[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf vooral dat normals echt heel toxic zijn ja.
90% van de games heeft er minstens 1 iemand zogenaamd al een rol gecalled voordat ik uberhaupt in de chat zit. Vind dat zelf nog vervelender dan een instalock eerlijk gezegd. Ook word er vaak al na 5 kills voor de tegenstander opgegeven enzo.
En als ik een keer een foutje maak word ik bijna elke game geharassed met van die onzin dat ik mijn account wel gekocht zal hebben.

Op de smurf die ik aan het levelen ben is het niet veel beter hij is level 25 en mijn normal elo is sowieso hoger dan op mijn main maar iedereen is daar helemaal koning in het flamen.

Dan is ranked een stuk aangenamer maar heb niet altijd zin om te tryharden en test graag dingetjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:28:

Dan is ranked een stuk aangenamer maar heb niet altijd zin om te tryharden en test graag dingetjes uit.
Precies, normals speel ik eigenlijk nog uitsluitend om nieuwe champs te leren of inderdaad iets uit te testen. Dat gedoe met instalocken en meteen een lane callen en dan de onvermijdelijke ctrl c + ctrl v er achteraan....om moe van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

90% van de games heeft er minstens 1 iemand zogenaamd al een rol gecalled voordat ik uberhaupt in de chat zit. Vind dat zelf nog vervelender dan een instalock eerlijk gezegd. Ook word er vaak al na 5 kills voor de tegenstander opgegeven enzo.
En als ik een keer een foutje maak word ik bijna elke game geharassed met van die onzin dat ik mijn account wel gekocht zal hebben.

Op de smurf die ik aan het levelen ben is het niet veel beter hij is level 25 en mijn normal elo is sowieso hoger dan op mijn main maar iedereen is daar helemaal koning in het flamen.

Eigenlijk ben ik het met je hele stukje eens, maar met name dat laatste. Gisteren 2 ranked gespeeld en beide potjes extreem mijn best moeten doen aangezien de andere lanes zo hard aan het feeden waren dat er toch IEMAND in staat moest zijn om te carryen. Gelukkig beide games gewonnen, maar ik speel liever iets relaxter. Dus een normal is over het algemeen een lagere drempel om op te starten. Maar ook wat jij zegt, in blindpick is het schijnbaar altijd zo dat ook al call ik het ver van te voren, dan linkt ineens iemand de chat en sta ik volgens zijn chatberichten helemaal onderaan. En ben je dan wel een keer sneller dan locken ze maar wat trollpicks in in de hoop dat je zult leaven. En dan denk ik meestal, ach het zullen wel kinderen zijn, maar nee hoor niets is minder waar. Het zijn gewoon volwassen lui die zich als een kleuter gedragen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18

Doordat dat rollen pikken zo'n focus is geworden, heb ik voor mezelf besloten om te wachten totdat iedereen heeft gekozen en hetgeen wat over is te nemen, het is inderdaad om te moe van te worden dat gebekvecht om een rol.

Heel vaak is dit support, wat ik eigenlijk nog best leuk vind om te spelen, een adc kan niets zonder een goede support en vice versa.

Waar ik wel op moet passen is dat ik bijvoorbeeld mid maar 2 champs goed kan spelen, dus daar moet ik meer op oefenen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Turismo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:30:
Eenmaal in de game zie ik Kennen top gaan, waardoor rest van t team pinged en gaat flamen op Kennen dat die op moet rotten van die lane, heb zelf nog niks gezegd zelfs.
Ik speel nog geen rankend, maar op normal 5vs5 is dit de afgelopen weken eigenlijk standaard gesneden koek.

Worden levels 20+ ook ingedeeld bij de lagere levels? Ik had gister namelijk het toppunt dat ik met Yi als jug speelde en gewoon domweg gevolgd wordt door een speler.

Deze speler snapte het echt niet, ook niet als ik via de chat een uitleg deed. Vervolgens maar top gegaan, zodat hij volgt en wij nog enig sinds kans maakte. Uiteraard is deze speler top een aantal keer gekilled waardoor de toplane al snel fed was en wij de lane dik aan het verliezen waren.

Geloof dat het eindigde in een surrender .... maar snel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gister potje gespeeld ik was wederom op Ryze en helaas was er een Zyra die mid wou dus ben ik bot gejoined om eens lekker mijn medespeler te helpen en ging dan ook bouncen tussen bot en mid ;). Alle 4 de kills opgelopen door enemy van hem te houden. Heb me eigenlijk wel vermaakt.

Ik : 7/4/15
Ezreal : 8/0/8

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 23-08-2013 09:57 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
pff zit ik gamescom D3 te kijken is het geluid rete out of sync..

edit: gelukkig fixed nu :) GG is PNG aan het ownen in de 1e game :o

[ Voor 35% gewijzigd door Dopiej op 23-08-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren Hecarim gekocht. Hij speelt leuk, maar ik moet nog even een goede build uitvinden en wat meer met hem spelen. Ik word wel schijtziek van all die trolls enzo. Gisteren was er een rengar die bot ging. Kon geen hol engels, zat te ragen en spele kon hij ook weinig van. Dus bot was gefeed, en mid ging ook 0-6.
Dit spel wordt me soms echt te veel ;P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ghehe heb ook Heca gekocht.
Lekkere ganks met zijn E en R :D
Gelijk maar de arcade skin erbij gekocht ook :P nu dat ie toch 28% goedkoper is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ook. Die skin is geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:56:
Heb gisteren Hecarim gekocht. Hij speelt leuk, maar ik moet nog even een goede build uitvinden en wat meer met hem spelen. Ik word wel schijtziek van all die trolls enzo. Gisteren was er een rengar die bot ging. Kon geen hol engels, zat te ragen en spele kon hij ook weinig van. Dus bot was gefeed, en mid ging ook 0-6.
Tja, dit zul je helaas wel behouden in dit spel. Snap heel goed hoe frustrerend het kan zijn. Met name als je zelf een erg goede game hebt dat je ineens iemand hebt die opzettelijk gaat lopen feeden omdat de jungler volgens hem niet vaak genoeg mid was geweest. :)

Ergste volk blijf ik toch de mensen in ARAM vinden. "It's just a game", "It's ARAM who cares", "I'm not playing to win, I just want fun!". Ok prima, maar leg me uit wat de fun is om jezelf 20 minuten lang in elkaar te laten beuken om vervolgens met een rood scherm te eindigen. Wat voor masochistische gedachten spelen dan in je hoofd rond? Spijt me wel, maar ongeacht welke game-mode ik speel, ik speel nog altijd wel een game om te winnen en dat in samenhang met plezier. Want volgens mij is het heel goed mogelijk dat je ook plezier kunt hebben TERWIJL je wint. En ja je kunt niet alle games winnen, maar met de gedachte een game ingaan dat je hem maar eens lekker zult verliezen.. de fok?

Ik zie het al helemaal voor me hoe die mensen werken. Hoppa queuen voor ARAM, poppetje krijgen en vervolgens maar voorover bukken en het 20 minuten lang "take it like a man". Nidalee's die het verdommen om een trap ergens neer te leggen want stel je voor dat je enemy een debuff op zijn hoofd krijgt. Twitch's die in stealth gaan vanaf de eerste toren om de bosjes in de lopen en vervolgens zo hard geraped worden in de bosjes dat je je nog afvraagd of deze jongen ooit nog fatsoenlijk zal kunnen zitten.

/rant off

ARAM is niets voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Vind ARAM leuk, maar indd kom je vaak tegen van its only aram chill..
Ik wil gewoon winnen.. en der zijn indd veel mensen die gewoon maar een trollbuild doen en de champ nog nooit gespeeld hebben enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 23:42

Lapras

Ice beam

Ik ben wel iemand die ARAM voor de lol doet. Natuurlijk wil je wel winnen en het zo goed mogelijk doen, maar als ik Soraka krijg, bouw ik haar wel vol AP om zoveel mogelijk kills te krijgen. Niet optimaal, wel bijzonder vermakelijk. Als ik dan verlies: tja, vervelend, maar ik heb wel gelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh ik bouw soraka ook vol ap en cdr maar niet zozeer voor de kills maar weldegelijk mijn team belachelijk hard te healen :)
ben blij met mr shredding en assists voor de rest dus eigenlijk gewoon ap support zoals de meeste supports is full ap wel ok op aram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouldymen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 12:01
Defqonwolf schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:20:
Vind ARAM leuk, maar indd kom je vaak tegen van its only aram chill..
Ik wil gewoon winnen.. en der zijn indd veel mensen die gewoon maar een trollbuild doen en de champ nog nooit gespeeld hebben enzo.
Als ik ARAM speel heb ik wel altijd chill its aram. :) Je krijgt soms champs die je mischien 1 keer heb gespeeld natuurlijk probeer je te winnen maar je moet er niet teveel van verwachten als iemand de champ niet begrijpt of niet vaak heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
bouldymen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:45:
[...]

Als ik ARAM speel heb ik wel altijd chill its aram. :) Je krijgt soms champs die je mischien 1 keer heb gespeeld natuurlijk probeer je te winnen maar je moet er niet teveel van verwachten als iemand de champ niet begrijpt of niet vaak heeft gespeeld.
Nee oke maar om dan express te gaan trollen kan ik niet tegen. En dan indd zeggen 'Who cares it's ARAM'
Om een voorbeeld te nemen zat ik eergisteren met een Sona in een ARAM potje en die ging telkens in een groep staan ipv achteraan te blijven en te healen.. Deed net of ze tank was..

Waarom speel je dan aram als je geen fck erom geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
In een normal wordt er ook verwacht dat je de "gepickte" champion enig sinds snapt, wellicht dat daar eerder de frustratie wegkomt.

In ARAM is het gewoon algemene kennis dat niet iedereen op zijn best speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
GG.EU gaat dus naar S3 WC finale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe phage en triforce zijn wel erg goed trouwens, zeker de combinatie met een frozen mallet vind ik echt lekker. Prima buff voor bruisers dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik zie hier een hoop reacties op mijn comment over ARAM. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het niet erg dat je alle champions in je eigen pool niet snapt. Hoeft van mij ook niet. Ik vind het ook niet erg als je een Soraka AP bouwt, dat zijn juist dingen die ik helemaal niet erg vindt.

Wat ik wel erg vindt zijn van die mensen die ineens een AD Janna gaan bouwen omdat het grappig is. Met de intentie hun teammates zo erg mogelijk te trollen.

Dus kort samengevat: Je hoeft geen ster te zijn op de champion die je speelt, bouw de champion gewoon naar waar de meeste kracht inzit voor die champ en speel gewoon om plezier te hebben maar zet je wel in om te proberen om te winnen. That's it. Niets meer wordt er van je gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:56:
iCy schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:41:
[...]
Normale build:
Spirit of the Elder Lizard
Mobility Boots
Sunfire Cape
Spirit Visage
IceBorn Gauntlet
Randuins Omen

Soms wissel ik een item en bouw ik een warmogs.

Damage/speed build:
Spirit of the Elder Lizard
Mobility Boots
Sunfire Cape
Trinity Force
Statikk shiv
Zephyr
Zie hierboven. Ik zou voor het begin gewoon de tank build aanhouden, de speed/damage build vereist wel wat ervaring met hecarim, want je smelt weg in een teamfight namelijk als je niet er snel weer uit gaat. Uiteraard werkt de damage/speed build alleen als je early gefeed bent en de enemy is redelijk squishy, dus geen tank at top etc. :9

Voor de beginners hecarim een goede tip. Zet je W+E aan, gebruik je ult op de AD/AP carry zover dat over de AP/AD carry heen vliegt qua cirkel en duw daarna direct de ap/ad carry naar voren en hak met je Q alsmaar door. Bedoel zoals dit filmpje

YouTube: Hecarim: Catching People Out Of Position

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Damienx2 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:15:
Dus kort samengevat: Je hoeft geen ster te zijn op de champion die je speelt, bouw de champion gewoon naar waar de meeste kracht inzit voor die champ en speel gewoon om plezier te hebben maar zet je wel in om te proberen om te winnen. That's it. Niets meer wordt er van je gevraagd.
Zolang mensen hun best blijven doen met een champion neem ik ze inderdaad niks kwalijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Als ik Nasus in Aram heb bouw ik hem AP (met tank). Meeste mensen vinden me dan een troll, maar zodra ik lia heb lachen ze vaak al anders.. Nadat ik Lia heb koop ik Rylai's voor de passive van Lia :-)

Zo zie ik de tanks lekker snel wegsmelten en kunnen de AD champs meer dmg doen. Aan je Q heb je toch niet zoveel omdat je toch niet echt kan farmen.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Met een AP Kog'Maw kun je wel farmen, ik had in een ARAM potje een cs van 120 terwijl de rest van het team niet boven 30 kwam. Toen ik de stats zag dacht ik oeps sorry teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
Mebus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:18:
Als ik Nasus in Aram heb bouw ik hem AP (met tank). Meeste mensen vinden me dan een troll, maar zodra ik lia heb lachen ze vaak al anders.. Nadat ik Lia heb koop ik Rylai's voor de passive van Lia :-)

Zo zie ik de tanks lekker snel wegsmelten en kunnen de AD champs meer dmg doen. Aan je Q heb je toch niet zoveel omdat je toch niet echt kan farmen.
Bouw nasus ook ap in aram. rylais en liandrys, daarna lichbane wat je q wel interessant maakt en daarna hangt het van de teamcomps af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lange tijd nog eens reddit bekeken ivm LoL.

Wat is die reginald toch een lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Inmiddels wat vaker met Ahri gaan spelen maar jeetje hoe hoger je summoner level word hoe schoftiger de mensen worden lijkt het wel, probeer maar zo min mogelijk erop te reageren maar jeetje wat zijn sommige mensen toch grof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
Daar heb je gelijk in.. Alsof ze op low lvl de enter knop niet kunnen vinden en ineens op lvl 30 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren begonnen met Season 3 Ranked.

Inmiddels 4 uit 4 met Ziggs (2x), Olaf en Malphite :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:33

Thompson

Beeromaniac

Ik speel eigenlijk bijna alleen maar ARAM, mede vanwege de tijdsduur van de potjes. Vind het bij SR soms nogal frustrerend dat na 20 minuten al lang duidelijk is welk team er gaat winnen maar je team (of de tegenstander) wil niet surrenderen en dan ben je alsnog 40+ minuten bezig.

Daarnaast ben ik ook nog best "noob", ben redelijk nieuw in het hele MOBA gebeuren en ben pas lvl 21 nu in LoL, heb het idee dat ARAM een betere plek is voor mij om het te leren omdat je veel teamfights hebt waar je goed leert overzicht te behouden en goed te reageren, een van de moeilijkste dingen imo (het behouden van overzicht).

[ Voor 37% gewijzigd door Thompson op 25-08-2013 12:17 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Maar je leert niet te farmen en de mechanics van de 5v5 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Thompson schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:01:
Ik speel eigenlijk bijna alleen maar ARAM, mede vanwege de tijdsduur van de potjes. Vind het bij SR soms nogal frustrerend dat na 20 minuten al lang duidelijk is welk team er gaat winnen maar je team (of de tegenstander) wil niet surrenderen en dan ben je alsnog 40+ minuten bezig.

Daarnaast ben ik ook nog best "noob", ben redelijk nieuw in het hele MOBA gebeuren en ben pas lvl 21 nu in LoL, heb het idee dat ARAM een betere plek is voor mij om het te leren omdat je veel teamfights hebt waar je goed leert overzicht te behouden en goed te reageren, een van de moeilijkste dingen imo (het behouden van overzicht).
de moeilijkste en belangrijkste dingen:
Last hitten;
Situational awereness;
Mapwatch.

in ARAM leer je niks behalve all in te gaan. en owjah en om te trollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahah ik ARAM als ik daar spel word de enemy boos als je met 5 man op 1 iemand gaat. Vind ik grappig om dan te zeggen. Yeah that's ARAM like it or leave :P
alleen kunnen we nooit waaderen en word er meteen gezegt report ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Log net in op de client krijg ik groot dit door me beeld :

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130207052247/leagueoflegends/images/e/ed/Great_Leadership_LOL.png

En nu ga ik echt heel noobish lijken maar hoe wat en waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

Hu9o

Schokkend

ShadowBumble schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:51:
Log net in op de client krijg ik groot dit door me beeld :

[afbeelding]

En nu ga ik echt heel noobish lijken maar hoe wat en waarom ?
wijze woorden van een leider :p

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hu9o schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:00:
[...]

wijze woorden van een leider :p
Juh blijkbaar had ik nog niet opgemerkt dat je dit soort perks en banners ingame had lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Even een vraag voor iemand hier met ervaring met en kennis over league points en MMR.

Ik dacht altijd dat als je totale win/loss positief werd, dus als je aantal wins dat van de losses overstijgt, dat je met name vanaf dat moment flink wat LP erbij krijgt per win. Of hangt ook van andere factoren af?

Sinds ik met ranked begon belandde ik in Silver V. Daar zit ik nog steeds in, met name door een groot aantal noob games waardoor ik nog steeds bezig ben het aantal loss games in te lopen. Dat lukt langzaamaan steeds beter nu. Ik zit nu op 124 wins en 135 losses. Gister stond ik nog iets beter en toen krijg ik pardoes ineens +13 punten voor een win en later -16 voor een loss. En dat terwijl ik voorheen altijd iets van +5 voor een win en -18 voor een loss kreeg.

Is die vooruitgang in LP te danken aan het feit dat ik met mijn wins steeds dichter in de buurt van mijn loss aantal kom?

Een maat van mij zit in Bronze I en staat op 34 wins en 31 losses, en staat al een tijd op zo'n score met een paar meer wins. Echter, hij krijgt nog steeds iets van +6 voor een win en -15 voor een loss. En dat terwijl hij toch positief staat.

Het zal ook samenhangen met de onzichtbare MMR, maar weet iemand hoe dit ongeveer zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:13:
Even een vraag voor iemand hier met ervaring met en kennis over league points en MMR.

Ik dacht altijd dat als je totale win/loss positief werd, dus als je aantal wins dat van de losses overstijgt, dat je met name vanaf dat moment flink wat LP erbij krijgt per win. Of hangt ook van andere factoren af?

Sinds ik met ranked begon belandde ik in Silver V. Daar zit ik nog steeds in, met name door een groot aantal noob games waardoor ik nog steeds bezig ben het aantal loss games in te lopen. Dat lukt langzaamaan steeds beter nu. Ik zit nu op 124 wins en 135 losses. Gister stond ik nog iets beter en toen krijg ik pardoes ineens +13 punten voor een win en later -16 voor een loss. En dat terwijl ik voorheen altijd iets van +5 voor een win en -18 voor een loss kreeg.

Is die vooruitgang in LP te danken aan het feit dat ik met mijn wins steeds dichter in de buurt van mijn loss aantal kom?

Een maat van mij zit in Bronze I en staat op 34 wins en 31 losses, en staat al een tijd op zo'n score met een paar meer wins. Echter, hij krijgt nog steeds iets van +6 voor een win en -15 voor een loss. En dat terwijl hij toch positief staat.

Het zal ook samenhangen met de onzichtbare MMR, maar weet iemand hoe dit ongeveer zit?
Het gaat er bij MMR om van wie je wint.

Je kan 10x achter elkaar winnnen. Maar als je in game 11 wint VAN een team met gemiddeld 500MMR terwijl jouw team zelf gemiddeld 1000MMR is zul je niet veel punten krijgen snap je wat ik bedoel?

MMR wordt per game bekeken. En er wordt berekend in hoeverre het "verwacht" is dat je zou winnen.

Winnen van een team dat beter is dan jouw team krijg je veel punten voor. Winnen van een slecht team weinig. En omgekeerd.

Kort door de bocht. Staat verder los van je wins en aantal losses. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 16:04
YES! Vandaag Silver V geworden!

GeduoQ'd met een Silver I vriend van me, was vandaag in promotions en die heb ik O-O-X-O gehaald!

Ik was bijna in mijn series voor Silver IV, maar de laatste game begonnen de servers weer lekker te laggen, en ik kon als Vayne wegens 2x reconnect dus niet echt lekker farmen. Uiteindelijk de game verloren door een Udyr die een bush facecheckte. Ach ja...

Maar who cares. Ik heb vandaag leren supporten (als Bronze I met Silver I duoQen, dan ben je dus altijd last pick xD) en ik heb nu een 65% win rate met Vayne. Ik ben blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:22:
[...]

Je kan 10x achter elkaar winnnen. Maar als je in game 11 wint VAN een team met gemiddeld 500MMR terwijl jouw team zelf gemiddeld 1000MMR is zul je niet veel punten krijgen snap je wat ik bedoel?

MMR wordt per game bekeken. En er wordt berekend in hoeverre het "verwacht" is dat je zou winnen.

Winnen van een team dat beter is dan jouw team krijg je veel punten voor. Winnen van een slecht team weinig. En omgekeerd.

Klopt. Daarbij is het wel zo dat als je meer wint, je MMR stijgt en je dus steeds hoger raakt ten opzichte van je division niveau. Zodra dat gebeurt zul je dus ook meer punten krijgen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:22:
[...]

Ja precies die MMR factor van de tegenstanders had ik even over het hoofd gezien. Dus kwestie van blijven winnen en dan kom je tegen hogere MMR tegenstanders en dan kun je potentieel dus ook meer punten halen. Right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

naarden 4ever schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:23:
Maar who cares. Ik heb vandaag leren supporten (als Bronze I met Silver I duoQen, dan ben je dus altijd last pick xD) en ik heb nu een 65% win rate met Vayne. Ik ben blij. :)
Heel belangrijk ja voor als je hogerop wilt komen, dat je alle lanes kan spelen. En dus ook support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 16:04
Ik kan ADC heel goed (main sinds... Altijd al) en jungle ook vrij regelmatig. Nu ik support moest spelen dacht ik elke game 'als ik nu ADC zou zijn, wat zou ik willen dat mijn support dan nu deed?' Dat heeft mij heel erg geholpen om beter te supporten. Ik heb met Sona namelijk heel goed die Q -> passive combo leren gebruiken, en op die manier Lucian / Leona uit lane kunnen bullyen... als Sona. xD

Toch ben ik mijn Silver I vriend erg dankbaar. Dankzij zijn Shen jungle hadden we bijna elke game 12 min drake, en dat helpt toch. :)

Zometeen nog maar even proberen in promo' s te komen. Laatste keer kreeg ik 32 LP, en ik zit nu op 71LP. Ik hoop dat de LoL-goden mij vandaag goed gezint zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zaterdag naar Gamescom geweest. Ik was blij dat de League of Legends hal (Hal 8, stonden meerdere stands natuurlijk dan alleen Riot) Paar leuke games gezien en het was grappig dat Starcraft 2 ook in Hal 8 zat maar aanzienlijk minder toeschouwers had. Rest van de halen vondt ik wat tegenvallen. Ik snap opzich wel dat ze niet te veel prijs willen geven van hun nieuwe games, maar wachtrijen van een uur met daarom heen geen enkel scherm van hoe de game er enigsinds uit gaat zien vondt ik wat matig.

Zondag de rest van de games thuis gekeken. Vondt het erg jammer van EG, maar opzich geen ramp, vanaf hier tot Worlds ga ik dan maar Gambit en Fnatic supporten met een lichte voorkeur voor Gambit. Zelf verder niet gespeeld, dat gaan we vanavond maar weer eens oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Inderdaad jammer van EG, helemaal na die eerste game waarin ze zo overtuigend speelden. Daarna maakten ze een behoorlijk aantal domme fouten, vooral early game slechte dives, die uiteindelijk snowballden in overwinningen voor Gambit. Ze hebben het naar mijn mening echt zelf uit handen gegeven.

Fnatic lijkt er iedere keer te staan op het moment dat het er ECHT toe doet. Season 1 kampioenschap, season 3 sping LCS, season 3 summer LCS... Blijft toch altijd een team om rekening mee te houden, ook al lijken ze op een bepaald moment uit vorm. Ben benieuwd of ze met de additie van Rekless nog sterker gaan worden of dat ze (in ieder geval in eerste instantie) wat afzwakken. Puszu speelde namelijk erg goed de laatste tijd, na een matig begin.

Lemondogs is het andere team dat zich naast Gambit en Fnatic, maar ik geef ze eerlijk gezegd weinig kans. Ik heb het idee dat zij vooral blij zijn dat ze erbij mogen zijn, en op zich wel terecht ook. Ze hebben ver boven verwachting gepresteerd, maar in de finale bleek toch wel dat ze vooral hun champion pools moeten gaan uitbreiden om een kans te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:56:
Inderdaad jammer van EG, helemaal na die eerste game waarin ze zo overtuigend speelden. Daarna maakten ze een behoorlijk aantal domme fouten, vooral early game slechte dives, die uiteindelijk snowballden in overwinningen voor Gambit. Ze hebben het naar mijn mening echt zelf uit handen gegeven.

Fnatic lijkt er iedere keer te staan op het moment dat het er ECHT toe doet. Season 1 kampioenschap, season 3 sping LCS, season 3 summer LCS... Blijft toch altijd een team om rekening mee te houden, ook al lijken ze op een bepaald moment uit vorm. Ben benieuwd of ze met de additie van Rekless nog sterker gaan worden of dat ze (in ieder geval in eerste instantie) wat afzwakken. Puszu speelde namelijk erg goed de laatste tijd, na een matig begin.

Lemondogs is het andere team dat zich naast Gambit en Fnatic, maar ik geef ze eerlijk gezegd weinig kans. Ik heb het idee dat zij vooral blij zijn dat ze erbij mogen zijn, en op zich wel terecht ook. Ze hebben ver boven verwachting gepresteerd, maar in de finale bleek toch wel dat ze vooral hun champion pools moeten gaan uitbreiden om een kans te maken.
Nou inderdaad. Met name hun toplaner mag wel wat meer champions leren. Gisteren alleen maar Kennen en tijdens de LCS heeft hij alleen wat aardige games op Malphite gespeeld. Ik heb ook het idee dat ze te veel afhankelijk zijn van Tabbz. Maar goed we zullen het zien. Ik had persoonlijk liever: EG, Fnatic en Gambit op Worlds gezien. Maar dat kunnen de verliezende teams zichzelf aanrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:11:
[...]

Nou inderdaad. Met name hun toplaner mag wel wat meer champions leren. Gisteren alleen maar Kennen en tijdens de LCS heeft hij alleen wat aardige games op Malphite gespeeld. Ik heb ook het idee dat ze te veel afhankelijk zijn van Tabbz. Maar goed we zullen het zien. Ik had persoonlijk liever: EG, Fnatic en Gambit op Worlds gezien. Maar dat kunnen de verliezende teams zichzelf aanrekenen.
Precies. Lemondogs hebben het gewoon verdiend om er te staan en EG heeft een te matig seizoen gedraaid. Ik weet ook niet precies waar het probleem van EG nu in zit. Individueel zijn ze allemaal redelijk, maar niet uitzonderlijk goed behalve Froggen. Maar er is ook niet echt een zwakke schakel aan te wijzen (behalve halverwege het seizoen Snoopeh die echt heel slecht speelde toen). Ik denk dat het zo om kan draaien indien ze 1 goede aggressieve speler erbij krijgen om te zorgen dat ze meer bedreigingen hebben dan alleen Froggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Gister voor het eerst support gespeeld als Blitz en heb in tijden niet zo heerlijk gespeeld. Ga nu zeker wat meer games als support spelen.

Zat Bot lane met een Varus. Wat eigenlijk een zeer goede teammatch was in mijn mening.
Elke grab ging goed waardoor we snel wat kills hadden en onze lane konden pushen.

Uiteindelijk een 7-1-22 gespeeld, maar ga nu zeker wat vaker als support spelen. Voelde best wel goed je ADC genoeg gold en mogelijkheid te geven om de hele game te carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gisteravond 2 matches gespeeld eerste match werden we gewoon genadeloos gefarmed door een pre-made toen het op 19 minuten 0 tegen 36 stonden hebben we maar direct surrender op 20 gedaan.

Volgende match was het precies het tegenovergestelde, begin inmiddels aardig aan Ahri gewent te raken en kon midlane er goed houden en ook pushen in team fights ging het ook soepel uiteindelijk uitgekomen op een KDA voor die match van 10/4/32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:18:
Gisteravond 2 matches gespeeld eerste match werden we gewoon genadeloos gefarmed door een pre-made toen het op 19 minuten 0 tegen 36 stonden hebben we maar direct surrender op 20 gedaan.

Volgende match was het precies het tegenovergestelde, begin inmiddels aardig aan Ahri gewent te raken en kon midlane er goed houden en ook pushen in team fights ging het ook soepel uiteindelijk uitgekomen op een KDA voor die match van 10/4/32.
Dit overkwam mij vrijdag... stond toplane met Vlad vs een Kennen. Nou is dat opzich geen lastige matchup. Maar het was een 3 man premade van (jungle Alistar) en mid Shen. Alistar kwam via de jungle, Shen ult erop en zo stond ik na 3 dives 0/3. Had na de eerste keer wel de jungle op gewarded, maar dan deden ze gewoon de shen ult op Kennen. Had aan het einde van de game nog wel dezelfde farm als Kennen maar ja. Daar heb je weinig aan als hij 3/0 staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Even offtopic, maar is het niet eens een keer tijd voor een nieuw deeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:36:
Even offtopic, maar is het niet eens een keer tijd voor een nieuw deeltje?
Saphua, die de TS beheert, speelt volgens mij niet meer en zal dit topic ook niet echt meer in de gaten houden. Misschien iemand die zin heeft om de TS over te nemen en te beheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren Jarvan gekocht, heb nog maar 2 games gespeeld maar ik moet zeggen dat hij heel lekker speelt. Moet alleen nog een goede built vinden want ik volg nu de recommended items. Maar ik dacht dat J4 tankier gebouw moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
De build op http://www.lolking.net/guides/555 voor J4 geven aardige tanky guides.

Meeste bevatten in de core Warmog, Randuin Omen, Sunfire cape, Locket of the iron Solari etc.

De masteries wel meer op offense dan defense, ik denk dat als je eenmaal die items bouwt je genoeg sustain hebt, dan wil je ook wel wat damage kunnen doen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 14:25
Loadichus schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:30:
Gister voor het eerst support gespeeld als Blitz en heb in tijden niet zo heerlijk gespeeld. Ga nu zeker wat meer games als support spelen.

Zat Bot lane met een Varus. Wat eigenlijk een zeer goede teammatch was in mijn mening.
Elke grab ging goed waardoor we snel wat kills hadden en onze lane konden pushen.

Uiteindelijk een 7-1-22 gespeeld, maar ga nu zeker wat vaker als support spelen. Voelde best wel goed je ADC genoeg gold en mogelijkheid te geven om de hele game te carryen.
Frustrerende aan support voor mij is dat je met een slechte AD carry vaak toch aanzienlijk minder invloed op een game kunt uitoefenen dan andersom. Wordt je support caught door slechte positioning/warding? Jammer, maar misschien gingen zij all-in met ults en kun je ze 4v5 nog wat doen. Wordt je AD carry caught? Eh, support je weg daar maar uit. En nee, je hangt niet 99% bij je AD, zeker niet als hij slecht is.

Zelfs games met Blitz dat je HUN AD grabbed, en dat hij gewoon niet doodgaat. Wat doe je dan? Als Janna heb ik nog het meeste succes. Veel wards, CDR maxen en gewoon peelen voor je sterkste member en plays maken met flash/ult. Blijft een extreem lastige rol, zonder meer, en je merkt veel verschil tussen een goede en slechte support, maar ik ben er niet goed genoeg in om te winnen als ik geen degelijke carry krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
had dit weekend een rotte match op de bottem lane, ik stond met leona samen met een vayne tegenover lux en lucian. Wat is dat range verschil groot zeg, we hadden gewoon geen kans om te farmen en hun killen was ook niet te doen omdat we een te grote afstand moesten overbruggen. 2 keer ben ik dood gegaan door een gank in de lane fase dus super rampzalig was het ook weer niet.Het potje hadden we ook verloren tegenstanders waren gewoon te sterk geworden en wij hadden gewoon te weinig damage.

[ Voor 4% gewijzigd door ArgantosNL op 26-08-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:47:
Heb gisteren Jarvan gekocht, heb nog maar 2 games gespeeld maar ik moet zeggen dat hij heel lekker speelt. Moet alleen nog een goede built vinden want ik volg nu de recommended items. Maar ik dacht dat J4 tankier gebouw moest worden.
Dat hangt ervan af. Meestal is J4 wel goed voor de rol van tank, maar het hangt sterk af van je teamsamenstelling. Stel je hebt al een shen top, dan ga voor dmg of desnoods wat off-tank items.

Je moet wel oppassen dat als je jungle J4 gaat, dat je niet meteen je dmg inlevert door full tank te gaan. Vaak moet je als jungler toch ook flink kunnen uithalen, zeker als de lanes een stel nubs zijn. De dmg moet ergens vandaan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Wat ik wel vaak doe is met J4 tussendoor een pickaxe / tiamat bouwen. die damage is erg fijn voor ganks, zelfs alleen een pickaxe en je gaat er ook nog eens ongelovelijk snel mee junglen. Zeker die active van tiamat voegt wat extra burst toe in ganks en in de jungle. Andere mogelijkheid is brutalizer, maar tiamat is toch net wat meer utility dan alleen burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd ook wel wat J4 gejungled en ravenous hydra had ik nog niet aan gedacht en dat kan wel werken als je voor de rest tanky bouwt.
Totnogtoe niet veel nood gehad aan extra damage omdat zijn ganks wel al lekker disruptive zijn met behoorlijke damage. Maar wat extra damage met cleave en lifesteal is wel iets handig op alle vlakken.
Zal ik zeker eens testen vanavond. Sommige van die nieuwe items grijp ik echt niet zo snel naar terug, ik moet die in mijn mindset nog toevoegen aan mogelijke items.
Nog een item die ik uit het oog was verloren en nu toch wel underrated is volgens mij is morellonomicon.
Ik had er geen idee van dat die grievous wounds een passive is geworden (ok vanaf 40% hp maar toch), waarschijnlijk in de periode dat ik niet speelde. Op aram kan die wel goed uitpakken op sommige champs en op supports zie ik het ook wel werken?
Ik zal me nog even moeten verdiepen in het theorycraften precies. Als ik al zo'n zaken over het hoofd zie.. toch teken dat als je er even bent uitgeweest je al snel weer wat in te halen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 11:25
Even een heel ander berichtje waar ik hoop dat er nog geïnteresseerden voor zijn:

Ik ga een 5v5 ranked team organiseren, ik weet dat er een tijd terug al een tweakers team was (waar ik ook in zat) maar vervolgens waren er veel leden niet online en werd er niks georganiseerd door de "leider".
Maar aangezien er toen wel veel animo was toch maar een poging.
Tot nu toe ben ik met twee vrienden (die ik ook IRL ken) bezig geweest in 3v3, normals en duo/solo queue. Wij variëren in solo queue van Gold tot Bronze.

Wij willen dus uitbreiden naar 5v5 omdat dit toch een stuk leuker is. Even wat informatie:
- Wij zijn vaak online tussen 20:00 en 24:00 en in het weekend
- Wij zijn 23,22 en 21 jaar oud
- Er wordt in eerste instantie voor de lol gespeeld maar we zijn wel competitief ingesteld en spelen om te winnen/leren.

Wat zoeken wij:
- Mensen die regelmatig online zijn op de tijden hierboven genoemd (er zijn geen vereisten maar een paar keer per week wordt gewaardeerd)
- Mensen die kunnen skypen en dus een microfoon hebben (wij communiceren tijdens het spelen via skype)
- Niveau maakt niet uit maar wat ervaring wordt wel gewaardeerd (uiteraard minimaal voldoen aan de eisen voor ranked).
- Mensen met een goed gevoel voor humor, maar die tegelijk toch ook graag willen winnen
- Mensen die niet flamen of ragen
(- Whatsapp hebben is een plus (tot nu toe wordt er tussen de spelers afgesproken over WA))

Voorlopig zal ik even de organisatorische rol op mij nemen, maar als er iemand naar voren komt die meer tijd er voor heeft of ervaring heeft zal ik die rol graag afstaan.
Een team is al aangemaakt en je kan mij in-game contacten door mij toe te voegen: Nelusz (of op tweakers PM-en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@breakskater,

Waren geloof wat meer mensen die zoiets willen doen maar daar hoor ik niks meer over.. Ik heb je daarom even toegevoegd op LoL :-)

@DarkCorvuz,

Ik kocht morellonomicon vaak toen ik net met ahri begon te spelen vanwege de cooldown :-) Het kan een goede toevoeging zijn..

[ Voor 39% gewijzigd door Mebus op 26-08-2013 19:10 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

@Breakskater: ik ben geinteresseerd. Zeker als ik weet wanneer er gespeeld gaat worden kan ik wel tijd vrijmaken. Ik ben momenteel Silver III en heb me net gekwalificeerd voor promotion matches naar Silver II. Mn beste rollen zijn jungle en top, maar als ik me wat meer richt op support moet dat ook prima lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Je ingame naam is Vicarious? Dan voeg ik je toe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

breakskater schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:33:
Even een heel ander berichtje waar ik hoop dat er nog geïnteresseerden voor zijn:

Ik ga een 5v5 ranked team organiseren, ik weet dat er een tijd terug al een tweakers team was (waar ik ook in zat) maar vervolgens waren er veel leden niet online en werd er niks georganiseerd door de "leider".
Tot nu toe ben ik met twee vrienden (die ik ook IRL ken) bezig geweest in 3v3, normals en duo/solo queue. Wij variëren in solo queue van Gold tot Bronze.

Wij willen dus uitbreiden naar 5v5 omdat dit toch een stuk leuker is. Even wat informatie:
- Er wordt in eerste instantie voor de lol gespeeld maar we zijn wel competitief ingesteld en spelen om te winnen/leren.

Wat zoeken wij:
- Mensen die regelmatig online zijn op de tijden hierboven genoemd (er zijn geen vereisten maar een paar keer per week wordt gewaardeerd)
- Mensen die kunnen skypen en dus een microfoon hebben (wij communiceren tijdens het spelen via skype)
- Niveau maakt niet uit maar wat ervaring wordt wel gewaardeerd (uiteraard minimaal voldoen aan de eisen voor ranked).
- Mensen met een goed gevoel voor humor, maar die tegelijk toch ook graag willen winnen
(- Whatsapp hebben is een plus (tot nu toe wordt er tussen de spelers afgesproken over WA))

Voorlopig zal ik even de organisatorische rol op mij nemen, maar als er iemand naar voren komt die meer tijd er voor heeft of ervaring heeft zal ik die rol graag afstaan.
Een team is al aangemaakt en je kan mij in-game contacten door mij toe te voegen: Nelusz (of op tweakers PM-en)
Ik heb ook wel interesse. Bovengenoemde tijden zijn over het algemeen geen probleem. Ik speel voornamelijk toplane, maar kan ook in de jungle, mid of als ADC uit de voeten. Af en toe supporten is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

breakskater schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:02:
Je ingame naam is Vicarious? Dan voeg ik je toe :-)
Nee, PublicPervert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik heb jullie beide al toegevoegd overigens... TAG Blaze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Damienx2 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:03:
[...]

Ik heb ook wel interesse. Bovengenoemde tijden zijn over het algemeen geen probleem. Ik speel voornamelijk toplane, maar kan ook in de jungle, mid of als ADC uit de voeten. Af en toe supporten is ook geen probleem.
En jij bent toevallig TAG Blaze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:47
@breakskater
ik heb ook wel interesse ben atm nog stuck in bronze, ik main adc, maar kan prima uit de voeten met een aantal champions op andere lanes
mijn league naam : 5DGXkiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Ok iedereen die hier/ in game wat van zich heeft laten horen heeft nu een invite. Er zijn er 2 over (en over een week krijg ik nog 1 extra invite).
Inactieve mensen worden wel uiteindelijk gekicked om plaats te maken voor andere mensen.

Morgen is het plan om al een paar potjes te spelen, precies hoe laat zal ik nog wel even hier posten.

[ Voor 26% gewijzigd door Nelusz op 26-08-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@breakskater, zal morgen beschikbaar zijn :-) Hoe laat beginnen we ongeveer?

Ik main mid Evelynn, maar ik kan ook andere lanes spelen behalve adc (ben ik wel wat meer mee bezig de laatste tijd). En zit nu in silver 4 ^^

[ Voor 49% gewijzigd door Mebus op 26-08-2013 23:12 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Als er nog een invite over is, graag! Ik zit nog in dat GoT team, maar dat komt helaas totaal niet van de grond. Zou wel leuk zijn eindelijk eens 5v5 met samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jammer vind zelf dat ik nog niet goed genoeg ben en bovendien is mijn summoner level ook nog erg laag. Wel een leuk idee zal het zeker in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wat zoeken wij:

Hoe staat het overigens met de rollen? Want ik zie genoeg mensen aanmelden, maar het moet natuurlijk wel een beetje een setup worden waar je iets aan hebt :).

Overigens zoek ik zelf nog 1 of 2 leden voor een 3on3 team. Wat ik daarbij zoek is:

- AP bruiser/carry (denkend aan Diana/Elise);
- Jungler;

En wat er van je wordt verwacht:

- Bijna dagelijks beschikbaar om wat games te kunnen spelen;
- Gebruik van ventrilo (heeft toch de voorkeur boven Skype, gezien minder geluidsoverlast);
- Mag varieren van Bronze II t/m Silver I/Gold V;
- Wel beschikken over wat humor;
- In staat zijn meerdere champs te spelen;
- In ieder geval weten dat er een 3v3 map bestaat :);

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 27-08-2013 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik speel vooral top en jungle in soloQ

Ik speel top met: Elise, Jayce, Sion, AD bruiser Thresh, Jax, Cho Gath, Akali, Shen, Panth, Singed, Vi, Nunu , wukong en Lee.
Jungle: Elise, Sion, Jax, Cho Gath, Shen (heel soms), Vi, Hec, Sejuani, Lee, Mundo, Fiddle.

Mijn voorkeur gaat uit naar een snelle en mobiele champion die tanky genoeg is om wat hits op te vangen maar ze ook flink kan uitdelen, Vi Hec Lee etc.

Ik heb ts3 en mumble, kan voor ts3 een server regelen als dat nodig is.

Ik speel dagelijks.

Nu voor de 3v3!

Vind 3v3 erg tof, speel vooral Jayce Elise AD Thresh Tryndamere Cho Gath Elise en Akali.

Wanneer ik op top speel ben ik meestal erg defensief omdat de botlane te laat zegt wanneer er iemand SS is, ik pak gewoon mijn minions poke veel en pak dan meestal wat jungle camps voor de extra gold.

Vent kan ik zo downloaden.

Jammer genoeg zit ik nu in Brons 3 want heb mijn promotions verknalt..

Tevens zit ik met 3v3 teams in brons 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dudee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:40:
kan voor ts3 een server regelen als dat nodig is.
Even afgezien van het ranked team verhaaltje, is dat per definitie al een goed idee alleen omdat er geen enkele meer is althans heb de vraag gesteld maar kwam geen reactie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ummh dit is tot betrekking van het ranked team verhaal en geen Tweakers server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dudee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:43:
Ummh dit is tot betrekking van het ranked team verhaal en geen Tweakers server.
Was ook niet een "goh doe even een algemene tweakers server" was meer een dat zou ook wel leuk zijn. Ik heb geen flauw idee wat de bandbreedte daarvan doet en hoeveel tweakers hierop zullen inloggen. Als ik dat inzichtelijk heb heb ik nog meerdere 500 users licenses liggen waarschijnlijk en zelf ook nog wel de capaciteit op een server op dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Hmm, ik dacht eigenlijk dat mijn server altijd leeg was. ik zal vandaag of morgen weer mijn teamspeak servertje opstarten. qua bandbreedte heb ik zelf geen probleem. 600mbit glas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
ShadowBumble schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:56:
[...]

Was ook niet een "goh doe even een algemene tweakers server" was meer een dat zou ook wel leuk zijn. Ik heb geen flauw idee wat de bandbreedte daarvan doet en hoeveel tweakers hierop zullen inloggen. Als ik dat inzichtelijk heb heb ik nog meerdere 500 users licenses liggen waarschijnlijk en zelf ook nog wel de capaciteit op een server op dat te doen.
Even duidelijk :D

Het is niet mijn server, een vriend van mij heeft een server en daarop zou ik makkelijk even een kanaaltje aan kunnen maken voor lol team maar niet zomaar 50 extra man op de server kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik wil best een ventrilo server opzetten, als er gebruik van gemaakt gaat worden uiteraard. Moet ik wel een beetje het idee hebben over hoeveel mensen we het dan ongeveer gaan hebben. Kan hem namelijk wel inrichten met wat kanalen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Damienx2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:15:
[...]
Hoe staat het overigens met de rollen? Want ik zie genoeg mensen aanmelden, maar het moet natuurlijk wel een beetje een setup worden waar je iets aan hebt :).
Voorlopig staat het met de rollen prima ik heb tenminste alles een aantal keer langs zien komen. Het enige wat misschien wat lastiger gaat worden is iemand vinden die echt wilt supporten.
Ik ben zelf redelijk flexibel, kan mij goed uit de voeten op top, mid en jungle en ben "ok" in ADC. Het enige wat ik niet kan is support.

Voorlopig staat de tijd voor vanavond op 20:30. Je mag natuurlijk ook later joinen maar hoe eerder je bent hoe groter de kans is dat er nog plek is (first come first served).

Over een Ventrilo/Teamspeak server of iets dergelijks: als iemand dat kan regelen is natuurlijk helemaal mooi.

[ Voor 6% gewijzigd door Nelusz op 27-08-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouldymen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 12:01

Wat zoeken wij:

Dit lijkt mij ook intresant :) Ik voeg je vanavond wel even toe in LOL. Ik speel zelf elke lane alleen ADC is niet zo mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nutral schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:08:
Hmm, ik dacht eigenlijk dat mijn server altijd leeg was. ik zal vandaag of morgen weer mijn teamspeak servertje opstarten. qua bandbreedte heb ik zelf geen probleem. 600mbit glas :)
Mwa mijn bandbreedte ligt op 2Terra/1Gigabit op die vps ;) Dus zou meer dan genoeg moeten zijn lijkt mij maar was meer een indicatie :D Gebruik nu nog geen gig maandelijks daar zag ik net.

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 27-08-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

breakskater schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:31:
[...]

Voorlopig staat het met de rollen prima ik heb tenminste alles een aantal keer langs zien komen. Het enige wat misschien wat lastiger gaat worden is iemand vinden die echt wilt supporten.
Ik ben zelf redelijk flexibel, kan mij goed uit de voeten op top, mid en jungle en ben "ok" in ADC. Het enige wat ik niet kan is support.

Voorlopig staat de tijd voor vanavond op 20:30. Je mag natuurlijk ook later joinen maar hoe eerder je bent hoe groter de kans is dat er nog plek is (first come first served).

Over een Ventrilo/Teamspeak server of iets dergelijks: als iemand dat kan regelen is natuurlijk helemaal mooi.
Gooi eventjes alle mensen die zich hebben aangemeld in een DM, dan kunnen we het daarin bespreken. Straks komen er 10 reacties op deze post als "vanavond kan ik niet" en "JA LEUK IK BEN ERBIJ" etc. en wordt het meer een meeting spot voor games dan dat we het daadwerkelijk over League zelf hebben. Kan ook leuk zijn hoor, maar dan moeten we er denk ik een apart topic voor hebben.

Ik kan overigens niet vanavond :+ Dinsdagavond is mijn trainingsavond dus dan kan ik eigenlijk vrijwel nooit (behalve in vakanties als de sporthal dicht is etc.)

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 27-08-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Vicarious schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:40:
[...]

Gooi eventjes alle mensen die zich hebben aangemeld in een DM, dan kunnen we het daarin bespreken. Straks komen er 10 reacties op deze post als "vanavond kan ik niet" en "JA LEUK IK BEN ERBIJ" etc. en wordt het meer een meeting spot voor games dan dat we het daadwerkelijk over League zelf hebben. Kan ook leuk zijn hoor, maar dan moeten we er denk ik een apart topic voor hebben.

Ik kan overigens niet vanavond :+ Dinsdagavond is mijn trainingsavond dus dan kan ik eigenlijk vrijwel nooit (behalve in vakanties als de sporthal dicht is etc.)
Goed idee, ben eigenlijk zelf gewend om met MMO's te werken qua leiding en dan is er een aparte website, maar daar is het nog eventjes te vroeg voor om dat op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breakskater schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:31:
[...]

Ik main ADC, maar als ik geen ADC kan, ga ik meestal support. Heb dus redelijk wat ervaring als support :) Maar het nadeel is dat ik tegenwoordig niet veel tijd heb om te spelen na 20u :(

Af en toe kan ik in de weekends wel eens, maar als je nog een support zoekt en ik ben online, wil ik gerust meespelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ik dacht dat we gewoon skype gingen gebruiken? Mijn voorkeur gaat hier naar uit overigens.. Maar andere programma's vind ik ook best, zolang het ook maar op OS X werkt :-) Speel LoL namelijk op mijn hackintosh.. Voor het support stukje, ik wil gerust supporten! Meestal support ik dan met Leona, sona of fiddlesticks.

En misschien een DM maken is wel wat makkelijker ja? Vandaag maar even wat meer oefenen weer want heb nog maar 1 ranked potje gedaan in de laatste 20 dagen -_-

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Mebus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:51:
Ik dacht dat we gewoon skype gingen gebruiken? Mijn voorkeur gaat hier naar uit overigens.. Maar andere programma's vind ik ook best, zolang het ook maar op OS X werkt :-) Speel LoL namelijk op mijn hackintosh.. Voor het support stukje, ik wil gerust supporten! Meestal support ik dan met Leona, sona of fiddlesticks.

En misschien een DM maken is wel wat makkelijker ja? Vandaag maar even wat meer oefenen weer want heb nog maar 1 ranked potje gedaan in de laatste 20 dagen -_-
Ik vindt Skype puur nadelig vanwege de ruis die je krijgt. Hoevaak ik het al niet heb gehad dat ik met mensen op Skype zit dat ik de gehele familie-drama meekrijg, iemand die zijn eten voor de rest van de avond zit op te boeren of de huisdieren die ook even mee willen "praten". Nee doe mij maar push-to-talk, hoef niet zo nodig alles te horen wat er bij de mensen thuis gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
DM is nu in de aanmaak. Er hebben zich nu in totaal al meer mensen aangemeld dan LoL toe laat. Het maximum van teamgrootte is 10 (en de eerste week maar 9). Verdere aanmeldingen dus even graag voorlopig niet.

En mij lijkt het handig om uiteindelijk met een team van ongeveer 6-7 kern mensen te eindigen die goed samen passen/werken. Ik ga vanavond even uitzoeken wie welke rol wil/kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

breakskater schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:01:
DM is nu in de aanmaak. Er hebben zich nu in totaal al meer mensen aangemeld dan LoL toe laat. Het maximum van teamgrootte is 10 (en de eerste week maar 9). Verdere aanmeldingen dus even graag voorlopig niet.

En mij lijkt het handig om uiteindelijk met een team van ongeveer 6-7 kern mensen te eindigen die goed samen passen/werken. Ik ga vanavond even uitzoeken wie welke rol wil/kan spelen.
Kijk eventjes aan wie er op de DM reageren, meedenken en enthousiast zijn. Vaak melden mensen zich hier aan en laten ze daarna nooit meer iets van zich horen. Verder inderdaad eventjes naar de rollen kijken. Als we (extreem voorbeeld) 3 spelers hebben die eigenlijk alleen maar mid willen spelen zou er minimaal eentje daarvan af moeten vallen lijkt me.

edit: over Skype, mee eens. Heb ook liever push to talk. Teamspeak server is overigens niet nodig als je Raidcall gebruikt... Anders is wmb teamspeak of mumble ook prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 27-08-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Vicarious schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:04:
[...]

Kijk eventjes aan wie er op de DM reageren, meedenken en enthousiast zijn. Vaak melden mensen zich hier aan en laten ze daarna nooit meer iets van zich horen. Verder inderdaad eventjes naar de rollen kijken. Als we (extreem voorbeeld) 3 spelers hebben die eigenlijk alleen maar mid willen spelen zou er minimaal eentje daarvan af moeten vallen lijkt me.

edit: over Skype, mee eens. Heb ook liever push to talk. Teamspeak server is overigens niet nodig als je Raidcall gebruikt... Anders is wmb teamspeak of mumble ook prima.
DM is verstuurt en je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Voorlopig zijn er echter een stuk of 11/12 aanmeldingen. Waarvan ik er van 3 (ik en twee vrienden) zeker weet dat dat goed zit.
Ik ga er toch wel enigszins vanuit dat er uit de overige 8/9, 3 tot 4 mensen zitten die ook serieus zijn en in ons plaatje passen.

Overigens zit ik er over na te denken als het goed gaat en er meerdere teams worden gecreeerd om een soort website/forum op te richten voor de GoT LoL mensen (dit ben ik gewend van leider zijn in MMO's). Maar dit is als er meerdere teams ontstaan en als het verder goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Als iemand zin heeft voeg me maar toe. Wil ook met ranked beginnen, zit op 2 vd 10 plaatsings games. Enigste probleem is dat ik geen vaste dagen/tijd heb dat ik online ben. Dit aangezien ik alleen online ben als mijn vriendin gaan werken is.
En dinsdags en vrijdags ben ik er zoiezo pas na 10u want moet eerst trainen voor voetbal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Zebby schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:46:
Frustrerende aan support voor mij is dat je met een slechte AD carry vaak toch aanzienlijk minder invloed op een game kunt uitoefenen dan andersom. Wordt je support caught door slechte positioning/warding? Jammer, maar misschien gingen zij all-in met ults en kun je ze 4v5 nog wat doen. Wordt je AD carry caught? Eh, support je weg daar maar uit. En nee, je hangt niet 99% bij je AD, zeker niet als hij slecht is.

Zelfs games met Blitz dat je HUN AD grabbed, en dat hij gewoon niet doodgaat. Wat doe je dan? Als Janna heb ik nog het meeste succes. Veel wards, CDR maxen en gewoon peelen voor je sterkste member en plays maken met flash/ult. Blijft een extreem lastige rol, zonder meer, en je merkt veel verschil tussen een goede en slechte support, maar ik ben er niet goed genoeg in om te winnen als ik geen degelijke carry krijg.
Zolang je ADC weet wat hij doet is het inderdaad leuk support spelen.

Zo had ik gister een ronde waar ons team geen echte ADC had. Zat daarom in een bottom lane met Xin Zhao tegen een Nasus & Varus. Dan merk je dat de range van Varus je aardig onder je eigen tower drukt en je al snel op CS achter gaat lopen.

Onze Akali die top speelde was na 15 min aardig fed en ging naar een toplane push wat roamen. Ben toen van bot lane Akali maar gaan volgen wat al snel flink wat kills opleverde. Uiteindelijk heeft de enemy team een surrender gedaan na 25 min.

Maar ik heb hier wel gemerkt dat je rol als support minder toevoegd als er geen goede ADC is.
Indien de ADC er niet is of zijn werk niet doet, dan schakel je automatisch bijna 2 spelers uit... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Loadichus op 27-08-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Loadichus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

Zolang je ADC weet wat hij doet is het inderdaad leuk support spelen.

Zo had ik gister een ronde waar ons team geen echte ADC had. Zat daarom in een bottom lane met Xin Zhao tegen een Nasus & Varus. Dan merk je dat de range van Varus je aardig onder je eigen tower drukt en je al snel op CS achter gaat lopen.

Onze Akali die top speelde was na 15 min aardig fed en ging naar een toplane push wat roamen. Ben toen van bot lane Akali maar gaan volgen wat al snel flink wat kills opleverde. Uiteindelijk heeft de enemy team een surrender gedaan na 25 min.

Maar ik heb hier wel gemerkt dat je rol als support minder toevoegd als er geen goede ADC is.
Indien de ADC er niet is of zijn werk niet doet, dan schakel je automatisch bijna 2 spelers uit... :(
Als iemand Xin bot gaat moet je er ook geen support bij doen, maar een andere bruiser met burst en CC (Pantheon, Jarvan, desnoods Ahri) bij nemen. Dan heb je een kill lane en kun je proberen hun ADC en support duo uit het spel te houden. Als dat goed lukt en je raakt een beetje fed heb je vaak een surrender@20 te pakken. Als het niet lukt wordt het een frustrerende game. High risk high reward dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
omg ik log net in op LoL en krijg een melding dat ik gereport ben voor verbal abuse :S ik zeg nooit iets in games behalve gl and hf en gg wp.. van die ventjes die er wrsch niet tegen kunnen dat ze verliezen en je zomaar gaan reporten ofzo? Normaal kan je toch geen warnings krijgen als je pardons krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
Vicarious schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:27:
Als iemand Xin bot gaat moet je er ook geen support bij doen, maar een andere bruiser met burst en CC (Pantheon, Jarvan, desnoods Ahri) bij nemen. Dan heb je een kill lane en kun je proberen hun ADC en support duo uit het spel te houden. Als dat goed lukt en je raakt een beetje fed heb je vaak een surrender@20 te pakken. Als het niet lukt wordt het een frustrerende game. High risk high reward dus.
Mee eens. Maar als je eerst Caitlyn selecteert en in de chat ADC roept; dan kies ik voor support. Na deze chat en keuze, koos ik Blitz en lockte meteen (misschien mijn fout om meteen te locken). Maar daarna koos hij/ zij gewoon Xin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

-fix-
Ik zal je eens toevoegen, kunnen altijd eens een potje doen om te kijken of het allemaal lekker loopt enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Defqonwolf schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:37:
omg ik log net in op LoL en krijg een melding dat ik gereport ben voor verbal abuse :S ik zeg nooit iets in games behalve gl and hf en gg wp.. van die ventjes die er wrsch niet tegen kunnen dat ze verliezen en je zomaar gaan reporten ofzo? Normaal kan je toch geen warnings krijgen als je pardons krijgt?
Je kunt blij zijn met de melding. Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad en toen eens uitgezocht wat zo'n melding nou inhoud. Je krijgt alleen een melding, als je niet vaak gereport wordt en je dan ineens een paar keer achter elkaar gereport wordt. Maw je staat niet op de nominatie om gebanned te worden, maar het is Riot's systeem om ervoor te zorgen dat hun "voorbeeldige" spelers niet veranderen in toxic spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Damienx2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

Je kunt blij zijn met de melding. Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad en toen eens uitgezocht wat zo'n melding nou inhoud. Je krijgt alleen een melding, als je niet vaak gereport wordt en je dan ineens een paar keer achter elkaar gereport wordt. Maw je staat niet op de nominatie om gebanned te worden, maar het is Riot's systeem om ervoor te zorgen dat hun "voorbeeldige" spelers niet veranderen in toxic spelers.
Oké schrok al, dus wrsch zoals ik dacht als iemand er niet tegen kan die verliest en gewoon hele teams report krijg je die melding. Ondanks dat je niks hebt gezegd. Lekker lullig van degene die je dan reporten voor niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Defqonwolf schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:51:
[...]

Oké schrok al, dus wrsch zoals ik dacht als iemand er niet tegen kan die verliest en gewoon hele teams report krijg je die melding. Ondanks dat je niks hebt gezegd. Lekker lullig van degene die je dan reporten voor niks..
Heeft hij alleen zichzelf mee. Valse reports kunnen resulteren in bans. Tevens worden reports van de desbetreffende persoon in de toekomst minder serieus genomen, waardoor hij helemaal voor niets zit te reporten.

Overigens ook nog wel een leuk weetje, zodra je iemand in je game hebt zitten die roept: Report *insert name*, kun je aan het eind van de game deze beste man ook gewoon zelf reporten aangezien het vragen om reports een bannable offense is.

Pagina: 1 ... 61 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.