Vicarious schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:08:
[...]
Gister was weer een topavond voor mij. Laat thuis en nog even een normaltje doen dacht ik. Kom ik bij een premade team van 4 Nederlanders waarbij de Rengar na 10 minuten al 6 kills heeft weggegeven. Vervolgens rent hij, terwijl ik danger pingde in de jungle, in zijn eentje de jungle in en gaat hij door 3 man dood en claimt hij dat ik hem gebait heb. Hun mid laner was vervolgens ook aardig aan het feeden. Een heleboel kankers en een snelle surrender (dat gelukkig wel) later resulteerde de game in een overtuigende loss
Tweede game was vanaf champ select al een en al troll met mensen die het niet eens konden worden over hun rol etc. Vervolgens besloot bij iemand de LoL client te falen waardoor hij steeds dc's en lag kreeg en soms gewoon enemy tower in liep (dat zie je zelfs op bronze 5 niet meer dus ga ervanuit dat het niet express was). Daardoor hun bot lane zo hard gefeed dat er ook al snel geen houden meer aan was. Helaas wilde men ook niet surrenderen waardoor ik zelf uit frustratie maar afk ben gegaan... had er echt even geen zin meer in.
Normaal gesproken gaat het wel redelijk en af en toe een troll tussendoor trek ik nog wel, maar als net de enige games die je op een dag kan spelen zo gaan vraag je je wel eens af waar je je tijd aan verdoet

Tja sinds een week gaat het mij ook zo beetje af, klinkt bekend.
Terwijl week daarvoor ik op winstreak zat, van de 20 games mischien 3 verloren.
Dat lijkt nu helemaal de omgekeerde wereld.
Zoals gisteren, t maakte mij niet uit welke rol ik moest, dus laat iedereen het maar uitvechten, ondertussen browse ik beetje kijk een stream, ga niet ruzieen daarover waste of time.
Zodra ik als laatste over ben check ik ff welke champs er zijn, ik schat dat er geen top is en zie ook niet in chat, dus ik vraag 2x voor de zekerheid "I'm top right?", waar ik 3x ja op krijg, dus pick Garen
Eenmaal in de game zie ik Kennen top gaan, waardoor rest van t team pinged en gaat flamen op Kennen dat die op moet rotten van die lane, heb zelf nog niks gezegd zelfs.
Waarop Kennen zegt dat ik liep te slapen en mijn fout was, maar niemand was t daarmee eens en zeiden al als die slecht ging die een harde report zou krijgen, ook door het feit dat ik als Garen mid geforceerd werd tegen Akali wat verre van ideaal is.
Nu ging dit opzich wel, zelfs 2 ganks early game, tot ze lvl6 raakt, dan wordt Akali gewoon erg lastig voor een bruiser.
Geen verassing Kennen ging echt te noob top, en bot hield het helaas ook niet zelfs met jungler erbij.
Uiteraard een "Defeat"...alweer. Weet soms echt niet of ik zelf nog wat aan veranderen om de kansen om te keren, tenzij ik een premade team heb, dan is er nog enigzins wat invloed.
Er moet echt team synergy zijn wil je kans hebben om te winnen, merk je vaak als de andere team een troll pick heeft dat er geen synergy is tussen de spelers.
[
Voor 5% gewijzigd door
Turismo op 22-08-2013 17:09
]