[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Zebby schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:55:
Nog een ander dingetje: heeft Vi al een game gewonnen in LCS? Ik zie Areneaeaeaae haar vaak picken, maar doet het nooit zo fantastisch.
Vi heeft blijkbaar een 61.54% win rate in de NA LCS: http://riftreasoning.com/index.php/lcs-statistics/. Het zijn Google spreadsheets, dus je moet ingelogd zijn op Google om ze te zien. Daar staan ook nog veel meer statistics. Zo heeft blijkbaar de Blue side een win rate van 59.8%, wat toch wel erg hoog is.

[ Voor 12% gewijzigd door Thormodo op 19-08-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

Vi heeft blijkbaar een 61.54% win rate in de NA LCS: http://riftreasoning.com/index.php/lcs-statistics/. Het zijn Google spreadsheets, dus je moet ingelogd zijn op Google om ze te zien. Daar staan ook nog veel meer statistics. Zo heeft blijkbaar de Blue side een win rate van 59.8%, wat toch wel erg hoog is.
Gezien de winratings van de curse spelers is dat van de spring split en niet de summer split?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zoek achter een nieuwe champ om te masteren ben ik op een leuke oude champ gestoten.
Ik begin persoonlijk echt fan te worden van Nasus jungle.
Zijn grootste kracht vind ik persoonlijk dat hij net zoals zoveel andere junglers vrij tanky kan gebouwd worden maar lategame met genoeg farm op zn Q kan hij echt nog insane damage doen.

Ik ben wel nog op zoek naar een ideale build en ik sta altijd open voor tips:
momenteel had ik zoiets in gedachten

1) spirit stone => in de health versie upgraden vergeet altijd hoe die heet
2) boots (mobility, merc, ninja afhankelijk van de situatie)
3) spirit visage
4) frozen heart
5) trinity force of iceborn gauntlet (ik zou persoonlijk altijd trinity gaan maar puur gevoelsmatig ik weet niet welke effectief beter zou zijn)
6) guardian angel of warmogs

laatst had ik een game van meer dan een uur en had ik genoeg gold om mn build nog aan te passen en zat ik achteraf te denken om mn spirit stone item nog te verkopen voor een warmogs want CD zit je toch max met spirit visage + frozen heart
extra opties die het meeste voor de hand liggen imo:
locket of the iron solari, sunfire cape, banshee's veil, randuins omen, thorn mail, ..
Ik ben me ervan bewust dat je moet anticiperen op de builds van tegenstanders en dat een "ideale" builde niet bestaat maar toch bestaat er zoiets als een meer optimale build zonder rekening te houden met omstandigheden en desnoods aanpassingen te doen adhv de tegenstanders met optional items.
Maar ik zou graag toch enige feedback krijgen :)

Dus als iemand me kan verklaren waarom het een of het andere misschien beter is om als standaard build te bouwen dan hoor ik het heel graag.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 15:15

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:00:
Op zoek achter een nieuwe champ om te masteren ben ik op een leuke oude champ gestoten.
Zijn grootste kracht vind ik persoonlijk dat hij net zoals zoveel andere junglers vrij tanky kan gebouwd worden maar lategame met genoeg farm op zn Q kan hij echt nog insane damage doen.

3) spirit visage
4) frozen heart
5) trinity force of iceborn gauntlet (ik zou persoonlijk altijd trinity gaan maar puur gevoelsmatig ik weet niet welke effectief beter zou zijn)

laatst had ik een game van meer dan een uur en had ik genoeg gold om mn build nog aan te passen en zat ik achteraf te denken om mn spirit stone item nog te verkopen voor een warmogs want CD zit je toch max met spirit visage + frozen heart
locket of the iron solari, sunfire cape, banshee's veil, randuins omen, thorn mail, ..
Ik ben me ervan bewust dat je moet anticiperen op de builds van tegenstanders en dat een "ideale" builde niet bestaat maar toch bestaat er zoiets als een meer optimale build zonder rekening te houden met omstandigheden en desnoods aanpassingen te doen adhv de tegenstanders met optional items.

Dus als iemand me kan verklaren waarom het een of het andere misschien beter is om als standaard build te bouwen dan hoor ik het heel graag.
Ikzelf ben ook wel een fan van nasus jungle, bouw hem meestal als volgt:

- Spirit of the ancient golem
- Mobi boots
- Aegis -> Locket

Vannuit hier ga ik kijken wat de grootste threat is van het enemy team.

AD damage -> Randuins / Frozen heart.
AP damage -> Spirit visage

Laatste item is altijd optioneel, heb ik damage nodig -> Triforce
Heb ik toch nog meer defense nodig -> GA

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 21:18
Nasus is zeker een goede jungler, hij heeft geen gapcloser maar wel een slow op zijn (W), dus kan wel voor verassings aanvallen zorgen.

Zijn ulti is ook leuk, veranderd die even in een reus en dan maar lekker bashen.

3. Is natuurlijk situational, als je magic resist nodig hebt of niet, je kan ook Locket of the Iron Solari kiezen.
4. Zeker doen, handig die extra slow
6. Zelfde als 3 is situational, je kan ook nog Randuin's Omen overwegen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:56
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:00:

3) spirit visage
4) frozen heart

Heb Nasus veel gespeeld in top en jungle maar ben zeker nog geen expert.
Ik vind voor Nasus spirit visage en iceborn gauntlets cruciaal. Trinity vind ik zelf voor Nasus overrated ik heb veel liever de extra slow en armor.
Ik rush meestal boots, spirit en iceborn. Echter probeer ook nog extra lifesteal ergens er in te proppen aangezien dit erg goed ook nog stacked met spirit visage.

Meestal eindig ik met:
- Boots
- Spirit Visage
- Iceborn gauntlets
- Warmogs
- Ravenous hydra
- Meestal Aegis (en dus locket)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het hangt heel erg van de situatie af of je Iceborn Gauntlets wilt bouwen of Frozen heart imo. Als je bijvoorbeeld tegen Vayne en Tryndamere staat zou ik echt gaan voor de Frozen Heart (en misschien zelfs thornmail daar bovenop als ze fed raken). Spirit visage en Frozen Heart OF Iceborn (beide bouwen is een beetje waste of stats) zijn imo core items, verder is het inderdaad compleet situationeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:34:
Het hangt heel erg van de situatie af of je Iceborn Gauntlets wilt bouwen of Frozen heart imo. Als je bijvoorbeeld tegen Vayne en Tryndamere staat zou ik echt gaan voor de Frozen Heart (en misschien zelfs thornmail daar bovenop als ze fed raken). Spirit visage en Frozen Heart OF Iceborn (beide bouwen is een beetje waste of stats) zijn imo core items, verder is het inderdaad compleet situationeel.
maar wanneer haal je dan iceborn wel? als je niet tegen vayne achtige champs staat? is het dan beter dan trinity?
het voornaamste is de sheen proc op de q
als mijn inzicht goed genoeg is dan zou je of trinity/ frozen heart bouwen
of iets als iceborn/ randuins en in de eerste instantie iets meer damage doen en iets meer cdr en in de tweede nog tankyer en iets meer utility door randuins
of zie ik het verkeerd?
breakskater schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:26:
[...]

Heb Nasus veel gespeeld in top en jungle maar ben zeker nog geen expert.
Ik vind voor Nasus spirit visage en iceborn gauntlets cruciaal. Trinity vind ik zelf voor Nasus overrated ik heb veel liever de extra slow en armor.
Ik rush meestal boots, spirit en iceborn. Echter probeer ook nog extra lifesteal ergens er in te proppen aangezien dit erg goed ook nog stacked met spirit visage.

Meestal eindig ik met:
- Boots
- Spirit Visage
- Iceborn gauntlets
- Warmogs
- Ravenous hydra
- Meestal Aegis (en dus locket)
nja momenteel heeft trinity ook slow wel geen armor maar hp in de plaats, de iceborn heeft wel cdr, natuurlijk als ze de temptative changes doorvoeren dan zou het wel kunnen dat trinity zn slow verliest in de toekomst

Ik vind spirit visage en frozen heart ook wel core aanvoelen op nasus omwille van de 40% cdr die ze geven + in de meeste games heb je zowel magic als physical damage die je moet kunnen tanken, Ok in sommige games is hun ap of ad carry niet fed en heb je het minder nodig maar normaal gezien kan je beide soorten damage verwachten en kan je dus beter armor + mr + hp stacken in een goeie ratio.
Natuurlijk mocht je beginnen met spirit of the ancient golem (dat was die item waar ik mee begon :)) dan heb je al 10% cdr +20% spirit visage + 20% van frozen heart zou al minder efficient worden en kan je misschien wel beter die 10%cdr iceborn nemen... dillemma's :|

de lifesteal is imo niet nodig, je kan beter tankyer bouwen ipv hydra
je spirit visage zn cdr is al belangrijk genoeg lijkt me om deze core te maken, low cd on q = massive q lategame

in elk geval allemaal al bedankt voor de input, zaken om eens over na te denken en eens te testen, de praktijk zal het wel nog het beste leren vermoed ik

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:43:
[...]

maar wanneer haal je dan iceborn wel? als je niet tegen vayne achtige champs staat? is het dan beter dan trinity?

de lifesteal is imo niet nodig, je kan beter tankyer bouwen ipv hydra
je spirit visage zn cdr is al belangrijk genoeg lijkt me om deze core te maken, low cd on q = massive q lategame
Ja ik ben zelf geen fan van frozen heart (zonder redelijk verklaarbare reden), maar ik geef toe tegen Vayne Trynd of Yi etc. is het beter dan Iceborn.

Lifesteal is niet echt nodig maar ik vind het zelf een must als je in lane bent. Bij 90% van de champions kan je dan met Nasus gewoon hun poke opvangen en vervolgens alles regennen.
Ook in jungle is het vooral een persoonlijk voorkeur samen met Spirit. Je bent dan bijna niet meer dood te krijgen. Ben vaak genoeg 1v2 gedived waar ik dan een double kill out krijg door de combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In lane kan ik me lifesteal wel inbeelden maar ik ben ondertussen grotendeels dedicated jungler, ik oefen wel andere roles maar als we een 5man premade doen ben ik de jungler. Aangezien ik me anders erger aan anderen.
Ik heb dan ook van mn 2000+ potjes normal en ranked zeker 50% jungle gespeeld en 20% top en 10% de andere 3.
Jungle top en support liggen me het meeste. Adc en apc ben ik gewoon te aggressief voor.
Tevens moet ik nog werken aan mn lasthitten, in top lukt me dat nog wel maar mid en bot om een of andere reden is het of cs of traden en als ik het één goed doe verkloot ik het andere wel.
Ik weet niet goed hoe ik me daar kan in verbeteren :( waarschijnlijk gewoon meer die roles oefenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

breakskater schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:54:
[...]

Ja ik ben zelf geen fan van frozen heart (zonder redelijk verklaarbare reden), maar ik geef toe tegen Vayne Trynd of Yi etc. is het beter dan Iceborn.

Lifesteal is niet echt nodig maar ik vind het zelf een must als je in lane bent. Bij 90% van de champions kan je dan met Nasus gewoon hun poke opvangen en vervolgens alles regennen.
Ook in jungle is het vooral een persoonlijk voorkeur samen met Spirit. Je bent dan bijna niet meer dood te krijgen. Ben vaak genoeg 1v2 gedived waar ik dan een double kill out krijg door de combinatie.
Ik heb lifesteal quints voor extra lifesteal, dat is voor mij voldoende sustain in combinatie met mn passive. Teveel investeren in lifesteal is teveel opofferen in tankyness. Om zoveel mogelijk Q's te landen moet je zo tanky mogelijk zijn. Daarom is Frozen Heart ook zo goed: CDR voor je abilities, dikke tankyness tegen physical damage based champs en een AoE attack speed debuff die jou effectief gezien nog tankyer maakt.

@Darkcorvuz: staar je niet blind op die sheen! Die sheen is op je BASE damage gebaseerd, niet op de bonus dmg van je Q. Lategame is dat per Q dus zo'n 100 damage extra (nog minder als je armor ervanaf trekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm kijk voor zo'n tips is het dus wel handig e, wist niet dat het op base damage was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Nasus jungle valt tegen denk ik want: je hebt veel farm nodig om late game leuke damage te doen met je Q en die farm haal je bijna niet in de jungle, op toplane kan je die farm redelijk makkelijk halen doordat je redelijk wat damage kan doen met je Q onder de turret.

Het is een leuke jungle met veel sustain maar ik zou hem dan wel full tank bouwen met warmogs of frozenmallet en vooral de gauntlent want je hebt geen gapclosers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dudee schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:54:
Nasus jungle valt tegen denk ik want: je hebt veel farm nodig om late game leuke damage te doen met je Q en die farm haal je bijna niet in de jungle, op toplane kan je die farm redelijk makkelijk halen doordat je redelijk wat damage kan doen met je Q onder de turret.

Het is een leuke jungle met veel sustain maar ik zou hem dan wel full tank bouwen met warmogs of frozenmallet en vooral de gauntlent want je hebt geen gapclosers.
Nasus jungle doe je niet voor de Q. Je hebt met je E een snelle clear en kan snel lanes pushen. Bovendien kun je met je Wither aardige ganks doen. Het is meer een support jungler dan een carry jungler, met als voordeel dat hij lategame steeds sterker wordt.

Dat gezegd hebbende: ik speel hem ook liever top dan in de jungle.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 20-08-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja hij kan goed junglen maar hij is nou geen uber snelle jungler en de ganks zijn meer meh want als hij met cc wil ganken moet hij zijn slow hard upgraden en dus kan hij weinig damage op andere spells krijgen. Hij is goed als je nu en dan ook gewoon wat q's op een lane kan gooien etc maar verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ieder zijn voorkeur zullen we maar zeggen. Ik denk dat er een reden is dat hij in LCS games een van de populairdere junglers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

dudee schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:56:
Tja hij kan goed junglen maar hij is nou geen uber snelle jungler en de ganks zijn meer meh want als hij met cc wil ganken moet hij zijn slow hard upgraden en dus kan hij weinig damage op andere spells krijgen. Hij is goed als je nu en dan ook gewoon wat q's op een lane kan gooien etc maar verder..
Hoelang speel je al LoL ?
Want wat je hier zegt raakt kant noch wal om eerlijk te zijn.
Zijn slow (Wither) werkt namelijk erg goed, hij slowed namelijk per tik meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Wootlock schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:35:
[...]

Hoelang speel je al LoL ?
Want wat je hier zegt raakt kant noch wal om eerlijk te zijn.
Zijn slow (Wither) werkt namelijk erg goed, hij slowed namelijk per tik meer..
Laten we even wel vriendelijk blijven (en niet op de persoon aanvallen). Ik ben een grote fan van Nasus maar meer als toplaner. Ik ben het eigenlijk wel eens met dudee dat zijn ganks nou niet fantastisch zijn.
Ja wither is zeker wel een goede spell maar ik vind de ganks van meeste andere junglers toch een stuk beter. Ik heb best vaak Nasus gejungled en merk dat ganks minder vaak succesvol zijn (dan met bvb Vi, Xin, J4, Mao etc.). Toegegeven ben ik waarschijnlijk niet goed met Nasus in de jungle, maar dit zijn mijn bevindingen en ik kan goed begrijpen dat dudee hetzelfde denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
A ik ben een grote fan van Nasus op toplane, wanneer je hem een beetje rustig laat farmen kan hij erg sterk zijn en ook goed traden omdat hij zoveel lifesteal heeft.

In jungle is hij goed, zijn clearing speed is redelijk hij heeft lifesteal dus dat is handig met sustain.

Punt is wanneer je wil ganken wil je niet dat je tegenstander terug naar zijn toren loopt dus heb je slows of harde cc nodig.

Dus moet je zijn slow upgraden maar dat betekend je weinig damage met je spells kunt doen en dus ook een minder snelle clear speed in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
dudee schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:17:
Punt is wanneer je wil ganken wil je niet dat je tegenstander terug naar zijn toren loopt dus heb je slows of harde cc nodig.

Dus moet je zijn slow upgraden maar dat betekend je weinig damage met je spells kunt doen en dus ook een minder snelle clear speed in de jungle.
Daarom kies je Nasus dus niet als je lanes zelf geen CC hebben. Een level 1 wither zou meer dan voldoende moeten zijn om die andere CC's makkelijk om te landen.
Het geldt wel voor meer heroes dat ze wel in je compositie moeten passen.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 20-08-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Komt dat ik in slechts brons zit maar ik heb nog nooit 1 iemand zich druk zien maken om een comp jamer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Thormodo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

Daarom kies je Nasus dus niet als je lanes zelf geen CC hebben. Een level 1 wither zou meer dan voldoende moeten zijn om die andere CC's makkelijk om te landen.
Het geldt wel voor meer heroes dat ze wel in je compositie moeten passen.
Je was me voor met deze reactie :) dit is ook wat ik bedoel.
dudee schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:30:
Komt dat ik in slechts brons zit maar ik heb nog nooit 1 iemand zich druk zien maken om een comp jamer genoeg.
Je kan altijd zelf kijken wat het beste in comp past.
Zie je dat je vrijveel AD hebt, pak dan een AP top / jungle.
Zie je dat je weinig (harde) engage heb, pak een champ die dit heeft.

Als ik duo queue met een maat, dan kijken we altijd wat nodig is en zien we een bepaalde comp onstaan dan picken we champs die erbij kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
vertel je dat ook tegen de rest van mijn team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohja ik snap niet zo goed waarom een wither niet voldoende zou zijn? er zijn zoveel junglers die nog slechtere cc hebben dan dat.

Als je je ganks goed uitvoert dan :
wither + red buff = of flash of dood
enige cc = wither maar hij doet wel meer damage dan de meeste andere tanky junglers naar mijn gevoel
en met zn kit + ult is hij een mean teamfighting machine
ook kan zijn ult goed gebruikt worden om objectives als dragon en baron te securen met enemy pressure
en zn lategame is gewoon killer

Je kan je Q misschien niet zo snel stacken als op top MAAR je kan hem ook niet gedenied worden door zoning en lane pressure of ganks die je killen.
Bouw genoeg CDR en op elke junglecamp haal je minimum 2 stacks. Je moet dus wel een goeie balans houden tussen junglen en ganken.
Counterjungling kan je ook wel doen, misschien niet zo goed als de echte counterjunglers maar er is toch wel potentieel.

Ik ben er ook van overtuigd dat hij vrij veelzijdig is qua teamcomps aangezien hij een goeie tank/initiator is met degelijke damage. Als ze hem links laten liggen dan kan hij gemakkelijk alsnog zwaar uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Je moet hem ook niet tegen jayce op top laten.. Maar ik denk dat andere junglers het gewoon beter kunnen de damage/cc ratio. Vi Voli Zac Jarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm hangt volgens mij af van wat voor speelstijl je prefereert en hoe je ze itemwise build.
Ze hebben zowiezo allemaal wel pros en cons als je niet enkel damage en cc bekijkt.
Damage, CC, tankyness, sustain, teamfight potential, early of lategame presence, hoe moeilijk sommige skillshots te plaatsen zijn, ..
het is soms moeilijk om een totaal plaatje te maken en niet alle champs die jij noemt liggen mij dan weer dusja

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat vinden jullie van Darius?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Beetje underrated imo. Hij kan nog steeds erg sterk zijn en dominant in de lane als je hem in de juiste matchup zet. Zet hem alleen niet tegen Kennen, Jayce of Elise want die maken gehakt van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vicarious schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:08:
[...]

Beetje underrated imo. Hij kan nog steeds erg sterk zijn en dominant in de lane als je hem in de juiste matchup zet. Zet hem alleen niet tegen Kennen, Jayce of Elise want die maken gehakt van hem.
Wat is dan beetje een algemene goede champ? Varus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Xtr3me4me schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:13:
[...]

Met Varus doe je geen miskoop, één v.d. leukste (naar mijn mening) ADC's. Daarnaast werkt hij tegen praktisch elke matchup.
Verder kun je ook gewoon een hele rits aan goedkope champions halen: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Thormodo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:27:
[...]

Met Varus doe je geen miskoop, één v.d. leukste (naar mijn mening) ADC's. Daarnaast werkt hij tegen praktisch elke matchup.
Verder kun je ook gewoon een hele rits aan goedkope champions halen: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8"
Varus = best champ.
want jah Arclight Varus zo heet ik;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dr34m3dd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:27:
[...]

Varus = best champ.
want jah Arclight Varus zo heet ik;p
Aha ik vroeg me al af welke tweaker er schuil ging achter Arclight Varus :p

Varus is mijn main adc en ik vind hem de beste adc. De combi van zijn long range poke, range slow, % dmg via Blight en een ulti die teamfights kan turnen. Varus mist uiteraard wel de mobiliteit van Cait of Tristana, maar in principe heb je dat niet heel hard nodig

Ook al ben wel zwaar uitgekeken op die Arclight skin, het wordt hoog tijd voor de bad ass Blight Crystal, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iik speel al eent tijdje lol maar ben er ook nog slecht in.
elke champ die ik pak ga ik hard mee dood ben lvl 28 geen idee hoe.
Tot ik janna kocht een keer support ging doen. dat blijk ik wel te kunnen.
Leuk kom ik nu achter xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 16:15

Ryceck

Constants and Variables

Varus heb ik een haat liefde verhouding mee. Iedere keer dat ik tegenover hem sta istie nooit echt heel veel sterker dan mijn team of beduidend veel zwakker. Ik zie wel vaak Caits, Vaynes en Dravens die extreem eng kunnen zijn, maar Varus ben ik om een of andere reden nooit zo erg bang van.

Zelfde probleem heb ik overigens met Trist. Iedere keer dat ik een Trist in mijn team heb faalt ie, en dan ook echt zodanig dattie voor lvl10 al 5x dood is.

Misschien toch Varus maar eens proberen. Nog tips qua speelstijl?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb toch voor darius gekozen en moet zeggen pretty OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:36:
Heb toch voor darius gekozen en moet zeggen pretty OP.
Darius is verre van OP, maar als je tegen iemand staat die je laat free farmen / geen idee hoe die tegen Darius moet spelen, dan kan hij OP lijken ja.

Maar waarom is hij niet OP? Omdat je hem early game heel hard kapot kan maken met een paar ganks.

Gank #1 : Flash of kill
Gank #2 : Wanneer flash down, guaranteed kill aangezien hij geen escape heeft
Enzovoort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:15:
"Hmm hangt volgens mij af van wat voor speelstijl je prefereert"
Dit. Mijn speelstijl is het beste te beschrijven als Vi, ik hou van in-your-face gapclosers burst junglers (en dudee blijkbaar ook).
Nasus is een goede jungler (hoewel naar mijn mening niet een van de beste) maar totaal niet mijn stijl dus meer dan "ok" ben ik niet met hem. Vi daarentegen is helemaal mijn stijl en zelfs al is ze niet extreem sterk momenteel doe ik het goed met haar (66 wins 25 losses ofzo met Vi).

Overigens net gisteravond gepromote naar Gold :-) kreeg ineens in beeld dat ik in mijn promo zat (eerste promo naar gold). Dus maar even wat extra uurtjes doorgetrokken om de promo te proberen te halen.
Eerst twee heel hard gewonnen waarin ik zelf ook goed speelde (Jungle Vi en jungle Nasus).
Daarna werd ik zenuwachtig ofzo en heb ik rare picks gedaan die ik nog nooit in ranked had gespeeld. Eerst een verloren (mid Zyra) omdat top en jungle belachelijk slecht bezig waren. Ik stond als enige van het team echt goed, veel geroamed ook en daarmee kills gemaakt, maar het mocht niet baten.
Daarna een jungle Cho'Gath (we hadden geen AP in ons team en ik was een van de laatste picks). Heb al maanden geen Cho gespeeld dus ganks lukte slecht en de rest van het team speelde ook niet goed.
Gelukkig laatste game nog kunnen winnen met jungle Vi (begon slecht, maar uiteindelijk nog gewonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

dudee schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:51:
vertel je dat ook tegen de rest van mijn team?
Je kan zelf ook als laatste iets picken, dan kan je zelf kijken wat er nodig is en wat er het beste bijpast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:53
Ik weet dat dit niet bedoeld is als een LoL-ranked dagboek, maar deze game gisteren was wel heel bizar.

De laatste twee picks waren mid en support. Summoner 5 had in chat gezegd dat hij mid zou gaan met Ryze, maar Summoner 4 had besloten dat hij, ondanks de instalock, toch ook de rol als midlaner op zich zou nemen, ongeacht het feit dat ik als ADC nog geen support had. Niemand dodged, dus we hebben duo mid. Ik sta als Vayne alleen tegen Leona en Caitlyn.

Eenmaal in game stel ik mijn team voor dat ik, nadat Ryze aanbiedt naar bot te komen, bot solo ga turtlen. Ik weet de bot turret met een enkele gank tot 15 minuten te houden en ik geef geen kills weg. Ondertussen instrueer ik mid constant, en blijf zeggen dat ze mid met twee man moeten pushen. Ik kan vrij redelijk farmen onder de turret en verlies er maar 1-2 per wave. Op het moment dat ik op 74 farm sta, tikt Caitlyn net de 100 aan. Fizz staat ondertussen op 4 farm.

Gelukkig luisteren deze Ryze en Jayce wel en pushen mid op het moment dat bot outer neergaat naar de mid inner turret. Het zijn niet de grootste spelers (want bij een gank krijgt Fizz 2v2 first blood), maar ze snappen het idee een beetje. Ik kan de lane in bot rustig freezen, golems pakken en top en mid lane blijven onder pressure staan. langzaam maar zeker kom ik terug van een 40-farm achterstand en krijg ik hier en daar een kill, en kan ook mijn core build afmaken. Uiteindelijk winnen we de game na een ace.

Ik was een beetje sceptisch over de game, maar ik had al eens gedodged die dag. Ik heb met een vriend hard geoefend met passief spelen botlane en ik had besloten dit deze game maar solo te proberen dan. Een Ryze/Jayce zonder farm is namelijk ook waardeloos.

Nu op 75 LP, hopen dat ik vandaag nog in mijn promotion kan komen. :) En natuurlijk is Bronze I niet echt bijzonder, maar ik vond het wel heel tof dat ik bot lane 2v1 meer dan redelijk heb kunnen houden.

overigens, mocht je de replay willen zien, als je op Lol replay zoekt op summoner en dan Exafighter, dan is het de laatst geüploade replay.

[ Voor 7% gewijzigd door naarden 4ever op 21-08-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:11

RaseriaN

So much choices..

Xtr3me4me schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:13:
Varus is heerlijk.. tijdje terug gekocht en meteen tot mn main ADC gepromoot waar dat eerst toch Graves was. Mist wat mobiliteit inderdaad dus je moet voorzichtig zijn met teamfights en niet alleen gecaught worden, maar verder.. ben nog steeds verbaasd dat hij nog niet verder generfed is want hij doet op lane echt ziekelijk veel damage vanaf LvL2 (Blight + Ability)!

@Darius early game ganken? Hoe vaak ik al niet ben tegengekomen en dat ik dan met een double kill er van door ga? Darius is alleen slecht tegen champs met ranged poke.. en laten die er veel zijn voor op top :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

naarden 4ever schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:41:
Ik weet dat dit niet bedoeld is als een LoL-ranked dagboek, maar deze game gisteren was wel heel bizar.

De laatste twee picks waren mid en support. Summoner 5 had in chat gezegd dat hij mid zou gaan met Ryze, maar Summoner 4 had besloten dat hij, ondanks de instalock, toch ook de rol als midlaner op zich zou nemen, ongeacht het feit dat ik als ADC nog geen support had. Niemand dodged, dus we hebben duo mid. Ik sta als Vayne alleen tegen Leona en Caitlyn.

Eenmaal in game stel ik mijn team voor dat ik, nadat Ryze aanbiedt naar bot te komen, bot solo ga turtlen. Ik weet de bot turret met een enkele gank tot 15 minuten te houden en ik geef geen kills weg. Ondertussen instrueer ik mid constant, en blijf zeggen dat ze mid met twee man moeten pushen. Ik kan vrij redelijk farmen onder de turret en verlies er maar 1-2 per wave. Op het moment dat ik op 74 farm sta, tikt Caitlyn net de 100 aan. Fizz staat ondertussen op 4 farm.

Gelukkig luisteren deze Ryze en Jayce wel en pushen mid op het moment dat bot outer neergaat naar de mid inner turret. Het zijn niet de grootste spelers (want bij een gank krijgt Fizz 2v2 first blood), maar ze snappen het idee een beetje. Ik kan de lane in bot rustig freezen, golems pakken en top en mid lane blijven onder pressure staan. langzaam maar zeker kom ik terug van een 40-farm achterstand en krijg ik hier en daar een kill, en kan ook mijn core build afmaken. Uiteindelijk winnen we de game na een ace.

Ik was een beetje sceptisch over de game, maar ik had al eens gedodged die dag. Ik heb met een vriend hard geoefend met passief spelen botlane en ik had besloten dit deze game maar solo te proberen dan. Een Ryze/Jayce zonder farm is namelijk ook waardeloos.

Nu op 75 LP, hopen dat ik vandaag nog in mijn promotion kan komen. :)
Alvast succes gewenst :).

Ik had gisteren voor genomen wat ARAM te gaan spelen, maar wat kun je snel een afkeer krijgen van die gamemode zeg. 3 potjes achter elkaar bestond mijn team uit alleen maar melee's. En 3 potjes lang was het niet anders dan toekijken hoe we werden doodgepoked door het andere team. Eerst kreeg ik Aatrox, waar ik 10 games in SR op mijn naam heb staan met hem en nog steeds ongeslagen, sta ik in ARAM inmiddels als 0-2. Kan echt niets met hem beginnen op die map. Je krijgt niet de mogelijkheid te snowballen zoals dat in SR wel kan. Potje erna Riven. Net zo'n drama om dan vervolgens af te sluiten met Tryndamere. Dat was de enige die nog enigsinds iets kon doen vanwege zijn ult.

Later nog 2 games gehad waarbij ik een melee champ kreeg maar Yi en Darius gingen makkelijker af. Maar ik denk dat het wel weer even duurt voordat ik voor ARAM queue.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Darius is heerlijk in ARAM. Met die grapple van hem kun je al gauw 2 a 3 man naar je toe trekken. Dan een harde Q eroverheen voor flinke AoE damage en vervolgens kun je vaak wel 2 a 3 man pakken met je ult. De keren dat ik Darius heb gekregen (2 a 3x volgens mij) won ik volgens mij vrij eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe gisteren een OP team te pakken op aram en we speelden ook premade dus bij de champ select zeiden we al gg wp :)

blitz janna soraka nidalee tryndamere zonder rerolls, the heals the poke the grabs lol gewoon
de eerste death op ons team was tryn toen we al op hun tweede turret stonden te meppen en onze nid is nooit gestorven tijdens heel het spel

Ik vind aram wel eens leuk voor gewoon wat op te warmen en omdat je nooit weet welke champ je zal krijgen, maar sommige champs zijn echt OP in aram in vergelijking met veel andere champs. Waardoor ik het gewoon eens speel voor de fun en tja verliezen tegen een OP team met een melee kut team is soms weinig aan te doen zelfs al heb je mad skills. Summoners rift is nog steeds mn favo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ter verduidelijking: dit zijn dus de winnaars van de kleinere regio's als Brazilie, Australie etc. Zij spelen allen nog een tussenronde voor 1 ticket naar het World Championship waar de top 3 van de LCS'en zich ook voor plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Double Penetration Good Game. xD

Echt die tags bij Dark Passage. dat hadden ze kunnen verwachten damn.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Vicarious schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

Ter verduidelijking: dit zijn dus de winnaars van de kleinere regio's als Brazilie, Australie etc. Zij spelen allen nog een tussenronde voor 1 ticket naar het World Championship waar de top 3 van de LCS'en zich ook voor plaatst.
Nee toch, DP was toch Turkije?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Darius was na Master Yi mijn 2e champ die ik heb gekocht, nu iets van 20 potjes mee gespeeld en vind hem nog steeds erg leuk om te spelen.
Ik bouw hem tot nu toe elke keer behoorlijk tanky, denk ook nog steeds dat dat de beste manier is om hem te spelen. Hoe langer je een gevecht duurt, hoe meer het in jouw voordeel wordt namelijk doordat je dan 5 hemorhage stacks op diegene hebt (continu bleed damage) en jouw ult 100% extra dmg doet dankzij die 5 stacks.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Defqonwolf schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:09:
[...]

Nee toch, DP was toch Turkije?
ja, da's toch ook een kleine regio? Ik snap niet helemaal wat je punt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Vicarious schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:10:
[...]

ja, da's toch ook een kleine regio? Ik snap niet helemaal wat je punt is...
sorry had over de etc gekeken dacht dat je bedoelde dat DP uit Brazilie kwam en GG uit australie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Defqonwolf schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:23:
[...]

sorry had over de etc gekeken dacht dat je bedoelde dat DP uit Brazilie kwam en GG uit australie :)
Nope. Er spelen 5 teams mee, elk uit een kleinere regio, waaronder Brazilie, Australie en Turkije. Team Immunity (uit Australie) heeft net een game gewonnen met flink onconventionele picks (annie twitch bot geloof ik, heb het niet gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Sinds de hack in NA dwingen ze nu een password change af. Maar vervolgens lukt het me op die site niet. Kunnen jullie je wachtwoord veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:07

ShadowBumble

Professioneel Prutser

apNia schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:37:
Sinds de hack in NA dwingen ze nu een password change af. Maar vervolgens lukt het me op die site niet. Kunnen jullie je wachtwoord veranderen?
Yup maar ik heb het vanmorgen al gedaan. Werkte prima an sich ( via de website, via client gaat er nogal wat mis ) zou ikzelf liever hebben dat ze two-factor gaan doen met bijvoorbeeld google auth

[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 21-08-2013 11:38 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
apNia schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:37:
Ja ik heb hem kunnen veranderen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 22:31
Hmm ik kan niet eens inloggen om hem te gaan veranderen. Krijg verkeerde user/pass combo.
Tijd om een ticket aan te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Suicyder schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:46:
Hmm ik kan niet eens inloggen om hem te gaan veranderen. Krijg verkeerde user/pass combo.
Tijd om een ticket aan te maken dus.
Ik zou maar even wachten, ik krijg op 2 accounts de melding "An error has occurred. Please try again later." als ik probeer aan te melden.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 22:31
Ja ik ook op 2e acc, dus het is wachten nu. Dan maar verder in de tuin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik ben gewoon ingelogd.. was wel lange inlog que

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nu kan ik wel inloggen maar is het password veranderen weer niet mogelijk. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mogelijk oplossing voor iedereen die de message "An error has occurred. Please try again later" krijgt bij een poging je password te veranderen....

....probeer eens in te loggen op je LoL client met je nieuwe password. Dat werkte bij mij vreemd genoeg, ondanks die error message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hey je hebt gelijk Koekie, held! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Trouwens zijn er nog TeamSpeak servers waarop iedereen inlogged om eens gezellig te ouwehoeren tijdens het gamen ? Want volgens mij zijn de servers die in de TS staan of gewijzigd of opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Bij mij ging het password veranderen ook wat stroef, was nogal onduidelijk wanneer je nieuwe wachtwoord nou geaccepteerd was. Moet zeggen dat ik het wel vreemd vind dat een wachtwoord van 8 karakters met daarin kleine letters, grote letter, cijfer en leesteken niet goed genoeg bevonden wordt...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thompson schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:12:
Bij mij ging het password veranderen ook wat stroef, was nogal onduidelijk wanneer je nieuwe wachtwoord nou geaccepteerd was. Moet zeggen dat ik het wel vreemd vind dat een wachtwoord van 8 karakters met daarin kleine letters, grote letter, cijfer en leesteken niet goed genoeg bevonden wordt...
12 Characters met hoofd kleine letters 3 getallen en 2 special characters werd bevonden als weak volgens hun tool grappig aangezien dat wachtwoord random generated is door een pw generator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nu we toch een beetje off-topic raken hier, heel even een klein zijpad: zijn er LoL-spelers die Dota 2 hebben geprobeerd?

Ik heb het grootste deel van de tutorials gehad en een potje gedaan. Valt me vies tegen. Niet dat je een enorme nub bent in het begin en dat de learning curve behoorlijk steil is. Dat is alleen maar leuk. Maar wat mij vooral zo tegenstaat is het statische. Het voelt zoveel logger dan LoL. Gewoon het simpele bewegen via muiskliks. Kan kwestie van wennen zijn, maar lijkt wel alsof ping 100+ is.
Ook omdat de map groter is, is het meer 1 vs 1, minder dynamisch met ganks enzo. En ik snap niet zo goed waarom je alleen een hp pot kan gebruiken als je niet geraakt wordt in combat. Dat bevordert het passieve gebeuren alleen maar.

Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 22:14
Koekiemonsterr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:40:
Nu we toch een beetje off-topic raken hier, heel even een klein zijpad: zijn er LoL-spelers die Dota 2 hebben geprobeerd?

Ik heb het grootste deel van de tutorials gehad en een potje gedaan. Valt me vies tegen. Niet dat je een enorme nub bent in het begin en dat de learning curve behoorlijk steil is. Dat is alleen maar leuk. Maar wat mij vooral zo tegenstaat is het statische. Het voelt zoveel logger dan LoL. Gewoon het simpele bewegen via muiskliks. Kan kwestie van wennen zijn, maar lijkt wel alsof ping 100+ is.
Ook omdat de map groter is, is het meer 1 vs 1, minder dynamisch met ganks enzo. En ik snap niet zo goed waarom je alleen een hp pot kan gebruiken als je niet geraakt wordt in combat. Dat bevordert het passieve gebeuren alleen maar.

Any thoughts?
Precies mijn gedachten, ik vond dota 3.76 nog steeds de beste versie van alle moba. Dus ik dacht ach dota 2 toch maar proberen kan niet slecht zijn. Maar vind het helemaal niks, het voelt omslachtig vergeleken lol en onoverzichtelijk. Paar potjes gedaan maar het deed me niks.

Btw iedereen op dit moment een queue van over 20000 ? zzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Any thoughts?
LoL kan je heel moeilijk vergelijken met Dota 2. Het is wel hetzelfde gametype, maar totaal verschillende games.

Ik heb Dota 2 geprobeerd en vindt er ook absoluut niks aan, de graphics alleen al.
Maar ja, ieder zijn eigen mening he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem zelfs nog 10tal potjes gespeeld maar het stak vrij snel tegen
vooral hoe het visueel overkomt viel me tegen, gevoelsmatig sprak het me helemaal niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Any thoughts?
Dat logge is omdat champs in DotA ook een turn rate hebben volgens mij. Dat bepaalt hoe snel ze kunnen draaien als je niet klikt in hun looprichting. Elke character heeft zijn eigen turn rate. Vooral grote logge tanks zullen dus extra log aanvoelen in vergelijking met LoL waar alleen de movement speed een factor is.

Verder is het inderdaad meer kleine skirmishes en minder enorme teamfights. Ik denk dat dat een kwestie van voorkeur is. Ik vond persoonlijk DotA ook niet zo leuk om te spelen, maar ik heb ook niet de tijd genomen om me er echt in te verdiepen. Zie de noodzaak ook niet zo omdat LoL me zo goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Voor de mensen die naar gamescon gaan:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gezien dat de skincodes die ze dit jaar uitgeven bestaan uit Arcade Hecarim en Riot Blitz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:20

Qon

Ik krijg vooral die besturing niet onder de knie bij Dota 2, maar ik vind ook de informatie rondom het spel matig. Ik kan niet zo simpel vinden welke champion nou welke items nodig heeft. Daarnaast vind ik ook dat ezel gebeuren een beetje omslachtig, sommige items kun je wel kopen, andere weer niet. Het is waarschijnlijk een kwestie van wennen, maar alleen door die controlls vond ik het al onmogelijk, camera verplaatsen door je scrollwiel in te klikken en te slepen, daar is die knop imo niet responsive genoeg voor. (misschien kun je dat ook veranderen, maar ik kon niet zo snel vinden hoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vind de informatie bij dota inderdaad ook totaal afwezig heb een paar potjes gespeeld. En ook wel eens wat streams van matches gekeken. Maar ik heb eigenlijk geen moment een idee wat er gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een crap dat wachtwoord veranderen zeg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Even tussendoor, zijn er hier mensen die Nunu hebben en ineens ook die oude normale skin/look van hem hadden in game? Ik heb Nunu pas gekocht na die art rework, maar ineens kreeg ik die oude traditional look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:31:
Even tussendoor, zijn er hier mensen die Nunu hebben en ineens ook die oude normale skin/look van hem hadden in game? Ik heb Nunu pas gekocht na die art rework, maar ineens kreeg ik die oude traditional look.
Wat bedoel je met de normale skin? Hij heeft alleen een art rework gehad en geen model rework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom krijg ik de melding: Did not receive message from server ???

kan er nu niet meer op ... ww en alles al gewijzigd ! maar zie geen oplossingen op internet !

hellup????

gefixt thnx

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ben er weer, druk bezig geweest met van alles.

Ik speel dota2 al vanaf het begin maar vind LoL leuker omdat je alles moet unlocken en de sfeer van dota trekt mij niet zo.

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Wat is jullie mening over Lucian the purifier?
Ik denk dat het wel een leuke champ is (heb sowieso wel een voorkeur voor champs met guns) maar erg moeilijk om hem echt sterk te spelen.

Beeromaniac

• Nelusz
Thompson schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:50:
Wat is jullie mening over Lucian the purifier?
Ik denk dat het wel een leuke champ is (heb sowieso wel een voorkeur voor champs met guns) maar erg moeilijk om hem echt sterk te spelen.
Hij lijkt mij erg fun to play, maar ik denk inderdaad ook moeilijk om hem goed te spelen zodra hij balanced is.
Zelf vraag ik mij af of ze hem wel balanced uit weten te brengen. Ik denk namelijk dat hij erg veel damage doet met de combinatie van zijn passive en bijvoorbeeld BotRK en Manamune.
Het leuke vind ik dat hij erg mobile is, vraag mij alleen af wat de manacost gaat worden.

Vind het ook wel tof dat ze iets andere mechanics proberen te implementeren. Een ontploffing ala Jayce maar dan in ster i.p.v. splash. Targetted aanval die verder nog in een lijn raakt. Ulti waarbij de character dezelfde hoek behoud maar wel kan lopen/dashen.

• Dopiej
Zit tussendoor Gamescom D2 te kijken, je kan het verschil tussen de eu challengers en de top wel zien in de games..

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Kijk ook naar Gamescon D2 nu, maar verbaasd me dat ik jungle Yorick zie, heb namelijk nog nooit Yorick in de jungle gezien? Zou dit goed werken? Hij is wel tanky met sustain etc. Alleen clear speed is niet top gok ik.
Wat denken jullie?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Dopiej
Ik weet ook niet heb het nog niet vaak gezien.. denk indd dat de clear speed minder is maar met de slow heb je dan weer goeie ganks..

Verwijderd

Waneer komen die nieuwe skins voor blitz en Hecarim?

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:22:
Wanneer komen die nieuwe skins voor blitz en Hecarim?
Zijn er al.

Verwijderd

Ah, even die van heca kope. Hoe duur is die?

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:27:
Ah, even die van heca kope. Hoe duur is die?
975 tot 25 augustus, daarna wordt hij duurder (waarschijnlijk 1350). De Riot Blitz skin en Riot Graves skin kun je nu ook kopen tot 25 augustus voor 975. Daarnaast is Lucian beschikbaar geworden.

[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 22-08-2013 12:31 ]

Verwijderd

Tering net zo duur als een champ zelf. Toch maar even over nadenken.
Dank je voor het opzoeken.

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:06:
Voor de mensen die naar gamescon gaan:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gezien dat de skincodes die ze dit jaar uitgeven bestaan uit Arcade Hecarim en Riot Blitz :D
Damn dan toch maar even afwachten tot ik zaterdag geweest ben :) beetje zonde om te kopen als ik ze gewoon daar ga krijgen :)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Thormodo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:30:
[...]

975 tot 25 augustus, daarna wordt hij duurder (waarschijnlijk 1350). De Riot Blitz skin en Riot Graves skin kun je nu ook kopen tot 25 augustus voor 975. Daarnaast is Lucian beschikbaar geworden.
Als fervent hecarim player vanavond even kopen. Dan wisselen tussen headless en arcade :P

Heb maar 250 hecarim games in season 3 ranked games.

Edit: heb hem al :P
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:33:
Tering net zo duur als een champ zelf. Toch maar even over nadenken.
Dank je voor het opzoeken.
Dat zijn de meeste leuke skins. Ach ik speel het spel meer dan dat ik ooit elk ander spel heb gespeeld dus af en toe wat geld er in steken is het minste wat ik kan doen. Heb er totaal iets van 70-80 euro ingestoken en heb denk ik wel 2000-3000 gameplezier gehad. Meer dan de 6 uur call of duty black ops waar ik 60 euro voor heb uitgegeven. 8)7

http://forums.na.leagueof...showthread.php?p=36599895

[ Voor 46% gewijzigd door Meneer iCy op 22-08-2013 13:32 ]

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Net als vorig jaar, als je op de Gamescom ben geweest of nog gaat.......Riot Blitz en Arcade Hecarim gratis via het nummer op je toegangskaart.

https://support.leagueofl...sive-Gamescom-Skins-2013-

[ Voor 8% gewijzigd door LabsTipJr op 22-08-2013 13:34 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:38:
[...]

Damn dan toch maar even afwachten tot ik zaterdag geweest ben :) beetje zonde om te kopen als ik ze gewoon daar ga krijgen :)
Je krijgt hem pas een week nadat gamescom is afgelopen. Zag een badge van iemand voorbij komen uit mijn vriendenlijst waarvan ik weet dat het geen lolplayer is. Heb die even gebruikt :P

Verwijderd

iCy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:46:
Dat zijn de meeste leuke skins. Ach ik speel het spel meer dan dat ik ooit elk ander spel heb gespeeld dus af en toe wat geld er in steken is het minste wat ik kan doen. Heb er totaal iets van 70-80 euro ingestoken en heb denk ik wel 2000-3000 gameplezier gehad. Meer dan de 6 uur call of duty black ops waar ik 60 euro voor heb uitgegeven. 8)7

http://forums.na.leagueof...showthread.php?p=36599895
Ja, goed punt. ;P

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Maar bekijk even de link, dan snap je het prijsmodel qua skins wat beter :-)

Bij nader inzien is het 120 euro en een keer of 3 een mobile payment.

Verwijderd

Ik heb ook zo'n 60 euro aan rp uitgegeven. Liever daar aan dan dat ik met BO2 gedaan heb.
Veel meer Plezier aan LoL dan BO2.

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:17:
Ik heb ook zo'n 60 euro aan rp uitgegeven. Liever daar aan dan dat ik met BO2 gedaan heb.
Veel meer Plezier aan LoL dan BO2.
Ach voordat LoL de uitgaven inhaald die ik in WoW heb gedaan, zijn we alweer een paar jaar verder. En ik beleef ondanks trolls, af en toe instabiele client, ragers en noobs toch plezier in de game houden. En dat telt bij mij het zwaarst.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:22:
[...]

Ach voordat LoL de uitgaven inhaald die ik in WoW heb gedaan, zijn we alweer een paar jaar verder. En ik beleef ondanks trolls, af en toe instabiele client, ragers en noobs toch plezier in de game houden. En dat telt bij mij het zwaarst.
Pff dit by far

Simpel uitrekenen

Februari 2005 tot Januari 2012 das 84 maanden a 11.99 p/m ( betaald per kwartaal ) is EUR 1007.16
aan subscription alleen al, daar komen nog mijn Collectors Editions 3x TBC / WOTLK & Cata, a 70 EUR p/st + Vanilla normal EUR 40.

Mwa dan zou ik aardig wat ruimte hebben in LoL om uit te geven :) zelfs al zou ik maar een 3de van die kosten uitgeven kom je al een heeel eind.

Overigens tot nu toe nog geen geld aan uitgegeven eerst eens kijken of ik het na langere tijd ook nog leuk vind :D

/offtopic Hier reken ik voor het gemak mijn keychain authenticator, blizzcon tickets en mounts/pets purchases nmaar even niet mee :+

• Dopiej
Jup same here, ben wel blij dat ik gestopt ben met WoW. Was geen zak meer aan, speel nu eigenlijk LoL voor de fun.. speel vooral ARAM. Maar ga vanavond nog eens wat normals spelen want wil wel eens ranked gaan spelen :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Defqonwolf schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:51:
Jup same here, ben wel blij dat ik gestopt ben met WoW. Was geen zak meer aan, speel nu eigenlijk LoL voor de fun.. speel vooral ARAM. Maar ga vanavond nog eens wat normals spelen want wil wel eens ranked gaan spelen :)
Gestopt nadat we in Januari Maddness HC 25 Man down hadden, geen moment spijt van gehad sindsdien zeeën van tijd over 's avonds en en en niet meer verplicht raiden van 19:00 t/m 00:00 6 dagen per week. ( Progressie 7 dagen ) Achteraf gezien ondanks dat ik me bijzonder vermaakt heb was het gewoon 1 grote verkwisting van tijd.

LoL is wat dat aangaat een stuk prettiger geen zin don't play ! WoW was geen zin must play anders kon je opzoek naar een andere guild en dat was juist wat ik wou progressie raiden.

Kortom je waardeerd je tijd die je hebt zonder verplicht te zijn een stuk meer sinds dien. Heeerlijk.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:22:
[...]

Gister was weer een topavond voor mij. Laat thuis en nog even een normaltje doen dacht ik. Kom ik bij een premade team van 4 Nederlanders waarbij de Rengar na 10 minuten al 6 kills heeft weggegeven. Vervolgens rent hij, terwijl ik danger pingde in de jungle, in zijn eentje de jungle in en gaat hij door 3 man dood en claimt hij dat ik hem gebait heb. Hun mid laner was vervolgens ook aardig aan het feeden. Een heleboel kankers en een snelle surrender (dat gelukkig wel) later resulteerde de game in een overtuigende loss

Tweede game was vanaf champ select al een en al troll met mensen die het niet eens konden worden over hun rol etc. Vervolgens besloot bij iemand de LoL client te falen waardoor hij steeds dc's en lag kreeg en soms gewoon enemy tower in liep (dat zie je zelfs op bronze 5 niet meer dus ga ervanuit dat het niet express was). Daardoor hun bot lane zo hard gefeed dat er ook al snel geen houden meer aan was. Helaas wilde men ook niet surrenderen waardoor ik zelf uit frustratie maar afk ben gegaan... had er echt even geen zin meer in.

Normaal gesproken gaat het wel redelijk en af en toe een troll tussendoor trek ik nog wel, maar als net de enige games die je op een dag kan spelen zo gaan vraag je je wel eens af waar je je tijd aan verdoet :+

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 21:18
Vicarious schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

Gister was weer een topavond voor mij. Laat thuis en nog even een normaltje doen dacht ik. Kom ik bij een premade team van 4 Nederlanders waarbij de Rengar na 10 minuten al 6 kills heeft weggegeven. Vervolgens rent hij, terwijl ik danger pingde in de jungle, in zijn eentje de jungle in en gaat hij door 3 man dood en claimt hij dat ik hem gebait heb. Hun mid laner was vervolgens ook aardig aan het feeden. Een heleboel kankers en een snelle surrender (dat gelukkig wel) later resulteerde de game in een overtuigende loss

Tweede game was vanaf champ select al een en al troll met mensen die het niet eens konden worden over hun rol etc. Vervolgens besloot bij iemand de LoL client te falen waardoor hij steeds dc's en lag kreeg en soms gewoon enemy tower in liep (dat zie je zelfs op bronze 5 niet meer dus ga ervanuit dat het niet express was). Daardoor hun bot lane zo hard gefeed dat er ook al snel geen houden meer aan was. Helaas wilde men ook niet surrenderen waardoor ik zelf uit frustratie maar afk ben gegaan... had er echt even geen zin meer in.

Normaal gesproken gaat het wel redelijk en af en toe een troll tussendoor trek ik nog wel, maar als net de enige games die je op een dag kan spelen zo gaan vraag je je wel eens af waar je je tijd aan verdoet :+
Tja sinds een week gaat het mij ook zo beetje af, klinkt bekend.

Terwijl week daarvoor ik op winstreak zat, van de 20 games mischien 3 verloren.
Dat lijkt nu helemaal de omgekeerde wereld.

Zoals gisteren, t maakte mij niet uit welke rol ik moest, dus laat iedereen het maar uitvechten, ondertussen browse ik beetje kijk een stream, ga niet ruzieen daarover waste of time.

Zodra ik als laatste over ben check ik ff welke champs er zijn, ik schat dat er geen top is en zie ook niet in chat, dus ik vraag 2x voor de zekerheid "I'm top right?", waar ik 3x ja op krijg, dus pick Garen

Eenmaal in de game zie ik Kennen top gaan, waardoor rest van t team pinged en gaat flamen op Kennen dat die op moet rotten van die lane, heb zelf nog niks gezegd zelfs.

Waarop Kennen zegt dat ik liep te slapen en mijn fout was, maar niemand was t daarmee eens en zeiden al als die slecht ging die een harde report zou krijgen, ook door het feit dat ik als Garen mid geforceerd werd tegen Akali wat verre van ideaal is.

Nu ging dit opzich wel, zelfs 2 ganks early game, tot ze lvl6 raakt, dan wordt Akali gewoon erg lastig voor een bruiser.
Geen verassing Kennen ging echt te noob top, en bot hield het helaas ook niet zelfs met jungler erbij.

Uiteraard een "Defeat"...alweer. Weet soms echt niet of ik zelf nog wat aan veranderen om de kansen om te keren, tenzij ik een premade team heb, dan is er nog enigzins wat invloed.

Er moet echt team synergy zijn wil je kans hebben om te winnen, merk je vaak als de andere team een troll pick heeft dat er geen synergy is tussen de spelers.

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 22-08-2013 17:09 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1 ... 60 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.