[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zo :) 2 wins in Silver 4 en nu al 64 punten XD nog 2 wins en we gaan weer promo. Zit nu op een streak van 8 wins. Probleem is alleen dat ik altijd last pick ben en nooit me mid of top ofzo krijgt =p moet bijna altijd sup of jungle, beide me mindere plekken maargoed wel wins gelukkig :)

merkte wel sinds ik toennet gepromote ben van S5 naar 4 met die winstreak ik alleen maar bij hoger wordt geranked.. ben steeds enige SIV rest is SI en SII

nu zelfs gold V bij enemy =p bijna een hele fucking division hoger

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 31-07-2013 16:07 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:53:
Zo :) 2 wins in Silver 4 en nu al 64 punten XD nog 2 wins en we gaan weer promo. Zit nu op een streak van 8 wins. Probleem is alleen dat ik altijd last pick ben en nooit me mid of top ofzo krijgt =p moet bijna altijd sup of jungle, beide me mindere plekken maargoed wel wins gelukkig :)

merkte wel sinds ik toennet gepromote ben van S5 naar 4 met die winstreak ik alleen maar bij hoger wordt geranked.. ben steeds enige SIV rest is SI en SII

Ik had gister ook een game met een Gold V in mijn team (ik ben nu Silver III). Echt goed was hij niet en ook ik heb (volgens mij) een bovengemiddeld MMR. Ik ben dus zeker ervan dat die Gold V gewoon veel heeft verloren en daardoor lage MMR heeft.

Na een aantal games gehad te hebben waarbij de ADC geen flauw idee had wat te doen bij een teamfight, niet op de map keek of geen idee had dat je als ADC moet proberen tower damage te vermijden heb ik maar besloten om ADC te pakken indien mogelijk. Gelukkig ben ik de laatste 20 games pas 1x last pick geweest en voor de rest altijd 3rd of 1st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:53:

Ja klopt, maar je partner van de duo queue krijgt dan vaak 1st pick als jij de onderste bent. Dus dan kun je samen bot lane ownen als je partner adc neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:29:
[...]

Ja klopt, maar je partner van de duo queue krijgt dan vaak 1st pick als jij de onderste bent. Dus dan kun je samen bot lane ownen als je partner adc neemt.
ja in dit geval dus ook niet.. hij had 3rd pick. we komen gewoon steeds tegen betere volgens mij ofzo =p maar weer gewonnen :) dit keer malzahar mid. dat blijft samen met nidalee gewoon mijn favoriete mid.

alleen nu maar 29 punten ipv 35 en zit ik op 96 lp >_> anders kon ik nu gelijk promo doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik val wel in voor Xzito als ie er niet is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:44:
Ik val wel in voor Xzito als ie er niet is :P
is goed =p hij blijft hier tot morgen though.

oke nu even voor het eten me promotions doen :)
beter win ik de volgende 2 games, misschien skip ik dan wel me SIII.
hoorde van meer mensen dat ze wel is ladder skipte. van 3 naar 1 bijvoorbeeld

EDIT:
Is me gelukt :) hadden er 1 gewonnen en 1 verloren waardoor me 12 win streak werd verbroken.. maar de 3e promotion toch gewonnen :D nu van S4 naar S2 gegooid :D

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 31-07-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gister met Rumble compleet afgemaakt door een Gold rating Fiora top. Ze ging vol AD en aangezien ik nooit tegen Fiora speel onderschatte ik haar burst waardoor ik op lvl 2 of 3 gewoon hard doodging. Vervolgens kon ze me blijven harassen met die dash + autoattacks waardoor ik op half health onder mn tower moest CS'en. Vervolgens samen met hun jungler (Xin) een towerdive waardoor ze 2/0 stond en daarna ben ik compleet afgemaakt zonder hulp van mijn jungler (of nouja, hij kwam een keer langs toen ik al dood was en liet zich ook afslachten door Fiora voor NOG een kill :P). Uiteindelijk iets van 3/9 geëindigd ofzo :P

Daarna nog een game gespeeld, maar die is door lag compleet de mist ingelopen. Alle 10 de spelers in de game hadden er last van (zie ook http://www.reddit.com/r/l...s/1jfwxh/euw_kinda_laggy/) en uiteindelijk door onzichtbare fed Zyra ults e.d. verloren. Van Silver III 73 LP naar Silver III 33 LP :(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

heb nog steeds een vele malen hogere mmr

Ricmaniac
1,260

Nice! You are beyond this league!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:17

Wootlock

Evilution

Ricmaniac schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:28:
heb nog steeds een vele malen hogere mmr

Ricmaniac
1,260

Nice! You are beyond this league!
Hoe meet je dat ?
Of heb je er iig een site voor ? :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Wootlock schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:40:
[...]

Hoe meet je dat ?
Ik denk deze site http://op.gg/mmr/region=EUW

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wootlock schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:40:
[...]

Hoe meet je dat ?
http://op.gg/mmr/region=EUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Je mmr voor normal games kun je die ook zien? ik ben namelijk wel een beetje benieuwd hierna ik heb namelijk nog geen ranked gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ArgantosNL schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:54:
Je mmr voor normal games kun je die ook zien? ik ben namelijk wel een beetje benieuwd hierna ik heb namelijk nog geen ranked gedaan.
MMR zit niet normals dacht ik. De site iig niet. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
dus hij zoekt zo'n beetje speler bij elkaar op level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ArgantosNL schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:25:
dus hij zoekt zo'n beetje speler bij elkaar op level?
Nee, je hebt wel een MMR voor normals maar die kun je niet zien (is hidden). Anders heb je alsnog Elo en worden normal games net zo competitief als ranked, terwijl het is bedoeld als semi casual omgeving om nieuwe champs te testen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Je zou denken dat des te hoger je komt des te beter mensen gaan spelen.. Maar zelfs in Silver 4 is het nog belachelijk erg hoe mensen zo goed kunnen feeden 8)7 Ik stond tegen een kata met evelynn mid en mn lane won ik met gemak.. Nasus had ik niet zo een last van met ganks omdat ik een leuke w heb en ondanks dat mijn team best hard feeden toch nog dichtbij een inhibs gekomen.. Maar ja, kata had genoeg kills om te kunnen snowballen :'( Niemand die kata ook even stunden of taunt maar oke. En achteraf nadat kata natuurlijk had gewonnen, ook nog zeggen dat ik slecht ben.. ik begon met 6-0 :o En zei zit nog in b1 (450/466)...

Vond het eigenlijk ook best jammer dat we een shen hadden, shen is zogenaamd OP maar dat is ie dus niet :+ En dat zie je dus maar weer eens..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Mebus schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:45:
Vond het eigenlijk ook best jammer dat we een shen hadden, shen is zogenaamd OP maar dat is ie dus niet :+ En dat zie je dus maar weer eens..
shen is sterk competief, niet in soloQ (en al helemaal niet bronze/silver)
dat shen permabanned is is alleen omdat de pro's hem ook permabannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
godofal schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:00:
[...]

shen is sterk competief, niet in soloQ (en al helemaal niet bronze/silver)
dat shen permabanned is is alleen omdat de pro's hem ook permabannen
En dat vind ik dus zo vervelend :-) Ik heb liever een shen tegen me dan een udyr.. Net zoals dat blitz ook vaak word gebanned.. Niet doen, vaak nemen ze hem dan en kunnen er vervolgens toch niet mee spelen 8)7

edit: ik zal shen nu ook gewoon bannen.. Gewoon vanwege het feit dat mensen er niet mee kunnen spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 01-08-2013 13:05 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Mebus schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

En dat vind ik dus zo vervelend :-) Ik heb liever een shen tegen me dan een udyr.. Net zoals dat blitz ook vaak word gebanned.. Niet doen, vaak nemen ze hem dan en kunnen er vervolgens toch niet mee spelen 8)7
blitz is een ander verhaal dan shen, en blitz zou ik zeker in bronze/silver bannen
het is mógelijk dat de shen/blitz picker goed kan spelen met die champ, het verschil tussen de champs is dat een goede shen veel minder impact heeft dan een goede blitz
een shen kan iemand redden, maar vaak genoeg word de ult verspilt omdat mensen bang als de pest zijn en blijven rennen waardoor shen niet kan taunten
of je team engaged de 4V5 terwijl je aan het splitpushen bent ipv tijd te rekken zodat shen turrets/inhibs kan pakken
shen is vrij afhankelijk van het team; als je team shen niet begrijpt dan heb je er vrij weinig aan

een goede blitz kan veel gemakkelijker bijdragen; niemand die een pull op de vijandige ADC negeert zodat ze op amumu kunnen rammen :+
bovendien is het met blitz het omgekeerde van shen; blitz' teammaten hoeven blitz niet te begrijpen/kennen, dat loopt wel los. maar als de tégenstander (jouw team dus) blitz niet begrijpt, dan heeft blitz vrij spel

sure, er ís de kans dat het een slechte blitz speler is, maar er is een grotere kans dat een of meerdere van jouw teammaten een slechte kennis heeft van blitz waardoor een gemiddelde/goede blitz vrij spel heeft

@hieronder
ranking zegt niks, als het een plat5 is die tegen bronze/silvers gematched word (geen idee waar jij zit trouwens) dan is het gewoon een slechte speler die ooit eens een lucky streak had/gecarried werd door duoQ oid
zodra het over league X "5" gaat tegen een lagere league kan je aannemen dat het een speler is die niet in die league thuishoort maar er in vast zit door het systeem (je kan niet naar de vorige league zolang je active bent namelijk)

[ Voor 13% gewijzigd door godofal op 01-08-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net zat ik mid als malzahar.. tegen mordekaiser.. ik lol nexus > Is die gast platinum 5 lol =p
ik vind dat dat niet zou mogen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ricmaniac schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:10:
Net zat ik mid als malzahar.. tegen mordekaiser.. ik lol nexus > Is die gast platinum 5 lol =p
Laatst met wat andere een 5v5.. ik met sona (troll pick) top tegen zed en win mijn lane, gewoon omdat een plat 5 lee sin dacht dat ie me wel konden turret diven, ult ignite heal q double kill.

En daarnaast kan een blitz een game net zo hard verprutsen als een shen.. Als blitz iemand pakt ondanks dat je onder de turret staan maar je bent low live is het vaak alsnog een 1v1 of een 2v1 voor de enemy..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:45:
Je zou denken dat des te hoger je komt des te beter mensen gaan spelen.. Maar zelfs in Silver 4 is het nog belachelijk erg hoe mensen zo goed kunnen feeden 8)7 Ik stond tegen een kata met evelynn mid en mn lane won ik met gemak.. Nasus had ik niet zo een last van met ganks omdat ik een leuke w heb en ondanks dat mijn team best hard feeden toch nog dichtbij een inhibs gekomen.. Maar ja, kata had genoeg kills om te kunnen snowballen :'( Niemand die kata ook even stunden of taunt maar oke. En achteraf nadat kata natuurlijk had gewonnen, ook nog zeggen dat ik slecht ben.. ik begon met 6-0 :o En zei zit nog in b1 (450/466)...

Jup. Gisteravond nog meegemaakt hoe slecht/goed sommige spelers kunnen zijn. Gaat een Aatrox in mijn team keihard in het begin en staat zo op 10/0 en in notime heeft die ook weer 10/8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@iCy, bij ons stond het 0-5 maar heb uiteindelijk de score nog redelijk gelijk getrokken.. 28-32 geloof ik waarvan ik dus 13 kills had.. Ach ja :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ricmaniac schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:10:
Waarschijnlijk was die plat speler de bronze speler eruit aan het trekken, want er zat ook een bronze 1 in je team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
iCy schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:02:
[...]

Waarschijnlijk was die plat speler de bronze speler eruit aan het trekken, want er zat ook een bronze 1 in je team
Dat van die plat speler was een normal 5v5.. Ik denk dat als iemand met een plat 5 speler samen speelt dat er ook wel wat gold spelers tussen zullen zitten.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Mebus schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

edit: ik zal shen nu ook gewoon bannen.. Gewoon vanwege het feit dat mensen er niet mee kunnen spelen.
Shen kan belachelijk veel bijdragen aan een team, dat maakt hem OP. Echter zoals je zelf ook al op merkt is dat mensen hem kiezen als deze niet gebanned terwijl ze geen idee hebben hoe ze met hem moeten spelen. Hij kan zoveel in teamfights bijdragen en wanneer de focus (zit in Silver 5 en hier komt het vaak voor) verkeerd is dan is het GG team.

Gisteren speelde ik ook een potje ranked met Kennen (love that champ!) mid. Ging echt super goed, TF had geen schijn van kans. Bot had het erg lastig maar doordat ik en de Udyr (jungle) regelmatig gingen harassen/ganken kon deze terug komen. Echter toen het op teamfights aan kwam werd onze voorsprong zo gigantisch ingehaald. Vaak was het 4v5 doordat onze Aatrox maar top bleef en echt 0,0 map awareness had. Onze support (Nida) had ook geen behoefte om zijn geld te "verspillen" aan wards en ging AP (i.p.v. echte support items). Al met al hadden de Udyr en ik het goed gedaan maar omdat er 2 rondliepen die gewoon totaal geen idee hadden wat ze moesten doen toch nog na 55 minuten verloren :( Heel zuur wanneer je zelf met zo'n goed potje bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07
Ach ja shit happens, dat is eigenlijk ook de essentie van het spel "easy to learn, hard to master"

Uiteindelijk zullen die non-map awareness en support die aan het warden is ook weer beter spelen doordat ze met jou bijv. spelen.

Gisteren ook zo'n raar potje, ik zeg als eerste jungle in chat, waarna 2 anderen snel volgen ook met jungle te zeggen.

Ik zie ze allebij smite nemen en shaco en udyr nemen, ik zeg nog als grap "it's gonna be a jungle party" maar na aantal secondes toch wat serieuser en even opgemerkt dudes I'm jungle! geen reactie....

De secondes tellen af en ik zie de bui al hangen, alleen top of support was nog over, dus ik neem maar snel top Garen op het allerlaatste moment.

Wat daarna volgt is eigenlijk nog gekker, ik sta alleen top tegen Tryndamere en Ashe???!?

Aangezien we 2 junglers hebben focussen wij bij top op de red buff, en raad s wie daar staat om red te stelen Tryndamere, die ganken we dan ook gelijk.

Ik ga safe spelen en push niet verder dan de helft, terwijl zij wel aggressief proberen te pushen tot aan mijn toren.

Ik focus snel op Ashe, haar heb ik zo die is zo squishy, daarna is eigenlijk zelfs Tryn ook geen match.

Ashe was eigenlijk best slecht doet een ulti op mij terwijl ik naast mijn toren sta vol health, en ik vermoed dat dit was uit angst.

Tryn zijn undying rage was ook niet effectief door het schild en tankyness van Garen.

Ik gank ze eigenlijk wel achter elkaar en af toe met de hulp van Shaco en raak zo OP dat ik 5 levels voor sta op de tegenstander en zelfs onder torens champions single handed begin te smashen.

Shaco begon 1x op mij te ragen want hij ging voor Tryn ipv Ashe, en ik voor Ashe ging ipv Tryn, (uiteindelijk had ik ze allebei, maar Shaco moest het bekopen met zijn leven) dus ik zei dat die niet veel te zeggen had met de 2x jungle en ik solo top vs 2 en zijn focus op Tryn, daarna niks meer van m gehoord.

De match wordt dan ook na ongeveer 30 min opgegeven door de tegenstander en eindig op 10-1-8
Niet eerder zo'n vreemde match gespeeld, waar de hele samenstelling niet klopt aan beiden kanten.

Of het nou geluk is dat we keihard wonnen weet ik niet, want hoe groot is de kans dat je tegenstander ook een troll team heeft.

[ Voor 89% gewijzigd door Turismo op 01-08-2013 16:53 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Ja ik zit er niet zo heel erg mee, al wil ik wel graag winnen :). Het is alleen wel jammer dat het moment dat erop gewezen wordt juist dit de mensen zijn die gaan flamen omdat ze het allemaal beter weten. Ik zou het alleen maar prettig vinden als mensen mij uitleggen hoe ik beter kan worden in de game (één van de redenen waarom ik ook games op youtube kijk). Maar meestal wordt dat toch gezien als een aanval op een persoon en dat verziekt ook meteen de sfeer in de groep. Dat blijft een nadeel met solo-Q.

Ik ben toch wel echt benieuwd naar online ervaringen van de nieuwe Yi jungle. Hij was altijd wel een gemakkelijke jungler (ik speel zelden jungle dus als ik dan een keer jungle moet dan kies ik toch vaak voor Yi of Vi) die met sterke ganking mogelijkheden. Iemand ervaring met de nieuwe Yi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Remmetje schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 15:54:
Ja ik zit er niet zo heel erg mee, al wil ik wel graag winnen :). Het is alleen wel jammer dat het moment dat erop gewezen wordt juist dit de mensen zijn die gaan flamen omdat ze het allemaal beter weten. Ik zou het alleen maar prettig vinden als mensen mij uitleggen hoe ik beter kan worden in de game (één van de redenen waarom ik ook games op youtube kijk). Maar meestal wordt dat toch gezien als een aanval op een persoon en dat verziekt ook meteen de sfeer in de groep. Dat blijft een nadeel met solo-Q.

Ik ben toch wel echt benieuwd naar online ervaringen van de nieuwe Yi jungle. Hij was altijd wel een gemakkelijke jungler (ik speel zelden jungle dus als ik dan een keer jungle moet dan kies ik toch vaak voor Yi of Vi) die met sterke ganking mogelijkheden. Iemand ervaring met de nieuwe Yi?
Dat flamen is echt een typisch ding in LoL, zowiezo het weekend (vrij avond t/m zo) lijkt het wel alsof het blik flamen en trollen is opengegaan.

Ikzelf negeer zoveel mogelijk dat gerage en geflame, dan feed je ze alleen maar nog meer.
Maar een vriend van mij kan er erg moeilijk mee omgaan altijd, en gaat er altijd op in en voor je het weet is het Jij noob kan niks vs Nee jij noob, go play minecraft.

Mijn idee is negeer het gewoon, niemand wordt daar beter van en uiteindelijk gaat het team er ook slechter van spelen.

Het is dan ook niks voor niks dat de rage/flame van SK Ocelote is uitbelicht op de frontpage.
YouTube: ocelote: Controlling the Beast

[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 01-08-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Haha ik heb ook zo'n maat die er vol tegenin gaat, hij heeft al regelmatig een ban ontvangen van de Tribunal. Ik zeg er eigenlijk nooit iets op omdat het eigenlijk binnen deze community ook nooit wat oplevert. De game is gewoon te anoniem (en te groot) om impact te hebben om er een ding van te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Remmetje op 01-08-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:17
Eindelijk platinum geworden, Ik kreeg gewoon 35 punten per potje in gold 1, maar elke keer bij promo's gewoon alleen maar losses door troll potjes, ik huilen uiteraard. Maar !!!!!! Met een 5 win streak in een keer van 50 lp naar plat 5 gegaan ! Nu op naar diamond :D ook echt gewoon leuke potjes gehad, spannend geen geflame iedereen die goed zijn best doet. Zo hoort het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ranked!

90 spellen (en honderden ARAM), 6 wins/4 losses ==> Silver IV

Als ik zo het topic lees, moet ik blij zijn niet in de bronzen ELO Hell te zijn beland O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:12
Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 22:27:
Eindelijk ranked!

Als ik zo het topic lees, moet ik blij zijn niet in de bronzen ELO Hell te zijn beland O-)
Nu zit je in de zilvere hell! :9

Net Yi in ARAM gekregen.

Moet zeggen dat hij nog steeds aardig nasty is! Nog behoorlijk wat damage met zijn Q ...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Eindelijk ranked!

Kijk niet verbaasd als je opeens in s5 zit ;) Dat je het alvast weet :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mebus/schaapiej

Was niet arrogant bedoeld, maar na alle verhalen hier vond ik vreemd dat ik met een 6/4 in Silver zou komen. Maar goed, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:24:
@Mebus/schaapiej

Was niet arrogant bedoeld, maar na alle verhalen hier vond ik vreemd dat ik met een 6/4 in Silver zou komen. Maar goed, we gaan het zien.
Houd rekening met alles, zou ik zeggen :-)

Ik kwam met 6 of 7 wins van die eerste 10 in Silver V, maar had na de eerste twintig games de pech dat ik in relatief veeeel noob games kwam: enorme feeders, trollers, afk'ers. Van die games waarin er ondanks goede scores van mij geen redden aan was. Is dit nou ranked, dacht ik vaak. Er kwam geen einde aan. Gevolg: me MMR dook omlaag, waardoor ik voor elke win +5 kreeg en elke loss iets van -25 als het niet meer was. Kortom, het systeem wilde me omlaag hebben, terwijl ik daar allerminst thuis hoor.

Ik ben daar nu langzaam uit aan het kruipen, omdat ik de laatste week relatief veel heb kunnen winnen.

Maar met een beetje geluk krijg je de eerste tientallen games geen enorme noobs en dan kun je een redelijke win ratio neerzetten en is promotie prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren een potje gehad die we gegarandeerd hadden moeten verliezen, maar de enemy had de laatste 6 teamfights zo'n beroerd slechte focus dat we daarna meer gold hadden en hun inmaakte. Ze hadden iets van 15 kills meer, maar goed als hun allemaal als eerst mij als support Zyra gaan focussen, dan doen ze zelf iets verkeerds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Eindelijk ranked!

Ikzelf ook voor het eerst geplaced in ranked! 7 van de 10 wins waarmee ik in Silver III terecht ben gekomen!

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

killbillfast schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:06:
[...]

Ikzelf ook voor het eerst geplaced in ranked! 7 van de 10 wins waarmee ik in Silver III terecht ben gekomen!
Zilver is net zo kut :-) Kwam van Brons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:32

Qon

iCy schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:21:
[...]

Zilver is net zo kut :-) Kwam van Brons
Misschien geen verassing, maar zeker wel waar; ook in Gold, Platinum en Diamond kom je veel games tegen waarbij al je teammembers hun lane verliezen, waardoor ook deze games eenzijdig zijn, en waardoor er ook nog veel geflamed wordt.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is m'n eerste post in dit topic (yay).

Ik ben zelf nog maar een beginner in LoL, ik ben net lvl 30 en speel nu ranked (helaas Bronze 5 lol). Aangezien ik in Thailand woon speel ik op de server in Singapore, gelukkig spreekt iedereen daar Engels en is m'n ping 90% van de tijd onder de 300 (is nog goed te doen moet ik zeggen).

M'n favoriete champ momenteel is Yorick, hij is best beefy en doet nog aardige damage ook. Het leukste aan hem vind ik z'n ulti, af en toe win ik er team fights door.

Ik heb 70% van m'n runesheet vol, maar 50% daarvan is tier 2. Ik denk er zelf aan om eerst de armor en mr runes te kopen, die kan ik voor elke champion wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste 2(?) weken last van korte disconnects... ik krijg dan even kort een melding op scherm in de trend van 'trying to reconnect to server' of zoiets... Melding duurt vaak maar heel kort.. (kan soms niet eens lezen wat er staat). Ik heb er nooit last van gehad.. Andere mensen die hier last van hebben of is dit iets wat bij mij ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-10 14:30
Net een zeer leuk potje gehad als Garen (bot) tegen teemo en Vayne. We hadden double top en de jungler wou zo graag sejuani testen, dus ik zei dat ze moest gaan junglen en dat ik mezelf wel in leven hield.
Uiteindelijk ging ik 14-2-19 wat best wel score is om trots te mogen zijn.
Verder speel ik helemaal geen ranked, misschien een paar keer 3vs ranked voor de lol maar verder bijna niks omdat ik meestal premade met vrienden speel en soloques vind ik echt saai.

Als mensen soms een potje willen spelen voeg me gerust toe: Ibrahim Tatlises (Not my choice, een vriend maakte deze account voor mij en het leek hem wel grappig om deze naam te gebruiken)

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:58
lekker dan.. zit in champ select voor ranked game.

ben 3rd pick. onze 1e kiest een champ en er gebeurd niets. 1 minuut later krijg ik een melding "you left the game because of not being able to pick a champion"

6 minuten wachten (en -3 punten) terwijl ik op mijn scherm nog niet eens aan de beurt was.. wtf de tegenstander moest eerst nog picken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Crysania schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:22:
lekker dan.. zit in champ select voor ranked game.

ben 3rd pick. onze 1e kiest een champ en er gebeurd niets. 1 minuut later krijg ik een melding "you left the game because of not being able to pick a champion"

6 minuten wachten (en -3 punten) terwijl ik op mijn scherm nog niet eens aan de beurt was.. wtf de tegenstander moest eerst nog picken
ik vermoed dat je even verbinding veloor met de master server. (pvp.net) een kleine timeout waardoor je niet zag dat er champoins waren geselecteerd en jij al aan de buurt was.

Gelukkig is het maar -3 punten en niet je promotoin games

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na lang twijfelen toch maar getransferd naar euw
wel mn summonername moeten wijzigen

CorvuzCorone
i'm always open for teams or just casual games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
-

[ Voor 100% gewijzigd door badboyqxy op 04-08-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik speel dit nu ook al een tijdje (half s1)
Maar speel niet zo veel etc heb ongv 400 wins.

Ben met s3 in bronze 5 begonnen, beetje een tegenvaller maar heb in s2 heel veel griefers leavers en feeders gehad dus gaat dan lekker. En in s3 is het niet veel anders jammer genoeg.

Maar ben met een friend duo gaan spelen lekker op botlane ik vaak als Ashe hij als Thresh en als we ons vervelen doen we Thersh adc (ik) met bijv nunu of leona.

Hij bouwt thresh op een hele rare manier, eerst de sightstone en gold item en dan gaat hij vaak voor blade of the ruined king en een frozenmalet. Dit in combinatie met ashe betekend dat de tegenstanders niet meer weg kunnen komen en ook vaak hebben wij dus veel towers snel neer.

Ook valt mij op dat Thresh en Ashe early game een hele dikke combo is dit vaak al op lvl 1-2.

Wanneer de tegenstanders vanuit blue komen lopen pakken wij ze vaak in de river bush, Thresh zijn E mijn focus en dan nog een volley en ze zijn vaak al neer.

En door Thresh zijn E passive kan je erg lekker poken met hem en kan ik gewoon rustig blijven farmen terwijl hij ze low brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ook maar eens begonnen met lol te spelen. :)
Bij Dota 1 was mijn favoriet altijd (die 15 potjes die ik toen gedaan heb ^^) Traxex, dus het zal geen verrassing zijn dat ik hier speel met ashe. Ik ben nu level 8 en op zich gaat het best lekker. Zeker endgame, met een paar goede items doet ze verschrikkelijk veel damage en kan je veel wegrennende heroes afmaken. Vind het wel jammer dat er op mijn level zoveel leavers/afk'ers/noobs zitten (die bijv met 2/11/4 eindigen..).
Ik zie alleen in veel hogere level games nauwelijks ashe gebruikt worden, en ik vroeg me af waarom dat zo is en wat jullie van die hero vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ashe is 1 van de beste end game carrys, Vayne is beter in de meeste gevallen.

Veel mensen denken dat Ashe slechte champ is omdat ze zo goedkoop is, ik vind ashe 1 van de beste champs in de game.

Tevens het hoort zo te zijn dat je met een adc zoveel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik denk dat het al 100 keer voorbij is gekomen, maar hoe zit het met uit lower leagues komen? Ik ben niet exceptioneel goed, maar ik denk wel lower silver, en ik zit nu steeds vast in lower bronze. Elke keer is het team of een goed samenwerkend geheel, of een compleet losgeslagen clubje idioten. Zoals net zit ik met een Cho die compleet het concept van jungelen niet begrijpt. En zo tref ik vaak teams met mensen die hun basics niet op orde hebben, als over extenden en unwarded area induiken en zelden iemand die de game (in z'n basics dus) echt goed snapt.

Wat moet ik hier nou tegen doen?

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 04-08-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Reporten en hard huilen.

Ranked spelen is gewoon zoveel geluk hebben dat jouw team niet te dom is of hun team juist dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel kut dat ik mn ranked games kwijt ben en opnieuw placements moet doen maar misschien is het ook wel goed, we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Maar als iemand keertje duo ranked wil spelen add me maar: haasje47

Ben vanaf morgen wel op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

dudee schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 14:53:
Ashe is 1 van de beste end game carrys, Vayne is beter in de meeste gevallen.

Veel mensen denken dat Ashe slechte champ is omdat ze zo goedkoop is, ik vind ashe 1 van de beste champs in de game.

Tevens het hoort zo te zijn dat je met een adc zoveel damage doet.
ashe is niet perse een van de beste end game carries, de reden dat ze sterk is is meer vanwege utility (ult, slow) dan echte damage
de échte lategame carries zijn kog'maw en vayne, als het op pure damage aan komt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik zelf vind Kog tegen vallen endgame, Vayne is de echte eindbaas.

En ashe doet nog leuke damage met poken etc omdat je ook de focus hebt en natuurlijk de slows daarvan komt niemand weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
maar kog heeft wel de leukste sound animatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

dudee schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 16:12:
Ik zelf vind Kog tegen vallen endgame, Vayne is de echte eindbaas.

En ashe doet nog leuke damage met poken etc omdat je ook de focus hebt en natuurlijk de slows daarvan komt niemand weg.
kog valt tegen omdat mensen de champ niet begrijpen, en dan bedoel ik niet perse speler die kog speelt maar zijn teammaten
itt een draven, ezreal, vayne of eigenlijk bijna elke andere carry, heeft kog zo goed als geen bescherming in z'n kit, het enige wat hij heeft is een one-off slow (CD is te lang om hem meer dan 1x te gebruiken)
in competities zie je wel eens een team zich compleet om kog'maw heen bouwen, en dat werkt als een beest

in soloQ zou ik kog ook niet pakken, maar als je een goed team hebt dan is het echt een beest dat zich gemakkelijk met vayne kan meten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
godofal schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:22:
[...]

kog valt tegen omdat mensen de champ niet begrijpen, en dan bedoel ik niet perse speler die kog speelt maar zijn teammaten
itt een draven, ezreal, vayne of eigenlijk bijna elke andere carry, heeft kog zo goed als geen bescherming in z'n kit, het enige wat hij heeft is een one-off slow (CD is te lang om hem meer dan 1x te gebruiken)
in competities zie je wel eens een team zich compleet om kog'maw heen bouwen, en dat werkt als een beest

in soloQ zou ik kog ook niet pakken, maar als je een goed team hebt dan is het echt een beest dat zich gemakkelijk met vayne kan meten
Dit klopt inderdaad.

Omdat Kog'Maw geen echte escape heeft ben je afhankelijk van je map awareness en de wards. Als je een goede support hebt die weet wanneer hij moet engagen, warden en disengagen dan kun je ongelofelijk hard carrien met Kog'Maw. Ik ben dus ook van mening dat je helemaal geen team nodig hebt dat om Kog'Maw heen bouwt of een team dat een goede synergy heeft met Kog'Maw maar je hebt wel een goede map awareness en support nodig.

Kog'Maw + Leona of Thresh is echt een godlike combo naar mijn mening. Je kunt tijdens het farmen je enemy genoeg poken met je W (ik heb redelijk vaak dat de enemy ADC naar base moet en vraagt hoe ik aan zoveel damage kom) en wanneer je engaged kun je ongelofelijk veel damage doen met je Q, E en je W natuurlijk.

Kog'Maw is daarentegen wel ongelofelijk afhankelijk van zijn items. Als Kog'Maw geen items heeft dan is hij naar mijn mening nog nuttelozer als een Caitlyn of Vayne simpelweg omdat zijn slow minder effectief is dan de traps van Caitlyn of de Condemn van Vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

apNia schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 15:38:
Ik denk dat het al 100 keer voorbij is gekomen, maar hoe zit het met uit lower leagues komen? Ik ben niet exceptioneel goed, maar ik denk wel lower silver, en ik zit nu steeds vast in lower bronze. Elke keer is het team of een goed samenwerkend geheel, of een compleet losgeslagen clubje idioten. Zoals net zit ik met een Cho die compleet het concept van jungelen niet begrijpt. En zo tref ik vaak teams met mensen die hun basics niet op orde hebben, als over extenden en unwarded area induiken en zelden iemand die de game (in z'n basics dus) echt goed snapt.

Wat moet ik hier nou tegen doen?
Blijven spelen, in uiterste gevallen reporten en vooral: zelfreflectie. Als je blijft spelen en blijft spelen en blijft spelen en je veranderd niet/nauwelijks van rating: je hoort daar thuis. Elohell blijft een niet bestaande term.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Hey allemaal :D

Ik ben recentelijk een nieuw youtube kanaal begonnen met allemaal verschillende videos maar voor nu even de focus op League of Legends videos.

Ik zou graag van jullie willen horen wat jullie van deze 2 videos vinden en ik wil jullie vragen of jullie leuke suggesties of goede ideëen hebben voor ons kanaal! :D

Deze hebben we vandaag online gezet.

Deze hebben we eerder online gezet! :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahaha nice! k moest wel een glimlach laten vallen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Wat vinden jullie van de nieuwe yi?

Hij is sterker geworden op zijn Q maar ap yi is niet meer viable en zijn W is ge nerved door 50% minder als hij ook tower damage krijgt.

Zijn Q kan nu goede damage doen als hij AD gaat maar dan gooi je zijn W bijna weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:58
dudee schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 07:34:
Wat vinden jullie van de nieuwe yi?

Hij is sterker geworden op zijn Q maar ap yi is niet meer viable en zijn W is ge nerved door 50% minder als hij ook tower damage krijgt.

Zijn Q kan nu goede damage doen als hij AD gaat maar dan gooi je zijn W bijna weg.
Yi is nu aardig goed. AP yi bestaat inderdaad niet meer en AD yi is gebuffed. de oude AD yi had bijna niets aan zijn Q + W skills en nu zijn beide nog aardig nuttig.

In lagere leagues zie je vaak absurd scores van Yi aangezien hij best goed kan snowballen en makkelijk last hits op champs pakt en dus veel kills krijgt.

is Yi echter iets te vroeg in een teamfight en je focused hem neer is hij niet zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:00

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisteravond na veel zeuren van mijn collega's ook maar eens gekeken naar LoL, blijkbaar had ik in een verleden al eens de tutorial gedaan, en ik had dus 3 champions ( behalve de weekly rotation ) tot mijn beschikking Alistar, Tristana en blijkbaar heb ik ergens in het verleden ook nog een Ryze gehad/gekocht/whatever.

Wel het GoT channel al gejoined echter mag ik nog niet spreken ( blijkbaar vanaf lv5 pas ) maar eerst maar eens de basics enzo doorlopen, de grootste tip die ik tot nu toe na al het lezen heb meekregen voor beginners is kies 1 champion en stamp die in je kop. Dus gekozen voor Ryze en daar eerst maar eens mee aan de slag.

Zijn er hier nog spelers die een newbie willen helpen hiermee/nog tips zo hebben ? 5400+ posts doorlopen is nogal uhm een dagtaak ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ShadowBumble schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:20:
Zo gisteravond na veel zeuren van mijn collega's ook maar eens gekeken naar LoL, blijkbaar had ik in een verleden al eens de tutorial gedaan, en ik had dus 3 champions ( behalve de weekly rotation ) tot mijn beschikking Alistar, Tristana en blijkbaar heb ik ergens in het verleden ook nog een Ryze gehad/gekocht/whatever.

Wel het GoT channel al gejoined echter mag ik nog niet spreken ( blijkbaar vanaf lv5 pas ) maar eerst maar eens de basics enzo doorlopen, de grootste tip die ik tot nu toe na al het lezen heb meekregen voor beginners is kies 1 champion en stamp die in je kop. Dus gekozen voor Ryze en daar eerst maar eens mee aan de slag.

Zijn er hier nog spelers die een newbie willen helpen hiermee/nog tips zo hebben ? 5400+ posts doorlopen is nogal uhm een dagtaak ;)
De belangrijkste tip is denk ik om niet te lang te blijven hangen in het spelen tegen bots. In het begin zijn die nog best lastig om te verslaan, maar zodra je hun AI doorhebt kun je ze continue foppen en leer je jezelf hele slechte gewoonten aan. Verder gewoon lekker spelen.

Voor Ryze specifiek: naar mijn mening is smartcast NODIG. Met smartcast cast een spell gelijk zodra je op de knop drukt ipv dat je eerst de knop moet indrukken en daarna een target moet selecteren. Smartcast zorgt dus dat je veel sneller kan combo-en en Ryze is daar behoorlijk afhankelijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Xzito schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

ik vermoed dat je even verbinding veloor met de master server. (pvp.net) een kleine timeout waardoor je niet zag dat er champoins waren geselecteerd en jij al aan de buurt was.

Gelukkig is het maar -3 punten en niet je promotoin games
Ik had hier gisteren ook last van. Het vreemde is nog dat een maat van mij op de laptop naast mij zat (zelfde netwerk) en die had er geen last van. Geen idee waar het vandaan komt en wat het triggert. Ik zou het ook best willen weten als mensen hier meer informatie over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Crysania schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:11:
[...]

Yi is nu aardig goed. AP yi bestaat inderdaad niet meer en AD yi is gebuffed. de oude AD yi had bijna niets aan zijn Q + W skills en nu zijn beide nog aardig nuttig.

In lagere leagues zie je vaak absurd scores van Yi aangezien hij best goed kan snowballen en makkelijk last hits op champs pakt en dus veel kills krijgt.

is Yi echter iets te vroeg in een teamfight en je focused hem neer is hij niet zo sterk.
Hmm ik vind Yi best OP momenteel. Zn damage is al vrij snel behoorlijk hard en door zijn hoge movement speed kun je bijna niet van hem wegkomen. Ik zie hem dan ook regelmatig penta's maken, en niet alleen op mijn matige (silver III) niveau, maar ook gewoon op pro streams e.d. . Ik verwacht een nerf binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Vicarious schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:47:
[...]

Hmm ik vind Yi best OP momenteel. Zn damage is al vrij snel behoorlijk hard en door zijn hoge movement speed kun je bijna niet van hem wegkomen. Ik zie hem dan ook regelmatig penta's maken, en niet alleen op mijn matige (silver III) niveau, maar ook gewoon op pro streams e.d. . Ik verwacht een nerf binnenkort.
Het probleem is overigens dus ook dat mensen wel zeggen dat cc hem tegen houd, goed getimede Alpha Strikes ontwijken deze CC omdat ie dan invulnerable is, en nu krijgt hij ook consistent meer Alpha Strikes.

Op hoog niveau gaat dit uiteindelijk een probleem worden.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jeffroiscool schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

Het probleem is overigens dus ook dat mensen wel zeggen dat cc hem tegen houd, goed getimede Alpha Strikes ontwijken deze CC omdat ie dan invulnerable is, en nu krijgt hij ook consistent meer Alpha Strikes.

CC houdt iedereen tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09 15:04
Laatst een Ranked pot gehad, iedereen won zijn lanes en we hadden een Master Yi als jungler.
Duikt letterlijk overal op in, turret dived, alles. Stond hij uiteindelijk iets van 24/2/x.
De rest van het team had 1 misschien 2 kills en we hadden dankzij Yi gewonnen.
Ik denk inderdaad dat hij binnenkort ook wel generfed gaat worden.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Ik zie het nog wel gebeuren dat je Master Yi's krijgt met Cleanse en Mercurial nogwat (quicksilver met AD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:05

Ryceck

Constants and Variables

Jeffroiscool schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

Hij krijgt consistent meer Alpha Strikes als hij kills maakt. Conclusie: voorkom dat hij kills maakt door van hem een primaire focus te maken.
Waar het fout gaat in games waarin Yi gaat snowballen is dat mensen vergeten hem omhoog te schuiven in de focus prio. Ze blijven focusen op de ADC en de AP (of vaker: de tank... maarja...) en ondertussen gaat Yi er vandoor met een Penta omdat hij het hele team aan stukken scheurt met zijn Alpha+Highlander.

Yi is heel makkelijk stil te zetten door een stun of slow omdat hij nog steeds wel relatief squishy is; alleen zijn Alpha Strike is irritant vanwege die tijdelijke invulnerability, maar deze is onbruikbaar in een stun. Zorg ervoor dat Yi niet kan farmen en speel extra safe zodat hij geen kills kan krijgen en je hebt er geen kind aan late-game.

Wat het allergrootste probleem echter met Yi is dat is dat hij 1v1 gewoon king is. Zet wie dan ook tegenover hem 1v1 en hij wint, zodra je echter 1v2 gaat met een stun erbij dan is Yi history. En wat gebeurt er vaak in solo-q: Yi charged in op ADC+Sup; Sup rent weg want is bang, ADC charged in: Double Kill. Laat dat nogmaals gebeuren maar dan Mid of Top en voila; Yi heeft 4 kills binnen 5 mins en snowballed lekker door.

Ren echter niet weg met je Supp maar charge er headfirst in (met je tornado, stun, bubble of whatever) en je scheurt hem aan stukken met zijn 2en: Yi dood; farm denied.

Maarja, in solo-q is hij gewoon OP en ligt het aan Riot dat de game verloren is :P

[ Voor 18% gewijzigd door Ryceck op 05-08-2013 10:13 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ryceck schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:09:
[...]

Hij krijgt consistent meer Alpha Strikes als hij kills maakt. Conclusie: voorkom dat hij kills maakt door van hem een primaire focus te maken.
Waar het fout gaat in games waarin Yi gaat snowballen is dat mensen vergeten hem omhoog te schuiven in de focus prio. Ze blijven focusen op de ADC en de AP (of vaker: de tank... maarja...) en ondertussen gaat Yi er vandoor met een Penta omdat hij het hele team aan stukken scheurt met zijn Alpha+Highlander.

Yi is heel makkelijk stil te zetten door een stun of slow omdat hij nog steeds wel relatief squishy is; alleen zijn Alpha Strike is irritant vanwege die tijdelijke invulnerability, maar deze is onbruikbaar in een stun. Zorg ervoor dat Yi niet kan farmen en speel extra safe zodat hij geen kills kan krijgen en je hebt er geen kind aan late-game.

Wat het allergrootste probleem echter met Yi is dat is dat hij 1v1 gewoon king is. Zet wie dan ook tegenover hem 1v1 en hij wint, zodra je echter 1v2 gaat met een stun erbij dan is Yi history. En wat gebeurt er vaak in solo-q: Yi charged in op ADC+Sup; Sup rent weg want is bang, ADC charged in: Double Kill. Laat dat nogmaals gebeuren maar dan Mid of Top en voila; Yi heeft 4 kills binnen 5 mins en snowballed lekker door.

Ren echter niet weg met je Supp maar charge er headfirst in (met je tornado, stun, bubble of whatever) en je scheurt hem aan stukken met zijn 2en: Yi dood; farm denied.

Maarja, in solo-q is hij gewoon OP en ligt het aan Riot dat de game verloren is :P
Een champion die überhaupt ALLE 1v1's wint is toch zo'n beetje de definitie van OP of niet? Dat houdt namelijk in dat je met Yi zoveel map pressure hebt dat je altijd 2 man op hem af moet sturen en de rest weer vrij spel heeft. In teamfights kun je hem proberen te focussen, maar met die alpha strike en zijn hoge mobiliteit is hij best lastig te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Ryceck schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:09:
[...]

Tja dat is het andere probleem.

De meta draait om early game domination, als je extra safe moet gaan spelen kan je early game niet makkelijk dominaten.

Yi past perfect in deze meta en zal dus ook makkelijk snowballen. Een goede Master Yi zal het nu ook makkelijker overleven: Wacht tot iemand anders initiate (Malphite of een andere gast die bij de carries kan komen) en het liefst een stun of knockup, burst er wat AP op los. Iedereen is low hp? Master Yi komt aangerent en ruimt alles op, 1e alpha strike raakt 2 of meer targets en crit misschien en er is iemand dood, geen stun die je dan nog helpt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Om uit low bronze te geraken -> zorg dat je zelf goed speelt, en dan stijg je uiteindelijk wel. Als je top/mid/adc speelt, hoeveel is je farm op 10 minuten? Zit je hier slechts op 30-40, moet je gewoon proberen je lasthitten wat te oefenen en daardoor krijg je meer geld binnen, sneller betere items en dan gaat het vooruit. Jezelf verbeteren en als je denkt meer inzicht te hebben dan je teammates, dan moet je ze proberen leiden via de pings/chat. Na een ace bv pingen op mid turret en hopen dat iedereen volgt om deze neer te halen.

Belangrijkste tip voor nieuwe mensen vind ik net niet om 1 champ non stop te blijven spelen. Uiteindelijk ben je lvl 30 en heb je gewoon nul kennis over champs (behalve die tegenover jou stonden), en weet je weinig over rol in teamfights. (Niets zo lastig als een adc die nooit support heeft gespeeld en die niet helemaal snapt wat de intentie is van de support).
Speel gewoon met alle gratis champs, kijk wat streams, speel samen met iemand die het spel al goed snapt, ... Zo heb je een doenbare kennis over verschillende champs, kan je alle rollen wel spelen en begrijpen, en kom je vooruit. Uiteindelijk vind je wel een rol die je meer ligt en zal je automatisch daarop beginnen focussen. Ook zal je champs vinden die je leuker vindt om mee te spelen dan andere. En automatisch zal je je meer op die champs beginnen focussen.
Als je ooit aan ranked begint en je bedoeling is om zo hoog mogelijk te eindigen, dan kan je best wel eerst in normals wel 2 rollen veel spelen en in deze rollen elk 2-3 champs masteren.

De huidige yi is redelijk sterk, maar wel counterable door er een tanky champ tegenover te zetten. Hij zal je nog wel poken met zijn alpha strike maar hij krijgt je toch niet snel neer. Enige lastige is dat hij zo moeilijk te ganken is. Zet hij zijn sprintje in, dan kan je hem niet meer slowen. Zit hij zelf in de jungle, dan moet je hopen op een goede counterjungler met boots of mobility die hem wat kan volgen naar de lanes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Dit weekend mij 2 eerste ranked matches gespeeld en wat een pech. Ik zat bij een vriend van mij en we deden DuoQ voor hem waren het ook de eerste 2 ranked.

Potje 1: Alles gaat goed, lanes worden gewonnen en we lopen voor op de tegenstander. Internet knalt er uit 4 minuten zonder internet, wij komen weer in de game 4 torens weg grote farm en level achterstand en potje verloren.

Potje 2: Alles ging wat moeizaam, team communiceert slecht lanes lopen gelijk. En hoe verzin je het, geheugen crash bij de pc van mijn maat. Uit eindelijk 1 geheugen module defect na testen, maar deze game dus ook verloren. Tegen stander was niet heel goed maar we hadden geen carry meer en tank was zo slecht daar had je niks aan.

eindstand 2 loses en de rest van de avond was ik dus bezig met testen en tegelijk maar HBO zitten kijken want veel zin in lol had ik tegen die tijd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ShadowBumble schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:20:

Ik zou persoonlijk niet één champ in je kop stampen en die vrijwel uitsluitend spelen als beginner.

Als beginner heb je veel meer aan die weekly champion rotations. Probeer er daar elke week een stel van uit. Dan weer een tank, dan weer een jungler, dan weer een mid champ, dan weer een supp, etc. Zo leer je redelijk wat champs vrij snel, en begin je langzaamaan ook dat systeem van bot/top/mid/supp/jungle door te krijgen. Dan merk je gaandeweg vanzelf ook wel welke champs je echt bevallen.

Voor nu, probeer gewoon zoveel mogelijk normal games te doen, blijf vooral weg van de bots.

Pm me gerust als je vragen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Dit weekend ranked gespeeld met een vriend, alleen na 2x zijn promotionseries te hebben verloren zag hij het niet meer zitten. Dus toen heb ik aangeboden het solo voor hem op te lossen. Vanavond maar eens kijken of het me een 3e keer lukt een account uit bronze te halen :). Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel belemmeringen. Hij speelde voornamelijk supportlike junglers, en imo moet je juist in bronze / silver champs spelen waarmee je een game kunt carryen. Dus hopelijk kan ik hem het tegendeel bewijzen en heeft hij daarna weer zin om verder in ranked te spelen :).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zijn er hier nog mensen die Sejuani spelen? Leuke nieuwe skin, maar ze wordt er helaas niet beter op.

Ze was in feite mijn main....totdat patch 3.6 roet in het eten gooide.

Pre 3.6 was ze zwak early game, maar oh oh wat werd ze sterk gaandeweg. Triple/quadra kills waren geen uitzondering, om nog maar te zwijgen over alle CC. Iedereen onderschatte Sejuani.

- Nu is die W een stuk zwakker en die initiële burst is niets vergeleken met die voormalige +50% dmg component
- Haar Q charge is heeft weliswaar een knockup en doet wat meer schade, maar de range is korter.
- Haar ijzersterke passive (10% slow) is nu vervangen door wat armor. Leuk, maar door het gemis van die slow passive kun je veel minder goed aan tegenstanders 'plakken'. Voorheen kon je permafrost (E) uitstellen tot het laatste moment, nu moet je je tegenstander meteen slowen met E.

In feite is Q nu je main dmg source, terwijl dat pre 3.6 de W ability was. De enige manier waarop ik Seju na 3.6 nog vond werken was met een 0/9/21 spec, zodat je maximale movement speed en cooldown reduction had om Q zoveel mogelijk te kunnen gebruiken en in range te blijven.

Maar ja, dan offer je enige tankyness op, de damage blijft matig en de jungle clear time is nog erger dan pre 3.6.

Hier mensen die Seju nog wél regelmatig naar tevredenheid spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Damienx2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:44:
Dit weekend ranked gespeeld met een vriend, alleen na 2x zijn promotionseries te hebben verloren zag hij het niet meer zitten.
Het lag meer aan de manier dat ik had verloren, internet en pc crashes is gewoon verschrikkelijk rot om dat als oorzaak te hebben dat je verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb Sejuani eigenlijk nooit gespeeld vanwege een gebrek aan damage en het feit dat ze ondanks de slows nog best makkelijk te kiten is. Verder voelde de champion voor mij gewoon niet prettig aan. Ook heeft ze geen sustain in de jungle en raakte ik regelmatig low health waardoor ik achter kwam in XP etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:44:
Dit weekend ranked gespeeld met een vriend, alleen na 2x zijn promotionseries te hebben verloren zag hij het niet meer zitten. Dus toen heb ik aangeboden het solo voor hem op te lossen. Vanavond maar eens kijken of het me een 3e keer lukt een account uit bronze te halen :). Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel belemmeringen. Hij speelde voornamelijk supportlike junglers, en imo moet je juist in bronze / silver champs spelen waarmee je een game kunt carryen. Dus hopelijk kan ik hem het tegendeel bewijzen en heeft hij daarna weer zin om verder in ranked te spelen :).
Inderdaad... in bronze zou ik eerder Eve of Xin oid spelen in de jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

Sindskort maar weer actief ranked opgepakt na een groot aantal losses. Lag blijkbaar aan mezelf, want nu ik een stuk positiever er in sta (proberen te blijven praten met het team) en ik de rol ADC/Jungle een stuk sterker speel heb ik meer het idee dat ik de game kan carryen. En uiteindelijk mezelf in een paar matches van Silver IV naar Silver III gespeeld en kwam op het einde regelmatig Silver I/II en Gold V tegen :)

Vanavond weer meer spelen, heb er zin án!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:07

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

wat is volgens jullie een goede support champion?
Ik speel nu veel met Sona, en af en toe met Blitz, maar krijg daarvan de pull niet onder de knie.

Janne vind ik niet leuk om mee te spelen. Tresh lijkt me lastig.

verder nog goede Supports? misschien taric eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

WishmasterNL schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:55:
Ik speel nu veel met Sona, en af en toe met Blitz, maar krijg daarvan de pull niet onder de knie.

Snap niet dat je Janna niet leuk vindt. Een support met genoeg speed om overal aan te ontsnappen goede CC, goede protection (en dan een shieldje casten voordat de dmg aankomt natuurlijk :P). En anders probeer eens Nami, die is met al haar buffs toch aardig goed geworden.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

Pak dan fiddle.. Bouw puur support (of iig hourglass) items en je doet nog steeds aardig wat dmg :-) Vooral handig als je een sterk AP team hebt ;) Blijf je silence spammen en max zo snel mogelijk je Q.. Als je zelfs deze support niet makkelijk vind.. Volledige armor page trouwens..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Nidalee werkt trouwens ook goed als support, enkel als je haar goed weet te spelen.
Als je haar niet speelt als pure support is het irritant alleen maar voor de adc.

Veel de enemy harassen, uiteraard met speer werpen.

En haar active is natuurlijk weer chill voor de ADC.
ACTIVE: Nidalee lays a trap that deals magic damage over 2 seconds when sprung by an enemy, revealing them and reducing their armor and magic resistance for 12 seconds. Traps last for 4 minutes.

ACTIVE: Nidalee heals an allied champion or her self and grants them bonus attack speed for 7 seconds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind nidalee echt een waardeloze support. Je hebt geen CC en als je tegenstander gewoon normale mechanics heeft zal je bijna 0 speren landen in lane. En de kans dat iemand precies over een trap loopt op het moment dat je adc wil traden is ook bijna 0.

Als je dan een alternatieve support wilt spelen speel dan annie of brand of lux of volibear of ori of karma.
Brand annie en voli hebben allemaal zeer goede kill potential met een early adc en met ori en karma heb je goede kans om lange tijd te kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:37:
Vind nidalee echt een waardeloze support. Je hebt geen CC en als je tegenstander gewoon normale mechanics heeft zal je bijna 0 speren landen in lane. En de kans dat iemand precies over een trap loopt op het moment dat je adc wil traden is ook bijna 0.

Als je dan een alternatieve support wilt spelen speel dan annie of brand of lux of volibear of ori of karma.
Brand annie en voli hebben allemaal zeer goede kill potential met een early adc en met ori en karma heb je goede kans om lange tijd te kunnen farmen.
Leblanc support werkt ook best goed. De base damage op dr skills is best hard en de tegenstander zal normaal gesproken nog weinig MR hebben in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Koekiemonsterr schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:49:
Zijn er hier nog mensen die Sejuani spelen? Leuke nieuwe skin, maar ze wordt er helaas niet beter op.

Hier mensen die Seju nog wél regelmatig naar tevredenheid spelen?
Ik heb gisteren een heerlijk potje seju gespeeld in Silver I Ranked. Nadat ik precies in de laatste 3 seconden voordat ik smite wilde kiezen een virusscanner popup kreeg, was ik genoodzaakt om met ignite + flash de jungle in te gaan. Vooral in het begin erg veel geganked dus, waardoor ik aardig bij bleef qua xp met de rest van mijn team. Een early warmogs + spirit of anchient golem voor wat hogere dmg op mn W (ivm geen smite). Ik heb m'n E gemaxed, voor goede sterke ganks.

potjes gewonnen met als eindstand 1/3/15, waarbij ik in elk teamfight iedereen continu slowed kreeg. Seju is zeker nog viable. Charge erin > E = iedereen geslowd, waardoor je jezelf ideaal kunt positioneren voor je ulti, ult erin en elke keer stun op meer dan 2 champs (ook continu de assasins + adc). Teamfights waren een eitje. Seju is een geweldige champ als 'enige' tank in het team bij soloQ. Als je complete team dmg inlevert voor nog een tank, dan is ze geen goede soloQ champ, want daarvoor speel je niet strategisch genoeg imo (op Silver I).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lointje schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:24:
Om uit low bronze te geraken -> zorg dat je zelf goed speelt, en dan stijg je uiteindelijk wel. Als je top/mid/adc speelt, hoeveel is je farm op 10 minuten? Zit je hier slechts op 30-40, moet je gewoon proberen je lasthitten wat te oefenen en daardoor krijg je meer geld binnen, sneller betere items en dan gaat het vooruit. Jezelf verbeteren en als je denkt meer inzicht te hebben dan je teammates, dan moet je ze proberen leiden via de pings/chat. Na een ace bv pingen op mid turret en hopen dat iedereen volgt om deze neer te halen.

Belangrijkste tip voor nieuwe mensen vind ik net niet om 1 champ non stop te blijven spelen. Uiteindelijk ben je lvl 30 en heb je gewoon nul kennis over champs (behalve die tegenover jou stonden), en weet je weinig over rol in teamfights. (Niets zo lastig als een adc die nooit support heeft gespeeld en die niet helemaal snapt wat de intentie is van de support).
Speel gewoon met alle gratis champs, kijk wat streams, speel samen met iemand die het spel al goed snapt, ... Zo heb je een doenbare kennis over verschillende champs, kan je alle rollen wel spelen en begrijpen, en kom je vooruit. Uiteindelijk vind je wel een rol die je meer ligt en zal je automatisch daarop beginnen focussen. Ook zal je champs vinden die je leuker vindt om mee te spelen dan andere. En automatisch zal je je meer op die champs beginnen focussen.
Als je ooit aan ranked begint en je bedoeling is om zo hoog mogelijk te eindigen, dan kan je best wel eerst in normals wel 2 rollen veel spelen en in deze rollen elk 2-3 champs masteren.

De huidige yi is redelijk sterk, maar wel counterable door er een tanky champ tegenover te zetten. Hij zal je nog wel poken met zijn alpha strike maar hij krijgt je toch niet snel neer. Enige lastige is dat hij zo moeilijk te ganken is. Zet hij zijn sprintje in, dan kan je hem niet meer slowen. Zit hij zelf in de jungle, dan moet je hopen op een goede counterjungler met boots of mobility die hem wat kan volgen naar de lanes ^^
Ik vind de huidige Yi zelfs beter dan de oude. Bij de oude ging je of full AP of full AD.
Je kunt nu eigenlijk alleen maar voor de AD gaan. Je Alpha Strike was vroeger als AP yi je enige skill.
Bij de huidige AD Yi ga je na je Alpha Strike i.c.m. je ulti hack en slashen.
Je ziet het vooral veel in Aram. Vroeger was het ulti + Alpha, geen kills, geen resets > cc > dood.
Nu jump je erin met Alpha en gaat daarna volledige los. Vooral met critical en lifesteal ga je als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 05:35

Zyra is ook erg sterk als support, echter moet je wel om kunnen gaan met haar snare en ult om haar effectief te spelen. Daarbij ben je redelijk squishy dus je zult safe moeten spelen.
Maar als je eenmaal die snare/ ult onder de knie hebt kun je games single handedly winnen voor je team :) Daarnaast doen je plants redelijke damage en slowen ze ook nog eens.

Taric is ook wel een redelijke support, alleen heb ik het idee dat hij niet heel veel toevoegt in teamfights. Je kunt in een teamfight waarschijnlijk maar 1x je heal + stun gebruiken en een keer op R drukken voor je ult, en verder loopt je een beetje rond niets te doen. Support taric is niet heel erg tanky dus erin rennen en mensen met je hamer bashen is niet een heel goed idee :9 daarbij zal het ook niet veel damage doen dus is het vrij nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dnbo schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:51:
[...]

Taric is ook wel een redelijke support, alleen heb ik het idee dat hij niet heel veel toevoegt in teamfights. Je kunt in een teamfight waarschijnlijk maar 1x je heal + stun gebruiken en een keer op R drukken voor je ult, en verder loopt je een beetje rond niets te doen. Support taric is niet heel erg tanky dus erin rennen en mensen met je hamer bashen is niet een heel goed idee :9 daarbij zal het ook niet veel damage doen dus is het vrij nutteloos.
Ik heb deze discussie hier al eerder gevoerd hier en het lijkt er inderdaad op dat je weinig toevoegt. Toch heb ik met Taric de hoogste winrating van al mn supports. Ten eerste is hij in lane heel erg goed in het afstraffen van fouten van de tegenstander waardoor je vaak je lane wint. Ten tweede is een targeted stun in een teamfight HEEL nuttig. Ook heb je je armor buff die je aan je hele team geeft en nog flinke bonussen van je R. Je hebt vervolgens ook nog een heal inderdaad, maar als je wat CDR hebt kun je je stun wel 2x afkrijgen in een teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Leona, als je leona goed speelt, is botlane echt vrijwel free wins, mits je ADC al jou passives procced. De dmg van Leona + adc is vrijwel niet te evenaren. Als je een redelijke Draven hebt, met Leona, dan is de tegenstander binnen één combo compleet weggeblazen. (ow wat een verschrikking als je zo'n lane tegenover je hebt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool

Jeffroiscool

Qon schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:56:
[...]

Leona, als je leona goed speelt, is botlane echt vrijwel free wins, mits je ADC al jou passives procced. De dmg van Leona + adc is vrijwel niet te evenaren. Als je een redelijke Draven hebt, met Leona, dan is de tegenstander binnen één combo compleet weggeblazen. (ow wat een verschrikking als je zo'n lane tegenover je hebt...)
Lulu/Zyra + Cait kan van die lane winnen zolang je je niet laat raken door Leona's E xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Leona vind ik wel redelijk all-in qua support. Maar als je goede communicatie hebt of een adc die leona snapt, is het inderdaad een heel goede support!
Taric in teamfights valt goed mee. Armour aura, stun op adc en toch relatief tanky. Het is geen full tank, maar wel tanky genoeg om een paar ults op te vangen. Wat ik soms doe, is gewoon er door lopen en adc stunnen, ondertussen knalt iedereen op jou. Je sterft ongetwijfeld, maar ondertussen eet jouw team wel hun team op met een 1vs3 - 1vs4 death tot gevolg. Dat vind ik het wel waard.

Ik denk dat nami en tresh momenteel de beste supports zijn, maar ik heb geen van beide momenteel aangekocht. Nami is sinds de buffs goed. Als je die bubbel landt dan duurt die stun echt enorm lang.
Sona is ook goed, maar wel redelijk squishy in het begin. Beetje opletten dus afhankelijk van wat er tegenover je staat. Blitzgrab op sona en je bent dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
ik ben nu net 2 weekjes begonnen met LoL en ben nog aan t leren...(lvl 12)
wat ik me afvroeg.. gebruiken jullie bepaale muis of toetstenbord(hardware en of instellingen) om het spel makkelijker en sneller te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xamirz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:40:
ik ben nu net 2 weekjes begonnen met LoL en ben nog aan t leren...(lvl 12)
wat ik me afvroeg.. gebruiken jullie bepaale muis of toetstenbord(hardware en of instellingen) om het spel makkelijker en sneller te maken?
alleen smartcast, een functie binnen lol zelf, om al mijn spells behalve mijn ulti te laten smartcasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Vicarious schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:43:
[...]

alleen smartcast, een functie binnen lol zelf, om al mijn spells behalve mijn ulti te laten smartcasten.
hmm... je bedoeldt dat je smart cast via key binding omzet van ctrl+q naar q??
Heeft dit verder geen nandelen?
Pagina: 1 ... 55 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.