[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
UTADDICT schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:55:
Gebruikt iemand Syndra wel eens in ranked? In normals blaas je iedereen op, maar ben benieuwd of ik haar in ranked zou moeten gaan inzetten zodra dat kan..
Ik speel haar zo af en toe in ranked, je moet wel zorgen dat je geen Fizz tegenover je hebt staan.. Die is zo vervelend..haha ;D

Qua meeste kun je dan goed hebben, lekker poken, en die stun wordt endgame zo leuk.. ^^
Als je goed bent kan het leuk zijn om op iemand die vooraan staat je ult te doen en daarna pas je stun eroverheen zodat iedereen die erachter staat gestund wordt. High risk, high value ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Ik heb dit weekend een irelia tegen gehad de zeer goed was en bijna niet neer te krijgen. Je moest echt met 3 man er op springen om haar neer te halen. Heeft zij uit zichzelf al een hoge armor of damage reduction want terwijl we er op in stonden te rammen ging er zo weinig van af ik snapte er niks van.

Het was echt niet normaal, op 2 man tower diven en dan nog met meer dan 50% hp weg wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Gisteren een leuk potje tegen Sion. Normaal is Fiora f*cked tegenover die stuns, maar ik heb voor het eerst met Cleanse gespeeld (had ik veeeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen) en dat zie je aan de terughoudendheid van de op Stun bouwende speler, uiteindelijk 1 keer gestorven op L3 toe ik engagede, wetende dat hun Jungle Rammus in de bush zat (warded) en mijn Jungle (Udyr/Hodor) in de Tribush. Ik ping twee keer op Sion ten teken dat ik begin en terwijl ik geknocked wordt door Ramus naar 30% zie ik dat Udyr wegeloopt.. Maar ik ga dan niet lopen miepen en huilen tegen Udyr, gewoon opbouwende kritiek, dat werkt stukken beter.

even uitgehuild en daarna een 12 kill streak er overheen voor 13/1/1 (ja, slechts 1 assist ja, mijn kill!), ik breng in ieder geval het winstpercentage van Fiora op ranked omhoog :p

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Fiora's ult is geweldig als er een aantal zwakke champs samen staan. Je kan er zo veel HP mee hakken niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Afgelopen weekend de meest intense ranked game gespeeld totop heden :D
Onze teamcomp bestond uit:

- Varus (adc) - Ik
- Sona (sup) - Maatje
- Ahri (mid)
- Sejuani (jungle)
- Kayle (top)

Enemy team samenstelling ben ik al weer vergeten op kennen en darius na.
Botlane hadden we rond de 10min mark een fout gemaakt waardoor de enemy bot een behoorlijk voordeel had (kill op de ADC en op de kennen die mid stond). Evenals top, onze kayle was aan het whinen dat hij het niet kon winnen van Darius en dat sejuani nooit gankte en dat we beter konden surrenderen op 20min zodat hij een nieuwe game kon starten.
Maar wij hadden zojuist van, nee onze teamfight is vele malen beter dan die van de enemy (wij hadden 3 AoE ult, hun 1tje)
Botlane waren we hard aan het verliezen dus een behoorlijk fed enemy ADC.
Toen de laning phase afgelopen waren stonden we 2 torens achter (opzich niet slecht rond de 32 min mark) en we begonnen ook fights te winnen en dus ook torens te pushen, kayle was al een beetje bijgedraait en zag dat we dit misschien nog wel konden winnen.
Rond de 48 min mark hadden we onze 2 inhib torens doen en de enemy maar 1 en we zagen ze baron starten.
Wij kwamen te laat aan dus we stonden ze bij onze mid inhib op te wachten, enemy team blijf bij elkaar staan en het complete enemy team wordt geraakt door onze AoE ults.
Eerst sejuani, daarna sona en daarna mijn ult resultaat: alle enemy healthbars verdampen als sneeuw voor de zon en ik haal me eerste pentakill in een ranked game :D
Na die ace hebben we hun nexus kunnen omleggen en weer 26 punten erbij :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:02:
Ik heb dit weekend een irelia tegen gehad de zeer goed was en bijna niet neer te krijgen. Je moest echt met 3 man er op springen om haar neer te halen. Heeft zij uit zichzelf al een hoge armor of damage reduction want terwijl we er op in stonden te rammen ging er zo weinig van af ik snapte er niks van.

Het was echt niet normaal, op 2 man tower diven en dan nog met meer dan 50% hp weg wandelen.
Sustain van haar ult misschien? Speel zelf voornamelijk Irelia en ze blijft 1 van mijn favoriete toplaners. Lastige early game maar vrij rewarding richting level 7. Ik blijf er ook bij dat Irelia early game afgestopt moet worden en haar zoveel mogelijk farm ontnemen, gebeurt dat niet dan creeer je een monster.

Ik heb wel eens games gehad dat ik early game werd gekilled maar vervolgens laten ze me rustig weer farmen, waarna ik ganks kon opzetten op mid / bot en zo terug in de game kwam. En het feit dat ze lastig valt te CCen door haar passive, waardoor ze meestal alles op jou moeten gooien zodat jij de carry's niet bereikt, wat weer ruimte voor de rest van je team biedt.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik kan de game niet meer terughalen dus ik en weet niet meer hoe veel CS zij had maar ze had wel een paar kills vroeg in het spel. Dat zal dan ook wel de oorzaak zijn, ik heb haar ook een tegen gehad in een botgame, dat was echt niet te doen. daar zat dacht ik een jarven, soraka, varus en nog een tank bij. Dat potje hebben de dus ook gewoon verloren want ze waren gewoon niet dood te krijgen. Gezien dat die bots oneerlijk voordeel in gold krijgen is dat endgame niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Irelia kun je enigsinds afstoppen door Randuins / Frozen Heart / Exhaust en uiteraard de CC die champions meebrengen. Eventueel een Thornmail. Maar een fed Irelia wordt lastig idd, met name door haar behoorlijke sustain en dat in combo met een BoTRK maakt ze het menig team/tegenstander lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ze zat aan het einde van het potje op ruim 20k gold, dus ze was behoorlijk fed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24

Qon

ArgantosNL schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:54:
Ze zat aan het einde van het potje op ruim 20k gold, dus ze was behoorlijk fed.
In lane moet je wachten tot die true dmg skill op cooldown is, daarna moet je trades forcen. Deze moet je goed kunnen winnen dan. Echter tegen een fed irelia is het lastig, wellicht dat Morellonomiconof Executioner's Calling i.s.m. % attack speed reducing items (randiuns etc.) haar minder effectief maken. Haar sustain scaled volgens mij vooral van die true dmg skill, dus ook van AS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Qon schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:01:
[...]

In lane moet je wachten tot die true dmg skill op cooldown is, daarna moet je trades forcen. Deze moet je goed kunnen winnen dan. Echter tegen een fed irelia is het lastig, wellicht dat Morellonomiconof Executioner's Calling i.s.m. % attack speed reducing items (randiuns etc.) haar minder effectief maken. Haar sustain scaled volgens mij vooral van die true dmg skill, dus ook van AS.
ik zal het onthouden voor als ik haar in de toekomst nog eens tegen kom, bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

MrVegeta schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:12:
Wauw, laatste tijd zoveel matches gewonnen <3

[afbeelding]
Ik gelukkig ook na een lange tijd van huilen met teammates. Nu nog steeds het geval, maar minder erg als in Brons V. Nu verder omhoog kruipen.

Tijdens de promo naar Silver V gewoon alle 3 de potjes gecarried. Had dus nog 2 kansen over ^^
Vicarious schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:04:
[...]

Als je goed bent met die champion: waarom niet? Gewoon je beste champions gebruiken waar je goed mee presteert en niet teveel kijken naar wat anderen doen. Je kan beter een champion pakken die competitief niet/weinig gebruikt wordt waar je goed mee bent dan een champion waarvan iedereen schreeuwt dat hij "OP" is terwijl je er eigenlijk helemaal niet goed mee kunt spelen. Goed voorbeeld: veel mensen vinden Shen OP. Als je hem openlaat zul je zien dat de tegenstander vaak Shen firstpickt. In dat geval weet je vaak al dat je de toplane makkelijk kunt winnen :+
Do i hear someone is calling an gravedigger? :P Yorick so OP tegen een shen. Als ik dan tegen een Shen speel haal ik altijd een TP erbij. Kan ik hem achterna gaan als hij zijn ult plaatst.

[ Voor 48% gewijzigd door Meneer iCy op 15-07-2013 14:47 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

iCy schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:44:

Do i hear someone is calling an gravedigger? :P Yorick so OP tegen een shen. Als ik dan tegen een Shen speel haal ik altijd een TP erbij. Kan ik hem achterna gaan als hij zijn ult plaatst.
elke champ met een sterke duelling ult verslaat shen vanaf lvl6, en daarvoor nog steeds de helft van de bruisers
yorick verslaat hem vast, maar ik zou liever een champ met hard CC hebben zodat je z'n ult evt. kan onderbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

godofal schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:13:
[...]

elke champ met een sterke duelling ult verslaat shen vanaf lvl6, en daarvoor nog steeds de helft van de bruisers
yorick verslaat hem vast, maar ik zou liever een champ met hard CC hebben zodat je z'n ult evt. kan onderbreken
Mr. Crocodile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

klopt ja had het eergisteren gehoord. echt goed nieuws voor de esports wereld! en het kan alleen maar groeien IMO

Maarja voordat het het niveau berreikt dat het in korea al jaren heeft (dan meer starcraft gerricht) dat gaat nog even duren :p
Daar komen Esports wedstrijden gewoon op tv enzo

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 15-07-2013 16:15 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:37
Ricmaniac schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:45:
[...]

klopt ja had het eergisteren gehoord. echt goed nieuws voor de esports wereld! en het kan alleen maar groeien IMO

Maarja voordat het het niveau berreikt dat het in korea al jaren heeft (dan meer starcraft gerricht) dat gaat nog even duren :p
Daar komen Esports wedstrijden gewoon op tv enzo
Al sinds de jaren 90, wat dat betreft lopen ze zwaar vooruit inderdaad.
Daarbij is de status pro gamer in hoogste divisie daar hetzelfde als prof voetballers hier hebben.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin na lang vast te hebben gezeten in plat 3 schijnbaar beter te spelen.
Ben nu een weekje plat 1 ofzo. Maar die clamping is echt kut.
Heb nu bijvoobeeld 8 van de 10 games gewonnen en sta nog maar op 36 punten.
Krijg meestal maar tussen de 4 en 6 per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ben nu toch maar gewoon een smurf begonnen voor erbij :) wil 2 accounts in at least gold hebben :) waar ik nu ahcter kwam is dat je tot level 4 of 5 nu geen normal games kan doen. je bent verplicht bot games te doen. maargoed, 4 wins en je bent daar ook uit

waar ik gewoon alleen niet tegen kan zijn die newbies die nog niet snappen hoe erg het is als ze afk zijn in LoL ;p hinderlijk

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 15-07-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

lol wrong topic <<<< moeten echt nog die delete button erin knallen hiero

[ Voor 75% gewijzigd door Ricmaniac op 15-07-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

http://www.reddit.com/r/l..._additions_restructuring/

Kijk eens aan... een broodnodige verandering in EG. En in plaats van paniekvoetbal spelen en een half team vervangen eens goed nadenken over wat ze echt nodig hebben. Goed geschreven stuk uitleg van Snoopeh en ik kan me er prima in vinden als iemand die EG regelmatig volgt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zo kan je een game hebben waarbij alles misgaat als Leona. Gelukkig carryde mordekaiser ons zeer hard e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01
Wat een slechte dag vandaag.... 2 Normals, 3 ARAM losses bijgeschreven. Wat voorin de middag en avond. Maar wat een teams....

1e Normal, ik support, 2 carry, wukong (1st time) en Kata. Slechte teamplay en een briljante Blitz tegen, terecht verloren. Wards lette men niet op... zonde, was mogelijk geweest.
1e ARAM, Teemo voor mij en een dramzak van een Tryndamere erin, goeie genade! Die zat overal op te mieren en ging zelf vaker een fout gevecht aan dan ons.
2e ARAM hadden we een verschrikkelijk HPteam tegen die vanaf minuut 1 konden towerdiven, wij konden nooit zoveel damage uitdelen, zeker niet lategame, ondanks dat ik zelf Caitlin met full AD build had. Totaal geen eerlijke ARAM teams in elk geval.
3e ARAM Lux voor mij, ging wel aardig, maar het team liet zich steeds verrassen door Yi... lategame waren alle turrets neer aan beide kanten. Hele team whiped op mij na, maar 5v1 nutteloos nexus verdedigen.

De 2e normal helemaal een drama, ik kom de lobby in, 4 man roept bot, 3 man selecteerd een carry, 1 een support en ze locken allemaal direct in, dat terwijl ze een 4 man premade waren.....
Ik wou liever support of ADC maar kies maar voor toplane. Daarna gaat Tristana nog lopen flamen over feeden ook, terwijl ze zelf 3x carry gingen en ik gefocused wordt, omdat hun toch niet genoeg items hadden. En dan weigeren surrender te doen ook nog tegen een team wat veel burst opgebouwd had. WAARDELOOS!

Ik weet dat ik zelf geen briljante speler ben, maar probeer wel teamplay al bij champ select te doen en mijn team te ondersteunen.
Toch snel botgame for first win, maar een dag om snel te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Gisteren gepromoot naar Silver V. Geen idee of het goed is :) Er zit echt zoveel verschil in spelers zeg. Je zou dan wel rond hetzelfde niveau zitten maar de ene ADC is de andere niet. Heb echt hele goede gesupport die prima in last hitten waren en erg goed aanvoelde wanneer ze moesten attacken en heb ook het tegenover gestelde gehad. Zelfs toen we de lane onder hun toren de hele tijd pushde stond hun vayne voor in cs tov onze ezreal.
Tot nu toe alle matches met Taric gespeeld. En het gaat opzich best lekker. Je bent redelijk beefy dus dat helpt wel. Enige wat wellicht jammer is is dat je niet echt een ranged attack heb (zoals janna of sona die ik hiervoor altijd speelde) maar die stun is toch wel erg handig.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

thewizard2006 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:14:
Gisteren gepromoot naar Silver V. Geen idee of het goed is :) Er zit echt zoveel verschil in spelers zeg. Je zou dan wel rond hetzelfde niveau zitten maar de ene ADC is de andere niet. Heb echt hele goede gesupport die prima in last hitten waren en erg goed aanvoelde wanneer ze moesten attacken en heb ook het tegenover gestelde gehad. Zelfs toen we de lane onder hun toren de hele tijd pushde stond hun vayne voor in cs tov onze ezreal.
Tot nu toe alle matches met Taric gespeeld. En het gaat opzich best lekker. Je bent redelijk beefy dus dat helpt wel. Enige wat wellicht jammer is is dat je niet echt een ranged attack heb (zoals janna of sona die ik hiervoor altijd speelde) maar die stun is toch wel erg handig.
Op low/mid elo is Taric echt goed. Ik ben geen hele goede support speler ofzo, maar met Taric heb ik nu in de games die ik heb bijgehouden 20 wins en 9 losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind inderdaad met de meeste AD's als ik AD speel taric ook fijn om bij me te hebben. en dan vooral in bronze en silver inderdaad. Maar een goeie Leona blijft mijn favoriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Deze week Voli en Jayce maar is een paar keer checken. Voli omdat hij gewoon cool is. En een Beer. En Cool.

Jayce omdat ik een andere Top zoek, en een beetje range is wel nice. Plus ik zie iedereen met hem rapen, dus hij zal vast goed zijn ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Het klopt wat je zegt betreffende de ADC's. Vanaf dat mijn elo met voornamelijk silver 4 spelers zat merkte ik gewoon dat mijn ADC's beter oplette toen ik support was. Daaronder was het gewoon maar hopen. Benieuwd of ik mijn stijgende lijn kan volhouden, want nadat ik zondag silver V ben geworden ben ik gisteravond silver 4 geworden. Heb gister weer eens een potje hecarim gedaan, maar dat ging nergens over. Had met 15 minuten al Lizard of the elder Drake, Boots of Mobility en een Sunfire Cape. Daarna gelukkig ook nog wat kills weg kunnen geven ipv ze keer op keer te pakken met de red buff die ik had.

Psst nog 6 games en dan heb ik 200 games met Hecarim ranked in seizoen 3 /3 <3 /3 <3 /3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ye-roon schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:53:
Deze week Voli en Jayce maar is een paar keer checken. Voli omdat hij gewoon cool is. En een Beer. En Cool.

Jayce omdat ik een andere Top zoek, en een beetje range is wel nice. Plus ik zie iedereen met hem rapen, dus hij zal vast goed zijn ^^
jayce is goed als je er mee kan spelen. dat is met de meeste champs. je hebt alleen een verschil in moeilijkheids graad. en bij jayce (dat ben ik) vind ik het moeilijker om te masteren. dan bedoel ik meer dan een goed K/D halen. maar ik hou gewoon niet van de champions die 6/8 ability's hebben ipv 4 =p behalve nidalee dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik blijf het hilarisch vinden dat iedereen altijd zegt "Champion X is goed als je er mee om kan gaan" _O- . Tuurlijk, dat geldt voor ALLE champions! Neemt niet weg dat de ene alsnog sterker is dan de ander als je met beide even goed zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vicarious schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:39:
Ik blijf het hilarisch vinden dat iedereen altijd zegt "Champion X is goed als je er mee om kan gaan" _O- . Tuurlijk, dat geldt voor ALLE champions! Neemt niet weg dat de ene alsnog sterker is dan de ander als je met beide even goed zou zijn.
ja dat snap ik. dacht ik zelf ook gelijk aan.. maar ik zei het om de reden die hij gaf: " ik zie iedereen met hem rapen, dus hij zal vast goed zijn ^^ " ... als die er niet mee kan spelen dan zal die dus vast niet goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ricmaniac schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:42:
[...]

ja dat snap ik. dacht ik zelf ook gelijk aan.. maar ik zei het om de reden die hij gaf: " ik zie iedereen met hem rapen, dus hij zal vast goed zijn ^^ " ... als die er niet mee kan spelen dan zal die dus vast niet goed zijn..
Of iemand er nou goed mee is of niet, de champion zelf is sowieso goed. Tuurlijk zal de ene champion iemand beter liggen dan de ander, maar daar kun je van tevoren vaak weinig over zeggen. Bovendien: oefening baart kunst ;) Ik was bijvoorbeeld altijd vrij slecht in Lee Sin. Laatst weer opgepakt omdat de jungle zo veranderd was en ik een jungler zocht die kon snowballen maar toch ook utility heeft in teamfights, flink veel ermee gespeeld en ik heb nu wel het idee dat ik een redelijke Lee Sin speler ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 15:05
Vicarious schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:39:
Klopt, dat hoor ik heel vaak! Maar vaak hebben ze het dan wel over champions die best wat oefening vergen, zoals Syndra, Draven... Ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'Als je goed met Soraka om kunt gaan, is ze heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
naarden 4ever schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:28:
[...]

Klopt, dat hoor ik heel vaak! Maar vaak hebben ze het dan wel over champions die best wat oefening vergen, zoals Syndra, Draven... Ik heb nog nooit iemand horen zeggen 'Als je goed met Soraka om kunt gaan, is ze heel goed!
*kopt in*

Soraka vind ik een heerlijke support 8)

offtopic:
edit:
ow en nog gefeliciteerd Ric!

[ Voor 6% gewijzigd door Suicyder op 16-07-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Gisteren 1 leuk en een frustrerend potje gehad. Eerste potje hadden we een hele slechte lane fase, ik(nautulis) stond met een wokong vriend van mij die pas 1 week speeld tegen een wokong en een rengar. Maar wat deden deze 2 veel damage samen zeg, ik ben daar 5 keer dood gegaan vanwege die chase en burst damge die ze samen deden. Dus ben ik maar top weggegaan en die toren gelaten voor wat het was want daar blijven staan was een verloren zaak. Gelukkig had was dat een hele goeie beslissing want daarna ging het een stuk beter, ik begon wat items te krijgen en begon beter te overleven en zelfs kills te maken (was AP off-tank). Het potje heeft in totaal 1 uur geduurd maar toch gewonnen, viel niet mee maar dit zijn uiteindelijk wel de leukste potjes hoe frustrerend het begin ook was.

Potje 2, samengevat een drama, teammates, ik akali, 2 vrienden sejuani en ashe. En wat krijgen we er bij, een riven first play en level 23 en een zelfmoord aatrox van level 27 die zelf de grootste oorzaak van zijn verloren potjes is (laatste 10 potje 8 verloren) en maar denken dat hij het beter weet. En de tegen standers champs, Teemo, annie, ashe, tresh en garen(kerel was level 30, waar is je zelfrespect als je op level 30(1200 potjes gespeeld en als speeld vanaf season 1) garen speel tegen normals met een groep 3. Dit potje was dus volledig verloren na 20 minuten wij hadden alleen onze inhibitor towers en zijn nog alles ,omdat je een fed garen en ashe dankzij riven en aatrox(die wilde nog solo top gaan maar was uiteindelijk bot gegaan). Waarom krijg je altijd de grootste noobs mee als je goeie tegenstanders hebt zo irritant. 80% van de potjes zijn binnen 30 minuten gedaan omdat de tegenstanders veel te slecht zijn voor jou, of veel te goed en de overige 20% zijn balanced potjes die ook flink langer duren.

*zo ei kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*ZUCHT*

Al 3 weken bezig, steeds blijf ik op 73-80 punten hangen in mijn League (bronze 1)
probeer me best om naar silver te komen, maar OF ik kan mijn (main) role als ADC niet krijgen.
of ik heb mensen die constant AFK zijn of gewoon brushes facechecken als een malle.......

zou bijna vragen of iemand me effe die laatste paar games kan carrien :P hahaha.....

merk wel dat er in bronze 1 nog meer trolls zitte dan bronze IV waar ik begon haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Gisteren gepromoot naar Silver V. Geen idee of het goed is :) Er zit echt zoveel verschil in spelers zeg.
Klopt, het verschil in niveau in Silver V is enorm. Valt mij vies tegen.

Na meer dan genoeg normal games te hebben gewonnen en voor elke lane wel enkele mains te hebben, dacht ik: tijd voor ranked. Ik won 6 of 7 van die 10 eerste games, ging wel lekker en belandde in Silver V.

Maar zo lekker als het in die kwalificatie matches ging, zo slecht gaat het nu vaak. Nog steeds barst het van de surrender votes; nog steeds is er altijd wel minimaal één lane die compleet gefeed wordt; nog steeds is de map vision slecht.
Overigens, ben ik ook niet altijd top, maar dan zorg ik er wel voor dat mijn tegenstander het bepaald niet kado krijgt.

Gister nog, met Evelynn een score van 18/1/5 gehaald. Tja, dan zie je de enemy bot lane een ward zetten. Zal toch zeker wel een vision ward zijn? Nee hoor, ik kon zo doorlopen en ze zagen me pas toen het te laat was...
Ander voorbeeld: een Draven die nog niet helemaal begreep dat hij Q moest gebruiken om dmg te doen....

Dit soort praktijken, daar dacht ik vanaf te zijn bij ranked. Maar nee, ik heb nog zelden een potje gehad waarbij het vrijwel helemaal gelijk opging en waarbij winnen/verliezen afhing van één goeie teamactie.

Silver V kom ik in ieder geval nooit op eigen kracht uit. Zijn er toevallig meer mensen die er ook zo tegenaan kijken, en wellicht wel af en toe wat willen samenwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Geloof me, Silver V is geen haar beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel met je mee koekiemonster, zit nog vast in bronze I echter, dit door zelfde verhaal

^^

ben voornamelijk ADC / Support speler haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:00:
Ik kan wel met je mee koekiemonster, zit nog vast in bronze I echter, dit door zelfde verhaal

^^
Ja haha, in Bronze zal het nog wel graadje erger zijn.

Kun je eigenlijk samen ranked queue joinen zonder een speciaal team op te richten, wetende dat de één Bronze is en de ander Silver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wel, zit vaak genoeg in games met menzen uit silver V/IV

maakt niet uit wordt je miss net effe wat anders ingedeeld ;) gewoon DUO-Que ;)
hoef je geen team voor te maken ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:57:
*ZUCHT*

Al 3 weken bezig, steeds blijf ik op 73-80 punten hangen in mijn League (bronze 1)
probeer me best om naar silver te komen, maar OF ik kan mijn (main) role als ADC niet krijgen.
of ik heb mensen die constant AFK zijn of gewoon brushes facechecken als een malle.......

zou bijna vragen of iemand me effe die laatste paar games kan carrien :P hahaha.....

merk wel dat er in bronze 1 nog meer trolls zitte dan bronze IV waar ik begon haha
Als je mij toevoegd hebben we woensdagavond een date. Ik kan aardig goed junglen en supporten (voornamelijk Leona/Blitz).

Vanavond heb ik een gezellig avondje met de vrouw op de bank ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha, ja ik heb dat vrouw probleem ook :)
dus kan niets beloven, ben meer online wanneer het kan, tijdleijk veel sochtends en af en toe savonds

maar kan wel ffe kijke hoe t gaat ! pm me je ingame naam en ik voeg je iig toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Je kan me altijd toevoegen. IGN: Gondorath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:16:
whaha, ja ik heb dat vrouw probleem ook :)
dus kan niets beloven, ben meer online wanneer het kan, tijdleijk veel sochtends en af en toe savonds

maar kan wel ffe kijke hoe t gaat ! pm me je ingame naam en ik voeg je iig toe ;)
Zie mijn onderschrift of de topicstart ;-) Daar staan ook veel usernames in.

Denk dat ik woensdag eens een nieuwe jungler ga uitproberen. Zac/Vi/Sejuani ga ik eens uitproberen. Heb ze wel al unlocked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik zou dan sejuani of zac pakken als je veel sterke damage dealers hebt en Vi als je wat meer attackpower moet hebben. Een vriend van mij speel meestal sejuani en veel schade richt hij niet aan gezien hij altijd vrij tanky build en haar skills zijn voornamelijk slow en freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Behalve als je met sejuani de eerste paar kills krijgt, dan een warmogs rushed. Dan doe je vrij veel dmg. Ik denk dat Vi wel de minst viable is van de 3. Op een of andere manier voelt ze niet meer lekker aan sinds die nerf van een paar maanden terug. Die % W procs zijn niet zo sterk meer, en volgens mij is haar base dmg ook aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

iCy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:42:
[...]

Zie mijn onderschrift of de topicstart ;-) Daar staan ook veel usernames in.

Denk dat ik woensdag eens een nieuwe jungler ga uitproberen. Zac/Vi/Sejuani ga ik eens uitproberen. Heb ze wel al unlocked 8)7
Ga voor Zac ;)
heerlijke jungler, goede early game en goddelijke late game (de disrupt die hij kan doen in een teamfight is ongelooflijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Koekiemonsterr & JandeFrieseMan; Ik ben net gepromote naar Bronze I. Add 'thePedestrian' als je een keertje wil duo queue wil spelen :)

Na een jaar of anderhalf geen LoL te hebben gespeeld ben ik begonnen met wat ARAM en ben toen iets daarna meteen weer ranked gaan spelen. Niet de meest slimme keuze als je 10 placement games moet spelen :+ maar ach...

Ik speel voornamelijk Brand op mid, maar ADC/MID/SUPP kan ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

iCy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:13:
[...]
Als je mij toevoegd hebben we woensdagavond een date. Ik kan aardig goed junglen en supporten (voornamelijk Leona/Blitz).

Vanavond heb ik een gezellig avondje met de vrouw op de bank ;w
Haha, dat 'probleem' heb ik ook :P

Maar als het kan, doe ik ook graag mee. Alleen al leuk om gewoon ff via skype enzo wat contact te hebben tijdens potje, en vooral nuttig ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mochten jullie ook normals willen spelen (nog steeds onderweg naar lvl 30), voeg me maar toe, zit anders ook wel in het kanaal GoT ingame, maar merk dat vanaf daar niet veel gestart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

iCy schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:42:
[...]

Als ik zo vrij mag zijn, voor wat commentaar op deze champs (Zac ken ik onvoldoende goed) :-)

Vi: Persoonlijk vind ik haar geen geweldige jungler, en doel ik niet zozeer op de snelheid/effeciëntie waarmee ze de jungle packs cleared. Ik doel dan vooral op haar ganks in lane. Ja ze heeft haar Q charge, en dus de vitale gap closer, maar eigenlijk heeft ze geen echte CC. Tja haar ulti, en een kleine beuk als je Q charge raak is, maar thats it. En dat gemis van een echte cc ability vond ik altijd haar zwakte als jungler. Je moet vaak toch de laner(s) ff de kans geven los te gaan, en dan heb je vaak toch iets van cc nodig.
Maar goed, bursten kan Vi wel, en ze is ook redelijk tanky en zeker nuttig late game.

Sejuani:
Sinds patch 3.6 heb ik haar nog een paar keer gespeeld, maar sindsdien nooit meer. Vóór patch 3.6 was Seju me main jungler. Early game was ze vrij zwak, nog niet echt tanky, nog weinig dmg, en de clear times van de jungle packs waren ook niet geweldig met haar toenmalige W. Maar ze scalede geweldig late game. Als je flink hp items kocht, werd haar W zeer krachtig. En met de toenmalige slow passive, haar Q charge die toen betere range had, en betere ulti, was ze bijzonder sterk.
Nu is die power van Sejuani weg. Die 50% extra dmg van haar W spell op frozen targets, is foetsie. Haar W doet nu iets meer burst dmg de eerste seconde, maar dat weegt niet tegen de dmg van de oude W op. Ook is het moeilijker aan je targets te blijven plakken; die oude slow passive is een groot gemis. De nieuwe knockup bij haar Q charge is onvoldoende. Sejuani is nu slechts nog effectief als je 21 punten in Utility gooit, en daarmee offer je dus defensieve talents op. Maar dat kan niet anders, want omdat haar dmg van de W spell zo'n klap heeft gekregen, moet je haar Q charge zo vaak als maar mogelijk spammen. En dan heb je domweg cooldown reduction nodig. Elke seconde minder cd op haar Q is cruciaal. Ook die movement speed van de utility tree is noodzakelijk, want nu die slow passive weg is, is het moeilijker om aan je targets te blijven plakken. Nu moet je al vrijwel meteen permafrost (E) erin knallen na een succesvolle Q charge; voorheen kon je die E langer uitstellen en ondertussen flink dmg doen met W.

Seju was ooit zwaar onderschat; triple/quadra kills waren heel goed te doen maar haar.
Maar na 3.6 is ze mijns inziens teveel een pure tank geworden die zelf onvoldoende dmg doet. Ze heeft met haar Q, E en ulti nog wel veel cc, dus zeker nog bruikbaar in ranked, maar niet meer zo goed als ze ooit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Heerlijk om tegen een Tryndamere te spelen. Helaas had ik eerder dan hem mijn toplaner al gekozen en stond ik dus met Irelia vs hem. Je komt op een punt dat je hem niet kunt killen, maar hij jou ook niet. Alleen is het dus wel mogelijk voor hem met hulp van een inmiddels 8/0/1 Jayce om jou te towerdiven. :) Dus helaas die game viel niet meer te carryen. Vervolgens nog 2 games gedaan op respectievelijk Talon en Wukong en deze wel gewonnen. Wukong vindt ik alleen zelf in lane niet meer dan "aardig", het is een leuk trucje wat je kunt doen maar de meeste fatsoenlijke bruisers zullen je gewoon de lane uitschoppen.

Talon daarentegen vindt ik pre level 4 ook wat zwak, maar vanaf dat punt begint hij te domineren. Het is opzich jammer dat ik gisteren early level al hard uit mijn lane werd gepest. Maar vanaf 6 een all-in trade gedaan die gelukkig goed uitpakte waarna ik hard door kon snowballen. Leuk poppetje, en met boots of mobility goed om ganks op te zetten op top en bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:07:
Heerlijk om tegen een Tryndamere te spelen. Helaas had ik eerder dan hem mijn toplaner al gekozen en stond ik dus met Irelia vs hem. Je komt op een punt dat je hem niet kunt killen, maar hij jou ook niet. Alleen is het dus wel mogelijk voor hem met hulp van een inmiddels 8/0/1 Jayce om jou te towerdiven. :) Dus helaas die game viel niet meer te carryen. Vervolgens nog 2 games gedaan op respectievelijk Talon en Wukong en deze wel gewonnen. Wukong vindt ik alleen zelf in lane niet meer dan "aardig", het is een leuk trucje wat je kunt doen maar de meeste fatsoenlijke bruisers zullen je gewoon de lane uitschoppen.

Talon daarentegen vindt ik pre level 4 ook wat zwak, maar vanaf dat punt begint hij te domineren. Het is opzich jammer dat ik gisteren early level al hard uit mijn lane werd gepest. Maar vanaf 6 een all-in trade gedaan die gelukkig goed uitpakte waarna ik hard door kon snowballen. Leuk poppetje, en met boots of mobility goed om ganks op te zetten op top en bot.
Trynd is inderdaad wel makkelijk te counteren met bijv. Nasus, Jax, Pantheon, Renekton of Teemo maar als hij last pick is en jij niet een van die champions bent kan hij best lastig zijn. Talon daarentegen ben ik nooit zo blij mee in mijn team. De meesten die ik tegenkom zijn niet goed gneoeg om fed te raken, en een Talon die niet fed is voegt weinig toe aan een teamfight. Hij kan dan de AD carry vaak nauwelijks bereiken en als hij hem bereikt haalt hij 50% health weg om daarna direct dood te gaan. Vervolgens lifestealt de ADC de missende health er weer bij en vecht je 4v5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Tryndamere's undying rage is dodelijk voor champs die een laag HP pool hebben. Hoe vaak het mij al niet overkomen is dat ik hem bijna in een keer naar undying rage knal om vervolgens dood gemept te worden terwijl hij onsterfelijk is. Trouwens vraagje, tijden undying rage blijft zijn HP dan op 1 staan of vult dat ook weer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:01:
[...]

Trynd is inderdaad wel makkelijk te counteren met bijv. Nasus, Jax, Pantheon, Renekton of Teemo maar als hij last pick is en jij niet een van die champions bent kan hij best lastig zijn. Talon daarentegen ben ik nooit zo blij mee in mijn team. De meesten die ik tegenkom zijn niet goed gneoeg om fed te raken, en een Talon die niet fed is voegt weinig toe aan een teamfight. Hij kan dan de AD carry vaak nauwelijks bereiken en als hij hem bereikt haalt hij 50% health weg om daarna direct dood te gaan. Vervolgens lifestealt de ADC de missende health er weer bij en vecht je 4v5.
Mee eens, het is idd wel een vereiste om risico's te nemen met assassins, doe je het niet dan zul je ze bijna 9 van de 10 keer niet meer terug zien in de game. Ik kon gisteren met een combo de enemy AD carry van 100 naar 0 brengen, maar ja ik stond ook uiteindelijk 13/3/3 dus was ook redelijk fed.
ArgantosNL schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:35:
Tryndamere's undying rage is dodelijk voor champs die een laag HP pool hebben. Hoe vaak het mij al niet overkomen is dat ik hem bijna in een keer naar undying rage knal om vervolgens dood gemept te worden terwijl hij onsterfelijk is. Trouwens vraagje, tijden undying rage blijft zijn HP dan op 1 staan of vult dat ook weer bij?
Blijft op 1, maar hij kan natuurlijk zijn Q gebruiken aangezien hij dankzij undying rage een volle ragebar krijgt.

[ Voor 21% gewijzigd door Damien op 17-07-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Damienx2 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:36:

Blijft op 1, maar hij kan natuurlijk zijn Q gebruiken aangezien hij dankzij undying rage een volle ragebar krijgt.
Moet hij hier even voor stil staan zoals master Yi dat moet, als dat zo is hoef je alleen ignite te gebruiken en hem aan de wandel te houden. Soms vluchten ze nog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ArgantosNL schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:01:
[...]

Moet hij hier even voor stil staan zoals master Yi dat moet, als dat zo is hoef je alleen ignite te gebruiken en hem aan de wandel te houden. Soms vluchten ze nog weg.
Bij Tryn is dat instant.
Een ignite counterd dat ook wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Dat moet ik dus goed onthouden, ik heb al een paar keer gehad dat ik 1 tegen 1 hem verraste en zijn hp bar met 1 combo leeg knalde waarna hij mij nog even op zijn gemak kapot kon meppen en daarna aanlopen. Zo zuur als dat gebeurt, nu heb ik een leuke counter voor als het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Beste is om dan je CC te bewaren (als ik top speel tegen tryn als een willekeure AD bruiser, build ik meestal BOTRK, als hij dan z'n ult gebruik kun je met de active tryn gewoon kiten tijdens die periode.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik speel voornamelijk AP, de enige AD die ik wel eens gebruik is volibear maar daar houd het ook mee op. Ik heb ook caitlyn maar ik moet nog AD runes hebben voordat ik daar een beetje efficiënt mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Begrijpt iemand hier het systeem van punten krijgen in ranked games?

Toen ik in Silver V belandde na de 10 qualifying matches, kreeg ik voor elke win soms wel 15-20 punten ofzo. Maar net 3 games op rij gewonnen, en dan kom ik uit op 14 punten (komende vanaf 0). Pakweg 5 puntjes per win dus. Zo schiet het natuurlijk totaal niet op.

Is dat lage aantal punten per win vooral toeval, in de zin dat er toevallig wat veel Bronze spelers bij die ranked games zaten en dat ik daardoor weinig punten krijg?
Wat bepaalt nou precies de hoeveelheid punten die je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:43:
Begrijpt iemand hier het systeem van punten krijgen in ranked games?

Toen ik in Silver V belandde na de 10 qualifying matches, kreeg ik voor elke win soms wel 15-20 punten ofzo. Maar net 3 games op rij gewonnen, en dan kom ik uit op 14 punten (komende vanaf 0). Pakweg 5 puntjes per win dus. Zo schiet het natuurlijk totaal niet op.

Is dat lage aantal punten per win vooral toeval, in de zin dat er toevallig wat veel Bronze spelers bij die ranked games zaten en dat ik daardoor weinig punten krijg?
Wat bepaalt nou precies de hoeveelheid punten die je krijgt?
je hidden MatchMaking Rating (MMR) wat vroeger je elo was
je MMR hoort ruwweg hetzelfde te zijn als je league (rond silver 3 was 1200 elo geloof ik) en als die hoger/lager zit krijg je meer/minder punten

je zat bijvoorbeeld in silver V met een MMR die bij silver 1 hoorde, waardoor het systeem je meer punten toekende om je sneller op je plek te krijgen
hoe dichter je bij je MMR komt hoe minder punten je krijgt
andersom werkt het net zo goed: als je in silver 1 zit en je MMR aangeeft dat je in silver V hoort dan verlies je veel meer punten als je verliest en win je er veel minder

MMR is ook waar je op gematched word; zo kan een bronze V heel goed met een diamond V gematched worden, simpelweg omdat de MMR van die diamond speler erg laag is
andersom ook mogelijk trouwens; als bronze V zo'n hoge MMR hebben dat je tussen diamond 1 zit, dat kan je voor elkaar krijgen door constant je promotion series te cancelen door te leaven in de lobby

en het hóórt niet snel te gaan; je hoort niet binnen 2 weken van silver naar platinum te gaan bij wijze van spreken, het is geen grindfest; je moet daadwerkelijk beter worden om (snel) hoger te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:08
Heey mensen,

Zijn er mensen die vaak met Rengar spelen heb hem net gekocht leek me wel grappig alleen wil ik paar dingen weten.

Is hij op dit moment best op TOP of JUNGLE ?
Welke items zijn zoveel belangrijk?
Hoe pak je een TF aan?

Ik denk dat ik met deze vragen vast een stuk opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja hoor, dat vreesde ik al....

....Stond op 14 punten in Silver V, we verliezen een ranked, en hup, ik sta weer op 0 punten.

Mijn drie vorige wins (hot streak) in één klap weggevaagd. En dat terwijl ik dit laatste potje ik met Leona bot supp redelijk goed speelde met 4/7/13 score.

Zo gaat het veel te vaak. Jij speelt redelijk goed, maar één of meer teammates laten het zwaar afweten en dus is er geen houden meer aan. Dus verlies je te vaak, zakt je MMR onder het gemiddelde van de league, en kom je er dus never nooit meer uit. Elke win levert nu 5 punten op en elke loss -15 punten. Ga daar maar aan staan.

Dit ranking systeem deugt niet, in ieder geval niet op dit punt.

[ Voor 75% gewijzigd door Koekiemonsterr op 17-07-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je meer wint dan verliest gaat je MMR vanzelf omhoog. Is je MMR hoger dan je league zal je meer punten per win krijgen.
En al die dingen die je jouw team fout ziet doen doet de tegenstander ook dus dat moet je uitbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

je hebt vrij slechte timing; rengar krijgt vrij dikke nerfs met als belangrijkste zijn ultimate
tegenstanders die je door de fog heen kan zien, zien zelf dat jij ze ziet
leuke zin :P
tegenstanders die binnen de sight radius zitten op het moment dat jij je ult activeert krijgen een icoontje oid boven hun hoofd samen met een audio warning (zelfde idee als nocturne ult) zodat ze weten dat je in de buurt zit
ook ben je niet langer stealthed tijdens de sprong uit je ult, ipv daarvan de-stealth je op het moment dat je springt
daarnaast word de Q hard generfed, AS boost gaat eraf geloof ik
en z'n W verliest de armor/Mres boost maar krijgt ipv daarvan een reduction tegen physical skills en AA's

geen idee of hij nog viable blijft AD, AP zou mss wel mogelijk worden omdat de CD op W omlaag gaat

anyway, zoals ik hem nu zie is hij vooral sterk toplane, jungle is degelijk maar er zijn betere alternatieven
als je begint met een red pot kan je op lvl2 iemand compleet nuken als ze er niet op bedacht zijn (red pot + dubble Q en W)
verder kan je hem bruiser of assasin spelen/bouwen; standaard tanky AD items voor een bruiser build of vol AD om squishies te assasinaten
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:01:
[...]

Beetje merkwaardig systeem, want als je teveel verliest, moet je ineens nóg veel meer matches gaan winnen om ook maar een kans te maken bovenin te komen. Die weg omhoog moet niet ineens heel steil gaan worden....
niet heel gek, het is namelijk het enige systeem dat werkt
win/loss word bepaalt door 10 spelers, aangezien het systeem alleen jouw matches bijhoud is er maar één bepalende factor: jijzelf (ff aannemend dat je niet duo'd)

[ Voor 19% gewijzigd door godofal op 17-07-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38
ja hoor ik ben weer aan mijn promo reeks begonnen voor silver 3 en meteen beginnen de klote potjes weer.

In de hele reeks naar de 100 punten krijg ik telkens normale teams en win ik 75%. nu heb ik 100 punten en bij de 1e promo game begint het al bij het picken: MID OR FEED!! nou uiteindelijk krijgt hij zijn zin en kunnen we eindelijk starten. (ik ben er eigenlijk al klaar mee als ik met zo'n kleuters moet spelen maar hou wijs m'n mond). ik ben jungle nunu ward onze red buf en zeg als hun udyr onze rood gaat pakken dat top+mid hem dan moeten ganken. ik steel hun rood en op de terugweg zie ik udyr bij onze rood staan te wachten tot zijn potje hem weer wat heel maakt. ik ping en zeg dat ik er ook aan kom. onze mid engaged udyr en top blijft boven hangen. uiteindelijk volgt hun mid ook en gaat onze mid dood voordat ik er ben. ik krijg een nare stun op me en het is al 0-2 en de enemy mid heeft mijn rood+blauw...

Ik vraag top waarom hij niet kwam na 10 pings en hij begint meteen te flamen. pusht zijn lane, ward niet en gaat een aantal keer dood. natuurlijk ben ik als jungler de schuldige terwijl ik mateloos achter begin te lopen op hun jungler. later nog een aantal keer team fights waar 1 van ons team vergeet mee te doen en we verliezne de pot erg gemakkelijk. poging 1 dus down the drain. nu hopen dat ik morgen wel 2 potjes kan winnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Crysania op 17-07-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

godofal schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:08:
niet heel gek, het is namelijk het enige systeem dat werkt
win/loss word bepaalt door 10 spelers, aangezien het systeem alleen jouw matches bijhoud is er maar één bepalende factor: jijzelf (ff aannemend dat je niet duo'd)
Ja ok, er zal wel geen beter alternatief zijn. Maar feit blijft dat je eigenlijk compleet afhankelijk bent van je teamgenoten voor je MMR en je kansen op promotie. Als die teamgenoten het onevenredig vaak laten afweten (iets dat ik misschien bij toeval veel heb gehad de laatste 20 games ofzo), dan kun je zelf nog zo goed spelen maar dan verlies je uiteindelijk meestal toch. En dan zakt je MMR steeds verder weg, waardoor je weg omhoog steeds moeilijker wordt, ondanks het feit dat je zelf vrij goed hebt gespeeld al die games.

Dikke kans dat ik wel ga duo'en, want solo schiet dit niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Crysania schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:39:
ja hoor ik ben weer aan mijn promo reeks begonnen voor silver 3 en meteen beginnen de klote potjes weer.
Oh great, zo gaat dat in Silver III dus ook? Succes! Duim maar voor degelijke teammates.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:44:
[...]

Ja ok, er zal wel geen beter alternatief zijn. Maar feit blijft dat je eigenlijk compleet afhankelijk bent van je teamgenoten voor je MMR en je kansen op promotie. Als die teamgenoten het onevenredig vaak laten afweten (iets dat ik misschien bij toeval veel heb gehad de laatste 20 games ofzo), dan kun je zelf nog zo goed spelen maar dan verlies je uiteindelijk meestal toch. En dan zakt je MMR steeds verder weg, waardoor je weg omhoog steeds moeilijker wordt, ondanks het feit dat je zelf vrij goed hebt gespeeld al die games.

Dikke kans dat ik wel ga duo'en, want solo schiet dit niet op.
ik ga niet heel uitgebreid reageren, want deze discussie is al duizenden keren gevoerd
het maakt geen reet uit of je noobs in je team krijgt, want je tegenstanders krijgt die net zo goed
4 "kansen" voor noobs in jou team, 5 kansen in het team van de tegenstander
jij bent de enige constante factor, en dus de bepalende factor, voor je uiteindelijke league rating
het is mogelijk dat je in de eerste X games gewoon niet op de juiste plek zit, maar als je 50~100 games hebt gespeeld en nauwelijks omhoog/laag gaat, dan zit je gewoon op de juiste plek (want dan is de kans dat je al die matches door je teammaten tegengehouden word ongelooflijk klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:42
Wow net 15 minuten moeten wachten voordat potje begon, kunnen ze niet iemand gewoon deruit trappen als het laden te lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:47:
[...]

Oh great, zo gaat dat in Silver III dus ook? Succes! Duim maar voor degelijke teammates.....
Zo gaat dat overal ;) Kijk regelmatig streams van diamond spelers en ook daar heb je regelmatig gezeik. Er hoeft maar 1 rotte appel tussen te zitten.... Ik kijk het meestal een paar minuten aan en vanaf dan gaan ze op ignore en report ik ze na de game. Meldt dit wel even van te voren ivm de communicatie :) Dat is echt zo'n opluchting als je dan ineens een chat hebt zonder 1 persoon die de hele fucking tijd aan het zeiken is op alles en iedereen. Ik vraag me altijd af, hoe kan je nou goed spelen als je de hele tijd aan het typen bent...kiddo's....

En hoe wordt precies je MMR bepaald? Is dat bijv ook afhankelijk van je APM ofzo? Ik zie eigenlijk dat hij kijkt naar jou ranking, die van je team en dat van de tegenstander en vanuit daar bepaald hoe groot de kans is, gebaseerd op de ranking, dat je wint. Hoe kleiner die kans is hoe meer punten je krijgt als je wint en hoe minder punten je krijgt als je verliest. Dit is echter niet zo heel erg hidden dan imo aangezien je precies kan weten in welke divisie en rank je medespelers en tegenstanders staan. Hoe ga je dan als brons speler een MMR krijgen van een diamond speler (oid). Wellicht als jij een winning streak hebt van 20 games ofzo maaruh, zie je dat ooit gebeuren :)

[ Voor 30% gewijzigd door thewizard2006 op 18-07-2013 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

thewizard2006 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 07:46:
[...]
En hoe wordt precies je MMR bepaald? Is dat bijv ook afhankelijk van je APM ofzo? Ik zie eigenlijk dat hij kijkt naar jou ranking, die van je team en dat van de tegenstander en vanuit daar bepaald hoe groot de kans is, gebaseerd op de ranking, dat je wint. Hoe kleiner die kans is hoe meer punten je krijgt als je wint en hoe minder punten je krijgt als je verliest. Dit is echter niet zo heel erg hidden dan imo aangezien je precies kan weten in welke divisie en rank je medespelers en tegenstanders staan. Hoe ga je dan als brons speler een MMR krijgen van een diamond speler (oid). Wellicht als jij een winning streak hebt van 20 games ofzo maaruh, zie je dat ooit gebeuren :)
omdat je je promotion series kan cancelen zonder MMR verlies door te leaven uit de lobby tijdens de promotion, kan je een challenger MMR krijgen zonder uit brons te gaan
het kán, maar het gebeurt niet veel
meestal zit het verschil niet heel erg hoog; een paar divisies of op z'n hoogst een complete league

je MMR kan je idd vrij redelijk schatten door te kijken naar je tegenstanders/teammaten en hoeveel punten je erbij krijgt/verliest
zit je in bronze I en krijg je ~30 punten bij een win en word je gematched met silver 1? dan hoor je waarschijnlijk rond gold IV~V
en dankzij dat systeem kom je sneller op die plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

godofal schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:08:
je hebt vrij slechte timing; rengar krijgt vrij dikke nerfs met als belangrijkste zijn ultimate
tegenstanders die je door de fog heen kan zien, zien zelf dat jij ze ziet
leuke zin :P
tegenstanders die binnen de sight radius zitten op het moment dat jij je ult activeert krijgen een icoontje oid boven hun hoofd samen met een audio warning (zelfde idee als nocturne ult) zodat ze weten dat je in de buurt zit
ook ben je niet langer stealthed tijdens de sprong uit je ult, ipv daarvan de-stealth je op het moment dat je springt
daarnaast word de Q hard generfed, AS boost gaat eraf geloof ik
en z'n W verliest de armor/Mres boost maar krijgt ipv daarvan een reduction tegen physical skills en AA's

geen idee of hij nog viable blijft AD, AP zou mss wel mogelijk worden omdat de CD op W omlaag gaat

anyway, zoals ik hem nu zie is hij vooral sterk toplane, jungle is degelijk maar er zijn betere alternatieven
als je begint met een red pot kan je op lvl2 iemand compleet nuken als ze er niet op bedacht zijn (red pot + dubble Q en W)
verder kan je hem bruiser of assasin spelen/bouwen; standaard tanky AD items voor een bruiser build of vol AD om squishies te assasinaten
Hoe weet je dat? Ik speel hem wel regelmatig, maar heb nog weinig gehoord over zijn rework.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:42:
[...]
ik ga niet heel uitgebreid reageren, want deze discussie is al duizenden keren gevoerd
het maakt geen reet uit of je noobs in je team krijgt, want je tegenstanders krijgt die net zo goed
4 "kansen" voor noobs in jou team, 5 kansen in het team van de tegenstander
jij bent de enige constante factor, en dus de bepalende factor, voor je uiteindelijke league rating
het is mogelijk dat je in de eerste X games gewoon niet op de juiste plek zit, maar als je 50~100 games hebt gespeeld en nauwelijks omhoog/laag gaat, dan zit je gewoon op de juiste plek (want dan is de kans dat je al die matches door je teammaten tegengehouden word ongelooflijk klein)
volledig akkoord

je kan uiteindelijk wel nog veranderen van mmr maar dan zal je er voor moeten werken en gewoon beter worden

het systeem werkt goed, wel zuur als je in promo matches kiddies aan je been hebt maar daar moet je je niet teveel zorgen in maken, zelfs al faal je door teveel aan kiddies tijdelijk als je echt hoger hoort dan kom je er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
godofal schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:27:

je MMR kan je idd vrij redelijk schatten door te kijken naar je tegenstanders/teammaten en hoeveel punten je erbij krijgt/verliest
zit je in bronze I en krijg je ~30 punten bij een win en word je gematched met silver 1? dan hoor je waarschijnlijk rond gold IV~V
en dankzij dat systeem kom je sneller op die plek
Ik zie nog steeds niet hoe dat dus jou niveau kan bepalen of hoe jij op Gold uitkomt. Wat dit zegt is dat je medespelers gemiddeld in lagere leagues spelen dat je tegenstanders maar als je wint krijg je 30 punten en als je verliest gaan er maar 5 af (bijv). Dat zegt verder helemaal niets over dat jij in Gold hoort. Het kan best zijn dat bijv een teammaat van jou gewoon de game carried en fed is terwijl jou inbreng te verwaarlozen is. Uiteraard is het een game van gemiddelden maar als je continue gematched wordt in even teams dan zal je redelijk gelijk blijven (of jij moet die persoon zijn die elke keer de game carried). Misschien toch maar overwegen om een andere rol dan support te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Lapras schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:41:
[...]

Hoe weet je dat? Ik speel hem wel regelmatig, maar heb nog weinig gehoord over zijn rework.
ik zag het op reddit, even doorklikken kwam ik hier uit
thewizard2006 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:46:
[...]

Ik zie nog steeds niet hoe dat dus jou niveau kan bepalen of hoe jij op Gold uitkomt. Wat dit zegt is dat je medespelers gemiddeld in lagere leagues spelen dat je tegenstanders maar als je wint krijg je 30 punten en als je verliest gaan er maar 5 af (bijv). Dat zegt verder helemaal niets over dat jij in Gold hoort. Het kan best zijn dat bijv een teammaat van jou gewoon de game carried en fed is terwijl jou inbreng te verwaarlozen is. Uiteraard is het een game van gemiddelden maar als je continue gematched wordt in even teams dan zal je redelijk gelijk blijven (of jij moet die persoon zijn die elke keer de game carried). Misschien toch maar overwegen om een andere rol dan support te spelen :(
het systeem wil ervoor zorgen dat je MMR en league/divisie gelijk zijn
heb jij het MMR van een gold speler maar zit je in bronze, dan maakt het systeem het gemakkelijker om te stijgen (meer punten bij een win, minder bij een loss)

wat je moet beseffen is dat je *niet* gematched word op basis van je league/divisie, maar op basis van je MMR
is je MMR dus 1600 ofzo, dan word je gematched met andere mensen die rond de 1600 zitten (of die mensen nou in silver IV of platinum V zitten)

ze zorgen er dus voor dat je 50% winrate hebt, maar doordat je meer punten krijgt voor een win en minder verliest bij een loss stijg je alsnog

overigens is het met support gek genoeg vrij gemakkelijk te stijgen; over het algemeen zijn mensen niet geïnteresseerd om support te spelen dus is de gemiddelde speler een slechte support
als je dus goed kan supporten stijg je sneller dan als je goed kan junglen of toplane bijvoorbeeld
carryen kan op meer manieren dan de meeste damage doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Is Yorick nog een goede champ zie hem bijna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Dus je MMR is gewoon je gemiddelde aan wins/losses. Het is dan vrij lastig om te klimmen aangezien jij in je eentje heel erg bepalend moet zijn voor het team. Zelfde logica als het alleen maar hebben van slechte teams alleen dan andersom.
Maar goed, gemiddeld zal het wellicht wat middelen maar als ik zie hoeveel verschil in niveau er nog is tussen de adc die ik support vraag ik het mij af of het nu echt werkt. Uiteraard heb je wel een manier nodig om bepaalde zaken te bepalen. Het is gewoon verdomt lastig dat je zo afhankelijk ook bent van andere. Kijk je bijv naar Starcraft dan is het vrij makkelijk te bepalen waar je hoort maar in geval van LoL gewoon een stuk lastiger.

kunnen jullie hier informatie zien over mijn games? http://www.lolking.net/su...=euw&summoner_id=22456393
Zo te zien moet ik gewoon doorgaan met Taric :) Denk dat ik Leona ook maar eens ga kopen (of wellicht Thresh). Dit zijn volgens mij wel sterkte supports. Voorheen veel Janna en Sona gespeeld ivm de range maar eigenlijk is dat a) niet echt boeiend aangezien je geen dmg doet (behalve misschien in het begin maar moet je veel risico nemen) en b) ze geen stun hebben wat toch wel heel erg belangrijk is. Blitz is ook wel een optie maar die wordt a) vaak gebanned en b) reageert een adc op dit niveau toch niet op de grab en c) kan een goede grab plaatsen best lastig zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door thewizard2006 op 18-07-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:54:
Is Yorick nog een goede champ zie hem bijna nooit meer.
Ja hoor, hij wordt ook nog wel heel af en toe in de LCS gespeeld. Wel is het handig als je een teammate hebt waar je ultimate erg nuttig op is (bijvoorbeeld Ryze) en je moet een beetje oppassen tegen wie je moet lanen.

@thewizard2006: Dat is wel een beetje het idee achter zo'n systeem hè. Dat jij beter bent dan de mensen waarmee je speelt en daardoor dus omhoog gaat. Dat werkt uiteraard niet als je maar 10 potjes speelt.
Verder heb ik mij al eens eerder uitgeweid over omhoog proberen te komen met support, met (hele) slechte spelers o.a.: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8" . Op zich is dat vrij lastig.
Ik snap overigens niet waarom je je philo stone nooit upgrade op Taric. Juist op hem is hij heel sterk, want je hebt zelf geen engage. (Gokje, je vergeet hem toch te gebruiken.)

[ Voor 45% gewijzigd door Thormodo op 18-07-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

thewizard2006 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:55:
Dus je MMR is gewoon je gemiddelde aan wins/losses. Het is dan vrij lastig om te klimmen aangezien jij in je eentje heel erg bepalend moet zijn voor het team. Zelfde logica als het alleen maar hebben van slechte teams alleen dan andersom.
Maar goed, gemiddeld zal het wellicht wat middelen maar als ik zie hoeveel verschil in niveau er nog is tussen de adc die ik support vraag ik het mij af of het nu echt werkt. Uiteraard heb je wel een manier nodig om bepaalde zaken te bepalen. Het is gewoon verdomt lastig dat je zo afhankelijk ook bent van andere. Kijk je bijv naar Starcraft dan is het vrij makkelijk te bepalen waar je hoort maar in geval van LoL gewoon een stuk lastiger.

kunnen jullie hier informatie zien over mijn games? http://www.lolking.net/su...=euw&summoner_id=22456393
bij starcraft is het wat gemakkelijker; je hoeft maar 1 "rol" te leren (dat is voornamlijk 1V1 toch? dat is veel gemakkelijker te regelen qua matchmaking)
vaak heb je dat als je een slechte ADC aan het supporten bent, die ADC vrij weinig ADC speelt maar veel ervaring heeft (en dus beter is met) als toplaner of mid

beetje dezelfde houding als de meesten hebben naar support; ik wil het niet dus ik leer het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik wil hem wel weer leren spelen en goed kunnen spelen alleen heeft dat nut in Ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:06:
Ik wil hem wel weer leren spelen en goed kunnen spelen alleen heeft dat nut in Ranked?
Waarom niet? Weinig mensen spelen Yorick, dus weten ze ook niet wat ze er tegen kunnen doen. Dus dat voordeel heb je alvast. Verder heeft hij veel sustain, dus is hij lastig uit lane te krijgen met poke (en daarnaast blokken je ghosts dat ook nog skillshots).
http://www.lolking.net/champions/yorick#statistics

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 18-07-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Thormodo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Ja hoor, hij wordt ook nog wel heel af en toe in de LCS gespeeld. Wel is het handig als je een teammate hebt waar je ultimate erg nuttig op is (bijvoorbeeld Ryze) en je moet een beetje oppassen tegen wie je moet lanen.

@thewizard2006: Dat is wel een beetje het idee achter zo'n systeem hè. Dat jij beter bent dan de mensen waarmee je speelt en daardoor dus omhoog gaat. Dat werkt uiteraard niet als je maar 10 potjes speelt.
Verder heb ik mij al eens eerder uitgeweid over omhoog proberen te komen met support, met (hele) slechte spelers o.a.: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8" . Op zich is dat vrij lastig.
Ik snap overigens niet waarom je je philo stone nooit upgrade op Taric. Juist op hem is hij heel sterk, want je hebt zelf geen engage. (Gokje, je vergeet hem toch te gebruiken.)
De reden dat ik hem niet upgrade is omdat ik zeer recent weer ben begonnen met spelen en daarvoor nooit Taric speelde. Dus moet de champ leren kennen. Het tweede is dat ik gewend ben van support dat je GP5 nodig hebt omdat je anders geen inkomsten hebt. Dus vandaar dat ik die tot laat bewaar. Ook ben ik vaak bezig met andere support items zoals eagis/bulwark en Frozen Heart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Thormodo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:10:
[...]

Waarom niet? Weinig mensen spelen Yorick, dus weten ze ook niet wat ze er tegen kunnen doen. Dus dat voordeel heb je alvast. Verdeel heeft hij veel sustain, dus is hij lastig uit lane te krijgen met poke (en daarnaast blokken je ghosts dat ook nog skillshots).
http://www.lolking.net/champions/yorick#statistics
Yorick is zeker goed in ranked. Je wint met regelmaat wel je lane tegen vrijwel elke champ op Top. Je hebt het alleen moeilijk tegen een ChoGath, Trundle en een Nunu (Q red ghost).

Daarnaast heeft yorick geen CC, maar een extra ADC in een teamfight is echt gamebepalend en mocht de ADC doodgaan is de ADC nog een paar extra seconden in de fight, tenminste als je de ADC Ult en als Yorick zijnde moet je de ADC ulten.

Yorick, je ziet ze weinig en maar gelukkig ook, want het is een beest. Bij nader inzien heb ik hem ook alweer een tijdje niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
iCy schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:21:
[...]

Yorick is zeker goed in ranked. Je wint met regelmaat wel je lane tegen vrijwel elke champ op Top. Je hebt het alleen moeilijk tegen een ChoGath, Trundle en een Nunu (Q red ghost).

Daarnaast heeft yorick geen CC, maar een extra ADC in een teamfight is echt gamebepalend en mocht de ADC doodgaan is de ADC nog een paar extra seconden in de fight, tenminste als je de ADC Ult en als Yorick zijnde moet je de ADC ulten.

Yorick, je ziet ze weinig en maar gelukkig ook, want het is een beest. Bij nader inzien heb ik hem ook alweer een tijdje niet gespeeld.
Lane bully thats it. Krijgt binnenkort een rework en klaar.
Iedereen kan hem goed spelen maakt niet uit hoe slecht je bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Zijn ulti besturen met alt?

Ik gebruik hem en hij doet eigenlijks niks ?..Of werkt alleen als ik dan uiteindelijk dood ben zelf?

[ Voor 74% gewijzigd door llovesoccerx7 op 18-07-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

alt+right click of R bestuurt de ghost, gewoon alt+click of R op enemy om te aanvallen, op de grond om te lopen etc.
zodra de target sterft krijgt die de controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kan je ook ulti aan doen en dan zeg maar 1vs2 aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

thewizard2006 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:55:
Dus je MMR is gewoon je gemiddelde aan wins/losses. Het is dan vrij lastig om te klimmen aangezien jij in je eentje heel erg bepalend moet zijn voor het team.

Het is gewoon verdomt lastig dat je zo afhankelijk ook bent van andere. Kijk je bijv naar Starcraft dan is het vrij makkelijk te bepalen waar je hoort maar in geval van LoL gewoon een stuk lastiger.
Juist, je bent veel te afhankelijk van anderen.

Het lijkt me vrijwel onmogelijk om in een teamgame als LoL een systeem te verzinnen dat meer rekening houdt met je individuele prestaties, dus dit huidige systeem zal wel het minst slechte zijn. Statistisch en gemiddeld zal het allemaal wel redelijk doordacht zijn; de praktijk is nogal weerbarstig.

De eerste 15 ranked games won ik er ongeveer 10 ofzo. Toen kon ik redelijk sprongen omhoog maken. Echter, daarna kwam ik helaas in teveel teams met spelers die niet goed genoeg waren. Dikke pech, en je kan zelf echt niet altijd het tij keren.... Teveel losses op een rij, en nu is de weg omhoog enorm steil geworden. Dat klopt eigenlijk niet. Toen ik net begon kon ik flinke sprongen maken en schaalde het systeem me kennelijk hoger dan Silver V in. Maar nu kom ik nauwelijks omhoog en zak ik enorm bij een loss. Kortom, nu schaalt het systeem me eerder in Bronze in. Yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

llovesoccerx7 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:43:
Kan je ook ulti aan doen en dan zeg maar 1vs2 aanvallen?
kan, 10 seconden lang waarna de ghost verdwijnt en je niet meer ressurect
Koekiemonsterr schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:49:
[...]

Juist, je bent veel te afhankelijk van anderen.
niet dus, de eerste X matches wel maar na een groot genoege sample is het gewoon zo goed als onmogelijk dat je niet op de juiste plek zit
het kan best dat je een betere speler bent skill-wise, maar doordat je je negatief laat beinvloeden door dit soort dingen je een paar potjes minder gaat spelen omdat je het gevoel hebt dat het uitzichtloos is

er zijn meer factoren dan skills, en die dingen tellen net zo goed mee in je ranking. die dingen kunnen er heel goed voor zorgen dat je in brons hoort ook al versla je iedereen in de lane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:21:
[...]

Daarnaast heeft yorick geen CC,
Wut? een 100 range aoe slow van max 40% is best leuk als cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Mijn favoriete champions zijn voornamelijk Teemo of Warwick voor toplane / jungler.
Gister level 15 geworden en zag dat ik na het aankopen van de benodige runes nog een lading punten over had. Deze punten wil ik eigenlijk investeren in een goeie champion voor midlane ...

Nu heb ik de volgende champions op het oog
- Fizz *aangeschaft, beviel niet in eerste instantie
- Kennen
- Lux
- Xerath

Of zijn er nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:18:
[...]

Wut? een 100 range aoe slow van max 40% is best leuk als cc.
True, maar toch een beetje meh. Het is handig, maar ze sluipen vaak toch nog even weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Loadichus schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:31:
Mijn favoriete champions zijn voornamelijk Teemo of Warwick voor toplane / jungler.
Gister level 15 geworden en zag dat ik na het aankopen van de benodige runes nog een lading punten over had. Deze punten wil ik eigenlijk investeren in een goeie champion voor midlane ...

Nu heb ik de volgende champions op het oog
- Fizz *aangeschaft, beviel niet in eerste instantie
- Kennen
- Lux
- Xerath

Of zijn er nog andere suggesties?
ahri,ryze,kha'zix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Persoonlijk zou ik geen runes kopen voor lvl 20, en de IP houden voor tier 3 runes vanaf lvl 20.
Voor mid is lux zeker geen slechte keuze. Xerath krijgt "binnenkort" een volledige update (of is die er al ondertussen)? Geen idee hoe hij gaat spelen.
Kennen wordt eigenlijk niet zovaak op mid gezet, wil niet zeggen dat hij slecht is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ryze is een beest (:...Zou hem doen
Pagina: 1 ... 51 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.