat doe ik dus ook, reporten als mensen op zo'n manier gaan reageren. Ik report ook als mensen in de team chat een andere taal dan engels gebruiken na vriendelijk te hebben gevraagd om engels te gebruiken. En AFK/leavers doe ik ook altijd reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Is het dan verboden om een andere taal dan Engels te praten? Ik kom namelijk zovaak in een team waar niemand Engels praat. (ik speel dan ook op eune, maar dat zou geen uitzondering moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

kaaskoekie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:23:
Is het dan verboden om een andere taal dan Engels te praten? Ik kom namelijk zovaak in een team waar niemand Engels praat. (ik speel dan ook op eune, maar dat zou geen uitzondering moeten zijn)
Volgens mij niet. Maar als er vriendelijk verzocht wordt Engels te communiceren met de rest van je team en je weigert dan nog, dan valt het toch wel onder de noemer: "Refusing to communicate".

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 15:04
Damienx2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:36:
[...]

Volgens mij niet. Maar als er vriendelijk verzocht wordt Engels te communiceren met de rest van je team en je weigert dan nog, dan valt het toch wel onder de noemer: "Refusing to communicate".
Maar als het niet onder teamplay valt, gewoon gechat(ik krijg vaak berichten omdat mijn nickname verraad dat ik nederlands ben) dan lijkt het me er niet onder te vallen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje jullie reporten elke game minstens 2 personen dan zeker?
Zelf report ik denk ik 1 op de 50 games ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:41:
Jeetje jullie reporten elke game minstens 2 personen dan zeker?
Zelf report ik denk ik 1 op de 50 games ofzo.
Ik report alleen voor AFK/ Leaving en jammer genoeg gebeurd mij dit 1 op de 10 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zou ik ook doen maar ik vergeet dat uiteindelijk meer dan de helft van de keren.
Maar als je mensen report die om reports vragen moet je in het verliezende team bijna altijd minstens 2 tot 4 mensen reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ja heb ook vaak dat ik nieuw potje gelijk start en vergeet de leaver te reporten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:47:
Ja zou ik ook doen maar ik vergeet dat uiteindelijk meer dan de helft van de keren.
Maar als je mensen report die om reports vragen moet je in het verliezende team bijna altijd minstens 2 tot 4 mensen reporten.
Doe het eerlijk gezegd amper, tenzij ik een minutenlange spam krijg om iemand te reporten, dan kan hij wat mij betreft zelf een report krijgen. Maar over het algemeen vergeet ik te reporten (tevens honor toekennen) aan het einde van de game en klik ik snel op play again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouldymen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 12:01
Damienx2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:36:
[...]

Hoe zo dat? Als je geen engels spreekt maar bijvoorbeeld aleen duits of nederlands? Zou dat niet oneerlijk zijn om dan te worden voor Refusing to communicate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

bouldymen schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:04:
[...]

Hoe zo dat? Als je geen engels spreekt maar bijvoorbeeld aleen duits of nederlands? Zou dat niet oneerlijk zijn om dan te worden voor Refusing to communicate?
Helemaal geen Engels? Dat lijkt mij een zeer apart geval. Aangezien het toch bekend staat als 1 van de wereldtalen, en zelfs al bij het downloaden van het spel wordt je geconfronteerd met Engels. :) En een antwoord als: "Sorry my English is bad" lijkt mij zelfs voor de gemiddelde gamer niet al te lastig om te vinden op google. :)

Dus nee dat is niet oneerlijk. Je kunt altijd een reactie geven. :) Toch ook vreemd dat de standaard taal voor de EUW / EUNE servers op Engels staat ingesteld (ook in de client).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouldymen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 12:01
Damienx2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:08:
[...]

Helemaal geen Engels? Dat lijkt mij een zeer apart geval. Aangezien het toch bekend staat als 1 van de wereldtalen, en zelfs al bij het downloaden van het spel wordt je geconfronteerd met Engels. :) En een antwoord als: "Sorry my English is bad" lijkt mij zelfs voor de gemiddelde gamer niet al te lastig om te vinden op google. :)

Dus nee dat is niet oneerlijk. Je kunt altijd een reactie geven. :) Toch ook vreemd dat de standaard taal voor de EUW / EUNE servers op Engels staat ingesteld (ook in de client).
Oke het is wat onwaarschijnlijk helemaal geen engels ;) maar het kan. Soms is de enige vorm van comunicatie die ik doe met me team in de vorm van pings. het is wel onwijs iritand als mensen dan nogsteeds niet reageren. Maar beter als die flamers die het er puur om doen on te flamen.

Even wat anders:

Ik vindt het zelf erg leuk om Wukong te spelen. Gaat meestal ook heel redelijk tot ik tegen een Lee sin kom te staan dan verlies ik altijd hard nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
bouldymen schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:04:
[...]

Ik zit gewoon op de EUW en daar zou je wel mogen verwachten dat men engels kan tikken. En als je geen engels kent zou je het tenminste moeten herkennen. Ik spreek geen frans of spaans maar het is wel enig zins te herkennen en ik heb nou niet echt een talen knobbel. Vaak heb je dan ook dat ze niet eens "ss" typen of pingen en dat de hele chat vol staat met frans geleuter terwijl 3 man heeft aangegeven dat ze dat niet spreken.

Dan verdien je ook een report als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Loadichus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:43:
[...]

Ik report alleen voor AFK/ Leaving en jammer genoeg gebeurd mij dit 1 op de 10 games.
Lol alleen de afgelopen paar matches heb ik iedere keer wel gehoord report <ondergetekende> want even kijken wat redenen waren :

- Ik gaf geen SS aan, grappig dat deed ik wel maar mijn Enemy was niet weg uiteraard wel mijn schuld
- Ik ging 3x dood aan Vladimir op mid, en moest gereport worden voor feeder dat hij zelf al 8 keer dood was maakt natuurlijk niks uit
- Ik moest gereport worden omdat ik 1 potje als Ashe speelde en de rode buff pakte :S
- Ik moest gereport worden omdat ik met Ahri een triple kill score in een groupfight want het waren hun kills. ( Overigens afgestraft door bij de volgende group fight te blijven staan en te roeppen "I AM NOT TOUCHING THEM ! THEY ARE ALL YOURS " ) 3 Zagen daar de humor van in de persoon in kwestie natuurlijk niet.

ach de lijst gaat door en door :D

Enige situaties waarin ik honor geef of een report doe :

Honor : echt een tegenstander gehad waarmee ik leuk en goed heb lopen duellen
Honor : een team wat ook werkelijk communiceerd en samen werkt

Report : AFK-ers of leavers

All else doe ik niks.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 17:04
Wat ik gister heb gezien heb ik echt nog nooit meegemaakt. Normaal speel ik graag en ook meestal support deze keer een premade bot dus ik kreeg de overgebleven lane. Dat was mid. Helaas had ik first pick en vroeg nog wie wou ruilen gezien ik Karthus / Veigar wou spelen en beide deze champs goed te counteren zijn.

Geen reactie oke prima z'n potje dan maar weer dus ik pak Veigar.

Pakt hun mid Malzahar. Ik denk prima volledige AP Champ op mid laat maar komen. Hun top lane vervolgens een singed. Nouja als die nog de hoop had om op AP te gaan is die met Veigar ook weg.
Hun Jungle dan, een zac weer een AP champ / ap jungler.

Ad carry was varus nouja die one shot je toch wel met veigar wat de ad carry ook kiest en hun support als laatste een lux.

Daar zat ik na 25 minuten kon 4 van de 5 champs van de tegenstander met 1 Burst neer kon krijgen. Onze botlane had gewonnen en ik stond zelf 2-0. Hierna snowbalde de game compleet mijn kant op.

Hoe kan je nadat Veigar first pick is 4 AP Champs pakken? Dan is er gewoon niemand die z'n beetje de eerste generatie van de LOL champs kent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
bouldymen schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:14:

Ik vindt het zelf erg leuk om Wukong te spelen. Gaat meestal ook heel redelijk tot ik tegen een Lee sin kom te staan dan verlies ik altijd hard nog tips hiervoor?
Niet... Lee is mobiel kan goed traden door hij energy heeft hij heeft damage na %hp dat je mist en heeft op zijn W nogal veel lifesteal.

Als ik jou was zou ik veel ganks vragen en hopen dat je een paar kills voorsprong kan hebben. Maar als je ziet dat er een lee top komt zal ik geen Wukong pakken maar eerder een Jayce en dan achter de minions farmen omdat hij veel range heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@ShadowBumble, De jungle is er voornamelijk voor de jungler.. Als je red wilt, vraag hier dan in de meeste gevallen om en anders merk je het wel wanneer ze niet willen dat je de jungler zijn red of blue pakt. Dat hij er vervolgens boos om word omdat jij zijn buf pakte kan ik best begrijpen.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jup want sommige champs hebben echt buffs nodig om fatsoenlijk te ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mebus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:09:
@ShadowBumble, De jungle is er voornamelijk voor de jungler.. Als je red wilt, vraag hier dan in de meeste gevallen om en anders merk je het wel wanneer ze niet willen dat je de jungler zijn red of blue pakt. Dat hij er vervolgens boos om word omdat jij zijn buf pakte kan ik best begrijpen.
dudee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:13:
Jup want sommige champs hebben echt buffs nodig om fatsoenlijk te ganken.
Sja dat begrijp ik maar 1) hij was dood en 2) ik steelde de laatste hit van de enemy weg het ging ook niet om het scenario wat erom heen hing het ging erom om duidelijk te maken dat men echt bij het minste of geringste wil dat je iemand report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja als iemand dan gewoon zegt: nou lekker voor je noob. Dan denk ik wel echt: FUCK YOU..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dudee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:51:
Tja als iemand dan gewoon zegt: nou lekker voor je noob. Dan denk ik wel echt: FUCK YOU..
Mis ik de clue nu even ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:14
ShadowBumble schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:33:
[...]

[...]

Sja dat begrijp ik maar 1) hij was dood en 2) ik steelde de laatste hit van de enemy weg het ging ook niet om het scenario wat erom heen hing het ging erom om duidelijk te maken dat men echt bij het minste of geringste wil dat je iemand report.
Dus dit... ik "vergat" 1 keer ss te callen... sta ondertussen 6/1/4 veigar (Leblanc 0/6/1) krijg ik van bottom te horen omg didnt call ss, im reporting you and muted. Ik zat echt zo te kijken van wtf... daarna krijg ik warning your recent behaviour blablabla Ik snap dat er waarschijnlijk niks mee gebeurd maar wtf mensen hebben echt issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Helaas gisteren niet met het GoT team mee kunnen spelen vanwege enorme lagspikes. Dus toen maar wat normals gedaan, maar dat had ik beter ook niet kunnen doen. Een Renekton spelen vs een Kennen lane en dan niet je stun animaties zien, of zelfs nog beter je probeert te ontsnappen van enemy jungler + Kennen, waar ik dus op mijn scherm dacht bij de muur te staan, wat niet het geval was. Dus ik blink tegen de muur omhoog om vervolgens te denken dat ik dan nu eindelijk tegen de muur aanstond dus ik E. En hoppa weer tegen de muur omhoog.

Ik las op het forum dat Riot afhankelijk is van hun provider in Europa om de servers stabiel te krijgen, dus die dienen een upgrade in hun serverpark te doen. Nu verwachten ze dat dat vandaag of morgen is opgelost, dus ik hoop het ten zeerste want dit was gisteren alles behalve leuk. Ik zag iig dat het GoT Team het wel goed had gedaan, volgens mij alles gewonnen dus netjes mensen. Hopelijk kan ik jullie vanavond joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gister leuke pot gehad ons team verweet mekaar echt van alles, dat er een Katrina zwaar gefed was en die eigenlijk de hele game uitmaakte.

Dus ik tijdens de match al de naam door lolnexus gegooid, en voila wat zien we een pre-made 4 man 1x lv30 Summoner ( Katrina ) en 3x Lv1-3 Summoners, kortom ze was gewoon aan het boosten maar had inmiddels wel al ruimd 700+ wins op der champ staan.

in het scorescherm uiteindelijk maar geroepen, "Congratz Katrina, this is you 734th win" waarop mijn teamgenoten opeens erg stil werden en er alleen maar uitkwam , 734th win ? En die Katrina alleen nog maar replied met Ja ben vrienden aan het boosten die vandaag begonnen, maar je bent de eerste in 20 matches die aanvoelde dat er iets niet klopte :D

Ik vond het wel erg humorvol, maar gister ging het niet zo lekker kwa matches misschien dat ik moet was of iets dergelijks dus hopelijk vandaag beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Toen ik begon ben ik regelmatig kapot gestompt door lvl 30's en smurfs terwijl ik nog Dorans Blade op Anivia kocht e.d. Helaas hoort het erbij.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
ShadowBumble schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:20:
Gister leuke pot gehad ons team verweet mekaar echt van alles, dat er een Katrina zwaar gefed was en die eigenlijk de hele game uitmaakte.

Dus ik tijdens de match al de naam door lolnexus gegooid, en voila wat zien we een pre-made 4 man 1x lv30 Summoner ( Katrina ) en 3x Lv1-3 Summoners, kortom ze was gewoon aan het boosten maar had inmiddels wel al ruimd 700+ wins op der champ staan.

in het scorescherm uiteindelijk maar geroepen, "Congratz Katrina, this is you 734th win" waarop mijn teamgenoten opeens erg stil werden en er alleen maar uitkwam , 734th win ? En die Katrina alleen nog maar replied met Ja ben vrienden aan het boosten die vandaag begonnen, maar je bent de eerste in 20 matches die aanvoelde dat er iets niet klopte :D

Ik vond het wel erg humorvol, maar gister ging het niet zo lekker kwa matches misschien dat ik moet was of iets dergelijks dus hopelijk vandaag beter
Dit komt bij mij ook vaak voor als ik samen met vrienden speel. Gisteren 3 premade potjes met 4 tot 5 man gedaan(for the record ons team zit iedereen tussen de 50 en 120 wins, max 2 lvl 30's). 1ste game 1200 + 800 + 600 + 500 + 100, we zijn dus zwaar afgemaakt. Volgend potje maar 2 uitschieters 1600(katarina) en 1000(caitlyn) rest allemaal rond 200 ook niet helemaal eerlijk maar goed.Laatste potje hadden we gewonnen toen waren het mensen van gelijke levels en gewonnen partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ArgantosNL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:33:
[...]

Dit komt bij mij ook vaak voor als ik samen met vrienden speel. Gisteren 3 premade potjes met 4 tot 5 man gedaan(for the record ons team zit iedereen tussen de 50 en 120 wins, max 2 lvl 30's). 1ste game 1200 + 800 + 600 + 500 + 100, we zijn dus zwaar afgemaakt. Volgend potje maar 2 uitschieters 1600(katarina) en 1000(caitlyn) rest allemaal rond 200 ook niet helemaal eerlijk maar goed.Laatste potje hadden we gewonnen toen waren het mensen van gelijke levels en gewonnen partijen.
Ja ik zit nu net op zo'n klote stukje kwa summoner level benzelf lv11 maar krijg constant lv12 summoners tegen me nadeel hiervan is dat ganking of straight up fights lastiger zijn want hun hebben al flash en ik nog niet dus hun flash om me net nog even af te maken lukt bijna altijd maar omgekeerd niet echt.

Geeft nu vanavond haal ik lv12 weer maar is precies zo'n naar stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Gewoon erop in duiken dan moeten ze nun flash gebruiken en dan loop je weg en doe je het 30sec later opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
ShadowBumble schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:50:
[...]

Ja ik zit nu net op zo'n klote stukje kwa summoner level benzelf lv11 maar krijg constant lv12 summoners tegen me nadeel hiervan is dat ganking of straight up fights lastiger zijn want hun hebben al flash en ik nog niet dus hun flash om me net nog even af te maken lukt bijna altijd maar omgekeerd niet echt.

Geeft nu vanavond haal ik lv12 weer maar is precies zo'n naar stukje
Je zit zo op lvl12 gelukkig, pas vanaf lvl20 word het interessant en gaat het echt wat uitmaken, omdat je dan al je rune slots hebt unlocked.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Turismo, moet ik dit begrijpen als level 20=30 rune slots? Of begrijp ik je verkeerd? :p Vanaf lvl 20 krijg je wel toegang tot tier 3 runes ja. En op lvl 30 heb je plaats voor 30 runes.

[ Voor 12% gewijzigd door Mebus op 28-08-2013 13:50 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Mebus schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:50:
@Turismo, moet ik dit begrijpen als level 20=30 rune slots? Of begrijp ik je verkeerd? :p Vanaf lvl 20 krijg je wel toegang tot tier 3 runes ja. En op lvl 30 heb je plaats voor 30 runes.
Hmm ja ik leg t niet helemaal goed uit ook geen zin in :P, gelukkig is er een wiki
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Rune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En ik zit weer in brons 4... Kut trollers, yi jungle maak paar mooie ganks op de lanes maar Leblanc feed mid hard (15 min en heeft al 5 deaths) en besluit dan afk te gaan omdat ik blue niet aan leblanc wil verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Wat voor een taal je soms bij de Tribunal voorbij zie komen -.-
Net eentje die iedereen van allerlei ziektes toewenst enzo.. Is voor mij al gelijk insta punish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Even een vraagje tussendoor. Ik hoor van alle kanten dat we nu in season 3 zitten, dus er zijn al 2 geweest. Oke, nu komt de vraag: Moet je helemaal opnieuw beginnen in season 4, of wat zijn dan de verschillen tussen alle seasons? Ben nu net level 18 geworden dus ik ben nog een beetje noob in dit spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kaaskoekie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:41:
Even een vraagje tussendoor. Ik hoor van alle kanten dat we nu in season 3 zitten, dus er zijn al 2 geweest. Oke, nu komt de vraag: Moet je helemaal opnieuw beginnen in season 4, of wat zijn dan de verschillen tussen alle seasons? Ben nu net level 18 geworden dus ik ben nog een beetje noob in dit spelletje :)
Alles gaat gewoon door, alleen de ladder wordt weer gereset waardoor je weer opnieuw placement matches moet doen e.d.

Verder wordt in het begin van een seizoen een grote patch uitgebracht. Vorig jaar was dat bijvoorbeeld een complete rework van de jungle en een zooi nieuwe items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:54:
[...]

Alles gaat gewoon door, alleen de ladder wordt weer gereset waardoor je weer opnieuw placement matches moet doen e.d.

Verder wordt in het begin van een seizoen een grote patch uitgebracht. Vorig jaar was dat bijvoorbeeld een complete rework van de jungle en een zooi nieuwe items.
Zou ook wel mooi zijn als ze eindelijk eens het hele spel grafisch gaan updaten. Gebeurt toch niet, want nu door de lage systeemeisen is het spel door heel veel mensen speelbaar, maar als je straks Battlefield 4 ziet dan steekt LoL daar wel heel schril bij af. Appels en peren, i know....maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Koekiemonsterr schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:02:
[...]

Zou ook wel mooi zijn als ze eindelijk eens het hele spel grafisch gaan updaten. Gebeurt toch niet, want nu door de lage systeemeisen is het spel door heel veel mensen speelbaar, maar als je straks Battlefield 4 ziet dan steekt LoL daar wel heel schril bij af. Appels en peren, i know....maar toch :)
Uhm, hoe zouden ze de graphics van LoL kunnen upgraden dan? Ik vind alles er best goed uitzien, schaduwen, textures... En wat je zelf ook al aangaf, een first person shooter vergelijken met een moba? :P

Dankjewel trouwens, vicarious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43

Qon

Shadows in LOL zijn toch super blokkerig? Dat is juist hetgeen wat ik erg lelijk vind... Voorderest zou mij het wel leuk lijken als ze de particle effects upgraden... Ook lijkt het me leuk als ze met een upgrade komen zodat je de interface kunt aanpassen met verschillende thema's oid, ook dit vind ik niet goed in balans met hoe de rest eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Heb je wel alle graphics op z'n hoogst staan dan? Bij mij ziet het er gewoon goed uit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
lol is niet bepaald een ligt spelletje en om alles max te draaien is er al een behoorlijke computer nodig.
Bovendien je niet ook niet vergeten dat er bij league veel lossen objecten constant aan het bewegen zijn iets wat ook berekend moet worden en dus ook zwaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

kaaskoekie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:58:
Heb je wel alle graphics op z'n hoogst staan dan? Bij mij ziet het er gewoon goed uit hoor!
Zal straks een kijken, maar volgens mij moet ik league wel voluit kunnen draaien. Kan BF3 ook gewoon op ultra draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
badboyqxy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:00:
lol is niet bepaald een ligt spelletje en om alles max te draaien is er al een behoorlijke computer nodig.
Bovendien je niet ook niet vergeten dat er bij league veel lossen objecten constant aan het bewegen zijn iets wat ook berekend moet worden en dus ook zwaar is.
Wat bedoel je met een behoorlijke computer?
Een A8 amd apu processor geval kan al alles makkelijk op max graphics en 75 fps draaien. Of is dat tegenwoordig al een behoorlijke pc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:47
Ben ik de enige die krijgt dat ie niet kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iaindepian
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06 10:45
lhjlu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:18:
Ben ik de enige die krijgt dat ie niet kan inloggen?
ik heb geen problemen met inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ik kan ook gewoon inloggen. Wel heb ik last van veel lag +/- 500 ping voortdurend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iaindepian
van die lag van die heb ik niet echt zo veel last van gehad, misschien 2/3 potje's met stable 24 ping en soms een lag spike van 500 ping van 5 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ik weet niet of dit uitmaakt, maar op welke server speel jij? Ik op eune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iaindepian
ik speel op euw, dus daar zou het aan kunnen liggen, maar er zijn wel veel mensen waarvan ik hoor dat ze vaak laggen laatst

[ Voor 41% gewijzigd door Iaindepian op 28-08-2013 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ja er staat telkens ook in de "lobby" vanboven dat ze last hebben van lag o.i.d.
Ze hebben vanavond ook spectate mode uitgeschakelt om de lag te verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
EUW is volgens mij tegenwoordig berucht om zijn lag. Ik heb de afgelopen week ook veel lag gehad, 1 potje was iedereen (10 man) er uit gedonderd. Andere potjes zijn net-niet optimaal (ping 80ms) of hoor ik anderen er over klagen. Af en toe ook lag spikes van 5-10 seconde dat iedereen stil staat, vrienden (waarmee ik samen speel en op Skype mee zit) die er willekeurig uitgedonderd worden..

Nu klinkt het alsof het onspeelbaar is, maar opzich zit het weinig in de weg (behalve dan dat je er uit gedonderd wordt). Als ik lag heb, heeft mijn tegenstander dat ook, dus spelen we beide beroerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Hans1990 op 28-08-2013 23:37 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Hans1990 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:36:
EUW is volgens mij tegenwoordig berucht om zijn lag. Ik heb de afgelopen week ook veel lag gehad, 1 potje was iedereen (10 man) er uit gedonderd. Andere potjes zijn net-niet optimaal (ping 80ms) of hoor ik anderen er over klagen. Af en toe ook lag spikes van 5-10 seconde dat iedereen stil staat, vrienden (waarmee ik samen speel en op Skype mee zit) die er willekeurig uitgedonderd worden..

Nu klinkt het alsof het onspeelbaar is, maar opzich zit het weinig in de weg (behalve dan dat je er uit gedonderd wordt). Als ik lag heb, heeft mijn tegenstander dat ook, dus spelen we beide beroerd.
Gisteren als enige in het GoT team zonder lag. De dag ervoor was het inderdaad drama, om de 5 minuten een spike van 20ms naar 200ms. Zo erg zelfs dat je niet eens meer fatsoenlijk je attack-animatie kon onderbreken. Gisteren daarentegen was het als vanouds 20ms. Maar goed Riot zei dat de servers deze dagen worden geupgraded dus nog even vol houden. :)

• Qon

Qon

Ik merk ook veel lag de laatste tijd (EUWEST). Zie meer dan gewoonlijk dc's in mijn team. Voelt altijd zo vervelend, maak je net een briljante tower dive voor je gevoel, zie je 3 seconden later "Player X het disconnected"... Dan voelt het net alsof je de kill gewoon aangereikt krijgt.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:08:
[...]

Gisteren als enige in het GoT team zonder lag. De dag ervoor was het inderdaad drama, om de 5 minuten een spike van 20ms naar 200ms. Zo erg zelfs dat je niet eens meer fatsoenlijk je attack-animatie kon onderbreken. Gisteren daarentegen was het als vanouds 20ms. Maar goed Riot zei dat de servers deze dagen worden geupgraded dus nog even vol houden. :)
Vooral de eerste game was bij mij drama. Ik kon echt totaal niet lasthitten. Tweede game was het halverwege zo'n beetje wel over en de derde game die we speelden had ik er geen last meer van. Niet geheel ontoevallig was de derde game ook de game dat ik het beste speelde (al was dat niet aan mn K/D/A af te zien :+ )

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:27:
[...]

Vooral de eerste game was bij mij drama. Ik kon echt totaal niet lasthitten. Tweede game was het halverwege zo'n beetje wel over en de derde game die we speelden had ik er geen last meer van. Niet geheel ontoevallig was de derde game ook de game dat ik het beste speelde (al was dat niet aan mn K/D/A af te zien :+ )
Haha, tja het blijft natuurlijk vervelend als je dragon staat te doen en vervolgens om je heen kijkt en niemand meer naast je ziet staan behalve de enemy ;).

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:30:
[...]

Haha, tja het blijft natuurlijk vervelend als je dragon staat te doen en vervolgens om je heen kijkt en niemand meer naast je ziet staan behalve de enemy ;).
Mjah gevalletje slechte communicatie op dat moment. Ik call de dragon en ineens ging er 2 man voor kills op mensen die wegrenden waardoor ik helemaal alleen kwam te staan en trundle me kon vastpinnen in de dragon pit. Als we in die situatie gewoon op dragon waren blijven rammen hadden we die snel dood gehad en konden we nog omdraaien voor een eventuele fight als de tegenstander in de buurt kwam.

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:42:
[...]

Mjah gevalletje slechte communicatie op dat moment. Ik call de dragon en ineens ging er 2 man voor kills op mensen die wegrenden waardoor ik helemaal alleen kwam te staan en trundle me kon vastpinnen in de dragon pit. Als we in die situatie gewoon op dragon waren blijven rammen hadden we die snel dood gehad en konden we nog omdraaien voor een eventuele fight als de tegenstander in de buurt kwam.
2e dragon ging ook wel lekker :P iedereen flasht weg en ik denk ik ga rond de pit staan zodat je kon safeguarden, maar helaas was de burst net wat te hoog. Wat dat betreft zat het je qua geluk iig ook niet mee ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De burst was het probleem daar niet. Trundle zette die keer de pillar tegen de wall waardoor ik niet meer bij de wall kon komen om eroverheen te safeguarden. Ik stond simpelweg te ver weg. Daar was eerlijk gezegd weinig aan te doen. We hadden wel de dragon, dus worth :D

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:57:
De burst was het probleem daar niet. Trundle zette die keer de pillar tegen de wall waardoor ik niet meer bij de wall kon komen om eroverheen te safeguarden. Ik stond simpelweg te ver weg. Daar was eerlijk gezegd weinig aan te doen. We hadden wel de dragon, dus worth :D
Je hebt het niet in allchat getyped, dus dan telt het niet he :).

Hopelijk binnenkort nog wat meer games. En misschien dat ik dan in mijn vertrouwde lane sta :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als we er samen bij zijn wisselen we anders wel; speel jij top en ik support ;)

• Dopiej
Wanneer is de laatste dag van dit seizoen btw? Anders moet ik nog even snel 7 potjes ranked spelen om in een division te komen :P

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Defqonwolf schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:16:
Wanneer is de laatste dag van dit seizoen btw? Anders moet ik nog even snel 7 potjes ranked spelen om in een division te komen :P
"You’ve got until 31/10, so we’ll see you on the Fields of Justice! GLHF"

Bijna 2 maanden dus nog

• Dopiej
ah mooi :) vanavond nog maar is paar potjes voor placement te spelen :) met wat geluk hou ik het nog goed vol ook en verdien ik der nog wat mee xD

• Qon

Qon

kaaskoekie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:20:
[...]

Wat bedoel je met een behoorlijke computer?
Een A8 amd apu processor geval kan al alles makkelijk op max graphics en 75 fps draaien. Of is dat tegenwoordig al een behoorlijke pc? :)
Ik draai trouwens alles gewoon 'very high' oftewel, hoogste setting op 1920x1080.
Ben dus nogsteeds van mening dat grafisch lol de shadows mag upgraden, de particle effects beter mag maken en de interface moet kunnen veranderen :P...

Kan me niet anders voorstellen dan dat ze hier ook mee in ontwikkeling zijn.

• Turismo
Qon schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:31:
[...]

Ik draai trouwens alles gewoon 'very high' oftewel, hoogste setting op 1920x1080.
Ben dus nogsteeds van mening dat grafisch lol de shadows mag upgraden, de particle effects beter mag maken en de interface moet kunnen veranderen :P...

Kan me niet anders voorstellen dan dat ze hier ook mee in ontwikkeling zijn.
Zo'n grote update verwacht ik wel voor season 4, ik maak mij in ieder geval geen zorgen dat Riot op zijn luie reet zit zonder te innoveren en te verbeteren.

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben zojuist ook maar eens (eindelijk) begonnen aan ranked. Net 2 placement matches gespeeld en gewonnen. Gelukkig de laatste met goed gezinde mensen, waarbij we early game verloren maar mid en (late) game het goed konden afmaken :)
De eerste was er 1 schreeuwlelijk die enkel in capitals communiceert, 1 iemand die alle rollen achter elkaar had geclaimd. :/
Hopelijk kom ik ergens in Silver terrecht en kan ik doorstromen naar Gold, maar ik beschouw mezelf niet als goed genoeg voor Gold :p (hoewel ik vaak normals speel met mensen die plat 1/2 zijn)

[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 29-08-2013 17:57 ]

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:15
Yay, net me laatste placement gespeeld en heb 6/10 games gewonnen. Terecht gekomen in silver IV :)

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Turismo schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

ik maak mij in ieder geval geen zorgen dat Riot op zijn luie reet zit zonder te innoveren en te verbeteren.
zou ik toch wel doen, gezien hoe lang het duurt om iets simpels als email verficatie bij password (of zelfs email!) change
of een nieuwe en stabiele client bijvoorbeeld

een hoop spul draait nog steeds op code die ze in de eerste dagen hebben geschreven heb ik het idee, dat dat niet opgelost word geeft geen vertrouwen in dat soort dingen eigenlijk

niet dat riot geen geweldig spel heeft neergezet trouwens, maar er zijn zeker wel een aantal dingen waar ze behoorlijk laks in zijn
en ik hoop ook op een grote beurt voor S4 trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Gisteren even 4 games gespeeld op mid, helaas was de lag weer terug. Maar ondanks dat heb ik mijn lane niet verloren en heb ik de andere lanes geholpen om op gang te komen. Eerste game verloren we desondanks als nog want zowel onze toplaner als onze jungler wilden geen initiate doen. Vervolgens hebben we er nog een Sona bij staan die zegt, mijn ult is een follow up, en een Varus die zegt dat hij geen initiate kan doen (toch zonde dan dat je een champ kiest met een goede initiate ult...). Dus eerste game op Katarina vs een Fizz verloren, game erna pak ik Akali vs een Malzahar. Schijnt een counter te zijn van Akali, maar weinig tot niets van gemerkt, deze game wonnen we vrij vlot en ik eindigde 11/0/1. Daarna nogmaals Katarina vs Kassadin, weer hetzelfde gedaan als in de eerste game. Andere lanes op gang helpen en ondertussen zorgen dat mijn eigen lane gepushed bleef.

En dan tot slot de moeizaamste game van de avond. Ik Diana vs Kassadin, in lane ging het vrij simpel. Maar we hadden 2 mensen in het team zitten die simpelweg niet mee wilden spelen met de rest. Dus vaak stonden we in 3v5 situaties. Ik ben ondertussen maar samen met onze Lee Sin torens gaan pushen. En gelukkig hadden we 1 goede teamfight waaruit we de game konden finishen maar ja 50+ min game. Toen was ik er wel even klaar mee voor de rest van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Gisteren nog eens 3 placement matches gespeeld. Zit nu op 6/10 3 wins 3 losses.
2 potjes noodgedwongen mid moeten spelen (premade bot die 2x suckten en feeden en mij daarvoor de schuld gaven -.- hun stonden 0/5 allebei en ik 1/1 en was het mijn schuld xD)
Gragas mid hard verloren tegen annie ook mede dankzij de lag en goede ganks van hun team.
Orianna lane gewonnen tegen Morgana alleen bot had tristana zo hard gefeed dat ze me bijna 1shotte.
Laatste potje Caitlyn adc gewonnen met nami als support van taric draven lane (draven suckte zwaar) uiteindelijk surrender van enemy team en stond 9/1/5.

Vind het klote dat je soms gedwongen wordt om een rol te spelen die je niet goed kan.. Mid is niet mijn sterkste punt.. Dat is adc maar dan heb je van die premades of mensen die voor je kunnen picken die zonder iets te zeggen de adc voor jou instalocken..

Hoop dat ik nog 4 wins kan pakken in de laatste placement matches zodat ik toch in Silver kom.. En anders nja kom ik in Bronze haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gister ook nog een paar potje gespeeld eindelijk lv12 en me flash maar kon niet geheel op gang komen op mid wat ik normaal speel, werd constant eigenlijk door 2 man "gepushed" en dat merk je hard.

Ook nog een potje als Ezreal gespeeld absoluut leuk om te spelen maar wel heel erg wennen ik merk wel dat ik mij zeker meer thuis voel met ranged classes dan melee. Dat vind ik maar niks.

P.S. o ja wat is een gefeede ramnus toch een pain in the ass :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ShadowBumble schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:33:
Gister ook nog een paar potje gespeeld eindelijk lv12 en me flash maar kon niet geheel op gang komen op mid wat ik normaal speel, werd constant eigenlijk door 2 man "gepushed" en dat merk je hard.

Ook nog een potje als Ezreal gespeeld absoluut leuk om te spelen maar wel heel erg wennen ik merk wel dat ik mij zeker meer thuis voel met ranged classes dan melee. Dat vind ik maar niks.

P.S. o ja wat is een gefeede ramnus toch een pain in the ass :S
haha ja rammus met een sunfire cape, ult en taunt is dodelijk zeker als je zelf een squichy champ hebt :)

Gefeliciteerd met je flash, gaat goed van pas komen haha.
Ik heb een beetje hetzelfde met ranged en melee. Speel liever ranged en liefst adc caitlyn, ezreal, varus, MF enz. Enigste probleem is dat veel mensen dat willen spelen en in normals gewoon instalocken zonder iets te zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Defqonwolf schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:41:
[...]

haha ja rammus met een sunfire cape, ult en taunt is dodelijk zeker als je zelf een squichy champ hebt :)

Gefeliciteerd met je flash, gaat goed van pas komen haha.
Ik heb een beetje hetzelfde met ranged en melee. Speel liever ranged en liefst adc caitlyn, ezreal, varus, MF enz. Enigste probleem is dat veel mensen dat willen spelen en in normals gewoon instalocken zonder iets te zeggen..
Inderdaad ik speel voornamelijk Ahri Mid, heerlijk om te spelen en word er ook steeds beter in, Ryze in het begin veel gespeeld basics gaan nog goed maar wel even wennen als je er af en toe mee speelt omdat deze week Ahri weekly is, dan heb je inderdaad allemaal die mensen die instantlocken of beide hand gaan doen oh mag ik niet leave game in champ select.

Maar merk wel dat ik gewoon nog wat beter moet gaan balancen tussen de champs, zodat ik wat meer keuze heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ShadowBumble schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:45:
[...]

Inderdaad ik speel voornamelijk Ahri Mid, heerlijk om te spelen en word er ook steeds beter in, Ryze in het begin veel gespeeld basics gaan nog goed maar wel even wennen als je er af en toe mee speelt omdat deze week Ahri weekly is, dan heb je inderdaad allemaal die mensen die instantlocken of beide hand gaan doen oh mag ik niet leave game in champ select.

Maar merk wel dat ik gewoon nog wat beter moet gaan balancen tussen de champs, zodat ik wat meer keuze heb.
Ja dat probleem heb ik ook, ik zou eigenlijk alle roles minimaal 1 champ moeten kunnen spelen, maar dan ook goed kunnen spelen. Kan wel beetje mid top en support spelen maar ben beter in adc en jungle.
Kan me er alleen niet voor zetten om normals te gaan spelen om ze te leren xD
Meestal heb ik zoiets van ik ga spelen en dan kom ik uiteindelijk uit bij paar potjes ARAM xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 14:25
Ugh ik moet ook echt eens mijn overige 7 placement matches doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:31
Ik heb dat probleem ook een beetje, ik heb voornamelijk ADC en support champs, verder een matige selectie.

Echter kom ik ook ronduit ervaring tekort in 5v5 normals, mijn laningphase is een drama.... hier kan ik nog wel tips gebruiken, misschien wat duo queuen voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Als ik online ben wil ik best samen spelen met wat mensen. Invite me maar me sum name staat in me sig.
Heb alleen geen vaste dagen/tijden dat ik online ben.
Meestal online als vriendin gaan werken is (late dienst of in het weekend)

[ Voor 39% gewijzigd door Dopiej op 30-08-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 16:04
Ik zit nu op een hele grote losing streak, ik denk inmiddels een game of 14. Wat doen jullie als jullie op zo'n losing streak zit?

Ik denk ook dat het deels door mij komt, ik zit niet echt meer in mijn element wanneer ik een paar games achter elkaar verlies, nu speel ik dus gewoon niet lekker en als het al 0-2 staat ben ik mijn zin in het potje alweer kwijt. Zelfs mijn favoriete champions vervelen me als ik 2-3 games met ze verlies.

Echt heel erg jammer dit, ik wil mijn plezier in LoL weer terug hebben... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Gewoon even paar potjes ARAM gaan spelen voor de fun en dan weer een gewoon potje doen om te kijken hoe het gaat. Omdat je zo een streak hebt heb je het gevoel dat je MOET winnen en dan lukt het juist niet (tenminste dat is mijn ervaring).
Ik had ook losing streak van 12 ofzo (wel normals) en dacht echt van wtf waarom speel ik nog. Toen paar potjes ARAM gespeeld en weer paar normals erna en ging al veel beter toen, van de 5 potjes 4 gewonnen.
Je moet je gewoon niet teveel focussen op het moeten winnen. En ook uit ervaring spreek ik als je in loading screen zit en tegen de andere lane moet niet gelijk denken van oh dit kan ik nooit winnen. Altijd van je eigen kunnen uitgaan dat je kan winnen :)

Kortom ga gewoon even wat ARAM spelen en dan komt het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

naarden 4ever schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:41:
Ik zit nu op een hele grote losing streak, ik denk inmiddels een game of 14. Wat doen jullie als jullie op zo'n losing streak zit?

Ik denk ook dat het deels door mij komt, ik zit niet echt meer in mijn element wanneer ik een paar games achter elkaar verlies, nu speel ik dus gewoon niet lekker en als het al 0-2 staat ben ik mijn zin in het potje alweer kwijt. Zelfs mijn favoriete champions vervelen me als ik 2-3 games met ze verlies.

Echt heel erg jammer dit, ik wil mijn plezier in LoL weer terug hebben... :'(
Paar potjes als support spelen helpt bij mij altijd erg goed. Gewoon Blitzcrank pakken en in normal op zoek gaan naar de tegenstander die de grabs niet kan ontwijken. Vervolgens gewoon die lane destroyen en dan een beetje roamen. Heb 't erg naar m'n zin ookal speel ik dan niet super goed. Het is altijd leuk om beslissende grabs te kunnen maken.

Tja... en als elke lane verliest tijdens laning phase, niks aan te doen. (als het echt een verloren strijd is, bv met flamers en afk'ers en dan ook nog elke lane die verliest, ga sluit ik de game gewoon af en ga op de andere server spelen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 16:04
Thx voor de tips guys, nu eerst even naar school en dan ga ik vanmiddag met vrienden wel arams en support spelen. Dan moet alles toch wel goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik ga meestal als ik op loosing streak zit, een paar potjes 5 vs AI spelen, het is amper uitdaging en echt veels te makkelijk.

Maar het heeft zijn aantrekkingskracht, doordat er niet getrolled wordt over het algemeen, de sfeer meestal een stuk beter is.

Je leert veel beter met een nieuwe champ spelen, die je in normals niet eens zou durven te spelen.
Ik speel meestal de lane die nog over is.

Wat ook wel leuk eraan vind is dat je last hitten veel beter kan oefenen, bijv als ik solo top lane doe tegen 2 bots is dit nog wel een leuke uitdaging.

Al zijn de bots helaas wel zo dom om je te towerdiven onder lvl5, ze zijn echt heel makkelijk te tricken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Wat je ook kan doen is een smurf accountje aanmaken en daarop wat gaan spelen als afleiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Punt is dat je dan nooit tegen iemand speeld die net zo goed als jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
dudee schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:31:
Punt is dat je dan nooit tegen iemand speeld die net zo goed als jou is.
Tenzij er een andere smurf is :+
Ach het is denk ik ook meer om uit de negatieve lose circel te geraken, ik speel ook niet af en toe vs AI omdat ze nou zo moeilijk of onvoorspelbaar zijn.

Het is meer de tendens om even een relaxed en toch leerzaam potje te spelen.

Ik heb bij mezelf tot nu toe gemerkt dat wanneer ik veel potjes achter elkaar verlies en ik speel dan 1x een 5vsAI ik vaak de match daarna pvp wel weer win, toeval of niet dat kan, ik vermoed dat ik veel relaxeder in de game zit.

[ Voor 20% gewijzigd door Turismo op 30-08-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Turismo schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:44:
[...]

Tenzij er een andere smurf is :+
Ach het is denk ik ook meer om uit de negatieve lose circel te geraken, ik speel ook niet af en toe vs AI omdat ze nou zo moeilijk of onvoorspelbaar zijn.

Het is meer de tendens om even een relaxed en toch leerzaam potje te spelen.

Ik heb bij mezelf tot nu toe gemerkt dat wanneer ik veel potjes achter elkaar verlies en ik speel dan 1x een 5vsAI ik vaak de match daarna pvp wel weer win, toeval of niet dat kan, ik vermoed dat ik veel relaxeder in de game zit.
Zou je adviseren om dan niet een AI game te doen, maar gewoon even een custom game en ga wat oefenen op het lasthitten. Ook al zul je dat al aardig onder de knie hebben, wat extra oefenen kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Damienx2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:49:
[...]

Zou je adviseren om dan niet een AI game te doen, maar gewoon even een custom game en ga wat oefenen op het lasthitten. Ook al zul je dat al aardig onder de knie hebben, wat extra oefenen kan nooit kwaad.
Als het maar niet ARAM is, ook daar heb ik vaak genoeg trolls en flames gehoord.
Moest een keer Katarina spelen, had r mischien 1x gespeeld eerder hele lange tijd terug.

Uiteraard ging ik echt vaak dood, en het geflame van bepaalde personen kon niet op, van reports tot this Kata sucks and Kata did you ever fire your ult.

Nou geloof ik echt niet dat we verloren hadden alleen door 1 persoon, Kata is gewoon erg squishy 1 stun en ze gaat al neer als er 2 bruisers op diven, later kwam ik er dus ook achter dat haar ult wordt gecancelled door stuns, taunts etc.

Dus ook van ARAM gaat de sfeer er voor mij hard achteruit, heb nu al een tijd geen ARAM gespeeld, blijkbaar wordt het je erg kwalijk genomen als je een champ hebt die je amper kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hey een vraagje, sinds een paar dagen ben ik level 30 en ben ik begonnen met mijn eerste 10 ranked matches maar ik snap een aantal dingen niet helemaal goed.

Als ik een ranked match begin ben ik altijd de persoon die champions moet bannen, hoor/kan ik dat na 1 champ over geven aan een ander in mijn lijst en waarom moet ik dat steeds doen?

Het niveau van de spelers is over het algemeen lager dan in normal games, klopt dat? Ik ben zelf ook niet zo goed en ben er wel blij mee maar ik leer er een stuk minder dan dat ik in normal games doe.

en als laatste punt is wat doen jullie om je team te helpen? ik probeer te pingen en te reageren op pings+chat van anderen maar hebben jullie nog tips?

verder gaan de matches zelf wel lekker, ik sta op 4 wins uit 4 matches dus dit gaat de goede kant op :) support kiezen maakt het wel altijd makkelijker voor de rest van het team blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:28

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

1: Kun je niet overgeven, degene met de hoogste ranking van de 5 spelers is degene die mag bannen, kan best dat een volgende keer dit iemand anders is

2: Vind zelf het niveau van ranked ook lager, maar dit zal naarmate je stijgt in rating wel hoger worden

3: Pingen, Warden, aangeven wanneer het een goed idee is om dragon te pakken en zodra ik de turret in mijn lane om heb ga ik een andere lane pushen om druk uit te oefenen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Spelen er eigenlijk überhaupt mensen op eune? Heb nog niemand voorbij zien komen.
Je kan me toevoegen als je wilt: kaaskoekie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Al mensen online die zin hebben om wat normals te spelen? (ranked is nu disabled)

Edit: laat maar, ranked doet het weer! :p

Edit 2: Freakin hell ... de ellende begint weer hoor! Eerste 4 mensen uit mijn team hebben champs gekozen. Ik als eerst jungle (Nasus) gepakt. Wat doet onze vijfde speler, zegt dat hij geen botlane speelt (support was nog over) en instalocked Warwick als jungler! 8)7

Ben ik weer de aardige persoon die zijn runes naar support zet en maar Nasus support speelt. |:(

Edit 3: Zoals verwacht; dik verloren. Ook mooi dat er 6 man een disconnect kregen, waaronder ik.. 1 van ons bleef in-game tegen 3 van hun. -14 LP :/ goed systeem! 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door schaapiej op 31-08-2013 10:54 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vandaag waren de OGN finals tussen SK T1 en KT Bullets. SK T1 heeft gewonnen waardoor ze ook in de playoffs spelen.

Tijdens de laatste game (Best of 5, 5e game is blind pick) stond SK T1 Faker met Zed tegenover KT Bullets Ryu ook op Zed. Richting het einde van de game heeft Faker toch een absurde mindfuck play gemaakt waardoor hij toch ontzettend veel lof voor heeft gekregen en zal krijgen. Dit filmpje is echt het kijken waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bizarre play. Sowieso hoog niveau, denk dat NA en EU weinig kans maken tegen de Koreaanse teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das echt een zieke play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:30
Turismo schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:30:
[...]

Als het maar niet ARAM is, ook daar heb ik vaak genoeg trolls en flames gehoord.
Moest een keer Katarina spelen, had r mischien 1x gespeeld eerder hele lange tijd terug.

Uiteraard ging ik echt vaak dood, en het geflame van bepaalde personen kon niet op, van reports tot this Kata sucks and Kata did you ever fire your ult.

Nou geloof ik echt niet dat we verloren hadden alleen door 1 persoon, Kata is gewoon erg squishy 1 stun en ze gaat al neer als er 2 bruisers op diven, later kwam ik er dus ook achter dat haar ult wordt gecancelled door stuns, taunts etc.

Dus ook van ARAM gaat de sfeer er voor mij hard achteruit, heb nu al een tijd geen ARAM gespeeld, blijkbaar wordt het je erg kwalijk genomen als je een champ hebt die je amper kent.
Met het lezen van je skills kom je al aardig mee ver en Kat is een straight forward champ die met 1 ult een heel team kan killen, dus je moet alleen het goede moment kiezen.

Zelfs als je eerste keer een champ speelt kan je een team carryen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja hoor dames en heren, het is weer tijd voor......

.....RANKED OP ZIJN BEST!!!! TATATATAATAAAAAAA!!!!!!!

Met vandaag de volgende gasten:

- Een Fiddles support (??) die zich met kinderlijk gemak door Vayne tegen een muur laat beuken! (0/10/4)
- Een Lee Sin die erg goed was om met Sonic Wave uitsluitend die gevaarlijke minions te raken! (3/9/4)
- Een Fizz die mid lane voor zijn beurt pakt en zijn haai voortdurend in het luchtledige laat happen! (3/5/3)
- Een Nasus die er niet voor terugdeinst om zich keer op keer in de jungle te laten verrassen! (1/6/4)
- Een wanhopige Varus die, omringd door idioten, het team moederziel alleen op sleeptouw moest nemen! (6/3/3)

Volgende week meer verhalen uit de hell van elo!

DANK VOOR HET KIJKEN EN TOT DE VOLGENDE KEER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Herkenbaar.... Ik heb het nu HELEMAAL gehad met ranked dus ik speel het niet weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
Ik hoor tot nu toe enkel maar negatieve dingen over ranked, wat is daar zo erg aan? Is het niveau daar stukken lager dan bij normals of mis ik hier wat?
Zelf ben ik net level 20, dus ik kan er niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
kaaskoekie schreef op maandag 02 september 2013 @ 07:16:
Ik hoor tot nu toe enkel maar negatieve dingen over ranked, wat is daar zo erg aan? Is het niveau daar stukken lager dan bij normals of mis ik hier wat?
Zelf ben ik net level 20, dus ik kan er niet over oordelen.
Valt best mee naar mijn ervaring. Het probleem is meer de instelling van de mensen, schijnbaar spelen de meeste mensen volop van de zenuwen en gespannenheid.

Wanneer je in normals een keer een foute dive maakt, en je typt "whoops sorry, stupid play" is het wel goed. Blijkbaar denken mensen dat je op 1 foute play op level 10 een game verliest (ja op Challenger niveau misschien, niet in Bronze/Silver). In ranked begint dan het geflame en verlies je de game. Dan ligt het allemaal aan jou, maar zeker niet aan het feit dat 3 vd 5 mensen aan het typen zijn in teamfights.

In normals krijg je ook regelmatig van die flame-wars, maar daar ligt de druk voor de meeste mensen minder hoog schijnbaar.

Persoonlijk speel ik ranked exact zoals ik normal drafpick speel, en dan is het naar mijn bescheiden mening helemaal niet zo slecht als altijd beweerd word.

Mensen vinden het nu eenmaal erger om in ranked te verliezen dan in normals, daarom dat gezeur altijd.
Pagina: 1 ... 62 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.