Gisteren ook wel een grappig potje na wat misverstanden in de champ select.
Ik was net te laat om te junglen omdat iemand anders die al had en die was niet zo vriendelijk ook al had ik net gezegd dat ik wel wou switchen, kiddies in het weekend tja. Dus even uitgelegd dat de chat soms een delay heeft door sync issues en dat hij maar boos moest zijn op riot en niet op mij.
Dan zeg ik ok top omdat voor mij even niet duidelijk was wat er nog open was, maar dan zegt iemand die nog geen champ had im top but whatever ill support en ik zei net dat ik dan wel zou supporten en net voor champ select was afgelopen locken we allebei support!!!

hij nami en ik janna
Ik heb zoiets van pff whatever dan ga ik wel top met janna heb haar ook nog wel een tijd mid gespeeld moet wel lukken.
Nami gaat aan het ragen als een malle => mute, ik ga top tegen aatrox.
En dan zie ik dat ik AD runes en masteries voor een jungler nog heb aanstaan

, normaal overkomt me dit niet snel met 20 prefab masterie pages en 16 rune pages maar ja dus voor een keer.
Ach laten we er het beste van maken.
Toch maar AP build gaan denk ik en start met dorans ring en 2 pots en het plan is dan boots en RoA.
Aatrox *slik* even maar hij heeft het lvl 1 - 3 echt wel lastig door mijn ranged harass. Hij kan wel beter farmen met zijn sustain (cloth armor + 5 pots). Maar hij moet ook wel opletten want af en toe gaat hij wel echt low maar omdat hij meer pots heeft dan mij moet ik early backken.
Ik kom terug in lane en wordt geganked maar geraak weg en moet weer tripje naar de fountain doen,
daarna wel een foute inschatting en aatrox krijgt me neer met een ignite. Daarna komt onze ww en door mijn cc en ww zn ult gaat ie down. Door mijn wave clear kan ik zijn tower neer krijgen zonder dat er een schrammetje op de mijne zit. Daarna gaat Aatrox maar teamfighten en blijf ik top splitpushen. Wat later 3-4 man gank top nadat ik 2nd tower al half heb neergekregen maar met mn tornade, shield, slow, flash ult hou ik ze allemaal van me af en verdeel ze en dan is daar mijn team die de cleanup doet. En surrender.
0/1/4 geeindigt na 20 min met meer dan 100 cs Janna top ftw lol
Trouwens voor jullie noobs hier
DarkCorvuz' Ultimate Panda Teemo build :
Runes:
M: AS
S: Armor
G: AP
Q: AP
Masteries:
9/21/0 (de 9 punten gaan in AS AD Armpen)
skill order : E>Q>W in het begin , E eerst maxxen dan W en dan Q
Item build Core:
Doran's Blade
Phage
Berserker greaves (Alacrity dit kan wel wat later)
Nashor's Tooth of Zephyr (Nashor's tooth heeft wel mn voorkeur om de AD en AP damage wat te balancen en je shrooms toch pijnlijk te houden)
Phage => Frozen Mallet
en dan varieer ik naarmate ik er zin in heb en volgens wat mn tegenstanders bouwen:
Full Build FUN en heel effectief tegen tanky team
Berserker Greaves, Frozen Mallet, Nashor's Tooth, BotRK, Black Cleaver, Guinsoo's Rageblade of Hextech Gunblade
Full Build AP Shroomy Poison Boom
Berserker Greaves, Frozen Mallet, Nashor's Tooth, Rabbadon's Deathcap, Runaan's Hurricane, Hextech Gunblade
Full Build AD
Berserker Greaves, Frozen Mallet, Zephyr, BotRK, Black Cleaver, Bloodthirster
Full Build OnHit
Berserker Greaves, Frozen Mallet, Nashor's Tooth, BotRK, Zephyr, Black Cleaver
Defensive Options:
Runic Bulwark, Guardian Angel persoonlijk heb ik deze nog niet veel nodig gehad en dan zeker niet beide maar een Runic Bulwark is heel ok als ze veel AOE hebben en als je ook veel getarget word. En Guardian Angel is altijd wel leuk in teamfights als ze dan toch met wat assassins genoeg burst hebben om je te focussen dan kan je alsnog cleanup houden.
let wel mijn builds zijn niet pro maar wel heel fun en werken wel
woordje uitleg:
ASAP runes zorgen ervoor dat je samen met een dorans blade early game heel hard kan pokebursten, zeker als je cloaked in je lane staat voordat je tegenstander afkomt, als hij minions wil komen lasthitten kan je zo 3-4 hits op hem doen met je poison en dat gaat heel hard op lvl1 waardoor hij al potions moet gaan gebruiken en bang zal zijn om dicht bij de minions te komen
tevens is dit moeilijk te counteren want je doet zowel degelijke AD en AP damage early game, dus weten de meeste niet goed als ze nu armor of magic resist moeten kopen
9/21/0 masteries zorgen ervoor dat je met teemo + dorans blade al 600 HP hebt wat hem toch een pak minder squishy maakt dan dat de meeste verwachten en eenmaal je frozen mallet hebt al helemaal niet squishy meer wel niet veel armor en magic resist maar 1op1 kan je de meeste ad champs zeker aan door je blind en AP champs hangt het gewoon af hoe fed hij is en jij bent
De dorans blade heb je early nodig om degelijk te kunnen lasthitten.
Eenmaal je phage hebt gerushed zijn de meeste melee top champs al dead meat

harassen die handel en zonen en gewoon massaal voordeel halen uit cs.
Nashor's tooth: whats not to like :
AS, AP, CDR , Passive
De meeste tops weten op dit ogenblik echt niet goed wat ze moeten bouwen armor of magic resist en afhankelijk van wat ze bouwen kan je ze afstraffen.
Zephyr is een ok alternatief als je full ad gaat:
AS, AD, CDR, MS
Bouwen ze armor dan haal je Black cleaver nog wat HP, CDR, AD en armpen of ga je de AP toer op met een RabCap.
Bouwen ze magic resist dan ga je de AD toer op.
Beginnen ze HP te stacken dan haal je een BotRK.
Als je je shrooms gebruikt om de river te warden en de bushes in hun jungle dan zie je ganks wel komen, en dan na wat oefening moet je enkel leren GG WP te typen

In ranked onlangs nog een Quadra gehaald met de AD build

Weer een wall of text

sorry maar als je graag met Teemo speelt moet je het zeker eens proberen
[
Voor 44% gewijzigd door
Verwijderd op 22-07-2013 16:59
]