[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:05:
[...]

Dit is echt onzin. Riot kijkt gewoon naar je hidden matchmaking rating en deelt je op basis daarvan in. Streaks hebben er in zoverre mee te maken dat als je er 9 op rij wint, je een hogere MMR hebt en dus tegen betere tegenstanders wordt ingedeeld. Je medespelers worden echter ook gewoon beter. Maar het is niet zo dat ze je express indelen in een team dat vrijwel niet kan winnen puur om je streak te doorbreken. Zou wat zijn zeg...
Maar zo voelt het wel :D

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Dit is echt onzin. Riot kijkt gewoon naar je hidden matchmaking rating en deelt je op basis daarvan in. Streaks hebben er in zoverre mee te maken dat als je er 9 op rij wint, je een hogere MMR hebt en dus tegen betere tegenstanders wordt ingedeeld. Je medespelers worden echter ook gewoon beter. Maar het is niet zo dat ze je express indelen in een team dat vrijwel niet kan winnen puur om je streak te doorbreken. Zou wat zijn zeg...
ja daarom ben ik ook heel erg gaan twijfelen in riot. iemand is vollop aan het onderzoeken en heeft zelf 2 accounts in diamond die op zo'n manier het gevoel kreeg en is daardoor gaan onderzoeken. maarja toegeven zal riot het niet. maargoed ik ga er verder niet op in .kan niks bewijzen nee

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad.
Je moet ook bedenken dat de kans dat je een gigantisch lange winstreak of losstreak hebt maar heel klein is op het moment dat je word gematched met 50% winkans. 0.5^10 x 100 = 0.097%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Na een goeie reeks van wins en wat loses zit ik alweer in plat IV. Iemand hier die een team wil beginnen?
Ik ben het wel zat met solo q ranked. Flamers,feeders en ook al win je er zitten altijd mensen in die moeten klagen om hun KD etc.

[ Voor 9% gewijzigd door IAmNice op 26-07-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
IAmNice schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:27:
Na een goeie reeks van wins en wat loses zit ik alweer in plat IV. Iemand hier die een team wil beginnen?
Ik ben het wel zat met solo q ranked. Flamers,feeders en ook al win je er zitten altijd mensen in die moeten klagen om hun KD etc.
Als je een 5vs 5 team maakt ben ik wel van de partij diamond2/3 main mid/support/top. summername xzito

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er ook wel bij zit zelf in plat 1 speel eigenlijk alles behalve mid.
Mijn summoner is Lollerpwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben te slecht voor jullie team met mn silver 3 ;(

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben in de afgelopen 2 weken van Silver V naar Silver III gestegen en het valt mij op dat de spelers over het algemeen een klein beetje meer verstand hebben van de champions en objectives maar minder verstand van teamfights. Waar ik bij Silver V altijd een team had wat over het algemeen een goede focus had, heb ik de laatste 5 games een team gehad waarbij niemand ook maar enig idee had wie te focussen.

Mijn laatste game was ik Tristana en ik werd elke keer neergehaald door Zed, in de tussentijd liepen Ryze en Vi achter Udyr aan want die was bijna dood en rende weg. Kassadin en Zed bleven ondertussen ongeschadigd..

De game ervoor ging goed, hier heb ik best hard gecarried als Yorick zijnde (14/3/11, heb nog nooit zo'n goede Yorick game gehad).

De game daarvoor was ik Nunu met een Ashe ADC. Naast dat de focus op Maokai werd gelegd luisterde ook niemand naar Ashe en mij dat ze niet Maokai maar Zed moesten focussen. Hierdoor kon Ashe niet zo hard carrien als mogelijk zou zijn.

Het potje daarvoor was een beetje raar met een Lux support die full AP ging, maar volgens mij lag ook daar de focus niet goed.

Heb ik nu een ongelukkige paar potjes achter de rug of is dit gewoon een kleine dip onderweg naar Silver I?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Vicarious schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:09:
Ik ben te slecht voor jullie team met mn silver 3 ;(
Maakt mij niets uit welke divsoin/league je bent zolang we maar wat fun hebben en wat progress we worden vanzelf een beter team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xzito schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:03:
[...]

Maakt mij niets uit welke divsoin/league je bent zolang we maar wat fun hebben en wat progress we worden vanzelf een beter team.
PublicPervert ingame, ben meestal wel pas 's avonds rond een uur of 9 online, maar als ik vantevoren weet wanneer er een game gepland staat kan ik daar rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hoppa.

Ik kwam gisteren toevallig een aardige support tegen in een ranked game. Ik was adc, we wonnen de lane en het potje.

Sindsdien heb ik met hem samen duo queue gedaan. Resultaat: alles gewonnen; 7 win streak.

Ik vrijwel steeds op Varus, één keer Leona. Hij vooral op Tresh. We ownden alles.
En nee, hij is gewoon Bronze IV, ik Silver V.

Wat maakt dát een verschil zeg. Een normale redelijke speler naast je, en hup je wint ineens bijna alles. Zoiets is compleet onmogelijk met randoms.

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 26-07-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik hou me ook aanbevolen voor die teamplannen, Xzito.

Ik zit in Silver V, maar kan makkelijk hogerop meekomen.

Samenwerking maakt alles beter, en een stuk leuker. Weg zijn de feeders, weg is het geflame/getroll. Ideaal.

Me ingame naam is Koekie26

[ Voor 24% gewijzigd door Koekiemonsterr op 26-07-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Zou het graag willen, maar nog steeds aan het werk voor mijn level 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:41
Xzito schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:23:
[...]

Als je een 5vs 5 team maakt ben ik wel van de partij diamond2/3 main mid/support/top. summername xzito
Ik ook wel gold 1 bijna plat heb hoge mmr dus snel, main mid en adc maar kan alles wel ingame:
JDeathmetal lijkt me leuk Skype mumble ts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 10:12
Als je nog op zoek bent naar een Support, houd ik me aanbevolen. Ik zit in Bronze III maar wil dmv testgames oid wel laten zien dat ik hoger zou moeten zitten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

At your service , moet wel eerst me account terug hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Ik wil ook wel graag joinen voor de 5v5 :-) 1/3 van promo naar s4.. Zit nu nog in s5 dus :-) Ik main mid/top maar kan ook jungle en support ^^ adc vind ik niks maar moet ik nog weleens leren...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 02:13:
Yeey, ranked weer op zijn best...

Potje duurde een uur, top lane van Zed gewonnen met Jayce, ik eindig 11/3/10, maar we verliezen weer eens.
Dit keer geen troll/feeder, maar een Akali die vanaf lvl 4 AFK was.

Serieus, zijn er hier mensen die ook genoeg hebben van al die noobs/afk'ers/trolls, en samen willen gaan ranken?

Crysania wou dat zo te horen ook al. Anymore?
Ranked wordt al meteen een stuk leuker op die manier, wetende dat de flamers/whiners/noobs/feeders/afk'ers/trollers niet je hele team kunnen beslaan.
Ik heb hier ook zelf veel last van gehad, ik dacht nooit meer uit Bronze 1 of Silver 5 te komen. Toch lukt het wel aardig als je op internet guids opzoekt hoe je een team kan carrien.

Ik ben diana en renek gaan mainen en zorg dat ik in ieder geval altijd mijn lane win, daarnaast ward ik ook altijd baron en dragon als het kan. Na een maand in silver 5 gefrustreerd te zijn ben ik een weekje gestopt, wat guides gelezen en ben toen diana flink gaan spelen. In 1 week van silver 5 naar 1 gegaan door bijna elke match botlane te carrien vanuit mid.

Je kan er dus wel degelijk wat aan doen.^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:06:
Ik heb hier ook zelf veel last van gehad, ik dacht nooit meer uit Bronze 1 of Silver 5 te komen. Toch lukt het wel aardig als je op internet guids opzoekt hoe je een team kan carrien.

Ik ben diana en renek gaan mainen en zorg dat ik in ieder geval altijd mijn lane win, daarnaast ward ik ook altijd baron en dragon als het kan. Na een maand in silver 5 gefrustreerd te zijn ben ik een weekje gestopt, wat guides gelezen en ben toen diana flink gaan spelen. In 1 week van silver 5 naar 1 gegaan door bijna elke match botlane te carrien vanuit mid.

Je kan er dus wel degelijk wat aan doen.^^
Dat klinkt wel leuk ja :-) Maar is dat toch niet eerder geluk dan wijsheid?

Allereerst moet je het geluk hebben redelijk vaak op de juiste plek in de pick order te komen, om Diana/andere carry überhaupt te kunnen kiezen. Zit je onderaan, dan kun je doorgaans de support role alvast op je nemen...
Vind ik niet zo erg, maar dan kun je weinig forceren.

Diana is tot lvl 6 vooral farmen en harrassen op mid. Pas daarna gaat ze een bedreiging vormen. Maar ja, als bot lane gewoon wards heeft staan, valt er weinig te carryen, en je eigen mid lane kun je ook niet teveel verlaten toch?

Ik heb gewoon de pech gehad in een relatief groot aantal troll/afk/feed games terecht te zijn gekomen. Daardoor is mijn MMR waarschijnlijk ingezakt. Resultaat: ik krijg nu nauwelijk punten voor een win, en gaat er een kolosaal aantal punten eraf voor een loss. Gisteren iets van 6 of 7 matches op rij gewonnen. Stijg ik vanaf 0 naar 21 punten. Daarna 1 loss, hup, minus 21! Gezellig, dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Koekiemonsterr, ik claim vaak gewoon mijn positie, ondanks dat ik weet dat pick order boven call order staat.. Meeste mensen weten dit toch niet. En echt claimen doe ik eigenlijk ook niet.. Zeg meestal "mid plz" en kan daardoor vaak dus ook gewoon mid. En anders kan ik vaak nog top :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeuuj Me account terug eindelijk ^_^ wel 3 weken geduurd. maar heb hem weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ricmaniac schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:46:
Jeuuj Me account terug eindelijk ^_^ wel 3 weken geduurd. maar heb hem weer :D
Je kan toch nog steeds udyr kopen? Die skin?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Mebus schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 19:05:
[...]

Je kan toch nog steeds udyr kopen? Die skin?
Hij was in de "uitverkoop" voor 1950 RP de eerste week, nu is hij 3250. Maar als Ricmaniac de support een mailtje stuurt kan hij hem vast nog wel voor de gereduceerde prijs krijgen. (Er van uit gaande dat het totaal niet zijn schuld was dat hij niet meer op zijn account kon.)

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 27-07-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thormodo schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:31:
[...]

Hij was in de "uitverkoop" voor 1950 RP de eerste week, nu is hij 3250. Maar als Ricmaniac de support een mailtje stuurt kan hij hem vast nog wel voor de gereduceerde prijs krijgen. (Er van uit gaande dat het totaal niet zijn schuld was dat hij niet meer op zijn account kon.)
klopt was niet mijn schuld en had het er gelijk bij gezegd en nu nog een keer maar hij zei dat die dat niet kon doen. Naja toen heb ik hem maar gewoon bedankt en vind het wel best :) iig me account weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:11:
[...]

Dat klinkt wel leuk ja :-) Maar is dat toch niet eerder geluk dan wijsheid?

Allereerst moet je het geluk hebben redelijk vaak op de juiste plek in de pick order te komen, om Diana/andere carry überhaupt te kunnen kiezen. Zit je onderaan, dan kun je doorgaans de support role alvast op je nemen...
Vind ik niet zo erg, maar dan kun je weinig forceren.

Diana is tot lvl 6 vooral farmen en harrassen op mid. Pas daarna gaat ze een bedreiging vormen. Maar ja, als bot lane gewoon wards heeft staan, valt er weinig te carryen, en je eigen mid lane kun je ook niet teveel verlaten toch?

Ik heb gewoon de pech gehad in een relatief groot aantal troll/afk/feed games terecht te zijn gekomen. Daardoor is mijn MMR waarschijnlijk ingezakt. Resultaat: ik krijg nu nauwelijk punten voor een win, en gaat er een kolosaal aantal punten eraf voor een loss. Gisteren iets van 6 of 7 matches op rij gewonnen. Stijg ik vanaf 0 naar 21 punten. Daarna 1 loss, hup, minus 21! Gezellig, dit systeem.
Nee, onderschat niet wat je zelf kan doen. Uiteraard had ik in het begin ook andere roles moeten kiezen, maar zoals ik al zei, speelde ik ook Renekton waarin ik in silver 5/4/3 altijd mijn lane won. Toen ik meerder potjes ging winnen, gaf ik ze altijd mijn lolking link om te laten zien dat ik midlane kan carryen. Want onthoud, mensen willen net zo graag winnen als jij, alleen zijn ze er ook van overtuigd dat zij daar het beste voor zijn. Als je ze kan overtuigen dat jij je lane kan dominanten, krijg je hem 9/10 keer.

En ja ik hit altijd als eerste 6 met diana en krijg dan vaak de kill op mid of jungler en rush dan naar bot. Het helpt om altijd je ramp op mid te warden zodat bot of top niet via jou jungle gegankt kan worden. Daarnaast zie je de jungler dus in je jungle zitten en easy kill. (aangezien je vooral early altijd een hoger level bent).

En het klinkt misschien bijdehand, maar ik heb nooit last van AFK ers omdat ik in mijn laning phase altijd win. Daarbij maak ik de calls voor Dragon, warden en Baron. Mensen gaan pas AFK op het moment dat er of veel geflamed wordt of keihard verloren .

Maar geloof het of niet, ik heb ook een poos met dezelfde gedachte rondgelopen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Helaas nog niet genoeg tijd gehad om thuis te komen en lol te starten en alle geintreseerde te inviten , morgen vroeg klaar met werk dus ik verwacht dan de gerinsteerde voor een ranked 5 vs 5 game te inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef435
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-08 20:45
Mij lijkt het ook wel leuk om eens in een team te spelen. Zit in Silver V, maar doe eigenlijk niet aan ranked. Heb de laatste tijd ook niet (serieus) gespeeld dus ik moet wel weer even inkomen. M'n ign is Latest Legend, ik main support(Leona, Blitz, Janna, Ali, Taric etc maar geen Thresh), kan aardig junglen(best met J4 en Noct). Ik ben slecht met adc en mid.

Ik zou graag eens een paar keer meespelen, misschien is het handiger als invaller bij practice aangezien ik nu niet in vorm ben, en sowieso geen diamond-niveau heb xD. Ik speel tegenwoordig wel anders dan m'n ranked history(die cs :F).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
AD Carry Main hierzo, heb eventueel ook nog een Mid Main die mee zou willen doen. We zijn allebei Plat IV.

IGN: Cyntez

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sinds ik me account terug heb verlieft op Udyr, eerst even 1 bot game gedaan om te testen en toen ranked :) allebei gewonnen. echt geweldige jungle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ricmaniac schreef op maandag 29 juli 2013 @ 01:22:
Sinds ik me account terug heb verlieft op Udyr, eerst even 1 bot game gedaan om te testen en toen ranked :) allebei gewonnen. echt geweldige jungle
Mijn grootste probleem is dat hij zo supermakkelijk te kiten is. Jungle clears en duelling power zijn beide goed, maar nu iedereen zo'n beetje wel een escape of anders een slow of stun heeft is het moeilijkste nog om bij iemand in de buurt te komen zonderdat je van alle kanten afgeknald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Vicarious, gisteren met Blitz tegen een Udyr gespeelt.. En met mijn speedboost ging ik sneller dan udyr :-) Gewoon een random grab uitvoeren, dmg, weglopen en zo de helft van zijn hp bar eraf slaan :O Denk dat ie namelijk best wat puntjes in zijn Offense had gedaan inplaats van in Defense..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:23:
[...]

Mijn grootste probleem is dat hij zo supermakkelijk te kiten is. Jungle clears en duelling power zijn beide goed, maar nu iedereen zo'n beetje wel een escape of anders een slow of stun heeft is het moeilijkste nog om bij iemand in de buurt te komen zonderdat je van alle kanten afgeknald wordt.
Ligt er aan hoe Udyr gebouwd wordt en hoe je de TF in gaat. Ik ben zelf van mening dat een Udyr nu alleen werkt als een volle tank.

Had gisteren nog een geniale actie als Blitz. Ik stond in mijn 1tje onder een toren tegen 3 enemy's. Ik Engage met mijn ult om de farm weg te halen. Ik dodge Leona haar E en loop terug en grab Leona. Daarna volgende de ap carry en de jungler. Ik sla de jungler omhoog en een exhaust erop. 2e kill en overleefd. Helaas was ik OOM want de ap carry had ik alleen maar hoeven te grabben en had ik een triple kill. Helaas was ze out of range voor mijn E.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@iCy, van de week ook nog een potje blitz support, en hoewel het een moeizaam begin was, had ik uiteindelijk een paar goede grabs die denk toch wel de game bepaald hebben :-) En dat is het mooie aan Blitz, pak de juiste persoon eruit en je kan alsnog een game winnen.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
@Mebus, zeker waar.

Zo had ik v/d week met Mordekaiser de enemy ADC te pakken met ult. 30s de enemy ADC als ghost hebben is gewoon teamrape :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:09

Wootlock

Evilution

Mebus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:27:
@Vicarious, gisteren met Blitz tegen een Udyr gespeelt.. En met mijn speedboost ging ik sneller dan udyr :-) Gewoon een random grab uitvoeren, dmg, weglopen en zo de helft van zijn hp bar eraf slaan :O Denk dat ie namelijk best wat puntjes in zijn Offense had gedaan inplaats van in Defense..
9/21 udyr werkt nog steeds goed.
Bulwark / SoTAG en je bent al vrij tanky (ik jungle udyr altijd phoenix) Daarna een wits end en evt een randuins en een triforce.
resultaat dat je dan krijgt is een tank met behoorlijke HP / Resistances en toch nog leuke dmg output :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

9-21 speelde ik inderdaad. En tevens tanky. denk ook dat dat wel nodig is op udyr maar dat maakt hem niet veel minder sterk. Naja ik weet niet, het ging allebei de games goed dus heb nog niets te klagen. Wel mee eens inderdaad dat als je geslowd wordt je maar een beetje moet wachten tot het uitgewerkt is inderdaad.

Wel een paar mooie TF initiates gehad door erin te flashen en de eerste te stunnen. Waardoor hun team zich omdraaide om mij snel te pakken maarja Tiger > turtle > en toen pakte wij hun. op laatst wel dood maar dat was 1 for 5 dus worth it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vaak heb ik dat mijn teammates de Tiger stance vergeten of niet weten wat die doet. Ik ram regelmatig de Q in bijvoorbeeld ook bij het geven van de blue buff. Lux gooit het balletje er in laat het direct ontploffen, zonder te letten op hoeveel life de buff nog heeft. Resultaat, ik loop weg wanneer ik weet dat de betreffende AP carry het verder moet handelen, maar krijg ik alsnog de buff omdat ze hun spell te vroeg doen. :9

Geldt ook voor ganks. Tigerstance wordt onderschat, maar is zo krachtig voor in de early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Ik heb nog veel te leren in Lol, en vooral zou ik moeten consistenter spelen. Het ene spel raak ik elke skillshot, maak ik goede beslissingen en winnen we loeihard. Andere spellen mis ik echt alles, lukt het cs-en voor geen meter en vergeet ik te ulten of misclick ik mijn ignite zodat hij alsnog weg geraakt.

Nu zal dat ook wel te maken hebben met wie er tegenover mij in de lane staat. Onlangs blitz support tweemaal gespeeld. Eerste spel zat alles er op, ben zelfs gaan ganken op mid en onze mid zo twee kills gegeven. Spel erop tegen gold + platinum bot lane en ja dan mis je gewoon elke grab omdat zij dit veel beter voorspellen en zich beter positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef435
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-08 20:45
Ik had gisteren 4 feeders en daarna leavers met Blitz(adc is zelfs nooit aangekomen), nog steeds kunnen eindigen met 5/7/3 maar had uiteraard verloren.

Ik denk ook dat Udyr nu niet bij de beste junglers hoort. Die hebben allemaal goede gap-closers en een init. Als de teamgenoten wat hard cc hebben lijkt hij me wel weer een goede pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden eens jungle Leona geprobeerd in een bot game. De clear was redelijk, maar zeker niet snel.

Nu vraag ik mij af of dit ook viable zou zijn in ranked. De ganks zouden enorm goed zijn, maar ik twijfel of dit wel viable is. Want Leona jungle kan heel gemakkelijk gecountered worden.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:57:
Ik heb een paar dagen geleden eens jungle Leona geprobeerd in een bot game. De clear was redelijk, maar zeker niet snel.

Nu vraag ik mij af of dit ook viable zou zijn in ranked. De ganks zouden enorm goed zijn, maar ik twijfel of dit wel viable is. Want Leona jungle kan heel gemakkelijk gecountered worden.

Wat denken jullie?
Bouw haar dan gewoon als een volle tank en het is viable. Malphite is ook niet snel qua junglen en is ook gewoon viable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:07:
[...]

Bouw haar dan gewoon als een volle tank en het is viable. Malphite is ook niet snel qua junglen en is ook gewoon viable.
Ik zal het misschien eerst maar eens een paar keer proberen in een normal game ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:11:
[...]

Ik zal het misschien eerst maar eens een paar keer proberen in een normal game ^^
Dat lijkt me wel zo verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:32

Qon

Ik heb vorige week ergens een leona jungle tegen ons gehad in Silver I ranked. In principe zou dit geen probleem moeten zijn, echter was ELKE gank, maar dan ook elke gank een dubbel of tripple kill voor haar.

Leona was level 18 voordat onze mid level 15 was... Die game hebben we gewoon keihard verloren. Ik denk dat die Leona wel gewoon een smurf account was, ik ergerde me in ieder geval kapot aan m'n team... Ik was ADC, overleefde vrijwel elk teamfight, maar wel in m'n eentje. Ik kreeg Leona gewoon niet kapot, en dat was de enige close range champ die de tegenstander had... Ik bakte er ook niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:07:
[...]

Vind malphite niet zon geweldige jungler hoor zijn level 1 tot 6 is echt zeer slecht en dat is tegenwoordig wat vervelender gezien de focus erg op buffs ligt en je bijna elke 1v1 bij je tweede buff zal verliezen.
Leona is verder nog net wat trager maar je kan in ieder geval wat beter ganken.als dat goed gaat is spirit of the lizard elder een heel goed item op haar gezien je zoveel aoe hebt.
Verder kan je met vrij weinig geld op haar heel tanky zijn met je W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Iedereen die zijn ign had gepost heb ik toegevoegd aan mijn friendlist zodra die accept ik zal ik de team uitnodigen versturen.

Heb het team het GoT Tweaers en GoT 101 als tag. ben niet erg creatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:23
Taric jungle is ook vrij humor :) Ganks zijn belachelijk goed. En je kan je laner healen tijdens een gank, om te voorkomen dat ze dood gaan. Late game ben je een support tank en stun je de adc bij elke TF.

Speel nu weer redelijk vaak WW jungle. Machete/2p/Ward start. Dan ward ik mijn eigen rood als zij een (rood) counterjungler hebben (lee, nunu, shyv, udyr etc.). Als ze de mijne stelen dan steel ik die van hen.

Of ik ward hun wraiths en steel ik hun rood als het geen counterjungler is. Werkt verdomd goed.

Net echt een belachelijke snowball game gehad waar zij amumu hadden en ik rood stal en de rest was eigenlijk history: hij had geen één keer zijn rood meer. En ik liep steeds zijn jungle in om wraiths en wolves te stelen en ze konden er geen drol tegen doen.

20 min surr terwijl amumu lvl 7 was en ik lvl 11.

Pre 6 ww jungler is niet sterk in ganks. Sinds ik wat aggresiever speel met counterjunglen kan ik relatief sneller levelen en de andere jungler zwakker houden. Werkt netjes. Alleen nog niet in ranked geprobeerd. Waarschijnlijk doen ze in Silver wel iets meer aan buff control early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Exspire schreef op maandag 29 juli 2013 @ 00:55:
[...]

AD Carry Main hierzo, heb eventueel ook nog een Mid Main die mee zou willen doen. We zijn allebei Plat IV.

IGN: Cyntez
Ok is goed. We hebben momenteel wel twee mensen nodig, maar we hebben al een mid. Het kan wel zijn dat onze mid ook top kan maar ik vraag dat even na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xzito schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:52:
Iedereen die zijn ign had gepost heb ik toegevoegd aan mijn friendlist zodra die accept ik zal ik de team uitnodigen versturen.

Ik heb je request geaccept maar ik zie je niet in mn friendslist. Zal die kutclient wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vicarious schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:11:
[...]

Ik heb je request geaccept maar ik zie je niet in mn friendslist. Zal die kutclient wel zijn.
Hij zit op smurf met mij te duo Quen @ my place =p

net nida support game gedropt. zelfs daar is nidalee goed voor :) echt nr1 fav champ al paar weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Vicarious schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:11:
[...]

ben nu op een smurf account even aan het duo met ricmaniac zal vanvond wel weer even inloggen.
over het team het lijk mij handig als we iets van teamspeak te gebruiken.
zelf gaat mijn keuzen naar teamspeak. We hebben al een server van een klas genoote die ook de teamspeak vroeger met een 99,4% uptime!. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xzito op 29-07-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Je kan ook skype gebruiken voor zoiets, werkt ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oxidda schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:41:
Je kan ook skype gebruiken voor zoiets, werkt ook prima
teamspeak, skype, raidcall, het kan allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xzito schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:52:

Ik heb nog tweakers met tag Tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik ben ook begonnen en nu level 7. Heb 2 champions gekocht. Jayce en Aatrox ofzo die demon look a like met z'n zwaard.
Helaas gisteren nadat ik me champion had gekocht kreeg ik de 3vs3 niet opgestart.
Bleef hangen op "prepare yourself the battle is about to begin"

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is de snelste modus om je account te levelen? ben ondertussen ook bezig met een smurfje

Heb zo'n gevoel dat 3v3 botgames lekker snel gaan

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 30-07-2013 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ricmaniac schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 07:52:
Wat is de snelste modus om je account te levelen? ben ondertussen ook bezig met een smurfje

Ikzelf denk de 3vs3 methode samen met een xp boost pack die je kan kopen

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:05
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 07:52:

Krijg je na je 10 bent niet veel minder xp van botgames?
gewoon normals doen en first win of th day pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xtr3me4me schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:15:
[...]

Ikzelf denk de 3vs3 methode samen met een xp boost pack die je kan kopen
3v3 Yi methode
Here's my brief guide to levelling your smurf account to 30 in an unbelievably fast time.

Firstly, as usual you'll need to purchase per day and per win XP boosts. They stack together so you'll gain an obscene amount of XP per win.

Once you have these you'll be grinding Twisted Treeline with Master Yi.
Start a bot game versus Sona.
Purchase the Ichor of Rage as your first item and then fill up the final 325 gold with Health and Mana pots.
Head to the bot lane and kill the first wave of creep without using the Rage pot. Sona Bot will go top.
Take the rage pot and focus the tower, you should destroy it on the second wave.
Continue to push to the second tower and destroy it.
Take the inhib.
Sona Bot will return when you start on the Nexus tower. Ignore her and destroy.
Make sure you dont get trapped by spawning creep and destroy the nexus.
It takes 5 mintues to win the game and claim your XP. The total varies based on your level but generally is around 250-340 XP

Points to remember.

Don't worry about last hitting. You will not return to the shop, just ram it hard and push fast.

Dont waste time chasing the bot in her base.

Also, if possible take the caster minions first. Watching two rows of caster minions duke it out in tower aggro range is annoying and wastes time.

It takes around 40,000 experience to level to 30. Which is around 140 of these 5 minute bot games. So 700 odd minutes of grinding and you have a lvl 30 smurf.

You can only play a fews hours per day vs bots and gain XP so in it should take 4 or 5 days to level to 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomazlol
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-05 20:24
Iemand vanavond zin in games? :P normals/ranked team maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Gisteren zo'n briljante sona game gehad. Geëindigd op 1-3-24 (en dan heb ik me éénmaal opgeofferd voor het team). Enemy team had een totaal van 22 kills. Ik had meer gold dan enemy sivir.
Begon gewoon goed, lekker agressief zorgen dat sivir niet zo goed kon farmen. Bij onze ezreal ging het wel goed, al snel first blood en double kill. Op de duur was sivir gewoon bang van mij, als ik alleen op lane kwam, ging hij terug en stopte hij met farmen. Dan even mid gaan ganken om onze ryze een kill te geven tegen zed. Ult, Q, buffed autoattack en ryze kon wel de rest doen. Ganken met squishy sona vs een mid apc, het gaf wel een kick.
Dan dragons gecalled, blues meegeholpen, en op het einde waren we op hun fountain aan het vechten net na we mid turret + inhib neerhadden. De andere 4 zijn low en lopen weg, met 5 van het enemy team op hun tail. Dus ik draai om, speed aura (friends buff geven en mezelf), ik flash over het enemy team en loop weer richting hun fountain. Draaien ze gewoon alle 5 om om mij te chasen. Uiteraard sterf ik maar daardoor konden onze 4 andere wegkomen waarvan er anders waarschijnlijk wel 3 zouden gestorven zijn. Echt geniaal :) Mooi compliment gehad van teammates toen. Eenvoudig gewonnen dat spel.

Volgende spelletje met kameraden gespeeld en dan weer sona gepakt in die adrenaline rush en natuurlijk slechtste game ooit. Gepakt door nami bubble op lvl 1 en first blood weggegeven. Dan tweemaal getowerdived door xin samen met nami en caitlyn, 0-3 ik en 0-2 adc op ongeveer 5 minuten, dus dat spel was niet goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:32

Qon

Gekheid schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:16:
[...]

Krijg je na je 10 bent niet veel minder xp van botgames?
gewoon normals doen en first win of th day pakken
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Experience_(summoner)
Hier staat het precies uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik neem aan dat je briljant ironisch bedoeld? :-)

Dit is enkel een handig filmpje voor spelers die kennelijk nog nooit op de minimap hebben gekeken en hun eigen cd's en die van de opponents niet in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 17:39:
[...]

Ik neem aan dat je briljant ironisch bedoeld? :-)

Dit is enkel een handig filmpje voor spelers die kennelijk nog nooit op de minimap hebben gekeken en hun eigen cd's en die van de opponents niet in de gaten houden.
Ik vermoed dat het gericht is aan de mensen die zich uberpro voelen maar het eigenlijk niet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:42
Thomazlol schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:02:
Iemand vanavond zin in games? :P normals/ranked team maakt niet uit.
Voeg me maar toe "Mvdbeld"! (SIII, speel van alles..)

[ Voor 5% gewijzigd door Mvdbeld op 30-07-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:41
Ja uhm dus echt heeeeel erg overdreven. Het verschil tussen een lol pro en een starcraft 2 pro is zo mijlen ver. Starcraft 2 heeft een oneindige skillcap. Verder wel grappig hoor. Maar het is helaas zo dat het verschil tussen een diamond en een pro player nog niet eens zo veel is, echter tussen een master en een pro player bij starcraft. Je mag het proberen en dan gefrustreerd achter je pc zitten met wtf ik snap niks van dit spel.

Maar wat hij inderdaad zegt over mensen uit lagere leagues die kijken en dan denken ow dis wel makkelijk, nee er komt meer bij kijken inderdaad. En er zijn zeker hele complexe team situaties en samenspeel mogelijkheden. Echter met sc2 e.d. vergelijken nee niet echt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin man. Er zijn zat starcraft 2 pros naar lol overgestapt en ik heb er nog geen een gezien in de LCS. Het is gewoon nogal appels met peren vergelijken.
Verschil tussen een diamond en een pro player is trouwens gigantisch. Ben zelf nu plat 1 en mijn promo naar diamond al een keer gefaald maar als je dan iemand als Froggen of Doublelift of Maknoon zie spelen dan weet je dat die gasten je met 1 hand nog afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 00:12:
Wat een onzin man. Er zijn zat starcraft 2 pros naar lol overgestapt en ik heb er nog geen een gezien in de LCS. Het is gewoon nogal appels met peren vergelijken.
Verschil tussen een diamond en een pro player is trouwens gigantisch. Ben zelf nu plat 1 en mijn promo naar diamond al een keer gefaald maar als je dan iemand als Froggen of Doublelift of Maknoon zie spelen dan weet je dat die gasten je met 1 hand nog afmaken.
Ja maar met starcraft moet je veel meer klikken DUS is het moeilijker.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Ach, met dat soort uitspraken in een LoL forum trap je ongetwijfeld mensen op hun teentjes :) Zelf speel(de) ik beide. SC2 is gewoon veel intensiever omdat je op een gegeven moment continue bezig bent en als je het echt goed wilt doen (diamond/master en hoger) dan moet je gewoon heel het toetsenbord gebruiken voor hotkeys. Bij LoL zijn dat er gewoon minder.
Het is echter een ander soort mechanic dus ook bij LoL heb je mensen die gewoon weer net wat beter zijn. Betere map awareness, goed je tegenstander kennen, strategisch inzicht, reactievermogen etc. Ik denk dat een pro LoL player ook een pro SC2 player kan worden (en andersom) als er net zoveel tijd in het spelletje wordt gestoken. Sommige mensen hebben er gewoon aanleg voor (en vooral tijd/motivatie) voor :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat vicarious ook wel wat ironisch is. Het is inderdaad appels met peren vergelijken.
De APM bij starcraft zal wel wat hoger liggen maar ligt eigenlijk nog niet zo heel hoog ivm andere strategy games.
Maar het anticiperen / reactiesnelheid bij lol moet dan ook weer hoger liggen.
Gisteren nog naar ATN vs Gambit zitten kijken en tweemaal riftwalked alex ich echt net op tijd, eenmaal lissandra ult hij krijgt hem op zn kop maar staat dan net buiten range van het team, eenmaal door de nexus wall grabt Jree Blitz daar heb je toch echt wel een supersnelle reactie voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:12
De nieuwe Master Yi maar is even proberen tegen bots.. :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu aan het updaten. is master yi veranderd? of alleen ze heal wat generfed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:15:
Helemaal veranderd!
Check de nieuwe spotlight maar eens.. en als je nog niet kan inloggen, gewoon even 'thereisnourflevel' typen! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:15:
Patchnotes: http://euw.leagueoflegends.com/news/patch-310-notes
Spotlight: YouTube: Master Yi Champion Spotlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja zag het dat er een nieuwe was. maar is weinig veranderd though. alleen alle damage / armor / penetration getallen zijn aangepast + ze passive.

ben benieuwd of het nog wat is. aan 1 kant vind ik het jammer haha Master Yi was me eerste champ die ik ooit kocht 3 jaar geleden ;p heb een band met hem. voelt dat die nu gebroken is.

ben maar aan het dollen though

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 31-07-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:20:
ja zag het dat er een nieuwe was. maar is weinig veranderd though. alleen alle damage / armor / penetration getallen zijn aangepast + ze passive.

ben benieuwd of het nog wat is. aan 1 kant vind ik het jammer haha Master Yi was me eerste champ die ik ooit kocht 3 jaar geleden ;p heb een band met hem. voelt dat die nu gebroken is.

ben maar aan het dollen though
Weinig veranderd? Hij scalet niet meer met AP om maar wat te noemen, dus bye bye AP Yi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

O lol dan heb ik dat stukje gemist.. (net wakker)

meen je niet XD enige reden dat ik Yi kocht op me Aram account =p AP yi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Vicarious schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:21:
[...]

Weinig veranderd? Hij scalet niet meer met AP om maar wat te noemen, dus bye bye AP Yi.
weinig veranderd ja, kijk naar het verschil tussen de karma rework en de yi rework
karma is echt compleet veranderd qua kit, yi heeft andere scaling/cijfers gekregen voor z'n skills maar het is dezelfde kit

anyway, ik gok dat de nieuwe yi net zo unviable is als eerst (mss zelfs nog minder aangezien AP yi weg is)
volgens mij is het hele concept van een melee AA champ bijna onmogelijk goed te doen; jax is de enige die werkt (competief iig, in soloQ kan alles werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 07-10 21:32
De nieuwe Yi heeft een redelijk nette kit volgens mij, ook het gedeelte true damage erbij.. Ben benieuwd in soloQ in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Vicarious schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:21:
[...]

Om ook niet te vergeten is de volledige CD reduction van zijn ulti bij een champion kill helemaal weg. Nu verlengt die alleen maar de tijd hoe lang de ulti duurt bij een champion kill. Niet geheel onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Remmetje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Om ook niet te vergeten is de volledige CD reduction van zijn ulti bij een champion kill helemaal weg. Nu verlengt die alleen maar de tijd hoe lang de ulti duurt bij een champion kill. Niet geheel onbelangrijk.
En een gedeeltelijke reset op de andere skills. Basic attacks verlagen ook nog is de cooldown van zijn Q.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Remmetje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Daarom zeg ik ook 'om maar wat te noemen' ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:44:
Ik denk dat vicarious ook wel wat ironisch is.
Sarcastisch heet dat, en NO SHIT SHERLOCK :+
Ik moet altijd lachen om die vergelijkingen tussen LoL en Starcraft. Inderdaad appels met peren vergelijken en beide zeer moeilijk om competitief te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vandaag proberen 2 divisions te stijgen. ga nu me promotions doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:02:
[...]

Sarcastisch heet dat, en NO SHIT SHERLOCK :+
Ik moet altijd lachen om die vergelijkingen tussen LoL en Starcraft. Inderdaad appels met peren vergelijken en beide zeer moeilijk om competitief te spelen.
sarcasme komt niet altijd duidelijk over in het geletterde woord
wizardje had het volgens mij niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

schaapiej schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:01:
[...]

En een gedeeltelijke reset op de andere skills. Basic attacks verlagen ook nog is de cooldown van zijn Q.
Net eventjes tegen bots geprobeerd. Zijn jungle clear speed is ronduit belachelijk. Hij farmt nog beestachtiger dan eerst en bots penta'en is nu nog makkelijker.

Het voelt wel degelijk aan als een buff.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net eerste promo gewonnen Duo Q met Xzito , AD / Support. Hiervoor speelde ik nooit maar dan ook nooit support. begin het ineens bijna leuk te vinden XD

Jeuuj die Sona plays OP! promotion succeeded
net perongeluk 2x gekke tripplekill gehaald met sona haha XD

maar ons team was al keihard aan het winnen dus maakte niks meer uit

[ Voor 39% gewijzigd door Ricmaniac op 31-07-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 07-10 21:32
Weetje wat ook overpowered is, Sona in ARAM ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Rann schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:12:
Weetje wat ook overpowered is, Sona in ARAM ;-)
AP nasus, wel handig als je dan wat AD champs in je team hebt zitten ;) Gewoon een liandry's torment en rylai crystal scepter bouwen en zie de hp bars wegsmelten :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:22:
Net eerste promo gewonnen Duo Q met Xzito , AD / Support. Hiervoor speelde ik nooit maar dan ook nooit support. begin het ineens bijna leuk te vinden XD

Jeuuj die Sona plays OP! promotion succeeded
net perongeluk 2x gekke tripplekill gehaald met sona haha XD

maar ons team was al keihard aan het winnen dus maakte niks meer uit
Voeg me gerust toe als je vaker wilt Duo queuen. Ingame name: Koekie26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Koekiemonsterr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:19:
[...]

Voeg me gerust toe als je vaker wilt Duo queuen. Ingame name: Koekie26
will do. We moeten nu ook eens met dat team wat games doen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja klopt ja :-) Maar voor zover dat nog niet op gang is gekomen, kom maar op met Duo queue :-) Gaan we bot hard ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ben hele dag vandaag aan het duo Qen met Xzito sorry :P hij is bij mij thuis. nu 6 win streak .. 28-29 punten per win. dus wordt denk ik nog wel een promotion vandaag :) en dan heb ik me doel al gehaald haha

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 31-07-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:53:
[...]

sarcasme komt niet altijd duidelijk over in het geletterde woord
wizardje had het volgens mij niet door
wizardje reageerde ook niet specifiek op vicarious

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:59:
ben hele dag vandaag aan het duo Qen met Xzito sorry :P hij is bij mij thuis. nu 6 win streak .. 28-29 punten per win. dus wordt denk ik nog wel een promotion vandaag :) en dan heb ik me doel al gehaald haha
Gaat lekker.

BTW is de matchmaking bij ranked matches beter dan bij normal games. Bij normal games heb je regelmatig een game waarbij je eigenlijk bij voorbaat al hebt verloren vanwege een kromme matchmaking waarbij mensen die 2 maanden spelen tegen mensen die 3 seizoenen speel worden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:59:
Haha, je haalt de medespelers voor duo queue gewoon bij je in huis ;) Geen slecht idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Mebus schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:16:
[...]

AP nasus, wel handig als je dan wat AD champs in je team hebt zitten ;) Gewoon een liandry's torment en rylai crystal scepter bouwen en zie de hp bars wegsmelten :+
als je in aram een melee champ krijgt is het 99 v/d 100x slimmer om tank te gaan dan alsnog damage bouwen
zie zo vaak een amumu vol AP bouwen en dan vervolgens harder smelten dan ADC's
AP nasus is leuk, maar tank nasus is nuttiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:16

Lapras

Ice beam

Dat ze Bulwark hebben verwijderd vind ik wel bijzonder. Tegelijkertijd ook wel goed, ik merkte dat ik het vrijwel altijd bouwde op bepaalde champs. Nu is het iets meer situational doordat armor is verwijderd.

De buffs voor Spirit Visage lijken me dan weer erg veel. Op sommige champs is het misschien wat sterk (Zac?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Master Yi is een partij gebuffed als AD zijnde zoals ik de rework kon lezen. AP Yi gone, jeej, geen autowin meer als je met Master Yi in aram speelt :P

Pagina: 1 ... 54 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.