[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
xamirz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

hmm... je bedoeldt dat je smart cast via key binding omzet van ctrl+q naar q??
Heeft dit verder geen nandelen?
QWER zijn de standaard keys voor abilities.

met ctrl+qwer kun je de Q skill levelen als je een ability point hebt.
met alt+qwer kun je een spell op jezelf casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xamirz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:51:
[...]

hmm... je bedoeldt dat je smart cast via key binding omzet van ctrl+q naar q??
Heeft dit verder geen nandelen?
Je kan de range van je skillshots niet zien, maar da's voor mij geen probleem.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Vicarious schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:00:
[...]

Miss is dat een goeie... Ik ga vanav even proberen.. thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

losing streak nu lol =p 3 lose achter elkaar. Zit op 1lp in S2

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Vicarious schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:00:
[...]

als je de range indicator aanzet, dan krijg je de range te zien als je de knop indrukt, pas als je de knop loslaat, word de skill gecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:05
xamirz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:01:
[...]

Miss is dat een goeie... Ik ga vanav even proberen.. thnx ;)
vind het echt stukken fijner spelen met smartcast. ik speel redelijk wat Ezreal en dat speelt lekker soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een leuk bewijs dat persoonlijke skill, mechanics & game knowledge alles betekent in dit spel.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20247857

Diamond door alleen teemo te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:13:
Weer een leuk bewijs dat persoonlijke skill, mechanics & game knowledge alles betekent in dit spel.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20247857

Diamond door alleen teemo te spelen :D
Ik zie anders ook een Shaco :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Viper® schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:14:
[...]

Ik zie anders ook een Shaco :+
dat is wss een normal, check z'n ranked stats tab en niet z'n match history
hij speelt echt álleen maar teemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:57:
[...]

QWER zijn de standaard keys voor abilities.

met ctrl+qwer kun je de Q skill levelen als je een ability point hebt.
met alt+qwer kun je een spell op jezelf casten
en met shift kan je smartcasten, dacht ik
maar je kan in je keybindings QWER herbinden als smartcast ipv shift QWER

nadeel aan smartcast als normale instelling te nemen is dat je geen range indicators hebt (hoewel je dit als optie kan aanzetten maar dan verlies je een beetje de reden waarom je smartcast neemt)
voordeel aan smartcast is point and cast voor al je spells zoals karthus zn Q

nog een verborgen nadeel is dat smartcast niet altijd op alle spells even controleerbaar is
zoals rumble ult, victor zn beam en ult, .. maar persoonlijk vind ik dit de beste verbetering die ik ooit heb gemaakt in lol, in het begin even wennen maar bvb met leblanc is het wel een hele combo die je in een halve second kan uitvoeren waar je die nooit zo snel kan doen zonder smartcast e+w+q+r+ignite doe ik echt razendsnel gewoon omdat je tussendoor niet elke keer je target moet aanklikken maar gewoon met je muis moet pointen

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

De eerste stap is gemaakt op het account van mijn maat. In 4 games van Bronze II naar Bronze I. Eerste game was ik derde pick en besloot ik maar voor een agressive jungler als Udyr te gaan. Na mijn blue nog even wolves gedaan en toen gelijk de enemy jungle in. Daar stond Warwick net zijn red te doen. Erin gedoken en First blood gepakt waarna ik gelijk doorliep naar top om daar onze Kha'zix aan zijn eerste kill op Renekton te helpen. Daarna mijn gehele jungle even snel gecleared, items gekocht en weer terug aan het ganken. 20 minuten gingen voorbij en er kwam gelijk een surrendervote van de enemy. Eindscore 7/0/5 op Udyr.

De tweede game, ik kon helaas geen top of jungle krijgen, maar moest het doen met mid. Dus toen maar Fizz gepakt vs een Kassadin. Mastery-page volledig offensive (29/1/0) met Barrier + Ignite. Binnen 2 minuten had ik de First Blood en ben toen gaan roamen. Helaas geen ganks in het begin kunnen opzetten. Kassadin was inmiddels na de first blood naar top verhuist en ik had ineens Zed op mid. Zo'n beetje al zijn skillshot weten te ontwijken waarna ik het erop waagde om er vol in te gaan. Ik pak de kill maar eindig op zeer laag HP. Barrier + ignite waren inmiddels al gebruikt en ik zie de Caitlyn ult eraan komen. Net op het laatste moment dodge ik hem door mijn E te gebruiken. Laatste teamfight kill ik 2 man waarna Kassadin vol op mij duikt. Ik doe nog wat damage op hem tijdens mijn barrier maar ga dan toch helaas dood, alleen had mijn team inmiddels de rest van zijn team afgemaakt. Waarna ze gelijk doorpushen en de nexus killen. Eindscore 10/4/11 op Fizz.

De derde game, ik pak Udyr jungle helaas pakt mijn agressive junglen verkeerd uit en ik kan maar net met een beetje HP over ontsnappen. Probeer nog wat ganks op te zetten maar helaas als ik top gank valt ineens bot dood neer. Beetje het geval van elke keer op de verkeerde plek aanwezig zijn. We verliezen deze game dan ook vrij hard. Eindscore 8/4/12 op Udyr.

Dan de laatste game, alles of niets. Ik neem de gok om toch weer Udyr te spelen. Zie ik ineens onze top Nasus pakken en onze mid Heimerdinger. Toen had ik er persoonlijk nog maar weinig vertrouwen in. Maar toch gewoon mijn eigen spelletje gespeeld. Ik pak de first blood op de enemy Zac en help onze bot aan 2 kills en vanuit daar snowballde de game weer in onze richting. Een 20 minuten surrender volgde snel en zo kwam mijn maat in Bronze I waar hij zelf weinig tot geen vertrouwen meer in had. Kreeg het idee dat hij uiteindelijk toch doorhad dat je met soloqueue sneller kunt ranken dan met de duoqueue optie. Eindscore 6/0/6 op Udyr.

Zal deze week nog kijken of ik nog verder moet helpen of dat hij nu zelf de laatste stap richting silver maakt. :)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Dus jij hebt met zijn account potjes gewonnen. Wat heeft hij daar nu aan? Nu wordt hij hoger ingedeeld dan hij waarschijnlijk aankan en worden zijn teammates opgescheept met iemand die zich heeft laten carryen?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

thewizard2006 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:06:
Dus jij hebt met zijn account potjes gewonnen. Wat heeft hij daar nu aan? Nu wordt hij hoger ingedeeld dan hij waarschijnlijk aankan en worden zijn teammates opgescheept met iemand die zich heeft laten carryen?
Oh ik weet wel zeker dat hij dit niveau aankan, alleen was dit meer om bij hem aan te tonen dat support-like junglers niet werken in Bronze/Silver omdat je dan teveel afhankelijk bent van je teammates. Om jezelf enigsinds te kunnen carryen zul je andere champs moeten gebruiken en niet altijd hopen op een wonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gister avond mijn eerste 2 co-op VS AI potjes gespeeld samen met een collega, en me eigenlijk behoorlijk vermaakt, eerste potje had ik echt geen flauw idee wat te doen maar het 2de potje ging al stukken beter.

Enige waar ik nog echt wel moeite mee heb is om 1) uit me hoofd de skill te assignen per level, welke ook alweer op welk level een punt erbij 2) om te zorgen dat ik wat sneller level en een beter gold income heb.

Ik zag nu toch wel regelmatig dat ik 2 of 3 levels achter lag dan het gemiddelde in het team.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Gisteren een potje door een troller buiten de meta omgespeeld. Ik was Udyr jungle. De secondpick was Twisted Fate en de 4th pick pakt nog even lux als mid en weigerde om support te gaan, dus ging zij samen met kayle naar top.

Ashe ging vrij snel dood tegen thresh en tristana. Tristana raakte als snel gefeed, want ashe initieerde niet mee toen ik gankte. Ik besloot daarom om met leve; 5 te stoppen als jungler en maar als support te gaan spelen. Toen ging Renekton maar bot en Thresh/Tristana gingen naar top, want renekton trok het niet tegen 2x AP ranged. Zo begon Ashe alsnog wat kills te krijgen. We stonden tegen de 35 minuten aan nog achter met CS en kills, maar we hadden wel 4 of 5 maal de draak te pakken. Ik kon niet tanken als udyr, want wards/support items zorgen niet voor een bepaald snelle manier om goede tankitems te kopen. We hadden gelukkig in de teamfight een zeer goede focus, want teemo/tristana gingen als eerst er aan (moest wel suicide doen als bearstance om beide carry's te stunnen)en we kwamen terug en wonnen de pot @ 44 minuten. De ult van kayle redde me soms wel enkele seconden.

Wel gewonnen, maar wat heb ik me mateloos lopen irriteren deze game want udyr support werkt gewoon niet. Helemaal als je enkel smite (en ghost) bij je heb. Als support heb ik toch liever een flash, ook al is het udyr omdat je dan de jump kan maken om te stunnen ipv te rennen met je E en ghost.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 06-08-2013 10:23 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

Gisteren 2 potjes gedaan, waarvan de eerste gewonnen en daar kreeg ik 28 LP voor. Als ik het goed heb betekend dat, dat ik een pot heb gewonnen die boven mijn huidige 'niveau' ligt. Daarna een pot verloren en daar ben ik dan maar 13 LP op kwijt geraakt. Toch wel vreemd, pas gepromoot van S4 naar S3 maar toch schotelen ze me S1 en G5 mensen voor om tegen te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:28:
Gisteren 2 potjes gedaan, waarvan de eerste gewonnen en daar kreeg ik 28 LP voor. Als ik het goed heb betekend dat, dat ik een pot heb gewonnen die boven mijn huidige 'niveau' ligt. Daarna een pot verloren en daar ben ik dan maar 13 LP op kwijt geraakt. Toch wel vreemd, pas gepromoot van S4 naar S3 maar toch schotelen ze me S1 en G5 mensen voor om tegen te spelen :/
dat is gewoon omdat je MMR rond dat niveau van S1 en G5 ligt, na genoeg potjes te spelen zal je op dat niveau komen en zal je of nog steeds blijven winnen en nog wat doorgroeien of zal je toch tegen een skill plafond aan komen te zitten en dan geraak je alleen nog verder door beter te worden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:43:
[...]

dat is gewoon omdat je MMR rond dat niveau van S1 en G5 ligt, na genoeg potjes te spelen zal je op dat niveau komen en zal je of nog steeds blijven winnen en nog wat doorgroeien of zal je toch tegen een skill plafond aan komen te zitten en dan geraak je alleen nog verder door beter te worden
Klopt als een bus.

Het ging de laatste tijd goed qua teammates bij mij, maar heb de afgelopen week al veel ongeluk met de teammates qua gedrag en picks. Heb in 1 avond van de 5 potjes 3x letterlijk gezien als lastpick/4th pick, mid or feed/troll. 1 ervan kreeg de persoon geen mid en hield zich aan het woord, 0/18/2. :P

Ach, zal misschien deze week weer geluk hebben en kan ik weer stijgen :-) Uiteraard zelf ook een minder potje gehad, maar die zijn op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:48:
[...]

Klopt als een bus.

Het ging de laatste tijd goed qua teammates bij mij, maar heb de afgelopen week al veel ongeluk met de teammates qua gedrag en picks. Heb in 1 avond van de 5 potjes 3x letterlijk gezien als lastpick/4th pick, mid or feed/troll. 1 ervan kreeg de persoon geen mid en hield zich aan het woord, 0/18/2. :P

Ach, zal misschien deze week weer geluk hebben en kan ik weer stijgen :-) Uiteraard zelf ook een minder potje gehad, maar die zijn op 1 hand te tellen.
Zo had ik dat dus ook in die ene loss. En dan kijk ik meestal nog even naar de matchhistory van onze "beste" spelers. En dan zie je het hele lijstje door 1/12 - 0/21 - 0/14 scores. Toch mooi dat dit soort mensen nooit opgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 29-09 09:14
Wie zijn de free champions deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:47

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Damienx2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:08:
[...]

Snap niet dat je Janna niet leuk vindt. Een support met genoeg speed om overal aan te ontsnappen goede CC, goede protection (en dan een shieldje casten voordat de dmg aankomt natuurlijk :P). En anders probeer eens Nami, die is met al haar buffs toch aardig goed geworden.
Ik heb Nami eens geprobeerd en moet zeggen dat hij me wel bevalt ;)

thnx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:23:
Oh ik weet wel zeker dat hij dit niveau aankan, alleen was dit meer om bij hem aan te tonen dat support-like junglers niet werken in Bronze/Silver omdat je dan teveel afhankelijk bent van je teammates. Om jezelf enigsinds te kunnen carryen zul je andere champs moeten gebruiken en niet altijd hopen op een wonder.
Dat is iets waar ik gaandeweg ook tegenaan loop ja. Met J4 jungle ik verreweg het meest, en sta gemiddeld heel aardig met hem, maar ja, vaak moet je toch de supp/tank rol op je nemen en dan moet het teveel van de rest komen. Misschien moet ik hem ook wat minder tank maken.

Welke champs zou je definiëren als support-like junglers? J4 en Maokai bijvoorbeeld?

Lee sin, Udyr en Xin zijn dan meer de carry-like junglers bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 05:35
Vicarious schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:55:
[...]

Ik heb deze discussie hier al eerder gevoerd hier en het lijkt er inderdaad op dat je weinig toevoegt. Toch heb ik met Taric de hoogste winrating van al mn supports. Ten eerste is hij in lane heel erg goed in het afstraffen van fouten van de tegenstander waardoor je vaak je lane wint. Ten tweede is een targeted stun in een teamfight HEEL nuttig. Ook heb je je armor buff die je aan je hele team geeft en nog flinke bonussen van je R. Je hebt vervolgens ook nog een heal inderdaad, maar als je wat CDR hebt kun je je stun wel 2x afkrijgen in een teamfight.
Als je in een 5 man team speelt heb je inderdaad gelijk, echter in solo QQ zijn er veel betere supports vind ik. Zoals je zelf al aangeeft ben je heel erg afhankelijk van je team:
- jouw ult boost HUN damage, dus als zij hun skills slecht gebruiken maakt die jouw ult ook minder effectief.
- je stun range is vaak niet groot genoeg om te initiaten, vaak zul je hem defensief gebruiken om enemies welke om je carry duiken te stunnen. Het grote nadeel is alleen hoe dichter bij de enemy des te korter de stun duration. Aangezien je vaak vlakbij je carry zult zijn is je stun hiermee minder effectief.
- je heal is in een teamfight naar mijn ervaring max 2 keer te gebruiken, door de cooldown. Cooldown gaat wel omlaag door auto attacks, echter krijg je hiervoor vaak niet de kans.....
- je armor aura is inderdaad erg nice, dit maakt wel degelijk verschil. Maar het is geen fool saviour om het maar zo te noemen. Sommige supports heb je een snare/ knock up om een teammate te redden bij een fuck-up. Taric mist dit en maakt hem hiermee voor mij in ieder geval in solo QQ een stuk minder viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:02:
[...]

Dat is iets waar ik gaandeweg ook tegenaan loop ja. Met J4 jungle ik verreweg het meest, en sta gemiddeld heel aardig met hem, maar ja, vaak moet je toch de supp/tank rol op je nemen en dan moet het teveel van de rest komen. Misschien moet ik hem ook wat minder tank maken.

Welke champs zou je definiëren als support-like junglers? J4 en Maokai bijvoorbeeld?

Lee sin, Udyr en Xin zijn dan meer de carry-like junglers bijvoorbeeld?
Je hebt het inderdaad er al goed staan. J4 / Maokai / Rammus / Sejuani, allemaal leuke junglers, maar in sommige divisies niet viable, omdat je simpelweg te veel afhankelijk bent van je team om daadwerkelijk die damageoutput te leveren die je vaak zult missen en dus eigenlijk voor niets een game verliest. Je moet er gewoon vanuit gaan, elke game die je speelt ben jij de sterkste speler in je team, want je hebt controle over je eigen poppetje en over hoe en wat je wilt gaan bouwen.

Mijn maat is ook iemand die echt fan is van de support-like junglers, en dat neem ik hem ook niet kwalijk alleen als hij tot 2x toe zijn promotions verliest omdat hij de pech heeft dat zijn team niet dat kleine beetje extra's heeft om hem over de promotion heen te tillen dan moet je toch echt gaan kijken wat je nog kunt veranderen in je eigen spelbeeld. Hij wou niet geloven dat het puur een switch qua champs al een verschil zou maken. Misschien is het niet goed dat ik hem nu door de promotion heen heb getrokken, maar soms moet je de ogen van mensen op een bepaalde manier openen. En het verschil tussen Bronze II of Bronze I is niet zo enorm dus hij zal zich wel redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hoe is Udyr eigenlijk late game, qua scaling? Heb hem nog nooit gejungled, maar misschien moet ik maar eens meedoen aan die 'hype' van dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:14:
Hoe is Udyr eigenlijk late game, qua scaling? Heb hem nog nooit gejungled, maar misschien moet ik maar eens meedoen aan die 'hype' van dit moment :)
Udyr's tigerstance doet een enorme bak aan burst damage. Dat blijft hij ook nog wel tot lategame doen op de carry's. Enige om hem echt af te stoppen is Randuins of over het algemeen armor. En tijdens de game kun je zelf volgen welke kant je op wilt. Komt je team damage te kort? Prima Triforce of BotRK op Udyr werkt prima. Kom je juist tankyness te kort -> Iceborn gauntlet / Spirit Visage / Frozen heart / Randuins je kunt er alle kanten mee op en nog steeds levert hij goede damage op de carries. En anders kun je hem altijd als CC bot gebruiken om je team damage te laten doen. Level 2 kan hij menig enemy jungler aan dus probeer eigenlijk altijd na je blue buff de enemy red te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:21:
[...]

Udyr's tigerstance doet een enorme bak aan burst damage. Dat blijft hij ook nog wel tot lategame doen op de carry's. Enige om hem echt af te stoppen is Randuins of over het algemeen armor. En tijdens de game kun je zelf volgen welke kant je op wilt. Komt je team damage te kort? Prima Triforce of BotRK op Udyr werkt prima. Kom je juist tankyness te kort -> Iceborn gauntlet / Spirit Visage / Frozen heart / Randuins je kunt er alle kanten mee op en nog steeds levert hij goede damage op de carries. En anders kun je hem altijd als CC bot gebruiken om je team damage te laten doen. Level 2 kan hij menig enemy jungler aan dus probeer eigenlijk altijd na je blue buff de enemy red te pakken.
Als je hulp krijgt bij de blue buff, red je het gemakkelijk met je tiger en phoenix de red buff van de enemy te pakken voordat de enemy jungler het uberhaupt in de gaten heeft. Je bent dan al weg voordat de jungler er is. Ik gank meestal dan direct de botlane of toplane (afhankelijk van de locatie van de blue buff) en je bent dan als level 3 tegen een level 1 adc/top gewoonweg te oppermachtig en is er een FB voor je team.

En afhankelijk van de jungler wil ik soms ook nog wel op de enemy jungler wachten. Amumu/Fiddle is bijvoorbeeld een zeer mooie prooi en die zo makkelijk te pakken zijn. Uiteraard genoeg andere ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 06-08-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Kijk eens aan. Wat ik vandaag lees, geeft gelijk de reden waarom ik Riot een top bedrijf vindt. Het punt dat ik enkele pagina's geleden al aangaf dat mensen niet uit een divisie kunnen droppen wordt dus waarschijnlijk het nieuwe seizoen aangepakt. Zeer gunstig, want daar haal je uiteindelijk het toxic gedeelte uit je community. Elke game gaat dus van belang zijn ook voor mensen in de V divisies. Voor de rest ben ik het ook wel eens met de uitspraken die Riot heeft gedaan over het huidige league-systeem, het is niet het beste, maar ze gaan zoals ik het lees in ieder geval de goede richting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dnbo schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

Als je in een 5 man team speelt heb je inderdaad gelijk, echter in solo QQ zijn er veel betere supports vind ik. Zoals je zelf al aangeeft ben je heel erg afhankelijk van je team:
- jouw ult boost HUN damage, dus als zij hun skills slecht gebruiken maakt die jouw ult ook minder effectief.
- je stun range is vaak niet groot genoeg om te initiaten, vaak zul je hem defensief gebruiken om enemies welke om je carry duiken te stunnen. Het grote nadeel is alleen hoe dichter bij de enemy des te korter de stun duration. Aangezien je vaak vlakbij je carry zult zijn is je stun hiermee minder effectief.
- je heal is in een teamfight naar mijn ervaring max 2 keer te gebruiken, door de cooldown. Cooldown gaat wel omlaag door auto attacks, echter krijg je hiervoor vaak niet de kans.....
- je armor aura is inderdaad erg nice, dit maakt wel degelijk verschil. Maar het is geen fool saviour om het maar zo te noemen. Sommige supports heb je een snare/ knock up om een teammate te redden bij een fuck-up. Taric mist dit en maakt hem hiermee voor mij in ieder geval in solo QQ een stuk minder viable.
- Ja, je burst HUN damage. Daar ben je support voor. Je kan met LEona een fantastische initiate doen, maar als jouw team een slechte follow-up heeft maakt dat ook jouw ult minder effectief. Als support ben je per definitie ook afhankelijk van je team. Als support moet je zorgen dat je de optimale omstandigheden voor je team creëert om een teamfight te kunnen winnen (vision, support aura's e.d.), maar uiteindelijk is het aan je team om het af te maken.
- Je stun is niet korter bij een kortere afstand, dit is een paar patches geleden al veranderd. Je stun duration scalet nu per level. Hij is met flash te gebruiken als initiate en ook mensen uit positie kun je stunnen. Echter, als tool om te peelen voor je AD carry is hij inderdaad ook uitstekend.
- Je heal kun je inderdaad max 2x gebruiken in een fight. Is ook niet zijn sterkste skill alhoewel hij in laning phase wel heerlijk is (vooral omdat hij hoe dan ook jezelf healt zodat je zelf ook wat harass kan pakken).
- Je armor aura is geen fool saviour, maar daar is Taric de champion ook niet voor. De eerste de beste die op je carry duikt stun je, tenzij je zelf initiate met stun. Vervolgens heal je je carry en zorg je voor aura's. Dat is je taak en daar moet je team ook op ingesteld zijn. Als je een poke comp kiest moet je geen Taric erbij nemen en kun je beter voor Janna gaan want die heeft de beste disengage skillset uit het spel. Als je echter voor een dive comp gaat is Taric geweldig met die armor buff en stun.

Al met al: in het juiste team is Taric geweldig en zijn laning phase kan ervoor zorgen dat jouw AD carry sterker dan de enemy ad carry de teamfights in gaat. In teamfights is Taric niet de sterkste van alle supports, maar lang niet waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:23:
Kijk eens aan. Wat ik vandaag lees, geeft gelijk de reden waarom ik Riot een top bedrijf vindt. Het punt dat ik enkele pagina's geleden al aangaf dat mensen niet uit een divisie kunnen droppen wordt dus waarschijnlijk het nieuwe seizoen aangepakt. Zeer gunstig, want daar haal je uiteindelijk het toxic gedeelte uit je community. Elke game gaat dus van belang zijn ook voor mensen in de V divisies. Voor de rest ben ik het ook wel eens met de uitspraken die Riot heeft gedaan over het huidige league-systeem, het is niet het beste, maar ze gaan zoals ik het lees in ieder geval de goede richting op.
Linkje? :P Verder inderdaad een goede zaak. Ik was het in grote lijnen met je eens in die discussie hier ;)
iCy schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:50:
[...]

Als je hulp krijgt bij de blue buff, red je het gemakkelijk met je tiger en phoenix de red buff van de enemy te pakken voordat de enemy jungler het uberhaupt in de gaten heeft. Je bent dan al weg voordat de jungler er is. Ik gank meestal dan direct de botlane of toplane (afhankelijk van de locatie van de blue buff) en je bent dan als level 3 tegen een level 1 adc/top gewoonweg te oppermachtig en is er een FB voor je team.

En afhankelijk van de jungler wil ik soms ook nog wel op de enemy jungler wachten. Amumu/Fiddle is bijvoorbeeld een zeer mooie prooi en die zo makkelijk te pakken zijn. Uiteraard genoeg andere ook.
Level jij Phoenix EN Tiger? Als ik voor de ene kies level ik de ander meestal pas als allerlaatste als het echt niet anders meer kan. Ik kan me echter voorstellen dat een puntje in Phoenix early de jungle speed behoorlijk ten goede komt. Wat is jouw level-volgorde?

[ Voor 38% gewijzigd door Vicarious op 07-08-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:01:
[...]

Linkje? :P Verder inderdaad een goede zaak. Ik was het in grote lijnen met je eens in die discussie hier ;)
[...]

Level jij Phoenix EN Tiger? Als ik voor de ene kies level ik de ander meestal pas als allerlaatste als het echt niet anders meer kan. Ik kan me echter voorstellen dat een puntje in Phoenix early de jungle speed behoorlijk ten goede komt. Wat is jouw level-volgorde?
www.surrenderat20.net - de post bovenaan. Het is een behoorlijke lap tekst dus ik zal het besparen om het hier naartoe te copy pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Onderstaande is dan wel weer heel slecht gedaan. Daardoor ben ik uit mijn promotion naar Gold gedropped, zonder dat ik dus wist dat het zou gebeuren. Ik had namelijk wel af en toe games gespeeld, zodat die inactivity warning van "you should play games in the next X day(s)" weg was.
We made some changes to the way a promotion series can expire over time. Read below for an explanation:

Short summary: Last patch we released a change to the league system to fix a behavior that was extending players promotion series beyond the expected time amount. From the day you enter your series, you now have 28 days to complete that promotion series or it will be automatically ended.

Unfortunately we failed to properly message this change within our official patch notes, and some players may have already been affected by it.
http://www.surrenderat20....eague-system-vs.html#more

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 07-08-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Paar pagina terug was ik begonnen met mijn zoektocht naar een juiste midlane champion voor mijzelf, deze heb ik inmiddels gevonden in Nidalee.

De meeste games nu gewonnen als ik midlane speel. Tot nu toe maar 1 slechte match-up gehad die ik verloor en dat was tegen Akali.

Favoriete champions zijn dan nu: Teemo, Warwick en Nidalee.

Mijn volgende zoektocht wordt waarschijnlijk naar het zoeken van een Tank champion waar ik zelf zat te denken aan Rammus of Malphite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Loadichus schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:29:
Paar pagina terug was ik begonnen met mijn zoektocht naar een juiste midlane champion voor mijzelf, deze heb ik inmiddels gevonden in Nidalee.

De meeste games nu gewonnen als ik midlane speel. Tot nu toe maar 1 slechte match-up gehad die ik verloor en dat was tegen Akali.

Favoriete champions zijn dan nu: Teemo, Warwick en Nidalee.

Mijn volgende zoektocht wordt waarschijnlijk naar het zoeken van een Tank champion waar ik zelf zat te denken aan Rammus of Malphite.
Ik zal waarschijnlijk wel 1 van de weinige zijn, maar ik vindt Nidalee weinig tot niets toevoegen aan een team. En dat komt dan merendeel van de tijd omdat mensen amper een speer raken en verder in de teamfight heb je ook weinig aan Nidalee. Dan heb je nog de keuze tot splitpushen, maar als dat de enige strenght is dan kun je naar mijn mening net zo goed een fatsoenlijke bruiser / AP pakken met meer opties. Maar gelukkig speel je Nidalee iig nog op mid. Want hoevaak ik wel niet heb gezien dat mensen dan maar Nidalee pakken als ze support moeten spelen. Bedroevend, want wat is er erger dan een Nidalee mid? Een support Nidalee die fungeert als underfed AP carry.

Eigenlijk van het hele rijtje favo champs die je hebt, kan ik nog het meeste opbrengen voor Teemo. Al is dat ook niet veel. Maar Teemo is iig een lane-bully en kan met zijn shrooms een team onverwacht toch behoorlijk sterk maken.

Maar goed ieder zijn smaak met champions natuurlijk.

Voor je keuze van tank zijn het 2 leuke opties, alleen neem ik dan wel aan dat je Rammus in de jungle gaat gebruiken. Malphite daarentegen vindt ik sterker in lane dan in de jungle. Je zou Cho'gath misschien ook kunnen proberen, die kan namelijk ook prima op mid fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:01:
Jup, eerst phoenix voor de AOE damage @ blue buff omdat 99 van de 100 keer je teammates helpen met de blue buff en dan is tegelijkertijd de 2 kleine minions ook dood. Dan ga ik voor de Tiger Stance. Hiermee kan je de red buff echt in notime pakken van de enemy. Je wisselt snel van spells (spammen dus). 9 van de 10 keer heb ben ik dan level 3. Als ik BOT dan ga ganken dan pak ik de bear stance en anders ga ik eerst voor de Q en naar mijn eigen jungle en die afmaken.

Mijn volgorde:

R> Q > Q of E > E indien level Q en anders Q > Q

En dan de Q maxen, dan de E en dan de W en dan de R. Ik gebruik de phoenix stance zelden mits in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:48:
Ik zal waarschijnlijk wel 1 van de weinige zijn, maar ik vindt Nidalee weinig tot niets toevoegen aan een team.
Nee je bent niet de enige :) Ik denk er precies zo over.

Als ik Nida tegenkom als tegenstander denk ik vaak: ah dat vergroot onze kansen. Uiteraard hangt het er vanaf, maar als bot supp is het een kwestie van bush warden, achter je minions blijven, beetje zijwaards lopen en het speergevaar is foetsie. CC heeft ze in feite niet en veel klappen opvangen kan ze ook al niet.

En in teamfights heb je alleen iets aan haar als ze flink gefeed is, waardoor haar speren voorafgaand aan een teamfigt dermate veel schade doen waardoor je de tegenstanders dwingt te recallen of met half hp een teamfight aan te gaan. In cat form kan ze nog wel leuk uithalen, mits gefeed maar in die melee rol heb je betere alternatieven.

Maar goed, een op elkaar ingespeelde Cait/Varus + Nida bot kan wel werken gezien hun range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:48:
Voor je keuze van tank zijn het 2 leuke opties, alleen neem ik dan wel aan dat je Rammus in de jungle gaat gebruiken. Malphite daarentegen vindt ik sterker in lane dan in de jungle. Je zou Cho'gath misschien ook kunnen proberen, die kan namelijk ook prima op mid fungeren.
Rammus werkt alleen in de jungle, en dan moet je wel een degelijk team hebben, want early game is ook zijn weerbaarheid nog niet geweldig....om over dmg nog maar te zwijgen.

Malph is nogal mana hungry in de jungle, maar werkt daar op zich wel prima. Ook al is zijn Q niet de meest ideale/snelle gap closer om te ganken. Top werkt hij beter ja. Gister nog een ranked gespeeld waarbij iemand van ons zo dom was om Yi te kiezen tegen Malph. Het resultaat laat zich raden....

Cho'gath zou ik inderdaad eens uitproberen. Eén van de leukste champs imo, en kan bijna alles: jungle/mid/top. Hij is redelijk tanky, goeie sustain in lane door zijn passive, goeie CC en kan ook redelijk hard uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoe zijn jullie bevindingen met Aatrox? Deze heb ik nu als champ

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Xtr3me4me schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:12:
Hoe zijn jullie bevindingen met Aatrox? Deze heb ik nu als champ
vrij nutteloos, er zijn champs die zijn rol veel beter doen (trynda, jax)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
godofal schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:18:
[...]

vrij nutteloos, er zijn champs die zijn rol veel beter doen (trynda, jax)
Niet helemaal met je eens. Aatrox kan echt wel wat toevoegen. Heeft een hele goede damage, een gapcloser en een poke skill. Daarnaast ook nog een goede sustain in lane door zijn toggle.

Ik vind niet dat Aatrox veel onderdoet voor een Tryn of Jax, hij past eerder in het rijtje thuis.

Hij lijkt eigenlijk wel op Jax, alleen speel je hem zo aggressief als Trynda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:30:
[...]

Niet helemaal met je eens. Aatrox kan echt wel wat toevoegen. Heeft een hele goede damage, een gapcloser en een poke skill. Daarnaast ook nog een goede sustain in lane door zijn toggle.

Ik vind niet dat Aatrox veel onderdoet voor een Tryn of Jax, hij past eerder in het rijtje thuis.

Hij lijkt eigenlijk wel op Jax, alleen speel je hem zo aggressief als Trynda :)
Op het punt na dat Jax, Aatrox met de grond gelijk maakt. Enige wat Jax in een lane vs een Aatrox hoeft te doen, is zorgen dat hij in leven blijft tot level 6. Vanaf daar is het hard snowballen op Aatrox. Tryndamere heeft ook weinig met Aatrox op. Betere ult en hardere damage.

Nu zal ik er wel gelijk aan toevoegen dat ik Aatrox niet waardeloos vindt. Tegen bepaalde matchups kan Aatrox het zeer goed doen. Vooral op mid kan hij goed zijn werk doen. En op top tegen minder bursty champions doet hij het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Damienx2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:49:
[...]

Op het punt na dat Jax, Aatrox met de grond gelijk maakt. Enige wat Jax in een lane vs een Aatrox hoeft te doen, is zorgen dat hij in leven blijft tot level 6. Vanaf daar is het hard snowballen op Aatrox. Tryndamere heeft ook weinig met Aatrox op. Betere ult en hardere damage.

Nu zal ik er wel gelijk aan toevoegen dat ik Aatrox niet waardeloos vindt. Tegen bepaalde matchups kan Aatrox het zeer goed doen. Vooral op mid kan hij goed zijn werk doen. En op top tegen minder bursty champions doet hij het ook prima.
Klopt wat je zegt, maar dat is een ander vergelijk. Inderdaad Jax countert hem, zoals Jax eigenlijk elke autoattacker countert. Het ging mij om de pick, en dan vind ik Jax niet per definitie beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Ero-Sensei schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:53:
[...]

Klopt wat je zegt, maar dat is een ander vergelijk. Inderdaad Jax countert hem, zoals Jax eigenlijk elke autoattacker countert. Het ging mij om de pick, en dan vind ik Jax niet per definitie beter.
counters had ik het ook niet over, elke situatie waarin je aatrox zou picken zou ik liever trynda of jax of een andere champ zien

jax is veel lastiger tegen te houden omdat hij vrij tanky word met z'n ult, trynda kan je ook niet stoppen omdat die gewoon door blijft rammen met z'n ult aan

aatrox daarentegen heeft geen tankyness en geen survive skill, wat hij heeft is sustain, iets wat niet geweldig werkt in teamfights (tenzij je echt fed bent)
die sustain is waardeloos zodra er een ignite/grieveous wound op zit (wat vrij snel gebeurt in een teamfight) en die passive heeft niet hetzelfde effect als trynda's ult omdat hij zelf niks kan doen (en daarna meestal toch in 1x neergeburst word)

als je CC/damage aan jax/trynda besteed in een teamfight om hem te stoppen verspil je een deel omdat ze lastig te slopen zijn, aatrox is alleen lastig te slopen 1v1 in een lane situatie, langere gevechten/herhaalde engages is hij erg sterk in. voor de teamfights is hij niet geschikt

splitpushen is hij ook niet sterk in, hij kan heel goed iemand constant bezig houden maar daar haal je geen voordeel uit (patstelling zeg maar)

uiteindelijk is aatrox dus sterker dan jax/trynda op bepaalde fronten, maar die situaties wil je vermijden/heb je vrij weinig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dus ik ken beter een andere champ pakken? Lol voor niks gekocht. Had namelijk Aatrox en Jayce gekocht.
Welke is volgens jullie in team play behoorlijk goed? Jax?
Melee is meer mijn ding

[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-08-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xtr3me4me schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:00:
Dus ik ken beter een andere champ pakken? Lol voor niks gekocht. Had namelijk Aatrox en Jayce gekocht.
Melee is meer mijn ding
Jax, Irelia, Riven, Elise, Malphite onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Damienx2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:09:
[...]

Lastige keuze haha, Riven lijkt me wel tof om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:09:
[...]

Jayce ook hoor, hij heeft een sterke teamfight kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hoe krijg je bij Riven the Championship skin unlocked? Staat bij mij Unavailable

[ Voor 23% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-08-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Xtr3me4me schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:31:
Hoe krijg je bij Riven the Championship skin unlocked? Staat bij mij Unavailable
is niet meer available, die kon je alleen tijdens het einde van season 2 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

godofal schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:33:
[...]

is niet meer available, die kon je alleen tijdens het einde van season 2 kopen
Ahhh bah bah juist de vetste van allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Xtr3me4me schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:00:
Melee is meer mijn ding
Aatrox wordt gespeeld in de LCS. Jax niet meer (na al zijn nerfs). Jax krijgt dan ook een remake. Dat laatste zou al genoeg moeten zeggen.
Misschien dat Jax Aatrox in lane verslaat (durf ik zonder proberen niet wat van te zeggen). Maar dat wil niet zeggen dat Jax beter is dan Aatrox.
Zowel Jayce als Aatrox zijn prima heroes. Hoewel je Aatrox beter niet in de jungle kan spelen, want hij heeft wel goud nodig om sterk te worden, dus past hij beter in de toplane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Thormodo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:02:
[...]

Aatrox wordt gespeeld in de LCS. Jax niet meer (na al zijn nerfs). Jax krijgt dan ook een remake. Dat laatste zou al genoeg moeten zeggen.
Misschien dat Jax Aatrox in lane verslaat (durf ik zonder proberen niet wat van te zeggen). Maar dat wil niet zeggen dat Jax beter is dan Aatrox.
Zowel Jayce als Aatrox zijn prima heroes. Hoewel je Aatrox beter niet in de jungle kan spelen, want hij heeft wel goud nodig om sterk te worden, dus past hij beter in de toplane.
Ik heb nu Riven gekocht, alleen de skin wil ik anders. Enige vette skin ervan van haar is Battle bunny, maar ja staat ook vaag zo met die konijnen oren. Dat zwaard op die skin is wel erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
wat is er vaag aan een playboy bunny met een groot zwaard in haar handen?

Edit: heb het iets minder smerig gemaakt voor mensen met een dirty mind.

[ Voor 43% gewijzigd door ArgantosNL op 07-08-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ArgantosNL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:13:
wat is er vaag aan een playboy bunny met een groot zwaard?
Lol... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Jax verslaat Aatrox zeker in lane, net als alle andere melee auto-attackers. Neemt niet weg dat Jax momenteel een heel situationele pick is en Aatrox naar mijn mening veelzijdiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Om eerlijk te zijn, kijk ik liever naar de OGN om te zien of champs enigsinds viable zijn. En in Korea wordt Jax nog regelmatig gespeeld. Jax zelf heeft weinig nerfs ondergaan, de items die hij voorheen bouwde wel. Alleen hebben ze bijv Triforce in prijs genoeg aangepast om weer nuttig voor Jax te maken, stop daar een BoTRK bij en een Randuins en je hebt een beest in de vorm van Jax. Dus ik zou Jax niet zo hard afschrijven zoals jij zojuist hebt gedaan.

Jax heeft misschien geen sustain vanuit zijn eigen kit, maar voeg 3x 2% lifesteal quints toe. Neem vervolgens AD marks, armor yellows en mr glyphs en je kunt gewoon met een Doran's de lane in gaan.

Laatste edit: Ook nog maar eens gezocht over de remake waar je het over had, aangezien ik het vreemd vindt dat ze een champ die ze al een keer hebben geremade nog eens onder handen nemen. Volgens mij vergis je je met Rengar. Anders zie ik het linkje naar de remake graag.

[ Voor 17% gewijzigd door Damien op 07-08-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Xtr3me4me schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:05:
[...]

Ik heb nu Riven gekocht, alleen de skin wil ik anders. Enige vette skin ervan van haar is Battle bunny, maar ja staat ook vaag zo met die konijnen oren. Dat zwaard op die skin is wel erg vet.
Ik vind dat nou juist zo'n vette skin om te zien ingame, zo is LoL neemt zichzelf niet al te serieus zoals Dota2.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat is IP boost? :X

Ben te lui vandaag sorry

[ Voor 63% gewijzigd door Xtr3me4me op 07-08-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Serieus, je bent al best tijd lid op GoT....

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja lol ik was net bezig mijn post aan te passen..
Mijn fout sorry! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:39:
[...]
Dus ik zou Jax niet zo hard afschrijven zoals jij zojuist hebt gedaan.

Laatste edit: Ook nog maar eens gezocht over de remake waar je het over had, aangezien ik het vreemd vindt dat ze een champ die ze al een keer hebben geremade nog eens onder handen nemen. Volgens mij vergis je je met Rengar. Anders zie ik het linkje naar de remake graag.
Ik wilde Jax niet afschrijven, maar ik wilde alleen benadrukken dat Aatrox echt niet zwaar onderdoet in "nuttigheid" t.o.v. Jax (zoals godofal zei).
Wat betreft de rework/update: http://www.surrenderat20....ion-lucian-not-going.html, maar dat bleek om een visual rework te gaan :+.

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 07-08-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:25
Zo, ik ben nieuw in dit topic en wil gelijk even mn gal spuwen :+ :+

Ik ben een paar maandjes geleden ook begonnen met LoL en een paar dagen geleden met ranked matches, maar damn wat viel me dat tegen. Ik speel veel met een maat die net iets beter is dan ikzelf. In normal matches worden we vaak met goede spelers gematched waarin we uitdaging vinden en ook met mensen die simpelweg (veel) beter/ervarener dan wij zijn. Het niveau ligt er niet super hoog maar ook zeker niet laag..

Echter, van mijn placement matches waren er zeker drie verpest door idioten in mijn team. 1x een Irelia die 10 minuten lang gedisconnect was en daarna gebabysit moest worden maar alsnog ging feeden, 1x een Ashe die echt te dom voor woorden was, nul AD items kocht, niet kon last hitten (30 cs op 20 minuten..) en constant domme vragen stelde in de chat (pregame zelfs nog naar welke lane hij moest, waarom speelt dit ranked?). Daarnaast nog een game waarin ik in eerste instantie zou junglen, maar die rol opgegeven omdat iemand anders dat wilde doen als Fiddlesticks. Slechtste keuze ooit, iedereen ging bij zijn "ganks" dood, behalve de tegenpartij. Was altijd op de verkeerde plek en deed zijn ulti naast een turret terwijl iedereen VER buiten zijn range was..

Dus, drie matches sowieso weggegooid. Daarnaast heb ik er nog drie verloren "gewoon" op skill van de tegenpartij, sommige teamgenoten waren ook wel slecht maar niet zo erg als die anderen. In totaal dus 4/6 gespeeld en in Bronze I terecht gekomen waar ik inmiddels ook al m'n 2 eerste matches heb verloren, 1 sowieso door een incapabele teamgenoot en de andere omdat mensen veel te veel zaten te solo'en en we niet echt een tank hadden. Maar alles bij elkaar vraag ik me af, waarom? Waarom zijn mijn normals vaak wel degelijke match-ups en waarom ligt het niveau zo veel lager bij mijn ranked matches tot zo ver? Ik snap nu in ieder geval wel waar de zogenaamde elo hell vandaan komt. Het lijkt ook meer geluk te zijn dat je met normaal functionerende teamgenoten terecht komt dan dat het echt om skill gaat.. Want je moet wel van erg goede huize komen om de teams waarin ik gespeeld heb te kunnen carry'en.

TL;DR: Huil huil ik zit in Bronze I en ik kom immens veel idioten tegen in m'n ranked matches die de game niet onder de knie hebben, terwijl m'n normal games vaak degelijke match-ups zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Thormodo schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:23:
[...]

Ik wilde Jax niet afschrijven, maar ik wilde alleen benadrukken dat Aatrox echt niet zwaar onderdoet in "nuttigheid" t.o.v. Jax (zoals godofal zei).
wáár is aatrox nuttigger dan jax/trynda in dan? hij is veel gemakkelijker te stoppen in een teamfight, heeft minder duelling potentieel en kan minder splitpushen
enige waarin hij beter in kan zijn is de lanephase

[ Voor 3% gewijzigd door godofal op 07-08-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Recrush schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:34:
TL;DR: Huil huil ik zit in Bronze I en ik kom immens veel idioten tegen in m'n ranked matches die de game niet onder de knie hebben, terwijl m'n normal games vaak degelijke match-ups zijn. :P
Dat gaat echt niet veel beter worden hoor, ook niet als je hogerop in de ladder zit. Momenteel wordt ik gematched met Gold 1 en Plat 5 en daar heb je nog steeds mensen die stinkend hard lopen te feeden op zijn tijd. Wat je moet doen is niet bitchen op je teammates maar kijken naar hoe je het zelf doet. Als ik die hele post van jou zo lees dan zie ik echt geen greintje zelfreflectie naar voren komen. Als je beter wil worden en wil stijgen, dan is je team compleet irrelevant voor je persoonlijke ontwikkeling en kan je beter focusen op zelf de lane stompen en towers pushen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:03:
[...]

wáár is aatrox nuttigger dan jax/trynda in dan? hij is veel gemakkelijker te stoppen in een teamfight, heeft minder duelling potentieel en kan minder splitpushen
enige waarin hij beter in kan zijn is de lanephase
Waarom is jax moeijker te stopen in een teamfight dan aatrox? Imo zijn ze er beide vrij slecht in.
Aatrox heeft ook veel minder lanes die hij keihard verliest wat jax wel heeft.
Verder zijn 2v2 en 3v3 gevechten wel beter met aatrox dan met jax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:58

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Jax heeft een defensive steroid en doet mixed damage waardoor het lastiger is defense te bouwen tegen hem en hij heeft een aoe stun.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Slivv schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:10:
[...]

Dat gaat echt niet veel beter worden hoor, ook niet als je hogerop in de ladder zit. Momenteel wordt ik gematched met Gold 1 en Plat 5 en daar heb je nog steeds mensen die stinkend hard lopen te feeden op zijn tijd. Wat je moet doen is niet bitchen op je teammates maar kijken naar hoe je het zelf doet. Als ik die hele post van jou zo lees dan zie ik echt geen greintje zelfreflectie naar voren komen. Als je beter wil worden en wil stijgen, dan is je team compleet irrelevant voor je persoonlijke ontwikkeling en kan je beter focusen op zelf de lane stompen en towers pushen.
Heb je gelijk in :Y ik ben ook niet perfect en nu zeker nog niet Gold-waardig o.i.d., maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik in korte tijd nu in zeker 50% van mijn games mensen tegen ben gekomen die echt totaal nieuw lijken te zijn met de game en het gewoon HEEL erg verpesten. Ik ben zelf totaal niet van het flamen en blamen en probeer tips te geven waar ik dat kan. Uiteraard maak ik zelf ook geregeld fouten, die geef ik dan ook altijd toe als dat terecht is. Mijn lanes win ik echter meestal wel, al dan niet met hulp van de jungler, maar als ondertussen bijv. de adc al met 0/10 achter staat omdat hij het spel niet snapt en niet kan last hitten en niet weet wat voor items hij moet kopen, dan heb ik niet zoveel aan mijn gewonnen lane en valt er niet veel meer te carry'en . Dat is meer waar ik op doel, dat het contrast ineens zo hoog is tussen normale spelers en mensen die het ECHT niet lijken te snappen..

Maargoed, als jij en anderen er in gold/plat games ook nog zo last van hebben moet ik er dus maar aan wennen en me meer focussen op mijn eigen ontwikkeling. Hopen dat ik er dan doorheen kom. Dank iig voor de reactie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Recrush schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:12:
Heb je gelijk in :Y ik ben ook niet perfect en nu zeker nog niet Gold-waardig o.i.d., maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik in korte tijd nu in zeker 50% van mijn games mensen tegen ben gekomen die echt totaal nieuw lijken te zijn met de game en het gewoon HEEL erg verpesten.
Die hoeven niet perse nieuw te zijn. Er is ook een flinke club personen actief die er hun levensmissie van lijken te hebben gemaakt om het spelplezier van anderen zoveel mogelijk te bederven. Crap items kopen, zelfmoord plegen door naar een enemy tower te rennen (of vol in de champs van de tegenpartij) en noem maar op.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Recrush schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:34:
Zo, ik ben nieuw in dit topic en wil gelijk even mn gal spuwen :+ :+

Ik ben een paar maandjes geleden ook begonnen met LoL en een paar dagen geleden met ranked matches, maar damn wat viel me dat tegen.
Ik zou zeggen, welcome to ranked :)

Een paar pagina's terug spuwde ik hier ook mijn gal over al die noobs in ranked. Het viel me vies tegen.

Maar goed, ik kreeg ook die kritiek van dat ik niet eerst de hand in eigen boezem stak enzo. Die kritiek had ik ook wel kunnen verwachten, want het kwam teveel over als "het ligt allemaal aan de rest, behalve aan mij".

Helaas is ranked nou eenmaal geen plek waar iedereen ward, waar trolls/afk tot het verleden behoren, waar iederen op de minimap let, elke lane kan spelen, weet wat last hitten is, etc.

Er werd mij ook tegengeworpen dat je zelf uiteindelijk de constante factor bent. Tja, op zich is dat waar. Maar goed, de praktijk kan ook nogal weerbarstig zijn.... En het systeem houdt daar geen rekening mee.

Dat ondervind je nu aan den lijve. Ik had/heb precies hetzelfde.

Misschien een paar tips:

- Blijf zoveel mogelijk duo queues doen, dan weet je iig dat 2/5 spelers naar behoren functioneren.
- Goeie tip van DamienX2: Maak niet teveel de 'fout' om tanky/supp junglers te pakken als je jungle gaat. Ik jungle J4 verreweg het meest en sta behoorlijk goed met hem qua KDA, maar te vaak ging ik pure tank omdat ons team dat nodig had. Maar ja, dan doe je domweg te weinig schade en ben je te afhankelijk van je medespelers om dmg te doen. Het gaat erom dat je als jungler de game ook kan carryen, dus kies en itemise daar dan ook naar.
- Als je mid lane zit, probeer waar mogelijk a la de jungler zoveel mogelijk te roamen en bijvoorbeeld bot te ganken. Jij moet fed raken en de game carryen, dus speel assertief.
- Persoonlijke tip, valt vast wel wat op af te dingen, maar zorg dat je een paar van die standaard-ban-champs tot je beschikking hebt. Ik merk bijvoorbeeld dat Kassa de laatste tijd met enige regelmaat niet meer zo'n standaard ban is zoals Amumu of Shen. Zorg dat je Kassa hebt en te pakken krijgt voor mid; zeker als je een caster tegenover je hebt is het doorgaans vanaf lvl 6 gg. Zelfde geldt voor andere standaard-bans zoals Malphite; wordt ie zowaar niet gebanned, dan pick hem asap. Daarmee heb je de match nog helemaal niet gewonnen, maar het verhoogt mijns inziens wel je kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zo ik heb maar even gebruik gemaakt van mijn Free Transfer :P. En dit alles omdat ik graag 2 limited skins wou hebben, (Candy Cane MF, Lolipoppy). Deze zijn namelijk beide voor sale op de Turkse server en aangezien het verder geen penalties oplevert om weer terug te transferren (je houdt je huidige rank + LP). Goed het kost wel 2600 RP om weer terug te transferren, maar goed de skin was het mij wel waard. Benieuwd of Riot hier nog iets aan zal doen in de toekomst.

Nog even een extra update. De reden dat deze limited skins dus wel beschikbaar zijn op de Turkse servers (tijdelijk) is vanwege het suikerfeest. De complete bundel bestaat uit: Candy Cane Miss Fortune, Lolipoppy en Dark Candy Fiddlesticks. De laatste had ik zelf al, maar met name de Miss Fortune skin heb ik destijds toen zij beschikbaar was op de EU servers niet gehaald, omdat "ik speel dit spel waarschijnlijk toch niet zoveel meer". Achteraf altijd jammer gevonden. Nu is natuurlijk de vraag is je dat 2600+975+975 RP waard? Voor mij wel want LoL is de enige game die ik nog speel. Dus vindt ik het niet erg om er iets in te investeren. Zal voor menigeen het niet waard zijn. Maar dat is dus ook wat ieder er zelf voor over heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door Damien op 08-08-2013 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:04:
[...]

Er werd mij ook tegengeworpen dat je zelf uiteindelijk de constante factor bent. Tja, op zich is dat waar. Maar goed, de praktijk kan ook nogal weerbarstig zijn.... En het systeem houdt daar geen rekening mee.
Als je goed genoeg bent carry je jezelf zo uit bronze vandaan. Alleen vergeten mensen vaak de games waarin de tegenstander een troll/afk/feeder heeft en onthouden ze de games waarin ze er zelf eentje krijgen. Tja, dan is iedereen een pechvogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:30:
[...]

Als je goed genoeg bent carry je jezelf zo uit bronze vandaan. Alleen vergeten mensen vaak de games waarin de tegenstander een troll/afk/feeder heeft en onthouden ze de games waarin ze er zelf eentje krijgen. Tja, dan is iedereen een pechvogel.
Gisteravond had ik een game waarbij beide teams 2 afk-ers hadden, na de match hebben de actieve spelers gewoon collectief die mensen gereport, maar helaas komt het wel veel voor merkte ik al.

Tevens na een paar Co-Op vs AI gewoon begonnen met Normals en gaat erg lekker moet ik toegeven begint nu ook wat meer automatisch te worden, alleen de afkortingen en dergelijke zijn af en toe nog wel eens van uuuuh what ?.

Voor nu heb ik alleen nog maar in normal games midlane gespeeld met Ryze en dat is erg fijn kan ik je vertellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:21
Ryze is inderdaad geen slechte mid! Met die root en dan een goede klets damage. In teamfights niet vergeten je ult (skill die je via de R toets gebruikt) te gebruiken.

Afkortingen moet je vooral weten dat SS betekent dat de tegenstander van die lane momenteel niet meer in zijn lane staat en dus misschien op weg is om te komen ganken. Je moet dus voorzichtig zijn dat hij niet bij jou komt opduiken. Op amerikaanse servers gebruiken ze "mia" in de plaats. Normaal moet je dat dus ook typen als je niet weet waar jouw directe tegenstander is. Ofwel het pingsysteem gebruiken "enemy missing" (-> naar links draggen tijdens het pingen)

Voor de rest staat top, mid, bot voor de betreffende lanes. blue is het kamp in de jungle die de blue buff geeft en red is het kamp in de jungle dat de red buff geeft.
AD is attack damage en AP is ability power.
Qua rollen heb je ook nog afkortingen: adc = ad carry, gewoonlijk de ranged rol die veel dmg doet via zijn autoattacks. De AP carry is degene die voornamelijk mid speelt en die vooral damage doet via zijn skills.
En een tank is iemand die veel damage kan opvangen zonder te sterven.
Ik denk dat dat wel de belangrijkste afkortingen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:30:
[...]

Dit klopt helemaal, het is mij nu 3x gelukt om een account wat in bronze zat richting silver te brengen. Het stelt eerlijk gezegd niet veel voor. Enige wat je dient te hebben is geduld en een champion die opzich lekker vlot snowballed.

Gisteren trouwens nog een potje gedaan met die maat van mij. Zoals gewoonlijk mochten we botlane staan. Aangezien we beide een beetje gehad hadden met standaard ADC + support, zijn we maar Udyr + Shen gaan spelen. En het werkte als een trein. HIj deed zijn taunt, ik doe vervolgens de stun en met tigerstance even flink wat burst dmg doen. Victory binnen 20 minuten doordat we de lanes hard door konden pushen. Bleek het later dat we tegenover Plat IV en Gold V spelers stonden. Was eerlijk gezegd niet te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:26:
Qua rollen heb je ook nog afkortingen: adc = ad carry, gewoonlijk de ranged rol die veel dmg doet via zijn autoattacks. Marksman is het nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[...]

Ik zou zeggen, welcome to ranked :)

Een paar pagina's terug spuwde ik hier ook mijn gal over al die noobs in ranked. Het viel me vies tegen.

Maar goed, ik kreeg ook die kritiek van dat ik niet eerst de hand in eigen boezem stak enzo. Die kritiek had ik ook wel kunnen verwachten, want het kwam teveel over als "het ligt allemaal aan de rest, behalve aan mij".

Helaas is ranked nou eenmaal geen plek waar iedereen ward, waar trolls/afk tot het verleden behoren, waar iederen op de minimap let, elke lane kan spelen, weet wat last hitten is, etc.

Dat ondervind je nu aan den lijve. Ik had/heb precies hetzelfde.

Misschien een paar tips:

- Blijf zoveel mogelijk duo queues doen, dan weet je iig dat 2/5 spelers naar behoren functioneren.
- Goeie tip van DamienX2: Maak niet teveel de 'fout' om tanky/supp junglers te pakken als je jungle gaat. Ik jungle J4 verreweg het meest en sta behoorlijk goed met hem qua KDA, maar te vaak ging ik pure tank omdat ons team dat nodig had. Maar ja, dan doe je domweg te weinig schade en ben je te afhankelijk van je medespelers om dmg te doen. Het gaat erom dat je als jungler de game ook kan carryen, dus kies en itemise daar dan ook naar.
- Als je mid lane zit, probeer waar mogelijk a la de jungler zoveel mogelijk te roamen en bijvoorbeeld bot te ganken. Jij moet fed raken en de game carryen, dus speel assertief.
- Persoonlijke tip, valt vast wel wat op af te dingen, maar zorg dat je een paar van die standaard-ban-champs tot je beschikking hebt. Ik merk bijvoorbeeld dat Kassa de laatste tijd met enige regelmaat niet meer zo'n standaard ban is zoals Amumu of Shen. Zorg dat je Kassa hebt en te pakken krijgt voor mid; zeker als je een caster tegenover je hebt is het doorgaans vanaf lvl 6 gg. Zelfde geldt voor andere standaard-bans zoals Malphite; wordt ie zowaar niet gebanned, dan pick hem asap. Daarmee heb je de match nog helemaal niet gewonnen, maar het verhoogt mijns inziens wel je kansen.
Waardevolle tips, dank! Heb nog een topic gelezen op het LoL forum waar iemand ook zat te ragen op de matchmaking en het feit dat hij niet uit brons kon komen. Topic was 40 pagina's lang o.i.d. en na een paar reacties gelezen te hebben besef ik me idd wel dat ik de constante factor ben, en dat als ik echt beter ben de game zou moeten kunnen carry'en. Ik ga me dus op de volgende games maar ook gewoon focussen op het beste uit mezelf halen en zoveel mogelijk controle en overzicht houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dat ga ik vanavond eens proberen, nu speelde ik mijn normal matches alleen mid lane en soms top/bot wanneer er om hulp geroepen werd om daarna straight terug te gaan naar mid lane. Eens kijken of het beter gaat als ik tussen door ook jungle monsters ga killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Recrush schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:41:
[...]

Waardevolle tips, dank! Heb nog een topic gelezen op het LoL forum waar iemand ook zat te ragen op de matchmaking en het feit dat hij niet uit brons kon komen. Topic was 40 pagina's lang o.i.d. en na een paar reacties gelezen te hebben besef ik me idd wel dat ik de constante factor ben, en dat als ik echt beter ben de game zou moeten kunnen carry'en. Ik ga me dus op de volgende games maar ook gewoon focussen op het beste uit mezelf halen en zoveel mogelijk controle en overzicht houden.
Ik vond de tip van Malphite wel goed, alleen doe dit echt alleen maar met een champ als Malphite die een goede initiate heeft. Shen bijvoorbeeld ga je weer teveel richting de tank/support in een team en ben je weer afhankelijk van de damageoutput van de rest van je team. Ik denk dat Shen echt meer situational wordt als je bijvoorbeeld een Vayne in je team hebt zitten, maar ook dan nog zou ik Shen niet snel zelf kiezen.

En omtrent de midlane tip: Ja ga roamen, maar laat het niet teveel ten koste gaan van je CS. Ik heb wel eens een game gehad waar ik dacht een kill te kunnen scoren op een lane en dan vervolgens mislukt de gank en dan zie je midtower ineens hard doorgepushed worden en verlies je ook nog eens flink wat gold van je CS. Dan moet je erg goed nadenken of het het nog waard is voor een volgende gank attempt.

Misschien nog een extra tip: Probeer als je midlane staat in te schatten wanneer je enemy naar zijn blue buff vertrekt of nog beter, ward een minuut voor tijd de enemy blue. Als je dan bijvoorbeeld een Lux of iets speelt met een degelijke nuke probeer dan de enemy blue mee te pakken. Dan heb je en een zwakere lane opponent en je eigen jungler kan dan met jullie blue verder. Of ga desnoods samen met je jungler naar de enemy blue toe. In lower brackets wordt dit over het algemeen niet veel gedaan/verwacht. Dus haal er je voordeel mee uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Damien op 08-08-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren potje gespeeld met Riven. Mijn god wat slaat zij sloom pppff, dit ben ik helemaal niet gewend. Ging ook om de haverklap dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xtr3me4me schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:32:
Gisteren potje gespeeld met Riven. Mijn god wat slaat zij sloom pppff, dit ben ik helemaal niet gewend. Ging ook om de haverklap dood
Gaat bij Riven ook niet om de attack speed, maar om de combo's. Dus Q > autoattack > Q > autoattack > Q. (alleen al omtrent haar Q)

Dan heb je nog de combo's van E (erin dashen) -> W (stun) -> Q -> autoattack en de rest van de Q's om weer uit het bereik van je enemy te komen.

Cooldownreduction is dan ook van belang op Riven om het helemaal fijn te laten lopen. Denk aan Brutalizer of CDR boots.

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 08-08-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Blijven oefenen dus, Riven doet echt sick veel damage

Zie ook YouTube: League of Legends : Platinum - Division III with Riven, ft. Hengest & Cromar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oke dank jullie wel. Zal blijven oefenen met haar uiteraard. Was alleen even wennen want haar slag was pretty slow.
Maar de eerste punt beter in Q stoppen dus en Q zo snel mogelijk vol krijgen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Xtr3me4me schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:41:
[...]

Oke dank jullie wel. Zal blijven oefenen met haar uiteraard. Was alleen even wennen want haar slag was pretty slow.
Maar de eerste punt beter in Q stoppen dus en Q zo snel mogelijk vol krijgen. _/-\o_
Tegenwoordig wel, vroeger kon je met gemak je W als eerste levellen aangezien die qua scalling beter was.

Het is dus nu R > Q en vanaf daar moet je even kijken wat de beste optie is. Meer burst dan W meer protection dan E. Er zijn namelijk wat matchups waar je het met burst alleen niet gaat redden, dan kun je beter die E eerst levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:29:
Dit klopt helemaal, het is mij nu 3x gelukt om een account wat in bronze zat richting silver te brengen. Het stelt eerlijk gezegd niet veel voor. Enige wat je dient te hebben is geduld en een champion die opzich lekker vlot snowballed.
Tja, ik zou het graag aannemen. Maar volgens mij vergeet je dat de factor geluk ook een rol speelt.

Gister 3 ranked op rij verloren. Ik was vrijwel steeds last pick, dus 3 x bot supp met Leona. Nou ja, prima, ik own met Leona dus kom maar op dacht ik....

Maar dan tref je dus 1 game met een noob adc, 1 game met een AFK vanaf begin, en 1 game met een jungler die er geen reet van begreep en een mid die feeden tot zijn handelsmerk maakte.
Daar valt dan niks meer aan te redden. Dit bedoel ik o.a. met geluk: als je de pech hebt van last pick, kun je bijna altijd de supp rol alvast op je nemen, en dan kun je nog twee keer je adc first blood geven, je kunt verder te weinig uitrichten als de rest er een potje van maakt. Dan ben je veel te afhankelijk van de rest.

@Damienx2 Carry mij anders maar eens uit Silver V, volgens mij breng jij geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:00:
[...]

Tja, ik zou het graag aannemen. Maar volgens mij vergeet je dat de factor geluk ook een rol speelt.

Gister 3 ranked op rij verloren. Ik was vrijwel steeds last pick, dus 3 x bot supp met Leona. Nou ja, prima, ik own met Leona dus kom maar op dacht ik....

Maar dan tref je dus 1 game met een noob adc, 1 game met een AFK vanaf begin, en 1 game met een jungler die er geen reet van begreep en een mid die feeden tot zijn handelsmerk maakte.
En de volgende drie potjes win je weer, omdat de tegenstander dan precies dezelfde problemen heeft... Maar dat "vergeet" men dan weer zoals Vicarious al zei.

Het enige wat wel deels op "geluk" draait zijn die promotion matches. Want sommige mensen zullen er gewoon minder van moeten spelen dan anderen.
Als je 100 games hebt gespeeld en je zit nog steeds precies waar je begon, dan ligt het gewoon aan jezelf.

[ Voor 26% gewijzigd door Thormodo op 08-08-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jij lijkt te vergeten is dat de rol van geluk op de lange termijn nihil wordt. In theorie zal je mits je lang genoeg speelt even vaak slechte teammates als slechte tegenstanders krijgen.

I.p.v. je helemaal groen en geel te ergeren aan factoren waar je geen invloed op hebt kun je je beter concentreren op de dingen waar je zelf invloed op hebt dan speel je iig met de juiste mindset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als support kun je heel wat meer dan de adc FB geven. Als jij zorgt voor goede vision control met veel wards pinks of eventueel oracle kan dat heel goed een game carriën. Alle informatie die jij hebt en de tegenstander niet heeft zorgt er bijna altijd voor dat je dan goede initiates kan doen omdat je weet hoeveel van de tegenstander waar is.
Bedenk ook dat het als support echt geen reet uitmaakt welke items je hebt een sighstone en boots is meestal wel voldoende de rest gewoon in wards en oracles steken. Eventueel als de game 40 minuten + duurt een aura of active item halen.
Natuurlijk werkt dit niet als je team alle lanes tegelijk verloren heeft, maar in dat geval heb jij het dus waarschijnlijk ook niet geweldig gespeeld. En zelfs in een carry role is het soms niet mogelijk om te carryen door een gebrek aan peeling/andere teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:00:
[...]

Daar valt dan niks meer aan te redden. Dit bedoel ik o.a. met geluk: als je de pech hebt van last pick, kun je bijna altijd de supp rol alvast op je nemen, en dan kun je nog twee keer je adc first blood geven, je kunt verder te weinig uitrichten als de rest er een potje van maakt. Dan ben je veel te afhankelijk van de rest.

@Damienx2 Carry mij anders maar eens uit Silver V, volgens mij breng jij geluk :P
Nee ik breng absoluut geen geluk. Want ik kan in een week ook gerust 5 tot 6x op rij verliezen. Enige wat ik waarschijnlijk anders doe is kijken naar wat ik zelf die games anders had kunnen doen en dat in een volgende game aanpassen. Wil je het echt goed doen? Maak een spreadsheet aan en ga per game vastleggen wat er volgens jou anders had gemoeten. Daarmee kom je een heel eind verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:10:
Maak een spreadsheet aan en ga per game vastleggen wat er volgens jou anders had gemoeten. Daarmee kom je een heel eind verder.
Een spreadsheet gaat me net wat te ver :P Maar ik ben idd al bezig om mezelf te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan die van mij wel eens versturen bij interesse hoor. Hoef je alleen nog maar je zooi in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:23:
Ik kan die van mij wel eens versturen bij interesse hoor. Hoef je alleen nog maar je zooi in te vullen.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je dan allemaal invult; in termen van spreadsheets heb ik nooit gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:47

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig geworden naar de spreadsheet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

1 tabblad waarbij ik per champion en per rol win/losses bijhoud (normals + ranked gewoon door elkaar heen) . Daaruit blijkt wat mijn sterke en zwakke champions zijn en in welke rollen ik het sterkst ben.

1 tabblad waarbij ik alleen voor ranked games een soort log bijhoud met daarin welke champ ik speel, het resultaat, k/d/a, opmerkingen wat ik beter had kunnen doen en mijn progress. Deze ben ik pas recent begonnen dus hier staan pas 6 games in.

edit: even op mn google drive gezet: https://docs.google.com/f...1NGRaeFk/edit?usp=sharing

Disclaimer: Champion notes op het eerste tabblad zijn niet altijd up to date. Bovendien staan niet ALLE games die ik heb gespeeld hierin. Ik heb inmiddels zo'n 2200 games gespeeld en hier staan in totaal win/loss ratio's van zo'n 600 games in. Vanaf toen ben ik dus pas begonnen hiermee. Het log tabblad kleurt met voorwaardelijke opmaak zelf de regel rood of groen afhankelijk van Win/Loss

[ Voor 35% gewijzigd door Vicarious op 08-08-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:21
Leuke tip, maar misschien best enkel te doen indien je echt met 5 speelt omdat je anders als trol kan gezien worden:
Wij hebben vorig weekend 3 potjes gespeeld met een fizz + leona bot, en caitlyn mid. (Top was malphite en jungler was voli of sejuani).
Fizz deed enorm veel damage, zeker met de passive van leona er bij, zodat de enemy adc+support echt niet goed wisten wat ze hiertegen moesten doen en regelmatig stierven door de burst.
Caitlyn kon met haar relatieve lange range eenvoudig farmen op mid. Ook is haar escapeskill nuttiger dan op bot omdat je door het net af te schieten al praktisch onder je toren staat.

Het hangt natuurlijk wat af van wie er tegenover je staat als adc en ap op mid, maar het waren drie vrij eenvoudige wins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:16:
[...]

Een spreadsheet gaat me net wat te ver :P Maar ik ben idd al bezig om mezelf te verbeteren.
Ik snap dat als heel wat werk klinkt en misschien wat te ver gaat. Maar je verliest games niet alleen door slechte teammates. Ik heb een keer gehad dat ik mijn lane hard domineerde en de enemy Xin Zhao op een gegeven moment 0/7/0 stond. Zijn team flamede hem kapot, maar die jongen deed vervolgens iets waar niemand en met name ik geen rekening mee had gehouden. Hij bleef naar zijn lane gaan, ging steeds meer bouwen richting lanepushen (atk spd / atk dmg). Je kon hem zo vaak killen als je wou, maar hij bleef doorpushen tot op het punt dat wij door ongelukkig te positioneren een aantal mensen kwijt raakten. We moesten met man en macht zijn team tegenhouden terwijl hij vrolijk doorpushte op top en de inhib pakte. Vervolgens deed hij hetzelfde bij bot. En ook al had ik zelf mijn lane hard gewonnen, ik had te weinig gedaan met het voordeel wat ik eruit had gehaald. Ik ben toen geen objectives gaan pushen wat de 0/7/0 Xin Zhao wel deed. Achteraf bleek de beste jongen ook gewoon een Platinum I speler te zijn die dus door zijn ervaring wist wat hij moest doen om terug in de game te komen. En ik met mijn Silver mentaliteit kon dus prima hem uitschakelen maar wist mij niet aan te passen aan zijn speelstijl/tactiek.

Dit is overigens ook iets waar veel mensen zich in vergissen. Een silver speler is niet bij voorkeur waardeloos op elk poppetje. Een silver speler is over het algemeen zwakker in de algehele gameplay. Waar een Gold/Plat of Diamond speler 3 stappen vooruit denkt, denkt een Silver hoogstwaarschijnlijk maar 1 stap. Het is hem dus voornamelijk de mindset die moet veranderen wil je daadwerkelijk hoger komen in ranked. Het is niet je team die ervoor zorgt dat jij hoger komt (hooguit eens in de zoveel tijd) maar voornamelijk jijzelf die de verandering kan maken in een win of een loss. Dus de geluk factor zoals al eerder gezegd hier, is na verloop van tijd nihil.

Nog een klein voorbeeldje qua mindset. Bijvoorbeeld met ults. Ik heb het gisteren ook meegemaakt dat er iemand in ons team zat die met een autoattack de enemy had kunnen uitschakelen maar dan toch ervoor kiest om zijn ult te gebruiken ervoor, waarna de teamfight erna geen ult beschikbaar is en we eigenlijk met meer moeite dan noodzakelijk maar net de teamfight winnen.

Als je dan vervolgens naar de pro-streamers kijkt, zie je ook vaak dat zij liever een flash auto-attack doen dan een ult wasten om een kill te pakken. Hoevaak zie je zelf niet dat een team 3 ults gebruikt om de enemy support uit te schakelen. Om vervolgens geaced te worden door het enemy team. Gewoon een verandering in mindset en je komt al een stuk verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Damien op 08-08-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:08:
[...]

Dit is overigens ook iets waar veel mensen zich in vergissen. Een silver speler is niet bij voorkeur waardeloos op elk poppetje. Een silver speler is over het algemeen zwakker in de algehele gameplay. Waar een Gold/Plat of Diamond speler 3 stappen vooruit denkt, denkt een Silver hoogstwaarschijnlijk maar 1 stap. Het is hem dus voornamelijk de mindset die moet veranderen wil je daadwerkelijk hoger komen in ranked. Het is niet je team die ervoor zorgt dat jij hoger komt (hooguit eens in de zoveel tijd) maar voornamelijk jijzelf die de verandering kan maken in een win of een loss. Dus de geluk factor zoals al eerder gezegd hier, is na verloop van tijd nihil.
Het is sowieso waar dat een silver helemaal niet slecht is. Maar je hebt op alle niveaus gewoon verschillende soorten spelers. Zo zal je silvers hebben die misschien even goed zijn in mechanics als platinum of diamond spelers maar die slechte beslissingen maken. Maar je hebt natuurlijk ook platinum spelers die dat doen. Had dat laatst nog met een Vayne waarmee ik bot speelde, hij pakte echt gigantisch veel cs en we killden de tegenstander een paar keer. De game zag er best winbaar uit maar hij liet zich echt heel vaak baiten. Als ik die game adc had gespeeld had ik de lane waarschijnlijk helemaal niet gewonnen maar ik was ook niet half zo vaak gebait.
Andersom heb je natuurlijk ook ik heb vaak zat toplane gewonnen waarna mijn tegenstander door op betere momenten te roamen gewoon harder carried dan ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Laatst online: 23-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:22:
[...]

... Had dat laatst nog met een Vayne waarmee ik bot speelde, hij pakte echt gigantisch veel cs en we killden de tegenstander een paar keer. De game zag er best winbaar uit maar hij liet zich echt heel vaak baiten....
haha ik herriner me nog een game van jouw die ik spectaten dat de 15/3 enemy tristana over jullie anivia wall jumpte en de game weggaf.

Ik loop nu lekker te smurfen in silver 3, en er zijn een paar "gameplay" dingetjes die mijn enemy meestal mist. ik hoop dat er 1 tweaker is die er iets aan heeft.

1. Early game creep dmg (vooral top lane, ik doe eerst 2 simpele trades waardoor ik laag raak, maar omdat ik hard push heb ik een grote wave, de 3e trade bait ik de gierige top laner in mijn minions en heb ik FB)

2. Even op de LoL wiki kijken (vooral mid lane, ik kijk op de wiki hoe ik en mijn enemy scaled en dan kijk ik of ik niet gewoon trades win door simpel q te spammen omdat mijn champ betere base/scaled dan mijn enemy)

3. Ganks turnen, al je word geganked betekend het niet altijd dat je moet rennen (in silver word je vaak geganked door een champ die niet eens vol hp heeft dus ipv wegflashen kill je hem gewoon door simpel QWER te drukken)

4. Altijd pushen, als je weet wat de enemy laner en jungler kunnen, kan je meestal pushen, hierdoor word je mischien wel gecamped maar winnen je andere lanes heel makelijk. na de lane phase ook altijd pushen, waardoor de enemy steeds minder vision heeft en jou team steeds meer.

5. inhib > baron > tower > drake > kill maak de calls voor je team, want meestal doen ze maar wat en kunnen ze gigantische leads weggeven door verkeerde "team keuzes".

6. Bouw eerst altijd dmg, dan survivabilty (90% van de champs zijn irrelevant als ze gen threat zijn, dus ook al verlies je lane je hebt dmg nodig. zorg wel dat je niet geburst kan worden)

7. Als je een lvl hoger bent dan je enemy kan je hem waarschijnlijk 1v1 aan (riot games is steeds meer scaling en items gaan nerfen en base stats gaan verhogen hierdoor is experience even belangrijk als cs)

8. Doe geen rare dingen als je niet weet waar de enemy jungler is, het is makelijk om 3/0 te gaan in lane en 30 cs voorop te lopen en dat alllemaal weg te geven omdat je 1x gekilled word en de enemy daarmee drake pakt. volgens mij noemen ze dat "calculated aggression".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Baristo schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:07:
[...]

5. inhib > baron > tower > drake > kill maak de calls voor je team, want meestal doen ze maar wat en kunnen ze gigantische leads weggeven door verkeerde "team keuzes".
Ben het totaal niet eens met je tweede prioriteit qua calls, Baron verliest je meer potjes dan dat het je een potje gaat winnen.

Inhibitor > Tower > Drake > Kill > Baron

Inhibitor: zorgt voor sterkere minions in alle lanes plus een super minion in de lane waarin de inhibitor down is, hierdoor krijg je als team immens veel pressure op de lanes. Door deze pressure opent zich bijvoorbeeld de enemy jungle zich voor je team.

Tower: minder enemy towers betekent meer map control en geeft je de mogelijkheid om enemies te vangen in hun eigen jungle vanwege de verloren towers.

Drake: global gold en hij respawned ook nog eens, geeft je team bijna 1k gold. Drake kan teams helpen met het op gang krijgen van snowball champions en het nemen van Drake verhindert uiteraard de tegenstander ervan om bijna 1k gold te krijgen.

Kill: kills geven je de mogelijkheid om andere, hogere prioriteit hebbende, objectives makkelijker te pakken. Een 5v4 tower siege ga je makkelijker winnen dan een 5v5 tower siege.

Baron: aka Noob magnet, in SoloQ een van de meest riskante objectives om voor te gaan. Een "simpele" checklist die je na kan gaan of je überhaupt aan Baron moet denken is:

- Staan we voor in kills, towers, cs? Zo ja, Baron is niet nodig zolang je andere objectives kan behalen (Heb je alle 3 inhibitors down? Heb je alle 3 inhibitor turrets down? Heb je alle 3 outer turrets down? etc.) Zo nee, grote kans dat het enemy team sterker is en betere ward control heeft en dus een hele grote kans dat je Baron poging gespot wordt waarna er een teamfight of baserace plaats gaat vinden. Aangezien je achterstaat verlies je hoogst waarschijnlijk beide trades.

- Leven alle enemies? Zo ja, Baron is waarschijnlijk een slecht plan aangezien het team dat Baron begint altijd achterstaat in geval van een 5v5 bij de Baron pit (AD Debuff van Baron, het tanken van de damage etc.) Zo nee, push die turrets of inhibitors!

- Heb je vision en minion control? Zo ja, zet een val voor de enemy. Als je betere vision control hebt en er pusht een lane naar hun base bestaat er een grote kans dat er een support of jungler komt warden bij Baron en een 1v5 verlies je praktisch altijd. Zo nee, Baron is een slechte keuze! Of je wordt gecaught door de enemy omdat deze beter vision hebben of je verliest x aantal turrets waardoor je alsnog achterstaat.

Baron is in SoloQ heeft voor mij bijna altijd de allerlaagste prioriteit (plat 3) en ik beschouw het vaak, zelfs als ik voor sta, als de slechtste keuze die we als team kunnen maken.
Ik kan voor de liefhebber een gedetailleerde checklist versie maken aangezien er een hoop randfactoren zijn die de keuze beïnvloeden, maar in het algemeen zijn er altijd betere keuzes dan Baron.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:22:
[...]

Het is sowieso waar dat een silver helemaal niet slecht is. Maar je hebt op alle niveaus gewoon verschillende soorten spelers. Zo zal je silvers hebben die misschien even goed zijn in mechanics als platinum of diamond spelers maar die slechte beslissingen maken. Maar je hebt natuurlijk ook platinum spelers die dat doen.
Ik zit zelf te schommelen rond Silver III en moet zeggen dat dit helemaal klopt. Je hebt vaak genoeg ADCs of Mid laners die tijdens de laning phase helemaal niet weten hoe ze moeten reageren op poke of ganks maar tijdens de teamfights dan weer uitstekend werk doen. Dit is ook andersom zo, er zijn ADCs (en supports) die een uitstekende lane phase hebben maar vervolgens als ADC zijnde in het midden van een teamfight gaan staan.

Het is allemaal of het één of het ander, maar nooit een beetje van beide.

Tegelijkertijd is de map awareness van een Silver speler nog lang niet voldoende (dat van mij ook, het ene potje gaat het erg goed maar het potje erna kijk ik weer te weinig op de mini-map) om te weten wanneer ze kunnen pushen, tower neerhalen of dragon doen. Ook zijn Silver spelers over het algemeen te gierig. Ze gaan maar al te graag achter een potentiële kill aan terwijl ze geen vision hebben of de rest van de tegenstanders hem langzamerhand omcirkelen.

Over Baron: Baron pak ik met mijn team bijna alleen als we zo gigantisch ver voor staan dat we ons voorbereiden op het beëindigen van de game. Dat wil zeggen dat er minstens 2 inhibitors down zijn of dat er gigantische minion-waves aan het pushen zijn. Na een ace weten spelers niet wat ze moeten/willen doen waardoor het team opsplitst. Een deel loopt naar dragon/baron en een ander deel gaat pushen zelfs als de enemy weer bijna spawned met Homeguard. Er wordt gewoon teveel getwijfeld en te weinig naar teammates geluisterd.
Darf schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:54:
Eerste les om te leren in ranked is, wees zo zakelijk mogelijk, heb je een flamer, ignore hem en SPEEL het spel.
QFT.

Ik mute spelers tegenwoordig relatief veel. Een maand of 3 geleden ging ik gerust tegen flamers in en wees ik ze erop dat ondanks dat speler X feed, hijzelf ook genoeg steken laat vallen en hij dus gerust kan ophouden met flamen. Sinds ik hiermee ben gestopt speel ik zelf beter omdat ik minder snel boos wordt op mijn teammaten. Ik mute een speler die blijft flamen/zeuren/vingerwijzen omdat diegene 0,0 toevoegt aan het team. Vaak zeg ik eerst iets in de trend van "please stop flaming, it doesn't make anybody play better" in de hoop dat ze rustiger aan doen en in plaats van flamen gewoon kritiek geven, indien het alsnog doorgaat dan mute ik die speler gewoon.

Tevens is het vaak gebeurd in mijn games dat iemand aan het typen was en ondertussen wordt vermoord omdat diegene dacht veilig te staan achter een minion wave oid..

[ Voor 35% gewijzigd door Pimorez op 08-08-2013 15:01 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.