Ach ja shit happens, dat is eigenlijk ook de essentie van het spel "easy to learn, hard to master"
Uiteindelijk zullen die non-map awareness en support die aan het warden is ook weer beter spelen doordat ze met jou bijv. spelen.
Gisteren ook zo'n raar potje, ik zeg als eerste jungle in chat, waarna 2 anderen snel volgen ook met jungle te zeggen.
Ik zie ze allebij smite nemen en shaco en udyr nemen, ik zeg nog als grap "it's gonna be a jungle party" maar na aantal secondes toch wat serieuser en even opgemerkt dudes I'm jungle! geen reactie....
De secondes tellen af en ik zie de bui al hangen, alleen top of support was nog over, dus ik neem maar snel top Garen op het allerlaatste moment.
Wat daarna volgt is eigenlijk nog gekker, ik sta alleen top tegen Tryndamere en Ashe???!?
Aangezien we 2 junglers hebben focussen wij bij top op de red buff, en raad s wie daar staat om red te stelen Tryndamere, die ganken we dan ook gelijk.
Ik ga safe spelen en push niet verder dan de helft, terwijl zij wel aggressief proberen te pushen tot aan mijn toren.
Ik focus snel op Ashe, haar heb ik zo die is zo squishy, daarna is eigenlijk zelfs Tryn ook geen match.
Ashe was eigenlijk best slecht doet een ulti op mij terwijl ik naast mijn toren sta vol health, en ik vermoed dat dit was uit angst.
Tryn zijn undying rage was ook niet effectief door het schild en tankyness van Garen.
Ik gank ze eigenlijk wel achter elkaar en af toe met de hulp van Shaco en raak zo OP dat ik 5 levels voor sta op de tegenstander en zelfs onder torens champions single handed begin te smashen.
Shaco begon 1x op mij te ragen want hij ging voor Tryn ipv Ashe, en ik voor Ashe ging ipv Tryn, (uiteindelijk had ik ze allebei, maar Shaco moest het bekopen met zijn leven) dus ik zei dat die niet veel te zeggen had met de 2x jungle en ik solo top vs 2 en zijn focus op Tryn, daarna niks meer van m gehoord.
De match wordt dan ook na ongeveer 30 min opgegeven door de tegenstander en eindig op 10-1-8
Niet eerder zo'n vreemde match gespeeld, waar de hele samenstelling niet klopt aan beiden kanten.
Of het nou geluk is dat we keihard wonnen weet ik niet, want hoe groot is de kans dat je tegenstander ook een troll team heeft.
[
Voor 89% gewijzigd door
Turismo op 01-08-2013 16:53
]