Gisteren zo'n briljante sona game gehad. Geëindigd op 1-3-24 (en dan heb ik me éénmaal opgeofferd voor het team). Enemy team had een totaal van 22 kills. Ik had meer gold dan enemy sivir.
Begon gewoon goed, lekker agressief zorgen dat sivir niet zo goed kon farmen. Bij onze ezreal ging het wel goed, al snel first blood en double kill. Op de duur was sivir gewoon bang van mij, als ik alleen op lane kwam, ging hij terug en stopte hij met farmen. Dan even mid gaan ganken om onze ryze een kill te geven tegen zed. Ult, Q, buffed autoattack en ryze kon wel de rest doen. Ganken met squishy sona vs een mid apc, het gaf wel een kick.
Dan dragons gecalled, blues meegeholpen, en op het einde waren we op hun fountain aan het vechten net na we mid turret + inhib neerhadden. De andere 4 zijn low en lopen weg, met 5 van het enemy team op hun tail. Dus ik draai om, speed aura (friends buff geven en mezelf), ik flash over het enemy team en loop weer richting hun fountain. Draaien ze gewoon alle 5 om om mij te chasen. Uiteraard sterf ik maar daardoor konden onze 4 andere wegkomen waarvan er anders waarschijnlijk wel 3 zouden gestorven zijn. Echt geniaal

Mooi compliment gehad van teammates toen. Eenvoudig gewonnen dat spel.
Volgende spelletje met kameraden gespeeld en dan weer sona gepakt in die adrenaline rush en natuurlijk slechtste game ooit. Gepakt door nami bubble op lvl 1 en first blood weggegeven. Dan tweemaal getowerdived door xin samen met nami en caitlyn, 0-3 ik en 0-2 adc op ongeveer 5 minuten, dus dat spel was niet goed ^^