[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ehm ik begon gewoon met een analyse van zijn oude skillset, en concludeerde daar iets uit.

Dan krijg ik dit: "Als ik jou was zou ik haar nu gewoon een paar keer gaan spelen dan kan je zien wat een rare praat je uitkraamt."

Ja dan ga ik me ook wat stekelig uitdrukken; viel nog reuze mee btw.
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:06:
[...]

Dit is natuurlijk geen manier van reageren. Behalve dat je comment erg op de man gestructureerd is schrijf je al zijn argumenten af onder het mom van 'dat maakt niet uit' als je argumenten hard wilt maken kom dan met feiten d.m.v. berekeningen of andere vormen van aantoonbaar bewijs. Op deze manier word het een beetje een wellus-nietus verhaal.
Op de man gespeeld bedoel je waarschijnlijk? En nee dat was het niet, ik quote zijn argumenten en probeer die te weerleggen, zoals een discussie meestal gaat....

Misschien moet je wat beter lezen, want ik pareer zijn argumenten niet alleen met de quote "dat maakt niet uit". Ik onderbouw het ook. Niet me theorycrafting nee, maar daar ben ik ook niet op uit want dat heeft geen zin.

Wat ik zei:
1) het maakt niet uit dat de oude Q weinig dmg deed, omdat alle dmg toch van W moest komen. En dat was - in tegenstelling tot de nieuwe Q - behoorlijk wat.
2) het maakt niet uit dat de range van W in feite slechts een ring om sejuani was, omdat je vóór 3.6 veel makkelijker aan je tegenstanders kon plakken. Daarmee pareer ik het argument dat de korte (of eigenlijk afwezige) range van Seju's voormalige W een probleem zou zijn. Je kon ze veel makkelijker op de huid blijven zitten door de langere Q range, de 10% slow en de betere E; dan maakt de range van W dus niet uit.

Volgens mij zijn dat gewoon argumenten en onderbouwingen in een discussie. Maar goed, ik zou zeggen einde discussie. Krijg de oude Sejuani toch niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 21:18
Yup het maakt helemaal niks uit hoe of wat de oude Sejuani wel of niet deed, schieten we toch niks mee op :)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Turismo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:38:
Yup het maakt helemaal niks uit hoe of wat de oude Sejuani wel of niet deed, schieten we toch niks mee op :)
Prima, we houden erover op :)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Het was een goede avond. Potjes dik gecarried met hecarim, helaas 1 verloren door een ashe die nooit zijn pijl afschoot of het was na 1,5 minuut ofzo pas. Potje begon zo goed, maar helaas.

Meeste heb ik zo goed als gecarried, vooral het laatste potje. Van de 34 kills had ik er 32 een assist of een kill, kan eerlijk zeggen dat ik gecarried heb. De enemy was echt niet slechter dan ons, we hadden gewoon een goede initiate en focus.

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#history

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Erg lekker^^

Vind hec een hele toffe bait champ of als iemand anders gaat baiten is die erg goed omdat je veel movement hebt en ook erg veel slows etc en een fear.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

dudee schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 07:12:
Erg lekker^^

Vind hec een hele toffe bait champ of als iemand anders gaat baiten is die erg goed omdat je veel movement hebt en ook erg veel slows etc en een fear.
Slows bouw je pas achteraf, standaard heb je dat niet hoor :P

Zit al bijna op de 250 hecarim games in ranked voor seizoen 3 8)7

• dudee
Dat weet ik.. Ik bouw mijn hec ook niet met ap XD

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

iCy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 00:16:
Het was een goede avond. Potjes dik gecarried met hecarim, helaas 1 verloren door een ashe die nooit zijn pijl afschoot of het was na 1,5 minuut ofzo pas. Potje begon zo goed, maar helaas.

Meeste heb ik zo goed als gecarried, vooral het laatste potje. Van de 34 kills had ik er 32 een assist of een kill, kan eerlijk zeggen dat ik gecarried heb. De enemy was echt niet slechter dan ons, we hadden gewoon een goede initiate en focus.

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#history
holy shit, al 800 season 3 ranked games? Ik weet niet waar je die moed vandaan haalt :P.
ik had al moeite met mijn 58 games: http://www.lolking.net/summoner/euw/19297613

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Yeey eindelijk gold 1 :D

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:20

Qon

Goed bezig! Nog bepaalde technieken gebruikt?

@ hieronder, wat is MM?

[ Voor 6% gewijzigd door Qon op 15-08-2013 08:49 ]

• dr34m3dd
Qon schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:40:
[...]

Goed bezig! Nog bepaalde technieken gebruikt?
Jarvan/fizz mid
Vayne/tristana MM

Level 2-3 van jarvan en fizz op mid abusen. Daarna lekker snowballen. Veel roamen.

[ Voor 17% gewijzigd door dr34m3dd op 15-08-2013 09:15 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nutral schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:27:
[...]

holy shit, al 800 season 3 ranked games? Ik weet niet waar je die moed vandaan haalt :P.
ik had al moeite met mijn 58 games: http://www.lolking.net/summoner/euw/19297613
Ik weet gewoon dat ik niet in zilver thuis hoor, maar soms heb je een week met k*t teammates en zo heb je een goede week of 2 weken.

Heb al een losing streak van 13 gehad, wat echt merendeel uit trolls/afk/dc/etc bestond en een winning streak van 16. Het kan allemaal in de elohell.

Ik speel zelf amper normal, maar hop hop hop hopelijk deze week ook nog naar silver 2.

Follow your dreams. You can achieve your goals; I'm living proof. Beefcake. Beefcake!! Dus gewoon niet te laf zijn en ranken.

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 15-08-2013 08:53 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

iCy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:52:
[...]

maar soms heb je een week met k*t teammates en zo heb je een goede week of 2 weken.
Hehe klopt ik had het gister avond in mijn 2 matches 1 win 1 verloren, maar beide partijen waren mijn teammembers niet in staat om samen te werken resultaat mijn hoogste score ooit ...... kwa doodgaan.

Het was 3v5 ( wij hadden 2 afker's ) staat je met 3 man tegen over 1 tegenstander en wat doen ze ipv hem te burnen ze laten me alleen achter terwijl ik gestunned was :( eitherway so be it.

Toen ik nog SC2 speelde kon ik mij bijzonder druk maken om stats bij lol heb ik me voorgenomen me er niet meer mee bezig te houden en gewoon te spelen. en nee dat doet niks af aan het feit dat verliezen gewoon zuigt :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 21:18
ShadowBumble schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:24:
[...]

Hehe klopt ik had het gister avond in mijn 2 matches 1 win 1 verloren, maar beide partijen waren mijn teammembers niet in staat om samen te werken resultaat mijn hoogste score ooit ...... kwa doodgaan.

Het was 3v5 ( wij hadden 2 afker's ) staat je met 3 man tegen over 1 tegenstander en wat doen ze ipv hem te burnen ze laten me alleen achter terwijl ik gestunned was :( eitherway so be it.

Toen ik nog SC2 speelde kon ik mij bijzonder druk maken om stats bij lol heb ik me voorgenomen me er niet meer mee bezig te houden en gewoon te spelen. en nee dat doet niks af aan het feit dat verliezen gewoon zuigt :P
Ach ja zulke acties kom ik helaas ook nog vaak genoeg tegen, ping ik op de enemy ADC als jungler.

Inititieer ik met veel burst damage, en ik denk nou die hebben we, tot ik er achter kom dat mijn ADC en support niet aan het meevechten zijn, ik ga uiteraard het niet redden en escape is al niet mogelijk dus dood.

Om te zien dat zij vrolijk minions staan te slachten, als ik er wat van zeg krijg ik 9/10 keer niks te horen, de enkele keer een excuus.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:25

Wootlock

Evilution

iCy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:52:
[...]

Ik weet gewoon dat ik niet in zilver thuis hoor, maar soms heb je een week met k*t teammates en zo heb je een goede week of 2 weken.

Heb al een losing streak van 13 gehad, wat echt merendeel uit trolls/afk/dc/etc bestond en een winning streak van 16. Het kan allemaal in de elohell.

Ik speel zelf amper normal, maar hop hop hop hopelijk deze week ook nog naar silver 2.

Follow your dreams. You can achieve your goals; I'm living proof. Beefcake. Beefcake!! Dus gewoon niet te laf zijn en ranken.
Met zoveel gespeelde games geeft het systeem toch wel netjes aan dat jij wellicht toch wel in zilver thuishoort :)
Hoeveel LP krijg je gemiddeld per win ? Ligt dit onder de 20 dan denkt het systeem dat jij daar wel thuis hoort :)

"Don't let your dreams be memes"

• dudee
@Wootlock

Ik sta soms een kd van boven de 4 heb 5 torens zelf gepushed en krijg dan slechts 11 LP

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wootlock schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:08:
[...]

Met zoveel gespeelde games geeft het systeem toch wel netjes aan dat jij wellicht toch wel in zilver thuishoort :)
Hoeveel LP krijg je gemiddeld per win ? Ligt dit onder de 20 dan denkt het systeem dat jij daar wel thuis hoort :)
21/23 meestal. Heb wel eens potjes minder gehad door genoemde losing streaks en daarna heb ik weer winstreaks met af en toe een loss tussendoor.

Maar ik krijg ook vaak minder vanwege mijn DuoQ maat, want ik speel ranked uiteraard om te winnen maar vind het leuk om met mijn maatje te spelen die wel veel minder is qua spelen. Hij hoort wel in zilver of misschien lager thuis. Door hem verlies ook geregeld een potje. Maar nu heb ik een paar Wins achterelkaar voor hem bezorgd waardoor ik dus ook meer LP krijg als ik met hem speel. Laatste potje met hem kreeg ik 21LP.

In soloQ krijg ik normalitair rond de 20-23 LP, dus het elo systeem vindt dat ik er niet thuis hoor volgens mij. De maat van me krijg weliswaar in solo dan wel duoQ op het moment 9-13 LP per potje. Rijzend naar 14-16 op het moment in duoQ, maar was hiervoor ook 9-13 LP.

[ Voor 41% gewijzigd door Meneer iCy op 15-08-2013 10:28 ]

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

iCy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

21/23 meestal. Heb wel eens potjes minder gehad door genoemde losing streaks en daarna heb ik weer winstreaks met af en toe een loss tussendoor.
winstreak is het dus niet.... want je verliest tussendoor... maar ik heb zelf ook deze ervaring.
eergisteravond 1 win en 1 loss. nu gisteren nog eens een normal gedaan, zat er een gek tussen die compleet stoned was en adc speelde... na 2 mins in game dood en leave.... :(

[ Voor 30% gewijzigd door killbillfast op 15-08-2013 10:20 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

killbillfast schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:19:
[...]

winstreak is het dus niet.... want je verliest tussendoor... maar ik heb zelf ook deze ervaring.
eergisteravond 1 win en 1 loss. nu gisteren nog eens een normal gedaan, zat er een gek tussen die compleet stoned was en adc speelde... na 2 mins in game dood en leave.... :(
Als je er 3 achter elkaar wint en dan 1 verliest of meerdere heb je wel een winstreak gehad hoor. Mijn max staat op 16 :+

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

als je na zoveel games op zo'n league zit hoor je er echt thuis. Kan allerlei redenen hebben. Ik krijg zelf nu 35/39 lp per win en verlies soms zelfs maar 7 lp. Op het moment in placement matches naar plat 5 maar ik speel al een tijdje tegen platinum 4/3 spelers.

Verwijderd

gister na eens heerlijk uitgeslapen te hebben toch maar eens me promo games gedaan (amper tijd voor ranked ivm vriendin;)). Kwam beide games op mid terecht, eerste keer tegen een karthus, andere tegen een lux, antwoord op beide is Kat :)

Waren heerlijke potjes, hoewel 1e pot wat sfeer verziekte omdat jungler en adc ruziede, waren we wel aan het winnen, karth ook weinig kans tegen Kat. 2e pot was lastig tegen Lux, mede doordat jungler vaak langs kwam, gelukkig bewaarde ik E altijd om weg te komen. Mooiste actie was een 2v4 (hen mid en jungle kwam bij bot erbij) en ik met onze jungler de toren kwam redden, na een goede sprong met ult erin, 2 dood, E + W op hen adc die vluchte (tegelijk ignite op hen jungler die andere kant op ging) , toen met flash + E + W jungler ingehaald en afgemaakt..... en dan zien dat je 10 hp overhebt en 4 kills rijker .... heerlijk moment :)

daarna maar wat in ARAM rond geklooid als beloning;)

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nutral schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:11:
als je na zoveel games op zo'n league zit hoor je er echt thuis. Kan allerlei redenen hebben. Ik krijg zelf nu 35/39 lp per win en verlies soms zelfs maar 7 lp. Op het moment in placement matches naar plat 5 maar ik speel al een tijdje tegen platinum 4/3 spelers.
Ach we zien het vanzelf wel. Going strong zeg maar. Ga gewoon proberen naar goud te komen en ga er vanuit dat het gaat lukken. Het is ook gelukt uit brons te komen en merk sinds dat ik zilver 4/3 zit, dat het beter gaat qua teammates en hun picks/gedrag.

De tijd zal het leren. Zal wel als ik richting zilver 1 ga tegen de "elo" top raken en weinig LP punten per potje krijgen. Heb dit in brons al gehad en als over de top gaat, gaat het weer hard met de LP punten.

Grootste tip, mute de flamers want als je het niet mute, je gaat er op de 1 of andere manier toch aan irriteren ook al regeer je niet. Het beinvloed je game negatief in 99 van de 100 gevallen.

[ Voor 22% gewijzigd door Meneer iCy op 15-08-2013 11:48 ]

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dr34m3dd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:41:
[...]

Jarvan/fizz mid
Vayne/tristana MM

Level 2-3 van jarvan en fizz op mid abusen. Daarna lekker snowballen. Veel roamen.
Een andere Gold player in het GoT channel gebruikt ook vaker J4 mid en dat blijkt aardig te werken. Ik jungle hem vrijwel alleen, of top om bijvoorbeeld Teemo in te pakken.

Gebruik je in early game mid als J4 je Q E combo ook om te harassen, of hou je het bij je sterke passive aa en bewaar je Q E voor als de enemy jungler ineens ten tonele verschijnt? En max je eerst je Q neem ik aan, of toch eerder je E? En welke item build ga je precies voor, early game?

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:43
Iemand tips hoe je een yi kan stoppen? Als hij eenmaal gaat alphastriken blijft ie dat doen :(

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Penait1 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:53:
Iemand tips hoe je een yi kan stoppen? Als hij eenmaal gaat alphastriken blijft ie dat doen :(
CC'n en bursten. 1 cc en hij is dood. Koop eventueel kite items om hem te slowen maar je moet hem gewoon proberen hem op zijn plek te houden

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:43
Naccer schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

CC'n en bursten. 1 cc en hij is dood. Koop eventueel kite items om hem te slowen maar je moet hem gewoon proberen hem op zijn plek te houden
Could work, maar er is een punt dat yi ruim 1k dmg doet in een seconde... Had een potje in aram met teemo vs een yi, dat werkte ook wel goed met de blind. Maar in normal/ranked games kom je een teemo niet heel vaak tegen.

Ander onderwerp: Iemand die zo LCS gaat kijken? Ik wel! Hopen dat SK nog in de top 6 terecht kan komen.

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Penait1 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:53:
Heel simpel, in ranked bannen die gast. Zelf vanuit een achterstand kan ie met beetje geluk in teamfight paar kills meepakken. Hij snowballed veel te makkelijk.

• dudee
Ik vind hem makkelijk te counteren, na zijn alpha moet hij of rennen of proberen te lifestealen. En een tank kan hem nog neer bursten XD

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren Lee Sin maar weer eens geprobeerd, eenmaal jungle en eenmaal top. Maar wat is het ook een heerlijk mobiel poppetje als je wat Q's land. De eerste game in de jungle ging echt alles lekker en dan is het hard snowballen op hem. 2e potje als top verliep moeizamer, na een mislukte invade van onze kant kwam ik iets later in de lane dan de enemy Elise. Ik ben rustig gaan farmen met af en toe wat harras naar haar toe, maar door haar kleine voorsprong drukte ze me richting de toren en kon ze af en toe free poken. Uiteindelijk naar een erg close gevecht pakte ze de kill op mij. Waarna ik er voor koos om vanuit spawn gelijk naar bot te lopen om daar proberen een kill op te zetten. Dat pakte goed uit en ik had een kill te pakken. Gelijk wat items gekocht en terug naar toplane. Elise was ondertussen bezig een randuins te bouwen.

Prima, ik ging verder op de damage tour. Zo snel mogelijk een Ravenous Hydra in elkaar gezet en vanaf daar mid en bot lopen ganken. Elise lag iets voor op CS maar dat maakte ik met kills goed, waarna ik zelf wat defensive items erbij bouwde en zo kon ik tanky fungeren en nog een flinke damageoutput leveren waardoor we de game wonnen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• dudee
Mag ik weten waarom hydra? Vind hem niet super op lee.

• Damien

Damien

-iwnl-

dudee schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:50:
Mag ik weten waarom hydra? Vind hem niet super op lee.
Eerlijk gezegd omdat het in combinatie met zijn E lekkere AOE dmg doet, en voor de rest was het omdat ik op dat moment in de lane niet hard aan het winnen was en ik dus niet zeker was dat ik de stacks van een BT zou behouden. Plus je kunt er vrij vlot mee splitpushen.

• dudee
Daar heb je gelijk in, zou je ook blade of the ruined king kunnen halen.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Werkt de Q van hecarim icm de Hydra? Wellicht als ik snel gefeed raak dat ik eens een hydra ga uitproberen.

• Damien

Damien

-iwnl-

dudee schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:02:
Daar heb je gelijk in, zou je ook blade of the ruined king kunnen halen.
Tja, alleen Lee scalled goed op AD en dat zit er nu eenmaal weinig op BoTRK. Tevens waren er niet veel high HP enemies om een BoTRK echt efficient te maken. Dan ga ik toch liever voor een Hydra.

Edit: plus Elise was al bezig om een Randuins in elkaar te zetten dan was de damageoutput van de BoTRK echt te laag geweest.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 15-08-2013 15:10 ]

• dudee
iCy schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:08:
Werkt de Q van hecarim icm de Hydra? Wellicht als ik snel gefeed raak dat ik eens een hydra ga uitproberen.
Denk het niet maar je kan tegen bots proberen.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Penait1 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:59:

Ander onderwerp: Iemand die zo LCS gaat kijken? Ik wel! Hopen dat SK nog in de top 6 terecht kan komen.
Laat SK maar lekker onderaan eindigen !
Ocelote :') :r

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Laat SK maar lekker onderaan eindigen !
Ocelote :') :r
Dat dus. EG heeft wel gewonnen net, blijft toch mijn favoriete EU team :)

Vicariously I live while the whole world dies

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Dat dus. EG heeft wel gewonnen net, blijft toch mijn favoriete EU team :)
Dit idd :+

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel u allen voor onze nieuw app: LOL Clock

Google Play: LOL Clock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

zelf gemaakt voor school ofzo? Want hier zijn volgens mij al ontelbare apps voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Leuk gemaakt, maar ik ben toch echt van mening dat als je het juist zelf gaat bijhouden ingame dat je veel beter benul van het spel in totaal krijgt. En waarschijnlijk ook betere mapawareness creeert.

Neemt niet weg dat dit leuk is opgezet en waarschijnlijk voor mensen die meer casual spelen een leuke aanvulling kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Koekiemonsterr schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:30:
[...]

Een andere Gold player in het GoT channel gebruikt ook vaker J4 mid en dat blijkt aardig te werken. Ik jungle hem vrijwel alleen, of top om bijvoorbeeld Teemo in te pakken.

Gebruik je in early game mid als J4 je Q E combo ook om te harassen, of hou je het bij je sterke passive aa en bewaar je Q E voor als de enemy jungler ineens ten tonele verschijnt? En max je eerst je Q neem ik aan, of toch eerder je E? En welke item build ga je precies voor, early game?
skill volgorde: R-Q-E-W

Goed op de map kijken zodat je weet waar de jungle is en dan hem harassen als ie niet bij je lane is. Goed warden.

ik begin altijd met sword+2pots. Als hun team beetje tanky is ga ik BoTRK anders Hydra als eerste item. Daarna gelijk een Last Whisperer halen en boots tussendoor ergens. Als je niet word gefocust CDR boots anders armor boots of MR boots. Na de LW ga ik voor BT en daarna een GA. Als je all in gaat en je hebt je eerste item deze volgorde: E+Q op hem/haar, meestal flashen ze dan weg zo niet drop je W en auto attack een paar keer tenzij je zeker weet dat ze niet uit je ult kunnen komen. Als je op hun ult dus deze volgorde: E+Q+Basic attack+Ult+hydra/BoTRK+AA en meestal zijn ze dan wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Gisteren zelf helaas niet aan spelen toegekomen omdat mijn auto besloot om maar niet meer te willen starten :P Dus was vrij laat thuis, en toen maar wat LCS gekeken. EG gaf weer wat CLG.EU gevoel terug. Ziet er goed uit en hopelijk houden ze deze lijn nu vast. Ben ook blij dat ze Shacker en nRated hebben toegevoegd het begint nu echt zijn vruchten af te werpen. Voor de rest ben ik ook blij om te zien dat Gambit zijn vorm terug lijkt te hebben gevonden, Diamond op Lee was een genot om naar te kijken. Het was nog niet Insec level, maar toch zeker beslissend in de games die ze speelden.

Lemondogs is voor mij toch nog steeds de verassing, maar goed het is ze gegund. En zo hebben we toch nog een Nederlander misschien op World's :). Al denk ik dat van alle NA en EU teams de enigen die echt kans hebben tegen de Aziatische teams: Gambit, Cloud 9 en misschien EG. De rest vindt ik toch wat te kort komen om het een CJ Frost bijvoorbeeld echt moeilijk te maken of World Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:06:

Lemondogs is voor mij toch nog steeds de verassing, maar goed het is ze gegund. En zo hebben we toch nog een Nederlander misschien op World's :). Al denk ik dat van alle NA en EU teams de enigen die echt kans hebben tegen de Aziatische teams: Gambit, Cloud 9 en misschien EG. De rest vindt ik toch wat te kort komen om het een CJ Frost bijvoorbeeld echt moeilijk te maken of World Elite.
EU zit totaal niet op het China / Korea level, op de world championships zullen ze dus behoorlijk de les gelezen worden.
In NA geef ik C9 een goede kans, deze snappen hoe de koreanen / chinezen spelen en kunnen zich ook behoorlijk snel aanpassen aan het spel.
Liefst had ik gezien dat TSM (je bent een fanboy of je bent het niet ;) !) wat beter speelt, hopelijk komen ze door de regionals heen en zien we ze ook weer bij worlds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:44:
[...]

EU zit totaal niet op het China / Korea level, op de world championships zullen ze dus behoorlijk de les gelezen worden.
In NA geef ik C9 een goede kans, deze snappen hoe de koreanen / chinezen spelen en kunnen zich ook behoorlijk snel aanpassen aan het spel.
Liefst had ik gezien dat TSM (je bent een fanboy of je bent het niet ;) !) wat beter speelt, hopelijk komen ze door de regionals heen en zien we ze ook weer bij worlds :)
Dat valt wel mee, zowel EG als Gambit hebben laten zien dat ze wel de vechtlust hebben om het op te nemen tegen China/Korea. En dan noem je zelf TSM... als er 1 team is die niets heeft laten zien tegen Aziatische teams, dan is het TSM wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Lees eens wat er tussen de ( ) staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:43:
Lees eens wat er tussen de ( ) staat ;)
Klopt ik ben het overduidelijk niet. Ondanks dat ik Dyrus een goede toplaner vindt en ik Oddone 1 van de meest grappige streamers om naar te kijken. De rest van het team doet me weinig, Xpecial aardige support maar voor de rest een persoonlijkheid waar ik mij niet in kan vinden. Reginald, blijft toch wel de zwakste schakel binnen TSM. Hij is geen slechte mid-speler, maar door soms irritant domme acties verpest hij het behoorlijk voor het gehele team, om dan vervolgens wel weer uren lang door te hameren op een andere speler die het dan volgens hem verkeerd heeft gedaan. En Wildturtle, het lijkt wel alsof die jongen niet voor zichzelf durft op te komen. Aflevering van Gamecribs gezien waar hij naast Reginald zit en zich gewoon de hele autorit laat afbranden zonder een woord te zeggen. Bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En ik zit in mijn promotions hopen dat het dus lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

dudee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:11:
En ik zit in mijn promotions hopen dat het dus lukt.
Succes ermee, richting Silver V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
brons 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Damienx2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Reginald, blijft toch wel de zwakste schakel binnen TSM. Hij is geen slechte mid-speler, maar door soms irritant domme acties verpest hij het behoorlijk voor het gehele team, om dan vervolgens wel weer uren lang door te hameren op een andere speler die het dan volgens hem verkeerd heeft gedaan.
TSM staat bekend om te veel bad plays af te branden. Maar je hebt het volledig mis over Reginald.

Reginald is de engine van TSM, hij carried hun vaak naar hun victories door alle calls te maken.

TSM is geen TSM zonder Regi, hoe cocky hij af en toe ook kan zijn (Alhoewel hij zichzelf daar is aan het beteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Moet nog 1 potje spelen heb net 1 dik gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Scallius schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:28:
[...]

TSM staat bekend om te veel bad plays af te branden. Maar je hebt het volledig mis over Reginald.

Reginald is de engine van TSM, hij carried hun vaak naar hun victories door alle calls te maken.

TSM is geen TSM zonder Regi, hoe cocky hij af en toe ook kan zijn (Alhoewel hij zichzelf daar is aan het beteren)
Hier geef ik je deels gelijk in.

Reginald maakt de calls en maakt vaak ook goede calls. Echter is het wel zo dat je bij TSM GameCrib vaak kunt zien dat na een game, waarin Reginald matig tot slecht heeft gepresteerd, Reginald alsnog WildTurtle, Dyrus of Xpecial helemaal afkraakt en ontzettend kinderachtig bezig is tijdens discussies. Dit doet hij door niet naar zijn eigen fouten te kijken of iemand anders niet te laten uitpraten door er doorheen te zitten blèren ("you suck dude, you just suck" ~ Reginald, 2013).

Reginald heeft zijn goede en slechte momenten en eigenschappen welke allemaal TSM voor een groot deel beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

dudee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:32:
Moet nog 1 potje spelen heb net 1 dik gewonnen.
Ik had ook niets minder verwacht van een doorgewinterde hecarim spelert ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Scallius schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:28:
[...]

Dit is ook over CLG gezegd destijds met Hotshot. Tot op heden lijkt CLG het prima te doen zonder Hotshot. En nee Reginald carried geen games voor TSM. De reden dat TSM vanuit mid zijn ding kan doen, komt mede door goed optreden van Oddone en Dyrus. Eerder waren ze afhankelijk van The Rain Man, die simpelweg 2 champions goed kon spelen, met Dyrus hebben ze een toplaner in huis die simpelweg niet makkelijk gecounterpicked kan worden, is ook veel minder aandacht nodig dan The Rain Man voorheen.

Dus je mag Reginald de engine vinden, ik vindt hem een zwakke schakel. Zelfkritiek is hem niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Pimorez schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:43:
[...]

Hier geef ik je deels gelijk in.

Reginald maakt de calls en maakt vaak ook goede calls. Echter is het wel zo dat je bij TSM GameCrib vaak kunt zien dat na een game, waarin Reginald matig tot slecht heeft gepresteerd, Reginald alsnog WildTurtle, Dyrus of Xpecial helemaal afkraakt en ontzettend kinderachtig bezig is tijdens discussies. Dit doet hij door niet naar zijn eigen fouten te kijken of iemand anders niet te laten uitpraten door er doorheen te zitten blèren ("you suck dude, you just suck" ~ Reginald, 2013).

Reginald heeft zijn goede en slechte momenten en eigenschappen welke allemaal TSM voor een groot deel beïnvloeden.
Wellicht is er een deel van Gamecribs gewoon gescript ;) het is en blijft Amerika he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En tweede verloren het echt KUT TEAM.

Alles gaat goed tot dat iemand zijn zin niet krijgt en dan loopt te trollen dus sta ik met lux ineens met lee en anine op mid, gek he dat wanneer hun 0/5 staan en ik 0/1 geen 3v1 kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

dudee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:20:

Alles gaat goed tot dat iemand zijn zin niet krijgt en dan loopt te trollen dus sta ik met lux ineens met lee en anine op mid, gek he dat wanneer hun 0/5 staan en ik 0/1 geen 3v1 kan winnen.
Wat ben ik blij dat ik daar vrijwel niet meer tegenaan loop :)
Shit happens, je hebt nog 1 kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
dudee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:20:

Tjah, ik heb gisteren een match gewonnen waarbij onze Zac top 0/10/0 eindigde door constant naar de vijand te lopen. Alles is mogelijk.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat zeker maar wanneer je met 2 anderen op mid staat te trollen lukt mij het ook niet.
Zelf ook niet zo'n goede score gehad maarja.

Nu hopen dat volgend potje wel fatsoenlijk gaat.

EDIT

Ook verloren, tristana helemaal boos omdat ik de top van haar "afpakte" en die stond gelijk uber slecht. De sona support deed het wel goed maar toen de jungler top campte..

Ze waren mij aan het tower diven op lvl 2 (aatrox en jax)

[ Voor 39% gewijzigd door dudee op 16-08-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Damienx2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:47:
[...]

Dit is ook over CLG gezegd destijds met Hotshot. Tot op heden lijkt CLG het prima te doen zonder Hotshot. En nee Reginald carried geen games voor TSM. De reden dat TSM vanuit mid zijn ding kan doen, komt mede door goed optreden van Oddone en Dyrus. Eerder waren ze afhankelijk van The Rain Man, die simpelweg 2 champions goed kon spelen, met Dyrus hebben ze een toplaner in huis die simpelweg niet makkelijk gecounterpicked kan worden, is ook veel minder aandacht nodig dan The Rain Man voorheen.

Dus je mag Reginald de engine vinden, ik vindt hem een zwakke schakel. Zelfkritiek is hem niet bekend.
Hij heeft onlangs toegegeven dat hij wat meer kritiek op zichzelf moet hebben. Ik vind het ook een arrogante lul, daar niet van.

Maar TSM heeft idd een sterk team, vooral Dyrus vind ik vaak echt een onmisbare kracht. Reginald is alleen de gutcaller die ze nodig hebben. Dat zorgt voor de goeie plays. Regi is een tijdje uitgestapt en TSM was vervolgens nowhere.

Dat Reginald niet kan carrien ben ik het absoluut niet mee eens. Die gozert is echt godsgruwelijk goed op zijn karthus. Op andere mids vind ik hem maar wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Gambit lijkt werkelijk onstopbaar :o. Zoals Genja de arrow van Candypanda flashte, pfff. Ze lijken weer helemaal terug naar hun oude vorm van S2 en ditmaal zonder Edward wat ik toch nog steeds een loss voor ze vindt, maar Voidle heeft de plek goed opgevuld.

Jammer dat EG een loss te pakken heeft, maar goed tegen dit Gambit lijkt het me ook lastig om een win van ze te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Als korean lol fan kijk ik bijna elke week de OGN games de caster doa en monti zijn erg grapig.

Als tsm het haalt naar worlds dan wordt het erg moelijk

Reginald kan meschien game de Games in NA lcs carryen op zijn kartus. maar zijn champoins op khartus na zijn erg onder de maat van de koreans, Twistedfate , ahri, Zed, Kassadin.

Daarnaast hebben we in korea ook spelers die perfect khartus kunnen spellen. Faker,Easyhoon,Midking,ryu,SSong.

Op donderdag avond NA lcs gekkeken daarna OGN in de ochtend daarna eu lcs en weer NA lcs. mis nu wel mijn baan als systeembeheer daar kon in prima tijdens werktijd steam kijken.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Reginald kan prima carryen met 3 champions: Zed, Ahri en Karthus. De andere champions is hij gewoon niet sterk genoeg in. Jammer alleen dat hij dat niet aan zichzelf durft toe te geven. Zijn Twisted Fate is om te huilen en ook op andere champions heeft hij nog niet echt indruk op me kunnen maken.

Zijn houding in die gamecribs afleveringen is om te huilen, maar je krijgt denk ik wel een vrij eenzijdig beeld van die afleveringen. Buiten dat vind ik dat hij ook verdomd weinig tegengas krijgt vanuit de rest van het team. Als iemand vlak naast mij de AD carry van ons team zit af te branden terwijl hij zelf waardeloos gespeeld heeft komt ie er echt niet makkelijk van af.

Anyways, de enige teams die op Worlds iets zouden KUNNEN presteren zijn denk ik C9 en Gambit. Gambit heeft zich net op tijd herpakt en zijn in deze vorm gewoon erg sterk terwijl C9 het hele seizoen al super consistent is. Bovendien is hun game-knowledge ongeevenaard in de NA en EU scene. Vulcun is individueel denk ik niet sterk genoeg en gaat teveel lanes verliezen. TSM/CLG of wie het ook gaat halen is teveel los zand en dat heb je niet in een klein bootcampje gecorrigeerd. Lemondogs doet het leuk in de EU scene, maar die is naar mijn mening momenteel in zijn geheel redelijk zwak. Gambit gaat even op bootcamp en loopt overal zo overheen.

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 17-08-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren begonnen met deze game. Het is voor het eerst dat ik zo'n soort game speel. Heb in het verleden wel veel Warcraft III gespeeld. Tot nu toe erg vermakelijk.

Ik merk dat ik het meest heb met een personage die van een afstandje kan schieten (zoals die vrouwelijke piraat). Heeft er iemand nog tips hoe dan slim in die klasse verder te gaan met aanschaf van karakters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Koop in het begin wat gevarieerde champions zodat je ze allemaal leert kennen en ook alle roles leert kennen dus ga gewoone en keertje junglen en mid.

Tevens op mobafire.com heb je erg veel informatie over champions welke items het beste zijn en welke lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

dudee schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:18:
Koop in het begin wat gevarieerde champions zodat je ze allemaal leert kennen en ook alle roles leert kennen dus ga gewoone en keertje junglen en mid.

Tevens op mobafire.com heb je erg veel informatie over champions welke items het beste zijn en welke lane.
Yep, het is beter om een beetje alle rollen te leren kennen. Maak daartoe vooral gebruik van de wekelijkse champion rotation. Elke week zijn er een stuk of 10 gratis speelbaar. Probeer er zoveel mogelijk uit, dan doe je veel ervaring op en leer je er meteen een hoop kennen.

Mobafire is misschien wel de beste site voor guides, want hier zie je vaak ook heel gedetailleerde uitleg in de guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En kijk streams van goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:12:

Ik merk dat ik het meest heb met een personage die van een afstandje kan schieten (zoals die vrouwelijke piraat). Heeft er iemand nog tips hoe dan slim in die klasse verder te gaan met aanschaf van karakters?
Miss Fortune heb je het over. Dat is één van de vele zogenaamde adc's waarmee je eigenlijk uitsluitend bottom lane (bot) speelt; normaal gesproken met een support champion naast je (zoals Sona, Taric, Thresh, Leona, etc).

Het is de taak van de support jou te beschermen en je te helpen de lane te winnen. Aan jou vooral de taak je creep score (cs) zo hoog mogelijk te hebben. Dus scoor zoveel mogelijk last hits op de lane creeps. Daarnaast, harass je tegenstanders zoveel mogelijk; met Miss Fortune kun je dat mooi doen met je Q ability. En als je kans ziet, put the hammer down en probeer een kill te halen, zeker als je op de minimap je eigen jungler aan ziet komen rennen om te proberen je twee tegenstanders op bot te killen.

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 17-08-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

dudee schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:57:
En kijk streams van goede spelers.
raad ik je eigenlijk af als nieuwe speler, je ziet ze dingen doen die je dan wilt kopiëren maar niet helemaal begrijpt waardoor het goed fout gaat

het beste leer je gewoon door 5v5 normal/drafts te spelen, een beetje roteren door de rollen (inclusief support!) en je leert het vrij snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Tristana gekocht. Kijken hoe dat gaat. Maak wel regelmatig mee dat er een speler niet meedoet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Je kan ook champs gratis krijgen zoals tirstana en alistar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:14:
Heb net Tristana gekocht. Kijken hoe dat gaat. Maak wel regelmatig mee dat er een speler niet meedoet.....
gewoon reporten na het potje, het is erg not-done in LoL om AFK te gaan
wordt vanzelf minder zodra je niet meer tussen de beginners en smurfs zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:03:
[...]

Miss Fortune heb je het over. Dat is één van de vele zogenaamde adc's waarmee je eigenlijk uitsluitend bottom lane (bot) speelt; normaal gesproken met een support champion naast je (zoals Sona, Taric, Thresh, Leona, etc).

Het is de taak van de support jou te beschermen en je te helpen de lane te winnen. Aan jou vooral de taak je creep score (cs) zo hoog mogelijk te hebben. Dus scoor zoveel mogelijk last hits op de lane creeps. Daarnaast, harass je tegenstanders zoveel mogelijk; met Miss Fortune kun je dat mooi doen met je Q ability. En als je kans ziet, put the hammer down en probeer een kill te halen, zeker als je op de minimap je eigen jungler aan ziet komen rennen om te proberen je twee tegenstanders op bot te killen.
ho ho ho, dit soort grappen gaat meestal pas na lvl 30 werken. Pre lvl 30 krijg je vaak zat lanes als MF - Annie etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
maar dat wordt ook door pros gedaan. dus dat is niet zo vreemd. maar inderdaad pre lv 30 heb je rare combo's bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Vicarious schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:
[...]

ho ho ho, dit soort grappen gaat meestal pas na lvl 30 werken. Pre lvl 30 krijg je vaak zat lanes als MF - Annie etc. :+
Gisteren Lee Sin support gespeeld in ranked. Overal gaat het :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:14:
[...]

Das waar ja :) Maar een beginner kun je het maar beter leren zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Na een paar gefaalde promotions (plus één waar ik uit werd gegooid door de nieuwe inactiviteitsregel) ben ik vandaag Gold V geworden (zoals ook de vorige seizoenen). Dus eindelijk uit de silver 1 promo hell *O*. En met nog eens twee potjes winnen zat ik al weer op 63 LP. http://www.lolking.net/summoner/euw/19558997

Ik had hier onlangs neergezet dat ik nog steeds op zoek was naar een Duo partner en heb samen met Scallius (http://www.lolking.net/summoner/euw/28281237) 8 potjes gespeeld, waarvan we er 2 hebben verloren. Dat waren helaas wel net de twee games in mijn promotion.
Eéntje zat vol met trolls en ééntje hadden we nog best kunnen winnen. Daar hadden we mid en top al gekozen, alleen koos iemand alsnog Singed (die er pas in-game achter kwam dat hij fout zat…). Dus moest Lux maar support. Het ging gelijk op, maar wij hadden Ryze + Singed + fed Skarner, dus een super late-game. Echter Singed vond het leuk om in hun zicht te gaan teleporten, nadat we de bot inner turret hadden gesloopt en daar werden we vervolgens afgeslacht, met ook nog een Baron voor hun. Vervolgens verloren door Lux die doodleuk naar de tegenstanders liep, die vol in zicht waren bij onze turret (door het pad bij de Wolves) en dus dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zit er nog iemand LCS te kijken? Een 4-way tie voor de 2de plaats waardoor 5 extra games nodig zijn (een soort playoff systeempje) om te bepalen wie 2de wordt en wat de seeding verder wordt. Bovendien was er al een tie voor de 6de plek tussen SK en ATN waardoor zij ook nog een extra game moesten bepalen wie er naar de playoffs zou gaan en wie naar relegation.

spoiler:
Ocelote moet ondanks een redelijk sterke super week alsnog naar relegation. Fnatic won in de tiebreaker van NiP en EG won van Gambit waardoor Fnatic en EG nu spelen om de tweede plaats

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 17-08-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:40:
Zit er nog iemand LCS te kijken? Een 4-way tie voor de 2de plaats waardoor 5 extra games nodig zijn (een soort playoff systeempje) om te bepalen wie 2de wordt en wat de seeding verder wordt. Bovendien was er al een tie voor de 6de plek tussen SK en ATN waardoor zij ook nog een extra game moesten bepalen wie er naar de playoffs zou gaan en wie naar relegation.

spoiler:
Ocelote moet ondanks een redelijk sterke super week alsnog naar relegation. Fnatic won in de tiebreaker van NiP en EG won van Gambit waardoor Fnatic en EG nu spelen om de tweede plaats
Helaas gemist maar is er ook een link naar de broadcast van die tie-breaker matches lijkt erop dat die namelijk niet in de normale schedule staan en dus ook de vods niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
ShadowBumble schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 17:31:
[...]

Helaas gemist maar is er ook een link naar de broadcast van die tie-breaker matches lijkt erop dat die namelijk niet in de normale schedule staan en dus ook de vods niet :S
http://www.twitch.tv/riotgames/b/447063382 Op Twitch staat de gehele dag er altijd wel de volgende dag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thormodo schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 18:03:
[...]

http://www.twitch.tv/riotgames/b/447063382 Op Twitch staat de gehele dag er altijd wel de volgende dag op.
Ah dus ze zitten gelijk aan het einde van D3 duidelijk :D Daarom kon ik ze blijkbaar ook niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nou schijnbaar hoef ik geen ranked meer te doen om tegen "hoger" geplaatste mensen te spelen. Gisteren 5 normals gedaan en van de 5 normals bestonden alle 5 de teams uit Gold/Plat/Diamond spelers. Hoe die matchmaking in normals werkt is mij werkelijk een raadsel. Het eerste potje had ons team als hoogste een Silver II speler, andere team Diamond I. 2e potje hadden we een Silver I speler, andere team Plat II. Etc etc.

Nu vindt ik het opzich geen ramp want je kunt opzich kijken hoe je het tegen zulke spelers doet, maar je krijgt niet echt het idee dat de matchmaking in normals enigsinds "eerlijk" is. :) Gelukkig van de 5 normals niet echt een harde pubstomp meegemaakt.

Tevens erachter gekomen dat het niet verstandig is om jumps over muurtjes te proberen op level 1 met Riven. Het is namelijk nogal verrot als je ineens tussen 3 enemies instaat omdat je zo nodig even wou laten zien dat het mogelijk is om over het muurtje bij blue te jumpen. ;) Ik zeg nog zo tegen mijn maat op ventrilo: "Kijk hier schijn je ook over heen te kunnen jumpen. Dat is me nog nooit gelukt!" Dus nadat ik de firstblood had weggegeven heb ik mijn best moeten doen om terug te komen in de game. Heb hem wonder boven wonder ook nog weten te carryen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:48
Damienx2 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:06:
Nou schijnbaar hoef ik geen ranked meer te doen om tegen "hoger" geplaatste mensen te spelen. Gisteren 5 normals gedaan en van de 5 normals bestonden alle 5 de teams uit Gold/Plat/Diamond spelers. Hoe die matchmaking in normals werkt is mij werkelijk een raadsel. Het eerste potje had ons team als hoogste een Silver II speler, andere team Diamond I. 2e potje hadden we een Silver I speler, andere team Plat II. Etc etc.

Nu vindt ik het opzich geen ramp want je kunt opzich kijken hoe je het tegen zulke spelers doet, maar je krijgt niet echt het idee dat de matchmaking in normals enigsinds "eerlijk" is. :) Gelukkig van de 5 normals niet echt een harde pubstomp meegemaakt.

Tevens erachter gekomen dat het niet verstandig is om jumps over muurtjes te proberen op level 1 met Riven. Het is namelijk nogal verrot als je ineens tussen 3 enemies instaat omdat je zo nodig even wou laten zien dat het mogelijk is om over het muurtje bij blue te jumpen. ;) Ik zeg nog zo tegen mijn maat op ventrilo: "Kijk hier schijn je ook over heen te kunnen jumpen. Dat is me nog nooit gelukt!" Dus nadat ik de firstblood had weggegeven heb ik mijn best moeten doen om terug te komen in de game. Heb hem wonder boven wonder ook nog weten te carryen ook.
Ik speel 99% normals, ben net begonnen met mijn placement matches in ranked. Ik zit op 560 wins 473 losses. Ik speel bijna alleen maar met/tegen gold/plat/diamond. Ik vind het zelf wel leuk, vaak zijn het ook goede potjes, af en toe de arrogante "lol I'm diamond idc normal".

Normals hebben een compleet aparte MMR van ranked. Er werd een paar maanden geleden geroepen dat ze de ranked MMR willen laten doorsijpelen naar normals, maar hoop dat ze dit niet doorvoeren. Ik heb in normals al tegen een challenger mogen lanen (wel verloren :( ) en met Snoopeh mogen spelen (ook verloren! scrubs). Dit soort dingen is voor een gamer die LCS volgt natuurlijk een soort dream come true :)

Zoals ik zei, ik ben net begonnen met mijn placement matches. Ik ben transferred van EUNE en heb de horrorverhalen al gehoord, dat je MMR/ELO drastisch omlaag aangepast wordt door het verschil in servers. Ik was silver op EUNE (gewoon placements gedaan voor border), maar de 3 matches die ik tot nu toe heb gedaan waren van het niveau level 10-15.
Ik heb alle 3 de games gecarried, 1 daarvan was erg lastig want ik had een Shaco tegenover me die hetzelfde was als ik - ervaren via normal games, tig champions e.d., runepages... Hij is daardoor in S1 geëindigd met 9-2.

Ik heb besloten zo veel mogelijk Ahri te nemen, een veilige, mobile burst assassin die heel veel kan doen in de andere lanes. Nu dus 2-0 met 19-6-13, en nog een zac game 11-5-11.

2 leuke dingen wel. Ik ben gewend in mijn normals dat iedereen alle champions heeft. In ranked is mijn to-ban lijst veel kleiner :D En mensen lijken in ranked wel te luisteren naar mensen die de leiding nemen. Eerlijk is eerlijk, 1 game hebben we gewonnen omdat na mijn gezanik over wards mensen ook echt wards kochten en we dus de fed Fiddle konden doodmaken voordat hij kon sneaky-ulten (en waarschijnlijk acen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wards zijn echt zo belangrijk. Toen ik met Nasus in een ranked game hard mn lane aan het verliezen was van een snowballende Aatrox die op lvl 3 een double kill op mij en mijn jungler wist te halen (hij gankte op een vrij ongunstig tijdstip en miste zijn skillshots) hebben we uiteindelijk alsnog de game gewonnen door veel te warden en die Aatrox, die flink aan het roamen was, vaak in de jungle met 2 a 3 man te pakken te nemen.

Mensen hebben vaak de neiging om geen wards te kopen als ze verliezen (want ze hebben minder gold), maar wards zijn dan juist de beste investering die je kan doen. Als je een item koopt en 2 a 300 gold over hebt, haal dan gewoon 3 wards en zorg dat je buffs en de jungle ingangen geward zijn. Vaak betaalt zich dat al heel snel uit in kills + assists en daarna mogelijk een dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samen met wat vrienden 5man premades aan het doen en al een paar keer gehad dat er dan een platinum speler op het andere team zit. Wow. 1 potje ik ezreal + maat sona vs platinum draven + silver nami.
Ik kon gewoon niets doen, we hebben hem wel een paar keer gekilled zonder zelf te sterven maar tegen 10 minuten had die 100+ cs en ik 40-50. De zoning power van nami bubble en spinning axes was gewoon te groot en die kerel miste geen enkele spinning axe en geen enkele lasthit. Ik wist eerlijk gezegd niet wat me overkwam tegen zo'n niveau heb ik persoonlijk nog niet gestaan en mn sona die kon daar niets aan veranderen want na 10minuten werd die zo goed als geoneshot.
En dan heb ik zoiets ... euh ok ik ben zilver :| 20min surrender toch maar

Wel nog een leuk potje gehad met nasus jungle en mn team gecarried. 1uur en paar minuten, doet toch altijd goed om zo lange spelletjes te kunnen winnen, mn Q was zwaar gefarmed en achteraf zei het enemy team toch dat ik props verdiende :). Spannende games zijn de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:40:

spoiler:
Die EG vs Gambit match _O_ !
Door een foutje met het switchen van de champ Froggen op Blitz ! Die hooks :D

En ik heb me kostelijk vermaakt met Ocelote die nu zijn best mag doen om in de LCS te blijven, ben benieuwd wat hij gaat doen als hij niet door de religation matches komt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:20:
[...]

En ik heb me kostelijk vermaakt met Ocelote die nu zijn best mag doen om in de LCS te blijven, ben benieuwd wat hij gaat doen als hij niet door de religation matches komt :')
Aankomende zaterdag ben ik op Gamescom, dus hopelijk krijg ik nog wat mee van de matches. En eerlijk gezegd, ik ben geen fan van Ocelote, net zo min als ik van Reginald ben. Maar ik hoop toch wel dat SK door de degradatie games komt. Want ze horen er simpelweg wel bij. En de rest van het team zijn stuk voor stuk goede spelers. Ook Ocelote is een geweldige speler, maar zijn overdreven trekjes hoeven wat mij betreft niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik ben zelf aankomende zaterdag ook aanwezig op Gamescon, denk dat ik wel een game meekijk lijkt me sowieso geweldig die sfeer daaro :)
of SK erin hoort of niet, ze hebben het niet gepresteerd om aan te tonen dat ze erin horen. Ik vergelijk het altijd met de eredivisie, sta je na het einde van het seizoen laatste (of een na laatste) dan hoor je er niet in thuis, en doormiddel van degradatie games kan je jezelf bewijzen dat je er toch wel in thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:16:
Ik ben zelf aankomende zaterdag ook aanwezig op Gamescon, denk dat ik wel een game meekijk lijkt me sowieso geweldig die sfeer daaro :)
of SK erin hoort of niet, ze hebben het niet gepresteerd om aan te tonen dat ze erin horen. Ik vergelijk het altijd met de eredivisie, sta je na het einde van het seizoen laatste (of een na laatste) dan hoor je er niet in thuis, en doormiddel van degradatie games kan je jezelf bewijzen dat je er toch wel in thuis hoort.
Dit ben ik ook wel met je eens. Maar toch het zou wel een loss zijn om spelers als hyrqbot, CandyPanda en Nyph opeens niet meer in de LCS te zien. Kev1n is ook een goede speler daar niet van, alleen valt wat minder op met zijn spel, maar het is gewoon een degelijke toplaner. Ze verliezen niet vaak iig een game omdat Kev1n het verknalt.

Ook voor MYM vindt ik het jammer als ze eruit zouden vliegen want daar zitten ook enkele erg goede spelers tussen, waaronder Mokatte en Czaru. Kubon daarentegen vindt ik gewoon een zwakke schakel. Die heb ik de gehele LCS nog geen goede game zien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:20:
[...]

Dat was geen foutje hoor, dat was zo bedoeld. Ze gingen gewoon voor de fun omdat het resultaat relatief weinig uitmaakte en het al zo laat was dat ze toch een ander soort motivatie zochten (fun). Bovendien is Froggen mechanisch zo goed dat hij Blitz hooks prima kan hitten en heeft Krepo ongeveer 1500 Anivia games erop zitten (vooral in S1 en S2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:30:
[...]

Dit ben ik ook wel met je eens. Maar toch het zou wel een loss zijn om spelers als hyrqbot, CandyPanda en Nyph opeens niet meer in de LCS te zien. Kev1n is ook een goede speler daar niet van, alleen valt wat minder op met zijn spel, maar het is gewoon een degelijke toplaner. Ze verliezen niet vaak iig een game omdat Kev1n het verknalt.

Ook voor MYM vindt ik het jammer als ze eruit zouden vliegen want daar zitten ook enkele erg goede spelers tussen, waaronder Mokatte en Czaru. Kubon daarentegen vindt ik gewoon een zwakke schakel. Die heb ik de gehele LCS nog geen goede game zien hebben.
Kubon was toen ze goed draaiden in het begin wel vrij sterk, maar dat kwam ook mede doordat Czaru vaak bot kwam teleport-ganken samen met de jungler. Dan win je vaak de botlane wel. Na een tijdje ging men champs met global ults bannen tegen MYM en met alleen je teleports is het toch wat lastiger om controle over de gehele map te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:54:
[...]

Kubon was toen ze goed draaiden in het begin wel vrij sterk, maar dat kwam ook mede doordat Czaru vaak bot kwam teleport-ganken samen met de jungler. Dan win je vaak de botlane wel. Na een tijdje ging men champs met global ults bannen tegen MYM en met alleen je teleports is het toch wat lastiger om controle over de gehele map te houden.
Kubon is hun toplaner, misschien mis ik de clue in je bericht. Of bedoel je dat hij af en toe vs een 2vs1 lane stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:01:
[...]

Kubon is hun toplaner, misschien mis ik de clue in je bericht. Of bedoel je dat hij af en toe vs een 2vs1 lane stond?
Foutje van mijn kant. Ik ben in de war met Libik, hun support. Ook die is de laatste paar weken niet heel sterk bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:15:
[...]

Foutje van mijn kant. Ik ben in de war met Libik, hun support. Ook die is de laatste paar weken niet heel sterk bezig.
Ah ja, ook mee eens. Maar ik vondt idd Libik sterk starten. (wel grappig qua bouw leek het alsof hij rechtstreeks uit het leger kwam, en dat speelt dan support) Enige echte zwakke punt in hun hele line-up was toch wel hun toplaner. 2v1 ging hem niet goed af, en de keren dat het wel 1v1 lane was stond hij vrijwel altijd achter op CS en had hij vrijwel geen impact in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:48
Ik vind van heel SK alleen Kev1n goed, die had veel solide games, maar ook weinig echt "wow" plays. Ocelote heeft ook zo zijn momenten, maar presteert overall gewoon een stuk minder.

Ik vergelijk het tot graag met Azië, of in mindere mate Darien/Alex Ich. Die hebben met regelmaat VEEL invloed op de game. Als Darien een slechte game heeft (vaak lane) doet hij het uiteindelijk vaak alsnog goed. Heeft hij of Alex een slechte game, dan hebben ze het moeilijk. Begrijp me niet verkeerd, Diamond en Genja zijn ook extreem goed (vooral Diamond.. maar ook Genja MF ults), maar die zie je meer als ondersteuning van de "playmakers".

In Azië heb je de populaire, consistente spelers als Godlife, en heel veel andere waarvan ik de namen vergeet. Shy, rapidstar, lustboy?

C9 lijkt overall weer zeer consistent al vind ik de spelers zelf ook niet zo fantastisch. Het is maar net wat werkt. Voor SK (waar het dus om gaat) zijn de teamfights vaak wat slordig en is de individuele skill ook lager dan de competitie in veel gevallen.

Nog een ander dingetje: heeft Vi al een game gewonnen in LCS? Ik zie Areneaeaeaae haar vaak picken, maar doet het nooit zo fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Aranea is imo ook een overrated jungler. Toen ATN het goed deed werd hij de hemel in geprezen terwijl ik hem een maand of 2 daarvoor nog hard heb zien falen bij SK. Hij rent vaak maar een beetje rond als een kip zonder kop en zijn mechanics zijn ook niet echt heel goed ofzo. Plays als Diamondproxy op Lee Sin zul je hem niet gauw zien maken.

Buiten dat vind ik Vi ook geen hele sterke jungler. In teamfights zijn er vaak betere champions (de meer support junglers) terwijl haar ganks nou ook niet echt fantastisch zijn pre-6.

Pagina: 1 ... 59 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.